Szerintem egy idő után a lány sem értette, ki kivel van.

Kedves Szakítósblog!
Egy gimis szakításom történetét szeretném megírni. A szereplők: Patrik

17 éves, évfolyamtársam, Jani 19 éves egyetemista és én 16 éves naív

kiscsaj.

A történet ott kezdődött, hogy bele voltam szerelmesedve Janiba, aki

nem tartott valami nagyra, esetleg egy kis kalandnak jó voltam neki.

Mivel Jani nem nagyon törődött velem meg messze is volt, gondoltam,

hogy jó lene egy pasi közelebb. Anna nevű barátnőm be is ajnálotta egy

osztálytársát, Patrikot. Iwiwen nézegettük Patrik képeit, de nem nagyon

jött be. Anna bejelölte ismerősömnek, de nekem nem mondta meg. Aztán

felvett Patrik MSNre, ott beszélgettünk, egész aranyos volt.

Randik sora Patrikkal, összejöttünk. Az érdeklődési körünk is azonos

volt, sokat beszélgettünk.

Nagyon jól elvoltam Patrikkal, s ezt elmeséltem Janinak is, aki persze

nem hagyta annyiban a dolgot, elkezdett velem kedvesebb lenni. Volt,

hogy hajnalig beszélgetett velem MSNen, hirtelen érdeklődni kezdett

irántam. Patrikkal kapcsolatban alábbhagyott az érdeklődsem ismét...

Volt egy buli Pesten, amire elhívott Jani, de persze nem engedtek el a

szülők... Hát elmentem az engedélyük nélkül, mondván, hogy a vidéki

barátnőmnél alszok. Buli után mentem Janihoz, reggelig öleltük egymást,

csókolóztunk, de más nem történt.

Még a buli alatt küldtem egy sms-t Patriknak, hogy mikor érek haza

Pestről, jöjjön le hozzám az állomásra. Aztán a Janival töltött éjszaka

után írtam neki, hogy mégse.

Janival is összejöttem, de még nem szakítottam Patrikkal. Szegény egész

héten próbált keresni, de én sosem értem rá, mindig elfoglalt voltam.

Patrikkal péntek délutánra beszéltünk meg egy randit, de lemondtam,

azzal az indokkal, hogy nem érzem jól magam... PAtrik tudta, hogy hol

lakok, eljött becsöngetett. Anyukám teljesen odavolt érte. Kimentem

PAtrikhoz, és szakítottam vele. Ahogy beértem csipog a telefonom: Jani

szakított velem sms-ben.

Azóta is azt mondja anya, hogy kár volt kirakni ezt a Patrikot, mert

milyen helyes volt. :)

Tudom, hogy nem szép dolog, amit tettem, egy k*va voltam, de már

megjavultam. :)