Szép, létösszegző szakítólevelet kaptunk egy lánytől, az általános iskolai levélgalacsinoktól a gimnáziumi szarkavaró barátokon át vezet az út a nyitott kapcsolatok borzalmához. Az én személyes kedvencem a karatés sztori, nektek melyik tetszett a legjobban?

 

1.Általános iskola 8. osztály. Ő (Marci) az előttem lévő padban ül, én (a lány) középen, a fiú legjobb barátja mögöttem. Marci levélgalacsint küld kedvesen, fülig érős mosollyal megspékelve rajtam keresztül a legjobb barátjának irodalom óra közben. Majd mégegyet. Mégegyet. Majd a barát nekem ír. És aztán összekavarodnak a levelek. Legutoljára ez
került a kezembe: "Ja és képzeld Tomi, ma lesz a harmadik randink Katával, de nagyon szeretem". Hozzátenném, Kata nem én voltam. :) Marci a 7hónapos "kapcsolat" után egyből ki, Kata szintén másnap kidobta Marcit, mondván, "Marci csak azért kellett neki, hogy megmutassa nekem, ő jobb nálam." Mindegy, Marci pofára esett, én annyira nem, mert így utólag nagy tahó volt, és sokat bántott, de a 7 komoly hónap alatt még
egy szájrapuszit sem kaptam, bezzeg Katának az első randin adott.. :) Egyébként mágis kétségeim vannak affelől, hogy vajon a levelek véletlen keverődtek-e össze..

2.Az első igazi nagy szerelem, én 16, Ő 18... Teljesen odavoltam érte, és a jelek szerint Ő is értem. Egyébként szintén Marcinak hívták (nem volt velük szerencsém:)), így legyen most ő Marci2. Minden nap találkozgattunk, mozi, vacsora, koncert, első csók, anyukának, apukának bemutatás. 2 hónap után Marci2 barátját is megismertem, ő volt Tomi. Elég butácska srácnak tűnt, két értelmes mondatot nem tudott kinyögni, bár ennek nincs jelentősége a sztoriban. Szóval egyik nap iskola után vártam Marci2-t egy kávézóban, ahogy meg is beszéltük, azonban ő nem jött. Eltelt 1óra, 2óra, 3óra... (nagyon szerelmes voltam..:)) Marci2 nem,csak a barát jött. Előadta nekem, hogy Marci2 sajnos már nem szeret engem, sőt, igazából sosem szeretett, de azt remélte,majd idővel megszeret, csak nem sikerült.. Kiborultam, szomorú voltam, de nem hittem neki teljesen. Felhívtam Marci2-t, de nem vette fel a telefont, így írtam neki, hogy este találkozunk egy közös barát szülinapi buliján, majd ott megbeszélünk mindent.

Marci2 jött is, és elmondta, hogy nem is az a gond, hogy nem szeret, hanem (figyelem!!) az, hogy ő mostantól karatézni fog tanulni minden nap, és engem így már nem tud megtartani (szó szerint..)! Szóval én már nem fértem bele a karatés tervbe :) Erről ennyit.

Egyébként, pár héttel később jelentkezett a kedves Jóbarát, aki nyíltan és őszintén elmondta, mindig is össze szeretett volna jönni velem, és ennek érdekében még azt is hajlandó volt elárulni, hogy az egész azért volt, mert ő szemelt ki előbb magának, és miatt azt hazudta Marci2-nek, hogy én megcsaltam... Marci2 nagy hülye volt, hogy nem kérdezett meg engem erről, de nekem akkor már annyira elegem volt az egészből, hogy inkább hazamentem és jót nevettem az egészen. Najó, sírtam, pár napig, de így utólag már a nevetéstől folynak a könnyeim.. Nagy az Isten állatkertje.

3. Én 17, ő (Laci) 19. Koncerten ismerkedtünk meg, csók, ölelkezés,
Laci: járunk?
Én:Járunk. Eljössz hozzánk holnap?
Ő: igen.

Másnap nálunk minden jól megy, majd..

Én: Holnap is találkozunk?
Laci: Holnap nem érek rá, meghúzom a z Évit.
(szó szerint ezt mondta...)

Én: <nagy nevetés>
Laci <mérgesen>: Most mit röhögsz? Nem hiszed el? Mondom!! <kiabálva>
Nyílt kapcsolatban ÉLÜNK nem??
Én meg inkább nem szóltam semmit, de vette a lapot, egyből hazament. :) Onnantól többé sosem láttam, nem is hallottam róla semmit, de még most is undorodom, ha rá gondolok.. Végülis, nyílt kapcsolatban ÉLTÜNK, csak nekem elfelejtett szólni róla...


Azóta egyébként 6éve élek kimondhatatlanul boldog párkapcsolatban.. Sokszor olvasok a blogon zeneösszeférhetetlenséges-sztorikat, meg kell,hogy cáfoljam. Én komolyzenét hallgatok főleg, no meg jazzt, dallamosabb hiphopot, barátom pedig metalt, és igen jól megvagyunk egymás mellett, sőt, ő is szívesen hallgatja azt,amit én, ha nem vagyok otthon, és én is meghallgatok egy két Dies Irae albumot, vagy Burzumot...

Üdv mindenkinek: galoca