Nehéz, súlyos szakításokkal teli hét áll mögöttünk, úgyhogy olvasónk javaslatára könnyebb vizekre evezünk. Egyáltalán nem átlagos tinitörténet, hiszen a "szokásos" párhuzamos történetek, megcsalások, rágalmak mellett van benne külföldre kacsingató sztárfocista is. Ki lehet az? 

Az én sztorim valószínűleg egy átlagos tinitörténetnek tűnik majd a sok- sok nemzetközi és kuriózumszerű szakítás után de egy kis délutáni felüdülésnek azért jó lehetJ

Mint tudjuk az élet a legjobb forgatókönyvíró- és mégcsak nem is sztrájkol.

Egy nyugat- magyarországi megyeszékhelyen éltem le életem elég nagy részét…konkrétan az egyetem előtti összes évemet. Szenvedélyesen rajongok a sportokért, abban az időben a fociért- még inkább a focistákért voltam (voltunk) megőrülve. A város NB1-es csapatának minden egyes istenverte tagjában csak az „istent” láttuk, valószínűleg ezért lettünk huzamosabb ideig „verve” velük.

Körülbelül 13 éves voltam, mikor apukám bemutatott az egyiknek. Apu ismeri ő apuját, kislánya ismeri kicsi fiát, jajdejó. A köztünk levő ebben a korban még elég tetemesnek számító 6,5 év korkülönbség miatt egy kedves- mosolygós köszönőviszonyra futotta ebből az első találkából.

Két éven keresztül csak azzal dicsekedhettem, hogy „ismerem”, bár abban sem voltam biztos, hogy a nevemre emlékszik. Tett egy kiruccanást Csehországba próbajátékra, mi jó lokálpatriótaként büszkék voltunk rá, és ismét felemlegettük, hogy ugyebár én őt „ismerem”.

Legjobb barátnőmnek van egy unokatestvére, nevezzük őt Adrinak. Adri körülbelül a sráccal egykorú lány volt, akitől egy családi összejövetelen a barátnőm megszerezte (vagyis kimásolta az őrizetlenül hagyott mobilból) a telefonszámát. Mint a legtöbb nagy barátságban, természetesen itt is minden lényeges és lényegtelen információ megosztásra kerül. A telefonszámon kb. egy hónapot csücsültem mire egy idegenbeli meccs alkalmával miért ne? hangulatba kerültem, és írtam neki egy élcelődős, nem éppen kedves sms-t. Nem sokkal később hívott, majd’ összepisiltem magam izgalmamban, te jó ég, Ő hív ENGEM!!!! Háromnegyed órát beszélgettünk, alig bírtam elaludni, szerencsére nyár közepe volt, addig alhattam volna amíg akarok, csakhogy…

…hajnali háromkor újra hívott. A következő napokban is többször, négy nap múlva találkoztunk először. Hangsúlyozom, nem akartam tőle semmit, nem akartam behálózni, meghódítani, elcsábítani, csak olyan akartam lenni, aki tényleg ismeri. Két nappal az első sétálás után már autóval (!) mentünk a közeli tóhoz, a sötétben néztük a várost, nagyon romantikus volt. Elmondta, hogy 3-4 hónapja van barátnője, de a lány nemsokára megy Pestre tanulni, nem igazán hosszú távra tervez vele…rögtön rávágtam, hogy rendben, nem zavar, miért mondja ezt el nekem?

Nagyon jókat beszélgettünk, mindenben egyezett a véleményünk, folyamatosan nevettünk, órákat ültünk a telefonon, bár csak 250 méterre lakott tőlem. Mindig sötétben találkoztunk, mégis barátnője van, nem láthattak minket. Nem zavart. Alig 3 héttel az első sms után búcsúzáskor megcsókolt. Előtte is próbálkozott már, de akkor valahogy nem éreztem helyénvalónak. Csodálatos két hónap, vasárnaptól csütörtökig találkák, hétvégén barátnő itthon, én szenvedek, ő ígérget- közös nyaralást, barátnő- elhagyást, hétvégét.

Többször volt fenn nálunk, én is náluk, hivatalosan senki, nem-hivatalosan mindenki tudta a városban, hogy mi történik. Kaptam is érte hideget- meleget, nem volt egy egyszerű időszak. Egy helyre jártunk buliba, élveztem, hogy játszhatok vele- nem kezdhetett ki velem, de belőlem már bújt elő a csábító nő…a haverjai megőrültek értem, ő nem mert közeledni és a túlságos távolságtartásával tűnt ki…és én élveztem. Egy darabig.

Aztán valami megváltozott. Volt, hogy két hétig nem hallottam felőle, az újságokból tudtam meg, hogy a válogatottal van Svédországban, mikor meg hazajött, minden újra a régi volt. Kezdtek feltűnni dolgok. Mindig a szex témához lyukadtunk ki (nem feküdtem le vele), sosem érdekelte, hogy velem mi van, de én szerelmes voltam, nagyon, rózsaszínűen. De nem akartam várni rá, a barátnőim mind lebeszéltek róla. Az ő exei sms-ekkel bombázták, hogy 16 éves kurvája van, ami nekem nagyon fájt, de az, hogy ő erre nem reagált semmit, talán még jobban.

Novemberben elkezdtem találkozgatni valakivel. Karácsonykor szerelmem közölte (miután természetesen semmit nem kaptam tőle), hogy elmegy próbajátékra, de nem mondja meg hova, babonából. Az újság két ünnep között lehozta: Oroszország. 4500 km légvonalban. Összetörtem. Életemben először szilveszterkor leittam magam, teljesen magam alatt voltam. Akkortájt van a névnapom is, se egy sms, se egy hívás, semmi. Január 3-án találkoztam vele, aznap utazott el. A kezemet sem fogta meg.

5 nappal később jöttem össze azzal a valakivel, akivel november óta alakultunk, ő 10-én jött haza. Nem jelentkezett. A java ezután következett.

Ő azt híresztelte a közös ismerőseinknek, hogy azért lett vége, mert túl fiatal vagyok hozzá. Mellesleg nem is tudta, hogy én szerelmes vagyok, azt hitte, csak szórakozunk egymással. (érzitek az ellentmondást? És mindenki észrevette, hogy szerelmes vagyok, csak ő nem?)

Ezek után áprilisban futottunk össze újra, mikor én az akkori barátommal voltam. Újra hívogatni kezdett. Naponta. És májusban hajtani kezdett egy „anno lebeszélős, minden köcsögnek elmondós” barátnőmre, aki vette a lapot (minden nő egy kurva). Egy hét után ez a „barátnő” közölte, hogy én teljesen félreismertem a srácot, ő tudja igazából, hogy milyen. És amúgy is, csak azt akarta megtudni, hogy tényleg olyan bunkó –e, mint mondom. És tudjam meg, hogy nem. A barátságnak itt vége is lett.

Mesterien ért hozzá a srác, hogy mit kell mondania, hogy elcsavarja a körülötte lévők fejét. Nincs saját véleménye, a szülők előző házasságaiból mindkét oldalon 2-2 nővére van, vagyis duplán elkényeztetett harmadik gyerek, emellett ugye egyke egyetlen kicsi fiú is. Halmozottan hátrányos helyzet. Az a barátnője a mai napig megvan, jelenleg 16 lánynál tart, akik megvoltak neki mellette.

A „barátnőm” 12 nappal idősebb nálam, néhány hónap után korbeli problémák miatt vége lett. Most a húgomra hajt. És ha meglát, vagy olyanja van, még mindig felhív, évekkel ezek után bulikban hajt rám, vagy „rámuszítja” a haverjait. Persze hajlamos volt megalázni is, előttem enyelegni más nőkkel.

Következtetés?

Soha ne kezdj focistákkal, nem éri meg szeretőnek lenni, mert a „foglalt” jelző a pasiknál azt is jelenti, hogy bár megcsalni képes, változtatni…ezen kívül ha mégis elhagyná, ki bízna meg egy ilyenben?