Sziasztok! Régóta olvasom a blogot, most vettem én is a bátorságot, hogy megírjam a saját történetemet.
2007 nyarán kezdődött, 26 éves voltam. Akkoriban éppen csak felszínes kapcsolataim voltak, sőt, még azok is rosszul alakultak. Nem mondhatom, hogy vágytam egy halálosan komoly kapcsolatra, inkább egy férfi hiányzott az életemből, akivel mindenről el lehet beszélgetni, nem csak a bulizás érdekli, mint a korombeli srácok nagy részét. Ekkor bukkant fel L. Interneten ismertem meg, sokáig csak írogattunk, nagyon megkedveltem, értelmes, jó fej pasi volt. De külsőre nem jött be annyira, meg kicsit öregnek is tartottam, 37 éves volt. Ráadásul egy utolsókat rúgó kapcsolatban élt. Levelezgetésünk alatt szakított is az élettársával, el is költözött. Még ezután egy jó darabig sem jutott eszünkbe, hogy legyen valami más is, de egyre intenzívebben írogattunk, egyre személyesebb dolgokról, mígnem úgy éreztem, meg kell őt ismernem. Találkozóra hívtam, lesz, ami lesz. őszintén bevallom, arra számítottam, lesz egy jó szex, aztán mindenki megy a saját útján tovább. Találkoztunk, nagyon kellemesen csalódtam. Jó volt a modora, kedves volt, életben sokkal jobban nézett ki, mint képen. És eszméletlenül kívántam, ő is engem, ígyhát nagyon hamar egy hotelban kötöttünk ki :)))
Úgy éreztem, ismerem vagy 100éve. Nagyon gyorsan világos lett, hogy lesz második találkozó is, meg harmadik is... :D Ezek után romantikusabbá váltak a találkozóink, folyóparti séták, vacsorák, órákig tartó csókolózások, ölelkezések. Úgy éreztem, sosem voltam még ilyen boldog...és szerelmes. Azt hiszem, ő is így érzett. De itt kezdődtek a gondok. Exnője nem akarta elengedni. Volt egy közös gyerekük, és úgy akarta magához visszazsarolni, hogy nem engedte, hogy lássa a kicsit. Ez nagyon megviselte L.-t, sokszor teljesen a padlón volt. De visszamenni nem akart. Bátorítottam, hogy adja az ügyet bíróságra, végülis joga van látni a gyerekét. De nem akarta megbántani az exét. Sokszor rajtam töltötte ki minden baját, velem volt bunkó, ha az exe cseszegette a hülyeségeivel. Ez odáig fajult, hogy öngyilkossággal fenyegette, meg, ha nem megy hozzá vissza, megöli a gyereket is, utána magát. L. még ekkor sem lépett, nem szólt a gyermekvédelmiseknek, inkább magába zárkózott, magát okolta mindenért.
Ekkor kezdett nagyon megromlani a kapcsolatunk. Hiába mondtam neki bármit, nem hallgatott senkire, csak hajtogatta, hogy ezt a helyzetet nem lehet megoldani. Engem még két hónap után is teljesen titkolt, nem akarta, hogy az exe megtudja, hogy van valakije. Ez engem nagyon bántott. Kértem, legalább a családja előtt ne titkoljon, de nem hallgatott rám. Mindig talált valami kifogást, hogy ki miért nem értené meg, hogy neki van valakije. Így telt el pár hét, idegeim kikészültek, lefogytam vagy 5 kilót, mikoris úgy döntött, nem bírja tovább a zsarolást, inkább visszamegy a nőhöz. Na, ez engem földhöz vágott rendesen. Jött pár hét sírás, dühös vagdalózás, hogy hogyan tehette ezt velem, de hát be kellett látnom, hogy így jártam. 2-3 hónap múlva úgy éreztem, minden visszaáll a régi kerékvágásba, itt ott akadt, aki vigasztalt ( tudom, MNK :D ).
Idén év elején újból felbukkant. Nem tudtam megállni, hogy ne írjak neki vissza, úgy éreztem, már nem haragszom, nem érzek semmit. Tévedtem. Újra kezdtük, mert állítólag rájött, hogy én kellek neki. Nem értem, miért adtam neki még egy esélyt, tudtam, hogy most sem fogja értem elhagyni a családját. Jó volt együtt, imádtam, és éreztem, hogy szeret engem. Ezt érzi az ember. És az a legszomorúbb, hogy tudtam, hogy mégsincs esélyünk, hogy együtt boldogok legyünk, mert ő nem meri felvállani az érzéseit, és nem tesz azért semmit, hogy boldog legyen. Velem. Mindig panaszkodott, hogy milyen rosszul élnek az élettársával, állítása szerint nem is volt köztük semmi. Ezt csak ő tudja... Így ment ez egészen március végéig, amikoris megint elköltözött a nőtől. De esze ágában sem volt velem rendesen összejönni, csak hajtogatta, hogy nem lehet, mert megbántaná őt. Mikor azt mondta, hogy ő nem való társnak, csak szeretőnek, bennem elszakadt valami... Magamból kikelve tomboltam, olyan gyűlöletet éreztem, mint még soha. A halálát kívántam, ezt meg is mondtam neki. Nem értette, mért bántom, de még ekkor sem akarta elismerni, hogy végig csak kihasznált, és hiába vártam, hogy majd minden rendbe jön. Neki csak szerető kellett. És még engem nevezett önzőnek. Volt pár gyerekes, bosszúskodó húzásom, elismerem butaság, és nem változtat semmin...
Remélem, soha többé nem bukkan fel az életemben, és őszintén bevallom, nem érdekel, mi lesz vele, mert aki ennyire gyáva tenni a boldogságáért egy lépést is, az megérdemli, hogy boldogtalan legyen. Még nagyon fáj ez az egész, de tudom, én voltam a hibás, mert hagytam, hogy átverjen. 2x is. Jó lecke volt, remélem többet nem kerülök ilyen helyzetbe. Bocs, ha hosszúra sikerült, igyekeztem rövidre fogni. Várom a kommenteket. Hideget, meleget :)))
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zZz 2008.04.06. 15:35:39
És most elolvasom a postot.
Empty 2008.04.06. 15:40:42
Szerintem megértelek.
váj mí 2008.04.06. 15:42:08
Különben ismerős fajta, ilyenből kettő is akad a környezetemben. Az egyik a társadalmi pozíciója, a másik az ex-felesége miatt nem vállalta fel az épp aktuális barátnőjét. Ez utóbbi volt az aranyosabb.. váltott műszakban ingázott a két, különböző nőtől született gyermeke között...
bagolybagoly 2008.04.06. 15:51:32
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 15:52:29
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 15:55:35
rm *.exe
genikő 2008.04.06. 16:00:32
Barakis (törölt) 2008.04.06. 16:02:12
Vészvillogó nem kapcsolt be már itt? Egyébként biztos vagyok benne, hogy már itt tudtad, hogy ez gáz lesz, azt kaptad amire számíthattál.
"akivel mindenről el lehet beszélgetni, nem csak a bulizás érdekli, mint a korombeli srácok nagy részét"
Helyette a gyereke meg a felesége érdekelte, ez nem a szarnak egy pofont tipikus esete?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:02:45
Borzalmas az a szituáció, amelyben L. volt, de egy idő után már el kellett volna tudni döntenie, hogy mit akar. Ismerek olyan embert, aki nem volt egy ilyen döntéshez elég erős és inkább tovább szenvedett.
A sztori második felét olvasva viszont megkörnyékezett az a sunyi érzés, hogy nem feltétlenül gyáva volt, csak kényelemből hivatkozott arra, hogy nem akarja az asszonyt megbántani.
De ezt, gondolom, már leírták előttem.
Bármelyik verzió is igaz, te szenvedtél volna a legjobban. Ne bánd ezért, hogy vége.
hoel 2008.04.06. 16:07:30
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:09:44
Nekem is az az érzésem, hogy másodjára nem is igazán akarta a kapcsolatot, legalábbis az elköltözés után biztos nem. Mondjuk meg tudom érteni, ha az ember mindenfelől azt hallja, hogy ki mit várna el tőle, egy idő után belefárad, és senki elvárásainak nem akar eleget tenni. Lehet, hogy egy idő után a pasi helyrebillen (főleg, ha a posztoló nem zargatja), és akkor harmadszorra is vissza lehet menni hozzá, meneka pedig megmondtamozhat.
(Apropó, meg.mondtam: ne bízz egy férfiban sem!)
. . (tör 2008.04.06. 16:11:14
- heeeee? miafasz? hazugságszag..
genikő 2008.04.06. 16:11:33
hiányolom. vagy legalább azokat a gonosz gyerekes bosszúállásokat részletezte volna ki. különben mindegyik lassan ugyanarról szól.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:12:10
Konkrétan mi benne a hiteltelen?
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:12:53
Hiányolod? Meneka, mire készülsz??? :-DDD
hoel 2008.04.06. 16:15:04
. . (tör 2008.04.06. 16:15:44
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:16:51
Nnnna, ebben lehet valami...
hoel 2008.04.06. 16:17:07
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:17:19
hoel 2008.04.06. 16:15:04
Ez azt jelenti, hogy gyorsan találnak partnert. Aki meg kapcsolatban van, miért hirdetne? ;-)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:17:32
szia :)
(ez már off-e?)
. . (tör 2008.04.06. 16:17:59
. . 2008.04.06. 16:11:14
Konkrétan mi benne a hiteltelen?
- én akkor mentem hotelbe, amikor nem tudtam hazavinni.. namost ez nálam azért volt, mer egy kibaszott kupleréjban élek, sajhnos csak a rendetlenséget tekintve, nem volt pofám hozá.. de itt és legtöbb pasinál ez azt jelenti, h valószínű el sem költözött, vagy mamához haza, csak érzelmi zsarolás végett.. a nőnek tudnia kellett hogy gáz van
. . (tör 2008.04.06. 16:18:48
..
szia :)
(ez már off-e?)
- szia :)
ooooooOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFf
hoel 2008.04.06. 16:19:07
Barakis (törölt) 2008.04.06. 16:19:31
Egyébként az összes internetes ismerkedő pasi " éppen elköltözőfélben van a feleségétől vagy élettársától vagy szakitófélben a barátnőjével " .Micsoda eképesztő véletlenek vannak!
Nem ez az érdekes, hanem a legtöbb 20-as csaj előbb elhiszi ezt mint azt, hogy egy 20-on éves srác nem csak dugni akar esetleg.
Empty 2008.04.06. 16:20:37
Én akkor mentem hotelbe, ha semleges helyen akartunk lenni. Vagy csak máshol.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:21:00
Jó, ez egy verzió. De mondjuk ha a mamához kltözött, akkor mi van? Ez nem zavarja a sztori hitelét. Nem vehet magának mindenki rögtön új lakást. Az is lehet, hogy albérletben élt. Egy haverjánál/kollégájánál, ahova nem vihetett nőt. Vagy éppen kibaszott kuplerájban (elvégre költözött!). Sok lehetőség van.
hoel 2008.04.06. 16:21:43
genikő 2008.04.06. 16:23:24
hoel 2008.04.06. 16:24:37
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:25:12
Szerinted azt kéne hinniük, hogy 30 felett mindenki csak dugni akar?
Szerintem vannak, akik csak dugni akarnak, és vannak, akik nem. Ez korosztálytól független. Egyénenként kell felismerni, hogy ki melyik csoportba tartozik.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:26:04
meneka 2008.04.06. 16:23:24
Én hotelszobának rendeztem be a lakásom, na? :-D
2008.04.06. 16:26:10
Abban nincs semmi rossz, hogy adtál neki még egy esélyt. Csak kicsit túl komolyan vetted.
www.youtube.com/watch?v=AUIwehsqiKk
hoel 2008.04.06. 16:27:44
hoel 2008.04.06. 16:28:44
Empty 2008.04.06. 16:28:57
genikő 2008.04.06. 16:29:36
azt hiszem túlnyomórészt itt mindenki képzeleg csak :D
hoel 2008.04.06. 16:30:47
Barakis (törölt) 2008.04.06. 16:31:06
Az inetrneten ismerkedő pasik 99 %- a csak dugni akar, nem holtomiglant.
Mert akik ne adj isten többet akarnának azok menekülnek onnan nagyon gyorsan. Az ott lévő nők egyik fele csak mutogatja magát, a másik keresi Brad Pittet teljes vagyonnal! :)
2008.04.06. 16:31:58
www.youtube.com/watch?v=UA3XtFUm2Jc&feature=related
hoel 2008.04.06. 16:32:23
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:33:02
Tetszett :)
BT :)))))))
2008.04.06. 16:34:06
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:35:02
Szerintem ez kb. olyan mértékben igaz, mint az interneten kívül ismerkedő pasik esetében.
hoel 2008.04.06. 16:28:44
Osztályon felüli.
meneka 2008.04.06. 16:29:36
Hú, tőled szokatlanul gyenge válasz. Csak nem zavarba hoztalak? ;-)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:40:28
Kérem szépen...
mayuska 2008.04.06. 16:41:08
Empty 2008.04.06. 16:41:54
Barakis (törölt) 2008.04.06. 16:43:30
Ez a pasi a gerinctelenség mintaképe. Egyébként meg ha jól tudom, az ilyen ismerkedős oldalakon be lehet jelölni, hogy mi célból szeretne ismerkedni...
Ez tetszett! :D Sajnos az adatlapokat nem hazugságvizsgálóra kötve kell kitölteni. Tévedés ne essen, a nőkre is igaz! :)
madz 2008.04.06. 16:43:42
hoel 2008.04.06. 16:46:15
mayuska 2008.04.06. 16:46:48
"Sajnos az adatlapokat nem hazugságvizsgálóra kötve kell kitölteni."
Csak nem látom értelmét a hazudozásnak, amikor így is, úgy is kiderül az igazság. Csak néha - mint a fenti történet is igazolja - túl későn.
Barakis (törölt) 2008.04.06. 16:47:19
mayuska 2008.04.06. 16:49:28
Éredeks, hogy mindenki a hosszú, romantikus, tartós párkapcsolatot jelöli be,de közben egy hosszas de max 1 éjszakás kufircra gondol.
Ez azért megkérdőjelezném. Akadnak kivételek :) Az egyik ismerősöm például pont egy "laza" kapcsolatra vágyott, és ezt vállalta is. Vannak még őszinte emberek.
rovátkolt barom 2008.04.06. 16:50:17
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 16:50:49
Ja.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:53:53
London.
Vö. www.kalpana.it/photo/blog/2007_12_01_archive.html
3. kép
hoel 2008.04.06. 16:54:50
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 16:54:53
Hogyan döntöd el, hogy ki érdemli meg? Vagy aki hibázott, annak vége?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:01:28
;)
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:02:29
nem, nincs vége annak, de nem biztos, hogy egy olyan ember aki nem egyszer pl. máson tölti ki a mérgét mint aki megérdemelné, az megérdemli, hogy adjak mégegy esélyt neki.pl. a történetben, ha ugy lett volna, hogy feljelenti a pasi a volt nőjét és megnyeri a tárgyalást,és nincs több gond se a gyerek, se a volt nő/élettárs miatt, akkor megérteném miért kapott mégegy esélyt.de igy kicsit nehéz.de persze lehet a háttérben ezer meg egy dolog, ami miatt szerette/szereti őt a történet irója.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:06:27
Ismét...
rovatkoltbarom 2008.04.06. 17:02:29
Ezek szerint aki egyszer máson tölti ki a mérgét, már érdemtelen a megbocsátásra. Ezzel szemben aki feljelenti gyermekei anyját, az karakán férfi. Jól van, jegyzetelek, mert félek, hogy én az első esélyt sem érdemlem meg, nemhogy amásodikat...
mayuska 2008.04.06. 17:12:10
"pl. a történetben, ha ugy lett volna, hogy feljelenti a pasi a volt nőjét és megnyeri a tárgyalást,és nincs több gond se a gyerek, se a volt nő/élettárs miatt"
Attól, hogy megnyeri a tárgyalást, még ugyanúgy lehettek volna gondok az ex miatt. Pl megy a gyerekért hétvégére, a nő megint fenyegetőzik. Vagy ha nála helyezik el a gyereket, és a nő megy, hogy elvigye hétvégére.
Csak akkor nem lett volna gond, ha a nő láthatási jogot sem kap.
Persze ha a pasi esetleg tényleg szerette a posztírót, akkor jelentett volna ez a variáció megoldást.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:12:42
nem biztos, hogy olyan könnyű beperelni ám ilyenkor a másik felet...
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:15:08
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:17:03
mayuska:de mint kiderült nem szerette,sajnos,viszont attol még előbb is ,szólhatott volna neki hogy mi a helyzet
hajdú 2008.04.06. 17:17:23
hajdú 2008.04.06. 17:20:09
Nem hajlandóak visszafizetni. Per lesz... :( Hihetetlen :(
bumbuska 2008.04.06. 17:21:05
bumbuska 2008.04.06. 17:22:53
mayuska 2008.04.06. 17:23:05
Igaz, nem szerette. Ezért írtam feltételes módban.
Az meg egyértelmű, hogy a pasi nem akart szólni egyáltalán. Jó oka volt arra, hogy ne szóljon: nem lett volna szeretője, aki mindent megtesz érte. Mert ugye tudjuk: a szerelmes nő mindenre képes.
És ez itt mindkét nőre érvényes...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:23:07
hajdú 2008.04.06. 17:28:02
Hát igen, elég egyértelmű. Mondtam én is neki, hogy mi mindent pereljen rajtuk. Csak sok idő az is, mire a végére járnak, és viszontlátja a pénzét a srác!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:29:32
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:30:59
Az jó kérdés, hogya nő miért nem fogta föl, de akkor miért a pasinak nem szabad új esélyt adni?
bumbuska 2008.04.06. 17:22:53
Aranyhaj számára komoly probléma lenne, hogy melyik nőt védje. Persze lehet, hogy mindkettőt védeni, csak a pasi lenne a hibás. Kivéve, ha felajánlkozna a pasi szeretőjének, harmadiknak.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:32:11
Lehet, hogy egyszerűbb, ha szól néhány kigyúrt havernak... Persze ez vissza is üthet...
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:33:00
hát igen abban lehet valami, hogy direkt csinálta.csak tudnám mi jó abban egy pasinak, hogy kihasználhat egy nőt. tegnap olvastam egy olyan történetet(nem itt,habár lehet itt is van olyan.még nem olvastam végig mindent)amiben szintén megcsalásrol volt szó csak ott mégcsak el sem hagyta a nejét a pasi,de a voltszeretőnek volt annyi esze, hogy kicsit megbosszulja magát azaz véletlen összefutott a feleséggel aki persze nemtudta hogy ő a voltszerető és elmesélte neki , de sivár az élete és hogy megakarja csalni a férjét.meg is csalta és mikor végül megbánta a voltszerető nem szolt rola hogy a férje most sem üzleti uton van hanem egy új nővel:)
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:36:17
na jó, kaphat esélyt, de akkor végül ne derüljön ki, hogy mégse jön be neki a nő.igy nincs értelme esélyeket adni
puffancs 2008.04.06. 17:37:52
hozzateszem, halisten.
bar hamarosan vegzek a meloval, es akkor lepek, lehet falkaba vergodve gyengebbeket bantani :)
mayuska 2008.04.06. 17:40:39
Hogy mi a jó? Hát ha megpróbálok a pasi fejével gondolkodni: semmi kötelezettség, mégis mindent megadnak neki, lesik minden kívánságát, ő pedig élvezi. Kényelmes neki ez az élet. Ha esetleg tényleg együtt volt még a másik nővel, egyfajta kikapcsolódás is lehetett számára, néha kiszakadt az unalmas hétköznapokból.
A bosszúban pedig nem hiszek...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:41:20
Látod, mire képes egy stílusosan megírt poszt? Értjük, mi több, kommentáljuk.
Hihetetlen :))))
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:45:05
Basszus, ez majdnem olyan bonyolult, mint egy poszt!
rovatkoltbarom 2008.04.06. 17:36:17
Azt nem lehet előre látni, hogy miként alakul. És nyilván nem nem jött be neki a nő, hanem egy idő után valamiért elszállta a lelkesedése. Nem várhatsz el egy érzelmi állapotot.
mayuska 2008.04.06. 17:40:39
Szerintem ebből nem feltétlenül az derül ki, hogy a pasi tudatosan szórakozott vele. Ő maga is elég nehéz helyzetben lehet.
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:46:37
hát nem egészen bosszu volt ez,szerintem.
hm, eddig azt hittem a pasik szoktak megadni mindent a nőknek,de úgy tünik tévedni emberi dolog:)
de itt szerintem valami nem tetszhetett egy idő után a pasinak, mert elkezdett panaszkodni veszekedni.pedig, ha tényleg csak szeretőnek kellett a csaj és elkényeztette őt akkor nem lehetett olyan rossz vele.
hajdú 2008.04.06. 17:47:00
Lehet, hogy egyszerűbb. De van, akinél ez a megoldás elvekbe ütközik...
portások kedvence 2008.04.06. 17:47:53
hajdú 2008.04.06. 17:49:53
mayuska 2008.04.06. 17:50:51
Igaz, lehet, hogy nem szándékosan tette. De ez is egy lehetőség. Csak ez a valószínűbb, ha abból indulok ki, amit a posztíró leírt: "Neki csak szerető kellett."
De hogy pontosan mi az igazság, az csak akkor derülne ki, ha mindhárom fél szemszögéből látnánk a történetet.
puffancs 2008.04.06. 17:51:00
aki a sztorit irta, az ugy jart, mint minden mas fiatal no egy ilyen kapcsolatban. mindenkinek ez a "sorsa", megis mindegyikonk azt gondolja, vele majd maskepp lesz.
kuglof:
ha mar a stilusnal tartunk, ez sem egy graham green, ugye, de ha a te igenyeidet kielegiti, akkor en mar csak boldog leszek tole :)
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:52:10
rendben, majd irok emailt vagy mit kell ide küldeni, ha posztba akarok kerülni:D
nem kell szeretőt tartani és minden jó lesz:)
rovátkolt barom 2008.04.06. 17:53:03
zorglub 2008.04.06. 17:55:50
Szerintem nem.
Tudta a férfi bizonytalan helyzetét.
Szeretett volna komolyabb kapcsolatot, erre a férfi részéről - a szöveg alapján - komoly ígéretet nem kapott.
A remény élt benne - ahogyan sokan másunkban is élne hasonló helyzetben, - amely nem teljesült: a másik a saját világát, életkörülményeit, értékrendszerét nem tudta az író által vágyottak irányába elmozdítani.
Ezért a férfit nem tenném köpködések tárgyává.
Bulizgatás közben viszonylag ritka a tartalmas kapcsolat megtalálása. Az ott betanult sémák egy tartós kapcsolathoz elégtelenek. Vagy megtanulod több komolyabb kapcsolaton keresztül a hosszabb távú kapcsolathoz szükséges mentalitást, vagy örökre megmaradsz a bulizós, szinglis életvitelben. Érdemes tehát meggondolni.
10 év korkülönbség egyáltalán nem a világ vége. Sőt. :)))
mayuska 2008.04.06. 17:56:40
"hm, eddig azt hittem a pasik szoktak megadni mindent a nőknek"
Ha valaki szerelmes, szeretne mindent megadni a másiknak. Teljesen mindegy, hogy pasi vagy nő az illető. Legalábbis szerintem. ( Na jó, mindenki magából indul ki :) )
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:57:18
Elvek? Hú, nekem az ilyenek mindig homályos fogalmak voltak, tudod, mint erkölcs, tisztesség, jóérzés...
:-D
mayuska 2008.04.06. 17:50:51
Az már a posztíró érzelmileg fűtött interpretációja. Mellesleg a nő maga is azt írja, hogy az elején csak szexet akart. Kapott helyette egy néhány hónapos kapcsolatot. Most meg már az a baj, hogy a másik nem köti össze vele az életét. Miért nem lehet felfogni, hogy egy kapcsolatbnan előre és hátra is lehet lépni? Nyilván rossz, ha az ellenkező irányba akarnak, de ebből még nem következik, hogy bármelyikük is bűnös.
Lord_Cica (törölt) 2008.04.06. 17:57:45
Totál megvetette őt a környezete azért mert egy nős férvivel jött össze. De hát mit csináljanak ha szeretik egymást?
Ha valaki egyszer elkövet egy hibát, és nem az igazival házasodik össze, az ne tetézze mégegy hibával, hanem szakítson.
A gyerekek még problémásak, de rosszab két boldogtalan (és emiatt pl. alkoholizáló) szülő nekik is.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 17:58:25
Na, majd jön aranyhaj, és felvilágosít!
:-DDDDDDD
hajdú 2008.04.06. 17:58:27
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 17:59:23
érthetően megírt poszt, nem hemzseg helyesírási hibáktól, igen, határozottan boldog vagyok ettől így vasárnap estefelé :)
MNK = Minden Nő Kurva
(de már biztosan megválaszolták, mire elküldtem :))
mayuska 2008.04.06. 18:01:37
Hát igen, ebben is van igazság. A fájdalom és a bánat sok mindent másképp enged láttatni, mint ami a valóságban.
rovátkolt barom 2008.04.06. 18:02:13
nem magamból indultam ki.én szeretem, ha egyenlő vagyok a párommal, azaz ő is megkapja amit akar, és én is.sőt néha azt is elnézem, ha én kevesebbet kapok.na, de itt nem én vagyok a téma.még jó:)
hajdú 2008.04.06. 18:02:44
Szerintem az én interpretácim is ugyanúgy igaz ;)
Sziasztok!
puffancs 2008.04.06. 18:03:41
az, h a pasi a feleseget megcsalja, leginkabb ot minositi, tehat nem biztos, h el kell hinnunk, amit o mnd.
lehet tokjol elvannak a felesegevel, csak epp vadaszhatnekja tamadt. az is elofordulhat, h a meselo valoban nagyon szimpatikus volt neki.
...
ki tudja. a hazassagtorok barmilyen erzelem ellenere is hazassagtorok. nemcsak a masik felet, hanem ssajat magukat is elaruljak. a sajat dontesuk volt a hazassag.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 18:03:59
mayuska 2008.04.06. 18:04:00
ööööööö...
Inkább ne, köszi.
És ezt a kijelentést nem szemétségnek szántam...
hajdú 2008.04.06. 18:04:00
További kellemes délutánt!
rovátkolt barom 2008.04.06. 18:07:21
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:09:39
Te még hiszel a valóságban? :-DDD
rovatkoltbarom 2008.04.06. 18:02:13
Itt mindenkit be szoktunk avatni egy apró trükkbe, aki nem tudja. Pont, vessző után szóközt kell írni. Köszi!
puffancs 2008.04.06. 18:03:41
Ez is igaz lehet, meg az ellenkezője is. Szegény muksót a két nő kiszekálja a világból az ellentétes elvárásaikkal... ez ugyanúgy plauzibilis...
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:12:20
Nem gondolnám, hogy mindenki ilyen lenne, de az biztos, hogy igen sok ilyen is van. Két momentum, egyrészt hogy a pasi nem vitte haza a csajt, másrészt hogy a családja előtt sem vállalta fel, szintén erre mutat.
satie · http://321.hu/sas 2008.04.06. 18:13:10
portások kedvence 2008.04.06. 18:14:00
rovátkolt barom 2008.04.06. 18:14:40
Elnézésetekért esedezem, ezentúl odafigyelek a szóközökre :)
Nagybetűzni is kell, ha akarok még ide irni valaha vagy elég a szóköz? :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:15:19
atyám, 24 éves volt a csaj, és még mindig be volt szarva a szüleitől? nem egyszerű :S
mayuska 2008.04.06. 18:16:59
Igen, hiszek a valóságban. De csakis a jót és a szépet vagyok hajlandó észrevenni benne. Mivel jó ideje nem vagyok hajlandó szomorú, letört és rosszkedvű lenni. És így szép az élet.. :D
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:18:32
arról nem is beszélve, hogy a 11 év korkülönbség azért nem annyira meredek. én anno a 2x annyit is felvállaltam.
Morgan le Fay 2008.04.06. 18:21:57
Barakisnak ott a pont hogy felismerte a várost:)
ON
egszer nekem is volt egy ilyen, Londonban, hehe. Csak felismertem, hogy belefutottam a bohóc utcába és offoltam.
puffancs 2008.04.06. 18:23:20
ez nem egeszen igy igaz. egy no barkit le tud informalni, megvan ra minden eszkoze :)
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.06. 18:25:32
Engem rendszerint feministának tartanak, pedig pl. a cikkben szereplő úrral nincs különösebb bajom.
Ja, apának tényleg nem való! Aki szeretőt akar, annak épp megfelel egy ilyen kapcsolat.
sys 2008.04.06. 18:26:31
jaja, sztem ott a pont. plusz, abból is gyököt vonnék, amit a feleségéről mondott a pasi. mert valahogy az nemcsak éppen válófélben/összeveszőben van a barátnőjével az összes neten ismerkedő pasi, de a feleségek meg a barátnők kivétel nélkül mind idegbajos, önző hárpiák szoktak lenni. tele van ez a világ véletlenekkel.
dehát az vesse a csajra az első követ, aki még nem hitte el a szerelmének, amit annyira el akart hinni :/
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.06. 18:28:34
sys 2008.04.06. 18:29:10
"Engem rendszerint feministának tartanak, pedig pl. a cikkben szereplő úrral nincs különösebb bajom."
könyörgöm, emberek, feminista =/= férfigyűlölő szőrös leszbikus.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:31:27
Micsoda??? Két éven át bevállalta, de tovább nem tudta???
rovatkoltbarom 2008.04.06. 18:14:40
Általában véve nem árt a helyesírási szabályok követése. Persze nem lovagolunk ezen, sőt, offban lazítunk.
mayuska 2008.04.06. 18:16:59
Hiszel a valóságban de csak a jót látod meg benne? Ez aztán az objektív világkép! :-D
Morgan Le Fay 2008.04.06. 18:21:57
Én is felismertem a várost, de amíg bizonyítékok után kutatam, megelőzött. Különben is nagyobbakat lép, szóval nem ér! (Ja, sosem jártam Londonban, úgyhogy pluszpont jár!)
Egyébként meg úgy látom, ideje szétrebbenni...
storyline :) 2008.04.06. 18:31:59
Empty 2008.04.06. 18:33:23
Pedig én ilyen vagyok.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:34:14
Lemaradtál, megvolt.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.06. 18:35:04
Rejtély előttem, miért övezik előítéletek a feministákat.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:35:12
én nem vetek rá követ, sajnos én is voltam hasonló helyzetben (illetve ott és akkor nem vágtam le a dolgot, csak később, nem kis részben az szhb-n megjelent sztorik kapcsán jöttem rá, hogy a pasi valszeg akkor se mondott igazat, amikor kérdezett :-S )
sys 2008.04.06. 18:35:54
milyen vagy? férfigyűlölő, szőrös, leszbi vagy feminista? :)
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:37:39
Helló, sys!
DE azért nem logikus, hogy a neten főleg olyanok ismerkednek, akiknek szétment a kapcsolatuk? És félig-meddig törvényszerű, hogy nem jó véleménnyel vannak az előzőről. (Na jó, nem törvényszerű, de azért egy halom ilyne eset belefér, nem?) És persze ezeknek lesz hírük. Én ismerek jól működő párt, akik a neten jöttek össze, egyiknek sem volt semmi zűrje. Csak ez kevésbé izgalmas, mint amikor valakit átvernek, így nem lesz belőle sztori.
Empty 2008.04.06. 18:37:59
Férfigyûlölô szôrös leszbi. Feminista vagyok-e, azt nem tudom.
storyline :) 2008.04.06. 18:38:31
Lena. 2008.04.06. 18:38:47
mayuska 2008.04.06. 18:38:56
Muszáj szelektálni. Másrészt nem kell hagyni, hogy rossz dolgok történjenek az emberrel. Bár sokak szerint kell az is. De én úgy döntöttem már rég, hogy volt már részem elég rosszban. Így csak a jót keresem, és azt igyekszem megtalálni mindenben.
Jól érzékelem, hogy ez a hozzászólásom már az OFF kategóriába sorolandó? :D
storyline :) 2008.04.06. 18:41:16
Az MNK-n túl minden komment OFF.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.06. 18:41:20
Empty 2008.04.06. 18:42:30
Morgan le Fay 2008.04.06. 18:43:39
sys 2008.04.06. 18:44:05
szia bicaj :)
"DE azért nem logikus, hogy a neten főleg olyanok ismerkednek, akiknek szétment a kapcsolatuk?"
én most azokról beszéltem, akikről kiderül, hogy nem is igazán ment szét a kapcsolatuk. mert ezek azér általában nem azt mondják, hogy x hete v hónapja költöztem el/váltam el/szakítottam, hanem hogy éppen váló/szakítófélben vagyok. nagy különbség.
amúgy meg én pont nem szoktam ismerkedni akarni, ha éppen vége van egy kapcsolatomnak, sőt, a francba kívánok minden ilyesmit. persze értem, hogy mások meg egy percig se bírják ki egyedül.
szal nem a netes ismerkedéssel van bajom :)
sys 2008.04.06. 18:45:22
jó, de egyik se következik a másikból, csak ezt akartam mondani :)
sys 2008.04.06. 18:47:42
na jó, de ennyi erővel egyik posztról se mondhatnánk véleményt, mert sose lesz meg minden infó...
Empty 2008.04.06. 18:47:48
[:)]
sys 2008.04.06. 18:48:21
"Én, ha a neten nem találok párt magamnak elmegyek a kisboltba, s meg van oldva."
te, hol ez a kisbolt? mer sztem lenne rá igény :P
rovátkolt barom 2008.04.06. 18:49:07
Szerintem ott se nagyon lazitotok, de persze lehet, nekem más az elképzelésem a lazitásról:)
De szeretnék néha én és szőrös, férfigyűlölő, feminista lenni:)
rovátkolt barom 2008.04.06. 18:50:25
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:54:08
Szia, üdvözlünk a klubban!
Egyébként én is ilyeneket szoktam mondani, l. fent. Szerintem is azokra a tényekre kell szorítkozni, amik kiderülnek a posztból.
Jó a nicked! :-)
mayuska 2008.04.06. 18:38:56
Mars fel a napozóba! :-D
Morgan Le Fay 2008.04.06. 18:43:39
Fél??? Inkább tartsd meg.
sys 2008.04.06. 18:44:05
Jó, hát maradjunk annyiban, hogy a szélhámosok szeretnek azzal jönni, hogy mnost szakítottak, és milyen szomorúak. DE ez nem jelenti, hogy mindenki, aki szakított és szomorú, egyben szélhámos is.
Különben szakítás után az ember tényleg megviselt, és jól esne neki a vigasztalás. Persze ki így, ki úgy, és esete is válogatja, szóval általános szabály nincs.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:54:26
arról meg nem is beszélve, h egy csomó kapcsolatot nemhogy nem gyengít, hanem meg is erősít az, ha valamelyik fél félrekúr. történik egy kis izgalom, ami aztán új életet lehel a kifáradófélben lévő kapcsolatba.
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.06. 18:55:40
Morgan le Fay 2008.04.06. 18:56:44
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:57:08
Hát azért ott gyakran marad el a nagybetű is. DE azért igyekszünk ott is kultúrembernek mutatnkozni. (Legalább a látszat legyen meg, tudod...)
semota 2008.04.06. 18:54:26
Azta, ez jó duma! Megcsalok valakit, és utána: "Drágám, de hisz csak a kapcsolatunkat erősítettem!".
sys 2008.04.06. 18:57:22
de bicaj, én most nem arról beszélek, aki tényleg szakított, érted. hanem azokról, mint ez a pasi is, akik nem is szakítottak igazán.
sys 2008.04.06. 18:58:17
"arról meg nem is beszélve, h egy csomó kapcsolatot nemhogy nem gyengít, hanem meg is erősít az, ha valamelyik fél félrekúr. történik egy kis izgalom, ami aztán új életet lehel a kifáradófélben lévő kapcsolatba."
háááát, ezt azért erősen vitatnám.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 18:58:35
Világos, de akkor induljunk ki abból, hogy mindenki csak hazudja, hogy szakítot? Na ugye...
Morgan le Fay 2008.04.06. 18:59:22
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 18:59:38
Engem rendszerint feministának tartanak, pedig pl. a cikkben szereplő úrral nincs különösebb bajom."
A mondat második fele non sequitur-benyomást kelt.
Én azt mondom, nem azzal van a baj, hogyha valaki szeretőt akar. Nyilván megvan róluk a véleményünk, de mit lehet csinálni, kereslet és kínálat is van, mert egy csomóan ezért vagy azért nem akarnak kilépni a kapcsolatukból, és egy csomó másik ember így is bevállalja őket. Az viszont, hogyha valaki nem teríti a kártyáit a másik előtt, és nem adja meg neki a döntés jogát, hanem csak kamuzik össze-vissza, viszont mindenképpen gáz.
Lena. 2008.04.06. 19:01:18
Sys, igazad van. Nincs tobb hozzafuznivalom. :)
sys 2008.04.06. 19:02:48
asszem tényleg nem érted, mint akarok mondani. de sztem hagyjuk is.
rovátkolt barom 2008.04.06. 19:03:17
Juj, és hibát vétettél itt, nem is egyet:) Bocsánat, de nem hagyhattam ki (tudom, én sem vagyok tökéletes, sőt).
Azt hiszem ma már többet nemtudok a poszthoz hozzászólni, ezért inkább elolvasom a régebbi posztokat. Jó éjszakát mindenkinek, hehe.
sys 2008.04.06. 19:04:30
teljesen egyetértek. btw tökjó a blogod :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 19:05:10
jó, igaz, hogy az is hozzátartozik az esethez, hogy a párocskának megvoltak a maguk játszmái, amibe egy-két hasonló kör simán belefért. most lehet hitetlenkedni, én se nagyon értem, de vannak ilyenek, és kétlem, hogy egyedül lennének ezzel.
sys 2008.04.06. 19:09:36
"hát akárki akármit is mond, én tudok ilyen esetről. csaj és pasi már évek óta együtt vannak, kezd elfáradni a dolog, a csaj elkezdett találkozgatni a szomszédban lakó sráccal. a pasi féltékeny lett, elkezdett elképesztő módon kaparni, vissza is hódította a csajt, aki végül nagy boldogan vissza is ment hozzá. azóta is együtt vannak."
de sztem itt a kulcsmomentum nem maga a megcsalás, hanem hogy a srác elkezdett pedálozni. mert az is lehetett volna, hogy ha úgyse mennek a legjobban a dolgok, akkor a pasi a szomszéd srác hírére hagyja a franca a dolgot, kvázi ez az utolsó csepp.
amúgy a játszmázós embereket rühellem. azt meg, hogy egy ilyen kapcsolatban legyek... uh.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:14:55
Tényleg nem? Ajaj... most megijedtem...
rovátkolt barom 2008.04.06. 19:03:17
???
Gépelési hiba =/= helyesírási hiba. Bár néha nehéz eldönteni, melyik melyik. Ja és szerintem a magyar helyesírást néhol bűn követni. De mindegy, ez magánvélemény.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:30:24
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 19:34:56
az illetők még a középiskolában kerültek össze, és egymáson tanulták meg a tartós kapcsolat alapszabályait :P Nos, ennyire sikerült :P
Rocks 2008.04.06. 19:35:26
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:37:55
Átmentél rajta egy IFÁ-val? Tudod mit, inkább posztnak írd meg, holnap úgysem lesz emgint semmi... :-(
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 19:39:40
mi történt, tényleg öngyilkos lett a pasi? :P
rovátkolt barom 2008.04.06. 19:40:47
Nehogy megsértődj, én szeretek kötözködni, de ha gond akkor bocsánatot kérek.
sys 2008.04.06. 19:45:16
sys:
"az illetők még a középiskolában kerültek össze, és egymáson tanulták meg a tartós kapcsolat alapszabályait :P Nos, ennyire sikerült :P"
:DDDDDDDD
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.06. 19:51:03
Nyugi, leszenk itt olyanok, akik rólam is azt fogják állítani, hogy szeretek kötözködni (honnan veszik?), és általánban nem sértődöm meg. Csak egyszerűen nincs igazad. :-P
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.06. 19:51:40
többek között emiatt sem hiszek a középiskolában-összejöttünk-és-azóta-együtt-vagyunk dolgokban. tapasztalatból tudom, hogy az ember eleinte sok hülyeséget elkövet, kialakul egy csomó rossz rutin, amin aztán baromi nehéz lesz változtatni .. meg persze egy csomó sérelem is felhalmozódik az emberben, amin aztán baromi nehéz lesz túllépni.
bukottangyal 2008.04.06. 20:11:43
1. miért hotel? Mert a pasi nem albérletbe költözött, hanem a tesójához cuccolt be.
2. tényleg ott e hagyta a nőt? Nos, ez igaz, utánajártam :D
3. sosem ígért komoly kapcsolatot. De ígért. Olyat is mondott, hogy szeretne velem élni, akár rögtön is. Egy szép csütörtöki napon miután szerelmet vallott, megígérte, hogy már minden rendben lesz, neki csak én kellek, sosem bocsájtaná meg magának, ha elveszítene. Rá 2 napjára írta azt az sms-t, hogy visszament az asszonyhoz. Ja, és előtte többször kérte, mutassam be a szüleimnek. Meg is tettem. Azt hiszem, azért ez nem arról tanúskodik, hogy csak dugni akart.
sys 2008.04.06. 20:22:53
mondani sok mindent lehet. nekem hányszor jöttek már azzal a dumával, hogy jaj, most éppen az unokatesómnál kell laknom. ahammm...
sys 2008.04.06. 20:25:26
bukottangyal 2008.04.06. 20:27:26
Ennek is utánajártam, de ez is igaz volt. Nekem volt a leghihetetlenebb, de minden, amit állított, igaz volt. Ezért nem is kételkedtem benne. Hiba volt. Mai napig nem tudom, mit gondoljak róla...
rovátkolt barom 2008.04.06. 20:31:51
De jó látni, hogy te is irsz ide, ha már küldtél történetet:) Lenne pár kérdésem, ha nem gond:
1. Ha már elején gondod volt a pasi korával, meg az utolsókat rúgó kapcsolattal, miért is gondoltad később azt, hogy ez mégse akadály?
2. Amikor voltak a viták/veszekedések miért nem léptél fel eréjesebben, ha szeretted őt? Miért csak tűrted a "nyafogását" ?
3. Most mi a helyzet?
Ha túl indiszkrétek a kérdések, természetesen, nem kell válaszolnod:) Szép estét!
Barakis (törölt) 2008.04.06. 20:34:08
Azt hiszem, azért ez nem arról tanúskodik, hogy csak dugni akart.
Így ment ez egészen március végéig, amikoris megint elköltözött a nőtől. De esze ágában sem volt velem rendesen összejönni, csak hajtogatta, hogy nem lehet, mert megbántaná őt. Mikor azt mondta, hogy ő nem való társnak, csak szeretőnek, bennem elszakadt valami...
Szvsz a saját ép elméd miatt inkább ne keress okokat, csak lépj rajta tovább! Szerintem erre a típusra mondták anno pár poszttal ezelőtt a hölgyek, hogy puhapöcs.
rovátkolt barom 2008.04.06. 20:34:38
Nesze neked: a nőknek mindig igazuk van , még akkor is ha nem:D
filigránbarna 2008.04.06. 20:38:18
rovátkolt barom 2008.04.06. 20:41:27
A mai férfigeneráció nem is fogja, de mi tartsunk össze:) Le a pasikkal:DD
Na jó, elég csak az előitéletekkel:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 20:57:05
korrekt
de most komolyan ennyi beteg csávó van?
Szelíd hangorkán 2008.04.06. 21:14:04
Engem a szerencsétlen gyerek érdekel, mert mindig ők szívják ilyenkor a legnagyobbat. Dehát itt róla sem esett szó.
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 21:17:00
a gyerekről nem is eshetett szó nem hiszem hogy a posztíró sokat találkozott velük.
szép név;)
bukottangyal 2008.04.06. 22:12:31
1. később, mikor megismertem, már nem zavart a kora. A családi állapota...nos, hajtogatta, hogy megoldja. Ebben bíztam.
2. erélyesen felléptem, de hiába. Csak fújta a magáét.
3. most csend van, nem hallani felőle. Fogalmam sincs, mi van vele. Jobb is így :)
rovátkolt barom 2008.04.06. 20:31:51
Csak, hogy tiszta legyen a kép. Én szóba hoztam, hogy megismerném a kicsit, ha úgy alakul, még fel is nevelném. De ellenezte, hogy nem fogadna el, mert nem vagyok az anyja. Meg sem próbálta.
bukottangyal 2008.04.06. 22:13:27
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 22:15:29
hogy tudtam:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.04.06. 22:16:12
glad az egyetlen 2008.04.06. 22:33:18
Na ekkor hagytam abba az olvasást és neked ekkor kellett volna kilépned ebből a kapcsolatból.
Ez egy baromság és nagy melléduma!
(egy férfi véleménye aki apa is)
2008.04.06. 22:53:08
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.06. 23:03:30
2008.04.06. 23:11:49
2008.04.06. 23:18:42
2008.04.06. 23:21:42
Jemi 2008.04.06. 23:24:31
2008.04.06. 23:25:55
2008.04.06. 23:33:33
www.youtube.com/watch?v=SFvAb1VH4nw
2008.04.06. 23:35:33
2008.04.06. 23:37:03
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:01:15
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 00:27:23
www.youtube.com/watch?v=k04KzgYRKrE
. . (tör 2008.04.07. 00:52:30
az az érzésem, hogy az emberek mostmár annyir a társas magányban élnek, hogy az félelmetes..annyira vágynak a társadalom által előirt célokra (gyerek család karrier) hogy át sem gondolják, hogy helyesen cselekszenek vagy sem..
-????
régen jól átgondolták. hány hód főggye van? na akkor hozzámész. este ha nem ellenkezöl, hamarabb vége.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.07. 01:15:35
Jemi, ezt nem értem, bár sejtem, mit akartál írni :D
Na most foggalmam sincs, hogy mennyien hazudnak a netes társkeresőkön, de sztem hat mérföldről, szél ellenében kibökhető a dolog.... Tudom, mert én is fent vagyok egyen.
Aztán lehet kövezni, de vmi hasonló (értsd: nős pasi) szituban kevergek :( A szar az egészben, hogy én sajnos tisztában vagyok az egész helyzetével, bár nem értem. Ma úgy látszik ilyen csökkent értékű medvebocs vagyok :D
Okosságot lehet persze mondani, csak van-e értelme?
mircibanán 2008.04.07. 02:04:24
elmoro 2008.04.07. 02:13:38
katapír: Minden Nő Kurva - ez az MNK
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.07. 02:36:26
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.04.07. 02:38:17
ezt dontsd el te magad, te vagy abban a "kapcsolatban" :D
kivulallo max a velemenyet tudja elmondani, ennyi... ha erre vagy kivancsi: szerintem keress olyan partnert, akivel egymasra tudtok koncentralni, es nincs semmilyen zavaro korulmeny
peace
lam3r 2008.04.07. 02:43:18
Ha már tényleg úgy van, hogy érezzük, ha szeret a másik - márpedig miért is lenne másképp -, akkor nyilván nem szeretőnek kellett a kedves posztíró L-nek. A szeretőjét az ember dugja, nem imádja.. Node sebaj.
Megértem szegény L. vívódását. Egyedül már biztosan rég otthagyta volna az ex(?)-ét, de egy közös gyermek mindent megváltoztat.
Kedves posztíró, te szívesen vennéd a lekedre, ha az a kis teremtés apa nélkül nőne fel? Nekem volt benne részem, nem kívánom senkinek..
0xFFFF 2008.04.07. 06:34:04
sys:
Férfigyûlölô szôrös leszbi. Feminista vagyok-e, azt nem tudom. "
Francokat ! Te átlagos magyar vagy. Kicsit sötét, kicsit bunkó. Semmit nem úgy közelítesz meg, hogy ezt tudom szeretni, hanem úgy, hogy azt jobban gyűlölöm.
balberti 2008.04.07. 06:57:47
Rocks 2008.04.07. 07:15:37
a netes társkereső nős/barátnős pasik 98%-a egyedülállónak jelöli meg magát, gyerek lehet, hogy van, de persze sosem velük él... s a lány, aki nem hazudik magáról adatlapon, levelekben, az elhiszi, hogy a másik sem hazudik... s ha már szerelmes vagy egy ilyen hazugba, nehéz kiszállni... mennyivel tisztább lenne, ha ezek a pasik úgy írnák az adatlapot, nős vagyok gyerekkel, szeretőt keresek, s te, mint lány döntsd el, kell vagy nem kell így a szitu... ha én tudtam volna anno, hogy nősgyermekes, nem lett volna kapcsolat... persze 200 km távolságból, hétvégi találkákkal könnyű hazudni...
nekem ez a sztori is elég hazugságszagúnak tűnik a srác oldaláról...
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.04.07. 09:09:54
tarquin - védőháló nélkül 2008.04.08. 14:38:04
Abszolút érthetőnek találom, hogy az ember a szerelmének el akarja hinni, amit mond... Azt persze nem tudhatom - akárhogy gyűjtöm is az infót-, hogy a kedves saját magát is átdobja a palánkon egy ideig, és fogalma nincs, mit akar. Szerintem ebben a történetben nincs hibás. Pár éve voltam hasonló helyzetben, kiléptem belőle. Telefonszámot lecseréltem, a postaládámba dobott leveleket csak két hét múlva bontottam fel, mindegyiket szigorúan válasz nélkül hagyva, ha nem így tettem volna, ismét benne lennék amaz csőben. ("ne vígy minket a kísértésbe, megyünk mi oda magunktól is" - ugyebár) Egy dologra sikerült csak rájönnöm: egy ilyen kapcsolatban -pláne a végén- az a fontos, hogy Te jól gyere ki belőle. Neki ott a feleség és a gyerek. Neked, 24 éves lány, mi van ebből? Rajtad kívül ezzel senki más nem fog foglalkozni, az ex sem. Így is eltart egy ideig, de ne cseszd el az egész életedet...