Hali!
Tulajdonképpen nem is tudom, hogy én most szakítottam vagy sem!
Az én történetem egy nagyon messzi-messzi időben kezdődik! De csak röviden,mert úgysem férne ide egy regény!
Én 18 voltam a, pasim (Z) 19, amikor megismerkedtün egy buliban. Szerelem első látásra, minden símán megy! A mai világban elképzelhetetlenül hosszú udvarlás az első ágyjelenetig (8hónap), de megérte, mindkettőnknek az első volt és maradt is sokáig úgy 16 évig!
Aztán jöttek szépen az évek, összeköltöztünk ,majd összeházasodtunk, s a vidéki kisvárosból elköltörtünk a fővárosba,mert ő (mármint a férjem) kapott egy jó ajánlatot.
Gyökértelenek voltunk a fővárosban, csak egymásnak éltünk ,dolgoztunk, s szép lassan kezdtünk barátokra találni, kinyílni a világ felé.
Aztán jött a gyerekkérdés, ami nem ment símán, kellett a biológiának segíteni, de 2 éve megszületett a gyerkőc és boldogok voltunk.
Legalábbis én úgy gondoltam.
De 3 hónapja elköltözött.
Kiderült,hogy van egy rakás ajtócsapkodós indoka, illetve egy "házinyuszija"!Szerintem ez utóbbi volt a mozgatórugó, s nem is láttam úgykét hónapig csak imitt-amott.
Atán lezárta a "nyuszis" témát, de még mindig albérletben él, igaz már közelebb hozzánk, és mostanság jön majdnem minden nap!
MOST AKKOR MI VAN?????????
Segítsetek!
Üdv
A szakítósblog lelkisegély-szolgálat ma feladat megoldani ezt a nem egyszerű történetet, amiben van egy elhagyott anya+gyerek, egy nyuszikat kúró csalfa férj, és egy le nem zárt történet. Tessék segíteni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2008.05.14. 14:00:47
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.14. 14:01:04
Bourbon 2008.05.14. 14:01:44
borzlány 2008.05.14. 14:02:57
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:03:36
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.14. 14:03:55
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:04:22
Egyéb kérdés?
Bourbon 2008.05.14. 14:05:57
dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2008.05.14. 14:06:25
peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2008.05.14. 14:06:40
tóparti látomás 2008.05.14. 14:06:41
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:07:03
Nem, tipikus a story sajnos. :(
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.14. 14:08:00
Bourbon 2008.05.14. 14:08:02
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:09:17
A kor és a felköltözés az tipikus, bár igaz ez egy picit így sok. De könyörgöm, vagyunk itt páran ebben a városban, lehet oltári "szerencse" is.
Hózentróger 2008.05.14. 14:10:32
Sőt, olyan férfi is van, aki mindig n plusz 1et szeretne (ilyenek vagyunk legtöbben)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:11:47
Nő se nagyon!
tóparti látomás 2008.05.14. 14:12:16
A kíváncsiság nagy úr!
Morgan le Fay 2008.05.14. 14:12:18
Hopi Bond 2008.05.14. 14:12:24
Dr. Jula Watson 2008.05.14. 14:12:55
Azért érdekes lenne tudni, ha ez a levél lett volna először, mennyire lettek volna mások a reakciók?
Hózentróger 2008.05.14. 14:14:30
Ja... egyszer derült ki.
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:15:00
Első nyuszi akihez érdemes volt dobbantani...
Rebelde 2008.05.14. 14:15:48
azért nem ártott volna szórakoznotok a házasság előtt, a helyzet sajna elég tipikus
Hózentróger 2008.05.14. 14:15:58
Csak valahogy a nőknek súlyosabb lelki teher megcsalni a palijukat. Már a normálisabb nőknek, persze.
TuskóHopkins 2008.05.14. 14:15:58
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:16:03
ebből a kérdésből sok minden kiderül, számomra az is Apuci miért lépett le.
Elég egyszerű....
Bourbon 2008.05.14. 14:17:07
"Az én történetem egy nagyon messzi-messzi időben kezdődik" - "Valamikor a messzei időben kezdődött"
"Én 18 voltam a, pasim (Z) 19, amikor megismerkedtün egy buliban" - "én 18, a párom 19. Diák szerelem"
"elköltörtünk a fővárosba,mert ő (mármint a férjem) kapott egy jó ajánlatot." - "A páromat megkínálták egy jólfizető állással a fővárosban"
"Gyökértelenek voltunk és csak egymásra számíthattunk" - "Gyökértelenek voltunk a fővárosban, csak egymásnak éltünk ,dolgoztunk"
"Hála az égnek, azért sak sikerült kicselezni a biológiát, s két éve megszületett a kislányunk! " - "kellett a biológiának segíteni, de 2 éve megszületett a gyerkőc "
Tovább is van mondjam még? :-D
TuskóHopkins 2008.05.14. 14:17:11
tóparti látomás 2008.05.14. 14:18:21
Kirát kellene megkérdezni, mert ő írta az előző, nagyon hasonló posztot.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.14. 14:18:49
köszönöm...
Bourbon 2008.05.14. 14:18:57
Rebelde 2008.05.14. 14:19:02
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:19:12
Elképzelhető, de fenntartom, hogy ez így még mindig nagyon tipikus story! Ezt a történetet rengetegen elmondhatják. De attól még lehet MPG-zni, ugye? :D
Bourbon 2008.05.14. 14:19:31
Dr. Cica75 2008.05.14. 14:19:53
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:20:04
tuli _ 2008.05.14. 14:20:08
Borzlánnyal értek egyet. Összefoglalta a teendőket. :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:20:11
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:20:41
Bourbon 2008.05.14. 14:20:51
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:21:10
Hánynom kell a poszt írójától!!!
Morgan le Fay 2008.05.14. 14:21:28
Vagy hogy egyáltalán nem mentem.:-D:-D
Zahara 2008.05.14. 14:21:37
tuli _ 2008.05.14. 14:21:59
Nem akartam kiírni Kirát, de ha már... szerintem is ő volt. Kira itt vagy?
PeZe 2008.05.14. 14:23:21
Rebelde 2008.05.14. 14:23:31
cica75, és nálatok mi a szitu most?
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.14. 14:24:26
ha nem érted miért csinálja, akkor ne engedd be a lakásba, próbálj vele nem találkozni, a gyereket nem engedni a közelébe, és akkor majd jönnek az indokok, valószínűleg megkapod a kérdésre a választ (igaz, nem éppen finom formában)
tuli _ 2008.05.14. 14:25:57
Na ne viccelj, gyerekkel zsarolni tilos!
tóparti látomás 2008.05.14. 14:26:01
Azért írtam ki, mert szerintem kira eddig is felvállalta a dolgokat, ami a mostanira is igaz. A két sztori tényleg hasonlót és ha vki elolvassa a másikat a komenntekkel együtt simán rájön.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.14. 14:26:10
:DDD
Hózentróger 2008.05.14. 14:26:22
tuli _ 2008.05.14. 14:27:51
nem hibáztattalak, én is úgy gondolom, csak én nem mertem kiírni.
Morgan le Fay 2008.05.14. 14:28:50
Azért sem mondom, hogy MPG. Wazze 16 év után örüljön a posztíró, ha csak egyszer történt meg.
Meg aztán maradhattak volna vidéken is. Bp úgy látszik, túl ingergazdag környezet. :-S
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:30:13
Egyetértés! Kiegészítve a kettőt, hogy szvsz vidéken is ez történt volna, csak nem biztos, hogy kiderül...
Rebelde 2008.05.14. 14:31:20
nehogy már azzal takarózzon, hogy elhanyagolák a gyerek miatt...ez gáz
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.14. 14:31:37
a csávó mindennap visszajár. vajon mi miatt? nem igaz, hogy egy nő, aki felkínálja magát, nem képes megkérdezni tőle, hogy "Most akkor mi van?"
tuli _ 2008.05.14. 14:31:59
Van az úgy, hogy kihűl valami. De rendbe is jöhet. Szerintem ilyenkor a férjek is szenvednek, meg nem tudnak még dönteni. Nagy a tét, mennének is, maradnának is, de tudják, ha maradnak, akkor két hét múlva nem mondhatják azt, hogy mégiscsak mennék. Azért írtam általánosságban, mert láttam már ilyet a környezetemben.
Jemi 2008.05.14. 14:32:26
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:33:03
Rebelde 2008.05.14. 14:33:53
ha már vacilál megette fene...
Lady Grey 2008.05.14. 14:34:05
erre lehet még kommentelni? elvégre tényleg már ki lett szépen tárgyalva a téma legutóbb, akár ugyan az a személy írta, akár nem.
Ha izgit szeretnétek látni, klikkeljetek inkább ide:
cukisag.blog.hu/2008/05/14/heves_sunszerelem_18
:-)
tuli _ 2008.05.14. 14:34:08
ha az, amire gondolok, akkor nem kap igazi választ. ld. előző kommentem.
Morgan le Fay 2008.05.14. 14:34:19
Szerintem nem a gyerek miatt.
Egyszerűen sok a 16 év egy emberrel, úgy, hogy előtte nem volt senki. És ha komolyan veszi a holtomiglan-holtodiglant, akkor utána sem lesz senki. :-S
Belegondolni is rossz…
tuli _ 2008.05.14. 14:36:28
16év után már vacillálhat. Nem úgy néz ki egy házasság, hogy töretlenül imádjuk egymást. Van, amikor elbizanytalanodik az ember, hogy biztosan ilyen lovat akartam? Aztán dönt. Így, vagy úgy.
Ördöggörcs:) 2008.05.14. 14:38:46
Ördöggörcs:) 2008.05.14. 14:39:57
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.14. 14:40:01
Rebelde 2008.05.14. 14:40:01
én sem hiszem, hogy a gyerek miatt volt, csak markra reagáltam, másikkal egyetértek annyiban, hogy megismerhettek volna másokat is a házasság előtt, de ettól még komolyan lehet venni a holtomiglant...
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:40:32
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:40:59
Rézmál Ottokár 2008.05.14. 14:42:01
Persze, kiélés stb de vannak döntések is meg szeretet meg ugye egy kapcsolatért mindkét félnek tenni kell ésatöbbi ésatöbbi.
Kedves Posztoló,
foglalkozz magaddal meg a gyerekeddel, ne a pasitól meg a döntésétől függj. Ő is másként fog rádnézni :) és ha megvan a szeretet, akkor visszafogadni, de már ne úgy menjenek a dolgok, mint korábban. essék neked is változni. Ha meg nem megy vissza, ne bánd. Magaddal foglalkozz, te és a gyerek legyetek jól, ennyi.
Bourbon 2008.05.14. 14:42:59
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 14:43:12
Rézmál Ottokár 2008.05.14. 14:43:16
Rebelde 2008.05.14. 14:43:34
párbeszéd és hozzállás kérdése az egész.
A "biztosan ilyen lovat akartam" kérdés szerintem nem 16 év elmúltával hangzik el, hanem sokkal korábban
Rézmál Ottokár 2008.05.14. 14:43:46
Zahara 2008.05.14. 14:43:58
Ott derül csak ki igazán.
angel79 2008.05.14. 14:21:10
Te aztán egy szentéletű angyal lehetsz, ha szerinted egy titkon elcsattant csók lehányást érdemel.
Vagy nem is. Ha igazán angyal volnál, talán eszedbe jutna, mennyire el lehet keseredve a poszt írója, ha átfogalmazta a posztot, és még egyszer beküldte, hogy végre ne csak azon a csókon lovagoljatok.
Empátia baz+
(Ráadásul az is lehet, hogy késve került ki az első levele, és azért írta meg még egyszer, hogy biztosan kikerüljön.)
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:43:59
gargoyle 2008.05.14. 14:44:20
ami meg kritikus lehet hogy ok hogy a hazinyuszilany mar elmult, de vajon az ajtocsapkodos indokok is? mert gondolom te meg mindig kozepen nyomod a fogkremet stb szoval ha azok valos indokok voltak azokkal is kell foglalkozni, atbeszelni stb.
Bourbon 2008.05.14. 14:45:38
Cukros_Mázas 2008.05.14. 14:46:29
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:46:36
Basszus. F@ß kivan az ilyen apukákkal. Élje ki magát fiatalon, utána meg ne házinyulat akarjon, hanem szeresse a gyerekét.
Attól még szeretheti a gyerekét, sőt a feleségét is! Arról egy szó se esett, hogy anyuka mennyit szexelt apucival. Kurva könnyű úgy hűséget elvárni, hogy közben a másik fél baszik rendesen szexelni. Persze ez megint csak feltételezés, de ennyi idő után nagyon nem egyszerű MPG-zni. Itt is csak azért lehet, mert otthagyta őket.
tuli _ 2008.05.14. 14:46:52
jogos a lovas példám nem volt valami jó:))
16 év múltán inkább az elszürkülés az, ami miatt megborul az egyensúly.
Bourbon 2008.05.14. 14:47:54
Bourbon 2008.05.14. 14:49:01
Lady Grey 2008.05.14. 14:49:19
ez egy becsülendő hozzászólás! Bár mindenki így gondolkodna, mint Te... nem lenne ennyire elfuserálva ez a mai társadalom...
gargoyle 2008.05.14. 14:49:23
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:50:10
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:50:55
A megcsalások nagyon nagy részében férfiak oldalán a kiváltó ok a nem megfelelő mennyiségű/minőségű szex. A kísértésnek sokkal könnyebb úgy ellenállni, ha otthon is van ellenoldal, ha ez hiányzik, akkor elég hamar eldől a kérdés, nem? És ehhez még csak 16 év se kell..
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:50:55
Te aztán egy szentéletű angyal lehetsz, ha szerinted egy titkon elcsattant csók lehányást érdemel.
Vagy nem is. Ha igazán angyal volnál, talán eszedbe jutna, mennyire el lehet keseredve a poszt írója, ha átfogalmazta a posztot, és még egyszer beküldte, hogy végre ne csak azon a csókon lovagoljatok.
Elhiszem hogy el van keseredve és elnézést ha kicsit erősen fogalmaztam, sajnálom, de azért ő sem ártatlan abban hogy ez a kapcsolat idáig jutott.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:52:17
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:52:17
gonoszkiralylany 2008.05.14. 14:53:18
Cukros_Mázas 2008.05.14. 14:53:20
Szerintem nem biztos, hogy elítélendő a férj viselkedése, első szerelem, totál mongomáia ezer évig, tuti közben kicsit elhidegültek egymástól, lehet, hogy a szülés sem tett jót a nőnek sem lelkileg, sem fizikailag. És ilyenkor sokan hajlamosak arra, hogy meg sem hallják, ha a párjuk azt mondja, valami nem stimmel és nem figyelnek oda az általa leadott jelzésekre. Ilyenkor simán bejöhet egy csábító házinyuszi.
Rebelde 2008.05.14. 14:53:44
múltkor beszélt egy pasi a tv-ben, aki egyértelműen félrekefélt a barátnője megtudta, megbocsátott neki... ez még rendben is van kb., de a pasi elkezdte magyarázni, hogy hát visszafogadta a csaj, heppi meg minden, neki nem is kellene olyan nő, aki folyton az orra alá dörgölné ezt a kis affért, mert az milyen már, ő bizony nem hallgatná és különben is mit képzel...szerencsétlen csaj ott állt mellette, na azt a pasit szívesen tökön rúgtam volna, de a csaj is megérdemelt volna egy ébresztőt...
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:54:25
Szüleim megoldották, együtt maradtak értünk (testvérem + miattam), hogy nekünk jobb legyen. Ja, kurva jó volt hallgatni évekig az éjszakai balhéikat, ordibálásaikat. De mindent a gyerekért, szuper!
gastro, missing in action 2008.05.14. 14:54:32
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:54:43
Garg: nem, de f@sz tele van azzal, h egyszerűbb válni, mint megoldani a gondokat, közösen. Hogy esetleg a gyereknek is jobb legyen. Nem az van, ha gyerek van, akkor örökkön-örökké. De ami ma történik, az szerintem már túlzás.
Igazad van teljesen manapság nagyon kevés is elég ahhoz a férfiaknak hogy otthagyják az egész családjukat...
Nagyon szomorú !
renesis 2008.05.14. 14:55:33
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:56:12
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:56:57
nem értem a képet. a sétáló galamb mire utal?
A nyúl után biztos egy galambbal jött össze a férj :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 14:56:59
Két ellentétes felfogású ember soha nem beszéli meg a gondjaikat!
renesis 2008.05.14. 14:57:08
"Igazad van teljesen manapság nagyon kevés is elég ahhoz a férfiaknak hogy otthagyják az egész családjukat..."
nőknek is
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:57:45
Cukros_Mázas 2008.05.14. 14:57:56
Nem értek egyet, kedves klubtag ;-)) Szerintem ha egy férfi rámondja az áment egy házasságra egy nővel, akkor az esetek többségében tiszta szívből teszi meg a lépést. Míg sok nő nem pusztán szerelemből házasodik, de ebbe most ne menjünk bele.
Szóval, sok nő van, és hangsúlyozom, nem mindenkiről beszélek, de sajnos sok nő van, aki utána úgy van vele, hogy na, megnyertem, összecsomagoltam, most már az enyém. Meg elkezdik teljesen aszexuálisként kezelni, ha mondjuk már megjön a gyerek, onnantól kb. "apu", még annak is szólítják.
Nem csoda, ha fellángol valaki másért.
Rebelde 2008.05.14. 14:57:56
ezért nem elég csak a szerelem a házsssághoz
mégnemtudom 2008.05.14. 14:58:40
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 14:58:49
Prez (törölt) 2008.05.14. 14:59:12
(Egyébként csak még mielőtt: nagyon jól indult a napom, ma szidhattok bártan, nem sikerül felhúzni úgysenemse! :P) :D:D:D
tóparti látomás 2008.05.14. 14:59:41
Nemm könnyű lehetett, így élni ahogy írtad. Azért egy gyerekenk egy anyja és apja van, ezen nem lehet változtatni. Szeretni nem kötelező, de megtagadni sem kell.
A gyerek szerintem ha tetszik ha nem összeköti a szülőket.
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:00:09
Kikérem magamnak a kérdést :-))))) *nő*
BazLájkír 2008.05.14. 15:00:12
renesis 2008.05.14. 15:00:22
és milyen sokan kockáztatják a házasságukat,hogy megcsalják a férjüket.-persze akkor is a férfi a hibás, ha ott hagyja.
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:00:33
(valaki mondja meg, miért írtam TéVé-t TV helyett? :))
Rebelde 2008.05.14. 15:00:51
tóparti látomás 2008.05.14. 15:01:03
bagolybagoly 2008.05.14. 15:01:35
Basszus. F@ß kivan az ilyen apukákkal. Élje ki magát fiatalon, utána meg ne házinyulat akarjon, hanem szeresse a gyerekét.
Sztem Jürgen for prezident Ezt a játékot csak az játssza, aki komolyan gondolja ... az ilyen "de hát minden pasi ilyen" meg mehet a levesbe. Azonnali hatállyal ... dehát ... dehát ... dehát. És valahol mindnyájan. OK, akkor ti mindnyájan ... mehettek a fenébe. Akár kézenfogva, dalolászva.
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:01:41
Eh, sztem ez nem így működik, hogy "képes volt otthagyni valakiért", könyörgöm, 16 évig mellette volt jóban, rosszban. Most csak azért, mert a posztíró csak a saját oldaláról mutatja be a sztorit, attól még nem tudni, hogyan is telt be a pohár a férjénél.
BazLájkír 2008.05.14. 15:02:09
milyen volt a mecs?
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:02:49
Teljesen igazad van az összekötésben, de szerintem az már nagyon nem jó a gyerek lelkének, ha "kényszerből" látja együtt a szüleit és érzi a közütk lévő feszültséget. Akkor inkább legyenek külön a szülők.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.14. 15:03:21
BazLájkír 2008.05.14. 15:03:24
renesis 2008.05.14. 15:03:41
- kevés szex
- ha van ritkán,azis csak hagyományosan,megszokott módon
-anya eligénytelenedik
gargoyle 2008.05.14. 15:04:04
emberek ugy oldjak meg a gondjaikat mindig ahogy akarjak es amire lehetoseguk van. most oszinten mit tudunk itt az elkoltozes korulmenyeirol? semmitse. lehet hogy apuka ugy szerezte be a nyuszilanyt hogy kozben meleg csaladi otthon varta otthon, de az is lehet hogy a gyerek szuletese ota kulon szobaban aludtak es csak a havi koltsegvetes volt a tema meg mikormegyunkanyamhoz. marpedig ezek eleg kardinalis kerdesek ahhoz hogy a _konkret_ szituaciot meg tudjuk itelni.
az alapjan amit leirt a postiro (mas nincs a kezunkben) szerintem vegzetes dolog nem tortent, azt eldonteni meg hogy belefer-e egy hasonlo ballepes a kapcsolatukba az o dolguk, ebben nem nagyon lehet tanacsot adni. persze el lehet kepzelni a szegeny ehezo anyukat akit gonosz kacajjal otthagy elporzo ferrariban szoszke nagymelluvel a geci ferj, meg az ellenkezojet is de sok ertelme nincsen (:
angel79: nok is siman kilepnek kapcsolatbol. csaladbol is csak a tarsadalmi nyomas/biroi iteletek egyhangusaga miatt lepnek ki kevesbe (ertsd: ahhoz hogy az apahoz keruljon a gyerek, bizonyitani kell hogy az anya teljes mertekben alkalmatlan a feladatra. nem azt hogy az apa alkalmas erted... )
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:04:26
a Budapest TV-n már menő dolog az ilyesmi :-DD Esteleg nem akarsz belekeverni zenekart vagy kristálygömböt? :-))
BazLájkír
;-)
BazLájkír 2008.05.14. 15:04:26
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:04:52
Rebelde: semmi különös, csak 1xű ffilélek vagyok! :D:D:D
tóparti látomás 2008.05.14. 15:05:16
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:05:34
Igen, tuti. Szerintem is. Ezt egyébként nem értem. Bár biztos egy idő után így van. Én elég vérmes teremtés vagyok. Törvényszerű az elhidegülés?? Remélem nem. Mondjuk szüleimnél sem történt meg, szerencsére.
BazLájkír 2008.05.14. 15:05:50
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:06:19
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:06:57
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:07:05
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:07:50
Törvényszerű az elhidegülés??
Első kapcsolatnál törvényszerű! Ha nem első, akkor meg vannak csodák, de ehhez két ember kell!
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:08:06
Látom, nem került elő az a vödör jég tegnap óta :-DD
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:08:37
(a imént kimérgelődtem magam a következő 2 hétre, most már úgyis csak hülyeséget írok megint, bibibííí :P)
Bourbon 2008.05.14. 15:09:47
Ez meg sajnos csak akkor mehetne, ha nem találkoznátok minden nap, a mindennapok problémái nem rakódnának rá a kapcsolatotokra.
A megoldás van ahol válás, van ahol szemhethunyás egy-egy megcsalás fölött, de legtöbb esetben, az "amit a szem nem lát..." megoldások vannak.
Egy biztos, makulátlan házasság márpedig nem létezik...szerintem.
Ezt viszo
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:09:58
Szerintem is. Ha már van tapasztalata a két félnek és alapból kívánják a szexet és egymást, akkor nehéz lehet létrejönni ilyen állapotnak :-)
De a posztírónál tényleg ott van elsősorban a kutya elásva, hogy elsők voltak egymásnak. Tuti ilyenkor nem lehet nem kíváncsinak lenni, hiszen még viszonyítási alap sincs :-)
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:09:59
tóparti látomás 2008.05.14. 15:10:07
még nem tudom, ha lesz szólok ;)
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:11:28
:-DD Hihetetlen vagy
Bourbon
Szerintem a szex igenis központi kérdés. Nekem legalábbis nagyon nagy részben erre épül egy kapcsolat! Ez típus kérdése.
mégnemtudom 2008.05.14. 15:11:36
az igaz, hogy nem lehet tudni, hogy jutottak el idáig, de az első adandó alkalommal megint ezt tenné.
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:12:51
Sunshine-nak igaza van, a szex az egyik alapkérdés!
tóparti látomás 2008.05.14. 15:14:17
Lehet, hogy megtenné, de ha képesek teljesen tiszta lappal újra kezdeni talán nem. Ez ember függő és szerintem nem könnyű dolog.
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:14:56
Unnamed 2008.05.14. 15:15:00
Bourbon 2008.05.14. 15:15:04
Zahara 2008.05.14. 15:15:51
Én sem akartam neked esni, csak kibukott, bocs.
gargoyle-lal meg olyan sok mindenben egyet értek, hogy nem is fárasztom magam a megfogalmazással.
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:16:18
Azért tette meg mert szüksége volt rá. Mondhatjuk úgy is, hogy a farka után ment. Ha a nő nem képes újra feléleszteni a vágyakat akkor ugyanez lesz. Kérdés, hogy a nő akarja-e. De mondom, létezik olyan, hogy nyitott házasság, ha minden más klappol akár lehetne ez is megoldás. Csak éppen nem biztos, hogy minden más klappol.
Bourbon 2008.05.14. 15:16:22
storyline :) 2008.05.14. 15:16:30
mégnemtudom 2008.05.14. 15:16:49
szerintem nincs az az ember, aki mindent el tud felejteni és komolyan tiszta lappal újra kezdeni. a régi sérelmek mindig ott lesznek..
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:16:53
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 15:17:18
Ne olyannal akarj összaházasodni akivel tudsz együtt élni, hanem olyan valakivel aki nélkül nem!
Aranyszabály és tényleg teljesen igaz!
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:17:34
Falun sokkal jobban vigyáznak a jó hírre! Az, hogy a Rozi a falu ribanca az egy dolog, de nem kell tudnia mindenkinek, hogy az összes pasi rájár minden nap.
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:18:01
Igen, ezzel egyet tudok érteni, a lelki összefüggésekkel :-)
Dehogynincs Nektek lelketek, sőt... én nem vagyok az MPG-ző tábor tagja :-D
forallmankind 2008.05.14. 15:18:14
vidéken minden kiderül és mindenki tud mindent! csak mindenki behúnyja a szemét és nem vesz tudomást a dolgokról főleg a 40 feletti korosztály! ja és majdnem mindenki mindenkivel! szar ügy!
tóparti látomás 2008.05.14. 15:18:32
Igaz, ezért is írtam, hogy nem könnyű.
Mégha újra is kezdik nehéz egy-egy veszekedésnél nem a másik fejéhez vágni a dolgokat.
Bourbon 2008.05.14. 15:19:06
forallmankind 2008.05.14. 15:19:12
a mi községünkben így van! én mindenkiről tudok mindent :)
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:19:25
Lui_78 2008.05.14. 15:19:27
Zahara 2008.05.14. 15:19:40
Igen, igen. *hevesen bólogat* Szintén zenész?
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:20:24
Adjak zacskót? :D
Bourbon 2008.05.14. 15:20:43
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:20:46
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:21:30
Lui: bocs! :D:D:D
Cukros_Mázas 2008.05.14. 15:21:40
Hali :-))
Na, sziasztok, megint léptem. Csak bele szerettem volna kottyintani a délutáni posztba :-D *
gargoyle 2008.05.14. 15:22:35
ha anyu es apu leulnek es megbeszelik hogy itt es itt ment felre a dolog valoszinuleg (legyen az akar unalom akar az hogy egyikojuk sem volt meg massal sosem) akkor a megoldas fele a nagyobb utat mar megtettek. fel evig eljarnak swingerklubba, apu rajon hogy minden punci ugyanolyan csak a keret mas (hogy spiritualis legyek, en is ugy olvastam itt ezt a kifejezest :) es anyu is megtapasztalja hogy masnal sem nagyfarku neger uszomedence tisztogatok a pasik, mindketten tanulnak par uj dolgot, beszereznek a haloszobaba is egy hintat meg par selyemkendot es feltoltik a hutot eperrel meg tejszinhabbal/pezsgovel. megnyugszanak es lesz ujabb boldog 16 evuk egyutt. HA ez volt a problema. ha mas akkor nyilvan nem a swingerklub a megoldas (:
tóparti látomás 2008.05.14. 15:22:42
Roziról : Ha csak meg nem hívják a Balázs vagy a Mónika-showba szembesítésre ;)
gastro, missing in action 2008.05.14. 15:22:55
edenkert.net/components/com_virtuemart/shop_image/product/c0e094bd2bc41c7f4db015e55f208607.jpg
Rebelde 2008.05.14. 15:22:56
én nem tudok, de nem is nagyon érdekel:))
kaméleon 2008.05.14. 15:23:21
kivetelesen szinte egyetertek borzlannyal a diagnozist illetoen. szivatas szerintem marhasag mondjuk de azt egyertelmuve kell tenni, hogy nem o a nagylelku hogy visszajott hanem te/ti vagy rendes es megbocsato hogy visszaengeded az eletedbe (azert tulzasba ne vidd, evente 2szer emlegetni er max a dolgot ha mar lezarult :). mar ha ugy gondolod hogy vissza akarod engedni (bar gondolom erre a kerdesre igen a valasz ha eddig is mar melegedett a helyzet sokat)
ami meg kritikus lehet hogy ok hogy a hazinyuszilany mar elmult, de vajon az ajtocsapkodos indokok is? mert gondolom te meg mindig kozepen nyomod a fogkremet stb szoval ha azok valos indokok voltak azokkal is kell foglalkozni, atbeszelni stb. "
garg de drága...a megcsalást összehasonlítani a fogkrémestubus nyomogatásával....komolyan ez fájt...
ami itt összetört a BIZALOM, azt nem lehet visszanyerni...
a kétkedés mindig ott lesz!!!
tudod ami eltört..meg lehet ragasztani...de a régi már nem lesz..
mégnemtudom 2008.05.14. 15:23:34
biztos erre gondolt...
:D:D:D:D:D
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:23:44
apu rajon hogy minden punci ugyanolyan csak a keret mas
Ez se teljesen igaz... :)
forallmankind 2008.05.14. 15:24:58
akkor én inkább a frigy előtti szvingerre szavaznék utána nekem már ne szvingerkedjen! :)
gargoyle 2008.05.14. 15:25:01
gyerekkoromban azt is nehez volt megallni hogy veszekedeskor ne menjek neki a masiknak, oszt mostanra megis egesz jol el tudom kerulni. nem nagy varazslat az sem hogy eszrevedd ha amit epp mondani keszulsz _semennyiben_ nem tartozik a vita targyahoz, a celja pure onmagaban csakis a bantas es ezert ne mondd ki.
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:25:56
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 15:26:47
nahát az előző analíziséből ennek az esetnek kimaradtam, deakkormajdmost.
szerintem kevés olyan ember van, aki le tud élni egy életet az első komoly (vagy első egyáltalánbármilyen) kapcsolatával. persze, vannak olyan emberek, akik az elsők voltak egymásnak, és már huszonharmincnegyven éve tolják együtt, de ők általában ház(asság)on belül megoldották ezeket a problémákat ... csak max. erről nem beszélnek kifelé, hanem az ideális házasok képét sugározzák nagy teljesítménnyel.
szerintem a postoló is jobban tenné, hogyha a helyén kezelné ezt a nyuszis issuet, szerintem ettől még egy 16 éve tartó házasság nem megy a levesbe. de azért azt is meg kellene vizsgálnia, hogy miért alakultak így a dolgok, mert szerintem mindkét fél felelős ebben.
Bourbon 2008.05.14. 15:26:52
apu rajon hogy minden punci ugyanolyan csak a keret mas
Ez se teljesen igaz... :)
Ezt kifejtenéd? ;-)
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:27:26
forallmankind 2008.05.14. 15:27:50
engem igen! hmmmmmmmm ez valami bűnös perverzióm lehet! de még mindig meg tudnak lepni a hírek, hát igen elég nagy állatkert a falu! :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:28:55
Jártam én már akkora barlangokban ahova nem szívesen térnék vissza, míg a nagyon pici odúk meg már a leányzónak okoznak kellemetlen élményeket. Megvan az ideális méret ebben is! :)
feco42 2008.05.14. 15:29:01
vagyis nemtudom
a mi községünkben így van! én mindenkiről tudok mindent :) "
Rolam is mindenki tudja faluban hogy egy roman cigany milliardos vagyok :)
Istenkem, legalabb az 1/3-a igaz lenne:)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 15:29:17
Juuujjj! villámlik! féélek! :D
gyere bújj a szárnyaim alá :)
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:29:40
(We've got white pussy, yellow pussy, black pussy, we've got velvet pussy...) :D:D:D)
mégnemtudom 2008.05.14. 15:29:56
nem mindenkinek csak egy esélye van, de ebben a sztoriban úgy tűnik, hogy a férj lelép egy csajjal és amikor az nem jön össze, visszasomfordál a családjához...ha nincs ló, jó a szamár is alapon.. bár ezt sem lehet biztosan tudni, mert nem tudjuk a részleteket.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 15:29:56
én ezt női szemszögből inkább úgy fogalmaznám meg, h nem a farok önmagában fontos, hanem hogy ki van a végén :) néhány alternatíva végigpróbálása után úgyis ráébred az ember, hogy ígyvanez (persze máraki :P )
kaméleon 2008.05.14. 15:30:09
recegjünk együtt ...én is! :DDDD
szorongatom az ágacskámat..
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:30:23
forallmankind 2008.05.14. 15:30:30
csak max. erről nem beszélnek kifelé, hanem az ideális házasok képét sugározzák nagy teljesítménnyel.
azért remélem ez nem így van!
Rebelde 2008.05.14. 15:31:51
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 15:32:07
én ezt női szemszögből inkább úgy fogalmaznám meg, h nem a farok önmagában fontos, hanem hogy ki van a végén :) néhány alternatíva végigpróbálása után úgyis ráébred az ember, hogy ígyvanez (persze máraki :P )
gastro, missing in action 2008.05.14. 15:32:34
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:32:43
(haha, bicikliváz, mi? :D:D:D)
feco42 2008.05.14. 15:32:56
feco, melyik 1/3a?:))"
Mindig is cigany szerettem volna lenni, azok olyan nepszeruek :)
tuli _ 2008.05.14. 15:33:09
A bizalom nagyon fontos, de nem gondolom, hogy azért, mert egyszer az életben 16 év után megbotlik (kéretik a szóba nem belekötni) akár nő, akár férfi, egy teljes életre el kell kaszálni. Nem olyan egyszerű ám hévvel-lánggal szeretni valakit ennyi ideig folyamatosan. Egy kapcsolat olyan, mint a Sinus görbe. Sokat-sokat kell tenni érte, hogy ne jussunk el a negatív tartományba, vagy ha igen, elinduljunk felfelé.
ha már eltört bögre, akkor pálmafa hasonlat is legyen. A pálmafa kibírja a trópusi viharokat, mert hajlik a törzse. Egy nyírfa, ami nem hajlik eléggé, nagy vihar esetén kettétörik.
Bourbon 2008.05.14. 15:34:06
Jürgen, láttam, de az csak olyan felsorolás féle, mint Gombóc Artúrnál a: lyukas csokoládé, tömör csokoládé, szögletes csokoládé, kerek csokoládé...stb, nem? Szóval, hogy se a mesében nem látod, se bele nem haraphatsz. Magyarán egy punci szerintem élőben jobb, minthogy egy kopaszodó fószer bőrmellényben üvöltözik róla egy mikrofonba! :-))
Rebelde 2008.05.14. 15:35:27
nekem anyukám mond érdekességeket, jobb sztorik vannak, mint a filmekben:)
otthon, de másutt is inkább az van, hogy inkább a másik problémájával szeretnek foglalkozni, a sajátról megy a hallgatás, más előtt jobb sepregetni alapon:)
feco42 2008.05.14. 15:35:35
Magyarán egy punci szerintem élőben jobb, minthogy egy kopaszodó fószer bőrmellényben üvöltözik róla egy mikrofonba! :-)) "
Ezt szerintem kozfelkialtassal megszavazhatjuk :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:35:39
Nem feltétlen. Mondom, voltak már érdekes élményeim ezügyben.
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:35:49
(note: Bourbon nem ülhet mellém a parázsban!)
:D:D:D
kaméleon 2008.05.14. 15:36:16
gasztro
vazzzeg...ha nekem ezt mondaná a párom...én azt mondanám...jó de legyen az is férfi...tetszene-e neki?
szerinted?...ha a Te nőd mondana ilyet?
Bourbon 2008.05.14. 15:37:01
Úgy el is képzeltem, mikor a "barlangból" először kifüstölöd a bentlakókat, majd beköltözöl... :-D
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:37:39
Éljen a demokrácia!
Működő blogmotort minden háztartásba!
JÜRGEN FOR PREZIDENT!
:D
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:38:01
Éppen használt barlangba nem megyek... :)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 15:38:07
nemaztmondtamhogy nem létezhet egész életen át tartó, megcsalásmentes házasság (remélem, hogy az én nemsokára bekövetkező házasságom is ebbe a típusba fog tartozni :) ), hanem azt, hogy ez bizonyos feltételekhez vannak kötve. szerintem az egyik alapvető feltétel az, hogy a két ember elég érett legyen, kellő mennyiségű tapasztalattal rendelkezzen. pont azért, mert a tapasztalatlan emberek sok hibát elkövetnek, amelyek aztán egy életre rányomják a bélyegüket a kapcsolatra. úgy látom, hogy sok olyan eset van, amikor két alapvetően passzoló ember találkozik, csak nem tudják megbecsülni egymást.
kaméleon 2008.05.14. 15:38:34
Kaméleon: elviszlek haza biciklivázon, az viharban sem törik le! :D
(haha, bicikliváz, mi? :D:D:D) "
wooow...viharban kerekezni fémvázom...izgalmas elfoglaltság... :DDDDDDDD
Bourbon 2008.05.14. 15:39:29
Hogy a f@szba lehetett ezt úgy érteni, hogy a kopi bejön nekem? :-D
forallmankind 2008.05.14. 15:39:41
kifestett garázs? :)
Rebelde 2008.05.14. 15:39:42
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 15:40:43
egyetértünk :) sajnos a mai világban sokan a kapcsolatukat is eldobhatóként kezelik, és ha valami elromlik, nem a saját felelősségüket kezdik keresni a dologban, hanem egyből kivágják az egészet a szemétbe ...
kaméleon 2008.05.14. 15:40:43
Bourbon 2008.05.14. 15:41:27
kaméleon 2008.05.14. 15:43:30
hányról tudsz...akik túlléptek rajta? :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:43:35
Mondom éppen használtba nem, nem ismeretbe. Szűzekkel régen foglalkoztam, mára kinőttem belőlük.
kaméleon 2008.05.14. 15:44:30
gargoyle 2008.05.14. 15:44:42
a bizalom nem vak, nem csak akkor bizhatsz a masikban ha meg sosem volt rossz dontese. masreszt ebben az esetben ki dobja el a kapcsolatot vegleg? aki balfasz dontest hoz, vagy a masik, aki ab ovo meg se fontolja a dolgot? :o
Bourbon 2008.05.14. 15:44:50
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:45:29
Igen, értsd úgy! Nem zavarok én ki senkit se onnan, hogy odaférjek. :)
Prez (törölt) 2008.05.14. 15:46:29
de nem is fából! :D:D:D
tuli _ 2008.05.14. 15:46:50
:) Meg a másikat hibáztatni. Pedig-pedig ez kétszereplős játék. Azt látom, hogy nagyon sok az önzés a kapcsolatokban, pedig az elején még mindenki azt lesi, hogyan járjon a kedvében a másiknak, amitől ő is jól érzi magát. Aztán jön az ellustulás, tolerancia hiánya, az én előtérbe kerülése. Persze ez nem könnyű, és iszonyú meló, és bizony, konfliktusokkal teli. De megéri felvállalni, és lustaságból nem a szőnyeg alá söpörni a problémákat.
gargoyle 2008.05.14. 15:47:14
Bourbon 2008.05.14. 15:47:39
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:47:41
:DDD
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:48:47
Tudod ahogy a vicc tartja:
-A méhben vagyunk már?
-Dehogy, a garatban.
-Basszus, ez szopás! :D
tuli _ 2008.05.14. 15:49:43
Mondjuk én huszonéves házasságokról beszélek, konkrétan 5-ről (ill. 6, az egyik most dolgozik egy nagy krízis túlélésén)
fahey 2008.05.14. 15:51:57
Badbitie 2008.05.14. 15:52:02
Aranyhaj ebből doktorált, amit itt írkálsz. Mellesleg én is egyetértek az általad több kommentben is vázoltakkal.
gastro, missing in action 2008.05.14. 15:54:28
én nem vagyok erre kódolva, elég önző tipus vagyok, és valószínűleg leszarnám, ha a párom vissza akarna jönni hozzám, ha van gyerek, ha nincs! :-)
PeZe 2008.05.14. 15:54:40
Rebelde 2008.05.14. 15:55:14
Rebelde 2008.05.14. 15:56:08
nem akarjuk
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:56:10
Igen? :)
gargoyle 2008.05.14. 15:56:16
kaméleon 2008.05.14. 15:57:05
általában a megcsalás nem úgy szokott történni, hogy hirtelen meglát valakit és megteszi vele.../írom: általában/...hanem készül rá...
fűzögeti már egy ideje...tehát a legtöbb nem spontán alakul ki...aminél aljasabb dolog -szerintem- nincs..
mert nekem ne mondja, hogy nem készül rá...
beszervezi a programba...átver miatta hazudozik..
euAgWzgmmtq7K 2008.05.14. 15:57:38
Rebelde 2008.05.14. 15:57:42
mit?:)
Bourbon 2008.05.14. 15:58:04
kaméleon 2008.05.14. 15:58:20
kaméleon
Mondjuk én huszonéves házasságokról beszélek, konkrétan 5-ről (ill. 6, az egyik most dolgozik egy nagy krízis túlélésén) "
együtt lehet élni...de megbocsájtani ...SOHA! :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 15:58:35
Hagyjuk... :)
Rebelde 2008.05.14. 15:59:01
mazoista vagy
Rebelde 2008.05.14. 15:59:41
mit is?:)
Bourbon 2008.05.14. 15:59:58
shopgirl · http://shopgirlmeans.blogspot.com/ 2008.05.14. 16:00:01
gargoyle 2008.05.14. 16:00:02
amugy meg lehet ezen rugozni hogy tervezte vagy nem tervezte, en inkabb abba fektetnem az energiat, hogy _miert_ tette. ha elmult a szerelem es nincs ertelme a kapcsolatnak akkor abba lehet es kell is hagyni persze, de ha mas az oka ami reverzibilis akkor felmerulhet hogy erdemes meglepni (nem minden szotuacioban nyilvan)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 16:00:06
Ne hagyjuk? :)
kaméleon 2008.05.14. 16:00:31
kaméleon"
naugyeugye! :)
Bourbon 2008.05.14. 16:00:40
tuli _ 2008.05.14. 16:01:44
Soha ne mondd, hogy SOHA:)
ja, ebből "csak" 2 házasságban volt a krízis oka megcsalás, a többinél más problémákat vészeltek túl, és jól megvannak:)))
gastro, missing in action 2008.05.14. 16:02:10
Prez (törölt) 2008.05.14. 16:02:34
PeZe 2008.05.14. 16:02:43
Rebelde 2008.05.14. 16:03:37
hogy?:)
tuli _ 2008.05.14. 16:04:02
Prez (törölt) 2008.05.14. 16:04:05
Tud beszélniii! :D:D:D
Barakis (törölt) 2008.05.14. 16:04:05
Mindenhogy? :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 16:04:45
Mindenhogy? :)
Barakis (törölt) 2008.05.14. 16:05:16
Prez (törölt) 2008.05.14. 16:05:17
(tudom, gyenge volt, bocs :D:D:D)
Rebelde 2008.05.14. 16:06:02
tessék?:))
tuli _ 2008.05.14. 16:06:19
:))) Az nekem nem jó, attól nem leszek okosabb:)))
Barakis (törölt) 2008.05.14. 16:07:40
Hagyjuk! :)
Nekem mára ennyi, sziasztok, további jó kommentezést! :)
Bourbon 2008.05.14. 16:08:37
Bourbon 2008.05.14. 16:09:17
kócos cápalány 2008.05.14. 16:09:21
Válópert azonnal beadni, elválni, élni, mint Marci hevesen.
Ez a lecke.
Rebelde 2008.05.14. 16:10:24
akkor hagyjuk:)
tuli _ 2008.05.14. 16:11:05
Már nem is tudom:) Viszont a kis kék tabletta nőknél mire hat? Nem próbáltam még:)
kaméleon 2008.05.14. 16:13:16
kaméleon
Soha ne mondd, hogy SOHA:)
ja, ebből "csak" 2 házasságban volt a krízis oka megcsalás, a többinél más problémákat vészeltek túl, és jól megvannak:))) "
a megbocsájtással lehet túnkolni az agyat..
de a szív az sose..
pláne ha a megtevéséhez kiderül, mennyi minden hazugság kellett amit szemrebbenés nélkül megtett velem szemben..
máskor is megteheti...miért ne?
gargoyle 2008.05.14. 16:14:01
kócos cápalány: amennyiben ez a tuti kifejlet akkor hajra en ebben is benne vagyok, de akkor egy szot se halljak utana hogy jaj szegeny egyedul neveli a gyereket meg jaj a pasi otthagyta a szarban. valamit valamiert mindig. nem mondom hogy mindenaron meg kell menteni a kapcsolatot, de azt se allithatjuk hogy mindig a te szadbol elhangzott bolcsesseg a megoldas (:
tilituli: ennyire nem vagyok azer oreg hogy kektablettat szedjek :D de majd megkerdem otthon kell-e (:
Prez (törölt) 2008.05.14. 16:14:57
shopgirl · http://shopgirlmeans.blogspot.com/ 2008.05.14. 16:15:10
Én csak néztem, szóval nem árulom el őket. :)
Bourbon 2008.05.14. 16:15:28
gargoyle 2008.05.14. 16:16:46
vagy megprobalod megoldani a "nagy" problemakat is (napokban mar szoba kerult hogy nem biztos hogy a legnagyobb vagy a legszarabb gond az ha a parod farka mas noben is jart) mert te felelos, gondolkodo ember vagy vagy pedig azonnal felisutleisut mert abszolut bizalomra vagyo meltosagteljes ember vagy, de mindkettot kepviselni hitelesen eleg nehez :D
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.05.14. 16:18:52
A család melegéért jár haza, meg mert így egyszerűbb neki. Ha már elment, menjen.
gargoyle 2008.05.14. 16:19:10
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:19:46
gargoyle 2008.05.14. 16:19:52
gargoyle 2008.05.14. 16:20:22
Bourbon 2008.05.14. 16:21:01
Szóval ez szerintem úgy bassza oda az önbecsülésedet, hogy netovább!
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:21:10
de akkor legalább már langyos :)
gargoyle 2008.05.14. 16:22:51
- feltetlen elviselni barmit csak maradjon egyben a csalad
- megprobalni megerteni a masikat es ha el tudod fogadni az indokait akkor megbocsatani, ha nem akkor tanulni az esetbol
- feltetlen ki akarod baszni mert az latvanyos es dramai es jo
PeZe 2008.05.14. 16:27:13
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 16:29:27
mondjuxerintem ez "a szerelem 3 év után bizonyítottan elmúlik"-dolog hülyeség. én voltam már egészennyilvánvalóan szerelmes 7+ évig is, és ismerek nálam idősebb, 30+ éve házas népeket is, akik szerelmesek egymásba, még mindig. nemmondom, hogy mindig ugyanolyan hőfokon, meg hogy nincsenek problémák, de korántsem ez a "szeretetté szelídült érzelmek"-fasság van náluk.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:32:29
nyílt házasság is létezik, bár ahhoz olyan lelki alkat kell...
az már akkor nem házasság...
Sose tudnám elviselni!
kaméleon 2008.05.14. 16:32:51
kameleon: akkor ezt a nezetedet most utkoztessuk azzal hogy "manapsag mindenki csak kilep hisshuss a kapcsolatbol az elso problemanal ahelyett hogy megprobalna megoldani. semmi felelossegvallalas nincsen bennuk" (: remelem, latod az ellentmondast abban ha mindkettot kepviselni akarod (:
vagy megprobalod megoldani a "nagy" problemakat is (napokban mar szoba kerult hogy nem biztos hogy a legnagyobb vagy a legszarabb gond az ha a parod farka mas noben is jart) mert te felelos, gondolkodo ember vagy vagy pedig azonnal felisutleisut mert abszolut bizalomra vagyo meltosagteljes ember vagy, de mindkettot kepviselni hitelesen eleg nehez :D "
mi lehet ennél nagyobb? :)
lemaradtam valamiről?
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2008.05.14. 16:34:14
- jön a gyerek, pasi elhanyagolttáválik, gyerek körül forog minden, csak a sírás, csak a csapzott elgyötört feleséget látja, aki nem tud másról beszélni csak a gyerekről, mert hát az az élete
- ti voltatok egymásnak az elsők, kimaradta kalandozás, a sok pofára esés, így a pasi nem tapasztalta meg a szívást még. Vagy csak be volt zárva, és mindennek ellen tud állni, csak a kísértésnek sem
- ha egy férfi sikeres (-nek érzi magát) nehézkesnek érezheti a kapcsolatát, úgy érezheti, hogy már nem illik hozzá, meg kicsit olyan unalmas a nője. Lásd még a megasztárosokat, mindegyik befutott pali lecserélte a nőjét. Így lesz belőlük disznó.
Ez három volt. Remélem, engem egyik végzet sem ér utól.
Bourbon 2008.05.14. 16:34:37
Szóval embere válogatja. Van - én - ember, aki nem tudja lenyelni a békát. De nem azért szakít mert teátrális és jó, sőt nagyon szar és fájdalmas, de ismeri magát és inkább tesz egy drasztikus lépést, mint további x évig ámítgatja önmagát.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:39:11
Nem tudom, de mintha összefüggene az eset két dologgal:
- jön a gyerek, pasi elhanyagolttáválik, gyerek körül forog minden, csak a sírás, csak a csapzott elgyötört feleséget látja, aki nem tud másról beszélni csak a gyerekről, mert hát az az élete
Na igen, ennyi erővel egy nő se szüljön gyereket és halljon ki a föld....
kaméleon 2008.05.14. 16:40:47
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:42:54
tuli _ 2008.05.14. 16:45:07
nemisén találtam ki a kis kék tablettát, hanem Jürgen:)) én csak aszontam, hogy okosakat mondasz ma, és milyen tablettát szedsz. :))
húúú, mióta nem voltam, hogy felgyorsultatok. el sem bírom olvasni:( megyek főzni
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 16:47:55
szerintem nem erről van szó, hanem arról inkább, h ha a pasi és a csaj korábban voltak egy A közegben, és a pasi átkerül B közegbe, a csaj pedig A közegben marad, az aláássa a kapcsolatot. sztem kb. tökmindegy,h milyen konkrét közegekről van szó. egy közeli barátnőmnek azért ment szét a kapcsolata, mert őt fölvették az egyetemre, a barátját meg nem. ugyanabban a városban laktak, de mivel a csaj teljesen más közegbe került ezzel, ezért hiába voltak már együtt 5+ éve, nem lehetett összetartani a dolgot.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.05.14. 16:48:07
jossz akkor?
gargoyle 2008.05.14. 16:54:40
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:55:24
ma este már gyúrok rá :)
Pénteken megyek majd és megnézem magamnak a társaságot :)
Jó játékot nektek !
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.14. 16:56:24
köszi a tanácsokat :) egyszer ha lesz gyerekem majd előveszem ezt a pár sort :)
gargoyle 2008.05.14. 16:59:23
gargoyle 2008.05.14. 17:02:57
kaméleon 2008.05.14. 17:04:50
öööö....mit szeretnél tudni? :)
a megcsalás..igen is probléma..az oda vezető út, kinél milyen...változatos lehet..
tartsunk ki egymás mellett amíg lehet!
de nem mindenáron!-eztet vallom én!:)
nem kell hamar feladni egy kapcsolatot sem...csak nem biztos, hogy sokáig megéri
fentartani!:)
gargoyle 2008.05.14. 17:08:17
az utolso hozzaszolasoddal meg nagyjabol egyetertek, de azert ki-ki a maganak megfelelo kapcsolatot alakitsa ki. teljesen jol mukodo es boldog nyilt kapcsolatrol is tudok a kornyezetemben (: nyilvan masok a problemak mint egy keresztyen konzervativ csaladnal, de nem nagyobbak es nem is durvabbak. (:
Rebelde 2008.05.14. 17:11:23
nekem ezek egy szinten vannak, nem osztályoznám, hogy egy összefekvés kisebb megalázás, mint egy pofon, vagy leszólás
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 17:17:00
hát ezt addig gondolod így, amíg át nem éled. nekem sajnos már volt olyan pasim, aki úgy gondolta, hogy túl sok önbizalom szorult belém, és hogy majd megpróbál kevesebbet csinálni belőle :-/ és ezt így módszeresen, tervszerűen :-/
kaméleon 2008.05.14. 17:18:03
igen létezik sokféle..
aki szellemileg ilyen szinten van azzal nem lehet mit kezdeni.....lépni kell!
amúgy egyik adódik a másikból...vagy következik..
ha szóban megaláz akkor nem tart sokra..tehát idő kérdése, hogy beújít magának valakit..
szerinted boldogak?...mert összefekhetnek mással is?
gondolom hallottál a HPV-ről és egyébről..
testnedvek cseréje csak úgy...és közben mi jól elvagyunk? :)
pótcselekvés! :)
Bourbon 2008.05.14. 17:20:12
..és? Minek kellett volna ettől változnia? A tény, az tény.
Ha meg nem jelent semmit a megcsalás, akkor a nő sem.
..és max. nem valljuk be, hogy alulmaradtunk, de ez történt. A nővel szemben is, meg Mr.Megkúrtamacsajodattal szemben is. Ez van....
kaméleon 2008.05.14. 17:20:30
és mikor megismerted milyen volt?
gargoyle 2008.05.14. 17:23:49
kameleon: ne haragudj de ez annyira tipikus hogy ha nem tudtok mint mondani akkor jonnek a nemi betegsegek .) vedooltastol a gumin at sok minden letezik mar ezek ellen, nem a kozepkorban elunk amugy sem. nyilvan a nyilt kapcsolat lelki aspektusai erdekesek ezen a blogon, ez nem a verespalibacsinedvesalmai.blog.hu :P (:
nem azert boldogok mert osszefekhetnek massal is, de nekik igy kerek a kapcsolat. ezt leszolni legalabb olyan ronda dolog mint ha en azt allitom hogy mivel te konzervativ monogam kapcsolatban elsz ezert begyoposodott kocsog vagy es sosem fogod rendesen megtanulni mit is jelent a jo szex. es ennyi igazsag is van benne.
kaméleon 2008.05.14. 17:25:50
mit szeretnél tudni?
ne körmondatokban kérdez és akkor egyenes választ adok! :)..mert talán megértem mire gondolsz..
/távolba merengő tekintet/
Rebelde 2008.05.14. 17:27:28
gondolom a jelleme nem évek múltával mutatkozott meg...ha valaki módszeresen genya, akkor lépni kell, különben marad a felmosórongy esete
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 17:28:05
fiatalok voltunk, tapasztalatlanok, és időközben jöttem rá, hogy 1) nem vagyunk kompatibilisek 2) a srác eléggé sérült. mindenesetre a kapcsolat maga tartott vagy másfél évig, de nekem 4 évembe került, mire kihevertem :S
gargoyle 2008.05.14. 17:29:01
bourbon: es mit tehetett volna mast? nem igazan ertem mit vartal tole vagy magadtol akkor :o meg mindig ugy gondolom hogy erovel belelovaltad magad egy vallalhatatlan helyzetbe (ha egyszer megcsal tobbszor is meg fog es akkor luzer leszek) majd ezen jol be is sertodtel. ezer mas modon lehetett volna felfogni a dolgot, de leginkabb az a kerdeses hogy ha a 4 ev alatt o tenyleg nem csalt meg tobbszor te viszont ot igen (ez jott le a szovegbol de lehet hogy csak elmeleti sikon maradt a dolog) de legalabbis konstansan meggyanusitottad akkor valojaban ki az aldozat es ki a szemet aki szetszedte a kapcsolatot? :o
Rebelde 2008.05.14. 17:31:57
értelek, de az indulatosság általában már hamar kiderül, ha valaki ezt mégis bevállalja, akkor miért nyafog? miért választotta?
gargoyle 2008.05.14. 17:34:27
ritka az a no aki beleszeret valakibe aki megalazza es veri .) sokkal gyakoribb hogy beleszeret egy emberbe aki a. jol alcazza b. meg nem teljesen elborult c. nem letezik csak a holgy kepzeleteben. aztan amikor mar megvan a haz meg az auto meg a gyerek akkor mar nehez hiss huss eltunni az elso (de legeslegeslegmaximumabban a masodik) pofon utan.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 17:39:02
az is hozzátartozik a dologhoz, hogy vannak olyan közegek, ahol a fizikai agresszió teljesen elfogadott dolog, és ezért lelépni is nehezebb előle.
a lelki terror meg olyasvalami, hogy többnyire fokozatosan hatalmasodik el a dolog, és az ember egy darabig tűr, és a fokozatosság miatt észre se veszed, hogy a dolog régen túl van minden határon :S
kaméleon 2008.05.14. 17:40:37
olvastál tőlem olyat, hogy amit írok vagy mondok az a szentírás?
véleményemet írom le.. :)
mindenki úgy él ahogy szeretne...ha nem az én káromra teszi! :)
Rebelde 2008.05.14. 17:42:31
én inkább az ellenkezőjét tapasztaltam az ismeretségi körömben, míg jártak elcsattant egy két pofon, odase neki, aztán összeházasodtak és ez csak durvult, a te példádat azért nehéz elfogadnom, mivel a ház, az autó nekem nem ér annyit, hogy rendszeresen verjen a férjem az önértékelési problémája miatt, pláne a gyerek szeme láttára...persze nem mondom, hogy én nem eshetek bele a csapdába a jó álca miatt, de nem kínlódnék az biztos
Unnamed 2008.05.14. 17:43:50
Rebelde 2008.05.14. 17:44:58
ez a rosszat is meg lehet szokni esete...amúgy, hol elfogadott a fizikai agresszió?ez nekem meredek
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 17:45:16
nem azt írtam, hogy nálam elfogadott, hanem hogy egyes közegekben az. sajnos, teszem hozzá.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 17:46:58
Ismert szociálpszichológiai tény, hogy minél szegényebb és iskolázatlanabb egy közösség, annál inkább preferálják a konfliktusok agresszióval való intézését.
Ők persze nem kommentelnek itt, mert oda nincs bevezetve az internet :P
Unnamed 2008.05.14. 17:47:55
kaméleon 2008.05.14. 17:48:41
és még..
láttál boldog megcsalt embert????
a megcsalás mindenkinek fáj..tehát ebből az következik, hogy az emberbe a monogámia igenis :be van programozva..
ha azzal etejük magunkat, hogy "dughatunk" akivel akarunk...nincsenek erkölcsi szabályok...
születhetnek a gyerekek...így is...csak egy olyan értéknélküli társadalomban fognak felnőni...aminek a vége:az emberi kapcsolatok csődje lesz!
:)
hangabanga/ · http://vesta.blog.hu 2008.05.14. 17:51:59
nos, kedves levélíró, nem bíztatlak semmi jóval, hasonló a cipő, és mindig megkapom az "én téged hagytalak el, nem a gyerekünket".
kitartást, valaki gyerekkel együtt értékelni és szeretni fog!!!
Rebelde 2008.05.14. 17:54:15
van ilyen, de az általad említett ellenkezőjére is akad példa bőven (diplomás,vezetőbeosztású,mintapolgár aki a feleségét veri, a gyerekeit meg molesztálja...
kaméleon 2008.05.14. 17:57:47
az élet nem a szex körül bonyolódik..
:)
ezer+ ezeregy dolog van még..azonkivül!:)
de ha a zagyadat ezen járatod, akkor ez lesz a központban..
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 18:00:47
naigen .. ilyen helyzetben meg valamiért a nő nagyon durván kiszolgáltatott, megfélemlített helyzetbe kerül. nyilván a folyamatos megalázás rombolja a személyiségét.
bár én magamról nem tudnám elképzelni, hogy így bedaráljanak, szerintem ez egyénfüggő ... amikor megpróbálták, akkor se sikerült (a pasi azt hitte, h még feszítheti a húrt, de rosszul hitte)
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 18:01:22
uakkor sztem a dolog nagyvonalakban akkor is az anyagi helyzettel korrelál.
pituita narium 2008.05.14. 18:01:46
kaméleon 2008.05.14. 18:02:51
azóta önvédelemre jársz...és mint dzsenifer lopez, jól elverted a szájaszélít..
remélem..
:D
gargoyle 2008.05.14. 18:04:42
ha meg szepen lassan tortennek a valtozasok, akkor siman eszre sem veszed igazan mi tortenik. tudod, mint a beka aki mar megfo a fazekban de meg mindig nem vette eszre a dolgot mert mindig csak 1 fokkal emelkedett a vizhomerseklet.
kameleon: egyreszt eleg eliteloleg nyilatkoztal azert a nyiltabb kapcsolatban levokrol, kerested az indokot miert is veszelyes/rossz az (: ez nem az "en elfogadom a dolgot csak magam reszerol nem kedvelem" legy oszinte :D masreszt most epp a szexrol/parkapcsolatrol beszelgetunk, nyilvan elmeselhetnem mennyire jol foz az asszonyka vagy hogy apuka milyen tunderien pelenkazza a kiskolkot de ez hol vilagit ra a nyitott kapcsolat kulonbozosegere a monogammal szemben? :o
Rebelde 2008.05.14. 18:05:12
igen egyénfüggő, az élet csúnya sztorikat ír, lásd az ausztriai esetet, full gáz az egész
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.14. 18:08:57
ánem, az ex nem volt fizikailag agresszív, ő inkább a lelki hadviselés híve volt... folyamatos leszólás, megalázás barátok, a családja előtt ("véletlen" megjegyzések formájában), állandóan éreztetés h mekkora nulla vagyok .. ettől nem törik el a csontod, de az önbecsülésedet keményen aláássa. ráadásul az is a csúnya benne, hogy nincsen éles határ, hanem csak relatíve hosszú idő után veszed észre, h mi történik veled.
(mondjuk ha fizikailag is bántott volna, már a herélt lelki hadviselők táborát gyarapította volna :) )
kaméleon 2008.05.14. 18:12:17
várom ...másold be, hol ítéltem el bárkit is?
vagy már ennyire hülye volnék? :D
/ kétszerannyiratávolbamerengőpillantás/
BazLájkír 2008.05.14. 18:16:06
vagy küszködés,amit meg kell tenni a kapcsolatért.
ha küszködés,akkor nincs értelme,mert az ember csak saját magát alázza meg.
mütyür 2008.05.14. 18:25:19
Unnamed 2008.05.14. 18:26:35
Baz: azt sokszor nem konnyu eldonteni...mire az ember el tudja donteni addigra mar keso... ha pedig szerelmes a kuzdo fel akkor sosem veszi eszre hogy mar csak kuszkodes...
mütyür 2008.05.14. 18:27:17
BazLájkír 2008.05.14. 18:27:21
Unnamed 2008.05.14. 18:27:27
mütyür 2008.05.14. 18:28:11
egyetértek:D mármint a galamböléssel kapcsolatban:D
BazLájkír 2008.05.14. 18:28:30
Unnamed 2008.05.14. 18:29:25
Kulonbenis...a galamb egy ritkaagressziv allat...hiaba hiszik azt a nepek hogy nem :]]
Unnamed 2008.05.14. 18:31:03
Unnamed 2008.05.14. 18:33:39
szerintem ha mindketto fektet bele energiat es mindketto rendben akarja tudni nincs miert kuzdeni :) vagy ezt csak en latom igy?
mütyür 2008.05.14. 18:36:50
küzdeni mindig kell, hogy fenntartsd a kapcsolatot, és jó is legyen:) a küzdelem szót most jó értelemben használom:) "tenni" kell érte, ha így jobb:P:)
mütyür 2008.05.14. 18:38:14
két élőlény van, amit szívből gyűlölök, és undorodom tőlük: 1. PÓK, 2. GALAMB
:D
BazLájkír 2008.05.14. 18:40:30
lehet másképp jönne le a sztori.
Unnamed 2008.05.14. 18:40:49
mütyür 2008.05.14. 18:41:08
ez minden sztorival kapcsolatban így lenne fair:)
mütyür 2008.05.14. 18:41:40
jujjj.... az is tényleg undorító:D
2008.05.14. 19:23:26
Akkor zene
www.youtube.com/watch?v=i4gbNiU1XKI
mütyür 2008.05.14. 19:26:55
jah lehet offolni végre:D
2008.05.14. 19:28:27
Hopené Légimazs (törölt) 2008.05.14. 19:28:58
mütyür 2008.05.14. 19:29:19
linkeld már ide is lécci:D
2008.05.14. 19:31:36
www.youtube.com/watch?v=_YauCNkGaC8
2008.05.14. 19:33:11
mütyür 2008.05.14. 19:35:30
jesszusom:D én sem fogom műsoron tartani asszem:D
kaméleon 2008.05.14. 19:38:21
2008.05.14. 19:41:03
kaméleon 2008.05.14. 19:41:30
veletek mi a helyzet? :)
2008.05.14. 19:42:57
mókusfácán 2008.05.14. 19:44:18
Mostanra gyógyult meg a számító gépem! (Direkt külön írva, a függőség miatt! A dög!)
Gyereket lerendezem és jövök!
2008.05.14. 19:45:16
2008.05.14. 19:46:07
mütyür 2008.05.14. 19:49:01
ma elég higgadt és nyugodt vagyok:)
minden változatlan, de azért OK:D
kaméleon 2008.05.14. 19:49:20
megfürdeti...milyen vagy... :)
mütyür 2008.05.14. 19:50:22
végülis érthető devas félelme, a múltkor is gyanúsan hamar elaludt a gyerkőc:DD
kaméleon 2008.05.14. 19:51:34
fostalicska · http://fostalicska.blog.hu 2008.05.14. 19:51:40
A seggem kivan, bazmeg, az van.
Hogyhogy mi van? Mit akarsz, mi legyen?
Csináld azt, amit akarsz, és akkor az lesz.
Hülye.
2008.05.14. 19:52:10
mütyür 2008.05.14. 19:52:31
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 19:54:01
2008.05.14. 19:55:14
mütyür 2008.05.14. 19:55:28
kaméleon 2008.05.14. 19:55:39
Kikkel? "
ha ez, az én kérdésemre viszontkérdés, akkor a barátnődre és Rád gondoltam! :)
mütyür 2008.05.14. 19:55:59
jah, csak fostalicskán gondolkodtam el:D
kaméleon 2008.05.14. 19:56:12
hellóóóóóóóó :DDDDDDDDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 20:01:46
hellóóóóóóóó:D:D:D:D:D:D:D:D:D
mütyürnek:
youtube.com/watch?v=R3BuU_RglCo
mütyür 2008.05.14. 20:03:20
kaméleon 2008.05.14. 20:03:57
kaméleon 2008.05.14. 20:04:45
storyline :) 2008.05.14. 20:05:33
mütyür 2008.05.14. 20:06:05
storyline :) 2008.05.14. 20:06:41
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 20:06:57
már úgy izgulunk:D:D:D:D:D:D
2008.05.14. 20:07:40
mütyür 2008.05.14. 20:08:32
youtube.com/watch?v=RST4R1CEgLQ
kaméleon 2008.05.14. 20:08:51
mija zizgalom tárgya? :D
kaméleon 2008.05.14. 20:12:08
köszi....ez nem kakkantós klip..és zene :DDDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 20:13:32
kaméleon mélben mondom el....
nem publikus:D:D:D
pár perc és megy:D:D
de elöbb igérd meg hogy mélben válaszolsz, ne rontsd el a meglepit:P
kaméleon 2008.05.14. 20:13:43
nincs válasz a kérdésemre? :)
2008.05.14. 20:14:19
mütyür 2008.05.14. 20:15:19
mindenkinek el fogod árulni a végén:DD
2008.05.14. 20:16:31
kaméleon 2008.05.14. 20:18:35
oké...:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 20:19:24
nem mindenkinek:D:D:D:D
bár lehet....:P
amilyen gyökér vagyok:D:D:D:D
bocs gyökerek vagyunk:P
kaméleon 2008.05.14. 20:19:35
haragszol rám?:)
mütyür 2008.05.14. 20:19:51
nézzenek oda, csak nem bírtok magatokkal:DD
2008.05.14. 20:21:42
tommboy_ 2008.05.14. 20:22:50
úgy eltűnt!
szavazásra bocsátom, hogy innentől mindig az első írja be meg.mondom tételmondatát, na?
"En csak annyit szeretnek mondani, hogy ne higgyetek egyetlen pasi szavaban se!!!"
vl meg monnyon le, hogy nem vette észre, hogy ugyanaz a sztori!
vagy már ő írja át kínjában, mert nincs új?
:D
storyline :) 2008.05.14. 20:25:33
2008.05.14. 20:36:55
mütyür 2008.05.14. 20:37:00
storyline :) 2008.05.14. 20:40:41
Vannak alapigazságok :D
2008.05.14. 20:40:52
mütyür 2008.05.14. 20:43:20
Dövan
perszeeee... de azok odaát vannak, nem itt:PPP
devas
nemár:D nem tudnék hova offolni:D
storyline :) 2008.05.14. 20:43:21
2008.05.14. 20:46:18
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 20:47:26
mél:D
youtube.com/watch?v=ZTEN359V8pI
2008.05.14. 20:48:48
Unnamed 2008.05.14. 20:49:58
storyline :) 2008.05.14. 20:50:25
Jóiccakát mindenkinek!!
mütyür 2008.05.14. 20:50:36
gyere le pénteken Parázsba:)
Unnamed 2008.05.14. 21:00:53
mutyur: siman, csak magyarazd el hol van pontosan...videki vagyok e :)
mütyür 2008.05.14. 21:02:29
nekem fogalmam sincs, most mennék először:D
2008.05.14. 21:03:59
Unnamed 2008.05.14. 21:06:30
dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2008.05.14. 21:06:47
mókusfácán 2008.05.14. 21:06:59
GYerek kipucolva alszik!
Most mit csináljak!Szülőbarát, kilenckor magától megy aludni!:))))))))))
kaméleon 2008.05.14. 21:07:48
elkopott az ujjam ..:DDDDDDDDDDDD..
mütyür 2008.05.14. 21:08:29
elvileg ott talizunk kirával is (ugye, kira?:)), max csatlakozol hozzánk:)
kaméleon 2008.05.14. 21:08:48
mi ez a végtelen öröm?:DDDDDDD
Unnamed 2008.05.14. 21:09:51
mutyur oke, en bennevagyok :) hanykor van tali? es pontosan hol? :)
dinnyécske alias Pimpike a boldogság kék madara :D 2008.05.14. 21:10:22
nyár van:DDDDDD vagy olyasmi, amúgy csak átlagos elmebaj:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
mütyür 2008.05.14. 21:10:42
kira még nem nyilatkozott, rajta múlik:)
mókusfácán 2008.05.14. 21:10:46
mókusfácán 2008.05.14. 21:12:07
Unnamed 2008.05.14. 21:13:01
kaméleon 2008.05.14. 21:13:12
HAHAÓ!"
ilyen gyerkőcöt mindenkinek!:DDD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:14:49
mókusfácán 2008.05.14. 21:16:10
mókusfácán 2008.05.14. 21:17:30
mütyür 2008.05.14. 21:17:55
mókusfácán 2008.05.14. 21:18:16
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:19:38
lerobbant késdobáló:D:D:D:D
2008.05.14. 21:20:03
mütyür 2008.05.14. 21:20:20
akkor nem megyek:D
mókusfácán 2008.05.14. 21:20:51
mütyür 2008.05.14. 21:21:19
:D
majd írd meg feltétlen, mikor tudsz jönni!
mókusfácán 2008.05.14. 21:21:46
2008.05.14. 21:21:51
mütyür 2008.05.14. 21:22:20
szép piros a dekoltázsom:D:D de legalább már nem fáj:)
mókusfácán 2008.05.14. 21:22:33
mütyür 2008.05.14. 21:23:16
jah,már meg is beszéltük?? OKÉ, akkor visszaolvasom a mélt:D:D
kaméleon 2008.05.14. 21:24:02
komolyan gondoltam!:)
mütyür 2008.05.14. 21:24:12
majd meki előtt elüvöltöm magam, hogy "kiraaaa"... aki ezek után nem elrohan, hanem közelít, akkor az te leszel:DD
mókusfácán 2008.05.14. 21:26:07
MA is volt egy menetünk!
Olyan szívesen idemásolnám a levelét! De csak felbosszantanám magam!
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:36:16
mütyür 2008.05.14. 21:38:25
nem hiszek én ebben:DD
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:40:22
mütyür 2008.05.14. 21:42:24
:DD tuti?? mert ha nem, viszem magammal a járókeretemet is:D
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:43:53
bár nekünk elhozhatod:D:D:D
kaméleon 2008.05.14. 21:44:21
mert megijednek a felelősségtől..
úgy.... talán 45-50 éves korára érnek apává..
az a nagy hülyeség, hogy azt hiszik sokan..., hogy a nő aki kilenc hónapig hord/általában/ magában egy gyereket automatikusan anya lesz!
a nőnek is szoknia kell az álapotot...de egy férfinek...sokkal de sokkal több idő kell..
a gyereket sem akarja????....grrrr..
mütyür 2008.05.14. 21:46:00
neked minek az én rózsaszín járókeretem?:D
kaméleon 2008.05.14. 21:46:51
tuli _ 2008.05.14. 21:48:11
légyszíves, légyszíves segítsetek. Ha nem kapok választ, kénytelern vagyok végigpörgetni a kommenteket. Pedig bármelyikőtök tud segíteni röviden abban, hogy hol tartotok. Különben örök harag:)))))))))
mütyür 2008.05.14. 21:48:50
kemény Offolásnál tartunk:DD
BazLájkír 2008.05.14. 21:51:58
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 21:52:08
mütyür 2008.05.14. 21:52:59
:DD jesszusom:D
ugye kék a szemed színe, nem rózsaszín?:D
mütyür 2008.05.14. 21:53:32
tuli _ 2008.05.14. 21:54:11
akkor kénytelen vagyok végigolvasni? hm.
kaméleon 2008.05.14. 21:54:40
mennyinek? :)
BazLájkír 2008.05.14. 21:54:41
mütyür 2008.05.14. 21:55:02
nem igazán olvastam el a kommenteket:D mire hazaérek, már csak írni van erőm, olvasni nem:D
mókusfácán 2008.05.14. 21:55:18
GYerek kell neki, aszonta legyünk havarok,mert jópofa vagyok!Jóban akar lenni!
kik az s-ék?
mütyür 2008.05.14. 21:56:14
BazLájkír 2008.05.14. 21:57:46
felfogás kérdése.meg hogy a két szülő hogyan áll egymáshoz.mennyire tudják félretenni a sérelmeiket,és nem a gyereket használják fel arra,hogy betartsanak a másiknak.
kaméleon 2008.05.14. 21:59:51
és mit szeretne?..vicceskedni veled????...ááá..
tóparti látomás 2008.05.14. 22:00:07
szia kaméleon!
Én itt vagyok, nem pókerezek, igaz most értem haza ;)
BazLájkír 2008.05.14. 22:02:15
tóparti látomás 2008.05.14. 22:02:49
tuli _ 2008.05.14. 22:02:56
tuli _ 2008.05.14. 22:03:58
BazLájkír 2008.05.14. 22:04:22
BazLájkír 2008.05.14. 22:05:05
tóparti látomás 2008.05.14. 22:05:39
Milyen volt a motorozás?
BazLájkír 2008.05.14. 22:07:02
kaméleon 2008.05.14. 22:07:05
a hírek szerint, nem mindenki pókerezik..
lehet menni dumálni is!:)
kaméleon 2008.05.14. 22:08:01
tuli _ 2008.05.14. 22:08:13
BazLájkír 2008.05.14. 22:08:39
tóparti látomás 2008.05.14. 22:08:41
BazLájkír 2008.05.14. 22:09:34
tóparti látomás 2008.05.14. 22:10:29
Ebben igazad van, sokan sajnos csak a saját maguk érdekeit nézik és így elég nehéz. Tudod, mint a gyerekek ;)
kaméleon 2008.05.14. 22:10:35
csak pont ez elől a roppant felelősség elől menekül!...ördögi kör..
az én nagyszüleimnek 13 gyereke volt..
mégis együtt öregedtek meg..
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:11:02
kaméleontól tanultuk a rejtőzködés művészetét:D:D:D
igaz kam????
nem ismerhettek mert nem nagyon szoktam hozzászólni:P
csak offolni járok ide.
nem osztom a tutit.....:D:D:D:D
BazLájkír 2008.05.14. 22:11:30
kaméleon 2008.05.14. 22:12:56
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:13:10
BazLájkír 2008.05.14. 22:14:14
kaméleon 2008.05.14. 22:14:23
és hány millió van a kőbe vésve?
tóparti látomás 2008.05.14. 22:14:32
Az szép túra volt ;)
Donovoli szép hely, voltam ott síelni is.
Auschwic-ba még nem voltam, de szerintem elég kemény hely, de egyszer látni kell.
Hány km volt össz? Nem volt fárasztó?
BazLájkír 2008.05.14. 22:18:15
Auschwic kemény hely.
kb 1500 km 3-rom nap alatt.
a hátsóm kockás lett.
kaméleon 2008.05.14. 22:19:23
oda ahol voltál...mert mindenki mást mond..
BazLájkír 2008.05.14. 22:20:45
csak sok fát.
meg fát
meg fát
meg fákat.)))
tóparti látomás 2008.05.14. 22:20:50
Neked már nem is kell skót szoknya akkor ;)
Fitz 2008.05.14. 22:21:03
tuli _ 2008.05.14. 22:21:43
BazLájkír 2008.05.14. 22:22:23
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:22:52
Olyan hideg volt, h nem tudtuk a hóba írni a nevünket, mert mire leért volna, megfagyott!
(hoztuk haza a gyerekeknek, asszontuk medvecukor!)
tóparti látomás 2008.05.14. 22:23:28
Mi is fontosnak tartjuk a győkereket meg a többit. Te most haragszol vkire vagy én értek vmit félre?
BazLájkír 2008.05.14. 22:23:58
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:24:27
loooool:P
kaméleon 2008.05.14. 22:24:39
lehet a nyuszikát is szeretik a férj szülei..
Unnamed 2008.05.14. 22:24:44
mütyür 2008.05.14. 22:24:51
szia:)
ez az új poszt bevezetője lesz??:D
BazLájkír 2008.05.14. 22:25:12
mütyür 2008.05.14. 22:25:36
nagyon-nagyon csininek kell lenned, természetesen!!!;)
kaméleon 2008.05.14. 22:25:48
BazLájkír 2008.05.14. 22:22:23
idővel úgyis rájön,hogy ő sem szarik külömbet.mármint a nyuszi."
most még ..rózsaszínű...és illatosnak tartja..
tóparti látomás 2008.05.14. 22:26:03
Te és az idegenlégió? Jean-Claude van Dammemal együtt szolgáltál? Ez nagyon jóó :DDD
Rejtő Jenő könyveidet hol hagytad?
Fitz 2008.05.14. 22:26:08
De őt jobb dugni. PErsze az is elmúlik.
BazLájkír 2008.05.14. 22:26:13
Unnamed 2008.05.14. 22:26:57
kaméleon 2008.05.14. 22:27:19
előző életedben? :DDDDD
medvecukor :DDDDD
BazLájkír 2008.05.14. 22:27:28
Fitz 2008.05.14. 22:28:01
62,5 km/h gyalog. Nem rossz!
Ez a gyors reagálású egység volt? :))
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:29:15
2 okot is tudunk rá:D:D:D
1 borosta verseny lesz:D:D:D
2 jürgen nem jön:P:D:D:D
bocs jürgen;)
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:29:20
Ott még a fókák is kabátot hordtak, olyan hideg volt!
Az egyik eszkimó fel akarta ajánlani nekem a feleségét, -amit ugye nem lehet visszautasítani - de mire nedves lett a csaj, nekem beletört a cerkám!
Egyébként sziasztok!
BazLájkír 2008.05.14. 22:30:39
mütyür 2008.05.14. 22:30:41
BazLájkír 2008.05.14. 22:32:00
:D
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:32:01
(hopp... innen volt hát a háromlábú szánhúzó kutya!)
Lady Grey 2008.05.14. 22:32:02
kaméleon 2008.05.14. 22:32:05
és adtak neked felcsatolható cerkát...nehogy lemaradj az élményről? :DDDDDDDD
mütyür 2008.05.14. 22:32:51
most már jó, hogy itt vagy:)
BazLájkír 2008.05.14. 22:33:11
:D
kaméleon 2008.05.14. 22:33:42
a hangulat meredeken ível felfelé...hála Jürgennek.. :DDDDDDDDD
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:34:29
NapiJürgen rovatunk következik:
youtube.com/watch?v=r3rv_i_d10w
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:34:43
mókusfácán 2008.05.14. 22:34:46
Én nagyon csini leszek!:)))))))
Nyuszik kakija meg nem érdekel!Meg az sem, hogy milyen jó vele szexelni.
Dögöljön meg!
JA, hol az za oroszlán?
Lady Grey 2008.05.14. 22:35:05
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:35:18
kaméleon 2008.05.14. 22:36:06
pasiz be!
mókusfácán 2008.05.14. 22:36:36
Olan okos leszek a mesterséges intelligenciából hogy csak na!
Lady Grey 2008.05.14. 22:36:51
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:37:04
schr+z?
az megvan, hogy az schr az Shcurz akar lenni, de ki az az a Z?
Z, a hangya?
Z, mint Zorro?
Z, mint Zupermen?
kaméleon 2008.05.14. 22:37:07
de olyan jó látványosan, előtte...
mókusfácán 2008.05.14. 22:37:10
BazLájkír 2008.05.14. 22:37:25
hát még velem)))
Lady Grey 2008.05.14. 22:37:42
mókusfácán 2008.05.14. 22:38:05
tuli _ 2008.05.14. 22:38:40
mennyinek?nem tudom.
felfogás kérdése.meg hogy a két szülő hogyan áll egymáshoz.mennyire tudják félretenni a sérelmeiket,és nem a gyereket használják fel arra,hogy betartsanak a másiknak."
igen, erre a kommentre írtam, amiket írtam. Nem rólatok szól, csak úgy álatalában. Túl sok az önzés, csak a gyerekekre nem gondol senki a saját történeteében. Csak szenved, én milyen szerencsétlen vagyok, hogy itthagytak. Pedigpedig a gyerek a védtelen. Nem az otthagyott, otthagyó fél. És ezt utálom, hogy a gyerek csak eszköz. Mélyen tisztelt szenvedő felek, gondoljatok bele.
kaméleon 2008.05.14. 22:39:13
és nem mondtad neki, bújjon vissza anyukájába?
mókusfácán 2008.05.14. 22:39:19
napközben csúcsrajárat akölök!
Ilenkor jön a ház+egyéb állatok!:))
Aztá nelőveszem Mérő bácsi könyvét, és 20 perc múlva alszom!:)))))))))))
BazLájkír 2008.05.14. 22:39:28
kaméleon 2008.05.14. 22:40:32
nem mondani kell!..csinálni!..egy jóképű palival...ha csak megjátszani is...én eljátszanám! :)
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:41:08
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:41:22
Unnamed 2008.05.14. 22:41:59
mókusfácán 2008.05.14. 22:42:00
" Ha egy matematikai rndszerben minden igazság, amely arendszer eszközeivel egyáltlaán kimondható (megfogalamzható), valamilyen módon a rendszeren belül is bebizonyítható, akkor a rendszer szükségszerűen ellentmondásos."
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:43:06
te mindig tovább akarsz minket osztani...
de belőlünk egy is sok lenne:P:D:D
BazLájkír 2008.05.14. 22:43:22
kaméleon 2008.05.14. 22:43:38
kitartás!..amúgy ezt megint Te írtad?
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:44:22
Mindezt 3 nyelven elő tudja adni - egyszerre!
(van ugye az echte német, közben magyarul káromkodik, és hangalámondással tudja Lákátos Kolompárt is utánozni)
mókusfácán 2008.05.14. 22:44:24
Akkor te jösz pénteken?
Jürgen:
Veres Pali bácsi? de rég vót!
mókusfácán 2008.05.14. 22:44:55
Fitz 2008.05.14. 22:45:15
Ha minden igaz, akkor bármely ténynek az ellenkezője is. Ez ellentmondás.
Kérem a sört.
Lady Grey 2008.05.14. 22:45:16
nem csodálom, hogy elalszol 20 perc múlva a könyv fölött...
kaméleon 2008.05.14. 22:46:15
kira en oroszlan vagyok...vagy nemilyenre gondoltal? :DD "
ááá...megmondom mire gondolt:
-2 hete éhező,
-ketrecben tartott,
agyonhergelt oroszlánra!
SZABADULÁSI ELŐTTI PILLANATBAN!:)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:46:17
nana...;)
mi voltunk zupermenek kérdezétek csak meg a régóta kommentelőket:D:D:D:D
de jópízért eladó:D:D:D
tuli _ 2008.05.14. 22:46:23
azért ez nem ééééér. este, ilyen mondatokat? Legfeljebb vizsgán képes számonkérni valamely kiegyensúlyozatlan oktattó. :))))
Lady Grey 2008.05.14. 22:46:26
Sajnos sok embernek ez eszébe sem jut. Gyermek koromban én is hallgattam sokszor a "bűvös" felvezetést, miszerint: "itt a gyerekek előtt kijelentem"... majd mély lélegzet és dráma felsőfokon. Hogy miért volt erre szükség, a mai napig nem értem. Mintha nyomatékosítani szerettek volna és önmagukat igazolni. De csak az nem fordult meg a fejükben, hogy mi ezt mennyire megszenvedtük....
mókusfácán 2008.05.14. 22:46:35
Korrepetálj az istened!Péntke ebből a szarságból vizsgázom! JA a tárgy neve: irodalomelmélet! Ha erre is válaszolsz,tied a puszi!
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:46:44
Ergo ha van olyan A eleme B halmaz, amikor B halmaz metszete C negát E de D is únió, akkor természetes, hogy létezik olyan R, amely végtelen tizedestört alakban írva úgy néz ki, mintha három sorban lenne!
Így már világos? :D:D:D
kaméleon 2008.05.14. 22:47:24
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:48:24
micsoda fertőőőő:D:D:D:D
többször nem is megyünk:P
mókusfácán 2008.05.14. 22:49:30
Lady Grey 2008.05.14. 22:51:00
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:51:35
kira 2008.05.14. 22:49:30
Unnamed 2008.05.14. 22:52:06
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:52:31
ma folyton kiesek a szerepemből:D:D:D:D
mókusfácán 2008.05.14. 22:52:36
tuli _ 2008.05.14. 22:53:01
és tudod mi a szomorú ebben? tök mindegy, hogy általános iskolát, vagy egyetemet végzett szülők csinálják ugyanezt. Az egyik legfeljebb kifinomultabb módszerekkel. Jajj de szeretném, ha a szülőknek lenne iskolájuk. Vagy önmérsékletük:(
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:53:01
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:53:34
mindenkire kíváncsiak vagyunk;)
:D
tuli _ 2008.05.14. 22:54:30
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:55:04
mókusfácán 2008.05.14. 22:55:05
MM: gyere! ott a helyed!
tuli _ 2008.05.14. 22:55:10
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:55:55
de azért pénteken jössz nem??
mókusfácán 2008.05.14. 22:55:57
mókusfácán 2008.05.14. 22:57:37
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:58:01
kira: én leszek a legkevésbé borostás! :D
a többi pasi meg nem számít, olyan egyformák lesznek, mint a kínaiak! :D:D:D
BazLájkír 2008.05.14. 22:58:02
Lady Grey 2008.05.14. 22:58:05
néha az "iskolázott" szülők rosszabbak... Mert indokoltnak érzik, amit tesznek. És úgy gondolják, hogy ha valamihez magas szinten értenek, ez minden másra egyaránt igaz... és megkérdőjelezhetetlen, amit vélnek és cselekszenek.
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 22:59:19
mármint hogy ott leszel:D:D:D
Prez (törölt) 2008.05.14. 22:59:36
Ti, Hölgyeim, meg lejátszhatjátok kő-papír-ollóval a sorrendet! :D:D:D
kaméleon 2008.05.14. 22:59:43
Kaméleon: én említettem,hogy vóna valki, erre apánk kiröhögött,hogy ne má, én úgysem tudnék felszedni senkit!"
de azért ennyi, idig jóvoltál nekije..mi?
....grrrr...
ezt éreztette veled közben is?..vagy csak most...mióta elment?
BazLájkír 2008.05.14. 22:59:59
mókusfácán 2008.05.14. 23:00:01
Prez (törölt) 2008.05.14. 23:00:17
Lady Grey 2008.05.14. 23:01:01
mókusfácán 2008.05.14. 23:01:22
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 23:01:44
:D:D:D:D
ügyes:P;)
mókusfácán 2008.05.14. 23:02:08
BazLájkír 2008.05.14. 23:02:38
aztán szóljatok ha eldöntöttétek
Lady Grey 2008.05.14. 23:03:07
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 23:04:10
hehe...
akkor iszunk egy sört, és már vége is:D:D:D:D
Lady Grey 2008.05.14. 23:04:16
tuli _ 2008.05.14. 23:04:46
így van. a pedagógus szülők 90%-a úgy hiszi, ő ezt tanulta, és akkor tudja. Pedig elég lenne csak szeretnie a gyerekét. Többet érne vele.
Prez (törölt) 2008.05.14. 23:04:54
BazLájkír 2008.05.14. 23:05:18
Lady Grey 2008.05.14. 23:06:09
Unnamed 2008.05.14. 23:06:59
Lady Grey 2008.05.14. 23:07:46
és ez maradandó lelki sérülést okozott nálad? Pl. visszakövethető ez a törés a lányokhoz fűződő viszonyodban?
(Az álpszichológus kérdez - vitaműsor)
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 23:08:51
aki lesz most azzal találkozunk most.
aki csak a jövő héten jön, azzal meg akkor:D:D
jó éjt mindenkinek!
sziasztok!
Prez (törölt) 2008.05.14. 23:09:43
A lányokkal meg jó a viszonyom, ha meghúzom a hajukat ők belémrúgnak, de már nem harapnak meg :D
kaméleon 2008.05.14. 23:10:01
www.youtube.com/watch?v=8ovJfQ5nuFE
:DDDDDDDD
kaméleon 2008.05.14. 23:10:50
tuli _ 2008.05.14. 23:11:15
schrz_&_schurz (törölt) · http://zurhajo.blog.hu 2008.05.14. 23:12:17
és tényleg:D:D:D:D
mókusfácán 2008.05.14. 23:13:44
Muszáj! PÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Lady Grey 2008.05.14. 23:14:03
Jürgen: vigyázz, mert harcos zümiként minden zümmögő és szárnyas jószág a védelmem alatt áll! Meg a Greenpeace is nekem dolgozik! tudod, igazságot osztok (meg észt) 8)
kaméleon 2008.05.14. 23:15:25
dencing :DDDDDDD..
Prez (törölt) 2008.05.14. 23:15:50
De akkor vigyeeeeeeeeeeeeeeeeen vaalaaaaaaaaakiiiiiiiiii csoooookigyááááááááááááááárba! :D:D:D
Lady Grey 2008.05.14. 23:16:05
BazLájkír 2008.05.14. 23:16:25
Prez (törölt) 2008.05.14. 23:17:45
(BTW: mit csinál a kaméleon, ha franciakockás lapot tesznek mögé? :D)
tuli _ 2008.05.14. 23:18:20
jó éjszakát nektek
kaméleon 2008.05.14. 23:19:07
www.youtube.com/watch?v=vdbSikEtjDQ&NR=1
Lady Grey 2008.05.14. 23:19:22
Mindenki búcsúzik? asszem nekem is a távozás mezejére kellene lépnem....
kaméleon 2008.05.14. 23:20:37
Lady Grey 2008.05.14. 23:20:42
Igazad van, mint mindig :)
csak már szerintem errefelé mindenki letompult
tuli _ 2008.05.14. 23:20:43
tuli _ 2008.05.14. 23:21:51
köszi, így már jó éjszakám lesz:))))))
meg neked is, remélem:)
Lady Grey 2008.05.14. 23:22:11
Lady Grey 2008.05.14. 23:24:17
Tőled csak okosat "hallani". :) bárcsak olvasgatnák ezt a blogot azok a bizonyos megtévelyedett szülők, rossz férjek, rossz feleségek is!
tuli _ 2008.05.14. 23:25:47
kaméleon 2008.05.14. 23:27:59
kaméleon 2008.05.14. 23:28:38
portások kedvence 2008.05.15. 15:18:55
"gyereket nem engedni a közelébe"
Nóóórmális?? Hát ez kicsapta a biztosítékot. Szegény kis emberke nem tehet semmiről, neki két szülője van! Egymással úgy játszmáznak, ahogy akarnak, de a gyereket erre felhasználni...! Gyász, bazmeg, gyász.