Hát ezen is túl vagyunk végre valahára: tegnap este a Parázsban megünnepeltük, hogy megjelent a szakítóskönyv. Én a változatosság kedvéért halálra izgultam magam, mert egy paranyanya vagyok, de szerintem nem volt ez egy rossz muri.

gabooo: szakitos12 MG 5539

 

Karafiáth Orsolya egészen jó választásnak bizonyult (bár ő jelentkezett a feladatra, mert őszinte rajongónk), szerintem kiválóan levezényelte az eseményt, bár amikor a felvezetőjében azt mondta, hogy ez a könyv, olyan mint a vécépapír, akkor láttam, hogy vl-ben elpattant egy húr. Szóval Orsolya viccesen bemutatott minket és felvezette az est fénypontját, a TÁP Színházat.

gabooo: szakitos14 MG 5555

 

A TÁP-osok hozzájuk méltó színvonalat hoztak: szenzációs mini-darabot adtak elő a szakítóstörténetekből, és annyira jól sikerült ez a kis előadás, és annyira szerették ők is csinálni, hogy beszélni fogunk a folytatásról. Négy színész: Adorjáni Bálint, Csúz Lívia, Dankó István és Kulcsár Andrea adtak elő történeteket: a Liszt Ferencet (A Liszt Ferenc téren csakis Liszt állhat) a Parázs-Varázs, Szobi - Szondi utcára írták át, a Na megyek sz...rni! előadásmódja egyszerűen csodálatos volt (különösen Adorjáni Bálint), volt még A konyhában hátulról, az Új láb, új élet, A lakáskulcsom nagyon rossz helyen volt, és most hirtelen több nem jut eszembe, írjátok meg kommentben, hogy tetszett nektek.

gabooo: szakitos25 MG 5614

Utána Karafiáth a színpadra hívott néhány jelenlévő bátor szerzőt, akik felvállalták a történeteiket, és őket kérdezte a miértekről és a hogyanokról, hát, aki ott volt, az tudja, hogy nem volt tanulságmentes a kérdezz-felelek, de most finom vagyok és nőies.

gabooo: szakitos31 MG 5642

Volt még eszem-iszom, meg sok-sok dedikáció, kaptunk az őskommentelőktől ajándékot, mert ez egy ilyen blog (köszönjük!), nyilatkoztunk a Kossuth Rádiónak (Közelről című műsor), beszéltem a Bors kollégájával (hétfő, duplaoldal), és a Velvet is ott volt, fotóstul. Ma délután pedig Karafiáth beszélgetett Legáttal a szakításokról a Rádió Cafén, szerintem vicces is volt és érdekes is, Legát azt mondta, hogy bár ő sem járt el mindig úriemberként, de a könyvben veszélyesebb történetek vannak, mint amiket ő meg mert magának engedni fiatalkorában (esküvő előtt egy héttel lefalcolni.)

gabooo: szakitos32 MG 5645

De írjátok meg Ti, hogy éreztétek magatokat!

Képek: