Őrült péntek ez, el vagyok csúszva, ne haragudjatok, épp elég nekem Verespálné véreres, szigorú tekintete ilyenkor. Két frappáns lekoptatással készítünk titeket a péntek esti őrült hepajra.

 


Megmondom őszintén , a barátnőm vette szülinapomra a könyvet ...és 1 nap alatt a végére jártam , lévén aktuális jelenlegi helyzetemben , majd arra gondoltam , megosztom mindenkivel, aki nevetgélni akar ,h nekem milyen lekoptatós duma jutott ugyan attól a sráctól ...2x...
 
Jogosan kérdezheti mindenki ,h ha már egyszer lekoptatott akkor hogyan kerülhetettem mégegyszer ebbe a helyzetbe, de erről legyen csak annyi elég , hogy kapcsolatunk ,nem mély érzelmi lapokon nyugszik, és olyan mint a libikóka ...
 
Tehát csókolózás, romantikus zene, egymás ölében vígan elvagyunk , majd egyszercsak meggondolja magát és a következő mondat kíséretében otthagy a padlón, felhúzva:
-Bocsi, de meg kell etetnem a leguánt...!
 
Ugyan ez a srác,pár nappal később mostmár chaten, 5 perc csacsogás után:
-Most egy kicsit nem leszek , mert vasalok ....
 
A durva az egészben ,h láttam a kis szekrényét és tényleg ki van benne vasalva minden szépen, anyu a környéken sincs , uh legalább 50% esély van rá h télleg vasalt...
 
Az az igazság ,h mivel kíváncsiságom a perverzió határait súrolja nagyon fúrja kis oldalamat ,h mi a következő...
 
Pucci

És még egy rövid, csak azért, mert ma rosszul dolgozom:

Sziasztok!
Nem is olyan régen találtam erre az oldalra, a sors fintora, hogy az exem ajánlotta!
Sajna nem tudok nektek szakítós történeteket írni (mivel nem volt sokban részem és azok egyike sem volt izgis vagy tanulságos), de szerintem ezek a mondatok elég klisések és ha ezeket hallod vagy te monod másnak, akkor tényleg szakításra kerül a sor:
- Szeretlek, de te jobbat érdemelsz.
- A te érdekedben jobb lesz, ha szakítunk, túlságosan szeretlek.
- Le tudnám veled élni az életem, de nélküled is.
- Nem érdemellek meg, mert túl jó vagy nekem.
Ha tanácsolhatnék vmit, inkább mondd meg, hogy mit érzel, mit gondolsz igazából, sokszor tényleg jobb az igaszságot hallani(ha néha fáj is).