Az egész kfk-sztorinak ez volt a lényege: írhat bármilyen ütős történetet mindenféle irodalmi művek átdolgozásával, sosem lesz benne az a fájdalom, ami ebben a tíz soros kis levélkében benne van. Nincsenek részletek, azok úgyis mindig ugyanazok, vannak helyette mondatok, melyek örökre ott fognak visszhangozni a fejünkben. Van valami a pohárban? Egyáltalán van pohár?
Sziasztok!
Nem, nem fogom leírni a történetem a szakításig ( 5 év +/- valamennyi) és a szakításom történetét ( A szokásos,jön egy szebb, jobb, akinek nagyobb valamije, fogalmam sincs, mire gondolhatott, amikor ezt mondta még a szakítás előtt. Ti mire gondolnátok? Ja, nő vagyok!).
Sokkal inkább arról szeretnék írni, hogy mit éreztem utána. Furcsa módon nem egy szívszaggató, akarom, szeretem állapotba kerültem, a felháborodás, gyűlölködés és önmarcangolás különböző intenzitással uralta az érzelmeim. Az az elkeserítő, hogy fél év óta nem sokat tudtam ezen változtatni. Mennyit kell még várnom, hogy "értékelni tudjam, mint embert"?
Felháborodott vagyok, hogy meg tudta tenni ezt velem, velünk öt nem akármilyen év után.
Gyűlölködöm azért a módért, ahogyan eljárt. "Figyelj, van valakim, de nem miatta hagylak el. Cseppről cseppre betelt a pohár. " (Levegő után kapkodok, mi, milyen pohár, eddig egy szóval sem mondta, hogy van valami a pohárban. Hogy van pohár...) "És egyébként is, örülhetsz, hogy egyáltalán volt az az 5 év. Nézz magadra, mi lett belőled." "Jobb kapcsolatot érdemlünk (lek...?)"
Önmarcangolás, hogy mit nem tettem jól, mi mindent ronthattam el.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2008.04.18. 06:04:23
www.youtube.com/watch?v=wgvBlP6imaQ
Kedves Posztíró, és mi van akkor, ha nem rontottál el semmit? vagy nem is olyan sokat. Mintha kicsit (nagyon) te lennél a hibás mindenért. Ha ennyire rossz lenne a helyzet (épp lehetne), akkor nem vagytok együtt 5 évet.
Ja és nyugodtan haragudhatsz rá.
2008.04.18. 06:13:40
És ilyankor most mi van, ha már a leadben offolunk? :-))
2008.04.18. 06:21:27
Szép napot mindenkinek és sok dugóban ácsorgást. ;-)
Rocks 2008.04.18. 06:50:48
tetszik a poszt!
Kedves posztíró, pohár mindig van, legyen a kapcsolat bármilyen csodálatos fázisában is...ilyen a kapcsolatok természete. Ettől igazi egy kapcsolat, tiszta szívből élvezzük, ha üres a pohár és dolgozunk rajta, ha kerül bele néhány csepp.
Ezzel persze nem akarlak hibáztatni, ha Te nem érezted, hogy bármi baj lenne, akkor a volt párod nagy és jó hazug. A szakítás módja szégyenletes. Nem hiszem, hogy Neked azon kellene törnöd a fejed, mikor fogod értékelni, mint embert... talán évek múlva, talán soha...hagyd egy kicsit, hadd gyűlöld. Ne marcangold Magad, a kapcsolatnak vége, tehát az önmarcangolás már felesleges...
Fitz 2008.04.18. 07:01:15
Mosolygós jó, reggelt! :)))
Fitz 2008.04.18. 07:02:50
Nincs pohár.
Zahara 2008.04.18. 07:30:21
kiralylany 2008.04.18. 07:34:33
Eljön az az idő is, mikor már nem szereted és nem gyűlölöd.
Az én történetem ugyanez.
5év
4,5 éve vagyok egyedül.
Hózentróger 2008.04.18. 07:35:52
"És egyébként is, örülhetsz, hogy egyáltalán volt az az 5 év. Nézz magadra, mi lett belőled."
Na, emiatt teljes mertekben felhatalmazlak, hogy utald a majmot, de egyedul azt sajnalom, hogy kidobtal az eletedbol 5 evet egy ilyen idiota miatt.
2008.04.18. 07:46:07
De amíg rendesen gyűlölöd, zsigerből, addig bizony szereted még. Ha egyszer majd azt érzed, hogy nem érzel semmit, vagy csak ilyen "leszarom" érzés les benned, a majd akor vagy túl rajta.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 07:46:52
kerdes, hogy ez most pozitiv vagy negativ mondatkent hangzott el. nagyon nem mindegy.
a szakitas soha nem konnyu. sajnalom, hogy 5 ev utan ennyit erdemeltel tole. de fel a fejjel. sut a nap. a bkv miatt nagyokat lehet setalni...
a nagyim mondta mindig, hogy isten nem ver bottal...egyszer o is megkapja amit megerdemel. te pedig megtalalod majd a parod egyszer....
egyebkent meg forro tejeskaves napsuteses szep reggelt mindenkinek:)
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.04.18. 07:55:32
Barakis (törölt) 2008.04.18. 07:58:33
Azt nem értem, hogy szakításnál miért törlik az emberek egymásba a lábukat.
Szakítás oka se mindegy. Régen mikor előszeretettel vonzottam az MNK-kat, akkor volt pár hölgyemény akinek megmondtam, hogy ha szembekerül velem akkor egyszerűen szembeköpöm. Van akivel ezt még meg is tenném a mai napig!
Hózentróger 2008.04.18. 08:01:35
youtube.com/watch?v=VpfX_2G9i6w
Biztos vagyok benne, hogy erteni fogja.
Respect Frank Zappa...
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.18. 08:11:10
vigyázz, mert jön Hopi, és elkapja a grabancod. meg verespálné grabancát is :DD
egyébként napsütésest mindenkinek :)
és egyetértek Birkával: ha eljön a lesz@rom-fíling, akkor leszel túl rajta, posztíró. hajrá :))
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:14:32
egyetértek Birkával: ha eljön a lesz@rom-fíling, akkor leszel túl rajta, posztíró. hajrá :))
Vagy amíg nem jön egy másik pasi...
Szívesen befejezném a mondatot, de nem biztos, hogy mások is látták a filmet! :D
Rocks 2008.04.18. 08:22:08
Barakis,
ilyen MPG nekem is van a múltamból, hiába én szakítottam, a mai napig szájon vágnám, ha összefutnánk...szerencsére messze lakik.. pedig ő maga már közömbös.
Zahara 2008.04.18. 08:22:39
Azt hiszem, azóta lett a szívem egy ökölbeszorított marok.
És egyébként a történtek után magadra néztél, ahogy mondta? Milyen lettél? Külsőleg vagy belsőleg változtál meg szerinte? Talán elhíztál?
Lehet, hogy tirpák módon közölte, de ha volt benne igazság, akkor még tanulhatsz is az esetből.
storyline :) 2008.04.18. 08:27:20
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.04.18. 08:27:58
Miért mi lett belőled ?
Gyönyörű reggelt mindenkinek, péntek vannnnnnnn !
:)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 08:28:00
Háde ez most nem a kölcsönösség? Mindenki alakít a másikon, nem egyedül lettél ilyen, kedves posztíró, aktív közreműködés kell a másik részéről....
Magadra ne haragudj......de ez hozzá tartozik a gyászmunkához......hadd fájjon, előbb vége lesz....és ezt tapasztalatból mondom!
Bara,
azért a másik pasi nem jön ám addig, míg a régit el nem engedte az ember lánya....
Kedves verespálné,
nem unjátok?
Másik, honnan tudjátok, hogy nincs benne ugyanekkora fájdalom? De nagyon könnyen odavágtad......
Jól írni csak élmények birtokában lehet.
Badbitie 2008.04.18. 08:30:34
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 08:31:37
"Azt hiszem, azóta lett a szívem egy ökölbeszorított marok."
gyere le parazsba. segitunk fellazitani azt az okolbe szoritott markot.:)
Zahara 2008.04.18. 08:33:57
Szerintem verespálné arra célzott, hogy a kitalált történetben nincs akkora fájdalom, nem az íróban. Én sem a rugdossuk-meg-bicajt-oldalon állok, de én nem éreztem rosszindulatot a leadben.
vic 2008.04.18. 08:34:26
mondjuk ezt nehéz grállovalg módján kommunikálni... pl. "azért legyünk barátok"
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:34:32
gyere le parazsba. segitunk fellazitani azt az okolbe szoritott markot.:)
Na ja, a Parázs a szereteről szól. Vannak akik egymást szeretik, vannak akik magukat és vannak akik az alkoholt! :)
Rocks 2008.04.18. 08:37:40
Dövan,
én ismerek ilyen szakítást. A srác 3 év együttélés és az esküvő tervezgetése után ennyit mondott a lánynak: mindig nyitvahagyod a wc-ajtót, a samponos flakonokat és különben is egyre inkább olyan vagy, mint anyád.
Más magyarázatot nem adott a lánynak.
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:39:18
és különben is egyre inkább olyan vagy, mint anyád.
Más magyarázatot nem adott a lánynak.
Lehet, hogy anyunak túl nagy volt a feneke...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 08:42:30
De minősített! És ez a szar.....lehet, hogy nem rosszindulatból, de hogy nem érdekli a másik és még mindig dühös, az tuti.
Zahara 2008.04.18. 08:42:56
Nem véletlen ám a 'nézd meg az anyját, vedd el a lányát' mondás. A legtöbben olyanok leszünk, mint az anyánk, hiába is kapálózunk.
Rocks 2008.04.18. 08:43:23
az már igaz, a kedves anyuka nem egészen normális, köszönhető vszínűleg a többéves masszív italozásnak.
Lehet, látta a srác a távoli jövőt?:)
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:45:03
Nem véletlen ám a 'nézd meg az anyját, vedd el a lányát' mondás. A legtöbben olyanok leszünk, mint az anyánk, hiába is kapálózunk.
Remélem én nem... Bebaszna ha kinőne a mellem! :D
Zahara 2008.04.18. 08:46:04
'Mindenki alakít a másikon, nem egyedül lettél ilyen, kedves posztíró, aktív közreműködés kell a másik részéről....'
Basszus, ez tök igaz, de ez csak most tudasult bennem, így több év után. Eh.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 08:47:29
Dehülyevagy :D:D:D
Te inkább hasonlíts apádra, jóóóóóó?
Zahara 2008.04.18. 08:48:38
Akkor lehet, hogy te nem is a lánya vagy? :DDD
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 08:49:03
Tudod mit? Ennek most tökre örülök, hogy hasznosat bírtam mondani......
Azért nem menthetetlen a dolog ugye? Mesélj....
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:49:47
Dehülyevagy :D:D:D
Te inkább hasonlíts apádra, jóóóóóó?
Rá inkább nem...
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 08:54:06
hatalmas szive van es ugy foz mint egy istenno.:)
apammal mar kevesebb szerencsem van. dehat amit az egyik oldalon ad az elet, a masikon elveszi...
TtTtT 2008.04.18. 08:55:41
Jó reggelt! verespalne nagyon gyors volt, a kép is remek, kösz.
Örömmel olvasom a kommenteket, véleményeket és tanácsokat.
Többen is rákérdeztetek, hogy pozitív vagy negatív értelme volt annak az ominózus " nézz magadra..." mondatnak. Természetesen pozitív, nem voltam sem túlsúlyos, sem házisárkány, sőt…
Egy Eels dal zúg a fülemben napok óta, ez az: youtube.com/watch?v=JT3Zw608Qf4
Üdv. a posztíró
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 08:55:50
es hogy tudd, szoknyaban vagyok:P
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 08:56:25
öööööööö, oké
szaffy, a boszi · szaffy.blog.hu/ 2008.04.18. 08:54:06
És ha egyik oldalon sem ad, akkor kénytelen vagy magad megdolgozni érte .....hagyjuk is...francba
há\\\'de 2008.04.18. 08:57:17
Azt a rohadtköcsögparaszt mindenit az ilyen pasinak!! 5 év után ennnyi?? Ha baja van miért nem mondja közben..sosem érezte fontosnak, vagy gyűjtögette 5 évig a tüskéket? Szánalmas, önző, gyáva alak. Utáljad csak nyugodtan!
Barakis (törölt) 2008.04.18. 08:57:17
08:55:50
ja barakis
es hogy tudd, szoknyaban vagyok:P
Persze, aztán majd este mondod, hogy leöntötted, hideg lett, elvesztetted, átalakult nadrággá! Tudod, mikor hiszek én már Neked! :D
Rocks 2008.04.18. 08:57:25
látod, van pohár, a fent említett anyukánál is mindig volt egy.
Zahara 2008.04.18. 08:57:38
Még nem tudom, hogy menthetetlen-e.
Illetve, hogy mennyire az.
Ha megengedném magamnak azt a luxust, akkor még most is iszonyúan sajnálnám magam.
Fitz 2008.04.18. 08:58:00
:S
No és miért?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 08:58:02
udv a csaladban.
sajnalom hogy igy alakult.
de sut a napocska.
a szived meg majd meggyogyul.:)
Zahara 2008.04.18. 09:00:30
Ja, hogy ő csinált belőled valakit!! És most másnak vagy sekcuális? :DDDDD
Fitz 2008.04.18. 09:01:23
Hoppá! Ismerős! :)))
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.04.18. 09:02:05
:DDDDD
Fitz 2008.04.18. 09:02:12
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 09:03:34
igy van. jol latod a kerdest.
de most tenyleg abban vagyok:)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:04:01
Azért néhanap engedd el magad....kell az a kis önsajnálat.....mondom én, aki szintén nem engedheti meg magának ezt a luxust....
Nekem elfogytak már a könnyeim....és nem akarok újakat "termelni" :D
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:04:45
Ismerlek ám titeket, csak ígérgetni tudtok, de hogy örüljön szegény férfinép szíve az már luxus! :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:06:33
Szádat befogod, ne panaszkodj! :DDDDDDD
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 09:06:49
viszont ha egyszer abban jovok, hogy meg fogsz lepodni, es mennyivel jobban fogsz neki orulni, mitha csak ugy megkaptad volna a hosszu combom latvanyat, minden vagyakozas nelkul:)
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:07:52
Igaz, fejet hajtok bölcsességed előtt! :)
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:08:22
Sir, yes sir!
Rocks 2008.04.18. 09:11:51
"de kétszer egy mondatban semmiképp":)
Zahara 2008.04.18. 09:16:18
(Bár egyszer egy igazán kedves valaki azt mondta nekem, hogy az olyan husik, mint az enyéim nagyon kényelmesek az ágyban. :) )
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 09:17:03
Kedves Posztíró:
Nem voltak előjelek?valami?egy szál se?
Ez a derült égből villámcsapás szakítás 5 év után..nagyon aljas...a magyarázat szerintem meg eléggé kamu duma...legalább vette volna a fáradtságot hogy tisztességesen elmagyarázza hogy mi is volt neki az a sok csöpp a pohárban...ha picit is szeret akkor ad rá lehetőséget hogy változtass a csöppökön...mndjuk az megint más kérdés hogy akarsz-e, de a sanszot illő lett volna megadni..főleg h 5 hosszú évig voltatok együtt..
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:18:54
Annyira ne akard, nem lehet rá gatyát venni, tudniillik ami hosszra jó az bő, ami meg bőségben jó az meg rövid :)
há\\\'de 2008.04.18. 09:22:11
csakénnem 2008.04.18. 09:16:18
Annyira ne akard, nem lehet rá gatyát venni, tudniillik ami hosszra jó az bő, ami meg bőségben jó az meg rövid :)
Fordítva se jó, mert ami széltébe jó az hossszú, ami meg pont jó hosszban az meg csak a barbira megy rá:(
Zahara 2008.04.18. 09:23:33
Ez tök érdekes, mert például én akartam változtatni, tudtam változtatni, jobb is lett, és mégsem tudok megbocsátani. Önsorsrontó-e vagyok-e?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 09:25:27
egy lelki tars:)
basszus. nem ertem, hogy ebben az orszagban miert nem lehet akkor farmert, nadragot kapni ha valaki 184 cm-es nonek szuletett...
en egy piaci res vagyok:DDD
csak a kodos albinban tudok magamnak nadragot vennni.
igazsagot a hosszu comboknak!!!:DDD
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:26:59
A hosszú combokat mutogatni kell, örüljön csak a férfinép! Ezért nem ad el senki se Neked! :D
há\\\'de 2008.04.18. 09:27:07
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:27:10
Ezt a problémát nem ismerem, de igazad lehet.....hüjjjje konfekció monnyon le :D
csakénnem 2008.04.18. 09:23:33
Jajde ismerős.....változtattam, csak már nem volt mire....és nálunk nem 5 évről volt szó, hanem 10-ről, és szintén kuka csend volt. Derült ég és villámcsapás esete
Neki is kell változni-változtani. Ha nem tud/akar, akkor nem a te embered. Lépj tovább (tudom, nem megy ez olyan gyorsan....ne kapkodj)
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.18. 09:30:23
kiralylany 2008.04.18. 07:34:33
és csakénnem, és igény szerint posztíró: gyertek le a Parázsba, ott a szeretet légköre hat át mindent és mindenkit :D
Rocks 2008.04.18. 09:31:02
a levi's-nek vannak szűk és hosszúszárú női farmerjai...érdemes megnézni
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:31:33
Áruló!!!!!! :D
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.18. 09:31:51
az összes többivel is, van egy emek padlóm, amihez illenek :)
Rocks 2008.04.18. 09:33:39
bocsánatért esedezem az összes éhes tekintetű férfi előtt!
szaffy
a levi's sucks!:)
há\\\'de 2008.04.18. 09:34:23
Ezt a problémát nem ismerem, de igazad lehet.....hüjjjje konfekció monnyon le :D
Jaja,éljenek a kivételek! Amúgy meg marhára tudom irigyelni a szép hosszííí combokat...de aszongyák, hogy ami jó abból keveset adnak:)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 09:35:05
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:35:11
És ha nem csak farmert szeretnék hordani, mint nadrág? :)
Na ezért választottam a szoknyát :D, meg szerintem amúgy is nőcisebb :D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:36:56
Te, én meg a hosszú, természetes vörös hajat irigylem, de nagyon ám.....
De ezekről lemaradtunk, majd a szüleinknek benyújtjuk a kárigényt :D
Bár nem panaszkodom, nekem jó így is :D
há\\\'de 2008.04.18. 09:37:39
há\\\'de 2008.04.18. 09:27:07
az összes többivel is, van egy emek padlóm, amihez illenek :)
akkor bélyeggyűjteményed is? Vagy csak a ruhákat gyűjtöd?:)
Barakis (törölt) 2008.04.18. 09:37:47
bocsánatért esedezem az összes éhes tekintetű férfi előtt!
Na jó, esetleg vezeklésképpen mutogathatod Te is a combjaidat! :D
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.04.18. 09:39:47
én a ruhátlan lányokat. (a padlóm ruhafetisiszta, próbálok a kedvére tenni)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:41:21
:DDDDDDD
Pörögsz ma reggel.....történt veled valami jó az éjjel?
Rocks 2008.04.18. 09:41:37
ez már nehezebb...rinascimento.
de maradj csak a szoknyánál!!!:)
Krizsabali 2008.04.18. 09:42:33
a gyűlölet-közöny viszonyában egyetértek az előttem szólókkal. ameddig gyűlölöd, addig nem leszel beljebb... majd ha már szimpla - akár rossz - emlék lesz az egész, akkor leszel jól.
ugyanakkor ilyen mondatok után nem lehet mást tenni, mint önmarcangolni és hol elkeseredni, hol gyűlölni.
DE: akármit is mondott, akármennyire is szerette volna, hogy sárosnak érezd magad (mert ezért mondott ilyeneket, hogy kisebb legyen a felelőssége), a képlet nagyon egyszerű: ott volt a másik csaj. és volt akkora genyó, hogy amellett, hogy másik csajt szerzett, még vállalni sem vállalta, hogy szimplán "lecserélt".
ÉS: hidd el, vissza fogja kapni! az élet nagyon igazságos tud lenni, ha akar... márpedig akármilyen oknál fogva cserélt is le, előbb-utóbb a másik csajjal is lesznek problémák, nem kizárt, hogy sokkal nagyobbak, mint Veled valaha!
próbálj meg túlélni. egyelőre csak ennyit tudsz tenni. de lesz jobb... egyszer, amikor nem is várod.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 09:42:43
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 09:43:22
rinascimento
öööööö, nem beszélni idegen nyelv....vagy csak öreg lenni és azért nem érteni? :D
Amúgy így szándékozom tenni, köszi :D
Rocks 2008.04.18. 09:45:11
egy olasz márka, nőcis nadrágok hosszúcombra is.
Zahara 2008.04.18. 09:48:40
Talán majd egyszer álruhában. :D
oTTo$$ 2008.04.18. 09:48:50
de mindenki azt kapja mait megerdemel...
nem vettel eszre semmit?akkor vak voltal nem fgyeltel a masikra, modnjuk ettol meg gaz ahogy...
UFF
TtTtT 2008.04.18. 09:49:19
Előjelek? Most, így utólag könnyen találok előjeleket. (utójeleket). Az biztos, hogy nem vagyok egy naiv típus, sokkal inkább olyan kételkedő, bizalmatlan fajta. Dehát egy bizonyos idő után, az ember azt gondolná, hogy elég meggyőző az, amit a másik mond. „Valami baj van, velem van valami bajod? Nem, minden ok, csak a barátom...” Ja, a barátom kutya füle…
Sokat dolgoztam azon, hogy ne legyek egy féltékeny típus. na, tessék.
posztíró
borzlány 2008.04.18. 09:52:30
öt év után így szakítani? hát szép. gerinctelen féreg. boááá.
Dr. Kix 2008.04.18. 10:01:17
Mi lett belőle? Ufó? Faszi? +120 kg? 0 házimunka?
dr. Wilbur Swain 2008.04.18. 10:06:22
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 10:06:22
Azért egy normális kapcsolatban elvárható, hogy a mi baj van kérdésre értékelhető és őszinte választ kapjunk. Persze, utólag minden jel előjel, de nem élhetsz egy kapcsolatban úgy, hogy minden rosszkedv stb. esetén arra kell gondolni, hogy válságban a kapcsolat.
Na ezért volt nem fair játékos posztírónk párja/exe. De biztos neki is van mentsége számos........
há\\\'de 2008.04.18. 10:07:29
én a ruhátlan lányokat. (a padlóm ruhafetisiszta, próbálok a kedvére tenni)
és ő mit tesz érted?:)
há\\\'de 2008.04.18. 10:08:32
én a ruhátlan lányokat. (a padlóm ruhafetisiszta, próbálok a kedvére tenni)
és ő mit tesz érted?:)
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 10:11:49
Nyahu 2008.04.18. 09:17:03
Ez tök érdekes, mert például én akartam változtatni, tudtam változtatni, jobb is lett, és mégsem tudok megbocsátani. Önsorsrontó-e vagyok-e?
Szerintem, akkor lehetsz csak igazán dühös, ha te képes voltál változni, nyujtottad a kisujjadat és a karod sem ovlt elég, ez igencsak ok a haragra, neadj' gyűlöletre...de van egy olyan elcsépelt mondás, hogy egy kapcsolthoz két ember kell..lehetsz te a legjobb, legkedvesebb, maga a főnyeremény...ha nem akar a srác...
Hosszú combok vs farmer:
Nekem mákom van a 170 centimmel, combom is hosszu, naci is jó;)))hosszban eléggé konfekció vagyok...viszont az a disznóság h nekünk csajoknak miért nem csinálnak különböző hosszúságú nacikat ugynazzal a bőséggel mint a pasiknál???lázadjunk!!!!:)))
TtTtT 2008.04.18. 10:13:53
Nem, nem hangzik szarul. Jó, hogy helyére teszed a dolgokat. Nem véletlen az az önmarcangolás, én is hiszek abban, hogy mindenki azt kapja, amit megérdemel.
De hidd el, hogy van olyan, amikor csak kapkodod a fejed, nem kapsz levegőt, és keresed, hogy hol az igazság. Van ilyen!
Krizsabali 2008.04.18. 10:15:08
nagyon igaz!
há\\\'de 2008.04.18. 10:16:29
Utálom a szoknyát, zsebesnadrág, farmer rulez!!!!!!
Igenigen! imádom a zsebes nacit szűk felsővel és magassarkúval:)
szoknyát kizárólag csak nyáron..
TtTtT 2008.04.18. 10:18:34
"Sose foguk megutdni:
Mi lett belőle? Ufó? Faszi? +120 kg? 0 házimunka?"
Amint azt már jeleztem, sem Ufó, sem F, sem + 120, sem 0 házimunka. Ezek közül egyik sem, sőt!!!
Posztíró
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.04.18. 10:33:00
a pasi gaz, szivlapattal megkenegetni az egojat, aztan addig utni, amig mozog...
egyet viszont nem ertek... mikor fogjak fel az embriok, hogy egy kapcsolathoz ketto, azaz kereken 2 ember szuksegeltetik?
peace
há\\\'de 2008.04.18. 10:33:56
De hidd el, hogy van olyan, amikor csak kapkodod a fejed, nem kapsz levegőt, és keresed, hogy hol az igazság. Van ilyen!
van, igen tényleg..én is jártam így, kerestem az okokat, de nemigen találtam..egyszerűen csak ezt osztották.. oszt jóvan. És nem ez volt az első, de az utolsó sem...
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 10:38:50
Én csak azt szeretném tudni, hogy a pasik is ennyit "dolgoznak-e" a kapcsolataikon, miszerint mit ronthattam el....... nem ezt tapasztalom, simán továbblépnek azzal, hogy ők jók voltak és a másik a traktor-belső.
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 10:39:05
Kellemes napot mindenkinek!
Nem tudom TtTtT pasija milyen belső tulajdonságokkal rendelkezett, a dolog nagyban függ ettől. Hogyha minden apró problémát jelzett, tán akkor van értelme az önmarcangolásnak. Nagyon sok kapcsolatban van úgynevezett pohár, de sok esetben csak akkor tolják az ember arcába, mikor már ha akarna sem tudna ellene semmit sem tenni. Lehet ez valami önvédelmi mechanizmus, nem tudom. Egy kapcsolatnak addig van értelme szerintem, amíg hogyha problémák merülnek is fel, van olyan fél a kapcsolatban, aki meg akarja oldani és van olyan fél, amelyik hagyja, hogy legalább megpróbálják megoldani a problémát. Azt hiszem, ebben a kapcsolatban is az őszinteség hiánya volt a legnagyobb probléma. Nem vagyok benne biztos, hogy Veled nem lehettek volna ugyanolyan boldogok a hétköznapok, mint azzal a leányzóval, akivel most van, csak valamiért meg sem próbálta, hogy ez lehetséges ez.
A legtöbb ember manapság, hogyha veszíteni valója nincs, akkor ha már ha betelt a pohár, lép. Mégha abból a pohárból jelen esetben pl. TtTtT tudott is volna cseppeket eltávolítani, egyszerűbb volt keresni egy újat. Egyre inkább azt látom, hogy az emberek bármennyire is nagy volt a szerelem, bármennyire is éreznek még mélyen belül, ha nem is olyan lángolóan, de szerelmet, az idealista boldogságot keresik és sokkal könnyebben eldobják maguktól azt, akiknek adott esetben 5 év után méltó befejezés, s tán még egy esély is járna. Félre ne értsetek, nem a kommunista korszakban megkötött vidéki házasságokra gondolok, amikor ha már a szerelem teljesen el is múlt, akkor is egymást kínozták az emberek, mert mit szólnak majd. Egyszerűen manapság sokkal hamarabb kimondja mindenki a szakítsunk szót és hogy ebben a dologban a saját felelősségét is felvállalja és azt komolyan is gondolja... már nem működik.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 10:40:29
szépmező 2008.04.18. 10:40:44
kedves posztíró, ne haragudj de egy kapcsolatban figyelni kell mindig, miért nem vetted észre hogy mivel tellik be a pohár?
persze nem biztos, hogy ezen lehetett volna változtatni, ettől függetlenül jobb ha előjönnek a problémák idejében.
egyébként drukkolok neked, hogy le tudd zárni, és ne emészd magad tovább.
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 10:42:04
"Én csak azt szeretném tudni, hogy a pasik is ennyit "dolgoznak-e" a kapcsolataikon, miszerint mit ronthattam el."
Jelen esetben is ezen "dolgozom", már ha hagynak dolgozni és ha kíváncsi még egyáltalán valaki erre a "munkára".
A szakítás egy férfinak is ugyanúgy tud fájni, mint egy nőnek, a fájdalom viselője nem a nemtől függ, hanem attól, hogy kit vágtak fejbe egy szívlapáttal a szakítsunk, vagy az "ez így nem megy" szavakkal körítve.
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.04.18. 10:42:07
tan csak nem a kommunikaciora gondolsz? vagyis jelen esetben megint annak hianyara?
peace
kiralylany 2008.04.18. 10:42:26
a kérdés jó :)
5 év és ilyen szakítás után kell az egyedüllét. kicsit rá kell találnia az embernek önmagára. Jelentem nekem sikerült. Már csak a barna herceg hiányzik :)
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.04.18. 10:45:16
mindenki maskent eli meg a szakitas tenyet, a pasik - fogalmam ninc hany szazaleka - kattog egy darabig azon, hogy namost akkor mija bubanatos eghajlatot toltam el?
reszemrol nem ezen mulik a dolog, mivel minden ember mas es mas, igy nem tudsz standard-eket felallitani. lehet, hogy az egyiknek bunko vagy, a masiknak meg pont az tetszik... vagy valami ilyesmi
peace
szépmező 2008.04.18. 10:45:48
//egyelőre fotón :)//
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 10:45:54
Dejó, hogy ellenpélda vagy.
Valóban nem a nemi hovatartozásodtól függ.....csak, nem tudom...., nem ezt látom....
De szerintem meg függylen kell legyen attól is hogy ki mondja ki, hogy szakítsunk. VÉgülis 2 ember kapcsolata megy tönkre....szóval elvárnám, hogy a másik is gondolkozzon el azon, hogy mi a probléma....érted-e, amit itten firkálgatok?
szépmező 2008.04.18. 10:47:46
pedig az új szoknya edzi a nadrágot :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 10:47:51
peace Silas · chillin.blog.hu/ 2008.04.18. 10:45:16
nem akarnék sztenderdeket állítgatni....:) szimpla kíváncsiság. Épp közvéleményt kutatok a témában egy szociológiai tanulmányhoz :DDDDD Hihető volt az indok? :DDDD
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 10:48:48
tan csak nem a kommunikaciora gondolsz? vagyis jelen esetben megint annak hianyara?
Tulajdonképpen arra, amihez szintén két ember szükségeltetik. Hiába van valakinek bekapcsolva az adóvevője, hogy észrevegye a jeleket, ha azok mélyen, belül zajlanak, akkor ha nincs kommunikálva az egész, akkor mit tehet az ember? Addig nyaggatja a másik felet, hogyha érez valamit, de nem tudja mit, míg a partner végre elmondja azt. Csakhogy addig eltelhetnek hónapok is akár, amikor hiába szeret igazán, annyira el tud valaki távolodni, hogy a problémák kimondása után azok változtatására a legnagyobb erőfeszítések ellenére sincs remény. Ezt gondolom legalábbis én.
Omnibusz 2008.04.18. 10:49:26
Férfi létemre még sose találtam adott hosszúságú de különböző szélességű nadrágokat. Te ilyet hol láttál?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 10:50:22
Erről van szó!
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.04.18. 10:51:27
Fitz 2008.04.18. 10:52:48
Azért 4.5 év sok idő...de mondjuk megértem, én is keresném kicsit magam így 6 év után.
Egyébként meg kikérem ezt a megkülönböztetést a szőkék nevében! Bár jómagam barna vagyok (na jó, néhány korai ősz hajszállal, de erről is a nők tehetnek...). :)))
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 10:53:05
Zsitke:
"De szerintem meg függylen kell legyen attól is hogy ki mondja ki, hogy szakítsunk. VÉgülis 2 ember kapcsolata megy tönkre....szóval elvárnám, hogy a másik is gondolkozzon el azon, hogy mi a probléma"
Teljesen egyetértek Veled, erre írtam korábban, ha nem is ilyen konkrét szavakkal, hogy a problémák boncolgatása mostanában egyre inkább a kapcsolat egyik-másik szereplőjének jelent csak valamit, a másik fél pedig egyszerűen csak kimondja a végítéletét a kapcsolatnak.
Persze, kérdés az, hogy ilyenkor van-e még értelme a ragaszkodó félnek a hibákat keresnie... Erre majd hamarosan tudok válaszolni, vagy egy fájdalmas poszt írásával, vagy pedig pozitív életenergiát sugározva a kommentek között.
Negrogo 2008.04.18. 10:53:51
Ez jo. Ellentmondasos a mondat. Bar lehet, amugy is elhagyta volna. De igy koynebb volt.
Es nem biztos, hogy te elrontottal vmit. Radunt ennyi ido utan nem volt jo a szex. Ezt nem lehet tudni. Mindennek van oka. A postiro legalbb tudja, hogy a szakitas vegso oka egy masik no volt. inkabb orulne ennek.
En meg mindig (ffi vgyok) azon kattogok, hogy miert dobtak el. Mert nincs mas pali az immaron 2 hete ex casjomnak. Egy jo kapcsolatom volt minden teren es megis kilepett a holgy. Miert es ok nelkul! Sot, ugyanugy szenvedett mint en es sirt. Ez sokkal roszabb mint az, hogy ha tudod kiert vagy miert szakitottak veled...
há\\\'de 2008.04.18. 10:56:18
Tulajdonképpen arra, amihez szintén két ember szükségeltetik. Hiába van valakinek bekapcsolva az adóvevője, hogy észrevegye a jeleket, ha azok mélyen, belül zajlanak, akkor ha nincs kommunikálva az egész, akkor mit tehet az ember? Addig nyaggatja a másik felet, hogyha érez valamit, de nem tudja mit, míg a partner végre elmondja azt. Csakhogy addig eltelhetnek hónapok is akár, amikor hiába szeret igazán, annyira el tud valaki távolodni, hogy a problémák kimondása után azok változtatására a legnagyobb erőfeszítések ellenére sincs remény. Ezt gondolom legalábbis én.
Na erről szövegeltem én is, ha a másik mélyen magában éli meg a számára poblémát jelentő dolgokat, akkor felszínem semmi jele a bajnak, viszont a másikban csak halmozódik...ehhez tényleg kevés a legjobb adóvevő is:(
Fitz 2008.04.18. 11:00:20
Nem biztos, mert akkor meg azon kattogsz, hogy miért jobb neki az a másik? Jobb nálad? Ha igen, szar ügy, ha nem akkor főleg. Azért nincs jó válasz, mert nem ez a kérdés.
Valamiért a másik kell és ennyi.
A sírást ne csodáld, van az úgy, hogy belátja a lány, hogy hosszú távon nem Te kellesz, de mégis szenved, mert nem múlik nyomtalanul a dolog.
is 2008.04.18. 11:01:48
könnyen lehet, hogy tévedek, de van egy olyan megérzésem, hogy itt azért volt 5 évig jó a kapcsolat, mert a nő örömmel fogadta el, amit a pasi adott, és azon nem sok gondolkodás történt, hogy a pasi mit is szeretne kapni ettől a kapcsolattól. a szerelem nem az, hogy élvezzük lovagunk gálánsságát. a szerelem nem elfogad, a szerelem ad, és aktívan keresi, hogy mit adhat. a 'betelt a pohár' azt jelenti, hogy a pasi végképp aránytalannak tartotta az adok/kapok arányt. mondjuk vigyük le egyszerű időarányra: heti mennyi időt töltöttek a nő által javasolt programokkal/témákkal, és mennyit a pasiéval?
nem a konkrét helyzetre írom, de az ilyen problémák tipikusan olyan kapcsolatban jönnek elő, amelyben a pasi gazdagabb, a nő meg szebb, és mindketten kicsit yuppiek. ez azonban nem az adok/kapok vége, ezen túl kell elkezdeni azt nézni, hogy mit adok még bele a kapcsolatba, és mit kapok tőle.
kiralylany 2008.04.18. 11:02:06
Na jó, lehet szőke is, de ne túlzottan...
Ősz hajszálak nálam is vannak, nem fáj az.
6 év? hmmm hmmm
Na az se semmi
eliza 2008.04.18. 11:02:58
hogy miért volt fogékony egy másik nőre, mikor "öröm és bódottá" látszólag? nos, ez sem a Te hibád. ő így volt összerakva.
itt lehet aztán még keresgélni, hogy aszongya: életkor, első komoly kapcsolat, kisebbrendűségi érzés, és ezért magával ragadta a másik rajongása stb. de valsz egyiknek sincs köze hozzád, illetve csak idő kérdése, hogy mikor csap le a villám.
ettől még lehettek gondok a kapcsolatban, de gondok minden kapcsolatban vannak. a tanulságot ott kellene megtalálni, hogy hogyan vedd észre legközelebb, ha ilyen emberrel hoz össze a sors, és ne kövesd el még egyszer ugyanezt a hibát. na, ebben nem vagyok biztos, hogy ezt már megtanultam.
ja, a félreértések elkerülése végett: én nem táplálok haragot a volt pasimmal szemben. igazából soha nem is haragudtam rá.
há\\\'de 2008.04.18. 11:03:39
háde, én még nyáron sem bírom elviselni a szoknyát :)
én is hülyén érzem magam benne, és mindig az jár az agyamban, hogy tutira fölfújja szél vagy betürődött az alsómba:DDD
szépmező 2008.04.18. 11:04:22
részben vitatkoznék.
mindig meg kell próbálni kideríteni,hogy a másik mit gondolhat.
Omnibusz 2008.04.18. 11:04:22
Hasonló cipőben járok, de 3-4 hét rejtvényfejtés elég volt. Az én ex-emnek az nem tetszett, hogy 1 hónap vizsgaidőszak(ami alatt folyamatosan dolgoztam) + utána az, hogy kirúgtak hazavágott. 2 év kapcsolat után neki meg sem fordult a fejében, hogy támaszt nyújtson a nehéz napokban, hogy megértő legyen, inkább szakított, mert akkor szórakozhat legalább egyedül.
Búbánatot dobtam a kukába, találok jobbat. Nálam ez a tanulság.
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 11:04:29
Fitz:
"A sírást ne csodáld, van az úgy, hogy belátja a lány, hogy hosszú távon nem Te kellesz, de mégis szenved, mert nem múlik nyomtalanul a dolog."
Vagy pedig kapuzárási pánikkal van dolgunk, tisztában van vele az illető, hogy hosszútávon csak vele tudja elképzelni az életét, de a kalandokért feláldozza a kapcsolatot és tán a futó kapcsolatok utáni ürességet gyászolja. Nagyon sok oldalról meg lehet közelíteni ezt a problémakört is. Hogyha elmúlt minden, továbbra is tartom azt, hogy csak úgy lehet elválni, ahogy a legtöbb pasi szokta rendezni a kapcsolatokatok. Nem kellesz, ennyi. Nem indokol, nem marad vigasztalni, elhagy, eldob, keres másikat vagy már éli tovább az életét mással. Hogyha ennél érzelmesebb a búcsú mindkét félnél, akkor ott még ha van valamelyik félnek energiája, akkor egy lehetőséget mindenképpen keresnék, hogy vagy el legyen törölve a fejezzük be kijelentés, vagy pedig immár minden érzelemtől mentesen legyen kimondva.
céerem 2008.04.18. 11:13:13
Krizsabali 2008.04.18. 11:14:00
De hogy érezheti v.ki azt öt év együttlét után, hogy "nincs veszítenivalója"???
Is dumájára meg, hogy tutira arról volt szó, hogy a csaj - ha nem is elvárta, de minimum viszonzás nélkül - elfogadta mindazt a szépet és jót, amit öt éven át kapott, de szart energiát fektetni a kapcsolatba, csak annyit, hogy ha ehhez valaki öt éven keresztül asszisztál egy kumma szó nélkül, az azért árulkodik valamiről... könnyű előzmények nélkül előráncigálni ilyen totál megfoghatatlan indokokat, és "mellesleg" megjegyezni, hogy egyébként már találtam is helyetted valaki mást.
há\\\'de 2008.04.18. 11:14:26
részben vitatkoznék.
mindig meg kell próbálni kideríteni,hogy a másik mit gondolhat.
a sérüléstől függ, hogy ki akarom e deríteni, h a másik gondol...
kapcsolat közben, meg a túl sok agyalás megint csak cseppeket szül abba bizonyos pohárba..
Fitz 2008.04.18. 11:15:12
jaja, ez is tipikus. Még élni akar, aztán rájön, hogy szart sem ért az egész kaland, de akkor már késő.
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 11:17:23
"De hogy érezheti v.ki azt öt év együttlét után, hogy "nincs veszítenivalója"???"
Ezt attól/azoktól kell kérdezni, akik meg sem akarják próbálni, hogy van-e még annyi a kapcsolatban, hogy jobbá tegyék a kapcsolatot. Nem egy fél éves kapcsolatról beszélek én sem, hanem mondjuk egy 3-5 éves kapcsolatról, amiben mondjuk az utolsó negyedévet leszámítva, mindketten boldogok voltak.
céerem 2008.04.18. 11:17:49
szépmező 2008.04.18. 11:19:08
(egyre szelídebbek a neveid a hétvége felé haladva :)))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:21:04
az is vacak, ha az egyik fél mindig elmondja, ha bántja valami (épp azért, hogy ne maradjon feldolgozatlan), de a másik erre nem képes, csak kimutatja, hogy neheztel valamiért, de az úristennek sem mondaná meg, mi a baja, még akkor sem, ha konkrétan rákérdeznek. A másik azért vakarja véresre a lelkét, hogy kiderítse, hol is hibázott, mit szúrt el, de választ nem kap és így esélyt sem arra, hogy jóvátegye, vagy védekezzen, ha alaptalan a neheztelés.
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 11:21:21
Fitz 2008.04.18. 11:15:12
"jaja, ez is tipikus. Még élni akar, aztán rájön, hogy szart sem ért az egész kaland, de akkor már késő."
.... és azt közben nem is gondolja, hogy adott esetben lehetne azzal a partnerrel is "élni", akit el akar hagyni. Új randik, együtt töltött "csakmi" hétvégék stb.
Akkor jöjjön erre egy közhelyes idézet:
"Ki úgy szeret nem tud távol lenni ilyen hosszú ideig, maradj mostmár ott ahol vagy legyél boldog azzal kivel éppen élsz, és ha nincs még olyen kivel élni tudnál ne feledd van még remény"
szépmező 2008.04.18. 11:22:11
céerem 2008.04.18. 11:23:58
igen, de erre már a második találkozásnál is rá lehet. vagy az elsőnél. nemhogy öt év után!!!
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 11:24:28
szépmező 2008.04.18. 11:22:11
kuglóf erre néhány év után már igenis rá kell érezni. vagy legalábbis arra, hogy valami nincs rendben.
Ráérzel, hogy nincs rendben valami, faggatod, de ugyanúgy zárkózott. X idő múlva megmondja, mi bántotta és lehet már késő. Mit tudsz csinálni? Tulajdonképpen semmit.
szépmező 2008.04.18. 11:25:45
de van olyan, hog yaz ember még nem ismeri magát eléggé és nem tudja, hogy mi lesz probléma mondjuk két év múlva és addigra már nagyon kötődik érzelmileg és csak rágódik meg maga se tudja hog ymi van
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:26:16
Kurva idegesítő, ha pl. te őszintén beszélsz a problémákról, a másik csak kummog befelé.
há\\\'de 2008.04.18. 11:26:19
céerem 2008.04.18. 11:27:10
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:28:12
szépmező 2008.04.18. 11:28:54
kummog befelé :))) ez jó.
akkor most kénytelen tovább fokozni a helyzet :)
a legtöbbször az van, hogy vagy az ember szereti jobban a másikat vagy fordítva.
és a középút meg mintha alig létezne.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:29:45
nem akar az ökörcsorda legelni 2008.04.18. 11:30:18
crm azaz Cirmókmirmók 2008.04.18. 11:27:10
milyen jó is az a kapcsolat, ahol rákérdezel, hogy mi bántja a másikat, de ugyanúgy zárkózott marad és nem mond semmit...
Nem a kapcsolat milyensége határozza ezt meg. Hogyha alaptermészeténél fogva magába zárkózik és nem mond senkinek semmit, csak magában gyötrődik, akkor az nem a kapcsolat értékéből von le, pláne hogyha igyekszel, hogy ez feloldódjon.
szépmező 2008.04.18. 11:31:09
céerem 2008.04.18. 11:32:09
ha vki zárkózott és nem tud megnyílni a "kapcsolatában" akkor nem a megfelelő emberrel van dolga.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.18. 11:32:40
Kedves Posztíró!
én is gyűlölöm, ha valaki kész tények elé állít. miért nem lehetett előbb szólni, h valami nincs rendben? szerintem a pasi megrekedt egy óvodás emocionális szintjén. ez nem egyszerűen a szokásos kommunikációhiány, hanem annál több, amikor azt sem tudja, hogy mit akar, vár el tőled, mert önmagát sem ismeri.
az ilyenekért nem kár.
ne bánkódj miatta.
a "nézz magadra, mi lett belőled" mondaton azért érdemes elgondolkodnod. nem feltétlenül a jelentésén, hanem azon, h miért kellett ilyen bántóan lezárnia. miért kllett neki egy ilyen durva eszköz az elszakadáshoz. lehet, h már előtte is egy überbunkó volt, csak nem vetted észre? :)
céerem 2008.04.18. 11:33:40
Negrogo 2008.04.18. 11:35:01
"van az úgy, hogy belátja a lány, hogy hosszú távon nem Te kellesz"
Aha, ja. Elotte meg arrol beszelt, hogy nem birna mar massal elkepzelni magat, de jo, hogy itt tart a kapcsolatunk. Nagyon szeret, ne hagyjam el soha.
Az ilyenekrol meg mar nem is beszelve, hogyan venne fel majd a nevemet ha a jovoben osszehazasodunk.
nyanyanya 2008.04.18. 11:35:15
Reggelt
Empty 2008.04.18. 11:37:03
szépmező 2008.04.18. 11:37:34
Prez (törölt) 2008.04.18. 11:37:38
céerem 2008.04.18. 11:39:26
vélemény?
nyanya
nekem is, csak érdekelne, hogy mit jelent az a nézd meg, mi lett belőled dolog is...
Krizsabali 2008.04.18. 11:41:24
Csak nekem full antipatikus a postiro?"
Na, ez igazán kíváncsivá tett! Miért antipatikus?
TtTtT 2008.04.18. 11:41:33
Ezzel teljes mértékben egyet értek. Van aki ki tudja mondani, van aki nem. Van akinek katalizátor kell ahhoz, hogy ezt ki tudja mondani. És ha az a katalizátor épp egy másik, akkor már nagy bajban vagy. Talán jogosan kezd el gondolkodni az ember azon, hogy mi volt előbb, a baj vagy a katalizátor.
posztíró
Hopi Bond 2008.04.18. 11:42:03
nincs pohár... :DDDDD
céerem 2008.04.18. 11:42:32
öt év alatt ennyit sikerült?
mi az, hogy mi lett belőled? ezt mire értette?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:42:33
Nem tudom, nem olvastam a posztot (de pszt)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:43:20
céerem 2008.04.18. 11:44:13
Prez (törölt) 2008.04.18. 11:47:24
Krizsabali 2008.04.18. 11:47:30
Csak nekem full antipatikus a postiro?"
vagy ezt csak így mindenféle magyarázat nélkül?
céerem 2008.04.18. 11:47:56
szelidülök :)
Hopi Bond 2008.04.18. 11:48:21
cirmókmirmók: egyre jobbak a neveid :DDD
céerem 2008.04.18. 11:51:16
amúgy ezt már észrevettem, hogy az összes sztoriban van olyan elszólás, ami miatt a posztíró lesz az antipatikus és kommenteket olvasva régen megbánta már, hogy az ilyen mondatokat beleírta. most meg nem válaszol.
hát a srác technikája sem semmi, az igaz.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 11:52:00
Prez (törölt) 2008.04.18. 11:54:15
Hopi Bond 2008.04.18. 11:54:46
persze a legkirívóbb offolások ellen továbbra is törvény teljes szigorával csapok le :D
szépmező 2008.04.18. 11:55:36
igen a psoztíró vlsz érzi hogy hibázott :)
TtTtT 2008.04.18. 11:55:42
Egyébként nem is az volt a célom a posztírással, hogy szimpatizánsokat szerezzek. A véleményetekre vagyok kíváncsi.
Fitz 2008.04.18. 11:56:14
Szerintem sem gyógyszerész. :)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 11:56:17
valaszolt a posztiro
TtTtTt volt aki a posztot irta.
céerem 2008.04.18. 11:56:23
céerem 2008.04.18. 11:59:48
előbb fejtsd ki, hogy mi az, hogy mi lett belőled. olyan felemás a sztori, így elég nagy hülyeségnek tűnik.
TtTtT 2008.04.18. 12:00:50
Ps. Ti nem dolgoztok?
céerem 2008.04.18. 12:02:09
válaszolsz végre?
Krizsabali 2008.04.18. 12:02:28
de azt még mindig nem írtad le, mire értette, hogy "nézd meg mi lett belőled"!?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 12:02:52
de. nagyon.
hatalmas intenzitassal. nem latszik?:D
céerem 2008.04.18. 12:04:11
de, dolgozunk, képzeld.
céerem 2008.04.18. 12:05:00
was ist das?????
Omnibusz 2008.04.18. 12:05:07
Prez (törölt) 2008.04.18. 12:05:12
lilisvenson 2008.04.18. 12:05:32
Én plasztikai műtétre tippelek. Nagyobb mellek, vagy ilyesmi...?
céerem 2008.04.18. 12:06:52
Prez (törölt) 2008.04.18. 12:07:11
Fitz 2008.04.18. 12:07:34
Ne már, mindig csak a happy end...! :)))
Prez (törölt) 2008.04.18. 12:08:06
:D:D:D
Krizsabali 2008.04.18. 12:08:37
természetesen jól teszed, ha leszarod, hogy kinek vagy antipatikus. megnéznék mindenkit, hogy egy ilyen jellegű szakítás után fél évvel még mindig az önsajnálatban és az értetlenségben fetrengve mennyivel lenne megértőbb exével szemben...
TeZse,
hogyan lehetett meglepő számodra a tárgyilagos stílus "erőltetettsége", amikor a posztoló maga szögezte le, hogy még fél év után is gyűlölködik!? sz.tem az vesse rá az antipátia első kövét, aki hasonló érzelmi érintettség esetén ennél gálánsabb bírna lenni...
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.04.18. 12:09:16
lilisvenson 2008.04.18. 12:10:38
:-))) Ő írta, hogy nem lett se kövérebb, se csúnyább, sem UFO:-), sőt!!!
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.04.18. 12:10:56
amúgy jóbarátunkat szájmont lehetne idézni, de ő most éppen karmolósat játszik vagy kormolósat?
Rocks 2008.04.18. 12:11:29
"de mi a sztori, mi történt öt év alatt? a posztíró eléggé vak volt, mert ha baj van, azt minden esetben érezni lehet. valami nem tuti. ráadásul öt év együttlét után..."
Lehet, nem vak, csak süket... első menyasszonyságom idején az utolsó 6 hónapban folyamatosan mondtam, hogy a dolog így nem fog menni, mert ez és ez és ez nem jó, nem tetszik stb.(kis elégedetlen). Aztán, mikor leültem és kimondtam a vége szót, a fiú tágra nyílt szemekkel és eltátott szájjal kérdezte, mi van, miért nem szóltam korábban...
"mostohalányomnál" viszont a fiú nagy szerelemmel megkérte a lány kezét...aztán 3 hét múlva jött a nyitottwcajtó, samponosflakon stb. dumával, tényleges előzmények nélkül...
ki tudja, a posztírónál hol az igazság...
céerem 2008.04.18. 12:11:42
Hopi Bond 2008.04.18. 12:11:44
látom nem tiszteled sem a jelvényt, sem az egyenruhát :DDD
ohmyFgod 2008.04.18. 12:11:58
Ugyan ott tartanánk.
És az is biztos, hogy mindig kettőn áll a vásár. Az a mód, ahogyan a srác eljárt, valóban köcsögség, de kíváncsi lennék, hogy te mit csináltál... Az pedig, hogy nem vetted észre, szintén magárért beszél.
Prez (törölt) 2008.04.18. 12:12:58
céerem 2008.04.18. 12:13:42
ha vmi nincs rendben, azt akkor is tudod. max tagadod.
céerem 2008.04.18. 12:14:36
Mooon 2008.04.18. 12:15:18
az értékellek mint embert majd jóóó idő elteltével éred majd el.... nem most lesz, úgyhogy egy kicsit kezd el gyakorolni a türelmet.... Régi, nem túl kedves emlék alapján azt tudom mondani, hogy egy nap majd úgy kelsz, hogy már nem jut eszedbe haragudni rá.... mert már nem fontos.... fontosabb lesz a reggeli/kávé/tea/munkakérdések..... és még ehhez képest is jó idő telik majd el, amíg azt érzed majd hogy csinál, amit csinál... Tulajdonképp legyen boldog azzal akivel van, legalább neked is van esélyed arra, hogy találj valakit, aki szeret...
mert ez így hazugság volt, ha 5 év volt, ha nem.....
TtTtT 2008.04.18. 12:15:54
szerintem semmi , ez az ő búcsúmondatai egyike volt, ezért is kellett leírnom.
Én kívül, belül normálisnak érzem magam, természetesen, 5 év alatt az ember változik, ha egy picit is intelligens, akkor jó irányban. Nem volt sem plasztikai műtét, sem elkényelmesedés a dologban, csak fejlődtem. Valószínűleg, ezt ő úgy érezte, hogy az ő érdeme. Már érted? Ez zavar.
Rocks 2008.04.18. 12:16:20
Cirmi
"ha vmi nincs rendben, azt akkor is tudod. max tagadod."
qrva igazad van... tényleg
TtTtT
dolgozik a fene!
Mooon 2008.04.18. 12:16:34
céerem 2008.04.18. 12:17:03
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.04.18. 12:17:16
Akkor pedig nincs min meglepődni, biztos vagyok benne hogy csak nem akarta észrevenni a jeleket, biztos mással volt elfoglalva, vagy csak úszott az árral és semmit nem tett azért hogy a kapcsolata öt év után is boldog legyen!
TtTtT 2008.04.18. 12:19:31
Igen, ezt nehéz feldolgozni, hogy hazugság volt!?
Prez (törölt) 2008.04.18. 12:22:16
a véleményünket kérted, sz@rd le, h ki mit gondol rólad! :)
szépmező 2008.04.18. 12:22:23
DE MÉGIS MIRE GONDOLHATOTT????
(mi lett belőled)
TtTtT 2008.04.18. 12:23:19
Örülök, hogy biztos vagy benne. Bár már én is ilyen tisztán látnám a dolgokat.
lilisvenson 2008.04.18. 12:24:20
Hát, ha nem volt plasztikai műtét és semmi drasztikus ill. nagyobb változás, akkor nem értem most már én sem, hogy mi ez a nézzmagadramilettbelőled mondat...:-S
Szerintem meg a posztíró nem antipatikus, csak nem akarta húzni a rétestésztát és elnyálazni, elnyavalyogni a sztorit. Inkább igyekezett tömör és viszonylag tárgyilagos maradni.
Mooon 2008.04.18. 12:24:33
egy része már igen.... Nyilván nem tudom, hogy honnan van más a képben, vagy hogy mikor kezdett el bármilyen szinten kinézegetni a kapcsolatból, de onnantól fogva igen :(
Ilyenkor az ember először jön azzal magának, hogy nem dobunk csak úgy el 3-4 évet.... De aztán hiába szeret mint embert, már elkezd nem úgy nézni rád, és még húzza mondjuk egy évig, aztán akkor azt vágja a te fejedhez, hogy neki betelt... A helyett, h pl.: egy évvel ez előtt azt mondaná, hogy ez vagy az nem stimm., és én így nem tudom/akarom folytatni... De X évet az ember nem dob oda, és ebből jön a végén, hogy már akár csúnyán oda is mondogatnak az emberek egymásnak, ahelyett, hogy időben lezárnák :(
Mooon 2008.04.18. 12:27:15
de még jövök :))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.18. 12:29:00
az én készülékemben van a hiba, ha ezek után nem értem azt a bizonyos mondatot?
de vagyunk itt még páran ezzel, úgy látom.
TtTtT 2008.04.18. 12:31:03
Arra, hogy jobb, műveltebb. Csak nem gondolom, hogy ez az ő érdeme.
Tytonia 2008.04.18. 12:32:56
Még sosem szóltam hozzá a történetekhez, de ez itt most igazán durva, úgyhogy megteszem.
A szakító felet szerintem sokan sokféleképpen jellemezték, úgyhogy ettől most el is tekintek. Csak egy személyes hozzáfűznivalóm lenne: én 6,5 év után szakítottam a kedvesemmel, mert beleszerettem valaki másba. Így tartottam tisztának. Pedig jó dolgom volt mellette, csak éppen a "tűz" hiányzott. Összejöttem az újjal, de egy idő után kezdett hiányozni a régi kedves, és a mai napig hiányzik. Talán a szerencsének köszönhető, talán meg annak, hogy mindketten olyan emberek vagyunk, amilyenek, a lényeg, hogy a mai napig tartjuk napi szinten a kapcsolatot és azóta neki is új párja van. És, hogy mit akartam kihozni ebből az egészből? Azt, hogy éveket nem lehet egy huszárvágással kitörölni, semmissé tenni, és legyen akármilyen "gerinctelen" a szakító, biztos vagyok benne, hogy akár csak némán is, de vissza fog még Téged sírni kedves posztíró. Persze Te akkor már boldog és sikeres leszel valaki mással, és lehet, hogy nem is fogsz erről tudni.
Panzer 2008.04.18. 12:37:08
Nagyon hianyzik a tortenet masik fele...
szépmező 2008.04.18. 12:37:26
köszönöm.
azt hiszem félreérthető voltál. vádnak hangzott a "mi lett belőled" :)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.18. 12:40:17
céerem 2008.04.18. 12:42:39
senki nem mondja a "nézz magadra, mi lett belőled" mondatot pozitívan, plána szakítás egyik okaként. Nem hiszem, hogy azt akarta mondani, h nézz magadra, mi lett belőled, olyan intelligens, okos éa toleráns lettél, hogy betelt a pohár.
nem veled van bajom, csak nem értem a mondatot. vagy vmit nem mersz bevállalni?
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.04.18. 12:45:31
Panzer 2008.04.18. 12:46:40
Krizsabali 2008.04.18. 12:47:50
crm, ezzel egyetértek... kicsit mintha tényleg maszatolna a posztoló
lilisvenson 2008.04.18. 12:49:14
Szerintem az előtte lévő mondattal érthető pozitívnak a változás, hisz a srác azt mondta, örülhetsz, hogy volt az az 5 év. Nyilván magának profitálja a pozitív változásokat a posztírón, ill. posztíróban.
céerem 2008.04.18. 12:50:45
nem. NEM mondasz ilyet, ha elismerni, dícsérni akarsz. akkor azt mondod, hogy bár rengeteget változtál előnyödre, de....
lilisvenson 2008.04.18. 12:51:22
Panzer 2008.04.18. 12:51:25
"Orulj, hogy egyaltalan ot evig veled maradtam, figyelembe veve, hogy mi lett beloled..." :(
gargoyle 2008.04.18. 12:51:59
szerintem is nemfuggetlen az hogy ki mennyire eli meg a szakitast, sokkal jelentosebbek az egyeb parameterek, kornyezeti hatasok
- a nok hajlamosabbak sokaig latvanyosan szenvedni, a pasik inkabb magukba rejtik a banatuk es csakazertis mar masnap folyik az alkohol es dolnek a nok.
- akivel szakitanak annak mindig rosszab mint aki szakit, hisz nem az o dontesuk a kozos megegyezes azert kisebbseg erosen)
- lelki alkattol is fugg, en altalaban maskepp dolgozom fel a hasonlo esemenyeket, nem sotetben sirdogalassal de ez nem jelenti hogy nem gondolkozom el rajta vagy nem erint meg.
Panzer 2008.04.18. 12:52:05
lilisvenson 2008.04.18. 12:52:49
TtTtT 2008.04.18. 12:53:19
Azért írtam ide, mert nekem is mellbevágó volt.
Nincs olyan, amit ne mernék bevallani. Talán az a baj, hogy kiragadtátok a szövegkörnyezetből. Véleményem szerint, ő ezzel nekem nem bókolni akart, csak azt akarta mondani, hogy végül is nem jöttem ki rosszul ebből a kapcsolatból. És ezt rettenetesen rosszul éltem meg. Hogy mondhatta ezt?
Panzer 2008.04.18. 12:54:32
céerem 2008.04.18. 12:55:16
de TtTtT nem ír semmit, ezért találgatunk, aztán majd jól megkapjuk, hogy mi nem dolgozunk és utáljuk.
lilisvenson 2008.04.18. 12:55:34
Tényleg, mi lett belőled? Csak nem híres vagy, ill. lettél ;-)
céerem 2008.04.18. 12:56:29
mi van??????
TtTtT 2008.04.18. 12:56:33
De nem ezt mondta!!!
szépmező 2008.04.18. 12:57:25
"nem veled van bajom, csak nem értem a mondatot. vagy vmit nem mersz bevállalni?"
ez most a Harcos Cirmók :))))))
Zahara 2008.04.18. 12:57:56
Nekem semmilyenpatikus a posztíró, de szerintem nem maszatol.
Nem egyszerűen arról van szó, hogy a fickó azzal mentegette saját taplóságát, hogy megpróbált rávilágítani: nem volt elpazarolt 5 év a vele töltött idő, mert lám, milyen hercegnőt varázsolt TtTtTt kisasszonyból?
Panzer 2008.04.18. 12:57:58
Csak azzal egeszitenem ki, amit CRM tapintatosan kihagyott, hogy ot ev alatt rendesen meg is lehet csunyulni - ami szinten lehet szempont.
céerem 2008.04.18. 12:58:25
nem kiragadtunk egy mondatot, hanemkiragadtuk A mondatot. hallottam már ilyet nagyon negatív értelmezésben fiúbarátaim elbeszéléseiből.
szépmező 2008.04.18. 12:59:29
és mi van ha mindkét irányba értette a srác?
1. ocsmányul rút lett
2. viszont számos tulajdonsággal lett gazdagabb a srác miatt
céerem 2008.04.18. 12:59:38
"hogy bár rengeteget változtál előnyödre, de...."
De nem ezt mondta!!!
hát éppen erről beszélünk. nem ezt mondta, nem ez volt az indíték. ha ezt akarta volna mondani, ezt mondta volna.
Rocks 2008.04.18. 13:00:22
"vagy vmit nem mersz bevállalni?"
vajon olvasunk-e egyszer olyan posztot, ahol az író bevállalja a saját szemetét, és próbálja nem egyoldalúan megírni a sztoriját...
céerem 2008.04.18. 13:01:35
nem, de akkor mellőzze ezeket a nagyon is egyértelmű mondatokat, aztán majd jól nem ragadunk ki semmit.
ez nem is sztori volt amúgy.
Panzer 2008.04.18. 13:01:40
Nem, de a remeny hal meg utoljara. :)
Hopi Bond 2008.04.18. 13:02:30
pl munkában én azt szeretném mondani egy hülye feladatra, hogy: "bmeg én ezt meg nem csinálom", erre azt mondom, hogy: "okés főnök, rendben, meglesz" :D
szépmező 2008.04.18. 13:03:21
céerem 2008.04.18. 13:03:36
én ezt pont tegnap mondtam.
de nehogymár a "És egyébként is, örülhetsz, hogy egyáltalán volt az az 5 év. Nézz magadra, mi lett belőled." mondatok negatív kicsengését kérdőjelezzük meg.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:04:13
Nyahu megnézhetjük a szép hosszú combjaidat? :)
//egyelőre fotón :)//
Ööööö, azt nem mondtam h szégyenlős vagyok?:)Amúgy meg, nagyon cseles, elősször mustra érdemes e élőben megetkinteni?:P:D
Omnibusz 2008.04.18. 10:49:26
Nyahu 2008.04.18. 10:11:49
Férfi létemre még sose találtam adott hosszúságú de különböző szélességű nadrágokat. Te ilyet hol láttál?
Hehe, én arra gondoltam h a férfi gyatyókhoz ugyanolyan derékbőséghez vannak különböző hosszúságok is...amúgy meg még szép hogy egy adott hosszhoz többféle derékbőség járul, ez az általános, nemde?:)El-e menjek veled soppingolni?;)Abban nagyon jó vagyok:D
szépmező 2008.04.18. 13:05:58
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:08:58
A részletek teljes hiánya miatt, szerintem totál felesleges találgatni hogy mni történhetett...5 év marhahosszu ido...sőt az is lehet h a posztíró igazat mondd, csak éppen nem látja reálisan magát....
Az nem merül fel, hogy a srác részéről csak egyszerűen elmúlt a dolog?van olyan is....és azt nagyon nehéz magyarázni...plusz a ki-nem-éltség....jujjujjj
Rocks 2008.04.18. 13:10:34
"Véleményem szerint, ő ezzel nekem nem bókolni akart, csak azt akarta mondani, hogy végül is nem jöttem ki rosszul ebből a kapcsolatból."
véleményed szerint? 5 év után nem kérdezel rá ilyesmire??? ezt azért nehezen hiszem... nekem ilyet mondani vki x év után, választhatna fej és gyomor között...
tényleg van itt valami kis kihagyott sumák dolog...
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:10:44
Hely, idő?:)))))
Én midet nézhetem meg?:DDD
céerem 2008.04.18. 13:10:45
miért, hány évesek?
lehet, hogy 30.
Omnibusz 2008.04.18. 13:12:17
A shoppingolás az veszélyes, de fényképeket a lelőhelyről elfogadok! :P
céerem 2008.04.18. 13:13:47
még mindig egyetértek.
Hopi Bond 2008.04.18. 13:14:09
a mondatnak szerintem lehet egyaránt pozitív és negatív olvasata is. az értelmezését nagyban megkönnyíti a szituációhoz tartozó gesztus, arcjáték, hanglejtés és egyéb informális eszköz. ennek hiányában csak az olvasott szövegre támaszkodhatunk és bennem is sokszor felmerült néhány mondat értelmezése során, hogy esetleg negatív véleményt sugall, de kiderült, hogy egyáltalán nem így van és én értelmeztem félre. ezért nem tudok 100%-ig egyetérteni veled, hogy ez csakis negatív olvasatú kijelentés lehet.
Krizsabali 2008.04.18. 13:14:39
Mindenki!
A részletek teljes hiánya miatt, szerintem totál felesleges találgatni hogy mni történhetett...5 év marhahosszu ido"
úgy tűnik ma mindenkivel hajlamos vagyok valamiben egyetérteni. például ebben azért, mert én már többször gondoltam arra, hogy megírjam ide nektek posztban ötéves kapcsolatom tönkremenésének történetét, de azért nem tettem soha, mert egy ilyen hosszú, és sok esetben mindkét fél részéről legalább ideig-óráig véglegesnek tekintett kapcsolat esetében nehéz tömören és velősen és lényeglátóan összefoglalni, hogy végülis mi vezetett a finishez.
Ezt valahogy egyszerűbb egy néhány hónapig terjedő kapcsolattal megtenni.
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:14:47
Nemtudom hogy hány évesek...téynelg TtTtT, mennyi???
De szerintem simán befigyelhet ez is...valaki 30 évesen is lehet kiéletlen, ha rögtön belefut mondjuk egy hosszú kapcsolatba...konkrét példát tudok erre...és szomorú ha 5-10 év után jön rá h ez bizony nem megy, kell az élet, mert tudja h ha házasságra lép akkor csak megcsalná...
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:17:05
Ki a veszélyes, te vagy én?:)
Amúgy van egy csomó iylen hely, én CundA párti vagyok:)
Mooon 2008.04.18. 13:19:29
már megint harcosan :)?
TtTtT 2008.04.18. 13:20:49
Omnibusz 2008.04.18. 13:21:04
Mooon 2008.04.18. 13:21:13
offf
na jó, most hogy kipanaszkodtam magam... ON
szépmező 2008.04.18. 13:22:08
hát lássuk csak :))) igény szerint házhoz is mehetek :))
amúgy a mindent a szemnek, mindent a kéznek híve vagyok :)))
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 13:22:25
én spec. dolgozom, ezért nem volt időm idáig írni.
Totál megértem, min mész keresztül, ettől függetlenül azért a többieknek is nagyon igazságuk vagyon szerintem.
Alapvetően arról van szó, hogy olyan nincs,hogy 5 év után valakinek a pofájába lehet vágni, hogy nézd meg, mi lett belőled. Mert akkor valamit nagyon nem vettél észre, ha erre nem találtál magyarázatot, márpedig ez nem bók volt, ebben biztos lehetsz. SZóval, abban tökre igazad van, hogy elhagytak, becsaptak, szemét módon jártak el veled, és neked ez baromian fáj, és önbecsülés hiányában még jó sokáig el fog ez ám tartani.
De abban nincs igazad, hogy nem bírsz felállni a padlóról. Mert ebben a kapcsolatban igenis hibáztál. Nem vetted észre időben, hogy működésképtelen. Nem akartad felvenni a jeleket. Innentől kezdve kénytelen vagy tudomásul venni, hogy legközelebb figyelned kell neked is, nem bízhatod magad a másik jó vagy rosszindulatára.
Mooon 2008.04.18. 13:23:40
igen, ebben teljesen igazad van.... Nekem mondjuk van egy pl. az ismerősök között, akire abszolúúúúút felnézve, mert amikor ez nála előjött ferül, és úgy kezelte, hogy az bárkinek becsületére válna, és tegyük hozzá, hogy két gyerek mellett...
És most ő is, meg a volt feleség is nagyon boldog.....
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:24:49
És van annak vmi alapja a ki nem éltségnek nálatok?
Omnibusz
Erre van az a jól bejáratott szokás, hogy előtte barátnőkkel el soppingtúrára, kinézni a hímembernek a lehetséges zsákányt, és csak ezután cipelni az embert...1-1,5 ora alatt meg leeht úszni, és mdnenki bódog, én is mert előzőleg jóól összefogdostam-felpróbáltam mindent:)))
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 13:28:19
Oh, még házhoz is jössz?:)van egy "vérebem", nem félsz?ha rajta átverekszed amgad szabad a szem, szabad a kéz:)))
Moonlight
Gyógyítóvarázslat a válladra! (icsita kopita)
Azért ha már gyerekek vannak az neccesebb szerintem, ott jóval nagyobb a dilemma a felelősség miatt....
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 13:30:06
en meg nem szoktam pasit vinni vasarolni. mert nekem is jobb ugy, meg neki is.:)
egyebkent is jobban szeretem az ilyesmit egyedul lerendezni, vagy max baratnovel...
hopi a megmondhatoja mondjuk, hogy bobekkal mind a ketten villamshoppingolo kategoriaba tartozunk:D
szépmező 2008.04.18. 13:33:32
Szépmező népmesei hős, egy kósza véreb meg se kottyan neki :)))
Fitz 2008.04.18. 13:34:29
oszt' hogyé mérik a villámot? :)))
Hú de rossz volt ez....
Pedig a villámvásárlás nem női tulajdonság.
Vagy úgy érted, hogy villámgyorsan telik az idő? :P
TtTtT 2008.04.18. 13:37:19
nem arról van szó, hogy nem bírok felállni a padlóról. Tudom, hogy hibáztam, de nem csak én, abban biztos vagyok.
Mooon 2008.04.18. 13:38:03
De nem vagyok olyan nagyon konfekcióméret, és így nem mindig megy olyan gyorsasággal ahogy szeretném....
meg a jól bejáratott boltom most jól bezárt..... és nálunk VERO MODA cuccokat Paris Boutique-on kívül senki nem hoz be :(((
brühü
Omnibusz 2008.04.18. 13:39:15
Videót vagy nem is történt meg! :P
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 13:39:21
kiloja öccáz kedveskem! mennyit adhatok?:D
nem. en tenyleg nagyon gyors vagyok. fel tudom merni eleg hamar, hogy erdekel e valami, vagy sem...nem vagyok egy darabonkent atnyaljuk az egesz boltot tipus. bele is orulnek.:)
gastro, missing in action 2008.04.18. 13:39:24
A srácnak igaza is lehetett akár ezzel az ominózus mondattal:
"És egyébként is, örülhetsz, hogy egyáltalán volt az az 5 év. Nézz magadra, mi lett belőled." "Jobb kapcsolatot érdemlünk (lek...?)"
Azóta nem jöttél rá mivel idegesitetted odáig, hogy otthagyjon a szarban?! Hát:
1. godolkozz el rajta
2. kérdezd meg tőle
3. kérdezz meg egy olyan embert, akivel nem voltál túl jóban, de ő igen
TtTtT 2008.04.18. 13:40:17
"És van annak vmi alapja a ki nem éltségnek nálatok?"
Így, hogy rákérdeztél, elgondolkodtam. A válasz: van.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.04.18. 13:41:05
(kivéve túra-és sportruházat)
gargoyle 2008.04.18. 13:42:58
Rocks 2008.04.18. 13:43:27
"Tudom, hogy hibáztam, de nem csak én, abban biztos vagyok."
vagyis mégis történt valami, ami magyarázatot adhat a szakításra... hiszen tudod, mit hibáztál.
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 13:44:10
ez így igaz!!!!! nem bántani akartalak, sőt. Azért mondtam, hogy megértelek, mert én is átmentem hasonlón. És utólag, mással, máshogyan jöttem rá, hogy én hol hibáztam. De akkor döbbentem rá arra, amit te is írtál: az egész egy nagy önmarcangolás. Magadat kell előbb megtalálnod, vissza kell szerezned az önbecsülésedet, tisztában kell lenned azzal, hogy mit érsz, és mit nem fogsz érni soha képességek híján. Ha stabilan hiszel magadban, akkor csak tanulhatsz az esetből, és később te leszel az, aki a saját tapasztalatával tud másnak segíteni hasonló helyzetben...
gargoyle 2008.04.18. 13:44:25
TtTtT 2008.04.18. 13:45:15
1. Elgondolkodtam, hónapok óta csak azon gondolkodom.
2. Megkérdeztem tőle is.
3. ezt még nem tettem meg, de jó ötletnek tartom.
gastro, missing in action 2008.04.18. 13:45:29
"Nézd meg mi lett belőled!"
1. Házisárkány ?!
2. Cuccos ?!
3. Alkesz ?!
4. Dagika ?!
5. Anorexiás ?!
6. Aszexuális ?!
7. Kellemetlen figura ?!
A válasz ezek között kell, hogy legyen, vagy valami hasonló nem kellemes tulajdonság ..:-S
Mooon 2008.04.18. 13:45:59
és általában mindkét fél részéről van valamilyen dolog... ez is tuti ziher....
gastro, missing in action 2008.04.18. 13:47:24
3. hát akkor rajta! Ő talán alig várja, hogy az arcodba vágja, azt, amit az exed tapintatosságból nem akart...:-S
Prez (törölt) 2008.04.18. 13:53:58
Mooon 2008.04.18. 13:54:57
Zahara 2008.04.18. 13:55:54
Hogy jönnek ide már megent az arabok??????????
TtTtT 2008.04.18. 13:57:48
1. Házisárkány ?!
2. Cuccos ?!
3. Alkesz ?!
4. Dagika ?!
5. Anorexiás ?!
6. Aszexuális ?!
7. Kellemetlen figura ?!
Meg van a megoldás, ma tele vagy jó ötlettel. Elfogadom, hogy ez így együtt igaz rám, és hátradölök, hogy tényleg szakítania kellett.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.04.18. 14:00:41
hopi ker egy nevsorolvasast az esti bulihoz:
szaffy.blog.hu/2008/04/18/fel_bator_parazslok
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 14:01:36
hm... véleményt vártál, kaptál, méghozzá nagyon jót. gastrophil segítőszándéka és türelme többet ér ennél. Értsd meg, pont ez a lényeg: nem érted magadat, nem értetted a helyed a kapcsolatban, ezért vágott ennyire padlóra! Ha megérted a másikat, NEM KELL ELFOGADNOD A VÉLEMÉNYÉT, de legalább nem magadat teszed tönkre, hanem felállsz, és továbblépsz. Persze, idővel. SZERINTEM:))))
gastro, missing in action 2008.04.18. 14:04:04
nem együtt, külön-külön gondoltam :-), de, ha együtt, akkor 5 óra is sok (meg-hát ugye paradoxon is az anorexiás-dagika viszonylatban..)
És odaírtam alulra, hogy valami hasonló lehetett...valami tulajdonság, amiből elege lett ..
csakénnem
az arabok úgy jönnek, hogy próbálj meg elmenni egy arabtól! kés a hátadban minimum :-D
mi civilizált népek vagyunk, náluk meg még mindig a sátortábor irányit! Itt szó nélkül otthagyhatsz valakit (vagy meg akarod magyarázni, vagy nem - vagy nem tudod, csak elmúlt) -- ott nem léphetsz le szó nélkül!
Krizsabali 2008.04.18. 14:05:05
akkor te tucc valamit, és ne dőlj hátra, mert egy igazi varázslót hagyott el a botor fiatalemberke... :DD
eliza 2008.04.18. 14:05:31
így még csak azt sem kell feltételezni, hogy a másik szemét volt. mert az sem jó érzés, ha életedből 5 évre úgy kell visszagondolni, hogy egy szemét ember mellett élted.
sokkalta inkább egy labilis, magában bizonytalan ember mellett, aki mindezért folyamatosan kompenzált. amit meg nem vettél észre... van ilyen. ez a legrosszabb része, mert nem tudhatod, hogy máskor is nem sétálsz-e bele ebbe... csak már egy kicsit több tapasztalással. ebben lehet bízni.
és már előző kommentemben is jeleztem, hogy mik azok a külső, objektív faktorok, amik erre rá tudnak segíteni. az egyik volt a kineméltség. és lám, időközben kiderült, hogy a posztíró szerint is lehet ebben valami.
Krizsabali 2008.04.18. 14:05:37
ez most akkor freudi volt?
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 14:06:24
Az én vérebem a nyelvével öl:D:D:D
Btw, igéret szép szó ha betartják úgy jó, sö én tartom is magam ehez:)szal nem kell csínnnyánkodni;))
Vásárlásról meg csak annyit, h nem véletlenül nevezett el majdnem sógorom tesómat meg engem soppingmacáknak:D
TtTtT 2008.04.18. 14:07:17
hát persze, hogy érzetem, minden kapcsolatban vannak kisebb, nagyobb súrlódások. És nekem, különösen jók a szenzoraim, csak én ezeket jeleztem, és ezt nem önfényezésből mondom, ő meg nem igen mondta ki a bajait.
Mooon 2008.04.18. 14:10:05
dódozni kell :)))
puszi mindenkinek...
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 14:12:06
igen! köszönöm: helyettem is. Én sem azt akarom mondani, hogy szándékosan hibázott, hanem azt, hogy tanulhat belőle, mert valamit nem csinált jól, de nem szándékosan, hanem mert még nem érett meg rá vagy a helyzet, vagy ő maga. Ez a fajta hibázás végigkíséri az embert. És amikor jön a következő kapcsolat, és megint ugyanazt a pofont kapja az ember, már kénytelen elgondolkodni rajta, hogy milyen jeleket nem vett észre... Mert jelek mindig vannak. Nem hiszek az örök szerelemben, a sírig tartó érzelmekben, de abban igen, hogy vannak tisztességes szándékok, és tisztességes emberek. És ha én az vagyok, elvárhatom, hogy velem is azok legyenek.
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:13:18
így már kevésbé vagy antipatikus ;)
eliza 2008.04.18. 14:18:17
jó nagy adag empátia kell ennek megértéséhez olyankor, mikor ennek a levét te iszod meg. de nincs jobb megoldás.
én már csak azért is ezt az utat választottam, mert azért szeretném azokat az éveket szép emlékként megőrizni. merthogy boldog is voltam, és tényleg szép évek is voltak. kár utána bemocskolni.
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 14:18:52
TeZse,
hát persze, hogy érzetem, minden kapcsolatban vannak kisebb, nagyobb súrlódások. És nekem, különösen jók a szenzoraim, csak én ezeket jeleztem, és ezt nem önfényezésből mondom, ő meg nem igen mondta ki a bajait.
És ez neked nem volt elég ??? Ha kérdezel (nagyon normálisnak tűnsz), annak oka van, nem? A gyanúd tehát megvolt arra, hogy valami nem stimmel... És ha nem válaszolt, vagy maszatolt, miért??? miért??? miért tartottál ki mellette????
szépmező 2008.04.18. 14:20:59
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 14:30:18
Láttál te már beszélő kutyát?:)))
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:31:10
TtTtT 2008.04.18. 14:37:07
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:38:26
:)
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 14:39:31
vagyok_aki_vagyok: már azt hittem, engem kérdezel! :D"
jah, bocsi, közben dolgozok is ám:)))
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:40:26
szépmező 2008.04.18. 14:41:16
:)))
tehát tiszta ebnyál leszek mire beérek a lakásodba :)))
kérlek száraz törülközővel fogadj :)
vagyok_aki_vagyok 2008.04.18. 14:41:56
szépmező 2008.04.18. 14:43:53
ne haragudj, hogy nyaggatlak, de ezek szerint a porbléma a szex volt...
TtTtT 2008.04.18. 14:44:36
Talán.
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:46:34
de fel a fejjel, az élet csodaszép! ;)
TtTtT 2008.04.18. 14:54:44
Prez (törölt) 2008.04.18. 14:55:41
TtTtT 2008.04.18. 14:57:37
szépmező 2008.04.18. 14:59:54
a szex témát csak azért kérdeztem, mert az előbb a kiéletlenséget említetted és a kettő összefügg
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.04.18. 15:00:59
ha csak egy száraz törölköző kell a boldogságodhoz, hác jóóóó, lásd miylen nagy szivem van:D
szépmező 2008.04.18. 15:04:34
a továbbiakat este javaslom a parázsban ( amennyiben jössz ha nem akkor szép hétvégét )
--el--
Prez (törölt) 2008.04.18. 15:06:41
TtTtT 2008.04.18. 15:07:42
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.04.18. 15:12:41
Akkor én nem is vagyok nő, és elhagyott :))))
Komolyan, meglepően gyorsan talpra álltam, de dolgoztam is érte.....érdekelt volna szimplán, hogy mennyit agyal a férfinép a kapcsolatok megromlásán......és én ebbe szorosan belegondolnám a barátságot is, mert ugye azt is el lehet b*ni
Prez (törölt) 2008.04.18. 15:14:29
TtTtT 2008.04.18. 15:18:28
ehehe
Prez (törölt) 2008.04.18. 15:20:19
megyek is inkább át az új postra! :D
TtTtT 2008.04.18. 15:25:08
eliza 2008.04.18. 15:25:40
aztán jobb lesz. amit el sem tudsz képzelni eleinte, mert ha egyszerűen azt érzed, hogy nem múlik a fájdalom, hiába telnek-múlnak a napok, akkor hogy lesz ez egyszercsak jobb? de lesz. mert kiégsz. elfogynak a könnyek, és jön a belenyugvás.
bacardi :-) 2008.04.18. 15:33:23
eliza 2008.04.18. 15:51:43
az a közkeletű vélekedés, hogy "nem a harmadik tehet róla, hanem már a kapcsolattal is baj volt, ha az egyik kikacsintott" szerintem a legnagyobb hülyeség / hárítás, aminek fenntartásában a háromszög mindegyik tagja érdekelt.
a harmadik azért, mert "hát, ezek szerint nem én tettem tönkre ezt a kapcsolatot", aki kilép, azért mert elmondhatja, "nem én nem voltam hűséges, hanem halálra volt már ítélve ez a kapcsolat", akit meg otthagynak, annak nem kell szembenéznie azzal, hogy "megmérettettem és könnyűnek találtattam".
nem mondom, hogy ilyen nem fordulhat elő, de szerintem egy jól működő kapcsolatot is tönkre tehet a harmadik megjelenése.
igen: ennyire egyszerű. gyarló az ember.
TtTtT 2008.04.18. 16:03:47
igen, én is ezt hiszem, hogy van ilyen. Tönkre teheti.
bög 2008.04.18. 16:23:57
TtTtT 2008.04.18. 16:40:21
bög 2008.04.18. 16:49:56
TtTtT 2008.04.18. 16:53:07
eliza 2008.04.18. 16:56:08
TtTtT 2008.04.18. 17:00:47
bög 2008.04.18. 17:04:33
cicmancs 2008.04.18. 17:21:43
Viszont engem is hasonló helyzetbe hoztak valamivel több, mint egy éve. Csak azzal a különbséggel, hogy "gondolkozni" ment el a drága. Persze nem haverhoz vagy szállodába... Mindezt 8 év (ebből két év házasság) után. Az akkor átélt bizonytalan heteket nem kívánom senkinek... A végén már én erősködtem, hogy mondjuk ki, amit ki kell. A távozását követően felültem én is arra remek érzelmi hullámvasútra :S
eliza hozzászolásával mélyen egyetértek: végül nekem is az segített, hogy átengedtem magam akkor a fájdalomnak, amit kiváló barátokkal tudtam megosztani. Itt bizonyosodott be igazán, hogy milyen remek emberek. Már az nagyot javított az állapotomon, hogy - hát mondjuk nem egyszer - kibeszéltem magamból a témát, amit a megfelelő, de együttérző kérdések feltételével segítettek a barátok. Nem telepedtek rám, de nem is hagytak magamra, mindig ott voltak, amikor szükségem volt rájuk. Persze a családom is leírhatatlanul támogatott, de igazából nem az húzott ki a gödörből. Egy-két hónap elteltével rájöttem, hogy túl fogom élni. Előtte sem akartam belehalni, viszont ilyet sem éreztem. Aztán további néhány (2-3) hónap elteltével egyszer csak eljött az a pont, amikor eldöntöttem, hogy így nem lehet élni, és nem ér ennyit az egész. Megvontam az egyenleget, elkönyveltem a veszteségeket, és kiadtam a jelszót: arccal előre! Döbbenetesen jól éreztem magam utána rövid időn belül :) Nem hülyeség az a sokat hangoztatott tétel, hogy minden fejben dől el :) Utána már tudtam úgy beszélni vele is, hogy nem éreztem akkora feszültséget magamban, hogy az egy kisváros esti díszkivilágításához elég lett volna. Onnantól kommunikálunk és nem csak közlünk egymással dolgokat.
TtTtT 2008.04.18. 17:49:42
Persze, én is csak az első néhány órában akartam belehalni (amikor kezdenem kellett valamit magammal, a teljesen lenulázott új életemben), aztán kiadtam a az "arccal előre" parancsot, de nem minden vonalon sikerül arccal előre mennem, csak a munkámban. A lelkemnek még néha szüksége van Novocainere.
youtube.com/watch?v=0sHj6V1lfek
cicmancs 2008.04.18. 18:47:45
Én is úgy éreztem, hogy kirántották alólam a talajt, minden szempontból. Rengeteget hibáztattam magam, és csakis magam az egészért. Erről szólt az első hónap. Az önértékelésem, önbizalmam semmivé foszlott. Én is próbáltam faggatózni, de nem sikerült számomra is megérthető/elfogadható magyarázathoz jutnom. Eljutottam arra a pontra, hogy elhiszem, hogy a férfiak és a nők gondolkodása, főleg ilyen dolgokról totálisan eltérő + számára annyira mélységesen kínos lenne szembenéznie magával, hogy a végsőkig ellenáll ennek. Ehhez is a barátok segítsége kellett. Őszintén tudtam ilyenekről beszélni fiúkkal és lányokkal is. Talán az én lelkemnek akkor ők voltak a Novocaine mindamellet, hogy ezt megelőzően ennyiszer még nem hülyéztek le, mint akkoriban :)
Óvodás koromtól fogva zenélek, a zene gyógyító erejéhez is gyakran fordultam és fordulok mindig is. Volt persze, hogy egy üveg bor is csatlakozott hozzánk :) Szerencsére nem lett belőle rendszer.
Még nálunk is zajlik a válás (szerencsére megegyezéssel), én is a bátyámhoz költöztem az általam - nem sk értendő, bár abból is volt elég - épített házrészből, a kis pénzem még sehol (hitelből építkeztünk). A munkahelyemen nekem is jól alakultak az ügyeim, főleg mivel ebbe temetkeztem. Azt sem hallgatom el mindemellett, hogy azóta is egyedül vagyok, de sokáig nem is voltam készen rá, hogy valaki jöjjön. Még nyáron mondták a barátaim, hogy gyakorlatilag azt sugárzom, hogy ki van téve rám a behajtani tilos tábla. Most már talán oldódott egy kicsit, és inkább ez kezd az érdeklődésem előterébe kerülni, főleg, hogy értem el kisebb sikereket amik növelték az önbizalmamat :) De elég nehéz visszavenni a munkából.
Ami még nekem segített: hihetetlenül igényeltem ősszel - és azóta is - az új impulzusokat új emberektől, akik nem a megszokottak és nem a munkámhoz kapcsolódnak. A körülmények hosszabb körülírásába most nem mennék bele, de találtam is egy tök új csapatot, ahol remek emberek jöttek össze. Akik az élet kisebb és nagyobb dolgairól gyakran hozzám hasonlóan vélekednek, cselekszenek. Vagy ha mégsem, akkor kőkeményen őszinték és tőlem is ezt várják el, és írtó jókat beszélgetünk, vitázunk. Ez a saját értékeimbe, értékrendembe vetett megtépázott hitemet elkezdte helyreállítani. És nem, nem vallási csoport, szekta vagy ilyesmi :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.18. 19:04:52
hunyó 2008.04.18. 23:53:13
Lelketek rajta. Van rosszabb időtöltés is.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.04.18. 23:56:07
én speciel itt pótolom ki hiányos szociális ismereteimet. nem a szívfájdalom érdekel, hanem a kommentekben következő tárgyilagos viselkedés-elemzések.
hunyó 2008.04.19. 00:04:21
TtTtT 2008.04.19. 14:30:49
"egy keserű posztoló pedig belekiáltja fájdalmát, elkeseredését, tanácstalanságát a sötét éjszakába", nem, nem erről van szó. csak néhány mondatát, mert értehetetlenül áll előttük (még mindig).
MCock 2008.04.21. 22:13:31