Külföldről érkezett a történet, nézzétek el a levélírónak, hogy nem tudott magyar ékezeteket használni élete legszörnyűbb egy évének leírásában. Na de ilyen sem volt még, hogy egy kapcsolatnak a börtön vessen véget, fel is veszek egy ilyen címkét.

 

Sziasztok,

      nemreg akadtam ra a blogra, es hat igen … vannak erdekes tortenetek.

Most kovetkezik az enyem, bar elore leszogeznem, hogy en nem tanulsagokat szeretnek az esetembol lekovetkeztetni, hogy majd legalabb masok legyenek okosabbak vagy barmi, csak elmeselni az eletem talan legszornyubb 1 evet (mely altal viszont nagyon sokat komolyodtam,s mely megtanitott az emberismeretre!!!) es ugyanakkor ha veletlenul is olvasna az illeto ezt, akkor talan vegre vegleg elfelejt…stb.

      Nem lesz bonyolult, csak ket szemely lesz jelen J

  Na szoval, en (lany) voltam 17 es o (fiu) szinten 17. Egy bulizos ejszaka folyaman ismertem meg Stefy-t, de nem igazi kozelsegbol, mindossze bemutatta egy baratnom…semmi nem tortent, megcsak nem is beszelgettunk. De nekem borzasztoan megtetszett a srac (pedig igazan nem volt a fonyeremeny), talan epp az tetszett meg benne, hogy olyan hideg, tavolsagtarto es kozombos volt velem szemben, amit nehezen tudtam elfogadni. Az ami ezutan jott, meg engem is meglepett, ket honapig tepertem utana, de nagyon, s mindez szamomra is fura volt, hisz a helyzet forditottjahoz voltam szokva J . Aztan feladtam (volna), de ekkor megjelent az ajtomban, es engem akart, pontosabban velem szeretett volna kapcsolatot. Osszejottunk, minden rendben is volt, 3 hetig, akkor valami furat ereztem a kapcsolatunkban, nevezhetjuk noi megerzesnek, vagy picsasagnak, de tenyleg ereztem, hogy megcsalt vagy legalabbis nagyon kozel all hozza. (megjegyeznem a feltekenyseg tavol allt mindig tolem)

Persze egy fontos dolog: nem volt az elso 3 het alatt nemiseg koztunk, hisz nem akartam ilyen hamar (tapasztalat alapjan, ramehet a kapcsolat!!!). En nem vallattam, nem hisztiztem, nem gyotortem, mindossze kertem nehany alkalommal, hogy vallja be oszinten, hogy mi tortent, mert nem tortenik semmi, nem szakitok vele, nem veszekszem vele, csak tudni akarom az igazat, viszont ha mastol hallom meg azert meg nagyon csunyan es sokaig bunhodni fog! Persze semmi, o a kifogastalan szerelmes Stefy, aki nem tenne ilyet, meg en hogy is kepzelem egyaltalan az egeszet. Igy aztan en is hagytam, hogy ha o igy boldogabb, hat legyen, de eltelt par honap es o veletlenul elszolta magat, innen meg mar nem volt visszaut, kiderult, hogy IGEN, a harmadik heten megcsalt, egy hivatasossal, es azert nem vallotta be, mert ez mas varosban tortent, igy nem gondolta, hogy megtudom, s ugyanakkor azt mondta hogy o nem is erti, hogy en ezt miert veszem megcsalasnak, hisz o nem erzett semmit a prosti irant, sot hogy o meg csak meg sem csokolta, hanem kielegitette a vagyait, s itt jon a legjobb: mindezt azert mert en nem voltam hajlando az a nehany het alatt meg lefekudni vele!!! Tehat ugy-e nem kell magyarazni, az lett a vege, hogy en vagyok a hibas, amiert megtette.

      Persze megbocsajtottam, es ezutan latszolag minden rendben volt meg nehany honapig, leszamitva a beteges feltekenyseget. Aztan lassan kiderultek rola a dolgok, megpedig, hogy konkretan egy bunozo (!), fegyverrel a zsebeben (!), es hasonlok. Ezekutan termeszetesen mihamarabb szabadulni akartam, pedig szerettem, es talan eppen ezert talatam ki, hogy valaszut ele allitom: vagy en , vagy tovabbra is a bunozoi eletut, de az mar nelkulem. Mindent megigert, zokogott, hogy elete ertelme vagyok, es nem tehetem meg vele, hogy elhagyom…aztan nem valtozott semmi, csak probalta jobban titkolni, de rajottem. Es ezek uatn kijelentettem, hogy reszemrol ezt itt befejeztem, mert nekem nincs erre szuksegem (ekkor kb. 7 honapja voltunk egyutt). Innentol kezdve minden megvaltozott, folyamatosan hivott, a lakasom elott volt egesz nap, hogy figyelhessen a nap minden pillanataban, s mindekozben fenygetett (!!!), hogy ongyilkos lesz, ha nem bocsajtok meg neki. Tudom, hogy naiv kis hiszekeny csajsznak gondoltok, de szerintem ti is atgondolnatok a hajlandosagat erre, ha ti szedtetek volna le a nyakarol a kotelet a fuldoklasa kozepedte.(de nem , mert en voltam!!!) Tehat ertheto, hogy feltem, es feltettem. Viszont kb 2 honapig tartott ez az allapot, -ami arro szolt, hogy nem mehettem sehova nelkule (ahogy azelott sem), a barataimmal nem talakozhattam (szinten ahogy elotte sem), mert o nem birta oket, es a legfontosabb az utcan tovabbra is kezenfogva kellett vele jarnom- aztan besokaltam, s kozoltem, hogy en nem banom, csak fenyegetozzon, de en nem birom igy tovabb, ekkor jott, de o meg fogja tenni, sot hagy egy levelet, amelyben kozli mindenkivel, hogy csak en tehetek rola, s en vittem a sirba…mondanom sem kell, a lelkiismeretem megszolalt, igy turtem meg egy kicsit. Aztan nagyon kiakadtam, hogy eletem sincs miatta, amikor rajott, hogy mar nem tud ezekkel sakkban tartani, kovetkezett a fenyegetozes egy masik szakasza, megpedig, hogy szeretteim, rokonaim, meg barataim –ban tesz majd kart es talan majd attol eszhez terek(!!!), hogy o mennyire szeret engem, s mellette van a helyem. Na ennek hatasara meg 2-3 honapot letoltottunk ugy, hogy nem vagyunk egyutt, semmifelekeppen, de mindenhova egyutt megyunk, s tulajdonkeppen ugyanugy be voltam ‘zarva’ mint azelott…aztan az egeszet lezarta a borton(ugyanis lekapcsoltak!!!). Igy joggal szusszantam fel, hogy na verge vegleg megszabadultam tole, mire kijon ugyis elfelejt.persze, meg tett nehany probalkozast bentrol is, baratai altal probalta felvenni velem a kapcsolatot es en rendre mindenkit kiosztottam…

      Meg nehany evig ereztem Stefy hatasat az eletemre, parkapcsolataimban mindig problemat okozott, hogy nem tudtam feldolgozni a tortenteket es a sok fenyegetest, majd vegleg megnyugodtam, tultettem magam rajta es felejtettem.

De sajnos reszerol nem ez tortent, folyamatosan probal elerni valamilyen modon, azota mar kiszabadult, es neha mint derult egbol a villamcsapas csak ugy megjelenik, ir mailt, uzen, probalja megtudni az uj szamom (miatta annak idejen szamot csereltem, aztan megtudta az ujat, akkor meg azt elloptak, s de jol tettek J ) , stb. Viszont nem hiszem, hogy konyortelen lennek, vagy szivatnam azzal, hogy siman nem szeretnem feleleveniteni eletem legborzasztobb korszakat, es ennek a korszaknak a foszereplojevel meg semmilyen modon nem szeretnem tartani a kapcsolatot!!!

Es persze mindez tortenik meg most is, a tortenet kezdete ota mar eltelt lassan 5 ev … ez mar beteges a reszerol, de nemtudom, hogy csak nevessek az egeszen, vagy mit tehetnek, s most komolyan, ki nem ijedne meg, hogy megit elolrol kezdi, vagy folytatni fogja(???), en mindenesetre tartok tole.


Bocs, hogy nagyra sikeredett, pedig igy is nagyon leegyszerusitettem…csak kisse bonyolut. Es szuksegem volt arra, hogy kibeszelhessem magam…meg minden.