Hogy jött a lány? Két mell, két láb, egy fej, két fül, két fülbevaló.
Hogy ment? Két mell, két láb, egy fej, két fül, egy fülbevaló.
Hol a hiba?
Sziasztok!
Mint ahogy itt többen írják, én is egy jó ideje olvasgatom a sztorikat, és eljött az én időm is...
Az egész kapcsolatunkat nem írnám le mert csak untatás lenne az egész. A lényeg: Egy egyetemista alkoholmámoros bulin kért fel táncolni, ami egész jó volt, bár talán bártortalan.(ő nem ivott) és 2 óra magasságában felajánlotta, hogy haza visz minket (nővéremet és engem) Elfogadtam, mert iszonyatos fáradt voltam, és mert lábremegősen jóképű volt. A ház előtt már csak persze négyszemközt órákig beszélgettünk. 6óra tájékán indult el dolgozni. Pszichiáter. Magas labda. Én 21éves egyetemista, ő 30 éves orvos. Na bumm. Távozáskor adtam neki egy csokit hálám jeléül és persze elcsattant egy csók is. Nem gondoltam, hogy keresni fog, de az élet már csak ilyen kiszámíthatatlan. Pár óra múlva érkezett az első sms. Három nap múlva már nála voltam. Az elején kíváncsiságból, csak szex és más semmi-s kapcsolatból egy igen erőteljes egymással harcolós, vívódós, hol jó hol nem jó, de mindenképp egyedi, és varázslatos, és megismételhetetlen viszony kerekedett. Ágytól az együtt nyaralásig...
2008.08.20. volt az utolsó együtt töltött Nap. Kirándulást beszéltünk meg aznapra, ezért a Városba utaztam. Érzetem, hogy baj lesz. Rossz előérzetem volt. Beszálltam a kocsijába. Nem volt jó kedvem. Ő egy turista térképet nézegetett, kérdezte, hogy merre menjünk. Nem tudtam válaszolni, nem is érdekelt. Elindultunk. Nem szóltunk egymáshoz nagyon. Valami falut indultunk megnézni, amit egy ismerőse ajánlott neki, már hogy nézze meg. Meg is találtuk, de nem volt érdekes, így kihajtottunk. A bekötőút mellé leparkolt. Tudtam, hogy most fogja megmondani. Így is lett. Állítása szerint nem tud miattam ismerkedni. Meg nekem egy normális pasi kell nem olyan, mint ő (még jó, hogy jobban tudja). Hagyjuk abba. Ne találkozzunk egy darabig. Lépjünk tovább. Sírtam. Nem hallhatóan, de láthatóan. Visszaszálltunk az autóba és haza indultunk. A panel előtti parkolóban álltunk meg. Miért csinálod ezt velem? - kérdeztem. Nem akarlak bántani! -válaszolta. Most bántasz - ordítottam volna, de csak erőtlen halk motyogás lett belőle. Kiszálltunk, és a parkoló padkáján ücsörögve beszélgettünk, vigasztalt.Micsoda idilli kép. Többször megölelt, azt hiszem, pont egyel többször, mint kellett volna. Nem mondom hogy rá vett, mert én is akartam, de végül nála találtam magam. Az utolsó, mondogattam magamnak, folytak a könnyeim. A vállára hajtottam a fejem. Felkelt és kiment a fürdőbe. Felültem az ágyon és végig simogattam a lepedőt. Így találtam rá a fülbevalóra. Tudjátok olyan kis lógós, a végén virág, a közepén csillogó kővel (pont amilyet soha nem használnék). A vége után kezdtem kutatni, meg is lett. Pont a helyére illesztettem amikor belépett. Némán a fülbevalóra bámult, ami még a kezemben volt. Nem kellett a közömbös hangom után kutatni magamban, már a nyelvemen volt. (azt hiszem itt tört bennem el valami, ezután már csak a régi Dokimat kerestem) "mond meg a lánynak hogy a végét is megtaláltam" és ezzel a lendülettel az éjjeliszekrényre tettem. Felöltöztem és a bejárati ajtó előtt vártam, hogy ugyan ezt tegye ő is. Hányingerem volt, és a fejem is fáj a sok sírástól. Most először éreztem magam mocskosnak tőle. A kulcs halkan kattant, a zár végezte a dolgát. Haza vitt, az úton senki nem szólt semmit. Én némán folyattam a könnyeimet. Nem is tudom mi fájt jobban. Hogy megcsalt, vagy hogy vége, vagy hogy ennyire félre ismertem, vagy hogy ennyire naiv voltam (megint). Megérkeztünk, és az "azt hittem ennél többre tartasz" mondattal kiszálltam a kocsiból. Felmentem. Nővérem látta, hogy baj van. Elmondtam neki a fenti sztorit, és kínos röhögésben törtem ki, talán mert megcsalt, talán mert véget ért, talán mert ennyire félre ismertem, de legfőképp mert ennyire naiv voltam (MEGINT)! A maradék könnyem a magam szánalmasságán nevetve folyt ki belőlem. Szegény nővéremen csak a Doki ellen irányuló dühöt láttam, és látom még most is ha szóba kerül. Felsegített. Elmentem zuhanyozni. Nem vágytam másra jobban mint hogy lemossam magamról az illatot, amit annyira szerettem. Gondolkozni próbáltam de nem ment. Ennyire azt hiszem senki nem tört meg.
Másnap kaptam egy smst: "Miért éreznéd magad kevesebbnek egy fülbevaló miatt?" (na vajon miért????)
Ezután, a nap után még kerestem a régi Doktor urat, de sehol se találtam, legfőképp magamban nem. Még magamnak sem vallottam be, de már nem úgy néztem rá. Már nem férfiként. Már csak egy ember volt.
Megalázott, és el sem tudja képzelni milyen károkat tett bennem. Nem telt el ugyan sok idő, de nem találok magamra, nem találom az önbizalmam és a magabiztosságom és nem tudom mikor jön ez rendbe, vagy rendbe jön-e egyáltalán!?
Megtudtam neki bocsájtani, de ő már csak egy ember és nem egy férfi a szememben. Hiába mond, és ír nekem olyan dolgokat, amiért pár hónapja meghaltam volna. (költözzünk össze stb...)
Ui.: Jah és érdekes, hogy az autóját miattam cseréli le ( sokat szeretkeztünk ott:) ), de a takaróm nem adja vissza.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Muha 2009.02.19. 06:00:15
Lunatica 2009.02.19. 06:00:19
Caddy 2009.02.19. 06:00:28
elmoro 2009.02.19. 06:00:59
Caddy 2009.02.19. 06:01:14
Muha 2009.02.19. 06:01:36
Muha 2009.02.19. 06:05:47
Lunatica 2009.02.19. 06:08:29
Szia Daddy, muha:)
elmoro 2009.02.19. 06:08:32
Caddy 2009.02.19. 06:12:03
Stupidella 2009.02.19. 06:15:16
Lunatica 2009.02.19. 06:16:12
Nu, elolvastam. 30 éves bácsi lehet csak hazahordta a betegeit "mélyebb" analízisre...Izé, tök rég írtam le hogy MPG.
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.02.19. 06:18:19
Caddy 2009.02.19. 06:18:31
Zsömlevajazás közben az jutott eszembe, hogy azt mindig tudjuk, hogy mikor van vége.
Pasi mennyire aljas, még elviszi kirándulni, meg megdugja,holott már másik mókus ugrál az ágyon.
(Kedves posztíró,ha egyszer írod le, akkor is érteni fogjuk.)
Legjobb mondat:
"Nem szóltunk egymáshoz nagyon." Hm.
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol) 2009.02.19. 06:18:52
Stupidella 2009.02.19. 06:19:04
elmoro 2009.02.19. 06:20:57
olvastátok? asszem ez nem az én csajom. se nem a fülbevalóm. meg maszatos is az egész, áhh, le kéne feküdni
Caddy 2009.02.19. 06:25:24
Feküdj le, mi tart vissza?
@Stupidella: mindig az a legnagyobb megrázkódtatás, ami éppen most van. :)
Lunatica 2009.02.19. 06:26:07
dr. gernika 2009.02.19. 06:27:46
Köszi!!
"persze elcsattant egy csók is"
Jajjj...
MPG, mert belement a búcsúszexbe úgy, hogy addigra már megcsalta. Ennyit arról, hogy a csaj mellett nem tud ismerkedni. Fúj, vascső neki.
Kedves posztíró, ne tartsd vele a kapcsolatot, azért nem vagy túl rajta fél éve! Hiába hajtogatod, hogy csak egy ember, nem férfi már, azért mégis benned maradt, nem hagy továbblépni. Radír, nővérre hallgatni, az egyetem pedig elég jó helyszín az egyéb élmények begyűjtésére.
Minden jót!
Stupidella 2009.02.19. 06:28:56
Caddy 2009.02.19. 06:30:49
Hogy vagy? Mi volt tegnap, nem volt olyan nagyon rossz?
@gernika a hó alól: még a hó alatt? :)
www.youtube.com/watch?v=8v9yUVgrmPY
Lunatica 2009.02.19. 06:34:45
Amúgy unalmas,semmi kihívás se nincsbenne:D
dr. gernika 2009.02.19. 06:49:50
2009.02.19. 07:45:21
Na ne már, hogy ez a 30 éves dilidoki megalázása után még valamit is a haragon meg undoron keresztül még érezzen!!!! Nem szóba állni vele! Szemétláda, és csak súlyosbítja, hogy orvos!!! Úgyhogy vascső ennek a MPG-nek, és ébresztő a csajnak, hogy ez akkor is hazudik, ha kérdez!!!
"Másnap kaptam egy smst: "Miért éreznéd magad kevesebbnek egy fülbevaló miatt?"(na vajon miért????)"
Merthogy ha szakember és ekkora fasz, hogy ezt vette le, csak mutatja, hogy még van pofája a másikban lelkiismeret furdalást okozni??? Barom...
Uff. Ez a fickó felhúzott, jól meg tudnám agyalni.
kiraaaaa 2009.02.19. 07:46:04
Tudta, hogy vége, akkor minek ment fel még a dokihoz?És ha már felment, mért érzi mocskosnak magát?Tudta,hogy az egész csak viszony, annak meg vannak szabályai.
Ha már "megint naivnak" érzi magát, akkor ideje felnőni.
(NA ma is nagyon okos vagyok! :) )
kiraaaaa 2009.02.19. 07:48:47
@Letícia: nagyon sok kókler van a dilidokik közt is, mint mindenhol máshol....:)
@gernika a jég alól: hol a csudában laksz? Alaszkában?:)
2009.02.19. 07:53:18
Borsószem 2009.02.19. 07:54:26
(Akinek van ideje,írjon már egy posztot az off-ba, hogy mik a tiltott kifejezések.)
Amúgy a posztíró, nagyon laza volt és higgadt, sokkal érettebben viselkedett, mint a pasi, a sírás még belefér.
Miután Doktor úr kimondta, hogy vége, talán nem kellett volna még felmenni hozzá, de akkor a posztíró talán sosem tudja meg a másik lányt, mi pedig szegényebbek leszünk ezzel a gyöngyszemmel: "mond meg a lánynak hogy a végét is megtaláltam"!
Le a kalappal!
Borsószem 2009.02.19. 07:56:09
kiraaaaa 2009.02.19. 07:56:15
2009.02.19. 07:56:43
kiraaaaa 2009.02.19. 07:57:16
2009.02.19. 07:58:48
Borsószem 2009.02.19. 07:59:11
Nekem még védjegyem sincs. Olyan szerencsétlen vagyok...
@KIRA-az új:))))): Az ilyen lógós szarok huncutok ám, tudom, én is ilyeneket hordok. (Mielőtt bárki kombinálni kezdene, sosem kezdtem még dilidokival! :D)
2009.02.19. 08:00:05
2009.02.19. 08:01:23
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.02.19. 08:05:57
@Stupidella:
Vannak monogám pasik is, bár ritkák. És lúzerek :) De legalábbis illúzionisták :P
Ez a takarófixáció elég szürrealisztikus. Ugye végig azt simogatta, aztán vissza se kapta.
Illatok... Hát igen... Ismerős...
Na ennyi mára, délelőtt internettávolban, este gyertek Round Nine-ra, jó buli lesz! Könyvtárklub, Astoria, fél tíz (= 'round nine :P )
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:08:33
2009.02.19. 08:08:54
Posztíró a fülbvalós kiscsajnak (najó, leheth fiúka volt, dilinyósoknál nem lehet tudni..) sookal tartozik. Nélküle Mr.Dilinyós még mindig piedesztán trónolna.
Megyek alunni, hosszú volt a nap:)
mashbp 2009.02.19. 08:17:06
Jó reggelt!
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:27:47
Nem egy egyedi sztorit írt le, nincs benne semmi érdekes, meglepődni meg végképp nem kell és sirnákozni, ha jó ideje olvassa ezt a szart.
Továbbá az is gyanus, hogy a történet végefelé valamiféle művészi vénát is fellibbent.
Faszom...
Caddy 2009.02.19. 08:27:49
Így legalább volt búcsúszex az úgyis mindig kérdés. :D
Jó reggelt a későn érkezőknek. :) Láttátok az első három kommentet? :)
Muha 2009.02.19. 08:30:43
No elis olvasom. Aztán majd jól bekommentelek ide, izibe.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:31:25
Muha 2009.02.19. 08:34:34
Caddy 2009.02.19. 08:35:18
@Bruce X Campbell ~ O.F.F.: annyira aktívak, nem is értem. :D
Muha 2009.02.19. 08:35:31
Muha 2009.02.19. 08:36:50
Akkorát röhögtem baszki, mikor megláttam, hogy mindenki rástartolt az első helyre. Elképzeltem hogy 5:58kor már mindenki pizsiben kávéval cigivel nyomja az F5-öt, mintha muszály lenne. Meg mással voltam elfoglalva.
shopgirl · http://shopgirlmeans.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:37:57
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:39:55
Amelyik egyetemista lány D kosarakkal rendelkezik, azzal lehet még tárgylani.
indapass90210 2009.02.19. 08:45:52
Gumit ki vette? Szerintem a posztoló nem pakolt a teszkóban, ellenben a fülbevalós igen!
dr. gernika 2009.02.19. 08:49:32
dr. gernika 2009.02.19. 08:50:07
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:53:35
NickyOnline 2009.02.19. 08:53:48
Lamond 2009.02.19. 08:54:51
TBal 2009.02.19. 08:55:54
NickyOnline 2009.02.19. 08:56:19
NickyOnline 2009.02.19. 08:57:01
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 08:57:54
Caddy 2009.02.19. 08:58:01
Caddy 2009.02.19. 08:59:51
@NickyOnline: ez nekem is eszembe jutott.
TBal 2009.02.19. 09:03:45
Caddy 2009.02.19. 09:08:01
dr. gernika 2009.02.19. 09:10:59
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:14:38
TBal 2009.02.19. 09:14:45
Nekem az irány nem tetszik, kicsit sültgalambvárás-fílingje van a "jön egy lovag" dolognak.
NickyOnline 2009.02.19. 09:14:58
NickyOnline 2009.02.19. 09:16:49
Muha 2009.02.19. 09:17:30
kávéfőző 2009.02.19. 09:18:33
A pasik ilyenkor csak magukat sajnálják, hogy milyen nehéz szituáción kell szegényeknek keresztülmenniük.
A cuccok vissza nem adása is tipikusnak mondható.
Meg milyen genyaság elvinni a posztírót autóval jó messzire szakítani...
De legalább a fülbevalót megtalálta, így nem epekedett hiába.
No, nincs új a nap alatt:-)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:18:58
- Nem baj kislanyom, vedd elo a fiokbol a TAKAREK-SZOVET-KEZET!
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:20:09
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 09:20:13
Ez nekem is tetszik, minta ezt mondanád: Azért mert jól laktam, nem tudok többet enni.... hihi.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:22:43
TBal 2009.02.19. 09:23:21
A BB-ben azért kellett az IQ is hozzá, hogy folyton felbukkanjon...
kzol 2009.02.19. 09:25:53
Én azt mondom, hogy az ilyen nőt jól szájba kéne baszni. Vascsővel. Többször.
kávéfőző 2009.02.19. 09:26:24
Anno én sem kaptam vissza cuccokat, ugyan engem dobtak.
Képzeld el, milyen érzés, ha éppen dobtak, és ahelyett, hogy elmennél sebeket nyalogatni, még ülhetsz szépen az autóban, hogy visszaszállítsanak a világ végéről.
Blogerovac 2009.02.19. 09:26:54
kávéfőző 2009.02.19. 09:27:52
NickyOnline 2009.02.19. 09:29:34
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 09:30:57
TBal 2009.02.19. 09:31:38
2009.02.19. 09:31:55
Van valakinek egy felesleges, nem túl kiszöszösödött fajta?
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 09:32:10
Én 30 éves pszichiáter, Ő 21 éves egyetemista. Nagyon nem kellett megdolgozni érte, de kezdte belopni magát a szívembe, a szex is jó volt. Nyaraltunk is együtt, mindent megtettem érte, furikáztam ide-oda, kirándulni vittem. Azon a bizonyos napon is el akartam vinni egy faluba, de amikor találkoztunk már nem volt a régi önmaga, magába fordult, és szakított velem. Azóta Csernushoz járok, és a takaróját sem adtam vissza. A fülbevalót meg sem találta.
Bocs, még csak most kezdtem el a kávémat kortyolgatni...
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:32:49
tatamin 2009.02.19. 09:33:01
TBal 2009.02.19. 09:33:09
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:33:50
@Bunny86: Erre nincs bocsanat.
NickyOnline 2009.02.19. 09:35:02
Caddy 2009.02.19. 09:37:13
@Szelid sunmalac: szia sün. Tegnap nagyon kerestél, aztán mi lett? Most akarsz valamit, vagy sem? :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 09:38:11
Ukulele · http://azisbaj.blog.hu/ 2009.02.19. 09:42:44
Muha 2009.02.19. 09:44:30
Stupidella 2009.02.19. 09:47:40
Hosszú távon ők is megtörnek és behódolnak a természet erejének :)
Muha 2009.02.19. 09:49:45
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:50:17
bzzzzz 2009.02.19. 09:53:13
Dövan marhasága volt anno,szerinte ezek fontos momentumok, aztán apcsika megfejelte mindezt azzal, hogy volt-e katona (mert ő csak olyannal, aki volt)
Caddy 2009.02.19. 09:53:59
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 09:54:09
Szelid sunmalac 2009.02.19. 09:55:31
jtrencsenyi 2009.02.19. 09:57:13
@Stupidella: aztán ugye vannak azok a nők, akik belefutottak az életük során néhány tahóba és megkeseredvén nem tudják elképzelni azt, hogy nem minden pasi MPG. :)
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 09:57:24
Rebelde 2009.02.19. 09:57:25
a fülbevaló a pasié volt és örüljön, hogy megszabadult tőle, a bucsuszex meg úgy marhaság, ahogy van
Caddy 2009.02.19. 09:57:49
bzzzzz 2009.02.19. 09:59:42
ugyanmár.
Na mégegyszer:
Dövan szerint, ha a csaj a tescoban a pénztárnál csak áll és néz, és nem pakol a szatyorba az gáz.
A gumis cucc, azthiszem kfk egyik fake posztjából lett (Édes Anna átirat)
Apcsika meg katonákra gerjedt.
Így már világos?
:)
Caddy 2009.02.19. 09:59:55
Muha 2009.02.19. 09:59:56
TBal 2009.02.19. 10:01:09
A páromnak is egy ideálja, és kesereg, hogy folyton buzit játszik... :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:01:30
Egy aranyos kis játék:
invitel.hu/ipolyvolgye/titkosvagyak.htm
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:01:40
@Caddy: Az ajandek az teljesen mas dolog. Az AJANDEK es a masike attol a pillanattol, hogy megkapta. Mellesleg en ugy veszek ajandekot, hogy az NEKI jo. Mi a fraszt kezdjek egy melltartoval pl.
kávéfőző 2009.02.19. 10:01:47
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:03:49
TBal 2009.02.19. 10:03:59
Ez már olyan, mint a "küldök egy SMS-t" (azaz, küldök egy rövid üzenetküldést)
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:04:38
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:05:27
Muha 2009.02.19. 10:06:04
TBal 2009.02.19. 10:06:16
NickyOnline 2009.02.19. 10:07:08
Egyébként a takaró szerintem nem ajándék volt, egyszerűen csak ott maradt, ezért nem kellene bántani a posztírót. Vagy ti takarót adtok szerelmi ajádékként? :)
FlybyWire 2009.02.19. 10:08:10
Csak annyit szeretnék mondani, hogy MPG
és hogy én még mindig, sőt azt hiszem, most már tényleg igazán... nem mondom ki, mi vagyok :))
Miért félünk ezt kimondani? Sz betűs szó, de nem 4 betű :P
Caddy 2009.02.19. 10:08:41
Rebelde 2009.02.19. 10:09:00
tényleg? mégis mi a jó benne?
Bert Sels 2009.02.19. 10:09:20
Szeretnék érvelni az „elcsattant a csók” kifejezés ellen, melyet ezen blog hatására, egymástól átvéve kötelezően használtok. Kedves hölgyem te szívesen csókolóznál olyannal, akinek csattan a csókja mint Brezsnyevnek???? Ha igen használd bátran!
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:09:26
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:09:51
TBal 2009.02.19. 10:10:20
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:11:28
Caddy 2009.02.19. 10:11:33
Rebelde 2009.02.19. 10:11:51
ez mekkora vakítás?!
FlybyWire 2009.02.19. 10:14:04
Hát ez k.vára nagy mellé volt, drága baátom :)
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:14:12
Személy szerint nekem problémát okoz lapátra tétel után bárminemű kellemest is művelni az akkor már ex partnerrel. Pedig régen ez még nem így volt, volt részem benne, de Caddy féle reménykedés volt a részemről... aztán a búcsú szexet követte még vagy 5-6...:P :DDD
Rebelde 2009.02.19. 10:14:19
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:14:20
FlybyWire 2009.02.19. 10:15:54
De mivel látszik, hogy új vagy, segítek: néhány hete megtaláltam a világ legjobb nőjét, aki hihetetlenül okos és normális is, és valamilyen teljesen irracionális térháborgás nyomán úgy tűnik, hogy én kellek neki...
Szerintem nem teljesen normális, de nem bánom, sőt :)
Muha 2009.02.19. 10:16:22
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:17:00
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:18:11
NickyOnline 2009.02.19. 10:18:33
FlybyWire 2009.02.19. 10:18:33
kávéfőző 2009.02.19. 10:19:20
FlybyWire 2009.02.19. 10:19:33
A mai napig nem értem és nem tudom hovatenni a dolgot, mindamellett: Geronimooooo :)
TBal 2009.02.19. 10:20:24
Hát, talán máshogy csinálja az ember... ez az utolsó, valószínűleg, tehát ne egy gyors, összecsapott valami legyen, hanem jobban figyeljen rá oda az ember, mert nem lesz több.
Mi a jó benne?
Szerintem egyénileg változik, hogy mi a jó a szexben - van, akinek csak akkor jó, ha a párral együtt van az ember, van, aki a szexet önmagában, mint kölcsönös örömszerzési tevékenységet is értékeli. a búcsúszex kifejezheti azt is (a minősége pl.), hogy "Ugyan a jövőt másképp, nem egymás mellett képzeljük el, de azért fontos vagy nekem, és szeretném, hogy boldog legyél". Ezt szeretkezés nyelvén is el lehet mondani.
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:22:22
1. egyik fél még szeret/szerelmes
2. egyik fél sem szereti/vonzódik már a másikhoz.
Az első esetben aki még szeret, annak eléggé össze lehet törni a szívét, hiszen alapjáraton senki sem szereti, ha kiteszik a szűrét... így nem biztos, h ezek után a szexet választja az elbujdosás és magányos sírás helyett.
A második esetben, ha úgysem érzel iránta vágyat, csak úgy vagytok, akkor nem hiszem, hogy annyira jó lesz a szex, akkor már inkább egy idegennel...:D
Caddy 2009.02.19. 10:22:23
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:22:33
@FlyByWire: Errol beszelek!
Kham 2009.02.19. 10:22:53
kávéfőző 2009.02.19. 10:23:40
kávéfőző 2009.02.19. 10:24:58
Bert Sels 2009.02.19. 10:26:01
aki az elcsattant köcsögséget hasznalja az egy sikertelen agyilag alultáplált hulyegyerek.
fogjunk össze és közösítsük ki a csattogva csókolozó majmokat.
Caddy 2009.02.19. 10:26:07
Értem amit mondasz, el is tudom fogadni, csak ez olyan mintha a kapcsolatban nem nyújtottad volna a 100%ot. Szerintem ezt is csak teljes erőbedobással lehet csinálni, pont ettől lesz jó. És pont emiatt nem értem a búcsúszex értelmét, mert az már nem teljes.
Stupidella 2009.02.19. 10:26:23
Már az is baj, ha elfogadtam a pasikat olyannak, amilyenek, s olyannak szeretem őket, amilyenek? :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:26:29
@Caddy: Jaaa....ha van masik.
FlybyWire 2009.02.19. 10:26:29
Nekem is volt tavaly ősszel, szakítás után kb 2 hónappal egy olyan 1-2 hetes időszakom, mikor annak ellenére majdnem "összeakadtam" az exemmel, hogy biztos voltam benne, már nem ő kell nekem. Csak a szerencse tette, hogy meghiúsult.
Azóta pedig szerencsére már teljesen túlvagyok rajta, sőt éppen másvalakivel kezd komolyra fordulni a dolog :)
De mondom, még a legeltökéltebb, legkeményebb elhatározások is meginoghatnak!
Stupidella 2009.02.19. 10:27:37
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:27:57
Caddy 2009.02.19. 10:29:46
Köszönöm.
Frigyesur (törölt) 2009.02.19. 10:31:05
De ezt nem vitaalapnak szantam, mert mennem kell. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:31:09
Örülök, ha így érzed, hogy találtál egy normálisnak mondható nőt.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:32:49
@FlyByWire: Az ingas mindig sajat dontes.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:32:54
Cukros_Mázas 2009.02.19. 10:33:58
Dorian 2009.02.19. 10:34:28
Nagyon jó az írás, ha nem érezném át ennyire, biztos benyögném, hogy "menj egy pszichológushoz" De nem teszem.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:34:47
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:36:23
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 10:36:57
Dorian 2009.02.19. 10:37:52
Hát azért :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:38:33
bagolybagoly 2009.02.19. 10:39:55
kávéfőző 2009.02.19. 10:40:09
De ahol van szerelmes fél, meg megcsaló, lelépő fél, ott nem tartom elegánsnak a "használatot".
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 10:41:42
a faszi meg pszichlogikás, mit vártunk től, majd nem egy abszurd szituációt teremtve fog szakítani?
ennél már csak egy esküvő vagy egy temetés lett volna talán adekváttabb megágyazás a koccantáshoz.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:42:05
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:42:33
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:43:17
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 10:43:45
a "nem akarlak bántani'" is jó (jelen idővel)
kb. a "kihasználhatnám, hogy belém vagy zúgva, de kurva rendes vagyok" jelentéssel bír.
aki meg "legyünk barátok"-at mond, annak egyszer már tényleg elsütöm az "oké. dugunk?" válszat.
Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2009.02.19. 10:45:37
Muha 2009.02.19. 10:45:41
kávéfőző 2009.02.19. 10:45:45
TBal 2009.02.19. 10:45:48
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:46:10
bagolybagoly 2009.02.19. 10:46:20
Igen malackam vannak ennek árnyalatai. jelenleg egy megcsalás csomagolása volt ez a mondot, amit azért megbántás nélül nem igazán lehet elképzelni. (vagy szűkagyú díszmacsonak kell lenni hozzá)
... illetve volt itt régebben egy Tiduj nick, aki megosztatta velünk, hoyg a drága párja nem szórakozásból(!) csalta folyamatosan.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:46:53
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:46:57
SciNu 2009.02.19. 10:47:30
ROTFLOL. Ilyen hülye nőt... XD Nem igazán sajnálom (MEGINT)
A MPG-ző nőknek meg: növesszenek agyat és próbálják azt IS használni, akkor talán észreveszik ha faroktarisznyának használnák csak őket. Ha sokadszorra is ugyanúgy járnak akkor mégis ki a hibás?
kávéfőző 2009.02.19. 10:47:51
De ez így van jól - hogy valami rettentően eredetit is mondjak.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:48:40
kávéfőző 2009.02.19. 10:50:32
NickyOnline 2009.02.19. 10:51:00
Muha 2009.02.19. 10:51:54
bagolybagoly 2009.02.19. 10:52:16
Hát célja vagy nem. Aért az is furcsán hangzana, hogy nem célom az öngyilkosság, csak megkostóltam a ciánt.
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:52:41
TBal 2009.02.19. 10:52:54
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 10:53:22
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 10:53:39
Cukros_Mázas 2009.02.19. 10:54:29
NickyOnline 2009.02.19. 10:56:14
TBal 2009.02.19. 10:56:26
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:57:02
TBal 2009.02.19. 10:57:13
TBal 2009.02.19. 10:58:26
Szelid sunmalac 2009.02.19. 10:58:55
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 10:59:04
TBal 2009.02.19. 10:59:11
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:02:24
TBal 2009.02.19. 11:02:27
johevi 2009.02.19. 11:02:38
vázkulcs 2009.02.19. 11:02:54
Előtte néhány órával a pasi megmondja szakítani akar, mert nem tud másokkal ismerkedni !!!, a csaj sírva fakad, aztán a srác a nagy vigasztalásban azt gondolja, miért ne dugnám meg még egyszer ha itt a lehetőség, a csaj persze lefekszik vele, talál egy idegen fülbevalót az ágyban, és ettől sírva fakad, megint, és egy világ omlik össze benne. Nők vazze. :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 11:04:08
szigorúan R-rel :)
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:04:17
énmondom 2009.02.19. 11:04:43
Nem értem a fentiek tükrében a lány miért van így kiakadva. Egy szex és más semmi kapcsolat nem szerelem, az egy nagy semmi, miért ne feküdhetne le a férfi mással is? Ez láthatóan nem volt egy komoly kapcsolat, a lánynak nyilván imponált, hogy pszichiáter az illető és nem tudta helyén kezelni a dolgokat. A hűséghez ennél sokkal több kell!
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:04:55
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:05:06
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:05:28
TBal 2009.02.19. 11:05:49
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:06:48
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:08:03
Caddy 2009.02.19. 11:09:04
Nyilván nem lehet folyamatosan hozni a 100%-ot, de erre ugyanúgy megvan a búcsúszexnél is az esély. Miért pont akkor működne tökéletesen?
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:09:57
Azert az nem piskota. Jol megerosodtel.
Borsószem 2009.02.19. 11:11:46
Muha 2009.02.19. 11:12:28
gonoszpok · http://gonoszpok.blog.hu 2009.02.19. 11:12:34
Muha 2009.02.19. 11:13:00
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:14:04
Borsószem 2009.02.19. 11:14:10
TBal 2009.02.19. 11:14:50
By the way, szerintem az apukák sem azért nem dugják meg a lányaikat, mert nem vonzódnak hozzájuk. Szerintem nagyon is vonzódnak, csak vonzódnak olyanhoz-olyanokhoz is, akik legálisak. és akikkel kölcsönös a vonzalom.
(Kíváncsi vagyok ezzel kapcsolatban a véleményekre)
Muha 2009.02.19. 11:16:43
Borsószem 2009.02.19. 11:17:26
Snowmass 2009.02.19. 11:17:36
most nem azért, de mégis mire lehet egy fülbevalót _használni_?
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:18:39
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:19:15
NickyOnline 2009.02.19. 11:21:22
Borsószem 2009.02.19. 11:22:30
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 11:24:05
azok az apukák többnyire nem vonzódnak a lányukhoz, akik a szükséglet-piramis felső fertályához vannak közelebb.
minél inkább előtérbe kerülnek az ösztönök, annél inkább fennáll a lehetőség.
(bár az érdekes bizonyítási kísérlet lenne, hogy a gazdagok/okosak vajon csak jól el tudják simítani az ilyen ügyeket, vagy tényleg igaz, amit mondtam? :)
Borsószem 2009.02.19. 11:26:34
(Maslow? :DDD)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:26:51
mennyi idős ?
kávéfőző 2009.02.19. 11:27:32
Borsószem 2009.02.19. 11:28:40
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:29:56
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:31:15
NickyOnline 2009.02.19. 11:31:37
Borsószem 2009.02.19. 11:31:40
TBal 2009.02.19. 11:33:38
XCat 2009.02.19. 11:34:20
Ez egy undorító megjegyzés volt.
puncs 2009.02.19. 11:34:38
Az nem derül ki, h valójában milyen kapcsolatban is voltak (szolid együtt lötyögésecske, időtöltés, deathproof partnership). Mindenesetre a vége után ez a "Másnap kaptam egy smst: "Miért éreznéd magad kevesebbnek egy fülbevaló miatt?" (na vajon miért????)" - ez egy elég gerinctelen fazonra utal; mint egy idióta a pirosnál, aki dudál, m be akart furakodni eléd, kicsit ignorálod, majd mikor idegesít, m még mindig vörös fejjel nyomja a dudáját, az ablakod leereszted, kihajolsz, bekopogsz neki, h "mi a csöcs kicsi pöcs", akkor értetlenül néz, mintha mi sem történt volna = pöcs ;)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:34:53
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:34:59
TBal 2009.02.19. 11:36:13
Ez kb. olyan, hogy olyasmiért akarsz megverni valakit, mert pl. kék a szeme, esetleg azért, mert nem hajlandó azt hazudni, hogy barna.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:36:24
Lui_78 2009.02.19. 11:37:00
Tehát aki nem baszta még meg a gyerekét, az kussoljon mert nem tud rendes véleményt mondani.
Ehehhe.
:)
Borsószem 2009.02.19. 11:37:03
Ne tégy úgy, mintha most kezdtél volna kommentelni, és nem tudnád pontosan, hogy néha idetéved egy-két hülye, vagy olyan, aki provokálni akar.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:37:31
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:38:19
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:38:57
mert egyszerűen butaság azért
Lui_78 2009.02.19. 11:39:04
Snowmass 2009.02.19. 11:39:30
XCat 2009.02.19. 11:40:21
És ügyelj a lányodra. :)
puncs 2009.02.19. 11:42:16
Snowmass 2009.02.19. 11:42:24
Stupidella 2009.02.19. 11:42:24
ezt már én is akartam kérdezni, csak reggel 6-kor még korán volt :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:42:30
@CatMother: Szarok az izelitore. Tudom, hogy letezik, de ha rajtam mulna, csondes kis zart helyen leteznenek.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:44:07
TBal 2009.02.19. 11:44:12
@Szelid sunmalac: Te leszel a legjobban meglepődve... láttad-e az Amerikai szépséget? Emlékszel-e, hogy mi derül ki ott a végén a lány szigorúan rendpárti, konzervatív apukájáról?
NickyOnline 2009.02.19. 11:44:12
2009.02.19. 11:45:42
A sotetseg serege nem felejt... Visszaterunk.... Klatuuu Nerada Nikto !
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:46:05
XCat 2009.02.19. 11:46:05
Ezt szeretitek, nem? :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:46:15
@TBal: Az bazmeg, hogy beteg allat, mint te? Vagy hogy ez egy normalis hozzaallas, hogy te ugy gondolod, hogy osztonbol mindenki dugna a sajat lanyat?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 11:46:29
Muha 2009.02.19. 11:46:43
-Professzor úr. Igaz, hogy ön veri a feleségét?
-Nem. Nem igaz. Nem vagyok professzor.
:D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:46:52
Muha 2009.02.19. 11:48:14
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:48:16
Más lányát ??
Én igenis ösztönileg dugnám az apósom lányát !
Sőt, ma este tutira engedek is ezen ösztöneimnek :-P
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:48:50
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:49:03
@Bunny86: Esetleg nem csak az egyhaz miatt halt ki, hanem a verfertozes miatt??? Mellesleg ezt nem tudom honnan szedted. A ferfi-fiu (nem apa-fia vagy apa-lanya) kapcsolat volt elterjedt. Meg sok mas is, de az apa-fiu kapcsolat semmikepp. Hulyesegeket ne irjunk, jo?
TBal 2009.02.19. 11:49:19
Nem hinném, hogy betegség. Szerintem csak tabu erről beszélni - minél szegényebb rétegek felé nézel, annál gyakoribb a saját gyerek megerőszakolása. A szegényebbek talán aberráltabbak? Genetikailag?
Milgram-kísérlet mond bárkinek valamit?
Ha választani kell, inkább leszek vonuló buzi, mint az őket dobáló emberek egyike.
Ha csak eközül a kettő közül kéne választani, te vajon melyiket választanád?
2009.02.19. 11:49:33
Nem ertem az egeszet. Ha szigoruan csak szex, akkor miert baj, hogy kozben keresett valakit, aki nem csak erre kell? Raadasul... mennyi ido alatt? Egy hetig tarott ez, vagy tiz evig?
Mafla fruska, majd felno :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:50:37
Borsószem 2009.02.19. 11:51:07
Amúgy akkor már én is hozzászólnék érdemben a vitához.
Az állatoknál is csak addig működik az utód ösztönös óvása, gondozása, míg az állat tudja, hogy a másik 'utód'. Rajta van az alom szaga, vagy mittomén. Inkább nem is ösztönnek nevezném, csupán a falka fennmaradása parancsának, mintegy alacsonyabb szintű társadalmi nyomásnak.
Sajnos létezhet ilyen ösztön, ezért hallhatunk néha ilyen történeteket. Azt ösztönösen látod/érzed, hogy egy szép, fiatal lány, de azt nem biztos, hogy tudod, érzed, hogy a lányod. Ha előzetes tudáson múlik, hogy nem dugod meg, már nem nevezhető ösztönnek. Hogy kevésbé kisebbségi és aktuál példát hozzak, annál szofisztikáltabbat, Oidipusz.
Viszont ezzel az ösztön-szemléletel nagyon sokmindenki nagyon sokminden alól felmenthető lenne, ezért nem szeretem. Mint a szerelemben kémiázást se. Atttól ember az ember, hogy több az ösztöneinél.
TBal 2009.02.19. 11:51:40
Szelid sunmalac 2009.02.19. 11:51:43
Snowmass 2009.02.19. 11:53:02
egy beszari alak lehet
:D
2009.02.19. 11:53:32
A szabadsag nem azt jelenti, hogy azt teszel amit akarsz, hanem azt, hogy nem kell megtenned amit nem akarsz.
TBal 2009.02.19. 11:54:20
Azt én sem mondtam, hogy a lány megdugása nem egy elítélendő, büntetendő cselekedet. Én azt mondom, hogy ha az emberben ilyen ösztön van, akkor köteles neki ellenállni. Ha ezt nem teszi meg, megérdemli a büntetést. DE: az ösztön léte önmagában nem büntetendő, mivel arról az ember nem tehet. Szerintem.
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:55:03
Nekem ez elég magas már, előbb írod, h a ffi-fiú volt elterjedt, utána semmiképp?
By the way az ókor nem csak Rómában és Göröghonban volt, az Antiganét csak a sztori hátterében álló "mondavilág" miatt hoztam fel.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 11:55:17
A bölcs ember ismeri a korlátait. Te még azt sem tudod, hogy van neked olyan.
Mondhatnám, hogy nyald ki, de hát ez nálam nem érv egy vitában.
Ne csak vezény- és hívószavakra reagálj, hanem mondjuk értelmezni kellene tudni 3 mondatot összefüggésében is.
De inkább hagyjál békén, okés?
XCat 2009.02.19. 11:55:23
1. verzió; Apuci farkalja a kicsi lányt évekig, de tisztán jár, megüt egy elfogadható szintet az iskolában, nincsenek külsérelmi nyomok, a kutyának nem fog feltűnni. Gyerek felnő, és hasonlóan abberrált életmódot folytat majd, de látszólag normálisan.
2. verzió; Valakinek feltűnik, elviszik intézetbe, na ott nem apuci fogja farkalni, hanem mindenki más, akinek épp eszébe jut, a személyzettől a kis társaiig.
3. verzió; Elmenekül otthonról, intézetbe sem kerül, felszedi valami strici, és futtatja, és/vagy előbbutóbb eladják szervdonornak.
Más hirtelen nem jut eszembe, de gondolom ezeknek a különböző variációi.
NINCS megoldás. Ez egy ilyen világ.
Reménykedsz hogy nem kerülsz kapcsolatba ilyesmikkel, mást nem tudsz.
Borsószem 2009.02.19. 11:56:32
NickyOnline 2009.02.19. 11:56:37
@snowmass: :D
2009.02.19. 11:57:22
Az ember tobb az osztoneinel - a "kemia" kifejezes, amely valojaban bizonyos szemelyisegek kombinaciojanal keletkezo sajatos jelenseg, nem ugyanaz mint a "fizikai vonzalom", ami egyenlo az osztonnel...
Az ember szemelyisege nem csak az osztoneibol es erzelmeibol all, de ezek akkor is reszei... Se az erzelmeket, se az osztonoket nem dobhatjuk el anelkul, hogy onmagunkat elveszitenenk. Az intellektust sokaknak ennek ellenere sikerul :)
TBal 2009.02.19. 11:57:42
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:58:20
flymazs (törölt) 2009.02.19. 11:58:33
Nekem úgy tűnik, hogy csak szex-nek indult, de összejöttek.
XCat 2009.02.19. 11:58:39
Borsószem 2009.02.19. 11:58:44
4. Anyuci az első gyanús próbálkozásnál beadja a válókeresetet, viszi a kislányt, senki nem sérül, max apuci vágyai, aki ezentúl játszhat az ujjaival, fizetheti a gyerektartást, de láthatási joga nincs.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 11:58:51
XCat 2009.02.19. 11:59:10
Jól van, mosakodj.
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 11:59:56
Snowmass 2009.02.19. 12:00:02
Muha 2009.02.19. 12:00:16
TBal 2009.02.19. 12:00:30
Borsószem 2009.02.19. 12:01:02
A kémiázás divat ezen a blogon, és ált. "fizikai vonzalom" értelemben használják. :)
XCat 2009.02.19. 12:01:50
És ez még a jobbik eset, mert kislányról volt szó. Kisfiú is lehetne. :)
Muha 2009.02.19. 12:02:41
NickyOnline 2009.02.19. 12:03:10
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 12:03:52
az már mindegy, hogy fiú-e vagy lány.
a jövő pinája a segg :)
NickyOnline 2009.02.19. 12:04:40
bagolybagoly 2009.02.19. 12:05:06
Nem lehetne esetleg az ilyen apucikat börtönbe zárni, okolásul, hogy más hasonló apucik ne kerülhessenek gyerekek közelébe. Én hiszek benne, hogy felelős emberek, reménykedésnél többet is tehetnek.
Illetve egy normális társadalomban, hasonló eset után nem az áldozatot zárják be (intézetbe).
Snowmass 2009.02.19. 12:05:10
Borsószem 2009.02.19. 12:05:17
Amúgy nem tudtam, hogy szándékosan sarkítassz, azt hittem, reális lehetőségeket sorolunk.
XCat 2009.02.19. 12:06:15
Borsószem 2009.02.19. 12:06:21
2009.02.19. 12:06:43
szabad ember azt csinal, amit csinaltatnak vele, oda megy, ahova engedik, es azt gondol, amit szabad :)
Snowmass 2009.02.19. 12:07:24
TBal 2009.02.19. 12:07:51
flymazs (törölt) 2009.02.19. 12:08:00
XCat 2009.02.19. 12:08:10
XCat 2009.02.19. 12:08:52
2009.02.19. 12:09:47
Bocsasd meg nekem ha nem hiszem, hogy a vonzalom pusztan kemiabol all... Miutan kezdo kemikuskent kis hijan felrobbantottam a konyhaszekrenyt szilard raketauzemanyaggal. Egy kapcsolat nem ilyen robbanasszeru... csak neha igy er veget :)
Borsószem 2009.02.19. 12:10:12
TBal 2009.02.19. 12:10:23
puncs 2009.02.19. 12:11:02
mikor a buzik és a ripacsok egymást szapulják, akkor én otthon ülök, és tojok a fejükre, m tutti jobb dolgom van :D:D ha a buzi kimegy, és hirdeti, h meleg és ezt mindenki fogadja el, az ne csodálkozzon, h megdobálják - a neonácikat uígy megdobálják, mikor kimennek a kitörési kisérletet ünnepelni. Ilyen a társadalmi értékrend = kisebbség, aki az értékrendjét rá akarja erőltetni a többségre = ökörség, széllel szembe ne pisálj.
Viszont az apa-lánya vonalat szexel füszerezve felvetni, az nem szimplán tabu, hanem genetikai hulladék. Sajnos a napvilágra került történetek alapján, nem függ vagyoni helyzettől, iskolázottságtól. Ez egy aberáció. Aberáció már az, ha egy gyereket egy felnőtt megront...és kutya nem sajnálja azt, akit egy ilyen elkövetése után kiherélnek.
Egész jól mosdatot magad, de van egy kis probléma a kérdéseddel kapcsolatban, úgy kezded, h
"By the way, szerintem...", azután pedig egy reakciódban azt mondod:" Köszi szépen. Nem egyetértést várok, normális reakciót. fogalmam sincs, hogy lesz-e lányom, fogok-e hozzá vonzódni, vagy sem...". Tudod kevés dolgot tudunk előre az életben biztosan (halál), de azt tudjuk, h a gyerekünket nem fogjuk kívánni szexuálisan. Ez alap.
Szal ne csodálkozz, h szelet vetettél, és az aratott vihar magával ragad.
Btw, a teljes képhez hozzátartozik, h amennyiben a lányom közelébe kerül vmi kísértetéesen hasonlatosan ebben a témában sokat érdeklődő alak, akkor átmegyek rajta, mint tank a libaszaron.
(megjegyzem, h nem rólad beszéltem, hiszen nem is ismerlek ;))
Borsószem 2009.02.19. 12:11:04
2009.02.19. 12:12:06
Ne aggodj amiatt milyen egy jo ember. Csak legy az. (M.A.)
Muha 2009.02.19. 12:12:06
Amúgy elárulom, hogy gecijócsaj a hugom. Még olyan is van, hogy egy ágyból tévézünk. De eszembe nem jutna megdugni. egyszerűen nem tudok úgy tekinteni rá, mint nőre. Vér szerinti rokonokra nem tudom hogy lehet "úgy" tekinteni. dehát nem vagyunk egyformák.
XCat 2009.02.19. 12:12:20
Hogy ne az áldozatot zárjuk be.. miért, szerinted aki ilyenen átesett, abból lesz valaha normális ember?
Lehet hogy apucit is zaklatták gyerekkorban. Most akkor mocskos rhadék, vagy szegény áldozat?
Szóval összetett ez. :D
NickyOnline 2009.02.19. 12:12:37
@CatMother: hát semmi baj, csak nem értem, hogy miért kell így odakérdezni szegénynek. sajnos egy reális lehetőség, de mi ez most, extrák mesélése, hatásvadászat? vagy van valami más célod vele?
2009.02.19. 12:12:45
Keso... A tizenkettes horcsogkulonitmeny elindult borsot enni...
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:12:51
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 12:13:04
pedig a vonzalom kémiából áll (illetve ugye hormonokra épít, azokat meg kevéssé tudjuk az agyunkkal irányítani)
a vonzásnak _ellenállni_, vonzások között váltani és választani, az már észjáték.
bzzzzz 2009.02.19. 12:14:01
Lófaszt.
Már bocs.
Neonáci masírozásnál az össze mélymagyar kussol és otthonmarad, meg nézi a tévét és szörnyülködik. Ja, a buzikat könnyeb megverni.
Én kérek elnézést.
Hányok attól, amikor azt hallom, h "a buzik maguknak keresték a bajt".
Baromság.
NickyOnline 2009.02.19. 12:15:04
2009.02.19. 12:16:06
Az ilyen apa-lanya inkabb szolnak a hatalommal, bizalommal valo visszaelesrol - az egyik fel aligha van tisztaban, mit is veszit el. Egy gyerek ilyen helyzetbol nem tud menekulni, es kihez fordulna? (irony/on) A szereto, megerto csaladhoz? (irony/off)
Aqweren 2009.02.19. 12:17:03
1. tévhit: nem minden apuciban van meg ez az "ösztön" csak az aberráltakban, akiknél valami el lett kummantva gyerekkorukban (egész sor tudományág épül erre, pl. pszichológia).
2. tévhit: Ez a fajta aberráltság nem szociális helyzettől függ: gyermekbántalmazás, szexuális bűncselekmény minden olyan családban előfordulhat, ahol apuci aberrált...szal nem a szegényebb rétegek szokása ez kizárólag, ez csak egy vágyálom az értelmiségik körében akik nem akarják elhinni hogy "náluk is lehet ilyen".
3. tévhit: hogy nem történik semmi. Apuci kapásból megy a börtönbe ha kiderül, a gyereket azonnal kiemelik a családból (pláne ha anyuci tudott a dologról de a gyerek hibájának tartja - sajnos ilyen is van: anyuci annyira elvakult hogy komolyan azt hiszi hogy a 12 éves lánya kacérkodott a perverz aberrált apucival)
4. tévhit: Bár voltak/vannak esetek gyermekotthonokban, ahol szexuális erőszak éri a gyerekeket, ez sem mondható általánosnak, pláne nem a nevelők általi erőszak. Hogy harminc éve mi volt, az nem keverendő össze a mai állapotokkal.
A posztíró meg vegyen egy mély lélegzetet, nyugodjon meg, lépjen túl, és legyen boldog a tudattól hogy megúszta ennyivel a pasast - az ilyesmi sokkal rosszabb pl. egy házasságban.
Jameg üdv mindenkinek! :D
2009.02.19. 12:18:54
Ez csak a gyenge akaratu emberek hiszik el. A vonzalom a szemelyisegek, a korulmenyek es a biologia jateka. Igenis elkerulheto a "nem kellene, de nem tudok ellenalni" helyzet is...
bagolybagoly 2009.02.19. 12:19:35
1. Aki ilyet csinál az nem jófej közösségi ember
2. Akivel ez történik az végülis nem jár jól, egyáltalán (bármennyire szerednéd úgy látni kívülről)
3. akiknek ezek a jófej esetleg munkát adott, azok nélküle is túlélik valahogy, erre aztán kár hivatkozni
4. aki így visszaél a hatalmával valaki felett, az soha nem áldozat.
5. a gyerekkel is akkor teszünk a legjobbat, ha igyekszünk elültetni benne a hitet, hogy ilyet emberek nem tehetnek büntetlenül
Snowmass 2009.02.19. 12:20:50
De végülis tökmindegy.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:20:55
nem mondod komolyan, hogy abuzik árd akarnak erőltetni valamit ?
Mégis micsodát ?
TBal 2009.02.19. 12:21:43
A kérdésemmel Sánta Ferenc ötödik pecsét c. könyvére próbáltam hajazni. Ott az a kérdés, hogy ha KIZÁRÓLAG egy kegyetlen diktátor és az ő egyik rabszolgája közül választhatnál, akkor te hogy döntenél.
A sztoriban (nyilas időkben játszódik) egy ember mondja nagyon határozottan, hogy ő bizony rabszolga lenne. A többiek megkérdőjelezik... mire az ürge dúl-fúl, hogy meg merték kérdőjelezni a szavait, ezért feljelenti a többieket a nyilasoknál.
Bizony puncs, be kell vallanom, hogy nem tudom biztosan, hogy kívánni fogom-e ösztönileg a gyerekemet szexuálisan. Azt tudom, hogy ha kívánnám is, tudatos megerősítést nem fogok ennek adni. Szeretném, ha ösztönileg se vonzódnék hozzá.
flymazs (törölt) 2009.02.19. 12:21:45
Borsószem 2009.02.19. 12:21:52
NickyOnline 2009.02.19. 12:22:34
XCat 2009.02.19. 12:23:33
Tudod én is perverz vagyok kicsit (bevallottan), és egy időben kimondottan szórakoztatott, amikor elnéztem, hogy mindenki marhára megengedő, meg demokratikus, szabadelvű, meg akármi.. aztán ha szembetalálkozik azokkal a dolgokkal, amik ennek természetes következményei, akkor huhog, meg megbotránkozik, hogy hát ezt hogy lehet, ő sosem gondolta volna.
Mostanra már semmi szórakoztatót nem találok benne, egyszerűen elfogadtam, hogy ilyenek az emberek. De néha azért még vicces kirángatni a struccok fejét a homokból. :)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:23:57
Erőltetés, hogy a magyarnak mondott zsidóbérenc médiában tapsolnak annak, ki vállalja büszkén, hogy buzi és neked, mint az őket (mármint a médiát) fenntartó embernek EZT KELL NÉZNED!
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:24:27
Snowmass 2009.02.19. 12:25:03
bzzzzz 2009.02.19. 12:25:14
gratulálok a hozzászóláshoz.
2009.02.19. 12:25:15
A csatornakbol csattogva csicsergo csocsalok csamcsogasat csendes csicsikalasra cserelned?
NickyOnline 2009.02.19. 12:25:29
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:25:30
Ad 2. nem betegség.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 12:25:42
hát hogy a vonzalom a körülmények játéka lenne..körülmény esetleg az, hogy találkoztunk. és még mi? hogy hol? melyik városban? este, reggel?
én szeretnék hinni az első pillantás elektrosokkjában, és abban még vajmi kevés lehet benne a személyiségünkből..
az utána következő ismerkedés és _kapcsolat_ része a személyiségek megismerése, a még jelenlévő vonzalom mellett.
jó, akinek egy estés a személyisége, az viszonylag gyorsan kész van, hallelujah :)
XCat 2009.02.19. 12:27:59
TBal 2009.02.19. 12:28:23
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:29:01
Snowmass 2009.02.19. 12:29:07
2009.02.19. 12:29:34
Szabad orszag. Szabad a buziknak felvonulni, szabad buzinak lenni, szabad megmondani, hogy a tangaban motorhazteton vonaglo ferfi undorito. Ha az ilyen gyomorforgato jelenetek elmaradnanak, talan meg en is csatlakoznek a felvonulashoz. Nem a masokkal szembeni toleranciarol van szo? Ha ok melegek akarnak lenni, ok is toleraljak, hogy az alsogatyas felvonulas nem az Andrassy utra valo. En a horcsogpartiak felvonulasat tervezem jovo majusra - ketmillio horcsoggel es negymillio patkannyal... Bar az egerek es az urgek is biztositottak tamogatasukrol.
NickyOnline 2009.02.19. 12:29:42
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:30:10
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 12:30:14
Borsószem 2009.02.19. 12:30:34
(Engem meg kivégeznek a hörcsögök...)
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:30:53
És kurvára nincs más választás, hogyha a KÖZSZOLGÁLATI csatornákon is fellibben egy-két ilyen. A kereskedelmi csatornákat is mi tartjuk el végsősoron: megnézi az ember az ott leadott reklámokat, megveszi azt a telibevert árút és az a lóvé, ami a cég zsebébe megy, így vagy úgy megy tovább ezekhez a faszpörgettyű kereskedelmi csatornákhoz. Amivel kedvük szerint rendelkezhetnek: szerveznek újabb műsorokat, ahol a hikomat 'sztárok' magánéletéről és szexuális életéről hallhatok, felesleges és semmitmondó szappanopperákat gyártanak, és tesznek elém főműsoridőben. És még sorolhatnám.
Ami nem természetes, az nem normális. Ami nem normális az betegség.
Egyszerűsítve: fasz-pina, kulcs-zár. Egymásba illik a kettő, ettől működőképes. Ezen egyszerűen nincs mit magyarázni. Nem életképes.
bzzzzz 2009.02.19. 12:30:54
:DDD
2009.02.19. 12:31:15
Mindenrol a zsidok tehetnek. Meg a biciglistak.
XCat 2009.02.19. 12:31:43
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:31:45
Csak azt nem értem, aki undorodik ettől, miért nem tudja egy évben egyszer elkerülni az Andrássy utat, ha én képes vagyok rá ?
2009.02.19. 12:32:14
Kuldom az elsosegelycsomagot, kotszert es egy kupica JD-t, attol erore kapsz :)
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:32:21
XCat 2009.02.19. 12:33:00
Borsószem 2009.02.19. 12:33:16
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:33:22
Kurvára egyoldalú a szabadság. Én vagyoka szarszemét felforgató, ha kimerem nyitni a pofámat, neadjisten egy utcakövet odabaszok egy ilyen féreg fejéhez.
Ha ez a szabadság, akkor picsába az egésszel és lángoljon minden a faszba.
flymazs (törölt) 2009.02.19. 12:33:50
XCat 2009.02.19. 12:33:50
NickyOnline 2009.02.19. 12:34:16
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:34:43
Mibe telik neked elfogadni ?
Nem mész oda és kész.
Rengeteg olyan rendezvény van ahová még nem kell elmenned...
XCat 2009.02.19. 12:34:49
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 12:35:08
Tudod, hogy van a ker.tévén kívül is világ? Élnek ott is emberek?
Járjál színházba.
Akváriumod van? :)
2009.02.19. 12:36:11
Bár a szakítósszövege valóban arra utal, hogy pontosan tudta, hogy a lány többre vágyik, mint amit ő adni akar/tud. Szóval már nem tudom, mit gondoljak :)
XCat 2009.02.19. 12:36:16
Snowmass 2009.02.19. 12:40:59
Szóval tök zavaros ez az egész, ezért aztán a posztoló leülhet, elégtelen!
:)
Aqweren 2009.02.19. 12:41:56
Szal vsz nem az a hibás aki ilyenkor "nem veszi észre magát" hanem aki táplálja benne ezt a tévedését ahelyett hogy leállítaná a dolgot.
NickyOnline 2009.02.19. 12:42:04
Szelid sunmalac 2009.02.19. 12:42:12
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:42:38
Támaszd nekem alá, kérlek, az állításod, miért nem betegség? Teljesen normális szerinted? Miért?
És mégegyszer mondom, attól, hogy én óvom magam az ilyen hatásoktól, még nem kell kitenni mondjuk az X éves gyereket ilyen látványnak.
@rewind: Tudom, de sajnos nem tudja mindenki. Az mi feladatunk erről embereket meggyőzni, ráébreszteni dolgokra, más nézőpontot eléjük tárni.
Akváriumom volt, színházba nem járok, nem köt le.
Snowmass 2009.02.19. 12:43:03
2009.02.19. 12:43:41
Sugarzik beloled a gyulolet. Igy nem lehet megoldani egy problemat - ha tetszik, ha nem, vannak melegek. Talan ha tekintettel vagy rajuk, esetleg ok is tekintettel lesznek rad?
Snowmass 2009.02.19. 12:44:43
Szelid sunmalac 2009.02.19. 12:44:58
2009.02.19. 12:45:24
En sem.... Vilag alkoholistai, egyszerre uritsetek (poharatok) !
XCat 2009.02.19. 12:46:27
2009.02.19. 12:46:45
Persze. Bebizonyitottak, hogy jo. Valahagy ugy, ahogy az eroszak is jo. Megkerdeztek mindket felet errol a kerdesrol?
bzzzzz 2009.02.19. 12:46:56
Inkább nézze, hogyan dobál apuci kockakövet minden buzi fejéhez és magyarázd el, hogy csak jót tettél vele, mert beteg volt, továbbá remek lehetőség lesz arra is, hogy az emberi test anatómiájából a "hogyan néz ki egy szétfröccsent agy" c. részt is szemléltethesd.
Aztán menjetek templomba és hirdessétek a szeretetet.
Ámen.
NickyOnline 2009.02.19. 12:47:26
Borsószem 2009.02.19. 12:48:00
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:48:32
Még én legyek tekintettel egy abnormalitásra? Én legyek még toleráns és megértő? Faszomat, azt. ha buzi, akkor az a minimum, hogy otthon gubózzon be, fogja be a pofáját és senki ne tudjon róla. Esetleg kövessen el harakirit.
Másrészt rám sincsenek tekintettel, ha az én (és ti) általam pénzelt médiákban erre verik a nyálukat. És ne is legyenek rám tekintettel, nem várok ezektől semmit.
2009.02.19. 12:50:02
Amúgy meg a pasi sem volt korrekt. Ezzel meg: "Hiába mond, és ír nekem olyan dolgokat, amiért pár hónapja meghaltam volna. (költözzünk össze stb...)" - nagyon nem tudok mit kezdeni.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:50:40
Templomba nem járok, nem az én vallásom. Csinálja, aki rászorul.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 12:50:56
Másrészről én a gyerekemeit éppen úgy nem viszem ki buizfelvonulásra, mint Budapest Parádéra, vagy Gárdaavatásra sem, mert nem akarom kitenni ezek hatásainak... Hát nem egyszerű ?
a másik kérdésed:
"Támaszd nekem alá, kérlek, az állításod, miért nem betegség? Teljesen normális szerinted? Miért?"
Az az igazság, hogy neked kéne alátámasztani miért lenne betegség ?
Az ENSZ már régen levette (vagy 30 éve) a betegségek listájáról, azaz hivatalosan sem sem az. Gondolom mert nincs kórokozója, nem okoz kárt senkinek és semminek, nincs sértettje.
Másrészről igen... ritka, de attól még normális. Mint ha valaki balkezes, vagy mondjuk albínó. Ők sem tehetnek róla hogy azok.
Ja és hogy az állatvilágban is éppúgy szerepel, létezik a homoszexualitás. Ha jól emlékszem mintegy 400 (!) faj esetében vizsgálták és leltek homoszexualitásra, madaraktól kezdve egészen a főemlősökig mindenütt. Akkor meg miért az ember esetében volna "betegség". Ritka de tök természetes jelenség, ezt Kinsey óta tudjuk.
TBal 2009.02.19. 12:51:48
XCat 2009.02.19. 12:51:49
@bzzzzz: apucitól igazán szép és önfeláldozó dolog, hogy mindezt bevállalja, nem? Annál is inkább, mert apuci adójából fogják pótolni a felszedett kockakövet, és apucinak többet kell majd dolgoznia, hogy a kölyke ugyanazt megkapja, mint eddig (szintén az ő adójából).
Gondolkodjatok már összefüggésekben, az isten ültessen el benneteket. :D
Szelid sunmalac 2009.02.19. 12:53:18
@Lord Eatalott: Valahogy sejtettem. Persze senki nem gondolta komolyan, ugye?
@TBal: Nem kellett kimondanod, mert neked ez normalis.
Snowmass 2009.02.19. 12:53:22
Hakiborulabili,akkorénacsészétisdarabokratöröm 2009.02.19. 12:53:51
bzzzzz 2009.02.19. 12:54:17
ne haragudj, de nem bírom kihagyni:
Azért nem örülök, hogy kimész a melegfelvonulásra megnézni, mert nem vagy azon a szellemi, érettségi szinten, hogy felfogd normálisan.
peace.
:)
2009.02.19. 12:54:49
Bocs, de ha valaki rakos, vagy mozgasserult, zsido, vagy szemuveges, ne adj isten kek szemu... tunjon el, mert engem zavar? Ki fog valogatni? Az, hogy en nem hagyom, hogy masokat elszigeteljenek, alkalmasint azt is jelenti, hogy engem sem tudnak...
Mas kerdes, hogy nincs TV-m. Tehat nem fizetek egyik csatornanak sem. Van valasztasod. Minek nezed, ha nem tetszik a musor?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 12:55:04
Nekem se az ENSZ, se az EU, se más életképtelen hippibuzi brigád ne mondja meg, hogy az ami már az élet megjelenése óta életképtelen, az teljesen normális. Valóban, van rá rengeteg példa az állatvilágban is. Nem is tudnak szaporodni, nem is tudnak egy mintaszerű családot létrehozni, utódokat nemzeni. Mert nem arra lett teremtve.
NickyOnline 2009.02.19. 12:56:14
Muha 2009.02.19. 12:57:11
* fellélegeztem :) *
XCat 2009.02.19. 12:57:25
2009.02.19. 12:58:18
Szerintem a legtobb normalis meleg sem megy el a felvonulasra. Pont azert, amiert egy normalis no sem vonaglik tangaban egy feminista tuntetesen.
Az a felvonulas amire B.X.C. gondol, undorito. Azt kellene sugallni, pusztan mert mas szempontok alapjan valaszt szexpartnert, azert meg emberek, mint mi...
Hala istennek, hogy en az abszolut hatranyos kissebbseghez tartozom... Feher, hetero, ferfi.... Ideje lenne megalapitani a jozan esz partjat is...
Banxa - Changes 2009.02.19. 12:58:50
Baszki a másik posztban a csávó a kutyáját dugta mer' annak s7zűkebb lika van.Hát hejj! Passzolnám a témát, merő egyszerűséggel nem nyilvánítok véleményt.
On: Dugtak megcsalták szakítottak, kihevered csájé.Ami ne öl meg az erősebbé tesz(hogy én is dobjak egy okosat a végére) ^^
TBal 2009.02.19. 12:59:10
Snowmass 2009.02.19. 12:59:16
Amúgy sem szeretem, amikor hibást-hülyét kiáltanak az emberek. Szerintem egyszerűen nem ugyanazt akarták és várták ettől az egésztől és ennyi. A figura pedig tényleg nem korrekt, főleg az utólagos szövegek miatt, illetve alapból onnantól kezdve, hogy szembesül vele, hogy a másik esetleg mást és többet képzel az egészről, mint ahogyan ő gondolja, és szépen meghagyja az ilyen tévhitekben. Ez genyóság.
bzzzzz 2009.02.19. 12:59:56
perszehogy nem. Mint ahogy, bár kifejezetten kedvelem a gépzenét, nem megyek ki a Budapest Parádéra, de jó hogy van, azoknak, akik ezt szeretik.
Engem nem zavar :)
2009.02.19. 13:00:08
Uff ! Kiasom a harcibardot, rezboru kutya! Tancolo Horcsog, a nagy ogallala fonok nem felejt !
:D
bzzzzz 2009.02.19. 13:02:07
Ami késik..
:D
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:02:37
Nem tudnak szaprodoni és nem tudnak a te mintád szerinti családot létrehozni. Na zagschőn ! És akkor mi van ?
Ennek ellenére állandó az arányuk és léteznek.
Ha már teremtve lettek, akkor meg ... biztos volt ennek is oka, ha már a teremtésben hiszel.
Valójában semmi másról nem szól a korlátolt őrjöngésed, mint hogy teljesen hiányzik belőled és a többi dobálózó őrjöngőből a társadalmi együttéléshez alapvetően szükséges tolerancia minden iránt ami más, vagy kisebb. Képtelen vagy elviselni a létét. Pedig nem erőltet rád semmit, nem kell lemondanod semmiről mégis saját (agresszív) értékrendedet akarod ráerőltetni másokra. Hát ez az idő elmúlt.
és ne takarózz gyerekekkel, meg erkölccsel, meg teremtéssel, amikor a saját zsigeri indulatodat ecseteled. Mert ez gyáva dolog. Jellemhiba.
Vannak és joguk van létezni.
2009.02.19. 13:03:46
Másrészt a zavaros előadásmódja szerintem jól mutatja a káoszt, ami most benne van. De igazad van, a káosz a sarokban is káosz marad :)
NickyOnline 2009.02.19. 13:03:49
XCat 2009.02.19. 13:05:30
Snowmass 2009.02.19. 13:06:43
Snowmass 2009.02.19. 13:08:13
Borsószem 2009.02.19. 13:08:51
bagolybagoly 2009.02.19. 13:09:45
puncs 2009.02.19. 13:10:26
Viszont, ha folyton az orromba dörgöli vki az utcán, a tv-ben, a sajtóban, h már pedig meleg, és "please respect", plussz még a fél kurva várost is lezárják miattuk, meg dugulhatok vmi mellélutcában a melegben az autóm szaros légkondijával kettesben, akkor kurvára hátrányban érzem magam. Mi lenne, ha én is fognám az oldalbordám, bérelnék egy kamiont, lezáratnám vmelyik körutat, és onnan hirdetném, h milyen jó egészségesen szeexelni egy nővel v többel? Kurvára fölösleges, m még mindig arról van szó, h miként élem az én magánéletem. Az nem tartozik rád meg x-re, és y-ra...csakis rám+akivel élek.
Ha meg úgyis tudod, h vannak olyanok, akik ugranak az ilyen felvonulásokra mint bajkeverők, akkor ne csodálkozz, h dobálnak. Ezáltal csak azt éritek el, h akik eddig nem figyeltek, azok most azt mondják "na a hülye buzik...", szerintem ez sokkal gázabb, m a privát életetek már nem privát, és a politika vette át a szabadság helyét.
Ennyit a lerágott csontnak.
na csöcs
Muha 2009.02.19. 13:12:28
2009.02.19. 13:12:58
csak előbb-utóbb ők is belezavarodnak (hacsak nem direkt hagyta ott a fülbevalót... :)
NickyOnline 2009.02.19. 13:13:22
Muha 2009.02.19. 13:13:29
Birsiborsó!
Mi lesz az ebéd és adsz-e belölle?
puncs 2009.02.19. 13:14:16
ja, volt egy komment, ami a koreai Old boy c. filmet javasolta. Nézd meg. Nekem csak egyszer ment, és még1x nem nagyon kukkantanám meg, de absz témába vág.
Na ennyit az ösztönökről és a fordított ödipuszi helyzetekről.
Borsószem 2009.02.19. 13:15:27
bzzzzz 2009.02.19. 13:16:16
Ha meg úgyis tudod, hogy van egy csomó aberrált fasz, aki kislányokat-kisfiúkat erőszakol meg, és ha a gyerek copfjában kék szalag van, amire ezek ugranak, akkor ne tegyél kék szalagot a ygereked copfjába. Aztán lehet, idővel felbukkannak a nike ellenesek is, tehát ha nem akarsz bajt magadnak, ne vegyél nike-t hordj adidast.
Egyébként én úgy gondolom, hogy nem érdekel, ki mit hord, nike-t vagy adidast, de ne hangoztassa úton útfélen, mert én spec Puma fan vagyok és az engem sért, hogy mésok nem. Hordják a szar nike meg adidas cuccaikat otthon. Ha meg nem, ne csodákozzanak ha úton útfélen pofánbaszom őket hogy sértegetnek.
Nekem a Puma cuccaim szentek és sérthetetlenek, a privát szférám, lelkemnek drága kincsek.
Snowmass 2009.02.19. 13:17:30
csak hát sajnos a posztíróra is igaz, hogy rossz az, aki rosszra gondol:)
szóval, ha így nézem, akkor tulajdoképpen jól is tette a fickó, hogy dobta:D
2009.02.19. 13:19:23
Lehet, hogy a homoszexualitas elfordul a termeszetben, de azert nem termeszetes. Nem tartom betegsegnek, de nem szeretem, ha meg akarjak magyarazni, hogy ez igy tulajdonkeppen a termeszet rendje. Ami masnak jo, nekem nem - ezt a temat nem celszeru feszegetni.
Borsószem 2009.02.19. 13:20:03
Muha 2009.02.19. 13:20:15
XCat 2009.02.19. 13:20:21
Snowmass 2009.02.19. 13:20:28
TBal 2009.02.19. 13:20:40
Old boy... megjegyzem. Elmondod kb. a lényegét?
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:21:52
Muha 2009.02.19. 13:22:02
2009.02.19. 13:22:17
amúgy meg a pasi nem nagyon ellenkezett, mikor a lány megjegyzést tett rá (a fülbevalóra). Tudod, pl. hogy a szomszédomé, azért hagyta itt, mert etetem a kutyáját :)
Nekem is "sodorták ki" a fülemből randin az egyik kedvenc fülbevalómat :(( Ami ráadásul akkor volt rajtam először.
De nem pszichiáter volt, és nem az ágyában történt :)
(és sosem lett meg)
bzzzzz 2009.02.19. 13:22:49
na tessék, már fel is bukkant egy nike-ellenes aktivista.. Fején találtam a szöget..
Mi jöhet még.. "Gyújtsuk Fel a Springfieldet Kommandó"
Vagy "Halál a Zarára Liga?
:DDD
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:22:59
bzzzzz 2009.02.19. 13:23:22
szélesre tárt pumák magazin :D
2009.02.19. 13:23:25
Gepzene? Jesszusom, inkabb ne....
@CatMother:
Oglala : a lakota sziuk egyik csoportja. Nem kozep-europai, hanem nativ amerikai :) Rosszul emlekeztem a nevukre :D
en.wikipedia.org/wiki/Lakota_people
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:23:45
Borsószem 2009.02.19. 13:23:59
2009.02.19. 13:24:01
Rossz volt a kave. Igyal egy kis diet-coke-ot :)
bzzzzz 2009.02.19. 13:24:15
na, szépen alakul, előbb utóbb mindenkinél kiverem a biztosítékot :DDD
Borsószem 2009.02.19. 13:24:57
Caddy 2009.02.19. 13:25:11
Ja és vissza is megyek.
bzzzzz 2009.02.19. 13:25:29
jajj azt ne is említsd..
a rohadt, köcsög tolerancia kampányolós mindenüket, azt.. :P :D
puncs 2009.02.19. 13:27:08
Muha 2009.02.19. 13:28:05
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 13:28:10
2009.02.19. 13:28:39
Perverz vagyok.
Elfajzott,
Ronda
SZeretem a noket...
Egeszen odavagyok a Skorpiokert... (meg a bikakert)
Szoval: mindenkinek megvan a maga maniaja. Szakitsatok :)
lottyettluvnya 2009.02.19. 13:29:00
Dr. Jula Watson 2009.02.19. 13:29:06
Arról meg még senki sem hallott, hogy nincs is nagyobb "szerelem", mint apa-lánya, illetve anya-fia közötti kapcsolat? Nem véletlenül féltékenyek az apák illetve az anyák. És mielőtt valaki félreértené, nem a fizikai vonzódásról beszélek.
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:29:18
2009.02.19. 13:29:59
De utanna jobb lenne, ha kiurulne a gyomrod... Igyal valami hideget, es engedj be egy kis levegot... Vagy az most pesten nagyon hideg?
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 13:30:02
De hogy akkor eszerint válaszoljak, megteszem: a szemüveges is azért hord szemüveget, mert beteg a szeme, nem lát jól. Hordja a szemüveget. Orvoslja a problémát. Kétlem, hogy erre valamelyik is büszke lenne.
A buzi mit tesz azért, hogy meggyógyuljon. Semmit. Illetve egy valamit tesz: a lelkiismerete diktáltatja vele, hogy valami nincsen rendben. Megtalálja a sorstársait, akikkel örülhetnek egymásnak és büszkék lehetnek erre. Megnyugtatja a lelkét, hogy ő annyira talán mégsem szar. Pedig ezáltal lesz csak igazán szarember.
És elmondom mégegyszer: nem nézem ezeket a szarokat. nem magam miatt beszéltem erről.
Borsószem 2009.02.19. 13:30:13
@Lord Eatalott: Húú, akkor nyertem! :)
puncs 2009.02.19. 13:31:39
XCat 2009.02.19. 13:31:48
bzzzzz 2009.02.19. 13:31:50
A templomosért bocsánat, tényleg nem volt az. Igazad van.
És igen, a másikban is :)
Akkor is Puma Forever!!
:D
2009.02.19. 13:31:56
Csak szex... Hahh! Mi ertelme van erzelmek nelkul? Ez olyan, mint habos epertortat enni, ami cukor nelkul keszult.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:32:10
és meglehetősen ellentmondásos (mondjuk így: hazug !), hogy ezt írod :" neki bizony több jár, mint a többségnek, m különben őt hátrányosan megkülönböztetik " amikor messze nem arról van szó, hogy nekik több jár. Sőt... Merthogy szerinted mi az a több ???
A Budapest Parádé, Gárdavonulás, Massive Attack vagy Libresse futás, borfesztivál során nem ugyanúgy kell ülnöd a lezárt kocsiban légkondi mellett ???
Ez lenne a több ? Mennyivel több ?
Semennyivel !
Ezek miatt és még sok más miatt is lezárják a kurva várost, ezzel tehát a "nekik több járna" kérdést/hazugságodat rögtön kukába dobhatjuk. Még ugyanannyi sem jár, nekik. Hát nehogy már mi heterók tetszelegjünk az üldözött többség nevében.... ! Ez nevetséges.
Amikor nem köthetnek házasságot, amikor nem örökölhetnek egymástól, amikor őket dobálják meg, amikor minden más lezárást tudomásul veszünk, de ha a buzikról van szó akkor hirtelen kurvára kell nekünk pont ott és pont akkor az Andrássy út....
Útálom amikor az intoleránsak a tolerancia díszében hazugon tettszelegnek, hogy ők nem írtanák ki a buzikat, megelégszenek azzal is ha elbújnak és eltitkolják....
Aztán jön ez a rakás ótvar zsigeri süket duma, hogy betegség, meg deviancia, meg teremtés, meg pedofília, meg erkölcs, meg még jó hogy nem teszik kötelezővé stb....
undorodom az efféle primitív barmoktól. Nem tudom, hogy jó "taktika"-e a részükről a melegfelvonulás. Lehet hogy igen, mert ingyenreklám és felszínre hozza a szívesen szőnyeg alá söpört kérdéseket. Lehet hogy rossz taktika, mert nehezebbé teszik a saját elfogadtatásukat (elvégre 100 éve a feministák sem azzal demonstráltak, hogy végigmenstruálták az Andrássy utat). De ennek eldöntése meg legyen az ő bajuk és gondjuk, ne külsősök, heterók döntsünk helyettük, mert nem a mi dolgunk !
Ennyi
NickyOnline 2009.02.19. 13:32:27
Örzsébet levelét megírta, szerelmes könnyével azt is telesírta :)
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:32:34
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:32:54
Muha 2009.02.19. 13:32:55
Borsószem 2009.02.19. 13:33:22
2009.02.19. 13:33:38
Vagy sokat ettel, es az uszodressz nem birta :D
Snowmass 2009.02.19. 13:34:22
2009.02.19. 13:34:36
Teljesen hulye vagyok. Ezt garantalom. Egyebkent ketezer kilometerre vagyok Magyarorszagtol.
bzzzzz 2009.02.19. 13:34:56
az andrássy út közös kert.. és nem adom el a részemet neked, ne is próbálkozzá", jó?.. :D
Oriza Triznyák?? :D
De rég volt.. :D
Borsószem 2009.02.19. 13:35:21
Dógomra el! Jók legyetek!
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 13:35:24
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 13:35:29
Mit csinálnál, ha kimutatnák, hogy te idegi alapon vagy ilyen lobbanékony, de gyógyítható?
És mit csinálnál, ha jönne szemben valaki, akinek csak simán nem tetszene, hogy ilyen vagy, még csak nem is mondja, hogy beteg vagy, csak fejbebasz...?
A ló túlsó oldalára is tessék már kicsit átállni. Nem sokat. Két-három gondolatig.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:35:41
:-)
virus 2009.02.19. 13:35:58
Pusztán azért,mert 2 ember jól elvan,sexel,de konkrétan nem mondják ki mi lesz a jövőben.....??????
Talán nem ártott volna tisztázni.
Borsószem 2009.02.19. 13:35:59
Na télleg csá!
2009.02.19. 13:36:52
Nem, nem szeretem a csirket. meg a majat. De kaphatsz egy tradicionalis brit fisherman's pie-t. Esetleg egy fel lazacot. Sutve. Ha macska vagy, nyersen is megkaphatod.
Varj, van egy doboz pure-porom meg pestrol :)
Snowmass 2009.02.19. 13:36:56
Dr. Jula Watson 2009.02.19. 13:37:20
2009.02.19. 13:37:39
Meg mindig jobb, ha a hajat vagod le, es nem a fejet....
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:38:36
Ab ovo betegségnek tartod - tévesen.
Amúgy meg, honnan veszed, hogy belelátsz a lelkiismeretükbe ?
te aki kockakövekkel dobálnád őket ?
nevetséges
Snowmass 2009.02.19. 13:38:37
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:39:05
2009.02.19. 13:39:27
Pontosan. Pusztan mert szeretek szeretni es szeretve lenni, es nem ertem mas hogyan kepes erzelemmentesen elni... meg nem akarom megszabni nekik, hogy mashogy eljenek. Elni es halni hagyni.... Oldjak meg azt, hogy elvezzek az eletet a sajat borukben.
NickyOnline 2009.02.19. 13:39:57
TBal 2009.02.19. 13:40:26
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:41:26
2009.02.19. 13:41:56
Zold, vagy sarga borso vagy? Ha zold, akkor meg eretlen vagy ahhoz, hogy jeggyurut kuldjek :) Ha sarga, akkor meg tul irigy....
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:42:06
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:42:31
2009.02.19. 13:42:33
hideg :)
2009.02.19. 13:42:33
Az semmi, en ettem mar mangot, aminek zellerize volt :) Azota se ertem, hogy ez hogyan lehetseges...
Dr. Jula Watson 2009.02.19. 13:44:32
2009.02.19. 13:45:06
Angol kajat az angolok sem esznek... A legnepszerubb eledel egy indiai curryfeleseg, utana a kinai, majd koveti harmadikkent a pizza.
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 13:46:06
Amikor egyik alkalommal sokat kellett várni a kajára odállt mellé és megszólította:
- Mondja mester ! Ivott már valaha rossz bort ?
az öreg eltűnödött, majd távolba révedően megszólalt:
- Egyszer ! de arról is kiderült, hogy petróleum vót ... :-)
Dr. Jula Watson 2009.02.19. 13:46:11
Szelid sunmalac 2009.02.19. 13:46:34
2009.02.19. 13:46:50
Most csak ilyennel szolgalhatok (mandulas van)
www.eatnatural.co.uk/View-Products.aspx?Category=EatNaturalBars
puncs 2009.02.19. 13:46:57
Menj alapíts jogvédő irodát, és foglalkozz velük, hacolj a házasságukért, fogadjanak örökbe gyereket, zárjanak le évente egy kis utcát miattuk, esetleg állj be közéjük, és húzz meg pár srácot, szuverén döntés. Nekem doszt, neked meg az életed. De én ezért nem dobállak meg. Elfogadom, de ennyi és nem több, ha még akarsz vmit, old meg magad. Ámen
Talán csak abba a helyzetbe nem akarok kerülni, amit egy ósdi amerikai viccben fogalmaztak meg:
Ki kell rúgnunk vkit. Ki legyen? Legyen Joe! Nem jó, fekete, biztos beperel...Akkor legyen Perry! Nem jó, ő meleg, biztos beperel. Akkor legyen Tony! Ők, ő heteró, átlagos, fehér, 40-es, ő biztos nem perel be.
Szal ennyi barátom. Azért mert nem dobálok v nem állok be menetelni, hagy ne kelljen már szégyenkeznem. HA pedig ez is kevés lenne, és még mindig egy rohadt elnyomó rasszista dög vagyok, aki tetszeleg más képében, akkor mi van? Talán nem tetszik? Talán nem tetszik, h másabb vagyok a többieknél? Talán kirekesztesz ezért? Ejj, de kis intoleráns egy kis hazugfióka vagy te ;)
TBal 2009.02.19. 13:47:00
Szex, érzelmek nélkül... ezt is másképp gondolják az egyes emberek, ha jól tudom, leginkább férfi/női választóvonal van - átlagosan. A férfiak általában egy fontos kiegészítő elemnek tartják az érzelmet, ami több tüzet az a szexnek - viszont a szexet enélkül is képesek élvezni (Ami amúgy nem feltétlen jelent érzelmek nélküliséget, csak azt, hogy nem vagonszámra ömlenek az érzelmek).
A nők a sok érzelmet, szerelmet meg alapvetőnek tartják, általában, számukra anélkül nincs szex.
Képletesen, a férfiak számára az érzelemszegény szex egy olyan epertorta, amin nincs tejszínhab - nem tökéletes, de ehető, finom - a nők többségének meg olyan epertorta, amiben nincs cukor, tehát ehetetlen.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 13:48:19
Nos, én gondolok arra, hogy mi lenne fordított esetben. És mondok valamit: nem csak gondolok, hanem meg is élem. Megélem olyan alkalmakkor, amikor nem sok híjján a tüdőmbe baszták a bökőt a cigányok (hála egy barátomnak, hogy idejében sújtott le). Megélem, amikor másfél havi egyetemi lét után a NBH jótékony közrejárásával, majdnem kibasztak az egyetemről, csak azért mert más dolgokban hiszek.
Kurvára tudom milyen kirekesztettnek lenni.
És ha valakinek nem tetszem vagy a gondolataim, akkor legyen ember a talpán, üssön meg és akkor meglátjuk mi fog történni. Az ilyen embereket ebből a szempontból becsülöm, hogy legalább nem a fotelból ülve osszák az észt, hanem ki is állnak a véleményükért.
puncs 2009.02.19. 13:49:41
na ja, az már 1000 éve :D:D:D
Snowmass 2009.02.19. 13:50:00
Muha 2009.02.19. 13:50:16
Lehet veszek is egy cerbonásat. oly rég fogyasztottam már ilyet. Köszönöm az ötletet.
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 13:50:56
Akik lépten nyomon bizonygatják az igazukat, azoknak gyakran rossz a lelkiismerete.
Snowmass 2009.02.19. 13:51:00
bzzzzz 2009.02.19. 13:51:08
a melegfelvonuláson pont ez történik, kiállnak a véleményükért.
Csak csendben jegyzem meg.:)
Na léptem :)
bzzzzz 2009.02.19. 13:52:00
kieg: igaz, nem verekednek.
2009.02.19. 13:54:24
Első és egyetlen randi volt... azóta már tudom, hogy nem randizok a meggyőződésem, vagy megérzésem ellenére, mert a fél fülbevalóm bánja :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.02.19. 13:57:51
a vélemény-nyilvánítás kézenfekvő eszköze a pofozkodás, bár elég öncélú és sok jóval kecsegtet, annak se aki adja (mindig van nagyobb hal)
azonkívül most akkor ez ösztönös vagy tudatos cselekvés? :)
(helyesírók, a vélemény-nyilvánítás, az kötőjeles? :)
2009.02.19. 13:58:09
Inkabb a felszines ferfiakra jellemzo... Milyen szex az, amikor a partnered nem engedi el magat teljesen? Csak egy apro fizikai reszet kapod meg.... egy apro forgacsot egy masik emberbol.
Kellemes, allati aktus. Mert erezni esetleg fajdalmas. Felelosseget vallalni masokert nehez. Felelossegteljesen elni szintugy... Masokat ugy kezelni, ahogy azt szeretned, masok teged kezeljenek.
Ha emelt fejjel jarsz a vilagban, ilyen problemak nem leteznek. Nem felni kell attol, hogy annak latszol, ami vagy. Sot, elvezni a tavaszi szello illatat pusztan azert, mert aterezheted a pillanatot... Csak azert, mert van :)
Igen, tudom. Szelsosegek. Fekete, vagy feher. Milyen legyen egy bak?
Parajka 2009.02.19. 13:59:07
Szakítás után miért kellett szexelni? Aki még szerelmes, annak megalázó. Aki már nem szerelmes, annak micsoda? Guminő? Gumipöcs?
Felkelés után érdemes megigazítani az ágyat, eltávolítani, ami nem odavaló. Pl. fülbevalót. Ha meg tudom, hogy randira megyek és utána együtt megyünk oda, akkor meg pláne. Kinek van kedve belefeküdni egy összedúlt ágyba?
OFF
Hogy kihez vonzódunk, arról nem tehetünk. Én például nem bírom a sovány pasikat, kiráz tőlük a hideg. Na, akkor most tegye valaki kötelezővé, hogy ilyennel ölelkezzem.
A nyilvános felvonulás szerintem marhaság, teljesen felesleges cirkusz.
TBal 2009.02.19. 14:01:25
Szelid sunmalac 2009.02.19. 14:01:34
Snowmass 2009.02.19. 14:01:40
Sic Semper Tyrannis ~ O.F.F. · http://therealresistance.blogspot.com/ 2009.02.19. 14:02:54
@rewind: Nem tudom pontosan mire érted, én részemről tudatosan cselekszem.
@Parajka: Erre a testalkati baromságra nem is kivánok reagálni...
TBal 2009.02.19. 14:04:27
bzzzzz 2009.02.19. 14:05:03
LOL!!!
És mostaztánmár tényleg ittsevagyok.
:D
Snowmass 2009.02.19. 14:06:53
2009.02.19. 14:09:03
Megutottek, szegenykem, jajj.... Tekintve, hogy anno nagyapam megakadalyozta, hogy egy zsido srac fulet leszakitsa egy modoros tanar, ezert buntetoszazadban kerult az orosz fontra, majd onnan szovjet fogsagba, majd hazaterve csaladot alapitott, es utana a fityesz szineiben polgarmester lett az a parttitkar, akinek az eletet megmentette '56-ban, nehogy a "csocselek" meglincselje, talan megerted, hogy nemileg szkeptikus vagyok kirekesztes kerdeseben - foleg, hogy mindket agon majdnem otszaz evre vezetheto vissza csaladfank, es az elmult otven evben ez a szarmazas nem volt elonyos. Tudod, mindket agon katonatisztek sora...
Amugy nagyapam erre csak azt mondta, hogy ha ujra kellene dontenie, akkor is igy dontene. Mert igy helyes, es egy ferfi alljon ki azert, amiben hisz.
Mi koze a buziknak a ciganyokhoz? Meg nem is halottam arrol, hogy csoportosan eroszakolnanak vagy keselnek meg embereket...
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 14:11:07
A tied hamis dichotómia. Ne ijedj meg, az nem egy betegség, de rád bízom hogy utánanézel-e a jelentésének (google a barátod).
Természetesen nem az életem, nem állok be hozzájuk még csak nem is támogatom őket stb. - és ezt te is tudod, minden ezirányú csúsztatásod dacára..
pusztán csak a buzikérdés számomra nem taglalható a velük vagy ellenük fordításban.
és akkor arról már régen nem beszélsz, hogy ráderőltetnének valamit, vagy több jár nekik. Mert ezt már első kör után feladtad..
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 14:13:35
Amúgy is, miért kéne neked vagy nekem viszonyítási pontnak lennünk a számukra ???
Azt meg hát istenem... ha mindenki aki felvonul, azt a lelkiismeretfurdalására vezethetnénk vissza...
ebbe belegondoltál ?
nem, mi ? :-)
mashbp 2009.02.19. 14:14:38
14.00 mult és nics új poszt!!!
Világvége! Égzengés! Harakiri!
Öncsonkítás! APOKALIPSZIS!!!
Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2009.02.19. 14:16:11
XCat 2009.02.19. 14:18:50
Basszus, de felidegesített ez a köcsög.
2009.02.19. 14:27:55
Snowmass 2009.02.19. 14:38:38
Parajka 2009.02.19. 14:43:01
Ez valóság, nem baromság. Nincs mit vitatkozni rajta.
Arra akartam utalni vele, hogy nem minden elhatározás kérdése. Tudod, ízlések és pofonok.
Szerintem a melegek sem akarnak vagy nem akarnak olyanok lenni. Kár emiatt bántani őket. (Mint írtam, a felvonulós cirkusz baromság szvsz.)
Parajka 2009.02.19. 14:48:39
Van új poszt. Vissza is jöttem, olyan. :)
2009.02.19. 14:57:25
Rebelde 2009.02.19. 15:24:15
2009.02.19. 15:40:46
Ki dolgozik itt multinal ? :)
flymazs (törölt) 2009.02.19. 15:42:16
Snowmass 2009.02.19. 15:44:10
:D
2009.02.19. 15:45:36
Azert, mert igy csak potcselekves. Nincs meg az osszetartozas, a cinkossag erzese, hogy egy buntarsaddal vagy egyutt. Hasznalsz valakit, vagy valaki hasznal teged...
2009.02.19. 15:46:22
Hat igen, ide jarnak ilyen abnormalis egyenek, akik talan meg egy repulobol is kiugrananak...
flymazs (törölt) 2009.02.19. 15:53:36
flymazs (törölt) 2009.02.19. 16:13:59
flymazs (törölt) 2009.02.19. 16:16:49
:D
XCat 2009.02.19. 16:32:12
De nem küldtem el nagyon a picsába, csak úgy finoman.
flymazs (törölt) 2009.02.19. 16:34:34
XCat 2009.02.19. 16:37:35
2009.02.19. 17:09:37
Minket is beengedtek :)
2009.02.19. 18:32:15
Greenapple 2009.02.19. 22:16:55