Egyszer nekünk is lerobbant a busz egy vizsgára menet, mégsem lett belőle hosszú távon gondolkodós sörözés. Mondjuk jobb is, mert csúnya bukás a sztori vége.

Hello!

Tudom, hogy nem lehet sikeres az, aki vonaton ismerkedik, de én egyszer megpróbáltam. Tényleg nem volt egy sikeres akció. Gáborral már kifelé mentünk a kapcsolatból, de még egyikünk sem tudta lezárni azt. Együttélés, munka, napi gondok, csak este láttuk egymást, gondolom mindenki ismeri a helyzetet. Ezt tetézte, hogy hétvégenként főiskolára jártam. Péntek reggelente két óra vonatozás, este kollégium, szombaton vissza két óra. Fárasztó, és kapcsolatölő volt. A reggeli vonatozások alkalmával feltűnt egy srác, aki egy idő után igyekezett minél közelebb ülni hozzám. Látszott rajta, hogy tetszem neki, és az az igazság, hogy engem sem hagyott hidegen. Sokszor utaztunk együtt, néha pár szót beszélgettünk is apróságokról. Kiderült, hogy Lacinak hívják, hogy oda jár főiskolára, és hogy egyedülálló. A januári vizsgaidőszakban egy vizsgára menet három órát késett a vonat, így nem értem oda időben. Ő is ott volt, és ő is elkésett emiatt. Két állomás között vártunk, mert leszakadt a vezeték. Nem messze ült tőlem, és a késés miatt beszédbe elegyedtünk. Rengeteget beszélgettünk ez alatt az idő alatt, ami odaérkezéskor folytatódott, mert egyikünk sem ért oda a vizsgájára. Nekem másnap is volt vizsgám, Lacinak pedig sikerült egy pótlást intéznie a MÁV-os igazolással. Én foglaltam szállást, de neki nem volt, és nem is talált már ilyen későn sehol. Bármilyen őrülten is hangzik, felajánlottam, hogy jöjjön az én koleszomba. Rövid habozás után elfogadta. Néhány csoporttársam este beült sörözni, mentem velük, és Lacit is elhívtam. A jól sikerült este után kicsit becsípve értünk vissza a szállásra, ahol aztán megtörtént a dolog. Laci reggel biztosított róla, hogy hosszútávon gondolkozik, és ha jól kijövünk majd egymással, akkor akármi is lehet a dologból. Teljesen a felhők között éreztem magam, már csak Gáborral kellett elintézni a dolgot, de erről nem szóltam Lacinak. Kéz a kézben, harminc évesen újra szerelemmel tele utaztam haza. Hosszú csókolózás a pályaudvaron, és mielőbbi találkozás tervezgetése. Hazaérkeztemkor Gábor szokatlanul lelkesen fogadott, még főzni is megpróbált, igaz ugyan, hogy nem sok sikerrel, de azért értékeltem a gesztust. Vacsora után pezsgőt bontott, és elkezdett a házasságról beszélni. Sosem kérte meg a kezemet, de már korábban is tényként kezeltük, hogy össze fogunk házasodni, és most tért ki rá, hogy lassan ideje lenne. Nem tudtam mit mondani, én már nem igazán bíztam abban, hogy megjavulhat ez a kapcsolat. Tudtam, hogy a házasságtól sem jönne helyre, de akkor, ott olyan szánni való volt Gábor, hogy nem szóltam semmit. Részemről hatalmas lelkifurdalással egy fantasztikusat szeretkeztünk. Másnap, azaz hétfőn, rengeteget őrlődtem azon, hogy mi is legyen, de nem tudtam dönteni, pontosabban nem tudtam rászánni magam a szakítás kimondására. Gábor zaklatottan jött haza a munkahelyéről, egy darabig hebegett-habogott, majd kinyögte, hogy rájött, mekkorát tévedett, és mégsincs semmi remény a folytatásra. Teljesen megdöbbentem, kérdezgettem, hogy miért, de nem válaszolt, csak annyit, hogy ideiglenesen átköltözik az anyjához, és majd elintézzük később a közös ügyeket. Összeszedett pár holmit, és el is ment. Hirtelen nem tudtam mit kezdeni magammal. Bármennyire is rosszul működött már az a kapcsolat, üresnek éreztem nélküle az estét, a lakást, mindent. Már majdnem felhívtam, mikor csörgött a telefon. Laci hívott. Hirtelen nem tudtam, hogy mit érezzek, de inkább örültem neki. Felvettem. A hangja hideg volt, és kiábrándult. Mondta, hogy csalódott bennem, és nem érzi, hogy a jövőben megbízhatna bennem. Nem értettem, és kérdeztem, hogy miért gondolja ezt. Némi unszolás után elárulta, hogy nemrég változtatott munkahelyet, és kb. egy hónapja dolgozik együtt Gáborral. Munka közben rendszeresen beszámolt arról, hogy kifigyelt engem a vonaton. Gondolom, hogy Gábor rám ismert, és az esküvő szóbahozásával megpróbált visszahódítani. Hétfőn azonban Laci lelkendezve mesélte, hogy összejöttünk. Gábor nem állta meg, és elmondta, hogy a barátnőjéről van szó. Na, hát így estem két férfi között a földre.