Fiatalos sztori a lányról, aki a nyugis pasival kezdett el járni.

sziasztok szakítósok. régóta olvasom a blogot, de még soha nem volt olyan szakításom amiről úgy éreztem hogy közzé kéne tennem. na de most.. :D

ha már leírom, akkor beszéljünk az igazi nevekkel, igazi korral, lakhellyel, stb.

Dóri, 18, Budapest
Ati, 18, Budapest
Petra, 18, Ecser
Máté, 20, Budapest

1 évet jártunk, illetve pontosabban 14 hónapot. Ahhoz képest hogy ennyire rohadtul különböztünk, tekintve hogy ő az a nyugis srác volt, vele lehetett otthon összebújva DVD-zni, de részegen az árokban fetrengeni már kevésbé. :D 18 évesen még jó messze álltam a felnőttségtől, és talán még most is így 21 évesen. Nem volt olyan rohadt fényes a gyerekkorom, nem nyalták fényesre soha a seggem, nem is hiányzott, és így még véletlenül sem fenyegetett a dolog hogy világfájdalmam legyen vagy a karomat vagdossam. 18 évesen én igenis az árokban fetrengtem részegen, eltört kezem lábam, sőt, még jó párszor meg is vertek. Büszke nem vagyok rá, de ha nekem ez kellett ahhoz hogy kitomboljam magam a felnőttség előtt, akkor ez kellett. Na, befejeztem.. :D

Igazából teljesen jól megvoltunk, voltak kisebb-nagyobb veszekedések a viselkedésem miatt, én hiányoltam belőle a pörgést, ő pedig próbált engem csillapítani. Ettől függetlenül ment ez a dolog, a szüleim szerették, az ő szülei is szerettek engem. Mivel ugye már említettem hogy nem túl pörgős a srác, így nagyon ritkán jártunk együtt bulizni. ő elment a haverjaival pókerezni, meg sörözni, én meg tomboltam valami koncerten a saját baráti társaságommal. Igazából erre sem vagyok büszke, de részegen nem vagyok hűséges, függetlenül attól hogy mennyire szeretem az illetőt. Atival sem volt ez másképp, megcsaltam, nem is egyszer. A harmadik alkalommal (és egyben az utolsóval is..), meg lett örökítve a pillanat. Méghozzá egy partyképen. Bizony, igen, ott voltunk a háttérben, teljesen felismerhetően, láthatóan. (Jöhet a hozzászólás hogy megérdemeltem, úgysem fogom őket elolvasni :D ) Mindegy, lényeg a lényeg, kiborultam, felhívtam Petrát (aki egyébként az akkori legjobb barátnőm volt) hogy gáz van, találkozzunk. Át is jött azonnal, megmutattam neki a képet, kérdeztem hogy mi legyen, szerinte mit csináljak. Határozottan mondta hogy ne mondjuk el Atinak, nem kell tudnia róla. Persze meg volt a veszélye hogy ő maga megnézi a képeket, de még inkább annak, hogy valaki megmutatja neki. Jó, bízzunk a szerencsébe, nem mondjuk el neki. Nem is tudta meg, oké volt közöttünk minden...

Második szitu az, hogy Petrát kidobta a barátja, kb 1 hónapja, azóta nem nagyon ismerkedett senkivel, és egyfolytában engem nyaggatott hogy ő mennyire egyedül van, keressünk neki valakit, stb stb. Egyfolytában hívogatott, unatkozik, egyedül van. Engem már olyan szinten idegesített, hogy már Ati is észrevette hogy valami nem oké. Amikor elmeséltem mi van, akkor felajánlotta hogy van egy haverja (pontosan Máté..) akit összeismertethetnénk Petrával, igazából eléggé hasonlítanak a személyiségüket tekintve. Hát a helyzetet tekintve kaptam az ötletre, összehoztunk a találkozót nálunk. Beszélgettünk, Petra felől kevésbé láttam érdeklődést mint Máté felől, de reméltem hogy majd változik. Közben anyám elküldött boltba, Máté pedig mondta hogy elkísérne, közben mesélhetnék neki Petráról, hát mondtam jöjjön nyugodtan. Mikor visszaértünk Petra már nem volt ott nálunk, Ati pedig észlelhetően nem kicsit volt ideges.. mikor kettesben maradtunk elmondta mi történt. Petra rámászott, azt mondta neki hogy ő benne van a kalandban is, és a hosszabb távú kapcsolatban is.. kiakadtam, ordítoztam vele hogy hogy lehet ilyen barátnő, én többet ne lássam, hányok tőle, elhangzott ott minden aminek ilyenkor el kell vagy elszokott.. Rá két napra Petra elküldte Atinak azt a bizonyos képet, amit feljebb említettem. A kapcsolatnak vége lett.

Két hónap után értesültem róla hogy Petrával mi van, akkor is csak mert valaki elszólta magát, hogy mindenki elfordult tőle, teljesen lecsúszott a csaj, és mindenkinek csak arra kell hogy pár éjszakára jól érezze magát. Mentségemre szóljon hogy soha senkit nem buzdítottam Petra ellen, ha kérdezték mi történt elmondtam, de mondom, soha senkit nem fordítottam Petra ellen..

Tescoban jártunk együtt, óvszert (amég azt használtunk) együtt vettünk, katona pedig kétlem hogy volt :D