Szomorú történet, sok tanulsággal.
Sziasztok!
Az én történetem önmagában talán nem nagy dobás, de öblös nagy
tanulságokat tartalmaz, ami újabb muníciót szolgáltathat a
szakításlélektan megszállott kutatóinak. Lesz itt vérző szív,
kotnyeles anyós, féltékenység és ordenáré lekoptató szöveg is.
Járulékos pozitívum, ha magamban is sikerül kicsit rendezgetni a
dolgokat.A kapcsolat internetes ismertségből indult. Aki már itt csóválja a
fejét a "nem jó ötlet No. 1" miatt, annak elárulom, saját példám, hogy
netes startból is kihozható jó dolog. Én akkor 21 éves férfiúként
éltem langyos egyetemista életem, Renátának (a nevet megváltoztattam)
a 17. születésnapja közelgett. Közel két hónap online beszélgetés után
találkoztunk először, a második randin pedig összejöttünk.
Hihetetlenül boldog voltam, ő végre egy komolyan vehető lány volt.
Értelmes volt, csinos, kívülről csöndes, de amúgy vagány és nagydumás,
tele ambícióval. Ez volt az első normálisnak ígérkező kapcsolatom (a
korábbiakra szót sem érdemes pazarolni).
Bár egy városban laktunk, én a hétköznapokat az egyetemen töltöttem,
ami pár száz kilométerre található. "Nem jó ötlet No. 2": kvázi
távkapcsolat, heti találkozókkal. Bizony. De működött, több, mint
másfél évig, amikor is Renáta leérettségizett, és ugyanabba a városba
jött tanulni. Érdemes volt várni! Álomszerű? Az.De, ahogy egy bölcs tanárom mondotta volt még gimiben, az Élet azért
van, hogy felülírja a terveinket. Renáta a szorgalmi időszak első
hónapjában hirtelen fellángolásból beleszeretett egy balfékbe (amihez
hasonló jelzőket nem is olyan sokkal korábban még ő ragasztott rá). Én
padló alá kerültem, de ez egészen egy hétig tartott, mert Renáta
visszajött. Én meg visszafogadtam, és veszettül megérte: a
kapcsolatunk legjobb pár hónapja következett.
Egy kis megingás még nem is lenne említésre méltó, de esetünkben
fontos, mert már ekkor elkezdődött az, ami végül a szakításhoz
vezetett. Renátának én voltam az első pasija, ő pedig közel két év
után rájött, hogy más férfi is van a világon. Így - bár megbízható és
hűséges típus volt - tudom, hogy lelke mélyén ki-kikacsintott. Amíg
csak gondolatban történik, addig nem gáz, emelje fel a kezét, aki
sosem érzett kísértést.A hónapok tehát teltek, mi pedig összeköltöztünk. Bele a nagy
albérletbe. Az előbb említett megingás viszont a hároméves évfordulónk
után nem sokkal hatványozottan tért vissza. Ki szelet vet, vihart
arat. Egy este leült velem szembe, hogy valamit szeretne megbeszélni.
A vége az lett, hogy szakított velem. Az indok lényege az volt, hogy ő
még fiatal, 20 éves, és neki ez már túl komoly kapcsolat, szeretne még
bulizni, flörtölni, kár, hogy nem később találkoztunk és - most tessék
kapaszkodni - szeretné megtudni, milyen mással lenni. No, kérem, ez
egy természetes vágy, nincs ezzel semmi gond, de inkább hazudott
volna, hogy nekem ne fájjon annyira hallani akkor ezt az ő szájából.
Totális sokkhatásként ért. Előttem ült az Életem Nőjének tekintett
lány, mégis oly' távolinak éreztem, és közölte, mással akar
kufircolni.
Napokra leszoktam az evésről és az alvásról, aminek remek végkimerülés
lett az eredménye, de a legvidámabb az volt, hogy ezután még két hétig
együtt laktunk (ugyanaz a szoba, ugyanaz az ágy, brrr, és még
búcsúszexet sem akart), mire végre el tudtam költözni (az albérlet
viszonyainak a rendezése külön stresszforrás volt, de ez most nem
tartozik ide).A szakítás története nagyjából ennyi, nem különleges, de a tanulságok
levonása előtt némi háttérinfót még szolgáltatnom kell. Van ugyanis
olyan, hogy anyósprobléma.
Elvált, lányát évek óta egyedül nevelő nő. A magam
természettudományos-műszaki beállítottságával nehéz volt elviselnem az
ezotéria, feng shui és egyéb babonák szentélyét, amiben laktak (ez
például róla szól: http://qdb.hu/8728 ). Ez lett volna még a legkisebb
gond, de anyós emellett előszeretettel ugatott bele mindenbe, Renáta
pedig prófétáknak kijáró áhítattal hallgatott rá, a Tévedhetetlenre.
Anyuka saját, elveszett kislánykorát látta Renátában, rajta keresztül
kívánta megvalósítottnak látni mindazt, amiből ő úgy gondolta, hogy
harminc évvel ezelőtt kimaradt. Ebben pedig nekem nem nagyon volt
helyem. Én nem azt mondom így utólag, hogy tudatosan fúrta a
kapcsolatomat Renátával, akár nyíltan, akár lassan csepegtetve, de
hogy a nehéz időszakokban segíteni nem segített, abban teljesen biztos
vagyok. Erről magam is meggyőződhettem egy-két "véletlenül" elolvasott
ímélből (tudom, nem szép dolog postafiókot törni, de őrülten féltékeny
voltam, miután kidobott, azt hittem, van valakije, de becsszó, sosem
éltem vele vissza). Emellett szerintem alapvetően is igen rossz
természete volt, amiből ragadt bőven Renátára is (hát még a bátyjára).
Az egész család olyan volt, hogy amíg úgy táncoltak körülöttük, ahogy
ők fütyültek, minden rendben volt, akkor kenyérre lehetett őket kenni,
odaadók, nagylelkűek, de ha megtörtént a legkisebb módosulás az
elképzelésekhez képest, már ment a hiszti. Önző, intoleráns,
empátiamentes, megalkuvás nélküli és magát tévedhetetlennek gondoló
hozzáállás az emberekhez, ami iszonyatosan visszataszító, de hát a
rózsaszín függöny ápol s eltakar, ugyebár. Sajnálom, de ez a
véleményem.
(Az első nagy húzása anyósnak egyébként az volt, mikor kvázi meg
akarta határozni, hogy mikor fekhetek le először Renátával, mindenféle
erkölcsi aggályra hivatkozott. Az erkölcs eme éjszakában világító
fáklyájával legutóbb még bőszen csalta titokban a feleségét egy jobb
sorsra érdemes úriember, pedig mikor korábban poénból felvetettem
ennek a kapcsolatnak a lehetőségét, nagy sértődéssel meg lett nekem
mondva, hogy hogy gondolhatok ilyet, elvenné a családjától, milyen
szemétség lenne már, blablabla, aztán fél évvel később tessék.).Saját felelősségem: elég sokat kell tanulnom az egyetemen, hajlamos
vagyok túlvállalni is magam. Három év után pedig bizony
belekényelmesedtem a kapcsolatba. Nem adtam már meg azokat az
ingereket Renátának, amik mellettem tarthatták volna. Ez komoly hiba
volt, kemény tanulópénz, feltehetően a szakítás legalább fele részt
ide vezethető vissza. Felmerül a kérdés, hogy mi van, ha ezt nem
követem el? Lehet, hogy eszébe se jut elhagyni? Szerintem előbb-utóbb
akkor is vége lett volna, a szakítós indokok sem ellenem szóltak,
hanem a helyzet ellen. A lényeg, hogy Renáta egyszerűen több pezsgésre
(is) vágyott. Kedves kommentelők, ki a hülye, én vagy én?Nade, tanulságok az utókornak:
- Anyóssal vigyázni, ha szeret dirigálni a háttérből. Főleg, ha a
fenti mintát követi.
- Ne kényelmesedjetek el! Fiúk, lányok, mindenkinek szól. Ha meg
akarsz tartani valakit, akkor fent kell tartani a tüzet, különben
langyos pocsolyává válik az egész.
- Jól gondolja meg mindenki, hogy tinivel milyen kapcsolatot kezd.
Esélyes, hogy az illető egyszer csak úgy érzi, elszalaszt sok mindent,
ha komoly kapcsolatban él.
- Internetes ismertségből is szövődhet szerelem, ha mindketten akarjátok.
- A távkapcsolat kínzó, de lehet benne perspektíva.
- Érdemes levetkőzni a sértettséget és megbocsájtani, ha csak a
hiúságodat bántották meg.
- Van az a szituáció, amikor az igazságnál jobb a kegyes hazugság.Végezetül: szakítás után nem szabad elhagyni magad!
A teszkós dolog nem tudom micsoda, olyan régen nem olvasom a blogot,
katona nem voltam, mert megszüntették, gumira meg először nem volt
szükség, mert bogyót szedett, mikor azt abbahagyta, fifti-fifti
vettük.Ezúton pedig felszólítom E1 fedőnevű haveromat, hogy írja meg végre a
szemes sztoriját ide, mert az minden idők top10 szakítós szövegében
benne van, a leghardcoreabb olvasók is hátast dobnának tőle ;).zs
ui.: a postcímet és a címkéket rátok bízom :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
reneé 2009.01.23. 06:10:42
2009.01.23. 06:10:45
mnmnbkhj 2009.01.23. 06:15:56
erosnegyes.blog.hu/2009/01/17/himringyova_lenni
2009.01.23. 06:17:40
Tanulságok című dolgokat már 17 évesen is tudtam, és ha ilyen a család valóban, amit ír, örüljön, hogy megszabadult tőlük....
Michael Collins 2009.01.23. 06:37:29
Caddy 2009.01.23. 06:40:54
Amit nem értek, hogy 17 évesen miért az interneten ismerkedik a csaj?
Posztíró nagyon sokat beszélő pasi lehet, ez nem túl szerencsés, a sok következtetés,és tanulság meg teljesen felesleges volt.
Ha az ember megmondja az igazat, az a baj, ha hazudik, akkor meg az. Én még mindig a korrektséget becsülöm. Szerintem a csaj jól csinálta, hogy őszinte volt, lehet jobban fáj, de így tiszta.
Bosszantó 2009.01.23. 06:41:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 06:42:50
Igazából nem tudok MNK-zni sem ebben az esetben! A teszkós dolog viszont továbbra is homályos! Pakol-e a szatyorba Renáta? :D
Begérke 2009.01.23. 06:58:22
Általában így szokott történni, ha egy pár egyik tagja főiskolára, egyetemre megy.
Ez nem a te felelősséged, mert nem tudtad volna felvenni a versenyt az új szituációval, amibe került és azzal, hogy kinyilt neki a világ.
Korrekten meg is mondta, tehát őt sem hibáztathatod.
Egyszerűen így alakult a helyzet és kész.
elinor 2009.01.23. 07:02:49
dr. gernika 2009.01.23. 07:19:04
Hozzátéve, hogy ilyenkor jönnek azok a pasik, akiktől aztán joggal félthet anyuci, és akik mellett a lány megtanulja, hogy a feltétel nélküli szeretet nem jár alanyi jogon.
Nincs ezzel semmi baj, fejlődési fázisok...
Cukros_Mázas 2009.01.23. 07:23:59
hűséges típus volt - tudom, hogy lelke mélyén ki-kikacsintott. Amíg
csak gondolatban történik, addig nem gáz, emelje fel a kezét, aki
sosem érzett kísértést."
Nos... emeljem? Ha valóban (aláhúzom, hangsúlyozom: valóban) szerelmes vagy, akkor csak Ő létezik, őt kívánod, őt akarod, minden percben. Bocs, de így van. Tehát a lányból is valószínűleg kiveszett a végére a szikra. Nagyon jók a tanulságaid, gyakorlatilag nincs is mit hozzáfűznöm. Szerintem is az volt az alapvető probléma, hogy huszonéves létedre tinivel kezdtél.
Bosszantó 2009.01.23. 07:24:16
Cukros_Mázas 2009.01.23. 07:27:11
elinor 2009.01.23. 07:34:50
@gernika: Ebben a fejlődési fázisok-dologban sajnos azt hiszem, igazad van. Én már annyit fejlődtem, hogy ihajj! Most már azt is jó lenne tudni, mi a cél, hová tart ez a nagy fejlődés. :)
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.01.23. 07:35:31
OFF
Én teljesen kész vagyok, gyerekek...
És ma még dolgozni is kell... De végig fogom lebegni ezt a napot... :)
ON
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.01.23. 07:36:42
Ja, és ha valaki ütközik drága El Topo barátunkkal üzenem neki:
VAN KÉMIA!!! ÉS MŰKÖDIK, B+!!!! :))))))))))))))))))))))))))))
ON
Cukros_Mázas 2009.01.23. 07:43:02
Bosszantó 2009.01.23. 07:44:27
2009.01.23. 07:46:07
@Cukormáz [Minden Cukorból Van]:
Grat, és további jó lebegést és cukorevést kedves, boldog blogolók!:):) Reméljük, a jó példa ragadós...
2009.01.23. 07:47:38
hoel 2009.01.23. 07:53:07
Bosszantó 2009.01.23. 07:53:08
merta-X 2009.01.23. 07:53:29
Bosszantó 2009.01.23. 07:55:32
2009.01.23. 07:58:22
dr. gernika 2009.01.23. 08:00:27
Megyek én is kv-ért...
Bosszantó 2009.01.23. 08:02:27
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:03:14
Ez megint kurva hosszú :/
Bosszantó 2009.01.23. 08:06:56
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:09:16
dr. gernika 2009.01.23. 08:11:19
2009.01.23. 08:11:37
meg.mondom 2009.01.23. 08:11:58
2009.01.23. 08:12:35
2009.01.23. 08:14:05
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:16:40
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:20:23
2009.01.23. 08:24:58
Bosszantó 2009.01.23. 08:25:57
-Bogcsika- · http://www.bogika.blog.hu 2009.01.23. 08:27:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:29:36
Szia Leti! :)
csipesz. 2009.01.23. 08:30:34
Egy 21 éves érett férfiú mégis mennyi idős hölggyel kezdjen?
Amúgy szerintem teljesen normális volt mindkét fél.
Sziasztok, helló Tícia! :)
mashbp 2009.01.23. 08:31:13
A srác még nem heverte ki a dolgot.
A csaj tök korrekt volt.
Az anyuka orrára vascsövet.
tuli _ 2009.01.23. 08:32:42
21 évesen, úgy, hogy még nem is volt előtte komoly kapcsolata, mégis hány évessel lenne az ideális? 18-19? Az változtatott volna jelen esetben a történteken?
tuli _ 2009.01.23. 08:33:24
csipesz. 2009.01.23. 08:33:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:35:34
21 évesen nagyjából az egykorúakkal, ne 17 évessel. Vagy ha mégis, nem bűn az, akkor ne tervezzen előre 20 évvel. Mert előbb utóbb ez lesz a vége.
Bosszantó 2009.01.23. 08:36:38
2009.01.23. 08:36:48
Sziasztok!:) Szép napunk van, nem igaz?;)
2009.01.23. 08:37:31
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:37:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:38:00
Persze, eddig eléggé jónak tűnik (nézz mailt) :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:38:47
Eláruljam mennyi prémiumot osztanak? Ilyen gazdasági helyzetben? :)
vilmoskörte 2009.01.23. 08:38:49
2009.01.23. 08:40:30
@Nard: jó!:)
meg.mondom 2009.01.23. 08:41:14
Lunatica 2009.01.23. 08:42:10
Hát, azért az élet mindig beigazolja, hogy sztereotípiákban gondolkozni az esetek nagy százalékában hasznos.
2009.01.23. 08:42:18
tuli _ 2009.01.23. 08:43:09
A srác érettsége nagyjából egy 17 éves lány érettségének felelt meg. Nekem úgy tűnt. A kommented második részével egyetértek.
Caddy 2009.01.23. 08:44:10
Ha találkozom Topoval mondom neki.
Szerintem is az őszinte a jobb.
csipesz. 2009.01.23. 08:44:12
szerintem egy 21 éves pasi és egy 17 éves lány nagyjából egyformán éretlen gondolkodású. Egy 21 éves csaj nem biztos, hogy partnernek érez egy 21 éves férfit. Persze vannak kivételek. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:44:16
Akkor most :)
@Lunatica:
Azért nem mindig! :)
csipesz. 2009.01.23. 08:44:43
2009.01.23. 08:44:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:45:41
Miért gondolja mindenki, hogy a nők sokkal érettebben gondolkodnak mint a férfiak, úgyértve, hamarabb érnek meg mentálisan? Ez akkora baromság!
Caddy 2009.01.23. 08:46:13
Lunatica 2009.01.23. 08:47:25
csipesz. 2009.01.23. 08:47:36
Vannak kivételek, de sajnos tapasztalatból azt mondhatom, hogy sok esetben egy 30 feletti férfi is olyan gyerekes tud lenni, hogy hihetetlen. Vannak persze nők is, akik képtelenek felnőni. Ez van.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 08:47:47
@Lunatica: Szerbia!
Lunatica 2009.01.23. 08:48:27
Lunatica 2009.01.23. 08:49:27
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:49:34
A legszarabb, az 0% :)
Bosszantó 2009.01.23. 08:50:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:51:33
Én is voltam régen "mai fiatal" :D
Caddy 2009.01.23. 08:52:15
@Nard: lehet azért mert általában így van. De persze itt is vannak kivételek.
bzzzzz 2009.01.23. 08:52:47
Aztán jött a közhelyáradat. Csak azt tudnám, mi a fenének??
A kiscsaj korrekt volt, ahogy tőle tellett, ebben a korban. Bánni fogja jó ideig. Igen, van, hogy "túl korán" találkozunk valakivel. Pech.
Majd jön más, akivel meg pont jókor.
Ennyit a közhelyekről, kérem kapcsolják ki.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:53:57
Szerintem meg abszolút nincs így, és nem is volt. Max volt pár aki korábban ért agyilag. Ennyi. De nem feltétlenül nők voltak. Volt ez is az is.
nyünyőke 2009.01.23. 08:54:10
A tanulságokból pedig az, hogy ne kényelmesedjünk el, az jó, de pont az ilyen első szerelmekre nem érvényes, mert ha itt most megfeszültél volna, akkor sem maradt volna örökre veled, max csak egy kicsit tovább. Előbb-utóbb úgyis kíváncsi lett volna.
És ehhez a kíváncsisághoz szerintem nem feltétlen szükséges, hogy már _egy_ valakire legyen kiváncsi - én is emiatt léptem ki 18 évesen egy 2 és fél éves kapcsolatból - általában voltam kíváncsi (plusz szerelmes akartam még lenni...)
Aztán a következő kapcsolatomban meg velem csinálták meg ugyanezt 3 év után, mert neki meg én voltam az első nagy szerelem. Van ilyen.
Lui_78 2009.01.23. 08:54:33
:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 08:55:26
Mi szednénk a belépőt :)
Lui_78 2009.01.23. 08:56:08
Juhhhéj ez eszembe se jutot:D
Lui_78 2009.01.23. 08:56:43
:D
Bosszantó 2009.01.23. 08:57:10
nyünyőke 2009.01.23. 08:57:19
És ez egy olyan helyzet, amivel nem lehet mit csinálni.
dr. gernika 2009.01.23. 08:57:37
meg.mondom 2009.01.23. 08:58:55
Lui_78 2009.01.23. 09:00:57
:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:01:08
Jaja, erre gondoltam :)
@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):
Persze, épp ezért az igazságos 70%-30% a javamra a bevételből. Minden tiszta így, és nincs vita :) De jár alanyi jogon neked a lightcola :)
Bosszantó 2009.01.23. 09:01:55
Caddy 2009.01.23. 09:02:32
Lui_78 2009.01.23. 09:02:47
Nos, üzleti érzéked az van...:)
Lehet szert tennék némi kiegészítő keresetre a "hivagtalban"
:D
baraka 2009.01.23. 09:05:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:07:43
Egyszer, egy napig voltam zöldséges! :)
2009.01.23. 09:08:04
@Nard: nagyon jól nyomod...:)
2009.01.23. 09:18:50
2009.01.23. 09:20:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:22:54
Válaszoltam! :)
csipesz. 2009.01.23. 09:23:09
az van, hogy kinyírtad a blogot. Tudomásul kell venned. :D
Lui_78 2009.01.23. 09:23:28
Bosszantó 2009.01.23. 09:25:21
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.01.23. 09:26:52
de.youtube.com/watch?v=kBBBhQUl99w
"sometimes relationships get ill....."
nashy 2009.01.23. 09:28:58
17 évesen miért az interneten ismerkedik?? Még továbbra is tartja magát ez a begyöpösödött hiedelem, h az internet csak azoknak ismerkedési forrás, akik vének, defektesek, és már nincs más reményük új embert megismerni? Szerintem 17 évesen lehet h tökjó bulinak tűnik, aztán lehet belőle komoly is, ld itt.
nashy 2009.01.23. 09:31:59
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:38:18
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:39:09
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:39:42
Vagy simán nincs meg a bizalom. Ha nincs bizalom, nincs semmi más.
TBal 2009.01.23. 09:40:28
Amúgy meg ha pl. az ember párja szexelni akar csak mással, flörtölni, randizgatni (azaz nem akarja, hogy a másik legyen az első), azt meg is lehet ám engedni, csak erre épp kevesen képesek.
Patria 2009.01.23. 09:40:31
Ismét itt, olvasom ezt a hosszú posztot.
Muha 2009.01.23. 09:42:10
Első?
:)
tetcett az iromány
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:42:26
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 09:43:02
@muha: Beléd is!
Bosszantó 2009.01.23. 09:46:06
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:51:27
Reggelt! :)
TBal 2009.01.23. 09:52:03
Szerintem nagy hülyeség egy kapcsolatot szerelemre alapozni. Ha már figyelte az ember az érzelmeit, érzéseit, akkor kb. azt tudja róla megállapítani, hogy kiszámíthatatlan (nálam így volt, lehet, másnál nem).
Az elvem egyszerű: Ha szeretem a páromat, akkor azt szeretném, hogy boldog legyen. Ha a mással próbálkozás boldogságot jelent neki, akkor sok sikert, még segítenék is, ha kéri. Nyilván, érzelmileg az alap az ellenkezője.
Patria 2009.01.23. 09:58:05
Egyébként meg nem feltélten alakalu ez így. Persze erre van nagyobb ráció, de van ellenpélda is, én ismerek egyet, amiből nyáron esküvő lesz.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 09:58:19
Érdekes meglátásod van. Mondhatni sajátos.
FlybyWire 2009.01.23. 09:58:54
17 évessel nem kezdünk, komolyba meg főleg nem. Aki más városba, fősuli/egyetemre megy, az hirtelen találkozik több száz másik, köztük sok érdekes és izgalmas ellenkező nemű emberrel, és úgyis elcsábul.
Az egyetem első évében az összes tiniszerelem végetér. Ez van, és ez jól van igy, mert teljesen más emberek vagyunk 17 és 24 évesen.
Bosszantó 2009.01.23. 10:01:31
Caddy 2009.01.23. 10:04:07
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 10:05:16
KÓPÉ 2009.01.23. 10:06:01
A beletespedés téllleg nagy hiba, én is elkövettem egyszer és jól szájba is vert érte az élet. Vigyázni kell, meg figyelni a másikra. És persze figyelmet szentelni az esetleges félrekufircok megszervezésére. Ez kimondottamn fontos.
Muha 2009.01.23. 10:07:21
Caddy 2009.01.23. 10:08:36
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 10:11:18
hello indiánfiú
tegnap elküldtél,elmentem :)
tanultam délután és csak lurkoltam néha,nem szóltam bele,
este meg nem voltam gépközelben
kiszellőzött a fejed? :)
Pilgram (törölt) 2009.01.23. 10:11:19
Patria 2009.01.23. 10:12:24
Muha 2009.01.23. 10:13:02
Lui_78 2009.01.23. 10:15:22
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 10:15:32
Alacsony fps az nem jó jel :) A tej jó, a bubimentes ásványvíz és a kovászos uborka leve! :) Tapasztalt vagyok ezen a téren. Bár nem iszom már annyit sem mint régen :)
TBal 2009.01.23. 10:15:35
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 10:16:59
látod látod
bölcsen gondold át szavaidat :D
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 10:17:11
Patria 2009.01.23. 10:18:26
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 10:19:49
tündérmackó
megint nem bírsz magaddal?
még csak reggel tíz van
KÓPÉ 2009.01.23. 10:20:54
JaJA! Ezen én is épp a napokban filóztam! Megkekszelném mindet. :)
Bosszantó 2009.01.23. 10:22:14
KÓPÉ 2009.01.23. 10:23:49
Kármentés reggel, ha az előbbit elhagytad: pincehideg pohár sör. Esetleg sex, de csak úgy, hogy a lány van felül
görény01 2009.01.23. 10:24:49
A nők is milyen érdekesek. Keresik a hagyományos értékrendű úriembert, miközben ők próbálnak modernek, emancipáltak lenni. Pedig az ilyen nőknek modern (szoknyapecér) férfiak valók.
Persze nem biztos, hogy igazam van. Mindenesetre azt hiszem, hogy egy konzervatív hátterű ember még lehet boldog úgy, hogy csak egyetlen egy kapcsolata van egész életében.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 10:25:44
Lehet ma is megnézem a Fekete Viperát :)
görény01 2009.01.23. 10:25:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 10:26:46
És nem támaszkodik a gyomrodra.....
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:26:58
most már tudom, hogy a mikulás hozza az ajándékokat!
Muha 2009.01.23. 10:27:26
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 10:28:41
@KÓPÉ: Csak az a baj, hogy már a tanárokon kivül senki nem ismer :(
alumi 2009.01.23. 10:29:19
persze ehhez nem kell 20 évesnek lenni..
mi most szakítottunk 3 év után,(28 évesek vagyunk mindketten) mert a barátom (bocsánat, volt barátom) közölte, hogy ő még pörögni, élni akar...Erre mit lehet mondani? Semmit...Elengedtem. (pedig/mert szeretem)
ez amolyan "ez van" kategória.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 10:29:24
Kalimera...anyám borogass, reméltem, hogy nem látom/hallom ezt a szót soha többet :D
kontroltéma 2009.01.23. 10:30:05
Itt mindenki ennyire komolyan veszi a kefélést ? A szerelem csak egy árny, egy kósza gondolat. Elmúlik, kinövöd. Szokd meg.
meg.mondom: :D így van mind hazudunk mindenben.
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:31:36
Patria 2009.01.23. 10:33:30
@Nard: Sok lesz már! :)
Patria 2009.01.23. 10:35:42
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 10:35:53
Kalimera
Patria 2009.01.23. 10:36:14
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:36:51
ez van:)
olyan ritkán kommentelek itt
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 10:38:08
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:44:05
idegen szavakat csak úgy használok, hogy értem mi az:)
Patria 2009.01.23. 10:44:14
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:45:21
Patria 2009.01.23. 10:45:40
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:46:04
Az én csajom anno azért nem ment feleségül a szerelméhez 20 évesen, mert még "világot akart látni". Én beleszaladtam életem első komoly kapcsolatába, 30 fölött jött ki, hog yezt nem tettem jól. Öreg hiba volt
2009.01.23. 10:47:00
Meglepetések persze lehetnek még, elképzelhető, h nem mindenkinek ez a csaj lesz a No1., aki végigmegy majd rajta, na akkor sírhatja vissza az exét és verheti a fejét a falba, h úgymond fasztarisznyának állt.
Muha 2009.01.23. 10:47:31
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:47:37
én is így voltam
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:48:41
szépmező 2009.01.23. 10:49:52
(nem hagyom ki a gyenge szóviccet: balfake).
ha nem kamu a sztori, akkor elkeserítő, hogy ennyire erős a műanyag bulvárosodás.
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:51:03
nem kell ahhoz másik faszi, hogy eleged legyen
2009.01.23. 10:52:56
Nincs olyan, h csak úgy in abstracto ki akarja próbálni mással, olyankor már rég egy v több konkrét személyre lucskosodik alul, amikor elkezd hablatyolni erről.
Ha nem lenne ilyen személy, nem merülne fel a probléma.
Patria 2009.01.23. 10:53:51
@szépmező: Már miért lenne fake? Szerintem tök életszerű.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:54:05
Hétvégén szokott lenni poszt a blogon ? Mert lehet h az enyém pont akkorra esne :-(
Szelid sunmalac 2009.01.23. 10:54:35
Kedves posztiro! Te vagy az elmult par honapban, akit nem alllitanek falhoz. Mar lassan kezd hianyozni a delikvensezes is. Most csalodtam. Felkeszultem az idegeskedesre, agyfelsbaszasra, erre itt van egy teljesen normalis ember teljesen normalis posztja....hova zullunk igy, kerdem en.
Hat igen. Ezert is ertekelem en olyan nagyra az erett noket. Igaz ugyan, hogy neha-neha elojon, hogy "ugyis biztos egyszer otthagysz, mert meg latni akarsz mast is", de epp ezert enged is elni (nem felrekefelni, csak elni), raadasul mivel szabad, mar nem is olyan erdekes az egesz. Gondolom a masik oldalon is hasonlo a helyzet.
Anyos: Tokeletesen megertem. A budos banya allandoan oltogatna. Most mar nem koszonok en se neki, es ha netan osszetalakozunk, eloveszem hivatalbol a gyilok-nezest, aztan mar viharzik is el. Persze duheben hajnalban atrendezi a melyhuto tartalmat, hogy lehetoleg mindenki jol felebredjen, de rabaszott, mert en vagy alszom, mint az allat, vagy ugyse tud olyan sokaig fennmaradni, mint en.
Hidd el baratom, egy kocsog anyos a gyerekenek sokkal nagyobb veszteseg, mint neked. Megha ezt nem is latja. Ha igen, akkor megnagyobb.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:55:05
Patria 2009.01.23. 10:55:26
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 10:56:08
nincs is, végig hűséges voltam
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:57:01
ahhoz képest hogy ilyen domináns anyósa van, a csaj elég (kora)érett gondolkodásról tett bizonyságot. Irigylem hogy én (fiúként) nem így gondolkodtam hamvas delikvens koromban :-)
Patria 2009.01.23. 10:57:31
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 10:58:02
Caddy 2009.01.23. 10:58:27
Ma már jobb? Céges buliba kell kíséret? :)
@Oral Fistfuck: erről beszélek. Ott nem gond az ismerkedés, azért nem értettem ezt a netes dolgot. De hát lehet már nem úgy mennek a dolgok, mint amikor én voltam gimis. :)
Patria 2009.01.23. 11:00:16
2009.01.23. 11:01:01
Naiv vagy, ha hiszel neki. Aki mással akar lenni v bármi okból nem akar veled lenni, az nem szerelmes.
Nincs olyan, h "szerelmes vagyok A-ba, de nem akarok vele lenni".
Ezt a könnyfakasztó szar giccset a nőklaptyából,tévéből meg poppermülleroshóból tanulják, h legyen mivel elfedni a szarukat.
Valójában az a helyzet, h primitív érzelemviláguk van, az "érzelmeket" külsőségekben élik meg (a külvilág előtt úgy tesznek, mintha cejelmesek lennének, nekik ez az érzelem), aztán ez a kártyavár időszakonként visszatérően össze is omlik egyik napról a másikra, a másik meg nem érti, h ha három napja még párás szemekkel arról hablatyolt, h mennyire szeret és milyen jó velem és blabla, akkor most mér a bélával akar baszni? :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:01:29
Caddy 2009.01.23. 11:02:31
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:03:26
@Szexofon: Nem is a dominanciarol van itt szo elsosorban. Legalabis nem feltetlenul. Anyam, apam mindketten dominansak, de ettol meg egybol jol allnak a baratnoimhez. Mondjuk mindketto a foldon jar. Viszont jol megtanultam mellettuk megjobban dominansnak lenni, ha kell. A baj a hulyeseggel van.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:03:39
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:03:59
bzzzzz 2009.01.23. 11:04:27
cserébe kurva fárasztó ezt csinálni a végtelenségig.
Caddy 2009.01.23. 11:04:54
@Oral Fistfuck: de a csajozással nem volt probléma, max nem dugtad meg mindet. De most azért már simán szexelnek is. Szóval a problémám még mindig ugyanaz.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:05:17
Egy idő után nem az, csak eleinte. Utána ráálsz a szerepre automatikusan :)
Muha 2009.01.23. 11:05:32
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:05:39
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:08:26
Patria 2009.01.23. 11:09:11
@muha: Csak azt hiszed. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:09:31
Jó de te nem vagy olyan tündéri személyiség mint én.
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:10:27
az én volt barátom nem írogatna posztokat erről.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:10:37
Hát azt hallottam már dugnak. Hugom elvileg még nem. Nincs is pasija és nem is akar :D Tipikus femminista kurva lesz, akkor agyon vágom ásóval.
@Szelid sunmalac: Szeva Süni!
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:11:08
Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2009.01.23. 11:11:50
Vagy az Év Felfedezettjének.
Remélem legalább húszezer példányban nyomja majd az ulpiusz a könyvét.
Mert kevesebb egyszerűen nem lesz elég.
Csak én mindjárt előrendelnék hatot (magamnak, az asszonynak, a lányomnak, kettő bekapnak, egy a kutyának, hátha).
Egy hetediket Rubint Rékának (ez legyen dedikált). De ne küldjük el, majd megpróbálom személyesen.
Norbi! Gyógyulj! Veled érzek! Te vagy a példaképem! Ez nem zaklatás, hanem hommázs! Jók vagytok Rékával! Úri Pár! Úri Pár!
szaten 2009.01.23. 11:12:27
én 17 éves korom óta vagyok együtt a párommal ..két fiúnk van és 20 éve vagyunk házasok ...... de a baráti körünkből mi vagyunk az egyetlenek akik még együtt vagyunk........ mindenki elvált lecserélt már néhány párt maga mellől
az elsietett házaság a legjobb út a váláshoz ...
életed asszonya? ezt a 20 as éveid elején nem gondolhatod komolyan ))))))) élj , most az a dolgod , nem kell butaságokat csinálni ,de ismerd meg magad ....
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:15:04
@Kalimera/Daniella Vanella/MNK: Azt te nem tudhatod.
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:15:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:16:48
A nagy feminizmus kb az első hozzáértő pasija után nyom nélkül fog eltűnni :) Ha az ellátja jól a baját, nem is fog ilyesmire emlékezni :D
Borsószem 2009.01.23. 11:17:59
A sztori nem rossz, nem is vmi jó... Csak néhány kérdést, és egy lehelletnyi kritikát fűznék hozzá.
Milyen lehet az a "langyos egyetemista élet"? (Posztírónak üzenném, hogy építész- és vegyészkaron azért előfordulnak lányok! :D)
Jobb esetben padlóra kerülünk, nem "padló alá", de lehet, hogy ez csak stiláris ezköz volt arra, hogy a posztíró még jobban érzékeltesse a megzuhanás extra mélységét. :)
Az anyós fikázása teljesen szükségtelen és irreleváns volt, maximum arra jó, hogy kiadd a dühödet, de inkább a haveroknak kellett volna előadni, mert a lelked mélyén te is tudod, hogy vajmi kevés köze lehetett a szakításhoz. Méltatlan ócsárlásáradat.
Az abszolút pozitívum, hogy mérlegelted a saját felelősséged is, és tanultál a dologból.
Szerintem felesleges bárkire haragudni (a lányra, anyósra, magadra), egyszerűen végetért és kész. Őrizd meg szép emlékként, és örülj, hogy az élet megajándékozott egy ilyen gyönyörű első szerelemmel!
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:19:22
@Nard: Hát nagyon remélem, hogy valami tökös gyereket majd kifog, ha oda kerül a sor, akibe szerelmes lesz és rendbe vágja.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:20:45
Úgy is szarul jártál volna, olvass vissza mi történik gimi után a gimis szerelmekkel! :) Úgyhogy légy hálás, hogy nem szívtál miattuk :)
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:23:04
nagyon borsós komment :)))
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:23:17
@Oral Fistfuck: Nem lehet mindenki olyan jokepu, mint te. Engem ha meg is talaltak, ot perc utan elment a kedvuk a kozelebbi ismerkedestol. Az en elonyom inkabb hosszabb tavon mutatkozik meg. Akkor viszont...na de mindegy.
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:24:35
Borsószem 2009.01.23. 11:25:30
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:25:32
Muha 2009.01.23. 11:26:57
Bár kurvára nem érdekelt, hogy anyósom nem szeret, a baj azzal volt, hogy ez viszont a párkapcsolatban feszültségeket keltett.
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:27:30
Kham 2009.01.23. 11:29:07
A tanulságok nagyon megérintettek, meg is fogom tartani őket:
Keresek egy tinit az interneten, nehogy úgy érezze hogy elszalaszt valamit az életben, jól meggondolom milyen kapcsolatot kezdjek vele, mert én már hamar fáradok, de még jó hogy ott egy megfelelő formájú távkapcsoló: az is egy perspektíva. Tűzzel körberakok majd egy langyos pocsolyát, amiben levetkőzünk. Közben az anyós a háttérből hozhatja a szendvicseket, ha odaér akkor meg kegyesen hazudni fogok: "Én kérem matematikából korrepetálom a lányát." :D
Snowmass 2009.01.23. 11:29:13
Borsószem 2009.01.23. 11:29:19
Nekem is volt olyan pasim, akit enyhe kifejezés, hogy nem kedvelt az édesanyám. Nem jelent feltétlenül feszültségeket a kapcsolatban, nem kell belevinni! :)
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:30:04
most nem:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:32:03
Mert nem tudta, hogyan kell kezelni :)
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:32:05
nem nagyon dumálok most bele,csak félszemmel vagyok itt
lassan leülök a könyveimhez
Bosszantó 2009.01.23. 11:32:39
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:32:46
Muha 2009.01.23. 11:32:59
emlékszem még első komoly gimis kapcsolatomban anyám nem bírta a lányt. Leosztottam úgy bazmeg, csak pislogott. Utána soha többet nem szólt bele a kapcsolataimba.
Borsószem 2009.01.23. 11:33:12
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:33:30
@Szelid sunmalac: Ja, jóképű vagyok :D Fasz tudja. Nekem fogalmam sincs miben mutatkozik meg az előnyöm. Valamiben biztos, ha egyik exem sem haragszik rám és tündérmackónak tart. Csak merül fel a kérdés, miért vagyok ott, ahol most :D Bassza meg a Jehova az egészet.
Muha 2009.01.23. 11:33:57
hívd meg egy italra. Tuti elmegy. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:34:01
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:34:12
ja megtudtuk,
h. tündérmackó mikor dugott előszőr
kb ennyi a de. infoja :)
Krizsabali 2009.01.23. 11:35:16
és ami végképp feltette az i-re a pontot, az a gyenge próbálkozás az úgynevezett tanulságok végén, hogy - mivel sokat tanul - lehet, hogy nem foglalkozott eleget a csajjal. de ezt ügyesen és gyorsan EL IS HESSEGETTE magától és visszatért az anyósra, meg arra, hogy a csaj volt tini...
uff, ennyi volt. ez az arc nem szimpi, és kész.
Muha 2009.01.23. 11:35:33
Kurva szar az úgy, hidd el.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:35:44
Anyádat :)
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:35:46
Borsószem 2009.01.23. 11:35:51
Kb. ezt csináltam én is, teljes terror volt, még egy levegőt is kellett néha szívni a pasival, kedvesnek lenni, meg mosolyogni rá. Az édesanyám nagyszerűen viselkedett! Azóta is meg van néha dícsérve érte! Hiába, a jó nevelés...! :D
Muha 2009.01.23. 11:36:14
Borsószem 2009.01.23. 11:36:46
Borsószem 2009.01.23. 11:37:16
Muha 2009.01.23. 11:38:11
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:38:36
mi van?
mit kérdezzek?
lassan minden lényeges info a birtokomban van :))
KiNG 2009.01.23. 11:38:43
"Van az a szituáció, amikor az igazságnál jobb a kegyes hazugság."
Mivel műszaki beállítottságú vagy, így eltekintek az eme orbitális hülyeség miatti dorgálástól.
17 éves, kis csitri, felejtős...
Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2009.01.23. 11:39:43
Borsószem 2009.01.23. 11:39:48
Azt elfelejted, hogy akkoriban a posztíró is 21éves kis pöcs volt! :)
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:40:14
gimi végén
nem érti h. miért csak akkor
bánja is most már
most ezen gondolkozik
és úgy beszél ahogy nekem nem tetszik :))
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:40:31
Muha 2009.01.23. 11:41:15
Kiváncsian várom anyud reakcióját. :)
Szelid sunmalac 2009.01.23. 11:41:58
2009.01.23. 11:43:03
Aaa, ez a szakitsunk, mert meg elni akarok annyira hetkoznapi szoveg... Tavaly tavasszal igen aktiven ismerkedtem (neten is), es nem egy lanytol hallottam ezt... Az egyik ilyen netes leanyzo eppen az eskuvohoz foglalta le a helyiseget, amikor kozolte vele a volegenye, hogy o meg kotetlen kapcsolatot szeretne mas leanyokkal...
OTOH, az sem rossz, ha azzal szakitanak veled, hogy tul tokeletes vagy :)
Muha 2009.01.23. 11:43:06
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:43:16
azt te soha nem tudhatod
amúgy meg erről folyik az eszmecsere, nem?
Borsószem 2009.01.23. 11:43:33
Borsószem 2009.01.23. 11:44:23
2009.01.23. 11:44:45
Meg akkor is, ha legjobb korban vagy sem tudod megvaltoztatni melyikben legyel... Tehat kenytelen vagy elfogadni, hogy ez a legjobb, mert nincs mas ;)
Muha 2009.01.23. 11:45:42
KiNG 2009.01.23. 11:45:48
Te sejtessz valamit! :)
De nem probléma, mert a schraz már pályán volt, egyetemista, egy kis papír választotta el a saját pályától...
Nem értette meg, hogy ne fiatalabbakkal ne kezdjen, ha olyan tervei vannak, amikhez megfontolt, stratégiai gondolkodás szükségeltetik! Én sem teszem! Vagy ha igen, akkor csak rövidtávú célok miatt! ;)
A lány még nem volt érettségiztetve, tehát érett sem lehetett...
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:46:25
látod Oral,látod?
mik ki nem derülnek...
Borsószem 2009.01.23. 11:46:52
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:47:46
Dehogyis :) A legtutibb dolog, ha anyunál jó a pasi, akkor a lánya is másképp áll a dologhoz :)
Borsószem 2009.01.23. 11:49:01
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:49:59
igen
mert a mi könyvtárunkat szétverték és nincs hol tanulnunk...
Szabó Ervinbe jársz?
én is itthon igénytelenkedek pedig jobban szeretek könyvtárba..
gyere át hozzám,
rávehetnél h. tanuljak végre komolyan :))
Muha 2009.01.23. 11:50:21
Na azt látni, hogy hogyan viszunyul egyikhez másikhoz egy családi rendezvényen, az gáz.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 11:50:49
Muha 2009.01.23. 11:51:11
Patria 2009.01.23. 11:51:34
Borsószem 2009.01.23. 11:52:01
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:53:49
@Borsószem: Mert akkor hozzám intézted volna a kérdést :) Jobb esetben.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 11:54:25
Az arany középút....az a lényeg :)
Borsószem 2009.01.23. 11:54:39
Szabó Ervinbe, ja, a világ legszarabb könyvtára, de kb 5percre van a lakástól. :)
(Nem megyek, vak vezet világtalant, csak vihogás lenne belőle!)
Muha 2009.01.23. 11:55:09
KiNG 2009.01.23. 11:55:12
No persze, a papír csak szükséges, de nem elégséges feltétel.
Borsószem 2009.01.23. 11:55:48
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 11:58:27
:)
Szabó Ervinben egyszer voltam,
befeküdtem egy fotelba és elaludtam...
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 11:58:33
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 11:58:56
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 12:02:22
Oral
ennél a nők SOKKAL bonyolultabban működnek
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:03:18
Borsószem 2009.01.23. 12:03:20
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:04:31
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 12:04:33
De van! :)
@vadkörte (vidám):
A nők amúgy tök egyszerűen működnek, csak direkt bonyolítják túl, hogy ne unatkozzanak, és az őrületbe kergessék a férfiakat. Volt is egy mondás, miszerint nekünk férfiaknak a nők adják azt vigaszt, amire nélkülük abszolút semmi szükségünk nem lenne.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:05:11
Muha 2009.01.23. 12:05:16
korrekt srác. nem keveri a bizniszt a magánélettel. így kell ezt kéremszépen. :)
Muha 2009.01.23. 12:06:21
Aki megházasodik, megosztja azokat a problémákat, amelyek azelőtt nem voltak.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:06:37
Három székely alap igazság:
1, A sör nem alkohol.
2, A medve nem játék.
3, Az asszony nem ember.
:DDD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 12:06:47
Szimpatikus a srác! :D
KiNG 2009.01.23. 12:06:57
A nő úgy működik, hogy ha x állapoton van, akkor hülye. De ha hozzáadsz y-t és utána elveszel y-t belőle, nem lesz hülye. Valami katalizátorként működik, pl. az idő...
Na, akkor ma este megnézem a díszes társaságot az alagsorban! Arrivederci!
Borsószem 2009.01.23. 12:07:01
Srác mindenképp felejtős, remélem, a darab nem az! :)
Borsószem 2009.01.23. 12:07:41
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:08:29
Muha 2009.01.23. 12:08:56
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:09:25
Bosszantó 2009.01.23. 12:10:33
vadkörte (és vár csak ül ) 2009.01.23. 12:10:34
ritkán értek veled egyet
de most igen :)))
Borsószem 2009.01.23. 12:11:28
@Oral Fistfuck: Dehát, Orál, pont hogy nem teszi! :D
Dorian 2009.01.23. 12:12:27
Egy csomó ilyen példa volt a haveri körömben (egyszer velem is, de az részemről sem volt komoly) annó, amikor még esélye volt ismerkedéskor, hogy szűz a páciens. Sajna már kiöregedtem :)))
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:12:54
KiNG 2009.01.23. 12:13:52
ja izé, és kedves "kiscsizma", ha leszel, vegyél be nyugtatót, mert Parázsból való távozás után reklamációt nem fogadok el! :D :P
Patria 2009.01.23. 12:15:08
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:15:41
Borsószem 2009.01.23. 12:15:47
Kíváncsi vagyok...
Borsószem 2009.01.23. 12:17:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 12:17:23
Nekem mindig igazam van. Tudhatnád. Tudod is, csak nem mered magadnak sem bevallani :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:18:20
Nagyon kemény, nagyon durva, és - ha a pasi randifélének szánja - akkor nem éppen alkalmas. Erőszakos és nyílt szexualitás van a színpadon, meztelen színészekkel, dugás, üvegezés stb. csak azért írom, hogy készülj fel. Ne feszengj
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:18:44
Borsószem 2009.01.23. 12:19:53
Patria 2009.01.23. 12:20:00
Borsószem 2009.01.23. 12:21:22
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:21:58
Borsószem 2009.01.23. 12:22:33
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:23:25
min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.01.23. 12:25:17
p.s.
van egy tudományos vizsgálatról szóló cikk a magyar neten, ami szerint a tabletta kezdése/abbahagyása megváltoztatja a nõk párválasztási preferenciáit
Borsószem 2009.01.23. 12:25:21
Lui_78 2009.01.23. 12:25:23
:D
Patria 2009.01.23. 12:25:23
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:25:34
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:26:39
@Borsószem: Hm...na ezzel a műsorral dilemmába lennék. Tekintve a természetes aberrációmat és kiváncsiságomat élvezném a műsort, de ellentmondásba kerülnék magammal, hogy egy ilyen felforgató liberális szart megnéznék.
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:26:44
Patria 2009.01.23. 12:27:47
Bosszantó 2009.01.23. 12:29:43
Patria 2009.01.23. 12:30:32
Caddy 2009.01.23. 12:31:26
@Oral Fistfuck: mondom én, hogy egyszerű vagy, mint a vonalzó. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 12:32:57
- Te Borisz, én mindjárt beleszarok a zongorába!
-Ugyan, úgyse értenék!
:D
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:33:41
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:33:58
Bosszantó 2009.01.23. 12:34:20
Borsószem 2009.01.23. 12:35:37
Naiv kérdés, télleg nem tudom. Van-e a hc-nek liberális vonala? Az szar? Nem hallgatod meg?
@Szelid sunmalac: Lehet szar. De meg kell néznem, hogy eldönthessem. Pl. a Mester és Margarita 'újító, más megvilágításba helyező' nemzetis rendezését is megnéztem, így már felelősen kijelenthetem, hogy SZAR.
Patria 2009.01.23. 12:35:55
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:36:34
Caddy 2009.01.23. 12:37:21
mashbp 2009.01.23. 12:37:24
"Buta vagy, bazmeg!". LOL!!!!!!!
ÉS a kollégák nem értik mért estem le a forgószékről.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 12:37:32
Mondjuk nekem nem kell beleharapnom a lószarba, hogy eldöntsem jó-e. :) Haszna biztosan van, csak nem közvetlenül érint :)
Borsószem 2009.01.23. 12:39:06
Amúgy sziaaa! :)
Borsószem 2009.01.23. 12:39:51
Lunatica 2009.01.23. 12:43:12
mashbp 2009.01.23. 12:43:28
Téged viszont nem értelek. LOLcsó szinházjegy oké.
De megér egy délutánt végigszenvedni érte egy süketelő hülyegyerekkel.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:44:47
És hogy ismét egy idézettel éljek:
Hold X True - Nem a mi utunk
"Határozottság a normális mellett, nem a fasizmus hangja.
Agyon tolerált szélsőségek, ez minden baj alapja.
Elég volt a langyos vitákból
Építsünk gátat a határozottságból
Igen vagy nem, jobbra vagy balra
Ha elfogadunk mindent, kivül mi maradna?"
Borsószem 2009.01.23. 12:46:21
felajánlotta, hogy külön is ülhetünk, lehet, hogy élek az ajánlattal! :)
mashbp 2009.01.23. 12:48:15
Muha 2009.01.23. 12:48:17
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:48:59
Borsószem 2009.01.23. 12:49:32
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.01.23. 12:49:43
Borsószem 2009.01.23. 12:50:15
mashbp 2009.01.23. 12:50:40
Borsószem 2009.01.23. 12:52:05
Miigeii 2009.01.23. 12:52:29
Ennyire péntek van vagy tompa vagyok?
Borsószem 2009.01.23. 12:54:58
Caddy 2009.01.23. 12:55:04
Muha 2009.01.23. 12:55:12
mashbp 2009.01.23. 12:55:26
Mindkettő :))
Miigeii 2009.01.23. 12:56:39
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 12:56:41
Ezt zenét, a közeget, a koncerteket csak az tudja igazán értékelni, akiben azonnal elindít egy érzést. Akiben nem mozdít meg semmit az, hogy látja a barátai csillogó szemét, hallja a dallamokat, érzi azt a felszabaduló energiát és tiszta tudattal éli meg mindezt, annak kár próbálkoznia azzal, hogy megszereti valaha is.
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:57:29
mashbp 2009.01.23. 12:58:14
Szelid sunmalac 2009.01.23. 12:58:37
Miigeii 2009.01.23. 12:59:22
"Az erkölcs eme éjszakában világító
fáklyájával legutóbb még bőszen csalta titokban a feleségét egy jobb
sorsra érdemes úriember, pedig mikor korábban poénból felvetettem
ennek a kapcsolatnak a lehetőségét, nagy sértődéssel meg lett nekem
mondva, hogy hogy gondolhatok ilyet, elvenné a családjától, milyen
szemétség lenne már, blablabla, aztán fél évvel később tessék.)."
Ki sértődött meg? Milyen kapcsolat? Felvetette? Kinek? Anyóst lehordta, hogy nős férfival kezd? Vagy megkérdezte a nőt, hogy járhat-e a lányával?
mashbp 2009.01.23. 13:00:08
Mascarpone 2009.01.23. 13:02:41
2009.01.23. 13:04:30
Gondolom azert, mert anyad a gondoskodo, te meg a szorakoztato partnert kerested :)
alumi 2009.01.23. 13:09:12
Igazad van. Kamuduma. Haragudtam én is azért, hiszen ha 3 évig jó volt ez a kapcsolat, akkor kb. most mitől tágult ki a világ? Akármi is az ok azonban (másik nő, kapunyitási pánik stbstb.) azt hiszem, azzal tenném a legrosszabbat, ha értelmetlenül tapadni, és könyörögni kezdenék. Ugyan minek? Persze elmondtam, hogy szerintem még lenne a kapcsolatban "muníció", és azt is, hogy mely pontokon tudnék pl. én még változni ahhoz, hogy jobb legyen. De ha ezzel együtt sem kell neki a dolog, sőt ezek után is kijelenti, hogy ő nem tud, és nem is akar változni, akkor a fene se fog erőszakoskodni. Ez egy társasjáték. VIheted egyedül, de hosszú távon úgyse fog menni.
És persze, ezek után a szeretlek, vagy sajnálom szavak tök hiteltelenek, úgymond feleslegesek részéről,de ezen a ponton ez már nem is számít.
Úgyis jön majd jobb. (remélem)
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:09:59
alumi 2009.01.23. 13:10:13
2009.01.23. 13:10:43
Aaaa, az anyos soha nem jo :) Volt mar baratnom, amelyik feltekeny volt anyamra (mert kijott meglatogatni Angliaba, az ove meg nem ), volt amelyik kirakta a leanyat amikor nem volt hova mennie... egy ismerosom anyja evtizedek ota terrorizalja a leanyat, csak oda mehet, ahova, amikor es ahogyan megengedi... Csak szegeny mar otvenes... (csalad regi 'vedence')
Motto: minden noben ott lapul a potencialis anyos... Valoszinuleg, ha nem lenne ennyi csonka csalad, tobb apossal kapcsolatos sztori lenne.
2009.01.23. 13:12:00
Egy spanyol baratom szerint mindig van kovetkezo, es mindig lesz uj... :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:12:19
Szia Cukinihil! :D
alumi 2009.01.23. 13:14:02
az én anyámnak se volt jó soha, egyik pasim sem. Az egyik azért mert alulképzett hozzám képest (szerinte), a másik azért, mert "ugyan hogy néz már ki?", a harmadik azért mert "csak".
Ezeket mindig szépen meghallgattam, majd szép nagy ívben letojtam.
Az anyák már csak ilyenek. Igen ritka a jó anyós-meny, anyós-vej viszony. A lényeg az, mennyire felnőtt módon tudja kezelni az ember ezeket a hátulról jövő intrikákat, és mennyire foglalkozik velük. És persze mérlegelni is kell, hiszen meglehet, hogy tényleg van valóságtartalmuk. Mindezzel együtt a tényleges döntést magának kell mindenkinek meghoznia, hisz az élete az övé.
Az anyósfikázós sztorik már csak ezért is nevetségesek.
Borsószem 2009.01.23. 13:14:46
HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.01.23. 13:14:49
Szerintem nem baj, hogy nem hazudott kegyeset a lány. Korrekt volt. Szerencsés fickó voltál (anyóst leszámítva).
Ez egyébként tipikus, nincs ma már olyan, hogy tinikapcsolatból életre szóló, nem divat.
Miigeii 2009.01.23. 13:14:53
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:15:42
Az ilyenek mellől hamar kidől az após :) És különben is, a férfiak várható élettartama azért alacsonyabb, mert a nők rajtunk tanulnak meg főzni.
Amúgy mindegyik lárvaállapotú házisárkány. Elveszed, vagy együtt vagy vele, és kezdenek nőni a fejek. Akinek mákja van, annak max kétfejű jut, aki peches kifogja a 111 fejűt.
Miigeii 2009.01.23. 13:16:38
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:16:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:17:38
Jaj de nagy arca van valakinek :)
alumi 2009.01.23. 13:18:06
Majdnem 29 évem alatt ezt már bőven megtanultam. :)
De azért a minőségi javulásban (emberi dolgok) reménykedem. :))
És bőszen vonom a konzekvenciákat! Majd eccer írok ide a szakítósra egy csak konzekvenciás posztot (azt itt úgyis mindenki szereti:)), amiben összefoglalom, hogy mit kerüljön egy közel 30-as nő, ha (majdnem) biztosra akar menni.:)
Bosszantó 2009.01.23. 13:18:10
alumi 2009.01.23. 13:18:59
Sajnos nálunk nem beszélhetünk tiszteletről...
vagy ha 3 év után, telefonon szakítani az, akkor igen, volt tisztelet. :))
Snowmass 2009.01.23. 13:19:31
egész véletlenül neked is fáj az élet?:)
Borsószem 2009.01.23. 13:19:33
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:20:02
Kíváncsi vagyok, mit kéne kerülniük!
Muha 2009.01.23. 13:20:06
Snowmass 2009.01.23. 13:20:14
egész véletlenül neked is fáj az élet?:)
Muha 2009.01.23. 13:20:41
Borsószem 2009.01.23. 13:20:56
Snowmass 2009.01.23. 13:21:05
egész véletlenül neked is fáj az élet?:)
Snowmass 2009.01.23. 13:22:23
bzzzzz 2009.01.23. 13:22:44
ezek egyre jobbak :) van még?
Miigeii 2009.01.23. 13:23:02
Telefonos szakítás meg roppantul nem szép dolog, 3 év után meg gondolom egy nagy kérdőjel, hogy mit kerestél mellette annyi ideig, ha így van vége. De ezek már a Te konzekvenciáid. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:23:40
Random jutnak eszembe ezek, biztosan van még :)
bzzzzz 2009.01.23. 13:23:45
hiba a mátrixban, nyugi, dolgozunk rajta.
:D
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 13:24:33
Bosszantó 2009.01.23. 13:28:53
alumi 2009.01.23. 13:29:06
Anyu tiszteletben tartja a választásaimat, csak ha valami nem szimpi Neki bennük, akkor egyfolytában nekem mondja. :)
A konzekvenciák levonása pedig folyamatban van, igen.
Patria 2009.01.23. 13:30:02
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:30:19
@SnowMass: jaja, valami olyas
Patria 2009.01.23. 13:32:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:32:44
konvertálj.
alumi 2009.01.23. 13:33:19
Ajjjaj! Hosszú lista lesz. Egyszer télleg posztba sűrítem majd.
A baj csak az, hogy ezeket a tapasztalatokat olyan nehéz a gyakorlatban használni...:s Ugyanis ha jön egy új szerelem, attól annyira bebirkulok, hogy még a látható jelek ellenére is fejjel megyek a falnak, aztán persze vinnyogok és megfogadom, na legközelebb ezt nem...aztán mégis.
Szóval úgy módosítanám, hogy elvi tapasztalati listámat fogom megosztani az Olvasókkal. :)
Snowmass 2009.01.23. 13:33:27
nekem jelenleg csak a derekam fáj, de az úgy érzem, hogy világraszóló:)
Patria 2009.01.23. 13:35:29
Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2009.01.23. 13:36:13
OK. Megvan. Na akkor most mindenki elmond neki valami bizalmasat.
Én például nyolc éves koromban - nagyon szegények voltunk akkor, társasházban laktunk - megláttam az ablakom alatt elmenni (talán) Rubint Rékát. Személyesen.
Az élmény örökre megváltoztatott (I was forever changed).
Életemet attól fogva a sakk, a hegymászás, és a félkézzel végzett öklös fekvőtámasz tölti ki. Ez formálta jellemem is ily fokú tökélyre.
Na, asszem én ennyi.
Húszezer példány! Teisten! Baszki, mit meg nem adnék, ha engem is kiadna az ulpiusz. Mint pl. Emily Brontét és Gerlóczy Marcit.
Konflikt · http://flickr.com/konflikt 2009.01.23. 13:40:48
Szinte egy az egyben ez tortent velem is, par honapja:
en egyetemista voltam, o eretsegi elott. netes ismerkedes, tavkapcsolat heti talalkozokkal, (220 km), majd osszekoltozes, alberlet 2 ev utan. aztan a 3. evfordulonkon mar nem voltunk egyutt. az okok hasonloak: belekenyelmesedes, (en szinten nemtettem oda magam maximalisan) reszerol pedig az, hogy nem elte ki magat, koran jottunk ossze, o 16,5 mult, en 21. most 19 evesen egyetemre kerult es ismerkedni akar, pasizni, party stb. modjuk ez regen is megvolt benn, en meg azthittem , (azt akartam hinni) hogy megvaltozik. szinten osszejott valakivel, szinten elolvastam egy emailt, szinten "anyosom" egyedul nevelte, de o rendes volt velem mindig.
es szinten szakitas utan egyutt laktunk 2 hetig azalberletben, egy agyban... valami pokoli erzes volt, az hogy ott alszik meletted par centire, es mar messze tavol masnal jar... szinten alig ettem, nemtudtam semmire koncentralni, es az alberletkereses nekem sem volt egyszeru, ahogy irtad + stresszforras volt azis.
tanulsag? amiket irtal, rendben vannak. egy kapcsolatert mindig tenni kell.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 13:42:30
Én tuti fejen basztam volna egy virágcseréppel.
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:42:36
@SnowMass: hát, kenegessed akkor :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 13:44:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:46:08
Akkor úgy étvágygerjesztőnek párat! :)
Bosszantó 2009.01.23. 13:46:30
Snowmass 2009.01.23. 13:47:38
az tök reménytelen, nem segít, inkább abban bízom, hogy ez is rendbe jön magától, mint általában minden más:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:47:57
Az ki? Magyarceleb? :D
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:48:12
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 13:48:54
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:51:54
ma ilyen kedvem van :)
Bosszantó 2009.01.23. 13:53:47
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:55:30
Szinte ordít azért hogy elrontsam a kedved, majd írok pár szívszaggató sort rózsás levélpapírra, és egy csöpögős kis bejegyzést a naplómba :D
Snowmass 2009.01.23. 13:56:02
ez azért annyira nem tűnik fájdalmasnak:)
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 13:56:09
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.01.23. 13:57:41
Biztosan nem jött be neki a terhestorna. :) (rákerestem google-ön és volt valami ilyen dvdje a nőnek,nem mellesleg 89% műanyagtartalmú) :)
Lui_78 2009.01.23. 14:00:40
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 14:01:34
@SnowMass: nem tűnik...
Snowmass 2009.01.23. 14:03:13
oké, de legalábbis nem reménytelen
Borsószem 2009.01.23. 14:03:15
"Studs, mares and colts :D" a.k.a. Hans 2009.01.23. 14:08:22
ON: Mi volt ez a terjedelmes értekezés?
Én elvesztettem a türelmemet és a végjátéknál (tanulságoknál abbahagytam :))
Az a kor már elmúlt, amikor az első szerelem lesz az egyetlen. Valóban nem árt kipróbálni több partnert a végső döntés előtt! Ritka hogy az első lesz a legjobb,ha igen, na az a méreg, nem a cián :)
@Lui_78 (egy se kurva mind királylány):
Vigyázz a light cola ártalmas az egészségre!
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 14:10:45
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 14:12:41
Phoenix blogpozitív :) (törölt) 2009.01.23. 14:17:38
Konflikt · http://flickr.com/konflikt 2009.01.23. 14:18:54
Sztravinszka 2009.01.23. 14:20:00
Ez aranyos és kicsit magamra is ismerek. Az ilyeneket - mint mink - szokták egyébként lebutázni, aki semmiből sem tanul :)) és bebirkul a szerelemtől.
Na jó, azért a sok elméletet olvasva itt, csak megragad már valami végre.
alumi 2009.01.23. 14:22:09
Ne kezdj olyan férfival, aki még otthon él, és mindent megkap, ámbár saját keresettel rendelkezik, már dolgozik, és mindjárt 30 éves. Értsd: közös költségekbe nem száll be, sőt még a saját költségeit is megtérítik neki esetenként a szülei.
Miért?: nincs felelősségérzete, még "gyereksátuszban van". Bocs, de tényleg! :)
2. Ne kezdj olyan férfival (lsd. fenti korbeli, kereseti, munka )paraméterek, aki az anyukájával utazik el külföldre nyaralni. Persze a költségeket az anyuka állja.
:)
MIért?: Jaj ugyan már, hát nem érzed ez milyen kínos már alapból? :))
folyt.köv.
alumi 2009.01.23. 14:27:39
Megnyugtatlak: a legtöbbünk ilyen szerintem. :)))
A másik véglet, aki annyit szívott már, hogy alapból bunkó vagy/és szívat másokat. Na, ez sem sokkal jobb.
Olyan nincs, hogy rózsaszín felhőkön lépdelsz, ott áll előtted A pasas, szerelmet vall, minden klappol, csak épp pl. tudod, hogy marha smutzig (pedig volt már ilyen pasid, és az őrületbe kergetett) ezért már éppen elcsattanna a sokat ígérő csók, Te kiteszed a kezet..."...ööö, bocs, már a Béla is egy sóher kis pöcs volt, úgyhogy vidd innen a 600 dolláros mosolyod, meg a kösz a randit, de húzz a picsába..."
Na ugye? :)
És akkor már arról nem is beszéltem, amikor első ránézésre tök normális a drága pali, de ha valami mégsem klappol bekattan, és zaklatni kezd...Fú abból de durva sztorik tudnak kerekedni...:(
Sztravinszka 2009.01.23. 14:38:16
aha :)) viszont az van általában, hogy: kössz a rózsaszín ködöt, addig nem láttam, hogy ki vagy, de most már húzhatsz a picsába... :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.01.23. 15:02:12
Hemish (törölt) 2009.01.23. 17:50:24
Moneymaker (törölt) · http://moneymaker.hu/ingyenjatekok 2009.01.23. 22:25:20