Indiai Szappanopera, avagy egy kopaszság története.

A kép innen

Sziasztok!
 
Verespalne blogjat olvasva eszembe jutott, hogy nekem is van egy Britanniaban megtortent szakitos sztorim. Hosszu lesz, de megeri vegigolvasni.
Az en sztorim Skociaban zajlik. Exemmel jottem ki a jobb elet remenyeben, hat sajna ugy hozta a sors, hogy 3 ev utan a Magyarorszagon elkezdett kapcsolat itt ert veget. De nem ez a tortenet. Szakitasunk utan meg joban maradtunk es en elkezdtem nezegelodni az o lakotarsa iranyaba. A lakotarsa nem volt mas, mint a kozos landladynknek a pici fiacskaja. A landladyrol es a csaladjarol tudni kell, hogy landlady indiaban szuletett es nevelkedett es indiai hagyomanyok szerint ment ferjhez. Ment? Meg ha ment volna, de az indiai szokasokrol tudni kell, hogy nagyon keves a szerelemhazassag...ket csalad ugyanis csak ugy elhatarozza, hogy a gyermek kihez menjen hozza. Hat ez tortent landladyvel is, persze a hazassag nem mukodott landlady es gyermekeinek apjaval es 11 ev hazassag utan kulonvaltak utjaik, amit termeszetesen a gyerekek ittak meg a legjobban. Az eleje azert ilyen hosszu, mert szeretnem, ha megertenetek a hatteret a tortenetnek. Szoval fiu, aki ket evvel fiatalabb nalam - nevezzuk Csokinak - mar Skociaban szuletett, de azert nemileg indiai szokasokban nevelkedett. Persze o a valas utan az apahoz kerult, aki nem sokat foglalkozott vele, es elegge kicsapongo eletet elt. Aztan megtortent az o baja es korhazba kerult, ahonnan anyuci hozta ki. Szoval o is elegge osszezavarodott volt lelkileg, es en meg megertettem a multjat es a jelenet. Rolam tudni kell, hogy nem vagyok egy hirtelen ember. Nekem tobb indok kell ahhoz, hogy valakivel szakitsak. En szoktam bizni a felmelegitett kaposztaban, mert bar melegitve nem jo, mint mondjak, de az izek csak masnapra ernek jobban ossze (es ugy vagyok vele, ha sikerul a hibainkbol tanulni, akkor miert ne erdemelnenk meg egy masodik eselyt?). Szoval! Magyar exszel meg jo viszonyban elkezdtunk talalkozgatni Csokival, persze titokban, mert nem szeretnenk, ha fajna akar landlady anyucinak, akar en exemnek. Rajta vagyunk kapva egy lopott csoknak magyar ex altal, o balhezik, elmondja anyucinak, nagy volt a baj. Dehat mar mind a ketten fulig egymasba voltunk esve es nem akartuk, hogy vege legyen. Szoval folytattuk a titkolozast, ami egy ideig izgalmas volt, de 1,5 ev utan mar egy kicsit unalmas...magyar extol ugy szabadultunk meg, hogy en adtam 200 fontot anyucinak, 400 fontot exnek, csak huzzon mar Skociabol! A penznek mas, hosszabb sztorija van, amivel nem foglak most titeket untatni, de emlitesre melto, hogy lassatok mennyibe kerult nekem az indiai szappanopera...szoval rogton az elejen az osszes felrerakott penzemtol sikerult megszabadulnom, bar azt hittem a nyugalmamat veszem meg, pedig ha tudtam volna! Fel even keresztul ment a bujkalas, en meg landladynel laktam, Csoki a sajat hazaban, amit anyuci vett neki. Mar egy ideje egyutt voltunk a titokban tartott nyugottnak tuno indiai mesemben, amikor egyszer csak Csoki lelkiismeret-furdalastol gyotorten elmeselte, hogy neki felesege van. Persze hogy padlot fogtam! Mi van???? Elmeselte, hogy egy honappal azelott, hogy mi osszejottunk volna Indiaban jart a csaladjaval az egyik unokatesoja eskuvojen, es akkor anyucija belekenyszeritette egy hazassagba azert, hogy a lany megkapja a brit papirokat. Mondta, hogy a lanyt 2 oraja ismerte amikor oltar ele kellett vezetnie. Tudom! Akkor kellett volna gyorsan osszecsomagolnom es elkoltoznom, de tul szerelmes voltam, hogy tiszta fejjel gondolkozzak. Csoki eskudozott, hogy a lany nem jelent neki semmit, nem is szep, nincs is vele kozos temajuk, nem is beszeltek a hazassagkotes ota, es nem is veszi ezt igazi hazassagnak, es csak engem szeret stb...gondoltam, na jo, ha tenyleg nem jelent a csaj semmit neki, csak en, akkor maradjunk egyutt. Meg mindig titokban, hiszen anyuci nem szivesen venne, ha kiderulne, hogy a fiacskaja egy gotival (feher novel) van egyutt, ugy raadasul, hogy o mar bekototte fiacskaja fejet. Szoval mentek szepen a dolgok egeszen egy szeptember vegi napig, amikor is jott a hir, hogy a feleseg erkezik es velem fog egy fedel alatt lakni landlady hazaban. Masodik kopp...en egyutt lakjak a pasim felesegevel? Mi van? Es meg mindig nem dobtam szerelmemet...na aztan itt mar kezdodtek a komolyabb fordulatok. Sok siras, depresszio, elhanyagolas. Ezt mar nehezebben birtam es csinaltam egy hulyeseget, ami utan korhazba kerultem. Miutan kiengedtek a korhazbol elkezdtuk a koltozesemet tervezni landlady hazabol. Sorba vettuk a lehetosegeimet, es miutan Csokival mar fel eve egyutt voltunk ugy hataroztunk, hogy talan nyugodtabban lehetunk, ha osszekoltozunk az o hazaban, ahol meg mindig ugyan anyuci a landladym, de messzebb kerulok a felesegtol. Ekkor mar ragtam Csoki fulet, hogy mondja el anyucinak, hogy vele vagyok mar egy ideje, de meg mindig csak halogatta...majd megmondom neki - mondta...de mikor? Szoval landlady belement a koltozesembe, allitolag nagyon kedvelt engem. Hat persze, hogy kedvelt! Hiszen en takaritottam, foztem, mindig rendesen fizettem az alberletet meg a szamlakat, sot, ha penz kellett neki meg adtam is neki. En meg hulye modon biztam benne, hogy ezzel csak jo pontot szerzek mindenkinel. Pedig ha tudtam volna...!!! Osszekoltozesunk utan kezdett kinyilni a csipam. Kezdtem raebredni, hogy ez a kapcsolat nem vezet sehova, hiszen meg ha el is valik Csoki a felesegetol az anyja szemeben en csak egy goti maradok. Ekkor mar nagyon sok penzemben volt a kapcsolat. En vezettem a haztartast, neveltem a kutyat (Csokinak volt egy gyonyoru 1,5 eves kan dobermanja), dolgoztam, volt ugy hogy ket helyen is, elviseltem Csoki fuvezeset, a feleseg gondolatat, a mellozest (ekkor mar sokszor volt, hogy ereztette velem, hogy en csak masodik vagyok) a titkolozast. Aztan jott nehany gond, elromlott a mosogep, vettek egy ujat, amit csak egy honappal a megvetel utan kotottek be. Na nem azert mert akkora szakmai zseninek kellett volna lenni a bekotesehez, hanem mert Csokinak kenyelmes volt atmenni anyucihoz mosni, de en meg mindig mosodaba jartam mosni, es az mar nagyon sokba volt nekem...szoval jol osszevesztunk a mosogep bekotesen es akkor kozolte velem, hogy milyen onzo vagyok. Mi van? En onzo? 1 ev utan, amikor annyi mindent tettem mar a kapcsolatunkert, es nem sajnaltam sem penzt sem idot, de megcsak onerzetet sem, hogy egyutt maradjunk meg en vagyok az onzo? Megutottem. Mondtam neki, hogyha megegyszer onzonek mer nevezni osszepakolok es megyek. 3 nap mosolyszunet utan bekototte a mosogepet es azt hitte ezzel megoldotta a problemat. Egy ideig igaza is volt. Volt par konyorges es gyertyafenyes randi meg minden. En hulye meg meg mindig hittem neki. Aztan jott az ujabb problema. Penz beli. Megemelte anyuci az alberlet arat, en meg hajlando voltam fizetni. Ekkor mar fizettem a kutyat, az alberletet, en vettem a kajat, o egyre kevesebbet volt velem, tobb idot a fuves haverjaival es kezdtem besokallni. Kozoltem vele, hogy nem birom tovabb a titkolozast es a nelkulozest es ha nem mondja meg az anyjanak, hogy egyutt vagyunk en befejeztem. Igergetett, konyorgott, mondta, hogy tobb idot fogunk egyutt tolteni, es hogy hamarosan megmondja az anyjanak, csak adjak neki idot. Nem tortent semmi. Jottek az ultimatumok, es egy este veszekedes utan kozoltem vele, hogy itt a vege. Atmentem landladyhez es mondtam neki, hogy hetvegen koltozok. Landlady mondta, hogy a kauciot csak akkor tudja visszaadni, ha maradok kovetkezo honap elejeig. Gondoltam, OK, a penz azert megiscsak jo lenne, ha visszajonne, bar csak az 1/5de annak, amit mar belefektettem a kapcsolatba. Ekkor mar zartam az ajtomat, idegenekkent eltunk a hazban, Csoki meg probalkozott, de nem hagytam magam. Eljott a koltozesem idopontja. Baratokkent elvaltunk, es anyucival megbeszeltuk, hogy majd hozza a penzt, en meg visszaadom a kulcsokat. Ekkor mar volt egy rossz erzesem...akkortajt derekig ero szep hajam volt. Megfogadtam a barataimnak, ha visszakapom a kauciot akkor szoke leszek, ha nem akkor kopasz, hogy emlekeztessem magam kapcsolat es uzlet nem puszipalytasok. Eltelt koltozesem ota 2 het, amikor landlady lanya felhivott a kaucio ugyeben. Kozolte velem, hogy nem kapom vissza a penzt, mert allitolag sokat kellett utanam takaritani, es a szonyegtisztitas pont a kauciomba kerult. Mi van? Nagyon felduhodtem. Felhivtam Csokit es kozoltem vele, hogy jobb lesz, ha beszel anyucival, mielott valami komoly fog tortenni. Kozolte velem, hogy nem er ra ezzel foglalkozni most. Kopasz lettem, es meglatogattam Csokit a melohelyen. A kezebe nyomtam a kulcsat es higgadtan kozoltem vele, hogy elmehet melegebb eghajlatra a csaladjaval egyutt es, hogy orokre felejtse el a szamomat, es hogy egyaltalan letezek. Komoly nem tortent, a barataim mondtak, hogy betorik a hazak ablakat, csak adjak engedelyt en meg higgasztottam oket, hogy nem er annyit, nekem nem kell a balhe, en mar tanultam a tortentekbol. Ennek mar lassan egy eve. Azota mar no ugyan a hajam, es mostmar van vagy 10 centis, de meg mindig eszembe jut, ha a tukorbe nezek, hogy milyen hulye voltam, es hogy akkor amikor Csoki kozolte velem, hogy felesege van azonnal le kellett volna lepnem...