Hogy ennek a hétnek is legyen súlya, ezért egy harmincon túli magánéleti válságot osztunk ma meg a férfi szempontjából, akinek sikerüt a bravúr, megtetszett neki a nő, aki másnak szült gyereket, de azért vele csinált közös céget, majd jött az ősi trükk, csak sokat kell vele lenni és akkor eljön a pillanat, amit köteleő kihasználni. A szerelem és a reménytelenség ádáz harcát vívja, hétfő van, jó reggelt.
Hello,
mintha olvastam volna, hogy harmincasok, gyerekkel, házzal, vagyonmegosztással fűszerezett
történeteit is várjátok. ezen felindulva osztom meg veletek mi történetünk általam ismert verzióját
- várva a véleményeket, ha publikus lesz.
Egyidősek vagyunk, a közös munkahelyünkön ismerkedtünk össze, húszas éveink elején. Azonnal
megszerettem, amint megismertem egy kicsit, talán mert egyszerre volt szép, idétlen, kedves, jópofa
- vagy mit tudom én. Úgy gondoltam ő is többet érez irántam mint haverság vagy később barátság, de
nem közeledtem férfiként hozzá az éppen tartó kapcsolata miatt (is). Kivéve egyszer. Küldtem neki név
nélkül virágot (ekkor már nem egy irodában voltunk), leírtam neki egy e-mail-ben hogy mit érzek, de
akkor zavartan el utasított, én meg ott álltam a lépcsőházban mint egy fasz - mert elé mentem a munkahelyre,
hátha...Ez kb. 1,5 évvel a megismerkedésünk után volt.
Ettől a közjétéktól függetlenül közös vállalkozást alapítottunk és pár évvel az alapítás után mindketten a
kizárólag cégben kezdtünk el dolgozni, így az egész napot együtt töltöttük.
Neki közben szegről-végről működött az a kapcsolata, ami még az előtt kezdődött, hogy találkoztunk volna,
bár voltak szakításaik - amikor én azért vergődtem, mert nem engem tekintett potenciális következőnek - meg
kibéküléseik. Az eltelt évek alatt persze nekem is voltak kapcsolataim, de 6 hónapnál senkivel sem húztam
tovább, elkötelezettnek pedig ritkán éreztem magam mással szemben.
Néhány éve szült - nem ment férjhez, de együtt éltek - de továbbra is szinte nap mint nap találkoztunk, mert
a munkától nem tudott teljesen elszakadni - nem is akart, én is kerestem az alkalmat, hogy a közelében lehessek
- néha úgy éreztem mintha a húgom lenne és vigyázom kell rá, néha meg majd' ráugrottam, annyira kívántam.
A kapcsolata, a gyermeke apjával zátonyra futott és szétköltöztek. Ezután még több időt töltöttünk együtt,
voltunk együtt nyaralni, közös program az ő családjával, megkedvelt a kiskölyök is. Az előző végleges szakítása
után pár hónappal egy színház, vacsora majd italozás után, megnéztük milyen a kilátás a lakásomból - ahol addig
nem járt - és csak reggel ment haza:)
Borzasztóan szerettem, de ő nem volt abban biztos, hogy én felvállalom a kapcsolatunkat, szeretem a gyerekét,
de viccelődött azon szüleivel, hogyan fogom megkérni a kezét, mikor lesz az esküvő, etc. Ezt nem tőle tudtam
meg később, hanem egy közös barátunktól.
Ekkor már mindketten biztos egzisztenciával rendelkeztünk - szép lakás a hegyen, új kocsi, etc. Mindkettőnk
anyagilag független volt, tehát a zseton nem nagyon játszhatott szerepet az érzelmeinkben.
Az én előző kapcsolataimhoz viszonyítva sokáig jól megvoltunk egymással - legalább is én azt hittem. Egy
nyárvégi hétvége után, amit külön töltöttünk, kerestem vasárnap este, de nem akart beszélni velem. Én erő-
szakoskodtam, hogy mondja el mi a baja, amitől még jobban felhúzta magát. Másnap találkoztunk a cégünknél,
de nem nagyon álltunk szóba egymással.
Néhány szar hangulatú nap után kihúztam belőle, hogy ő most egyedül akar lenni, nem akar elkötelezettséget,
felelősséget, de nem akar szakítani, elveszíteni. Ezt én nem nagyon értettem, nekem bináris agyam van...
Ebben a szar hangulatban eltelt néhány hét, semmi közös program, netán szex, csak munka. Én közben vergődtem,
hívogattam éjszaka, virágot raktam a székére, erőlködtem, hogy folytassuk és érdeklődtem a barátnőitől, hogy mi
lehet az igazi ok, mert azt nem hittem el amit mondott.
Ebben az időszakban ő is nagyon levert volt, nem tudott a munkára koncentrálni, türelmetlen, szétszórt volt - jobban
mint a sokéves átlag. Persze gyanakodni kezdtem, mert magas lett a céges telefonszámlája, ha "véletlenül" a gépéhez
mentem gyorsan lecsukta a nyitott ablakokat, etc. - szóval egyre inkább azt éreztem hogy titkol valamit, hogy van
egy harmadik...
Egyik este eléggé elkeseredve nekiálltam bizonyítékot gyűjteni, igazolni a feltevésemet. Hát könnyen ment... Feltörtem
a magán mail-boxát és a telefonját, elolvastam a magán levelezéseit a barátaival és egy másik hapsival amiért is arra a
következtetésre jutottam, hogy megcsalt, elárult, megalázott... Azonnal elmondtam neki telefonon, ebből elég komoly
veszekedés, meg részemről zokogás lett. Ő azt állította, hogy nem csalt meg és nem értem a helyzetet, azért nem mondta
el, mert tudta, hogy én nem "értékeltem" volna, ahogyan ő érezte, és hogy többé nem bízik meg bennem, mint férfiban.
Ezután éreztem magam a legszarabbul a kapcsolatban. Fingom nem volt arról, hogy kiszálljak teljesen, vagy próbáljak
barát és munkatárs lenni, mivel a munka is öszekötött. Sokszor veszekedtem vele azon, hogy menjünk szét teljesen,
adjuk el a közös érdekeltségeinket, vagy valamelyikőnk lépje ki belőle, mert én nem akarok a barátja, üzlettársa lenni,
mert nem bírom elviselni, hogy nem vagyunk együtt. Az ilyen vitából soha sem lett semmi, talán valójában én nem is
akartam elszakadni tőle. Ekkor már egyre inkább azt éreztem, hogy velük szeretnék élni, de közben azt is, hogy ez nem
fog összejönni...
Neki közben nélkülem is zűrös volt az élete. A kisfiú apja kellemetlenkedett, a kiskölyök mellett nem tudott igazán egyedül
maradni, elvesztette az egyik "lelki társát", sokszor volt ideges, nem tudott igazán kiegyensúlyozott lenni a sok mukahelyi
és magánéleti stressz miatt. És továbbra is függetlenségre vágyott.
A hülyeségem az égeszben még az, hogy ez jelenleg is így van, bár a kezdetektől sok idő telt már el. Nem tudok tőlük
elszakadni, pedig sokszor akarok. Próbálok neki segíteni, megoldani a magánéletét, levenni a terhet a válláról a munkában,
de néha az merül fel bennem, hogy kihasznál, és akkor kijön belőlem a bunkóság.
Volt egy rövid időszak amíg megint normális párkapcsolatban voltunk, de újra függetlenségi harc lett belőle. MIndketten jócskán
elmúltunk 30 évesek, és gőzünk sincs arról, hogy mit akarunk egymással, az élettel, mitől akarunk boldogok lenni, akarunk-e
fejlődni, vagy csak a pillanatoknak élünk...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
nyünyőke 2008.06.30. 06:02:45
még soha, tényleg, sohasem...
nyünyőke 2008.06.30. 06:03:18
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.06.30. 06:11:30
nyünyőke 2008.06.30. 06:14:50
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.06.30. 06:22:04
Egyébként tiszteletre méltó szerintem, ha el tudod fogadni a más gyerekét. Rengeted olyan embert ismerek (és itt talán magamat is bele értem), aki erre nem képes.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 06:49:51
Valószínűleg kihasznál, jó, hogy van egy biztos pont az életében.
Kurvapecér 2008.06.30. 06:50:30
mumin 2008.06.30. 06:56:10
Lehet, hogy a kutyaharapást szőrével mondás nálad is bejönne.
martiny 2008.06.30. 06:58:31
kiraaaaa 2008.06.30. 07:00:20
Azt hiszem le kell ülnötök megbeszélni a múltat.
Lezárni kapcsolatot.
Aztán tanulni a hibákból, s újat kezdeni,majd egyszer valkivel.
mumin:
"kutyaharapást szőrével mondás nálad is bejönne."
Ez csak kihasználása lenne egy másik embernek, s nem vezet sehova.
Ugyanolyan sazrság marad utána,mint most.
mumin 2008.06.30. 07:04:55
Csak azért írtam, mert nálam is ez van, nem tudom rendesen "feldolgozni", hogy nem kellettem a kiszemeltnek, és úgy érzem, akkor tudnám elfelejteni, ha jönne egy másik. Akivel végre jó együtt lenni, és akkor ő töltené ki a gondolataimat, nem a régi. Érted? Mindenféle kihasználás nélkül!!! Hm?
hoel 2008.06.30. 07:25:59
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.06.30. 07:39:08
Ugy erzem egy mezzel teli veremben vagy. A verem aljan ott a mez, ami neked tetszene is, de a mez nem akar teged. Kimaszni meg nem birsz, mert a falrol lecsuszol folyton a sok mez miatt. A kiut csak az lehet ha alagutat fursz. Remelem ertheto a felig sikerult metaforam.
storyline :) 2008.06.30. 07:43:39
storyline :) 2008.06.30. 07:45:01
Ebben csak az a szar dolog, hogy ilyenkor nehéz elhinni, hogy jöhet, vagy egyáltalán létezik jobb a kiszemeltnél. Aztán ki tudja, a sors útjai... de talán jobb először felejteni.
storyline :) 2008.06.30. 07:46:21
... A féltkenységgel kapcsolatban van egyébként egy story-m, a hét vége felé fog nálam megjelenni, ha gondolod, kukkants be, mert ilyet még nem láttál. "
Hol nálad?
K. Baldrick 2008.06.30. 07:50:40
Ha nem kérnek a segítségedből, ne segíts!
Ha nem kérnek a szerelmedből, ne tukmáld a másik félre
Ha több a fájdalom a kapcsolatotokban mint amennyit te egészségesen el tudsz viselni, próbálj meg kilépni belőle.
Lehet, hogy jót tenne egy kis egyedüllét. Szerintem a „kutyaharapást szőrével” csak akkor működik ha egy kicsit már eltávolodtál a kolleginától.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy huzamosabban boldogtalanok legyünk.
kiraaaaa 2008.06.30. 07:57:44
Értem én,de ez a csöbörből vödörbe lenne nem?
Előbb zárja le az ember lánya/fia a múltat,rendesen, legyen egyedül egy kicsit, élje az életét, állítsa helyre önbecsülését, aztán,ha már kellő messzeségbe került a múlt, akkor jöhet az új kapcsolat.
ÉS talán Dövannak is igaza van, hogy nehéz abban hinni, hogy talál az emebr igazi társat, nemcsak feljtőt.
BAldrik: kinek mi a boldogság?
A posztoló meg leszálhatna csajről,mert ez egy kicsit zaklatásos jellegű néhol.
mumin 2008.06.30. 08:05:38
össze-visszagépelek:))) 2008.06.30. 07:57:44
Én nem hiszem, hogy találok normális partnert, már nem is reménykedem. Én lezártam a sráccal, csak egy helyen lakunk, sokszor látom, és akkor mindig eszembe jut, hogy nem lett lezárva, nem tudom, mi volt a gond velem. Ez az, ami zavar.
Ördöggörcs:) 2008.06.30. 08:09:07
Hidd el, idővel már csak egy szép nosztalgikus emlék lesz, de hagyd, hogy az legyen. Ne erősködj, szerintem már nincs beleszólásod.
kiraaaaa 2008.06.30. 08:10:11
mumin 2008.06.30. 08:14:07
storyline :) 2008.06.30. 08:15:42
Legalább valami kisebb városban laksz, hogy még jobb legyen a szitu?
mumin 2008.06.30. 08:20:36
mumin 2008.06.30. 08:21:38
storyline :) 2008.06.30. 08:28:10
Tehát lehetséges egy olyan forgatókönyv, hogy posztoló kiszáll a csaj életéből, az meg majd beszed egy pasit, aki kitartatja magát, esetleg néha jól meg is veri, segit tönkretenni a csaj akkor már különálló vállalkozását aztán lelép.
Amúgy ennek a nőnek kifejezetten érdeke fenntartani ezt a viszonyt a posztolóval, mert tudja, hogy ha végképp nem jön be az élet, akkor a mai kedvenc irónk még mindig ott lesz, lehet, akkor már 4x évesen, egy elég jól elbaszott élettel. A magánvéleményem az, hogy a megajókurvaanyját az ilyen ribancnak. Mert lehet, hogy nem szándékosan nem tudja, hogy mit akar, de a helyzetet élvezi, és a posztoló vérét szivja, ráadásul azt tudhatja is, hogy jobbat és olyat, aki a gyerekét igy elfogadja, úgy sem fog találni.
Megérdemli az ilyen a törődést? Lófaszt érdemel! Azt meg feltételezem, hogy a posztoló azt akarná, hogy szeresse a nő. Ezt meg végképp nem lehet irányitani.
storyline :) 2008.06.30. 08:29:07
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.06.30. 08:33:05
Ez a manus nem sikeres ember...
Lunatica 2008.06.30. 08:34:10
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 08:43:03
Barakis (törölt) 2008.06.30. 08:44:38
A mailbox feltörés azért elég kemény dolog, mivel már bűncselekmény. :)
Elvileg. Gyakorlatilag 10 bíróból 1-2 ha megértené egyáltalán, hogy miről van szó. :D
storyline :) 2008.06.30. 08:45:33
Mert ez egy elég komoly történet. A csaj egy MNK.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 08:46:51
Ne túlozz, 1-2 is eléggé jóindulatú becslés. A "szakértők" a tutik :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 08:47:02
de néha az merül fel bennem, hogy kihasznál, és akkor kijön belőlem a bunkóság.
Kihasznál, és tudja jól, hogy nem tudsz megszabadulni tőle. Ha meg nem tudsz, akkor nem tudsz, ezt a döntést neked kell meghoznod, posztíró!
Barakis (törölt) 2008.06.30. 08:48:23
Ne túlozz, 1-2 is eléggé jóindulatú becslés. A "szakértők" a tutik :)
Igaz, úgy hallottam, hogy a "szakértők" javarésze kb 20-30 éve volt szakértő, ami azért egy picit necces...
Muha 2008.06.30. 08:50:53
storyline :) 2008.06.30. 08:51:42
"Ő azt állította, hogy nem csalt meg és nem értem a helyzetet, azért nem mondta
el, mert tudta, hogy én nem "értékeltem" volna,"
1: Tegye fel a kezét, aki értékelni tudná, hogy a nőt, akit szeret más kúrogatja. Azt hiszem ehhez a Dalai Láma nyugalma is kevés.
2: Simán el tudom azt is képzelni, hogy tényleg nincs kúrogatás, szerintem az én történetemben szereplő NŐt sem, aztán pedig a hozzáállása kottára ugyanez, mint itt, csak én ezt még az elején le fogom zárni valahogy.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 08:52:49
Volt egy eset amikor szerintük a Bonzy Buddy nevű malware is lopott program volt, és mutassunk róla számlát...Mutattunk róla security reportot. 20-30 éve is totál seggek voltak, most is azok, de azért tartják őket :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 08:55:22
btw: Volt egy remek szakításom szombaton! :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 08:57:02
:DDD
btw: Volt egy remek szakításom szombaton! :)
Mesélj! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 08:59:27
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:02:37
Ahogy látom baromira nem pörög a poszt, így feldobhatnád valamivel. MPG-vel meg ne törődj, éljenek a hősi halottak! :DDD
meg.mondom 2008.06.30. 09:05:28
Muha 2008.06.30. 09:06:09
itt is volt egy! Muhaahaaaa :)
Muha 2008.06.30. 09:09:26
mumin 2008.06.30. 09:09:49
mumin, az nem túl jó, nem ad túl sok terepet az új arcok megismerésére. Lehet próbálkozni interneten, de az meg....
Már nem is érdekelnek az új arcok sem.
Interneten? :) Ott is megszívtam már. :)
meg.mondom 2008.06.30. 09:14:17
A posztolonak uzenem: FUSSSSSS!!!
Mindig is ki fog hasznalni a csaj, es te mindig hagyni fogod, ennyi.
nashy
hol vagy?:)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:17:32
Dovan jol leirta az esetet.
A posztolonak uzenem: FUSSSSSS!!!
Szerintem meg tartson ki a posztoló, és idővel az övé lesz a nő. Ha mégsem, akkor segítek meggyalázni Andersen sírját...
mumin 2008.06.30. 09:17:58
Örülök, ha írsz kommentárt is. :)
ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.06.30. 09:22:23
meg.mondom 2008.06.30. 09:24:46
jo, mostanban van hozza kedvem:)
Barakis
en mar nem hiszek a mesekben. Csak szopatja magat, de o tudja:)
Ha mesz gyalazni, akkor szolj, mert en is megszivtam 1-szer 2-szer:)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:29:21
Mindenképpen! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 09:29:45
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:33:16
Beszélgettünk mindenféle semleges témáról, a barátnője pedig eléggé kétértelmű megjegyzéseket tett. Én lecsaptam a magaslabdákat, jókat nevettünk, a "barátnőm" is.
És ez már az elején se volt gyanús? Eh, tudtommal Te egy tapasztalt férfi vagy, és ezt bekajáltad? :DDD
TuskóHopkins 2008.06.30. 09:36:01
Eddig azt hittem, hogy a szakításhoz elég egy ember. De ha nem hagyják menni az embert az elég szar tud lenni.
(Legégett a vállam és nagyon fáj. :-) )
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 09:38:52
Nem akartam paraszt lenni, és hát eléggé tottyadt hangulat volt, gondoltam egy kis nevetés feldobja. Azt hittem ilyen a humora.
argent 2008.06.30. 09:40:02
de néha az merül fel bennem, hogy kihasznál, és akkor kijön belőlem a bunkóság."
Az sose vezet jóra, ha megpróbáljuk megoldani a másik porblémáit, ha megpróbáljuk rendbe tenni az életét. Sok esetben lepattanunk, de ha mgése, akkor hosszú távon képes kiüresedni a kacsolat. Bár itt ez aszem már megtörtént.
Ja, nem szép dolog feltörni más postafiókját, ahogy írtátok, de semmivel se rosszabb, mint hazudni a másiknak, titkolózni a párunknak. És mivel jelen esetben továbbvitte ez az ügyet, nem tudom ezért elítélni a posztírót. Persze mondhatjuk azt is, hogy attól hogy a másik követ dobott ránk még nem kell azt a követ visszadobni. Ez is igaz. De nem vagyunk tökéletesek.
"MIndketten jócskán
elmúltunk 30 évesek, és gőzünk sincs arról, hogy mit akarunk egymással, az élettel, mitől akarunk boldogok lenni, akarunk-e
fejlődni, vagy csak a pillanatoknak élünk..."
Szerintem lépj le legaláb két hétre valahová. Egyedül természetesen. És ne is hivogasd a csajt. Hogy legyen időd és lehetőséged nyugodtan gondolkodni. mehetsz Erdélybe egy hegyi házba, vagy akár egy csendes óceáni szigetre ahogy tetszik, lényeg, hogy kiszakadj a mindennapos létonm őt, mellettem van, nem tudok róla tisztán gondolkodni mókuskerékből. Remélhetőleg ha kicsit tisztul a kép benned lesz erőd megfelelően cselekedni... Sok siekrt.
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:40:43
Barátnő barátnője sosem kezd ki az emberrel a barátnő előtt. Az teszt. A lényeg az, amit a barátnő nem hall. Bár néha az is teszt. Eh, tesztelgetősek ezek a nők... :DDDD
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:43:36
Persze mondhatjuk azt is, hogy attól hogy a másik követ dobott ránk még nem kell azt a követ visszadobni.
Érdekes, hogy mindig azok vannak felháborodva a kutakodás miatt, akiknek vaj van a fülük mögött... A bizalmat nem csak elvárni kell, hanem okot is adni rá. A nő a bizalmatlanságra adott okot.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 09:44:29
drewbácsi anyukája (törölt) 2008.06.30. 09:46:19
"Vigyázz Jeff! Csapda!" :D
Ez a titkolt email meg telefon egy vicc. Én rohadtul elvárom, hogy felvegye a telefonom, ha alszom/fürdök/nem vagyok ott.
Nem az a normális?
argent 2008.06.30. 09:46:20
Érdekes, hogy mindig azok vannak felháborodva a kutakodás miatt, akiknek vaj van a fülük mögött... A bizalmat nem csak elvárni kell, hanem okot is adni rá. A nő a bizalmatlanságra adott okot. "
Ja ez igaz, én is ezt gondolom. Az általad idézett rész általános elméleti megállapítás volt.
. . (tör 2008.06.30. 09:47:56
Srác, ha megölted volna és megerőszakolod, már rég szabadulsz! Ebbe gondolj bele te szerencsétlen.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 09:48:40
Tesztelgesse azt, ami vele egykorú. :)
Elveszett Angyal 2008.06.30. 09:53:38
nem csinálunk egy összejövős blogot?
amolyan tetszik valaki, ez van,. hogyan jöjjek vele össze címűt...
Barakis (törölt) 2008.06.30. 09:54:55
Azt ne tesztelgesse, hanem ajánlja fel a köznép számára! :DDDDDDDDDD
Elveszett Angyal
Jó ötlet, díjaznám! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 09:56:54
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:00:26
Barakis, szabad a csaj, hajrá :)
Elérhetőség vagy valami? :) Mondjuk a szabad kapacitásomat most teljesen lefoglalja valaki más....
Hopi Bond 2008.06.30. 10:00:49
. . (tör 2008.06.30. 10:03:21
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:03:25
Néha a magánélet is üzlet, pl: "két Cuba Libre után jössz-e velem haza, Édes?" :DDD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 10:07:47
Szerintem nem akarod megkapni :)
Hopi Bond 2008.06.30. 10:09:38
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:11:04
kisvi 2008.06.30. 10:12:41
A srácnak le kéne lépnie, szerintem teljesen, céget eladva.
A csaj csak azért tartja a hapsit, hogy legyen valaki talonban.
amúgy sziasztok.
Nard, jó szakítás :)
Tarajos Goethe 2008.06.30. 10:16:55
Mert beteg vagy és a helyzet egyre rosszabb.
Szállj ki a cégből,költözz el de mindezek előtt fordulj orvoshoz!
forallmankind 2008.06.30. 10:17:49
kóla+rum=Cuba Libre
:)
amúgy jóreggelt!
Dövan és Barakis már bemondták a frankót, én csak bólogatok egyetértően!
:)
Mascarpone 2008.06.30. 10:20:16
Bennem is. Ha gond van, csak visszanyúl Hozzád, hogy fényezd tovább a seggét.
Gyorsan tipli, és keress valaki mást!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:21:12
Elveszett Angyal 2008.06.30. 10:22:59
aszittem csak vicc, hogy rákérdezel a Cuba Librére.
te is liliomtiszta vagy:-)
Meridon 2008.06.30. 10:24:43
elmúltunk 30 évesek, és gőzünk sincs arról, hogy mit akarunk egymással, az élettel, mitől akarunk boldogok lenni, akarunk-e
fejlődni, vagy csak a pillanatoknak élünk..."
Tipikus XXI. századi ballada.
No ezért vallom én azt, hogy a számtalan előzőleges "tapasztalat", az "érett" életkor és a megteremtett egzisztencia nem feltétlenül biztosíték egy tartós párkapcsolathoz. Sőt, legtöbbször gátló tényezők. Valami egészen más ennek a titka:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 10:24:46
norindaa 2008.06.30. 10:25:03
Én, mint nagyon hasonló helyzetben lévő hölgy, azt javaslom - legalábbis nálam az válna be - ha pihentetnéd magad egy kicsit. Ne dumálj, ne parázz, ne veszekedj, tedd a dolgod, hagyd békén... adj neki időt, hogy rájöjjön, mit is akar. Te tudod, hogy Őt... lehet, neki egy kicsit tovább tart rájönni. Nem kell félned, ha nem veszekszel vele, majdnem 100% hogy melletted köt ki. Csak lássa, hogy Te stabil vagy.
2008.06.30. 10:25:13
Teljesen egyértelmű a felállás és addig így is lesz, amíg a posztoló el nem vág minden szálat a csajjal.
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:25:34
Igaz, jogos! :)
Kuglóf
Manapság az a menő, nem?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:26:31
(a szimpla rumos kóla)
Én sört szoktam inni :D
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:27:31
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:28:19
Értem, meghívhatlak kezdésnek egy sörre? ;)
Elveszett Angyal 2008.06.30. 10:28:24
szerintem Cuba Libre-ben fehér rum van, gatterka? te hogy tudod?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 10:28:37
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:30:39
Jégkockák
2 rész fehér rum
5 rész kóla
½ lime leve
koktel.idea.hu/cuba-libre
Elveszett Angyal 2008.06.30. 10:31:32
forallmankind 2008.06.30. 10:32:34
jaja
cola, fehér rum, lime, jég
nyamesz nyamesz :)
kisvi 2008.06.30. 10:34:03
forallmankind 2008.06.30. 10:34:35
h a pitsába ne lenne édes? :D
Elveszett Angyal 2008.06.30. 10:34:40
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:34:41
Nard, ha van benne lime, az javít a helyzeten, bár a fene tudja...:)
Nem szeretem a koktélokat :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:36:10
jadviga79 2008.06.30. 10:36:16
Ez a kutakodas eleg gaz, minden eszkoz a kezedben volt, hogy gyakorlatilag teljesen atmonitorozd a dolgait. Neked is ki van igy teljesen szolgaltatva, bizonyos szempontbol. En nem kezdenek veled. Ahogy mar irta valaki, az uzlet az uzlet, a szerelem pedig szerelem.
Ugyanakkor teny, hogy nem teszi le a voksat melletted es ez csunya dolog azok utan, hogy idonkent elfogadja a szerelmedet es minden egyebet.
Szerintem hagyd beken, mindent megtettel, amit lehetett, tarsd tiszteletben a donteset, lehet, hogy te is jobban jarsz.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 10:38:36
Nem iszom Cuba Libret, csak gondoltam az összeállításból hogy nem édes. Mai tai,zombie,long island ice tea, vagy skót whisky tisztán :) Sört férfi létemre gyűlölöm,ahogy a focit is :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:39:40
Nem szeretem a koktélokat :)
Tegnap vettem shakert és egy-két apróságot (pohár, kanál, etc), fizukor veszek tequliát és még egy-két apróságot és lehet hülyíteni a csajokat nálam tequlis sunrise-al...
Találós kérdés: melyik a kedvenc koktélom? :DDD
Ro3 2008.06.30. 10:41:18
Ha lelép, akkor meg az lesz (az eddig leírtak szerint), h az MNK jár jól, mert nyilván a vagyonelosztásnál majd nem akar kitolni vele a srác, aztán ott is pofára esik. Szerintem a csajt kéne kirakni az üzletből.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:42:12
....a molyírtó?
ööööööö....
.... a pina colada?....
áááá....csak nem a tequila sunrise???
Sir Galahad 2008.06.30. 10:42:14
MNT (minden nő tesztes:))
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:43:29
Pina colada se rossz, de a T.S. a kedvenc. :) Bár Horváto.-ban ittam valami Hawaiian nevű koktélt, az se volt rossz, de ami receptet találtam eddig róla, az tuti nem az volt... :(
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:43:50
Több ilyet ismerek :)
forallmankind 2008.06.30. 10:44:13
a sört és a focit is szeretem! long island, ha az x-elésre megyek rá, whiskey pedig bourbon vagy tennessee energiaitallal! :)
jadviga79 2008.06.30. 10:46:02
kezdjuk ott, hogy a pasi kajtatott a no utan kezdetektol fogva, amit a csaj az elejetol fogva nem akart. Mindekozben kozos ceget is alapitottak. Miert is ne? Ha valakivel jol tudsz egyutt dolgozni es jol kijottok, logikus.
Aztan jott egy pont, mikor a csaj beadta a derekat es szerelmi kapcsolatot kezdett a posztiroval. Most meg ugy tunik, hogy nem akarja folytatni. Meg lehetne ezt oldani erzelmek belekeverese nelkul?
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:46:33
jadviga79 2008.06.30. 10:46:40
Ro3 2008.06.30. 10:46:42
TSt múltkor feketekalapos Sierrából csináltam. Hmmmm
Elveszett Angyal 2008.06.30. 10:47:26
kisvi 2008.06.30. 10:47:49
Ro3 2008.06.30. 10:48:21
rozottnak lennie, mert ő valamit titokban kavar a háttérben, szvsz másik pasival. Mondja meg kerek perec, h nem.
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:48:33
marmint az uzleti reszt...
Nem, már biztos hogy nem. A csaj bármikor kihasználhatja a pasit az érzelmein keresztül. Baromi veszélyes szitu ez már.
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:49:57
Mondja meg kerek perec, h nem.
Aha, ezek után ezt fogja tenni. :DDDDDDDDDDDDD
bagolybagoly 2008.06.30. 10:49:58
Mindazonáltal nekem nem tűnik szakítósnak. A lehet még belőle valami rovatunkba tartozik. A csávó ott volt akkor is, amikor a csaj mással nevelt gyereket. Most hogy csak ez a függetlenségi válság van, még relative könnyebb a dolga. Hát én kicsit szurkolok nekik.
tuli _ 2008.06.30. 10:50:12
Dövan jól írta le. A csaj ha tudatosan, ha nem, biztonsági játékot játszik a pasival. Mert a pasi hagyja. Kedves posztíró, ne hagyd.
Hopi Bond 2008.06.30. 10:51:48
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:51:56
kisvi 2008.06.30. 10:53:08
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.06.30. 10:53:26
szegény férfiak!
milyen egetverően hülyék tudtok lenni :D
persze: sajnálom a kedves posztírót, a csaj egy barom.
menekülni kell tőle minél előbb és minél messzebbre.
Hopi Bond 2008.06.30. 10:53:59
Ro3 2008.06.30. 10:55:00
Ha jól emléxem
3cl tejszín vagy tej
3cl Cointreau
3cl baileys
grenadin a tetejére vadításnak
Ja és persze jégkockák.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.06.30. 10:55:03
skacok, basszus, de hát még csak hétfő reggel van!!!
:D :D :D
kisvi 2008.06.30. 10:55:09
biztos hogy ugyanez megvan nőben is, szal nem csak a férfiak tudnak hülyék lenni...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 10:55:30
Ro3 használta ezt a kifejezést, valami ilyesmit érthetett alatta :)
Zazza 2008.06.30. 10:56:16
A posztolóban nemcsak mazohizmus, hanem türelem is van, h ezeket el tudja viselni. Egyértelműen ott kell hagyni, nagyon nehéz, de az idő tényleg meg fogja szépíteni. De amíg ez tart, addig nem lehet kialakítani mással normális kapcsolatot.
Barakis (törölt) 2008.06.30. 10:56:16
ja, h ti már a piáknál tartotok?!
skacok, basszus, de hát még csak hétfő reggel van!!!
Jó alapozással kell kezdeni a hetet... :DDD
jadviga79 2008.06.30. 10:56:46
igazad van, a nonek egyenesen meg kellene mondania, hogy mit akar. De epp ez a problema, mi van ha nem tudja? Marpedig egeszen pontosan igy nez ki. Raadasul idot sem nyerhet, mivel nap nap utan latja a pasit a munkahelyen, ergo meg dolgozni sem tud normalisan, idot hagyva, atgondolva azt a bazi nagy kaoszt amit teremtett maga korul.
Barakis,
igen, sajnos a posztironak nagyon rosszak a kartyai. Vissza kellene huzodnia es neki is dontenie kellene a nem mellett, vagy amellett, hogy kivar. Es, ha meg akarja orizni a tartasat, akkor nem a josagos baty szerepet vallalja fel, hanem uzlettarskent viselkedik a mindennapokban, es ferfikent varja a dontest a munkaido letelte utan.
Persze donthet ugy is, hogy o a josagos megmento, de akkor lehet, hogy ki fogjak hasznalni tovabbra is...
Ro3 2008.06.30. 10:58:40
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.06.30. 10:59:26
ennyire? kizárt! :D
na jó, mégis. de akkor is, (valahol) vicces látni, h néha még az "erősebbik" nemet is lehet dróton rángatni.
Ro3 2008.06.30. 11:00:34
Ha én szeretek valakit, akkor azon nem kell gondolkodnom, akármekkora káosz is van körülöttem.
nashy 2008.06.30. 11:00:56
én már ott vágtam a helyzetet, mikor azt írja a posztoló, hogy a nő nem tekintette őt potenciális következőnek.
egész végig madzagon rángatta a csaj. ez a szerencsecsomag pedig hosszú éveket pazarolt rá az életéből, mikor elég sok bokorban akad nő, aki megbecsülné az ajándékokat és rajongást.
nemcsak a nők szeretik ha beléjük rúgnak, látjátok. egyszerűen le kell szakadni erről a nőről, szükségmegoldás voltál neki, kedves posztoló.
jadviga79 2008.06.30. 11:01:07
ah, mar latom! :) Tenyleg te irtad, es teljes mertekben egyetertek!
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:01:17
A receptet elrakom, vannak, akik szeretik a koktélokat a baráti körömben :)
kisvi 2008.06.30. 11:01:55
tuli _ 2008.06.30. 11:02:31
Morgan le Fay 2008.06.30. 11:03:32
Ott a pont. Így igaz.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:03:55
jadviga79 2008.06.30. 11:04:03
igeen, az hogy szeretek -e valakit, azon nem kell gondolkodnom, de az, hogy le szeretnem -e vele elni az eletemet, mikozben van egy gyerekem valaki mastol es egy cegem Vele, amitol a fugg az eletem az egzisztenciam es a gyerekeme. Na azon mar erdemes elgondolkodni... Annak a nonek, aki mar megegette magat parszor mindenkeppen...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:04:19
nashy 2008.06.30. 11:05:35
Akármennyire szenvedsz, azonnal kirugdaltalak volna örökre a csaj helyében.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.06.30. 11:06:41
mondjuk ja
hogy bírta bevenni a pasi gyomra, h az imádott nő másnak szült babát????????
azért az már egy elég egyértelműen durva jelzés, h nem tartja férfinek stb stb.
adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2008.06.30. 11:07:17
Másra eröltetni magunkat annak nyilvánvaló akarata ellenére, ősi román szokás.
Nem belenyugodni abba, hogy a másik krvára nem akar minket, nem kíván minket, nem szeret minket, nagyon ősi román szokás.
Megmagyarázni magunknak, hogy miért jó nekünk, hogy nagyon rossz nekünk, a legősibb mazohista román szokás.
Üdvözlettel, pwrjp4ogrléfnévlna
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:07:25
én már ott vágtam a helyzetet, mikor azt írja a posztoló, hogy a nő nem tekintette őt potenciális következőnek...
...egyszerűen le kell szakadni erről a nőről, szükségmegoldás voltál neki, kedves posztoló.
Ez nem is változhat vajon? Vagy ez így elrendeltetett?
kisvi 2008.06.30. 11:07:56
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:09:38
Gondolom nincs is vaj a füled mögött. Mondjuk két perc létrehozni egy új mail címet... :DDD
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:09:38
nashy 2008.06.30. 11:10:02
azt gondolom, hogy csak játszadozott veled a nő, legyen benned férfibüszkeség, és tudj lelépni onnan, ahol csak megaláznak.
nem hinném, hogy kell neki újabb esélyeket adni.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:10:44
Kicsit belassultam :S
Hopi Bond 2008.06.30. 11:11:04
Szolgálati közlemény:
Az általános amnesztia kihirdetése álságos ígérgetés, egyszerű politikai hangulatkeltés, a rendfenntartó erők továbbra is fenntartják a közbiztonságot és egyúttal erőfeszítéseket tesznek annak javítására. :D
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:11:27
Félreértesz, semmi közöm a poszthoz, csak érdekelt ez az aspektus is. főleg hogy még nem vagyok 30-as vénember! Igen, provokáció, ki veszi fel a kesztyűt? :DDD
Ro3 2008.06.30. 11:12:38
nashy 2008.06.30. 11:12:38
miért kell, hogy mindenbe bele tudj látni? a bizalom az semmi? csekkolod is ezeket? én sosem nézem meg a pasim telefonját, soha.
kisvi 2008.06.30. 11:12:50
két perc? ugyanmár, elég ahhoz egy is :))
feco42 2008.06.30. 11:12:57
Szolgálati közlemény:
Az általános amnesztia kihirdetése álságos ígérgetés, egyszerű politikai hangulatkeltés, a rendfenntartó erők továbbra is fenntartják a közbiztonságot és egyúttal erőfeszítéseket tesznek annak javítására. :D "
Ez jo hir, mar kezdtem aggodni, mi lesz a meg fel nem hasznalt masodik eletfogytommal :)
meg.mondom 2008.06.30. 11:13:53
milyen volt az eskuvo?:)
nashy 2008.06.30. 11:14:00
az egyes szám 2. személyt általánosítva használtam, nem gyanúsítgatlak, hogy Neked tollas a hátad... vagy kellene? :-D
Morgan le Fay 2008.06.30. 11:14:16
„’nálam alap, hogy a másik tudja az össze jelszavamat mindenhova (email, telefon, bank), és én is tudom az övét. „
Akkor ez is ízlásek és pofonok. Én spec. sikítófrászt kapnék, ha párom tudná a jelszavaimat, főleg a bankszámlámhoz (a közös számla persze más tészta) vagy kotorászna az sms-eim/email-jeim között. Ha egy kapcsolatban nincs bizalom, megette a fene az egészet.
Persze mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.
jadviga79 2008.06.30. 11:14:29
ha a ket ember nagyjabol hasonloan all a munkahoz, hasonlo munkatempo, hozaallas akkor vegulis mukodhet.
Biztos nehez, nekem sem volt meg olyan baratom, akivel teljes vallszelesseggel bele mertem volna vagni egy kozos vallalkozasba, szerintem is kicsit megvaltozik a hangulat, vagy kell hozza bizonyos merteku lazasag, nem tom. Tenyleg maradjunk annal, hogy az "uzlet az uzlet a maganelet pedig maganelet." Nem biztos, hogy jo, ha osszemossa az ember a kettot.
Neha kell egy kis szunet :))
egy kis privatszfera, ami csak a mienk... akar baratrol van szo, akar a kedvesrol
nashy 2008.06.30. 11:15:10
Sziaaaa!!
Nekem jó volt, a nászéjszaka meg főleg - Neked is? :-))))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:15:58
M
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:16:17
két perc? ugyanmár, elég ahhoz egy is :))
Freemail-en kamu adatokkal tesztelve: 00.57.07 :DDD
kisvi 2008.06.30. 11:16:41
jadviga79 2008.06.30. 11:17:15
szerintem is valtoznak a kapcsolatok, siman valhat potencialis jeloltte valaki, aki esetleg korabban nem volt az...
kisvi 2008.06.30. 11:17:35
freemail sux.
nashy 2008.06.30. 11:17:36
vagyis az a bizalom, hogy bármikor leellenőrizhetem hogy igazat mondasz-e????
Hopi Bond 2008.06.30. 11:18:01
jadviga: pontosan :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:18:02
vagy kellene? :-D
Nem kell gyanúsítgatni, ügyvéd nélkül úgy se mondok semmit! :D
kisvi 2008.06.30. 11:19:10
régen úgy gondoltam, hogy 25 évesen már húúú, de öreg valaki...
:))
Muha 2008.06.30. 11:19:14
És különben is. Már az elején tudni kell, hogy meddig mehet el dolog szar irányba.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:19:55
kisvi 2008.06.30. 11:20:07
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:20:24
Barakis,
freemail sux.
De lehet törölni egyszerűen, és ami a legviccesebb, hogy nem egyedi azonosító alapon működik. Azaz ha valaki törölte a mail címét, akkor azt később regisztrálhatod, és megkaphatod a másnak írt levelet... :DDD Persze én hotmail-es vagyok... És gmail-es, és nexus-os, és... :DDD
jadviga79 2008.06.30. 11:21:42
"Ne aggodj", en is! :))
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:21:44
vagyis az a bizalom, hogy bármikor leellenőrizhetem hogy igazat mondasz-e????
Hát nem is az, hogy hidd el drágám, így van. tudod, mint a viccben: kinek hiszel, nekem vagy a szemednek... :DDD
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:22:07
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:22:34
Kazimír 2008.06.30. 11:22:36
Éjszaka nem hívogatunk senkit, ennyire nem alázkodunk meg egy nő előtt, és legfőképpen nem törjük fel a magán telefonját, postafiókját (ez semmivel nem igazolható)! Ha félreba..rátkozik, az máshonnan is megtudható.
Ne próbálj neki egyfolytában segíteni, körülugrálni, csak szeresd (ha már nem tudsz megválni tőle), de tisztes távolból. Szerintem.
Ha néha felmerül benned az, hogy kihasznál a nő, az azért van, mert egyfolytában kihasznál, de legalábbis helyzettel való visszaélésnek tekinthető.
És végül igen, a pálya mellől beszélek és mondom neked a hangzatos közhelyeket, és okosságokat.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:24:21
kisvi 2008.06.30. 11:25:19
Bevallom egyszer benéztem egy email címre ami nem az enyém, mert regisztralni akartam a nevemből egy címet, de mar foglalt volt. Kipróbáltam pár jelszó, és simán kitaláltam. Beléptem és körbenéztem. Nem voltam szemét, nem változtattam meg a jelszót... :)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:25:46
ehhh 2008.06.30. 11:27:09
tuli _ 2008.06.30. 11:27:25
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:28:13
Egyetértek!
Kisvi
:DDD Igen, mókásak ezek a dolgok. :) Egy üzenetet viszont hagyhattál volna, hogy nem ártana jelszavat cserélni...
Hopi Bond 2008.06.30. 11:28:58
tulipán: több tisztelet, vagy besorollak a T betűhöz és te is sorra kerülsz :D
jadviga79 2008.06.30. 11:29:31
ezek szerint te is szoktal ilyesmit csinalni? :))))
meg.mondom 2008.06.30. 11:29:49
nem voltam ott, igy nem tudok nyilatkozni:)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:30:35
ezek szerint te is szoktal ilyesmit csinalni? :))))
Nem, e-mail fiókot soha, Traviánon volt ez hobbi a cégnél... :DDDDD
nashy 2008.06.30. 11:30:59
de annak nem sok haszna lenne, ha ő is olvasgatná őket... nem tartozik rá, igenis van olyan, ami nem tartozik a pasimra.
ha bízik bennem, nem érdekli őt az emailezésem. amíg nem adok okot gyanúra (nem veszem fel telefont, ha ott van velem, nem nézek meg sms-t stb.), addig előlegezze meg a bizalmat, - és fordítva is persze -szerintem így az igazi.
Morgan le Fay 2008.06.30. 11:31:54
„Morgan, pont azzal bízol a másikban, hogy tudja a jelszavadat.”
Nashy már válaszolt erre. Nagyjából ugyanazt, amit én is gondoltam.
Nekem nem kell tudnom a másik email-jelszavát meg egyéb személyes dolgait, hogy megbízzak benne. Enélkül is megy. Ha valaki át akar vágni, így is, úgy is meg tudja csinálni.
A magánszférához pedig ragaszkodom, legyen szó akár a másikról akár rólam.
De hangsúlyozom: ezt mindenki úgy intézi, ahogy akarja.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:32:32
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:33:00
Ha megbízik benned, akkor nem fogja olvasgatni. Nekem volt olyan kapcsolatom, ahol sürgős esetekben emailek születtek a másik nevében. Nem is volt kérdés a bizalom...
karalábé 2008.06.30. 11:33:00
kisvi 2008.06.30. 11:33:10
ez a lényeg, miért kéne olvasgatnia a másiknak?
tuli _ 2008.06.30. 11:33:21
Hopi Bond 2008.06.30. 11:34:09
Hopi Bond 2008.06.30. 11:35:51
tuli _ 2008.06.30. 11:36:25
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 11:37:58
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:37:58
épp az a bizalom megelőlegezése, hogy betekintést engedsz neki az életedbe. Ha vannak tabuk, egy telefon pl, akkor az már azt jelenti, hogy az életedben vannak dolgok, amiket szándékosan elzársz a másik elől. Az, hogy beleláthat a dolgaidba, nem kell azt jelentenie, hogy folyamatosan nyomon követ mindent. Pont ez a bizalom. A megtehetem, de mégsem teszem.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:38:12
nashy 2008.06.30. 11:38:17
én nem dobom ki a múltamat az ablakon, fotókat sem, emaileket sem.
hát akkor te más vagy mint én, az pedig nem baj.
Barakis,
ez nem feltétlenül bizalomkérdés viszont. én elolvasnám ha már rámbízta, pedig tudom h csak önkínzás. felesleges konfliktusterep.
kisvi,
hát ezt mondom, hogy nem kell, sőt ne is olvassa. bízzon.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:38:51
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:39:22
Tudom, hogy sokan megvetnek amiastt, amiket ideírok, de akkor is, lássátok be: nekem van igazam, hogy nem alapítok közös céget a lányaimmal. Ezért aztán nincs is érzelmi vihar, lelkizés, mifene, csak kizsákmányolás. Na indulok is végrehajtani.
A posztírótól kérdezem: valóban jó anyagi helyzetben van a hőgy? Mert akkor érdekelne, esetleg szobáztatás okán...
jadviga79 2008.06.30. 11:39:46
Tenyleg sokan vannak, akik hasonlokeppen megorzik az osregi leveleket, amelyek szep emlekek a cimzettnek, de a jelenlegi partnernek sokat nem jelentenek, de minek is olvasgatna? En sem lennek kivancsi, a masik exkapcsolatanak emailgyujtemenyere.
A masik dolog Morgan hozzaszolasahoz, hogy email jelszo nelkul is siman ra lehet jonni, ha a masik nem mond igazat, vagy valami van a hatterben. Eleg csak figyelni, ennyi.
nashy 2008.06.30. 11:40:23
szerintem az a bizalom, hogy el sem jutok addig, hogy rákérdezzek a jelszavadra. Ez fel sem merülhet nálam. én nyilván más szótárból tanultam a bizalom-definíciót :-))
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:40:45
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.06.30. 11:40:49
Hopi Bond 2008.06.30. 11:41:17
kisvi 2008.06.30. 11:41:51
tuli _ 2008.06.30. 11:42:48
hopi, lebuktál, hiteledet vesztetted:DDDDD
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.30. 11:43:30
jadviga79 2008.06.30. 11:43:35
en pedig azt gondolom, amit Hopi mar le is irt, hogy vannak emberek, akik ezzel a bizalommal viszont keptelenek elni, inkabb visszaelnek vele.
Ha tudja a jelszavadat, nem az jon le neki, hogy igen, o megbizik bennem, de en is megtisztelem azzal, hogy nem kutakszom. Nem, nyomon kovet, ellenoriz, majd felelossegre von, artatlan dolgokert. Ugyhogy ehhez is ket ember kell.
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:43:49
Hopi Bond 2008.06.30. 11:43:58
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:45:50
Egyébként ez a két hozzáállás valahogy így néz ki:
Én azt mondom, bízom benned, és ezzel láthatod te is bízhatsz bennem.
Nashy viszont úgy látja, bízzál bennem, és akkor én is bízom benned.
Morgan le Fay 2008.06.30. 11:45:59
„nashy,
ez a lényeg, miért kéne olvasgatnia a másiknak?”
Régebben naplót vezettem.
Aztán a rezidens pasi elkezdte olvasgatni. Először azt mondta: ahogy pakolt a szekrényben (amiben az én cuccaim voltak) kiesett és csak azt az oldalt olvasta el, ahol „kinyílt”. Aztán azt mondta, hogy kíváncsi volt, hogy mit gondolok az élet dolgairól. Ezért olvasgatta.
Szerintem ronda dolog volt, és nem lehet ezt azzal elintézni, hogy „nem bízott meg bennem.”
(Oka nem is lett volna rá.)
nashy 2008.06.30. 11:46:03
egyetértünk. mások vagyunk, ahogy már említettem is.
Jula,
azt is mondtam, hogy ez sztem nem bizalomkérdés. ez kíváncsiság-kérdés. de miután én nem is akarok hozzáférni az emailekhez, így hát nem fenyeget a veszély. és őszintén - nem hiszek benne, hogy létezik olyan, aki ne lesne bele az ilyesmibe, ha már úgyis szabad.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:48:39
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:48:58
Ennek szvsz inkább a kíváncsisághoz van köze és nem a bizalmatlansághoz...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 11:49:07
kisvi 2008.06.30. 11:49:30
de szerintem a napló arra van, hogy valaki elolvassa később.
mákosnudli 2008.06.30. 11:49:50
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:50:18
Persze ez a hozzáállás csak hosszú távra tervezett, tartós kapcsolatban állja meg a helyét. Pár havonta váltakozó partnereknél nem lehetne megtenni, mert akkor én se tudnám követni a jelszavaimat. :)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:50:19
kisvi 2008.06.30. 11:50:39
jadviga79 2008.06.30. 11:51:48
na, igen, a sajat naplomat max. ujra en! :))
kisvi 2008.06.30. 11:52:42
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:52:47
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:53:41
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:54:26
kisvi 2008.06.30. 11:54:47
Belépett a xyBank rendszerébe, kártyvásárlás, mobiltelefonszámlas tartozás, szia kisvi kések, nemjó a holnap, majd jövő héten.
azthiszem ezen nem sok titkolnivalóm van :))
nashy 2008.06.30. 11:54:54
Jah, kövezzetek meg, valahol kíváncsi lennék ezekre - tökjól megvagyok ezen infók nélkül, de ha egyszer aranytálcán kínálják...
tuli _ 2008.06.30. 11:55:25
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:56:36
kisvi 2008.06.30. 11:56:47
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 11:56:49
Nashy, és ha megkérdezed az érintettet? Nem az lenne az egyenes út? A múltunk hozzánk tartozik, az tett minket azzá, amik vagyunk. Ezért nem érdemes a partner elől eltitkolni.
Hopi Bond 2008.06.30. 11:57:24
tulipán: pedig jó lenne, ha elkezdenél, mert érhetnek meglepetések :DDD és most nem arany nyakláncra és gyémánt fülbevalóra gondolok :D
Barakis (törölt) 2008.06.30. 11:57:52
Értelmes ember szakításkor ezeket a leveleket törli. De legalább is ha új kapcsolat van kilátásban. Az az emlék, ami elkopik idővel, az nem méltó az emlékezésre...
nashy 2008.06.30. 11:58:13
tehát mégiscsak erre van a szerelmi jelszó-átadás, hogy ha valaminek ki kell derülnie, akkor hadd deríthessem ki? hát ez sem hangzik túl jól.
már elmondtuk feljebb, hogy ha rejtegetnivaló van, azt úgyis prímán meg tudja oldani, jelszó ide vagy oda.
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 11:58:44
jadviga79 2008.06.30. 11:58:50
:)
kisvi,
ergo, az Aktualis mailboxat nem ismerem, automatikusan elojon a kivancsisag, a jelszo megvan, kiraly, na menjunk is olvasni! :)
Morgan le Fay 2008.06.30. 11:58:56
„naplót később valaki más is biztosan elolvassa. Aki naplót ír, ennek tudatában kéne hogy tegye.”
Ez egy népszerű klisé, de téves.
Én nem úgy terveztem, hogy majd valaki elolvassa. Ha ezt akartam volna, könyvet írok, nem naplót.
feco42 2008.06.30. 11:59:50
Értelmes ember szakításkor ezeket a leveleket törli."
Sulyosabb esetben uj szemelyazonossagot is szerez :)
nashy 2008.06.30. 12:00:06
Hopi Bond 2008.06.30. 12:00:36
kisvi 2008.06.30. 12:01:22
:) mégis ez szokott történni a naplókkal. :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:02:39
nashy 2008.06.30. 12:02:43
megköszönném, ha nem ítélkeznél. ahogy a nagymamák is megőrzik a régi szerelmesleveleket, én sem fogom virtuálisan "elégetni" őket. ahogy Jula is mondta, a múltunk hozzánk tartozik, eszemben sincs törölni, nem tehetek úgy, mintha meg sem történt volna. Szerintem ez bőven belefér, nekem kell, akinek úgy jobb, az töröljön.
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:03:13
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:04:23
Ro3 2008.06.30. 12:05:09
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:05:19
Ízlések és pofonok. És nem ítélkezem, csak megmondom, hogy szerintem mi a helyes eljárás. Ahogy erről szól itt majd minden komment. Nem kéne felkapni ennyire a vizet...
kisvi 2008.06.30. 12:05:21
Rebelde 2008.06.30. 12:06:27
nashy 2008.06.30. 12:07:31
nem mondom hogy ez a "helyes eljárás", de hogy ettől ne lennék értelmes...?
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.30. 12:08:20
kiraaaaa 2008.06.30. 12:10:24
Én útálom spec.
Engem elrémít az ilyen pasi, jó ne rúgjon belém,de ne is lihegje túl a történést.
Visszahúzódni,me gnicns honana, a csaknak nem kell a pasi.
Dövan sztorija elég húzós, sajna benne van a pakliban, hogy egy fiatalabb jól megszivatja csajszit. Aztán akkor is ott leszel, posztíró?
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:11:30
nashy 2008.06.30. 12:11:31
nem akarom tudni, hogy az előző csaj milyen pózokat preferált, hogy miket fantáziálgattak egymásról, hogy macikának szólította-e, vagy szexistennőnek... és akár ilyenekre is bukkanhatnék, ezért nem akarom. így érthető már? ha te szeretnél ilyen típusú infókat, akkor beszéljétek meg nyugodtan.
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:12:08
Kira, ez milyen nyelven van?
:DDDDDDD
(bocs, nem bírtam kihagyni :D)
Morgan le Fay 2008.06.30. 12:16:23
„:) mégis ez szokott történni a naplókkal. :)”
Nem mindig, de akkor sem menthető ezzel az a húzás, hogy elolvasom a más magán dolgait. Ez olyasmi, mint amikor az ember lát egy elgázolt sündisznót az úton, és nem arra gondol, hogy szegényke, hanem hogy hát, ez szokott történni a sündisznókkal, minek rohangálnak az út mellett…
Jula:
„amikor vannak benned dolgok, akkor azokat le akarod írni. De például elő szoktad venni olvasgatni? Mert mint mondtad senki más ne olvasgassa. Ha meg te se, akkor miért nem dobod ki azután hogy leírtad?”
Nem szoktam elővenni, már nem is írom. De megvannak. De szerintem az embernek akkor is van egy magánszférája, amibe nem kell beengednie senkit. Legalábbis én így vagyok vele, annak sem örülnék, ha mondjuk a pasim a régi adóbevallásaimat/szerződéseimet stb. olvasgatná.
kiraaaaa 2008.06.30. 12:17:07
jadviga79 2008.06.30. 12:17:47
nem engem kerdeztel, megis megosztanam veled, hogy en is irtam naplot korabban, es igen ujraolvastam. Erdekes volt latni, hogy bizonyos idoszakomban, eletkoromban milyen gondolataim voltak, mibol mire jutottam, milyen kovetkezteteseket vontam le, illetve kesobb ezen kovetkeztetesek birtokaban mikent cselekedtem kesobb. Erdemes tanulni a multbol, eszben tartani mi tortent velunk, es igen, ezt szolgaljak az emailek, a fotok, hogy ugyanabba a szarba lehetosegkeppen ne kelljen mar ujra belelepni, es felismerjuk a hasonlosagokat, meg ha a szinpad vagy az emberek valtoznak is korulottunk.
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:19:30
Én nem hiszek abban, hogy valós tartós boldog kapcsolat alakulhat ki úgy, hogy az egyik sokáig epedezik, és abban reménykedik, hogy egyszer csak meghódítja. Ha egy embert érdekel a másik, akkor az nagyon hamar kiderül. Közrejátszhat még a "rossz helyen rossz időben" effektus, és abból esetleg lehet később valami, de az alap vonzódás akkor is megvolt az elején. Itt a lány részéről nem volt semmi ilyen. Kapcsolatot kezdett veled, mert épp nem volt más, vagy csak kéznél voltál. Sajnos már olyan régóta vártál rá, és ő még most is lebegtet, hogy szinte elképzelni se tudsz más nőt. Jelenlegi helyzetedben nincs hova menekülnöd, mindenütt ott van. AZ kellene, hogy kialakíts egy olyan életet, ahol ő nincs, és akkor meglátsz más nőket is, és lehetsz még boldog. Vele sajnos erre szinte semmi esély.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.30. 12:19:33
spen@t 2008.06.30. 12:22:29
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:22:39
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:23:41
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.30. 12:23:50
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:24:42
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:25:35
Hopi Bond 2008.06.30. 12:25:41
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.30. 12:27:11
kiraaaaa 2008.06.30. 12:27:12
hoel 2008.06.30. 12:28:01
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:28:48
kiraaaaa 2008.06.30. 12:29:28
Néha én sem:)
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:29:55
Én is írtam naplót, a múltkor visszaolvastam, benne volt az összes diákcsíny, meg a Babettámba tankolt benzin mennyisége, az, hogy hány mnásodpercig bírtuk a jéghideg áradó Dunbában, meg ki meddig bírta a crossmotorozást a leapadt Duna medrében :)
Csupa-csupa érdekes és fontos dolog :DDD
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:29:57
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:30:03
Gratulálok! Teljesen igazad van!
Izé... nem akarsz esetleg a naplódból Te is részleteket fölidézni?
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:31:12
kiraaaaa 2008.06.30. 12:31:12
Bár ha már elindult a féltékenykedés, akkor megette a fene az egészet.
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:31:43
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:32:31
spen@t 2008.06.30. 12:32:36
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:33:15
Jól nézett ki szegény a homokbuckákon vágtatások után :S
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:33:15
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:33:23
kiraaaaa 2008.06.30. 12:33:36
mail megy!
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:34:10
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:34:32
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:34:59
Jula: esetleg megbeszélni? Rákérdezni?
Következő a szitu: srác már egy jó ideje érzi a véget, a nő alig foglalkozik vele, furcsa hívások éjszaka, nő egyre később jár haza. Erre a férfi gatyába rázza magát és a nő elé áll.
-Drágám, valld be, már egy ideje megcsalsz, de annyira gerinctelen vagy, hogy ezt nem lehet elmondani, vagy kib*szni a picsába.
-Ó, Édesem, én nem tehetek róla, hogy nem veszed észre a jeleket. Természetesen egy fél focicsapattal k*rogatom magamat, csak kíváncsi voltam, hogy mikor esik ez le neked.
Hm, életszerű...
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:35:39
Most mivel közlekedsz?
:)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:36:33
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 12:36:45
épp ez az, nem fogja bevallani. Akkor és ott tuti nem.
kiraaaaa 2008.06.30. 12:37:05
ha valki hülye?:)))))))az haljon meg
azért vannak jelek nem?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 12:37:27
Én útálom spec.
"
Akkor úgy mondom, nem teszem ki őt annak a kísértésnek, hogy a legszemélyesebb cuccaim között esetleg turkáljon. Ha nem lát semmit, nem tud meg semmit, mert nem is tud róla, hogy létezik. Telefonomat meg nézheti, abból is van kettő, egyik céges, másik saját. Munkámból adódóan paranoid vagyok adattárolás ügyben. A magán mailjeimet nem töltöm le, marad szerveren. A jelszavaimat hetente 2x változtatom, szintén megszokás miatt. 19 karakter, kisbetű nagybetű szám és speciális karakter :) Igen tényleg ilyen paranoid vagyok :)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:37:33
kiraaaaa 2008.06.30. 12:40:10
de legalább bevallod a paranoiád:)
Tarbantot ellopni? és még meg is találják!!!:)))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:40:43
(és egy ejtőernyőm, mert az is járműnek számít :D)
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:40:53
kiraaaaa 2008.06.30. 12:41:10
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.30. 12:41:34
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:41:48
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:43:12
1, Ha nem ad okot rá a másik, akkor nem kutakodom, azért a párom, mert bízom benne.
2, Ha nekiáll szarakodni, ha azt veszem észre, hogy a viselkedése miatt nem tudok bízni benne, de kertel akkor nekiállok kutakodni, minél gázabb a helyzet annál pofátlanabbul.
3, Ha nem találok semmit, akkor itt az ideje egy nagy beszélgetésnek, hogy mi a bibi a kapcsolatban, ha már nem tudok megbízni benne, esetleg elhidegülés? (Megjegyzem, ilyen még nem volt.) Viszont ha találok valamit akkor úgy is repül, leszarom mit sipítozik a személyes jogairól. (Ilyen már volt, valahogy ez a megérzés jól működik az emberekben.)
4, Aki ok nélkül kutakodik, az beteg. Beteg emberrel meg nem foglalkozunk, ugyebár...
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:43:32
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 12:43:54
Na igen, ilyenkor elég mókás helyzetek fordulhatnak elő :)
tuli _ 2008.06.30. 12:44:40
beszélgetés, utána kutakodás. ha már:)))
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:45:42
Mondjuk, én otthagynám, mert már nem hoz a konyhára...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 12:46:06
Azt kíváncsinak hívják magyarul :) Nagyrészt mindenki kíváncsi. Nem szabad felületet adni. Olyan mintha a medvebarlang elé tennél egy nagy kád mézet, és reménykedsz, hogy a medve nem fog belenyalni. DE! Bele fog nyalni, nem egyszer, nem kétszer,hanem amíg tart :)
Muha 2008.06.30. 12:47:17
Nálam régen simán működött hogy tudtuk egymás jelszavát. Volt hogy nekem jött valami, amit nem tudtam megnézni. volt hogy nekem kellett kinyomtatnom valamit, ami a címére jött, de nem volt nyomtatója.
De ehhez olyan ember kellett.
Bár mikor extől jön emil, akkor azért jön a kisangyal meg a kisördög, és jön a fülbe a bogár. De megfelelő személlyel ez sem okoz fennakadást.
De a múltkori kislánnyal, akit említettem és a tanácsotokat kértem, tuti nem menne, mer a szeme se áll jól, és már abból ahogy viselkedik más jön le, nem pedig az hogy feltétlenül meg lehetne bízni benne.
Úgyhogy személyfüggő.
Ezért nem is folytattam ezzel a lánnyal, és csak olyannal állok szóba, akivel pl egy ilyet simán lehetne működtetni. Node nem is sok mindenki megy át a rostán.
Kéremszépen, választani kell, hogy milyen kell, és a feltételeket úgy szabni.
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:47:32
kisvi 2008.06.30. 12:47:35
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:48:04
bara, nem kéne a 2. és a 3. pontot felcserélni, ha már?
beszélgetés, utána kutakodás. ha már:)))
Ott volt az, hogy kertel is. Nálam alap a kommunikáció. Másnál nem? :)
Strici
Alapból agybeteg emberrel nem.
hoel 2008.06.30. 12:49:39
Jula: én ( ha beleképzelem magam a csaj hgelyébe) nagyon el tudom képzelni, hogy eleinte nem- eket mondok egy pasinak mert nem tetszik, nem tekintem férfinek. Utána szarul alakul az életem és megpróbálom vele is, tényleg, együtt is dolgozunk, hátha jó is lehet. Utána depis leszek, mert látom, hogy nem megy, de ez a munkám, el kell tartanom magamat meg a gyereket. A figura- akitől egyébként egsiztenciálisan függök- nem száll le rólam, feltöri a mailjeimet, belenéz a telefonomba, időnként bunkó és nem hagy élni.Minden együttérzésem a csajé. Egyébként erre a pasik ( a bunkóbbja) valahogy hajlamosabb is, hogy nem is nem az a nem, majd lesz az igen is, nem kell annyira komolyan venni, amit egy nő mond.
kiraaaaa 2008.06.30. 12:49:47
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:49:48
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:50:58
Mióta vagy a párom?
kiraaaaa 2008.06.30. 12:51:14
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:52:30
kisvi 2008.06.30. 12:53:21
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:53:40
Barakis: Úgy gondolom, hogy mint lehetőséget, nem hagyhatsz ki.
Nem bukom a pasikra, bocs...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 12:53:49
Igen. Láttam. Igaz nem csuporból nyomta, hanem fogta és lépestül ahogy volt, odúból kikapta és tolta arcába bele. A medve mindenevő, ahogy az ember is :) Nézz több Spektrumot és National Geographic-ot! Bár stricik lehet nem fizetnek elő ilyesmire! :)
kiraaaaa 2008.06.30. 12:53:58
De már mentem is:)))
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 12:54:10
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:54:18
Barakis (törölt) 2008.06.30. 12:54:44
Minek fizetnének elő, egész este a betondzsungel ökoszisztémáját sasolják... :DDD
kisvi 2008.06.30. 12:54:58
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 12:56:14
K. Baldrick 2008.06.30. 12:56:33
A népi megfigyelés szerint aki párja levelezését és telefonját vizslatja az előbb utóbb talál is valamit! :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 12:58:24
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.06.30. 12:59:43
Muha 2008.06.30. 13:02:41
A probléma pedig hogy kurva jó és egészséges önbizalom kell, és nem lehet repedés a pajzson, mer akkor bizony betör a kisördög.
És más levelét olvasni az ördög műve!!
Strici · http://birkanep.blog.hu 2008.06.30. 13:05:20
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2008.06.30. 13:06:23
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 13:09:40
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 13:09:53
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:10:48
Kérges keze nincs a jó striciknek. Ők nem végeznek fizikai munkát.
"Alkalmazottak" rendszeres elverése nem minősül fizikai munkának?
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 13:11:26
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:12:07
A földműves keze is a kapanyéltől lesz kérges...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 13:12:39
Kesztyűben,hogy ne sérüljön a kéz, és csak annyira minősül fizikai munkának mint mondjuk lejárni gyúrni (ami munkaköri kötelességük)
tuli _ 2008.06.30. 13:13:32
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:14:18
Igaz... :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 13:14:20
Dr. Jula Watson 2008.06.30. 13:27:10
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:28:28
kisvi 2008.06.30. 13:29:53
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:31:24
Eh, asszem akkor megyek Taigetoszt látogatni... :DDD
kisvi 2008.06.30. 13:32:12
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 13:43:50
Szerintem jórészt elvonultak kajálni :) Én sem vagyok Zoli, mérnök sem még, és 10 millióm sincs :S
tuli _ 2008.06.30. 13:44:09
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:46:21
Na jó, ha már ilyen szépen kértél. :)))
Hopi Bond 2008.06.30. 13:46:44
tuli _ 2008.06.30. 13:47:20
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:48:19
Ezt most bóknak vettem és elpirultam, oké? :DDD
Hopi Bond 2008.06.30. 13:48:24
tuli _ 2008.06.30. 13:54:55
bara, vedd bóknak:DDDD
tuli _ 2008.06.30. 13:55:46
Hopi Bond 2008.06.30. 13:56:25
feco42 2008.06.30. 13:56:41
mindenkit felsorolsz akinek mennie kene? :)
Barakis (törölt) 2008.06.30. 13:56:56
Nem ajánlom, hogy Tulipánnal szórakozz, az én bérgyilkosaim is elvéreztek a testőrségétől... :DDD
tuli _ 2008.06.30. 13:57:54
kergetyuk 2008.06.30. 13:59:06
A nő függetlenségmegőrző harcáról csak annyit: legtöbbünk vágyik az önállóságra, egydülállóként többé-kevésbé jól is működik a dolog, egy párkapcsolatban viszont, főleg ha már gyerek is van, hát, szóval kompromisszumokat kell kötni...
kiraaaaa 2008.06.30. 13:59:23
tuli _ 2008.06.30. 13:59:23
látod, hopi, bara tudja miről beszélek:DDD
tuli _ 2008.06.30. 14:00:10
Barakis (törölt) 2008.06.30. 14:00:29
Egyetértek az előttem szólókkal: más leveleit olvasgatni, telefonját babrálni nem szép dolog... A bizalom teljes hiányát feltételezi...
Na igen, de erről ne már a kutakodó tehessen csak, azért a bizalmat ki is kell érdemelni, nem csak elvárni.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 14:01:16
tuli _ 2008.06.30. 14:02:39
Dobosh 2008.06.30. 14:05:25
Vélemény: és évekig sz*patni valakit, az nem bunkóság? "néha szex" írja a posztíró.. gyk: ha a csaj dugni akar és nincs otthon elem a vibrátorban ill. nem akarunk idegenektől betegséget elkapni, akkor jöhet az arc, egyébként meg jajjmégnemtommitakarok.. ez nem bunkóság?
ha úgy érzem, hogy becsapnak, én igenis utánanézek, hogy jogos-e. a palimadár feliratű öltöny nem a nekem való viselet.. :)
kiraaaaa 2008.06.30. 14:05:35
Sőt én már magamban sem:))))
Ez a fejlődés:)
Hopi Bond 2008.06.30. 14:06:22
tulipán: bár most nincs túl meleg, de bármikor hidegre teszlek :DDDD és a legjobb, hogy még kérned sem kell, szívességből megoldom :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 14:08:40
Szeretnéd elolvasni a leveleimet? :) Ha már ott jársz, a spamet igazán törölhetnéd belőle! :)
tuli _ 2008.06.30. 14:10:35
tuli _ 2008.06.30. 14:11:27
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 14:14:13
Baj, mert így 2 klikkel többet kell csinálnom :S
tuli _ 2008.06.30. 14:17:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.06.30. 14:19:48
Hopi Bond 2008.06.30. 14:21:59
Fitz 2008.06.30. 16:25:14
2008.06.30. 19:34:41
Barmok.
2008.06.30. 19:35:51
storyline :) 2008.06.30. 20:52:22
Hopené Légimazs (törölt) 2008.06.30. 21:30:25