És akkor most kezdjünk új, nagyszabású projektbe :a webkettő szellemében segítsük egymást, gyűjtünk össze minél több egysoros lekoptató dumát, hogy mindig kéznél legyen valami, ha nem jut éppen eszünkbe, hogy pontosan mi is nem tetszik a partnerben.

helló!
 
olvastam, az oldalon, h keresitek a jobb fajta-féle lekoptatós dumákat :) írok pár nőit, nehogy az legyen, h nem szeretem a lányokat :D
 
- most vagyok túl egy nagyon komoly kapcsolaton
 
- lelkileg nem vagyok készen egy új kapcsolatra
 
- van barátom (közben tudod, h nincs és majd belehal, h legyen)
 
- nem szeretem, ha valaki őszinte velem
 
- én nem akarlak megbántani, de legyünk már barátok
 
- biztos nem jó helyen keresed (télleg trafóházban még nem ismerkedtem)
 
- te túl jó vagy hozzám
 
- ne haragudj, de külföldön akarok dolgozni
 
- most egy kicsit össze vagyok kavarodva és nem lesz időm írni
 
- bocsi, de van egy alakuló kapcsolatom (ezért fogdosnak a diszkóban Te meg hagyod?)
 
- miért nem tudtál keresni? / miért keresel folyton?
 
- én nem vagyok romantikus, bocs
 
- én hűséges vagyok, de most nem akarok komoly kapcsolatot
 
- én sose szeretnék barátot, mert annyira sokat csalódtam (15 évesen sokat csalódni?!!! ja már 11 évesen nem szűz a lány bocs)
 
- engem mindenki megcsal és átver, ja Te hűséges vagy... az meg olyan unalmas
 
- úgy szeretném már ha valaki szeretne, de ne Te :D
 
- én romantikus vagyok, de ne legyél már ilyen nyálas
 
- tényleg ne haragudj, de jobb lenne, ha most egy darabig nem keresnél
 
- persze, h akarok még Veled találkozni és nem is zavarsz meg teccel, de most nincs időm talizni (és valaha lesz?)
 
- jajj Te annyira aranyos/cuki/édes/kedves vagy... (amikor már így kezdik)
 
ja amúgy miért szakítanak minidg msn-en és sms-ben a nők ha szerintük ez kegyetlenség? és soha ne mondd egy lánynak szeretlek mert elszalad :) ...ma miért nem kell a hűség, a romantika és a szeretet
 
és még mesélhetnék ha érdekel Titeket fogok is :D üdv.