A srác egyszerre több nőt futtatott, plusz rabolt is, így előbb a csajokat vesztette el, majd a 4,5 éves börtönbüntetését tölti. A lány iskolába járt, a fiúnak így mindenre maradt energiája.

Kedves Szakítós blog!
 
Nagyon friss olvasója vagyok a blogotoknak és azt hiszem én is megírom a szakítós storymat.
 
Szóval a történet kb 4-4,5 évvel ezelött történt.
Nemi hovatartozás miatt én(lány akkor 18) fiú legyen G 23éves.
Azt tudni kell hogy nekem van egy bátyám akivel egy barátitársaságunk volt.
G még csak akkor került a társaságba, de én már akkor kinéztem magamnak.Nagydarab kicsit bűnöző-style de nekem ez akkor bejött:( sajnos...
Kerülgettük egymás már napok óta amikor egyszercsak egyedül maradtunk a téren, beszélgettünk és próbáltuk egymást fejben hova tenni.Kiderült elött 1 hete jött ki a sittröl...(no comment) és most hagyta el őt a barátnője, akit nevezzünk Z-nek.Mesélte magárol, hogy hát ő nem egy tiszta multú ember és sokat volt már a "rácsos házban", de még itt sem riadtam el, gondoltam mindenkinek van multja.Több napja tartott köztünk ez a jó haverság, amikor rájöttem, hogy Ő nekem nem csak egy egyszerű haver...mikor közöltem vele kinyilatkozta, hogy én sem vagyok neki közömbös.Így hát össze jöttünk.sokat találkoztunk, már amilyen sokat lehetett a sulim mellett.3hónap mulva odaköltözött hozzánk(szüleimmel éltem akkor).minden szép volt jó volt.dolgozott én suliba jártam flottul ment minden, majd egyik napról a másikra vett egy 180fokos fordulatot.Bunkó volt telefonban zemélyesen egyaránt.6hónapja éltünk együtt mikoris a tesó és ő össze szólalkoztak valamin és fogta magát G és elköltözött.Ekkor vissza változott olyanná mint amilyen a kapcsolatunk elején volt.De volt úgy hogy napokig nem találkoztunk.Közben Én összefutottam Z (tudjátok a "volt" barátnő) aki elmondta, hogy Ők nem szakítottak egy percre sem és hogy amíg én suliban voltam G nem dolgozott hanem nálla volt.Képzelhetitek, hogy mitéreztem ekkor.Legszívessebben megtudtam volna ölni Z-t is és G-t is, de Z elmondta, hogy azért mondte el ezt mind nekem, mertfáj neki nézni ahogy G játtszik velem.Együtt kiterveltük a tutit.Elösször én hagytam ott G-t (közöltem vele, hogy bocs ez már nekem nem jó, persze itt már gyűlöltem)Ő rimánkodott, hogy "na légyszi"...(persze Z minden tudott tőlem végig) húztam az agyát még vagy 2 hétig és mondtam, ha megváltozik visszamegyek, fogadkozott, hogy megtesz mindent.3 hétmulva átmentem hozzá lefeküdtem vele és mikor felöltöztem közöltem vele, hogy ennyi.
Otthagytam mint eb a ....-t:)
Z közben úgy csinált mint aki nem tud semmit.G kikészített zaklatott, fenyegetett, hogy öngyilkos lesz, stb.Nem akartam foglalkozni vele, de éreztem, hogy az idegeim kezdik felmondani a szolgálatot.Ekkor jött Z....
Ő volt aki az utolsó kést szúrta G-be.
G nála próbált vígasztalódni nem sok sikerrel.2nap mulva átmentem Z-hez és együtt vártuk G-t, hogy haza érjen.Mikor hazaért engem a konyhában talált amitől se köpni, se nyelni nem tudott.Miközben vártunk rá a kis cók-mókját Z már összepakolta.
Szóval belépett és Z felált és nevetve közölte vele, hogy a kis csomagja ott várja szobában, fogja meg és takarodjaon(szó szerint).G üvöltött mint a sakál és megakarta ütni Z-t.Én álltam oda egy sodrófával a kezembe (mert az akadt a kezem ügyébe) és fenyegettem meg ha nem takarodik ki a lakásból "ezt" fogom lenyomni a torkán.Szerencsére nem vagyok szívbajos.
Megmondtam neki hogy ha tovább zaklatja bármelyikünket is a bátyám nagyon csúnyán elveri, mert már így is ért volna neki egy kiadós verés.G leszegett fejjel dühösen a sebeit nyalogatva kullogott ki a lakás ajtaján.Mikor elment Z-vel lerogytunk a nappaliban és csak nevettünk kb fél órán keresztül.:))
Z-vel azóta legjobb és egyben elválasztatlan barátnők vagyunk.Mindíg kiállunk a másikért.
Anyit a sztorihoz G azóta 4,5 félévét üli mert amíg én suliban voltam Ő dolgozott "rabolt".Ezt is csak az ismerősöktől hallottuk és ezen is jót nevettünk.
Tanulság: Soha ne kezdjkét egyforma vérmérsékletü lánnyal mert elbánnak veled szépen!!!!!
Remélem tetszett.Ja nem jártunk tescoba együtt és Ő vette gumit.
szép napot mindenkinek!