Egyszer nekünk is lerobbant a busz egy vizsgára menet, mégsem lett belőle hosszú távon gondolkodós sörözés. Mondjuk jobb is, mert csúnya bukás a sztori vége.
Hello!
Tudom, hogy nem lehet sikeres az, aki vonaton ismerkedik, de én egyszer megpróbáltam. Tényleg nem volt egy sikeres akció. Gáborral már kifelé mentünk a kapcsolatból, de még egyikünk sem tudta lezárni azt. Együttélés, munka, napi gondok, csak este láttuk egymást, gondolom mindenki ismeri a helyzetet. Ezt tetézte, hogy hétvégenként főiskolára jártam. Péntek reggelente két óra vonatozás, este kollégium, szombaton vissza két óra. Fárasztó, és kapcsolatölő volt. A reggeli vonatozások alkalmával feltűnt egy srác, aki egy idő után igyekezett minél közelebb ülni hozzám. Látszott rajta, hogy tetszem neki, és az az igazság, hogy engem sem hagyott hidegen. Sokszor utaztunk együtt, néha pár szót beszélgettünk is apróságokról. Kiderült, hogy Lacinak hívják, hogy oda jár főiskolára, és hogy egyedülálló. A januári vizsgaidőszakban egy vizsgára menet három órát késett a vonat, így nem értem oda időben. Ő is ott volt, és ő is elkésett emiatt. Két állomás között vártunk, mert leszakadt a vezeték. Nem messze ült tőlem, és a késés miatt beszédbe elegyedtünk. Rengeteget beszélgettünk ez alatt az idő alatt, ami odaérkezéskor folytatódott, mert egyikünk sem ért oda a vizsgájára. Nekem másnap is volt vizsgám, Lacinak pedig sikerült egy pótlást intéznie a MÁV-os igazolással. Én foglaltam szállást, de neki nem volt, és nem is talált már ilyen későn sehol. Bármilyen őrülten is hangzik, felajánlottam, hogy jöjjön az én koleszomba. Rövid habozás után elfogadta. Néhány csoporttársam este beült sörözni, mentem velük, és Lacit is elhívtam. A jól sikerült este után kicsit becsípve értünk vissza a szállásra, ahol aztán megtörtént a dolog. Laci reggel biztosított róla, hogy hosszútávon gondolkozik, és ha jól kijövünk majd egymással, akkor akármi is lehet a dologból. Teljesen a felhők között éreztem magam, már csak Gáborral kellett elintézni a dolgot, de erről nem szóltam Lacinak. Kéz a kézben, harminc évesen újra szerelemmel tele utaztam haza. Hosszú csókolózás a pályaudvaron, és mielőbbi találkozás tervezgetése. Hazaérkeztemkor Gábor szokatlanul lelkesen fogadott, még főzni is megpróbált, igaz ugyan, hogy nem sok sikerrel, de azért értékeltem a gesztust. Vacsora után pezsgőt bontott, és elkezdett a házasságról beszélni. Sosem kérte meg a kezemet, de már korábban is tényként kezeltük, hogy össze fogunk házasodni, és most tért ki rá, hogy lassan ideje lenne. Nem tudtam mit mondani, én már nem igazán bíztam abban, hogy megjavulhat ez a kapcsolat. Tudtam, hogy a házasságtól sem jönne helyre, de akkor, ott olyan szánni való volt Gábor, hogy nem szóltam semmit. Részemről hatalmas lelkifurdalással egy fantasztikusat szeretkeztünk. Másnap, azaz hétfőn, rengeteget őrlődtem azon, hogy mi is legyen, de nem tudtam dönteni, pontosabban nem tudtam rászánni magam a szakítás kimondására. Gábor zaklatottan jött haza a munkahelyéről, egy darabig hebegett-habogott, majd kinyögte, hogy rájött, mekkorát tévedett, és mégsincs semmi remény a folytatásra. Teljesen megdöbbentem, kérdezgettem, hogy miért, de nem válaszolt, csak annyit, hogy ideiglenesen átköltözik az anyjához, és majd elintézzük később a közös ügyeket. Összeszedett pár holmit, és el is ment. Hirtelen nem tudtam mit kezdeni magammal. Bármennyire is rosszul működött már az a kapcsolat, üresnek éreztem nélküle az estét, a lakást, mindent. Már majdnem felhívtam, mikor csörgött a telefon. Laci hívott. Hirtelen nem tudtam, hogy mit érezzek, de inkább örültem neki. Felvettem. A hangja hideg volt, és kiábrándult. Mondta, hogy csalódott bennem, és nem érzi, hogy a jövőben megbízhatna bennem. Nem értettem, és kérdeztem, hogy miért gondolja ezt. Némi unszolás után elárulta, hogy nemrég változtatott munkahelyet, és kb. egy hónapja dolgozik együtt Gáborral. Munka közben rendszeresen beszámolt arról, hogy kifigyelt engem a vonaton. Gondolom, hogy Gábor rám ismert, és az esküvő szóbahozásával megpróbált visszahódítani. Hétfőn azonban Laci lelkendezve mesélte, hogy összejöttünk. Gábor nem állta meg, és elmondta, hogy a barátnőjéről van szó. Na, hát így estem két férfi között a földre.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Propeller 2008.09.29. 08:17:20
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Club Sandwich 2008.09.29. 06:04:49
Gyerekek, hogy mekkora erzes megint debil ovisnak lenni :D
Club Sandwich 2008.09.29. 06:09:59
Neha csak nez az ember, hogy milyen termeszetes modon haladnak a dolgok a leheto legrosszabb vegkifejlet fele. Hat, van ilyen binyigli. Bar azert kivancsi lennek ra mekkora a valoszinusege annak, hogy ez a sztori igy osszejojjon, majd kerdore vonnam a Nagy Rendezot, hogy akkor a lottootossel miert banik olyan szukmarkuan? :D
Tapmancs 2008.09.29. 06:18:13
Rókakígyó 2008.09.29. 06:23:18
Tiduj 2008.09.29. 06:24:01
Jó reggelt!
Rókakígyó 2008.09.29. 06:25:24
Tiduj 2008.09.29. 06:30:26
Tanulj az esetből, keresd meg az igazi párod.
444 (törölt) 2008.09.29. 06:41:16
í...gy reggel csak egy halován MNK ra futja... :)
Ákosos csaj! 2008.09.29. 06:41:52
Sajnállak, de mindenki azt akapja amit ad!
storyline :) 2008.09.29. 06:42:36
Ismét kiderült, hogy a sunyipicsáskodás nem mindig vezet jóra!
Azóta valami fejlemény?
Búcsúszex volt-e (melyikkel), gumit ki vette, teszkóba jártatok-e?
Ákosos csaj! 2008.09.29. 06:44:01
Mégegyszer! Azt az éjszakai kalandot hatalmas pafonként adta vissza az élet!
Sajnállak, de mindenki azt kapja amit ad!
444 (törölt) 2008.09.29. 06:44:17
Ákosos csaj! 2008.09.29. 06:45:40
Ákosos csaj! 2008.09.29. 06:48:45
Lacinak viszont lehetett volna annyi esze így 30 körül, hogy nem fecsegi ki azonnal a dolgot, ami még koránt sem biztos, hogy kapcsolat, és hogy működni fog. Diszkréció is létezik ezen a csöpp viágon...
storyline :) 2008.09.29. 06:52:23
Mindig van nálatok gumi (az most mind1, hogy a teszkóban vettétek-e, és az is, hogy ki pakolta a zacsiba), végszükség esetére?
444 (törölt) 2008.09.29. 06:53:02
Szufla 2008.09.29. 06:55:10
Ódeciki az eset :( Mondjuk tényleg, ki gondolná, hogy egy helyen dolgoznak.. Tanulság: beszélgetni kell kufirc előtt :)
Mokány: vannak olyan emberek akik nem ismerik a diszkréció szót...
444 (törölt) 2008.09.29. 06:57:27
storyline :) 2008.09.29. 07:00:13
Ne nézzen már ki úgy, hogy a srác a hibás, sunyi, amikor a csaj nem volt őszinte, és szintén a csaj barátkozott félre....
storyline :) 2008.09.29. 07:05:06
Tapmancs 2008.09.29. 07:08:20
444 (törölt) 2008.09.29. 07:09:37
Szufla 2008.09.29. 07:13:31
storyline :) 2008.09.29. 07:17:55
Nyilván nem, csak nagyon fel lett emlegetve a diszkréció, illetve annak nemléte a srác részéről :)
444 (törölt) 2008.09.29. 07:20:41
Szufla 2008.09.29. 07:22:33
A csaj lehetett volna őszinte, a srác meg tarthatta volna a száját. Korrekt? :D
De komolyan, ha nem tudja ki is a frissen megismert hölgy a másiknak, ugyan mért kellett volna tartania a száját?
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.09.29. 07:29:04
ez a tortenet nagyon ciki. egyik pasi sem eg gerinces vki, a leanyzo pedig elhamarkodottan cselekedet. igen, en is csinaltam mar ilyet:D de ha jo volt a keksz veluk, ne banj meg semmit:D mint kiderult, egyikuk sem ert meg ennel tobbet...milyen szanalmas mar h egy vacsoratol meg az utana kovetkezo szextol azt hiszi egy pasi, majd rendbe jon egy kommunikacio hianyos kapcsolat! mindketten hulyeseget csinaltak. :/ de legkozelebb most mar tudni fogod h mit kene tenni. kimondani amit kell, megbeszelni es nem elfutni a dologtol, h jajj, szegenyt, megbantom! igy nagyobbat kapott mintha toled hallotta volna, sztem...
Autótesztelő · http://hasznaltteszt.blog.hu/ 2008.09.29. 07:45:09
Mayday 2008.09.29. 07:46:39
"Gáborral már kifelé mentünk a kapcsolatból" = a nő unja magát, csak olyan mint a csimpánz: addig nem engedi el az ágat, amig nem fog egy másikat is.
Szánalomgombóc, azt kapta amit érdemelt.
Mayday 2008.09.29. 07:48:05
én meg simán kinézem a pasiból, hogy miután kiderült ahogy a csajával egy vonaton jár az új kolléga, "felbérelte" ... és lám milyen igaza volt.
Mayday 2008.09.29. 07:50:28
2008.09.29. 07:52:47
kzol 2008.09.29. 07:57:45
Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kellene baszni. Vascsővel. Többször.
kzol 2008.09.29. 07:58:24
kzol 2008.09.29. 07:59:02
Mayday 2008.09.29. 07:59:27
Ja, nem a véletlen műve, hanem a csaj egy erkölcstelen picha. Nehogymá a pasi legyen a hibás.
A kapcsolat agyonvágásáért félig igen, de a félrefekvésért nem.
".tényleg megkéri a kezét és utána menekül a mamához" : ja, szerintem is feleségül kellett volna vennie egy kvát.
kzol 2008.09.29. 07:59:33
nyunyuli 2008.09.29. 08:01:17
milyen már az olyan, hogy egy hónap után tudja a kollégám a magánéletemet???
Hülye pöcs!
Ras · http://futo.blog.hu 2008.09.29. 08:03:44
Kiváncsi lennék ki tanult az esetből. A jelek alapján a hölgy igen. Gratula :)
Jahh és vonaton ismerkedni nem sikeres... :D
Szufla 2008.09.29. 08:04:05
Negrogo 2008.09.29. 08:05:23
Amugy a csaj megerdemelte. Abba mar nem is kotok bele, hogy szanja azt az embert aki megkerte a kezet. Szanalmasnak tartja! Ez milyen mar? Hihetetlen milyen gusztustalanok tudnak lenni a nok. A postiro nem szerette mar reg a palijat. Ha csak igy hipp-hopp lefekszik vki massal.
Szufla 2008.09.29. 08:07:44
flymazs (törölt) 2008.09.29. 08:09:31
storyline :) 2008.09.29. 08:09:41
Szerintem azért lépett le utólag Gábor, mert utána hétfőn tudta meg, hogy gerincrevágták a zasszonyállatot.
Én speciel azt csináltam volna, már amikor gyanút fogok, hogy meghívom a "havert" vacsorára. Aztán várom a reakciót. De házasságot ajánlani ilyen helyzetben, nem vall sikeres emberre.
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:12:21
Majd akkor elolvasom, de látom Kzol-nak szüksége van a vascsövére :)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:18:57
_B_ 2008.09.29. 08:21:43
Bárcsak minden félrekúrás ilyen happy enddel végződne
TuskóHopkins 2008.09.29. 08:24:58
Ennél nagyobb pechet el sem tudok képzelni. :-)
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 08:32:00
Kedves posztíró! Ha már így összejöttetek, adhattatok volna egy esélyt egymásnak, jól eléldegéltetek volna így hármasban, nem?
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.09.29. 08:32:19
storyline :) 2008.09.29. 08:32:45
méghogy a nők pletykásak!
milyen már az olyan, hogy egy hónap után tudja a kollégám a magánéletemet???
Hülye pöcs! "
Azért ezzel kapcsolatban megjegyezném, hogy bár nem foglalkoztat különösebben, de érdekes lenne tudni, hogy volt nőimnek hány barátnője tudja, hogy mekkora farkam van, hogyan dugok, valamint szoktam-e kék ingben rottyantani a szomszédoknak hajnalonta...
Lunatica 2008.09.29. 08:35:02
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:35:31
Lunatica 2008.09.29. 08:37:43
tegnap válaszoltam...
Kazimír 2008.09.29. 08:37:52
Tudom, nem szép dolog, de férfiszolidaritás... és szóval nekem tetszett, hogy a sors igazságot szolgáltatott :)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:38:41
redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2008.09.29. 08:38:55
és még a férfiak közönségesek :)
én sosem kérdeztem meg még a legjobb barátomtól sem, hogy az aktuális barátnője mennyire szűk :)
Szufla 2008.09.29. 08:39:07
lenni ufó. ezek szerint :)
nyunyuli 2008.09.29. 08:39:15
ne vegyél rá mérget, hogy tudják, hacsak nem Te személyesen mutattad meg nekik:D
Kazimír 2008.09.29. 08:41:05
Messziről jött lány meg azt mond a barátja fakáról, amit akar, igaz? :)
Lunatica 2008.09.29. 08:41:25
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:41:52
Bééb (törölt) 2008.09.29. 08:43:00
nyunyuli 2008.09.29. 08:44:15
csak nem értem, hogy miért érdekli a barátnőket, hogy az aktuálisnak mekkora van??
Neki (jobb esetben) úgysem jut belőle. Akkor meg minek?
Spec.nálam sohasem téma, hogy xy-nak mekkora van. Pont jó, oszt ennyi:)
A férfiak pedig igenis kidumálják, nem egyszer és nem kétszer hallottam.
Pont
Maestro 2008.09.29. 08:49:17
storyline :) 2008.09.29. 08:52:41
Kazimír 2008.09.29. 08:53:47
Az ok prózai és gyerekes. Összehasonlítja a saját barátjának méreteivel és adott esetben a másik szemébe vágja az örök óvodás alaptételt:
"Az enyémnek nagyobb van!" :)
Mascarpone 2008.09.29. 08:53:57
Érdekelne, hogy Gáborkával mégis mikor akartál szakítani. Igazából szerintem nem is volt azzal a kapcsolattal semmi gond, csak a megszokás már unalmassá tette. Ez pedig elég volt arra, hogy parallel kúrasd magad. Volt esze a két srácnak, hogy leléptek.
nyunyuli 2008.09.29. 08:56:56
Lunatica 2008.09.29. 08:58:52
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.09.29. 08:59:45
nem akarlak zavarba hozni, de olyan otthonosan mozogsz itten (kb. mint én, anno :D)! Szóval új hús ;) vagy, vagy én nem figyeltem.... ?
Amúgy jó reggelt to all!
Kazimír 2008.09.29. 09:01:33
Végre volt a történetnek csattanója! Ennek fenemód örülök. :))
MizBig 2008.09.29. 09:03:44
Bojan Krkic Perez 2008.09.29. 09:07:14
"Azért ezzel kapcsolatban megjegyezném, hogy bár nem foglalkoztat különösebben, de érdekes lenne tudni, hogy volt nőimnek hány barátnője tudja, hogy mekkora farkam van, hogyan dugok, valamint szoktam-e kék ingben rottyantani a szomszédoknak hajnalonta... "
Ismerős a sztori. Egyszer még le is lettem szúrva, hogy miért sértődök meg ezen, ez teljesen normális.
Lunatica 2008.09.29. 09:08:30
Tiduj 2008.09.29. 09:11:13
Mielőtt az exem a világot kezdte járni megkértem, hogy MINDIG legyen nála óvszer.
Mert a távolság, az idő nem számít, ha szereti egymást két ember, de betegséget hazavinni válóok. SZERINTEM. Szóval 12 éven keresztül ott tartotta a tisztasági csomagjában. (Nem, nem nézegettem, hogy régi-e vagy új.)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 09:12:57
MrMoJo 2008.09.29. 09:13:08
nyunyuli 2008.09.29. 09:13:56
téged nem zavar, ha mást megizél a párod?
Csinálja, de gumit használjon?
Konzervatív lennék, de nekem a félremenés már önmagában válóok.
Kazimír 2008.09.29. 09:14:28
Egy 12 éves óvszer? Sokmindenre jó lehet...
én, a robot 2008.09.29. 09:19:57
Bojan Krkic Perez 2008.09.29. 09:21:00
Ilyen toleráns nők évek alatt felére csökkentenék a válások számát ebben az országban.
Tiduj 2008.09.29. 09:21:50
1) Amit tiltanak, az érdekes. Amit nem tiltanak, az meg nem. Ezért kértem meg arra, hogy vigye az óvszert magával.
2) Volt, hogy hetekig, hónapokig nem találkoztunk. Amikor hazajött, akkor a jelekből észre vettem, hogy nem volt csajjal. ( A masztit kimondottan utálta.)
3) Egy normál házasságban, ahol napra-nap, estéről-estére együtt vannak a párok, ott nyilván más megítélés alá esik a megcsalás. Főleg akkor, ha nincs rá indok: kölcsönösen kielégítő, boldog a sex.
MizBig 2008.09.29. 09:23:27
Tiduj 2008.09.29. 09:11:13
Ilyen toleráns nők évek alatt felére csökkentenék a válások számát ebben az országban.
Nem toleráns, öngyűlölő. Az meg legyen az ördög nénikéje.
Mascarpone 2008.09.29. 09:23:32
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 09:24:01
nem akarok bunkó lenni, de ez szerintem elég fura.
baraka 2008.09.29. 09:24:29
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 09:24:44
2, erre azért nem vennék mérget.
3, ezt meg nem értem.
bagolybagoly 2008.09.29. 09:25:39
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 09:26:17
Mascarpone 2008.09.29. 09:26:33
Nők milliói várják tanító szavaidat. Tarthatnál egy kurzust "Honnan tudom, hogy megcsalt a pasim" címmel.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 09:26:47
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.09.29. 09:27:18
nincs.
ilyen
kicsi
nem
lehet
a világ
:D
nyunyuli 2008.09.29. 09:27:38
a méret az egy dolog, de ha balfasz, és nem is tudja használni, akkor mehet a méretével a pi...ba
tompus 2008.09.29. 09:34:45
megérdemelte
Kilgore Trout 2008.09.29. 09:34:50
Tiduj 2008.09.29. 09:37:16
Miért lennék öngyűlölő?
Volt, hogy 6-10 hétre is elutazott, ráadásul volt, hogy háborús övezetbe. Gondoltam, ha kiborul valamiért, akkor legyen inkább nála óvszer, ha véletlenül szüksége lenne rá.
Ha egy itthoni-folyamatos kapcsolatról lenne szó, akkor én is agyoncsapnám. De erre nem volt soha szükség.
storyline :) 2008.09.29. 09:39:40
Volt, hogy 6-10 hétre is elutazott, ráadásul volt, hogy háborús övezetbe. Gondoltam, ha kiborul valamiért, akkor legyen inkább nála óvszer, ha véletlenül szüksége lenne rá."
Hát igen, ilyen a misönlájf :)
Tiduj 2008.09.29. 09:39:47
Voltál már hosszútávú kiküldetésben? Távol a szerelmetes párodtól?
Ott vannak pl. a hajós-házasságok. ŐK akár egy évig sem látják a párjukat. Velük szerinted mi van?
siss 2008.09.29. 09:40:11
Laci helyében én tényleg tartottam volna a szám, egy becsiccsentett hejehuja után még egyáltalán nem biztos, hogy tényleg kapcsolat is lesz a dologból...
MizBig 2008.09.29. 09:40:41
Jimbo75 2008.09.29. 09:40:56
NYT · http://pergetes.blog.hu/ 2008.09.29. 09:41:11
Kazimír 2008.09.29. 09:41:55
(hogy áttételesen Boncz Gézát idézzem)
MizBig 2008.09.29. 09:42:28
Tiduj 2008.09.29. 09:43:34
1) Ez a tiltom-nemtiltom szabály mindenre érvényes, még a spenótra is.
2) Az a bizonyos dolog olyan volt, mint a kristálycukor.
3)Más szórakozásból megcsalni valakit, nem?
Azt miért kellene megbocsájtani?!
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 09:44:34
hosszútávú kiküldetésben még nem voltam, csak több alkalommal több hónapig volt a barátnőm külföldön dolgozni.
Bár valakinek ez is elég lenne a félrelépéshez. Nem tudom, én inkább elgondolkodnék azon, hogy szakítsunk akkor, minthogy adnék a páromnak egy kártyát, hogy figyu, nem baj ha mással hancúrozol, megértem.
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 09:47:03
MNK
VOGAben 2008.09.29. 09:47:42
Dr. Jula Watson 2008.09.29. 09:48:25
Tiduj, ezt valahogy az én gyomrom se venné be :S
Tiduj 2008.09.29. 09:49:25
"Hát igen, ilyen a misönlájf :)"
Ezt lécci másképpen.
MizBig
Az olyan nőciket én sem értettem soha, meg is érdemlik, amit kapnak.
Mi sem így kezdtük: az élet, az anyagiak szorítottak rá bennünket: önálló lakást akartunk teremteni a gyermekeinknek.
Nehéz volt, de sikerült.
Később váltunk el, amikor már napra-nap együtt voltunk. Hiába: lakva ismerszik meg az ember! :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 09:50:58
2, olyat én még nem láttam.
3, miért meg kell bocsátani?
vagy
1, nehogy már a spenót mondja a parajnak, hogy lótetű.
2, nagyszemű tengeri só, akkorák voltak hogy amikor táptalajtértek azt lehet hinni, meteor illetve kitört az armagedon.
3, minden csupán időtöltés, töltőgetés.
VOGAben 2008.09.29. 09:53:35
storyline :) 2008.09.29. 09:54:12
Csak arra akartam utalni, hogy tudom milyen a külszolgálatosok élete.
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 09:56:11
Tiduj 2008.09.29. 09:56:21
Ha szeret az ember valakit, akkor nem számít sem az idő, sem a távolság. Nálam bevált. Sőt, a páromnál is.
Ezért szoktam haragudni azokra az emberekre, akik "nem bírnak" ki egy-két hetet, vagy hosszabb-rövidebb mosolyszüneteket.
Dövan kérdezte a gumit: erre válaszoltam, hogy a betegségek elkerülése érdekében legyen mindenkinél - koránál vagy helyzetéből adódóan -, legfeljebb nem használja.
Rebelde 2008.09.29. 09:56:27
Kenneth 2008.09.29. 09:59:03
szumma MNK, i=1...n, n=végtelen
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 10:02:02
"Csárli
Ha szeret az ember valakit, akkor nem számít sem az idő, sem a távolság. Nálam bevált. Sőt, a páromnál is."
ja. éppen ezért nem férne bele nálam, és ezért furcsállom, hogy "meg van engedve" a félrekufirc.
flymazs (törölt) 2008.09.29. 10:05:44
Mi van???
Dr. Jula Watson 2008.09.29. 10:08:22
bagolybagoly 2008.09.29. 10:08:38
nyunyuli 2008.09.29. 10:10:36
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 10:10:52
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 10:12:46
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 10:12:47
Hááát, előfordul, hogy az ember elbotlik, és úgy esik el, hogy a farka véletlenül beleakad valaki más feleségébe. Legalábbis Bruce Willis szerint ilyesmi megeshet, az Utolsó cserkészben említ ilyesmit.
Tiduj 2008.09.29. 10:14:11
Ha valakiből kiszerettem, azzal nem tudok már kexelni. Meg nem is akarok. Mert az már nem fair.
Úgy látszik, ebben is igaz: "ízlések és pofonok".
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 10:19:36
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 10:21:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.29. 10:24:06
CsG 2008.09.29. 10:24:48
Tiduj 2008.09.29. 10:25:46
Nincs megengedve! De egy kényszerhelyzet az más.
Sajnos vannak, akik sportot űznek abból, hogy megcsalogassák a párjukat. Unatkoznak, szórakoznak, mit tudom én, miért. Őket kéne megkérdezni.
A gumikérdéshez szóltam hozzá. + Amikor itt volt az ideje, akkor a gyermekeimet is figyelmeztettem arra, hogy ne bazírozzanak: mindig használjanak óvszert. Nálunk nem is divat sem a küret, sem a nemi betegség.
Blizini 2008.09.29. 10:26:53
nyunyuli 2008.09.29. 10:29:31
Verespalne, te egy mocskos kurva vagy, nekem ennyi a véleményem.
ez most hogy jön ide? nem értem, valaki felhomályosítana?:)
pazola 2008.09.29. 10:29:46
Ja, hogy ketten is ezt mondtak elottem? Akkor ma megsem en vagyok a bunko :)
Amugy meg ket szek kozott a foldre esni a legnagyobb luzerseg.
gargoyle 2008.09.29. 10:30:00
Lunatica 2008.09.29. 10:30:13
Nem Verespálné írja a sztorikat!
gargoyle 2008.09.29. 10:30:41
gargoyle 2008.09.29. 10:31:13
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 10:31:30
"Csárli
Nincs megengedve! De egy kényszerhelyzet az más. "
Én kényszerből még nem keféltem soha :)
Blizini 2008.09.29. 10:26:53
Gratulálok, takarodhatsz is innen.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 10:32:04
nyunyuli 2008.09.29. 10:32:11
gargoyle 2008.09.29. 10:32:19
RozitaX 2008.09.29. 10:32:35
gargoyle 2008.09.29. 10:36:31
bagolybagoly 2008.09.29. 10:36:44
Tiduj 2008.09.29. 10:38:07
Én sem. És nem is fogok. :)
Lui_78 2008.09.29. 10:39:17
:)
ynd 2008.09.29. 10:40:13
Kazimír 2008.09.29. 10:40:47
Tiduj 2008.09.29. 10:42:25
A világ túloldalán volt háborús övezetben. Gondoltam ha kiborul idegileg, csak akkor. Szerencsére nem történt meg. De a kollégái megsebesültek, véletlenül börtönbe kerültek, nem részletezném tovább.
bagolybagoly 2008.09.29. 10:45:28
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 10:47:04
RozitaX 2008.09.29. 10:48:16
De szerintem Gábor végig sejtette, hogy az ő csajáról van szó, mert a postíró azt mondja, hogy "Gondolom, hogy Gábor rám ismert, és az esküvő szóbahozásával megpróbált visszahódítani. Hétfőn azonban Laci lelkendezve mesélte, hogy összejöttünk. Gábor nem állta meg, és elmondta, hogy a barátnőjéről van szó." Tehát Gábor előbb akarta megkérni a csajszi kezét (szombat este), minthogy megtudta volna az aktust (hétfő reggel, a következő munkanapon).
Laci lehetne az egyedüli jófej, de ha már szabad volt a csaj, akkor minek lépett le? :P
Kazimír 2008.09.29. 10:49:09
Főleg egy arab/muzulmán/ilyesmi országban, ahol nőhöz és piához jutni egyarát problémás. Na jó, az utóbbi kevésbé.
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 10:49:52
Tiduj 2008.09.29. 10:50:16
Nem katona, csak oda kellett utaznia többször is.
SzenKata 2008.09.29. 10:53:01
2008.09.29. 10:54:46
A Laci meg egy hülye volt eleve, jobb is, hogy csak egy kósza kufirc lett belőle.
Egyébként pedig: ez bárkivel előfordulhat. Ellaposodó kapcsolat, pont jókor, jó helyen lévő idegen...
Így volt ez megírva.
Hogy is énekli Rózsi: "van úgy, hogy kell egy féktelen éj, egy megfelelő idegennel...":)
Kazimír 2008.09.29. 10:55:04
Reggelt? Hiszen éjszaka van..
storyline :) 2008.09.29. 10:56:36
Nem csak te.
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 10:57:06
Akkor megnyugodtam.
bagolybagoly 2008.09.29. 10:58:14
Télleg, csak én volnék ily' vaskalapos, maradi ókonzervatív, hogy félrekúrásra nincs adekvát indok és nincs rá bocsánat, hanem azonnali kirúgás? "
Nem vaskalapos. jófej. Te tényleg elég ritka jelenség.
SzenKata 2008.09.29. 11:00:19
Kazi, most értem ide, még majdnem reggel van :)
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 11:01:02
nyunyuli 2008.09.29. 11:01:41
Télleg, csak én volnék ily' vaskalapos, maradi ókonzervatív, hogy félrekúrásra nincs adekvát indok és nincs rá bocsánat, hanem azonnali kirúgás? "
IIIIIIIIIIIIIIIIGGGGGEEEEEEEENNNNN!!!!!
Tiduj 2008.09.29. 11:01:52
Az volt az alapkérdés (gondolom elolvastad az összes hozzászólást), hogy legyen-e óvszer a "ridikülben."
Erre írtam, hogy inkább legyen, mint nem. A fiataloknál, egyedülállóknál szerintem kötelező. Pároknál meg vészhelyzet esetére. Legfeljebb nem használják és kész.
A NEMI BETEGSÉGEK ELKERÜLÉSE MIATT.
Egyik nap itt valaki azt állította, hogy kishazánkban nincsen AIDS, nem kell félni tőle. Na, persze! Meg a többi nyavalyától sem.
Igen, közel-keleti országokról volt szó.
pazola 2008.09.29. 11:02:32
Nem, csak meg nem eltel eleget, de ezt ugy sem fogod megerteni, amig el nem jon az ideje. Addig is orulj neki, hogy ilyen vagy.
SzenKata 2008.09.29. 11:03:57
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 11:05:53
elég, ha csak az igazat mondod, de rádbízom :D
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 11:06:13
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 11:07:09
SzenKata 2008.09.29. 11:07:13
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:08:12
Köszi, bár ez szerintem alap (kellene, hogy legyen).
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 11:08:50
pl. :)
köszi
Kazimír 2008.09.29. 11:08:55
kutya/macskatáp? A fényes szőrzetért..
fraki 2008.09.29. 11:09:18
Lunitari 2008.09.29. 11:09:19
Kinek kell ilyen nő? Még jó, hogy aránylag időben kiderült róla mindkét fiú számára......
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 11:09:32
Mindenki hűséges, és erényes. :D
Éreztem én nagyon rossz környezetben mozgok, mert ott éppen az ellenkezőjét látom szinte mindenkitől, ráadásul családos emberektől is.
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:09:47
Természetesen. De mivel eszem ágában sincs félrekúrni, így ez mindegy is.
szundi706 2008.09.29. 11:10:25
www.youtube.com/watch?v=LkySFLp9XHw
mucsi zoltán szenvedése :P
Snowmass 2008.09.29. 11:10:40
Mivel Lacinak nem mondtad, hogy van egy néhányéves kapcsolatod, amit még le kéne zárnod, ezért mindenképpen lett egy kopp. Viszont ily módon becsúszott még egy extra hopp is (az a vasárnapi Gabesszal).
És úgy tűnik, hogy olyan nagyon nem viselt meg az egész, bár csak te tudod eldönteni, hogy megérte-e ez az egész vagy sem. Mindenesetre a sztori végére kikerekedő vicces / cikis élethelyzet mindenki számára tanulságos lehet, úgyhogy személy szerint köszi, hogy megírtad (vállalva az ezzel járó kellemetlenségeket)!
Kilgore Trout 2008.09.29. 11:11:19
SzenKata 2008.09.29. 11:11:31
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 11:11:51
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:11:54
Fenét. Valaki vagy félrekúrós, vagy nem és ebben rohadtul nem számítanak a megélt évek (egyébként 30). Ha valaki nem az, annak nem "jön el az ideje".
2008.09.29. 11:13:11
Lunitari: szerintem fog kelleni ez a a nő valakinek, mert nyilván tanult a hibájából (remélem) és legközelebb nem csinál ilyet, ha komoly kapcsolatot keres. De most úgy lehúzzátok, mintha egyszerre legalább 4 pucérseggű indiánnal csinálta volna és még két törpével...hagyjuk már...
ravens01 2008.09.29. 11:13:12
Snowmass 2008.09.29. 11:13:31
"Még jó, hogy aránylag időben kiderült róla mindkét fiú számára......"
Azért Gabesznak kellett néhány év ahhoz, hogy képbe helyezze magát...:)
SzenKata 2008.09.29. 11:13:38
_tx_ 2008.09.29. 11:14:33
MNK, de sebaj, mert mi meg MPG :))) Lányok, ilyennek szeretünk Titeket.
Minden zsigerből fikázó, fröcsögve kurvázó férfitársamtól kérdezném, hogy ők még sosem hoztak utólag rossznak bizonyult döntést, mindig gerincesen választották két pont között a legnehezebb és legrövidebb utat?
Vagy tényleg az van, hogy ide csak kivételesen erkölcsös férfiak írnak (akiktől viszont a szeretet és a spontaneitás, úgy en block az életöröm távol áll), vagy a sok KOMPLEXUSOS TAHÓ nem bírja elviselni, hogy ez vele is bármikor megtörténhet, akár Laci lesz, akár Gábor, vagy akár a poszt írója...
Riszpekt :P
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:14:40
Oké, az óvszer volt a téma alapból, csak kicsit elment más irányba a beszélgetés. Amúgy persze, legyen a retikülben, miért ne, csak ha előkerül, ott már régen rossz a dolog.
kerikak 2008.09.29. 11:15:21
nyunyuli 2008.09.29. 11:15:25
Lófasz Hadnagy a félrekúrás nem ész kérdése. és ne jelents ki olyat, amit nem tettél még meg. sosem tudhatod mikor sodor olyan helyzetbe a sors. lévén férfi vagy. ti nem mindig az eszetek után mentek. pláne, ha a fa...tokban hordjátok azt :).
húha Apcsika, most mit fogsz kapni!:DD
Bééb (törölt) 2008.09.29. 11:16:15
AvgDvl 2008.09.29. 11:16:25
Snowmass 2008.09.29. 11:17:15
Ja, elmondása szerint ugyan hosszasan elbeszélgettek Lacival, de úgy fest, hogy jobban ki kellett volna kérdeznie mielőtt rákéredzkedik...:)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 11:17:35
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:17:44
Nu, ez a csúnya általánosítás a nők részéről. Képzeld, nem minden hapsinál áll meg az ész, ha feláll a bráner. Hagytam már ki ziccereket, azért, mert nem akartam félrekúrni.
SzenKata 2008.09.29. 11:18:07
Kilgore Trout 2008.09.29. 11:18:33
Azért ez is tartás (vagy hülyeség?) kérdése. Számtalanszor lett volna alkalom, még olyan kapcsolatomban is, ami éppen halódott, és mégsem tettem meg, pedig volt kicsi pia, illegetés meg minden. És még akkor is azt mondtam, hogy amíg nincs lezárva, addig nem. Lehet, én vagyok a hülye, de így gondolom becsületesnek. És azt is gondolom, hogy van szép feleségem, szép gyerekem, szép otthonom, és egy ejaction megéri-e, hogy mindezt esetleg kockáztassam.
SzenKata 2008.09.29. 11:19:05
Lunitari 2008.09.29. 11:19:36
Rossz döntése mindenkinek van, de ez azért már több mint egy egyszerű rossz döntés. Kíváncsi lennék mit szólnál, ha a pároddal szeretkeznél és másnap valami jó kis nemi bajod lenne mert neki volt egy "rossz döntése"......
"(akiktől viszont a szeretet és a spontaneitás, úgy en block az életöröm távol áll)"
A szeretet és a spontaneitás állandó parternél, jó működő kapcsolatban is megvalósítható ;)
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:19:37
Pontosan így van.
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 11:20:04
Legdurvább amit láttam, mikor céges bulin kurvákat rendeltünk. De tudnék még mesélni.
Hiába a pokolban fogunk égni, de a társaság jó lesz. :D
SzenKata 2008.09.29. 11:20:21
Karcolt lendület 2008.09.29. 11:20:28
A másik témában inkább Tidujjal értek egyet, érhet az embert olyan stressz, ami után nem teljesen az alapvető erkölcsi normáinak megfelelően viselkedik, mert muszáj nagyjából mindent felhasználni a stresszoldáshoz, hogy ne essen teljesen szét pszichikailag. Tudom, ezt nehéz a kényelmes irodából elképzelni... Ez nem liberális hozzáállás, max. kicsit több emberismeret.
Kazimír 2008.09.29. 11:21:02
Csak a vérellátásunkkal van baj. Amikor szaporodni szeretnénk, akkor nem megy a gondolkodás, illetve fordítva. Legalábbis a vicc szerint :)
Rebelde 2008.09.29. 11:22:26
ha valaki nem bocsájtja meg a megcsalást, szíve joga, mint annak is, aki meg nem akad ki rajta...
mindenkinek a saját döntése, rágódjon rajta saját maga
SzenKata 2008.09.29. 11:23:22
Kilgore Trout 2008.09.29. 11:24:01
Mindenkinek saját magát kell ismernie, és ha Lófasz Hadnagy ilyesmit kijelent (amit kijelentett) akkor ő tudja, hogy akkor sem fogja megtenni, ha megtehetné. És én is ki merem jelenteni, picit korosabban, mint L.H, hogy én sem fogom megtenni, csak azért, hogy megtegyem. És itt csak az általánosításodra reagáltunk, mert biztosan van olyan pasi is, amilyenről te beszéltél, de bizton állíthatom, hogy ilyenek is vannak, mint mi.
gargoyle 2008.09.29. 11:24:04
rozita: laci gondolom lofasz hadnagy jellegu gondolkodasu volt, neki mindegy kit csalnak kivel o nem birja elviselni.
kilgore trout: en ugy gondolom, hogy a felrekuras az atlagkapcsolatban nehezen toleralhato, sokkal nehezebben mint a husleves elsozasa, vagy a sorozes a haverokkal, de sokkal konnyebben mint egy elcsattano pofon, netan veres. de minden kapcsolat es ember mas, ismerek olyan embereket ahol a "felrekuras" mint olyan fel se merul pejorativ fogalomkent, ha megtetszik nekik valaki, hazaviszik. meg olyat is ahol nem gond ha neha eljar a pasi keze, hiszen ferfi, azoknal ez van igy neha. szamomra a masodikat rosszabb hallani, az elsot meg el tudom kepzelni siman hogy elvezik (:
2008.09.29. 11:25:11
"emléxel, amikor az XY volt éppen YZ-vel és rájuk nyitott a ZX???, háháhááá!"
:)
Ennyit a nagy erkölcsösségről, meg képmutatásról, meg a céges buikról...:))
Nekem nem kenyerem mondjuk a megcsalás (mert én is szent vagyok!:)), de vannak élethelyzetek, amikor szinte törvényszerűnek látom, és el tudom képzelni, hogy még velem is előfordulhat.
Bééb (törölt) 2008.09.29. 11:25:19
gargoyle 2008.09.29. 11:26:56
Kazimír 2008.09.29. 11:26:58
"muszáj nagyjából mindent felhasználni a stresszoldáshoz, hogy ne essen teljesen szét pszichikailag"
Ismétlem: Arab országokról van szó, a közel keleten. Nekem csak ezért nehéz elképzelni..
SzenKata 2008.09.29. 11:27:23
tudom.ismerlek titket, mint a rosszpénzt :)
ravens01 2008.09.29. 11:27:53
Kilgore Trout 2008.09.29. 11:28:32
Hát bizony, nem vagyunk egyformák. Olyan is van, aki azt szereti, ha korbácsolják. Csak, hogy puffogtassak néhány közhelyet.
SzenKata 2008.09.29. 11:28:36
mindenkinek a saját döntése, rágódjon rajta saját maga"
erre szoktam azt mondani, hogy ez mindenkinek a saját meccse. játsza le ő maga magával.
ravens01 2008.09.29. 11:28:51
gargoyle 2008.09.29. 11:29:16
pazola 2008.09.29. 11:30:22
Mondtam, hogy nem fogod erteni.. Nem a korod szamit, egyebkent ( az alapjan is ertheto, amit gondolsz ) hanem az, hogy mennyit eltel. Es ez nem a kor.
flymazs (törölt) 2008.09.29. 11:30:40
bagolybagoly 2008.09.29. 11:31:05
bagolybagoly: ha csunyan beszolsz valakinek akkor csunya megfutamodas a vegere odaerni hogy peace :P legalabb vallald a pofont ami visszajon
"
ki nem vállalja? én attól még vállalom mindent, amit írtam.
Különben fiatalom egyik traumája a háborús filmekkel kapcsolatban ... amikor James elmeséli, hogy irtották ki a falusi lakosságot vietcongok után kutatva. megért asszonykája Sally ilyonkor elmorzsol egy könnycseppet a szeme sarkában, majd amikor az a rész jön, hogy hatalmas magányában összemelegedett Mai Tai-jal a a szomszéd falu tanítónénijével, akkor "hát ezt azért igazán nem kellett volna".
Bééb (törölt) 2008.09.29. 11:31:11
uh ez milyen méret is? :)
Karcolt lendület 2008.09.29. 11:31:17
"micsoda lúzer csaj, nem tudta hogy a szeretője meg a pasija ugyanott dolgozik???"
Az már kiderült a sztori elején, hogy kommunikációs problémáik voltak. ;-)
SzenKata 2008.09.29. 11:32:04
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 11:33:14
azon a munkahelyemen nem voltak nők.
Máshol voltak. Mikor a főnök engem kérdez, hogy mennyiért tudnék szerezni Viagrát mert randija van az egyik jogász csajjal. Közben családos 3 gyerekkel. Mit mondhatnék erre, tele a világ hűséges emberekkel. :D
Lunitari 2008.09.29. 11:33:15
Na ne röhögtess...értékrend? Erről van szó, hogy ez nem érték már ne haragudj. Tapasztalatlan, karotnyelt? Ismered te a fogalmakat? 33 éves vagyok és a páromat többször juttatom a csúcsra, mielőtt én is elmennék..tehát tapasztalatokról ne dumáljunk (volt már szabadba, kocsiba..stb tehát karótnyelt sem vok). Mindig az aktuális párommal és soha nem volt rövidebb kapcsolatom 3 hónapnál. Az ilyen egyéjszakás faszkalap ne magyarázzon már nekem "értékrendekről"......
SzenKata 2008.09.29. 11:33:22
Rebelde 2008.09.29. 11:33:54
nem mondtam, hogy természetes, csak azt nem értem, hogy miért oltári karotnyelt faszkalap?
ja, tudom, az unalmas és érdektelen
Sztravinszka 2008.09.29. 11:34:38
Krizsabali 2008.09.29. 11:35:31
Dövan, a rottyantás nem biztos, de a farkad méretét tuti mindegyik barátnője tudja. Ez az első amire a barátnők kíváncsiak."
már megbocsássatok, de ha ilyen nőkkel jártok/barátkoztok, akkor meg is érdemlitek...
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:35:38
Bakker, mit nem értek én? Ugye nem azt akarod mondani, hogy minden hapsi félrekúrt/félrekúr/félre fog kúrni, csak van, aki ezt nem tudja magáról, de adott szituációban "maj' rájön"? Te tényleg azt hiszed, hogy jobban tudod, hogy én, Kilgore Trout, vagy Kovács János félre fog a jövőben toszni, vagy sosem fog?
Eszem megáll...
Lunitari 2008.09.29. 11:36:29
Az élés nem azt jelenti, hogy mindenkivel össze-vissza kúrunk bár sokaknak itt igen, úgy látom.....
Snowmass 2008.09.29. 11:37:00
"ha erre en aszondom hogy egy oltari karotnyelt tapasztalatlan faszkalap az illeto az nem szep dolog?"
Nem szép dolog, hanem szimplán hülyeség, mert nem attól lesz tapasztalatlan faszkalap, hogy nem fér bele az értékrendjébe a megcsalás és megcsalatás.
2008.09.29. 11:37:34
pazola 2008.09.29. 11:37:52
Mondtam, hogy nem fogod erteni :DD
Figyelj, ha eltelik meg harminc ev ( es tfh megeljuk mind a ketten ), es ugyanigy gondolkodsz, isten bizony leterdelek eled, es megcsokolom a labad. Megbeszeltuk? :)
pazola 2008.09.29. 11:39:01
Ezt nekem akartad mondani? En tudom :)
Nem vagyok fideszes 2008.09.29. 11:39:13
Meg. :-)
totalbike74 2008.09.29. 11:39:19
úgykellett neked
Karcolt lendület 2008.09.29. 11:40:03
Az ember azt jelentheti ki, hogy mit szeretne/nem szeretne (akar/nem akar) megtenni az életben, milyen elvekhez tartja magát (most), azt nem, hogy mit nem fog soha megtenni. Nem tudhatja senki biztosan, hogy 20 év múlva - némileg több tapasztalattal és emberismerettel - mit fog másképp gondolni vagy milyen (szar) helyzetekbe kerülhet.
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 11:41:15
a fickó televolt lóvéval, a csajjal meg nemrég találkoztam már főosztályvezető. Mik vannak. :D
Lui_78 2008.09.29. 11:42:02
:D
Krizsabali 2008.09.29. 11:43:33
bár én magam soha nem csaltam meg senkit (na nem azért, mert az erkölcs bajnoka vagyok, hanem csupán azért, mert nem vagyok olyan alkat), ebben sok igazság van... mármint abban, hogy ha egy félrelépőt lekurvázhatunk, akkor mondhatjuk tapasztalatlan karótnyeltnek, aki nem dug félre soha. én személy szerint valóban nem vagyok "tapasztalt" e téren, HISZEN hiányzik a félrelépés tapasztalata az életemből. ez van. de ez nem gáz. sz.tem.
Krizsabali 2008.09.29. 11:44:40
Krizsabali lelkesen bólogat :D
gargoyle 2008.09.29. 11:47:03
1. semmit sem mondtam a szexualis teljesitmenyerol
2. semmit nem mondtam arrol, hogy en mikor es mennyire szoktam megcsalni a parom, egyaltalan elofordult-e ez eddig.
3. ezek szerint a keresztenyi "ertekrend" sem ertekrend, abban is remlik valami hadova a megbocsatas fontossagarol es a korultekintes szuksegessegerol :D
rebelde: azert oltari karotnyelt faszkalap, mert leszarja hogy a vilag mennyire sokretu es bonyolult, keptelen disztingvalni a parameterek kozott. van aki etelek kozott keptelen kulonbseget tenni, van aki meg szituaciok, erzelmek, gondolatok kozott. csak az elsore kevesen buszkek. es nem, unalmast veletlen sem mondtam, keversz valakivel :P
lofasz hadnagy: nem, mi csak azt mondjuk, hogy azt allitani hogy 10000000% hogy te nem fogsz felrekurni, es hogy 1000000% hogy ha a parod felrekur akkor rohadt kurva es azonnal szajonbaszod vascsovel egyreszt diszfunkcionalis szinten leegyszerusiti a valo eletet, masreszt olyan onkritikatlan onbizalomra vall ami aggaszto mellekhatasokat szokott produkalni (nekem mindig igazam van szindroma)
snowmass: attol lesz karotnyelt faszkalap, hogy keptelen barmifele onkritikara es a dolgok ertekelesere. hogy megint az elobbi hasonlatomat vegyem elo, nem az lesz az etalon a gasztronomiaban akinek a 120ft/kgos baromfivirsli es a friss vadnyulcomb is szimplan HUS. erkolcstanban is igy van ez.
Lunitari 2008.09.29. 11:48:26
Nem a félrelépés miatt ribanc, ahogy tette....sex kolesz majd utána közvetlen sex otthon...ha otthon nem lett volna sex és szakít vele akkor nem ribancnak hívnánk..vagy a vonatossal közli, hogy szétmenőben van találkozhatnak, de sex csak lezárás után...(a kurvát helytelenül használtam én is fentebb...ott fizetni kell.....)
Sztravinszka 2008.09.29. 11:49:05
gargoyle 2008.09.29. 11:49:22
az meg kulon vicces, hogy kurvazni habzo szajjal azt siman lehet, de ha rajuk mondanak egy szimpla jelzos szerkezetet akkor rogton leuti az antarest az egrol az orruk, olyan magasra huzzak fel (:
Krizsabali 2008.09.29. 11:50:32
én csupán annyit tennék hozzá, hogy valamivel kíváncsibb vagyok rá, hogy milyen lehet félrekúrni, mint égve elégni... :DDD
Lunitari 2008.09.29. 11:51:28
1 Tapasztalatlan
2 Szted elfogadható akkor tőled sem állhat messze
Krizsabali 2008.09.29. 11:52:15
TuskóHopkins 2008.09.29. 11:52:46
Már csak abból a tényből kiindulva, hogy pár alkalommal én voltam a harmadik fél.
És lehet hozni a köveket, de valahogy egyszer sem volt lelkiismeretfurdalásom.
Karcolt lendület 2008.09.29. 11:52:49
És akár hiszed, akár nem, egyéjszakás kapcsolatot is lehet korrektül intézni...
bagolybagoly 2008.09.29. 11:53:19
annyi szabadság meg tényleg legyen, hogy saját magát viszonylag jól ismerhesse.
Lunitari 2008.09.29. 11:53:48
Rossz és sarkított példa....a félrelépés soha nem lehet szükségszerű az emberölés viszont lehet...
Krizsabali 2008.09.29. 11:53:55
húha, ilyet eléggé merész dolog mondani európában... csak akkor lehet, ha a keresztény értékrendet lebutítod a vasárnapi templomba járásra. merhogy te egy olyan kultúrkörben élsz, amit át meg átsző a keresztényi értékrend. kit jobban, kit kevésbé, de elkerülhetetlenül... ez van. most akkor már jöhet a máglya?
2008.09.29. 11:54:01
mondjuk ilyenkor nem vágom, minek dolgozik a csaj.
Ebből meg lehet élni úgyis, hogy egy szalmaszálat sem kell keresztbetenni az unalmas irodában...:)
Vagy az már túl "direkt"???:))
gargoyle 2008.09.29. 11:54:51
sztravinszkij: 20 ev mulva a baratok koztrol is maskepp gondolkodik az ember, nyilvan te mindent ugy gondoltal 20 evvel ezelott is mint most .) senki nem mondta hogy a rossz dontesert nem vallalando a felelosseg. en csak arrol papolok itten, hogy a megcsalas nem alapfoku osszeadas 10 alatti termeszetes szamokkal. pont annyira jogos megbocsathatatlan es minden korulmenyek kozott vegzetes hibanak tekintetni a megcsalast, mint mondjuk az emberolest. ettol meg ALTALABAN nincs masrol szo, mint egy rossz dontesrol es szo sincs arrol hogy meg KELL bocsatani mindig, sot. nagyon ritkan kell. vagy elore tisztazni a lehetosegeket. de kizarni ab ovo ezt szimpla merevfaroksag, ami lathatoan a tultengo ego es a korlatolt elettapasztalat kombinaciojabol adodik.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.29. 11:56:22
Krizsabali 2008.09.29. 11:57:42
na, mostmár kíváncsivá lettem: és mi a helyzet a fizikai erőszakkal? Mondjuk nem a kékreverésről beszélek, hanem csak egy kis fizikai erőszak... ezt is lehet mérlegelni? (mármint párkapcsolatban)
Lunitari 2008.09.29. 11:57:43
Jah értem, akkor aki neked erősen szimpatikus lesz azzal lefekszel? Hát ez a te értékrended, lelked rajta ;)
Korrektül? Talán ha mindketten függetlenek, és nem számít, hogy nem is ismerik egymást...vagy ha régebben ismerik akkor miért 1éjszakás lenne?
Lunitari 2008.09.29. 11:59:55
2008.09.29. 12:00:37
Ha ezt a posztot pasi írta volna, akkor most sem ilyen véresen vitatkoznánk, hanem csak röhögcsélnénk rajta, hogy peeersze, hát ez is csak pasiból vaaaaan...
SzenKata 2008.09.29. 12:00:44
Lunitari 2008.09.29. 12:01:05
Honan veszed milyen kultúrkörben élek? :) És ha indiánsátorban lakom? :)
Tiduj 2008.09.29. 12:01:43
"a félrelépés soha nem lehet szükségszerű"
Szerintem meg soha ne mond, hogy soha! Mi van azokkal, akiknek tartósan beteg / beszámíthatatlan a házastársa?
TuskóHopkins 2008.09.29. 12:01:51
pazola 2008.09.29. 12:02:14
Nagyon egyszeru. Arrol van szo, hogy van, aki azt mondja, hogy o sosem lepne felre, meg van, aki azt mondja, hogy o volt mar szerelmes, es esetleg nem abba, akivel jart/elt. A problema ott kezdodik, hogy belep meg a tortenetbe egy/ket meglevo doglodo kapcsolat, esetleg evek/evtizedek ota meglevo hazassag, esetleg 1/2/5/10 gyerek, esetleg egy korabbi megbocsatas, amikor a par masik tagja csalt, esetleg egy uj elet kezdetenek a lehetosege, meg esetleg ezer mas, ami most nem jut eszembe.
Namost azok, akik azt mondjak, ok soha, ezt meg nem eltek meg ( de hogy a 99.9%-a nem, arra a fejemet teszem ).
totalbike74 2008.09.29. 12:02:38
SzenKata 2008.09.29. 12:02:56
2008.09.29. 12:03:30
Lunitari 2008.09.29. 12:03:31
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 12:03:33
mondtam is neki megdolgoztál az előléptetésedért. :) Nevetett, lazán vette a dolgot. Intelligens, gyönyörű csaj egyébként , beszélgetsz vele eszedbe nem jutna, hogy képes ilyesmire. Bonyolult az élet. :D
TuskóHopkins 2008.09.29. 12:03:34
SzenKata 2008.09.29. 12:04:51
Snowmass 2008.09.29. 12:04:52
És arról mi jut eszedbe pl., hogy ne ölj, ne lopj, stb.? Mer az is a kereszténység (tízparancsolat = a modern nyugati jogrendszerek alapja)...
SzenKata 2008.09.29. 12:05:54
füredi (törölt) 2008.09.29. 12:06:41
Kamu.
Lunitari 2008.09.29. 12:06:57
Lunitari
"a félrelépés soha nem lehet szükségszerű"
Szerintem meg soha ne mond, hogy soha! Mi van azokkal, akiknek tartósan beteg / beszámíthatatlan a házastársa? "
Sarkosabb példád nics? Erről készült több film is, ahol a szerető feleség mivel belátta hogy azokat az igényeket nem tudja kielégíteni nem bánta ha a férj kurvázni ment..írom kurvázni nem másik szerelmi kapcsolatba....egyébként kézi munkázni vagy orálozni se tud az aszzony? hmhm :)
Sztravinszka 2008.09.29. 12:07:02
Gargoyle, ezzel nagyjából egyet is értek. De azért azt is látni kell, hogy az emberek úgy általában szeretnek ragaszkodni az elképzeléseikhez vagy alapvetéseikhez, következésképp sokan előrevetítik maguknak a hűségességet. Ez jó, mert inkább ezt vetítsék előre és erősítsék magukban, minthogy azt a számtalan élethelyzetet jósolják be maguknak, amikor általában megtörténik a hűtlenség. Erre a leggyakrabban felhozott példa a 20 éve tartó házasság. Ami szerintem pölö nonszensz, mert ha csak az itteni posztokat nézem, majd mindegyik hűtlenkedésről szól, néhány hónapos vagy éves kapcsolatban.
A másik pedig, hogy igenis kétféléek vagyunk: toleráljuk a hűtlenséget vagy sem. Ott, akkor, abban a helyzetben, amikor kiderül. Statisztika szerint ott, ahol kevés a lehetőség az önálló életre és folytatásra (3 gyerek, nincs kereset vagy lehetőség saját egzisztencia teremtésére), elfogadóbbak vagyunk a hűtlenséggel szemben. Vagyis benyeljük. Aztán olyan is van, aki nem csinál egy megcsalásból ügyet, mert mélyen megértő a párjával egy hirtelen felindulásból történő elcsábulással kapcsolatban, gondolom vica versa alapon.
SzenKata 2008.09.29. 12:09:40
1. ne fizessen érte, rgo ne kurvázzon
2. mindig tudja mikor megy haza
Tiduj 2008.09.29. 12:09:45
Ha-ha! Szép kis ország lennénk, az biztos!
(nem ennyire nevetséges persze.)
TuskóHopkins 2008.09.29. 12:09:46
2008.09.29. 12:10:38
Apuka jól van azóta? Nem ám a szívére megy a sok jogász "kollegina"...:))
szepi79 2008.09.29. 12:11:10
SzenKata 2008.09.29. 12:11:37
Tiduj 2008.09.29. 12:11:40
Fordítva eszedbe sem jut?! Mert én meg olyan párról beszélek, ahol a férfi van intézetben.
Lunitari 2008.09.29. 12:12:24
Erről az jut eszembe, hogy a tízparancsolattal a kezükben gyilkoltak halomra ellenséges törzseket a hívő népek....tehát ne ölj az jó, csak köze nincs se a kereszténységhez se semmilyen valláshoz....egyszerűen normális emberek által elfogadott dolog...persze lehetne itt vitázni..elfogadott modern nyugati jogrendszer alapja nem a tízparancsolat annál sokkal összetetteb....ráadásul a tízparancsolat előtt szerinted nem volt rendfenntartás? Na ne nevettes a vallásokkal már bocsika...
gargoyle 2008.09.29. 12:12:35
1. kommunikacios kudarc egyik vagy mindket fel hibajabol
2. primitiv hatalmi visszaeles, mert a masik nem tud visszautni
hogy adott esetben melyikrol van szo, nyilvan merlegelni kell, pl egy gyereknek adott pofon eseteben (akadnak egyertelmu helyzetek persze). az elsot bar nagyon nem helyeslem, de megbocsathatonak tartom ha legalabbis a pofont ado fel tanul belole. a masodikat nem igazan tartom megbocsathatonak, es mivel ezen esetekben altalaban nem egyszeri esemenykent jelenik meg, viszont a masik eletet en bloc teszi tonkre, ezert inkabb az azonnal amputaciot javasolnam
lunitari: meselj mikor SZUKSEGSZERU az emberoles. csomo emberrol olvastam aki a sajat elete vedelmeben sem volt hajlando erre ELVI okokrol. akkor most ok is jogosan kocsogvereskezuszadistagyilkos-t kialthatnak rad? (:
SzenKata 2008.09.29. 12:12:48
Lunitari 2008.09.29. 12:13:34
Attól függ mennyire beteg, ha intézetben van és elég rossz az állapota akkor sem félrelépés, hanem közös megeggyezés...sztem a helyes út
storyline :) 2008.09.29. 12:13:57
nem rossz sztori. én még arra lennék kiváncsi, vajon a két srác a munkahelyen ezek után hogy jött ki egymással."
Én pl senkire nem haragszom, aki a volt nőimet dugja/dugta. Reálisan nézve, szívességet tettek nekem. Így akár jól ki is jöhettek ezek után is. Legalábbis, figyelembe véve, hogy mindkettő kirúgta a csajt, teljes volt az egyetértés.
jadviga79 2008.09.29. 12:14:00
Snowmass 2008.09.29. 12:14:06
"snowmass: attol lesz karotnyelt faszkalap, hogy keptelen barmifele onkritikara es a dolgok ertekelesere."
Szerintem pedig nem. Ha valaki elítéli a megcsalást, akkor éppenhogy értékeli a dolgokat (legfeljebb nem úgy, ahogy te vagy én vagy bárki más, de mindenképpel értékel). Azt meg ebből még nem lehet tudni, hogy hogyan is áll az önkritikával...
Lunitari 2008.09.29. 12:14:08
Krizsabali 2008.09.29. 12:15:07
hát, bocs, ha azt hittem, hogy az, hogy magyarul beszélsz, már önmagában is jelent valamit. még akkor is, ha most - teszem azt - egy dél-dakotai rezervátum közepén élsz egy indián sátorban. a kereszténység ugyanis - fájó, de ez van - nem merül ki a pedofil papokban és a vasárnapi ostyaosztásban...
TuskóHopkins 2008.09.29. 12:15:35
(Hogy van a sárga halad?) :-D
Karcolt lendület 2008.09.29. 12:15:37
Nem arról beszélek, hogy erkölcsileg hogy ítélem meg a megcsalást: alapvetően elítélem, eléggé nem becsülöm ezért azokat az ismerőseimet, akik félrekúrogatnak. (Miközben az sem lenne sokkal jobb, ha a félrekúrás előtt szólnak az asszonynak, hogy nekem most elegem van és itt hagylak a porontyokkal.) Szarul érezném magam ha megcsalnának és határozottan dühös lennék, ha pedig én csinálnám, furdalna rendesen a lelkiismeret.
De emberek vagyunk, nem tudhatjuk, mit hoz az élet, nem tudhatjuk, milyen hibákat követünk még el. A tettet érdemes elítélni, nem az embert - ahogy itt sokan teszik. Ez abban is segít, hogy fel tudjuk dolgozni, tanuljunk a hibáinkból - nem okoz teljes önmeghasonlást, ha mégis olyan baromságot csinálunk, amiről soha nem gondoltuk volna hogy megtesszük.
SzenKata 2008.09.29. 12:17:01
Krizsabali 2008.09.29. 12:17:15
kösz
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 12:18:36
Mennyire vonzó nem tudom megítélni, pasikat ilyen szemszögből nem szoktam vizsgálni. Amúgy él mint hal a vízben. :D
2008.09.29. 12:18:36
simán el tudom képzelni, hogy aki most azt gondolja, hogy nem tudja tolerálni a hűtlenséget és pasi, akkor, amikor szembesül vele és olyan élethelyzetben van éppen, hogy pl 3 gyerek, szép ház, rendezett körülmények, ha nem is elnézi, de elfogadja (benyeli).
Meg lennék lepve, ha 5 ilyenből 5 elválna valóban, vállalva ezzel, hogy a gyerekeket csak 2 hetente látja, és el kell költöznie egy kis lakásba.
totalbike74 2008.09.29. 12:18:58
Tiduj 2008.09.29. 12:19:14
Erről van szó! Minek leírni a SOHA szót, ha 3 perc után már nem érvényes?
------
Bizony, bizony, más az elmélet és más a gyakorlat.
gargoyle 2008.09.29. 12:21:29
"az auto rossz dolog" ennyire ertekeli. csak azt nem nezi, hogy melyik auto, hol, mit csinalnak vele es ki vezeti. marpedig ez eleg fontos ha azt akarjuk megtudni hogy valaki jol teszi-e ha autoba ul, elnezheto a lustasaga, vagy pedig fobe lovendo.
a problema ott van ezekkel az emberekkel, hogy nem csak hogy masokkal szemben keptelenek a megertesre, de meg magukkal szemben sem kepesek belatni mennyi mindenre kepes az ember, emiatt aztan egyreszt az van amit itt latunk, masreszt ha megis elkovetnek egy hibat, legyen az akar teljesen jelentektelen, ahelyett hogy tanulnanak belole es tovabblepnenek, evekig, akar eletuk vegeig is frusztralodnak tole
Snowmass 2008.09.29. 12:21:44
Nem igazán értesz. Szó nem volt arról, hogy ki hogyan élt / él vissza dolgokkal álszent módon. Csak arról volt szó, hogy a kereszténység, mint eszmerendszer elég nagy befolyást az európai társadalmakra, arra amiben mi is élünk.
Ja, persze volt rendfenntartás előtte is, pl. Hammurapi törvényei, talio-elv, és társai. Megnézném mennyire tetszene neked egy olyanfajta "rendfenntartás"...:)
Sztravinszka 2008.09.29. 12:23:08
SzenKata 2008.09.29. 12:23:58
Lunitari 2008.09.29. 12:24:52
Aham és saját életük védelmében sem voltak hajlandók ölni de ezt el is mesélték? :))) Ne keverd az elvi okok miatt nem vonulok be meg nem fogok fegyvert, de ha pl. megszúrnak az utcán én esélyed van, hogy védekezz nehogymár csak hagyod a következő 10 szúrást....vicces vagy :)
Lui_78 2008.09.29. 12:25:19
Lunitari 2008.09.29. 12:26:02
Annyira, hogy jelenleg is bevezetném pl kézlevágást tolvajnak :)
SzenKata 2008.09.29. 12:26:29
Krizsabali 2008.09.29. 12:26:59
az még hagyjám, hogy nem érted a katolikus, vagy akármelyik más keresztény egyház évszázadokra visszamenő visszásságai és A keresztyénség közti különbséget... de az már kognitív disszonancia a javából, hogy miközben a keresztény szellemiséget elveted, harcosan kardoskodsz a "ne paráználkodj" és a "felebarátod feleségét meg ne kívánd" mellett... vicces vagy :D
Bud és Kelly Cica - bogarasoklettunk.blog.hu 2008.09.29. 12:27:12
ideje lenne felvenni a gumis-teszkós-pakolós listára azt is, hogy hogyan írta le a szex szót, nem?
Snowmass 2008.09.29. 12:27:22
"ha megis elkovetnek egy hibat, legyen az akar teljesen jelentektelen, ahelyett hogy tanulnanak belole es tovabblepnenek, evekig, akar eletuk vegeig is frusztralodnak tole"
Én azért ebben nem lennék olyan biztos, ne aggódj miatta, majd akkor szépen átértékel és megoldja...:D
És a mostani értékeléséről pedig annyit, hogy neki most ez felel meg, így jó a számára, stb. Legyen...
Én csak azt mondtam, hogy attól, mert úgy értékel, ahogy értékel, még nem lesz egy tapasztalan balfasz, és ezt tartom is.:)
2008.09.29. 12:27:43
Miszerint: hogyan is jut el az ember odáig, hogy megcsalja a párját, ha alapvetően nem "olyan" beálítottságú.
Itt is lehet bűnösöket keresni pro és kontra.
Hogy a megcsalás ténye már nem fog építőleg hatni, azt borítékolom.
De ki volt már közülünk 20 éves kapcsolatban? Én még soha. Fogalmam sincs hogyan fogok "apura" 20 év után. Lehet, akkor már engem sem fog annyira érdekelni, hogy mit csinál, hol jár...:)
Lunitari 2008.09.29. 12:28:24
A megcsalás az soha...ha figyelmesen olvasol ;)
Tiduj 2008.09.29. 12:28:25
Gondolom arrafelé nem is olyan nagymértékű ez a "népszokás".
Őszintén kíváncsi vagyok a véleményekre.
gargoyle 2008.09.29. 12:28:32
sztravinszkij: ez nem a hutlenkedes, hanem a fel nem dolgozott konfliktus kovetkezmenye. amennyiben a hutlenseg helyen van kezelve es az illetonek nem lett megbocsatva, akkor ki kell rugni. ha meg lett bocsatva akkor az amit leirsz mondhatni lehetetlen .)
Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.09.29. 12:28:33
Snowmass 2008.09.29. 12:28:43
De pont azért nem fogják bevezetni, mert ez nem az a kultúrkör...Kezded már érteni? :)
Lunitari 2008.09.29. 12:31:02
Te is vicces vagy, mert ha olvasod amit írok, akkor lejött volna, hogy én ezeket semmiféle kersztény vagy egyébb vallás eszmerendszerének nem tartom...
SzenKata 2008.09.29. 12:31:56
Sztravinszka 2008.09.29. 12:32:37
Én is hallottam olyan történetről, amikor a családi házban fogadták a szeretőt, amikor mindenki otthon volt: anyuci a konyhában, gyerekek a szobában. A férj hetente egyszer adott időben ilyenkor otthon, mindenki tudtával lezaravarta az egészségügyi ürítést. Valahogy így rémlik a történet.
Mit lehet erre mondani? Ki mit vár egy házasságtól, kinek mi fontos benne, és mi az a megalázkodás vagy kompromisszum, amit hajlandó meghozni érte.
Lunitari 2008.09.29. 12:33:51
A túl fejlett "civilizált" felfogás miatt nem fogják, nem azért mert nem az a kultúrkör....ennyi erővel jöhetne az inkvizició, mert az meg az a kultúrkör...kezded érteni?
Krizsabali 2008.09.29. 12:33:58
hát, az persze nagyon fontos dolog, hogy te mit minek tartasz, csak gondoltam nem árt, ha tudod, hogy honnan is ered... mert attól még, hogy neked különvéleményed van (szerinted) a dologról, a dolog mégis marad ami: a keresztény kulturkör terméke. mert pl. az arab világban ezt nem pont így gondolják. nem véletlenül...
SzenKata 2008.09.29. 12:35:04
Karcolt lendület 2008.09.29. 12:35:15
Mint írtam, nem vagyok megcsaláspárti, határozottan előnyben részesítem a monogám kapcsolatokat.
Csak pl. eszembe jut, hogy - természetesen szerelemből - megházasodom, családom lesz, sok év múlva - mikor már nem olyan heves a házastársi kapcsolatunk, véletlenül összefutok egy lánnyal, akibe még régebben majdnem szerelmes voltam, csak nem volt alkalmas az időpont. Ha szerencsém van és eléggé lefoglal érzelmileg a családom, akkor jó, ha nem és leszáll az agyamra a köd, akkor igencsak szarban lennék, biztos elfogyna némi erősebb ital a bárszekrényből feldolgozandó a konfliktushelyzetet...
Az egyház-kérdést pedig hagyjuk és kicsit összetettebb, mint a "pedofil-papok" gyakorlatilag polmarketing bullshit...
Sztravinszka 2008.09.29. 12:36:40
Mondjuk azt mondom megbocsátok, az eszemmel. És ha mégsem? Hogyha tényleg nem tudom feldolgozni és belülről emészt tovább, akkor mi van?
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 12:36:44
hát ennek nem sok értelme, vagyis csak annyi, hogy apuka érzelmileg ott ragadt az ősközösség szintjén.
Tiduj 2008.09.29. 12:36:46
Ha MÉG meg tudod vele beszélni, ha MÉG meg tudsz vele egyezni, akkor valóban nem az.
Sztavinszki
Nem feltétlenül lavina.
Több olyan házaspárt ismerek magam is (vallásosak, templomba járók is vannak köztük), akiknél hosszútávon, több évtizede működik a dolog. Legtöbb helyen eszükbe sem jut elválni, megvan mindenük, egymást meg már baromira unják.
Azt nem kérdeztem, hogy rendezik el a lelki ügyeiket.
SzenKata 2008.09.29. 12:38:05
na pont ez az, amit nem lehet kivédeni. főleg ha már nem áll stabil lábokon a házasság. és innen jönnek a bonyodalmak. nem is kicsik.
Snowmass 2008.09.29. 12:38:51
És arról még nem hallottál, hogy fejlődés?:) Az általad emlegetett "civilizált" felfogás is ennek a terméke. Ahogy a kereszténység is fejlődött. És szerinted a mai keresztény felfogásban az inkvizició megítélése pozitív? Mert akkor nem is fogod érteni...:)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 12:40:31
ez rosszabb mint aki hazaviszi a munkáját.
Snowmass 2008.09.29. 12:41:17
Egy picit:)
2008.09.29. 12:42:32
A pasiknál meg többnejűség van. A
míg szerelem van, addig oké, aztán ha elmúlik, akkor jön ám a második feleség.
És akkor arról nem szól a fáma, hogy mennyit járnak kurvázni emelett.
Szóval nemtom, mennyire releváns a téma így...
Lunitari 2008.09.29. 12:42:40
Jah, a vallást hagyjuk, csak nem szeretem hogy valamit feltétlenül eredeztetni akarunk valamitől amit emberek egyszer valamikor leírtak. Normális emberek előtte se ölték meg egymást, lopni se loptak..stb ugyanakkor mindig voltak bűnözök, tolvajok, félrekúrok stb
Nem száll le köd az agyamra, ez csak akkor lehetséges ha otthon valami gáz van.....
Rebelde 2008.09.29. 12:44:37
ez is szép történet...
kompromisszum? ez röhej
TuskóHopkins 2008.09.29. 12:44:57
Ugyanakkor az is igaz, hogy ha a másik nem akarja akkor nem fog működni.
Tiduj 2008.09.29. 12:45:37
No, az olaszokról meg ne is beszéljünk...
nyunyuli 2008.09.29. 12:45:47
kinek mit vesz be a gyomra.......
Lunitari 2008.09.29. 12:46:03
De igen, tudom mi az a fejlődés. Mégis fejlett országokban még mindig van halálbüntetés...fejlődtünk ;) Úgyanúgy kínoznak ma is emberekr sőt mint annó az inkvizició idején :( Fejlődés..sztem ez is a kultúrkör eredménye lehet és nem az ember lényéből adódik...na felejtős a vallás mindenki higgyen amit akar ;)
Kazimír 2008.09.29. 12:46:52
"Csak az átlag embnerek (már bocs) vesznek fel egy általános értékrendet...nekem saját értékrendem van.."
Erről akaratlanul is az ugrik be, hogy:
-Nektek önállóan kell gondolkoznotok! Ti mind egyéniségek vagytok!
-Igen, mi mind egyéniségek vagyunk!
-Ti mind különbözőek vagytok!
-Igen, mi mind különbözőek vagyunk!
Hát persze. Te egyáltalán nem vagy átlagos. Ez nyílvánvaló.
SzenKata 2008.09.29. 12:47:18
Lui_78 2008.09.29. 12:47:28
flymazs (törölt) 2008.09.29. 12:47:35
Ez undorító. Ez - ha szerinted kompromisszum - egy megalázó "kompromisszum.
Hogy így sikerült megtartani a férjét?
Hát, köszi szépen. Inkább segítek neki csomagolni.
SzenKata 2008.09.29. 12:49:08
SzenKata 2008.09.29. 12:49:49
Rebelde 2008.09.29. 12:51:11
majd én is tartok házibarátot a férjem mellett, hátha menő leszek, nehogy már valami szar félember...
éljenek a franciák:P
SzenKata 2008.09.29. 12:52:25
merta-X 2008.09.29. 12:52:41
Nagyon faszályos a sztori! Laci srác egy idült hülye, és a posztíró a legjobban jött ki az egészből!
Na olvasok egy kis kommentet.
nyunyuli 2008.09.29. 12:52:42
Snowmass 2008.09.29. 12:53:29
A vallásról egyáltalán nem volt szó, az, hogy keresztény kultúrkör egy kicsit más...
De tényleg felejtsük el:)
Rebelde 2008.09.29. 12:53:33
menőnek semmikép sem:)
szerintem ez gáz...
Kazimír 2008.09.29. 12:53:54
Ha jól tudom, az iszlám a négy feleséget preferálja.
- Ha egy van, az folyton a férje vérét szívja majd, tehát kevés.
- Ha ketten vannak, azok örökké egymást marják majd, nem lesz békesség a férfinak sem.
- Ha hárman, akkor pártoskodás lesz, ami még rosszabb, mintha csak ketten lennének.
- A négy az pont jó, és elég. :)
Legalábbis így hallottam valamikor, valahol.
óðinn 2008.09.29. 12:53:54
Bééb (törölt) 2008.09.29. 12:54:03
Tiduj 2008.09.29. 12:54:50
"Nem száll le köd az agyamra, ez csak akkor lehetséges ha otthon valami gáz van...."
-- Kisebb az esély, az biztos.
TsukóHopkins
"Nem kivédeni kell, hanem megelőzni. De ahhoz, hogy egy kapcsolat működjön sokat kell dolgozni"
-- Egyetértek.
"ha a másik nem akarja akkor nem fog működni."
-- Ez sajnos így van.
Bééb (törölt) 2008.09.29. 12:55:35
Szóóóval most miről is esik a vita?
flymazs (törölt) 2008.09.29. 12:55:38
Lunatica 2008.09.29. 12:56:43
SzenKata 2008.09.29. 12:56:44
Kazimír 2008.09.29. 12:57:17
bugyin belül kell védelmezni a nőt? Hmm.. nem is olyan rossz dolog a háború..
Rebelde 2008.09.29. 12:57:28
SzenKata 2008.09.29. 12:57:46
Lunitari 2008.09.29. 12:58:02
Ja ez így is van. Egyáltalán nem vagyok átlagos. Akik ismernek személyesen azok tudják is ;) Fáj mi? :)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 12:58:20
SzenKata 2008.09.29. 12:58:34
flymazs (törölt) 2008.09.29. 12:59:29
Lunatica 2008.09.29. 12:59:34
SzenKata 2008.09.29. 12:59:53
merta-X 2008.09.29. 12:59:55
na jól van akkor ne vonjatok bele :("
Béééjb, Ájnidjuszó!
Tortabevonó megfelelel?
Lunitari 2008.09.29. 13:00:23
Ok és a keresztény kultúrkörnek mi az alapja a te meglátásod szerint? (Csak mert a 10 parancsolattl jöttél:))
Rebelde 2008.09.29. 13:01:13
na itt egyik vagy mindkét félnek borítékolt egy krónikus idegbaj, hosszú távon ezt nem hiszem, hogy lehet csinálni, úgy hogy valaki ép maradjon lelkileg, testileg
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:01:29
SzenKata 2008.09.29. 13:01:42
Tiduj 2008.09.29. 13:02:21
SAJÁT fülemmel hallottam, LÁTTAM a tövöben: egyiptomi férj kiküldve( felkérve), négy feleség őszintén:
"Itt a férfiak annyira ki vannak szolgálva, hogy egy nő nem győzné. Egyikünk a közös gyerekekre vigyáz, a másikunk a konyhában sürög forog..... Nem is szeretnénk, ha másképpen lenne. Olyan meg soha nincs, hogy egy nő/özvegyasszony magára maradjon."
SzenKata 2008.09.29. 13:03:20
merta-X 2008.09.29. 13:03:25
Okéj, de laktózmentes lesz, mert kicsit tejérzékeny vagyok.
Kazimír 2008.09.29. 13:03:34
Tudom én, hogy nem vagy átlagos. Írtam is, nem?
Ahogy itt senki sem az. Hiszen mindannyian különbözőek vagyunk!
Mindannyian egyéniségek vagyunk!
;)
nyunyuli 2008.09.29. 13:04:04
ezt sohasem értettem.
Mindig van valami kifogás, ami miatt nem hagyjuk el a másikat.
Nálam alap: sajnálatból nem élünk meg
Miért mindig fontosabb a másik, mint a saját életünk és hogy az rendben legyen?
Sztem ez is olyan társadalmi kényszer, azért, mert ez az elvárás.
Rebelde 2008.09.29. 13:04:05
micsoda szerencse, hogy ennyi áldott, jó ember van a világon...
Snowmass 2008.09.29. 13:04:21
A Biblia az alapja, ami egyébként önmagában sem kizárólag vallási dokumentum...De hagyjuk mán, az előbb megbeszéltük, nem?
Lunitari 2008.09.29. 13:04:23
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:04:49
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:04:51
Most úgy ennék egy kis zserbót :S
ravens01 2008.09.29. 13:05:00
SzenKata 2008.09.29. 13:05:36
Lunitari 2008.09.29. 13:06:09
Mindenki egyedi ez tény :)
SzenKata 2008.09.29. 13:06:14
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:06:29
Cerka méret mekkora is? :P
Snowmass 2008.09.29. 13:06:46
Látod, aki ennyire jó, az már megérdemli a házibarátot is...:)
Legyél te is ennyire jó!:D
SzenKata 2008.09.29. 13:07:21
Lunitari 2008.09.29. 13:07:33
OK, de a Bibiliát emberek írták embereknek ;) Olyan mint a kalóz útmutató :))) Yahoooo! :D
Rebelde 2008.09.29. 13:07:39
mondjuk, amit ebből a dologból elmondtál, számomra nem sok pozitívum jött le és persze lehet itt másik oldala is a dolognak...
Tiduj 2008.09.29. 13:08:29
Mért nem válnak el? Miért kellene (nekik, nem nekem)?
Pár év, és újra egymás mellett ücsörögnek a kandalló / TV előtt. Békességben, jólétben, egy-pár unoka körében. Természetesen mindig a jó erkölcsről papolva.
Kazimír 2008.09.29. 13:08:51
Ugye azért ismered az alapművet?
SzenKata 2008.09.29. 13:08:58
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:09:55
Várom az új posztot.
Még Apcsika is lekakilja a hisztirohamomat, hát milyen világban élünk ???????????
SzenKata 2008.09.29. 13:10:17
Snowmass 2008.09.29. 13:10:42
Pont olyan:)...éppen ezért mondtam, hogy vallás és keresztény kultúrkör nem azonosak. De mostmá tényleg hagyjuk! :)
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:10:55
Nettó hányinger a szitu.
SzenKata 2008.09.29. 13:12:11
ravens01 2008.09.29. 13:12:22
SzenKata 2008.09.29. 13:13:18
Rebelde 2008.09.29. 13:13:37
te írtad az előbb, hogy van olyan jó ember a férje, hogy a nehéz időkben nem hagyja el az asszonyt, persze közben meg előtte nyíltan csal, a felesége tudtával, ez nekem szappanopera:)
én az ilyen jó emberekből nem kérek, és elfelejtettem az idézőjelet ez előbb
Lunitari 2008.09.29. 13:13:37
Már megint egy előítélet :) Ami neked alapmű lehet nekem semmit nem jelent :) Ismerős a szöveg, de így hirtelen nemtom hová tenni.. Brian élete esetleg? :) Világosíts fel mester! :)
nyunyuli 2008.09.29. 13:13:41
végtelen nagy gennyláda
jóhogy nem kéri meg a családot, hogy nézzék végig.
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:13:53
na jó ez kicsit....izé volt :)
Amúgy egy visszahúzódó lány vagyok.
Te Ravens mit lógatsz hova is? :P
Lunatica 2008.09.29. 13:15:01
SzenKata 2008.09.29. 13:15:09
Lunitari 2008.09.29. 13:16:10
Szmáodra és sokaknak, de valaki azt sem tudja, hogy mi fán terem ;)
SzenKata 2008.09.29. 13:16:38
nyunyuli:úgy érzem valamit félre olvastatok. nem OTTHON tartotta a légyottokat a férj!!!
ravens01 2008.09.29. 13:16:52
"Ravens nah ez eszembe sem jutott, én egy olyan kérdést is feltettem, na mindjárt visszapörgetem.
Cerka méret mekkora is? :P"
Már nem csak a méret, de a kopásfok és gyémántfejcsere is mind belett már jelentve. Ezért nem akarom már témaként itt lógatni, nehogy vkinek kiverje a szemét...
pazola 2008.09.29. 13:17:02
Tiduj 2008.09.29. 13:17:10
Lunatica 2008.09.29. 13:17:25
A többi meg nem izgat, mert nem ismerem őket.
nyunyuli 2008.09.29. 13:17:35
Reb, a neje tudtával csalt. és azért nem megy el, mert akkor a nejének sokkal nehezebb lenne. ettől még jó ember.
Rohadjak meg, ha értem az ilyet....
Azért mert asszonypajtinak rosszabb lenne?
És neki milyen? Jó így? Harmadik félnek jó így? Vagy mi van?
Kazimír 2008.09.29. 13:17:55
Szerintem szükséged van arra, hogy végignézd párszor.
De legfőképpen jegyezd meg:
Lehet, hogy ti mind különbözőek vagytok, de ÉN NEM!
Lunitari 2008.09.29. 13:18:17
Lunitari 2008.09.29. 13:18:52
Sokszor látam...és Látok..újra látok...;)
SzenKata 2008.09.29. 13:18:54
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:19:06
Rendben, Gizikém, érezzétek csak jól magatokat, esetleg ne süssek egy kis palacsintát is?
jaj, megjöttek a gyerekek...gyerekek, itt van ez a tündéri Gizike, hogy apa ne unatkozzon, nehogy rájuk nyissatok, mert igen sok baszélgetnivalójuk van egymással...
Broáf
Rebelde 2008.09.29. 13:19:13
a feleség oldalára, hogy neki van e ilyen ház barátja, meg ez a meg lett "engedve" dolog....ez hogy megy?
mer'ha a feleség is barátkozik, akkor no problem, éljenek soká, amíg meg nem halnak, de minimum a 25 éves hiteltörlesztés végéig...
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:19:54
Lunatica 2008.09.29. 13:19:58
a Gyaloggalopp is montipájton. Egykutya:)
Lunitari 2008.09.29. 13:20:28
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:20:59
Rebelde 2008.09.29. 13:21:11
ravens01 2008.09.29. 13:21:11
Karcolt lendület 2008.09.29. 13:24:02
Lunatica:
Túl hosszú lenne, ezért inkább ajánlott irodalom a témában:
Paul Johnson: A zsidók története ill. A kereszténység története
Elég részletes (1-2 ezer oldal, én sem olvastam végig), meg lehet belőlük tudni, hogy a 10 parancsolatból 3000 alatt hogy fejlődött ki egy emberi jogokra érzékeny társadalom. Ugyanis abból, hogy egy mindenható Isten uralkodik az emberek felett, abból következik, hogy egyik embernek a másik felett nem lehetnek korlátozatlan jogai - ez pedig abban az időben - rabszolgatartó és istenkirályos társadalmakban - igencsak különleges és előremutató volt...
SzenKata 2008.09.29. 13:24:34
Lunitari 2008.09.29. 13:24:55
Tom és az Erik a viking is meg a többi kisebb szösszenet, de azért nem egykutyák :)
ravens01 2008.09.29. 13:25:01
nyunyuli 2008.09.29. 13:25:03
nyunyuli, nem neki nem jó. és nem a harmadik félnek sem jó. és igen, a gyerekeknek sem jó. mert érzik hogy mi van a szüleik között.
Ha senkinek nem jó, akkor miért is?
SzenKata 2008.09.29. 13:25:33
Karcolt lendület 2008.09.29. 13:25:58
Tiduj 2008.09.29. 13:26:29
Bizony, kétoldalú a dolog! Van nőből is rengeteg, aki csal/csalogat.
Aztán vagy tudnak egymásról a kedves felek, vagy nem. A TV / kandalló előtti ücsörgés szempontjából tök mindegy.
Lunatica 2008.09.29. 13:26:41
Karcolt lendület barátom, te összekeversz engemet a Lunitari nevezetű vitapartneredddel. Én közelébe nem voltam ennek a témának:)
SzenKata 2008.09.29. 13:27:00
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:27:37
tapintat zéró akkor is, nem mentség.
Gusztustalan.
Lunatica 2008.09.29. 13:27:37
ravens01 2008.09.29. 13:27:48
Snowmass 2008.09.29. 13:27:51
Szerintem mer a feleségnek jó vagy legalábbis jobb, mintha a férje elhagyná...
SzenKata 2008.09.29. 13:28:56
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:29:18
Effelé tendál a világ?
Kérek egy ásót, asszem, én vagyok, akinek el kell ásnia magát, régimódi lévén.
Snowmass 2008.09.29. 13:29:21
Szerintem kár erőlködni...:)
SzenKata 2008.09.29. 13:29:47
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:30:05
SzenKata 2008.09.29. 13:30:54
Lunitari 2008.09.29. 13:30:59
Köszi, de nem nagyon élnék vele, tekintettel arra, hogy manapság sorban dölnek le a valamikor felállított elméletek sőt történelmi tények....;) Csak azt lehet megtudni, hogy az író szerint.....Daniken szerint meg az UFO-k voltak..ne fárassz! Köszi :)
nyunyuli 2008.09.29. 13:31:00
nyunyuli 2008.09.29. 13:25:03
Szerintem mer a feleségnek jó vagy legalábbis jobb, mintha a férje elhagyná...
Tipikus, inkább egy szarban, mint egyedül.....
Rebelde 2008.09.29. 13:31:11
nem tudok mit mondani,de biztosan jót tesz a gyerekeknek, hogy ilyen példás szülők mellett nőnek fel...
gratulálok nekik
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:31:23
Végszónak tökéletes...köszönjük :)
SzenKata 2008.09.29. 13:31:40
ravens01 2008.09.29. 13:31:52
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:32:38
SzenKata 2008.09.29. 13:32:40
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.09.29. 13:33:45
Snowmass 2008.09.29. 13:34:21
Én csak abból gondoltam, hogy neki ez így oké, mert leírtad a rajta kívülálló szereplőket, akinek ez nem jó. De kell vki, akinek ez jó vagy legalábbis megéri...És a felsorolásból a feleség maradt ki, aki egyébként közölte az urával, hogy őt mostmár a jövőben ne döntögesse, inkább keressen vaki mást erre. Ergó a feleség vagy vmi frigid pénzéhes szuka, vagy pedig egy házibarátos pénzéhes szuka. A férj meg lehet, hogy jó ember, de ettől még minimum hülye.
Lunatica 2008.09.29. 13:34:51
Ezen az alapon mondjuk lófaszt se lenne érdemes elolvasni, mert 25 év múlva úgyis kiderül h hülyeség? Ugyanmár...azthiszed a történelmi tényeket a korábban felállított hipotézisek ismerete nélkül döntik meg? Ha másért nem, azért hasznos, hogy a sok különböző elméletet összevesd magadban és szintetizáld.
ravens01 2008.09.29. 13:35:18
ravens01 2008.09.29. 13:36:01
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:36:12
Lunitari 2008.09.29. 13:36:22
Elolvasni el lehet sőt érdemes is minnél többet, de tényként kezelni az már gáz. Ez meg nagyon hosszú :)))
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:37:01
Lunitari 2008.09.29. 13:37:31
SzenKata 2008.09.29. 13:37:57
Lunatica 2008.09.29. 13:39:10
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:40:11
Snowmass 2008.09.29. 13:40:57
Ez most már nekem is zavaros...itt röpködnek az újabb és újabb infók, pl. hogy a feleség mégiscsak lefeküdt a férjjel...most akkor újra kell gombolni a dolgot. Pl. a feleség ezek szerint nem lehet frigid szuka, csak szimplán pénzéhes...
Tiduj 2008.09.29. 13:41:09
Erősen arrafelé tendál. Nézz körül: milyen sok elvált szülő/gyerek van MOSTANÁBAN. Ha mindenki jóban van egymással és nem gyűlölködnek, akkor mindenki jól jár. Legalábbis kevesebb a magányos, az idegbeteg. E körön belül, mielőtt még nekem estek!!!
A másik irányzat a hagyományos családmodell.
Fentieket nem minősítettem!!!! Mostanában = utóbbi pár évtizedben, nemcsak hazánkban.
ravens01 2008.09.29. 13:42:07
nyunyuli 2008.09.29. 13:42:10
magányos=idegbeteg
?????
Kazimír 2008.09.29. 13:42:11
Ez tipikusan arra a hozzáállásra emlékeztet engem, amikor valaki nagyot csalódik valamiben/valakiben, s onnantól önvédelem gyanánt felvesz valami hasonló stílust.
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:42:26
Snowmass 2008.09.29. 13:42:52
Egyébként a férjet ostorozó női kórus az újabb infók ismeretében némiképp elcsendesedett...:D Lehet, hogy MP-nek mégis van igazsága ebben a kettős mérce dologban...:)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:42:57
SzenKata 2008.09.29. 13:43:20
Lunitari 2008.09.29. 13:43:33
A metamatikai axiomákról meg ne is beszéljünk :) LOL
Lunatica 2008.09.29. 13:44:16
nyunyuli 2008.09.29. 13:44:37
Snow. mert eddig ez nem volt kérdés. de igen a nej miután fél éve már megvolt a szerető, újra lefeküdt a férjjel. mert érezte, hogy baj lesz. persze egy közös "barát" súgott neki, hogy így kéne tennie.
Húúúú basszus, van ám gusztusa anyának:(
Snowmass 2008.09.29. 13:44:54
De azért azt jól tudom ugye, hogy 1 + 1 = 2?? :D
SzenKata 2008.09.29. 13:45:42
Bééb édes vagy, de látod állom a dolgot :)
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:45:48
Lunatica 2008.09.29. 13:46:07
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:46:53
ravens01 2008.09.29. 13:47:20
SzenKata 2008.09.29. 13:47:21
Bééb (törölt) 2008.09.29. 13:48:18
Kazimír 2008.09.29. 13:48:21
Fizetésnapon ezt légy szíves hitesd el a bérszámfejtőnkkel :)
SzenKata 2008.09.29. 13:48:30
Snowmass 2008.09.29. 13:48:48
Akkor mostantól megkérek majd minden bolti eladót, kereskedőt, szolgáltatót stb., hogy az általam átnyújtott banljegyeket hipertérben számolják:D
Lunitari 2008.09.29. 13:49:02
Ebben se legyél biztos! :)))
Lunatica 2008.09.29. 13:50:31
MEghát a bérszámfejtők köztudottan maradi gondolkozásúak, a keresztény kultúrkörből (vagy héber, kitudja:D), és biztos vaskalaposak is és nem fognak nekem hinni.
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:51:03
Hehe. Tudnék mesélni. De akkor is inkább egy kulturált válás, mint egy ilyen posvány, mint az ismerősödnél. Már bocs.
Lunitari 2008.09.29. 13:51:19
Na ezt ki fejti meg? :))
SzenKata 2008.09.29. 13:51:53
Snowmass 2008.09.29. 13:53:05
Az első kettő nem tetszik, a harmadiknak kétségtelen közgazdasági előnyeit látom.:)
Paulybird 2008.09.29. 13:53:06
de akkor végülis miben állapodtatok meg?
Hogy a Féreg Gábor bérelte fel a tetű Lacit, hogy dugja meg a csaját, akivel amúgy gyereket terveztek?
Komolyan egyszer fogok írni két sztorit, ami ugyanaz, csak az egyikben kellemes üde stílusban fogok írni, és bizonyos elemek kapnak hangsúlyt, míg a másikban gyökér lesz a stílus, és más dolgokon lesz a hangsúly.
És majd remekül fogok szórakozni a kommenteken, hogy egyik esetben én leszek elhordva puhafaszú faszparasztnak, a másikban meg a leányzó lesz lecsúszómászózva.
muhahaha
ha
ha
Tiduj 2008.09.29. 13:53:17
Jó kérdés!
Felsorolásnak szántam. De hallottam már itt (is)olyan véleményt, hogy aki egyedül van, az nem stimmel.
Jó kérdés!
SzenKata 2008.09.29. 13:53:31
Kazimír 2008.09.29. 13:53:37
Az sajnos meglehet. :( Ő már közel jár a nyugdíjhoz, és nem tanítottak neki ilyen modern számítási elveket..
flymazs (törölt) 2008.09.29. 13:56:01
nyunyuli 2008.09.29. 13:56:51
nyunyuli
Jó kérdés!
Felsorolásnak szántam. De hallottam már itt (is)olyan véleményt, hogy aki egyedül van, az nem stimmel.
Jó kérdés!
Egyedül vagyok elég régóta, de úgy érzem nem vagyok idegbeteg. Sőt jobban érzem magam, mintha egy félhülyét kellene itt kerülgetnem. Na akkor lehet, hogy az idegeim nem lennének százasok
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 14:00:20
Lunitari 2008.09.29. 14:00:33
Nem nyertél hangszórót.. :))
12=10
13=15
16=20
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.29. 14:00:37
Lehet csak antiszociális vagy :) Nem baj az :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 14:01:14
nyunyuli 2008.09.29. 14:01:30
nem igaz:DD sokat járok emberek közé, csak nem találok normális férfiembert. Lehet, hogy még meg sem született??:D
Tiduj 2008.09.29. 14:01:35
Kapásból 6 hp-t is fel tudnék sorolni. A többség tanult, művelt ember. Elég tehetősek. Eszükbe sem jut felrúgni a posványos rendszerüket. A gyerekek meg jól elvannak együtt. Van, amelyiküket hittanra is járatnak.
A többség álszent, hidd el. Mi anno más úton jártunk, el is váltunk.
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 14:02:55
Vázkulcs (törölt) 2008.09.29. 14:03:29
SzenKata 2008.09.29. 14:04:21
Tiduj 2008.09.29. 14:05:00
Nekem is rosszul esett. Hasonlóan vagyok a kapcsolatokkal, mint te. De sokan nem értik, ha az ember TÁRSra vágyik és nem csak egy sexpartnerre.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2008.09.29. 14:05:15
Én is sokat járok emberek közé, bár nem szeretem őket.
SzenKata 2008.09.29. 14:05:44
Karcolt lendület 2008.09.29. 14:06:53
Lunitari:
A te dolgod, csak feldobtam, erről a témáról az elérhető könyvek közül ezek talán legalaposabbak. Paul Johnson pedig kissé komolyabb, mint Däniken, vagy mint a keresztény témában összeesküvéselméletek feállításában élen járó Michael Beigent - Richard Leigh páros.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.09.29. 14:07:23
flymazs (törölt) 2008.09.29. 14:12:12
SzenKata 2008.09.29. 14:20:37
szóval akkor most ki az akit elítélünk? a férjet, mert elment valakihez, akitől megkapja amit a nejétől nem, vagy a nejt, amiért ilyen helyzetbe hozta a férjét. hogy nem engedlek el, de hosszabbra eresztem a pórázt?
flymazs (törölt) 2008.09.29. 14:23:46
A gyerekről is kurvára lehet közösen gondoskodni válás után is.
Illetve ez hülye szó, hogy elítélem, mert nem az én feladatom bárkit is elítélni, de érted...szóval negatív véleménnyel vagyok róluk.
ravens01 2008.09.29. 14:24:10
petya a barátságos :) 2008.09.29. 14:28:39
Nincs, de mint házas embernek azt hiszem ez megbocsájtható.
---
"Tiduj 2008.09.29. 09:11:13 "
Korrekt :)
--
"Elanor · elanor.blog.hu/ 2008.09.29. 09:27:18 "
De, még ennél is kisebb :)
---
Kínos szitu. De szerintem a pasik is megérdemlik (azon kívül persze, hogy jobb az őszinteség). Nagy kérdés, hogy Laci tudott-e Gáborról, vagy félre volt tájékoztatva a posztoló családi állapota felől, avagy szóba se jött a kérdés.
Ha hazudott neki a lány, akkor egyértelmű a helyzet és jól megérdemelten szakított vele, ha tudott a régi kapcsolatról akkor viszont lehetett volna türelmesebb és megértőbb. Ha csak nem került szóba, akkor attól függ miért, szerintem egy olyan beszélgetésnél amikor a pasi hosszabb távot igér és komoly szándékokat mutat, kutyakötelesség megemlíteni a szart a palacsintában.
Szóval MNK, némi bizonytalansággal. Viszont hepiend, mert a szituból következően senki nem járt rosszul.
---
Azt meg szeretem, hogy ha az élet fekete és fehér. Bűnt nem követünk el, ha mégis akkor nem bocsájtunk meg, enyhítő körülmény sincs, nyilván magunk is bűntelenek voltunk, vagyunk, leszünk, tehát joggal várjuk el mindenki mástól is. Kínos, félreérthető, veszélyes szituba még sosem kerültünk, nem is fogunk, de ha mégis, bizton és becsülettel fogunk kimászni belőle. És büszkék és magabiztosak vagyunk, de azt kurvára. Aki meg mást mond, az erkölcstelen, faszkalap, mnk/mpg, "értékrendetlen", stb.
Külön üdvözlöm Lunitarit, aki szerint egy féle dolgot hívhatunk értékrendnek, az övét.
SzenKata 2008.09.29. 14:29:00
flymazs (törölt) 2008.09.29. 14:31:14
SzenKata 2008.09.29. 14:32:20
flymazs (törölt) 2008.09.29. 14:38:09
SzenKata 2008.09.29. 14:40:29
petya a barátságos :) 2008.09.29. 14:41:26
petya a barátságos :) 2008.09.29. 14:48:46
Másvalaki meg nem gondolja ezt fontosnak, nem gondolja, hogy a hűség az ebből állna, avagy az egész hűség dolog nem fontos neki. Lunitarival szemben én nem gondolom, hogy másvalaki értékrendje nem értékrend, csak azért mert nem egyezik az enyémmel. Igenis lehet valaki más, és akkor a saját értékrendje szerint se meg nem alázták, se az önbecsülésén nem esett csorba, se rosszul nem érzi magát. Talált egy megoldást, amiben a számára fontos dolgok megvannak, tehát jól érezheti magát. Azt meg, hogy mások mit gondolnak, most igazán, ki nem szarja le?
Nem tudom, az emlegetett eset ilyen-e, de lehetne akár ilyen is.
Lunitari 2008.09.29. 14:57:00
Kostolgatsz? :) Én ilyet nem írtam. Sokan megakadtak anno a helyes szövegértelmezésnél.....
Lunitari 2008.09.29. 15:00:10
petya a barátságos :) 2008.09.29. 15:01:12
flymazs (törölt) 2008.09.29. 15:01:36
SzenKata 2008.09.29. 15:02:04
Lunitari 2008.09.29. 15:03:58
LOL, ma is lehetne rabszolgaság, ha a rabszolgának olyan az értékrendje, hogy szívesen csinálja ingyen .....attól még némelyik "értékrend" morálisan megkérdőjhelezhető akármit is írsz. A értelmezésedben ha a gyilkos és áldozatnak is megfelet az eset az értékrendjében akkor morálisan ok :)))
Lunitari 2008.09.29. 15:09:41
petya a barátságos :) 2008.09.29. 15:25:33
petya a barátságos :) 2008.09.29. 15:27:32
A következtetéseket rád bízom.
petya a barátságos :) 2008.09.29. 15:32:54
MINDEGYIK értékrend megkérdőjelezhető morálisan. A tiéd is. De attól még MINDEGYIK értékrend.
Az értékrendek korokhoz, társadalmi rendekhez, körülményekhez és szituációkhoz készülnek és eképpen különböznek is. A társadalom és az egyén prioritásain múlik, mi a végeredmény és mennyire kérdőjelezhető meg az adott szituációban.
Sztravinszka 2008.09.29. 15:37:24
Krisz78 2008.09.29. 18:26:36
Karcolt Lendület (11:40) véleményét osztom ahogy azt már többször kifejtettem itt - a női oldalról:-)
Krizsabali 11:57 - én nőként úgy gondolom, hogy egy félrelépést adott esetben meg tudnék bocsátani, nálam nem jelent automatikus szakítást a megcsalás, viszont nagyon-nagyon-nagyon nehezen tudok elképzelni olyan jelenetet, hogy a páromnak megbocsássam, hogy fizikai erőszakot alkalmazott rajtam ...
Úgy látom sokan egyenlőségjelet tesznek az egyszeri, "józanságelvesztős", érzelemmentes félredugás és a rendszeres, tartós (akár érzelmi, akár csak jó szex) közé, pedig szerintem egyáltalán nem mindegy.
Én sokkal jobban kétségbeesnék ha a párom érzelmileg inogna meg, mert az ellen nem sokat tudsz tenni, vagy a legnagyobb kétségbeesésben kellene nagyon okosnak és türelmesnek lenni (és soxor egyszerűen az sem használ). Nekem sokkal jobban fájna, ha a párom ugyan nem lépne félre, de tudnám, hogy vki máson jár az esze mindig.
"Házasok maradunk a gyerekek és az anyagiak miatt téma": szerintem ez csak akkor működik a felek (a gyerekeket is beleértve!) sérülése nélkül, ha a házastársak között csak a testi vágy múlt el kölcsönösen, de emberként, társként még nagyra becsülik egymást, szeretik egymást, szeretnék közösen felnevelni a gyermekeket, de szabadon (és diszkréten) lehet másik ember az életükben, aki a testi vágyaikat kielégíti. Viszont szerintem ritkán fordul elő, hogy kölcsönös a dolog + veszélyes, hogy vmelyik félnél a testi társból lelki társ is lesz és akkor már erősebb lesz a vágy új családot alapítani, mint a régiben maradni.
Házassági vagyon- és gyermekelosztás "normálisan": ne legyetek naivak, egy családnak _nagyon_ jó anyagi körülmények között kell lennie, hogy a válás után senki ne járjon rosszul és ne kelljen lejjebb adni az addigi igényekből!