A lány (én) 16, a fiú, - nevezzük C-nek- 20. Közös barátokon keresztül ismerkedtünk meg a kapcsolatunk kezdete előtt pár hónappal, de nem igazán foglalkoztunk egymással. Igaz, nekem tetszett Ő, de neki még volt akkor barátnője. Aztán egy át msnezett hét után, múlt év májusában összejöttünk.
Tudni kell, hogy nekem ez volt az első kapcsolatom. Előtte, még egy moziba, fagyizni járós, kézfogós sem volt. Nem mintha nem lettek volna „jelentkezők”, de úgy voltam és vagyok is vele, hogy ha barátságon kívül nem érzek semmit egy pasi iránt, minek hülyítsem…
Minden szépen indult, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Rengeteg közös program, hirtelen (számomra) új közös baráti kör, bemutatás anyukámnak, napi 10 szerelmes sms, elválás után, éjszakába nyúló szerelmes beszélgetések msn-en…És néhány hét elteltével, az első szex… Mire idáig jutottunk, utána meg főleg, biztos voltam abban, hogy megtaláltam az álompasit, akivel ha életünk végéig talán nem is tart majd a szerelem, de hosszú és boldog kapcsolatra számíthatok.
Július végén C. elutazott pár napra, egy munkahelyi tanfolyamra. Én, mint hűséges „szalmaözvegy” szinte a lábamat ki nem tettem itthonról. Talán egy unalmas pillanatomban jutott eszembe, hogy belepillantok az iwiw-es postaládájába. ( A jelszót ide, és az összes egyéb személyes elérhetőségéhez, Ő maga adta meg, mintegy jelezve, hogy nincsenek előttem titkai. Ha lettek volna sem történik semmi, mert egészen addig, eszembe sem jutott élni a lehetőséggel.)
Tíz másodperccel később, nagyjából agyhalottnak éreztem magam. Az utolsó elküldött üzenet élete nagy szerelmének Sz.-nek szólt, akiről én – akkor még úgy gondoltam – mindent tudtam. Egy pillanatig sem voltam féltékeny; a kapcsolatuk fél éve véget ért, ami maradt, az a közös gyerekkorból eredő barátság… Ehhez képest az üzenet arról szólt, hogy C. szereti és hiányzik neki, folyton rá gondol a vidéki okítás alatt, de nincs szüksége már rá. Amikor öt percre képes voltam abbahagyni a bőgést, küldtem neki egy sms-t , hogy amíg távol lesz, döntse el: én vagy Sz.
Tudtam, hogy felhívni nem tud majd, mert a kártyáján sosem volt pénz, de egy közös barátunkkal beszélt. Neki azt mondta, hogy fogalma nincs, mire gondolhatok, teljesen ki van borulva, alig várja, hogy beszélhessünk.
Másnap végül én hívtam fel tisztázni a dolgokat. Megesküdött, hogy rémeket látok, igen barátilag szereti a régi kedvest, de neki nem kell már Sz., csak engem imád, hiszen épp ezt írta meg neki. A történet és a magyarázat, „leverte a lécet” mindenkinél akinek csak elmeséltem, de én hinni akartam neki.
Folytattuk, mint ha mi sem történt volna. Egy probléma volt: innentől kezdve nem tudtam benne megbízni. Folyamatosan elolvastam az sms-eket, amiket netről küldött, ha nem volt velem rögtön azon agyaltam, hogy biztos megcsal és estéket sírtam végig, amikor elment bulizni nélkülem. A baj az, hogy ezeket nem mondtam el neki. Részben azért, mert valójában semmiféle gyanús jelet nem találtam, részben mert tudtam, hogy gáz, amit csinálok. Azzal együtt, hogy tudta; olvasgatom a dolgait. Elintézte annyival, hogy Őt nem zavarja, ha engem megnyugtat, olvasgassam. Ha mégis szóba kerültek a félelmeim, akkor megnyugtatott; ha nem szeretne, nem lenne velem.
( Amúgy, én is ezzel a logikus érvvel nyugtattam magam.)
De valami mégis más lett. Az utolsó 1-1,5 hónapban, már a „levegőben lógott”, hogy valami nem stimmel. Szinte mindig csak én kerestem Őt. Igaz, hogy majdnem minden nap találkoztunk, nem próbált kifogásokat találni, s ilyenkor jókedvűek voltunk, jól éreztük magunkat. A szerelmes sms-ek, e-mailek nagyon megritkultak. A közös barátunknak mondott olyasmit, hogy szeret, de kicsit „bezárva” érzi magát és nyomasztja az én féltékenységem. Erről a „nyomasztó” kérdésről, amúgy öt hónap alatt talán kétszer esett szó közöttünk néhány mondat erejéig. Egyébként nem vagyok hisztizős, bőgős, ordítozós típus. Az utolsó együtt töltött esténken is nyugodtan beszélgettünk erről; Ő elismerte, hogy kicsit tényleg zavarja a bizalmatlanságom, amire nincs okom, hiszen szeret.
Három nappal később, gyakorlatilag eltűnt. Nem jött el oda bulizni a munkája után, ahová együtt mentünk volna, és amikor hívtam, nem vette fel a telefonját. Írtam neki egy szép hosszú e-mailt, hogy ha gondja van, jó lenne ezeket megbeszélni. Nagyon szeretem, de ez így hosszútávon nem fog működni. Visszaírt egy teljesen zagyva levelet. A lényege az volt, hogy, sok mindent át kéne beszélni, mert ő nem tudja mi van vele és, hogy mi lesz, és hogy mi van, ( tényleg így írta :D ) de valami megváltozott benne és nem érzi jól magát ebben a kapcsolatban.
Felhívtam és megbeszéltük, hogy 2 nap múlva találkozunk. Másnapra iwiwről és msn-ről is eltűnt a közös képünk. A találkozásunk előtti várakozási időt végsírtam, és semmi jóra nem számítottam.
Közben egy barátnőm szólt, hogy most már megmondhatja, tud róla, hogy C. megcsalt, de hogy kivel és mikor nem volt hajlandó elárulni. Amikor találkoztunk, megkérdeztem, hogy igaz-e? Nem. Sosem tett volna ilyet, nem is tenne, és nem más, még csak nem is a régi szerelem, Sz. miatt szakít velem. Egyszerűen egyedül akar lenni és úgy élni az életét, ahogy akarja, senkire nem szeretne tekintettel lenni. Azért kell befejeznünk, -mondta Ő – mert lehet, hogy ez idő alatt olykor bunkó módon fog viselkedni és nem akar ezzel fájdalmat okozni nekem... (És nem rogyott rá a mennyezet!) Kértem, hogy adjunk még egy esélyt a kapcsolatunknak, én szívesen várok rá, mert szeretem, türelmes leszek, és ha kell, mosolyogva integetek utána, ha nélkülem megy bulizni…Kedves volt, de hajthatatlan…
Mivel a közös barátok megmaradtak viszonylag sokat találkoztunk ezek után is. Az elején még barátságban voltunk, de aztán az én hülyeségemből ( nem hagytam abba a „nyomozást” ) adódóan eléggé összevesztünk.
Közben persze sorra „dőltek ki a csontvázak a szekrényből”. ( Nem tudom, miért van az a kényszerképzete némelyeknek, hogy egy szerelmi csalódást az gyógyít a legjobban, ha folyamatosan fikázzák azt, aki kiadta az ember útját. Ráadásul mindig ilyenkor derül ki, hogy az összes „barátnak” van egy jó kis története az illetőről, amiről a szakítás napjáig nagyokat hallgatott.) Utólag tudtam meg nem egy, nem két alkalmi barátnőt, és persze Sz.-t is folyamatosan… Visszahallottam, hogy kijelentette; sosem volt belém szerelmes, undorodik tőlem, utál, és jó lenne, ha leakadnék róla. (Nemrég végre kapható volt egy kiadós beszélgetésre, szerinte tényleg mondott ilyet, de nem úgy értette…)
Pillanatnyilag úgy váltogatja a barátnőit, mint más az alsógatyáját, miközben –állítólag – arra vár, hogy Sz., a nagy szerelem nyilatkozzon. Ha újra összejönnek ásó-kapa-nagyharang, (örök hűséggel megspékelve :-DD). Ha nem, folytatódik a csajozás, amíg fel nem bukkan a ma még ismeretlen Igazi…
A mai napig képtelen volt egyetlen épkézláb indokot mondani arra, hogy mi történt, mit akart egyáltalán tőlem, ha egyik napról a másikra úgy lépett ki az életemből, mint egy idegen.
Hol a régi szerelem „kiújulása”, hol a lelkiismeret furdalása (??) , hol az az indoka, hogy én rontottam el a féltékenységemmel. (Ez utóbbi a legviccesebb.)
A baj csak az, hogy én a mai napig szeretem, a mai napig bízom abban, hogy képes lenne megváltozni. Szeretném visszakapni, miközben a barátaim, és a családom kezd lassan úgy kezelni, mint egy csendes őrültet. Tényleg az vagyok…?
Az első fontos kapcsolatában a lány rögtön találkozott a legszemetebb férfival, C-vel. A C-k mindig ilyenek, jegyezzük meg. És ki lehetett Sz.? Nem tudjuk. De ez a szerelmi sokszög senkinek sem jó, csak nekünk, mert meg tudjuk írni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Visit Web Page 2019.04.14. 21:54:58
Trackback: Http://Www.Esiat.Agrinet.Tn/ 2019.04.10. 16:13:22
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szgaborz (törölt) · http://szummer.hu/ 2008.01.10. 09:12:36
Golem 2008.01.10. 09:14:53
2008.01.10. 09:22:53
Hm. Ez minimum érdekes.
A többiről nem is beszélve :)
Én nem mondom, hogy 'őrült' vagy, kedves sztoriíró - de el kellene már ezt a pasit engedni, nem?
:)
Változni mindenki 'képes', persze.
Megváltoztatni nem tudsz senkit. Valaki vagy meg akar - vagy nem. Ha nem - úgyis hiába. Ne azt nézzük már folyton, hogy a másik ki lehetne - hanem hogy éppen itt és most kicsoda. Ha így ahogy van nem elfogadható - akkor ennyi!
Az élet örök igazságai - elmondták már néhány millióan; mégsem így él az emberek legkevesebb 99%-a
:))
Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.01.10. 09:23:14
petya a barátságos :) 2008.01.10. 09:23:21
2. Ilyetén módon tényleg "Te tetted tönkre" a kapcsolatot a féltékenységeddel, vicces, de igaz. Kényelmetlenné tetted neki, mert már nem volt olyan problémamentesen egyszerű, mint az elején. Persze a "tönkretevés" azért van idézőjelben, mert a kapcsolat sosem volt igazán igazi.
3. NE AKARD VISSZAKAPNI, egyrészt esélytelen, másrészt semmi jó nem sülne ki belőle.
dArKhAlF 2008.01.10. 09:23:38
6s 2008.01.10. 09:24:14
Petike82 2008.01.10. 09:28:09
Nem jó az, ha nyomoznak az ember után, nagyon nagyon idegesítő és frusztráló tud lenni, bár szerintem ha nem nyomoztál volna akkor is ez lett volna a vége.
Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2008.01.10. 09:29:13
borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.01.10. 09:32:31
Ha valaki kap egy olyan smst a "szerelmétől", hogy vagy ő vagy én, olyan nincs, hogy nem tudja felhívni. Vesz feltöltőkártyát a benzinkúton, kölcsönkér telefont, keres egy fülkét, akármi. Ha ilyenkor nem hív fel, nem találja meg a módját - lapát, ennyi.
A másik (és ez nem csak neked szól, többeknél észrevettem): sms, msn, iwiw, chat... TALÁLKOZNI kell, símogatni, puszilni, csókolni, nevetni együtt, sétálni, közös élményeket szerezni azon túl is, hogy "kidobott az msn" "nem jelenik meg a képed az iwiwen" "nem tudok belépni" stb stb.
mxplanet 2008.01.10. 09:34:16
mialenyeg 2008.01.10. 09:36:28
ez pont azt jelenti, hogy le akarta razni a regi nojet nem tul durva modon, megtartva a baratsagot. Te itt rontottad el a kapcsolatotokat, miutan nem biztal benne tobbe, nyilvan eltavolodtatok egymastol es talalt egy masik lanyt maganak.
Atrum 2008.01.10. 09:37:23
mialenyeg 2008.01.10. 09:38:22
Tudtam, hogy felhívni nem tud majd, mert a kártyáján sosem volt pénz, de egy közös barátunkkal beszélt."
Geitenbeffer_ 2008.01.10. 09:39:48
Ezt a burkolt ciganyozast :-)))
ZöPö_ · http://route66.blog.hu/ 2008.01.10. 09:42:44
Személyes észrevételem: "a mai napig bízom abban, hogy képes lenne megváltozni" - nos, NEM LENNE KÉPES. Soha.
Arikel · http://hogyanfu.blog.hu/ 2008.01.10. 09:44:16
bazs 2008.01.10. 09:44:45
Féltékenység: mindenki magából indul ki, szóval ha neki eszébe sem jutna, de te nyomozol utána, szinte joggal gondolja, hogy nálad van valami zűr. Minden, amit ez után tesz, már nem számít.
Az ember csak azzal beszél őszintén az érzéseiről, akivel hosszú távon együtt akar lenni, az összes többi esetben egy egyszerű ferdítés, kamuzás elegendő. Ezt számon kérni megintcsak értelmetlen.
alumi 2008.01.10. 09:48:16
mindenkinek kell a privát szféra még egy kapcsolatban is.
bazs 2008.01.10. 09:48:46
porthosz 2008.01.10. 09:51:05
Azért ez nem biztos hogy véletlen ám.
Ha én utánnam kémkedne a barátnőm egy idő után én is megunnám és keresnék mást. Arról már nem is beszélve hogy bele is lehet hajszolni egy ilyenbe a másikat. Mert ha pl. egy lány b@sztatja egy pasiját egy másik nővel akkor lehet hogy a pasi az életben észre sem venné azt a másik csajt de igy állandóan a közzépontba kerül. Ezután ha a csaj nem néz ki csúnyán és a barátja egy féltékeny üldözési mániás hisztérika akkor egyszercsak tényleg el fog gondolkozni hogy akkor most az a másik csaj aki tetszik vagy ez a hisztérika.
Sütemény1975 2008.01.10. 09:51:52
azok után a férfiak után sírtok akik sorozatban kib***nak veletek, a normális, csendesebb és megbízható fiúknak meg nincs senkijük.
cse' 2008.01.10. 09:53:35
A C-k tényleg ilyenek:) Ez egy emberfajta. Nem anaygi okokból nincs pénz soha a telefonján. Hazudik orrbaszájba, de megadja a jelszavát, hogy álljon a hazugság, szóljon ellene valami (végülis nem írt neki. ja, KITÖRÖLTE).
Tehát a kedves levélíró nyugodjon meg, aki C, tehát HOBBIJA a hazudozás, azzal nem érdemes foglalkozni.
mind1ki 2008.01.10. 09:54:03
Egyébként VicGilson-nal értek egyet, ezt akartam írni én is.
Persze, az ember ha szerelmes és elborítja az a bizonyos köd, akkor hajlamos bízni a másikban, abban, hogy megváltozik, de hidd el nem fog.
Viszont ezt a más postájában való kotorászást nagyon gáznak találom....
soleeroo 2008.01.10. 09:54:07
fogadd meg a tanacsot: ezt a kollegat felejtsd el, igazabol azt sem ertem, mi a frasznak allsz meg vele szoba...
es keress magadnak egy szinvonalban hozzad illot.
a feltekenyseget pedig azzal tudod lekuzdeni, ha tobb onbizalmat eroltetsz magadra.
bonne chance
mind1ki 2008.01.10. 09:55:10
Kell a rossz? Kell!
Kell a jó? Nem......
Terveüdekszi 2008.01.10. 09:56:10
VR6 2008.01.10. 09:59:30
De be kellett látni, hogy még mindig az ablakon lapátolná ki a szenet az eset után is. Adj más kalibernek is esélyt és akkor talán majd értékelnek is.
petya a barátságos :) 2008.01.10. 10:00:45
ti nők nem vagytok normálisak.
azok után a férfiak után sírtok akik sorozatban kib***nak veletek, a normális, csendesebb és megbízható fiúknak meg nincs senkijük."
Mert ők meg baromi unalmasak és érdektelenek.
ctrl 2008.01.10. 10:01:11
VR6 2008.01.10. 10:02:01
mialenyeg 2008.01.10. 10:06:34
az, hogy elkepzeled, hogy "eppen most csal meg", az kicsit az orulet iranyaba mutat (ne vedd komolyan :)
ha szerettel valakit, adjad mar meg neki azt a szabadsagot, hogy ha kiderul hogy nem vagytok megsem egymasnak valok, lelephessen.
ha nem bizol benne, ne kutass utana, ne keresd, ne hivogasd. ha akar teged majd jon, ha nem, nem. ha nem eleg, amit kapsz tole hagyd ott te ot. ilyenek.
keress egy hozzad jobban illo pasit, utana megegyet, megegyet, stb...
elinor 2008.01.10. 10:09:46
És nem csak amiatt ne akard, mert ő sosem fog megváltozni, hanem mert te sem fogsz. A hazugság és pláne a megcsalás olyasmi, amit nem lehet helyrehozni, mindig ott lesz, örökké mérgezi a kapcsolatot. Olyan, mint egy levágott kar, nem lehet visszavarrni.
Sőt, a legrosszabb, hogy a következő kapcsolatokra is kihathat, inkább ez az, amire figyelj.
És tényleg szimpatikus lánynak tűnsz, legközelebb remélem jobban sikerül választanod.
dupi 2008.01.10. 10:10:02
onlysuckers · http://onlysuckers.blogspot.com/ 2008.01.10. 10:14:22
plüss_Teknős 2008.01.10. 10:15:39
Májusban jöttetek össze. Júliusban már találtál gyanús dolgokat (wiw) - már akkor dobbantani kellett volna.
Első szerelem, meg fáj meg minden - de a srác egy gerinctelen alak, nem ér ennyit (gerinctelenség a levelek nyomozása is!)
Nem fog megváltozni - és az, hogy Rád unt, valahol magadnak köszönhető. A bizalmatlanság elvislehetetlen, főleg ilyen mértékben.. Ne csodálkozz, hogy más után nézett - még a volt párja is nosztalgikus jónak tűnhet ez után a cirkusz után.
Én is voltam féltékeny és gyanakvó, és sokszor ráéreztem, hogy gáz van - de ez a SherlockHolmes-hozzáállás csak az eltávolodást gyorsítja fel, nem old meg semmit..
dany82 2008.01.10. 10:34:27
A másik dolog: élete nagy szerelme Sz. A nők nagyon nehezen dolgozzák fel, hogy egy férfinek sok esetben szakítás után is sokat jelent a volt szerelme. Nem szerelmes belé, nem akarja újrakezdeni, nem akarja elvenni feleségül, DE jól esik beszélni vele, jól esik néha találkozni vele... egy szó mint száz: szeretné, ha továbbra is élete része maradna.
Ezt a legtöbb csaj nem tudja elviselni. (ez egyébként részben érthető, de akkor is sajnálatos) A fóbia olyan szintre jut, hogy egy idő után már senkinek nem hiszi el a csaj, hogy nincs köztük semmi és történhetett vagy nem-történhetett bármi, ő akkor is azt fogja mondani szakítás után, hogy megcsalták Sz-el és volt oka a fóbiának.
Ebben a sztoriban is sántít az "és persze Sz.-t is folyamatosan..." kitétel. Ha tényleg így lenne és a nagy szerelme lenne, akkor a szakítás pillanatában C összejött volna vele.
Nem ez történt. Vajh miért nem?
gonoszkiralylany 2008.01.10. 10:36:57
ettől függetlenül télleg ne akard "visszakapni", sztem nem is volt igazán a tied sose...
nemtudom 2008.01.10. 10:43:59
Pl: Mi van, ha baleset ér, de neki éppen lemerült a telefonja, a tiéd eltörött? Hagy meghalni? :S
Edward Nygma 2008.01.10. 10:47:27
Mert ők meg baromi unalmasak és érdektelenek.
Ezzel szemben a félrekúrás, féltékenykedés, egymás életének lezúzása maga az izgalom és kéjmámor, ugye?
Akkor hajrá.
Tetsuo Shima 2008.01.10. 10:48:23
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.01.10. 10:51:54
petya a barátságos :) 2008.01.10. 10:53:32
Akkor hajrá."
Hát, legalább történik valami :D
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.01.10. 10:55:03
Aztán az egyiknek megnézte a mellét. Innentől kezdve 9 hétig folyamatosan visítottam. Pedig nem vagyok egy hisztis alkat.
Mondjuk ütöttem-vertem is. Ja, meg egyszer levágtam a farkát konyhakéssel. De ez sem segített a kapcsolatunkon. Közölte, túl féltékeny vagyok, és otthagyott.
Azóta más női vannak, szóval egy rohadt tetű. Még jó, hogy megszabadultam tőle.
ergya 2008.01.10. 10:57:42
nickM 2008.01.10. 11:00:09
Nem is csendes őrült. És nem is mostantól. Egyrészt tényleg ne akard visszakapni, másrészt viszont ez a féltékenységi dráma félelmetes. Egy kicsit több önbizalom kellene talán. (Egyébként ha meg akar csalni, úgyis megteszi, ha nem nem, akkor meg minek görcsölni rajta?)
2008.01.10. 11:04:23
:D
Ez ott van, de nagyon!! :))
Egyébként valamilyen formában igaza van Sütinek.
De ez nem csak a nőkre, és nem csak a párkapcsolatokra.
Az emberek többsége szar ebben, szar abban van - de mégsem akar igazán változtatni.
Aztán ha egy hölgyemény/úriember találkozik az ún. 'igazival' - az esetek többségében szépen beletörli a lábát (tisztelet a kivételnek!)
Mindenki (vagy szinte mindenki) a harmóniáért nyíg - de valójában csak nagyon kevesen képesek arra, hogy ha megközelítőleg elérték, akkor azt meg is tartsák.
Mert valójában mégis szinte mindenki attól van legjobban berosálva. A harmóniától.
Ez van!
:))
cse' 2008.01.10. 11:05:09
Akkor hajrá."
Hát, legalább történik valami :D"
És tényleg ezt mondják!!! És így is gondolják egy bizonyos tapasztalatig/korig sajna.
petya a barátságos :) 2008.01.10. 11:06:32
De komolyan. Csendesnek és megbízhatónak ott van a tamponjuk, ezen kívül vannak még tulajdonságok, amire szükségük lehet egy kapcsolatban.
ergya 2008.01.10. 11:17:32
"Edward Nygma 2008.01.10. 10:47:27"
"De komolyan. Csendesnek és megbízhatónak ott van a tamponjuk, ezen kívül vannak még tulajdonságok, amire szükségük lehet egy kapcsolatban."
Akkó meg ne rinyáljanak hogy mé ilyen szemét a Béla, hanem élvezzék a kalandot.
Edward Nygma 2008.01.10. 11:21:55
petya a barátságos :) 2008.01.10. 11:22:24
Az ember mindíg jobbra vágyik :)
petya a barátságos :) 2008.01.10. 11:26:35
"ez automatikusan ellentétes lenne a monogámiával?"
Nem, dehogyis. Vannak fokozatok, természetesen olyan pasik is, akik kellően szellemesek és érdekesek is, és megbízhatók is (pl jómagam :D).
Én csak arról beszéltem, aki sír, hogy ő bezzeg milyen rendes lenne de nem érdekli a nőket. Nyilván rendes lenne, csak valami más is hiányzik belőle emellett, ami pedig nem lenne hátrány.
De tény, nem szükségszerű, hogy a pasi félredugjon, attól még lehet kívánatos a nők számára :)
ergya 2008.01.10. 11:26:59
Az ember mindíg jobbra vágyik :)
De nem kapja meg. Ezt most megmondom.
beatrix86 2008.01.10. 11:28:27
én amúgy a legjobban az ilyen sztoriknál azon röhögök, h hiába szívatott meg valakit agyba-főbe egy pasi, mégis nagybetűvel írja, h "Ő"...
laló 2008.01.10. 11:32:30
OpenWolf! 2008.01.10. 11:34:32
mondjuk motherfuCker?:)
TGV 2008.01.10. 11:46:42
zebi 2008.01.10. 11:57:33
Káposztakukac 2008.01.10. 12:04:19
gargoyle 2008.01.10. 12:06:26
szoval _elkepzelheto_ hogy C egy goreny, de az is siman hogy csak egy szerencsetlen lemerult telefonkartyaval aki X honap nyomozas es ellenorzo kerdes utan megunta a dolgot.
nem dontheto el se pro se kontra, szubjektiv a sztori (ez nem baj persze, ez nem a PKKB ahol iteletet kell hozni :)
a lenyeg az lenne hogy a leany tanuljon a dologbol, de ne azt hogy minden ferfi strici es ellenorizni kell szoros porazon, hanem pont forditva. inkabb verjenek at idonkent azok akikben megbizol, mint zargasd el magadtol azokat akikben megbizhatnal :P
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.10. 12:28:28
mind1ki 2008.01.10. 12:30:39
:D
bukottangyal 2008.01.10. 12:32:57
ezt jól megírtad, majd le estem a székről a röhögéstől :)))
Ink · http://inkk.blog.hu/ 2008.01.10. 12:40:25
"Freudnak lenne ehhez egy két szava."
"..egy alkalommal az óra közben Dórának feltehetően az a vágya támadt, hogy csókoljam meg."
Sigmund Freud: Dóra
a kis hamis... ;)
DennisVT 2008.01.10. 12:46:18
Hagyjuk légyszi az ilyen "te kergetted bele a féltékenységeddel" dolgokat. Attól mert féltékeny vagy, neki nem kell megcsalnia. Eléd állhat, és elmondhatja, hogy ez neki nem tetszik, ő így nem tud élni egy kapcsolatban, és valszeg igaza is van.
Szépen (már amennyire lehet) szakíthat veled, és elkezdhet más nőt keresni. De SZAKÍTÁS UTÁN. nem helyette és mellette...
Én amúgy 27 vagyok és ffi. Az egész gimnázium erről szólt. Pár hetes kapcsolatok, ezalatt(!!) hatalmas szerelmek(!!), csalódások, sírások, láttam mindent. Tudom hogy abban a korban és abban a helyzetben, egy ilyen "kapcsolat" lehet a világ, főleg ha vkinek ez az első komolyabb. De évek múlva egy tényleg igazi kapcsolatban, már teljesen máshogy fogsz ezekre visszatekinteni, de tudom ez most nem vígasztal...
MimiMeirah 2008.01.10. 13:21:25
Nyugodj meg... most legalább megtapasztaltad, hogy ki az akire egyáltalán nincs szükséged! Fel a fejjel, jön majd jobb is!!!
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.10. 13:21:41
Ami a közös "barátokat" illeti, ne csodálkozz, hogy a csontvázak csak a szakítás után estek ki a szekrényből. Amennyire kiderül a sztoriból, ezek inkább a srác barátai voltak, nem a tieid, maximum befogadtak, mert a fiú barátnője voltál. Őszinteséget, támogatást várni tőlük hiú ábránd.
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.10. 13:22:11
Így van, ezt hívják "Önbeteljesítő jóslatnak" :)
Bogcsika 2008.01.10. 13:26:49
Egyébként normális vagy? Egy ilyet még vissza akars kapni? Én is szenvedős típus vagyok, na de nem ennyire :D
llego 2008.01.10. 13:29:07
user11 2008.01.10. 13:29:22
user11 2008.01.10. 13:30:26
make the world 2008.01.10. 13:30:49
Nyugi, minden oké lesz.
Syolos 2008.01.10. 13:34:22
De ez se igaz, én vagyok rá az eleven bizonyíték :D
elbadrocer 2008.01.10. 13:38:39
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.10. 13:55:44
Dennisnek nagyon nagy igazsága van. Kicsit el is gondolkodtam, hogy ha most, 24 évesen úgy gondolom, hogy a mostani kapcsolataim/szakításaim mellett a gimnáziumi lámúrok gyerekesnek, éretlennek, kevésbé komolynak tűnnek, akkor lehet hogy majd 30 éves fejjel ugyanezt fogom gondolni a 24 éves korombeli esetekről?...
" Bogcsika 2008.01.10. 13:26:49 "
Látom Bogi tényleg elugrottál a vonalzókért, olyan szép egyenes sorokban írsz. :)
mind1ki 2008.01.10. 14:26:52
Úgy lesz! Nekem elhiheted!:D
Valamint minden nagy szerelem után rájöttem, hogy az nem is volt olyan nagy szerelem.
Csak attól félek, hogy az igazi akkor lehet utol sem ér....:D
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.01.10. 14:27:50
:)))))))))))))))))))
AMúgy 16 évesen 20 évessel járni nem vall sikeres emberre.
Más SMS-eit nézni ősi román szokás.
JTM 2008.01.10. 14:43:20
DennisVT 2008.01.10. 15:33:13
Akkor akülönbséget már nem fogsz érezni szerintem... amúgy énis csak osztom itt az észt, nem volt gimiben ilyen 1-2-3 hetes/hónapos őrült szerelmem, volt viszont 1 nagy, akibe kb 3 évig voltam szerelmes, de sosem jártunk (fájadlamasan viszonzatlan), és ma is, ha megkérdezik hiszek-e a nagy Ő-ben, találkoztam-e már vele, akkor azt mondom, hogy az a bizonyos gimis osztálytársnőm volt az... Peig volt azért utána 1-2, bőven ideillő sztorik lennének a szakítások, de én nemvagyok ilyen közlékeny:) Azt hiszem ennek a 2-3 lánynak köszönhető (még ha nem is tehetnek róla) hogy félek bármi komolyabba belemenni, és sokkal jobban megválogatom a párokat mint előtte..:)
ergya 2008.01.10. 15:38:06
Mijaf.szom ez a MINDEN FÉRFI STRICI?? Mert mi nőket futtatunk, hogy pénzünk legyen? Bmeg, legalább legyetek tisztában a fogalmakkal :) Maximum a "minden férfi egy hímringyó" állná meg a helyét a "minden nő egy ribanc/kurva" kijelentés mellett.
Nyugi, ezt én írtam. FÉRFI vagyok (igen, csupa nagybetűvel). Szóval csak azért írtam, hogy bevágódjak a blog feministáinál (primula, Világ Négere, hoel, Morgan le Fay). Hátha eljönnek a blogtalálkozóra és akkor bármi is lehet...nyeehehe
nemtudom 2008.01.10. 15:39:24
a telefonok lemerülése, és összetörése szerepelt a példámban, és arra próbáltam célozni, hogy az illető ahhoz is hülye, hogy keressen egy fülkét, megállítson egy autót, bekopogjon valahova, vagy megkérje egy barátját:)
nemtudom 2008.01.10. 15:44:20
semmi baj vele, ha belenéz, az ő baja, az is az ő baja, ha egy félreérthető dologra nem kérdez rá normálisan, hogy ez most mi, hanem hetek múlva nekedesik, hogy megcsalsz, te görény
amúgy nem kell lehetőséget adni a belenézésre...
ergya 2008.01.10. 15:44:59
egy kérdés: kik olvassák ezt a blogot? Ha én is szeretem olvasni a posztokat, az ugye még nem azt jelenti, hogy a tudatalattim szakítani akar??? Nyugtasson má meg valaki!!
Megnyugtatlak. Jól teszed hogy olvasod az irományainkat. Így legalább megtudod, hogy milyen apró jelek előzik meg, és jelzik hogy a nőd félredug. És mivel így ki vagy okosodva, már a legkisebb gyanú esetén (vagy anélkül is) megelőző csapást tudsz rámérni azzal, hogy te dugsz félre előbb és/vagy időben gondoskodsz a nőd pótlásáról. Úgyhogy ne feledd férfitársam: éberség!
Világ Négere 2008.01.10. 15:47:16
A "feministázással" meg vigyázzunk, ha nem ismerjük a szó valódi értelmét.
Világ Négere 2008.01.10. 15:49:10
mialenyeg 2008.01.10. 15:52:10
nemtudom 2008.01.10. 15:55:37
vagy "összejöttem az öcséd barátnőjével"
mialenyeg 2008.01.10. 15:58:44
nemtudom 2008.01.10. 16:02:58
gonoszkiralylany 2008.01.10. 16:03:02
nemtudom 2008.01.10. 16:05:35
mialenyeg 2008.01.10. 16:06:12
ergya 2008.01.10. 16:09:22
Jól van, látom sínen vagyok:)...(sunyin félrekacsint). Ennek a feminizmusnak meg majd utánannézek.
Különben én nem szeretem a rosszlányokat. Inkább a könyvtáros lányok az eseteim, tudod az a kontyos, szemüveges, kötött kardigános típus. Ja, és a zsíros hajú, tarisznyás, világmegváltó bölcsészlányok.
Világ Négere 2008.01.10. 16:18:24
Én viszont a gép előtt farkat vakaró faszikért rajongok, akik még a végén meg is szagolják a kezüket. Ja és közben bőszen írják: "Minden nő kurvaaaa!" Bár ezek állítólag nem sikeres emberek...
ergya 2008.01.10. 16:29:26
petya a barátságos :) 2008.01.10. 16:32:18
:D:D:D
Nem ad egyértelmű jellemzést :D
Világ Négere 2008.01.10. 16:35:27
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.10. 17:14:43
Megnyugtatlak. Jól teszed hogy olvasod az irományainkat. Így legalább megtudod, hogy milyen apró jelek előzik meg, és jelzik hogy a nőd félredug. És mivel így ki vagy okosodva, már a legkisebb gyanú esetén (vagy anélkül is) megelőző csapást tudsz rámérni azzal, hogy te dugsz félre előbb és/vagy időben gondoskodsz a nőd pótlásáról. Úgyhogy ne feledd férfitársam: éberség!
:) ergya, a megelőző csapásnál jobb kifejezést keresve sem találhattál volna! Grat.
jadviga79 2008.01.10. 17:21:59
"Nem zorog a haraszt, ..." Nem hinnem, hogy a leveliro kergette bele a fiut a notorikus megcsalasba. Jo lenne feltetlenul bizni, de sokszor az ember megerzi, hogy nincs minden rendben. Es akkor jon a nyomozas, ami megerositi az erzest, es akkor vegre pontot lehet tenni a vegere, ha a pasi olyan suta, hogy nem tud donteni vagy kenyelmeskedik.
Exbaratnokrol csak annyit, hogy, ha lezarta a pasi az ex-szel a kapcsolatot, szakitottak, mert ennyi volt benne, vege, over, arra az aktualis altalaban nem feltekeny, barmennyiszer is talalkoznak.
Ha maradt benne valami, es a szikra erezheto kozottuk, akkor bizony van mire feltekenykedni, es ezt mindenki erzi. Aki pedig imad valakit, az extran, akar 100 kozul a teremben megmondja, hogy ki a "veszelyes jelolt" a parjara nezve.
A hiszteria pedig kedves pasik, arrol szol, hogy a no nem kepes racionalis levezetes utan azt mondani, hogy "koszi, akkor inkabb hagyjuk, elengedlek." Nem, nem es nem, hajtja, nem akarja elhinni, es szeret, es ragaszkodik a pasihoz. Mig vegul a pasi borul ki, "mert ilyen kibirhatatlan hiszterikaval megsem lehet egyutt lenni...."
Jemi 2008.01.10. 17:22:19
tarski 2008.01.10. 18:36:24
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.10. 19:07:16
Magenta (törölt) 2008.01.10. 20:15:36
Magenta (törölt) 2008.01.10. 20:22:07
Tuti megcsalt, vagy csak a jóindulatú barátok mondják, hátha ettől kiábrándulsz?
Inkább tanulj belőle és lépj tovább. A következőben bízz meg, ha nem ad rá konkrét okot, ne piszkáld. És ne függj tőle érzelmileg főként!
Paulybird 2008.01.10. 21:38:59
Semmi szégyellni való nincs ebben, ha rosszul esik, hogy nem hajtja le abudi ülőkéjét,t edd szóvá bátran. Érezze, hogy mennyire fáj ez neked, hisztizz. Ha zavar, hogy megdorgál, amiért lehúztad a verdájának az oldalát, mutasd meg neki, hogy mennyire mélyen a lelkedbe gázolt ezzel. Ha kell, sírj, próbáld meg érzelmileg zsarolni is akár. Egy jó kapcsolatnak ez a lényege, próbálj meg rátelepedni, hogy a végén már ne is kelljen neked semmiféle szabályokat felállítanod, majd ő téged nyuszómuszónak szólítva fogja alázatosan kikérni a véleméynedet mindennel kapcsolatbana. Egy két év alatt teljesen meg lehet törni egy életerős férfit, aztán taposhatsz rajta bátran.
Nekroteka 2008.01.10. 21:42:08
anhel 2008.01.10. 21:57:09
Én inkább lelöném magam, minthogy ilyet tegyek.
Ezzel együtt is azt hiszem, ez a faszi sosem szeretett igazán, s nem azért mert titkolnivalója lett volna előtted, hanem mert próbálgatta, meddig tolerálod (ez botrány, e-mail-es vagy iwiwi-es jelszót megadni, mondván nincs titkolnivalóm??!!) és mivel nem toleráltad, sőt, hát meglett az indok.
Máskor legyél okosabb!
Jayville · http://jayville.blog.hu/ 2008.01.11. 00:51:27
Soha senkit nem lehet megváltoztatni, a nők mégis folyton reménykednek az ellenkezőjében :D
A féltékenység a bajt jelzi, a lánynak nem volt még elég tapasztalata, nem okolom őt, hogy bénázott. Mindig kettőn áll a vásár (közhelyveszély fenyeget ismét!) :)
A srác meg...hát nem is tudom.
Szerintem nem feltétlen szerencsés az úgymond "barátokra" hallgatni. Ez a lány is már rég érezte, hogy gáz van, de hitegette magát, hogy megváltozik, hogy jobb lesz, miközben lóf@sz.
Minimális tekintélyét is lerombolta a nyomozással, kutakodással a fiú szemében.
A lényeget amúgy meg leírtátok ja :)
[Egyébként azt megfigyeltem, hogy sokan a kommentek által befolyásolva véleményezik az esetet :) ]
babateve 2008.01.11. 07:54:27
Greenapple 2008.01.11. 13:46:51
petya a barátságos :) 2008.01.11. 14:14:44
Greenapple 2008.01.11. 16:41:51
renesis 2008.01.14. 12:53:01
Greenapple 2008.01.14. 20:01:36
1. az, hogy a kedves exem megcsalt, sőt folyamatosan csalt az 5 hónap alatt nem pusztán pletyka volt, utólag ő is bevallotta.Ilyenformán úgy gondolom jók voltak a megérzéseim és jogos volt a féltékenységem
2. Ismerve C előző kapcsolatait tudom, hogy ha "fejre álltam volna" (nem vagyok féltékeny, mindent megbeszélünk stb) is itt tartanánk most. Sz miatt.
3. Aki azon lepődött meg, hogy mással tudott beszélni telefonon, de engem nem hívott azt megnyugtatom, nem ő hívta a barátját, a barátja hívta őt
Ha van még valami kérdés csak bátran...úgy látom mostanában ez volt a legérdekesebb sztori :))