Ezek a boldog kilencvenes évek! Válogatáskazetták, kilencvenpercesre másolt hatvanasok, rádióból felvett kívánságműsorok. Ceruzaelem, az volt a nagy kincs, hogy spóroljak vele, volt egy ceruzám, és azzal profin vissza tudtam tekerni a kedvenc számaimat. Egyébként meg most jut eszembe, hogy nekem az összes kazettám odaveszett egy szakítással, mindegy.

 

Kedves Szakítshabírsz,

küldtem már be történetet, ki is raktátok, hála érte. Volt azonban egy kevésbé drámai szakításom még a múlt messzi homályában, gondoltam elfér az oldalra a sok komoly sztori mellé.

Ifjú ember voltam még, alig 18, amikor hugom összeismerkedett egy fiúval, összejöttek, nagy szerelem volt. No, ennek a srácnak is volt egy huga, akivel nagyon össze akartak engem boronálni. (A csaj 17 volt.) Végülis találkoztunk, szimpatikusak voltunk egymásnak, mi is összejöttünk. Én zsenge 18 évesként nagyon a hormonjaim hatása alatt voltam, eléggé tereltem a témát az ágy felé, de sajnos a hölgynek elég szilárd vallásos meggyőződése volt, amibe az is beletartozott, hogy házasság előtt nincs szex. Azért a pettinging eljutottunk, de onnantól kezdve egy tapodtat se. Aztán volt egy nagy összeveszés, szakitottunk. (3 hónapig voltunk együtt.)

Pár hónap múlva ismét megkeresett a leányzó, hogy szeretné a dolgot újrakezdeni, mert még mindig szeret. (Ez azért fura volt, mert előtte egyikőnk sem mondta a másiknak, hogy szerelemről szó lenne.) Nekem pedig nem volt akkoriban senkim, gondoltam miért ne. Ami a problémát okozta, hogy mindkettőnk úgy gondolta, hogy a másik "észre tért", konkrétan én azt reméltem, csak történni fog valami komolyabb is; ő pedig azt, hogy rájöttem, hogy mégse olyan fontos a szex. No, elég hamar kiderült, hogy mindketten tévedtünk, és úgy 1 hónapnyi felmelegitett kapcsolat után a következő telefonbeszélgetés zajlott le közöttünk:

Ő: Szia, hogy vagy?
Én: Szia, jól, de azt hiszem, beszélnünk kéne.
Ő: Szakítani akarsz?
Én: Hát igen.
Ő: Ja jó persze, én is akartam már mondani; igazából csak azért kerestelek, hogy a kazettát, amit a múlt héten adtam, na az kéne vissza, mert jövő hét jön hozzám barátnőm, és meg akarom neki mutatni.
Én: Ja.... izé, akkor elküldöm hugommal, úgyis megy a napokban a bátyádhoz. Úgy jó?
Ő: Jó. Akkor szia.
Én: Szia.

Azóta párszor találkoztunk, főleg addig, amig még a testvéreink ápolták a kapcsolatukat, jókat szoktunk dumálni, ha nagy ritkán összefutunk. (Azóta a meggyőződéséből alább adott, úgy hallottam :D ) Ha a sztoriból az jönne ki, hogy MPG, és dobtam a csajt, mert nem akart lefeküdni velem... nos azt hiszem, ezzel egyet kell értsek, azóta normálisabban állok a csajokhoz.