A vasárnapi lazázás után egy gyors és könnyű poszttal indítjuk a hetet, ahol a lány elég bátor ahhoz, hogy kezdeményezni merjen (bár egy netes társkeresőn, arról meg ismeritek a véleményünket), de aztán mégis apuci döntött arról, merre megy a kapcsolat. Ha a BKV szalagkorlátokat tesz ki a villamosmegállóba, akkor szakítani is csak érvényes menetjeggyel lehet majd?

Halihó Szakítósok, 

gondoltam beállnék a sorba, mivelhogy nekem is van pár gázos-tragikus-vicces csajozós esetem, hát kezdem egy röviddel aztán esetleg majd még. Három évvel ezelőttől kezdve idén év elejéig megtalálható voltam egy - jó, nem - több netes társkereső oldalon, inkább kevesebb sikerrel, úgyhogy egy idő után már nem írtam senkinek, csak vártam, hogy általam frappánsak tartott szövegemre jelentkezzék valaki. És lőn, tavaly nyár végén felbukkant egy leányzó, nem érdekelték az általános konvenciók, úgyhogy ő írt nekem, nem várva az állítólagos kötelező férfiúi kezdeményezésre, díjazandó.  A csaj nem kertelt, leírta, hogy véletlen tévedt az oldalra(aha), meglátta fotómat és a már fentebb említett frappáns kis pamfletemet, és ő bizony úgy érzi, hogy valami láthatatlan erő húzza hozzám, biztos hülyének nézem ezért (igen), de akkor is, nekünk a találkozás is a must. Volt fotó is, kéz, láb, fej, mindene megvolt, miért is ne, összejött a randi, romantikus reggeli piknik kakaóval a zöldben, lány elvarázsolva, én szintén, folytassuk, persze. Három nap múlva hirtelen velkámszex, úgy ahogy elment, bár jó nem volt, de nem érdekel, majd fejlesztünk. Aztán a második hét végén megyek ki elé a Délibe, otthon volt vidéken, kísérem át a Blahára, mert megy az albérletébe, és a villamosmegállóban kiböki: hagyjuk abba. Kissé megrökönyödöm, nem vagyok az a térdencsúszós, könyörgős fajta, de azért mégis miért. Hát, mert valami mégsem jó, érzi, csak nem tudja megmondani, és ráadásul (itt jön a jó:) apukája is megmondta otthon, hogy nem én vagyok az igazi! Itt megrándult pár izmom testszerte, és ha nem jön a villamos teliberöhögöm magamat. Úgyhogy föltessékeltem a járműre, visszatartottam míg el nem indult, aztán olyan széles vigyorral indultam haza, hogy ha valaki abból megmondta volna, hogy most dobtak, az minimum mentalista lett volna.
Shitgun