Na, akkor jöjjön a fiúszív-lányszopat helyzetek magasiskolája. Nem kapcsolat, de a lekoptatás ott van a szeren. Az egész gyakorlatilag egy este alatt lezajlott, és igazából csak a vége miatt nem lehet filmet csinálni belőle. Nevek, helyszínek nélkül, nehogy felismerjenek.
I. felv.
2007 Nyár, nyári tábor, sok srác, még több csaj, meg is tetszett az egyik, oda is mentem hozzá, oltári mákom volt, hogy ő is zenészpalántának készült, így nem okozott különösebb gondot lyukat beszélni a hasába. Persze az egyhetes tábor alatt túl sokra nem jutottam, számát elkértem, egyszer-kétszer röviden találkoztunk (zenész-zenész találka, mit csinálnak? zenéket csereberélnek.). Aztán eljött a szeptember, ilyenkor mindig jazz-fesztivál van (5 napon át, minden este 8-tól 1-ig), és lévén jazzbuzi vagyok, sikerült kiügyeskednem két sajtójegyet. Volt egy jópajtásom akivel terveztük, hogy megyünk, de közben ugyebár bejött a képbe a hölgyemény, így a jegy az övé lett (mármint nálam volt a jegy, csak gondoltam ő jön el velem).
Meg is beszéltük, hogy a nyitókoncert előtt találkozunk a városban, és nagyon jó lenne ha esetleg kocsival tudnék jönni, mert akkor nem para, hogy későn ér haza (17 volt, ilyen tekintetben keményvonalas, szigorú szülőkkel). Én, hosszas telefonálgatások és egyebek után szereztem egy Trabantot (halványzöld, közepesen leharcolt, egy élmény), úgyhogy megbeszéltük hogy fél 6-ra érte megyek a megbeszélt helyre. Északkeletre születtem és Délnyugatra járok egyetemre, csak hogy érezzük, úgy rohangáltam aznap a városban, mint a mérgezett egér. 4-kor végeztem, 3/4 5-re haza is értem (ez nagyon jó időnek számít), felmartam a kocsit és a lehető legköcsögebb dugók adta lehetőségekhez mérten téptem befelé a városba. Késtem 20 percet, de szóltam neki telefonon, mondta jó, semmi gond. És most jön a király. Nem volt egyedül, mi több a vele levő sráccal eléggé párkapcsolati testtartásban ácsorogtak. Erre megkérdezi tőlem a srác, hogy ugye nem baj, ha a lány ma nem tud velem jönni, mert nekik becsúszott egy koncert mára, és hogy ott kéne segítenie, stb.
Hát erre ugye mit tud mondani az ember, tipikusan az a helyzet, hogy úgy nyúlják le a csajod, hogy nem is a tiéd. Mondtam á nem, semmi gond, de azért kurvaanyádatköcsög, anyukám, te meg, hogy nem bírtad kinyögni, hogy palid van, hát köszi szépen. Nem is lányszopat, fiúszopat egy másikat. Elég megalázva éreztem magam, hogy nem is a csaj, hanem a barátja koptat le, hát mindegy, a városból 10 perc alatt kirobogtam a koncertre, majd beültem az egyik páholyba.
II. felv.
A koncert zseniális volt, a zene idejére a szarok-mindenre életérzés nyert bennem teret elég erősen, aztán jött a szünet. Kimentem elpattintani egy cigarettát az erkélyre, éppen ott álldogált a páholyhoz tartozó hostess lányka is. El is kezdtünk beszélgetni, addig-addig, míg szóba került az autó, mondtam neki, hogy ha gondolja, hazaviszem. Koncert után megvártam, majd mikor beült, mondta, hogy még nem haza kéne menni, mert van egy kis dolga egy másik helyen, ahol félállásban dolgozik. Mondta, hogy nem két perc lesz, úgyhogy menjek vele, én ráértem, úgyhogy miért is ne. És akkor Tankcsapda: "belépek és vastag füst fogad a helyen, halkan szól a jazz is, hogy az idő jobban teljen...", szóval kicsit alvilági életérzés, de nagyon bejött a hely. Az ajtóval szemben egy asztal mögött ült egy nagyonkopasz nagyonkigyúrt köpcös fószer, hát nyilvánvalóan a góré. Már arra vártam, hogy "öcsi akkor te most szépen elhúzol", de nem, ehelyett Gyere, ülj ide, kérsz valamit inni, stb. Szóval meglepő volt. Ültünk így hárman, a kopasz, a hostess, meg én, kértem egy kólát, merthogy ittasan azért mégse furikázunk, aztán leült mellénk a kiszolgáló csaj is, aki mint kiderült, a főnök nője. Na üldögélünk üldögélünk, közben a hostess csaj is elintézte amit akart (valami pénzért jött), aztán ők hárman úgy gondolták, hogy egy békepipa azért dukálna, úgyhogy a hostess hozzám fordult: Ha nem baj, akkor mi most betépnénk kicsit, ha gondolod csatlakozz. Amúgy sem vagyok egy kifejezetten fűnyíró valaki, de egyrészt hulla voltam, másrészt vezetés előtt nem tartottam túl szerencsésnek. Úgyhogy ők hárman békésen elpöfékeltek, majd mikor végeztek, indítványoztam, hogy a távozás hímes mezejére kéne lépni, mert kurva késő van. Beültünk a kocsiba, suhantunk hazafelé Budapest kivilágított utcáin, fel a hegyre. Megálltam a ház előtt, és hát nem történt semmi, ezért nem is lett belőle film, a forgatókönyv szerint ugyebár felkísérés-szeretkezés-hazamenés lett volna, hát a valóságban az első kettő kimaradt.
És akkor a kínzó kérdés: milyen már, hogy valaki a palijával koptattat le egy srácot? (hozzátéve, hogy ez a tett akkor indokolt, ha én gátlástalanul tolakodom, ott vagyok mindenhol, és nem lehet lerázni, és a palija garantáltan ízekre cincál, ha találkozunk, és persze ezen kondíciók egyike sem teljesült, szóval nem értem.)
Maestro
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sz b&b 2008.05.10. 11:44:48
miii? mijafaszé' volt fontos a második sztori?
tuli _ 2008.05.10. 11:46:29
hazavitt egy lányt, és nem dughatta meg a végén. őt sem:)
sz b&b 2008.05.10. 11:46:57
3.? :D
PumaElBusta · http://pumaelbusta.fpn.hu 2008.05.10. 11:47:42
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.05.10. 11:47:43
tuli _ 2008.05.10. 11:48:39
4?:D
Csatlós Cs. Dzsesszika aka jess, dzsessz, dzsé, aa · http://ertemencsakleszarom.freeblog.hu 2008.05.10. 11:49:46
tuli _ 2008.05.10. 11:52:01
OpenWolf! 2008.05.10. 11:53:53
A második tényleg csak lazán kapcsolódott a történetfonalhoz.
A stílus érdekes keveréke a trágárnak, a kimért/igényesnek és a közönségesnek.
De nem rossz.
gastro, missing in action 2008.05.10. 11:59:07
sz b&b 2008.05.10. 11:59:42
kisboka 2008.05.10. 12:00:12
sz b&b 2008.05.10. 12:00:32
:)
gastro, missing in action 2008.05.10. 12:00:40
bezöldellve trabantot vezetni?! hát az bizony muhahaha
gastro, missing in action 2008.05.10. 12:03:06
nem én vagyok...a pécsi egyetem közelében sem jártam:-), de ÉK-re igen:-PPP
egyébként nekem nem ismerős..who is it.?. a stilus engem szórakoztatott :-DD
Frigyesur (törölt) 2008.05.10. 12:06:33
sz b&b 2008.05.10. 12:07:49
megguglizom..
sz b&b 2008.05.10. 12:11:38
nprmrgszm · http://napramorgo.blog.hu 2008.05.10. 12:20:14
ez a sztori nagyon áááááá :D :D :D tudom, nekem semmi se jó :D megyek is innen. :)
gonoszkiralylany 2008.05.10. 12:23:56
anélkül egész jó lett volna
gastro, missing in action 2008.05.10. 12:25:28
gondoltam, hogy nem rám gondoltál, csak írásban nehéz hangsúlyozni...:-D
egyébként a 17 éves leányzó, éppen változások előtt állhatott az életben: szerintem tetszett neki az udvarlás, tetszett neki talán még a srác is, hülye módra "otthon" gondolom áradozott is egy sort a barátjának, aki gondolom idősebb is volt és látta a veszélyt, majd kezébe vette az irányítást és lepattintotta a fiút...A lány még gyenge volt, de ezekután nem hiszem, hogy sokáig tartott már a lepattintós sráccal a kapcsolata... Ha egy nő menni akar, előbb utóbb megy is!
na ez az én meglátásom:-DDD
kaméleon 2008.05.10. 12:29:22
Frigyesur (törölt) 2008.05.10. 12:31:15
Telleg, 16 az eletkorod? *artatlan szemekkel pillogas a monitorra*
kaméleon 2008.05.10. 12:31:21
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.10. 12:31:30
a második sztori ezért a mondatért érte meg :)
Import Banán 2008.05.10. 12:36:05
Érdekes, hogy a kedves beküldő nem érdeklődte meg már korábban, hogy van-e barátja az első felvonásos lánynak.
mxplanet 2008.05.10. 12:37:11
mi a gecinek kellett a második stori?
édesistenem, ez is taigetosz pozitív
gastro, missing in action 2008.05.10. 12:39:40
hhh. 2008.05.10. 12:43:17
kaméleon 2008.05.10. 12:45:27
gastro, missing in action 2008.05.10. 12:52:58
én nem fikázok, még akkor sem, ha egyedül vagyok és nem lát senki sem:-DDDD
(max. belefújom a csapba (vagy a medencébe:-)))) az ormányomat! :-)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 12:53:54
olvassunk?? ne olvassunk??
nem tudunk dönteni:D:D:D:P
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 12:56:38
Pl.:az én baráti társaságomban egyenesen kötelező, de szigorúan csak verbálisan:D:D:D:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 12:58:06
megjöttünk és most mindenki csöndben marad, mi????:P
mókusfácán 2008.05.10. 12:58:58
Másodi ksztori: hülyeség!
kaméleon 2008.05.10. 13:03:19
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 13:06:43
ezért a következővel szoktam bebiztosítani magam:
ha elhívok egy lányt valahova és igent mond, akkor: ácsi barátod van?:D:D:D
persze csak poén:P
de néha lenne értelme:D:P
azért azt szögezzük le hogy a fiúk nagyon ritkán találkozgatnak lányokkal, csak azért hogy "barátkozzanak"
100-ból 10szer kb:D:D:D
mütyür 2008.05.10. 13:07:21
mütyür 2008.05.10. 13:09:27
kaméleon 2008.05.10. 13:13:10
kaméleon 2008.05.10. 13:14:58
gastro, missing in action 2008.05.10. 13:19:32
jajj ne már!!!!!! Ugye nem közlekedési eszköz....?!?!
bmv?:-DDD
kaméleon 2008.05.10. 13:19:37
gastro, missing in action 2008.05.10. 13:21:49
cinematrix:
"A Kaméleon című film forgatása nem csúszik. Egy nárcisztikus színészt alakít a vállműtétje után."
kaméleon 2008.05.10. 13:24:16
szólítottál? :)
mit csináljak?...filmet is forgatnak rólam.. :DDDDDDDD
gastro, missing in action 2008.05.10. 13:26:30
csak nem MBT-re gondoltál?!?!?! :-DDD
kaméleon 2008.05.10. 13:27:35
áááá...dehogy.. :DDDDDD
kaméleon 2008.05.10. 13:28:23
VOGAben 2008.05.10. 13:28:29
kaméleon 2008.05.10. 13:30:17
viszont, hogy zenélne.. azt nem tudom :)
kaméleon 2008.05.10. 13:31:20
:DDDDDDDDDDDDDDDDD...
jaaa.. nekem is vannak emlékeim ilyen járgányról.. :DDD
meg.mondom 2008.05.10. 13:32:48
kaméleon 2008.05.10. 13:33:54
én kétkedek...az elég? :)
dex.ion 2008.05.10. 13:36:27
de hát mit vársz tőle, nő.
mind ilyen, egytől egyig.
mütyür 2008.05.10. 13:38:41
naaa. mire ez a rossz hangulat, szép szombati napon?:)
kaméleon 2008.05.10. 13:43:24
:DDDD
kaméleon 2008.05.10. 13:48:24
"Persze az egyhetes tábor alatt túl sokra nem jutottam, számát elkértem, egyszer-kétszer röviden találkoztunk"
ezért nehogy már szemét legyen..
OpenWolf! 2008.05.10. 13:48:27
DNY stimmel. És van is itt az aláírással egyező nickű ember.
mütyür 2008.05.10. 13:49:09
dex.ion 2008.05.10. 13:50:32
jaaaaj...ne jáccuk már a hülyét
nagyon jól tudod te is, ha végigolvastad, miért szemét...
Cukros_Mázas 2008.05.10. 13:51:35
Amúgy mester nem látom, hogy értelmes kommentek érkeznének a posztra. Ezek amolyan rácsodálkozós történetek inkább :-D
szia mütyür! Hogy vagy?
OpenWolf! 2008.05.10. 13:52:32
kaméleon 2008.05.10. 13:54:02
youtube.com/watch?v=mBMG4RuKzZ4&feature=related
mütyür 2008.05.10. 13:54:03
semmi sem ityeg, nem vagyok jól sem, de megvagyok:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 13:54:04
Cukros_Mázas 2008.05.10. 13:54:21
OpenWolf! 2008.05.10. 13:56:25
Kaméleon cicája sincs túl jól ahogy látom.
mütyür 2008.05.10. 13:56:47
örülök, hogy jól sikerült:)
mütyür 2008.05.10. 13:57:18
köszi, igyekszem jobbkedvre derülni:)
kaméleon 2008.05.10. 13:57:51
szólhatott volna..igazad van!:)
de a talik' számából ne következtessünk sokra..
:)
dex.ion 2008.05.10. 14:05:26
hát még jó, h szólhatott volna...
abból, h érte mennek kocsival, el akarják vinni koncertre, telszámcsere, szóval az összes körülményből, az a csaj, aki nem vágja le, h mit akar a srác, az vagy
1.hülye
vagy
2. hazudik.
de persze mi mindig legyünk őszinték
kaméleon 2008.05.10. 14:08:06
mókusfácán 2008.05.10. 14:11:30
Jöhet akövetkező!
kaméleon 2008.05.10. 14:11:55
engem is hívott már srác fagyizni../tudta, hogy nagyon szerelmes vagyok belé/..és mégis felbukkant egy másik lány, 5 perc múlva vele ment el..
szemét-e e ?:)
dex.ion 2008.05.10. 14:17:54
az hát!
bassza meg!
ohmyFgod 2008.05.10. 14:18:12
Ha jobban, egyértelműen nyomult volna, akkor lehet, hogy mind a két csajt össze tudta volna szedni. Nekem pedig nem így tűnt. De pl. ha hazaviszel vkit és hozzá sem szólsz, akkor nem fog beinvitálni :D.
kaméleon 2008.05.10. 14:18:36
hát meg volt neki! :D
dex.ion 2008.05.10. 14:20:55
hehe:)
Ol_Sanchez 2008.05.10. 14:23:14
Alapszitu már problémás; ha nincs autod, de kell, akkor hivjál taxit. Az mindig jön, van olyan, hogy A kategoria, ami jobb esetben Merci. Lehet inni dögivel, meg füvezni is, ha valakinek az jön be. Sőt lehet a csajt a taxiban hazafelé menet akár már fűzögetni is.
1. szitu: a közölt info alapján a csaj simán barátkozott, ilyen pedig a világban van. Tapasztalatom alapján a 17 éves csajok még hisznek az ártatlan barátságban. 30 felett már őket sem zavarja annyira ha a végeredmény "csak" sex.
2. szitu: kicsit lúzer szaga van.
Gondolom azóta Maestro már öregedett és tapasztalt. 17 évesen a ffiak és a nők is kellőképpen naivak. Legalábbis amikor én voltam 17 még ez volt. Mára a 30-at már éppen átléptem.
kaméleon 2008.05.10. 14:26:21
mütyür 2008.05.10. 14:30:17
nem tudom, ha én ffi lennék, nem lenne kedvem befüvezett csajt fűzögetni:D
dex.ion 2008.05.10. 14:34:06
húpedig az nagyonjó
mütyür 2008.05.10. 14:36:11
nem is tudom. jó persze, ha a csaj csak ürítésre kell... bocsánat a vulgaritásért:)
kaméleon 2008.05.10. 14:38:20
gátlástalan lesz tőle..
szeretik.. :)
mütyür 2008.05.10. 14:39:20
értem. csak vhogy mégsem:) biztos velem van a baj, még sosem nyúltam füvescigihez:)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.10. 14:39:28
mütyür 2008.05.10. 14:40:04
naaa, javul az egészségi állapotod már?:)
dex.ion 2008.05.10. 14:41:17
mi egyébre kellhetne még?
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.10. 14:42:03
tegnapi parazs kikuralt.
annyit rohogtem, hogy jobb volt barmilyen antibiotikumtol.
mikor omnibusz felvette a farmer miniszoknyamat meg a voros tusarku cipomet azt hittem bepisilek.:D
sunshine
hogy sikerult a felveteli?:)
szurkoltunk am!
mütyür 2008.05.10. 14:42:08
öööö... most kezdjek el romantikus rizsát nyomni??:DD
Ol_Sanchez 2008.05.10. 14:42:18
Szerintem minden a mértékektől függ. Egy totál szétszívott vagy hányásban tocsogó részeg csajt én sem fűzögetnék szívesen. De egy enyhén szalonspicces vagy épp csak jókedvű csajjal való interakcióból egész szórakoztató dolgok is kisülhetnek. Mindkét fél legnagyobb örömére.
mütyür 2008.05.10. 14:44:10
ebben egyetérthetünk asszem:)
csak sokan nem tudnak mértéket tartani:)
dex.ion 2008.05.10. 14:44:39
csak az idődet vesztegetnéd, nekem elhiheted
szliper 2008.05.10. 14:44:46
Ne csodálkozz, hogy lepattintottak...
kaméleon 2008.05.10. 14:44:51
"Gondolom azóta Maestro már öregedett és tapasztalt. 17 évesen a ffiak és a nők is kellőképpen naivak. Legalábbis amikor én voltam 17 még ez volt. Mára a 30-at már éppen átléptem."
a srác ..nem írja a korát..és tavaly történt... :)
Maestro 2008.05.10. 14:45:29
a sztori második felét a teljesség kedvéért írtam le, annyiból kapcsolódik az elsőhöz, hogy annak a végkifejlete generálta (bennem, merthogy ugyebár férfiúi önérzet) a másodikat.
utólag visszagondolva tényleg lehettem volna egyértelműbb, de pont a nők azok akik minden kis szar "jelből" levágják, hogy mi van (tehát akkor éppen elég egyértelmű voltam...) vagy nem?
ja és a második sztori végén is sok dolog közrejátszott: 1) túl sok közlendője a fűnyírás után nem volt, én meg hiába fostam a szót, 2) fel nem mehettünk mer szülők meg tesók, és 3) a trabiban se lehetett volna, mert összetörik:)
mókusfácán 2008.05.10. 14:45:44
Ol_Sanchez 2008.05.10. 14:47:01
Ok, akkor ezt megbeszéltük. Lapozzunk.
dex.ion 2008.05.10. 14:48:28
welcome to the club
mókusfácán 2008.05.10. 14:49:25
Mi a fasz van az emberekkel???
dex.ion 2008.05.10. 14:50:24
te hány éves vagy, h ezek a kérdések most merülnek fel benned?
mütyür 2008.05.10. 14:51:30
csatlakozom:)
kaméleon 2008.05.10. 14:52:58
papundekli autóban?.. azokon az üléseken?? :DDDD
mókusfácán 2008.05.10. 14:53:34
Vannak még kérdéseim!
Hova tüntek az értékek?Hűség?Kitartás? Küzdés? Család?
Megírtam a történetem (hátha egyszer napfényre kerül), s a végső szó mi volt?
"Értekkellek,mint embert, de ennyi volt!Majd megtalálod a boldogságot mással, hisz jól nézel ki!"
Ol_Sanchez 2008.05.10. 14:55:53
Igy azért kicsit más az aspektus.
"de pont a nők azok akik minden kis szar "jelből" levágják, hogy mi van (tehát akkor éppen elég egyértelmű voltam...) vagy nem?"
17 évesen egy nő((?), nekem inkább lány) még nem vág le semmit. Nekik is kell egy kis élettapasztalat. Konzervatív család sarjaként, meg konzis létére nem egy szerelem expert igy első benyomásra.
dex.ion 2008.05.10. 14:55:58
"hisz jól nézel ki!"
lehetne, h az emberiség kihasználását velem kezded?
Maestro 2008.05.10. 14:56:25
kira én annyira nem vagyok öreg de egyetértek.
mütyür 2008.05.10. 14:56:32
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 14:57:19
kaméleon 2008.05.10. 14:57:23
www.youtube.com/watch?v=GMk208Op1Jc&feature=related
mütyür 2008.05.10. 14:57:49
dehogynem
vagy nem a világgal, hanem velünk:D
Maestro 2008.05.10. 14:58:03
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 14:58:08
hehe:D:D:D
mütyür 2008.05.10. 14:59:16
minden ember más:)
pl egy csajnak, akinek kevés az önbizalma, rosszak a tapasztalatai, akármennyi jelet is adsz, nem fogja venni a jelet:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 14:59:41
(velünk van a baj:P)
Maestro 2008.05.10. 15:00:35
kaméleon 2008.05.10. 15:00:59
:DDDDD
cáfold! :DDDDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:01:10
Lehet hogy nem is poén???:O
:D:D:D:D:D
Empty 2008.05.10. 15:02:26
kaméleon 2008.05.10. 15:02:47
a világgal nincs is..csak a benne élő emberrel..
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:03:26
:D:D
Empty 2008.05.10. 15:03:43
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:03:44
Aki ilyen blogot olvasgat mit vár. Ha szerelmi, meg romantikus történetekre vágysz, arra van a Romana magazin (van még ilyen egyáltalán?).
Szerintem vannak normális kapcsolatok és normális emberek. Csak azokat megtalálni nehezebb és hosszabb idő. Ja, és egy adag önismeret sem hátrány. Ha tudod ki vagy, akkor tudod mit akarsz. Ezekből a történetekből egyik sem igazán ilyen szagú. Én például családos nővel elvből nem kezdenék. Akár mennyire bájos, sexy, kedves, aranyos, nem és kész. Még csak spontán szex kedvéért sem. Először zárja le ami van (lelkileg is), aztán utána beszélhetünk, hogy ki mit tesz bele és mit vesz ki.
Mindegy ez csak az én véleményem. Jó az idő, süt a nap, van mit enni, sokan boldog párkapocsolatban élnek, örüljünk ennek. :)
kaméleon 2008.05.10. 15:04:18
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:04:23
a világgal is van baj, de az belőlünk ered:)
Empty 2008.05.10. 15:05:02
mókusfácán 2008.05.10. 15:05:34
okés, de dúrva vagyok/ leszek
kaméleon 2008.05.10. 15:07:18
egyetértek!...csak pasis kontextusba helyezném a dolgot.. :)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:08:23
lol:)
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:11:43
" Sanchez, ez igaz, csak én azt nem értettem/értem meg, hogy egy teljesen hasonló kondíciókkal rendelkező, másik csaj pedig már azelőtt tudja, hogy mit akarok csinálni, hogy egyáltalán megfordulna a fejemben, hogy csinálni kéne valamit. "
haha, ezt honnét veszed? A csajoknak pont annyira nincs fingjuk sem ay egészről, mint nekünk, ez a szép ebben az egész játékban. Legalábbis néhány sztorit végigolvasva meg saját tapasztalat alapján ezt merném állítani, hogy a nők teljesen képben vannak.
Vannak az emberbe kódolva bizonyos genetikai szabályok, ezekből táplálkozik ez az egész. Tudod ősember, vadászat, megélhetés, stabil háttér, jó kocsi, pénz, stb. Sztereotípiák, de az ember is ösztönlény és valahol még mindig egy állat.
(bocs az ékezetekért, meg helyesírásért, nem magyar billentyűzetről magyar kultúrközegből írok)
mókusfácán 2008.05.10. 15:12:00
Én eddig tök normálisan éltem!
Illeltve azt hittem!
Nem a Romana magazinra vágyom!
Ja, és igen én nem kezdenék nős pasival, Kaméleon jól írja!:)
Főleg nem olyannal, akinek 1,5 éves a gyereke!
kaméleon 2008.05.10. 15:13:21
dex.ion
okés, de dúrva vagyok/ leszek "
szerintem dex. nem fog tiltakozni.. :DDDDD
mütyür 2008.05.10. 15:13:38
mi csajok honnan tudhatnánk, mit akar a pasi?? mi is tudjuk annyit csavargatni az elhangzott mondatokat, tetteket, amíg már semmi értelme az egésznek:D
kaméleon 2008.05.10. 15:16:36
hjaaa...vagy csak szeretnék veled elhitetni...és el is hiszed..
mütyür 2008.05.10. 15:17:15
:DD
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:17:58
Sőt szerintem a csajok sokkal többet csavargatnak meg agyalnak. Sokszor már gázosan sokat. És ez bekavar az egésznek a legtöbb esetben.
Maestronak üzenem, hogy 30 köré már tisztul a kép a női agyakban. Tehát már sokkal könnyebb. Szerencsére. :)
mütyür 2008.05.10. 15:19:28
30 köré tisztul, mint nálam is, de akkor már késő:DD
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.10. 15:20:02
vagy nem.:D
mütyür 2008.05.10. 15:23:19
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:23:46
" hjaaa...vagy csak szeretnék veled elhitetni...és el is hiszed.."
Vannak arányok, kinél hol kezdődik a határ. De szerintem a bottom-line ez. Különben, hogy kismütyür által felvázolt sz*r az élet analógiára építsünk, racionálisan gondolkozó ember nem csinálna gyereket 2008-ban a Föld nevű bolygóra. Nem csak Mo-n máshol sem.
Mindegy szerintem Maestro sztorija nem erről szól... Szóval ilyen vitába én most nem mennék bele.
mütyür 2008.05.10. 15:24:41
nem vázoltam semmit. kira van negatív állapotban, nem én:P
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:25:11
mókusfácán 2008.05.10. 15:25:14
De agyalás mostmár azért lesz, nehogy átverjenek!Ez sem jobb!
mókusfácán 2008.05.10. 15:25:51
mütyür 2008.05.10. 15:27:43
az lenne jó, ha sem a pasik, sem a csajok nem agyalnának semmit sem túl, mert sztem ez ront el mindent. mindenki lenne őszinte, elmondaná, mi a helyzet, mindenki játszmázás nélkül válaszolna, és ennyi.
namindegy, úgy tűnik én is negatív vagyok:D
mókusfácán 2008.05.10. 15:28:08
Ajánlom mindenkinek,aki játszik (szerepjáték) a párkapcsolatokban!
mókusfácán 2008.05.10. 15:29:32
Nem negatív. Pont ez az, amiről írsz!Mondja meg mindeki azt, amit gondol, a másik meg fogadja el!
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:30:16
Mi korrekten megszoktuk mondani mi a helyzet....
az se mindig jó:P
de már nem változtatunk magunkon:D:D:D
mütyür 2008.05.10. 15:31:42
sosem szerettem játszmázni, de a legtöbb ember ezt se nem érti, sem nem bírja elfogadni:)
a legjobb, amikor vki mond egy mondatot folytatás nélkül, te meg leülsz gondolkodni "ez vajon mit jelenthet":D
mütyür 2008.05.10. 15:32:23
jól teszitek:)
de akkor ti kivételes eset vagytok:D
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:32:23
Szóval akkor maradt az agyalás. :) Számomra az önismeret ott kezdődött, hogy tudom mi okoz örömet és mi nem egy kapcsolatban.
Ha valami nem megy akkor nem erőltetem, hanem tovább lépek. Akár te neked nem tetszik valami és lépsz, akár a partnerednek nem tetszik valami és ő lép. Ami pozitívat meg addig kaptál annak örülni. Nem azon nyavajogni, hogy a pozitívumok mellé negatívumok is érkeztek.
Majd a következőnél jobb lesz. Illetve a követkeőre már nem mész bele olyanba amiről tudod, hogy valamiért gázos lehet. Ha meg belemész, akkor meg nem csodálkozol, ha gázos lesz, hanem elfogadod és jöhet a következő mutatványos.
Jó alatt nem azt értem, hogy minden szép és happy, hanem azt, hogy a partnereddel a rossz és jó tulajdonságok halmaza kezelhető állapotban marad számodra. Szerintem.
OpenWolf! 2008.05.10. 15:33:04
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:34:10
jaj dehogy....:P:D:D:D:D
(azér néha csalunk) ha játékos kedvünkben vagyunk:P
feco42 2008.05.10. 15:34:43
A vérfarkasok is a kíméletlen őszinteség hívei. :) "
Azert jarnak egyebkent emberalakban, es csak teliholdkor valtoznak farkassa? :)
Ez lenne az oszinteseg? :)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 15:34:47
:D:D:D
ja meg a kíméletlen vadászaté is....:P
:D:D
mütyür 2008.05.10. 15:34:54
igazad van
csak nehéz:)
én is, most a házasság utáni életemben jöttem rá, hogy nem szabad alkut kötni:) ha vki olyan, amit te nem szeretsz annyira, akkor hagyni kell, nem megpróbálni megváltoztatni olyanná, amilyennek te akarod látni, de ő sosem volt az...
mütyür 2008.05.10. 15:36:36
hihihi:D
mókusfácán 2008.05.10. 15:37:55
Fogalam sincs állapot van!
Keres önmagam!
Most ott tartok, hogy senkinek nem kellek!Brühaha!
Hahó! Szerkesztők! Most már igazán kíváncsi vagyok a többiek véleményére az írásommal kapcsolatban!:)
OpenWolf! 2008.05.10. 15:38:04
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:38:45
szerintem ha valakit megpróbálunk megváltoztatni, akkor sosem szeretjük. Becsapjuk őt is és magunkat is.
Én azért vagyok valakivel mert szeretem olyannak amilyen, nem pedig azért mert olyannak szeretném látni amilyet én szeretek.
És miután tudom, hogy én mit szeretek, ezért meg is tudom ítélni, hogy a másik fél ilyen -e vagy sem. Ha ilyen, akkor nem kell megváltoztatni és működik is a dolog. Részemről.
Ha a másik meg akar változtani akkor lelépek, mert akkor nem igazán engem szeret, hanem a saját ideáját. Ezt elre közlöm is mindig. "Ha meg akarsz tartani, ne akarj megváltoztatni, szeress úgy ahogy vagyok és én viszontszeretlek"
mütyür 2008.05.10. 15:38:49
"brühaha"
akor most sírsz, vagy nevetsz??:D
feco42 2008.05.10. 15:39:33
Feco, hát persze! Sosem titkoltuk!:)) "
I see :)
kaméleon 2008.05.10. 15:39:53
mütyür 2008.05.10. 15:39:54
érett gondolkodásra vall:)
én csak 30as éveimre jöttem rá ennek igazságára sajnos.:(
mütyür 2008.05.10. 15:40:26
ezt a számot szeressük:D
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:43:48
"Én most kiszáltam a párkapcsolati létből!
Fogalam sincs állapot van!
Keres önmagam!
Most ott tartok, hogy senkinek nem kellek!Brühaha!"
Rosszul közelíted a dolgot. Nem azzal van gond, hogy kellesz-e vagy sem. Nyilv'nval=an kelleni fogsz. Csak meg kell találni a megfelelő embert. Ami idő és megfelelő önismeret elsősorban.
Nem akarlak elkeseríteni, de az is benne van a pakliban, hogy sosem találod meg. Ilyenkor célszerű az önvizsgálat és eldönteni, hogy mik is a valódi értékek a kapcsolatban és mire is vágysz úgy igazán. Aztán tovább keresgélni és halászni.
kaméleon 2008.05.10. 15:44:51
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:38:45
de erre "öregkorodra" jöttél rá.. :)
és így vagyunk ezzel sokan..
OpenWolf! 2008.05.10. 15:45:00
www.youtube.com/watch?v=VVxjdJoh4SM
;)
kaméleon 2008.05.10. 15:47:14
:DDDDDDDD
mókusfácán 2008.05.10. 15:49:43
Na jó, hagymát pucolok!
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:50:04
Sanchez
"érett gondolkodásra vall:)
én csak 30as éveimre jöttem rá ennek igazságára sajnos.:( "
Szerintem ez az élet szépsége, öregszik az ember és tanul. Rájön dolgokra és a hibákat jó esetben 3ikra már tudja kezelni. Ha nincsenek kudarcok, nincs tanulás. Ha nincs tanulás, nincs fejlődés. Tehát a kudarcélmény jó. Mert előre visz. Szóval szerintem ezért nem kell az elmúlt párkapcsolatokon keseregni, hanem tanulni belőlük és örülni a jónak. Mert minden párkapcsolatban van jó. Ha más nem az, hogy szerelmesek vagyunk ideig óráig. Élvezni amíg lehet, nem agyalni.
Én 30 vagyok. És úgy gondolom, hogy tudom mit akarok a nőktől, így ők is tudják mit kaphatnak tőlem. Ha sexet akkor azt is tudják, ha szerelmet, akkor azt is, sőt ha gyereket akkor azt is. Ezt vagy elfogadják vagy nem. Ha elfogadják akkor hajrá, ha nem akkor lépünk tovább. Simple like that. :)
mütyür 2008.05.10. 15:52:47
fene se tudja, ugyan én szálltam ki a házasságomból, azért akkor is kudarcként élem meg:)
mindenesetre elhatároztam azóta, hogy nem alkuszom és csak olyan kell, aki nekem kell, mert ahogy írtad, ha nem így cselekszem, nem csak saját magamat csapom be, hanem a másikat is.
mókusfácán 2008.05.10. 15:53:51
de jó neked!
Nekem nem iylen egyszerű!
Vagy csak én bonyolítom túl?
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:54:19
"Sanchez
de erre "öregkorodra" jöttél rá.. :)
és így vagyunk ezzel sokan.."
És ezzel mi a gond? Van még jó esetben 10-15 évem. Legalább azt kiélvezem. :) Utána meg elpatkolok. :) Ja, hogy miért nem 40 jó évem volt? Nem kell telhetettlennek lenni. Én már az elmúlt 3nak is örülök. Kb ekkor kezdett benőni a fejem párkapcsolati téren. :)
kaméleon 2008.05.10. 15:56:28
Ol_Sanchez 2008.05.10. 15:59:43
Ol_Sancshez:
"de jó neked!
Nekem nem iylen egyszerű!
Vagy csak én bonyolítom túl?"
Szerintem igen. De ez nem baj. Ez a természetes folyamat része. Majd eljön az idő amikor már nem fogod túlbonyolítani. Szerintem el kell fogadni azt ami van, ahogy van. A jónak örülni a rosszból meg tanulni. Ez persze nem könnyű, szenvedős meg fájdalmas, meg minden. De ez része az egész emberi létnek, párkapcsolatnak, enélkül nem megy. Szóval felfoghatod a szenvedésed poyitívumként is ebből a szempontból. :)
mütyür 2008.05.10. 16:02:16
Werwolf 2008.05.10. 16:04:14
közben nem betépni nagyon tré.
mütyür 2008.05.10. 16:05:02
:D
és mi nem tré?:D csak hogy tanulhassunk:D
kaméleon 2008.05.10. 16:08:33
gond egy szál sem...
tanulunk míg vagyunk...csak kérdés a konklúziót mikor vonjuk le.. :)
mütyür 2008.05.10. 16:09:26
attól, függ, hol tartunk:)
remélhetőleg időben:)
mütyür 2008.05.10. 16:09:57
Lady Grey 2008.05.10. 16:16:58
De jó, hogy valaki képes frusztráltság nélkül, a múltjából okulva viszonyulni a párkapcsolat kérdéséhez.
Néha elkeserít, hogy a 25 feletti emberek soraiból csak a frusztráltság szele csap az ember arcába. Pedig mindig van remény. Igen, kell,hogy legyen egy újabb lehetőség, nem lehet másképp. Ha a múltban csalódtunk, annak oka volt: vagy nekünk kellett még tanulnunk, vagy nem a megfelelő emberrel hozott össze a sors. Ezt el kell tudni fogadni, nem egyszerű.
Ezért is örültem a soraidnak, Ol_Sanchez, nagyon jó, hogy a magaméhoz hasonló gondolatokat olvashatok. :-)
mütyür 2008.05.10. 16:18:34
én meg annak örülök, hogy tényleg így tudtok gondolkodni, és egy kudarc után nem elkeseredtek, hanem feltámadtok, és tovább reméltek:)
én erről pl. már lemondtam:D
OpenWolf! 2008.05.10. 16:19:23
feco42 2008.05.10. 16:24:09
"WearWolfWagyokWazzeg! 2008.05.10. 16:19:23
Ajjajj, megint névütközés van:D"
Meg farkastorvenyek :)
kaméleon 2008.05.10. 16:27:30
Lady Grey 2008.05.10. 16:32:17
Szar az élet, de csak akad benne jó is... Az a lényeg, hogy figyeljünk a jelekre, és ne csak kínlódjunk, örülni is tudjunk, ha valami jó történik velünk. Nekem januárban volt egy mélypontom, az életem legkülönfélébb oldalairól csapások értek, a hab a tortán pedig az volt, hogy a fiú, akiben bízni szerettem volna, a keserűségemet tapasztalva nem hogy nem segített, hanem a legrosszabb pillanatban kijelentette, hogy "megváltoztak az érzései", és ő talán inkább tudna barátként, nem társként segíteni nekem, aztán úgy eltűnt, mint szürke szamár a ködben... Kínlódtam, mert tényleg nagyon mélyen voltam lelkileg (család, munka miatt, elég durva dolgok történtek), és azt hittem, elvesztettem életem párját (komolynak tűnt a dolog), de később rájöttem, hogy a fiú igazából szívességet tett nekem... mert amint egyedül túltettem magam a történteken, rájöttem, hogy csak áltattam magam sok esetben, sok olyat fogadtam el benne, ami igazából hosszú távon zavart volna, de én csökönyösen hinni akartam abban, hogy ő az én emberem. Ha több időt töltünk együtt, rosszabb lett volna a szakítás. Ma már így látom, és habár egyedül vagyok (ami miatt én is időnként egy picit elkeseredem) hálás vagyok a sorsnak, hogy van még egy esélyem, hogy hozzám jobban passzoló társat találjak...
Lady Grey 2008.05.10. 16:34:06
Arra gondolsz, hogy van egy zumm nevű blogoló is? Én amúgy régebben csak TRVDRnh voltam, de kissé bepötyöghetetlennek minősült...
kaméleon 2008.05.10. 16:35:41
mütyür 2008.05.10. 16:35:52
értem én, amit mondasz, igyekszem nem elkeseredni, de rohadtul nehéz:( és persze, nekem is a jót kellene néznem, hogy időben kiszálltam a házasságomból, gyerek, közösvagyon nélkül, és örülnöm kellene, hogy vki megmutatta nekem, hogy lehet jobb is. csakhát nem jön a jobb, közben persze azt is tudom, hogy amíg saját magam nem érzem jól magam a bőrömben, addig nem is fognak jó dolgok történni az életemben. mindezt leírni könnyű, de megvalósítani...:(
A jó öreg Hope 2008.05.10. 16:36:41
én nem is vagyok fusztrált, pedig 25 felett vagyok:-), vagy mégis?:-)
mütyür 2008.05.10. 16:38:57
mütyür 2008.05.10. 16:41:21
youtube.com/watch?v=uMrZ7lChK-g
kaméleon 2008.05.10. 16:42:26
A jó öreg Hope 2008.05.10. 16:45:12
www.youtube.com/watch?v=M2wEebUnUiA
mütyür 2008.05.10. 16:46:26
jaaajjj ne:D
akkor inkább ez
www.youtube.com/watch?v=8avtN5-Gmiw
:D
mütyür 2008.05.10. 16:48:11
wávávvváááá:D
www.youtube.com/watch?v=wmtbLy3enoY
A jó öreg Hope 2008.05.10. 16:49:07
na mi van nem tetszett, szakításom után tudod hányszor tépte szét ez a szar a szívem, mert persze állandóan ennek kellett mennie a rádióban...
mütyür 2008.05.10. 16:50:01
rájöttem én is, mindig megtalál az a dal, amitől ki kell borulnom:D
Lady Grey 2008.05.10. 16:51:08
Ha az ember átmegy legalább egy mélyponton az életében, akkor tudja, hogy télre nyár jön, az éjt pedig mindig bearanyozza a nappal, csak várni kell rá. Lehet, hogy holnap fog az életedben valami nagyon jó dolog történni, lehet, hogy fél év, lehet, hogy egy év múlva... Nem tudhatod.
Az embernek nehéz a jóra gondolni, amikor rossz passzban van, de valahogy mégis meg kell próbálkoznia vele. Mert ha folyton csak kesereg az ember, tényleg végül megkeseredik, és akkor már nem lesz több esélye. Szóval szerintem az segít, ha az ember befelé figyel, és megkeresi, hogy mivel teheti saját magát valójában boldoggá. Nem szabad csak a külső dolgokban keresni a boldogságot...
Pl. amikor januárban rossz passzban voltam és úgy érzetem, minden összeomlott körülöttem, akkor ismertem fel, hogy régóta elhanyagoltam magamban a kreativitásigényemet. Gondoltam egyet és vettem egy csomó plüssanyagot és vartam egy plüssszamarat. Önmagam allegóriáját. És mire elkészült, megnyugodott a lelkem. Túllendültem a holtponton. Azóta is voltak szomorú pillanataim, de ilyenkor mindig megszólal egy hang a fejemben: igazából amit teszek az csak önsajnálat... és amint kívülről látom a saját kesergő képemet, egyből érzem, hogy ez csak egy érzelmi kitörés, semmi több... és el fog múlni. Gondolj Te is erre, és arra, hogy egy szép napon a mai léted csak emlék lesz. Meg kell őrizned magad olyannak, amilyennek a lelked legmélyén tartod magadat. Mert e miatt szeret, aki szeret. Ezért sem szabad megkeseredni. Soha.
mütyür 2008.05.10. 16:51:42
hajrá önmarcangolás:DD
]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.05.10. 16:52:16
www.youtube.com/watch?v=xBa6L-Quc_M
kismütyür, neked meg: www.youtube.com/watch?v=EXUYO7NpcEU
A jó öreg Hope 2008.05.10. 16:54:05
www.youtube.com/watch?v=3b2gYpDkJcs
kaméleon 2008.05.10. 16:54:19
ez szép volt! :)
brühühühühühü..
:)
mütyür 2008.05.10. 16:54:47
persze, tudom, hogy hülye vagyok, és örülnöm kellene, hogy képes voltam nem megalkudni, hanem lépni, és belemenni a semmibe, az ismeretlenbe.
én növényekbe ölöm bánatomat:D
vagy megint neki kellene látnom üvegfesteni, nem tudom:)
csak egyelőre úgy látom, hogy becsaptam magam és nem érdemlek jobbat az élettől... de igyekszem megtalálni magam:)
kaméleon 2008.05.10. 16:56:30
mondogasd magadnak:...mert megérdemlem...mert megérdemlem!... :DD
és meg fogod! :)
Lady Grey 2008.05.10. 16:56:52
Fess üveget! Lehet, hogy felbukkan majd közben valami fess üveges! ;-D
Lady Grey 2008.05.10. 16:57:41
mütyür 2008.05.10. 17:01:23
Hope
tessék:D
www.youtube.com/watch?v=wmtbLy3enoY
mütyür 2008.05.10. 17:02:19
és veszek magamnak vmi l'oreal terméket...:D hajrá fogyasztótársadalom:D
kaméleon 2008.05.10. 17:03:42
OpenWolf! 2008.05.10. 17:04:42
de legalább hatékony:))
mütyür 2008.05.10. 17:05:06
ez jóóóóóóó!!!!!
majd holnap jobb lesz... eeeeehh
ettől tényleg szar lesz a kedvem:D
mütyür 2008.05.10. 17:06:22
de ez is jó:D
www.youtube.com/watch?v=lv1k7eVSYW4
na nyissunk ki egy martinit:D
mütyür 2008.05.10. 17:07:13
de nem hatékony:D
csak jó egy kicsit sajnáltatni magunkat:D
mütyür 2008.05.10. 17:07:54
bocsi:D
kaméleon 2008.05.10. 17:08:38
:DDDD
Werwolf 2008.05.10. 17:08:43
mütyür 2008.05.10. 17:08:48
mütyür 2008.05.10. 17:09:32
OKÉ
én maradok az édes martininél:D
Werwolf 2008.05.10. 17:11:42
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:12:25
www.youtube.com/watch?v=zEugWhTuVqg
kaméleon 2008.05.10. 17:13:05
de az unicumit szopogatni mégjobban... :DDDDD
OpenWolf! 2008.05.10. 17:13:07
youtube.com/watch?v=WgkvM_idj4c
kaméleon 2008.05.10. 17:14:23
köszi! :)
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:15:49
szopogatni:-):-):-) (sejtelmesen mosolygó smile:-))
Én ma prágai sör és metaxa partit tartok, de kedves barátom jelezte, hogy neki van egy tokajija is amivel csak kéne valamit kezdeni:-)
Werwolf 2008.05.10. 17:17:21
mütyür 2008.05.10. 17:17:45
mindenki kezdjen el piálni, ez lenne az érdekes offolás:DD
nem unicum, hanem jäger, kaméleon:D
kaméleon 2008.05.10. 17:18:34
sejtelmesenmosolygószmájli x100 :DDD
de a tejszínhab jobb.. :DDDDDD
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:19:29
ááá én nem keverem, szépen rendezetten egymás után iszom öket:-):-)
kaméleon 2008.05.10. 17:19:29
mütyür 2008.05.10. 17:20:45
te mázlista
:D
hozzám mindenki jöhet bulizni, a saját piáját persze mindenki hozza magával...:DD
mütyür 2008.05.10. 17:22:12
youtube.com/watch?v=MFk6qX6fBZk
kaméleon 2008.05.10. 17:23:52
de csak óvatosan..
www.youtube.com/watch?v=bSMf0hwGErQ&feature=related
kaméleon 2008.05.10. 17:24:22
mütyür 2008.05.10. 17:25:22
jajjjj
ez megint rossz hangulatra hangol:(
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:25:50
és nagyon büszkék vagyunk magunkra:D:D
kaméleon 2008.05.10. 17:26:28
sírd ki magad rajta...megkönnyebbülsz!
mütyür 2008.05.10. 17:26:32
inkább legyen egy picit jobb:)
kaméleon 2008.05.10. 17:27:28
én is büszke vagyok Rád! :DDDDD
nehogy kiszáradj! :DDDDDD
mütyür 2008.05.10. 17:28:06
:D
és két perce még mit ittál?:D
kaméleon
már próbáltam, mhelyen is simán bőgök a (volt) férjem szemétségei miatt, nem segít:(
busuloo 2008.05.10. 17:28:24
Mütyür! Nem voltál tegnap Parázsban, jól következtetek???:O
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:28:41
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:28:44
bekötöttük az infúziót:D:D
mütyür 2008.05.10. 17:29:14
nem voltam:( anyumnak kellett segédkezni, most meg van 3 napom szabad nélküle:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:29:39
vizet:D:D:D:D
mütyür 2008.05.10. 17:30:21
nem tudtok ti élni:DD
busuloo 2008.05.10. 17:30:35
mütyür 2008.05.10. 17:31:34
ühüm:)
megiszom 3 jägert, és ott fogok bőgni, mint egy hülye csecsemő:DD
Werwolf 2008.05.10. 17:31:50
www.youtube.com/watch?v=PTqCwlQODxo
mütyür 2008.05.10. 17:32:04
busuloo 2008.05.10. 17:32:48
Oké, én meg majd bőgök veled :D Mindenki a magáén. Aztán az egymásén. Aztán magunkon, h milyen hülyék vagyunk, h ilyeneken bőgünk :)
kaméleon 2008.05.10. 17:33:16
a nevetésről és sírásról..
www.phoenix.hu/hu_a/interjunevetes.php
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:33:29
lol:D:D:D:D
tudunk mi, kérdezz meg bárkit:P
mütyür 2008.05.10. 17:33:48
:Dígy, pontosan ebben a sorrendben:DD
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:34:17
www.youtube.com/watch?v=N5ddlYH4N6I
mütyür 2008.05.10. 17:34:55
nem kérdezek meg senkit:P
szóval, mit iszol az ominózus víz mellé??:DD
busuloo 2008.05.10. 17:35:11
mütyür 2008.05.10. 17:36:12
kaméleon
ezt elmentem. köszi!!!
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:36:29
de majd este......;)
mütyür 2008.05.10. 17:37:37
jó bulájozást:)
kaméleon 2008.05.10. 17:39:02
A sírás hatásának az elemzése azért nehéz, mert szinte lehetetlen elkülöníteni a sírás hatását a sírás okának a hatásától. A mindennapi élet során ugyanis a kettő együtt jár, általában nem sírunk ok nélkül.
Ha valaki elmond valakinek (orvosnak, pszichológusnak, papnak, de akár barátnőnek/barátnak) valami nyomasztó titkot (és a régi kellemetlen élmények hatására sír közben), ez általában nagy megkönnyebbüléssel jár.
Ám ha valaki egyedül sír, az is jó hatású: megkönnyebbül, megnyugszik az egyén. Nehéz erre ésszerű magyarázatot adni. Frey azt hiszi, hogy a stressz közben keletkező kémiai anyag távozik a szervezetből a könnyel. Bárhogy is van, az emberek nagy része jobban érzi magát sírás után.
15. Ennek az ellentéte: Mi történik akkor, ha valakinek valamilyen szituációban mindenképpen vissza kell tartania a nevetést, különben „botrány” keveredik a dologból? Lehet-e ennek valamilyen negatív következménye az egyénre nézve?
Nem gondolom, hogy ez különösebben veszélyes lenne.
16. Ön személy szerint tudna-e esetleg praxisából egy rövid sztorit mondani az olvasóknak, akár a sírással, akár a nevetéssel kapcsolatban?
Néhány benyomásomat írom le.
Elég sok betegem sír, amikor először megkeres. Van, aki végigzokogja az egyórás ülést, szinte nem is lát a könnyektől, a szemfesték elkenődik az arcán. Amikor a második alkalommal jön, mintha kicserélték volna, rá sem lehet ismerni.
Nemcsak a megcsalt feleségek, a megcsalt férfiak is ugyanolyan keservesen tudnak zokogni.
Ami meglepő lehet a laikusok számára: láttam 60-70 éves embereket amiatt sírdogálni, hogy gyermekkorukban nem kaptak elég szeretetet, gyöngédséget a szüleiktől. Fontos a gyermekkor, és az idő múlásával egyre élesebbé válnak a régi emlékek.
Volt néhány betegem, akinek a sírás volt az egyedüli panaszuk. Hogy nem tudták kontrollálni a sírásukat, családi események, ünnepségek kapcsán meghatódásukban könnyeztek. Ez főleg a férfiakat zavarta.
Van olyan betegem, aki öngyógyító célzattal humoros kazettákat vett, és otthon rendszeresen hallgatja.
A humor a stresszel való megküzdés egyik leghatékonyabb eszköze. Ha már valaki képes saját magán, a betegségén, problémáján nevetni, jó úton van a gyógyulás felé. "
mütyür 2008.05.10. 17:39:18
úgy olvastam, hogy "szereket" :D erről meg ez jutott eszembe:
youtube.com/watch?v=sEO-SOeuhP0&feature=related
:D
kaméleon 2008.05.10. 17:40:10
háhá buli van:-):-) buli vonat:-):-) jeee lassan pestre érek remélem...
mennyek tolni?? :DDDDDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:45:37
eeehhh...
kinek mi jut eszébe:D:D
nekem meg ez:
youtube.com/watch?v=TlLWFa1b1Bc
;)
mütyür 2008.05.10. 17:46:07
egyébként én tudok magamon röhögni, de asszem ez a röhögés más, mint amiről az idézet szól:) van különbség őszinte és keserű nevetés közt:(
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:46:13
nekünk:P:D:D
mütyür 2008.05.10. 17:46:48
schurz
de szeretem ezt a számot... KÖSZIIIII
mütyür 2008.05.10. 17:47:18
schurzÉK
:D
A jó öreg Hope 2008.05.10. 17:48:53
inkább bulizni gyere:-)
na én asszem eltünök, mert lemerülöben a notim:-(
azért bucsuzónak:
www.youtube.com/watch?v=0JcD1Lx-wko&feature=related
kaméleon 2008.05.10. 17:50:36
"Amilyen a szappan a testnek, olyan a könny a léleknek"
Vajon milyen könnyeket vált ki a hagyma felvágásakor felszabaduló, a szem szaruhártyáját irritáló anyag, és különbözik-e ettől az érzelmes filmet nézők könnyének összetétele? Nos, a kísérletben résztvevő diákok könnyei különböztek. Az érzelmi könnyek több fehérjét és adenokortikotróp hormont tartalmaztak, ami tudvalevőleg stressz idején szabadul fel nagy koncentrációban a szervezetben. (A kálium és mangán mindkét csoportnál viszonylag nagy koncentrációban volt a könnyben. Az ionösszetételben tehát nem volt érdemi különbség.) Frey arra gondolt továbbá, hogy a szervezet síráskor salak- és méreganyagoktól is megtisztul, ez okozza azt a megkönnyebbülést, ami vitathatatlanul gyakran követi a sírást. Egy felmérés szerint a nők 85, a férfiak 73 %-a érzi így. A magyarázat sajnos nem ilyen egyszerű, mérgeket és salakanyagokat máig nem sikerült kimutatni a könnyből. A könny összetételének kutatása azonban még nem zárult le. Bizonyos hormonok és fehérjék koncentrációja az érzelmi könnyekben nagyobb volt, így a szervezet fájdalomcsillapítójából, a béta-endorfinból is több akadt. A minták azonban kicsik voltak, és a tudóstársakat nem győzték meg az eredmények. A sziszifuszi biokémiai kutatással párhuzamosan ugyanakkor a pszichoterepeuták is számos tapasztalatot gyűjtöttek, amelyek alátámasztani látszanak a könnyek gyógyító hatását. A sírni tudó emberek jobb egészségi állapotnak örvendenek, és jobban is néznek ki - állítják -, a terápia során pedig eredményesebben gyógyíthatók. A tapasztalat szerint sok kezelt betegnél a szedett nyugtatók mennyisége azonnal csökkenni kezd, mihelyst először sikerül sírnia, majd pedig minden egyes korábban ki nem sírt, de a terápia alkalmával feltörő könny segít elhagyni a nyugtatót."
mókusfácán 2008.05.10. 17:51:22
A gyerek most jött haza az apás hétvégről!ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
mütyür 2008.05.10. 17:52:45
jólvanjólvan
igyekszem ma egyet bőgni, jó??:DD
bár a salakanyagok kimutatása asszem nem fog sikerülni:D
a sírás tényleg jót tesz. csak tudni kell időben abbahagyni, és ez az, ami igazán nehéz...
kaméleon 2008.05.10. 17:53:01
Jó bulizást!:)
kaméleon 2008.05.10. 17:56:13
befejeztem.. :)
kaméleon 2008.05.10. 17:56:45
mesélj..
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:56:56
:D:D
youtube.com/watch?v=pst5hFr__Q4&feature=related
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 17:59:23
nevetni, meg hülyülni:D:D:D
mütyür 2008.05.10. 18:00:42
basszus
zenei-lélektársra bukkantam:DD
mókusfácán 2008.05.10. 18:01:10
Hali!GYyrek 2 éves, csak azt látja, hogy hol én pkolom a bőröndjét, hol az apja az albérletben!
Apánk úgy gondolta, hogy a házastársigondoktól és kisgyerekes nyüglődésből inkább egy kolleganójétől kér tanácsot!
5 hónapja külön élünk! Illetve ő néha akolleganővel, néh egyedül, néha meg jön minden nap!
Szeritnem dunsztja sincs,mit akar!
Kismütyür
Én tegnap reggel akartam meghalni,mikor pakoltam.
Ma reggel, mikor egyedül ébredtem a lakásban!
Aztán ezt hangulatot megfejeltem Máté Péterrel!
Profi vagyok?
mütyür 2008.05.10. 18:01:58
:D
kaméleon 2008.05.10. 18:02:23
:D
mókusfácán 2008.05.10. 18:02:57
mütyür 2008.05.10. 18:04:21
csak nyugi
ha ő nem tudja mit akar, azzal ne törődj, az az ő baja, NEM A TIED
persze, szegény gyerkőc...
volt tanítványom, picike, németet tanítottam neki, láttam, hogy meg tud zakkanni egy gyerkőc, ha a szülei nem jönnek ki egymással... :(
kaméleon 2008.05.10. 18:05:02
igen.. tudok linket hallgatni..keresni...olvasni.. :)
mütyür 2008.05.10. 18:07:23
menjen ez:
youtube.com/watch?v=uzs045s7gss
:DD
kaméleon 2008.05.10. 18:08:13
hány éves?
mókusfácán 2008.05.10. 18:08:45
Most heti egyszer jön. Mert meguntam ezt a jövést-menést!
OpenWolf! 2008.05.10. 18:09:35
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.10. 18:09:47
youtube.com/watch?v=TMeyJRon4c4
2:30;)
mókusfácán 2008.05.10. 18:10:03
mókusfácán 2008.05.10. 18:10:36
Ki? apa? gyerek? Nő? én?
:)))
kaméleon 2008.05.10. 18:11:37
szeressem..:)
mütyür 2008.05.10. 18:12:11
érdekes... én ahogy mondtam az előbb, jártam tanítani németet egy 8évesnek... csak azt láttam először, hogy a gyerkőc (iszonyatosan okos, agya, mint a szivacs) nem koncentrál, romlik a teljesítménye... egyik nap anyja kiöntötte nekem a szívét, hogy "apuka" elköltözött a szeretőjéhez, aki x éve megvan, de a csaj ezt tudta, és elviselte (!!!!!) a család érdekében...
én ilyen esetekben tényleg csak a gyereket tudom sajnálni... meg persze mindenki mást is, na de a gyerek tényleg nem tehet semmiről:((((
mókusfácán 2008.05.10. 18:14:03
kaméleon 2008.05.10. 18:14:18
a csoda ember..
mütyür 2008.05.10. 18:16:27
uhhhh
2:30-tól lehet minden alkohol és szerek nélkül elszállni:D
még nyomjad az ilyen számokat:D
mókusfácán 2008.05.10. 18:18:39
kaméleon 2008.05.10. 18:18:56
mókusfácán 2008.05.10. 18:19:47
nincs kedved jövő hét pénteken terápiás céllal kirúgni a hámból?
Esetleg még valaki csatlakozik??????
OpenWolf! 2008.05.10. 18:20:08
mütyür 2008.05.10. 18:21:04
kaméleon 2008.05.10. 18:21:41
szeretném a kommentelő... "állvapisilők" véleményt kérni..
mütyür 2008.05.10. 18:22:30
hogyne lenne!!! majdnem vulgáris voltam, de kitöröltem időben:DD
én benne vagyok!
mókusfácán 2008.05.10. 18:23:18
kaméleon 2008.05.10. 18:24:05
mókusfácán 2008.05.10. 18:24:12
Egyeztessünk!
Ki jön még??????
kaméleon 2008.05.10. 18:24:56
hány évig voltatok együtt?
mütyür 2008.05.10. 18:25:19
hogy lehet tiszta lelkiismerettel azt a családot otthagyni, amit/akit te építettél fel??
és tényleg, szimplán a gyerekek lelkivilágára koncentrálva..
bár erről tudnék mesélni egy sztorit
de csak akkor, ha schurzÉK még itt vannak, és belinkelnek nekem(nejem lett majdnem, freud-i elszólás biztos) egy jó zenét:D
kaméleon 2008.05.10. 18:25:35
mókusfácán 2008.05.10. 18:28:36
mütyür 2008.05.10. 18:29:39
kira
súlyos
16 év...
tuli _ 2008.05.10. 18:30:19
kira, én merek tanácsot adni:) (nem úgy, mint wearwolf, aki szerint egyszer majd idegenként ér haza::)
nem fog idegenként hazaérni soha, ha jó lesz a viszonyotok. legfeljebb az apjára fog rácsodálkozni, idővel, hogy ez mekkora hülye! ő válhat idegenné. kéretlen tanács, amit biztosan tudsz, de ismétlés a tudás anyja. soha, de soha apjáról rossz megjegyzést, fintort, bármit, ami ellene irányul, ne tégy. visszaüt. a gyerek nem hülye, fel fogja ismerni, ha idióta az apja, neked meg hálás lesz, hogy nem kell előtted állást foglalnia, szeretheti az apját, ha akarja. ez a legtöbb, amit a gyerekedért megtehetsz az apjával kapcsolatban.
mütyür 2008.05.10. 18:30:59
kaméleon 2008.05.10. 18:32:05
aztabüdös...
mütyür 2008.05.10. 18:32:16
én csak kívülállóként szólhatok hozzá.. de ez,amit leírtál, kurv@ nehéz, nem?
tuli _ 2008.05.10. 18:36:49
igen, de kötelező. láttam én már nem egy-két tönkrement embert azért, mert a szüleik végigharcolták az életüket. két idióta, a gyerek ment rá. azt meg senki nem akarja. ha meg gyereke van az embernek, akkor kutya-kötelessége, hogy a gyerek érdekeit tartsa szem előtt, és le van szarva, ki győz a kettejük ego harcában. vagy nem? de.
kaméleon 2008.05.10. 18:37:06
egyetértek...lehet az apját nem szeretni..
de ne a gyerek legyen az áldozat..
okosan, türelemmel.. de meg kell oldani!
OpenWolf! 2008.05.10. 18:38:39
amire gondoltam, az az összezavarodottság.
nem érti, miért olyan más a két környezet, de azt érzi, hogy olyan, mintha ketté kéne válnia és két helyen megfelelni. újra meg kell szoknia mindkét környezetet, amikor vált. jó esetben órák kérdése.
a tanácsod egyébként jó.;)
mókusfácán 2008.05.10. 18:41:55
Igazad van! Pontosan ezt teszem.
Így most van egy ingyenes bebyszetterem!
tuli _ 2008.05.10. 18:44:03
pontosan az összezavarodottság az, ami a nagy baj, a gyerek nem érzi magát biztonságban. még nekünk is kell, kellene a biztonság, de mi már felnőttünk, kezelnünk kell. de a gyerek védtelen, és ha megy a harc, abból azt szűri le, hogy egyedül van, ő már nem számít. pedig a gyerek mögé takaródzva mennek a harcok. észre sem veszi a két felnőtt, hogy annak árt, akit alegjobban szeretnek. mert az vitathatatlan, hogy minbdkét fél számára a gyerek fontos. nincs joguk hozzá, hogy a gyereket megfosszák attól, hogy az anya és az apa isten. majd rájön magától, de akkor már tudja kezelni, mert felnő, és hálás lesz, ha azt látja, hogy a szülők megkímélték attól, amitől meg lehetett a maguk módján
Dezinformatikus 2008.05.10. 18:44:41
kaméleon: elfogult vagy, tudok olyan apukát aki lépett, és vissza sem, nézett, olyat is aki ezen felül utalni sem utalt. Meg tudok olyan anyukát, aki szerelmes lett, azóta nem látták, sem apuci, sem a három gyerek (asszem 3 és 8 év közöttiek):
Kira: ha a bnő sem jó, egyedül sem jó, vissza- vissza jár, akkor nem valakihez ment, inkább vmi elől, ha észen vagytok, talán még rendbe tudjátok tenni.
16 év együtt, 2 éves a gyerek, ha jól értem. Legóból raktátok össze, v mi brére kellett 13 év?
mütyür 2008.05.10. 18:45:33
akkor írjuk le így
iszonyatosan nehéz, nőként nem kudarcélményként megélni ezt az egészet. csak ha magamból indulok ki. (majdnem 30éves, elvileg felnőtt ember), mégis találom magam olyan helyzetekben, hogy "apu"-nak vagy "anyu"-nak adjak-e igazat... ez tényleg borzalmas... hát egy hétnyolc éves gyerkőcnek, aki nem tanult pszichológiát, ahogy én....
tuli _ 2008.05.10. 18:46:23
így kell ezt felfogni:)))
nem is rólad írtam, csak általában túl sok az önző felnőtt, (kivéve a gyevi bírót, meg az itt kommentelőket:)) és ettől idegbajt kapok.
mütyür 2008.05.10. 18:48:24
így van.
mindig ezt kell nézni, hogy van egy gyerek, aki természetesnek veszi, hogy van egy "anyu" meg egy "apu", akiket együtt lát. aztán hirtelen nem.
Dezinformatikus 2008.05.10. 18:49:23
"SOHA senkihez nem megyek újra feleségül"
Nem hiszek neked:D
Tilituli rulez, veled nagyon egyetértek
kaméleon 2008.05.10. 18:49:53
szerintem is de!!! :)
tuli _ 2008.05.10. 18:50:03
na látod, attól, hogy a szülők hülyék, és rád terheli a döntőbíró szerepét, neked is nehéz. azért adott az úr észt nekünk, hogy tanuljunk, ne pedig elkövessük ugyanazokat a hibákat. én is tanultam pszichológiát, de úgy gondolom, ezeknek a helyzeteknek a megoldásához elég a józan paraszti ész.
mütyür 2008.05.10. 18:50:48
pedig igen.:) skorpió vagyok, tanulok a hibáimból:)
mütyür 2008.05.10. 18:52:21
sztem meg ált.isktől kezdve kellene tanulni pszichológiát... sokat "bírna segíteni"...
tuli _ 2008.05.10. 18:52:31
:DD nekünk könnyű, mi már öregek vagyunk:)
kaméleon
:)
OpenWolf! 2008.05.10. 18:53:29
Az ilyenen biztos minden érintett szülő sokat gondolkodik.
Már amelyik gondos.
Mütyür, lehet tanulsz a hibáidból, de előbb meg kéne látni, mik volt azok.;)
mütyür 2008.05.10. 18:53:34
mókusfácán 2008.05.10. 18:55:01
Először nem akartunk, aztán kiderült, nem lehet, aztán lombik!
mütyür 2008.05.10. 18:55:05
:D
marhára tudom, hogy mik voltak a hibák, amiket elkövettem.:(
kaméleon 2008.05.10. 18:58:22
"Kira: ha a bnő sem jó, egyedül sem jó, vissza- vissza jár, akkor nem valakihez ment, inkább vmi elől, ha észen vagytok, talán még rendbe tudjátok tenni."
akkor sem az a megoldás, hogy új "lukat" néz magának...
van számos lehetőség arra, hogy megbeszéljék a dolgot..akár segítséggel!
tuli _ 2008.05.10. 18:58:36
na jó, lelövöm magam, nem osztom tovább az észt. most, hogy mondodm rájöttem nem én találtam fel a spanyolviszt sem:)))
mütyür, te fiatal vagy még:)
mókusfácán 2008.05.10. 19:00:00
szerintme maradj!
mütyür 2008.05.10. 19:00:32
de ugyanakkor nem tudtam azt sem megérteni, hogy lehet az, hogy a feleség belemegy abba, hogy a férjének legyen kapcsolata, és mindenáron maradjon együtt a család...
mütyür 2008.05.10. 19:01:28
fiatal??? hehhhh, most hadd ne bőgjem el magam...kérlek:(
kaméleon 2008.05.10. 19:01:49
na ez még egy lapáttal a fejére..
mókusfácán 2008.05.10. 19:02:05
tuli _ 2008.05.10. 19:04:00
vérmérséklet kérdése. elvileg működhet, bár én nem értek egyet vele
tuli _ 2008.05.10. 19:05:45
mütyür 2008.05.10. 19:07:58
én csak azt nem értem, hogy férfiként, leélsz 10-20 évet egy nővel, aki ellátott téged, szeretett, kitartott melletted, szült neked x számú gyereket, mégis elhagyod egy lyukért????
sajnálom, ezt nem tudom megérteni, lehet bennem van vmi mátrix-hiba
OpenWolf! 2008.05.10. 19:09:08
kaméleon 2008.05.10. 19:11:46
alkoss véleményt lécci a témáról.. :)
tuli _ 2008.05.10. 19:13:06
Nem, üldöztél el, nem adom olyan könnyen, ha rámjön az ötperc:)))
mütyür
nem fekete fehérek a dolgok, sok olyan van az életben, amiről azt gondolja az ember, hogy vele ez nem történhet meg, vagy azt, hogy ő biztosan nem csinál ilyet. elviekben nem, de ha próbatétel előtt áll, sokan elbuktak már.
mókusfácán 2008.05.10. 19:14:15
Akkor mi van, ha a delikvens tudja,hogy belebukik, abb, amit választ, meg ez a roszabb ,és akkor is megtesi?
kaméleon 2008.05.10. 19:14:27
:)
mütyür 2008.05.10. 19:15:11
az elbukásokról én is tudnék mondani egysmást
persze semmisem egyszerű... ha az érintett felek nem tudják megbeszélni a problémákat.
OpenWolf! 2008.05.10. 19:15:22
Én a gyerek voltam egy ilyen történetben.
tuli _ 2008.05.10. 19:16:14
akkor az van, hogy gyenge. aztán meg majd rinyál, hogy ezt ő nem is így gondolta. vagy pofáraesik, vagy van visszaút.
kaméleon 2008.05.10. 19:16:35
hány pozitív példát láttál a környezetedben?
tuli _ 2008.05.10. 19:18:10
:((( felfogták, mit tettek? nem kötelező válaszolni, elnézést, ha indiszkrét vagyok
mókusfácán 2008.05.10. 19:18:11
Vagy csak még szeretem és azért gondolom, hogy visszatér?
VAgy zárjak be mindent?
Vagy keressem meg önmagam?
:)))))))))
Csajok! Akkor buli????
Mikor térünk a lényegre?Mikor egyeztetünk?
mütyür 2008.05.10. 19:18:20
kár volt feltenned a kérdést
szinte senki nem látott pozitív példát a környezetében. sajnos:(
tuli _ 2008.05.10. 19:19:42
OpenWolf! 2008.05.10. 19:20:38
mütyür 2008.05.10. 19:20:39
pontosan ezért nem lesz gyerekem (akármennyire sajnálom) és férjem. elég.
tuli _ 2008.05.10. 19:23:33
látod, legalább van biztos háttér, és nem egyedül maradtál a történetben. a vacak dolgokban is a jót kell látni.
mütyür
hisziapiszi, remélem, majd ha kilábalsz ebből, és megtalálod a megfelelő embert, felülírod ezt a kinyilatkoztatásodat.
mókusfácán 2008.05.10. 19:23:48
Megyünk pancsolni!
mütyür 2008.05.10. 19:24:47
persze. annyira fiatal nem vagyok, hogy elhiggyem a danone-féle reklámokat, hogy egy család, ami megszületik, meg is marad....
tuli _ 2008.05.10. 19:28:33
megfelelő ember. tedd a szívedre a kezed, annakidején jól választottál? és most tedd félre, hogy mi lett a vége. nem volt olyan, hogy láttál olyan tulajdonságokat, amik felerősödtek, de akkor is figyelmeztető jelek voltak?
Dezinformatikus 2008.05.10. 19:30:02
Az új lukról: valóban nem helyes minnnyá új lukat nézni, de egyikünk sem tudja mi van kira semi-exében. Szerintem nem merítettek ki minden eshetőséget, azért írtam, h ha észen vannak még rendbe hozhatják. Ahogy látom a semi-ex is vergődik, nem tud választani. Az mindenesetre elgondolkodtató, hogy oan csajnál próbálkozik, akinél szintén gyerek gond volt.
Nem tom volt-e konkrét oka, a gondnak a gyerek körül, de gondolhatott arra is, h azért nincs gyerek, mert igazából nem nem is akarnak neki szülni. vagy igából nem is illenek össze.
Ez nem teljesen hülyeség, láttam már ilyet. Három lombikból semmi, kapcsolat vége.
Az új kapcsolatban segítség nélkül fél éven belül össze jön.
kaméleon 2008.05.10. 19:30:37
van ellen példa..lásd X Barbaráékat akik mint egy nagy család együtt élnek..
és még vannak akik megoldják..
:)
mütyür 2008.05.10. 19:30:43
30éven felül sem gyereket, sem férjet nem akarok már. ennyi.
téma ezennel lezárva.
kaméleon 2008.05.10. 19:34:26
tilituli
pontosan ezért nem lesz gyerekem (akármennyire sajnálom) és férjem. elég.
szerintem is könnyelmű kijelentés.. :)
mütyür 2008.05.10. 19:35:22
namindegy.
mókusfácán 2008.05.10. 19:35:51
BULI?????????
mütyür 2008.05.10. 19:36:15
majd privizz rám, megbeszéljük:)
mókusfácán 2008.05.10. 19:36:52
Mrs Parkinson (törölt) 2008.05.10. 20:02:22
Most nem mint szakember, hanem mint EMBER mondom Nektek, ismeretlenül!
Itt vagytok, szép fiatalság, 20-30-as korcsoport, előttetek az élet, ismerkedés, házasság, munka, gyerekvállalás... Csak akarni kellene, de ennyi szerencsétlent istenem...
Mi a lófaszt siránkoztok? Van olyan ember, akinek már csak 6 hónapja van hátra az életből a rák miatt, a harmincat lehet meg se éri, na, az szenvedhetne indokkal!
Az kéne, hogy Nektek is csak 6 hónap maradna a földi életből, majd megtudnátok eszesen cselekedni, és nem ilyen egyértelmű és egyszerű dolgokon filozofálni!
Adios!
kaméleon 2008.05.10. 20:10:47
valahol igazad van..de miből gondolod, hogy mindenki olyan fiatal? :)
Adios!
Frigyesur (törölt) 2008.05.10. 20:14:43
mókusfácán 2008.05.10. 20:53:39
Majd csitul az e,ber és megoldja az életét!
mókusfácán 2008.05.10. 20:54:10
sz b&b 2008.05.10. 21:17:37
mókusfácán 2008.05.10. 21:21:50
Márai: Eszter hagyatéka
Olvasta valki?
sz b&b 2008.05.10. 21:29:25
Cukros_Mázas 2008.05.10. 22:20:33
Légyszi ne rabold el mütyürt :-((
Gyere inkább Te is Parázsba ;-)
Carnivora (törölt) 2008.05.10. 22:37:16
Carnivora (törölt) 2008.05.10. 22:38:49
www.youtube.com/watch?v=sqrPFsz72oA
egy kis mese
Maestro 2008.05.10. 23:03:15
de nem olvastam, nem láttam.
Maestro 2008.05.10. 23:10:47
mókusfácán 2008.05.11. 06:16:29
Napsütéses jó reggelt!
Sunshine
Megyek, de az hol van?
Mikor menjek? Mondjuk a péntek a biztos pont! Az az apás hétvége!
Maestro
Tudom, de a filmhez nem jutok el, és a könyv mindig jobb!
Ma isteni programom van! Megyünk a kiscsajjal macikat etetni!!!!:))))))))))
mütyür 2008.05.11. 06:27:24
mókusfácán 2008.05.11. 06:36:47
Nálaunk már fő az ebéd! lasagne!!!!!!Azanyja!
mütyür 2008.05.11. 07:13:51
:) én meg eszegetem a tegnapi pizzát:D
nem tudom, mi van velem, végre tudnék aludni, amennyi jólesik, erre már hattól kukorékolok:)
mókusfácán 2008.05.11. 07:37:06
Kész az ebéd! Ki kér???
:)))))))))
mütyür 2008.05.11. 07:38:20
én még kihagynám, inkább megyek, dolgom van:)
Cukros_Mázas 2008.05.11. 08:11:33
Na, az tök jó lenne, szívesen lecsábítanálak Téged, aranyosnak tűnsz :-))
Szaffy az egésznek a lelke, itt megtalálod a szükséges infókat. Ez a most pénteki felhívás volt, de nyugodtan veheted e hétre is, ugyanígy lesz :-)
szaffy.blog.hu/2008/05/08/parazs_volt_parazs_van_parazs_lesz
Jó macietetést mára :-D
mókusfácán 2008.05.11. 08:19:17
De hogy ismerlek meg titeket????
Stipistop! ott leszek!
megyek pakolni a mézet, váltóruhát, kaját, innivalót, szóval a fél házat!
Pusszantás!
Jót ne halljak róltaok!
Macik! Reszkessetek!:)))
Cukros_Mázas 2008.05.11. 12:58:53
Nagyon klassz, hogy jössz!! Tuti jól fogod érezni magad.
Ez a következő sztori, a ma délutáni véletlenül nem a Tiéd?
storyline :) 2008.05.12. 09:59:23
borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.05.13. 16:12:33