Beindult a blog, és már meg is érkezett az első vicces lepattintás L-től. Mit lehet akkor tenni, ha életünkben először nem izzad a tenyerünk a csajozásnál, nem csuklik el a hangunk, minden úgy megy, mint egy romkomban? Éljenek a balekok!
Tegnap életem legjobb csajozását adtam elő a Café Zenitben, amikor a mellettem ülő lánytól elkértem a kanalát, hogy a magammal hozott joghurtot (ld. méregtelenítés) elfogyasszam. A lányba természetesen első látásra beleszerettem, fél órán keresztül beszélgettünk, aminek egy tárgyalás vetett véget. Sebaj, finoman átsúsztatta asztalomra mindkét mobilszámát. Éljen, éljen. Délután írtam neki, jött is a kedves válasz, jobb vagyok mint a Fradi Baktalórántházán. Este felhívnám, de kinyom, majd kikapcsolja a telefonját. Kurva ideges leszek, erőt gyűjtök, hogy ma felhívjam. Felvette, kedves:

-Nagyon padlón vagyok
-De azt hittem, találkozunk..
-Tegnap este kiderült, lehet, hogy terhes vagyok.
- ... (mint akit pofán vertek a cirkuszban, nevetni kezdek)
-Most megyek az orvoshoz, de ígérem, holnap este felhívlak!
-Jó - mondom ezt mosolyogva.
-Örülök, hogy ez nem riaszt el.