Folytatódik a felnőttmaraton: igazi problémákkal, mély fájdalmakkal szembesülünk. Igazi, nagybetűs szerelem a szomszéd sráccal, közös lakás, eljegyzés, és....nem szpojler, ha azt mondom, szakítanak, hiszen ez egy szakítósblog, mi másért küldte volna el a lány a történetét. A délelőtti és a délutáni poszt beküldője egyébként ugyanaz a személy, bónusz: a megváltozott minden kártya ismételt kijátszása.
2001-ben megváltozott az életem. Persze, azelőtt is voltak próbálkozások, kisebb randik, de ez valahogy más volt. Barátságnak indult, legalábbis az én részemről, a szomszéd srác volt az utcából, kiskorom óta ismertem, de valahogy soha nem beszéltünk igazán egymással.
Aztán egyszercsak felnőttem, és elkezdtünk beszélgetni, sétálni, együtt tölteni az időt. Egy hónap telt el, amikor kifakadt, hogy nem veszem komolyan, neki ez így nem megy, hogy csak barátok vagyunk. Egy pár napig nem hívott, nekem viszont elkezdett hiányozni, így megtettem az első lépéseket. Én nagyon nehez nyílok meg érzelmileg, de ebbe a kapcsolatba a lelkemet is beleadtam, 20 éves voltam és szerelmes. Gyönyörű napokat töltöttünk együtt, minden nap együtt voltunk, hiszen a srác volt a szomszédból, a távolság nem volt akadály. Sok mindent végigcsináltunk egymás mellett, támogattuk egymást az egyetemen-munkahelyen, lelkileg és anyagilag is. Voltak nagy veszekedések, vicces jelenetek, szenvedély és sok-sok élmény, mindig pörögtünk, mindig mentünk valahová.
Lassan teltek az évek, lediplomáztam, és elkezdtük tervezni a közös életet – bár házasságról soha egy szó sem esett.Dolgozni kezdtem, lakást vettünk, gyönyörűen berendeztük, majd beköltöztünk. És jöttek a hétköznapok, két fiatal ember, amint magát próbálgatja az életben. Mindig is temperamentumos volt a kapcsolatunk, de az együttélés mindkettőnket egy kicsit megváltoztatott. Jöttek az elvárások, a munkahelyi stressz, a házimunka. Persze voltak néha veszekedések, voltak nehézségek, hiszen mindenütt vannak, de ott voltunk egymásnak, támogattuk és segítettük egymást, legalábbis én úgy éreztem, mindent megteszek azért, hogy harmonikus legyen a kapcsolatunk, persze ez nem mindig sikerült és mint kiderült, ő sem így érezte. A két év, amíg együtt éltünk életem egyik legboldogabb időszaka volt, hiszen együtt voltam a szeretett emberrel, ugyanakkor valamit feladtam magamból is. Néha felmerült, hogyan is képzeljük egymás mellett az életet, de ez a szülők aggodalma volt, nem az enyém, gondoltam kivárom, hogyan dönt a közös jövőről. És döntött. 2006 decembere a legnagyobb meglepetést tartogatta, amit csak el tudtam képzelni, hosszas előkészületek után oda jött hozzám, letérdelt, mint a filmekben, és megkérte a kezem. Ott volt a kezemben a bizonyítéka, hogy szeret és velem akarja leélni az életét. Hamarosan elkezdtük szervezni az esküvőt, elintéztünk mindent. Márciusban közepén nagyon szép napokat töltöttünk Budapesten. 2 héttel később egy tréningen kellett részt vennie a munkahelyéről Pest megyében. Mielőtt elment, együtt voltunk testileg és lelkileg is.
Mikor hazajött egy hét múlva megváltozott minden. Közölte, hogy beszélni akar velem. Elmondta, hogy úgy érzi én boldogtalan vagyok mellette. Gondolkodott, hogy az utóbbi időben miért beszélt agresszíven velem. Azt mondta, nem figyelek eléggé oda rá, és úgy érzi valami elveszett, ami 6 évvel ezelőtt még megvolt. Szeret engem, de már nem úgy mint régen, és úgy gondolja, addig váljunk el egymástól, amíg azt tisztességgel és harag nélkül tudjuk megtenni. Úgy érezte, ha lenne egy gyermekünk, ő nem tudna mellettem állni, és úgyis elváltunk volna. Én úgy gondoltam, hogy megijedt, mondtam neki, nekem nem kell az esküvő, beszéljük meg, de ő már lélekben feladta a küzdelmet. Mikor megkérdeztem, miért volt az egész eljegyzés, azt mondta, akkor és ott úgy érezte, el tudja fogadni ezt az életet, de rájött, hogy nem ezt akarja, nem tud tovább küzdeni értem….értünk.
Szerettem, így elengedtem. 2 hétig laktunk még együtt, aztán visszaköltöztem a szüleimhez. 26 évesen kezdhettem előröl felépíteni az életemet. Lassan egy év telt el azóta, ezalatt az idő alatt munkahelyet váltottam, és vettem egy lakást. Néha beszélünk egymással. Olyankor általában jókedvű, de mindig mond valamit, ami fáj: mikor elmondta, hogy tudja, hogy egy megálmodott jövőt dobott ki az ablakon, de vállalnia kell a felelősséget a tetteiért, vagy amikor elhívott moziba, miközben közölte, hogy csak hétköznap mert hétvégén a barátnőjével van, vagy amikor azt mondta, hogy mindig fontos leszek neki és ha az új partnere ezt nem tudja elfogadni, akkor az nem szereti őt igazán, vagy amikor azt mondta, hogy tudja, hogy bármikor visszatölthetné az „állást”, de egyelőre nem akarja, mert ő most boldog és szerelmes. Nekem ez nem megy olyan könnyen mint neki, minden nap a túlélésről szól, miközben tudom, hogy nem szabad a múltban élnem, csak a szépre és jóra kell emlékezni és nyílt szívvel menni előre az úton. Hiányoznak a beszélgetések, az érintések, az apró mozzanatok a mindennapokból, a szituációk, sokszor még mindig többes számban beszélek: „magunkról” és nem „magamról”. A megszokás nagyúr és nagyon nehéz legyőzni, hisz eddigi életem szinte csak róla szólt.
Persze minden nappal egyre könnyebb, és tudom lassan rendeződik az életem, és engem is megtalál majd újból a szerelem, de ha kinézek az ablakon és meglátom a házukat, mindig eszembe jut, hogy ő, aki még mindig az a srác a szomszédból a múltam, a jelenem és valahol a szívem mélyén a jövőm része is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
meg.mondom 2008.03.28. 14:07:09
Zotmund001 2008.03.28. 14:09:25
Ez megint egy olyan post volt amiben kicsit magamra ismertem. Talán lehetne olyan cimke is az ilyenekre, hogy "eklerülhetetlenfájdalom". Hiszen ha még később történik a szakítás, akkor sokkal durvább történetet kaptunk volna.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:12:12
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 14:12:44
Tényleg.
Nem lehet, hogy túl korán kerültetek össze?
kismacs 2008.03.28. 14:15:47
Vagyis ezt mondják nekünk, és a máskor ugyanaz a személy "reményt" ad.
Teljesen megértem.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:17:00
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:20:05
GSCS 2008.03.28. 14:23:12
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:24:02
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:25:51
magáról a kapcsolatról sok minden nem derül ki, én arra is kíváncsi lennék, hogy szerinte mi volt a baj/voltak a bajok a kapcsolattal? vagy tényleg csak elmúlt valami?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 14:26:03
Szerintem sokan voltunk már ilyen kapcsolatban vagy egyik, vagy másik oldalról.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.28. 14:26:45
de tenyleg jobb igy talan, hogy oszinte volt es nem ket gyerek utan tortent meg ugyanez.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:28:59
persze, valószínűleg voltunk mindannyian. én egyébként maximálisan becsülöm mindkettőjükben, hogy _tényleg_ felnőttek módjára tudták kezelni a dolgot.
genghis 2008.03.28. 14:29:18
Bodottag-hejehuja-eljegyzes,(kozben mar erzi mire is vallakozott, megijed a felelossegtol siman, korul kene meg nezni a vilagban)
aztan pasi el treningre
(becsajozas, ha nem is teljesen de haverkodas, szepet teves, radobbenes-te jo eg mennyi gyonyoru es imadni valo no van a vilagban, en meg le akarom kotni magam???)
hazamenes szakitas.
De igazabol csak az elkotelezetsegtol valo felelem miatt, nem azert mert nem szereti a janyt.
Igy meg ez a dolog is benne van a kesobbiekben.
Szarugy.
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:31:05
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:31:56
GSCS 2008.03.28. 14:32:50
Nem szemétláda szerintem. Mit kellett volna tennie, ha rádöbbent arra, hogy mégsem ezzel a nővel akar élni?
Krizsabali 2008.03.28. 14:34:29
"nagyon szeretlek, el tudtam veled képzelni az életem, de úgy érzem boldogtalan vagy mellettem, és nem tudok érted többet tenni..."
Jaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!
gargoyle 2008.03.28. 14:36:04
en inkabb a szakitas utan mondanam neki hogy ezzel a "tudom hogy visszalephetnek de megse" szoveggel csak neheziti az elvalast, ezt nem kene, nagyon nem. amugy bar szomoru a tortenet de sajnos az elet igy mukodik sokszor.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 14:37:56
szerintem olvasd el még egyszer a végét, nem ez volt az egyetlen indok, a srác sem volt boldog.
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:37:59
eljegyzés, lánykérés, egy fél évvel utána meg mégsem... most komolyan, ez hogy lehet? bár inkább most, mint két gyerekkel
dex.ion 2008.03.28. 14:38:17
tuli _ 2008.03.28. 14:38:45
dex.ion 2008.03.28. 14:39:15
ez jó, 2 mondatban elítéled és felmented:)
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:39:38
Mooon 2008.03.28. 14:40:12
óóóh bakker már megint annyi a munka....
elolvassam a posztot?
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:41:51
szép,szomorkás novella, olyan csehovi. csendes fájdalom nagy események és fordulatok nélkül
. . (tör 2008.03.28. 14:42:44
megjegyzem van amikor a nő akar "élni", az is kellemetlen, elhiheti még meg.mondom is :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 14:43:00
garnéla mák 2008.03.28. 14:43:11
GSCS 2008.03.28. 14:43:53
Én azt gondolom, hogy mindenkinek joga van kilépni egy kapcsolatból. Bármikor, amikor úgy érzi, hogy nem boldog a párjával. Ez a férfi egyenes volt, és őszinte, nem hitegette a lányt, és nem csapta be saját magát sem. Az más kérdés, hogy nyilván most sem szeretné teljesen elveszíteni ezt a lányt, és ez a főhősnek nehéz hónapokat fog okozni, addig, amíg teljesen el nem tudja engedni ezt a férfit. :(
sz b&b 2008.03.28. 14:44:16
Nincs jó tanács.. Jönni fog új. Aki TÉNYLEG veled képzeli el az életét.
Neki még fogalma sincs mit akar igazán.. Ne engedd, hogy gyötörjön. Próbáld meg elengedni teljesen. Lehet, egyszer visszajön. De Te visszafogadnád, ezek után..?
tuli _ 2008.03.28. 14:45:14
Így van, amit le kell zárni, annak pontot kell tenni a végére. Ráadásul az egyik félnek mindig fájdalmasabbak ezek a találkozások. Ilyenkor kell tudni nemet mondani.
gargoyle 2008.03.28. 14:45:45
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:46:50
én nem gondolom, hogy csak úgy joga van kilépni vakinek egy (komoly) kapcsolatból. addig nem, amíg meg nem próbált mindent, hogy rendbe hozza, javítsa. manapság túl könnyen mondjuk azt, hogy jogom van szakítani, kiképni, mással boldognak lenni. hiányzik a kitartás és az elkötelezettség az emberekből. a felelősség vállalása a másikkal szemben.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 14:48:01
Persze, ritka.
gargoyle 2008.03.28. 14:48:26
a "jogom van" mar reg rossz megfogalmazas, agressziv.
Rebelde 2008.03.28. 14:49:16
"hogy tudja, hogy bármikor visszatölthetné az „állást”, de egyelőre nem akarja, mert ő most boldog és szerelmes"
na ezért szemét a pasi
tuli _ 2008.03.28. 14:49:16
GSCS 2008.03.28. 14:49:26
Nem tudjuk, mennyi ideig halogatta a döntését, mennyit hezitált azon, hogy vele, vagy nélküle. És igen, sokszor nehéz eldönteni, hogy egy kapcsolatnak vége, vagy csak egy szimpla hullámvölgybe érkezett a dolog...de van olyan, amikor jobb, ha már nem küzd az ember egy kapcsolatért...
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:49:38
Nekroteka 2008.03.28. 14:51:26
Én is most vagyok túl egy szakításon, bár nem 6 év, csak 8 hónap, de nagyon szar...
Nehéz feldolgozni azt, hogy azok a mindennapi dolgok amiket együtt csináltunk és akkor olyan természetesnek és megszokottnak tűntek, hirtelen eltűnnek és nem marad semmi...
Lehetetlen csak a szépre és a jóra gondolni, de idővel csak jobb lesz.
Fitz 2008.03.28. 14:51:45
tuli _ 2008.03.28. 14:51:52
Angyal, neked igazad van ám nagyon. A kapcsolatokért nagyon meg kell dolgozni, és ezt kevesen vállalják fel. Majd ha erre képesek, akkor jöhet a gyerek, mert ott már felelősséggel tartoznak érte.
Elveszett Angyal 2008.03.28. 14:51:59
garnéla mák 2008.03.28. 14:53:04
sztem igenis joga van kilépni, ha már úgy érzi, h nem szereti. persze ez felér egy gyomorszájon-vágással. de a lányak épp ezért lenne célszerű szünetet tartania, addig nem találkozni vele, amíg igazából túl nem lép rajta, mert tudja, h nem tettek meg mindent egymásért. de ezt muszáj elfogadnia. a legkeményebb... "mi lett volna, ha..." ezt kell elfelejtenie.
sz b&b 2008.03.28. 14:54:16
menni fog, idővel. Törekedni kell rá. Az emberi elme csodákra képes, ha igazán elkezd működni. Még arra is, hogy felejtse a rossz dolgokat.
Egyébként pedig, "Eternal sunshine of a spotless mind"
Az a film szerelem-szakítás témában egy csoda.
sz b&b 2008.03.28. 14:57:44
Akit egyszer már igazán szerettem, iszonyú nehezen engedem el..
(igaz, nem is szeretek meg könnyen senkit..)
Elveszett Angyal 2008.03.28. 15:01:31
gargoyle 2008.03.28. 15:05:20
Rebelde 2008.03.28. 15:07:38
A többség azért nem dolgoz fel egy szakítást néhány hónap alatt.
Elveszett Angyal 2008.03.28. 15:07:43
Oké, én elváltam és én váltam el, szóval maradjak csendben. De azért azt hozzátenném, hogy a volt férjem megvert részegen a gyerekünk szeme láttára, EZ már nyomós ok. Az andalgás meg a bizonytalanság NEM nyomós ok.
garnéla mák 2008.03.28. 15:08:44
Elveszett Angyal 2008.03.28. 15:11:09
kincsoo1987 2008.03.28. 15:16:22
kincsoo1987 2008.03.28. 15:17:55
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 15:18:16
ha már az egyik fél úgy érzi, hogy nem akarja folytatni, akkor szerintem csak időhúzás és még több fájdalom nekiállni bármit is rendbehozni. ha azt mondja a másik, hogy valami nem stimmel, de veled akarok maradni, az megint más. de ha már az egyik fél fejében megfordul, hogy ő kiépne, ott már nincs mit rendbehozni.
Mooon 2008.03.28. 15:18:52
sz b&b 2008.03.28. 15:19:37
az okos, erős nők tudnak sokszor a legmélyebbre zuhanni ilyenkor..
Gondolkodnak, hogy semmi értelme hisztizni, megalázkodni, vádaskodni, haragudni.. Meg akarnak bocsájtani, És ami még tetézi- önmagukban keresik először a hibát.. mert okosak és erősek..
Éz a gondolkodás viszont felőröl egy teljes embert..
Mégiscsak boldogok a lelki szegények.. :S
Marcipan 2008.03.28. 15:21:05
Hu basszus, még a könnyem is kicsordult :(
Erre mondják azt, hogy majd az idő begyógyítja... csak hát, míg begyógyul, az mennyi küszködés/szenvedés, ehhh
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 15:22:07
borzlány 2008.03.28. 15:23:05
A lánykérés egy ígéret önmagában. Komolyabban kéne venni.
Ha nem akar házasságot, akkor ne kérje meg a csajt. Ha viszont a lányt akarja egy életre, akkor ne bénázzon, hanem érlelje meg szépen a döntést.
Az meg, hogy még randizgatnak miközben a srácnak van új csaja, a lány meg csak szenved, az szadomazo játék. Postíró álljon már a sarkára, és ne találkozzanak! Tiszta lábtörlő-viselkedés. Meg amiket mond neki a pasi, hogy visszajöhetne de nem akar... én ezen a ponton szájonvágnám, azért legyen már egy kis önérzete a lánynak!
Én elég nagy sanszot látok egy második, remélhetőleg sokáig tartó menetre. Csak nehogy az legyen, hogy a srác kicsajozza magát, a lány meg talál egy olyan pasit, aki kellően komolyan veszi az életet.
453 2008.03.28. 15:23:50
Csak hogy kicsit "elfogultan" hozzaszoljak... ;)
Abban a szerencses helyzetben vagyok, hogy en ezt mar lassan egy hettel ezelott olvastam, mielott az illeto bekuldte volna. En voltam az, aki apolta a lany lelket hetekig a szakitas utan. Nem kell itt semmi rosszra gondolni, szigoruan lelki tamasz volt es az is 200 kmrol telefonon.
A helyzet nem MPG, nem MNK, de meg csak ezek permutacioja sem. Nem mai tortenet egyebkent, a lannyal azota is joban vagyok, pedig eredendoen en a fiu "baratja" voltam vagy mi. Tudomasom szerint lassan mar honapok ota nem beszeltek.
Hogy kilepni van-e joga? Nos... ezt mindenki a sajat ertekrendje alapjan tudja megitelni.
Hogy a lany tultette-e magat rajta? Rajta igen, de mindenkiben ot keresi.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 15:24:16
OFF
Bobek.
Nem bírok gépelni. Húznom kellene haza, mert rá kell pihennem az estére. Nem megy ez a fél 3-kor fekvés, fél 7-kor kelés.
Pedig az éjjeli szeánszok jók :)))
Elveszett Angyal 2008.03.28. 15:24:19
Fitz 2008.03.28. 15:24:35
ElveszettAngyal
"Az andalgás meg a bizonytalanság NEM nyomós ok."
A boldogtalanság, bizonytalanság kurvára nyomós érv.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 15:26:11
Kopasz Mercis 2008.03.28. 15:26:16
Pasi rosszul döntött. Ha vége, a másikat el kell engedni.
Rebelde 2008.03.28. 15:26:50
ha mindenkiben őt keresi, akkor nem tette túl magát rajta
Krisz78 2008.03.28. 15:26:58
Ez a legrosszabb talán, amikor "csak úgy elmúlik" és nincs "igazi" indok.
Nehéz nagyon. Hogy volt-e pont ahol még lehetett volna változtatni ... én ezen 1 évet rágódtam, úgyhogy most inkább újra nem.
Ugyan leánykérés nélkül és "csak" 2 év együttjárás után, de kb. ugyanez volt.
Én 1 évig nem bírtam elengedni, és még egy újabb fél évbe telt, mire másik pasi egyáltalán képbe került és nagyon lassan álltam talpra. Egyrészt nehéz volt, mert mi is előtte már többéve jó barátok voltunk, szóval fel sem merült, hogy legalább pár hónapra tűnjünk el egymás életéből (talán nem is lehetett volna, közös nagyon jó baráti kör folytán).
Másérszt ma már talán másképp csinálnám, most úgy gondolom nem szabadott volna ennyire elhúzni az elszakadást ... bár ... talán az sem véletlen, hogy pont idén januárban-februárban kezdtem el újra élni:-)
Mooon 2008.03.28. 15:28:06
egyetértek... nálam csak az segített az előzőnél... És azóta sem találkoztunk és nem is beszéltünk...
És be kell valljam nem is vágyom rá...
Elveszett Angyal 2008.03.28. 15:28:18
megkérem a lány kezét, hogy legyen a feleségem, de aztán pár hónap és bizonytalan és boldogtalan vagyok... ugyan már...
nem önmagában a szakítás a baj, hanem hoyg előtte fűt fát ígért aztán hipp-hopp lelépett.
453 2008.03.28. 15:30:33
Rajta igen, de mivel szerette mindig is, es megis csak egy 6 eves kapcsolat volt kozottuk meg egy jodarabig o lesz a "norma".
Kopasz Mercis 2008.03.28. 15:30:50
van úgy, hogy az ember a környezet hatására kéri meg a lány kezét vagy mond igent a fiúnak.
Az én feleségem is igent mondott, aztán belegondolt, vívódott, gyűrűt visszaadott. Pedig ott már konkrétabb dolgok is le voltak szervezve. :) (Nem baj vőlegény elment a haverjával a nászútra :) )
Fitz 2008.03.28. 15:31:24
Nem értem, hogy miért fű+fa ígérése, ha úgy érzem, hogy valakivel el tudom képzelni az életem hosszabb távon és ezt közlöm vele.
Aztán hónapok alatt átalakul a dolog és elmúlik. Nyilván azért mondja ezt hirtelen, mert eleinte ellenáll, értetlenkedik, vagy ő maga sem ismeri fel, hogy már nem szereti a másikat. Aztán egyszer csak ki kell bökni és ha előtte nem "riogatta" ezekkel a gondolatokkal a társát, akkor az hirtelennek tűnik. Van ez így, szar ügy.
moiraine 2008.03.28. 15:32:02
moiraine 2008.03.28. 15:34:54
a konkrét dolgokról, le volt szervezve minden, időpont, hely, zenekar, ruha, tényleg minden.
Rebelde 2008.03.28. 15:35:13
nem csodálom, de idővel másképp látod majd a dolgokat és bízni fogsz:)))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 15:35:28
Krisz78 2008.03.28. 15:35:58
Angyal, azon most ne kezdjünk el vitázni, hogy mi számít nyomós érvnek egy váláshoz/elhagyáshoz, ki fogja ezt meghatározni? Neked elég nyomós érv volt, amit a férjed veled tett (ami egyébként szörnyű:-(, másnak még ez sem az:-(
"Ha valakivel közös házat tervezel, megkéred a kezét, van közös lakás, hogyan lehet ezt hipp-hopp felrúgni?"
"de akkor minek ígérget évekig meg hónapokig????"
Nem ígérgetett, szerette, vele akarta leélni az életét, úgy érezte ... de elmúlt. Most lehet elemezni akármeddig, hogy lehetett-e volna észrevenni a bajokat, az első hajszálrepedéseket, nem lehetett volna megmenteni ha a fél/felek őszintébbek egymáshoz (itt a konkrét esetben semmit nem tudunk a hétköznapokról, én inkább kicsit saját példámból indulok ki) stb.
Van olyan, hogy vki berosál és menekül, de sztem itt nem ez történt ... nem lehet ennyiből eldönteni. Ha ezt vki többször is eljátsza, gyanús lehet, hogy tényleg menekül a felelősségtől, de így... Valaki írta, hogy talán túl fiatalon kerültek össze és nem volt még tapasztalata, ez is lehet, hogy még kell neki pár év érés...
Rebelde 2008.03.28. 15:37:59
Krizsabali 2008.03.28. 15:38:12
"kincsoo1987
az okos, erős nők tudnak sokszor a legmélyebbre zuhanni ilyenkor..
Gondolkodnak, hogy semmi értelme hisztizni, megalázkodni, vádaskodni, haragudni.. Meg akarnak bocsájtani, És ami még tetézi- önmagukban keresik először a hibát.. mert okosak és erősek..
Éz a gondolkodás viszont felőröl egy teljes embert.."
A legmélyebb egyetértést éreztem e sorok láttán... és én is elszomorodtam.
moiraine 2008.03.28. 15:39:07
Krizsabali 2008.03.28. 15:40:37
Sziasztok!
Csak hogy kicsit "elfogultan" hozzaszoljak... ;)
Hogy kilepni van-e joga? Nos... ezt mindenki a sajat ertekrendje alapjan tudja megitelni.
Hogy a lany tultette-e magat rajta? Rajta igen, de mindenkiben ot keresi."
Ezt nem kellett volna, mert ettől még jobban nekikeseredtem. Persze adaléknak fontos...
borzlány 2008.03.28. 15:40:57
felnőtt emberek képesek a környezet hatására dönteni egy ennyire fontos dologban?
jó, persze, tudom, hogy van ilyen, de akkor is annyira bizarr a gondolat!
pl egyik barátom nője lassan egy éve, hogy igent mondott, aztán rájött hogy ez neki sok. azóta se hordják a gyűrűket, amiket megvettek...
agyrém.
ez meg, hogy el tudom képzelni valakivel az életemet... annyira hülyeség. én BÁRKIVEL el tudom képzelni az életemet, mert nagyon élénk a fantáziám.
nem az elképzelés a lényeg, hanem az akarat. akarok-e ezzel az illetővel élni, betegségben-egészségben? akarom a büdös lábát szagolni, a gyerekét megszülni, a sz.ros gatyáját mosni örökkön-örökké? végignézni, ahogy a saját apjává válik, miközben én lassan a saját anyámmá válok?
vagy csak megihletett, hogy férjhez mennek a volt osztálytársaim, és milyen jó lenne menyasszonyi ruhákat próbálgatni, majd pocakot növesztve babaruhákat soppingolni?
hybridfighter 2008.03.28. 15:44:09
okos ugyan nem vagyok, de erősnek mindig hittem magam, most mégis mint egy felmosórongy, úgy vagyok a padlón, de akkor megnyugodtam :)
Somewhere inside you still remind me of a feeling
Somewhere deeper still are wounds that are not healing.
nem kell erőltetni a barátságot, minimum az egyik fél hazudik magának, és csak áltatja tovább önmagát....
Kopasz Mercis 2008.03.28. 15:45:05
Igen. Meg még ilyenebbekben is.
Fitz 2008.03.28. 15:45:34
"nem az elképzelés a lényeg, hanem az akarat. akarok-e ezzel az illetővel élni, betegségben-egészségben? akarom a büdös lábát szagolni, a gyerekét megszülni, a sz.ros gatyáját mosni örökkön-örökké? végignézni, ahogy a saját apjává válik, miközben én lassan a saját anyámmá válok?
"
A kettő ugyanaz.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.03.28. 15:48:43
Szerintem borzalmas szerencséd volt, hogy ez 24 éves korodban következett be. Előtted az élet. Harminc felett sokkal durvább, hidd el.
Krizsabali 2008.03.28. 15:48:54
A kettő ugyanaz."
Sajnos Fitz épp itt van a probléma gyökere. Abban "múlnak el" a dolgok, aki azt gondolja, hogy a kettő ugyanaz. A képzelgés még nem zárja ki, hogy bizonyos dolgokat a körülményekre, a sorsra, a fátumra, az akármire fogjon az ember. Az akarat meg igen. Nagy különbség.
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.03.28. 15:49:25
igazad van, meg a későbbi kommentjeiddel is.
A pasi megtehette, hogy szakít, a többi posztban épp ezt a korrektséget hiányolják a gerincoszlop hívei. Bár én a magam részéről kicsit átérzem, amiről Angyal beszél: ha már vállaltál valamit, tarts ki mellette.
Nekroteka 2008.03.28. 15:49:34
Igyekszem, próbálom lefoglalni magam (pl. blogolvasással :P ), de azért elég nehéz.
Tudom, hogy idővel jobb lesz, már sikeresen túljutottam pár ilyen helyzeten, csak az a baj, hogy még mindig szeretem... :(
Rajta pedig eléggé úgy látom hogy már kezd továbblépni vagy már meg is tette, bár lehet hogy csak büszkeségből mutatja ezt... Minden pasi ilyen? :S
borzlány 2008.03.28. 15:49:51
nekem élénk a képzelőerőm, simán előttem van a kép, ahogy mögöttem ülő Zsolti kollégámmal pl leélek egy életet, ő egyre hízik, én meg sárkánnyá válok, bár biztos jó apa lesz mert nagyon jószívű srác.
de nem AKAROK vele élni.
Krizsabali 2008.03.28. 15:49:52
moiraine 2008.03.28. 15:39:07
Harminc felett sokkal durvább, hidd el."
Tényleg hidd el, mert nagyon igaz...
Az ember lánya 2008.03.28. 15:50:56
genghis 2008.03.28. 15:50:57
Te egy okos felnott ember vagy, nem ertem miert beszelsz ugy fel evrol mintha ot perc lenne! Fel ev, de meg egy honap is eleg lehet hogy az ember hirtelen fordulatot vegyen, es elbizonytalanodjon valami fontos donteseben.
Igergetett fut-fat, nyilvan o is ugylatta hogy ez tuti dolog-de az emberkek azert szoktak sztem hirtelen felindulasbol nosulni/ferjhez menni mert amint elkezdenek gondolkozni rajta egybol elkezdenek ketelkedni, bizonytalankodni is.:)
En teljesen meg tom erteni a pasit, senki nem hibazott ebben a dologban-sztem(legalabb is nem tobbet mint en hasonlo esetekben).:))
Kopasz Mercis 2008.03.28. 15:51:29
Krisz78 2008.03.28. 15:51:51
Nem szabad minden apróságra, sőt nagyobb problémákra sem elszaladni elsőre. De. Ha valaki már nem boldog egy kapcsolatban, és úgy érzi mindent megtett, hogy megmentse - mondjuk az első és legnagyobb hibát általában itt követjük el, amennyiben a másik félnek nem szólunk, hogy baj van, a magunkban emésztődés pedig igen ritkán old meg bármit is - akkor nem kell hogy boldogtalan maradjon egész életében ... szerintem.
hybridfighter 2008.03.28. 15:52:20
ugyanakkor igaza van Anygalnak, sokan az első nehézségnél megfutamodnak.
nem a másikat szeretik, hanem a kapcsolatot, amiben élnek.
moiraine 2008.03.28. 15:52:48
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.03.28. 15:53:05
A helyedben azért meggondolnám ezt a Zsolti-dolgot. Estére ne adj neki nehéz vacsorákat, sok főzelék, zöldség, és vigye a gyerekeket kirándulni, sportolni. ;-)
hybridfighter 2008.03.28. 15:54:46
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.03.28. 15:55:17
borzlány 2008.03.28. 15:56:16
sajnos mást szeretek, az is állati rendes pasas, és még sovány is, tiszta főnyeremény ;) de azért a kedvedért elgondolkozom a dolgon ;)
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.03.28. 15:57:00
De bölcs valaki! És azt nem tudod elképzelni, hogy se vele, se nélküle nem tudom elképzelni az életem? Akkor mit csináljak? Ne képzelegjek, mi?
Fitz 2008.03.28. 15:57:25
Ja, hogy a "képzelni" szó jelentésén lovagolunk.
Én is el tudom képzelni, hogy Zsolt esténként anális örömökben részesít, de nem szívesen. :)))
Az "El tudom képzelni az életem valakivel." egy kifejezés, és kicsit többet jelent a fantáziálgatásnál. Azt jelenti, hogy olyan embernek tartom az illetőt, akivel tudok és akarok együtt élni, és 30 év múlva szép 30 évre gondolok vissza. Ez a remény van benne.
Kopasz Mercis 2008.03.28. 15:58:21
Szeretem az ilyen buta mondásokat, a minimális igazságtartalmukkal együtt is.
Aki nélkül ma nem tudod elképzelni az életed, holnap már a szuszogása is idegesít.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.03.28. 15:58:24
Mást szeretsz, mást szeretsz, aztán egy nap majd bejelenti, hogy boldogtalan vagy mellette. Szegény Zsolti meg addig is hervadozik... :-)
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.03.28. 15:59:30
majdnem írtam valami lecseszést, de nem tettem. Engem hagytak el, valószínűleg emiatt (meg a konkrét gaz csábító miatt), de én is ezt az érvelést (meg kell ismerni mást, másokat is) használtam, hogy túltegyem megam a dolgon.
Krisz78 2008.03.28. 15:59:44
Halkan suttogva megkérdezem, mert feltüzeltek, hogy aki(k) az előző posztban fröcsögtek az offok ellen, az(ok) most hol van(nak)?
103 TELJESEN ON KOMMENT :-D
Semmi sem akadályozhat meg titeket, hogy hozzászóljatok, de csak a szokásos népeket látom:-)
Bocs, tilituli a bátor és értelmes kivétel:-D
A jó öreg Hope 2008.03.28. 16:00:02
gargoyle 2008.03.28. 16:01:00
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.03.28. 16:01:19
jóvanna. én is csak idéztem. Nem ilyen 1xű. Éppen azért, amit írtál, meg amiről a poszt is szól. Többet nem írok be idézeteket. Bocs.
Kopasz Mercis 2008.03.28. 16:01:35
Krisz78,
lehet most dolgoznak bevásárolnak. Ha lesz idejük hozzászólni már csak az OFF fog menni.
Krizsabali 2008.03.28. 16:01:43
Nem lovagolni akartam, csak arra szerettem volna rávilágítani, hogy a szemantikának nagyon is nagy szerepe lehet azoknál, akiknél az elképzelés nem egyenlő az akarattal. Mert ha nincs akarat, akkor bizony óhatatlanul ott marad a bizonytalanság, hogy mi van, ha mással jobb lenne, mi van, ha kevesebb gondunk lenne, mi van, ha "nem is illünk össze" stb. Ez utóbbi egyelőre - bár lehet, hogy csak most, és sokak bölcsessége szerint az idő majd meggyógyítja beteges gondolataimat - különben is nonszensznek tűnik nekem néhány évnyi együttélés, együtt tervezés után...
Krisz78 2008.03.28. 16:03:35
tuli _ 2008.03.28. 16:04:30
:) Köszönöm, igen, itt vagyok néha. De nem is offoltok. Gábor pedig csak következetes, úgy látom, hiszen ez egy elbocsájtó szép üzenet volt.
les paul - aki most halláskárosult 2008.03.28. 16:04:36
Én csak annyit tennék hozzá, hogy nagy részt Elveszett Angyallal értek egyet. Ha valaki házasságot, közös életet ígér, az ne futamodjon meg az első alkalommal. Másfelől viszont ne az tartson valakit egy kapcsolatban, hogy nincs joga kilépni. Hány és hány ilyen házasság van, amit csak az a gondolkodásmód tart össze, hogy ki kell tartani mellette, mert megígérte, és közben boldogtalanok. Megkeserítik egymás életét. Biztos mindenki tudna ilyet mondani a környezetéből, talán nem is egyet.
Ha még idejében kiderül, hogy nem működne ez a hazásság, mint ahogy ebben az esetben is történt, akkor a legtisztább dolog még minél hamarabb kilépni. Persze ez is szemét dolog és fáj, de legalább éltek egymás mellett boldogtalanul évekig, és emberként tudtak elválni egymástól
Jedlik 2008.03.28. 16:05:07
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.03.28. 16:05:07
nem azt mondták, hogy ők többet nem fognak szakítósblogot olvasni? lehet, hogy feleslegesen tépjük itt magunkat az onolással? szegény bruno meg feleslegesen csinálta az offblogot?
on
Brúnó_ 2008.03.28. 16:05:09
gyere ide OFF-olni:
szakitsoff.blog.hu/
:)
borzlány 2008.03.28. 16:06:56
most lehangoltál! ki is dobom a pasit, mielőtt ő dob ki engem. csak érjek haza.
gargoyle, ez lesújtó. és mi lett a vége? együtt maradtak, vagy visszament az exhez terhesen a csaj? :o
OpenWolf! 2008.03.28. 16:10:06
Fitz 2008.03.28. 16:13:37
Oké, lehetséges, hogy ez alatt az elképzelni alatt sokan mást és mást értenek.
gargoyle 2008.03.28. 16:14:27
A jó öreg Hope 2008.03.28. 16:15:50
Jedlik 2008.03.28. 16:05:07
ez a komment szerinted ON volt???
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.03.28. 16:16:46
Kívánom, hogy sose kelljen azzal küzdened, hogy rossz döntést hoztál(-e).
borzlány 2008.03.28. 16:06:56
Helyes. De azért vigyázz ezzel a Zsoltival, játssza itt a rendes gyereket, de aztán együtt élni vele milyen, ne tudd meg! ;-)
sz b&b 2008.03.28. 16:17:17
bezony ám, a nagy barátkozás csak tovább nyújtja a fájdalmat.. hosszan..
Nem hívogatni, nem beszélni vele. Idővel..majd..talán..
A másikhoz meg, hogy mit csinál egy erős ember szakításkor.. na igen. Én lassan de biztosan eljutottam oda, hogy kizárólag magamban keressem a hibát. A végén már rá sem kérdeztem a miértekre.. Ha ilyenkor rákérdezek, h miért hagytál ott, drága, kapok vmilyen választ, ami ehető, az igazi okot úgysem tudom meg. Az ál indokokhoz igazodni meg önbecsapás..
Hogy majd, ha legközelebb.. akkor nem követem el azt, amin az előző (állítólag) múlott..
Lehet, h nem követem el.. Kit érdekel, lesz helyette másik 100hiba, amit elkövetek.
A végkövetkeztetésem pedig az lett, hogy nincs olyan, h hiba. Ha 2 ember egymásnak van teremtve, akkor egymásnak van teremtve. Nem lehet hibázni. Lehet, de akkor az javítható. Ergo végül nem is igazi hiba.
Na ezért nem kérdezem többé, hogy miért..
Az ember lánya 2008.03.28. 16:20:18
Nem értem miért akartál lecseszni, ha aztán te is ezt az érvelést használtad. Lehet, hogy ez egy megfoghatatlan indok,szerelemre vágyni, de úgy gondolom hét év után 23 évesen még belefér. Ahogy mondták sokan korábban, jobb mint két gyerek után bedobni az unalmast, vagy egész életen át valami más után vágyódni...Igen, az elhagyó hamarabb túllép a régin, de az én tapasztalatom szerint egyik félnek sem könnyű.
Mooon 2008.03.28. 16:21:27
nagyon jó partizást ma estére... gondolatban majd néha csatlakozom :DDD
borzlány 2008.03.28. 16:22:02
ha a pasi rí az ex vállán a terhes nej mellől, az tényleg seggbelövést érdemel! :S
bobek: tökéletes egyetértésem!
les paul - aki most halláskárosult 2008.03.28. 16:26:44
Sörétessel :)
Nekroteka 2008.03.28. 16:32:34
"A végkövetkeztetésem pedig az lett, hogy nincs olyan, h hiba. Ha 2 ember egymásnak van teremtve, akkor egymásnak van teremtve. Nem lehet hibázni. Lehet, de akkor az javítható. Ergo végül nem is igazi hiba."
Ez hihetetlenül jó gondolat, egy kicsit meg is vigasztalt! :)
bacardi :-) 2008.03.28. 16:35:40
petya a barátságos :) 2008.03.28. 16:36:12
Krizsabali 2008.03.28. 16:36:39
Ez hihetetlenül jó gondolat, egy kicsit meg is vigasztalt! :)"
Engem ez nem tud vígasztalni. Én anno innen indultam ki. Aztán történt ez-az, és úgy gondoltam, hogy bizonyos dolgokat nem lehet a teremtőre kenni, cselekedni kell...
de ez sem jött be, és most nincs hova menekülni.
sz b&b 2008.03.28. 16:36:48
Ha jobban belegondoltál volna, te is erre a következtetésre jutsz, hidd el. :)
további jó kommentelést, majd jó későn rátoknézek :)
gastro, missing in action 2008.03.28. 16:49:27
Felejtsd el az embert! Legalábbis, 10 év múlva érdemes csak újra jóban lenni, mert ez így nem fog működni, csak egy lelki roncsot csinálsz magadból, aztán mehetsz a BB Évi mellé a zártosztályra...
Kopasz Mercis 2008.03.28. 16:52:06
Fogadd mag gastrophil tanácsát!
gastro, missing in action 2008.03.28. 16:52:07
az igazi indokokat én sem mondtam meg eddig egy exemnek sem... kínos lett volna...
gastro, missing in action 2008.03.28. 16:57:02
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.03.28. 16:58:29
most beszéltem a parázzsal és csak a hátsó termet tudták nekünk elküloníteni, mert egyébként valami céges bulit is ott tartanak.
ugyhogy ha valaki minket keres akkor tessék hátrafelé tendálni. es nem megijedni az egyébként lent lévő gigászi tomegtől.:)
dusek 2008.03.28. 17:00:02
en elmentem 1 honapra kulfoldre, mert nem birtam feldolgozni. azota felmondtam a munkahelyemen es orszagot valtottam.
kerdeztem tole, hogy latnom kellett volna? valasz: nem, nem lathattad. nem volt jele. azota viszont nem is beszelek vele. egyaltalan. nem is lattam. jobb ez igy. konnyebb.
azt gondolom, hogy a te exed abbol a szempontbol korrekt volt, hogy nem hitegetett egy eleten at. mert ezt is megtehette volna. azt is gondolom, hogy egy kapcsolatert rengeteget kell dolgozni, de a minimum amit a masik megerdemel az a 100%os oszinteseg es elsoseg a masik eleteben. akkor lehet csak tenylegesen elmondani azt, hogy mindent megprobaltak. nalunk ez nem igy mukodott az o reszerol, es szerintem nalatok sem. egyutterzek veled, reszvetem, kitartas.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 17:05:05
dusek 2008.03.28. 17:07:10
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 17:13:58
Nekem most le kell lépnem, a legjobbakat :)
gastro, missing in action 2008.03.28. 17:22:33
egyébként meg az iwiw-es csávó kezdésnek nem is volt rossz, kellenek az ilyen összehasonlítási alapok, mégha ez a srác éppen lefelé lógott ki, a szomszédhoz képest...
majd lesznek méghülyébbek is , és egyszercsak beüt az igazi nagy lamour!
és röhögni fogsz a szomszédodon ...
Nekroteka 2008.03.28. 17:41:10
Hát most viszont akkor nem tudom mit gondoljak :)
Azért talán lehet benne valami. Mostanában nagyon filozofikus kedvemben vagyok... ^^
bacardi :-) 2008.03.28. 17:44:10
urbanlegend 2008.03.28. 17:48:32
De legalább nem veled mondatta ki, hogy vége... Na az még a felemelő érzés.
Kalapból nyúl 2008.03.28. 18:27:12
Karón Varjú 2008.03.28. 18:37:39
Ennek ellenére szomorú a történet.
Az viszont korrekt, hogy ez végre nem egy Blikkbe való "így dugtunk, aztán úgy dugtunk, oszt jé! mégis szakítottunk" történet. Így sokkal emberibb, igazibb.
totalbike74 2008.03.28. 18:40:25
és az is szomorú hogy hányan vannak még hasonló helyzetben(magamat is beleértve)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 18:59:49
filigránbarna 2008.03.28. 20:07:05
Hopené Légimazs (törölt) 2008.03.28. 20:09:48
filigránbarna 2008.03.28. 20:11:27
alone 2008.03.28. 20:33:06
filigránbarna 2008.03.28. 21:07:59
Morgan le Fay 2008.03.28. 22:03:29
Tudom, hogy nem vigasztal - fentebb mondtad - de itt vagyok én, akivel hasonló eset történt meg pár hete. És igen, 30-on felül vagyok. (Nem kicsit, nagyon:) Úgyhogy nem vagy egyedül, ezt tudnod kell. Hasonló dolgokat élek most én is meg. Az én esetemben nem voltak olyan hosszútávú elköteleződések, mint lakás meg hasonlók, de attól még ugyanúgy sz@r az egész...
De tudod, mit? Nem adom fel! Az exet kiléptettem az életemből, nem beszélek, nem e-mailezek stb. vele.
Próbálok a jövőre koncentrálni...sportolok...barátkozom...keresek új hobbikat.
A történetből arra tudok gondolni, hogy a srác egyszerűen berezelt, hogy itt most hosszútávú elkötelezettség, házasság, gyerek, segítséééég! Erre még nem vagyok alkalmas! Nem tudok! Nekem nem megy!
Egyszóval, kedves posztoló, a hiba nem a te készülékedben van! Ez az ő problémája, nem a tiéd. (Mint ahogy az én exem esetében is.)
Idővel biztos túlleszel rajta. Ne hibáztasd magad. Erős, józan nőci vagy, menni fog:) És ne tartsd vele a kapcsolatot. Nincs értelme.
bacardi :-) 2008.03.28. 22:22:52
acarc 2008.03.28. 22:25:59
könyönyörgöm én is xy kromoszómával rendelkezem, ...de: ha meghozok egy ilyen döntést, előtte átgondolom, ha előtte átgondolom, akkor abban a pillanatban beparázok és nem lépem meg...
szóval én nem hiszek abban, hogy valaki ott, abban a pillanatban jön rá, hogy mégsem... (inkább ezt a legkönnyebb mondani)
acarc 2008.03.28. 22:28:29
filigránbarna 2008.03.28. 22:54:38
én sem ismerek senkit, és jövőhét. :)
acarc 2008.03.28. 23:08:46
na végre már azt hittem egyedül megyek a sakálok közé! :DD
akkor óra alatt 8kor? ;))
amúgy mijeza zuzu project?
filigránbarna 2008.03.28. 23:10:29
acarc 2008.03.28. 23:12:23
meghosszabítható az akció? :))
filigránbarna 2008.03.28. 23:13:11
na de most nyugovóra térek. Kellemes estét :)
pusz
acarc 2008.03.28. 23:14:59
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.03.29. 08:07:00
Sok volt a buli?
Morgan le Fay 2008.03.29. 11:43:21
Minden ember máshogy működik. De a beparázás miatt kezd el valaki gondolkodni, nem? A gondolkodás eredményeképpen döntesz, de a fő ok a para, miszerint más nőkkel/férfiakkal nem fogsz már megismerkedni? Mindig emellett a nő/férfi mellett leszel, pedig még olyan fiatal vagy, csajozni/pasizni, élni akarsz...nem akarod még magad lekötni...
Bennem is felmerültek ilyen kérdések, miszerint: más férfit már nem fogok megismerni? Még egy csomó dolgot nem láttam, nem tapasztaltam...Csak mivel jól éreztem magam a kapcsolatban, harmonikusnak éreztem azt, ezeket a gondolatokat szépen elnyomtam magamban, mert már volt részem egypár csalódásban, az ember megbecsüli azt, aki mellette van. Mindig van jobb/szebb/okosabb/izmosabb stb. nő/férfi, az ember mérlegel.
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.04.03. 18:45:42