A vasárnap a könnyű, gyorsan emészthető posztoké, nem is vágyik ilyenkor az ember másra, mint egy óvodás-korú cukorfalatra, vagy egy álomférfire parasztos akcentussal.

Sziasztok!
 
Nekem ezek a legfrissebb sztorijaim:
 
1. Elit szórakozóhelyen egy óvodás-korúnak kinéző nagyon cukorfalat fiatalember odahellozik nekem és megkérdezi, hogy mi a helyzet, mondom neki, hogy mielőtt válaszolnék mondja már meg hány éves, és akkor egy "hát tényleg ez számít?"-tal megsértődik, közli, hogy 21, kiröhögöm és mondom neki, hogy igazából tök mindegy mi az igazság, mert én kétszerannyi idős vagyok, ő akárhány éves is, erre pimaszul rávágja, hogy nekem meg kétszerakkora, akármekkorára is saccolod és nagyfiúsan eltávozik.
 
Abban, hogy ne fussak utána, csak az tartott vissza, hogy mivel nem tudjuk mekkora az akkora, így igazából lehet, hogy a kétszerakkora, nem is annyira nagy :)
 
 
2. Két barátnő beül meginni egy fröccsöt egy kocsmába, pár perc múlva belép a terembe egy gyönyörűszép férfi, ezután a bátrabb barátnő  megkérdezi tündérien a srácot, hogy :
- Lenne kedved ideülni hozzánk?
Amire álomférfi parasztos akcentussal és hanglejtéssel a lehető legbunkóbban kiböfögi, hogy:
- Minek?
 
Ezután a lányok csak mosolyogva intettek, hogy akkor nyugodtan fáradjon tovább.
 
A