Délutánra a kicsi, vicces posztok jutnak, ma megtudhatjuk, hogy miért érdemes gombát fotózni, agfával.

A héten a képeket a Yummie-ról lopjuk

Sziasztok!

Ez a szösszenet nyáron esett meg velem amikor még próbáltam a netről
társat keresni. Két-három levélváltás után jött az első randi. A pasi
addig teljesen normálisnak tűnt a leveleiből. A randi első fél
órájában azt hiszem azt ecsetelte hogy milyen jó piacra jár ahol
milyen finom mangalica szalonnát lehet kapni. Próbáltam valami kevésbé
zsíros téma felé terelni a beszélgetést, akkor hangzott el az alábbi
dialógus.
Én: Milyen filmeket szeretsz?
Ő: Az agfát.
Mindezt a viccelődés leghalványabb jelét sem mutatva. Ezt sikerült
faarccal vennem. Gondoltam fotózik a szentem akkor kérdezzük arról ami
érdekli.
Én: És mit szeretsz fotózni?
Ő: Hát én a gombát.
Én: A gombát (itt márremegtem a viszafojtott röhögéstől) Miért?
Ő: Mert az nem mozog.
Hát, szakítós szövegre nem volt szükség. Sajnos ezután még haza is
akart kísérni. Nem találkoztunk többet. Tudom, aki a filmnézésről
faggat az első randin sikeres nem lehet :).
Üdv:   Lau