A szakítósblogon rendkívül sok történet kezdődik internetes ismerkedéssel, ami roppant veszélyes műfaj, nem győzzük hangsúyozni. Hogy miért? Ezért. A megdöbbentő levélről mi is tudjuk, hogy nem tartozik a szakítósblog legszorosabban értelmezett témái közé, de tanulságként és elrettentésként álljon itt, plusz elhangzik a szakítok veled mondat is. És a szakítósblog történetében még soha nem volt ennél érvényesebb a fiúszopat-lányszív címke.

Mit tanultunk ma gyerekek az órán? Hogy ne ismerkedjünk az interneten.
Sziasztok!
Annyira döbbenetes a történet, hogy közreadom. Mert ha igaz, akkor sajnálom a szegény 42 éves férjet, ha nem, akkor meg egy aberrált ma éjjel nem tudott aludni. Mindkét esetben van tanulsága a dolognak.

Hajnali 4.02 ma éjjel az egyik netes beszélgetőprogramon. Én "magasffi" néven vagyok fent, ő "cumiznékbp" néven kattan rám. (Megpróbálom szöveghűen visszaadni.)

cumiznékbp: szia édes, nagy a farkad? biztosan, mert jó magas vagy...
magasffi: szia, te lány vagy?
c: igen. nagy a farkad?
m: ki vagy te?
c: egy lány Budapestről.
m: mi a neved?
c: Kornélia
m: hány éves vagy?
c: 32. mekkora a farkad?
m: figyelj már, más nem érdekel?
c: de igen. csak tudod, imádok hatalmas nagy farkakat szopni. a tied mekkora?
m: mi a foglalkozásod?
c: személyi titkárnő vagyok
m: független?
c: nem. férjem van.
m: ne haragudj, de nem értelek. férjed van és te más farkát akarod a szádba venni?
c: hát igen, mert a férjem nagyon le van terhelve és nem nagyon bírja a tempót.
m: most hol van a férjed?
c: itt alszik a másik szobában. na megmondod, hogy mekkora a farkad vagy nem?
m: figyelj már, nem gondolod, hogy kissé furcsa amit csinálsz? idejössz, rámkattansz és a farkam méretét kérdezgeted?
c: nem tudom, mi lenne ebben a furcsa. tudod, kicsit túl vagyok pörögve szexuálisan és ha te tudnád, hogy milyen rossz ez. na szóval, mekkora, édes?
m: icipici
(kis szünet áll be az "ismerkedésben" - gondolom, nem erre a válaszra számított. most vagy két idétlen kamasz ül a gép előtt és röhögnek, pontosabban bosszankodnak, hogy nem kaptam be a horgot, vagy tényleg Kornélia van a túlvégen, aki szimplán agyhuggyant...)
m: na mi van elhallgattál?
c: nem értem miért nem veszel komolyan és miért szórakozol velem. és gondolkodjál, hogyan beszélsz velem...
m: azt hiszem, hogy semmi rosszat nem mondtam neked.
c: csak szívatsz.
m: én? mivel? amúgy mit lehet rólad tudni?
c: 165 cm magas vagyok, szőke, átlagos mellek és azt mondják rólam, hogy szopós a szám
m: gratulálok.
c: mihez?
m: szerintem jobb lenne, ha a férjeddel lennél. vagy az ő mérete nem felel meg neked?
c: nem annyira.
m: hát ez bizony baj...
c: meg az is baj, hogy szórakozol velem és nem mondod meg a farkad méretét...
m: én nem szórakozom. de tudod kissé furcsa, hogy az éjszaka közepén rámkattan egy 32 éves nő, aki budapesti, szopós a szája, szopni akar és azt sem tudja, hogy ki vagyok, te nem furcsállnád?
c: mi lenne ebben a furcsa?
m: tudod, itt a cseten mindenki azt mond, amit akar, tehát, honnan tudjam, hogy nem kamuzol?
c: az egész világ hazudik, miért lenne ez pont más? (nocsak, előbújt a kis filozófus?)
m: na, pontosan erről beszélek.
c: akkor nem mondod meg?
m: mit?
c: hogy mekkora a farkad édes?
m: mondtam már, hogy icipici.
hosszas hallgatás...
m: itt vagy még:
c: nem érdekelsz. meg akartam veled ismerkedni, de te mindig csak negtaív válaszokat adtál, úgy döntöttem, szakítok veled (éljen!)

4.44-kor cumiznékbp eltűnt az alvégen.

Hát ennyi. Lehet, hogy könyvet kellene írni az ilyenekből, lenne ám mulatság. Azért csetesek: vigyázzatok Kornéliával...