Van itt minden: zépé, önfényezés, smucigság, iwiw.

Nem ment a képfeltöltés, úgyhogy egy régit vettem elő, na mihez volt ez a kép?

Sziasztok! 

Ez egy vicces, de egyben szánalmas történet, remélem tetszeni fog! 

Hárman lányok elmentünk bulizni a zépébe egy szép nyári estén, egyedül én szingli, nem azzal a szándékkal, hogy ott majd megtalálom életem szerelmét. Hát nem is találtam…

A lényeg, hogy sokat ittunk, és összejöttem egy sráccal. Az este végén számot cseréltünk, de én a csajokkal mentem haza. Másnapra megbeszéltünk egy randit a Margit-szigetre. A csávó lehet, hogy skizofrén volt, de mindenestre a buliban más nevet mondott, mint ahogy valójában hívják (nem értem miért), de aztán a randin helyesbített… LOL. Egyébként a buliban azt mondta, hogy az apja valami együttesben is játszik, de hogy ez kamu volt, csak kijózanodva jöttem rá.

A randiról annyit, hogy enyhén szólva nyomult. Kb. rögtön elmesélte, hogy őneki milyen nagy van, és az orális szexben is nagyon jó. Miután a nevével is zűrök voltak, ezt kicsit furcsának ítéltem. Nem vagyok egy prűd ember, de azért ez a szexuális önfényezés mégiscsak sok (sőt, általában pont az ellentéte derül ki)! Meghát kicsit ledöbbentem, amikor kiderült, hogy nem vett alsónadrágot. Valószínűleg arra számított, hogy már az első randin, a Margit-szigeten, fényes nappal, ó bocsánat, a pikniktakaró alatt, jól megszexel?? Amikor még a neve sem volt a helyén. Nembaj, gondoltam, kicsit heves, majd megismerjük jobban egymást, meg azért értelmes embernek tartottam.

Sajnos a többi találka sem sikerült jobban, pláne, hogy tök smucig volt az illető. Nem mondom, hogy méregdrága étterembe cipeljen el (mindketten egyetemisták voltunk), de kávé vagy fagyi, vagy valami apróság azért jól esett volna. De ő igyekezett 0 Ft-os kiadású randikat szervezni. No sebaj.

A dolognak kb. 2-3 hét múlva lett vége, szakítottam vele. Ekkor bevallotta, hogy ő szeretett. Aha… Egyébként ronda volt…

Ha azt hinnétek, hogy itt vége, tévedtek, mert most jön a sértett férfi revansa!!!

Szakításunk után a wiwen egyre szaporodtak a közös nő ismerőseink, és kiderült, hogy ő ezeknek a lányoknak (akár kapcsolatban vannak, akár nem) írogat üzeneteket, és bepróbálkozik náluk. Pont az én lányismerőseimmel, akik röhögve mesélték a nyomi üzeneteit nekem…

Aztán e-mailben megírta, hogy igazából milyen jól túltette magát rajtam (pedig ő volt a szerelmes lovag!!!), mert talált egy másik lányt. Remélem, ő kajálta a dumáját!

Kb. fél évvel később is jött tőle kósza üzenet, amikor már nekem volt más barátom. Az új barátom pedig wiwen ismerőse volt az exnek. Megírtam az exnek, hogy igen, nekem lett új barátom, ő is ismeri. Erre a válasza az volt, hogy ez egy béna srác, nem akar semmi komolyat, és több lányt fűz egyszerre. A barátommal jót röhögtünk az egészen, mert kb. 2 szót beszéltek összesen, és a kapcsolat sem amiatt ment tönkre, hogy mással kavart volna (de ez már egy másik sztori).

Ha találkoztok a „narancssárga ingessel”, meneküljetek!!! :)

THE END