Én is régi hűséges olvasóként kezdem úgy érezni, hogy jövők egy sztorival.
A több év távlatából az egyik kevésbé szív ropogtató, de számomra bájos emlék és történet.
Igazi anyák napi ajándék.
Én éppen 24 éves leányzóként önálló és független életemet éltem, saját egzisztenciában, sokak szerint elismerten (éppen vérző szívvel és lélekkel) éppen semmilyen kötöttséget és komoly kapcsolatot nem kerestem bár van szívem és lelkem azt hiszem.
Ő pontosan 19 lehetett, az elején többnek mondta magát. Velem ellentétben egy szuper rendezett család sokat ígérő sarjaként jogásznak tanult szorgalmasan.
Zene témában akadtuk össze véletlenül és virtuálisan bontakozott ki a szerelem kezdetekben
Meg is tanultam belőle ez mennyire félrevezető tud lenni. Tehát nagyon romantikus levelezések után, telefonozások és személyes találkozás.
Nagy izgalom, a 19 évével nem férfias jelenség, nekem mégis bejött kedves és aranyos és szuper értelmes és sokoldalú. Balázs így hívják. Látogatások az ő városában megismertem a családot is. Kedves jóravaló emberek, nagy szakmai és családi tekintéllyel. Hát én ilyet nem tudok felmutatni, ez már máskor is okozott gondot nekem és másnak is. Egyre többet találkoztunk. Minden tekintetben összehangolódtunk. Én voltam neki az első nő az életében. Nagyon izgult ez látszott, de bájos volt édes és izgalmas mindenhol és minden tekintetben. Tehát klasszul alakultak a dolgok az én kedves és udvarias imádómmal.
Az ideális családi képet nem zavarta, bár feltűnhetett volna, hogy az hiper szuper sikeres apuka engem stíröl az ebédlő asztalnál, akinek egyébként külön lakása volt pesten.
Egyszer csak valami megváltozott, kérdeztem – Mi történt? Azt mondja, nem tudja elmondani beszéljek anyukájával.
Ez volt az utolsó beszélgetésünk.
Felhívom anyukát, akivel amúgy úgy tűnt, jóban voltunk. Anyakirálynő elmondja, hogy Balázsnak sok dolga van és komoly tervei az életre. Nem bánják, ha vagyok neki, de csak komolytalanul mert ő semmi kötöttségbe nem gondolkozhat velem és nem kötheti le magát. Nyugodtan folytassuk, de csak szórakozás szintjén.
Érintve valahol, hogy nem ilyen jövendőbelit terveznek számára, mint én.
Köpni, nyelni nem tudtam. Soha többé nem jelentkeztem, gondolom ez volt a cél.
Visszakérte a cuccait - postán, visszaküldtem.
Azóta is várom, hogy feltűnjön sztár ügyvédként vagy alkotmányjogászként, de ez még nem következett be.
Gondolkoztam, hogy mivel járulhattam hozzá, hogy ez megtörténhetett velem? Hát belemenni tévedés volt, egyértelmű.
Mára szép emlékek a tévedésiem. Nem haragszom, bár a leveleit még akkor kidobtam. Nem sajnálom. Az Auchan-ba nagy bevásárolni együtt hiba volt.
Illúzióromboló, nem elég romantikus és összetört a románc jellege.
Ha belegondolok, nem tudom elítélni az apukát, aki a húsleves felett átnézve megpillantja fia barátnőjét, amint a melle közé kúszik be a levestészta. Szép pillanat ez az apa életében, akinek a mindene a fia, legszívesebben le is feküdne vele, hogy megtanítson minden trükket, hogy a fiának már jó legyen.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
babel 2008.05.09. 08:06:36
babel 2008.05.09. 08:09:29
Cukros_Mázas 2008.05.09. 08:13:53
Illúzióromboló, nem elég romantikus és összetört a románc jellege."
Lol, mi ez itt, a reklám helye? :-)) Ejnye, vl!!!
Meg nem is értem ezt az apró madarasteszkós részletet... A posztíró valamit elhallgat előlünk. Valami történhetett ott az áruházban, valami konfliktus kibontakozott :-DD
Furcsa poszt. Lehet, hogy fake. Ha nem fake, akkor csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy a fiú ritka erős és életrevaló családból származott, ahol viszont sajnos túl dominánsak voltak a szülők. Gyermeteg kis ovis, anyura bízza a szakítást... :-S Mindegy, majd anyu szerez neki hasonló alfa-nőstényt, mint amilyen hímet belőle nevelnek :-D
borzlány 2008.05.09. 08:35:36
Bar a madarasteszkos reszt en se ertem teljesen. Csak kutyakajat vett a lany a fiu szulei tarsasagaban, es eldicsekedett vele hogy o ilyet eszik mindig, vagy mi?
Egyebkent MPG O:)
céerem 2008.05.09. 08:36:12
céerem 2008.05.09. 08:39:55
azért ez nagyon necc, hogy anya szakít, nem a srác.
és hogy jön ide, hogy apuci téged stírölt?
apuci és az auchan magyarázat nélkül teljesen fölösleges a sztoriban. vagy hiányos a történet.
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 08:42:50
céerem 2008.05.09. 08:43:32
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.09. 08:45:09
öröm volt olvasni. nem bonyolít, nem kavar...
Auchan? :D Én inkább a folyópartokat szoktam választani naplementével.
ugye-ugye, jogásztúlképzés van? :)
céerem 2008.05.09. 08:46:17
nem bonyolít, de nem is ír le semmit.
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 08:49:19
Egyéb nem, pl. miért fontos apuka pesti lakása? Járt ott?:D No és a madaras..?
2008.05.09. 08:49:46
Ez valóban nagy hiba volt. Úgy egyáltalán: nagybevásárolni igen nagy hiba. És egyébként is! Dobd ki a tésztareszelőt!
Remélem így búcsúztatok el:
'Viszlát, és köszi a halakat!'
Egyébként meg nem tudom. De lehet hogy csak fogalmam sincs?
OFF
Ha megtörtént eset: a srác kicsit befolyásolható volt (szülői részről). Van ilyen.
"Azóta is várom, hogy feltűnjön sztár ügyvédként vagy alkotmányjogászként, de ez még nem következett be."
Hány év telt el? Nem olyan könnyű országos hírű ügyvédként befutni ;)
Az is lehet, hogy a komoly terveket nem is ügyvédként képzelte a família.
Esetleg ráébredt a túlzott szülői elnyomásra, és vagy öngyilkos lett, vagy összeomlott és azóta cipológushoz járt.
Vagy kitört a karmaikból.
De lehet, hogy szimplán megy tovább minden ugyanúgy.
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 08:51:50
meg.mondom 2008.05.09. 08:53:24
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 08:53:57
jujjj de reggel van meg ehez.
bar az ilyen zsarnok anyostol, apostol mentsen meg az eg.
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 08:54:49
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 08:55:26
WeryWickedWitch 2008.05.09. 08:55:41
Miért??? Saját költségen??? Ezek után??? Vesszen a kukába! Égjen máglyán! Lomtalanításnál hordják szét a cigányok!
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 08:58:07
tejjel es ket potyivel.:))
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:00:35
WeryWickedWitch, lehet azért kerül bele, hogy tudjuk nem apuhoz vitte fel a pesti lakásába...:D Egyébként pedig, a posztíró egy tündér, h tényleg nem vágta ki a cuccokat, vajon milyen cuccok lehettek?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 09:03:02
ehhhh 2008.05.09. 09:03:02
Szerintem azért itt az is közrejátszott, hogy egyetlen pici fiát féltő anyuka megijedt attól, hogy a lány mennyivel idősebb a fiúnál (nem nagy különbség ez egyébként, de a fiú korában még az lehet), és félt, hogy titokban összeházasodnak Vegasban.
Ezzel jól teletömte a kicsi fia fejét, a fiú pedig 19 évesen túlságosan befolyásolható még, főleg, hogyha ilyen összetartó, rendezett a család. a szülők véleménye ilyenkor még jobban számít...
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:03:14
igerem nekem kedves anyukam, apukam van.
es ha kell magam szakitok veled.
bar ha jo kavet fozol es meg agyba is hozod keves az eselye.:)
de ha meg igen, irunk egy posztot rola es hiresek leszunk:)
mit szolsz?:)
Badbitie 2008.05.09. 09:05:05
babel 2008.05.09. 09:05:15
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:05:48
mákosnudli 2008.05.09. 09:06:30
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:06:49
babel 2008.05.09. 09:07:22
"Anyuka szakít a fiú helyett? Ez mi ez?" - gáz.
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:07:33
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:07:48
remelem legalabb hapsi vagy. leszbi posztot nincs kedvem irni:D
ehhhh 2008.05.09. 09:08:14
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:08:24
""" (törölt) 2008.05.09. 09:08:50
"Az ideális családi képet nem zavarta, bár feltűnhetett volna, hogy az hiper szuper sikeres apuka engem stíröl az ebédlő asztalnál, akinek egyébként külön lakása volt pesten."
Feltünhetett volna??? Tehát vki felhívta a figyelmét rá? Ha nem vette észre akkor hogy tudta meg?
Lehet a telefonbeszélgetésbe nemcsak a leírtak hangzottak el?
Ha pedig semmi jelenősége minek említette a posztban?
babel 2008.05.09. 09:08:50
MizBig 2008.05.09. 09:09:25
Anyuka féltékeny stírölő apukára, és bemeséli egyetlen kicsi fiának, hogy a lány nem hozzá való? De hogy jön ide a bevásárlás?
Badbitie 2008.05.09. 09:09:32
Pedig már időszerű lenne. És a kapcsolat ágybeli részeit kérjük színesen, szemléletesen leírni elsősorban. :D
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:09:58
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:10:18
na ha valakinek van kedve talalkozni velunk este itt megteheti. :)
szaffy.blog.hu/2008/05/08/parazs_volt_parazs_van_parazs_lesz
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:10:51
Badbitie 2008.05.09. 09:12:21
Fitz 2008.05.09. 09:18:14
"hat en ezt nem ertem. es miert volt a poszt cime az apukara kihegyezve:S"
Alapvető (bulvár)újságíró trükk. Kiemelsz egy önmagában érdekes, esetleg félreérthető részt címnek, amivel felkelted a figyelmet, illetve ráveszed az olvasót, hogy végigolvassa a cikket. Itt már sokszor alkalmazták.
valmont 2008.05.09. 09:19:16
életem első "komoly" kapcsolatában (én 19 voltam, a lány 23) szintén volt egy pár szép dobása a szülőknek. Pl. mikor már 4 hónapja jártunk, a barátnőm apja egy vasárnapi ebédnél közölte elsőszülött lányával, hogy "szeretném hinni, hogy még szűz vagy". Minek nézett engem az ipse? :)
Amúgy a dolog nem emiatt ért véget..
Badbitie 2008.05.09. 09:21:34
23 éves volt csak a lány, nem is kérdéses, hogy még szűz volt. :D
zumm 2008.05.09. 09:23:41
mondhattátok volna neki, hogy kedves apuka azt hisz, ami jólesik neki
valmont 2008.05.09. 09:24:06
hát, 4 hónappal az említett beszélgetés előtt még tényleg az volt..
valmont 2008.05.09. 09:25:30
kb. ez is volt a válasz + egy gúnyos röhögés... :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:26:20
meg jo hogy nem akarta megvizsgalni az edes lanyat az ebedloasztalnal.:)
Omnibusz 2008.05.09. 09:27:42
Bagradjan 2008.05.09. 09:28:02
""" (törölt) 2008.05.09. 09:28:48
jaj, ezek a szülők!:) Én lefordultam volna a székről a nevetéstől, ha ilyet kérdezett vlna tőlem az apám:))
valmont 2008.05.09. 09:30:47
na, az szép lett volna. Amúgy jöhetek Parázsba? (szívlapát rulez!)
Ydi
Ő nem, náluk kb ez volt a normál kérdés a családban...
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:31:53
mi meg hevesen bologattunk.:D
ebbol gondolom kovetkeztetett, hogy szeplotelen fogantatas mar nem lesz...
kb ennyi volt:D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:32:44
:PPPPPPPPPPP
johetsz. es hozd a baltasgyilkosos nezesedet is ;)
Badbitie 2008.05.09. 09:34:33
Nálunk is megkérdezte anyám, hogy védekezünk e, mire mondta apám, hogy barátnőm tuti védekezik, de így ránézésre is én(én én,nem ő) vagyok az erősebb. :D:D:D
Omnibusz 2008.05.09. 09:35:48
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:36:03
Badbitie 2008.05.09. 09:36:11
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.09. 09:36:46
egyébként gáz van, mert a fiú elvárásai saját maga iránt gyengébbek, mint a szülei elvárásai iránta. anyucipicifia, majd a szülei megmondják a frankót, 30 évesen meg megszereti majd a férfiakat
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:38:48
:(
céerem 2008.05.09. 09:42:37
vagy azt nézte, hogy mit eszik rajta a fia.
:-D
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 09:43:14
Fitz 2008.05.09. 09:43:52
Megjegyzem nem védekeztünk, csak naptáraztunk (ahogy az a katolikus egyház ajánlja :D), és össze is jött a dolog. Aztán mégsem lett baba. :( "
Pont ezért ajánlja az egyház.
Utána meg aszondja, hogy szemét gyilkos vagy, ha elveteted. És hopp, elérik amit akarnak, születik sok gyerek.
Krisz78 2008.05.09. 09:44:32
"aki a húsleves felett átnézve megpillantja fia barátnőjét, amint a melle közé kúszik be a levestészta"
Egyébként leginkább őt sajnálom, ha elképzelem a srác jövőjét: tanulmányai befejeztével, egzisztenciájának kiépítése után apukától egy lakást, anyukától pedig egy asszonykát kap, aki egy az egyben átveszi anyuka helyét:-D
Úh. sztem jól jártál:-) Én a cuccait nem küldtem volna vissza, tudom, kicsinyesség, de a módszer, ahogy szakított, ennyit megérdemelt volna:-P
Hopi Bond 2008.05.09. 09:46:23
kíváncsian várom aranyhaj büntető kommentjét :DDDDDD
Zahara 2008.05.09. 09:46:27
Mivan????
Átcsúsztam egy téridő kapunk miközben olvastam?
Na mindegy.
Hopi Bond 2008.05.09. 09:46:55
jobb, mint Pók :DDDDD
céerem 2008.05.09. 09:46:59
Hogy jön ide a lakás meg az ósan?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:48:30
ez nem a stargate:D
Badbitie 2008.05.09. 09:49:07
Nem vetettük el. :( Nem tudtuk, hogy sikerült, csak a vetélésnél derült ki, hogy mi a helyzet. :( Búcsúszex féle volt, nem foglalkoztunk már semmivel, annyira szar volt az utolsó pár hónap, örültünk, hogy egy este nincs kiabálás, végre dugtunk, mert az utóbbi időben már csak egymás verbális basztatása ment, és a számolást se tudtuk hol tart, szóval besikerült. Aztán rá pár hétre megtörtént a szakítás, a lány azt hitte a szakítás "stressze" miatt késik, mert addig pontos volt, ezért is tudtunk 2 évig naptárazni gixer nélkül.
Az egyháznak meg igaza van. Európa a populáció csökkenésébe fog belebukni, szóval minden eszközt meg kell ragadni a szaporodás elősegítésére. Még kb 2 generáció és Európa összeomlik a jelenlegi szaporulati tendenciák mellett.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.09. 09:49:25
Amúgy 'reggelt mindenkinek! :)
Rebelde 2008.05.09. 09:50:00
nyina zarecsnaja 2008.05.09. 09:50:04
Hopi Bond 2008.05.09. 09:50:47
Fitz 2008.05.09. 09:51:42
Anyukám, én a helyedben azért beszóltam volna még utoljára a srácnak, hogy ne legyen már hülye, ne hagyja magát befolyásolni, álljon a sarkára, legyen férfi, meg ilyenek.
Talán rajtatok ez nem segít, de benne elindíthatott volna valamit.
Prez (törölt) 2008.05.09. 09:52:39
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 09:52:57
Badbitie 2008.05.09. 09:53:23
Nekem is ez tűnt az egyetlen logikus oknak, de hogy valaki annyira pitiáner szarrágó legyen, hogy egyszer-kétszer sikerült 10-20ezer forintos bevásárlást sajnáljon utólag, az azért nem kispálya. Ez kb olyan, mintha én sajnálnám, hogy a csajt meghívtam egy akármire, akit csak 2x sikerült megdugni, mert az akármi csak 4-5 dugást meghaladóan "éri meg", 2höz elég lett volna egy bubimentes víz is. :D
Fitz 2008.05.09. 09:54:06
:(
Jó dolog a naptározás, és amikor nem lehet, ott a gumi. :)
Ez tényleg gond, de ehhez tudatos családtervezés, szocpolitika kell, nem véletlen becsúszott gyerekek.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.09. 09:54:36
Hopi Bond 2008.05.09. 09:54:48
tuli _ 2008.05.09. 09:54:59
céerem 2008.05.09. 09:55:17
ósannak sehogyansenem.
Szia Rebi, MAnna és Szomszi!
Hopi Bond 2008.05.09. 09:55:18
Brúnó_ 2008.05.09. 09:55:29
Prez (törölt) 2008.05.09. 09:55:54
Fitz 2008.05.09. 09:56:09
A pókeresek meg feltételes esélyt számolnak, hogy ha még 3 Cosmo koktélt betolnak, mennyi az esélye a dugásnak. :)))
céerem 2008.05.09. 09:56:33
Badbitie 2008.05.09. 09:56:37
A tudatos tervezés nem működik, manapság mindenki tudatosan tervezi a családját, és ebbe kihalunk, mert mindenki oszt szoroz, hogy mikor és mi fér bele, és ha jönne a gyerek, akkor jajj ez meg az bukó lenne. Ezzel szemben, ha besikerül a gyerek, akkor már egyből ott a kis papa,mama szemefénye, és máris könnyebben lemond az ember erről arról, aztán majd lesz valahogy. Ne felejtsd el, hogy az alacsony szaporulat pont a tehetőseket jellemzi, nem a szegényebb rétegeket, szóval nem lehet azt mondani, hogy a pénzhiány az ok. Sőt.
Rebelde 2008.05.09. 09:56:46
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 09:57:00
csak aztan nehogy a sok kokteltol mukodeskeptelenne valjon a gepagyu:D
nyina zarecsnaja 2008.05.09. 09:57:03
ja, egyetértek, a kicsinyesség szar dolog. ettől függetlenül csak erre tudok gondolni.
mondjuk tud idegesítő is lenni, ha nőként fizetsz, mint a katonatiszt, mert azt gondolod- lásd a sztorit- hogy minden okés, jó fej a srác, aztán anyuci betelefonál... Én is dühös lennék....hogy hagytam magam hülyének nézni..
zumm 2008.05.09. 09:57:05
céerem 2008.05.09. 09:58:24
Badbitie 2008.05.09. 09:58:45
Telefonon kérte a felezőt? :D
Zahara 2008.05.09. 09:58:55
Nem Auchan-ban, hanem Auchanban.
A nácik meg lúzerek :DDDD
feco42 2008.05.09. 09:59:02
Badbitie 2008.05.09. 09:59:22
céerem 2008.05.09. 09:59:42
csak szólok.
céerem 2008.05.09. 10:00:23
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 10:00:28
Fitz 2008.05.09. 10:00:32
Szaffy igyál már egy KV-t: a koktélot a lány issza. ;)
Badbitie 2008.05.09. 10:00:34
3. helyezett vagy a grammarpolicáj konteszten. :D
nyina zarecsnaja 2008.05.09. 10:01:02
sztem ezt kicsit túlgondoltad... nem hiszem, hogy a szülők attól tojtak be, h kaját veszenk a fiatalok... legalábbis nekem soha nem mondták még, hogy jaj.jaj lányom, csak nehogy együtt vásároljatok be, mert onnan aztán nincs visszaút :-)
Hopi Bond 2008.05.09. 10:01:10
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 10:01:57
jovan maaaaaa:D
:PPPP
zumm 2008.05.09. 10:02:20
Fitz 2008.05.09. 10:02:26
Igazad van, de valahogy csak lehet tenni valamit ez ellen azon kívül, hogy "az óvszer a Sátántól való!".
céerem 2008.05.09. 10:02:31
nyina :-))))))))))))))))))))
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 10:02:32
Brúnó_ 2008.05.09. 10:03:02
Mindegy, hogy ki gondolta meg magát, a szülőket ebbe bevonni eléggé gáz. De nekem az az érzésem, hogy a szülők döntöttek a pici fiuk helyett.
zumm 2008.05.09. 10:03:31
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 10:04:17
nyina zarecsnaja 2008.05.09. 10:05:15
zumm10:02
hát sztem a szülők tojtak be, és győzték meg a kicsi fiukat arról, hogy nem neki való a csaj.
és pont azért gondolom, hogy a csajszi bánta meg a közös bevásárlást, mert a kiscsávó max a szatyrokat cipelte, de nem társult anyagilag a költekezésbe, ergo a csaj fizetet, amit már bán most.
céerem 2008.05.09. 10:05:19
adott a fiam, aki 19 éves, tüncibogárszememfénye, jogi pályára készül, vinni tovább a családi bizniszt, ami elismerten jól megy, fiatal, előtte az élet és akkor jön egy 5 évvel idősebb csajszi, aki a madarasteszkóban vásárol vel, és akit a férjem "stíröl" a húsleves felett.
hát nemtom.
céerem 2008.05.09. 10:06:29
tuli _ 2008.05.09. 10:06:49
Badbitie 2008.05.09. 10:07:17
Igen, megpróbálod bemagyarázni 3 diplomás embereknek, hogy nézzétek, az egyetemen tényleg azt mondták, hogy 2+2 az 4, de ha jobban megnézitek megvan az 8 is, szóval 3 gyerek simán belefér. :D Vagy olyan ponton támadsz, amiről nincs egzakt tudásuk, a hitnél. Szerintem is az utóbbi a foghatóbb. Mert pokol vagy van vagy nincs. Ezt nem tudja senki, csak van aki ezt hisz róla van aki azt.
Amúgy szerintem fordítani kéne a rendszeren. Nem a gyerekvállalást kéne támogatni, hanem a gyerektelenséget szankcionálni. Aki nem vállal gyereket, az károsítja a társadalmat, fizesse meg a kárt. Ahogy az ókori görögöknél is lóvéval lehetett kiváltani a katonáskodást. Nálunk nem katona kell, hanem kismunkás, aki nem csinál, az fizesse meg, hogy máshonnan kell venni. :) Persze ez kivitelezhetetlen lenne itthon, és nekem is csak a pofám jár, mert bár szegény éppen nem vagyok, és közelítem a 30at, de gyerek még sehol. :)
Rebelde 2008.05.09. 10:07:53
zumm 2008.05.09. 10:07:59
feco42 2008.05.09. 10:08:02
óvszer nagybevásálás az ósanban, csak lejárt a szavatossága. nagyon akciós volt. "
De legalabb ennek a hasznalatat a vatikan is tamogatna:)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 10:08:57
ja egy lakással tőle, a legnagyobb lúzerség.
céerem 2008.05.09. 10:09:39
a terméketlen és a megtermékenyíthetetlen emberek adóiból összejönne végre a ktsgvetési stabilizáció...
mus · http://web.tvnetwork.hu/~music-u 2008.05.09. 10:09:43
Arra a verzióra úgy látom senki nem gondolt, mi van ha a fiú továbbra is szerette a lányt. Apuka ott jön a képbe, hogy stírolta ugye, és akár tovább is ment volna. nN anyuka ezért marta el a poszt írót, nehogy apuka valami hülyeséget csináljon. Inkább szenvedjen a fiú is csak maradjon meg a család becsülete.
Nekem ez jutott eszembe.
céerem 2008.05.09. 10:10:15
Mi????
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 10:10:29
nyina zarecsnaja 2008.05.09. 10:10:55
"Nem a gyerekvállalást kéne támogatni, hanem a gyerektelenséget szankcionálni"
ez jó.
na de felmerül : hány éves korban kezdenéd a sarokbaállítást? én is 30fölött vagyok kicsivel:-), és még nincs gyerek. nagyon jó lenne, de még nincs. szóval hogy kéne ezt: ha elmúltál 30-nő, 35-pasi, nincs gyereked, fizess x%-kal több adót?
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 10:11:09
céerem 2008.05.09. 10:11:17
és ezt így hogy? egyik családi ebédnél apuci felvetette, hogy was ist los, és megtárgyalták a kupaktanácson?
Rebelde 2008.05.09. 10:11:57
puffancs 2008.05.09. 10:12:13
nem konnyitette meg a dolgomat....
Brúnó_ 2008.05.09. 10:12:29
Nem lenne jobb a tüncibogárszemedfénye fiadat arra nevelni, hogy képes legyen önálló, felelős döntéseket hozni?
Badbitie 2008.05.09. 10:12:42
Örökbefogadhatnának a feleslegből. A mostani rendszer is olyan, hogy aki felvesz mondjuk szocpolt, és nem tud gyereket produkálni határidőre az örökbe is fogadhat és azt is elfogadják. Szóval ilyen pitiánerségek nem jelentenének akadályt, csak úgy globálisan az egész ellen lázadna be mindenki. :D
zumm 2008.05.09. 10:12:47
még egy gondolat, pont az a kérdés előzi meg két mondattal a nagybevásárlást, hogy "hol rontottam el?" mondjuk nem tudhatjuk, mi volt ott, lehet, nem anyu (pláne apu) előtt kellett volna a csipkés harisnyatartószettet lóbálni... de mivel nem tudjuk, milyen misztikus esemény történt ott, ami mindent megvbáltoztatott, javaslom, hagyjuk abba a vitát :)
WeryWickedWitch 2008.05.09. 10:13:03
Nagy szerelem nem lehetett, ha a fiú hagyta ezt az egészet. És tényleg csak fiúcska az ilyen, nem ám férfi. Aki hülye az szenvedjen...
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:13:23
Nos, ha a férjed a fiad nőjét nézi, akkor a hiba nem a nőben van, nem? :D
Egyébként én soha nem szólnék bele a gyerekem életébe, hogy kivel jár és mit csinál.
feco42 2008.05.09. 10:13:25
Amúgy szerintem fordítani kéne a rendszeren. Nem a gyerekvállalást kéne támogatni, hanem a gyerektelenséget szankcionálni. Aki nem vállal gyereket, az károsítja a társadalmat, fizesse meg a kárt."
Nem vagyok benne biztos, de mint ha az 1950-es evekben Mo-on is lett volna valami hasonlo, igaz akkor diktatura is volt, meg abortusztilalom, ugyhogy be is lehetett tartani a rendet...szaporodott is a magyar :)
céerem 2008.05.09. 10:13:40
"fius anyosoktol mentsen meg az eg"
mivel hetero vagyok, erre jól ráb@sztam, asszem...
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 10:13:51
nem ertem, nem ertem:)
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 10:15:07
mus · http://web.tvnetwork.hu/~music-u 2008.05.09. 10:16:00
én úgy gondolom egy "ilyen" anyukának nem kell kupak tanács, hogy észrevegye apuci csorgó nyálát. Nem is beszélte meg senkivel, csak simán teledumálta fiúcska fejét és pont. Innentől mentek a dolgok, ahogy anyuci elképzelte.
céerem 2008.05.09. 10:16:04
a klubtagok eccerre gondolnak ugyanazt :-)
Brúnó, Jürgi
egyetéretk veletek, csak engem nagyon szabadjára engedtek a szüleim, és ez nem jó, és megvan a veszélye annak, hogy szülőként átesem majd a túloldalra...
céerem 2008.05.09. 10:16:43
nem cmr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puffancs 2008.05.09. 10:17:06
Omnibusz 2008.05.09. 10:17:14
Jóindulatú értelemezés: az anyós le se szarja a fiát, tehát nem "fiús anyós".
zumm 2008.05.09. 10:17:19
Badbitie 2008.05.09. 10:17:50
Igen. x éves korodra 1 gyerek, y-ra 2, z-re 3. Ha ezt nem hozod, akkor belép egy 3. vagy 4. adókulcs, ami a hiányzó gyerekek száma felszorozva 10%-al. Aztán mivel jólképzett jólkereső diplomás vagy ki tudod számolni, hogy hogy jössz ki jobban, 3 gyerekkel vagy 20% nettóval. :D Ez szimpla matematika lenne, ahogy ma is oszt szoroz mindenki, és kiszámolja, hogy elég egy gyerek(max 2, de inkább egy se), akkor futja még 3 évente új kocsira (új alatt nem 0 kilóméterest értek feltétlen, csak másikat, mint ami addig volt), vagy utazásra vagy bármire. 1 gyerek mellett az ember nincs a szüleire/anyósékra se utalva, mert 3nál azért már komolyan kell mozgatni nagypapa,nagymama vonalat, ha akarunk 2esben is lenni, vagy a meló beosztás nem olyan, hogy 4kor eldobom a melót és futás haza, meg ilyenek. Persze ez baromi sok kompromisszumot igényelne. Manapság inkább mindenki magának kapar, nem alkalmazkodik senkihez, utánunk meg a vízözön. :)
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:18:26
De talán a kapcsolata az csak rá tartozik. Tanácsot adok majd, HA kéri. :D
Badbitie 2008.05.09. 10:18:59
Árváhazák környékén ismerkedj! :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:19:14
CiRMi. Nem Colin McRae :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 10:19:20
azert nem hiszem, ha a kisfiad hazavinne egy olyan lanyt, hogy kivan a puncija a miniszoknyabol, a haja 14 szinben pompazik es az eg fele mered. a fejen 21 db piercing tronol es tele van tetovalasokkal...te meg fogod es megveregeted a fiad vallat, hogy ez lesz aztan a tyukanyo a haznal edes fiam. jol valasztottal.
nehez dolog ez. nem szabad zsarnokoskodni. de ha latod, hogy a gyerek rossz iranyba megy el...nem art azert szolni.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2008.05.09. 10:19:36
az asztal, 'aki' ebédel és 'akinek' még saját lakása van Pesten? egy ilyen asztalt megnéznék egyszer :D
ha élőben is annyire primitív volt a csaj, mint írásban, akkor nem csoda, hogy a család testületileg kitette a szűrét...
céerem 2008.05.09. 10:19:55
elért az üzenet, de akkora hülyeséget írtál le, a sorok között kellett olvasni.
zumm 2008.05.09. 10:20:10
sz b&b 2008.05.09. 10:20:24
lekopogom, de eddig nekem mindegyikkel jó kapcsolatom volt, sőt :)
(igaz, nem voltam a menyük, csak a kicsi fiuk barátnője, de azér.. :D)
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:20:48
árva
- gyönyörű
- istennő az ágyban és a konyhában
- van egy kocsmája
:D:D:D
céerem 2008.05.09. 10:21:18
puffancs 2008.05.09. 10:21:32
ezentul egyertelmubb leszek, igerem :)
Miss Marple 2008.05.09. 10:21:52
Ami a papát illeti, bizony épp az ilyen ún. "jó családokban " szokott apu titokban sűrűn félrekufircolni a külön kis pesti kéjlakban, akár a fiúcska exével is, ha összejönne... Simán belefér, hogy a nő mellét bámulja ebéd közben, enyhe asztal alatti erekciótól kísérve, bár a jövőben nem tartja a fiához illőnek. Azért meghajkurászni persze jó volna, így kapuzárás előtt.
A közös Auchan-látogatás meg szerintem azoknak szokása, akik meghitten együtt laknak és egyhamar nem terveznek szétköltözni, tehát ebben tévedett a csaj, de nagyot.
Szvsz a sztori nagyon rendben van, olvassátok és tanuljatok belőle, Ti Leányok!
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:22:16
Én sem engedtem, hogy beleszóljanak - aminek eléréséhez kellett pár nagy bazmegolás a szülőkkel. :)
Krisz78 2008.05.09. 10:22:22
"oh, fius anyosoktol mentsen meg az eg!"
Rebelde 2008.05.09. 10:22:36
azt fogja gondolni, hogy a méh telepre még jó lesz:)))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 10:22:58
az exemet ugy ismertem meg, hogy mar az apukaja elt csak. utana nem sokkal o is meghalt.
ne tudd meg milyen felelosseg egy olyan kapcsolat, ahol te maradtal az egyetlen ember a foldon a masiknak.
nem kivanom senkinek.
inkabb lett volna egy hazsartos anyosom.
zumm 2008.05.09. 10:23:51
egyetértünk nagyjából :)
Badbitie 2008.05.09. 10:24:09
Nekem ez kimaradt az életemből, szóval így konkrétan bele se gondoltam, de az általatok felvetett kérdésre logikus válasznak tűnt amit írtam. :)
Omnibusz 2008.05.09. 10:24:44
"tankönyvi példát ad a mai fiatal generáció férfiainak infantilizmusára és önállótlanságára"
19 éves koromtól önellátó vagyok. Dolgozom, magamra főzök, végzem a házimunkát.
TE mégis mikor kezdted ezt el?
Barakis (törölt) 2008.05.09. 10:24:46
És néma! :D
céerem 2008.05.09. 10:24:47
ez eddig is világos volt mindenki számára,csak az nem, hogy ezek a dolgok hogy derültek ki, miben nyilvánultak meg és mi volt a jelentőségük.
Hopi Bond 2008.05.09. 10:24:50
crm: van egy olyan elképzelés bizonyos fejekben, hogy a nő "befektetés". és az a jó befektetés, ami megtérül. senki nem szeret fizetni mint a katonatiszt, a legcsekélyebb "ellenszolgáltatás" nélkül.
a köveket aztán nem rám dobálni most, mert én csak elmondtam, de nem tőlem származik! :D
sz b&b 2008.05.09. 10:25:21
erről beszégess el anyukámmal, és azonnal tudni fogod, hogy gyakorlatilag házsártos anyós nélkül jobban jártál :D
A poszthoz meg:
Anyut kérjük, h szakítson? LOL :D
Miss Marple 2008.05.09. 10:27:52
ha-ha
Badbitie 2008.05.09. 10:28:50
Én eddig nem értem el oda, ahova te, és mivel közelítem a 30at, ezért úgy vagyok vele, hogy ennyi idősen már ne is fogjon az ember új dolgokba. :D:D:D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 10:29:32
hat nem tudom. az en szituaciomban inkabb egy hazsartos anyos lett volna jobb aki segit, minthogy szal egyedul maradtam az osszes szornyuseggel.
bar az en esetem extrem volt.
sz b&b 2008.05.09. 10:31:18
Anyura kellett volna :))
sz b&b 2008.05.09. 10:32:13
összehozlak anyuval, eloszlatja minden kételyed :D
Rebelde 2008.05.09. 10:32:38
Anyukám se szólt bele bátyám választásába, aztán megkaptuk az elkényeztetett, önző menyecskét a szüleivel együtt, azóta is szenvedjük őket, mert nehéz azonosulni olyan emberekkel, akik már többször elmentek a munka temetésére, a szarkavarás mesterei, illetve, ha lehetőségük lenne rá a kenyeret is hitelre vennék...
nem a piercing, meg a százszínűre festett haj a probléma
DivkA · http://szundi.blog.hu 2008.05.09. 10:32:56
tuli _ 2008.05.09. 10:34:28
és mit tudtak volna a szüleid csinálni?
sz b&b 2008.05.09. 10:34:57
evvan..
de gondolj bele, milyen volna már, hogy a bátyád helyett anyádék válogatják a "menyecskéket"? :O
Javaslattal élni lehet, de választani helyette nem.
Hopi Bond 2008.05.09. 10:37:05
Miss Marple 2008.05.09. 10:38:52
Oké, részemről hiba volt általánosítani, csak azért kapott el az indulat, mert a tanítványaim közt (elit fővárosi gimnázium diákjai) egyre több a hasonló balf@sz fiú, már bocsánat a szókimondó stílusért. Minden zaccból anyu húzza ki őket, minden lógást anyu igazol, minden csajt anyu mar el mellőlük, persze csupa-csupa jóindulatból. Beteg gyógyegerek, a mi ifjúkori terminus technicus-unk szerint.
tuli _ 2008.05.09. 10:39:04
majd elválnak:(
forallmankind 2008.05.09. 10:39:05
sosem értettem ezt a dolgot, pont leszarom h kinek milyen a családi háttere (már nem úgy h nem érdekel, de ez nem szempont a választásnál) pedig az elképzelhető variációk nagy részéhez már volt szerencsém!
az adott lányok ennek mindig több jelentőséget tulajdonítottak mint kellett volna ("mert hogy engem biztosan zavar: elvált szülők, problémás apuka, szerény körülmények stb stb")pedig nem!
persze a problémák feldolgozásában segítek ahol tudok!
a szülők meg nem szólnak bele mit alkotok!
:)
Rebelde 2008.05.09. 10:39:35
itt a bátyámnak kellett volna elővenni a jobbik eszét, nem tette...
Badbitie 2008.05.09. 10:39:57
céerem 2008.05.09. 10:40:12
zumm 2008.05.09. 10:40:28
S.Z.I. 2008.05.09. 10:40:55
Büntethető vagyok? E!
sz b&b 2008.05.09. 10:41:07
Anyu észrevette, hogy apu stíröli a bnőt, és gondolta, ideje közbelépni és megakadályozni férjecskéje új félrekufirc lehetőségét.. :D
Ez áll a háttérben :D
A kicsi fijja meg egy ovis szintjén anyucira bízza a dolgot, mer' ugye a mutternek biztos igaza van :D
esclave de boulot 2008.05.09. 10:41:51
Remelem az otleted a gyermektelen csaladok szankcionalasarol az csak vicc volt....Eleve sok ember van akik azert csinalnak gyereket, mert erzik a tarsadalmi nyomast, hogy "hat 30-on felul vagyok, mostmar kene egy gyerek", utana meg turelmetlenek es ahelyett hogy a kicsivel foglalkoznanak jol beultetik a tv ele, mert igy nyugton van es nincs vele gond. Te ugy gondolod osszeomlik Europa (lehet, hogy igazad van), en viszont ugy hallottam, hogy ha igy novekedik tovabb a nepesseg, akkor a Fold 2050-re nem kepes elegendo taplalekot nyujtani az emberisegnek. Meg alapjaban lazado vagyok, nehogymar az allam mondja meg, hogy mennyi gyerekrt szuljek...
Es egy kis szemelyeskedes: nem biztos, hogy jo lett volna ha megszuletik a gyereked egy szethullo kapcsolatba, ami rovid idon belul csonka csaladda valt volna.
S.Z.I. 2008.05.09. 10:42:37
de ezt már egyszer átrágtuk.
céerem 2008.05.09. 10:42:53
Badbitie 2008.05.09. 10:43:06
Ha 1-2-3 évre tervezel, akkor lényegtelen is, de ha 10-20-30 évre, akkor már nem annyira. Én is belevágtam, hogy úgyis 150 km-re laknak, mit számít, ha hülyék. Hát számít. Nejemmel sose veszekszünk azokat a napokat leszámítva(1-2 havonta...), amikor a szülei/testvérei méltóztatnak telefonon jelentkezni, hogy kéne vmi. Azt hittem idővel jobb lesz. Nem lett az.
forallmankind 2008.05.09. 10:43:15
lehet h ez majd megváltozik, de nagyon nem tudom mai fejjel elképzelni h "életem szerelmével" (uuuuuuuu :D)
csak azért nem kötném össze magam mert a szülők gyökerek!
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:44:01
Badbitie 2008.05.09. 10:45:07
Nem hullott volna szét, ha jön a gyerek. A jelenlegi viszonyok között meg szétment, mert megtehettem, hogy leszarok én mindent és mindenkit, csak nekem jó legyen. :D Szomorú, de ma ez az uralkodó mentalitás, és a gyerekeink fogják meginni a levét. Akiknek a legjobbat akarjuk, azokkal tesszük a legrosszabbat. :)
tuli _ 2008.05.09. 10:48:53
:DDD és ez még arra az anyósra is vonatkozik, aki nagyon jó fej.
Hopi Bond 2008.05.09. 10:48:55
forallmankind 2008.05.09. 10:49:19
az biztos h nem 1-3 évre tervezek majd! jó tényleg más h most én ezt elképzelem vs. később mi lesz ha (neadjisten) összejön egy ilyen femili mint neked!
bár a legutóbbi komoly dolognál azért azt megtapasztaltam (miután szakítottam először majd másodszor is aztán harmadszorra is összejöttünk :)) h milyen az ha a szülők annyira nem csípik a fejem! (bár azért ez érthető)
:)
sz b&b 2008.05.09. 10:50:19
minden statisztikában többféle adat jelenik meg. Itt spec, hogy a netszerelem működik, vagy nem működik.. És sok esetet dolgoz fel. Nem csak 4-et 5-öt.. A szakítósra mit vársz? Összejövös, működő netszerelem sztorikat?
Ide nyilvánvaló, hogy a rosszul elsülők kerülnek.
:)
S.Z.I. 2008.05.09. 10:50:27
nekem erre ment rá..
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:51:11
Hopi: így nem ül állandóan a nyakadon az anyós, viszont a gyerekeket hamar le lehet pattintani egy-egy estére! :D:D:D
Omnibusz 2008.05.09. 10:51:39
Bocs,h kikeltem magamból, persze a jelenség amiről írtál létezik, az általánosítás bántott valóban.
céerem 2008.05.09. 10:51:47
nem úgy értettem :-)
csak újraolvastam és most láttam, hogy hogy kezdődött. azt hittem vmi koncerten találkoztak.
Brúnó_ 2008.05.09. 10:52:15
Nézd meg Boby-t és MP-t.
Ez vajon netszerelemnek számít? :)
Badbitie 2008.05.09. 10:52:25
Nekem is hiába mondták szüleim, hogy az otthonról hozott értékrendet max tompítani lehet, de átírni nem, és amint látom neki otthon nem 100as a brigád, én nem hittem és belevágtam. Meg nem bántam, de lehetne könnyebb is az út, ha nem a Rebelde által leírt mentalitás lenne az uralkodó anyóséknál. :)
tuli _ 2008.05.09. 10:53:13
ha arra ment rá, akkor a párodban is volt hiba (vagy benned, ami miatt a szülei mellé állt). ha szeretünk valakit, akkor véd- és dacszövetségben vagyunk vele, akár a szülőknek is ellentmondva.
esclave de boulot 2008.05.09. 10:53:45
Szerintem mindenkinek maganak kell eldontenie, hogy mikor akar gyereket. Ha ugy erzed nem vagy kepes ra, onzo vagy, meg elni akarsz stb akkor teljesen felesleges engedni a nyomasnak es szulni egy gyereket, mert egy ido utan ot bunteted emiatt es ez igy senkinek sem lesz jo. En spec nem hiszek a szethullofelben levo kapcsolatok gyerekkel valo megjavitasaban, de te tudod, hogy a ti helyzetetekben mi volt a szitu.
Badbitie 2008.05.09. 10:54:00
Miss Marple 2008.05.09. 10:54:16
:):):):):) :)))))
sz b&b 2008.05.09. 10:54:17
hidd el, nem csak erre ment rá.. Persze, ez is nyomott a latba rendesen. De nem hiszem, hogy ez a volt a fő-fő ok..
Bruno, meg Hopit, meg gargoyle-t.. stb :D
Rebelde 2008.05.09. 10:54:25
na jó abba is hagyom, mert ez engem is felbosszant
tuli _ 2008.05.09. 10:54:33
francba, pedig azt hittem én az leszek:DDD
Ngelina 2008.05.09. 10:55:17
szerintem csak annyi történt, hogy anyuci megérezte, hogy ebből a kapcsolatból még a gyerek elköltözése is következhet, márpedig erre még ő nem készült fel, ezért leszélgetett a fiacskájával, megbizonyosodott arról, hogy nem alaptalanok a félelmei és beszélt apuval - akit ez az egész család már rég nem érdekel -, hogy hassanak oda. Ebből pedig lett egy "családi" beszélgetés, ahogy befenyítették a nagykamaszt, hogy a suli fontosabb, mint a csajozás, és különben is ők fizetik, úgyhogy vagy fel is út, le is út, vagy békés diákélet még pár évig anyáékkal.
A kiccsákó meg, mivel még tényleg csak kamasz volt, beijedt.
Utálom, de nagyon az ilyen szülőt (meg azt is, ha a szülők akarják eldönteni, mi legyen a gyerekből).
Egy képmutató anyóstól szabadult meg így a post írója - és az szvsz rosszabb, mint a simán házsártos.
Uff.
Badbitie 2008.05.09. 10:28:50
igazad van, így 30 körül már a koporsót is érdemes megrendelni :-DD
sz b&b 2008.05.09. 10:56:44
ez de szép kifejezés, csak mennyire nem használom :D
"eladó sorba" :D :D
Ávétos, de jó :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 10:56:47
esclave de boulot 2008.05.09. 10:57:07
Ha koporsot nem is, de tartos tejet mar ne vegyel. :)
Hopi Bond 2008.05.09. 10:57:16
Badbitie 2008.05.09. 10:58:06
Hát, mióta betöltöttem a 25öt, azóta már nem veszek visszaváltható üveges dolgokat. :D Ki tudja mit hoz a holnap már ebben a korban. :D
Omnibusz 2008.05.09. 10:58:14
Halálosan önfejű vagyok, az árral szemben megyek. Nincs az az anya aki engem akarna a lányának, és ezt meg is értem. :))
S.Z.I. 2008.05.09. 10:58:25
ott voltál bazzeg????
nebosszanCS
sz b&b 2008.05.09. 10:59:15
nem kapd fel a vizet, ó hős gladiátor, mert este rácsapok a tarkódra egy embereset!!!! :D :D :D :D
forallmankind 2008.05.09. 11:00:12
értem! na addig is majd bevetem a személyes varázsomat :D!
btw h én mennyire nem szeretem a búval bélelt komolykodó rideg, de még csak a semleges após/anyós jelölteket sem!
első barátnőmnél nagyon nem ilyenek voltak azt kicsit magasan maradtak az "elvárásaim" :)
na ők olyanok (vagyis sajna már csak az anyuka) akiknél azt érzem h bármikor beállíthatnék hozzájuk csak úgy beszélgetni vagy akármi és kra szívesen látnának úgyis h az ex nincs is ott :)
riki tiki 2008.05.09. 11:02:14
"Szép pillanat ez az apa életében, akinek a mindene a fia, legszívesebben le is feküdne vele, hogy megtanítson minden trükket, hogy a fiának már jó legyen."
sz b&b 2008.05.09. 11:05:52
a sok "hogy"ra és a "trükket"-re gondolsz? észrevettem, de félek, ha nyifogok érte, vl begorombul, vagy megsértődik, vagy akármi.. :D
(elgépelni meg én is szoktam.. hajajj.. :D)
Fitz 2008.05.09. 11:07:02
"mai fiatal generáció"
Minden öregedő ember elkezd ilyen kezdetű mondatokat gyártani. :P
Amúgy nem hinném, hogy generációs betegségről van szó, azt meg végképp nem, hogy kizárólag a férfiakat érinti.
Hopi Bond 2008.05.09. 11:07:41
busuloo 2008.05.09. 11:07:48
Szerintem riki tiki arra utal, hogy a mondat értelme az, hogy apuka a fiával akar hemperegni.
Prez (törölt) 2008.05.09. 11:07:58
Vl, ennyire te sem vagy beborult, ugye? :D:D
Hopi Bond 2008.05.09. 11:08:48
Badbitie 2008.05.09. 11:09:26
Így kiragadva a mondatot valóban az az értelme, a fenti teljes szövegben azonban nem feltétlenül, bár valóban határeset.
Omnibusz 2008.05.09. 11:11:22
Bennem is él a gyanú, hogy az ilyen fajta degeneráció( ld. mai magyar "elit") nem csak a jelen fiataljait érinti. A lányokban szerintem is tetten érhető ez, de nem olyan direkt módon, mint a fiúkban.
céerem 2008.05.09. 11:11:42
ezt értitek?
Fitz 2008.05.09. 11:12:13
Ja hogy a mintavétel gazdag gyerekekből volt...akkor értem. :D
forallmankind 2008.05.09. 11:14:12
"tinik csak felnőttebben" ???
én nem értem ugyanis ennek semmi értelme
:D
Badbitie 2008.05.09. 11:15:04
Mit nem értesz? Ez ugyanolyan, mint az, csak teljesen más. Na.
tóparti látomás 2008.05.09. 11:15:11
Látom már nagyon aktivak vagytok :)
Anyuci pici fia szerintem elég szánalmas. Baz..tegnapi mondata aktuális lenne a tapasztalt szeretőről csak itt egy ideig működött a dolog és beszólt anyuci. :))
céerem 2008.05.09. 11:16:08
igaz, hogy dolgozunk, meg minden, de inkább haverok, buli, hanta van, nem gyerel, szocpol, anyóslátogatás.
forallmankind 2008.05.09. 11:16:42
jaaaaaaaaa hogy úgy??? na há' így má' értem! :D
má'elnézést
Badbitie 2008.05.09. 11:17:30
Ez megint mintavétel kérdése. Az én huszonéves haveri körömben meg az utóbbi van. Júniusban is jön 2 gyerek. :) Az anyós meg majd csak karácsonyra hálaégnek. :D:D
Hopi Bond 2008.05.09. 11:18:08
forallmankind 2008.05.09. 11:18:13
így már értem! ja akkor ez így rám is áll szal no para! :)
céerem 2008.05.09. 11:19:09
tóparti látomás 2008.05.09. 11:19:16
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:19:47
Fitz 2008.05.09. 11:20:17
Elismerem. :)
Omnibusz, az elsőparázsoló 2008.05.09. 11:11:22
Mert emancipunci ide vagy oda, a lányoktól nem várják el még a férfias, határozott viselkedést. Sőt.
crm azaz Cirmókmirmók 2008.05.09. 11:11:42
Mert felnőni faszság! :D
A felnőtt élet semmiben nem különbözik a gyermekkortól bizonyos szempontból. Csak pár dolgot neked kell intézned, amit azelőtt a szüleid csináltak. De az ember szeret játszani, marhulni, sőt már be is rúghat csak úgy, meg szexelhet, punnyadhat, utazgathat stb. .
Épp csak meg kell keresni a megélhetésre valót, meg elgondolkodni pár dolgoról a megfelelő életszakaszokban. Én nem érzem magam felnőttnek, vagy nem érzem, hogy most nagyon más ember lennék, nincs bennem egy ilyen "megkomolyodtam, kemény vagyok" érzés. Pedig más vagyok(ha úgy tetszik felnőttebb), mint akár pár éve.
Manyizga (törölt) 2008.05.09. 11:20:34
(legalábbis én így értettem ezt a mondatot:)
"az hiper szuper sikeres apuka engem stíröl az ebédlő asztalnál, akinek egyébként külön lakása volt pesten.
"
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:21:17
Igen, és mikor így beszólsz majd a gyermekednek azt veszed észre, hogy már csak azért is mindennap ott basszja a rezet a rémmel vagy rosszabb esetben a rémnél :D
Ngelina 2008.05.09. 11:21:50
"szívesen látnának úgyis h az ex nincs is ott "
Magyarán kedvelnek is, nem csak elfogadnak, nem? Úgy tudom az ilyesmi ritka, de létezik :)))
Egyébként sztem itt szó sincs arról, hogy az apuka imádná a fiacskáját, inkább csak megnyalná a sót. Van szeme, no. Igaz, kicsit kocsányon lóg, ezért gusztustalan is.
Az elírást én is félreértettem, elolvastam az egészet előlről, hogy ugye nem? És nem. :))
céerem 2008.05.09. 11:22:00
én jól elvagyok ebben az állapotban, mert szabad vagyok, jövök-megyek, csak senki nem szól bele, mert a sajátomat költöm.
csak akarok olyan karonülős gyerkőcöt lassan.
forallmankind 2008.05.09. 11:22:54
az én tágabb körömben is van már házasság (poronty még sehol), de még mindig a "tinik" vagyunk többen! (24-35 év korosztály)
Badbitie 2008.05.09. 11:23:49
Kutyát tartsál inkább, amellett lehet jönni-menni, nem szól bele semmibe, szabad maradsz, és anyósákkal sincs gond. :)
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:23:56
Rebelde 2008.05.09. 11:24:17
én is egyből egy 2 évest szeretnék:)))
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:24:38
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 11:25:08
van egy olyan mondas, hogy nem az a jo szulo, aki vegigvezeti a gyereket az elet labirintusan, hanem aki ad neki egy jo terkepet, es hagyja hogy maga jarja meg a sajat kis utait.
neha a gyerek beveri a fejet a falba. de az is kell ahoz, hogy utana egeszseges szemelyiseg valjek belole...
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:25:17
Megoldhato lásd. örökbefogadás sok kis cigány gyerek várja szerető anyukáját
Rebelde 2008.05.09. 11:26:39
köszi, építő jellegű hozzászólás volt
Badbitie 2008.05.09. 11:26:47
Az én szűkebb baráti köröm 26-29 éves, és majdnem mindenki házas. 15 évvel ezelőtt mi is együtt nyomtuk a haverok buli fantát, de mára már mindenki lecsillapodott, és mindenhol vagy jön a gyerek, vagy dolgoznak rajta. :) Szóval az én mintám alapján meg a valóságtól elrugaszkodott marhaság amit ti mondtok cirmivel. :D Ettől még tudom, hogy van akinek így sikerül van akinek úgy. :)
sz b&b 2008.05.09. 11:27:18
játssz el a gondolattal:
tegyük fel, hogy neked vannak házsártos, kötözködő szüleid. Te nem ilyen vagy, de már nem tudod kezelni őket. Ettől még szereted a szüleidet, mert felneveltek, szeretnek téged.
Van egy barátnőd, akit mondjuk édesanyádék ki nem állhatnak. Elmondják neked, h miért nem szeretik, te tudod, h amit mondanak, az hülyeség, ezért nem is veszed figyelembe.
Mivel hosszab kapcsolatról van szó, ezért néha elkerülhetetlen a találkozás. Anyukád/apukád szekálja a párod, folyton ellene hangol téged (ezt néhány anyuka elég jól nyomja).
"Kisfiam, ez a lány nem való neked, azért mert (...) hallgass ránk, keress másikat!"
A párod elkezdi mondani neked, h nem szereti anyádékat, és nem akar velük találkozni. Te megérted, de hát, ők a szüleid.
Majd egyszercsak, azt veszed észre, hogy a párod folyton anyádékat szidja, átfordul(hat) a dolog-
"Szivem, ők a szüleim, el kell viselned őket"
(gondolatban meg, hogy "szeretem a szüleimet, nem engedem, hogy a családom és közém álljon bárki is")
A párod közben anyádra/apádra panaszkodik, akit szeretsz.. Gyakorlatilag választás elé állít, h ő, vagy a szüleid. Te elkezded megutálni a párod emiatt.
etc.. szakítás..
A fent leírt szituban ki volt a hibás? Egy harmadik? Biztos? Elég erős volt ez a kapcsolat?
Észrevette a párod, hogy mennyire bánt téged, hogy a szüleidet szidja? Észrevetted, hogy a párodat mennyire zavarja, hogy a szüleid szekálják és nem szeretik?
Kurva nehéz, megértem. De nem CSAK ezen csúszik el egy kapcsolat.
Az anyáméké nem ezen csúszott el. A nagyanyám ténykedése ugyan kib..szott kellemetlen volt (ügyködött rendesen..), de nem tudta szétrobbantani őket.
(Amikor korházba került, óriásit csodálkozott, hogy az anyu mennyit segít nek, törődik vele.. teljesen el volt képedve.. meg is bánta a szekálást)
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:27:48
Én azt látom, hogy engem anyám nevelt biza, és v.miféle embör lett belőlem ellentétben húgommal, aki apuci pici lánya volt akinek mindent szabad ...
Arany középút. Szerintem bizony az anyák sok mindent megéreznek persze nem úgy, mint a postban. Ez a postos sztori elég középkori ilyesmi max. ilyen muszlim, zsidó, vagy nemesi sarjéknál szokott megesni többnyire ...
céerem 2008.05.09. 11:27:49
Majd Rebi és én megmutatjuk nektek!
tóparti látomás 2008.05.09. 11:28:56
Nem 1 pipotya-anyámasszonykatonája gyereket szeretnék ha nem egy igazi, belevaló kisgyerköcöt aki nem ijed meg a saját árnyékától. Nem állhatunk mindig a gyerekeink háta mögött.
céerem 2008.05.09. 11:30:10
ne legyél már aranyhaj és ne mondj olyat, hogy a mi példánk, életünk a valóságtól elrugaszkodott marhaság.
köszi.
Krisz78 2008.05.09. 11:30:12
Vhogy énis így:-)
Csomó mindenben "felnőttesen" kell viselkedni egy bizonyos kor felett(munka, ügyintézés, lakásvásárlás:-D ésatöbbi), amikor a társadalmi elvárások szerinti "felnőtt" viselkedésmintát kell nagyjából bemutatni. Ez kell sajnos, mert pénzt kell keresni, be kell fizetni a csekket, meg kell győzni a szomszédnénit h nem lesz olyan hangos a csempeleverés stb.
Ezen kívül viszont én szerencsére megmaradtam egy infantilis gyereknek, és a barátaim is ilyen típusúak:-)
Pasijaimban is benne volt ez kisebb-nagyobb mértékben mindig:-) Nem tudok mit kezdeni olyan emberekkel, akik túl komolyan veszik magukat "felnőttként" :-)
forallmankind 2008.05.09. 11:30:46
akkor keresgélj! a gyerkőchöz kell még eegy valaki :) (bár ez sem igaz, de maradjunk az ideális világnál)
Ngelina
jaja! állandóan etettek meg itattak, ajándékot kaptam szülinapomra, pálinkát küldtek apukámnak ilyenek és sokat beszéltünk meg a 2 család is találkozott szóval "szeressük egymást" volt! :)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 11:30:54
nem szeretnek etnikai, politikai, vallasi vitakba belemenni, mert az nem ide valo. legyszives te se tedd.
koszonom.
S.Z.I. 2008.05.09. 11:31:18
szar érzés úgy enni a családi ebédet, hogy a párod anyja hátat fordít neked.. szó szerint
pedig elméletileg lehetne olyan emberi, hogy felfogja..
Rebelde 2008.05.09. 11:31:49
leírtad helyettem is, köszi:)
Igazság Atyja 2008.05.09. 11:33:02
Váratlan volt a végkifejlet? Nyilván valamit fel kell mutatni egy olyan családnál, ahol az Ebédlőasztalnak is külön lakása van Pesten. ;)
Badbitie 2008.05.09. 11:33:58
Te általánosítottál a te tapasztalataid alapján, mire leírtam, hogyha én is hasonlóan cselekednék és az általam tapasztaltak alapján általánosítanék, akkor pont az ellenkezőjére jutnék. Tudod, a 3 vak aki körbeállja az elefánton, és aki az ormánynál van az kígyót "lát", aki a lábánál, az oszlopot, a harmadikra meg nem emlékszem. :D Asszem a farkánál áll (a bojtosnál:P) és kötelet "lát", de tökmind1. Szóval szerintem indokolatlan a kijelentésed, hogy a mai 20onévesek lazábban élik meg. Van aki lazábban éli meg, az tény, de koránt sem mindenki, és hogy többen vagy kevesebben élik meg lazábban mint 50 évvel ezelőtt, azt meg nemtudhassuk. :) Talán a KSH tudja. :D
sz b&b 2008.05.09. 11:35:06
ugyanarról beszélünk, hidd el.
Azonban van, ami ér annyit, hogy szembemenjen az ember a szüleivel. A párod nem akart ezek szerint konfrontálódni. Pedig lehet, ha mert volna, akkor boldogok lennétek. És az megint más szitut teremthetett volna..
na, lezártam a témát, bocsi.
:))
céerem 2008.05.09. 11:35:19
tóparti látomás 2008.05.09. 11:36:20
Nekem mindig azt mondták, hogy azzal járok akivel akarok, az én dolgom, az én életem.
Ha nem szimpi a szüleimnek egy dolog, nem ők élnek vele. ELmondták a véleményüket, amit nem mingig tudtam elfogadni, de volt amiben igazuk volt (utólag kiderült).
Lehet új szemléletet kell átvennem.
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:37:25
Ja csak ezt ma egy 19 éves poronty nem tudja biztosítani, majd rájön mindenki, ha lesz gyereke. A 20. század elején már a nagy átlag 16-17 évesen kiröppent a családi fészekből mára ez egyre inkább kitolódott, majd 10 évvel átlagosan. Mire elvégzi az iskoláit a poronty talál v.mi melót összeszed v.mi pénzt, hogy egyáltalán hitelképes legyen stb.
gromit 2008.05.09. 11:37:54
LOL
céerem 2008.05.09. 11:38:16
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:38:36
Ez nem vita ez tény. Bizony vallásosoknál léteznek bizonyos előírások itt sem tudhatjuk mi volt az igazi ok ... származásnál szintén. Ezt nem hajlandó elfogadni stuccpolitikát folytat.
sz b&b 2008.05.09. 11:39:13
én sem mondtam, hogy ne figyeljünk a szülőkre, csak azt, hogy ne ők mondják meg, hogy ki legyen a párom, a javaslatot, tanácsot , óva intést meghallgatom, mérlegelem, de dönteni ÉN döntök. Nem ők.
forallmankind 2008.05.09. 11:39:16
van a te mintád meg van az én (Cirmi) mintám!
nekem meg sem fordult a fejemben h a te mintád a "konzervatív koravén" tipikus esete!
ergo nem értem én miért lennék valóságtól elrugaszkodott idétlen tipikus esete???
btw szeretem a gyerekeket (a nyálcsorgatós gügyögőst még annyira nem de majd változik) és 3at szeretnék!!!!!!!! :)
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:39:41
Nem kell ez a jó módszer.
TBC 2008.05.09. 11:39:56
Ez így igaz. Nekem a sztoriból az jött le, hogy csöppet despotista módon "nevelték" a kedves szülők a kicsi fiukat. Az ilyen egyéneket csak sajnálni tudom, akiknek ki van adva, hogy mik lehetnek, kivel járhatnak, mikor mit csinálhatnak... nagy adag szánalom.
Bár én csak annyit mondok: valóban szerelmes az, aki ennyire nem tud kiállni a szerelméért? Akinek ennyire nincs tartása? Vagy már előre, jó pénzé' megvették a szülők kis fiacskájuk számára a jövendőbeli menyasszonyt? (Aki mondjuk apucinak is tetszik?) Elég átlátszó indok, hogy nem fér bele a pályájába egy nő. A kérdésem az: miért nem? Ja, hogy akkor talán nem egy szánalmas kis aktab*zi lesz a kisfiukból? Mert igen, a sikeres emberek is azokból lesznek, akiknek van valaki az életében, aki szereti, bíztatja, adott esetben lelkileg támogatja őket. Akik mindent a tanulmányaiknak áldoznak be, na azokból nem lesz több aktab*zinál...
Arsen 2008.05.09. 11:40:12
céerem 2008.05.09. 11:40:13
TBC 2008.05.09. 11:42:12
Persze, tanácsokat, javaslatokat nyugodtan adjon, véleményt is mondjon róla, de nemám úgy, hogy kerek perec megmondja, ne vele járj.
Meg persze sok önállóság szorulhat abba a srácba, aki nagykorúsága ellenére ennyire teszetosza...
Badbitie 2008.05.09. 11:42:24
Nem ti lennétek valóságtól elrugaszkodottak, hanem amit mondtok. vagyis az állításotok. :D Nem személyekről volt szó, hanem elméletekről, azt minősítettem, nem titeket. :D
Rebelde 2008.05.09. 11:42:30
Azért azt simán le lehet szűrni, hogy a szülők abban a korban hol tartottak, ehhez nem kell KSH.
Anno szobartásakkal téma volt, hogy mi itt csücsülünk az egyetemen 22 évesen, és annyu ekkor már a 2. gyereket várta és ez akkor tényleg általánosabb volt, most meg szinte mindenki főiskolára meg egyetemre jár, ez elég tényszerű nem?
Főleg, hogy a nagy többség minden héten hazamegy anyucihoz, hogy kimossa a szennyest, de tudom én, hogy ez is általánosÍtás, hiába tudnék rá számtalan példát mondani szűkebb- tágabb környezetemből:)
forallmankind 2008.05.09. 11:42:35
azért 50 de lehet 30éve is, nem sok falubélit láttál 26 évesen egyedül! bezzeg most! és ebben majdhogynem biztos vagyok KSH nélkül is!
Hopi Bond 2008.05.09. 11:42:50
Omnibusz 2008.05.09. 11:42:59
3an vagyunk, fiúk, testvérek. Anyám mindig akart magának egy kislányt emiatt. :))
tóparti látomás 2008.05.09. 11:43:42
Hopi Bond 2008.05.09. 11:43:47
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:44:12
Egy 19 éves egyetemista nem nagyon pampoghat ... szülők nem teszik alá a hátteret cseszheti az elkövetkezendő 60 évét ... és lehet nem mekibe akarja mondogatni, hogy segíthetek?
Az ő családjukban meg ilyen a kultúrális közeg ez van. El kell fogadni bizonyos népcsoportoknál meg már 14 évesen kiadják a jányt kötelező érvénnyel mondjuk egy 17-19 éves fiúhoz ...
forallmankind 2008.05.09. 11:44:19
én lányokat max 1 fiút! ez nagyon nem stimmel :)
Rebelde 2008.05.09. 11:44:54
Badbitie 2008.05.09. 11:45:14
Egyetemisták egy szűk szelet megint. A falu az már jobb közelítés gatterkától. :) Azt el tudom fogadni, mint jogos érvet. :)
Prez (törölt) 2008.05.09. 11:47:54
Omnibusz 2008.05.09. 11:48:11
Nekem nem tudtak/tudnak anyagilag segíteni a szüleim, lehet nem is leszek anyagilag sikeres, de büszke rám mindkettő, mert ember lett belőlem.
Ez a legfontosabb, nem a zsíros állás.
Rebelde 2008.05.09. 11:48:27
én láttam olyan lányt, aki mikor megkapta az ágyneműjét csak forgatta, forgatta, sehogy nem tudta a párhahuzatot kezelni, kérdeztük tőle, hogy mégis mit csinál, hát szeretné felhúzni, de nem tudja,hogy kell, mert ezt mindig az anyukája csinálta, ja már elmúlt 18
forallmankind 2008.05.09. 11:48:40
szuper!
jó veletek beszélgetni/vitázni! :)
Brúnó_ 2008.05.09. 11:48:47
Hopi Bond 2008.05.09. 11:48:48
Prez (törölt) 2008.05.09. 11:49:37
Rebelde 2008.05.09. 11:49:43
egyetemisták, akik faluból származtak, és így?
tóparti látomás 2008.05.09. 11:49:57
forallmankind 2008.05.09. 11:50:03
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:50:06
Igen v.ha ez volt csak ez egy másik korszak ...
Prez (törölt) 2008.05.09. 11:50:52
Barakis (törölt) 2008.05.09. 11:51:23
Na, de hol vannak a sárkányok?
Anyós? :)
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 11:51:27
Vigyázni is kell rájuk manapság basszus, amilyen világban élünk egy lány gyerek kész pszichés kínzás.
Badbitie 2008.05.09. 11:51:42
Azok négyen? Na az jó minta, egyik faterom, már csak a másik háromnak kell, hogy bemutassál. :)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 11:52:16
es mit csinalsz majd ha mind a harom egyszerre kezd el teleportalni?:D
Hopi Bond 2008.05.09. 11:52:49
Badbitie 2008.05.09. 11:52:54
Szentté avatják, mert csodát csinált. :D A teleportcsalád. :D
Rebelde 2008.05.09. 11:53:02
Prez (törölt) 2008.05.09. 11:53:19
Krisz78 2008.05.09. 11:53:25
Izé, olyan mintha nem is az én hozzászólásomra írtad volna ezt:-)
Nem a "mikor vesz saját lakást" kérdést jártam körül, szülőkkel együttélve is lehet önálló életet élni:-)
Sokkal inkább arról próbáltam írni, hogy bár az ember "felnőtt" életet él egy bizonyos kor után (magunk eltartása, élet megszervezése, függetlenül attól h saját lakásban vagy szülőkkel élsz, dolgozol vagy tanulsz), attól még maradhat "gyerek", amikor nem feltétlenül szükséges "komoly felnőttként" viselkedni:-) Én ilyen vagyok:-) Erről írtam:-) Próbáltam meg írni:-)
tóparti látomás 2008.05.09. 11:54:25
Ha már sárkány nálam az Süsü. Oh, ha rózsbimbó lehetnék, nem lennék ilyen nagy otromba... :)
Badbitie 2008.05.09. 11:55:32
Így ahogy mondod. Szülőkkel is van önálló élet. Csak a lakás az övék, a rezsit fizetik, a kaját veszik a hűtőbe, mossák a ruhám, takarítják a szobám, de baromi önálló életem van, mert teleportálni meg csajozni egyedül járok, van egy melóm, ami pont fedezi ezeknek a költségeit. :D Ejj, szabadság, de jó, hogy nem szorulok a szülőkre. :D:D:D
Barakis (törölt) 2008.05.09. 11:58:15
Azért egy saját lakás kell az önálló, érett, felnőtt élethez. Kell a francnak, hogy az egész család lássa, hogy hogy hányom szét az belemet egy lightosabb piálás után! :D
2008.05.09. 11:58:52
Nekem is volt egy ilyesmi orvosdinasztiás kapcsolatom, nem is lett belőle házasság...:)Egyszerűen nem tartoztunk egy "kaszt"ba, és ez mindenben jelentkezett.
tóparti látomás 2008.05.09. 11:59:37
Barakis (törölt) 2008.05.09. 12:02:04
Tudok célozni, általában azok vannak meghívva akik dettó! Alapszabály a következő: wc-be vagy ablakon kifele, ha kijutott, akkor nem számít, ha bent marad, akkor mindenki a sajátját takarítja. Gond még nem volt! :DDD
Rebelde 2008.05.09. 12:02:17
úgy érted, hogy nem ismertél olyan egyetemistát, aki faluról jött?
céerem 2008.05.09. 12:02:35
ezért nem akarok lányt, az nagy stressz.
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:02:42
Hopi Bond 2008.05.09. 12:03:14
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:03:31
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 12:04:18
Apukádat kellene megkérdezni mennyi végigizgult éjszakája volt miattad :D:P
Rebelde 2008.05.09. 12:04:43
galibanna 2008.05.09. 12:04:53
tóparti látomás 2008.05.09. 12:05:00
céerem 2008.05.09. 12:05:50
hogy tudódott ki a lakás
hogy stíölt apuci?
hogy jön ide az ósan?????
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:05:53
céerem 2008.05.09. 12:06:21
2008.05.09. 12:06:52
zumm 2008.05.09. 12:06:53
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:07:44
Cirmi: egyébként a fiúk inkább hajlamosak a hülyeségre - szerintem. Az én szüleimet egyáltalán nem irigylem, annyiszor törtem össze magam, hogy csak na! :D
forallmankind 2008.05.09. 12:08:02
Jürgennél a jó példa lásd mióta motorozok! :)
ha gáz van akkor nálam van nagyobb gáz mindig !
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:08:32
céerem 2008.05.09. 12:08:51
galibanna
nagyon várjuk a válaszokat!
forallmankind 2008.05.09. 12:10:42
nincs kérdésem! én veled vagyok! :D
TBC 2008.05.09. 12:11:31
Persze. Ez sajnos jórészt igaz, mert "kedves" apuci/anyuci azt mnondja, hogy ha nem azt fogja elvenni, aki nekik tetszik, akkor mehet otthonról Isten hírével... De azért tegyünk hozzá pár mellékes dolgot: 1. nem feltétlenül kell apucinak mindenről tudnia. Ha én egyetemistaként otthon nem számoltam volna be róla, hogy van barátnőm, sehonnan nem jöttek volna rá. (Bár ebben sokat számított, hogy más városban volt az egyetem.) 2. Ha tényleg olyan nagyon okos a kisfiúcska, akkor vélhetően állami finanszírozású helyre került be, ahol NEM kell félévente szézezreket kipengetni. És ha tényleg annyira központi dolog nála a tanulás, akkor biztos ösztöndíjat is kap, ami nem sok, de koleszban meg lehet belőle élni. Úgy, hogy mellette nem kell a mekiben két műszakban robotolni. Tehát ugyan kissé szegényesebben, de meg lehet élni úgy is. Pár év múlva meg ügyvédként nem létminimumból fog élni... 3. Egzisztenciával rendelkező csaj. Még ha kiteszik a fiúkát otthonról, akkor is lenne hová mennie. (Bár persze ez élete első kapcsolatánál rázós dolog. De akkoris az ember nem csak a szüleinél lakhat. Egy szavamba kerülne, és nagyszüleim tárt karokkal várnának, ha úgy döntenék, hogy otthon nem felel meg. De szerencsére nálunk normális casládi körülmények uralkodnak. :-D)
"Nekem nem tudtak/tudnak anyagilag segíteni a szüleim, lehet nem is leszek anyagilag sikeres, de büszke rám mindkettő, mert ember lett belőlem.
Ez a legfontosabb, nem a zsíros állás."
Ott a pont.
Rebelde 2008.05.09. 12:11:54
Kopasz Mercis 2008.05.09. 12:12:09
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:12:10
forallmankind 2008.05.09. 12:12:56
"ja, hát egyik sem motorozhatna, az tuti."
ismerős a hozzáállás!
szerinted tudot (nekem) ellenállni? :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:13:06
céerem 2008.05.09. 12:14:00
sz b&b 2008.05.09. 12:14:23
Érdekes sztori lett belőle, jó kis tanulságokkal :)
Rebelde 2008.05.09. 12:17:31
mivel van egy nővére is, anyukámék hasonlítgatták, hogy ő milyen volt, akkoriban ő volt a kisördög, de az öcsi most mindent visz, áááá, mondjuk én meg bepiáltam egész finoman 5 évesen, szóval mit beszélek:))
Kopasz Mercis 2008.05.09. 12:17:34
akkor miért is volt baj az Auchan? És veled? A korod? Esetleg azt gondolták te már komolyabb tervekkel rendelkezel, mint egy 19 éves, vagy végzettségben, anyagilag nem illesz az ifjú herceghez?
sz b&b 2008.05.09. 12:18:18
hogy derült ki apuci külön kérója? egyáltalán miért volt neki olyan?
:))
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:20:04
Cirmi: úgy legyen! ;)
céerem 2008.05.09. 12:20:40
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:21:57
sz b&b 2008.05.09. 12:22:04
(vagy a szüleik bíztak bennük jobban, hogy nem kerülnek bajba, fene se tudja)
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:22:40
Rám szavazol? este gyere a parázsba, Jürgen közönségtalálkozót tart! :D
galibanna 2008.05.09. 12:22:42
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:23:33
pazola 2008.05.09. 12:23:56
Omnibusz 2008.05.09. 12:24:14
Köszi!:)
pazola 2008.05.09. 12:24:55
Fitz 2008.05.09. 12:25:40
Ellentmondást érzek.
sz b&b 2008.05.09. 12:25:52
aha, akkor már értem :)
anyuci még irigy is volt, hogy a fiacskája kufircolhat, ő meg nem (nagyon) :D
Barakis (törölt) 2008.05.09. 12:26:54
Ez nem csak attól függ, engem elég nehezen engedtek el bulizni a szüleim, talán 17 lehettem mikor először maradtam ki egész éjszakára bulizni. Bár így is alkoholista lettem, így sokat nem értek el! :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:27:06
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:27:38
TBC 2008.05.09. 12:28:09
Én inkább csak a srácot, a szülőket inkább megvetem. Egy szülőnek támogatni kell a gyerekét, és nem gondolkodni, dönteni helyette. Mellette kell állni, de nem irányítani minden lépését. Hagyni kell kibontakozni, és nem egy előre megálmodott útra kényszeríteni. Az ilyen ember legfeljebb csak papíron szülő...
U.i.: azért messze nem ideális az, amikor a szülők hetente 1-2 napot találkoznak... Gondolom ez a nem épp tökéletes háttér is jelentősen negatív irányba sodorta szegény gyerek jellemét.
Barakis (törölt) 2008.05.09. 12:28:38
Ááá, dehogy! Anyum azt fontolgatja, hogy megkéri főnökömet, hogy kevesebb fizut adjon, mert sok marad piára! :D
galibanna 2008.05.09. 12:29:22
szépmező 2008.05.09. 12:29:24
ilyen tuti van még manapság?
nem lehet hogy megint egy átverés? (kfk másnaposan kelt stb.)
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:30:19
galibanna: nem lehet, h anyuka szimplán attól félt, h a férje sincs otthon, kicsi fia is becsajozik, és akkor most már végleg egyedül marad otthon?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:32:31
tóparti látomás 2008.05.09. 12:32:40
Krisz78 2008.05.09. 12:33:54
Bocs, én magamból indultam ki, nálunk nem így volt:-)
"Csak a lakás az övék, a rezsit fizetik, a kaját veszik a hűtőbe, mossák a ruhám, takarítják a szobám"
Mindegy, _nem_ ez volt a lényeg, amit mondani akartam, hanem az, hogy nem baj az, hogy amikor önálló életet kezdesz élni(kortól függetlenül) és "felnőttesen" kell viselkedned, akkor felnőtt vagy, de azért megmaradsz gyereknek a barátaiddal, pároddal, szabadidődben stb.
Erről írt eredetileg Fritz, erre reagáltam csak Carnivora tök másfelé vitte el a gondolatmenetet:-)
Barakis 11:58
Bocs, úgy látom tökmásról beszélünk el egymás mellett:-) Amikor én "felnőttként viselkedni"-ről beszélek, teljesen mást értek alatta, de most nincs időm kifejteni:-)
bierkamp 2008.05.09. 12:34:58
Maradj a nálad idősebbeknél!
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:35:49
tóparti látomás 2008.05.09. 12:36:46
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:37:01
galibanna 2008.05.09. 12:37:36
A saját életem és családom átértékelődik foylamatosan és egyre jobban megbecsülöm. A szüleim élnek és megvannak, míg másnak lehet nincs, másrészt hagynak élni és ott vannak érzelmileg, ha kérem. Mi kell még?
szépmező 2008.05.09. 12:38:30
lehetek a tutujgatottad? :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:39:14
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:39:31
(én 11 :D:D:D)
tóparti látomás 2008.05.09. 12:40:04
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:40:15
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:41:30
zsanett: de csak 8nak nézek ki, mert beteg voltam sokáig! :D:D:D
tóparti látomás 2008.05.09. 12:41:47
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:43:03
szépmező 2008.05.09. 12:43:05
Krisz78 2008.05.09. 12:43:37
A magasságom miatt nekem sem ártana:-D
galibanna 2008.05.09. 12:43:48
Hát igen a srác fiatalabb volt, mint mondottam ez késöbb derült ki számomra is, de abban a periodusában az életemnek nem komoly kapcsolatra és családra hajtotam csak azután már nem kívántam szórakozni, ha egy anya utasításba és jóváhagyja számomra.
pedig igaza volt...kaland volt, mára az lett a számomra is. Kedves kaland egy megható és hálás görcsös szorongó fiatalmeberrel. Azt hiszem vele jót tettem. :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:44:29
forallmankind 2008.05.09. 12:45:16
Csatlakoznék Barakishoz (bár én nem lettem alkoholista :))de nálam is eléggé későn jött az éjszakázás!
Anya mai napig utálja csak most most már nem tud ellene tenni!
a "majd rájössz milyen ez ha neked is lesz gyereked" szöveget milliószor hallottam! (de kb érzem már h milyen ez csak velük kapcsban főleg ha vmi hosszabb útra mennek autóval, ahogy apa vezet mostanság, kééész :))
szóval ez is családja válogatja!
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:45:59
bigyo83 2008.05.09. 12:46:05
Az Íjász látja a célt a végtelenség útján és meghajlít benneteket hatalmával, hogy nyilai gyorsan és messzire szálljanak.
Szolgálja a ti hajlásotok az Íjász kezében a boldogságot;
mert amiként szereti az elrepülő nyilat, úgy szereti Ő az íjat is, amely helyben marad."
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.09. 12:46:24
szerintem örülj, hogy megszabadultál a balfasz sráctól meg a hülye anyjától is. hányok az ilyen képmutatástól. (pláne h közben fater nyilván félrekúr a pesti kéróban :P )
nemhogy örültek volna, hogy a fiuknak van egy normális, önálló, önellátó barátnője, akinek vannak ambíciói és aki a saját erejéből lakást vett (!) -- nem könnyű ilyet összepartizni, amikor amúgy a világ tele van ambíció nélküli, élősködő MNK-kkal.
remélem, hogy idővel a srácnak is megjön az esze, és elköltözik a világ másik felére.
sz b&b 2008.05.09. 12:47:01
vazze, ezt mennyit hallgatom, még most is, te jó úr isten..
"majd rájössz milyen ez ha neked is lesz gyereked"
az idegeimre megy.. Tudom, hogy igaz, meg minden, de idegesít, hogy állandóan ezzel jött az anyám..
:)
Ngelina 2008.05.09. 12:47:19
"Persze. Ez sajnos jórészt igaz, mert "kedves" apuci/anyuci azt mnondja, hogy ha nem azt fogja elvenni, aki nekik tetszik, akkor mehet otthonról Isten hírével..."
És akkor, ha tényleg mást akar, akkor megy is. Még senki sem halt bele egy társalbiba...persze ha gyáva, akkor enged az ilyen hülye érveknek. "csak az kiabál, aki fél..."
Kolesz, ösztöndíj.
Ebben igazat adok, a kolesz legalább már kicsit saját láb, még akkor is sokat nevel a kamaszon ha a hátország finanszírozza.
"Ha tényleg olyan nagyon okos a kisfiúcska, akkor vélhetően állami finanszírozású helyre került be"
Na ezt inkább hagyjuk! A csekély számú állami helyet már rég nem ész kérdése betölteni.
Meg aztán ne legyél igazságtalan, ezek szerint aki nem állami pénzen járt, az már sikeres ember nem lehet? :)
"Úgy, hogy mellette nem kell a mekiben két műszakban robotolni."
Jajjmár, nem csak a Meki van. Van még pl költöztetés, árupakolás hajnalonként, meg egy csomó minden, de persze azért nem tolják az ajánlatot az orrod alá...
És inkább a tisztességes meló AKÁRHOL, mint a szülőktől lejmolás, ha valami, akkor az ciki, főleg a pasiknak...
bigyo83 2008.05.09. 12:47:33
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:47:54
galibanna 2008.05.09. 12:48:47
tóparti látomás 2008.05.09. 12:49:40
Prez (törölt) 2008.05.09. 12:52:05
bigyo83 2008.05.09. 12:53:12
gargoyle 2008.05.09. 12:54:06
en eleve azt nem ertem a sztoriban hogy miben akadalyoz egy komoly kapcsolat egy karrierepitest? en pont azt kepzelnem hogy ha szigoru es mindenbebeleszolo anyuka lennek akkor _esetleg_ megmondanam a kis ribinek akit hazahozott a lajoska, hogy nezd lanyom ha komolyan gondolod a dolgot akkor ok, de azt nem engedheti meg maganak a fiam a karrierem erdekeben hogy - allandoan szorakozohelyeken noket hajkurasszon ahelyett hogy tanulna - illetve hogy kesobb azt susmoghassak rola, vad fiatalkora volt.
Hopi Bond 2008.05.09. 12:54:59
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.09. 12:55:02
galibanna 2008.05.09. 12:55:17
bigyo83 2008.05.09. 12:55:58
Egy jó kapcsolat sok esetben inspiráló.
sz b&b 2008.05.09. 12:57:45
tévedés, nem kell sok ügyet megnyerni a sztráügyvédséghez. Elég jó helyen lenni jó időben.. Olyan ügybe dugni az orrát, ami nagy nyilvánosságot kap, onnantól tutira sztárt csinálnak belőle. Van erre példa, nem is egy.. hajajj..
:)
Badbitie 2008.05.09. 12:58:41
Nem, úgy értem, mivel az egyetemista már eleve csak egy töredéke a fiatalságnak, azt mégjobban leszűkítve (falusi egyetemistákra) még kisebb mintát kapunk. :) Ismerek falusi egyetemistát amúgy, nem volt semmi pejoratív gondolat részemről az irányukba, márcsak azért sem,mert félig-meddig én is az voltam, édesapám meg teljesen. :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.09. 12:58:43
arról nem is beszélve, hogy az egyetem alatt elkezdett munka adott esetben a jövőbeli elhelyezkedést is segítheti. ismerek egy csomó joghallgatót, akik egyetem mellett ügyvédi irodában dolgoznak. én is így az egyetem alatt kezdtem el dolgozni, és most már jól élek belőle. az sokat ad az ember önbecsülésének, ha fönn tudja tartani magát. persze sok egyetemistának ez eszébe se jut.
Badbitie 2008.05.09. 12:59:17
Tudom, hogy nem ezt akartad mondani, de ilyennek hangzott, amit válaszoltam rá. :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 12:59:22
a dömdödöm az jóóóóóóóóóóó:D
TBC 2008.05.09. 13:02:25
Munka: valóban, főleg értelmiségi pályán nem csak mekiben lehet elhelyezkedni. Igaz, ez a tanárképzősökre jellemzp, de pl. délutáni korrepetálással is szép summát össze lehet szedni, ami azért - ha még ösztöndíj os van mellette - nem csak arra elég, hogy a koleszdíjat kifizessék. És még bele se szakad a gyerek.
Krisz78 2008.05.09. 13:03:52
tommboy_ 2008.05.09. 13:06:02
Üdv mindenkinek!
Szerintem ilyen előfordul, max. az benne a para, hogy ezt így kimondja anyuka.
Mert ha nem szól, még elvannak egy-két évig, aztán úgyis jön vmi, ami elsőre aranyos a srácban, de aztán már idegesítő, hogy 5 évvel fiatalabb.
És akkor nem kellett volna ilyen brutál módon beavatkozni...
Remélem a posztíró már tud nevetni az ügyön.
(Én sem hittem volna, hogy egyes helyeken milyen befolyásoló tényező a család, de sajna volt egy ilyen tapasztalatom nekem is... azóta menekülök az ilyen helyekről)
És az Auchant értem, nagyon is. Jó, hogy valaki más is fontosnak tartja itt megjegyezni, mert azt hittem eddig csak nekem áll ennyire közel egymáshoz.
Mindenki számára meggondolandó!
:D :D :D
szép hétvégét.
(egyszer én is elnézek a parázsba... márha szabad!:D)
sz b&b 2008.05.09. 13:06:11
Ezt a biztonságot adják meg nekem a szüleim, és kurvára tisztelem őket ezért (is).
Félreértés ne essék, minden tiszteletem azoké, akik eltartják magukat egyetem alatt is, sőt!!!!
De ha megtehetem majd, meg is fogom tenni. Ugyanúgy, ahogy az én szüleim is teszik.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:06:46
aaaaaaaaaaaa
neked is jar a szivlapat.:P
szabad.:D
Kopasz Mercis 2008.05.09. 13:07:48
A felnőtté váláshoz szükség van az önellátásra, amit anyuci mellett nehéz megtenni.
TBC 2008.05.09. 13:08:00
Persze, jóhiszemű, csak ennyit egy valamire való szülőnek tudnia kéne, hogy nem az a legjobb egy gyereknek, ha mindenben irányítja. Higyjétek el, láttam már emiatt tönkremenni életet. És messze nem volt h_lye a gyerek, csak anyuka mellett nem tudott érvényesülni.
Az meg, hogy nem egymáshoz valók vagytok? Na és? Az ember életében ez is kell, hogy kissé "tévútra" kerüljön, kell, hogy olyannal is összejöjjön, akiről kiderül, hogy messze nem ő volt az igazi. Volt ilyen barátnőm, egyáltalán nem voltunk egymáshoz illők, de egy ideig komoly kapcsolat volt kettőnk között, és mindezt szép emlékként élem meg, még akkor is, ha tényleg nem voltunk egymáshoz illők.
sz b&b 2008.05.09. 13:08:55
hogy szabad-e? :D egyenesen kötelező!!!!! :D
várunk :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:09:57
Kopasz Mercis 2008.05.09. 13:10:00
nincs azzal semmi baj ha a szülő segít abban, hogy ne fordulj fel éhen. De hidd el, jobb ha a sörözések, mozi, stb. árára a gyerek keresi meg a pénzt.
sz b&b 2008.05.09. 13:10:02
szükség van persze. De nem mindegy, hogyan és milyen áron.
sz b&b 2008.05.09. 13:10:35
tökéletesen egyet értünk :D
TBC 2008.05.09. 13:11:16
Ez igaz, de még mindig jobb délutánonként melózgatni (lásd feljebb, vannak nagyon is laza,d e jól kereső melók egyetemista korban is...), mint hogy megmondják, mikor, kivel, hogy lehetek, és hogy mi legyek.
sz b&b 2008.05.09. 13:11:24
jav 2: szükség van, persze
Kopasz Mercis 2008.05.09. 13:12:12
én csak 19 évesen húztam el, de attól kezdve már nem anyám mosott rám. Ennek köszönhető, hogy úr lett belőlem. (Az igazi úr, aki nem szorul más segítségére.)
sz b&b 2008.05.09. 13:12:58
igen, ezért is írtam oda az érzelmi hátteret is.
Fontos, hogy a szülő, aki eltart, csak segítsen és ne irányítson.
forallmankind 2008.05.09. 13:13:40
te a dj vagy vagy a VV verzió? :D
forallmankind 2008.05.09. 13:16:45
csáó Mindenki
majd este!
Kopasz Mercis 2008.05.09. 13:16:46
Míg ketten voltunk nem érdekelt ha hó végére nem nagyon volt mit ennünk, mert elbuliztuk, gyerekkel ezt már nem tehettük meg. Sokkal előrelátóbban kellett szervezni az életünket.
tóparti látomás 2008.05.09. 13:17:24
Azért arra kíváncsi vagyok, ha majd mi szülők leszünk és hasonló dolgokkal találkozunk mit fogunk lépni. Azt hiszem ezt a blogot archiválom és néha-néha mint az emlékkönyvet előveszem :)
bigyo83 2008.05.09. 13:18:51
gargoyle 2008.05.09. 13:20:00
Badbitie 2008.05.09. 13:20:41
tóparti látomás 2008.05.09. 13:21:27
sz b&b 2008.05.09. 13:23:21
helyes :)
amikor az lesz az érvünk a gyerekünknek, ha éppen valamit el akarunk nála érni, hogy "Kisfiam/kislányom, amíg én tartalak el, addig az van, amit én mondok" akkor kurva szar szülők lettünk..
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:23:40
Eryan: hozol nekem is anyud szendvicséből? Szívesen lemeózom! :D
sz b&b 2008.05.09. 13:25:01
ennél ugyanis kevés szemetebb beszólás van, átlag család szinten. (direkt nem említem a szélsőségeket, persze)
Badbitie 2008.05.09. 13:25:46
Jó, hát az asszonynak is pont a legbonyolultabb kellett, ő is a 180 oldalas kézikönyvből nyomja a programozását néha. :D Én mondtam neki, hogy vegyük azt a másikat, amin egy gomb van, annak 2 állása a ki meg a be, de aszondta nem értek hozzá ne szóljak bele. :D Mondjuk évente 1x megyek a közelébe, szóval tulajdonképpen igaza volt. :D
sz b&b 2008.05.09. 13:26:10
Jó nekem :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:26:50
Jürgen..neked ? Naná, de mindet meg kell enned. A melót meg majd beszéljük :)
gargoyle 2008.05.09. 13:27:03
az ilyeneken ugy fel tudom hergelni magam, hogy _azonnal_ megtanulom kezelni a rohadt mosogepet/kavefozot stb :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:27:27
Badbitie: hja, asszony kezeli? úgy könnyű! :D
Rebelde 2008.05.09. 13:27:36
nyanyanya 2008.05.09. 13:28:05
Badbitie 2008.05.09. 13:28:13
A "nem akarásnak nyögés a vége" az idevágó mondás, valóban. ;)
bigyo83 2008.05.09. 13:28:40
sz b&b 2008.05.09. 13:29:08
MP tudja ezt és örül neki :D nem reklámoztam, dicsekedtem :D
Rebelde 2008.05.09. 13:29:29
talán az offon
tóparti látomás 2008.05.09. 13:29:59
sz b&b 2008.05.09. 13:31:10
:)
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:31:37
Garg: használni tudom a mosógépet, 2 tekerentyű a helyes állásokba, on. de hogy mi franc az 5 másik gomb rajta, örök titok marad számomra. :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:31:57
Bourbon 2008.05.09. 13:32:36
Kár, hogy nem volt hepiend! :-)))
bigyo83 2008.05.09. 13:32:37
Badbitie 2008.05.09. 13:33:02
Cipőmosás, félprogram, meg ilyesmit szokott motyogni az asszony a nyomkodásukhoz. :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:33:21
tóparti látomás 2008.05.09. 13:33:24
Rebelde 2008.05.09. 13:33:48
nyanyanya 2008.05.09. 13:34:36
Badbitie 2008.05.09. 13:35:08
Hogy lenne már bonyolultabb? A mobilban csak azt kell megnézni, hogy ki küld smst, meg ki hivogatja a csajod, na de egy mosógép? Az örök rejtély. :D És különben is, hogy lett egy év alatt 3 gyereke? :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:35:14
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:35:38
en is valami hasonlora szamitottam.:DD
Rebelde 2008.05.09. 13:35:54
a félprogramot legtöbbször ez jelzi: 1/2:)))
nem egy nagy kaland ez, bár tudom, hogy vannak antitalentumok:))
Rebelde 2008.05.09. 13:36:51
a puntóban még számodra is van hely:))
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:37:15
Rebelde: :D
sz b&b 2008.05.09. 13:37:30
tóparti látomás 2008.05.09. 13:37:57
sz b&b 2008.05.09. 13:39:18
ne is mondd :D
én a térképet folyton forgatom.. mármint, annak fényében, merre megyünk, és hol tartunk éppen.. ettől minden pasi sikítófrászt kap :D
Badbitie 2008.05.09. 13:39:21
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:40:14
Badbitie: én nem nézem meg más mobilját, de azt tudom, hogyan lehet behangolni TV-nézésre :D
sz b&b 2008.05.09. 13:40:20
végülis, beküldhetjük a legújabb indesit user manual-ját, ha gondolod.. :D
Bourbon 2008.05.09. 13:40:38
Amikor jött, hogy apának az Zupperkannak meg még kérója is van az nagy Budapesten, egész közel hajoltam a monitorhoz és visszatartottam a levegőt... :-D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:40:54
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:41:08
sz b&b 2008.05.09. 13:42:39
:D
na igen.. nekem ha hirtelen mondják, hogy forduljak jobbra, vagy balra, 10mp-ig gőzőm sincs, hogy merre is kéne mennem.. :D
(hirtelen nem tudom, melyik a jobb és a bal)
:D :D :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:42:42
Rebelde 2008.05.09. 13:42:51
én sem ezzel a prblémával alszom el esténkét:)viszont hasznos az a jel:)
térkép, hát azt inkább hagyjuk:))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:43:15
hat tessek leirni a sajat verziodat. turbozzuk fel a tortenetet:DDD
az itteni fiuk meg szeretik ha van benne egy kis soft erotika is. ugy az igazi.
Kopasz Mercis 2008.05.09. 13:43:55
sz b&b 2008.05.09. 13:44:06
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:45:00
Badbitie 2008.05.09. 13:45:22
tóparti látomás 2008.05.09. 13:45:54
sz b&b 2008.05.09. 13:46:07
becsüld meg, kevés van :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:46:12
csak probalok valami izgalmat vinni az eletetekbe.
tessek ertekelni az erofesziteseimet::PPP
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:46:51
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:47:22
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:47:46
mostmeg enyenesen meno vagy a rozsaszin alsokkal.
a padlizsanlila kulonosen trendi:D
Bourbon 2008.05.09. 13:47:53
Mondom neki, a Tied sokkal nagyobb, mint apádé!
Ekkor belökte a megpakolt bevásárlókocsit az uborkáskonzervek közé és azóta nem láttam.
Na?
Badbitie 2008.05.09. 13:48:09
Hát én azért el tudok képzelni családalapításra jobb/kényelmesebb helyet is. :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:48:13
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:48:31
sz b&b 2008.05.09. 13:48:51
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:50:12
Egyébként nem keresek semmiféle alanyokat, majd jön, aminek jönnie kell. :D
Badbitie: nem azt mondtam, h a legjobb hely, hanem hogy nem lehet véletlen a tágas hátsó ülés :D:D:D
sz b&b 2008.05.09. 13:50:17
:DDDDDDDD
Carnivora (törölt) 2008.05.09. 13:51:00
Ja csak te pl. nem kaphatod be a legyet :D
tóparti látomás 2008.05.09. 13:51:40
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 13:51:47
:DDDDD
jo. nagyon. de ebben nincs erotika. csak fanyar humor. fuss neki meg egyszer ;)
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:51:59
sz b&b 2008.05.09. 13:52:11
persze, hogy nem véletlen. Szerinted hova pakoljam a sok cuccot, amit veszek?? Manapság olyan kicsik a csomagtartók.. :D:D
gargoyle 2008.05.09. 13:52:15
tóparti látomás 2008.05.09. 13:52:47
Badbitie 2008.05.09. 13:53:55
Hát nagy kufferba jó pakolni, de én inkább elviszem két kicsiben. ^^
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:53:55
Eryan: lehet, h tualjdonképpen direkt ezért vettem meg? :D
sz b&b 2008.05.09. 13:53:57
hamarosan, igérem!!!! viszem majd a mayát is, hogy futkározzon egy nagyot :D
sz b&b 2008.05.09. 13:54:59
:D
Jürgen, mi van, fel se tűnt?? :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:55:40
Badbitie 2008.05.09. 13:56:12
Objektív felelősség. :D A csekket te kapod úgyis, szal le van sz*rva, ha vmi nem szabályos. :D
Prez (törölt) 2008.05.09. 13:57:19
Bourbon 2008.05.09. 13:59:26
Ne legyél olyan, mint az egyszeri lány, akihez így szólt az udvarlója:
Este elviszlek estebédelni, utána sétálunk az őszi illatoktól megült parkban, mint egykor rég, ködbe vesző emlékeink között mi magunk...
- Én az ilyen nyálas szöveget nem értem ám!
- Elviszlek zabálni, aztán megduglak a parki padon, ahol elöször leszoptál!
:-D
(nem személyes akart lenni!! Én kérek elnézést)
sz b&b 2008.05.09. 13:59:43
akkor máskor figyelj jobban, hova teszed a kocsikulcsod :D :D
minek a forgalmi, anélkül is megy az autó :D
Rebelde 2008.05.09. 14:02:55
rózsaszín gatya?:))))
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:02:57
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 14:07:14
:PPP
nem vettem magamra. mert en nem mondanek ilyen butasagokat.
Bourbon 2008.05.09. 14:10:18
Mit tudom én mennyire vagy természetjáró! :-D
Viszont Te nem írod le a saját...akár felfűtött verziódat?
tóparti látomás 2008.05.09. 14:10:43
tóparti látomás 2008.05.09. 14:12:13
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:13:34
tóparti látomás 2008.05.09. 14:15:48
Bourbon 2008.05.09. 14:17:53
tóparti látomás 2008.05.09. 14:17:59
tóparti látomás 2008.05.09. 14:20:29
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:22:12
Ja, és Spongyabobos takaróm is van ám! :D:D:D
Bourbon 2008.05.09. 14:22:54
Mi az a Nakomszipán?
tóparti látomás 2008.05.09. 14:23:44
tóparti látomás 2008.05.09. 14:26:24
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 14:27:25
hat most ilyesmire nem vagyok kepes. faj a hatam.
ilyenkor nem igazan vagyok szexualizalos hangulatban. talan majd legkozelebb:)
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:27:38
A takaróval együtt fogkefét is vigyek? :D:D:D
Rebelde 2008.05.09. 14:28:46
Bourbon 2008.05.09. 14:29:29
tóparti látomás 2008.05.09. 14:30:23
Bourbon 2008.05.09. 14:30:39
"faj a hatam.
ilyenkor nem igazan vagyok szexualizalos hangulatban"
Férjnél vagy már, ugye?
:-)))
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:31:48
tóparti látomás 2008.05.09. 14:32:01
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 14:32:44
nem. nem vagyok.:)
de most tenyleg nyenyere vagyok.
ne tessek gonoszkodni mert kiosztok egy szivlapatos suhintast neked is.:)
tessek este eljonni a parazsba es megkapod:P
tóparti látomás 2008.05.09. 14:33:37
Bourbon 2008.05.09. 14:34:51
Mi ez valami poén?
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:37:29
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 14:38:06
a parazs ez:
szaffy.blog.hu/2008/05/08/parazs_volt_parazs_van_parazs_lesz
minden heten ott talalkozunk.
en mint foboszi is ott leszek ma este, ha minden igaz:)
tóparti látomás 2008.05.09. 14:42:55
Lenorral mosol amúgy? Csak az illatok miatt :-P
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:44:43
Ezennel megalapítottuk a vakpiknik fogalmát! :D
tóparti látomás 2008.05.09. 14:48:49
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 14:50:51
gyertyatartonak?
inkabb kihagyjuk:)
legyen jurgennek is egy jo napja:D
tóparti látomás 2008.05.09. 14:53:45
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:54:12
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:54:54
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.09. 14:56:36
tóparti látomás 2008.05.09. 14:57:30
Én szeretek előtte beszélgetni is :-P
Prez (törölt) 2008.05.09. 14:59:23
tóparti látomás 2008.05.09. 15:00:45
tóparti látomás 2008.05.09. 15:01:44
Prez (törölt) 2008.05.09. 15:02:14
Miss Marple 2008.05.09. 15:02:19
Gulácsy Lajos képzeletbeli világa, amit őrültségében teremtett magának. Szép képeket föstött róla.
tóparti látomás 2008.05.09. 15:03:14
Krisz78 2008.05.09. 15:04:26
Prez (törölt) 2008.05.09. 15:07:06
Prez (törölt) 2008.05.09. 15:12:17
gargoyle 2008.05.09. 15:18:47
Krisz78 2008.05.09. 15:24:20
Bourbon 2008.05.09. 15:27:23
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.09. 15:40:27
25-30-35
valtozo.
de nagyon hangulatos szokott lenni. erdemes eljonni.:)
Bourbon 2008.05.09. 16:06:30
www.dailymotion.com/video/xpkf4_women-jbs-mens-underwear_ads
kaméleon 2008.05.09. 17:31:20
a madaras bevásárlást pedig az apukával ejtették meg.. :)
borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.05.13. 16:17:26