Ha ez az új Rácz Zsuzsa-regény lenne, a Terézanyu folytatása, azon sem lepődnék meg, de az egész szerelem egy rossz kérdésen elcsúszik, bizony.
A nő meglátta a közösségi oldal „társkeresőjén”, nincs mese. Tetszik neki, a neve is. Kitudakolja vagy sem, hogy milyen származású? Ez járt a fejében. Rányomott az „Igen” gombra, de miért is? Mert helyes és a neve hmm. Meg kell tudnia miért ez lett.
De felugrott a következő ablak, miért tetszik?: - Mert vicces? -Mert helyes? Mert jól néz ki?
Közelebbről is megnézte az adatlapját és a képeit.. Kék szemek, értelmes tekintet, informatikus (de nem az a tipikus kocka), neki is van egy macskája, ó hát igen, vicces is.
Katt a viccesre. Írt is neki pár sort, a php-nál tud jobb dolgokat.
Jött is a válasz pár órán belül, jöttek-mentek az üzenetek Aztán a férfi felhívta őt, munka közben volt a nő, nem nagyon tudott rá koncentrálni, utána pedig csak rá gondolt.. Munka közben e-mailoztak, munka után messengereztek. Írtak egymásnak minden nap, volt hogy 10 órán keresztül. Előtérbe került a fantáziadús erotika is, hmm... Minden témát érintettek, a férfi humoros, érzékeny és figyelt rá. Képcserék, megerősítések, hogy tetszenek egymásnak. Pont 1 hétre rá az első kontaktnak megbeszélték, hogy találkoznak. A nő kijelenti ő nem olyan.. Pénteki nap, kellően hűvös egy ilyen találkozóhoz. Mindketten izgultak kicsit, a nő megpillantja őt, kicsit alacsonyabb, mint mondta magát, de még így is magasabb nála. De jaj.. Megemlítette neki, próbálja humorral ellensúlyozni a kimondott szavakat. Beszélgetnek, kis séta és közben elered az eső, végül felmennek a férfihoz, mert közel lakott. Finom kávé, beszélgetések, megismerkedik a macskájával, imádja, mert egy tündér. Kis szurizások, cinikus, vicces megjegyzések, lévén mindketten a szűz csillagjegyben születtek. A nő kissé meg is sértődik. A férfi gyengéden átkarolja hátulról, a nő élvezi, belepirul.. Búcsúzáskor hosszan megöleli előröl is, a nő érzi a férfi hihetetlen vonzó illatát, testének minden porcikájával kiélvezi az ölelést, bár lenne folytatása, de nincs.
A nő elkövet egy nagy hibát. Már nagyon bánja. Erőlteti az egészet, változott –e valami benne mióta találkoztak, ez a férfinak nem tetszik, bár ne tette volna. De már fülig szerelmes, tudni szerette volna lesz –e jövője ennek az egésznek.
A második találkozásra a nő elutazása előtt került sor. Nem ment el sok időre, csak más országba. Felment hozzá. Hiányzott neki a férfi. Várta hátha megöleli úgy, mint múltkor de nem. Beszélgettek, kávéztak, megnézték a Krokodil Dándit néma csendben. Nem bírja tovább, rákérdez tetszik –e neki vagy netán meleg és hagyja az egészet.. A férfi érzései semmit sem változtak, rossz passzban van, ennyi az egész. A nő megölelte, nem bírta tovább tétlenül. Ölelkeztek, majd hazaindult.
A nő hazajött külföldről, férfitől email, hogy üdvözli itthon. E-mail cserék, messenger, hol röviden hol hosszan.
És innentől hanyatlásnak indult az egész. Ritkultak a beszélgetések.
Ki tudja, mi játszódik le a férfiben, a gondok, problémák miatt nem szeretne egyenlőre senkit az életébe? Vagy részéről ennyi?
A nő várt, hátha újra találkoznak, barátnő tanácsolja, felejtse el, hiszen ha egy férfi akar valamit, lép, tesz azért, hogy legyen ebből akár egy futó kaland is. Igaza is volt, a vonzalom és a szerelem elvakít.
A nőnél egy újabb utazás, bolond fejével felajánlja neki, találkozzanak, mielőtt elutazik.
A nap már megvan, de az időpont tisztázásra vár. Várt.
Már lent volt, messengeren beszélgettek pár sort, hogy van, mi újság fent Pesten.
A lány ül a laptopja előtt a Balaton partján és írja ezt a kis szösszenetet….Múlik az idő, próbál felejteni, mert még mindig érez.. Tudja, hogy ennek így semmi értelme, elhatározza, ő nem keresi a férfit többé.
Kis idő múlva a férfi érzi a nő hiányát egyre gyakrabban ír neki, keresi a társaságát, de a nő ekkor már lemondott erről a kapcsolatról. Fájt neki nagyon, de tovább lépett. Sokszor visszagondol a sokat emlegetett mondatra "vajon mi lett volna ha...", de ez után eszébe jut, ha ennyi idő nem volt elég ahhoz, hogy kialakuljon a kapcsolat, ő többet nem tud várni a férfira. Neki barátként nincs szüksége rá. A férfi a mai napig keresi őt, de mi a célja vele még most se tudja...
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
jó_lesszez 2009.10.30. 07:43:54
jó_lesszez 2009.10.30. 07:45:00
Muha 2009.10.30. 07:58:00
Evvan.
PPK™ 2009.10.30. 08:15:34
baraka 2009.10.30. 08:18:42
Muha 2009.10.30. 08:20:56
Mi volt a hiba? Valaki tudja?
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 08:22:24
nem lehetne, h a posztolo ad egy eselyt a ferfiunak h bizonyitsa a komoly szandekairol, es akkor rubyka romantikus lelkecskeje is mosolyogna egyet ^.-
Muha 2009.10.30. 08:24:41
jaja. Az lenne az igazi. Főleg ha szerelmes a lány, és bánja a hibáját.
Amennyire törékeny a szerelem, annyira strapabíró is, mint a vidéki vénasszonyok. Lapáttal is alig lehet őket agyonütni.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 08:28:15
Hova rohan ez a lány?:-)
jóságot mindenkinek
Muha 2009.10.30. 08:30:06
Értem. Vagy mégsem. Mi az erőltetés?
Hogy randit akart megint? Vagy szó szerint basztatta a másikat, hogy mi a gyík van?
Rengetegféleképpen el tudom képzelni. Ettől nem leszek okosabb asszem.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 08:33:45
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 08:42:39
uhhh (törölt) 2009.10.30. 08:43:28
BARI 2009.10.30. 08:43:36
uhhh (törölt) 2009.10.30. 08:44:57
mi bajod vele?
nekem is van.
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 08:46:18
ennel rosszabb helyzetbe ugy sem kerulhet mint most, h a nagy semmi a resze. batorsag, es probalkozas, es meg happy end is lehet belole!:)
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 08:47:20
Muha 2009.10.30. 08:52:17
Muha is próbálkozás párti.
Nincs lehetetlen.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 08:52:55
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 08:54:36
uhhh (törölt) 2009.10.30. 08:55:11
én magamból, és az átlag pasikból indulok ki.
ha bejön nekem valaki, akkor nem szarozok.
ha nem jön be annyira,de egyedül vagyok, és éppen rossz kedvem van, akkor keresgetem(tudom,bunkóság)
Sokszor voltam már ilyen helyzetben.
Akár fél év múlva is megkerestem az illetőt(aki annyira nem jött be, de nem volt azért rossz csaj)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 08:57:13
én inkább emberek felé vagyok toleráns. :)
aki már egy macskának is "befekszik", az mit csinál emberi viszonylatban?
(jól tudom, hogy a macska a helyhez szokik, nem a személyhez..?)
a puhapöcsűség nem tolerancia, még csak nem is hasonlít rá. :)
az állat az állat. lehet szeretni, nagyon is, de ettől nem lesz ember.
alumi 2009.10.30. 08:58:59
alumi 2009.10.30. 09:00:01
Muha 2009.10.30. 09:03:53
Demég az sem baj, ha beijed a másik. Meg lehet érteni/értetni mindent.
@Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.*:
Azt gondolom, hogyha a két ember szereti és akarja egymást, akkor lehet bármilyen probléma, ha akarják, akkor meg tudják oldani.
Ehhez az kell, hogy tényleg le tudjanak ülni, meg tudják beszélni, ha kell akkor 5X átrágni, ha valamelyik nem ért valamit, akkor tud kérdezni, a másik elmagyarázza, ha kell másképp, és megpróbálnak közös nevezőre jutni.
Nem megy egyből, akkor megpróbálják újra.
van hozzá elég türelmük, hisz nem azon rugóznak, hogy most mi nem jó, hanem azon, hogy azt megoldják, és előre tekintenek, hogy majd ha megoldották, akkor kiegyensúlyozott, normális kapcsolatuk lesz.
Akár ilyedjen meg a másik, akár mondjon rosszat, vagy mondjon valamit, amit esetleg a másik félreért, és ha úgy érzi, hogy valami bántó a számára, akkor nyissa ki a száját, és mondja meg, hogy neki az nem esett jól. Ezzel a másik már tud mit kezdeni, és nem kell egy rosszul elsült mondat miatt elválni.
BARI 2009.10.30. 09:04:14
De a lány hová futszalad?
Meg mit vacilál?Főleg, ha szerelmes.Főleg, ha a srác meg keresi.Főleg, ha bejönnek egymásnak.
De az is lehet, hogy a lány csak abba a pasiba szerelmes, akit felépített magában a neten?
Szerintem egy röpke gyömösz miatt nem küldözgetne a srác neki emileket.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:06:40
Ez egy szar szöveg.
Egyszerűen nem szereted az állatokat(vagy a macskákat)
Én imádom az állatokat.A halakat,rágcsálókat,madarakat nem.
Volt kutyám is,de albérletbe költözés miatt el kellett ajándékoznom,de záros határidőn belül megint lesz.
Gyerekkorom óta imádom őket.
És szereti a gazdáját a macska.Csak nem úgy mint egy kutya mondjuk.
Ha hazamegyek és kiteszem neki a kajáját, addig nem is eszik és addig nyávog, amíg nem veszem fel, és nem dögönyözöm meg.
Mitől lennék ettől puhapöcs?
ha pittbullom lenne akkor macsó lennék?
Pont azt szeretem az állatokban, mert állatok és nem emberek
Ezt a befekvést nem is tudom értelmezni.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:07:40
ez pontosan így van
BARI 2009.10.30. 09:10:03
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 09:11:44
@Muha: persze, hogy nem baj, de a lány hallgatott a "barátnőjére", aki szerint nem jön be a srácnak, ugye, és inkább ezen kesereg, ahelyett, hogy jól "felhúzná" a srácot, ha már akarja magának.:-)
BARI 2009.10.30. 09:13:09
Annak meg örüljön, hogy nem egy minimanót fogott ki :D
Muha 2009.10.30. 09:13:27
Ez meg egy akkora faszság, hogy neki kell egy pasi, és a barátnője véleményére ad. fúj. ezt mindig is úgy utáltam, mikor barátok barátnők családtagok meg még az atyaúristen is bepofázik.
jaffandi 2009.10.30. 09:15:16
Ha ez végig ilyen lesz, nagyon ideges leszek.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:15:57
eszembe jutott egy barátom akinek volt egy gyönyörű burma/házi keverék macskája.
Hatalmasra nőtt, és olyan volt mint egy vadmacska.Stílusra is, mert nem nagyon hagyta magát simogatni, csak a gazdájának.
Rendszeresen volt olyan, hogy (mivel ki volt engedve a macsak)amikor mentük közértbe a sráccal(sörért persze)követte mint egy kutya,megvárta a közért előtt és jött velünk haza.
Na,ennyire nem a helyhez ragaszkodik a macska.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 09:16:10
"Egyszerűen nem szereted az állatokat(vagy a macskákat)
Én imádom az állatokat.A halakat,rágcsálókat,madarakat nem."
Ezt két mondatodat el is olvastad egyben, vagy csak leírtad? :)
Szeretem az állatokat, vidéki gyerek vagyok. Macskám nem lesz soha.
Azt mondják, az állat olyan mint a gazdája. Én ezt macskáknál fordítva látom.
Mi meg ezek szerint nem ugyanazt szeretjük az állatokban.
Igen, azt szeretjük bennük, hogy állatok, de aki _jobban_ szereti az állatokat, mint az embereket, az éljen csak állatokkal.
Ezen nem veszünk össze.
Én így gondolom.
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 09:16:15
@codeine / King of Kebab: a tolerancia szamomra nem azt jelenti bamban turom h megkotozzonek es ledaraljanak:) akkor nem jol fejeztem ki magamat. arra ertettem, h ha egy macska egojat vki jol tudja kezelni, az valoszinuleg az emberekkel valo kapcsolataban is toleransabb masok egobol jovo dolgaival szemben mint pl szabadsag vagy, nem ul mas nyakara, es o sem szeretne egy ilyet maganak. ilyen dolgokra gondoltam, nem a papucssagra. egy macska tartasa arrol is szol, h nem ala-fole rendelt viszony van, mint egy kutya-ember kapcsolatban, ami a papucssag alapja is, hanem a ket ego (macska-ember) mennyire tudja toleralni a masik egojat, nem pedig uralma ala gyurni. ez az igazan izgalmas az eletben nekem, barmilyen emberi kapcsolatban, onmagad lenni ugy h kozben a masiknak is meghagyod ezt. :)
BARI 2009.10.30. 09:17:08
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:17:25
:-D
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.30. 09:17:25
Na, majd jövök vissza később!
Netuddki. 2009.10.30. 09:18:06
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.30. 09:19:30
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:19:38
elolvastam. nem volt kedvem bővebben kifejteni.
Azokat az állatokat szeretem amik valami érzelmet is kifejeznek.
A halak,rágcsálók,madarak(bár ők kivételek)nem annyira.
Ezt akartam mondani,csak lusta vagyok írni.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:20:16
saját magam vettem.
BARI 2009.10.30. 09:20:32
@codeine / King of Kebab: Azt mondják, az állat olyan mint a gazdája. Én ezt macskáknál fordítva látom. - én meg nem, az enyém ugyanolyan idióta, mint én :D:D
dr. gernika 2009.10.30. 09:20:52
Nem kellett volna egy találkozó alatt fülig beleszeretni, utána a férfi megérezte az izzadságszagot, ami elaltatta benne a vadászösztönt.
Hogy miért keresi még mindig? Talonban tartja.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:21:29
néha szabad..:-)
szívattam és szívattak is már. engem is mint mindenkit..:-))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.30. 09:22:11
"e-mailoztak" omg ...
"Pont 1 hétre rá az első kontaktnak megbeszélték, hogy találkoznak." omg, micsoda fogalmazás ....
"megnézték a Krokodil Dándit néma csendben" mily romantikus :D
"A férfi a mai napig keresi őt, de mi a célja vele még most se tudja...
" ez egy jó kérdés ....
ennyi... :)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:22:34
én is felfedezek hasonlóságot a macskám és magam közt.bár ez lehet belemagyarázás is.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:23:21
a krokodil dundi csöndben nézése tényleg nagyot üt!!
:D
Borsószem 2009.10.30. 09:24:48
Elaludtam...
Jól értettem, hogy egy találkozás után fülig szerelmes? És "férfi" meg "nő"???? Nem inkább fiú és lány? Vagy méginkább kisfiú és kislány???
Ez a poszt egy akkora szerelmi dráma volt, hogy alig bírtam visszafolytani a könnyeimet! Bahhh.
BARI 2009.10.30. 09:24:48
SzenKata 2009.10.30. 09:26:38
amúgy meg szerintem a pasi meleg, és tett egy próbát, hogy megy - e neki nővel? de nem ment. szerintem az első randi ha nem csattan el egy csók, akkor veszett fejsze nyele. és uncsi volt a történet.
jaffandi 2009.10.30. 09:27:40
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:28:05
Mondjuk nálam az abszolút érthetetlen, ha valaki a kutyákat nem szereti(inkább kutyás vagyok én is).
Vannak ismerőseim akik, rendesen elhúzodnak(nem félelem miatt),ha véletlenül hozzájuk ér a kutya.
Nekem alap,hogy simán csókolgatom a kutyákat(tudom,gusztustalan,egészségetelen,de nem érdekel)
tuli _ 2009.10.30. 09:28:07
@hasznavehetetlen régensherceg: lehet, hogy azzal rontották el, hogy krokodildándit néztek? :D
@Drága IV gernika: a talonban tartó pasikkal nem kell foglalkozni. csak akkor kezdenek el érdeklődni.
de rá is lehet faragni, mert van olyan, hogy nincs második esély.
dr. gernika 2009.10.30. 09:28:34
@Klájd: pirospont :)
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Jajaja. Ez lohasztó. Kérdezze csak a pasi, hogy 'láthatlak-e még?' :)
SzenKata 2009.10.30. 09:28:50
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.30. 09:28:53
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 09:28:58
2009.10.30. 09:29:05
Amolyan "legalább van valaki, de nem az igazi" típusú.
Ha igazi lett vóna, most együtt lennének.
Nincsen olyan, hogy milyen lett volna ha...mert ha jó lenne, akkor együtt lennének.
Mondjuk nem értem, hogy miért (mibe)szerelmes pontosan a lány, amiért nem tud tőle szabadulni.
2 tali után mibe szeretett bele? Abba, hogy jól néz ki a csávó?
Borsószem 2009.10.30. 09:30:08
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 09:31:13
Oké.
Ha a macskád folyamatosan a szőnyegre pisál, mit csinálsz? Kivágod, mint (ugye) macskát szarni? Nem.
Ha a pasid mondjuk folyamatosan részegen jön haza, mit csinálsz? Kivágod? Igen.
Nem te kezeled a macskát, a macska kezel téged :)
Egyébként ego-próbának jó dolog lehet, ez tény, no de akkor most egy kapcsolat az két ego küzdelme inkább, vagy valami, amit közösen akarnak alakítani?
(persze, mindkettő, de a macskás analógiával sokkal inkább az előbbi, én meg azt nem szeretném, hogy ezt nevezzük a kapcsolat alapjának.)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:31:31
mondjuk egész életében azzal az emberrel tölti jó esetben, így biztos átveszi a rezgéseit.
Pl ha egész nap rohangál valaki a lakásban, attól a macska is feszültebb lesz.
Legalábbis az enyém mindig nézi hova megyek,mit csinálok.
ha alszik és én kimegyek pisilni pl, akkor ő is felkel.
A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.10.30. 09:31:31
Muha 2009.10.30. 09:32:37
Szerintem ott kell lenni aktívan és cselekedni, hogy bármi is alakulhasson. Önmagától semmi sem működik.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.30. 09:32:37
Gazz 2009.10.30. 09:33:06
Micsodaaaaaaaaaaaaa??????????
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:33:29
elköltöztem otthonról.
2 hónap múlva volt macska,rá 3 hónapra kutya.
Nekem egyszerűen kell állat.
Szeretem őket.
(ekkor együtt éltem egy nővel, szóval nem a magány miatt)
Gazz 2009.10.30. 09:34:14
gazz.blog.hu/2009/09/16/a_ketfele_szerelem
amolyan kockafejű 2009.10.30. 09:34:31
Vagy a pasi nyomott egy Sleep(1000000)-et.
proton1701 2009.10.30. 09:34:58
SzenKata 2009.10.30. 09:35:30
Caddy 2009.10.30. 09:37:32
www.youtube.com/watch?v=hi3pbtrqy70
Bátran klikk, nem zene. :)
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.30. 09:38:57
Én speciel allergiás vagyok a bundájára és olyan büdöset semmi más nem szarik.De a folyosó macskájával szoktam beszélgetni.
Sztávrosz_ (törölt) 2009.10.30. 09:39:14
A macskát a kártékony rágcsálók távoltartása végett domesztikálta az ember, de ez akkor történt amikor az ember már valamiféle otthonnal rendelkezett. A kutya jóval régebben domesztikálódott, segítség az ember táplálékszerzésében. Talán ezért tűnik szabadabbnak egy macska, nincs annyira a génjeiben az ember mellett élés mint a kutyáknál.
Jah madaram van és IT-s vagyok.
2009.10.30. 09:39:30
Ilyen szempontból abszolút egyetértek a posztolóval, ez nem türelmetlenség volt, csak tudta mit akar.
Ellentétben sok "komoly" férfival, UGYE?:))
Nem is értem miért nevezi ezt hibának. Csak adta magát, és őszintén és JOGOSAN megkérdezte, mi a stájsz.
Csávókám meg sunnyogott.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 09:39:48
Az ismerőseid mit mondtak, miért van kutyaiszonyuk?
Unokatesóm arcát a saját farkaskutyájuk harapta szét kicsi korában, anyukám szeme láttára.
Azóta unokatesó tartással van a kutyák felé. Anyukám meg irtózik tőlük.
Ezért nem lett otthon kutyánk.
Szóval nem mindig olyan egyszerű..
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:40:12
az emberért nem vagy felelős.ő alakítja a sorsát.
Te akartad, a te felelősséged(nem akarok a kis herceges faszsággal jönni)
Egyébként a macskám az első pillanattól kezdve szobatiszta.
Hányni szokott néha, de én sűrűbben..
A kutya ezerszer nehezebb volt.
8 hónapos koráig rendszeresen bepisilt,bekakilt.
Jópárszor ebéd közben fosott elém.
Én ezt vállaltam,ezzel jár.
Kivágod a gyereked amíg nem jár bilizni?:-))
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:41:05
egyszerűen undorodnak tőlük.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2009.10.30. 09:42:29
dr. gernika 2009.10.30. 09:42:40
@BARI: Így van, fontos neki is az ember. Volt egy tündér macskám, akit pindur korában a barátnőmnek ígértem, de mindenféle okok miatt nem tudta elvinni. Nagyon szerettem, de sokan voltak és nem jutott neki elég törődés, meg valahol érezhette is, hogy ő csak "itt maradt". Na, ő a nyáron fogta magát és elköltözött egy környékbeli családhoz, ahol valószínűleg jól tartják, mert azóta kábé kétszer látogatott haza, de jó bőrben van.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:42:56
ezért írtam, hogy a madarak kivételek,csak én nem szeretem őket.
Bár egy holló,vagy egy varjú király lenne.Lakásban mindig kicsit állatkínzás állatot tartani, de sztem egy madárnál ez erősebben kijön.
(repülés-kalitka)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 09:43:58
Jaaa, hogy nő is volt a macska mellé..:)
Akkor a két mínusz kioltja egymást, marad a kutya. Pirospont :))
Sztávrosz_ (törölt) 2009.10.30. 09:44:20
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:46:41
volt bizony..csak aztán lelépett..:-)
BARI 2009.10.30. 09:49:58
@Drága IV gernika: tesóm cicája volt olyan, hogy visszajárt abba a házba, ahol felnőttünk, meg a "csajához" , csak tesómnak dorombolt :)
@codeine / King of Kebab: Ha a macskád folyamatosan a szőnyegre pisál, mit csinálsz? Kivágod, mint (ugye) macskát szarni? Nem. - NEM, mert soha nem pisál oda.Az enyém utcáról lett hazahozva, ott bármelyik bokorba rottyanthatott.Ahogy idekerült első pillanattól alomba ment dolgozni.Senki nem mondta neki, hogy cica csak odaszarhatsz.Tudta az magától is.
2009.10.30. 09:50:17
nekem most 2db 4 hónapos kutyám van, el tudod képzelni mit művelnek kaki-pisi álá lakás terén?:))
De így van, én vállaltam, takarítom.:)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:50:34
ez kicsit talán olyan, mint ami a kiherélésről mindanak.
Azért is jó (állítólag),mert így nem lesz a macsek felnőtt hanem kölyök marad szexuálisan és gondolkodásra,játékosságra.
Meg amit mindig mondanak, hogy melyik a jobb?Ha egyszer igen és soha többet nem, vagy ha soha..
Ezzel nyugtatgatott az állatorvos, amikor mondtam, hogy szeretném ha előtte legalább egyszer rudizik a macska
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 09:51:10
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:52:12
nehéz.én őszintén szólva azt hittem ennél azért könnyebb lesz..kutyapelenkára csinálja, vagy ahová éri?
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 09:52:14
Hogy az ember magáért felelős, abban egyetértünk.
A kapcsolatért "felelnek" ketten. Vagy ahánynak épp jólesik :)
Rubyred
Vagy a kutyával is egy speciális kapcsolatban élsz, vagy a macskával is megvan az alá-fölérendelt viszony.
Nyilván nehéz ezt gyakorlatban kivitelezni, ha nincs mindkettő, de én elfogadom bármelyik verziót, csak ne legyen a macska faszább, mint a kutya.
IT-s hasonlattal: a macska fejlesztő, a kutya üzemeltető.:)
Előbbi szellemileg próbál brillírozni, kényelmetlen neki a rutin, a mindennapok.
Utóbbi meg csak teszi a dolgát; akkor veszed észre, ha baj van.
Aztán hálálkodhatsz neki. :)
Sztávrosz_ (törölt) 2009.10.30. 09:52:54
BARI 2009.10.30. 09:53:58
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:54:11
erre nem tudok mit mondani..allergiás nem vagyok,a kutyakaki és az emberkaki(főleg a beszart hajláktalan szag)sokkal büdösebb.
Egyébként alomcsere a titok.
Én sem hagyom büdösödni a klotyóban, hanem lehúzom.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:54:59
jobban szeretem én is a kutyákat.
BARI 2009.10.30. 09:55:41
uhhh (törölt) 2009.10.30. 09:56:48
én ezért nem másztam le..:-)
dr. gernika 2009.10.30. 09:57:47
Ehehe, mikor én a macskám szokásairól, tulajdonságairól beszélek Nardnak, mindig ott kuncog, hogy nem is tudja, kire emlékezteti.
Én tényleg jobban szeretem az állatokat, mint az embereket, ha onnan nézzük, hogy az állatokat összességében, az embereket meg csak szelektálva.
@Klájd: Ha új családhoz, házhoz megyek vendégségbe, a kutya az első, akivel összehaverkodok. :)
@Apcsika: Én nem ezért, bár kétségkívül jól esik.
2009.10.30. 09:59:21
:)
nagyjából heti rendsezrességgel vannak kemény mélypontjaim a kutya-ügyben.
Én is aszittem mókakacagás lesz, aztán fenéket. Elfordítom a fejem, és hopp egy kaki, hát ez melyik vót???:) Legdurvább a 3 napos cifrafosás volt a múlthéten, elkaptak valamit lentről. ááááááá!!!!:)))
Pelenkát próbáltam, de szétszedik napközben és nem is sikerül rápisilni mindig, így hagyom a francba.
Most legalább arra rávettem (sűrű tettenérős lebaszással) őket, hogy csak az előszobába kakipisi.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 10:00:00
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:00:14
ittasan még rosszabb vagyok.:-)
akkor néha utcán vadidegen kutyákat ölelgetek.
Jó.Egy kaukázusihoz nem megyek oda..
Lord_Cica (törölt) 2009.10.30. 10:00:43
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:02:58
végülis a kutyapelenka értelme, hogy rászoktassuk a kutyát arra, hogy egy helyre pisiljen, hogy rájöjjön arra, hogy nem szarhat/pisilhet össze-vissza.
Gondolom én.
2009.10.30. 10:03:18
nem értem, amit mondani akarsz. milyen játszmákról beszélsz?
Caddy 2009.10.30. 10:03:24
Érdekes. Kicsit többet gondolt bele a nő szerintem, mint ami benne volt. Véleményem szerint pasi szexet akart,mivel ezt nem kapta meg, nem akart tovább ölelgetni. Most meg valószínűleg nincs más a képben ezért keresi a nőt. De persze tévedhetek is.
Muha 2009.10.30. 10:03:52
ez most olyan, mintha valaki nem válaszol egy hívásra, akkor az is válasz? A nemcselekvés is cselekvés?
Csak saját magamból tudok kiindulni. Engem azzal, hogy valaki passzív, még sosem tudott motiválni. Passzivitással inkább demotiválnak(márha van ilyen szó)(de ha nincs, akkor is így reagálok) bár én hülye vagyok.
@BARI: lökött :)
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 10:05:27
reszeges pasi, hat, ha reszegesen bevallaltam, az az en dontesem volt, ha meg mellettem let pohar barat, az mar reg rossz... de biztosan nem vagynam ki anelkul h megprobalnam ezt vele atbeszelni. persze, ha semmi eredmenye nem lenne, vagy elzarkozna ez elol, akkor arra jutnek, h nincs ertelme eroltetnem magamat. egy ember akarasabol nem epul kapcsolat.
az ego harcokbol nem kapcsoalt keletkezik, hanem parviadal, ebben egyet ertunk:D en meg tul oreg vagyok mar az ilyenekhez ^.^ azt meghagyom az ifju titanoknak:D
dr. gernika 2009.10.30. 10:07:08
@Caddy: Cuki. :)
Akkor ezt meg Nardnak (és mindenkinek, aki szereti)
www.youtube.com/watch?v=1kCt5tVTpbs&feature=related
2009.10.30. 10:08:21
a 200 ftos felmosórongy ugyanezt tudja kiterítve, csak azt ki kell mosni utána.:)
Muha 2009.10.30. 10:08:27
Na most akkor ONolok én is egy kicsit.
Szerintem egy ilyen kapcsolatba mindig kell valami cselendzs.
Mindig kell valami, amiért küzdeni lehet, valami, ami ott lóg az orrunk előtt (mint szamárnál a répa), amiért lehet küzdeni, valami olyan, ami elérhetőnek látszó közelségben van.
Először egy érintés, egy csók, egy szex, egy kirándulás, egy házasság, egy gyerek, egy közös kocsi, lakás, stb stb. Valami.
Lehet ott cseszte el a lány, hogy semmi célt nem mutatott a pasinak. Nem kell feltétlenül a szexre gondolni. Meg is mondom miért. A szex egy párkapcsolatban széria tartozék. Ha lesz kapcsolat, lesz szex is. Úgyhogy - ha a kutyát nem is - engem speciel az nem érdekel, nem motivál. Sokkal fontosabb, hogy a másik jó ember legyen. Olyan, aki tud motiválni. Bármivel.
Eccó mint szá', valami más hiányozhatott a pasinak, legalábbis szerintem.
szamoca00 2009.10.30. 10:08:59
A lelke mélyén minden nő ribi?! Felmegy első talinál a pasi lakására.A pasi béna, döntse már el mit akar, végülis ő a férfi. A csaj pedig küldje el a francba, ha már nem akar semmit.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 10:11:12
@Traktorka: nem sunnyogott a srác, szerintem, erre gondoltam.
Muha 2009.10.30. 10:12:17
*megverem a Cünci macskáját*
:]
SciNu 2009.10.30. 10:13:28
BARI 2009.10.30. 10:13:53
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: nem hagyhatod, hogy cicómat baj érje... ;(
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 10:14:08
én macskával szemben?
nem vesztettem, de nem is fogok. nekem a macskák nem a kedvenceim.
előbb lesz malacom, mint macskám :)
Rubyred
akkor megbeszéltük. :)
Caddy 2009.10.30. 10:15:29
@Muha: lehet igazad van, csak ez a szép nagy világ rohadt szexközpontú, nem beszélve az internetes társkeresőkről.
Abban egyet érünk, hogy kell a cselendzs, és nem csak az ilyen kapcsolatokban, hanem úgy általában a párkapcsolatban,bár lehet csak én kedvelem a kihívásokat. :)
BARI 2009.10.30. 10:17:09
CünCaddyTarqi gyöttök?:D
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:17:18
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:17:34
jó kis vietnami csüngőhasu
2009.10.30. 10:17:45
"A férfi érzései semmit sem változtak, rossz passzban van, ennyi az egész."
na, ez az igazi nagy sunnyogás, szerintem. a legszarabb duma a földön.
Érdekes módon én sosem vagyok rossz passzban, ha egy nekem tetsző pasival töltöm az időm, főleg a második talin.
Ha pedig netán tényleg igaz, akkor minek találkozott a lánnyal? Mé nem aludt inkább?
Nem mellesleg a többi produkálása is a sunnyogást támasztja alá, nevezetesen, hogy azóta sem történt köztük semmi érdemi.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:19:14
nekem általában ilyen anomáliáim voltak..:-)
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 10:19:33
Egy macskaval vallalok valamilyen szintu kozosseget: es az a Garfield, de az is foleg a lazannya miatt.
dr. gernika 2009.10.30. 10:19:36
espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.30. 10:19:52
Azért a gyerek párhuzamba vonása a háziállattal, az kicsit erős szerintem :-)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:20:23
tényleg ez a lényeg.sunnyog,mert igazából nem akar tőle semmit.max dugás
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 10:21:06
szamoca00 2009.10.30. 10:21:24
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:23:25
pedig van választék.
Hosszúszőrű,rövid,tarka,csak bepisilt,csak részeg,részeg és bepisilt,de már jön a barna is,részeg bepisilt és már kaki is van.
Agresszív,jófejeskedő.
Caddy 2009.10.30. 10:24:17
@Frigyesur: nekem az alvás miatt. :)
Muha 2009.10.30. 10:24:28
@Céltalan Gyűlölet :): ezért szoktam úgy, hogy először a szex, aztán ha jó volt, vagy esetleg látok benne fantáziát, akkor jöhet egy randi, akkor már van értelme beáldozni egy mentes vízre valónyit. :)
2009.10.30. 10:24:51
Ezért jó az őszinteség, akkor is ha fáj az igazság.
Kb ennyi lett vóna a sztori, ha őszintén, felnőttek módjára nyomják egymással:
Lány: Én komoly kapcsolatot szeretnék, és nagyon tetszel, folytatjuk?
Sárc: Én csak meg akartalak dugni, de látom ez felejtő.
Lány: Akkor sajnos nem akarunk egyet, szia.
Fiú: Szia.
Muha 2009.10.30. 10:25:27
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 10:25:34
nem a kutyamacska jobb/rosszabb-ról beszéltem, hanem a vele való kapcsolat milyenségéről. mert ugye feljött, hogy a kutyával alá-fölérendelt a viszony, macskával meg az egók küzdenek meg.
erre volt a reakció. hogy a faszt :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:25:43
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 10:26:17
Oink!
www.youtube.com/watch?v=5jx8sIalBuc
cserfes csermely 2009.10.30. 10:27:16
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:27:16
te egy férfibőrbe bújt teréz anya vagy.:-)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 10:28:14
ha ez így menne, akkor nem lenne ez a blog..
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:28:49
Muha 2009.10.30. 10:29:02
Dr. Jula Watson 2009.10.30. 10:29:56
Muha 2009.10.30. 10:30:16
persze. Én eshetek teherbe, vagy ő? Naugye. Vigyázzon az, akinek baja lehet.
Esetleg csokiskarika, mint alternatíva. :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:30:22
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:32:32
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 10:33:32
@Muha: Gondoltam a netes gyikoknak megmutatom milyen egy igazi macso hozzaallas.
@Dr. Jula Watson: Ööö, erre a kerdesre nem szamitottam. :))) Öööö, ő igazából nem olyan, mint egy macska. ÖÖö, ezzel most megfogtál. :D
Muha 2009.10.30. 10:33:46
BARI 2009.10.30. 10:34:31
Muha 2009.10.30. 10:35:13
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:35:28
Caddy 2009.10.30. 10:37:22
dr. gernika 2009.10.30. 10:38:35
2009.10.30. 10:39:24
:) ez igaz, de ha őszintén magadba nézel, nem így kellene?
Ehelyett mindenki kombinál, játszmázik, sunnyog, reménykedik...
Muha 2009.10.30. 10:41:54
Muha 2009.10.30. 10:43:30
dr. gernika 2009.10.30. 10:44:53
BARI 2009.10.30. 10:45:27
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:45:32
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:47:04
Snowmass 2009.10.30. 10:47:10
Dr. Jula Watson 2009.10.30. 10:48:38
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:49:57
A XIV. században Európa lakosságát megtizedelő pestisjárványok valószínűleg Mongóliából eredtek, s a kereskedelemi útvonalakon jutottak be Európába. A járvány kisebb-nagyobb hullámai még a 17. században is pusztítottak. Az európai lakosság egyharmada pusztult el ez idő alatt.
Pestisjárványok a történelemben
A legnagyobb európai pestisjárvány 1347–1353 között zajlott, miután 1346-ban a genovaiak Krím-félszigeten található Kaffa erődjébe az ostromló kipcsákok – egyfajta biológiai fegyverként – katapultjaikkal számos pestises lótetemet lőttek be. A Kaffából elmenekülő hajókon a pestis eljutott Konstantinápolyba majd az európai kontinens belsejébe, illetve Észak-Afrikába.
A XIX. században Kínában, Indiában, míg a XX. században az USA-ban és Dél-Ázsiában találkoztak pestissel fertőzött betegekkel.
szamoca00 2009.10.30. 10:50:34
Ádám72 (törölt) · http://juditesadam.blog.hu/ 2009.10.30. 10:51:37
Ha igazán akart volna valamit nem lett volna olyan, amilyen. Most persze kezd futni a busz után...
Jól tetted, hogy továbbléptél és nem pazaroltál rá még több időt.
Dr. Jula Watson 2009.10.30. 10:51:42
A tapasztalatom meg az, hogy az a pasas, aki a neten túl sokat beszél a szexről, az a való életben sokkal kevésbé tettrekész :)
BARI 2009.10.30. 10:51:51
-Két dolog is bizonyítja, hogy maga a tettes, 1 magánál volt a gyilkos fegyver, 2 csipkebokor vessző.
Muha 2009.10.30. 10:52:07
Kezdetben ezek átlátszóak voltak teljesen, de aztán a tenyésztés során mésszel kenegették őket, hogy legalább meglássák a kutyák, ha kergetik őket.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 10:52:08
Lehet, hogy félreértettelek?
Akkor mondd el, mit akartál mondani :)
BARI 2009.10.30. 10:54:16
(de ezt olvasta a macsek is)
Lopicy 2009.10.30. 10:54:34
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 10:54:38
Muha 2009.10.30. 10:55:03
És mennyi a túl sok?
Ha már egyel többször gondolok rá, mint ahányszor beszélek róla, akkor az már nem is olyan sok. Ugye jól értem?
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 10:55:06
A macskák simán hordozzák a szopornyicát, amibe a kutya meg belehal.
Hát lehet, mondani, hogy ugye, hogy a macska az igazi túlélő, de hát a fasz fog ilyen állattal élni, akiben tényleg az ördög bújkál, betegség képibe :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 10:56:23
@Muha: Kedves Muha! Nem úgy gondoltam, hogy a nő passzívan viselkedjen, hanem úgy, hogy finoman illegesse -erre van valami jobb szó, tuti - magát a pasinak, és majd elválik, hogy ráharap-e vagy sem. Maradjanak kapcsolatban, nyilván. Tudom, hogy "dög" megoldás ez, de ha kellene egy pasas, megpróbálnám, ha első látásra-hallásra nem vagyok bejövős. Ha utána sem, csak akkor hagynám a francba. Nyilván posztlánynak joga van feladni, ha úgy látja jónak, de ebben még ott az esély, szerintem.
@Traktorka: rendben, te így látod.
Muha 2009.10.30. 10:56:33
De mondd meg neki, hogy nem badarság, hisz tudományosan is bizonyított.
BARI 2009.10.30. 10:56:47
áááá, ne már, ne utáld már ennyire a macskákat!
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 10:57:44
@Caddy: Ma nekem is. Tegnap szinte oltem a tekintetemmel. :D
@Dr. Jula Watson: Attol meg menne. A ferfiak nem ilyen irracioanlis lenyek, mint a nok, hogy a szerelemtol eszuket vesszek, csak sok a dolgom. Mar csak fel(negyed/nyolcad/tizenhatod)allasban kommentelek. :D
BARI 2009.10.30. 10:58:41
@Muha: szeretném látni azt a tanulmányt :D
karolyist 2009.10.30. 10:59:40
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:00:05
én nőt se nagyon engedek az otthonomba, annál nincs veszélyesebb :D
alumi 2009.10.30. 11:00:18
Imádom a kutyákat, de nem hozok ki menhelyről, mert egyszer már végigcsináltam egy tortúrát, aminek a vége az lett, hogy elkerült anyámékhoz kertes házba, ahol imád, szeret. Most lettek kölykei a nyáron. Helyette inkább önkénteskedem, ha nagyon nem bírom, a Noéban.
A macskák más tészta, de szerintem ők sem passzolnak lakásba. Nagy bennük a szabadságvágy, a vadászösztön. Meg a fenének se hiányzik a kitépkedett garnitúrahuzat, és a levegőben terjengő macskapisi,-kakiszag. Tudom, páran rám fognak reppenni ezért, de higgyétek el: érződik, csak aki abban él, már megszokta. A kajában fellelhető macska-, kutyaszőrökről meg inkább nem mondanék semmit.
tárhejj · http://atarhely.hu 2009.10.30. 11:01:18
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 11:01:27
Demáméne? :)
Szerintem a macska nem kooperatív. az meg úgy nem jó. Nekem.
Lehet, hogy kevés macskát láttam. Még.
Ugyanennyi kutyából hírmondóba van csak ilyen. Statisztikai viszony?
Nincs nekem időm mindenre.
Megyek, kivizsgálom a zsiráfokat :))
BARI 2009.10.30. 11:02:26
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.30. 11:04:28
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:04:38
de.
őszintén? igy kellene.
így is szeretném.
Így is szoktam.
Néha nem sikerül..
2009.10.30. 11:05:25
Semmi baj, de tanulj belőle és legközelebb másvalakinél csináld másképp!:)
Muha 2009.10.30. 11:06:11
így már egyet értünk.
A lány lehetőséget teremt, a fiú meg jól kihasználja. Ez a dolgok rendje.
De dundit nézni kussban egyértelmű jelzés, hogy baj van.
Filmnézés során általában témázás lesz, ha rendben vannak a dolgok.
Olyan ez, mint hogy moziban sem randizunk, hisz nem lehet sem beszélgetni, sem témázgatni.
2009.10.30. 11:06:13
Mi nem sikerül pontosan?
FlybyWire 2009.10.30. 11:07:51
Sokkal jobban szeretem mindkettőt (és általában az összes állatot) annál, hogy lakásban tartsam őket. Nem ott van a helyük, és bár azt hiszik, jó nekik ott bent (vagyis inkább a gazdi győzi meg magát erről), ez tévedés.
A kutyának állandó terület kell, amire vigyáz, és ahol rohangál, a macskának pedig be kell járnia még ennél is nagyobb területet, mert ő vadász. Ennyi.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:08:29
erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy nagy összességében igazad van.
De.
A macskám nem tép szét semmit.
A szag miatt nem akartam én sem, mert egy barátomnál mindig büdi volt miatta.
Aztán felmentem az akkori csajomhoz,nekik szintén van macskájuk és SEMMILYEN szag nem volt soha!
Egszerűen ki kell miskároltatni a macsekot, meg tisztítani az almot.
Nálam sincs büdi.
Csak ha lusta vagyok kitisztítani azt almot, vagy ha én vagyok büdös.
:-)
FlybyWire 2009.10.30. 11:08:41
A lakásban állatartás sima önzés.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:08:48
Muha 2009.10.30. 11:08:52
@prim reborn-habkő rulz: a fan és nunaszőr sem jobb a vajas kenyeren. :]
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:09:08
igaz
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:09:47
ilyen szépen intézni a dolgaimat.
tuli _ 2009.10.30. 11:10:28
én még hordozom az ősi paraszti ént, hogy kutya, macska, házba nem való.
magánházba, hidegekben az előszobába bejöhetett a kutya -egy kis időre, jelzésképpen, hogy nincs totálisan kirekesztve- ahonnan be tudta dugni az orrát a nappaliba, és onnan nézelődhetett, azt imádtam :D
de utána azonnal porszívó, felmosás a szőr miatt. és a kutya sem szeretett benn sokáig, jelezte, hogy köszöni szépen, szétnézett, ennyi elég volt:))
egyébként meg valami állattartó blogra tévedtem? :DD
Snowmass 2009.10.30. 11:10:56
Muha 2009.10.30. 11:11:10
Úgyhogy vigyázzatok nagyon, mert éjszakánként az utcákat rovom majd, és jól levadászlak benneteket, ha meglátlak.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:11:20
én is szeretek kibújni a bőrömből!
:-D
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:12:00
dr. gernika 2009.10.30. 11:12:04
@Lopicy: Ezen most elgondolkodom...
tuli _ 2009.10.30. 11:12:40
garfield pedig a hétfők miatt :D
szamoca00 2009.10.30. 11:13:08
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:14:03
:D
Muha 2009.10.30. 11:14:37
@Snowmass: Ha tartanék állatot otthon, akkor az egy oroszlán lenne. :)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:15:24
ott a fáraómacska, vagy a kínai kopasz kutya
tuli _ 2009.10.30. 11:15:42
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:16:39
Nem, bocs. Egyértelmű jelzés, hogy a lány sem volt formában. Ha egy pasinak rossz napja van, nem kezdek el vele sírni, hanem megpróbálok összehozni egy jó kis estét, nem pedig bámulom a Dándit, elvégre én is azért mentem oda, hogy jól érezzem magam, nem? Az én randim is, nemcsak az övé.:-) Persze, lehet a sarokban nyivákolni, meg kisujjunkat se mozdítani, meg bosszankodni, hogy ez egy komolytalan sunnyogó meleg puhapöcs.:-(
2009.10.30. 11:16:55
Erotikusan levelezni, oszt 2ik randin krokodildundit (uhh) nézni némacsendben - elég reménytelen eset. Posztoló hogybírt beleesni ezekután, nemértem. Itten semmi szikra nemvolt. Csak macskák
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:17:11
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 11:17:22
rendben.
bár így meghagyod az érzést, mint ami abban a viccben van, amiben a parasztbácsit felhívják a kitalálós kvízműsorból :)
BARI 2009.10.30. 11:17:31
Amúgy meg.
Van ablak, ki lehet nyitni, nem lesz büdös, van ruhakefe, nem lesz szőrikés minden, van állatorvos is.Ilyen egyszerű.Önzés?Lehet.De ha felszedtem a macsekot/kutyát utcáról, akkor nem fogom kibaszni vissza, főleg, ha nem találok olyan gazdit, aki jobb körülményeket teremt neki.Adjam menhelyre?Egy szart!
Nálunk van 2 kutya 1 macska.Volt fent olyan ismerősön, akinek soha nem volt még egy hala sem.És meglepődött azon, hogy az állat állományunk ellenére rend és tisztaság van.És szagokat sem érzett.
dr. gernika 2009.10.30. 11:18:08
Vagy ez azt jelenti nálad, hogy nem engedelmeskedik a parancsszavaknak, mint egy kutya? Elárulom, pontosan tudja, mit akarsz tőle, csak magában mérlegel, hogy ő is akarja-e csinálni. :D
@Muha: Simán lehet moziban témázgatni.
2009.10.30. 11:18:09
De jó hír, hogy minden alkalom után lehet újra próbálkozni, mert az élet úgyis dobálja eléd az ilyen szitukat.
alumi 2009.10.30. 11:18:27
a macskáknak kell a tér, a terület, amit bejárhatnak. a lakásmacskáknál sokszor látom, hogy eszméletlenül dagadtak, mert unalmukban simán halálra zabálják magukat, a gazdi meg hálásan tömi.
az egyik szomszédomnál állandóan a fürdőablakban gubbaszt a szerencsétlen, annyira menne kifelé, plusz a szintén unatkozó tacskójuk még jól terrorban is tartja.
száz szónak is egy a vége: nem a természetes közege egy állatnak a lakás/ketrec/kalitka.
Nyilván készséggel elhisszük, hogy az elefánt imád a hangyafasznyi kifutójában az állatkertben és szarik az afrikai végtelen mezőkre. De kérdeznénk csak meg, ha beszélni tudnának...
@Muha: már akinél van..:) a többiek ti. borotválni szokták.
Muha 2009.10.30. 11:19:06
Megoldási javaslatom lenne, hogy amig a férfi a dundit nézi, addig a nő is farkasszemezhetett volna a férfi dundijával. :)
alumi 2009.10.30. 11:20:03
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:21:55
@prim reborn-habkő rulz:
mint írtam én is így gondolom
amennyire tudom jól viselem gondját.
Ha költözöm, megpróbálok úgy költözni, hogy kimehessen valami zöldbe/kertbe a macska.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:22:53
a fene essen a sunnyogásba.:-)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 11:23:22
a kooperációval kapcsolatban ne csak a melóra gondoljál. :)
nekem meg az az érzésem, hogy többet látsz bele a macskákba, mint amik..
egyébként elég jól megválaszoltad magadnak, miért nem tartom kooperatívnak,
szóval ebbe a beszélgetésbe én már nem kellek :)
Muha 2009.10.30. 11:23:36
@Drága IV gernika: Háppersze persze. Kifizetem a két mozijegyet, aztán meg még a filmet se nézzem meg? Őrült vagyok én?
Caddy 2009.10.30. 11:24:21
2009.10.30. 11:25:01
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:25:02
dr. gernika 2009.10.30. 11:25:20
Igazából azon élcelődtem, hogy a párhuzamból amit a macskapisi és a részeges pár között állítottál, meg még egy-két sértett hangzású mondatból úgy tűnt, mintha valaki már választott volna közted és egy macska között. :)
szamoca00 2009.10.30. 11:25:52
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 11:25:58
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:27:41
ha koptatni akarok egy csajt, akkor bevetem a krokondil dándit.
ha nem ért a szóból, akkor a krokodil dándi kettőt, és titkos fegyverként a harmadik részt extrákkal.
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 11:28:19
Mondjuk tudtam en, hogy a jobbfejek kutyasok. ;)
Muha 2009.10.30. 11:28:28
Lehet hogy a dundizásért lett volna hálaszex. Vagy egy elkezdődő dundizás átcsaphatott volna orkánerejű kanapészaggató pornóba
alumi 2009.10.30. 11:28:40
(szerintem nem cikibb, mint mikor kigyúrt izomállatok patkányméretű csivavát sétáltatnak a parkban)
:)
Amúgy osztom az elméletedet.Nyilván a városi "panellakók" sem maradhatnak ki az írzísbül, hogy nekik is van egy hálás háziállatuk. Az is biztos, hogy a tartás különbözőségei miatt városon egy állat inkább már társ, míg vidéken haszonállat. Nálunk azért már változott a szitu, mert kutyabolondériám anyámékra is átrakódott, úh, pl. anyu órákig képes tutujgatni kint a kutyahadat (5 dög:)) a legnagyobb hidegben is. MIndnek külön háza, saját priccse van meleg subákkal, takarókkal. Naponta min. kétszer kapnak kaját és akkora kéjencek, hogy nem igaz.:) Cserébe viszont keményen őrzik a házat és a legkisebb bokacirkáló is úgy ugat a 3 hónapjával, mint egy véreb. A macskák más tészta. Van az ősgarnitúra. Az úgy 3 macska. És azon kívül a követhetetlen számú kölyökhad. A macskák évente két-háromszor fialnak alkalmanként 3-5 kismacskát is akár. Nem véletlenül nevezik -már bocs- parazita-állatnak, mivel úgy szaporodik, mint a paraziták. Vidéken ennek ellenére sem ivartalanítják őket. Mi a mi garnitúránkat csak kaja idején látjuk, amúgy szarnak a fejünkre és símogatni sem engedik magukat, de az ételt elfogadják azért...Na én emiatt nem szeretem őket.
Az biztos, hogy a városi tartáshoz gyomor kell, és türelem. Plusz utálnám szegény állatot napi 9-10 órára magára hagyni a lakásban. Ugyan milyen élet ez?
Muha 2009.10.30. 11:32:32
Én el tudnám viselni, hogy megetetnek, megpisiltetnek megkakiltatnak, magamra hagynak egy lakásban 10 órára, ha hazajönnek akkor megsimogatnak stb.
El tudnék így lenni egy darabig asszem. :)
dr. gernika 2009.10.30. 11:32:35
@codeine / King of Kebab: Jóvanna, csak olyan szofisztikált ide a kooperáció. Hétköznapi életben sem próbálok a macskával együtt csinálni semmit a játékon vagy az alváson kívül.
Innen nézve végképp nem látok bele többet, mint ami.
@Muha: Matatni lehet úgy is, hogy nem nézel oda. :D
Vagy lány létedre nem tudsz két dologra is koncentrálni egyszerre? :P
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:32:50
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:33:05
Kérném Barit, hogy ezért ne ordítsa le a fejem.:-)
FlybyWire 2009.10.30. 11:33:10
Én mindenképpen szeretnék majd mindkettőt, de természetesen kertes házat is majd, és csak akkor :)
szamoca00 2009.10.30. 11:33:13
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 11:33:16
nem, így sem vesztettem még; példa sem volt rá, de ha lenne, abból sem lenne sértődés. mondtam: aki állattal akar élni, tegye..
amúgy örülök, hogy én vagyok az egyetlen a társaságból, aki életében volt már berúgva.
Muha 2009.10.30. 11:33:29
Senki sem várná el tőlem, hogy mosogassak vazze. :)
Valaki azonnyomban fogadjon örökbe. Ha kell, még nyávogok is néha.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:33:43
eljön annak még az ideje..;-)
Muha 2009.10.30. 11:34:58
Persze persze. Aztán meg kapok egy ordenáré nagy sallert, ha nem nézek oda, mert véletlenül a másik oldalamon ülönek nyúlok a lába közé.
szamoca00 2009.10.30. 11:35:25
2009.10.30. 11:35:55
:) családi hagyomány mindenkinél, mint a mákos beigli karácsonykor.
Ha konfrontálódni kellene, és félünk, hogy a másikat megbántanánk: sunnyogunk.
A félünk az őszinte választól, nem kérdezünk: sunnyogunk.
Ha beőszintéznénk elveszítenénk a másikat, mint "szamarat": inkább sunnyogunk.
Ilyen ez.:)
alumi 2009.10.30. 11:36:25
Muha 2009.10.30. 11:36:26
jobban belegondolva viszont, most sem magam fölé végzem.
szamoca00 2009.10.30. 11:37:01
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 11:37:19
"a sok geci megy a böribe"
na ezt annak olvastam, hogy
"a sok geci megy a bőribe"
(mármint a macskákéba)
ejha, mondom, azért ez a csávó is tud valódi aberrált lenni :))
BARI 2009.10.30. 11:38:13
Nálunk vidéken is társ a kutya, ugyanúgy, mint itt.Ott is nevelve van, itt is.Ott is hálás, itt is.Itt is megy a házőrzés, ott is.
Én is sajnálom, hogy nincs meg a szabad élete, mert ha engem is bezárnának, hogy egy 30nms lakásba töltsem az életemet, belepusztulnék.De amíg azt látom este, hogy rohan elém a macska dorombolva dörgölőzve, addig nem halok bele a lelkiismeret furdalásomba.
A kajáról meg.Szoktatás kérdése.Nálunk macska reggel száraz táp, este trutyis cucc.És kurvajó bőrben van, egy deka felesleg sincs rajta.
Szerintem ez sokszor hozzáállás kérdése is.Köveztek minket eleget amiatt, hogy fujj lakásban állat.(azért jó, hogy nem panellban lakunk itt:) ).
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:38:21
én másnapra szoktam kilenni az előző napi/esti őszinteségemtől.
Pontosabban eszem magam miatta..
alumi 2009.10.30. 11:38:28
@Muha: na, akkor nálad nem lesz nagy gebasz a reinkarnáció.:)
@Céltalan Gyűlölet :): hát ez igen szépen hangzik...de sajnos hungariban igen messze van..
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:39:12
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:39:25
én csak arra írtam, hogy nem ciki macskát tartani pasi létemre,innen indul minden.
BARI 2009.10.30. 11:39:30
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: nem tennék én olyat :D
*irgum-burgum*
:)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:40:34
FlybyWire 2009.10.30. 11:40:43
Panelproli vagy-e? :)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:41:00
ki tudja.
lehet, hogy annyira kész leszel, hogy akkor már magad fölé csinálod.
Akkor majd mehetsz a topshowba fellépni.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:41:24
FlybyWire 2009.10.30. 11:42:22
Amúgy 2-3 hetente nekem anno megért pár ezer forintot, hogy a diáksrác a motoros kaszával 2 óra alatt körberohant, ahelyett hogy én vagy 5-6 órát szarakodhattam volna a tilitoli fűnyíróval....
Caddy 2009.10.30. 11:43:03
@BARI: most vagy soha. :)
2009.10.30. 11:43:07
Mert félsz a következményétől. (jajj, most mit fog gondolni rólam...szegény-szegény, megbántottam, jajjajjj)
Merjed magadat vállalni, mert megpofozlak!:))
Egy fokmérő van: a kimondás pillanatában mit érzel? Ha jót, akkor igazat mondtál. Ha rosszat, akkor hazudtál.
Másnap már csak a következményektől félsz, mert kombinálsz.
Muha 2009.10.30. 11:43:13
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: ha szexről van szó, akkor igen. de ha nem szexről van szó, akkor is.
szóval szex. :)
@Klájd: majd jelentkezem abba a remek csillag születik műsorba.
Rebelde 2009.10.30. 11:43:45
a mostani érdeklődésre meg az is magyarázat lehet, hogy a pasi megint odaért a csaj nevéhez a kis fekete noteszában:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:44:01
A cicák nagyon aranyosak, csak nem valók hozzám, mert egoistább vagyok, mint ők:-)
alumi 2009.10.30. 11:44:07
másrészt nem vitatom én, hogy példás gazdik vagytok, és nem is volt ez kérdés.
egész egyszerűen leírtam a véleményemet egy dologról. :) csodát nyilván nem fog tenni, de nem is az a szándék. te vidáman tartod tovább a macskádat, én vidáman tartom tovább az elméletemet. az biztos, hogy saját tapasztalat volt, hogy a menhelyről kihozott tacsi keverékem fél év alatt leamortizált egy lakást. Egyszerűen nem bírta pár óránál tovább egyedül. Leszedte a vakolatot, letépte a függönyt, szétszabdalta a cipőket stbstb Képtelen volt megtanulni lakásban élni. Ehhez képest nálunk, udvaron, kint, a többiek között imád és semmi gond nincs vele.
Mivel előttem van az élő példa, tapasztalatból állíthatom, hogy az állatok elsődleges közege nem a lakás. (nézzétek csak meg, mennyi kutyaszocializációs műsor van pl. a spektrumon. mind bezárt, unatkozó lakáskutyákról szól) De mindenkinek szíve joga mit tesz.
BARI 2009.10.30. 11:44:07
@Muha: gyere máá', mindig rád kell várni :D
Caddy 2009.10.30. 11:44:22
szamoca00 2009.10.30. 11:45:20
uhhh (törölt) 2009.10.30. 11:45:25
Muha 2009.10.30. 11:45:27
alumi 2009.10.30. 11:45:43
fura, de nem ciki.:)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:46:26
szamoca00 2009.10.30. 11:47:08
BARI 2009.10.30. 11:47:25
@prim reborn-habkő rulz: ezen nem veszünk össze :)
egyszer azért jól elköltözök vidékre megint és ott aztán lesz állat állományom rendesen :D
@Muha: na azé' :D
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:47:36
Muha 2009.10.30. 11:48:34
dr. gernika 2009.10.30. 11:49:01
@Muha: Persze ha nem tudod, hogy melyik oldaladon ül a célszemély, akkor tényleg ne vidd moziba. :D
Muha 2009.10.30. 11:49:14
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:49:39
tuli _ 2009.10.30. 11:49:46
@prim reborn-habkő rulz: olyan élet, amit megszoktak. egy kertimacska valószínűleg nagyon rosszul érezné magát egy lakásban, a lakáscicák pedig mélységesen meg lennének sértődve azon, ha kiraknák őket egerészni. úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy nem húzom le a keresztvizet arról, aki lakásban tart, ha neki így jó. ők viszont ne piszkáljanak azzal, hogy én állatgyűlölő vagyok, ha kiráz a hideg attól, ha a kedvencük baráti vacsora közben nyarvog, meg dörgölőzik a lábanmhoz, merthogy neki jár egy falatka a kajámból. és én dög vagyok. nem adok. :D
@Céltalan Gyűlölet :): kóbor cicák vidéken nemigen vannak (elásottak igen, az nagyon nagy baj) valahogy azt látom, hogy mindig megtalálják a befogadó helyet.
kóbor kutyák sajnos inkább. nekik nehezebb a helyzetük, mert önállóan nem tudnak létezni:(
FlybyWire 2009.10.30. 11:50:09
A macskákat viszont le sem lehetne nevelni a vadászatról, sőt, pont a legjobban vadászó macskák voltak mindig is a legértékesebbek (egér).
Folytasd nyugodtan a pocskondiázást, szórakoztató :D
Muha 2009.10.30. 11:50:41
Képzeld csak el. elviszed a céldelikvenst moziba, ott megmatatsz egy másikat, akivel meg haza mész. :)
szamoca00 2009.10.30. 11:51:12
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 11:52:11
alumi 2009.10.30. 11:52:24
szamoca00 2009.10.30. 11:52:50
Muha 2009.10.30. 11:53:31
@tarquin- 1forma ördögműalkotás:
tökéletes kérdés. ha nem buzi, bizonyítsa be, különben nem hiszed el. :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:53:38
kotorékeb sem létezik, ááá nem.. a panelmacska meg max pókot fog (ilyen komoly vadászat amikor a panelkutya ráharap a légyre)
a vadászat együttműködő és kontrollált formája pont hogy magasabb rendű és nem teszi nemvadász lénnyé a kutyát. töcskölj sünt
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 11:54:00
BARI 2009.10.30. 11:54:50
@Muha: ???
Rebelde 2009.10.30. 11:55:02
bokatájékon esetleg:)))
dr. gernika 2009.10.30. 11:55:14
tuli _ 2009.10.30. 11:55:25
Muha 2009.10.30. 11:56:00
Rebelde 2009.10.30. 11:57:12
a mi vizslánk mégis oszlatja a tyúkokat, igaz nincs megnevelve:)
BARI 2009.10.30. 11:57:56
dr. gernika 2009.10.30. 11:58:04
Keblemre!
@Muha: Rólad ezt is el tudom képzelni. :D
@Kedves Nard: hmpf
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 11:58:27
Caddy 2009.10.30. 11:59:11
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.30. 11:59:50
Mert kutya egyáltalán nem találja fel magát a lakásban, tök egyedül. Annak olyankor az a legnagyobb baja, hogy egyedül van, tehát rosszalkodik és bosszút áll, hogy felhívja magára a figyelmet. Mint egy gyerek :)
Sőőőőt, bármennyire kertben lehet, és rohangálhat egész nap, nagyon sok kutya belebolondul a magányba, ha nincs mellette valami állat-társ, vagy vele foglalkozó gazdi. Ez is tapasztalat :(
A macska viszont igen jól megvan egymagában. Nálam semmit nem amortizált, és ahogy @tuli_: mondja, halálosan meg volt sértődve, mikor ki kellett menni sétálni. Amúgy perzsa volt, az nem egy ugrálós fajta :)
A halak viszont szépek, bár nem dorombolnak és a hiedelemmel ellentétben nem is büdösek :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:00:14
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 12:00:19
nem ingem, mégis velem hozod mindig kapcsolatba.
jó játék? frappánsnak érzed?
tuli
a lakásmacska annyival rosszabb egy kispárnál, hogy...sokkal :)
FlybyWire 2009.10.30. 12:00:37
A kutyának NEM a vadászat miatt (mert többek között tilos neki), a macskának pedig de, pont amiatt is.
Nem az állattani eredetükről beszéltem, még te sem vagy annyira gyenge fejben, hogy ne fogtad volna fel, kiragadott részletbe pedig mindig bele lehet kötni. Ez még neked is megy, nyilván más nem :D
Egy kicsit legyél kreatívabb, ez így már izzadságszagú, nem szórakoztat :D
szamoca00 2009.10.30. 12:00:46
lkflldnlbn,mq qwmrng (törölt) 2009.10.30. 12:01:07
Ez mekkora:
apronet.hu/elado_elado_cd_k_a_legnagyobb_%3Cspan_class=except%3Eslagerek%3C_span%3Ekel__1999_forint_aprohirdetes=9119300
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:03:16
Ne becsüld alá Bubu iszonyú erejét! :) Ebben áll a veszélye, mindenki azt hiszi hogy a kis bichon bolognese olyan kis cuki! Pedig nem, igazi vérnősző állat! :)
@tuli_:
Én se adnék. Bár unaktesóm volt feleségének a macskája is ezt csinálta, s mikor nem adtam neki, akkor beleharapott a lábamba. Akkor egy bombagólt lőttem vele a gardróbba :)
@Drága IV gernika:
Te már korrumpáltad Bubut! :) Téged megkímél! :)
BARI 2009.10.30. 12:03:24
Muha 2009.10.30. 12:03:25
@Drága IV gernika: Én már csak ilyen menő hejjespasi vagyok. :)
Caddy 2009.10.30. 12:06:12
@Kedves Nard: vérkutya :D
FlybyWire 2009.10.30. 12:06:17
szamoca00 2009.10.30. 12:07:04
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:07:25
ha egy vadászgörény tanítható akkor egy macska is..
ha egy farkas vadászterületét veted össze egy vadmacskáéval érdekes módon a farkasé lesz a nagyobb. nem erőlködök csak szokás szerint buta vagy, le kell vinnem mindent a szintedre :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:08:19
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:09:28
barom, te se láttál még élő kutyát
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:10:02
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:10:34
Céltalan vitára vágytál fáki? :) Mert akkor jól választottál hozzá partnert :D
jaffandi 2009.10.30. 12:11:03
Én pont azt bírom bennük, hogy önállóak és mindig azt teszik, amihez kedvük van. Egyáltalán nem várom el tőlük, hogy az én kedvemet lessék, örülök ha megjönnek, örülök ha kedvesek velem és mulattat ha azzal a speciális testhullámmal, amit csak ők tudnak, elfolynak a kezeim elől.
Hozzáteszem, hogy amíg nem voltak macskáink, én is azt gondoltam, hogy minek, hiszen mind egyformák. Hát nagyon nem így van.
dr. gernika 2009.10.30. 12:11:09
@Kedves Nard: Nem úgy mint az ellenséges plüssállatokat! :D
(ha belerúgsz a macskámba, tudod mi lesz)
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 12:13:01
Kajambol en sem adok. A zasszony harcikutyaja pedig probalkozik. :) De en a zasszonynak sem adok belole. :DD
meg.mondom 2009.10.30. 12:13:14
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:13:16
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:14:17
szamoca00 2009.10.30. 12:15:18
meg.mondom 2009.10.30. 12:15:26
dr. gernika 2009.10.30. 12:15:27
@Muha: Azám. :)
@Kedves Nard: Ne féltékenykedj. :P
szamoca00 2009.10.30. 12:16:27
tuli _ 2009.10.30. 12:17:09
@Drága IV gernika: Joeytől tanultam. ő sem ad a kajájából.
az egyébként jópofa jelenet volt, amikor elment vacsorázni a kiszemelt hölggyel, Joey kért hátszínszeletet sült krumplival, utána tortát, a csaj pedig ugye salátát. a végét még az is ki tudja találni, aki nem látta :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 12:17:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:18:14
Az ellenséges plüssállatokkal kíméletlen. Dehogy rúgok a macskádba, ő sem karmolja/harapja a lábam :)
@Frigyesur:
Ma este elhozod a szőkédet Parázsba? :)
dr. gernika 2009.10.30. 12:18:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:19:48
Nem, a nő MNK volt :) Unokabátyó meg kirúgta :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.30. 12:20:11
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:20:27
dr. gernika 2009.10.30. 12:21:41
jaffandi 2009.10.30. 12:22:01
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 12:22:39
dr. gernika 2009.10.30. 12:23:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:24:44
Hja az volt az. :)
tuli _ 2009.10.30. 12:25:22
2009.10.30. 12:25:39
Ilyen noteszos pasim szerintem nekem is volt már. :) Legalábbis sejtésem volt, hogy van notesza.
Sosem értettem őket, hogy miért jó már egyszer "levetett"/lefuttatott nőket megint elővenni.
Tudom-tudom rezonancia. na de akkor is, mekkora gáz már, ahelyett, hogy újakat keresnének a régiekkel nyihogni?
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 12:25:45
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 12:26:44
amint mondod: KITALÁLTAM a példát.
sajnos nem tudok mindenhez a saját életemből hozni, nem éltem még annyit.
se te gondolom, igen.
személyes hangvétel meg nem volt, lévén a macskás pasi volt a kiindulás.
ha mégis van benne valamennyi
személyeskedés, azt te töltöd bele: tőlem csak a piás témákra ugrasz rá, és próbálod ezt az inget rámadni.
egyszer vicces volt. kétszer is, talán. most már lapos. köszönjük, abbahagyhatja.
leszel szíves mást KITALÁLNI. :)
szamoca00 2009.10.30. 12:28:12
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:28:12
phaszfej 2009.10.30. 12:28:58
tuli _ 2009.10.30. 12:29:02
@Kedves Nard: ugye vitte a macskáját is? :)
szamoca00 2009.10.30. 12:29:54
FlybyWire 2009.10.30. 12:30:11
Neki szabad...
Aki macskát pórázon nevel, az beteg. Ha elengedi, az a macska is fog vadászni. Ehhez sajnos tényleg hülye vagy....
A farkas hogy jött ide? Én kutyáról beszéltem. Ez ilyen politikusi fogás?
Akkor hasonlítsd össze a farkasod vadászterületét egy oroszlánéval, seggarc :D ilyen alapon.
Na, feldúlt vagy, 2 válasz is? :)
Képzeld, egy kutyát lehet úgy is nevelni, hogy nem megy ki a nyitott kapun. Sőt, képzeld, úgy is, hogy elkapja a macskát/rókát/madarat, de nem öli meg.... a világ csupa csoda :)
A macskát is lehet nevelni, de vadászösztönéről sokkal nehezebb (sőt szinte lehetetlen), mint egy kutyát. De nem is kell, mert nem öl olyan állatot, amiért kár lenne, míg a neveletlen/vérengzőbb kutyák igen.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:31:05
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 12:31:53
azt is lehet, hogy tovább megy az, hogy nem szólunk egymáshoz.
ha nem megy, ne erőltessük.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:32:06
barooom :D
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:33:19
jaffandi 2009.10.30. 12:33:46
cukisag.blog.hu/2009/10/27/patkanyutalok_cukisagi_kezelese_2_0
phaszfej 2009.10.30. 12:34:01
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:34:21
persze, hogy jót érzek közben.
Sőt azt érzem, hogy ezzel segítek.
A másnapi rossz érzésem, abból fakad valóban,hogy esetleg megbántottam az illetőt, és talán felesleges volt.
Szóval abszolutte igazad van.
Ha hazugság lenne, akkor szándékkal akarnám bántani a másikat(rosszindulatból).Azt pedig nem szoktam.
Alap.
phaszfej 2009.10.30. 12:35:43
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:36:25
A piás témát magad szolgáltattad mikor a hányással küszködve csúsztál-másztál a Parázsban. Ebből asszociál arra, hogy esetleg alkoholproblémáid is vannak :) Te hoztad fel az alkoholista-témát, és láttuk hogy nagyon életszerűen írtad le, lényegében te töltötted fel személyes tartalommal.
FlybyWire 2009.10.30. 12:36:32
Már leírtam, hogy melyik állatnak miért van szüksége térre. Ha ezt nem tudod, mássz ki a csatornából néha :D
phaszfej 2009.10.30. 12:36:52
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:38:17
ez egy baromság.
Én azért szeretem a kutyákat, mert szépek,kurva sokat lehet lehet rajtuk röhögni néha.
Pl mikor besértődnek.
Szeretek velük játszani is.
Néha csak az is elég, hogy ott fekszenek és alszanak.
Ezzel az erővel a gyerek is azért jó, mert függ tőlünk(most nem nézve a szaporodási ösztönt)
szamoca00 2009.10.30. 12:38:46
tuli _ 2009.10.30. 12:39:58
ti biztosan jól vagytok? :DD
FlybyWire 2009.10.30. 12:40:00
Ettől persze az énekesmadarat én is sajnálom, de egyrészt a macskát nem lehet lenevelni erről, másrészt meg ez is kiválasztódás valahol...
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:40:36
2009.10.30. 12:40:39
"a megbántottam az illetőt" feelingre jó gyógyír, ha arra gondolsz, hogy mindenki felnőtt ember, dolgozza csak fel az élete dolgait.
Engem is bántanak meg mások, de én is nagylány vagyok, majd feldolgozom/helyéreteszem, ha kell, megvédem magam, aztán megy az élet tovább.
dr. gernika 2009.10.30. 12:41:16
@Traktorka: A régi már bejáratott, tudja, mire számíthat. Üríteni jó.
@codeine / King of Kebab: Túúúl érzékenyen reagálod le. Amennyire emlékszem, ez a második piás poénom volt (ne keverj Narddal), és mindkét alkalommal szervesen kapcsolódott az előző hozzászólásodhoz, nem kellett a hajánál fogva előrángatni.
@szamoca00: Most nálam is van egy egér, amit az egyik macskától koboztam el. Nem akartam elengedni, mert újra megfogták volna. Az üres hörcsögketrecben lakik, mindent tud, amit egy höri, csak nem szelíd. Ezért tartom a garázsban.
Nem ér kiröhögni.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:41:29
jaffandi 2009.10.30. 12:42:16
SzenKata 2009.10.30. 12:42:29
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:43:09
Nyomiegér! :)
2009.10.30. 12:43:28
az én kedvencem az, amikor még olyan kicsit voltak, hogy nem mertek lejönni a lépcsőn a tacsijaim, én meg hivogattam őket a lépcső aljáról. Azt a brékelést, amit levágtak, hogy "jönnénk, de nem merünk...":))) megzabáltam mind a kettőt.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:43:42
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 12:44:29
dr. gernika 2009.10.30. 12:44:50
@Kedves Nard: Te meg ne beszélj a nevemben mert megint vér fog folyni. :D
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:45:04
ezt azért nem úgy kell elképzelni, hogy eret vágok magamon ezért.
A legtöbbször egyébként a legközelebbi találkozáskor ismét szóba hozom, elmondom, hogy nem akartam megbántani,de ezt gondolom.
Akkor nyugszik meg a lelkem teljesen.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 12:45:27
rendben, legyen.
Ha ti nem keveritek össze magatokat, akkor én sem fogom :)
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:46:05
szamoca00 2009.10.30. 12:46:07
2009.10.30. 12:46:23
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.10.30. 12:46:27
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.10.30. 12:47:07
Köszönjük az átfogó jellemzést, nem baj, ha nem alkalmazzuk?
Egyébként meg csitu van, mi nem beszélünk.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:47:17
meg is ölelsz?
vagy csak egy hátbaveregetés?
2009.10.30. 12:47:37
Kussolni meg majd akkor, ha én is jónak látom, öreg.:)
jaffandi 2009.10.30. 12:47:39
nézd meg ezt légyszi:
cukisag.blog.hu/2009/10/27/patkanyutalok_cukisagi_kezelese_2_0
@Drága IV gernika: én is megmentem az egereket vagy gyíkokat ha tudom, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy az utca végén ott a rét, ahová le lehet vinni őket.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:47:52
sehogy nem jó mi?
:D :D
dr. gernika 2009.10.30. 12:48:13
Caddy 2009.10.30. 12:49:59
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:50:08
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:50:50
tuli _ 2009.10.30. 12:51:06
2009.10.30. 12:51:19
De szerencsére itt vagy te kontrasztnak! Megmenekült az emberiség!:)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:51:57
ölelés baltával?
jaffandi 2009.10.30. 12:52:07
@tuli_: ja és én annyira perverz vagyok, hogy még a kopasz patkány is tetszik. múltkor láttam őket egy állatkereskedésben, épp szunyált mindegyik. nem is igazán kopaszak, hanem inkább olyanok, mint az őszibarack.
alumi 2009.10.30. 12:52:12
az egykori főnököm 50l -es akváriumát én takarítottam éveken át, mert nem bírtam nézni, ahogy vegetálnak a halak a büdi löttyben. onnantól persze rám lett testálva. azóta nem tartom jó mókának az akváriumot.
nálam kompromisszum a teknős. akarok is egyet. tán a jövő hónapban meg is veszem, aztán majd ha megnő, futtatom a parkettán.:))
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:52:34
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:53:09
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:53:20
habár...lenne pár ember akit jól megölelgetnék baltával.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:53:54
vagy megöletgetnék
:D
alumi 2009.10.30. 12:54:12
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 12:55:35
2009.10.30. 12:55:43
alumi 2009.10.30. 12:55:50
Úgy két éve.
Két hétig agyaltam, vinnyogtam, hogy mi legyen. Végül elszántam magam, hogy kihozom a menhelyről.
Felmentem és addigra örökbe fogadták...
Ki gondolná, hogy mennyire kapós lehet egy vak, idős csivava-tacskó...
szamoca00 2009.10.30. 12:56:53
tuli _ 2009.10.30. 12:57:06
ha már patkány, akkor nekem kizárólag ő jön be :))
www.mtklub.hu/files/grabowski2.jpg
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 12:57:11
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 12:57:53
A csitu szót, családodon belül vagy a barátaidon alkalmazzad.Mivel én egyikbe sem tartozom, szerencsére, ezért nekem az elég, ha azt mondod, hogy mi nem beszélünk.
szamoca00 2009.10.30. 12:58:51
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:59:10
egyébként ez kurvára így van.
Én is örökbe akartam fogadni macskát.(nem menhelyről,internetről), de a hirdetés napján már nem volt egy árva macska sem a 10-es alomból..
A másik amit hallottam, hogy szívesebben fogadnak örökbe emberek 3 lábú, meg látványosan sérült kutyákat(de még olyat, aki azért nem haldoklik)
Muha 2009.10.30. 12:59:21
uhhh (törölt) 2009.10.30. 12:59:58
hot dog..?
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:00:43
hozzuk össze a hangyászsünömmel.
Vega, esküszöm.
szamoca00 2009.10.30. 13:01:26
Muha 2009.10.30. 13:02:02
szamoca00 2009.10.30. 13:02:29
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:02:45
Vagy így lesznek elég elvontak.
Muha 2009.10.30. 13:03:53
Viszont engem azért fogadnak szívesen örökbe, mert nyomi is vagyok, meg 3 lábú is. :)
jaffandi 2009.10.30. 13:04:00
szamoca00 2009.10.30. 13:04:05
meg.mondom 2009.10.30. 13:05:02
szamoca00 2009.10.30. 13:05:17
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.10.30. 13:05:25
Már akartam (meg)mondani, h a régebbi verzió ("ne higgyetek egyetlen pasi szavaBAN se") sokkal jobban tetszett. Autentikusabb.
A faszom grammar-náciktól meg ne félj, megvédelek.
ui:
a posztot foglalja mán össze vki, amúgy pestiestesen is jó lesz
BARI 2009.10.30. 13:05:36
@prim reborn-habkő rulz: okika, de bokakutya ne legyen, max tacsi :D
Caddy 2009.10.30. 13:06:21
S0und 2009.10.30. 13:07:04
"Nem bírja tovább, rákérdez tetszik –e neki vagy netán meleg és hagyja az egészet.."
Köllök-e vagy Buzi vagy-e? :DDDD
Mer' ha "nyiltan lebuzizod", akkor vajon mitől sértődhetett meg a csávó először?
Ezek után, vajon itt mit csinálhatott?
->
"A nő elkövet egy nagy hibát. Már nagyon bánja. Erőlteti az egészet, változott –e valami benne mióta találkoztak, ez a férfinak nem tetszik, bár ne tette volna."
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:08:38
ruhája is van?
borosta?
napszemcse,cigi a szája sarkában?
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:09:22
ez Muhának szólt..
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 13:09:58
szamoca00 2009.10.30. 13:10:50
Muha 2009.10.30. 13:13:29
A Süti-morzsát kifejezetten szereti.
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 13:14:02
szamoca00 2009.10.30. 13:14:37
jaffandi 2009.10.30. 13:14:41
www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50153694 majd meglátom, hogy tovább lépek-e.
Muha 2009.10.30. 13:16:37
@Klájd: Ezt pontosan így ilyen sorrendben, ahogy mondod. Nagyon vagány egy hangya. Igazi macho-hangya.
Muha 2009.10.30. 13:18:02
Wilykét nagyon egyszerű megkülönböztetni. teljesen másmilyen mint a többi hangya. Abszolúte kiköpött gazdája. Magas, izmos, barnabőrű, nagyon okos, nagyon erős.
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 13:20:33
En egy viziloval es urlennyel szoktam megetetni a latogatoim. :))
meg.mondom 2009.10.30. 13:21:07
Osszefogalalas: a csajszi neten megismer egy pasit, akibe 1 het alatt beleszeret, felmegy hozza, de nincs szex. Aztan semmi se lesz. Ennyi:)
@Caddy: csak ugy eszembe jutott. Szoval a kalandokat szereted. En esetleg?:)
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:21:10
Teccik a post, végre egy rövid és aránylag jól érthető írás.
"Erőlteti az egészet, változott –e valami benne mióta találkoztak, ez a férfinak nem tetszik, bár ne tette volna."
Vannak férfiak akiket az ilyen erőltetéssel simán el lehet riasztani, az idő olyan sok mindenre választ adhat, nem értem miért kell siettetni a dolgokat.
"De már fülig szerelmes, tudni szerette volna lesz –e jövője ennek az egésznek."
Csak akkor fogja tudni, ha a hallja!!! Csak akkor lesz benne biztos? Miért kell mindig kimondani, lehetne az érzéseinkre, megérzéseinkre hagyatkozni. Hol van ilyenkor a híres "női megérzés"? Szerintem ha valaki nem érzi meg, hogy a partnere, barátja hogyan viszonyul hozzá érzelmileg akkor ott gond van.
jaffandi 2009.10.30. 13:21:34
Muha 2009.10.30. 13:21:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 13:21:40
Nekem egy pókom volt, a táp mögötti képen lakott. Károlynak hívták. Aztán egy téli estén, elhunyt. Viking temetése volt.
Céltalan Gyűlölet :) (törölt) · http://hu.wikipedia.org/wiki/Gy%C5%B1l%C3%B6let 2009.10.30. 13:21:45
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:22:33
Muha 2009.10.30. 13:23:06
szamoca00 2009.10.30. 13:23:19
jaffandi 2009.10.30. 13:25:55
ha az én lakásomba bemegy egy viziló, én már be sem férek, max. a wc-be :)
az űrlényről küldj már egy fotót légyszi, sosenem láttam még ilyet csak tv-ben, de azt meg nem hiszem el.
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 13:26:20
szamoca00 2009.10.30. 13:26:26
jóképű hangya lehet
jaffandi 2009.10.30. 13:27:07
szamoca00 2009.10.30. 13:28:02
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 13:28:37
dr. gernika 2009.10.30. 13:32:04
@Klájd: Naszép, én meg fél évig nevelgettem két cirmost, mire elkélt. Igaz, pazar helyre mentek. :D
@BARI: :DD
@Muha: Úccse hiszi már el neked senki, hogy kicsi és görbe. :P
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 13:33:46
jaffandi 2009.10.30. 13:33:58
betárcsázós internet sincs? nahát nahát!
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.10.30. 13:34:45
Igen, követtem az eseményeket, Piréziában nagy felháborodást váltott ki az eset.
Természetesen baromságot mondtak (már az érveléssel), szóval nyugodtan visszaírhatod.
Ha tifelétek úgy szokták mondani, akkor úgy szokták és kész.
(Ráadásul aranyosabb is, pont a szokatlansága miatt.)
@tarquin- 1forma ördögműalkotás:
Gondolom csak a stílus és a fogalmazás miatt. Emanci-csaj próbálkozásai, novellisztikus beütéssel.
Muha 2009.10.30. 13:35:37
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:36:29
a tacsi az egyik kedvencem..nekem magyar vizsla/dalmata keverékem volt.
Csokibarna,fehér csíkkal a mellkasán és fehér tappancsal(bocskorral)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:37:14
és lány...;-)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:37:47
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:38:31
mert te rendes vagy, és nem akartad őket elengedni
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:39:10
Nagyon jól taníthatóak, és szót is fogadnak, talán ebben tényleg egy kicsit hasonlítanak a kutyára, illetve abban, hogy csak nekem fogad szót, senki másnak nem.
Az tudtátok, hogy ha egy macska beteg mellé fekszik, akkor hamarabb lemegy a láz, és a betegséget is "átveszi". Illetve ahova a macska fekszik oda ne rakd az ágyad, mert a macsok szeretik a vízereket.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:39:37
majd találkozol vele a valhallában
szamoca00 2009.10.30. 13:39:48
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 13:40:03
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:40:30
akkor van az ágyamba is,mert sokszor velem alszik..
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:40:40
Muha 2009.10.30. 13:41:08
@Drága IV gernika: Továbbá már csak azért is illik elhinni, mert én mindig az igazat, csakis a színtiszta igazat mondom itt a blogon. :)
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:41:12
egy valódi óriás a hangyák között.
jaffandi 2009.10.30. 13:41:50
szamoca00 2009.10.30. 13:42:11
BARI 2009.10.30. 13:42:58
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:43:03
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:43:56
Muha 2009.10.30. 13:44:22
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 13:45:08
jaffandi 2009.10.30. 13:45:15
Caddy 2009.10.30. 13:47:18
Borsószem 2009.10.30. 13:48:02
Mi a téma?
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:48:08
macska.network.hu/video/sziami_macska/a_sziami_utanozhatatlan_hangja bár itt "beszélget"
és az utánozhatatlan sziámis nyávogás, itt valamit követel magának
macska.network.hu/video/sziami_macska/ismet_dalol_a_sziami
ez meg egy kis okosító hu.wikipedia.org/wiki/Szi%C3%A1mi_macska
BARI 2009.10.30. 13:48:12
tuli _ 2009.10.30. 13:48:31
@Drága IV gernika: :)
na, összeütök egy sütit:)
szamoca00 2009.10.30. 13:49:55
Muha 2009.10.30. 13:49:56
kígyózó tömött sorokban állnának. :)
@Borsószem: az állatok a téma.
dr. gernika 2009.10.30. 13:50:24
@Muha: Bocsi ha úgy érezted, megkérdőjeleztem a szavahihetőségedet, Laura. :)
@BARI: Már várom, mikor szól be valaki, hogy húzzunk át a Cukiság blogra. :D
Muha 2009.10.30. 13:51:07
Véleményem szerint a posztban szereplő férfi a macskájával élt nemi életet, és nem akarta megcsalni a nővel.
Muha 2009.10.30. 13:51:54
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 13:52:07
jaffandi 2009.10.30. 13:52:26
Láttam egy kuytát a metrón, kb akkora lehetet, mint egy beagle, hossúkás feje volt, mint egy skót juhásznak (csak nyilván kisebb), 1-2 centis hullámos szőre volt, és fekete-grafitszüreke cirmos!!
Én még ilyet nem láttam, de nagyon teccett, de 1 megálló múlva leszálltak és nem tudtam megkérdezni a gazdáját.
Van valakinek tippje, hogy milyen fajta lehet?
szamoca00 2009.10.30. 13:52:28
Snowmass 2009.10.30. 13:53:20
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:53:34
ez azért durva!
szamoca00 2009.10.30. 13:54:21
BARI 2009.10.30. 13:54:56
@Muha: jól megcirógatnának vele :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 13:55:12
Ott biztos nem, mert nem harcban esett el, hanem végelgyengülésben, így soha nem jut a Valhallába :( Károly kinnrekedt :S
Borsószem 2009.10.30. 13:55:39
Ma kezembe került egy képes újság, volt benne egy cikk, az volt a címe, hogy "Állatok az úton", de nem egy BMW-s képe volt mellette, hanem egy őzikéjé.:)
jaffandi 2009.10.30. 13:55:57
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:56:07
így elég nehéz...
szamoca00 2009.10.30. 13:56:18
uhhh (törölt) 2009.10.30. 13:58:17
képes voltál nem harcolni vele halála előtti percekben??
Muha 2009.10.30. 13:58:20
@szamoca00: Nem illik vagánykodni ezzel.
Ugye Cünci? :)
bagolybagoly 2009.10.30. 13:58:22
Borsószem 2009.10.30. 13:58:43
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 13:59:27
@tuli_: Kijaz? :D
Amugy nemreg megtudtam, hogy aki tul sokat log a neten, nem keltheti komoly tudomanyos ember benyomasat. :D (Igaz, hogy a neten erhetoek el a legujabb tudomanyos cikkek, de hat istenkem. :))
Borsószem 2009.10.30. 13:59:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 14:00:41
Nem voltam otthon, reggel még ott ült élve a hálójában öregesen, este mikor hazamentem, holtan feküdt :(
@bagolybagoly:
Lehet a másiknak nagyobb melle volt! :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.10.30. 14:01:44
jaffandi 2009.10.30. 14:02:50
BARI 2009.10.30. 14:04:21
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 14:04:45
jaffandi 2009.10.30. 14:05:13
Muha 2009.10.30. 14:06:59
@BARI: hogy vége a munkaidejének.
Node ne itt lopjátok a napot, hanem gyertek az új posztba rendetlenkedni.
uhhh (törölt) 2009.10.30. 14:08:55
próbálja meg itt:
www.kutya-tar.hu/fajtak/a/nev/kiskep
Frigyesur (törölt) 2009.10.30. 14:09:44
dr. gernika 2009.10.30. 14:10:48
Itt meg vannak állatok. :)
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.30. 14:20:10
Nem is. Én havonta egyszer, jó esetben!
Nem kell agyonetetni, meg teletömni hallal, és akkor csodásan beáll. Komolyan!
A teknőc viszont tényleg büdi :S (ja, és remekül kopog a körme a parkettán :D)
Na, elmegyek kicsapongani ;)
Pá
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.10.30. 14:22:52
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.30. 14:32:35
Bubu akkor még nem élt, mikor Károly elhunyt. De legalább hosszú és tartalmas élete volt.
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 15:08:21
@Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.*: akkor te tudod miről beszélek :)
@Kedves Nard: nekem is van egy Samum, a hangfal mellett lakik, szoktam neki enni is adni :P
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.10.30. 15:13:22
De lesz-e folytatás? A nő épp írja ezt a történetet (nagy hiba!), és elküldi. Az megjelenik, az olvasók olvassák.
De van tovább. E-mailelnek, SMS-oznak. Kontektolnek. Ja, nam... Hogy mondjuk helyesán? Kontaktelnek. Vagy tolnak. Chatolnak. Végül chak találkoznek. De hajh! Sajnos megemlíti. Mi alapján? Szerinte akkor és ott nem úgy. Probálja ellentételezni ott, amit nem akkor kellett volna, de ugyanúgy, vagy másként, de akkor.
Hátulról ráköhint. A nő élvezi a köhintés minden idegszálét. Maradéktelenül. Viszont ő nem. Megy a szurkapiszka, nem nyúlkapiszka. Na ja, mindketten aszcendensben születtek. De a nő óriási hibát követ el. Megkérdezi, hogy van. Erre éktelen haragra gerjed. Köszöni, jól.
A nő ekkor már hozzámenne. Hiszen már a nevét is tudja. Sőt, látta is. Felhívja. Óriási hiba.
Romantikusan sajtburgereznek. Gyertyafénynél, sírva megnézik a Különben dühbe jövünket. Hátulról ráfingik. Ez vajon jelent valamit? Szerinte mindenképp. Neki mindent. Imádja. Szereti. Szenved. Nem bírja tovább, rákérdez. Miért gyűlöli őt ennyire? Talán a vastag bokája zavarja? Vagy az asszimetrikus mellei? Netán... de ezt nem is tudhatja... A szeméremajkai? Mint az utolsó pasiját?
Nem, csak kikapott a Fradi. Ez holnap történt, ma a Balatonon fogok ülni, és töprengeni, mit írjak a blogra tegnap.
Óriási hibát követ el a nő. Köszön neki iChaton. A férfi Gmailön írja, hogy szia. A nő nem bírja tovább. Sírva fakad, hogy miért lett vége a szerelmüknek. Hiányzik neki Bud Spencer, meg a tüsszentések. Öngyilkos lesz. De túléli. Szerencsére befelé ugrott le az ablakból.
Ez ma történt, öt perce. Aztán eltelt egy hónap. A férfi rájött, hogy mégis érdekli a nő. De már késő. Ezt mondja a nő barátnőja, pszichológuse, anyje, öccsa, mindenkija. Kellett a férfinak balesetet szenvedni és kómába esni. Ezzel elcseszta.
Most már hiába kepeszt, nem érdekli. Amatőr: nem tudje, hogy majd akkor fogja megint érdekelni a nőt, ha hanyagolni kezdi. De akkor nagyon. Akkor a nő fog kepeszteni, és ő fogja hanyagolni. Két hetente cserélnek. Egyszóvel: a férfi egy hülya.
Snowmass 2009.10.30. 15:27:44
Hétpettyes lovag 2009.10.30. 15:31:25
dr. gernika 2009.10.30. 15:44:24
2009.10.30. 15:45:48
S ON: szűz pasival semmiképpen nem kezdünk, se így, se úgy!:DDD
jaffandi 2009.10.30. 15:56:08
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.10.30. 16:04:15
Najó, de akkor hogyan veszítsék el a szüzességüket?
Vagy ti amellett álltok, h minden 18 és 20 év közti fiú alanyi jogon kapjon beváltható prostijegyeket, és a hivataloskurvaság legyen elismert szakma?
Mondjuk nem rossz gondolat, hátha vmelyik párt felkarolja.
Így legalább a felnőtt ffiak töcskölőművészek lesznek a leendő asszonyok nagy örömére.
@Pók:
:DDD
2009.10.30. 16:40:18
2009.10.30. 16:42:03
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2009.10.30. 17:22:11
Drága nyolclábú "barátom". Köszönöm! Jót mulattam!
Dr. Jula Watson 2009.10.30. 18:03:38
Pretty 2009.10.30. 20:32:17
Persze nem egy igazi nagy szakítós történet az enyém, de jól esett leírni és megtudni, más mit gondol a történetemről még ha tényleg csak tőmondatokban írtam le!
Való igaz, hogy hamar megtetszett a pasi, és nem egy felépített ideálba szerettem bele és a képek Nála szerencsére nem csaltak.
Sokan írtátok, hogy sietettem a dolgot. Nem így fogalmaznék. Szeretem tudni a dolgok miértjét, hogy érdemes lett -e volna bármiféle energiát "belefeccölnöm" ebbe a dologba. Szerencsére nem húztuk sokáig, és így lett a csokápik akarom mondani post..
tuli _ 2009.10.30. 23:53:06
@Pók: :DDD
@Frigyesur: szerintem a szakítós oldala is nyugodtan felvehető valami tudományos adatbázisba, mer' hiszen itten is sokat lehet tanulni :D
@Pretty:
"Neki barátként nincs szüksége rá." Ebben nagyon igazat tudok adni.
"A férfi a mai napig keresi őt, de mi a célja vele még most se tudja..."
Kérdezd meg:))
Pajszer Művek 2009.10.31. 04:29:40
Hatalmassorjassi vagy. :)
annnus 2009.10.31. 16:01:22
Egyben elnézését kérek a többi neten ismerkedő informatikus uriembertől.
A.
2009.11.01. 19:51:20
Egyetertek. Pedig nemelyik szoke, infos leanyzo igen aranyos ;) Bar mint masok hiszik, szoke, programozo es no nincs :D
2009.11.01. 19:52:43
Nem kellene az Arachnid karanten kozeleben kutyat venned... En mondtam, hogy a bernathegyiknek nem nyolc laba van...
Dramaprinces 2009.11.02. 10:29:37
Dramaprinces 2009.11.02. 10:30:37