Úgy látszik, a társasjátékozás mindig szakításba torkollik.
Kedves Szakíts ha bírsz!
Egy időben rendszeresen olvastam a blogot, ez segített át egy nagy csalódáson! Ezt köszönöm is! Cserébe megírom az én történetemet, ebből is lehet tanulni! 2002-ben kezdődött az egész, másodikos gimnazista voltam, egy internetes oldalon ismerkedtünk meg X-el! Hosszas levelezgetés után fél év mulva találkozunk, de akkor már szerelmesek voltunk... azaz azt hiszem, mára már ebben sem vagyok biztos. Eltelt 5 év, minden elölrelépés nélkül. Így utólag visszagondolva akkor kellett volna kilépnem abből a kapcsolatból. Mindketten befejeztük az iskolát, én már javában dolgoztam, ő akkor végzett. 2008 januárja nagy fordulat volt az életemben. nem emlékszem teljesen, hogy mi hogyan történt de megpróbálom elmesélni. Egy péntek este fölutaztam hozzá Pestre, hogy együtt töltsük a hétvégét. Furcsa volt, de nem akartam látni. Jöttek a haverok, és leültünk társasozni... Jelzem, gyűlöltem ezt a játékot, de hát ő szerette.
Miután lement a játék, kettesben maradtunk, elindultunk vacsorázni, mivel már majdnem éhen halltam, és akkor jött a BUMMM! "Nem akarok összeköltözni veled!" -Már a hitelt intéztük, nézegettük a házat. Azaz ő, mert én mindenből kimaradtam, sokmindent az anyukájától kellett megtudnom.-
Életemben nem kaptam akkora pofont, és akkora csalódást. nem kívánom azt az érzést, amit akkor éreztem. Minden magyarázat nélkül kidobott. Vagyis hát néhány hónap után kaptam magyarázatot: Elmúlt a szerelem! Jaaaaaaa köszi!
6 év után új életet kezdtem, csak az volt a baj, hogy nem találtam saját magam. Ennyi idő alatt az emberek felveszik egymás életét, kialakul egy napi ruitn, ami nállam a szakítással elveszett. Mindent elölről kezdeni, új barátokat szerezni. Nem bánom, mert így visszagondolva, jobb dolog nem is történhetett volna velem aznap. Véget ért egy élet, de elkezdődött egy új!
8 hónapja van valakim, akivel nagyon szeretjük egymást, de ott a kis ördög bennem, és minden éjjel mikor melléfekszem, átszalad az agyamon, hogy vajon mikor fog elküldeni, mikor mondja azt hogy elmúlt?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ildacica 2009.02.10. 06:03:31
Caddy 2009.02.10. 06:15:39
Ha posztíró azon kesereg, hogy a mostani pasija mikor dobja, akkor soha nem lesz boldog.
Továbbra sem értem a középiskolás évek alatt miért van szükség társkeresőre, de ez az én bajom.:)
Sztori egyébként egyszerű mindennapos eset.
mldrv 2009.02.10. 06:24:19
Caddy 2009.02.10. 06:37:12
Engem továbbra is az utolsó mondat piszkál. Hogy lehet így élni?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 06:46:05
"kialakul egy napi ruitn, ami nállam a szakítással elveszett.
NÁLLAM???? Nálam ez csak 1 l. Eltekintve a szarvashibától, rutinra meg megszokásra vágyik? Meg hogy szerezzen új barátokat? :) Ugyan.
"Már a hitelt intéztük, nézegettük a házat. Azaz ő, mert én mindenből kimaradtam, sokmindent az anyukájától kellett megtudnom.-"
Akkor most ők, vagy ő? Mert ha ő, akkor miért fogalmaz többes számban? Gondolom csak bele akart ülni a tutiba, a fickó intézett mindent, ő meg csak elvolt, és várta, hogy a dolgos mindennapokban ellegyen mint a befőtt. Anyuka gondolom tudta hogy fél seggel már a lapáton van a "kislány". Kényelmes HP aki csak várja a sültgalambot. Gondolom nem sokat változott, mert a mostani pasinál is rezeghet a léc, idő kérdése mikor lesz újra a helyén, a lapáton.
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.02.10. 06:51:07
GAbica 2009.02.10. 07:03:02
Tilcsák Bea (törölt) 2009.02.10. 07:14:16
ismerem az érzést.
GAbica 2009.02.10. 07:16:26
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 07:20:20
én ezt a részt nem értem:"Elmúlt a szerelem! Jaaaaaaa köszi!"
Mi ezzel a baj ?
:o)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 07:21:32
GAbica 2009.02.10. 07:23:06
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 07:29:17
GAbica 2009.02.10. 07:31:46
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 07:49:17
GAbica 2009.02.10. 07:58:13
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 08:02:23
GAbica 2009.02.10. 08:04:02
Bahama 2009.02.10. 08:07:15
Mikro_cica 2009.02.10. 08:08:24
KiNG 2009.02.10. 08:08:39
"Hosszas levelezgetés után fél év mulva találkozunk"
"de akkor már szerelmesek voltunk..."
"azaz azt hiszem"
"mára már ebben sem vagyok biztos."
Tagmondatonként is üt, egyben pedig halálos.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 08:09:57
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:17:44
Hacsak a nő nem kezd el sárkányosodni. Sajnos előfordul, sokszor.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 08:19:54
Caddy 2009.02.10. 08:20:32
@Nard: te tegnap este azt mondtad, hogy gyáva nyúl vagyok??? Kikérem magamnak, inkább a beszari vakmerőt használnám. :D
Jó reggelt még egyszer! :)
tuli _ 2009.02.10. 08:22:18
Hacsak a pasi nem kényelmesedik el. Sajnos előfordul, sokszor.
Amúgy igazad van.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:22:51
Ja azt mondtam, még egy harmatos zombifilmet sem vagy képes megnézni röhögve :)
TuskóHopkins 2009.02.10. 08:24:30
És búcsúszex volt -e?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 08:27:16
@Nard: Szeva!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:28:32
Igen. De a nők általában azt sem viselik túl jól, ha az ember dolgozik. "Nem hiszem el hogy dolgoztál, csak hazudsz összevissza" :D Ja ez tényleg jól esik :)
Caddy 2009.02.10. 08:28:53
@Cummand & Cuntquer ~ O.F.F.: és viszont. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:29:33
Reggelt !
Bahama 2009.02.10. 08:31:17
Bahama 2009.02.10. 08:32:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:36:08
Ja és nekem meg muszáj lenyelni, hogy hazugnak tart, az egyéni barom paranoiája miatt? Lapát.
Bahama 2009.02.10. 08:37:19
tuli _ 2009.02.10. 08:38:01
:D
Tán mert volt már olyan, hogy hazudott össze-vissza. Persze nyilván rákényszerült szegény szerencsétlen pasi, mert különben egy estét nem tölthetett volna a barátaival.
Csakhogy a pasik jó része nem tud jól hazudni:)
Bahama 2009.02.10. 08:40:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:42:13
Csak túl paranoid volt a csaj. Amúgy meg ha hazudni akartam volna, megtettem volna.Informatikus vagyok, a hazugság a lételemem (persze,hogy működik,te vagy a hülye!) :)
nyünyőke 2009.02.10. 08:46:53
Én a mostani kapcsolatom elején szétparáztam magam, pedig minden a legnagyobb rendben alakult, isteniek voltak a randik, láttam, hogy belém szeretett, egyszóval kívánni nem lehetett volna szebbet, és én ezt nem tudtam élvezni, mert azon görcsöltem, hogy na, biztos nem hív többet, mégse tetszik neki valami bennem, vagy tudomisén... Persze nem egyfolytában ezen járt az eszem, és erről neki fogalma sem volt, nyilván az ilyen irreális kételyeimet nem fogom neki elmesélni, mikor az agyammal én is tudom, hogy alaptalan.. De szar volt, mikor ez csak úgy bevillant.
Aztán viszonylag hamar rájöttem, hogy ezzel csak saját magamnak ártok és teljesen máshogy állok már a dolgokhoz. Nem agyalok azon, hogy mi lesz, mert nem érdekel; élvezem, ami most van.
ged 2009.02.10. 08:49:42
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:50:50
A "nállam" sokkal borzasztóbb.
thargoid 2009.02.10. 08:52:49
Caddy 2009.02.10. 08:53:02
Nem értem, hogy a pasi miért ne mehetne el a haverokkal akár péntek este. Pasieste, van ilyen, kell is. Nálam ez nem okozott soha gondot, mint ahogy csajbuli is van, és nem kívánom a pasitól, hogy végighallgassa a locsogást. BIZALOM, úgy hívják ezt.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 08:56:25
Ja én egy link rohadék vagyok. Egészen este 10ig csaltam őt benn a melóban egy pénzügyi rendszerintegrációval. Hazamegyek, erre balhé. Tök jó dolog, amúgy is szétégett agynak még egy kis ideglelés.
tuli _ 2009.02.10. 08:59:12
Ahogy a nőknek is a barátnőzésre. Azt meg a pasik nehezen fogadják el. Nyilván, mert tudják, hogy jórészt őket beszélik ki:)
@Nard:
Jaaaa, hogy te voltál?
(Az a hülye, aki mondja:))
@Caddy:
Ott a pont.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 09:01:24
Engem nem zavar az ilyesmi, dumáljon a barátnőivel,nemigazán hat meg. De az én esetemben barátnői sem igen voltak :)
Caddy 2009.02.10. 09:01:52
Bahama 2009.02.10. 09:04:08
Caddy 2009.02.10. 09:04:11
@Nard: a barátok hiánya is érdekes. Vajon miért nincsenek neki?
tuli _ 2009.02.10. 09:04:29
Ajjaj, akkor az a baj, hogy magából indult ki. Mert ő nem tudja másokkal jól érezni magát, ergo minden idődet töltsd vele.
De ha jól értem, nincs is már:)
bzzzzz 2009.02.10. 09:04:44
Állati szar látni, ha a másik annyira bizonytalan, holott nincs rá oka, hogy folyton azt lesi, mi az a jel (vélt vagy valós) amikor "namostaztánmár biztosan dobnifog az aszemét"..
A legkjob, hogy folyton azt hangoztatta, hogy ő megbízik bennem, meg hogy ugyanmár, dehogyis féltékeny, azt se tudja, mi az.. na persze..
Nem is tartott sokáig, többek közt ezért.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 09:04:56
De nekem még támogatás sem kell, hisz el tudtam lenni mindenféle háttérország nélkül is, nekem csak hisztériamentesség kellett volna, nem egy újabb púp a hátamra. De a púp azóta amputálva :)
Bahama 2009.02.10. 09:05:44
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:06:37
tuli _ 2009.02.10. 09:07:13
Sok kedves nőtársamról van elég rossz véleményem.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 09:07:26
Lehet ez volt a helyzet. Anyámnak tüdőgyulladása volt, és merészeltem hazamenni (mert apámnak mennie kellett valahová) hogy legyen vele valaki, az is probléma volt. Nem volt tilos otthonmaradnia,jöhetett volna velem is...De nem inkább duzzogás, majd mindent egyben fejemrezúdítás :)
Muha 2009.02.10. 09:07:31
Ti is úgy gondoljátok, hogy ez a posztoló is engem szopat az utolsó bekezdésével?
Basszus, hogy már kedden reggel sokkot kell kapnom. Ráadásul nincs is történet, és szarul van megírva.
Szerintem vagy alkohol, vagy kábítószer, esetleg ragasztó hatása alatt írta a posztoló.
bzzzzz 2009.02.10. 09:07:44
Fekezd be ezt a baromságot gyorsan, mert könnyen rámegy a kapcsolatod, aztán itt nyekereghetsz majd, hogy "jajj, én megmondtam és MPG.."
bagolybagoly 2009.02.10. 09:07:51
Bahama 2009.02.10. 09:08:23
Caddy 2009.02.10. 09:09:07
Bahama 2009.02.10. 09:10:28
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:10:31
tuli _ 2009.02.10. 09:10:34
Azért az összeköltözéshez ketten kellenek.
Ha nincs jövőkép, akkor én nem költöznék össze. Úgy gondolom, az arra jó, hogy kiderüljön, valóban tud-e együtt élni két ember. Ha igen, akkor hosszú távon lehet továbbtervezni a jövőt.
De én régimódi vagyok:)
Lunatica 2009.02.10. 09:11:41
Játszottak volna gazdálkodj okosant, meg lett volna az a ház:)
Muha 2009.02.10. 09:11:45
bzzzzz 2009.02.10. 09:12:31
ez meg annyira gáz.. Milyen már, hogy játszmázni kell azért, hogy egy kapcsolat megmaradjon?
Egy kapcsolatban az ember adja önmagát, tegyen meg érte minden tőle telhetőt, persze, ne lustuljon be, de hogy vacak trükkökhöz kelljen folyamodni... nemár..
Ráadásul, ha csak trükkökkel lehet fenntartani a kapcsolatot, ott ette meg a fene..
Bahama 2009.02.10. 09:13:33
bzzzzz 2009.02.10. 09:13:50
LOL :)
pedig cseppet sem hasonlítasz a nagyszüleimhez, nem tudom honnan veszed ezt a dumát.. :D
Hol vagy te régimódi? Álmodban? :D
Caddy 2009.02.10. 09:14:11
@Cummand & Cuntquer ~ O.F.F.: én viszont ma kimondottan cuki vagyok. :D
@muha: pusz :)
Bahama 2009.02.10. 09:15:52
Amugy meg távol álljon tőlem minden női praktika, abba en kurva bena vagyok.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:16:14
@Caddy: Aha...én meg aBenedek pápa...faszomat, azt :D
bzzzzz 2009.02.10. 09:16:15
Pedig de. Hidd el.
Ott derülnek ki az apró stilik.. pl hol nyomja ki a fogkrémet, elviseli-e a kedvenc fotelom, frászt kap-e attól, hogy szétdobálom a ruháimat...
:)
Caddy 2009.02.10. 09:16:36
@Lunatica: pusz :)
Bahama 2009.02.10. 09:18:10
Lunatica 2009.02.10. 09:18:42
Caddy 2009.02.10. 09:18:47
@bzzzzz: wc papír kifelé, vagy befelé? :)
Bahama 2009.02.10. 09:18:58
tuli _ 2009.02.10. 09:20:34
bzzzzzz-nek igaza van, egész más az, amikor mindent meg kell osztani.
Erre írtam, hogy kell az összeköltözés. De te is azt írtad, hogy eljegyzés előtt nem. Tehát van jövőkép, eljegyzés után össze lehet költözni, ha megy, akkor jöhet a házasság, gyerekek:)
2009.02.10. 09:20:42
Nem kéne erőltetni ami nem megy: ti: az írásbeliséget. Inkább énekelj a zuhany alatt.
genghis 2009.02.10. 09:20:55
@tulipánhagyma: Régimódi az én vagyok! :) Mivel, én eljegyzés előtt nem költöznék össze senkivel. Ugyanis, amit én látok, az az, hogy sokan összeköltöznek, leragadnak egy szinten, és megunják egymást. Én a barátommal hetente kb 3-4 estét töltünk együtt (együtt érünk haza munkából, együtt megyünk, hol nála, hol nalam vagyunk), nem hiszem, hogy az összeköltözés kell ahhoz, hogy vki eldönste, tudna e velem élni egy életen át. "
:DDDD
De szerencsere majd az eljegyzes garantalja hogy ti soha ne unjatok bele a kapcsolatba!
Ez nem regimodisag, ez butasag. Bocsanat.:)
Lunatica 2009.02.10. 09:21:11
FlybyWire 2009.02.10. 09:23:33
Csak egyetlen egyszer merülne fel bennem hasonló, másnap szakítanék.
Már megint az jön elő, amit tegnap mondtam (és kaptam érte a pofámra): nem érdemes, sőt nem is lehet normális kapcsolatba kezdeni, amíg az ember tévesen értékeli saját magát. Posztíró tökéletes példa, hogyan NE csináljuk...
Bahama 2009.02.10. 09:24:52
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:24:58
bzzzzz 2009.02.10. 09:25:12
huafrancba, az fontos? :o :D
Nemtudom, ahogy esik.. :D
(sose figyeltem oda ilyesmire.. :D)
Bahama 2009.02.10. 09:25:45
Lunatica 2009.02.10. 09:25:50
Caddy 2009.02.10. 09:26:57
FlybyWire 2009.02.10. 09:27:03
Neked már sikerült az, amiről tegnap is írtam :) örülök!
Muha 2009.02.10. 09:27:06
Luna: Neked nem köszönök. :D
OFF: img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00397/snn3002ca280_397307a.jpg
Lunatica 2009.02.10. 09:27:43
Bahama 2009.02.10. 09:28:00
bagolybagoly 2009.02.10. 09:28:45
De szerencsere majd az eljegyzes garantalja hogy ti soha ne unjatok bele a kapcsolatba!
Ez nem regimodisag, ez butasag. Bocsanat.:) "
Ez ilyen, totem babona. A házassággal még adnak olyan érthető, átlátható kedvezményeket, mint lakáshitel, letelepedési, állapolgárs stb. De ez az eljegyzés? Csinálja, akinek jól esik, de nekem semmit nem jelent.
Muha 2009.02.10. 09:28:57
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:29:03
genghis 2009.02.10. 09:29:18
@StupidoDelBastardo: Nem. Úgy értettem, hogy ez sokszor ilyen kibujás az elköteleződés elől.
Ezt kifejthetned-hiszen szerintem osszekoltozni vkivel az elkotelezettseg. Gyuruk, pap es egyebb cifrasagok nelkul is lehet kozos elete ket embernek es a valodi elkotelezettseg nem az anyakonyvi hivatalban szuletik meg.
"FlyByWire 2009.02.10. 09:23:33
"de ott a kis ördög bennem, és minden éjjel mikor melléfekszem, átszalad az agyamon, hogy vajon mikor fog elküldeni, mikor mondja azt hogy elmúlt?"
Csak egyetlen egyszer merülne fel bennem hasonló, másnap szakítanék.
"
Rovid es viharos kapcsolataid lehetnek.:)
Lunatica 2009.02.10. 09:30:12
Caddy 2009.02.10. 09:30:47
@bzzzzz: de még mennyire :D Egyértelmű, hogy kifelé.
Lunatica 2009.02.10. 09:31:42
FlybyWire 2009.02.10. 09:31:43
Jézusom, tényleg van, aki a fogkrémen akad fenn? Szerintem az 100ból 100 esetben (ha összesen volt már 100 eset egyáltalán a világon emiatt) csak más problémákkal való szembenézés helyetti ürügy.
Most, míg egyedül éltem, szétdobáltam én is a ruháimat, de ha a kedvesem eljön, akkor mindig rend van.
Sőt, a régi kapcsolatomban is leszoktam erről hamar, és még több év után is figyeltem rá. Minimális erőfeszítés, de tényleg...
Bahama 2009.02.10. 09:31:59
TBal 2009.02.10. 09:32:30
Áh, Gabi, azt hiszed ez tudatos? Hogy látja az ok-okozati összefüggéseket? Szerintem még el se jutott odáig, hogy megkérdezze magától, hogy érdemes így élni?
Bahama 2009.02.10. 09:32:52
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:33:03
Caddy 2009.02.10. 09:33:19
@Cummand & Cuntquer ~ O.F.F.: dolgozzál, e maszturbálj!!! Ordenáré vagy már megint. :)
@Lunatica: ugye?
FlybyWire 2009.02.10. 09:35:32
"Rovid es viharos kapcsolataid lehetnek.:) "
Régen tényleg csak rövidek voltak, mert amikor nem voltam 100%-ban biztos, rögtön menekültem.
Aztán egyszer feladtam ezt az elvet, és 5 elvesztegetett év lett belőle.
Úgyhogy ismét vallom, reálisan nézve fel is adtam a párkeresést teljesen.
Erre nem megjelent egy olyan, aki irányában akárhogy próbálom, nem tudok se kétséget, se kifogást felhozni? :) :)
Bahama 2009.02.10. 09:35:55
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:35:57
"Nehogymá' a zasszony ugasson bé!"
Muha 2009.02.10. 09:36:58
CSAK NEKED. Ha más nézi meg, ne rinyáljon.
www.teenythongs.net/tgpstuff/allure_amateur/angelica3/images/14.jpg
tuli _ 2009.02.10. 09:37:01
Várjuk ki a végét:P
De szurkolok neked:)
FlybyWire 2009.02.10. 09:37:12
TBal 2009.02.10. 09:37:17
Az elején azt hittem, hogy az író csak a felkiáltójelet ismeri mint mondat végi írásjelet, és azt nem bírom...
genghis 2009.02.10. 09:39:00
Ezt teljesen megertem, a legtobb no errol almodozik-aki tagadja sztem az is. Olyan ez mint a pasiknal a thaifoldi ikerlanyok.:D
-Csak csodat ne varj tolle. Ha egy pasi felre akar lepni, akkor azt megteszi hazassaggal, gyerekekkel is a hatamogott-ha meg szeret valakit akkor ugy is tud turelmesen varni hogy a no nem is tud rola.
Tehat a hazassag/eljegyzes es az egyebb ceremonialis intezmenyek semmit nem jelentenek es nem garantalnak. Felesleges sallang sztem.
bzzzzz 2009.02.10. 09:39:33
persze, hogy ürügy..
Nyilván csak a marhaságokat soroltam fel, de hidd el, sok nő van, aki ilyen piszlicsáré dolgok miatt a napi rutin közben totál ki lesz akadva.. És nem azért, mert nem szeret, csak mondjuk szar időszaka van. Aztán jön egy két komolyabb veszekedés, stb. Lakva ismeri meg egymást az ember. Tudom.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:39:51
Addig hergelnek az ilyen tiltással, hogy rajzolok MAGAMNAK csöcsöket paintbe.
Bahama 2009.02.10. 09:40:05
GAbica 2009.02.10. 09:40:47
Lunatica 2009.02.10. 09:41:00
bagolybagoly 2009.02.10. 09:41:09
Jézusom, most mit csináljak? 2 év után öljek meg minden jelentkezőt, vagy inkább zárjam őket a pincébe, azt' tuti ott maradnak? Nehogy már én is ilyen paraszt harmindegynéhány éves legyek , aki 3-4 éveket "leáll járogatni meg összeköltözgetni". Főkepp! Az milyen szokás!
bzzzzz 2009.02.10. 09:41:22
na ez meg gáz, mondd meg neki, hogy fárassza ezzel az infoval a barátnőit inkább, neked ehhez semmi közöd.
Vagy érdekel, hogy mi volt előtted (hacsak nem mondjuk gyilkolt, mert az lényeges :D)?
FlybyWire 2009.02.10. 09:41:26
Köszi :) az élet azért engem is jól felvértezett, szóval védem magam ezerrel viszont most már hetek óta tart ez a furcsa jelenség, miszerint olyan lánnyal ismerkedtem meg, akin kívül-belül nem találok olyan kifogást, ami miatt általában már menekültem volna. Illetve régebben, ha találtam is ilyen valakit, azzal nem volt esélyem összejönni... ezért is engedtem lejjebb a lécet anno 6 éve, de meg is bántam :(
tuli _ 2009.02.10. 09:41:28
Én megértem:)
bzzzzz: nézz mán át amoda...
GAbica 2009.02.10. 09:41:35
FlybyWire 2009.02.10. 09:42:56
Engem egyáltalán nem zavar, hogy régen mi volt, sőt, valójában érdekel.
Én is elmeséltem neki, mert őt is érdekelte. Többek között ez is szimpatikus, mert ha meg akarsz ismerni valakit, akkor a múltját is megismerheted, hiszen az is ő.
Aki meg a múlton képes problémázni, az eleve szánalmas.
Most velem van, és ha minden jól megy velem is lesz, nem ez a lényeg?
Bahama 2009.02.10. 09:43:04
Bahama 2009.02.10. 09:43:53
genghis 2009.02.10. 09:44:11
Gratula!
De a ketkedest nem feltetlenul a masik miatt kell erezzuk. Neha eszedbe juthat hogy talan nem vagy eleg jo, nem mindig felelsz meg az igenyeknek.
Ha nem ketkedsz, talan nem probalsz eleg erosen megfelelni bizonyos elvarasoknak-nem feltetlenul jo az.;)
Azonkivul sztem realis ketkedes legyen az emberben-kulonben tul nagy lehet a pofaraeses.
FlybyWire 2009.02.10. 09:44:19
MENEKÜLNI amíg nem késő :)
Parajka 2009.02.10. 09:44:56
Ha nem a jelenre figyelsz, akkor nem is lesz jövő. Mármint közös.
Esetleg az önbizalmaddal van baj? Azt lehet fejleszteni.
Caddy 2009.02.10. 09:45:23
@Cummand & Cuntquer ~ O.F.F.: na hát ez az, hogy mindent egyedül akarsz. :D
bagolybagoly 2009.02.10. 09:45:43
bzzzzz 2009.02.10. 09:46:07
perszehogy ez a lényeg..
És igen, szánalmas a múltat számonkérni, egyetértek.
Bár én nem szoktam firtatni, pont azért, mert nem tudok változtatni rajta, nem akarom terhelni az agyam vele. (itt a múlton az előző pasikat értem, nem pedig a gyerekkori, meg kamaszkori vicces családi történeteket-nyilván)
FlybyWire 2009.02.10. 09:46:08
Ez pontosan így van, a posztíró is saját magában kételkedik, nem a pasijában.
Előbb tegye saját magát rendbe az ember, utána lesz csak képes normálisan kapcsolatban élni.
Én tudom, hogy ha mégsem jön össze a kapcsolatom, az nem azért lesz, mert bizonytalan vagyok önmagamban :)
Ez persze nem zárja ki, hogy hibát kövessek el, de a kiegyensúlyozottságom megvan - és szerintem pl főleg ez jött be az új páromnak is.
FlybyWire 2009.02.10. 09:47:47
Na igen :) mondjuk én gyarló nárcisztikus vagyok, ezért ha meséli az expasikat akik a mai napig sírva futnak (futnának) utána, akkor csak vigyorgok, mert velem van (és tudja, hogy ha mégis dobna, én nem futnék utána - szerintem ezért sem akar dobni :))
TBal 2009.02.10. 09:48:00
:)
Itt gyakran előkerül a Sorskönyv, mint téma... Szerintem itt nagyon erőteljes a sorskönyvi hatás, ha ezt az elméletet választjuk, és nagyon kevés az önálló akarat.
Muha 2009.02.10. 09:48:42
images.google.hu/imgres?imgurl=http://i205.photobucket.com/albums/bb285/Volcom_x91/Hot%2520Asses/BigTits.jpg&imgrefurl=http://profile.myspace.com/index.cfm%3Ffuseaction%3Duser.viewProfile%26friendID%3D48616388&usg=__ppprC20XEB7P7fSW_mJd6x0B0yE=&h=658&w=468&sz=186&hl=hu&start=45&tbnid=Ya1QWzfh_mf5cM:&tbnh=138&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Dbig%2Btits%26start%3D40%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26sa%3DN
FlybyWire 2009.02.10. 09:48:59
Nem így gondolom. Maga a kétkedés generálja a pofáraesést.
Jó, azért nem jöttem a falvédőről, persze, hogy át lehet verni az embert, de amíg tart a dolog, addig a kétkedés csak ront rajta (és az esélyeken).
bzzzzz 2009.02.10. 09:48:59
egészséges hozzáállás :)
GAbica 2009.02.10. 09:49:31
Caddy 2009.02.10. 09:49:54
Muha 2009.02.10. 09:49:57
Bahama 2009.02.10. 09:50:01
Lunatica 2009.02.10. 09:50:43
genghis 2009.02.10. 09:51:21
StupidoDelBastardo 2009.02.10. 09:44:11
Ez pontosan így van, a posztíró is saját magában kételkedik, nem a pasijában.
-es ezafajta ketelkedes pedig sztem egeszsegeses szukseges.Tehat ez a kijelentesed sztem:
""FlyByWire 2009.02.10. 09:23:33
"de ott a kis ördög bennem, és minden éjjel mikor melléfekszem, átszalad az agyamon, hogy vajon mikor fog elküldeni, mikor mondja azt hogy elmúlt?"
Csak egyetlen egyszer merülne fel bennem hasonló, másnap szakítanék."
-nem korrekt!;)
"Bzzzzz: amúgy meg a piszlicsáré ügyeken kiakadó nőket ki kell dobni, mert azoknak valójában valami egész más bajuk van (vagy veled, vagy önmagukkal), ami ilyen apró marhaságban ütközik csak ki.
MENEKÜLNI amíg nem késő :)"
Ebben viszont teljesen egyetertek!
GAbica 2009.02.10. 09:51:29
@FlyByWire: egyetértek bzzzzz hozzászólásával :)
Bahama 2009.02.10. 09:51:47
Caddy 2009.02.10. 09:52:01
tuli _ 2009.02.10. 09:52:12
"A zokniát meg dobja ahova akarja, max segbberúgom, és megiszom a hűtőből a sörét! :P"
Ez tetszik:D
Jó módszer:D
Nem kell lacafacázni, meg duzzogni:)
bzzzzz 2009.02.10. 09:52:53
detto ugyanez fordítva is.
Ha nekem ekezd a régi kapcsolatokról mesélni, leállítom, hogy ne fárasszon ezzel..
Különben is, mi az hogy volt előttem valaki is, ahelyett, hogy rám (a nagy Ő-re) várt volna eddig szüzen??? :DD
FlybyWire 2009.02.10. 09:53:15
AZt ha jön vmi ex, akiről nemtudtok, akkor meg megy a hiszti, hogy ezt eltitkoltad, stb...És pont azol hisztiznek a legjobban, akik "tudni se akarnak róluk, mert nem érdekli" őket."
Hehe, úgy látszik, ez nemfüggetlen, mert én csajtól kaptam meg tisztán ugyanezt :)
Ha a párunk nem akar hallani az exekről = féltékeny rájuk = nem biztos önmagában = alkalmatlan az egészséges kapcsolatra: kilépni, menekülni :) de azonnal!!!
Muha 2009.02.10. 09:53:35
Nem akarnék valakivel úgy együtt lenni, hogy agyalnom kelljen. Agyalok máskor máshol másmin, de nebassza már meg, hogy ezen is kelljen. Kirúgnám magam a kapcsolatból, ha nem bírnék megbízni.
*Onoltam, figyeltétek?*
genghis 2009.02.10. 09:53:43
Nekem a legutobb ot ev kellett plhogy a cancelre klikkoljak inkabb. Persz valszeg a hiba az en keszulekemben van, tul tolerans voltam-de akkor is.
Jah es tul vagyok a harmincon.
Bahama 2009.02.10. 09:54:38
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 09:54:46
Muha 2009.02.10. 09:55:16
i137.photobucket.com/albums/q215/bob283/Big_Tits.jpg
Caddy 2009.02.10. 09:55:39
Itt vannak a matrica fiúk, imádom őket:
www.myfreewallpapers.net/movies/pages/miami-ink.shtml
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 09:55:53
Egy újabb site amit felvehetek a deny részlegbe :) Köszi! :)
Parajka 2009.02.10. 09:55:53
Pasiban is van ilyen:
Bejön a szobába és megigazgatja a képeket a falon. ....A fürdőszobában szín és méret szerint elrendezi a törülközőket....A hálószobában leül az ágyra és párhuzamosra állítja a papucsokat az ágy előtt....stb. stb.
Brrrrrrrrrr
FlybyWire 2009.02.10. 09:56:18
Valóban nem fogalmaztam pontosan. Ha egyszer is felmerülne bennem, hogy "nem vagyok elég jó a páromnak, és vajon mikor fog kidobni", akkor azért szakítanék azonnal, mert én saját magam lennék alkalmatlan egy kapcsolatra.
Ugyanis itt nem arról van szó, hogy a posztíró látna bármilyen okot is arra, hogy őt kidobják, hanem a múltbéli rossz tapasztalat miatt romokban az önbizalma, és generálja magának a hülyeséget. Ezt a pasi észre fogja venni, zavarni fogja és tényleg szakítás lesz (főleg, ha a csaj részéről ez paranoiaként jelenik majd meg "hol voltál tegnap este, már megint a barátok, nem én, nem érdekelnek az exnőid ésatöbbi").
Remélem, így érthetőbb .)
TBal 2009.02.10. 09:56:19
Muha 2009.02.10. 09:56:33
Már én is kértem letelepedési engedélyt. :D
genghis 2009.02.10. 09:57:03
Pedig sztem kapcsolatot csak agyalassal es munkaval lehet egyben tartani hosszutavon. Persze lehet beleszarni is csak attol fugg mit akar az ember.:)
Bahama 2009.02.10. 09:57:45
Bahama 2009.02.10. 09:58:22
Caddy 2009.02.10. 09:58:28
@muha: ne nekem, neki. :D:D:D
Muha 2009.02.10. 09:59:00
Csak azt tartom igazi kapcsolatnak, ami azért úgy alapból is elvan magában. Aztán ahhoz még jöhet egy kis kézimunka, nade nehogy már a beteg szivét folyamatosan nyomkodni kelljen, meg fújkálni a szájába. (csúnya leszek) de az ilyen kapcsolat inkább dögöljön meg, minél előbb.
FlybyWire 2009.02.10. 09:59:25
Én is azt hittem (hogy munka és agyalás kell). Közben egy nagy szart.
Őszinteség kell. Ha a kedveskedés és szeretet őszintén jön, akkor minden rendben. Ha úgy viszi az ember a nőt moziba, hogy "most már ideje, illene valamit csinálni", akkor meg már gáz.
Sajnos ez tapasztalat :(
Muha 2009.02.10. 10:00:37
Dr muha által nagyon kedvelt Csernus kérdése:
-Jött vagy hozták?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 10:01:00
Lunatica 2009.02.10. 10:01:39
www.imdb.com/media/rm472029184/tt0144084
Rebelde 2009.02.10. 10:02:48
FlybyWire 2009.02.10. 10:03:58
1. lépés a felismerés, 2. a szándék, 3. a tett, 4. a kitartás és csak az 5. után lehet normálisan tenni bármit is.
bagolybagoly 2009.02.10. 10:04:35
@bagolybagoly: 2-3 év után? Hát szerintem az előbb is kiderül. Nem kell hozzá több mint fél év szerintem, de ehhez az együttélést is beszámítom. Én 32 vagyok, már nem érek rá. ha valaki nem jó nekem, akkor lapát. Ha működik, az úgyis hamar kiderül. 2-3 év?????? "
nagyon cukormázas tud némelyik lenni az elején. Hiába nem érsz rá. meglepetések érhetnek.
FlybyWire 2009.02.10. 10:04:47
Ezzel pedig 100%-ban egyetértek, örülök, hogy nem vagyok ezzel egyedül :)
Parajka 2009.02.10. 10:06:44
Magyar népmese: A káposztáskő.
Röviden: Kérő megy a lányos házhoz. A lányt leküldik a pincébe borért. Várják, de nem jön vissza. Keresik, hát lent zokog a pincében.
-- "Mi lesz, ha ő férjhez megy, gyereke lesz, arra ráesik a káposztáskő?
= Erre a legény otthagyta a fenébe.
Muha 2009.02.10. 10:06:48
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:07:18
pl én is tök cuki vok! :D
Bahama 2009.02.10. 10:08:28
Muha 2009.02.10. 10:08:43
genghis 2009.02.10. 10:08:59
En nehezebb szivvel rostalok.:)
@muha
Persze en sem azolyan kapcsolatra gondoltam amit mar csak a lelegezteto tart eletben, de azert ot tiz-evnek mar rendesen van fasito hatasa-ott azert mar dolgozni is kell-sztem.
@FlyByWire
Oszinteseg alap-a munka es agyalas utana jon.
oszinteseg1:
Oszinten aszongya a no hogy most az o haveri tarsasagaval lesz egy hetvegi kozos estenk.
oszinteseg2:
Oszinten megmondom hogy nincs kedven hozzajuk.
munka:
de elmegyek, sotmegjol is erzem magam-lekuzdom a lustasagom/eloiteletem/gatlasaim/akarmim
:)
Muha 2009.02.10. 10:09:47
Bahama 2009.02.10. 10:11:28
GAbica 2009.02.10. 10:11:46
@TBal: nem, de pótolni fogom
Muha 2009.02.10. 10:12:09
Indián nagyapám mondta, hogy kell valami közös érdeklődés. Ha nincs az se baj, de akkor úgy kell csinálni.
Na apám azóta jár anyámmal virágkiállításra, anyám meg veterán motoros akármire. :)
Caddy 2009.02.10. 10:12:33
@Lunatica: köszike. :D
Parajka 2009.02.10. 10:12:36
Inkább arra példa, hogy a jelennel kell foglalkozni és nem saját magunknak gyártani rémképeket.
Muha 2009.02.10. 10:13:39
Muha 2009.02.10. 10:14:22
genghis 2009.02.10. 10:14:47
Bahama 2009.02.10. 10:15:07
Nem tudtama blobuliról, kb fél éve olvasom, és kommentelem a blogokat. Meg egyszer irtam is egyet, kaptam vascsövet, és betonsziklát, meg sokmindent. :P
Muha 2009.02.10. 10:17:19
Bahama 2009.02.10. 10:17:20
Bahama 2009.02.10. 10:17:58
FlybyWire 2009.02.10. 10:18:13
Totál nem ezt értettem őszinteség alatt.
Amit te írsz, az a Bizalom, ami olyan alap kell(ene) legyen, ami szóra sem érdemes.
Az Őszinteség nálam az, hogy őszintén, spontán, hirtelen ötletből elviszem a lányt valami szuper helyre, ahol tudom, hogy nagyon jól fogja magát érezni.... :)
És nem azért megyünk pl. moziba, mert már "2 hónapja nem voltunk sehol, itt az ideje mert morogni fog".
genghis 2009.02.10. 10:18:29
@muha
Nekem fajo tapasztalat...:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:18:40
Nekem már egy normális nő is igen merész fantáziaszüleménynek tűnik.
Parajka 2009.02.10. 10:19:20
Jól teszik. Gratulálok! :)
Magam is hasonló kölcsönösséget akartam kialakítani, de egy idő után rájöttem, hogy a másik nagyon egyoldalúan szemléli a dolgokat.
Neki minden figyelem kijár, viszonozni eszébe sincs. = Diszharmónia.= Lapát.
TBal 2009.02.10. 10:19:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:19:45
Őszinteség az,amikor azt mondod amit gondolsz, amit te írsz az spontaneitás.
Lunatica 2009.02.10. 10:19:51
FlybyWire 2009.02.10. 10:20:09
Ettől függetlenül az őszinteséget én úgy értettem, ahogy az előző kommentben.
Az ilyenfajta őszinteséghez tényleg kell szeretni valakit :)
Muha 2009.02.10. 10:20:49
Nem a daily rutin, nem az élet adta lehetőségek voltak újak vagy mások, hanem a kapcsolatban volt új helyzet.
Muhának organikus világképe van vagy milye. Úgy gondolok a kapcsolatra, mint egy emberi életre, megszületik, felcseperedik, nevelgeted, tanítgatod, lesz belőle ami, megöregszik meghal. A mienk életében a gyerek tévútra ment.
FlybyWire 2009.02.10. 10:21:20
Ez így van, de szerinted lehet valaki spontán úgy, hogy nem őszinte?
Na ugye :)
Bahama 2009.02.10. 10:21:44
Parajka 2009.02.10. 10:22:20
Így igaz! De nagyon.
Tizen-huszon évek után is okozhatnak komoly meglepetéseket emberek, hiába élsz/laksz velük együtt.
FlybyWire 2009.02.10. 10:23:08
ha valaki azt mondja, amit gondol, az őszinte, igen.
Ha valaki azt teszi, amit érez, az ugyanúgy őszinte.
Ha valaki azt teszi, amit úgy gondol, hogy elvár tőle a másik, na az NEM őszinte.
Muha 2009.02.10. 10:23:10
TBal 2009.02.10. 10:23:31
Röviden a Sorskönyvről: Az elmélet szerint nagyon sok olyan mozgatóerő van bennünk, amit szinte belénk neveltek, van valami belső kényszer, aminek az utasításait követjük, és nagyon nehéz letérni róla. Ez az elmélet szerint már gyerekkorban kialakul, szülők, nagyszülők, mesék stb. alapján.
Parajka 2009.02.10. 10:24:02
Milyen szakma? kb. is jó.
Lunatica 2009.02.10. 10:24:25
Muha 2009.02.10. 10:25:05
tuli _ 2009.02.10. 10:25:07
"Amit meg a mai 18-19-20 évesek gondolnak, az meg egyenesen merész... "
Eddig jóban voltunk, de ezt most azonnal hagyd abba.
Én vagyok az ügyeletes rászólós az ezek a mai fiatalok milyenek ügyben.
Minden korosztályban vannak nagyon hülyék, és normálisak is. A te korosztályodról is hidd el, ugyanazt mondták.
:)
genghis 2009.02.10. 10:25:38
"Az ilyenfajta őszinteséghez tényleg kell szeretni valakit :) "
Ugyehogy? Dehat anelkul meg mitsem er az egesz.:)
Muha 2009.02.10. 10:25:42
vilmoskörte 2009.02.10. 10:26:13
Több, mint 20 éve vagyok egy informatikus felesége. Nem volt könnyű megszoknom, hogy van egy másik szerelme is, én is számtalanszor éreztem, hogy megcsal, pedig csak kb. 2m-re tőlem tanult vagy dolgozott. De elfogadtam, mert tudtam, ez nála szenvedély, és a hisztivel csak ártok a kapcsolatunknak. Ma már csak mosolygok, amikor a leglehetlenebb helyen vagy időben képes jegyzetelgetni, mert eszébe jutott valami meló dolog.
Háttérre pedig szükséged van ha ennyit melózol, de ne aggódj, mi nők arra lettünk bekódolva, hogy gondoskodjunk rólatok, és ez általában működik is. Biztosan meg fogod találni a párod, akiben - ha elgondolkodsz - fel sem merül, hogy a szomszédék bögyös Zsuzsikáján jár az eszed.
Caddy 2009.02.10. 10:26:37
@Bahama: na ja például költözésnél hívni pakolni. :D
Persze hogy magamról. :) Igen péntekenként előfordulunk a Parázsba. Jó lenne tapasztalatcserére.
Bahama 2009.02.10. 10:26:53
Meg értem is, amit mondasz. Csak én ugy értem, hogy vki olyat lép, ami előtte a természetére nem volt jellemző. Szélsőséges példát mondok: jatsza a becsület bajnokát, aztan X idő mulva olyan mocskos módzsereket bevetve pattintja az embert, hogy csak azon csodalkozol, ezekez meg hol olvasta. Mert annyira nem volt jellemző rá.
GAbica 2009.02.10. 10:27:34
@TBal: végül is igen, ez igaz, de le lehet térni, nekem anno sikerült egyszer teljesen megfordítani magam a belémnevelt és belső kényszer által csinált dolgoknak és azóta valahogy sokkal jobb az életem. sőt, extra jó :)
NickyOnline 2009.02.10. 10:28:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:29:18
Tervezett spontaneitás. Létező dolog.
@Bahama:
Aki nem hisztizik feleslegesen. Az hogy hogyan vezet, nemigazán érdekel :) Akivel lehet beszélni is, van humora. És nincs akkora arca (a semmire) hogy max műholdról lehet portrét készíteni róla.
Parajka 2009.02.10. 10:29:20
Miért vezetnénk szarul?! Bizonyított tény, hogy lassabban, óvatosabban, ezáltal kevesebb balesetet okozva vezetünk.
Más kérdés, hogy ha valakit ritkán engednek a volánhoz, akkor hajlamosabb kisebb hibákat elkövetni.
Igaz, a térlátásunk fejletlenebb, mert nem nekünk kellett vadászni, célozni, stb. De gyakorlással ez is fejleszthető!
Caddy 2009.02.10. 10:30:01
genghis 2009.02.10. 10:30:04
"Meg értem is, amit mondasz. Csak én ugy értem, hogy vki olyat lép, ami előtte a természetére nem volt jellemző. Szélsőséges példát mondok: jatsza a becsület bajnokát, aztan X idő mulva olyan mocskos módzsereket bevetve pattintja az embert, hogy csak azon csodalkozol, ezekez meg hol olvasta. Mert annyira nem volt jellemző rá.
"
Es ilyen van! Szemelyesen meg tapasztaltam.
bagolybagoly 2009.02.10. 10:30:22
Muha 2009.02.10. 10:31:10
Ha cselekedni kell, cselekedni kell.
TBal 2009.02.10. 10:31:11
Az ilyenek utakról célszerű letérni :)
gromit 2009.02.10. 10:31:45
Bahama 2009.02.10. 10:31:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:32:00
A mocskos módszereket általában nőktől tanultam.
TBal 2009.02.10. 10:32:41
Igen, le lehet térni. A könyv nem is azt mondja, hogy nem, hanem csak azt, hogy alapból kevesen rendelkeznek ténylegesen szabadsággal, szabad akarattal, noha semmi elvi akadálya nem lenne.
FlybyWire 2009.02.10. 10:32:57
Ja, nagyjából amúgy mindenről egy véleményen vagyunk egyébként, max. fogalmakat tisztázunk :)
Áldozathozatalra szükség van, valóban. De ez egy kényes téma.
Ha a párom szeretne elmenni valahová, ahová én nem, akkor elég sok variáció lép fel:
1. nem árulom el neki, hogy nem akarok, hanem elmegyek (nem őszinte, áldozathozás van, és béke). Hosszútávon nem megoldás, előbb-utóbb kiborul a bili.
2. elárulom neki, hogy nem szívesen megyek, de őmiatt elmegyek (őszinte, de kissé zsarolás-jellegű, lehet hogy egy darabig béke van, de előbb-utóbb a fejünkhöz lesz vágva a dolog).
3. elárulom neki, hogy nem akarok menni, ő elfogadja, és elmegy egyedül (őszinte, és rövidtávon nem látszik semmi gond, de előbb-utóbb a fejünkhöz lesz vágva.
Egy ideális világban a párunk tökéletesen tudja, hogy mihez nincs kedvünk/mit nem szeretünk, és nem von be ebbe minket, majd utána SOHA nem hánytorgatja fel, hogy nem mentünk el vele, annak ellenére, hogy ő azt mondta, hogy nem kell mennünk (nem elírás, az ilyen jellegű viselkedés sok passzív-agresszív, birtokló típusú embernél jellemző).
Szóval a kérdés az: létezik ilyen nő, ilyen kapcsolat? Én még nem adtam fel... :P
genghis 2009.02.10. 10:33:26
Nekem eltanulni nem sikerult, de meg tapasztaltam boven.
FlybyWire 2009.02.10. 10:33:40
Ja, persze. Szerintem meg tökéletes oxymoron....
Bahama 2009.02.10. 10:34:00
Parajka 2009.02.10. 10:34:07
Off
Szép. Én is szeretek olyasmivel bíbelődni. Mindig nagy tételben veszek (halat is), aztán élvezkedem. :)
Muha 2009.02.10. 10:34:47
akkor megint elmondok egy mesét, a napról, a napraforgóról, és a masnis kislányról.
a masnis kislány kiment a mezőre reggel. Leheveredett a fűbe. Nézte milyen gyönyörű a napraforgó. Szinte belefeledkezett a gondolataiba, és a napraforgók szemlélgetésébe. Repült az idő. Nagyon elbambult, és amikor újra visszatért gondolataiból már esteledett és azon csodálkozott, hogy hova tűntek a szép sárga napraforgók.
GAbica 2009.02.10. 10:35:03
@FlyByWire: létezik :)
Bahama 2009.02.10. 10:35:14
FlybyWire 2009.02.10. 10:36:20
Parajka 2009.02.10. 10:36:29
Ja, értem. Van, amikor nincs kecmec!
Ráadásul minél előbb orvosoljuk a bajt, annál könnyebb a gyógyítás/gyógyulás.
genghis 2009.02.10. 10:36:49
Persze, ahogy en sem adtam fel. Es egen, perpill ugyerzem letezik ilyen kapcsolat.Olyan tul szep hogy igaz legyen tipusu. Raadasul a nom meg Nard leirasanak is megfelel.
Lehet tokeletes.:)))
baraka 2009.02.10. 10:36:49
Bahama 2009.02.10. 10:37:07
tuli _ 2009.02.10. 10:38:26
"18-19-20 évesek gondolnak"
csak hogy kötözködjek egyet:)
Muha 2009.02.10. 10:38:38
TBal 2009.02.10. 10:38:59
Mindenkivel lesz olyan szitu, hogy az egyik mást szeretne, mint a másik. Mivel ti két különböző ember vagytok, ez normális, el kell fogadni. Egyszer-egyszer elmehet az ember, de akkor ne fintorogni menjen, hanem akkor próbálja meg a körülményekhez képest jól érezni magát. Viszont ne menjen mindig, a normális partner nem szeretné, hogy tartósan szarul érezd magad.
FlybyWire 2009.02.10. 10:39:05
Spontaneous:
adjective 1. coming or resulting from a natural impulse or tendency; without effort or premeditation; natural and unconstrained; unplanned:
(utolsó szó).
dictionary.reference.com/browse/spontaneous
Bahama 2009.02.10. 10:39:34
NickyOnline 2009.02.10. 10:39:46
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:40:00
Mákos.
FlybyWire 2009.02.10. 10:40:18
Majdnem 6 éven át próbáltam, ebből 2-3 évig azt hittem, hogy ez nekünk tök jól megy... majd elkezdtem megkapni a fejemhez vágva 2 évvel korábbi dolgokat...
Nagyon kényes téma :(
Parajka 2009.02.10. 10:40:21
Sajnos én is.
De a következő kapcsolataimban azért nem lettem gyanakvó. Mindenkinek alapból megszavazom a bizalmat.:)
Bahama 2009.02.10. 10:40:37
Lunatica 2009.02.10. 10:40:41
Bahama 2009.02.10. 10:41:39
FlybyWire 2009.02.10. 10:42:12
Hehe, az én párom is megfelel pl. Nard leírásának is :) meg még sokkal többnek... és emelett még a legszebb és legcsinosabb is, akivel valaha jártam. Annyira tuti kívül-belül, hogy még a régi kétségeim sem jönnek elő :)) túl van azon is, hogy "túl szép, hogy igaz legyen". Mindenen túl van :)
NickyOnline 2009.02.10. 10:42:53
FlybyWire 2009.02.10. 10:42:56
Mert magyar értelmezőt nem találtam. Szerintem amúgy abban is szerepelne a "nem tervezett", mint a spontán definíciója.
Rebelde 2009.02.10. 10:43:32
ma láttam a tv-ben, hogy két nagyeszű 20-as éveikben járó pasi indított csajozós akadémiát...
diszkóba járnak terepgyakszira:)
vannak diákjaik is, és nagyon úgy tűnt, hogy a "kőő kóla gecó témakör az alőadásaik tárgya, hát szomorú...
szegény pasik
FlybyWire 2009.02.10. 10:43:57
Próbáld meg elvinni a Mamma Mia-ra.
Buhuuuu majdnem elmenekültem :((
Muha 2009.02.10. 10:44:59
i397.photobucket.com/albums/pp59/fr3d120_2008/BigTitA16.jpg
Ezt ni baszod!
OFF OFF OFF OFF OFF
tuli _ 2009.02.10. 10:45:52
amely pasik ezt a módszert alkalmazzák, azok meg is érdemlik azokat a lányokat, akiknek bejönnek ezek a módszerek.
Bahama 2009.02.10. 10:45:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:45:59
Nem tudom mennyire kell hülyének lenni ahhoz, hogy valaki komolyan is vegye őket :)
@Bahama:
Már az is tök jó ha ezek megvannak :)
genghis 2009.02.10. 10:46:03
Nahat, hol lehet jelentkezni? Telszam,emil cim?:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:46:44
Én bármit képes vagyok megnézni, max bealszom rajta :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 10:46:50
Kham 2009.02.10. 10:47:05
Egyébként ki írta ezt a történetet? Összeállt a Közhelyszótár a Blogsablon motorral?:)
Rebelde 2009.02.10. 10:47:30
Lunatica 2009.02.10. 10:47:31
FlybyWire 2009.02.10. 10:48:03
Az exem megnézte a Sex and the City-t, majd megcsalt. Szerinted? :)
(el se hívot, barátnőkkel akart menni).
TBal 2009.02.10. 10:48:12
Hát, kéne erre egy ilyen "pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el" című szabályt felállítani, közös megegyezéssel. Elméletben kurvajó vagyok, mi? :D
Rebelde 2009.02.10. 10:48:24
van miből meríteniük:))
FlybyWire 2009.02.10. 10:48:51
Csak azért, mert a "tervezett spontaneitás" konkréten marhaság :)
csak erre szerettem volna rávilágítani.
NickyOnline 2009.02.10. 10:49:14
Muha 2009.02.10. 10:49:50
Nem gondolom, hogy ártana, ha tisztázza, mégis miről beszél. De kussolok, leülök és beírom az egyest. :D
Rebelde 2009.02.10. 10:50:24
ismerkedős szövegük, az volt, hogy:
-Szia
nem mondom, ügyes:))
Lunatica 2009.02.10. 10:51:14
FlybyWire 2009.02.10. 10:51:51
Olyan nő még nem született, aki bármilyen múltbeli sértést nem tudna álmából felkeltve is tételesen, halálpontosan sorolni :)
Nem kell őket megsérteni soha, ez a megoldás :) sok szerencsét hozzá :P
NickyOnline 2009.02.10. 10:52:14
TBal 2009.02.10. 10:52:21
Szabadság... igen, többjelentésű szó, ez a saját belső démonoktól való megszabadulás :)
levetni a rabigát, ha az ember zsidó, akkor meg a rabbigát :DD
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:52:28
Csak hogy poppermüllerpéterho szellemiségedhez hű maradj, itt egy csemege:
Minden emberi kapcsolat az adás és az elfogadás képességén alapul. Addig él, amíg öröm adni és elfogadni.
Szívesen idézek még cuki közhelyes szarokat, te vevő vagy rá :)
tuli _ 2009.02.10. 10:52:44
Biztos hatásos is:))
Rebelde 2009.02.10. 10:52:52
genghis 2009.02.10. 10:53:25
Najo, demelyik szerkesztosegben, melyik adon? Ugyerzem szelesiteni kene a repertoaromat.:D
Rebelde 2009.02.10. 10:54:05
annyi referenciájuk volt azért, hogy mindkettőnek volt barinője, nem is értem hogyan:)))
Lunatica 2009.02.10. 10:54:07
FlybyWire 2009.02.10. 10:54:36
Nem létezik tervezett spontaneitás, amire mások esetleg gondolnak, mikor ezt így használják, az nem spontaneitás, hanem valami egész más. Ezen nincs mit "máshogy gondolni" :)
Ez egy egyszerű szemantikai vita, nem fogalmi. Aki ilyet gondol, nem a pontos jelentése szerint használja az adott szót....
Rebelde 2009.02.10. 10:54:43
tv2, mondjam tovább?:))
TBal 2009.02.10. 10:55:13
Hehehehehehe :)
Az én megoldásom az, hogy ha ilyesmit tapasztalok, leüvöltöm a fejét, vagy legalábbis igen erőteljesen kelek a saját védelmemre. Mivel ilyet ritkán csinálok, a hibáimat elismerem, igazat adok neki, amiben igaza van, ezért ilyenkor észreveszi, hogy most ez komoly.
TBal 2009.02.10. 10:56:02
Lunatica 2009.02.10. 10:56:03
Parajka 2009.02.10. 10:56:10
Persze. :)
Rebelde 2009.02.10. 10:56:10
azért tegyük hozzá azt is, hogy még olyan pasi sem született, asszem így korrekt
NickyOnline 2009.02.10. 10:56:48
GAbica 2009.02.10. 10:56:53
@Nard: annyira nem illik hozzád ez a cukiság, hogy már fáj is :)
Bahama 2009.02.10. 10:57:32
Muha 2009.02.10. 10:57:55
FlybyWire 2009.02.10. 10:57:57
Vevő pedig nem voltam/vagyok/leszek, de időnként lassan már meg tudom egyes dolgokban az összefüggéseket (melyek sosem 100%-ban igazak) állapítani, ennek szoktam örülni, és néha le is írom. Amit most becitáltál, az igaz, de kb. annyira mond újat, mint az, hogy ha kisüt a nap, akkor melegebb van... :)
Bahama 2009.02.10. 10:58:37
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 10:58:51
Az ember biztonságra és bizonyosságra vágyik. Egy napon rájön, hogy úgysem kapja meg. Ha ki tudja kerülni a cinizmus, a fanatizmus és a közöny csapdáit, akkor ugyan nagyon magányos lesz, de nagyon erős.
:D Most mindenre ilyen cukisággal fogok felelni! :) Amúgy is megmondták rólam, hogy édes vagyok :(
NickyOnline 2009.02.10. 11:00:00
FlybyWire 2009.02.10. 11:00:58
Ez nem igaz, én sok sérelmet el is felejtek, de felemlegetni pedig főleg nem szoktam, mert annak sosincs semmilyen más célja és értelme, mint az ego-harc.
genghis 2009.02.10. 11:01:15
Koszke Rebi, majd levadaszom eccer ha meglesz a hangulat -de kivancsiva tettel rendesen.:D
Rebelde 2009.02.10. 11:01:19
a cinizmius jó dolog:)
FlybyWire 2009.02.10. 11:02:08
TBal 2009.02.10. 11:03:07
FlybyWire 2009.02.10. 11:03:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:03:47
Az ember értékét nem az esze, a műveltsége, nem a hatalma vagy a tehetsége, hanem a lényéből áradó melegség minősíti. Vagyis a szeretetnek behunyt szemmel is érezhető jelenléte.
Rebelde 2009.02.10. 11:04:10
hát ha felejtesz, akkor kellene egy kis cavinton nem? más magyarázatot nem látok a virágosrét lelkedre:))
FlybyWire 2009.02.10. 11:04:40
FlybyWire 2009.02.10. 11:06:19
De amúgy az alaptermészetem ilyen, nekem a buddhizmussal való találkozás eléggé "hazatérés" jellegű volt anno vagy 15 éve.
Rebelde 2009.02.10. 11:07:29
ez olyan szép volt:
meghatódtam teljesen, honnan van a napfivér holdnővérből?:))
igazad van, teréz anya is ilyen lehetett, vagy csak jó volt a pr-ja:)
Lunatica 2009.02.10. 11:09:05
2009.02.10. 11:10:18
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:10:19
Nem, müllerpéter nevű nyálgép baromsága :)
GAbica 2009.02.10. 11:10:31
Ne legyél cuki, az nem áll jól :P legyél természetes önmagad :D
2009.02.10. 11:10:54
Akkor ha jól sejtem, igen! :D
NickyOnline 2009.02.10. 11:10:56
Bahama 2009.02.10. 11:11:04
görény01 2009.02.10. 11:11:18
Rebelde 2009.02.10. 11:11:24
olvastam zen-t, igaz már régen, mert elfelejtettem mit olvastam:)
NickyOnline 2009.02.10. 11:12:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:12:40
Ironizáltam, undorítóan nyálas szar duma :)
görény01 2009.02.10. 11:13:10
FlybyWire 2009.02.10. 11:13:40
A cinizmus egy igen erős és durva önvédelmi eszköz (amúgy vicces és kedvelem).
Ha már nem kell a cinizmus, akkor kezd az ember rendben lenni :)
FlybyWire 2009.02.10. 11:14:29
Pedig akkor talán találnánk rá egy olyan fogalmat, ami nem tökéletes oximoron :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 11:14:35
görény01 2009.02.10. 11:14:41
Bahama 2009.02.10. 11:14:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:14:53
Minél valódibb a szeretet, annál távolabbra hat térben és időben is.
FlybyWire 2009.02.10. 11:15:15
@Rebelde: akkor mégis hathatott a ZEN :)))
NickyOnline 2009.02.10. 11:15:28
NickyOnline 2009.02.10. 11:16:22
Bahama 2009.02.10. 11:16:44
FlybyWire 2009.02.10. 11:17:04
Mascarpone 2009.02.10. 11:17:30
"Ha már nem kell a cinizmus, akkor kezd az ember rendben lenni"
Szal Te a popperpéter suli lelkes hallgatója vagy. :D
NickyOnline 2009.02.10. 11:18:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:18:50
Ezért idézgetek azoktól a balfaszoktól :) Mert mindenre rá lehet húzni a szirupos szarjukat :)
FlybyWire 2009.02.10. 11:18:52
De mástól sem...
Nagy lúzer lehet amúgy, ha csak ilyen evidens dolgokra tudott rájönni :)
NickyOnline 2009.02.10. 11:19:34
FlybyWire 2009.02.10. 11:19:35
GAbica 2009.02.10. 11:20:08
NickyOnline 2009.02.10. 11:20:54
GAbica 2009.02.10. 11:21:29
Mascarpone 2009.02.10. 11:21:46
Ez nem lehet ok arra, hogy idézz tőle! :) Fejezd be, mert hülyét kapok! :)
Caddy 2009.02.10. 11:22:03
FlybyWire 2009.02.10. 11:22:16
Sok rövid kapcsolat (gimi/egyetem), 1 kicsit komolyabb. "munkásévek" alatt egy majdnem 6 éves kapcsolat, ami (utólag nézve) megalkuváson alapult.
Mindezek után úgy döntöttem, hogy leszarom az egészet, jól elleszek magamban, nem lesz hiányérzetem, nem keresgélek senkit és semmit, de ha mégis alakul valami, csak akkor fog érdekelni, ha iszonyúan tuti lett.
Nem kellett volna neki, de bejött. Írjak könyvet? :P :D
Mascarpone 2009.02.10. 11:23:41
Szia! :)
@FlyByWire:
Szóval zseniképzőbe jártál. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 11:24:29
MUHA!
Van néhány BDSM képem a pendrive-omon. Azok érdekelnek? Emailben tudom küldeni. Csak most jöttem rá.
Rebelde 2009.02.10. 11:24:50
a cinizmus feltételez némi humort, ami nem árt ha van:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:24:52
@Gabicica [az élet szép vagy valami hasonló]:
Egy másik világ! Végtelen múlttal, emlékkel, ismeretlen érzésekkel. Belebújni egy másik ember lelkébe nagyobb kaland, mintha egy idegen bolygóra lépnél. Érthetetlen világ! A szavaink egyformák, csakhogy neki mást jelentenek.
FlybyWire 2009.02.10. 11:24:56
De pont emiatt nem tudok haragudni/neheztelni azokra, akik ugyanezt érzik (hogy nekik már nem lehet újat mondani) az élet egy másik, korábbi fázisában (amikor az ego, a körülmények, a mások hibáztatása és a fájdalom eluralkodása, védekezés, cinizmus, stb stb. a jellemzőek) :)
Én is jártam ott....
TBal 2009.02.10. 11:25:03
Burgermeister 2009.02.10. 11:25:33
NickyOnline 2009.02.10. 11:25:42
GAbica 2009.02.10. 11:25:46
@TBal: ha megírom, két címzett lesz, ígérem :D
FlybyWire 2009.02.10. 11:26:11
Abszolute, én nagyon szeretem a cinizumust, sőt a szarkazmust is, és előfordul, hogy űzöm is - de már nem a párkapcsolati és lelki dolgokkal kapcsolatban. Annyi jó terület van rá, hogy csak a politikát említsem :))
Mascarpone 2009.02.10. 11:26:27
Szóval el akarsz üldözni. :(
2009.02.10. 11:26:51
HAGYJÁTOK H MEGTÖRTÉNJEN VELETEK, AMINEK MEG KELL TÖRTÉNNIE, HOGY AZTÁN LELKETEK FELOLDÓDJON A MINDEN ELNYELŐ NIRVANÁBAN!
10 év kellett, amíg rájöttem erre a hatalmas igazságra.
És akkor elmentem Indiába.
Kopott talpú sarummal Haridwarnál járhattam, amikor szakrálisan beleszartam a Gangeszbe, s egy síntér jött oda hozzám, aki azt kérdezte:
tudod-e, h a vízen úszó szardarab is a Teremtő csodája és minden ízében a Te tökéletességedet rejti?
Ó Istenem! Hogy erre nekem 35 évesen kellett rájönnöm!
Micsoda nap volt!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:27:33
Mascarpone 2009.02.10. 11:28:09
:DDD
Bahama 2009.02.10. 11:28:39
FlybyWire 2009.02.10. 11:29:02
Mr. Hanky the Christmas Poo :)
2009.02.10. 11:30:02
kicsit fáj a fejem és nem mondanám, h éppen jó kedvemben vagyok a hülye viccekhez. :)
Mascarpone 2009.02.10. 11:30:09
Minden kapcsolat, történés valahonnan valahová tart. Erre kell figyelni. Úton vagyunk-e még? Vagy már csak ismételjük magunkat? Mit "hoz ki" belőlünk az együttélés? Jót? Előre lépést, derűt, szabadságot, munkaképességet? Rosszat? Idegességet, beszűkülést, rosszkedvet? A kapcsolat változik, és benne változunk mi is. Előfordulhat, hogy az utak szétágaznak. Ha tartósan úgy érezzük, hogy már nincs dolgunk egymással, harag és gyűlölet nélkül is el lehet búcsúzni. Azonban sokszor a másikra haragszunk, mert nem olyan vagy nem vált olyanná, amilyennek elképzeltük. Pedig nem tehet arról, hogy nem vagyunk elég jó emberismerők, és olyat kértünk, amit nem tud megadni. Elmenni könnyen kell, ahogy a levél leválik a fáról. Elmenni egyszer szabad csak és véglegesen. Egy foghúzás rossz, de elviselhető. De ha mindennap húznának rajta egy keveset - azt nem lehetne kibírni. Az ilyenfajta szétválásban tönkremegy két ember.
GAbica 2009.02.10. 11:30:20
@Nard:
hát ez többet ért mint egy teljes agymosás... feloldanak a bölcs szavak :PPPPPPPPPPPP
nem unjátok még? térjetek magatokhoz :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:30:22
Az igazi nőnek csak a szemét nézd, és azt sem kívülről, hanem a lelke felől. Először meg kell érezni a lelkét. Ha a lelke felől nézed, az első réteg a félelem, a múlt és a jelen sebei. Ha ezzel megtanulsz bánni, akkor láthatod a második réteget, a gyengédséget, a cirógatás vágyát. Ha ezt is látod, a harmadik rétegben látod az öröm pajkosságát, a negyedikben a harag villámait, az ötödikben a harmónia vágyát, a hatodikban a gyönyör cirógatását, és a hetedikben azt a szeretetet, ami teljesen a Tied. Minden igazi nő hét fátyoltáncot táncol, és régen elvesztél, ha a fátylat, a keblei halmát, vagy a csípőjét nézed. Csak a szemét nézd, a teljesen ruhátlan lénye, az örömtől hullámzó, vagy fájdalomtól görnyedő teste minden apró titka a szemében van.
Muha 2009.02.10. 11:30:33
Nem olyan. De blokkolnivaló :)
www.youtube.com/watch?v=c5d8qYM55b8&feature=rec-HM-r2
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 11:31:24
amúgy mi van a topicokkal amit neked átküldtem ? nagyon elhallgattál azóta...
NickyOnline 2009.02.10. 11:31:24
FlybyWire 2009.02.10. 11:32:37
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:32:47
Hát lehet ezt megunni? Nem ilyen édes barokkos körmondatokra vágytok ? :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 11:32:57
Kérdeztem valamit fentebb, okostojás!
FlybyWire 2009.02.10. 11:33:58
GAbica 2009.02.10. 11:34:44
nem ilyen kamu nyálszövegre :)
Muha 2009.02.10. 11:34:56
nem figyeltem és nem olvastam vissza. :D
Na ne kímélj, add mégegyszer. :)
xc12 2009.02.10. 11:34:58
Magának teljesen igaza van!
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 11:35:36
TBal 2009.02.10. 11:36:49
2009.02.10. 11:36:53
"Mondjuk a copy-paste spamnél jobban érdekelne a saját vélemény.."
Akkó fussáneki, hátha eccer neked is lesz vmi olyasmi. :)
Rebelde 2009.02.10. 11:37:11
életed második legszebb napja volt ez , mert az első az volt, amikor megkaptad az első barby babádat
:)
GAbica 2009.02.10. 11:37:28
Rebelde 2009.02.10. 11:37:57
boldog szülinapot az asszonynak:))
FlybyWire 2009.02.10. 11:38:18
FlybyWire 2009.02.10. 11:39:20
xc12 2009.02.10. 11:39:23
Magam sem fogalmazhattam volna pontosabban!
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 11:39:42
Burgermeister 2009.02.10. 11:39:43
www.waces.hu/dugnam.blog/pasthelod.hell-and-heaven.org/dugnam/index.html
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 11:39:47
Muha 2009.02.10. 11:40:34
Mascarpone 2009.02.10. 11:40:57
:DDD
Most megyek kajálni, de el ne menj Mesterem! Visszajövök. :D
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 11:41:27
Meg most találtam egy finomat, ezt levarrnám nagyon:
www.checkoutmyink.com/assets/photos/0052/8222/rollingthunder5_large.jpg?1222541617
FlybyWire 2009.02.10. 11:41:33
Vagy rosszul értelmeztem, hogy nincs barátnőd?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:41:52
Amikor súlyos érzelmi válságon vagy túl, ne a nehéz pillanatokra emlékezz, hanem arra gondolj, milyen jó, hogy ezt az akadályt is legyőzted. (...) Örök életedre vésd az eszedbe a jó dolgokat, amik a nehézségekből születtek. Ezek bizonyítják, hogy erős vagy, és önbizalmat adnak, hogy ezután bármilyen akadályt át tudj ugrani.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:43:26
Csak gyűlnek és gyűlnek a linkek :) Csak figyelek és adatbányászom :)
Muha 2009.02.10. 11:43:48
GAbica 2009.02.10. 11:45:31
@Nard: kiábrándulok belőled végleg, ha sokáig folytatod :DDD
Rebelde 2009.02.10. 11:45:40
helyes, helyes, szenvedjen:)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 11:46:26
@muha: Beteg vagy, muha, nem értesz hozzá, nem vagy tisztába vele mi az ami örömet okoz neked :D Milyen a tetovált ringyó, hogy tetszik?
Muha 2009.02.10. 11:47:41
Burgermeister 2009.02.10. 11:48:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:48:29
Ki tudja, lehet ismerem a ti rendszergazdátokat is, szoktunk ilyen infokat cserélni :)
@Gabicica [az élet szép vagy valami hasonló]:
Miért? Olyan magvas gondolatokat osztok meg veletek, hát ez is baj? :D
Muha 2009.02.10. 11:49:08
hoppesz mi van itt :)
www.whatithink.evadanit.com/images/April08/tatto.bmp
GAbica 2009.02.10. 11:50:31
XCat 2009.02.10. 11:50:38
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 11:50:42
GAbica 2009.02.10. 11:52:30
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 11:52:48
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:52:54
De a félév megvolt! :D
@Gabicica [az élet szép vagy valami hasonló]:
Persze hogy nem én vagyok :)
Rebelde 2009.02.10. 11:53:10
én is ezt kérdeztem, szerintem nem is jártak
de senki nem reagált rá:)
2009.02.10. 11:53:23
szarok rá, baba, az a nagy hejzet :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 11:53:46
Csak mondj valamit germánul! :) Attól érzékenyülök el teljesen! :)
GAbica 2009.02.10. 11:53:59
XCat 2009.02.10. 11:54:56
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 11:55:44
2009.02.10. 11:55:47
"mivel már majdnem éhen halltam"
Mi az az "éh" és hogyan lehet rajta hallani? :D
XCat 2009.02.10. 11:56:09
delfing 2009.02.10. 11:59:40
GAbica 2009.02.10. 12:00:30
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 12:01:44
GAbica 2009.02.10. 12:04:21
delfing 2009.02.10. 12:04:48
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:04:56
Na azt már nem! :) Volt abból elég reggel! :) Amúgy rendkívül izgató a germán malacságok fülbe suttogása, de leginkább a német IT szakzsargonra gerjedek. Azon belül is a rackszekrényekre :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 12:05:34
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 12:05:44
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 12:06:53
XCat 2009.02.10. 12:10:09
A Chinese man and his Jewish friend were walking along one day when the Jewish man whirled and slugged the Chinese man and knocked him down.
"What was that for?" the Chinese man asked.
"That was for Pearl Harbor!" the Jewish man said.
"Pearl Harbor? That was the Japanese. I'm Chinese."
"Chinese, Japanese, you are all the same!"
"Oh!"
They continued walking and after a while the Chinese man whirled and knocked the Jewish man to the ground.
"What was that for?" the Jewish man asked.
"That was for the Titanic!"
"The Titanic? That was an iceberg."
"Iceberg, Goldberg, you are all the same."
Csak úgy eszembe jutott ehhez.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:11:53
Az olyan szexi! :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:13:39
tattoos.files.wordpress.com/2008/07/milf-big-ass-tattoos.jpg
3.bp.blogspot.com/_aTP1dJopEM4/Rhss7UA0H4I/AAAAAAAAAA0/cmeamB8-MYs/s400/asscrackwith%2Btatto.jpg
GAbica 2009.02.10. 12:13:59
Na jó, ha nincs nap, akkor viszonr erős havazást kérek plz
@Szexofon: csak a kedvedért: bitte schön :D
Földieper, a readonly :) 2009.02.10. 12:14:53
Ja, és természetesen MPG :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:17:27
Nem vagyok olyan finnyás :) Havazáson még gondolkodom! :)
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 12:19:40
Rossz volt olvasni, amit a blogodon irtal. :( Remelem mulo allapot...
Muha 2009.02.10. 12:20:02
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/Lower_back_tattoo.jpg
i27.tinypic.com/24g94w1.jpg
bp3.blogger.com/_QF1FsGXHhEc/SHILu3rEDbI/AAAAAAAACJQ/Q9pnnXY2BEY/s1600-h/sexy-oriental-girl-dragon-body-tattoo-art.jpg
Lunatica 2009.02.10. 12:21:31
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 12:22:30
Muha 2009.02.10. 12:23:28
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:24:10
@Lunatica: Te meg ne óbégass :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:25:45
De mondjuk szado-mazohoz ideális :) Amit olvastál az úgy van még most is , kompenzálok azzal, hogy hülyéskedem itt.
Lunatica 2009.02.10. 12:26:22
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:26:44
!!!ENGEM ÉRDEKEL!!!
:D
Caddy 2009.02.10. 12:27:06
Vagy csináljanak magunknak egy blogot!
GAbica 2009.02.10. 12:27:07
Egyébként most olvastam végig a blogod. Ne játsz Poppert, sokkal jobbak a saját gondolataid. Egy párszor igen erősen magamra ismertem.
Lunatica 2009.02.10. 12:27:40
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:28:22
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:29:36
Poppert csak flyby nyálgép szövegeinek kontrasztolására használtam, egyszer kezembe kaptam egy Coelho könyvet, az első 50 oldal után kifordult a kezemből, a gyomrom meg fel :)
Muha 2009.02.10. 12:31:48
Tudok jobbat. Offoljuk szét a lányok blogját. :D
GAbica 2009.02.10. 12:32:08
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 12:32:21
a legviccesebb sztori ezzel kapcsolatban, amikor anno még a hangalámondásos szexfilmeket nyomták házibuliban, amelyek persze németek voltak, az izombika pasi döfködte a szőke brünhildát, aki kéjesen nyöszörögte:
- nein, nein, nein, nein...
erre a hangalámondó a maga utánozhatatlanul monoton hangján:
- kilenc, kilenc, kilenc, kilenc
Több whiskys kóla landolt a szőnyegen, mint ahány kézben maradt :-)
Lunatica 2009.02.10. 12:32:43
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:32:49
GAbica 2009.02.10. 12:33:11
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 12:34:14
GAbica 2009.02.10. 12:35:09
Caddy 2009.02.10. 12:36:53
Lui_78 2009.02.10. 12:37:09
:D
Lunatica 2009.02.10. 12:37:31
Muha 2009.02.10. 12:39:21
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 12:39:52
Ha minden kotel szakad, majd germankodunk neked kicsit a zaszonnyal :DD
Lunatica 2009.02.10. 12:40:00
Muha 2009.02.10. 12:40:37
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 12:40:59
Snowmass 2009.02.10. 12:41:21
a sztori eléggé hétköznapi, mondhatni van ilyen, én is hallottam már ilyenről, hogy elmúlt a szerelem:)
viszont ez a "vajon mikor fog kidobni" szindróma szerintem beteges és fárasztó is lehet emiatt görcsölni
egyébként az nem világos, hogy most akkor már látatlanban egymásba szerettek vagy mégsem? és egyáltalán mi kell ahhoz, hogy vkibe látatlanul beleszeressen az ember?
Muha 2009.02.10. 12:42:50
Lunatica 2009.02.10. 12:42:58
2009.02.10. 12:44:13
"mi kell ahhoz, hogy"
650 nettó?
Lunatica 2009.02.10. 12:46:05
Muha 2009.02.10. 12:47:35
2009.02.10. 12:48:05
stimmt
Rebelde 2009.02.10. 12:49:37
simán megeshet szerintem, ezt kb az nem érti meg, aki sose ismerkedett még neten:)
Lunatica 2009.02.10. 12:51:52
GAbica 2009.02.10. 12:53:27
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 12:53:58
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 12:54:14
Haccáötve? :D Te is kérsz vagyonigazolást? :)
GAbica 2009.02.10. 12:54:46
genghis 2009.02.10. 12:54:59
Vagy forditva. Megszereted a humorat, a jellemet, anelkul hogy latnad. Aztan mikor eloszor talalkoztok jon a paff mert meg szep es a hangja is szexis.:D
GAbica 2009.02.10. 12:55:41
Muha 2009.02.10. 12:57:28
a régi szép idők
*sóhaj*
Lunatica 2009.02.10. 12:58:09
GAbica 2009.02.10. 12:58:11
Földieper, a readonly :) 2009.02.10. 13:01:21
Szegény kisgyermek panaszai? :)
Miért van az az érzésem, h az ilyen rinyagép miután lecsukja a notebookja fedelét, röhög egy jót magában, aztán suttyomban kétpofára zabálja a nőket?!
Nagyon emlékeztetsz Te engem valakire innen a napfény városából, ki ne derüljön, h véletlenül_ismerjük_egymást... :)
genghis 2009.02.10. 13:04:35
Az hogy nem alakitasz ki kepet amibe bele lovalod magad-hanem eszrevetlenul beleszeretsz valakibe anelkul hogy valaha is lattad volna-meg szalmakalapos kep sincs- tehat:
"egyébként az nem világos, hogy most akkor már látatlanban egymásba szerettek vagy mégsem? és egyáltalán mi kell ahhoz, hogy vkibe látatlanul beleszeressen az ember? "
"Beleszeretni ABBA az emberbe nem lehet. Beleszeretni abba a képbe amit HOZZÁGONDOLT az emberhez, abba lehet.Aztán IRL általában kiderül, hogy mennyire illik rá a fejben varrt kabát az srácra. "
A fenti allitasodhoz kepest-forditva.:)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 13:05:01
(válaszoltam egyébként)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 13:05:56
(válaszoltam egyébként)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:06:37
A nők nem is anyagiasak! :)
@Földieper, a readonly :):
Van ilyen, hogy napfény városa? :) Melyik az?
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 13:09:17
De mar itt sem vagyok. :)))
Földieper, a readonly :) 2009.02.10. 13:10:45
Az a város, ahol ezek a szerencsétlen, számkivetett kis "mezei joghallgatók" tengetik sanyarú hétköznapjaikat.. :))
Frigyesur (törölt) 2009.02.10. 13:10:51
Lunatica 2009.02.10. 13:11:36
genghis 2009.02.10. 13:12:08
Nem tucc te semmitse, csokoltatom a csajodat (mindkettot)!:)))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:12:29
Szeged lenne az? :)
GAbica 2009.02.10. 13:12:39
@Nard: ez megint ilyen általánosítás :P de én nagyon nem vagyok az, majd ha megírtam a fiúknak a sztorim, bizonyos dolgok nélkül majd megküldöm neked aztán döntsd el, mennyire vagyok az... :)
Lunatica 2009.02.10. 13:13:12
Lunatica 2009.02.10. 13:14:08
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:15:15
Mik azok a bizonyos dolgok amiket nem küldesz? :)
@Lunatica:
Egy világ omlott össze bennem, a digitális vonzerőm ennyit sem számít? .)
GAbica 2009.02.10. 13:16:13
genghis 2009.02.10. 13:18:21
Nem is gondolsz a "celszemelyre" ugy mint a masik nem jeles kepviselojere, csak csupan "ertekeled hogy milyen nacceru ember".Nincs "keped"rola, sem valos sem atvitt ertelemben-mert fel sem merul benned hogy barmiert is neked egy arcot kene tarsitani a kedves beszelgeto partnerhez-mikozben teljesen oda meg visszavagy az elkepeszto(jonnek az elcsepelt kozhelyek)szinkrontol kettotokkozt, ugyanarra a rugora jar szinte minden gondolatotok, ugyanazokra a hulye poenokra gondoltok szinte ugyanakkor stb.
KiNG 2009.02.10. 13:19:45
Jeee, én meg rohangászom fel-alá. Eddig volt az alá, most jön a fel.
Ééés, leszoktam a cigiről, hogy ha már a képet is kell kommentálni :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:20:46
Pedig pont az ilyesmik érdekelnek! :)
Lunatica 2009.02.10. 13:21:18
GAbica 2009.02.10. 13:22:37
2009.02.10. 13:23:39
akkó most vagy írgyad meg ki vagyok (ha tényleg tudni véled), vagy sűrű bocsánatkérések közepette pörögjél le a témáról, de rapid verzióba
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:29:00
Ennyire nem vagyok kiszámítható :)
Snowmass 2009.02.10. 13:30:24
Földieper, a readonly :) 2009.02.10. 13:31:19
Igen. :)
@majompásztor:
Nézd meg a kis levelesládikádat. :)
GAbica 2009.02.10. 13:31:43
Caddy 2009.02.10. 13:44:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:45:30
Tudod mit mond a férfi a vérző orrú szőkének?
Semmit, mert már 3x elmondta! :P
Rebelde 2009.02.10. 13:51:26
pedig szinte csak sugárzás van neten keresztül:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.02.10. 13:51:54
Ha lcd monitorod van akkor nemigazán van :)
Rebelde 2009.02.10. 13:52:58
ebben lehet valami:)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 13:53:25
GAbica 2009.02.10. 13:54:29
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 13:55:57
Caddy 2009.02.10. 13:56:22
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.10. 13:59:05
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.10. 14:00:06
2009.02.10. 15:15:13
Azt hiszem valahol azt fogalmaztad meg, amire gondoltam - ez inkabb az illuziok varazsa, valami mast kepzelt bele, mint ami volt - nagyon nagy kincs az, ha valaki azert szeret, aki vagy... nem azert, akit szeretni akar.
PS: Fekete Istvant idezve "a valosag van olyan szep, sokszor szebb mint valami hazug abrand"
Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2009.02.11. 01:02:51
Ha csak megszokásból akarsz valakivel együtt maradni az régen rossz, és további félrecsúszott élethez vezet. még jó hogy gyereket nem szültél neki.
az új párodhoz gratulálok, és sok sikert nektek. de ne úgy tekints rá, mintha birtokolnád - akkor ugyanis nem veszítheted el.