Minden kedves olvasónktól elnézést kérünk, az archiváló majom elszúrta a munkáját, valószínűleg másik archiváló majomra cseréljük. De cserébe itt egy szerelmi sokszög.

Innen

 

Kedves Olvasók!

Az én történetem egy szép esős májusi napon vette kezdetét.Jópár barátnőm szerint hobbym a BKV-n való ismerkedés.Lehet is benne valami;)
Szóval, eme kedves,magas, jólöltözött "fiatalemberrel" egy buszon ismerkedtem meg.Aktív szemkontaktus,után,mikor nekem le kellett szállnom ő is ezt tette,majd megszólított.Beszélgettünk,telefonszámcsere.Másnap,hív,hogy ráérek-e valamikor a héten.Megbeszéltük a találkozót,megint állatira jól nézett,ki ahogy ott állt,már messziről kiszúrtam.Nagyon jót beszélgettünk,órákon keresztül.Na,jó menni kell,elváláskor megbeszéltük,hogy kimegyünk hétvégén piknikezni a parkba.Full romantika,napsütés,állati jó beszélgetés.Azt már első ránézésre láttam a pasin,hogy túl van már harmincon,de maximálisan harmincötnek gondoltam.Hát,kicsit mellélőttem,mert kiderült,hogy megismerkedésünk napján töltötte a 39-et...én meg zsenge 23 vagyok.Először leesett az állam,de összeszedtem magam,és gondoltam lesz ami lesz...későn este indulunk haza,megcsókol.Megint találkoztunk és megint és megint,és megint.Én fiatal hevességemmel meg egyébként is lobbanékony természetemmel elérkezettnek láttam az időt a szexre.Igyekeztem úgy alakítani a dolgokat 3hét után,hogy nálam legyünk hétvégén,és itt is aludjon.Közös főzés,smaci-tapi kombináció.Heves csókok, simogatás,majd "Jó éjt!",és mindenki alszik.Csak kamilláztam,hogy mi van.Melyik hímneműnek nevezett ember ne élne egy ilyen lehetőséggel,amikor egy ilyen kezdet után egy mindenre elszánt amazon fekszik mellette?De ha nem hát akkor nem,megerőszakolni nem fogom.Magamban elnapoltam a dolgot.Reggel ugyan ez a jelenet.De gondoltam,milyen rendes,hogy nem siettet semmit.Rendszeressé váltak az ottalvásai,de semmi nem történt.Már kezdtem furcsálni a dolgot,illetve én magam is frusztrálódtam.Egyik alkalommal,már nagyon elszakadt a cérna,és kicsit jobban nyomultam,mire kibökte,hogy ez neki nem fog menni...Már 2éve...na mondom lássd kivel van dolgod baromira megértő leszek.Az eset után is sokat találoztunk beszélgettünk összebújtunk.Majd elkezdett nem keresni,akár napokig is,majd ha gondolt egyet,és baja volt,akkor egyből megtalált.Egy hosszabb eltünést követően lezártnak tekintettem a dolgot,miután a megbeszélt időpontra azt reagálta,hogy elfelejtette és a barátainál van a Balatonnál.Gondoltam ezen nincs még mit megbeszélni,és ennyi volt.Mondanom sem kell,nem sírtam tele a párnámat éjszaka.De sejthető,hogy ezzel még nincs vége.Közben megismerkedtem egy nagyon kedves sráccal,és randizgattam is vele. Mire egyik este megcsörren a telefonom,és a kijelzőjén az "ex" számát látom.Mivel előzőleg épp újdonsült lovagommal beszéltem kifejezetten jókedvűen vettem fel a telefont.A következő beszélgetés zajlott.Ő elhaló hangon,mint aki éppen óriási fájdalmakközt haldoklik(ehhez képzeljünk el egy 39éves férfit):

ex-Szia!Hogy vagy?
én-Szia!Köszi nagyon jól!Még élvezem a szünetet.És te?
ex-Megvagyok.
én- Mi a baj?
ex- Nem olyan könnyű erről beszélni.

Na mondom,milyen katasztrófa történhetett,amiről nem tud nekem beszélni.Aztán leizzadtam egy pillanatra,mert a parxis azt mutatja,hogy ilyenkor mindig átkéreckedett hozzám,kis gyógysimire.

én-Hát ha nem akarsz róla beszélni nem erőltetem.
ex-De muszáj róla beszélnem...(halotti csend a vonalban,feszülten figyelek)Megismerkedtem valakivel.

Hát,hogy én hogy megkönnyebbültem!!!

én-De miért van ilyen szomorú hangod?Ez tök jó dolog! (lehet nem ez volt az a válasz amit várt)
ex-Igen jó dolog.És minden rendben?
én-Aha,persze.Én is megismertem valakit.(ezt a választ meg pláne nem várta)
ex-Jó.
én-akkor minden jót!

És ezzel még mindig nincs vége.1hónap múlva,mint kiderült már szakított az új csajjal,aki lég erősen hajazott rám.A szakítást követően megkeresett,hogy csináljunk valamit közösen.Édes a bosszú!!!Megbeszéltük az időpontot,majd aznap,azért még időben írtam neki egy sms-t,hogy bocs elfelejtettem,és szerintem ne is erőltessük.:)
Jah,én azóta is együtt vagyok az akkor megismert sráccal.Remélem vele nem kerül sor ilyen jelenetre.