Sziasztok!

Az én történetem elég nevetséges.

Én 38, gyerekét egyedül nevelő apa, ő 22. Munkahelyet váltottam, ott ismertem meg. Kb. 3 hónapig kerülgetett, bennem az ösztön a (bocs) tinik ellen Mosolygó arc:) Aztán egyszer a városban véletlen -?- találkoztunk, nagy beszélgetés hogy ő mennyire gyerekpárti stb... Vén hülye beveszi, kapcsolat.
Első három hónap valahogy elmegy. Gyerekkel elvan. 4. hónap elkezd, jönnek a problémák. Gyerek kórházban, én szabin és mellette. ( ja, gyerek nincs még három éves). Két nap után telefon: mikor megyek haza. Mondom gyerek, kórház, műtét, várjon. Hiszti 1.0 indul.Na itt kellett volna kivágnom talán Mosolygó arc :)
Két hétig mosolyszünet. Gyerekkel haza, hideg fogadtatás, Hiszti 2.0. Este kérdés: mi lenne, ha csak szeretők lennénk. Vén rája gondolata: miért ne? Egy peoblémával kevesebb. Reggel ébredés Hiszti 3.0: ő csak kurvának kell nekem, milyen mocsok vagyok Mosolygó arc :). Ez egy hétig ment. Itt kellett volna másodszor kivágnom? Mosolygó arc :) Hétvégén Hiszti 4.0: soha nem megyünk sehová. Csak halkan jegyzem meg: minden héten kirándultunk, hosszúhétvége minden hónapban. Plusz nyaralás.
Pénteken lányt kirak. Szombaton 10 sms hogy beszéljük meg. Negatív. Vasárnap büdös köcsög, hétfőn egyéb is vagyok. Ok: ő csak szerető akart lenni mellettem. Hát nagyjából ennyi.

Tesco megvolt, gumit nem vettünk.

István

Ny.M.ország Mosolygó arc :)