Déli szabály: a kivétel erősíti a szabályt.

Kedves Szakítósok!

Rendszeres olvasója vagyok a blognak, szeretem, mert szórakoztató, de egyre jobban szúrja a szemem az egyik alapszabályotok. Az én történetem ugyanis happy enddel végződik (persze tudom, ezt csak halálom óráján állíthatom teljes biztonsággal), pedig az INTERNETEN ISMERKEDTÜNK MEG (ennek már két éve, most fél éves a kislányunk). Csakúgy mint a férjem két legjobb barátja, az egyikük 9, a másikuk 4 éve él boldog, kiegyensúlyozott párkapcsolatban, holott a baratnőikkel az interneten talákoztak. Ahogy az én legjobb barátnőm és a férje is már az 5. évfordulójukat ünnepelték az idén, pedig az ő kapcsolatuk is az interneten kezdődött.

Sejtem, hogy ez a levél nem kerül ki az oldalra, hiszen ez a blog a szakításokról szól. De éppen ezért nem kéne szítani az internetes ismerkedés ellenes közhangulatot, hiszen az oldalatokat nyilván sok potenciális ismerkedő olvassa. Mire jó elvenni tőlük a reményt, hogy az interneten is érdemes keresgélni? Mert igenis érdemes, és ezt a véleményemet a negatív internetes tapasztalataim (mert igen, nekem is sok volt) ellenére is fenntartom...

Üdv,V