Sziasztok!
Megírom nektek az én történetem, ami egy tündérmesének indult és egy pokollá változott.
Belevágok.
A történet valahol 2005-ben kezdődik a nyári közepén történő felvételizős korszakban. Friss érettségivel
elkerültem egy felsőfokú szakképzésre egy isten háta mögötti helyre. Először jó bulinak tűnt a dolog. Új hely, új emberek. A suli szeptemberben elég jól indult. Tényleg elég szimpatikus volt minden. Női többség volt a csoportunkban, úgyhogy nekünk annak a 10 fiúnak arany élete volt. Pár hét multán összeismerkedtem egy csoportbeli lánnyal akit nevezzünk Sandy-nek. Kettő évvel volt idősebb nállam. Elég sok dolgot megtudtunk egymásról. Mindig sztorigattunk egymásnak. Nem csináltunk abból titkot egymásnak abból hogy szimpatikusak vagyunk a másiknak. Én tudtam hogy esélyem nincs, ugyanis Sandynek van egy komoly kapcsolata. A kapcsolatunk nagyon sokáig meg is maradt egy bizonyos szinten. Ám történt valami 2007 kora tavaszán. Megromlott a lány kapcsolata fiúval. Én mint az ügyeletes jófiú lelki segélyszolgálattá váltam a lány számára. Csak az átmsn-ezett esték egy más irányba fordították kettőnk dolgát. Amíg ő távolodott a barátjától, egyre közelebb került hozzám, amit ő is észrevett. 2007 áprilisában szakitott is a barátjával Johnnal, és a szakítás után pár nappal össze is jött velem. Itt kell megjegyeznem a szakítás okait, ugyanis ennek a későbbiekben szerepe lesz: a szakításra azért került sor mert John nem volt biztos az érzéseiben, nem akart családot, és gyereket, amit Sandy nnagyon is. John egyébként 25 éves. Nagyon boldog voltam, 2 éve volt előtte barátnőm. Következett egy felhőtlen 3 hónap. Azt hittem hogy Sandy az a lány akivel hosszú távon elképzelhetem az életemet. Megértettük egymást a fontosabb kérdésekben, és kivállóan kiegészítettük egymást. Azt hittem hogy minden rendben van. De így utólat nézve voltak intő jelek amiket észre kellett volna vennem, de a rózsaszín köd miatt elkerülte a figyelmem. A szüleivel úgy érzem elég jól kijöttünk. Voltak-vannak hosszútávó terveim. Bejöttem nekik mert magabiztos voltam.
2007 kora nyarán véget ért a sulink, ami azt jelentette hogy munkát kellett keresnünk. Én belevetettem magam a munkapiaci dzsungelbe, ami egy csomó eredménytelenséget hozott. Végigjártam a sokak által már ismert "önéletrajzot írok, küldözgetek mint állat" mozdulatsort. Közben megvoltunk mi is. Beszélgettünk olyanokról hogy milyen jó lenne összeköltözni, milyen jó lenne minden nap egymás mellett ébredni. A probléma ott kezdődött hogy a leényzó nem nagyon akart munkát keresni, vagyis akart ő csak éppen az igényei voltak túlságosan nagyok. Ezzel a munkakeresgetéssel szépen el is ment az idő, én pedig egyre idegesebb voltam hogy nem haladok semerre sem, pedig jelzem alig telt el idő a suli vége óta. A próbálkozások után rá kellett jöjjek hogy egy másfajta irányba kell indulnom munkát keresni, ezért kellett egy komoly döntést hoznom ami az elkövetkező pár évre picit ellehetetleníti a családalapítást, viszont egy kiválló alapozást lehet vele véghezvinni. Az utolsó meetingünkkor amikor nálluk voltam a lánynak a telefonjában benne volt John pár új üzenete, amiben semmi nem volt, csak az egyikben annyi hogy IGEN a másikban meg annyi hogy OK. Ez még annyira nem nagy valami, de én kérdőre vontam a lányt, hogy mégis mi a franc ez a két üzenet. Ekkor következett egy sírós rész amiben én voltam a hibás azért mert nem bízok meg benne.
Na a történet innentől kurva egyszerű. A következő hét szerdáján, 4 hónapra rá hogy összejöttünk, szétmentünk.
Az indok az az volt hogy én nem akarok gyereket, és az hogy ő visszatart engem (hogy a faszba is akarnák 21 évesen)
Az utolós beszélgetésünkkor sírtam mint egy kisgyerek. Egy világ dőlt össze bennem. Az előző barátnőmmel eltöltött 2 év nem volt olyan mint a vele eltöltött 4 hónap. Érzelmileg komolyabbnak éltem ezt a kapcsolatot.
Először még azt hittem hogy nincsen köze Johnnak a szakításunkhoz. AHA, PERSZE... ÁLMODIK A NYOMOR...:-(
Miután szétmentünk, kb 1 hét múlva (vagy lehet annyi sem) már az ó karjaiban landolt. Ugyanis John meggondolta megát. Jöhetett a családalapítás stb, stb. Mihelyst szétmentük Sandyvel én bekerültem egy mindenki által ismert szórakozóelektronikát gyártó céghez. Munka mellet elkezdtem előkészíteni a következő munkahelyemhez szükséges dolgokat. Ők is élték az életüket, én is elkezdtem viszzarázódni.
Egy pár hete tudtam meg egy volt csoporttársamtól hogy Sandy terhes Johntól. Teljesen letaglózódtam.
Egy pillanat alatt olyan lett minden, mint ha az egész világ esküdött volna össze ellenem. Nem szeretem már Sandyt de ezt kurva szar látni, hogy azt amit én nem akartam, és amin én elcsúsztam már "kijavította" más.
Figyeljetek. Fiatal vagyok, de bizonyos témákban mint amilyen a gyerevállalás és a családalapítás már vannak bizonyos irányvonalaim.
Én nem szeretnék a leendő párom szüleinek és az én szüleimnek terhet azzal hogy gyereket vállalok. Se most sem később. Engem tisztességgel felneveltek,
minden megkaptam amit szerettem volna. Én akkor akarok családot ha annak meg tudom a feltételeit teremteni. Hogy ne az legyen hogy a szülészorvosnak a pénzét anyámtól vagy a párom anyjától keljen kölcsönkérni. Ezekre a téziseimre azt mondta még Sandy annak idején hogy én "tulságosan is agyalok" mindenen.
Normális munkahelyem van (nem vagyok diplomás), elég jó fizetéssel, ahol többet keresek mint az Sandy apja egy másik helyen 10 éves munkaviszony után.
A munkahelyváltásom, amit most készítek elő, még jobb lehetőségekkel kecsegtet mint a mostani. Johnnak, még ahogy régebben is hallottam Sandytól nem nagyon volt még igazán normális munkahelye. Pedig neki mostmár keresnie kell egy lányra, aki valószínűleg a felesége lesz, és egy gyerekre. Sandy pedig egy hónapos munkaviszonyt tud felmutatni ami egy nyári diámnuka volt. De ez az ő bajuk. Sajnálom ezt az egészet.
A véleményem az hogy ilyen gyenge háttérre felelőtlenség ygereket válalni, mert az is egy dolog amikor "becsuszik" egy baba, de más az amikor tervezett.
Mindenki azzal és vígasztal hogy örüljek annak hogy vége lett Sandyvel a dolognak, és hogy nem engem hozott ilyen helyzetbe. Ebben igazuk van. De akkor is fájó ez az egész.
Örülök hogy leírhattam az érzéseimet!
Légyszives írjátok le a kommentekben KÖNYÖRTELENÜL a véleményeteket!
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kivilágítatlan fekete kerékpár 2008.04.09. 14:00:30
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.09. 14:04:52
sznob? moi? 2008.04.09. 14:07:27
1. Ha a poszt alapján megítélhetjük az önéletrajzot, valóban nehéz lehetett munkát találni.
2. Aki a szeretett lánnyal való találkozót meetingnek nevezi, rosszabbat is érdemel.
3. Ami pedig a sztorit illeti: összejött egy lánnyal, akivel teljesen más elképzeléseik voltak az életről. Szétmentek. Mit is kéne itt siratni?
Abdab 2008.04.09. 14:11:07
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.09. 14:13:31
a másik telefonjában turkálni "mítingkor" mondjam, milyen szokás?...
uff.
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.09. 14:15:32
Rocks 2008.04.09. 14:17:33
1., örülj neki, hogy Sandy lelépett
2., foglalkozz többet a helyesírással
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:20:11
Egy picit hajaz a kihasználásra a dolog! A srác dugogatta úgy, hogy tudta a lány elég komoly kapcsolatra készen áll és mégis meglepődik mikor a lány ezt tudatosítja vele direktben. Csak azért picit hajaz, mert itt több is volt a háttérben, elég bonyolult ügy.
garnéla mák 2008.04.09. 14:21:32
Jemi 2008.04.09. 14:21:59
gastro, missing in action 2008.04.09. 14:22:32
Mondom!
Csak a szülei elvárasi miatt csinálta meg ezt a kereskedelmi asszisztens képzőt is, amit te...
Örülj neki, később, még a háztartás vezetés is rád maradt volna:-D
John, meg majd elmegy vagont pakolni, mert rá fognak kényszerülni...
kadaj01 2008.04.09. 14:24:31
A cikkiró meg még gyerek, sírni egy nő után... muhahahaha! :) Mi lesz akkor, amikor egy igazi tragédia fog történi a pici, elkényesztetett életében?
bigyo83 2008.04.09. 14:25:04
Ha már angol könyv, én az Arthur-t imádtam. Akármilyen tutyimutyi is volt a fiú.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:26:50
A szív problémáit a legnehezebb megoldani! Minden másra ott az EuroC... :D
OpenWolf! 2008.04.09. 14:27:11
de mik bazmeg?? ezt sosem írjátok le, nekem meg vérbenforog a szemem!!
szakítástól kezdve meg csak blabla a sztori.
erre a helyzetre, nőre most átveszek egy mp-izmust, és pusztába kiáltom: madjarpitsaaaaaaaaaa!!!!
aranyhaj.blogspot.com 2008.04.09. 14:27:28
gargoyle 2008.04.09. 14:29:15
munkat sosem akarni, helyette gyereket szulni es Anyava valni nagyon nem oke
stilus, helyesiras csiszolgathato meg azert, de alapvetoen ertheto volt, a meeting valoban kicsit eros, bar en is tudok furcsa helyeken business like szavakat hasznalni (poliszi)
mas telefonjaba veletlen beleturni nagyon nem oke. es mint latjuk eredmenytelen is.
en csak azt nem ertem milyen "hibadat" javitja sandy johnnal, miert erint ez teged ennyire erzekenyen. inkabb keress valakit aki legalabb 5 evet dolgozik mielott minden aron gyereket akar, jot tesz neki a tapasztalat es kesobb se nez hulyen hogy mit kezdjen az eletevel.
tuli _ 2008.04.09. 14:29:42
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:29:57
21 évesen a gyerekvállalás valóban elég korai...
Neked!
tuli _ 2008.04.09. 14:32:48
"Neked!" Eljött az a pillanat, hogy aranyhajjal értek egyet. Korai, általában. És akkor a kivételekről nem esik szó.
hulk 2008.04.09. 14:33:43
Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.04.09. 14:34:43
egyébként meg sztem is a csaj egyszerűen keresett valakit, aki majd megoldja az életét, hogy ne neki kelljen. ami para, ha pont téged nézett ki erre a célra.
Grian Brassfield 2008.04.09. 14:38:10
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:38:59
"Neked!" Eljött az a pillanat, hogy aranyhajjal értek egyet. Korai, általában. És akkor a kivételekről nem esik szó.
Ezért mondtam, hogy neki! Nem azt, hogy mindenki szüljön 21 évesen.
Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.04.09. 14:39:47
Peggy Bundy-veszély
:)))
tuli _ 2008.04.09. 14:40:25
Akkor mégiscsak veled értek egyet.:))
puffancs 2008.04.09. 14:40:57
borzlány 2008.04.09. 14:42:38
a hideg kiráz az ilyen csajoktól, akik 0 munkatapasztalattal egyből gyereket vállalnak, majd harmincévesen keresnek először állást (amikor már nagyon muszáj), csodálkoznak hogy nem veszik fel őket sehova, majd legjobb esetben elmennek pénztárosnak a teszkóba. főleg, ha eleinte a pasi se tudja eltartani őket munka híján. egy bolhaf.sznyi felelősséget plíz!
a helyesírás és a stílus elég iszonytató, a srác gondolkodása viszont kb rendben van legalább.
gastro, missing in action 2008.04.09. 14:42:47
egyébként abszolút nem korai a 21 év gyerekvállalás szempontjából , sőt bizonyos esetekben még jobb ötletnek is tartom, ha egy nő 19-21 évesen szül és utána épít karriert..
A ruszkiknál itt még mindig ez a divat... (persze , ha a nőnek van tervében karriert építeni. Csak gyereknevelésre szerintem havi 8k-1milla alatt ne vállalkozzzon -- mármint a férjnek annyit illik keresni..)
vernarancs 2008.04.09. 14:44:10
Mellesleg aki az elso nagy szerelmehez rogton hozza is megy az kesobb nagyobb valoszinuseggel fogja megcsalni mert akkor jon majd ra, hogy meg nem tombolta ki magat.
Abba hibaba azert ne ess, hogy mindig a megfelelo lakalmat varod a csaladalapitasra mert mindig lehet kifogasokat talalni, hogy miert nem kell meg gyerek.
Fitz 2008.04.09. 14:44:31
Amúgy MNK.
vagyok_aki_vagyok 2008.04.09. 14:44:45
Az élet kegyetlen, huszonévesen mindenképpen. És sajnos, a kegyetlenség sokszor úgy jön ki, hogy igazságtalanul ad többet másnak, mint neked...
Fel a fejjel, a többiek is elmondták, neked van igazad ebben a kérdésben, legalább ez vigasztaljon!!! de azt azért tudd, hogy az ilyen Sandy féle ingyenélők még keresztezik párszor az utad az életedben...
rexter 2008.04.09. 14:44:45
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:47:40
a hideg kiráz az ilyen csajoktól, akik 0 munkatapasztalattal egyből gyereket vállalnak, majd harmincévesen keresnek először állást (amikor már nagyon muszáj), csodálkoznak hogy nem veszik fel őket sehova, majd legjobb esetben elmennek pénztárosnak a teszkóba. főleg, ha eleinte a pasi se tudja eltartani őket munka híján. egy bolhaf.sznyi felelősséget plíz!
Ettől meg engem ráz ki a hideg. Hagyományos családmodell híve vagyok, a nő dolgozzon, de otthon vagy részmunkaidőben a férj meg legyen a családfenntartó! Nem akarok ebbe mélyen belemenni, de tény, hogy a karrierista életszemlélet miatt tart ott a mai fiatalság ahol, egyszerűen nincs a háttérben a szülő, mert egész nap melózik. Nincs idejük a gyerekre. Persze, ha egyáltalán bevállalnak egy gyereket. :(
milena [törölt] 2008.04.09. 14:48:40
Rebelde 2008.04.09. 14:48:53
genghis 2008.04.09. 14:49:09
En qrvara nem bantam meg hogy 21 eves voltam mikor megszuletett a kismakker!
Olyan a kapcsolatunk amilyen -ha mondjuk 10 evvel kesobb szuletik-lehetetlen lenne osszehozni.
Ennek ellenere jol jartal. Meg a csajszi is megfogja banni hogy ugy tett ahogy-mi is szetmentunk mar a kismakker anyjaval, annyi idosen nem lehet felelossegteljesen dontest hozni csaladalapitas kerdeseben.
Boooven joljartal!
panicradio 2008.04.09. 14:49:12
Egyszerűen hihetetlen, hogy lehet így egyáltalán leérettségizni?
Hogy a sztoríról is írjak valamit: örülj, hogy nem te vagy a gyerek apja...
Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.04.09. 14:49:24
panicradio 2008.04.09. 14:50:53
...hiába no, nem vagyok tökéletes :)
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:51:44
annyi idosen nem lehet felelossegteljesen dontest hozni csaladalapitas kerdeseben.
Boooven joljartal!
Annyi időre (20-25 év) szvsz sose lehet előre felelősségteljes döntést hozni. Inkább ki kéne tudni tartani a döntésünk mellett, ha már mi hoztuk őket.
bigyo83 2008.04.09. 14:52:30
A 21 év csak mostanság korai, a nők nagy többsége már főiskolára/egyetemre jár, ezért még nincs munkatapasztalata, kitolódott a tanulással töltött évek száma.
Egyébként ritka eset, de pl az orvosi egyetemen vannak, akik azért szülnek, hogy később, a karrierjükben már ne legyen "kiesés". De ehhez rengeteg segítség is kell.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:52:44
Nem magadra venni, nem neked írtam a véleményemet, hanem általánosságban!!!!!!
borzlány 2008.04.09. 14:53:38
bármilyen fura, én is a hagyományos családmodell híve vagyok. ezért tartok ott, hogy 27 éves leszek mindjárt, bő 2 éve dolgozom folyamatosan, és még kb másfelet szeretnék, majd szülni, egy év gyed, aztán váltunk, a párom marad otthon és én meg visszamegyek dolgozni, megint szülés stb. utána pedig én is részmunkaidőben szeretnék dolgozni, utána pedig otthon kapálni a répaföldecskémet a kölkökkel. viszont ahhoz, hogy megalapozzuk az anyagi biztonságért, ezért jelenleg kihajtjuk MINDKETTEN a belecskénket. hogy ne egy kétszobás lakásban kelljen felnevelni a gyerekeinket.
én csak arról írtam, hogy az a nő, aki 0 munkatapasztalattal megy szülni, annak igen kicsi az esélye később a jó állásra és sok pénzre, így értelemszerűen épp hogy többet kell dolgoznia ugyanannyiért, ami még több időre veszi el a gyerekeitől. ha otthon maradhat egész életében, mert annyit keres a férj, hogy nincsenek rászorulva még egy fizetésre, az csak jó, de jelenlegi társadalmunkban nem ez a jellemző.
mayuska 2008.04.09. 14:54:25
genghis 2008.04.09. 14:54:31
Igy van.
Kene. De ez is ket emberen mulik. Raadasul nem mindig udvozito ragaszkodni a rothado vegtaghoz, a halalodat is okozhatja-neha okosabb megvalni tolle hogy tovabb elhess.;)
babel 2008.04.09. 14:55:26
milena [törölt] 2008.04.09. 14:56:24
meg.mondom 2008.04.09. 14:56:29
Barakis (törölt) 2008.04.09. 14:56:36
Igaz. Csak az a fő gond ezzel, hogy aki egyszer bekerül a mókuskerékbe az nehezen száll ki belőle. Nem véletlenül Európa szintű probléma a lakosság csökkenése. Család szempontjából tragédia a karrierista szemlélet. :(
agt 2008.04.09. 14:56:38
Amúgy a posztolóval értek egyet, családot én is csak biztos anyagi háttérrel vállalnék.
Geitenbeffer_ 2008.04.09. 14:57:56
hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.04.09. 15:01:10
Sf68ns 2008.04.09. 15:03:14
gastro, missing in action 2008.04.09. 15:04:33
az maradjon inkább otthon, aki kevesebbet keres! Persze, ha ugyanolyan jól/szarul kerestek, akkor vállalhat a ffi. is egy kis nevelést:-D
Moso 2008.04.09. 15:07:02
Örülj hogy nem Te vagy az.
Bár ha rájön hogy John nem gazdag tenyészbika, még könnyedén visszasírja magát hozzád(úgy mint John-hoz a spermáiért).
Sandy iskoláit, és gyermekeit valószínűleg a Mi adónkból fogják fizetni...
borzlány 2008.04.09. 15:07:04
mégis mit kéne csinálni? élni egy fizetésből négyen-öten egy panelben örökkön-örökké?
én erre nem vagyok hajlandó. bevállalom, hogy egy nyavalyás önző, karrierista tyúk vagyok, aki szeretne családi házban élni, évente 1-2 alkalommal nyaralni menni és ha már az Úr eszet adott, akkor azt kihasználva dolgozni.
egyébként igen, kéne sokkal több részmunka és/vagy távmunka, job sharing, stb. de a népesség csökkenésénél én nagyobb problémának látom, hogy a gyereknevelés még elég együtt töltött idő esetén is sokaknál kimerül közös tévézésben meg a vásárlásban, a végeredmény pedig neveletlen gyerek, aki visszapofáz a tanárnak és az ereit vagdossa :/
borzlány 2008.04.09. 15:10:53
anyám borogass! ez aztán durva történet :o (de a nevedet nem írom le még egyszer :))
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:11:55
Ebben tévedsz, neveletlen, ereket felvagdosó gyerek előbb lesz akkor ha a szülők sosincsenek otthon a meló miatt. Én is szeretnék családi házat, nekem se a panel az életcél. Viszont ott van nagybátyám esete. Panelban kezdték négyen, csak ő melózott, most családi házuk van és évente 2-3-szor jár búvárkodni a Földközi tengerre/Vörös tengerre. Persze az is igaz, hogy hétvégéje nincsen...
gargoyle 2008.04.09. 15:13:10
es az a no aki haztartasbelit csinal magabol ne csodalkozzon ha kesobb rossz esetben kilatastalanna valik az elete ha a parjaval elvalnak.. ezt a kockazatot nincs az a romantikus klasszikus szereposztas ami megerne.
forallmankind 2008.04.09. 15:14:24
szerintem jól adod (tetszett a szöveg az egy két elejtett obszcén kifejezés mintha magamat hallanám :))
21 évesen gyerek? én elfogadom h vkinek ez a vágyálma, de csak ha partner is van hozzá és anyagi háttér anélkül k nagy lutri!
örülj h így alakult keresd a zsét, élvezd az életet! :D
Dzson meg Szendi meg majd rájönnek nem lesz egyszerű nekik!
borzlány 2008.04.09. 15:14:55
Sf68ns 2008.04.09. 15:15:24
Ugye? Talán megérne egy cikket, de olyan nehezen veszem rá magam, pedig már régóta gondolkozom rajta...
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:16:17
cső Mindenki!
Végetért a suli? Házit megírtad már? Pirospont/feketepont jött ma be?
forallmankind 2008.04.09. 15:17:24
Probléma a megszólítással van é?
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:19:41
Szerintem egyértelmű. Bocs, ha erősre sikerült a reakcióm, de ettől vérszemet kapok. :)
forallmankind 2008.04.09. 15:22:54
Ne haragudj csak anyukám ma hamarabb hozott el a napköziből mert behánytam a sárgaborsó (homok) főzeléktől!
na de megyek is mert már berakta a törpikés filmet a videóba!
:D
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:23:55
:D
gonoszkiralylany 2008.04.09. 15:24:07
bruti (dura) 2008.04.09. 15:24:54
Barki. De felnevelni egyedul fogod:)
forallmankind 2008.04.09. 15:26:11
gyűűűűűűűűűha csak így? dúrr bele a kasba?
:D
gonoszkiralylany 2008.04.09. 15:26:11
de én dolgozom úh nem lesz ez így jó!
gonoszkiralylany 2008.04.09. 15:26:58
valmont 2008.04.09. 15:27:30
most nyilván én vagyok a rosszindulatú, de a kedves posztoló ritka nagy balfasz.
Azon kívül, a helyesírása még nem tökéletes, azt a feltűnő hibát is elkövette, hogy Sandy számára eljátszotta a ló helyetti szamár szerepét... Majd mikor a ló nyerített egyet, és Sandy visszapattant a hátára, ő munkamorál alapon kezdte magyarázni a férfi-nő kapcsolatokat...
Hát, barátom, van még hova fejlődnöd.
bruti (dura) 2008.04.09. 15:29:31
Akkor maris van egy jo alapod arra hogy ne HTB-kent kelljen eltartatnod magad, es a gyerekvallalas utan is megtudj elni valamibol, ha esetleg ugy jon ossze, akar egyedul nevelve a gyereket.
Ellenben szegeny Sandy, kitartatja magat, gyerekkel, nulla esellyel hogy egyedul megeljen, vagy allast talaljon kesobbiekben.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:32:10
cbc 2008.04.09. 15:35:10
Bocs, ezen a világ már egy kicsit túljutott. Vége már a bérelt munkahelyem van életem végéig és hasonló korszaknak.
A srácnak nagyon normális a gondolkodás. A picsus gondolta hogy majd eltartja valaki aztán puszi.
Ha meg a csávó munkanélküli lesz, majd állnak sorba a CSP-ért. Kösz.
genghis 2008.04.09. 15:35:51
Emberek, csak én érzem furának azt a helyzetet, hogy rengetegen már házasság előtt is a válásból indulnak ki? Vagy csak túl romantikus a világképem?
Sztem ez hulyeseg.
Senki nem ugy nosul/megy ferjhez hogy majd ugyis elvalunk, az mar az olyan cinikus ven szarok vilagnezete csak mint amilyen en vagyok.:)
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:36:32
Bocs, ezen a világ már egy kicsit túljutott. Vége már a bérelt munkahelyem van életem végéig és hasonló korszaknak.
Mondom, nem gond, nem véletlenül fogy a lakosság! :D
bruti (dura) 2008.04.09. 15:36:48
tuli _ 2008.04.09. 15:37:16
"házasság előtt is a válásból indulnak ki? Vagy csak túl romantikus a világképem?"
Nem csak a válásról van szó, különböző élethelyzetekről. Mindent nem lehet az életben kiszámítani, nem is kell úgy indulni, hogy elválunk, vagy meghal a másik, vagy tönkremegyünk anyagilag, de azért úgy sem kell nekiállni, hogy férjhezmegyek, és életem végéig eltart a férjem.
forallmankind 2008.04.09. 15:37:42
nemtudom! de én félek tőle és nem is szeretném /tervezem, hogy sor kerüljön rá (már a válásra)!
bízom benne h ha meglesz a célszemély akkor minden aggodalmam elillan! szal marad az érzésekre hallgatás!
(természetesen mindezt csak ha felvesznek az oviból az áltiba :))
Barakis (törölt) 2008.04.09. 15:41:51
de azért úgy sem kell nekiállni, hogy férjhezmegyek, és életem végéig eltart a férjem.
Nagyon remélem, hogy engem nem fog a férjem eltartani... :) És nem eltartásról volt szó, inkább csak a karrierről. Szerintem egy nő ne vállaljon karriert, hanem keressen egy kevésbé jövedelmező részmunkaidős állást. Vagy felejtse el a gyereket. Persze nem kötelező egyetérteni velem, sőt, de nemek ez az elképzelésem a jövőről.
euAgWzgmmtq7K 2008.04.09. 15:43:42
vernarancs 2008.04.09. 15:47:52
CSP-t minden csalad kap, ha top manager az apuka akkor is. Nem kell azert sorban allni, utalja a Kincstar (mar amikor).
tuli _ 2008.04.09. 15:49:13
:)
Míg kicsik a gyerekek, nagy szükségük van arra, hogy valóban olyan családmodellben éljenek, ahogy te gondolod. Nagy vitánk nincs, csak Magyarországon élünk, ahol ez nem könnyen kivihető.
Rebelde 2008.04.09. 15:52:27
CSP-t a lóvés szülők nem kapnak,illetve volt ilyen, mondjuk megváltozhatott a dolog
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.09. 15:52:45
akkor ide fogok offolni:P
Zsirparaszt/színesfémérdekelt megélhetési buckalak 2008.04.09. 15:53:23
vernarancs 2008.04.09. 15:55:13
De kapnak. A CSP nem jovedelemtol fuggo tamogatas. Ez csak terv volt. A fidesz idejen volt CSP helyett adokedvezmeny.
movhu 2008.04.09. 15:56:12
Két gyerekem van, rohadt nehezen a 0-ról indultunk, de akkor is ők adták a legnagyobb örömöt. Tojok én rá, hogy családi ház, el vagyok a lakóparki lakásban is, ha ott két gyerek ölel meg, amikor hazamegyek, és azt mondják, hogy apu.
Persze miért is magyarázom olyanoknak, akiknek a saját életükben a ház, szoli, műköröm, nyugis nyaralás mindezt pótolja :D
kismacs 2008.04.09. 16:02:06
Igen, sokan.
Azt gondolom, h egyedül meg kell teremtenem magamnak azt, amit más a párjával.
Így nyugodtan fogok aludni akkor is, ha tönkremegy majd a házasságom, mert lesz egy biztos ÖNÁLLÓ hátterem.
lonicera 2008.04.09. 16:02:19
www.azalaza.blog.hu
nickM 2008.04.09. 16:02:35
"Szerintem egy nő ne vállaljon karriert, hanem keressen egy kevésbé jövedelmező részmunkaidős állást. Vagy felejtse el a gyereket. "
És akkor jöhet az MNK és csak a pénzre hajt. (Hiszen ugye ő csak részmunkaidőben kereshet annyit, amennyi az éhenhaláshoz még éppen kevés.)
És mondd, ha apucit pl. autóbaleset éri, miből eteti a gyerekeket?
(Egyébként mi számít "karrier"-nek?)
bruti (dura) 2008.04.09. 16:02:57
dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.04.09. 16:03:22
Of. Sok mindenben Barakis-sal egyetértek. Én most gyakorló apuka vagyok, egy éves kislányom van. Nagyon jó, hogy meló után hazamegyek és vár otthon a kis családom (igaz én 30-as korosztály vagyok).
Hálát adok a sorsnak, hogy nem egy karrierista nőtől van gyermekem. Régi időszakban voltak karrierista barátnőim is, hát... egy korábbi kapcsolatom ezért ment szét. Csak a munkájának élt. Futott otthon a lakás, kaja általában pizza rendelés, és kizárólagos téma a munkahelye volt. Rémaálom hosszútávon egy pasinak. Majd kifejtette, hogy ő tulajdonképpen nem is akar gyermeket. Mondom, ok, de akkor nem lehetne, hogy legalább egymásra több időnk legyen. Nem lehetett. Aztóa sincs normális kapcsolata.
A jelenlegi párom, gyermekem édesanyját imádom. Ő is dolgozott korábban, de részmunkaidőben. Fantasztikus érzés volt, hogy mire hazamentem jé, rend van, jé még kaját is kapok (be szoktam segíteni én is mosogatásba...stb), jé nincs állandó fejfájásra és fáradságra hivatkozás hancurhoz. Én akármennyire is elfáradok a melóhelyen, de valahogy mint a férfiak többségének, ettől még ágyakrobatikára szükségem van. Nos, ez az, amiket egy túlhajszolt, karrierista nőtől nem lehet meg kapni... (Ja, a párom is intelligens, magasan képzett, tehát nem cak arra kell, még mielőtt valaki félre értené... ;) De jó dolog, hogy mindenről lehet vele beszélgetni, otthon gyed előtt sem a munka volt a központi téma és rendszeresen voltkak közös programjaink, volt időnk egymásra.
Jó dolog a pénz, de a közös élményeknek meghatározóbb szerepe van az ember életében.
Volt kommentelő, aki családi házat írt, hogy majd, ha az lesz, akkor lesz gyerek...stb. ez is amolyan kifogás. Tisztább sor inkább azt mondani, hogy még nem vágyoszaz aanyaságra, és akkor rendben van. Vagy lesz anyai ösztön, vagy nem később. Ellenben a családi házban ház körül rohadt sok meló van. Akkor meg majd az lesz az indok, hogy túl sok a munka, nincs idő gyerekvállalásra... ;)
Mellesleg, ha meg panelban születika baba és családi ház a cél, akkor a kis családjáért a pasi az ég világon mindent megtesz, az tutti. Szóval, számomra nevetséges indok, hogy azért nem szül valaki, mert panelban lakik...
gombócka 2008.04.09. 16:06:20
borzlány 2008.04.09. 16:07:41
csp tényleg alanyi jogon jár mindenkinek, sőt minél több gyerek, annál több jár gyerekenként, amit egyébként én enyhe túlzásnak tartok.
Ördöggörcs:) 2008.04.09. 16:08:00
Ördöggörcs:) 2008.04.09. 16:08:51
=)
Aki meg gyereket akar az különben is dobja ki az összes TV-t a lakásból.
kismacs 2008.04.09. 16:09:04
Van akinek jobban megéri, mert apa előtte nem keresett annyit...
csigaszem 2008.04.09. 16:10:00
genghis 2008.04.09. 16:10:13
gengish 2008.04.09. 15:35:51
Igen, sokan.
Azt gondolom, h egyedül meg kell teremtenem magamnak azt, amit más a párjával.
Így nyugodtan fogok aludni akkor is, ha tönkremegy majd a házasságom, mert lesz egy biztos ÖNÁLLÓ hátterem
Eztet most nem ertem, de azert nincs harag ugye?:)
kismacs 2008.04.09. 16:11:39
harag?
miért?
bigyo83 2008.04.09. 16:13:36
Miért is? Azt ugye tudod, hogy a csp általában a félhavi pelusra elég? Azt meg ugye cserélni kell, nem olyan, mint a ruha,cipő, amit a kisebbnek félre lehet tenni. Nem beszélve arról, hogy a csp köszönő viszonyban sincs a szülés előtti fizuddal, amiből akkoriban még ketten voltatok el.
Ettől függetlenül, nem csak a pénzen múlik, hogy ki vállal gyereket.
kismacs 2008.04.09. 16:13:53
tehát megpróbálom felépíteni úgy az életem, h egyedül is megálljam ebben a nagy büdös trutyiban a helyem...
Még az elején tartok, de jól haladok.
És valószínű nem tudom jól kifejezni magam.
borzlány 2008.04.09. 16:15:21
én írtam fentebb a családi házat, ami egy nagyon távoli vágyálom, ha arra várnék, hogy gyerek előtt minden meglegyen, ház-kocsi akármi, akkor várhatnék a klimaxig is. nem fogok :) de szeretném, ha majd lenne kert ahol elvannak a gyerekek, látnak borsót teremni, stb. persze lehet, hogy panelban fogok megrohadni, de olyan jó lenne, ha mégse :)
a baj egyébként biztos velem van, túl önálló vagyok ahhoz, hogy azt feltételezzem, hogy majd eltart a párom meg az állam meg a szülők...
bigyo83 2008.04.09. 16:15:30
vernarancs 2008.04.09. 16:16:28
Melyiket tartod tulzasnak? Az alanyi jogon jaro CSP-t vagy a tobb gyerek tobb CSP? Azert az a 10-12 ezer huf/lurko nem egy nagy osszeg. Ennyibol csak a ciganyok tudnak a kocsmaban megelni. Az adokedvezmeny jobb megoldas lenne, bar en szocialisan erzeketlen vagyok. Aki nem dolgozik ne is egyen.
dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.04.09. 16:17:51
szomorú sztorit írsz, de hidd el, a söpredék emberek nem csak a huszonévesekből kerülnek ki
Szóval hölgyeim, oké, akkor ugorjatok neki a karrierbe, de szülői háttér nélkül egyedül panel, illetve társasházi lakásnál nem juttok kölcsön fizetésével természetesen tovább. Tegyük fel, hogy harmincvalahány évesen találkoztok egy pasival, akinek szintén van lakása. Jön az esküvő, majd két lakást eladjátok és lesz cvsaládi ház és annak amaradék törlesztő részletét közösen fizetitek. Szóval, válásnál, ugyanolyan nehéz lesz ám osztozni, és idő ám, míg sikerül eladni a családi házat jó áron, hogy abból megint lehessen két lakást venni... ;)
egzisztenciátok megteremtése céljából esélyt sem adtok annak a pasinak, aki talán életetek társa lenne... ;)
borzlány 2008.04.09. 16:18:15
tudom én. de nemcsak csp van, hanem tgyás, gyed, gyes stb, a csp pedig akkor is jár, amikor már aktívan dolgozol megint. én azt tartom túlzásnak, hogy pl 4 gyerek esetén 60K a csp.
borzlány 2008.04.09. 16:21:33
ld fentebb. az adókezdezmény szerintem is okosabb dolog, bár van olyan de a pontos részleteivel nem vagyok képben.
gombócka 2008.04.09. 16:23:16
genghis 2008.04.09. 16:25:17
Azt ertettem csak az "igen, sokan" valaszt nem nekem cimezve.:)
Amugy az embere mindig ugy probalja, de akkor el is veszit magabol nagyon sokat.
Soha nem magamra/magamnak epitettem az eletem-el is buktam mar egyszer mindent. Sztem sokkal jobb ha van valaki akivel, akiert, akinek csinalod a dolgokat.
Es ha egyszer csak bebux mindent akkor sincs nagy gond, megvan az ujabb cel, lehet kezdeni elorol!:)
vernarancs 2008.04.09. 16:25:39
A 60K CSP 4 gyerekre egyaltalan nem tulzas. 4 gyerek annyit eszik, hogy azt siman elkoltod csak kajara es akkor az iskolaztatas, ruha stb. meg sehol sincs. Persze nem az allamtol kell elvarni, hogy felnevelje a gyerekeidet, de osztonzesre szukseg van, mert kihalunk lassan.
vernarancs 2008.04.09. 16:28:47
Ja, ja. Csak, hogy az adokedvezmeny ugy van meghatarozva, hogy akinek mar az atlagot eleri a fizetese az gyakorlatilag semmit nem vehet igenybe. Igy is a kozepreteg viszi a hatan az orszagot es veluk van a legjobban kitolva.
gombócka 2008.04.09. 16:32:37
Németországban pl az fizet a legtöbb adót aki egyedülálló és gyermektelen.. Szerintem ösztönző.. Aztán persze nem ismerem a német demográfiai adatokat..
gombócka 2008.04.09. 16:33:12
dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.04.09. 16:34:08
"azért alapvetően úgy szeretnék gyereket vállalni, h. ha bármi történne a párommal, akkor is tudjam a gyerkőcöt etetni."
Nem aggódod túla a dolgot? Mit gondolsz, ha gyed-en, gyes-en leszel, akkor abból a pénzből egydül el tudnád tartani tisztességesen a gyerkőcöket? Borítékolom a választ, hogy nem. Egy válás esetén is, csak akkor, ha a párod fizeti a gyerektartást. Szóval előlre aggodalmaskodni ilyeneken, hát... Mellesleg ha olyan sületlenségeken jár az agyad, hoyg mi lenne, ha a pároddal történne valami, akkor ha az megnyugtat, házasság esetén az ő dolgai egyben a tieid is lesznek... Kicsit tessék már az életet a napsütötte oldaláról is szemlélni. Ekkora egy "optimistát" mint te... ;)
kismacs 2008.04.09. 16:36:10
Szeretnék hinni a sírig tartó szerelemben, hogy valakivel, valakiért.
De nem megy.
Ha lesz egy gyerekem, és egyedül maradok, nem szeretnék anyám nyakán lógni, sokkal inkább lennék nyugodt akkor, ha tudom, h esetleg hogy még a szüleimet is tudom segíteni.
Csak ezért nem akarnám előlről kezdeni.
Lehet, én vagyok a hülye, de igen, szeretném megkönnyíteni annak az életét, aki felnevelt, mert akkor csak magammal törődnék.
Én ezt hoztam otthonról
gombócka 2008.04.09. 16:36:41
Másodállást tudsz vállalni gyerkőc mellett is, ha van normális képesítésed.. De ha 21 évesen, egy érettségivel (jobb esetben), munkatapasztalat hiányában próbálkozol ezzel, na az macerás..
nyunyuli 2008.04.09. 16:36:48
aki panelban lakik, nem sikeres ember?
oda nem lehet gyereket szülni?
ez nekem meredek
kismacs 2008.04.09. 16:37:41
nudlee 2008.04.09. 16:38:59
Beszélni, írni, legalább egy nyelven muszáj előtte megtanulni!
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 16:42:19
Amúgy meg, kedves patriarchális hímtagok, miért mindig csak úgy merül föl a kérdés, hogy karrierista ribanc vs. maradjon otthon a nő, és ne csináljon semmit? Miért ne mehetne el urambocsá a férj is GYES-re, vagy vállalhatna részt más módon a gyerekek neveléséből?
Én még nem döntöttem el, hogy akarok-e gyereket, egyelőre a kétszemélyes élet egyben tartása is épp elég nagy cselendzs, de ha mégis, egész biztos, hogy nem fogom magam három évre bebarikádozni a pelenkák mögé. Ahhoz túlzottan szeretem az intellektuális izgalmakat és a hivatásomat.
milena [törölt] 2008.04.09. 16:43:13
Ezzel csak az a probléma, hogy nem mindenki önszántából választotta az egyedüllétet. Másrészt meg egyedül élni jóval többe kerül, mint társsal, de gyerek nélkül...
gombócka 2008.04.09. 16:44:30
Írtam, nem tudom, hogy ennek mi lett a demográfiai hatása:)
dokkmunkás diplomás (törölt) 2008.04.09. 16:44:43
"Másodállást tudsz vállalni gyerkőc mellett is, ha van normális képesítésed.."
Ha egyedül lennél és főállás mellett másodállást is vállasz, és lenne kismanó, akkor mégis a gyereket ki és mikor nevelné? Igen, ha szorul a hurok, akkor bármit bevállalna az ember. De ez nem kor és karrier függő. szerintem legalábbis.
Most kilépek, további kellemes napot.
milena [törölt] 2008.04.09. 16:45:42
gombócka 2008.04.09. 16:46:48
Igen, ez elég jellemző.. Még ha nem is mondja, de érezteti..:(
milena [törölt] 2008.04.09. 16:47:28
nyunyuli 2008.04.09. 16:48:46
apuka meg máshova kaccsint
gombócka 2008.04.09. 16:49:15
Valszeg rosszul fogalmaztam, nem főállás+másodállás, hanem főállásban anya, másodállásban melózik.. Bölcsi, nagyszülők a távollét alatt.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 16:49:22
A vitát én indítottam el, elnézést kérek, nagy hibám, hogy végletességekben gondolkozok és nem tudok árnyaltam fogalmazni. Remélem, látszik azért, hogy mire gondoltam. Dokkmunkás diplomás nagyon jól megfogalmazta a karrierista nőt, így gondolom az a kép már evidens. Én romantikus beállítottságú ember vagyok és hiszek a család szentélyében, nagyon remélem, hogy sose kell majd válnom és így is indulok ki belőle.
Nyunyuli
sokadjára olvasom ezt a panel témát
aki panelban lakik, nem sikeres ember?
oda nem lehet gyereket szülni?
ez nekem meredek
Nem rég költöztem panelba, életem első saját lakása. A szocializációval vannak a gondok, a panelproli nagyon meghatározó jelző. Én se hittem, amíg nem találkoztam velük, de ennyi igénytelen, alkoholista, másra magasan szaró embert ilyen tömegben még nem láttam. A kis gyerekekről nem is beszélve. Ha lesz gyerekem, akkor ne ezekkel bandázzon. Ennyi a fő gond.
borzlány 2008.04.09. 16:49:46
én pasim közölte, hogy egy évet én leszek gyeden, egyet meg ő. én örültem, de kilátásba helyeztem, hogy ha arra megyek haza este hogy gyerek üvölt ő meg transzban programozik, akkor kinyírom :))
nyunyuli, lehet sikeres a panellakó ember, miért ne lehetne? csak én pl családi házban nőttem fel, és nagyon nem vagyok boldog az erkélymentes lakásban. ennyi :)
genghis 2008.04.09. 16:51:57
meg azt, hogy nem tudok írni.
Azzal ne torodj, en leszek az uccso aki szova teszi!:D
A tobbi dolog meg igen dicseretes. Szo se rolla, gyerekkel nem hiszem hogy egyszeru dolog lenne talpra alni a nullarol-a masik dolog meg hogy persze ha nem lenne egy olyan fantasztikus anyukam amilyen van akkor en is belepunnyadtam volna a valasomba, nem dongethetnem itt a mellem.:D
Barakis (törölt) 2008.04.09. 16:52:24
A férjjel bármi történhet, még akkor is, hogyha történetesen nem lép le egy karrierista csajjal ... kirúghatják a jó állásából, leszázalékolják, stb.
Ez benne van a pakliban. De ezt nem lehet kivédeni.
Miért ne mehetne el urambocsá a férj is GYES-re, vagy vállalhatna részt más módon a gyerekek neveléséből?
Legtöbbször a férfi sokkal többet keres. Ha lesz feleségem és többet keresne akkor szó nélkül elmennék távmunkába részmunkaidővel, ami szerencsére a szakmám miatt gyakori
nyunyuli 2008.04.09. 16:53:28
borzlány
én boldog vagyok, pedig panelban lakom
igaz a szomszédaim teljesen rendben vannak
saját lakás, saját ízlés szerint felújítva és tudom, ha arra van szükségem, magamra csukom az ajtót és kuss van. Ezt nem cserélném el semmire
Viszont eladósítani se akarom magam annyira, hogy egyen minden nap a fene, hogy hogyan fogom fizetni a részletet, csak azért, hogy kertesházam legyen. Annyit vállaltam be, amit szarkaparásból is ki tudok fizetni havonta.
Az erkély nekem is hiányzik, de örülök, hogy legalább ennyim van.
vernarancs 2008.04.09. 16:53:44
En ferfikent mondom, hogy a gyerekneveles igen kemeny melo es maxima respect az anyukaknak. Nem csak a pelenkak moge barikadozasrol szol. Az elso 2-3 evben tutira nem is akarsz visszamenni, mert nagyon fasza dolog a kis gyerkoc mellett lenni. De ezt majd megtudod, ha lesz gyereked. Meg fogsz valtozni. Kesobb persze vagyik az ember az intellektualisabb kozegre es jo esetben vissza tud menni dolgozni. En el is varom az asszonytol.
milena [törölt] 2008.04.09. 16:55:01
voltam reggel fodrásznál, ott figyel a kiváló elle magazin. Azt írja, hogyaszongya: "2001-ben a férfiak 22%-a, a nők több, mint kétszerese, 40%-a tengette életét párkapcsolat nélkül."
Gyanús lett a dolog: ha ez igaz, az azt jelenti, hogy a férfiak 78%-a az ugyanannyi darab ember, mint a nők 60%-a, hiszen ugyanannyi férfi él párkapcsolatban, mint nő.
Aránypár fölír, eredmény: kis hazánkban ezek szerint 60 férfira 78 nő jut, tehát 3 férfira majdnem 4. Oké, hogy a nők tovább élnek, node ennyivel?? Ha meg nem, akkor az adat igencsak téves volt.
Igazam van, vagy igazam van? :)
Francnak hiányzik, hogy hülyeségeket olvastassanak vele...
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 16:55:25
nanáhogylehet, panel és panel között is nagy különbség van. mi 10 évet húztunk le a klánnal panelban, roppant kulturált, négyemeletes ház volt, többségében diplomás lakókkal.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 16:56:53
Én speciel minden este hallgatom a szomszéd balhét vagy a felettem lakó tüdőrákos köhögő rohamait. Ha megunom akkor COF-al vagy Panthera-val kezelem a problémát! :D
Barakis (törölt) 2008.04.09. 16:59:07
Aránypár fölír, eredmény: kis hazánkban ezek szerint 60 férfira 78 nő jut, tehát 3 férfira majdnem 4.
Francokat, több nő tart több pasit egyszerre mint pasi több nőt! :D
nyunyuli 2008.04.09. 16:59:13
áldott jó 5. emelet!!!!
végtelen csend:)
és még testmozgásnak sem utolsó naponta felmászni egy párszor:)
borzlány 2008.04.09. 17:00:10
akkor mindenki boldog, ez a lényeg :))
amúgy én is állatira örülök az első saját kérónak, de éltet a remény, hogy 10 év múlva lehet kertem esetleg :)
Miléna, a számolás ott hibádzik, hogy a 22-nek a 40 nem több mint kétszerese :) és szerintem beleszámolták a homo párkapcsolatokat is. a számok nekem csak kicsit gyanúsan, mintkét nagymamám 2x éve özvegy :(
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:00:20
áldott jó 5. emelet!!!!
végtelen csend:)
és még testmozgásnak sem utolsó naponta felmászni egy párszor:)
Igazából szerintem a heavy metal hallgatási szokásom miatt a legfőbb zajforrás a házban én vagyok! :D
vernarancs 2008.04.09. 17:00:33
nyunyuli 2008.04.09. 17:02:24
nekem is jó lenne egy kertes ház, ha másképp nem, hát egyedül összehozom az általad említett 10 év múlva (remélem)
borzlány 2008.04.09. 17:02:25
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:02:27
Pantera lesz az, te! :) Azzal jol lehet epiteni a joszomszedi kapcsolatokat.
Bassza meg, tényleg. Ez vérciki... :)
Hogy tehetem jóvá?
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 17:04:30
szerintem ezt általánosságban nem lehet elmondani, hogy a férfiak lényegesen többet keresnek, mint a nők (ok, hogy valamivel többet, de nem _lényegesen_ többet), maximum bizonyos körökben.
másfelőlmegviszont
tényleg nem hinném, hogy az a két szélsőség lenne, hogy az egyik ember adjon föl mindent, míg a másik meg dolgozik. szerintem lehet más megoldást is találni (mint pl. borzlányék példája -- na igen, a geeksrácok családcentrikusak :) ) a barátommal értelmiségiek vagyunk, a munka mindkettőnk számára az önkiteljesedés forrása. számomra elég nehéz megérteni azokat, akik eltartatják magukat valakivel.
egyébként a családunk ismerősei között vannak olyan nők, akiket eltart a (gazdag) férjük. úgy látom, hogy egyikük se boldog. alapvetően funkciótlannak érzik magukat, és kényszeresen, mindenféle pótcselekvésekbe beleborulva kell bizonygatniuk ennen fontosságukat (tisztaságmánia, kényszeres lakberendezhetnék, stb.), a fennmaradó szabadidejükben meg versenyeznek, hogy ki tud több pénzt elkölteni mindenféle fölösleges szarra. persze nem mondom azt, hogy mindenki így van vele, de azt mutatja a tapasztalat, hogy a legtöbb ember nem tud mit kezdeni a túl sok szabadidővel.
borzlány 2008.04.09. 17:05:04
borzlány 2008.04.09. 17:06:28
tudod ki a geek :DDD a nénikéd :D
gombócka 2008.04.09. 17:07:07
"En ferfikent mondom, hogy a gyerekneveles igen kemeny melo es maxima respect az anyukaknak. Nem csak a pelenkak moge barikadozasrol szol. Az elso 2-3 evben tutira nem is akarsz visszamenni, mert nagyon fasza dolog a kis gyerkoc mellett lenni." Te voltál már otthon 2-3 évet pelusok közé zárva?! Persze, h. felemelő érzés a gyerkőcök nevelése, de tényleg nem árt, ha mellette részmunkaidőben dolgozol is vhol. Nem zakkansz meg. Nem véletlen, h. tőlünk nyugatabbra, nem nagyon maradnak annyi ideig otthon az anyukák, mint itt.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:07:52
jut eszembe, tegnap éjfélkor ment fent a techno, pizsiben felcammogtam, csúnyán nézve kedvesen kértem, srác beijedve megígérte hogy lehalkítja, de kb 2%-ot ha halkult a tuctuc
Amatőr! Vagy kell kérni piát altatónak, vagy szét kell csapni a biztosítékszekrényt! :D
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 17:07:53
jólvanmár, a mi háztartásunkban a geek pozitív jelző :) én is büszkén vallom geeknek magamat, pedig humán végzettségem van :)
de ha megsértődtél, akkor visszaszívom!
milena [törölt] 2008.04.09. 17:08:28
az dühít, hogy a sok nő elolvassa, nem gondol bele, hogy esetleg hiba van a számok körül, és méginkább reménytelennek látja a helyzetét...
vernarancs 2008.04.09. 17:09:17
:) Tobbek kozt ezert lakom kertes hazban. Amig nem volt gyerek en is kihasznaltam a 600 Wattos erositomet. Panelban nem lenne pofam masokat zavarni.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:09:18
borzlány 2008.04.09. 17:10:07
asszem, a biztosíték lesz a következő, ha megtalálom :D
semota, nem sértődtem meg egyáltalán, csak eszembe jutott mit szólna, mert ugyan girnyó, munkához szemüveget hord és otthon is a gépet baszkurálja, de azért nem tartja magát geeknek :D
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:11:46
:) Tobbek kozt ezert lakom kertes hazban. Amig nem volt gyerek en is kihasznaltam a 600 Wattos erositomet. Panelban nem lenne pofam masokat zavarni.
Nyuszi vagy! :D
Érdekes a szombat délutáni pár perces fúrás mindenkit zavar, beszólogatnak, de ha death metal buli van éjszaka akkor senki se jön pampogni! :D Na jó, nem vagyok tetü, szomszédokkal jó a viszonyom, előre le van tisztázva minden házibuli, hogy mikor nem zavarja őket... :D
vernarancs 2008.04.09. 17:12:56
Tolunk nyugatra nem azert mennek 6 het utan vissza dolgozni, hogy ne zakkanjanak meg, hanem azert mert nem jar tobb szabi. En elkepesztonek tartom, hogy egy 6 hetes gyereket sinterre kelljen bizni. Soha nem tennem meg. Egy akkora gyereknek szuksege van az annyara. Az pedig a ferj kotelessege, hogy az asszony ne zakkanjon meg. El lehet jarni szinhazba, moziba, buliba, kirandulni stb. Nalunk ez jol mukodik. 2-3 evet ki lehet birni. Tobbet nem erdemes.
Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2008.04.09. 17:13:58
NEkem nagyon jó kapcsolatom van a férjemmel, mindent meg tudunk beszélni és mindent meg is oldunk együtt. Gyerekkérdésben is szerencsére egyetértünk. Legyen majd olyan jólnevelt, mint amilyen nevelésben (kösznöm, anyuka!) a férjem részesült, és legyen olyan talpraesett, mint én (köszönöm anya!). De ehhez két szülő kell. Azt is megbeszéltük, hogy ha nekem jobb a fizum, ő marad otthon, ha neki, akkor én. És családi házat fogunk venni nemsokára, legfeljebb magasabb lesz a részlet. De panelbe nem megyünk, egy újépítésű lakóparki kecóért meg már tudunk venni egy felújítandó családit. És mivel tele van szakmunkással a család (vizes, burkoló, festő, ács), szerencsére sokmindent meg tudunk majd anyagáron csináltatni. És ha ez megvan, akkor jöhet a babóca, akár kettő is. Többet nem tudnék nyugodt szívvel és becsülettel felnevelni. És nem is szeretnék (bár ezzel szerintem a soktesós kartácsok jó része így van). Most harminc vagyok. 5 éven belül realizáljuk az álmainkat :) Mármint a két gyereket is abszolváljuk akkorra :D
Igaza van a posztoló srácnak, csak azt sajnáltam, hogy szerelmes a kiscsajba. Üzenem neki, hogy marhára fiatal még, tanuljon, éljen és tartsa magát az elveihez, és pár év múlva már csak hülye picsaként fogja ezt a csajt emlegetni.
milena [törölt] 2008.04.09. 17:14:40
vernarancs 2008.04.09. 17:15:36
Biztos mindenki metalos a hazban :)
Ha elore le van zsirozva az mas teszta. Viszont kenyelmetlen, hogy allandoan le kell egyezteni, hogy mikor hallgathatsz zenet.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:18:01
Viszont kenyelmetlen, hogy allandoan le kell egyezteni, hogy mikor hallgathatsz zenet.
Csak a hajnalig tartó hangoskodásra vonatkozik ez. Este 10-ig mindenki bekaphatja, reklamálni nálam lehet. Bár az is igaz, hogy a csengőben nincs elem és a rácson se jutnak át egykönnyen... :D Ha a felettem lakó három idegbeteg palotapincsit elviselik akkor ez se legyen már gond, nem?
gombócka 2008.04.09. 17:18:23
Én sem 6hetes gyerkőcről beszéltem!
De:
Otthon vagy az elsővel 3 évig, aztán a másodikkal még 3at, és közben valahogy kikerültél a világból. És igen, jó, ha elmentek együtt szórakozni, de néha nem árt, ha más arcokat is látsz magad körül, más problémákkal is szembesülsz, más sikerélményeid is vannak. Ettől a ti kapcsolatotok csak jobb lesz, és asszem, a gyereknek is jobb, ha nem egy befordult anyuka van vele a nap 24 órájában, hanem egy életvidám, de csak pl. 12ben.
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:18:34
a deathmetal-bulinál nincs is jobb móka! :)
Jól van, gyűlik a nép... :D
Flora2 2008.04.09. 17:18:41
Szerintem egyáltalán nem evidens. Én dolgozó egyedülálló nő vagyok, hétköznap reggeltől este sokszor 6-7-ig dolgozom, de egyáltalán nem azért, mert imádom a munkámat és gaz karrierista vagyok - nem vagyok az, legszívesebben otthon locsolgatnám a szobanövényeket - , hanem egyszerűen azért, mert meg akarom tartani az állásomat. Nem tudom, itt ki milyen munkakörülményekhez szokott, de én már úgy nőttem fel, hogy egy rendes fizetést adó munkahely elvárja egy alkalmazottól, hogy egész nap ott legyél, sokat túlórázz, hétvégi rendezvényen is vígan asszisztálj - mert ha lelépsz minden nap 4-5-kor, akkor keresnek helyetted mást, aki többet van ott. Én meg mehetek haza önéletrajzokat küldözgetni. Szóval lehet, hogy akit te karrieristának hiszel, az egyszerűen csak a havi bérét szeretné megkapni minden hónapban - én nem hiszem, hogy egy félmunkaidős állásért járó bérből jutnék valamire az életben... bármilyen vonzó is lenne otthon tenni-venni ahelyett, hogy az irodában nyomulok...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.09. 17:19:27
Hol az a ház? :))))
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:20:58
"Biztos mindenki metalos a hazban :)"
Hol az a ház? :))))
Újpalotán! Tartunk metalbulit ma este? Csak piát kell hoznotok! :D
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:21:49
én nem hiszem, hogy egy félmunkaidős állásért járó bérből jutnék valamire az életben...
De változtatnál ezen, ha lenne férjed és jönne a gyerek, nem? Ha a válasz igen, akkor nem Rólad van szó!
vernarancs 2008.04.09. 17:23:46
Neked alapvetoen a szakmaddal van a problema. En multinal dolgozom es nem hogy nem varjak el a tulorat, de nem orulnek neki ha 8 oranal tobbet vagyok bent. A munkam nem is igenyli. En sem :)
Rebelde 2008.04.09. 17:24:02
szívemből szóltál:))
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:24:28
borzlány 2008.04.09. 17:24:59
gargoyle 2008.04.09. 17:25:49
amugy siman elofordulhat, a nok atlageletkora nalunk majdnem 10 evvel tobb mint a ferfiake (68 vs 77 ev)
2008.04.09. 17:28:34
Bar a "parkapcsolat" szo magaban foglal a "par" morfema folytan egy fajta implicit bijekciot, az osszetett szo maga utalhat egyszeruen szexualis kapcsolatra, vagy arra, hogy a resztvevo felek egy resze hiszi, hogy injektiven kepzodik le ebben a megfeleltetesben.
. . (tör 2008.04.09. 17:29:00
Egy picit hajaz a kihasználásra a dolog! A srác dugogatta úgy, hogy tudta a lány elég komoly kapcsolatra készen áll és mégis meglepődik mikor a lány ezt tudatosítja vele direktben.
"mert John nem volt biztos az érzéseiben, nem akart családot, és gyereket, amit Sandy nnagyon is."
John nem akar családot. a posztoló akart, de ésszel. egy normális nő nem spermadonort és ATM automatát keres, hanem társat, akivel KÖZÖSEN, hamar, de a lehetőségekhez mérten vállalnak gyermeket
nem látom a kihasználást, nyilván egyik férfit sem szerette, csak egy új játékot akart, amit babának hívnak. egy szívtelen kis nő. hogy kivételesen kultúrált maradjak
szépmező 2008.04.09. 17:29:43
mi a faszért ne akarnál 21 évesen gyereket te szerencsétlen? addig teremtgeted a feltételeket, amíg legjobb esetben instant nagyfater leszel az egyszem gyerekednek.
én bánom hogy nem csináltam ennyi idősen gyereket valakinek.
és most jónapot.
--el--
2008.04.09. 17:30:06
Hupsz, ezt mar mas is megmondta...:
Barakis 2008.04.09. 16:59:07
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:31:09
Kinek mi az ésszel? Tudta előre, hogy jódarabig nem akar, de a lány már közel volt hozzá. Engem itt valami nagyon zavar.
gargoyle 2008.04.09. 17:31:20
. . (tör 2008.04.09. 17:31:22
Neked!
- az emberek 90%ának, már ha agyilag nézzük, meg a későbbi bonyodalmakat. szép lenne ha nem így volna, de 21 éves ember még ált gyerek, mondom így 30hoz közel, tehát nem öregemberként
Rebelde 2008.04.09. 17:32:08
hallottalak megint:)))
nyunyuli 2008.04.09. 17:33:26
milyen igazad van!
vernari
baromi szerencses vagy, ha ilyen a munkahelyed
borzlány 2008.04.09. 17:34:05
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:34:43
Régen is volt erre működő példa, nem mondom, hogy gyakori, de nem lehetetlen...
vernarancs 2008.04.09. 17:36:34
Ez baromsag. Embere valogatja. En 21 evesen vilagot akartam jarni es extrem sportokat uzni. Nem is beszelve a sok ejszakazasrol. Eszembe nem jutott, hogy lekossem magam es gyereket csinaljak. Ha valakinek nincsenek ilyenfajta igenyei akkor vagjon bele a gyerek temaba. De ha nem tombolja ki magat fiatalon es kesobb jon ra, hogy hoppa meg nem eltem eleget akkor rossz esetben oda a parkapcsolat is.
milena [törölt] 2008.04.09. 17:37:07
no de mindegy, akkor lehet, hogy ezt, azt, amazt figyelembe véve kijön a szám. Akkor viszont nincs mese, el kell fogadnom, hogy kétszeres túljelentkezés van... eh, már megint úgy érzem, reménytelen az ügy
borzlány 2008.04.09. 17:39:34
nem reménytelen, kismillió helyes, vidám és "komoly" pasi szaladgál, csak ők úgy érzik, hogy a nők vagy buták, vagy csak a macsókra buknak, vagy mindkettő :)
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:41:48
hogy a nők vagy buták, vagy csak a macsókra buknak, vagy mindkettő :)
Teljes egyetértés! :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.09. 17:42:15
szepmezo: talan mert mas a terve mint hogy 15 evig csirkefarhatbol nevelgesse a nagymama mosokonyhajaban a tulmozgasos es eroszakos gyermeket a depresszios anyjaval es a felalkoholista sajat magaval egyetemben? esetleg? :o (: csak hogy egy nem meseszeru szutiaciot mondjak"
ezt továbbgondolva én azt látom problémaként kirajzolódni a horizonton, hogy mostanság a gyerekek egyre növekvő hányadát vállalják azok, akik tökre meggondolatlanul, kellő motiváltság nélkül, a megfelelő feltételek és a megfelelő anyagi háttér hiányában vágnak bele egy gyerekprojektbe (urambocsá úgy, hogy "úgy maradtak"), a populáció képzettebb, alaposabb, felkészültebb része viszont addig-addig rugózik az egzisztenciateremtésen és a lehetséges problémákon, amíg aztán végül nem is lesz gyereke.
nyunyuli 2008.04.09. 17:43:25
húúúúúúúú basszus
hol vannak ezek a fiúkák?
2008.04.09. 17:44:40
Hat ez nyilvan csak vicc volt. Azert senki nem tekinti az elle-t szociologiai szakirodalomnak, csak ugy, mint ahogy az ufo magazint sem lehet a ttk csillagaszati konyvtaraban megtalalni. Tuti ezeket a folyoiratokat ugy csinaljak, hogy
"Na jo... valamit ezen a heten is irni kene. Mit szeretnenek vajon olvasni, akik megveszik? Hat ha elle akkor nyilvan, hogy a noknek mennyivel szarabb, s mennyivel jobban meg kell mindnert dolgozniuk. Hat akkor irjunk errol... 22-40 hiheto es eleg szornyu? Persze: Milena lehet olvassa, de az csak egy sokezerbol."
milena [törölt] 2008.04.09. 17:45:20
borzlány 2008.04.09. 17:45:52
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:47:01
szerintem az a baj, hogy a kereslet és a kínálat nem találkozik, hanem csak otthon búsong :)
Igen, ez tényleg a legfőbb gond. Én is szívesen hajkurásznám a kedves, aranyos nőket egész nap, csak nem nagyon lehet velük találkozni.
Rebelde 2008.04.09. 17:47:19
így van, fő a pozitív gondolkodás:))))
nyunyuli 2008.04.09. 17:48:00
milena [törölt] 2008.04.09. 17:48:05
ha nincs ott a smiley, már alapból azt feltételezem, h nem vicc...
2008.04.09. 17:48:43
Akkor kizarasos alapon a harmadik az eset.
Rebelde 2008.04.09. 17:49:25
pénteken te megtetted az első lépést az otthon búsongásból:)
eljöttél a parázsba
borzlány 2008.04.09. 17:50:29
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:51:56
Meg is lett az eredménye...
milena [törölt] 2008.04.09. 17:53:19
még jó, hogy van szakítósbuli! :)
Rebelde 2008.04.09. 17:53:25
na ne máááár, rosszul érezted magad?
2008.04.09. 17:53:44
Azt akkor ertelmesen mondanam. Persze honnan tudnad...
Rebelde 2008.04.09. 17:54:27
erről már beszéltünk, nagynéném annó megmondta a tutit:))))
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:54:29
Konkrétan bebasztam és mély depresszióba estem. Szaffy, Zune és Morgan vert belém egy kis életet.
. . (tör 2008.04.09. 17:54:50
..:
Régen is volt erre működő példa, nem mondom, hogy gyakori, de nem lehetetlen...
- más társadalom, más átlagéletkor és keresetek
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:57:07
30-40 évről beszélek! De vidéken ez még mindig nagyon dívik. A többgenerációs család jó intézmény falun, mindenkinek megvan a helye és mindenki besegít. Ez nagyon ki lett találva anno!
Rebelde 2008.04.09. 17:58:17
mi nagyon vígan voltunk, na legközelebb ügyelünk rád:))))
mütyür 2008.04.09. 17:59:42
a lány kissé sekélyes, ha csak gyerek kell neki, mindegy kitől...
Barakis (törölt) 2008.04.09. 17:59:54
Köszi, de inkább magamra kéne ügyelnem ha már állítólag felnőtt vagyok vagy mi a fene.
milena [törölt] 2008.04.09. 18:00:08
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:01:51
Alig ittam. 4 becherovka 4 korsó sör és 2 tequila volt csak. :)
Rebelde 2008.04.09. 18:02:04
ennyi simán belefér, most ne aggódj ezen szerintem:))
na mentem kedveseim
Rebelde 2008.04.09. 18:03:27
és nem fogtál rókát?:)))))
na tényleg mentem
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:03:29
ennyi simán belefér, most ne aggódj ezen szerintem:))
Nem fogok, ígérem!
. . (tör 2008.04.09. 18:03:45
..:
30-40 évről beszélek!
- ez már vidéken sem az igazi régóta, az összes felmenőm pár generációt tekintve elvált :)
a nagycsalád meg már mikor szétesett.. 150-200 éve, vagy 4-500 ahogy nézzük.. az egykézésről hallottál? meg egyáltalán.. régen is voltak érdekes tendenciák
falun ráadásul nem jöttek szembe a 40 éves bácsival apakomplexusos egyetemista csajok.. szal nem volt kísértés.. a Böske nem kúrt a bácsival
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:04:06
és nem fogtál rókát?:)))))
Nem, ahhoz sokkal több kell!
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:05:40
Apakomplexus a frászt. A bácsinak nem volt bömöse vagy mercije.
. . (tör 2008.04.09. 18:10:20
ma a 40 éves biztonságiőr faszi is kap puncit, fiatalt is, pedig a bejelentetlen 65-120 ezrével nem egy gazdag ember
. . (tör 2008.04.09. 18:11:11
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.09. 18:11:13
ebbol 2 tequila az en szamlamra volt irhato.:D
mütyür 2008.04.09. 18:11:35
[Sven] 2008.04.09. 18:11:43
Egyébként mikor ír már valaki olyan sztorit, hogy "beleolvastam a párom üzeneteibe, de NEM VOLT OTT SEMMI érdekes".
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:12:45
ebbol 2 tequila az en szamlamra volt irhato.:D
Ha jól emlékszem én mondtam, hogy igyunk pertut... :)
milena [törölt] 2008.04.09. 18:14:35
KisMütyür: a fiatal pasiknak meg idősebb nők jutnak...
milena [törölt] 2008.04.09. 18:15:41
Barakis (törölt) 2008.04.09. 18:16:28
viccen kívül, magam is azt látom, hogy az esetleges jelentkezők vagy fiatalabbak, vagy jóval idősebbek...
A fiatal lányokat meg lenyúlják a 30-as pasik.
mütyür 2008.04.09. 18:16:31
szegény fiúkák:D
akkor most nekem épp érettségiző pasival kellene lennem? ajjajjj:D
2008.04.09. 18:20:59
Ugye mindennek ket oldala van. Ha peldaul az ember egyik laba rovidebb, akkor legalabb a masik hosszabb.
milena [törölt] 2008.04.09. 18:24:29
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.04.09. 18:24:33
"három gyerekkel itt hagyott a férjem". Valóban nem lehet már arra számítani, hogy örökké együttmaradnak, ezért kénytelenek a nők is teperni. Ne függjenek a férfitárstól.
2008.04.09. 18:33:03
Azt feltetlen jol teszed. Gyakorlok egy kicsit: :-):-D:-)):-]:-) Ha kovetkezonek nem menne ilyen jol, mint most, akkor kepzeld azert oda! Altalaban.
milena [törölt] 2008.04.09. 18:48:26
:)
Alfonzhal 2008.04.09. 20:26:00
22 éves férfi vagyok. Amikor anyám megszült, még szocializmus volt. Saját lakásuk sem volt, a szüleim mégis vállaltak két gyereket. Sokan vágták a fejükhöz, hogy felelőtlenség, stb-stb...
Még ma is van, hogy édesanyám megölel, és azt mondja, hogy sose bánta meg, és nem is bánta volna, akárhogy alakul. Mert így boldogok lehettünk együtt, ahelyett, hogy tíz évig gizdultak volna keményen egy lakásért. Aminek a fáradalmai közben vagy elválnak, vagy nem. Most egy nagyon szép kertes házban élünk, mindketten a legjobb iskolákba jártunk, és nagyon szeretem a szüleimet.
Aki a "hát én még nem akarok gyereket" szöveggel jön, azt zsigerből sajnálom picit. Már 18 évesen vállaltam volna gyereket, ha végül nem szól közbe az élet, és nem operáltatom magam nővé.
gargoyle 2008.04.09. 20:35:28
milena: azert az annyira nem lehetetlen hogy egy no programokat szervezzen maganak nem? :D kicsit ugy irtad mint ha ez valamifele sokkent ert volna :D nekem mar ovodaban is akkor volt csak programom masokkal ha dolgoztam erte :D
bacardi :-) 2008.04.09. 21:05:18
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.09. 21:19:18
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.04.10. 12:42:37
gargoyle 2008.04.10. 13:15:48
tetraeder: ne nepcsoportozzal legyszives :D a szegenyebb/alacsonyabban iskolazott nepretegekben mindig nagyobb a szaporulat mint a jobbmodu es iskolazottabbaknal, reszben mert ok nem "tervezik" a gyereket hanem jon, reszben meg mert nincs teve de az asszony keznel van mindig.
boszme2 2008.04.10. 18:46:47
"21 évesen gyerket szülni nem korai. 21 évesen munkanélkül és fizetés nélkül gyereket szülni ősi román szokás, és ez most majdnem szó szerint igaz. Namindegy."
Ott a pont. ;)
Csatlakoznék jópár előttem hozzászólóhoz: Tedd össze a két kezedet, hogy nem neked szüld gyereket!! A postodból kiindulva olyan rendes gyerek vagy, hogy ha felcsináltatta volna veled magát a csaj, még el is veszed feleségül..
Felelőtlen picsa, és ennek a gyereke fogja kárát látni!
Zápfog 2008.04.16. 11:41:32
cso zsi 2008.04.17. 10:33:50
Csak azt nem, hogy nem élték ki magukat, nem volt elegendő tapasztalatuk másokról, másokkal. Bepótolták a házasság alatt.
10 évvel később elváltak útjaik, pedig ott volt a két gyerek.
Egzisztencia meg sehol, 4 évig gyes + 1 kereset, amit összeraktak, elvitte a válás, a rendszerváltás, a munkanélküliség.
A gyerekek viszonylag átvészelték, nem lettek drogosak, csövesek, főiskola, munkahely is van már.
A nagylány, ha a legkisebb testvérével sétál néha, megkapja a néniktől, hogy milyen szép fia van. :)
A nagyfiú megértette, hogy nem kell elkapkodni. Abban az életkorban, amikor az apja babakocsit tologatott, neki ott van a szórakozás, a nők utáni szaladgálás,
eino. 2008.05.18. 13:41:06
Rebelde,
De kapnak. A CSP nem jovedelemtol fuggo tamogatas. Ez csak terv volt. A fidesz idejen volt CSP helyett adokedvezmeny.
------------------------
Nem, a Fidesz alatt is volt CSP. + adókedvezmény!
De 5 éves kor felett csak oktatási intézménybe járó gyerek után adták (min. 1 évet ugyanis kötelező járni óvodába is, hogy felkészítsék a gyerekeket az iskolára - szocializáció). Ment is a rinya a szociktól ezerrel, hogy miféle romák elleni diszkrimináció ez. Azóta mindenki kapja a CSP-t (azok a nyóckeres cigányok is, akik mezítláb, bugyi nélkül, egy szál rongyos-koszos bő pólóban járatják a pici oviskori gyerkőceiket az utcán, miközben ők piát és cigit vesznek -saját élmény), és megszüntették a családi adókedvezményt. Merthogy az is diszkrimináció.
Anyucikájukat.