Hidegrázós érzés, amikor két ember a fix párkapcsolatában egy pillanatra kilépve átéli a szerelmet, hogy durvább sérüléseket szerezzenek ezzel, mint bármelyik hosszú kapcsolattal. Gyors és vad érzelmek ezek, amikor mindig ott van a regényekből ismert csodálatos szerelem lehetsége, de mégis hiányzik valami a továbblépéshez. Az ember kockáztat egy ködképért, de minek. Mindig a másik, az ismeretlen kell, hülyék vagyunk, nagyon hülyék.
Nem egy klasszikus szakítós történet ez, mert mindketten tartós párkapcsolatban éltünk és sosem feküdtünk le, de mégis szakítós, hagyományos lekoptató dumával („Mégis őt szeretem!”) és összetört szívvel a végén. Lány szív – lányszívJ Ami extra a történetben, hogy itt az elhagyott vigasztalta a szakító felet.
2005 nyarán, éppen a harmadik X-ben, tartós, kiegyensúlyozott bár inkább baráti-testvéri mint szerelmi kapcsolatban éltem. Prédikáltam mindenkinek, hogy igen így kell ezt csinálni, a válságok áthidalhatók, természetes, hogy az a tűz már nem úgy, stb.
Aztán egy három napos roadshow-s melón összefutottam egy régi kollégával, aki mindig szimpi volt, de akkor ahogy megláttam elment az eszem és nem tudtam levenni róla a szememet. Sosem éreztem még ezt, akartam, akartam, akartam mielőtt azt mondta volna szia. A három napos kerülgetés és riszálás végén elkérte a számomat, repkedtem. Bár a közös ex kollégák már mind tudtak róla (és nem tőlem), hogy itt alakul valami, a szőke herceg nem jelentkezett, én meg depresszióba zuhantam. Egy hét után hívott fel. Az első randin csak dumáltunk és a végén egy ölelés, de én már akkor sejtettem, hogy ennek komoly sírás lesz a vége. A második randin csókolóztunk, a harmadikon megbeszéltük a párkapcsolati gondjainkat és hogy nem tudjuk mi lesz velünk, de mindketten azt érezzük, hogy megmozdult valami. Ő mondogatta: „Lehet ez még jó is!”Amikor együtt voltunk egy pillanatra sem engedte el a kezemet és a szemében olyan lángok égtek, amiből azt olvastam ki, hogy ez nem nyári románc csupán. Ha már nyár jöttek a nyaralások, ki-ki a saját párjával utazott. A tengerpartról verset küldött sms-ben, én barom meg a lelkem minden bugyrát feltáró e-mailekben tájékoztattam arról, hogy megőrülök érte. Alig vártam, hogy hazaérjen, hogy lássam, hogy megcsókoljon. A nyaralása alatt nagyjából lenulláztam a párkapcsolatomat, és számomra egyértelmű volt, hogy csak egy szavába kerül és ugrok.
Hazajött és másnap egy közös melón futottunk össze, én természetesnek vettem, hogy ha végeztünk, akkor együtt távozunk. Ehelyett egy 10 perces szökés és vad csókolózás után, mikor visszamentünk, összepakolt és elköszönt. Én meg ott álltam leforrázva, és mint egyetlen megoldást az alkoholt választottam. Borzalmasan berúgtam alig fél óra leforgása alatt, majd hazamentem zokogni és utolsó erőmmel írtam neki egy üzenetet, hogy nekem ebből így elég. És lépjünk valamerre, mindegy merre, ez így nem maradhat. Neki is rossz, válaszolta.
Másnap kicsikartam belőle, hogy találkozzunk a következő napokban. A randi előtt felhívott az egyik régi közös ismerős, aki végigkövette a történteket, mivel mindketten vele tárgyaltuk ki az ügyet, és közölte, hogy készüljek fel a legrosszabbakra. Elég hülye szitu úgy készülni egy meccsre, hogy tudod a végeredményt, így felhívtam a kedvest, hogy megtudjam mi van. Szóhoz sem jutott, amikor vázoltam neki, hogy tudom mit fog mondani.
A búcsú randin, miközben szorongatta a kezem olyan riadt szemmel ült, mintha a kivégző helyre kísérnék. Azt mondogatta, vagy inkább motyogta, hogy jobb lesz így mindenkinek, és hogy úgyis túlélem. A miértre egyszerű volt a válasz: „Mégis őt szeretem.” Miközben ott ült és ijedt volt meg dacos, az én hülye szívem megesett rajta és a dolog vége az lett, hogy a kis híján sírdogáló lovagot, aki kidobott, aktívan vigasztaltam. Hogy az élet megy tovább, és lehet, hogy nem is ez élete legrosszabb döntése. Csak akkor tértem magamhoz, mikor a riadt kisfiú két csók között megkérdezte, hogy azért néha felhívhat-e még, mondtam, ha kicsit is kedvel nem hív (engedelmeskedett, azóta sem jelentkezik). Akkor már kezdtem sejteni, hogy ez nem az a naiv és ártatlan srác, akinek mindig is hittem. Villám sebesen távoztam, majd 3 hónapig ittam, és utáltam magamat intenzíven. Aztán rá fél évre, a kedves ex kollégák interpretációjában, végignéztem, pontosabban hallgattam, hogy csinálja végig ugyanezt valaki mással.
Nincs konklúzió.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.27. 08:02:49
Brúnó_ 2008.05.27. 08:03:02
TuskóHopkins 2008.05.27. 08:03:13
Brúnó_ 2008.05.27. 08:03:44
TuskóHopkins 2008.05.27. 08:09:00
Persze... szerelem, meg versek.
Hogy is szokta mondani meg.mondom?
:-)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:10:22
ildacica 2008.05.27. 08:14:43
tuli _ 2008.05.27. 08:18:40
tuli _ 2008.05.27. 08:19:19
Lui_78 2008.05.27. 08:22:40
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:24:47
Miért is? Sorolom a gondjaimat:
"2005 nyarán, éppen a harmadik X-ben, tartós, kiegyensúlyozott bár inkább baráti-testvéri mint szerelmi kapcsolatban éltem. Prédikáltam mindenkinek, hogy igen így kell ezt csinálni, a válságok áthidalhatók, természetes, hogy az a tűz már nem úgy, stb."
Gondolom utána azt prédikálta, hogy az ilyen jó kapcsolatokat kell dobni a francba egy kis flört után.
"Ha már nyár jöttek a nyaralások, ki-ki a saját párjával utazott. A tengerpartról verset küldött sms-ben, én barom meg a lelkem minden bugyrát feltáró e-mailekben tájékoztattam arról, hogy megőrülök érte."
Gondolom ezekről a párja is tudott akit közben hülyített ezerrel ha nem...
"A nyaralása alatt nagyjából lenulláztam a párkapcsolatomat, és számomra egyértelmű volt, hogy csak egy szavába kerül és ugrok."
Nyaralni elmegy vele aztán dobja a francba a párját. Volt már ilyen story a másik aspektusból és nem pici MNK-zás lett belőle!
"Nincs konklúzió."
De van, nem csak a pasik dobják félre a párkapcsolatukat akkor ha kangörcsöt kapnak.
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.05.27. 08:24:48
Bizony. Így van.
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:25:27
Tilituli
Még egy apróság: nem a pasi írta a posztot...
portások kedvence 2008.05.27. 08:25:45
Na most erről amúgy mi a véleményetek? Működhet, vagy tuti ez lesz a vége?
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 08:26:17
szőke herceg, repkedés...
sejtette, hogy komoly sírás lesz a vége. oszt igaza lett!
TuskóHopkins 2008.05.27. 08:27:40
Nem erre szokták a "majom és az ág" analógiát használni?
Lui_78 2008.05.27. 08:28:23
Hózentróger 2008.05.27. 08:28:27
Közrejátszott az is, hogy a lánnyal mi sem feküdtünk le, mert nem akarta addig, amig megvan a párom. Szerintem ezért nem tudtam mellette letenni a voksomat, igy utólag.
Rogers · http://komfortzona.blog.hu/ 2008.05.27. 08:29:27
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:30:47
Nem, ez a "Bort iszik és vizet prédikál" iskolapéldája. Jaj de jó kapcsolatom van, mondja mindenkinek aztán egy laza flört után dobja is a francba. De mondok jobbat, aki tényleg büszke a kapcsolatára, az bele se megy ilyen helyzetbe, az nem kezd el flörtölgetni se.
2008.05.27. 08:33:44
(ez vmi ősi inka vagy üzbég név lehet, bár ízlelgetem még egy kicsit a kiejtését)
Így jár az aki túl jó nőnekl érzi magát, miközben nem az. Két szék közé ültél, de mindezt úgy, hogy te húztad szét a székeket, hogy legyen hely a fenekednek!
Én csak gratulálni tudok, ügyes vagy!!!
Ennyit azokról a kommentekről, hogy minden pasi szemét, lám-lám, van olyan is akit szivatnak pedig nem is szemét, egyszerűen egy szerelmes majom. (Ne feledjétek feleim, nem szabad szerelmesnmek lenni, mert oké, hogy totális jó érzés, de nem szabad! Ha túl jó arc vagy a lánnyal és mindent megteszel érte, mint átlag a szerelméért, akkor ki leszel rakva! És ez nem tipp, ez 120%)
A nyaralni vivős pár szemszöge itt a szakítós, a posztolóé közelben nem az inkább lúzer!
tuli _ 2008.05.27. 08:35:45
Szerintem csak hülye volt a lány, belezúgott a srácba, aztán szerencséje volt, mert olcsón megúszta.Van ám olyan, hogy az inkább baráti-testvéri párkapcsolatba bezuhan egy harmadik (nem kell lefeküdni vele, itt sem az történt) Fellángolás, aztán, ha észnél tud lenni az ember, még jót is tesz a kapcsolatnak.
Lui
Hosszú párkapcsolatnál nem ugrálunk azonnal, nem oly egyszerű az.
tuli _ 2008.05.27. 08:37:53
működhet, időnként a tartós párkapcsolat abba a fázisba jut, aztán újraépítik a felek.
soymilk (törölt) 2008.05.27. 08:38:51
forallmankind 2008.05.27. 08:40:52
ja működik lásd. fent! szintén lásd. fent az első olyan hódítóig aki kb komolyan is gondolja, az aktuális rögtön repül!!!! (jó esetben, rossz esetben párhuzamosan)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:41:25
Nem zúgunk csak bele valakibe úgy. Ahhoz nyitottnak kell lenni. Persze, csak úgy flörtölt a pasi neki, igaz? Francokat, ugyanúgy benne is ott volt a kisördög. Ne állítsuk már be áldozatnak.
storyline :) 2008.05.27. 08:42:17
Kurvára megérdemeltétek volna egymást. Arra azért még kíváncsi lennék, hogy hogyan zajlott a nullázás? Esetleg mindig fájt a fejed, vagy nem borotváltad és mostad?
Hm?
MNK!
forallmankind 2008.05.27. 08:42:42
de itt a hölgy nem volt észnél! csak egy szó azt úgy el lett volna hjtva a jelenlegi pasi mint a pi**a
Lui_78 2008.05.27. 08:44:26
Egyszerű az, csak az emberek bonyolítják...tapasztalatból mondom.
Jobb rögtön az elején azonnal túlesni a szakításon, mint leépíteni, mert azt a másik sokkal jobban megszenvedi, és nem is fair vele szemben.
tuli _ 2008.05.27. 08:45:18
én egy szóval sem mondtam, hogy a hölgy nem bolondult meg, azt mondtam, hogy még szerencséje volt, hogy nem is kellett, olcsón megúszta.
csak szidom a pasit is:))) meg persze őt jobban:DD
tuli _ 2008.05.27. 08:46:47
Helyzetfüggő. Egyébként, ha nincs gyerek, valóban az a korrekt megoldás, ha lép az ember, ha ott az idő.
forallmankind 2008.05.27. 08:46:48
"Közrejátszott az is, hogy a lánnyal mi sem feküdtünk le, mert nem akarta addig, amig megvan a párom. Szerintem ezért nem tudtam mellette letenni a voksomat, igy utólag."
jahhh persze! te kis innyenc! ha ezt mégegyszer elolvasod rájössz mekkora gyökérség!
Lui_78 2008.05.27. 08:47:39
Ha nincs gyerek? Szerintem a legnagyobb faszság amit el lehet követni, hogy a gyerek miatt marad 2 ember együtt....
:)
tuli _ 2008.05.27. 08:47:59
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:48:58
Teljesen egyetértek, csak a gyerek(ek) miatt nem szabad együtt maradni.
Hózentróger 2008.05.27. 08:51:02
erre már akkor rájöttem, nem kell hozzá elolvasnom mág egyszer. Gyökérség volt, hiba volt, tanultam belőle.
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:51:59
Minél több posztot olvasok itt, annál jobban kezdem elhinni, hogy tartós kapcsolatba belemenni ökörség, úgyis kib*sznak velünk.
tuli _ 2008.05.27. 08:52:09
nekem 3 gyerekem volt már, amikor egy kicsit megbolondultam, eszem ágában sem volt borítani. kivertem a fejemből a gaz csábítót:), (kb ilyenfajta volt, mint a posztban szereplő, és igen, ott sem volt szex, csak szédítés) összeszedtem magam, hogy a kicsit ellaposodott házasságunk rendbejöjjön, és mit ne mondjak, jót tett ez az egész, mert észbekaptam, mennyire fontos nekem a férjem. volt még pár jó évünk:)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:54:23
De nem építetted le a férjedet, tudtad, hogy mi a fontos, nem?
Mark
5 hónap gyökérség? Azért valld be, nem volt olyan rossz...
Lui_78 2008.05.27. 08:54:28
Ilyenkor meg kell nézni a Szemközti ablak című flmet.
:)
tuli _ 2008.05.27. 08:54:44
mint mindennek, van nagyon jó oldala is, meg kevésbé jó. a megfelelő alanyt kell megtalálni hozzá. egyébként meg honnan tudod, ne te fogsz e kib.ni a másikkal?
storyline :) 2008.05.27. 08:55:37
forallmankind 2008.05.27. 08:55:57
semmi baj! az egyik legjobb barátom tényleg innyenc volt és belekóstolt, aztán mondta hogy kösz nem (ja és én szerelmes voltam a csajba)! szal ő nagyobb bunkó volt no para! ettől még lehetsz jóember! ennek ellenére őt is bírom! :DDDDDDDD
Barakis (törölt) 2008.05.27. 08:57:01
Ha jól érzem magamat valakivel akkor vele vagyok, ha valami nagyon nem stimm akkor megyek tovább. Nem kell nekem harmadik, ismerkem azért már magamat.
céerem 2008.05.27. 08:58:14
tényleg, működhet ez a barátok vagyunk, a láng elmúlt dolog? nekem még nem volt ilyen, ha már nem éreztem a kpcsolatot, léptem, azaz kiléptem belőle.
de mennyi ilyen van...
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 08:58:17
"Közrejátszott az is, hogy a lánnyal mi sem feküdtünk le, mert nem akarta addig, amig megvan a párom. Szerintem ezért nem tudtam mellette letenni a voksomat, igy utólag."
Ezt kár volt a végére odaírni, mert ezek szerint ha megdöngeted őt választod, ez elég primitív gondolkodás szerintem és hülyeség!
Attól mert beenged az ágyába ugyanaz a nő marad!
Hózentróger 2008.05.27. 08:58:21
storyline :) 2008.05.27. 08:59:07
Mark sem szereti a zsákbamacskát :D
tuli _ 2008.05.27. 08:59:34
Ja, én ilyenben mindig józan voltam, talán túlságosan is. a mérlegelés az én nagy jó, vagy rossz tulajdonságom:) már régóta mondogatom, hogy ilyenkor az esetek jó nagy százalékában illúzióba lesz szerelmes bármely fél. aztán, ha megnyerte, vigye, és egy idő múlva kiderült, hogy nemiseztakartamén:)
céerem 2008.05.27. 09:00:42
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:01:17
Emberfüggő! Volt egy hosszú kapcsolatom ahol nem volt lángolás, sőt még parázs sem, de a hölgyet még mindig nagyon kívántam. Ott úszott el a dolog, hogy neki kellett volna a szexhez a lángolás, így meg ment a levesbe. Mindán más tökéletes volt.
storyline :) 2008.05.27. 09:01:20
Mark Levinson
"Közrejátszott az is, hogy a lánnyal mi sem feküdtünk le, mert nem akarta addig, amig megvan a párom. Szerintem ezért nem tudtam mellette letenni a voksomat, igy utólag."
Ezt kár volt a végére odaírni, mert ezek szerint ha megdöngeted őt választod, ez elég primitív gondolkodás szerintem és hülyeség!
Attól mert beenged az ágyába ugyanaz a nő marad! "
Hát de nem. Ennyi erővel tarthatnánk magunkat ahhoz az ősi román szokáshoz, hogy nincs szex a házasságig....
Hózentróger 2008.05.27. 09:01:49
persze, hogy ugyan az. Csak mivel nem engedett be, berágtam, és otthagytam, utólag hálisten. De ha beengedett volna, akkor szerintem még jobban beleszerettem volna, és akkor már nem lett volna visszaút.
Bourbon 2008.05.27. 09:03:14
gargoyle 2008.05.27. 09:03:52
Lui_78 2008.05.27. 09:04:17
Ügyes kislány vagy te, mindig is mondtam:)
Kerti Fóka 2008.05.27. 09:05:22
gargoyle 2008.05.27. 09:05:40
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:06:39
Sose mennyiségre mentem hanem minőségre, monogám típus vagyok, csak a párom bírja az iramot. :D
céerem 2008.05.27. 09:08:04
Barakis
és az rendben van, hogy az ilyen "boldog" párkapcsolatban élő emberek osztják az észt azoknak, akik nehezen találnak párt?
szerintem ez általában szánalmas. együtt maradnak, mermérne, de mindegyik másra vágyik.
meg.mondom 2008.05.27. 09:08:41
Bourbon 2008.05.27. 09:09:18
..és jellemzően azért érzik ezt amiért képesek a "a folyamatos romantikus "udvarlós" állapotra".
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:10:18
Egyetértek.
storyline :) 2008.05.27. 09:10:39
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:10:39
Sajnos én pont most kifogtam azt a pasit aki ha kicsit harcolni kell lelép :(
Örülök hogy ti nem tennétek ezt!
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:10:59
A pasik nem is arra valók, hogy beszéljenek! :DDD
Lui_78 2008.05.27. 09:11:00
Beteg a világ:D:D:D:D
tuli _ 2008.05.27. 09:11:05
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:12:41
Kinek mit ér meg a párja.
céerem 2008.05.27. 09:13:02
nem szabad megbántani tekintettel az eltöltött időre?
és azzal nem bántod, hogy hazudsz neki és úgyis kiderül minden????
nugget 2008.05.27. 09:13:05
szar az ilyen szitu, a langyosból kinézve sokáig semmi se érdekes, de ha hirtelen valami mégis, akkor az tényleg életszakaszváltáshoz vezethet. itt a pasas volt lúzer meg disznó.
Bourbon 2008.05.27. 09:13:28
Bourbon 2008.05.27. 09:14:24
meg.mondom 2008.05.27. 09:14:55
Barakis: na de kérem...:)
tuli _ 2008.05.27. 09:15:13
forallmankind 2008.05.27. 09:15:20
na ez nem kell most, de azért szar egyedül! :)
tuli _ 2008.05.27. 09:16:25
Bourbon 2008.05.27. 09:17:05
Másrészt ilyen kérdésekre mindegyik azzal védekezik, hogy amit a szem nem lát... (ami egyébként a maga nemében még igaz is nagyrészt, bár ez az embertől függ)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:17:13
Nem tetszik az igazság? :D
tuli _ 2008.05.27. 09:18:27
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:18:45
Angel79 ez jópofa. Ne vedd személyeskedésnek kérlek, csak úgy áltlában mondom, hogy itt senkinek soha nem fordul meg a fejében, hogy a másik fél úgy érezheti, akár komoly mérlegelés után, hogy nem érdemes a másikért harcolni. Erre azt érezzük és valljuk, hogy ő egy geci, mert nem harcol értünk...holott....
ha ismernél minket, főleg őt akkor tudnád hogy nem erről van szó!
De mindegy, nem akarok magyarázkodni neked
Hózentróger 2008.05.27. 09:19:19
Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.05.27. 09:19:28
oltári nagy szívás, szenvedni fog egy ideig, mint a kutya, de ki kell verni a fejéből, pláne ha az is kapcsolatban él
ilyen helyzetekben valószínű ez a kevésbé rossz megoldás...vagy ki tudja
storyline :) 2008.05.27. 09:19:47
tuli _ 2008.05.27. 09:20:12
mindig a lelépős fél érzi, hogy a másik már nem érdemli meg, hogy érte harcoljunk.
Bourbon 2008.05.27. 09:20:39
Hózentróger 2008.05.27. 09:20:53
S.Z.I. 2008.05.27. 09:21:01
nem is tudok mitet mondogatni.
meg.mondom 2008.05.27. 09:21:01
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:21:23
és általában mindig utólag meg is bánja hogy lelépett, de olyankor már legtöbbször nincs visszaút
storyline :) 2008.05.27. 09:21:59
langyos víz ez valami olyan hogy együttlenni valakivel csak hogy ne legyünk egyedül!
na ez nem kell most, de azért szar egyedül! :) "
Mink még fiatalok vagyunk egy ellaposodott kapcsolathoz. :D
Lui_78 2008.05.27. 09:22:19
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:22:30
Néhány kapcsolatom rá is ment erre, mire rájöttem, hogy nincs életünk végéig tartó nagy szerelem. Hacsak nem az első randi után elüt a 3-as metró. Mert akkor van.
ez pont így igaz, de nem mindegy hogy ha elmúlt a szerelem mit érzel...
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:22:46
Igaz? Azt hittem felvilágosult társaság ez, de ezek szerint nem. :D
tuli _ 2008.05.27. 09:23:00
:))) azért nem árt, ha megfelelő az alany, jól kell kiválasztani, hogy megérje:DD
te terepjáró, ilyenkor nem tökmindegy, hogy a másik párkapcsolatban él-e? magunkkal és a saját párunkkal van elszámolnivalónk, vagy nem? de.
Bourbon 2008.05.27. 09:24:02
Tilituli, nyilván mindig az lép le aki már nem akar harcolni. A másik nem is érzi, hogy harcolni kell, de ez így a logikus. Pontosan nem értem mit szeretnél...
meg.mondom 2008.05.27. 09:25:11
A nők kihasználják a pasikat, nem?:D
Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.05.27. 09:26:03
azért nem mindegy, mert akkor tőle se lehet sokat várni, ő is csak menekül, tehát még az árnya se vetülf fel annak, h ebből bármi is lehet
vagyis mindenképp jelzés arra,h a saját háztájat kell rendbe tenni
tuli _ 2008.05.27. 09:27:10
"Pontosan nem értem mit szeretnél.."
világbékét:))))
arra írtam, hogy nem érdem kérdése a harc, hogy megéri-e valakiért küzdeni, hanem a saját önzésünket igazoljuk azzal, néha, hogy ezért már nem érdemes. de most, hogy így belegondolok, lehet, hogy hülyeség:))
Hózentróger 2008.05.27. 09:27:10
'ez pont így igaz, de nem mindegy hogy ha elmúlt a szerelem mit érzel... '
Igen. Én nagyon jól érzem magam, és bár már nem olyan, mint az elején, soha többet nem hazudnék neki, mert szeretem és tisztelem.
storyline :) 2008.05.27. 09:29:25
Bourbon 2008.05.27. 09:29:45
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:30:28
Nem feltétlen, van akit csak használnak szimplán. :D
Lui_78 2008.05.27. 09:31:04
Bourbon 2008.05.27. 09:32:06
Valakinek az elhagyása "küzdés nélkül" nem a saját önzőségünk igazolása...
tuli _ 2008.05.27. 09:32:30
így van, a konklúzióval egyetértek, mindenkinek a saját házatája...
dövan
nem csak a végén, a közben levő dolgoknak is lehet örülni, csak mi ezt hajlamosak vagyunk elfelejteni. hajlamosak vagyunk arra, hogy milyen jó volt akkor, meg milyen jó lenne majd, ha így, vagy úgy alakulna az életünk, és igen, közhelyes, de egyszerűen nem tugjuk megbecsülni a ma örömét. (kivéve a lángoló szerelmesek:))
Lui_78 2008.05.27. 09:33:36
Ez az élet.
:)
meg.mondom 2008.05.27. 09:33:57
csak hogy tudjam, te melyik kasztba tartozol? Férfibe vagy nőibe? :)
tuli _ 2008.05.27. 09:34:52
majdnem:)))
igen, nem csak, lehet, hogy teljesen érdemtelenre pazaroltuk az érzéseinket.
feco42 2008.05.27. 09:35:28
, de egyszerűen nem tugjuk megbecsülni a ma örömét. "
Pedig ezt kene kurvara megtanulnia mindenkinek!
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.27. 09:36:14
mekkora arc a foszer, kidobja a csajt, es meg ot vigasztaljak. tud valamit :D
ez aztan nem babbal gurit :D
peace
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:36:42
Fogalmam sincs, mióta kizártak az emberek halmazából azóta ez fogós kérdés. :D De pasi vagyok, a férfi azért erős lenne rám. :D
tuli _ 2008.05.27. 09:37:21
egy-két nagy pofon az élettől, ha nem öl meg, megerősít, és mindjárt tud örülni az ember a csicsergő madaraknak, meg egy kedves mosolynak a boltban:)))
feco42 2008.05.27. 09:38:54
azert ugy tunik ez az oktatasi modszer nem mindenkinel valt be :)
Bourbon 2008.05.27. 09:39:29
Érdemtelen...jó megfogalmazás...és baromira jellemző a nyugati kultúrára, nem? Befektetek, hogy megtérüljön. A cél nem az, hogy szeressek és szerethessek, hanem, hogy ÉN szeretve legyek. Persze ez nekünk tök természetes...
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.27. 09:40:07
mennyire igazad van, tapasztaltam ismeroseimen, hogy elfelejtenek orulni aprosagoknak, a mosolyrol mar nem is beszelve...
tuli _ 2008.05.27. 09:40:28
ja, tényleg, most, hogy így körülnézek, jó sok gonosz hülye is lett ettől. akkor nincs recept:DDDD
Lui_78 2008.05.27. 09:41:03
Szerintem az ember rájön (jó esetben), hogy sokkal jobb adni mint kapni...
Nekem 28 évesen sikerült rájönnöm.
:)
Lui_78 2008.05.27. 09:42:00
Én mennyire örülök annak, ha reggel felkelés után nem fáj semmim...:)
feco42 2008.05.27. 09:42:26
Befektetek, hogy megtérüljön. A cél nem az, hogy szeressek és szerethessek, hanem, hogy ÉN szeretve legyek."
Befektetes az igaz..de itt pont a "szeretek" a befektetes es az "engem is szeretnek" a hozam...legalabbis idealis esetben
feco42 2008.05.27. 09:43:30
feco
ja, tényleg, most, hogy így körülnézek, jó sok gonosz hülye is lett ettől. akkor nincs recept:DDDD "
Kar, kellemesebb hely lenne ez a bolygo ha mindenki megtanulna :)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:44:40
Befektetes az igaz..de itt pont a "szeretek" a befektetes es az "engem is szeretnek" a hozam...legalabbis idealis esetben
Ami ugye nem létezik.
tuli _ 2008.05.27. 09:45:19
érdemtelen. aki érdemtelen rá, arra önvédelemből nem pazaroljuk azt az energiát, amit arra érdemesektől vennénk el, mert az arra érdemeseknek is szükségük van rá.
Lui_78 2008.05.27. 09:45:37
:D
Rebelde 2008.05.27. 09:45:42
Annyit kérdeznék a csajtól, hogy megérte?Volt ennek valami értelme?
Három hónapig piál utána...szánalmas
feco42 2008.05.27. 09:45:44
Ami ugye nem létezik."
De lehet kozeliteni hozza, vagy legalabb megprobalni!
Bourbon 2008.05.27. 09:46:13
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.27. 09:48:10
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:48:49
Aki piába menekül az meg is érdemli
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:49:10
Feco42
Próbálkozni a kiskutya szokott, vagy van vagy nincs. Legtöbbször nincs.
Bourbon 2008.05.27. 09:49:34
Hopi Bond 2008.05.27. 09:49:39
aranyhaj merre? :D
Hopi Bond 2008.05.27. 09:50:25
tuli _ 2008.05.27. 09:50:27
semmin nem segít, de sajnos a legjobb feszültségoldó. ez a csapda:(
Lui_78 2008.05.27. 09:51:01
Aranyhaj tuti megmondaná a frankót:)
tuli _ 2008.05.27. 09:51:23
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:51:32
tuli _ 2008.05.27. 09:52:02
:DDDD
feco42 2008.05.27. 09:53:11
Feco42, pontosan értem a biznisz lényegét. A felvetés lényege pont az volt, hogy mennyire durva alapvetően az, hogy így kezeljük az érzelmeinket..kvázi üzleti alapon. Persze én pont ugyanígy élek, tehát nem a pálcatörés a lényeg. "
Igazad van, durva hogy uzletnek kezeljuk az erzelmeket, de abban az ertelmezesben amit en irtam, legalabb benne van a lehetoseg hogy mi is jol jojjunk ki az "uzletbol" meg az "uzlettarsunk" is
Rebelde 2008.05.27. 09:53:36
inkább tedd fel a kérdésedet:)))
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.27. 09:53:48
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 09:54:53
Aki szerelmi bánatra iszik az hülye. Az alkoholt önmaga miatt kell fogyasztani! :D
Én csak akkor szeretek iszogatni ha jó kedvem van és jó a társaság :)
lásd parázs két hete :)
ugye senki sem látta mennyit ittam :)
feco42 2008.05.27. 09:54:54
Feco42
Próbálkozni a kiskutya szokott, vagy van vagy nincs. Legtöbbször nincs."
Es ha nincs, akkor ulunk es sirankozunk hogy nincs?
Akkor inkabb leszek kiskutya es probalkozok:)
forallmankind 2008.05.27. 09:56:57
Lui_78 2008.05.27. 09:57:24
Én mindent láttam ehehe:)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 09:59:01
Én mindig, sőt nekem még társaság se kell, de én alkoholista vagyok.
Feco42
Én meg nem szeretném a szerelemet az életembe kb 30 évig, Jobb nélküle, kevesebb a gond.
forallmankind 2008.05.27. 09:59:19
én nem voltam ott, de mesélték, hogy nagyon oda tetted magad! :DDDDD
feco42 2008.05.27. 10:00:19
Én meg nem szeretném a szerelemet az életembe kb 30 évig, Jobb nélküle, kevesebb a gond. "
It's your business :)
tuli _ 2008.05.27. 10:01:14
jó az a sarokban ülni és búslakodni... :)
Barakis (törölt) 2008.05.27. 10:02:19
Akar a franc búslakodnim, azért teszek is ellen, csak az ált. sokkal roszabbul sül el! :D
Hopi Bond 2008.05.27. 10:02:46
Hopi Bond 2008.05.27. 10:04:00
Barakis (törölt) 2008.05.27. 10:04:33
tuli _ 2008.05.27. 10:06:06
Tilituli, majdnem? Ez olyan, mint, hogy én csak a hangom miatt nem lettem énekes? :-D
:DDD Majdnem:) Bár ahogy belenéztem a mostani szépségkirálynő választásba, hát, itt az utcán látok szebb lányokat.
Barakis
:)
tuli _ 2008.05.27. 10:07:34
Hopi Bond 2008.05.27. 10:08:04
tuli _ 2008.05.27. 10:08:53
Bourbon 2008.05.27. 10:09:03
www.youtube.com/watch?v=L-ZzYalBI-c
Hopi Bond 2008.05.27. 10:09:11
Hopi Bond 2008.05.27. 10:09:58
tilituli: na jó, de az esőerdő a lényeg, mert addig világbéke sem lesz, erre rájönnek majd a kommunikáció-média órákon :DDDD
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.05.27. 10:11:16
"a lelkem minden bugyrát feltáró e-mailekben tájékoztattam arról, hogy megőrülök érte"
Micsoda kíméletlen õszinteség! Vajon ez minden, ami a bugyrokban lakott?
"A nyaralása alatt nagyjából lenulláztam a párkapcsolatomat"
Pedig érintetlenségrõl gondolom szó sem volt. Tényleg, arról nem hallottunk, hogy reagált erre a subickos lelkû az õszinte, mély bugyrokat feltáró ímélekre. Csak nem gondolta végig, hogy egyszer vele magával is így bánhatsz?
"számomra egyértelmű volt, hogy csak egy szavába kerül és ugrok"
Hiába na, ez az igaz szerelem! Talán több villantással többre jut a projekt.
"Villám sebesen távoztam, majd 3 hónapig ittam, és utáltam magamat intenzíven."
Most kezdem észrevenni, hogy nem is egyszerû problémamegoldó hõsnõ jutott osztályrésznek, hanem egyenesen egy igazi válságmenedzser. Micsoda technikák! Anyám, ha ezt Quentin olvasná, tudná, mi legyen a Kill Bill 3-ban.
"Aztán rá fél évre, a kedves ex kollégák interpretációjában, végignéztem, pontosabban hallgattam,"
Annak a gazfickónak is szemet szúrhatott a diszkréciód.
"hogy csinálja végig ugyanezt valaki mással."
Eszembe jutott közben, hogy mi van, ha egyszerûen csak makacsul mindig az ilyenekre bukik. Tudod. A diszkrét, önelfojtó, önzetlen, õszinte bugyorkiöntõkre. Amerikai jogászok állítólag erre azt mondják, hogy BDI. Bitch Deserved It. RSZP jó lesz magyarul?
A plátói szerelmeket szeretem. Szerelemmel. Ezért is szoktam unott napjaimban végigjárni a társkeresõ szájtokat. Hogy ugyanezt halljam. Persze hallgatok róla, ki mit mond. Úgysem lenne változatos.
Sohasem akarnék olyan személlyel ébredni, aki szólt csak egy rossz szót is az expartnerérõl.
Ez a levél ékes szép példája az egós-önigazolós viszonyoknak, vagy majdnem-kapcsolatoknak. Muníciónak mindegy, mi jut, csak éghetõ legyen. Hát elég égõ.
Bourbon 2008.05.27. 10:13:18
Borzasztó volt. Gáz sminkek, igénytelen estélyinek csúfolt bikinifelsős ruhák Szpírsz kapitánytól...2 lúzer műsorvezető, szánalmas produkciók és összesen 2 említésre méltó lány...akik persze nem nyertek semmit.
tuli _ 2008.05.27. 10:14:08
hát, miután kommunikáció-médiát már akárki taníthat, biztosan megoldják a kérdést:) Kiszel Tündi tananyag, nemsoká taítani is fog:)
Bourbon 2008.05.27. 10:17:36
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.27. 10:17:41
Suna-Baby08 2008.05.27. 10:18:40
Nagyon fontos, hogy ha valaki iránt érez valamit az ember, akkor azt mondja el, mutassa ki, vállalja fel... mert ha nem, késő lehet!
Hopi Bond 2008.05.27. 10:19:02
forallmankind 2008.05.27. 10:19:06
ez kurva jó volt! :D
Rebelde 2008.05.27. 10:19:33
tuli _ 2008.05.27. 10:20:05
te egyiket sem szeretted, csak két szék közül a pad alá estél:(
tuli _ 2008.05.27. 10:21:21
ez általánosítás:DDDD
Bourbon 2008.05.27. 10:21:30
Hopi Bond 2008.05.27. 10:22:10
Rebelde 2008.05.27. 10:22:13
nem is:))
Hopi Bond 2008.05.27. 10:23:24
Rebelde 2008.05.27. 10:23:51
majd, ha fagy...:)
egyébként Debreceni TV-n annó jó kis helyi szépségversenyek voltak, nagyon jól szórakoztunk ám...:)
meg.mondom 2008.05.27. 10:24:56
Hopi Bond 2008.05.27. 10:24:58
tuli _ 2008.05.27. 10:25:28
felvételi kérdés:
fejtse ki a hopi tézis szerinti összefüggést az esőerdők megmentése és a világbéke viszonylatában történő események láncolata közötti kapcsolatot :DD
Suna-Baby08 2008.05.27. 10:25:47
honnan szeded, hogy két szék között vagyok a pad alatt?
Hopi Bond 2008.05.27. 10:26:22
Hopi Bond 2008.05.27. 10:27:12
nyalifalibiszibaszi 2008.05.27. 10:27:41
tuli _ 2008.05.27. 10:28:05
igen? és?:DD
Lui_78 2008.05.27. 10:29:52
Beszédes nick:)
Hopi Bond 2008.05.27. 10:30:42
vagy a másik: fejtse ki a férfiasság és a nőiesség felfedezhető jegyeit a saját axiómarendszerében, különös tekintettel a rövid haj és a rövid farok ízlés- és funkcionalitás beli ellentetjére. plusz pontokért fogalmazza meg a reductio ad absurdum axiómatikus feltételrendszer működési elvét az előbb vázolt példákon. :D
feco42 2008.05.27. 10:32:12
vagy a másik: fejtse ki a férfiasság és a nőiesség felfedezhető jegyeit a saját axiómarendszerében, különös tekintettel a rövid haj és a rövid farok ízlés- és funkcionalitás beli ellentetjére. plusz pontokért fogalmazza meg a reductio ad absurdum axiómatikus feltételrendszer működési elvét az előbb vázolt példákon. :D "
Ez pontosan hogyan kapcsolodik a poszthoz? :)
tuli _ 2008.05.27. 10:32:29
tök jó, a plusz pontos még kevésbé volt érthető, mint az én tételem:)))
na, akkor már van 3 feladatuk:))
meg.mondom 2008.05.27. 10:33:18
A posztolónak meg annyit üzennék, hogy a pasi csak le akart fektetni, mivel nem sikerült, így vége lett, ennyi... A szakítós jelenet azért kellett, hogy ne őt érezd hibásnak a szakításért.
Ez le van írva a "pasik könyvében/kódexében, én is onnan tudom:)
tuli _ 2008.05.27. 10:33:52
akkor félreérthető volt a fogalmazásod. olvasd el légyszíves, és lehet, hogy rájössz, miért:)
Sapped girls don't say no 2008.05.27. 10:34:42
Hopi Bond 2008.05.27. 10:35:41
forallmankind 2008.05.27. 10:38:47
na! újra itt? új meló van már? segítsek? de komolyan! szeretői státuszt remélem már hanyagolod :)
nyünyüce 2008.05.27. 10:41:51
Hopi Bond 2008.05.27. 10:42:22
storyline :) 2008.05.27. 10:43:41
...Bár ahogy belenéztem a mostani szépségkirálynő választásba, hát, itt az utcán látok szebb lányokat...
"
Ott visítottam a röhögéstől a tévé előtt, a világbékát követelve. Annak ellenére amúgy, hogy igazából ez a fajta nő nem hoz lázba, azért egyszer blokkolnék egy ilyet csak úgy kíváncsiságból, hogy mégis, tud-e valamit azon kívül, hogy "szép".
Ami még fájt, hogy úgy rémlett, hogy a 3 kiválasztottból kettő ilyen-olyan féligmagyar-származású volt. Semmi bajom az idegenekkel, de magyar szépségversenyen válasszunk már tényleg madjarpitsákat.
peca1000 2008.05.27. 10:44:30
tuli _ 2008.05.27. 10:44:38
"Suna na! újra itt"
nem vagyok képben, tudnom kéne valamit? :)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 10:45:53
a blogodon említetted, a "perszonálempíria" az, amivel foglalkozol. sejtettem, hogy ez valami deviáns dolog lesz, így rákerestem a guglin a perszonálempíria szóra. Az eredmény meglepett! :D
mi ez? valami APOKRIF tan?
(egyébként köszi, mindig szívesen olvaslak, de ezt Te is tudod)
tuli _ 2008.05.27. 10:46:01
nem vagyok én rasszista:)))
meg.mondom 2008.05.27. 10:50:28
Maximum az irígység szól belőletek, hogy egyse volt meg.
Dövan-nak adok abban igazat, hogy ha magyarok vagyunk, akkor miért nem magyar(fehér) leányzót választunk szépségkirálynőnek, miért félvért?! Nem vagyok rasszista, még mielőtt valaki azt mondaná.
forallmankind 2008.05.27. 10:50:36
tilituli
már nem rémlik h Sunca posztolt vagy csak kommentekbe írta a múlt 7en, de ő bizony már 8éve szerető3.!
de sajna nem tud lekattani a csókáról mert egy a melóhely!
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 10:51:39
Tessék: mind a férfiak, mind a nők java - mondjuk ki: bő 80-90%-a - nem úgy vált partnert, hogy előbb lezárja a régit, szépen elrendezi a dolgokat és megy bele egy amúgy még eléggé bizonytalan kimenetelű, új kapcsolatba. Nem bizony. Előbb párhuzamosan fut mindkettő, majdha úgy látszik, hogy van reális esélye az új kapcsolatban a boldogságra, akkor vált. Addig pedig érvényes a mondás, hogy: "Hova variáljak!"
Amúgy good morning drágáim! :)
forallmankind 2008.05.27. 10:52:50
csak neeeem? te is ott voltál? csúnyák nem csak átlagosak! én sajna csak a csattanót láttam, de képek alapján volt 3 kedvencem és egyik sem volt benne a final5-ban! szar a zsűri! :)
Suna-Baby08 2008.05.27. 10:53:26
gatterka: igen, újra itt...
tuli _ 2008.05.27. 10:53:53
én nem vagyok irigy rájuk, nekem egyik sem kellett volna:)) még azt sem mondanám, hogy csúnyák, csak többsége semmilyen.
gatterka
köszi, abból kimaradtam
gyules 2008.05.27. 10:54:02
meg.mondom 2008.05.27. 10:55:21
nem voltam ott, csak néztem.
Amúgy egy közeli ismerősöm tanította őket angolra a táborban:)
Nekem 2 kedvencem volt, az egyik második lett:)
Hopi Bond 2008.05.27. 10:55:22
gatterka: erről van szó :D pokolian jól védtél, hát transzba is esett a nemzet :D hölgyeim, egy igazi sztár van közöttünk :DDDD
te figyu már, és a birodalmi lépegetőt milyen volt vezetni? :D nem túl kemény főnök az a Darth Vader gyerek? :D
manna: na most akkor téged is felnégyel az inkvizíció ezért az arcátlan általánosításért :D
Rebelde 2008.05.27. 10:56:05
izlések és pofonok...amúgy nem vágyom rájuk, tényleg:))
meg.mondom 2008.05.27. 10:56:25
puffancs 2008.05.27. 10:58:03
pial szakitas utan. nyilvan hanyt is magatol :) szegeny...
legalabb akcioztak volna egy jot
Hopi Bond 2008.05.27. 11:00:02
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 11:00:15
Ha a kapcsolat már csak langyos, akkor könnyebben megy az átlépés az újba. Ha meg működik még, de jön egy új, izgalmas, akkor az okozhat nem kevés feszültséget, de attól még simán lép az ember, és nem csak ártatlanul pislogva. Pont.
Suna-Baby08 2008.05.27. 11:00:53
Bourbon 2008.05.27. 11:01:40
:-)))
..azt meg felejtsük már el, hogy ha egy palinak nem tetszik egy nő, akkor azt csak azért mondja, mert nem tudja megtudni!
forallmankind 2008.05.27. 11:02:01
vagy csak nem sikerült taláni 20 olyan lányt akik 18< évesen nem tudják elmondani majd esetleg külfildiában in english, hogy ki ő? honnan? miért? és hogyan akarja elérni a világbékét! gratulálok! (bár az tény h volt ilyen szépségkirálynő) :D
Hopi Bond 2008.05.27. 11:02:27
engem amúgy nem érdekel a dolog, csak felnagyítom a semmiségeket, hogy látszódjon mekkora nagy orbitális ökörség :DDDDD
Bourbon 2008.05.27. 11:04:44
Nem megtudni, hanem MEGDUGNI! :-)) Elnézést!
Hopi Bond 2008.05.27. 11:06:37
Bourbon 2008.05.27. 11:10:01
Meg kinek hiányzik a tavalyi mittudoménmi szépe, aki németül kente az interjút, hogy Ich mag Balaton. Im Balaton können wir schwimmen und flughafen... :-)))
Gyakoroljanak csak!
feco42 2008.05.27. 11:10:08
gatterka: save the rain forest and world peace! :D ennyit kell benyalni és mehet a menet :D de vihetünk bele egy kis extravaganciát és: 'sauver la forêt tropicale et paix universelle' :DDD na ezzel már lehet menni a színpadra :DDD "
Es ezzel a felkeszultseggel, te miert nem indultal?:)
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.05.27. 11:10:41
Hopi Bond 2008.05.27. 11:11:20
Bourbon 2008.05.27. 11:12:25
Hopi Bond 2008.05.27. 11:12:38
feco42 2008.05.27. 11:14:27
"Hopi Bond 2008.05.27. 11:12:38
feco: sajnos a mellkasom kicsit szőrös, na nem nagyon, csak úgy dévid hásszelhoffosan, és nincs kedvem leborotválni :D és erre azt mondták, hogy az meg úgy nem túl szalonképes a képernyőn :DDDD"
fel kellett volna jelenteni oket: ez diszkriminacio! :)
petya a barátságos :) 2008.05.27. 11:15:14
A posztírót sajnálom, sajna vannak ilyen sztorik. Nagyon nehéz ám eldönteni, mikor mi a jobb, de én úgy látom, a langyos kapcsolatok hosszabb távon mindenképp kudarcra vannak itélve, szóval talán jobb is, hogy ez a (bár sikertelen) kisérlet véget vetett neki. Remélhetőleg hamarosan lesz sikeresebb is, valaki mással :)
kerikak 2008.05.27. 11:16:24
petya a barátságos :) 2008.05.27. 11:17:12
a te magabiztosságod már inkább zavar...
Lui_78 2008.05.27. 11:18:34
meg.mondom 2008.05.27. 11:19:27
suna: ő volt a kedvencem, hozz össze vele:)
hopi: csak fénymásold le, és add ide őket:)
Burbon: én is néztem, hogy arra célzol-e vagy sem:) azt hittem nem akarod kiírni azt a szót, hogy dugni:)
Hopi Bond 2008.05.27. 11:19:37
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.27. 11:20:23
Hopi Bond 2008.05.27. 11:20:45
Bourbon 2008.05.27. 11:20:55
Vagy te is szervezel arra a napra magadnak egy hostess castingot?!?
Hopi Bond 2008.05.27. 11:21:18
Hopi Bond 2008.05.27. 11:21:55
Bourbon 2008.05.27. 11:23:32
tuli _ 2008.05.27. 11:23:35
irigy vagy
Lui_78 2008.05.27. 11:23:57
Kemény dolgok ezek...:)
Hopi Bond 2008.05.27. 11:26:18
bourbon: az igaz, de ég a lámpa! :D
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.27. 11:26:28
tuli _ 2008.05.27. 11:26:30
szerintem nem fog:DD
Suna-Baby08 2008.05.27. 11:26:36
tuli _ 2008.05.27. 11:27:28
tudja ezt a metro is?:DD
Hopi Bond 2008.05.27. 11:28:32
kerikak 2008.05.27. 11:29:14
GSCS 2008.05.27. 11:31:24
tuli _ 2008.05.27. 11:34:25
szépségkirálynő kritizálás, hopi pörög, semmi különös:DDD
Hopi Bond 2008.05.27. 11:37:45
tuli _ 2008.05.27. 11:39:57
Rebelde 2008.05.27. 11:41:49
üjjé le:)))
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.05.27. 11:46:24
Hopi Bond 2008.05.27. 11:47:32
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 11:52:47
Azt hiszem, már kitárgyaltátok a posztot, de egyben még segítsetek nekem:
most akkor jobb lett volna, ha lefekszik a sráccal?
(csak mert a kommentekből nekem valahogy az jött le, hogy béna volt a csaj, hogy így nyűglődött, meg tisztességeskedett, meg őszintelevelezett, meg nullázta a lapos kapcsolatát.)
ja, és még egy: a srácnak mi volt a jó ebben? pasiban is van szűzkurva?
->szükségünk van a mindennapi betevő flörtre, hogy helyrebillenjen az egónk? vagy mi?
nyanyanya 2008.05.27. 11:52:58
petya a barátságos :) 2008.05.27. 11:57:14
1. most akkor jobb lett volna, ha lefekszik a sráccal?
2. pasiban is van szűzkurva?"
1. Szerintem nem lett volna jobb. Sőt.
2. naná, hogy van :D
forallmankind 2008.05.27. 12:02:20
hát ide, hova! vagy akkor most mi? :)
Rebelde 2008.05.27. 12:05:04
megértitek egymást:))))
storyline :) 2008.05.27. 12:08:24
1. most akkor jobb lett volna, ha lefekszik a sráccal?
"
1. Jobb lett volna, mert majd az orrára húzzák a pokolban a kihagyott lehetőséget.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:08:37
köszi
1. értem én, de akkor meg mindek a szarkazmus? na mindegy.
2. :O, nem tudtam. de úgy érted, ivarérett hímeknél is van? vagy csak a kisfiúknál? :D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:13:36
ja értem, akkor én most épp kihagylak téged, mert én marha, itt ülök és kvázi-dolgozom ahelyett, hogy veled henteregnék. (Te jó ég! mennyi "bűnömet" olvassák majd a fejemre a pokolban...)
vagy túllihegem a dolgot? ;)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:15:52
nem tudnak hatékonyan menedzselni, biztosan bölcsészek vagy hasonszőrűek
(És bizony a virágcsokor, kiadós szeretkezés, tengerparti séta a naplementében, kiadós beszélgetés egy eldugott helyen stb. mind-mind menedzselés)
Hopi Bond 2008.05.27. 12:17:31
nyanyanya 2008.05.27. 12:18:08
forallmankind 2008.05.27. 12:18:12
kurva jó menedzser vagyok! :DDDDDDDDDDD
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:20:53
:)
Bourbon 2008.05.27. 12:21:06
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:22:39
storyline :) 2008.05.27. 12:22:48
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:23:40
te most ütközteted a bölcsészeket a műszakiakkal?
az utóbbiak lehet, hogy jobb folyamatoptimalizálók és mind globálisan, mind részletekben jobb analitikusok, de az előbbiek talán jobban és többször élvezik a "menedzselés" outputját. vajon miért? eh.
Bourbon 2008.05.27. 12:23:53
Hopi Bond 2008.05.27. 12:27:17
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:27:40
Hopi Bond 2008.05.27. 12:28:45
feco42 2008.05.27. 12:28:56
andalúz kutya: akkor sem szép dolog és ezért belesütünk az almás pitébe :D "
Es az elelmiszerbiztonsag? :)
Bourbon 2008.05.27. 12:30:42
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:30:56
Hopi Bond 2008.05.27. 12:32:19
elanor: ez nem az a film :D de tetszik a gondolatmeneted :DDDDDDDDD
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:32:19
no ezt fejtsd ki bővebben, mert nekem kínai
Elanor: ezért kell közgazdásznak menni. ott megkapod a harmóniát (meg a gyomorfekélyt)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:32:44
nem tudom, téged ki kérdezett, mindnyájan tudjuk, hogy csak névleges a hatalmad, hiszen valójában az asszony irányít mindent. te! te papucs. :D
petya a barátságos :) 2008.05.27. 12:33:48
2. :O, nem tudtam. de úgy érted, ivarérett hímeknél is van? vagy csak a kisfiúknál? :D "
Csak a kisfiúknál, de ez nem korfüggő. Léteznek 60 éves kisfiúk is :D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:35:23
a közgazdászok nem is annyira stresszes emberek. legalábbis a vicc szerint ([...] a közgazdász nem vadászik elefántra, de meg van róla győződve, hogy ha kellőképpen megfizetik őket, az elefántok majd levadásszák magukat.)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:36:56
más nő pedig ebben a korban már boldog feleség és anyuka. valamit valamiért...
B Z · http://igy-tarts-szeretot.blog.hu 2008.05.27. 12:37:25
Hopi Bond 2008.05.27. 12:37:34
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:45:16
A pasikra is igaz, hogy vannak, akik csak a karrierben gondolkodnak és későn veszik észre, hogy nincs kinek átadni a nevet/céget.
És egy jó hír a nőknek, nem csak náluk van korhatár a gyerekvállaláshoz, ugyanis bebizonyították, hogy a sperma is öregszik, vagyis minél idősebb a pasi, annál kevésbé valószínű, h totál egészséges, életrevaló babája lesz.
a "boldog feleség és anyuka" arról megint regényt lehetne mesélni. a látszat néha csal.
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:45:48
nocsak vigyázz, Párizsban a Sansonok is hosszúéletűek voltak... (hhúúú ez olyan min0rity-s mondat volt, hogy beszarok :D)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 12:49:43
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.27. 12:54:15
csak az a kérdés/bonyolító tényező, hogy ki van elől/hátul, illetve alul/felül.
így megy ez.
Morgan le Fay 2008.05.27. 13:02:50
"Bourbon, elég rámenni egy társkeresőre, mit lát az ember: női többség 28-35 között, akik későn jöttek rá a titokra
más nő pedig ebben a korban már boldog feleség és anyuka. valamit valamiért... "
Vagy éppen válófélben van 10+ év házasság után. Rulez.
Mi lenne, ha nem általánosítanál? Nem mindenki találja meg azt akivel hosszú távra is lehet tervezni, és nem önhibájából.
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 13:04:52
Akkor állatok lennénk.
na de interneten ismerkedni... pff.. sosem értettem, mert más a pszichológiája
Kezdek fáradni, aranyhaj átvehetné a stafétát ---
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 13:09:23
Kutya ma megkapja az általánosítás különdíját tőlem :))
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 13:10:13
Lui_78 2008.05.27. 13:12:26
Majd én gondod viselem hehe:)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 13:17:22
Ha valaki létrehoz egy vállalkozást, ami nagyon jól működik, gyarapodik, leányvállalatai is lesznek, és 10 év múlva csődbe megy, akkor ki a hibás? A vevők, mert nem vették a terméket?
Vagy az euró, mert túl erős?
Nem inkább a menedzsment, mert nem vette észre, hogy másra van kereslet, ezért mást kell gyártani, másnak, más szerkezettel, csökkenteni kell az árfolyamveszteséget, osztalékpolitikát újragondolni, megfelelő forrásokat biztosítani stb.
Most gondold el ezt a szép allegóriát magadban emberekkel, házassággal stb.
Ugyanaz. A Te hibád. A Ti hibátok. Felelősséget kell vállalni.
(Mintacsaládból származom, ahol sosem volt válás, alkoholizmus, drogozás, dohányzás, öngyilkosság, depresszió, megcsalás, és mi is folytatjuk a sort. Így számomra elég érdekfeszítőek ezek a történetek, még meríthetek belőle...)
bagolybagoly 2008.05.27. 13:37:33
Morgan le Fay 2008.05.27. 13:44:24
„Ha valaki létrehoz egy vállalkozást, ami nagyon jól működik, gyarapodik, leányvállalatai is lesznek, és 10 év múlva csődbe megy, akkor ki a hibás? A vevők, mert nem vették a terméket? Vagy az euró, mert túl erős?
Nem inkább a menedzsment, mert nem vette észre, hogy másra van kereslet, ezért mást kell gyártani, másnak, más szerkezettel, csökkenteni kell az árfolyamveszteséget, osztalékpolitikát újragondolni, megfelelő forrásokat biztosítani stb.”
Na igen. Ebben bizony igazad van. De a házasság olyan vállalkozás, amit 2 ember működtet. És hiába vállalom mondjuk ÉN a felelősséget, ha a másik nem tudja/nem akarja.
De én nem ezt mondtam, hanem arra próbáltam célozni, hogy mielőtt még azt mondjuk, hogy a 28-35 éves nők a hibásak azért, mert egyedül maradtak, vegyük észre, hogy a párkapcsolatok 2 emberről szólnak. Manapság az emberek – a fogyasztók, férfiak, nők egyaránt – úgy gondolkodnak, hogy a régit nem érdemes megjavítani, vegyünk egy újat! Persze tisztelet a kivételnek.
„Ugyanaz. A Te hibád. A Ti hibátok. Felelősséget kell vállalni.”
Mit tudsz te rólam? Feltételezem, semmit. Azt sem, hogy adott esetben én voltam az, aki vállalta a felelősséget, de nem rajtam múlt. Két emberen múlik, vagy ahogy az angol mondaná: „it takes two to tango”.
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.27. 13:47:15
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 13:48:20
Bagoly, mit nekünk szemöldök borotválás!! Biztos az a baj velünk egyedülállókkal, hogy nem elég hosszú a hajunk :DDD
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 13:48:50
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 13:50:40
nem kell megbánni, csak elismerni a tévedést. hiszen a kudarc is egy nagyon hasznos információ
csupán elemezni kell a helyzetet. eddig csináltatok valamit valahogyan. nem jött be, mindmáig. ha így folytatjátok, eztán sem fog bejönni. ezért kell szemlélet váltani, és úgy nekiindulni a pasipecázásnak
sok sikert hozzá! (azért nem szerencsét kívánok, mert abban nem hiszek)
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.05.27. 13:53:50
ne vedd szemelyeskedesnek, de a FUN az annyit jelent, hogy: boldog, vidam... amit te akartal irni az nem mas, mint a FAN, vagyis: szurkolo, tamogato...
sorry, napi munkam velejaroja az angol nyelv hasznalata, es emellett nem fogok elmenni szo nelkul
Morgan le Fay 2008.05.27. 13:55:34
andalúz kutya
„csupán elemezni kell a helyzetet. eddig csináltatok valamit valahogyan. nem jött be, mindmáig. ha így folytatjátok, eztán sem fog bejönni. ezért kell szemlélet váltani, és úgy nekiindulni a pasipecázásnak”
Ja, hát biztos bennem van a hiba.:-)
Viszont, tudod, én nem pecázni szoktam a pasikat, jönnek azok csak úgy, maguktól is:-)
]Gabó[ · http://nekemnincs.blog.hu 2008.05.27. 13:59:04
xkcd.com/326/
amatőr grammarnáci, te! :))))
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.05.27. 14:04:35
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 14:06:13
mellesleg szinte többet használom az angolt (szakkönyvek, publikációk stb), mint a magyart, szóval ne félts Te énengemet! angolul nem szokásom hibázni :D
azért írtam FUN-t (móka), mert min0rity mókázni mert velem, és én meg jót mókázom az pszichológiai területen vett amatőrségén ;)
Morgan le Fay: akkor csücsöríts, ficánkolj, és harapj rá (a horogra)
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.27. 14:22:10
Neked is sok sikert az új "bizniszhez", legyen szó bármiről ;)
petya a barátságos :) 2008.05.27. 15:46:00
2xbagoly, nem erről van szó
nem kell megbánni, csak elismerni a tévedést. hiszen a kudarc is egy nagyon hasznos információ
csupán elemezni kell a helyzetet. eddig csináltatok valamit valahogyan. nem jött be, mindmáig. ha így folytatjátok, eztán sem fog bejönni. ezért kell szemlélet váltani, és úgy nekiindulni a pasipecázásnak
sok sikert hozzá! (azért nem szerencsét kívánok, mert abban nem hiszek)"
Elég érdekes hozzáállás. Nyilván, ha az életnek nem lenne más célja és értelme, mint a minden áron való partnerszerzés, akkor el is fogadnám az érvelésedet. Így egy kicsit ellenkezne minden porcikám.
Ráadásul mennyiben kell mást nyújtani? Elég a másfajta frizura, öltözködés? Vagy plasztikázni kell (hosszabb lábak, nagyobb mellek, kerekebb popsi...)? Vagy teljesen meg kell változni? Szeressék meg a mai nyálas popzenét, vagy legyenek emósok? Szeressék meg az análszexet? Vagy épp szokjanak le róla? Milyen a mai trendi pasipecás?
sys 2008.05.27. 16:50:57
petya a barátságos :) 2008.05.28. 12:15:55
petya: megint megmondtad a tutit :) sztem terjeszteni kéne azt a szoftvert, amit a fejedben van :) "
És ha még tudnád, hogy jóképű is vagyok! :P :D :D :D
(csak vicceltem, nem vagyok az)