Ez egy katatón állapot, bár a jobbik fajta, mégha nincsenek is együtt a párok. Vagy ez már az?

Sziasztok!

Nyáron történt az eset, abból a szempontból nem szakítás, hogy valószínűleg együtt sem voltunk, na de erről később:)

Én éppen egyedül voltam, egy hosszabb kapcsolat után, ahol mindkettőnk részéről elmúlt a szerelem, így nem is volt semmi bajom utána. Keresgettem én, egy újabb alkalmas egyedet, de nem sajnáltam, hogy éppen nincs, jól éreztem magam, nyár volt, bulik, stb.
Egyik nap kaptam iwiw-en egy levelet egy régi ismerőstől, nevezzük Károlynak. Károllyal találkoztam régen párszor, voltunk kis korunkban együtt nyaralni, ilyesmik. Annyit írt, hogy mi van velem, msn? Kicsit elgondolkodtam a válaszon, nem beszéltem vele vagy 10 éve, na de mondom majd akkor msn-en. Visszaírtam a címemet neki, hozzátettem, hogy csak este leszek fent. Károly röpke két hét múlva fel is vett, addig nyaralt:) Kicsit dumcsiztunk, aztán megbeszéltünk egy találkát, de ugyan menjek már én át, mert neki nincs kocsija, jogsija se régen (25 éves, nem mondom, hogy elvárás nálam, no de első randin én menjek??). Persze, belementem, átmentem hozzá (!!!), Károly mégiscsak egy menő gyerek volt ám. Ja, előtte talán beültünk valahová.

Nem történt akkor semmi, bár ott aludtam, ő is mondta, hogy nem gáz stb., ráadásul, kiderült, Károly nem szabad DE szakításban van éppen. Hetente kb. 2-3szor találkoztunk, mit ne mondjak, leginkább egy dologra épültek a talik, és MINDIG én mentem át hozzájuk. Egy idő után kicsit elegem lett, gondoltam kicsit komolyabbra fordíthatnánk, meg mi is van azzal a szakítással? Ó, azt még nem lehet, mondta Károly, hiszen már be van fizetve a csaj velük nyaralásra!! Csodás.

Talik, hetek múltak, mentek, Károly, lány, család elmentek nyaralni, két hétre, persze ez idő alatt se sms, semmi.
Hazajöttek, Károly másnapra át is hívott, na mondom, akkor most talán már lehet normális kapcsolatunk, eljárhatunk stb. De nem szakítottak. Mert hát, most dobja ki, ahogy leszálltak a repülőről?? Én itt azt mondtam, nekem ez nem kell, szóljon ha vége.
Szerencsétlenségemre szólt is.

Kb. egy hónap múlva megkeresett, hogy szakítottak, találkozunk-e? Persze, örültem, mint majom a farkának, belementem. Megint hozzájuk. Szokásos forgatókönyv, filmezés, dumcsi, szex, alvás, reggel én haza. Furcsa volt számomra Károly viselkedése, hiszem elmondása szerint jól érezte magát velem stb., mégis, kb. 2 hónapnyi találka után sem voltunk olyanok, mint egy pár. Egyszer voltunk moziban, az utolsó találkozásunkkor.

Azon az estén Károly bocsánatot kért, de mozi előtt (ahova én vittem, kocsival) még telefonálnia kell, mert másnap nagy házibuli lesz nála (és én???), persze nem hívott, esze ágában se volt. Nekem itt eldurrant az agyam, bár csodálom, hogy nem előbb a történet ismeretében. Szóval azért moziba el, aztán haza, hozzájuk, majd lefekvés. Hajnalban felkeltem, Károly sehol, ja, szokás szerint átment a másik szobába aludni (???). DE otthagyta a telefonját.

Nekem, mint gyanakvó félnek, több sem kellett. Igazából meg sem lepődtem, azon, amit ott láttam. Egyik nap nekem írta, hogy beteg nem ér, plusz még egy lánynak, egy harmadiknak pedig, hogy ok, akkor hétkor itt és itt talizunk! És hasonló csemegék. Rajtam kívül még kb. 2-3 lánnyal randizgatott. Mindez hajnali 5kor volt, átmentem a másik szobába, felkattintottam a villant, és megkértem engedjen ki.

Az arckifejezése a mai napig eszembe jut, olyankor még mindig elkap a röhögés. Hazafelé az autóban végig nevettem, szerencsére Károly nem volt rám érzelmileg túl nagy hatással, így minimális sérüléssel szálltam ki a dolgokból.

Hozzátartozik, hogy utána volt egy levél váltásunk (rá úgy 1,5 héttel, addig egy szót sem szólt), amiben ha jól emlékszem, valamiféle üldözési mániásnak nevezett, és elmondta, hogy rajtam kívül nem randizott mással. Ekkora baromságot se hallottam még, dátum szerint megnéztem minden sms-t, és a saját szememmel láttam:):):):) A hülyének nézés, na az nagyon ment neki.

Amúgy zenész, szóval azokkal IS vigyázzatok!!

Befejezésként még annyit, hogy a "szakítás" után kb. 1-2 hónappal megismertem jelenlegi Kedvesemet, akivel a világ legeslegnagyobb boldogságában élünk:)

Üdv:
cicacica