Kezd visszatérni a blog régi hangulata: felrajzoltuk a szakítások összes lehetséges mintázatát, úgyhogy mostmár valóban csak a lezáró mondatok gyűjtése van hátra. A délelőtti poszt hosszú, komoly kapcsolatot zárt le hülyén, a délutánra egy rövid, velőset kaptok. Vajon ittak még valaha együtt?

Sziasztok!

A történetet nem volt lélekszaggatóan romantikus, nem is szeretném nagyon részletezni, ami miatt mégis úgy gondoltam, hogy talán érdekes lehet, az az utolsó néhány mondat. Az egész kb 1 hónapig tartott, én 25, odáigmegvissza, tényleg, ő 27, nem sokáig lelkes.  Nagyon megbántott, de már elmúlt.

Emailben sikerült ezeket a csodás mondatokat megkapnom:

 

„Aranyos lány vagy biztos találsz magadnak valakit, de ebből most én nem kérek!

Remélem attól még, hogy ez nem jött össze még jóban maradunk."

„Azért nem akartam, hogy tovább várj, mert nem tudtam volna veled barátnőmként viselkedni!

Azért iszunk majd még együtt? J"
 
ennyi.