Szerencsére olyan is van, hogy nem kell cifrázni a dolgat, egyik felet sem érdekli a másik, akkor meg minek pazarolják a párválasztás drága perceit egymásra. Te jobbra, én balra. Palya is lezárta a dolgot, mielőtt elfajult volna.

Egy kapcsolatom lezárását írnám meg Neked, talán érdemes a nagyérdemű elé tárni, nem emlékszem, hogy hasonlót olvashattak volna már a blog olvasói.

Na csak röviden, mint ahogy a szakítás is lezajlott. Ő Szegeden tanult, én Budapesten, talélkoztunk, összejöttünk kb 3 hónapi utazgattunk egymáshoz hétvégente. Aztán magam sem tudom miért, igazából fel sem tűnt, de nem kerestem a lányt sem telefonon sem e-mailben, sem sehogy. Mint ahogy ő sem engem. Egy nap, jött egy levél tőle, valami ilyesmivel: "Szia! Beszélnünk kellene. Nekem ez így nem megy tovább!" A válaszom ennyi volt: "Szia! Nekem sem!"

Hát, ennyi volt.