Tudom, vacak sztori, konkrétumok nélkül, biztos unalmas, szánalmas, értelmetlen, nyálas, meg mittudomén micsoda.
32 éves vagyok. Ő tíz évvel idősebb. Én vagyok a nő. Meg a naív, meg az idealista. És az is maradok, ha beledöglöm is.Elhittem neki, hogy van tartása. Hogy erős. Hogy aszerint él, amit érez, de úgy, hogy közben nem bántja azt, akihez tartozik. Elhittem neki mindent, mert szerettem, úgy szerettem, ahogy tudok szeretni. Nagyon jó manipulátor. Nagy tehetsége van hatást gyakorolni emberekre. De nincs tartása. A tartást nem helyettesítik a manipulatív szavak és tettek. Csak rövid távon. De persze ezt csak most mondom.Bedőltem mindennek. Mert nem tudtam mást hinni, mint amit hinni akartam. Másfél évig hittem, és küzdöttem a hitért. Azért a hitért, amit ő csak hazudott. Nekem, és magának is, talán magának is. Azt mondta egyszer korábban, teljes személyiséggel kell hazudni, úgy megy. Még együtt sem voltunk akkor. Megjegyeztem, de nem vontam le belőle a kellő konzekvenciákat. Hát, most rákényszerültem.Úgy tudtunk beszélgetni, hogy minden más eltűnt körülöttünk. Úgy öleltük egymást, ahogy csak lehet. Úgy néztünk egymásra, hogy kibogozhatatlanná vált a tekintetünk. Soha nem volt rossz együtt. Sem semmilyen. Mindig együtt voltunk, soha nem volt csalódás, amikor mi voltunk.És szeretett. Ahogyan csak tudott. Mégis véget ért. Nem élünk együtt, nem töltünk együtt időt, nem is beszélünk, mert nem tudott értem feladni mindent, mindent, ami körülvette, és amiben nem tudott boldog lenni. Igen, sokminden volt mögötte, nem vagyunk húsz évesek. Érettek voltunk, mikor egymásra akadtunk, de túl sok volt a múltunk, amit nem tudtunk lezárni. Pontosabban, az ő múltja és jelene, amit ő nem tudott lezárni.Végig hittem, hogy mi értékesebbek vagyunk, mint bármi más. De tévedtem.Végül, azt mondtam, szégyellje magát. Azért, amit ellenem tett, és azért is, amit az ellen tett, aki mellett végülis leéli az életét, boldogtalanul.Rengeteg dolgot kaptunk egymástól, és rengeteg dolgot vettünk is el a másiktól. Nehéz hinnem a szerelem erejében ezek után. De már dacból is hiszek. Azért nehéz ez a kapcsolatosdi, mert hiába tesz meg az egyik mindent, ha a másik nem képes mozdulni - a korlátait felrúgva.Megcsalt engem, megcsalt mást is. Elárult engem is és az ellenfelemet is. Mindketten kitartottunk mellette, pedig tudtunk egymásról. Nekem volt kevesebb jogom hozzá, a társadalomba ivódott morál szerint. Kénytelen voltam feladni. Nem is emiatt. Hanem csak önmagamért. Mondhatom, büszkén, hogy nem érdemelt meg. Valójában pedig, nem volt elég erős hozzám. És mégvalójábban, nem volt elég erős a hite ahhoz, hogy feltételezze, lehet ő még boldog is. De lehet, hogy csak simán nem szeretett eléggé. Na ezt viszont nem tudom elhinni sem most, sem később, azt hiszem.Fantasztikus manipulátor. Még a gerincét is beáldozza a hatás kedvéért. Vajon rájön valaha, mit veszített? Vagy csak én tudom? A manipulátorok legsérülékenyebb pontja az egójuk.Ha azt sértik, nincs vissza út.Számtalanszor szakítottunk, de a végső mondat a szégyelld magad volt, részemről. Egyedül maradt, kiharcolta, hogy így legyen. És én, hát, én is befürödtem. Küzdöttem a hitemért, ettől is vált olyan értékessé. Mármint ő, meg a mi. És most nehéz otthagynom. Nehéz szembenéznem azzal, amire jutottam vele. Egymás nélkül fogunk élni, pedig szeretjük egymást. Csak nem eléggé.Tudom, vacak sztori, konkrétumok nélkül, biztos unalmas, szánalmas, értelmetlen, nyálas, meg mittudomén micsoda. De ez így volt, és nekem jó, hogy leírtam, és mindenki értelmezi, ahogy akarja, és fröcsög, ahogy kedve szerint való. Én így éltem meg életem szerelmével való szakításomat. És csak remélem, hogy keveseknek van aha élménye.Megyek tovább. Holnap biztos jön jobb post. Kitartást mindenkinek
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Caddy 2009.11.18. 10:03:42
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:04:32
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:05:30
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:06:12
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:07:35
dr. gernika 2009.11.18. 10:08:13
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:08:53
:*
baraka 2009.11.18. 10:11:25
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:14:02
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:14:14
lehet, hogy úgy tűnik most, hogy nem lesz már ilyen, de ez nem így van, lesz még jobb is, a szerelemben meg nem kell hinni, vagy van, vagy nincs, de mindig jön magától. képes vagy kialakítani erősebb kötődést is, mert előzőleg is képes voltál rá. túl lehet lépni ezen, nehezen, de túl lehet. az más, ha az ember nem akarja.
meg.mondom 2009.11.18. 10:15:16
baraka 2009.11.18. 10:15:35
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 10:15:58
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 10:17:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:18:22
Én sem tudom sajnálni a vinnyogó fasztarisznyákat, sem pedig a 40-es kapuzárási pánikoló "urakat" :)
tuli _ 2009.11.18. 10:23:08
a hazudós pasik mindig hazudósak maradnak. egyszerűen nem tudnak leszokni róla.
"Mondhatom, büszkén, hogy nem érdemelt meg."
persze hogy nem. az "ellenfeledet" választotta, tehát gerinctelen.
harcoltál érte, vesztettél.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 10:24:20
tuli _ 2009.11.18. 10:26:31
LuPuS 2009.11.18. 10:27:35
Valahol mindig van valaki akinek te vagy az, egyetlen.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 10:28:10
"Elhittem neki mindent, mert szerettem, úgy szerettem, ahogy tudok szeretni. Nagyon jó manipulátor." manipulative bitch - a house md fanoknak :)
"Azt mondta egyszer korábban, teljes személyiséggel kell hazudni, úgy megy. Még együtt sem voltunk akkor." *régenshercegi hülyenevetés*
"keveseknek van aha élménye" én speciel nem voltam aha koncerten :)
nem kell szerénykedni, nem volt katasztrófa az írásod.
lennék én ilyen manipulátor. veszek pár leckét a fekete viperától :D
uhhh (törölt) 2009.11.18. 10:30:12
akkor csak mittudoménmicsoda.:-)
nem bírom mikor ilyen stílusban írnak le egy posztot.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 10:31:09
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:33:56
"Mi ígéretekkel kampányolunk, nem személyiségekkel"
"Miért?"
"Mert a jelöltünknek nincs személyisége"
:D :D :D
dr. gernika 2009.11.18. 10:34:11
Aha.
Miért érzem azt, hogy mostanában majdnem minden poszt e köré a téma köré épül???
Csoda hogy ezek után kommentelni merek. :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 10:37:59
"igen, és a választási bizottság elnöke... őőő... a fekete vipera"
"hát igen, az előző elnök rejtélyes körülmények között borotválkozás közben levágta saját fejét"
haruka 2009.11.18. 10:38:15
Nekem az jött le a történetből, hogy a fickó az asszony mellett tartotta a posztírót, majd inkább az asszonyt választotta.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:39:04
Épülhetne a köré is, hogy a menő hejjespasi elviszi szíve-farka választottját a teszkóba bevásárolni. Két tálca Danone-joghurttal és 10 deka parizerrel leveszi a lábáról az Arankát, majd lelép! :)
Caddy 2009.11.18. 10:40:03
tuli _ 2009.11.18. 10:40:37
lassan ott tartunk, hogy a szeretőnek kellene szurkolnunk, mert szegény szerencsétlennek minden jár, és miután nem kapja meg, ő az áldozat.
@hasznavehetetlen régensherceg: köszi, szerintem is.
na, kiudvariaskodtuk mára magunkat :D
@Klájd: neked se jó semmisenem. legalább van poszt :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 10:42:18
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 10:42:40
Azoknak minden jár alanyi jogon :) Persze az fel sem merül bennük, hogy akár velük is megteheti majd az "elcsábított" pasi ugyanazt. Ahogy lejár a szavatossága a szeretőnek, ő kerül a régi feleség szerepébe :) Vagy rosszabb :)
Bud és Kelly Cica 2009.11.18. 10:44:39
mert ha meg nem ez van, akkor azon megy a sírás, hogy mi ez a gagyi tinisztori,
aztán van az átmeneti kor, amikor emberek járnak, vagy családot alapítanak, és éppen boldogan élnek - azt meg minek írják meg ide,
aztán jönnek a szeretős-válós-nem válós sztorik, ez van, nem túl komplikált minta.
tuli _ 2009.11.18. 10:46:59
@hasznavehetetlen régensherceg: öööö, nem ragaszkodom hozzá:)
@Kedves Nard: azért nem merül fell bennük, mert ostoba módon hisznek abban, hogy ők elég szépek, elég okosak ahhoz, hogy ne selejtezzék le őket. ja, és természetesen különbek, mint az elődjük.
pedig bizony megteszik velük.
dr. gernika 2009.11.18. 10:47:00
@tuli_: - || -
jaffandi 2009.11.18. 10:49:07
Ismét egy szerető, aki elhiszi, hogy pasi egy szent és ő a kivétel akivel a feleségét csalja, akivel természetesen boldogtalan. Így szokott ez lenni. Szar érzés, de el fog múlni.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 10:56:35
jóvanjóvan.:-)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 11:00:28
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:00:44
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:01:35
1. "Meg a naív, meg az idealista. És az is maradok, ha beledöglöm is."
Egy szereto nekem minden csak nem idealista. Egy idealista ember nem hentereg mas ferjevel. Pont.
2. Igen, tenyleg erdekletlen volt. Meg egy pszichiater is csak penzert hallgatta volna ezt vegig, es akkor is kozbe szolt volna, hogy "Megis a mi a fene a bajod?!"
Utalom a nyavalygast, plane ha egy szereto teszi. Kussoljon, mert szemet dolgot tett. Pont.
dr. gernika 2009.11.18. 11:02:07
@tuli_: Ja, mert átverte a foglaltpasi. Pedig a két nő közül ő az, aki kettős játszmába ment bele. Persze a legnagyobb gané a manipulátor pasi, és, biztos a "hivatalos" is követett el hibákat a kapcsolat során, de ez a szurkolás dolog akkor sem megy.
@Bud és Kelly Cica: Lehet, túl régóta vagyok már itt, és mindent láttam már. :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 11:02:08
Ugyanott olasz gasztronómiai előadás :)
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:05:32
régen a kosztolányin,ahol utána a rolling rock nyílt meg, volt egy étterem.
Etióp étel különlegességek voltak kiírva.
Nem mentem be soha, de elképzeltem: ensz zsákos rizs,konzerv,bogarak,stb.
dr. gernika 2009.11.18. 11:09:16
Mintha direkt erre a szerepre lenne kalibrálva.
AMúgy a semsemmilyen azt jelentette, hogy mindig határozottan jó volt vele, soha sem egyhangú.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 11:09:42
Haha! Ez tetszik :) Az autentikus etióp pincér meg csak akkor jön oda hozzád, ha épp arra fúj a szél! :)
Caddy 2009.11.18. 11:13:29
De mostanában az itt a szokás, hogy a múltat elfelejtik a nagyokosok, aztán csak a jelen van. Természetesen mindenkinek tökéletes kapcsolata van, sose volt rossz, sose dobták ki, sose csalt meg senkit. Tökéletes emberek blogja. :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:16:55
Van már eritreai étterem is..
(Ha van Etiópiánál szegényebb ország, akkor az az)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:17:46
En epp azt latom, hogy elenyeszo kisebbseget kepvisel, aki szerint elitelendo a megcsalas, sosem dugott felre, nem kellett mas pasija/noje. Hogy is mondjam, szamomra elkepeszto moralis kepet kapok az emberekrol a neten.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 11:21:16
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 11:23:07
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:24:29
és persze a we are the world megy egyfolytában.:-)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:25:11
az soha nem baj, ha a tökéletességgel vegyített képmutatás elenyésző kisebbségben van :)
Tudod: "az nem lát igazán, aki nem akar".
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:25:48
az ország élelmiszerkészletének hetven százaláka ott van?
jaffandi 2009.11.18. 11:26:21
Caddy 2009.11.18. 11:26:27
"sose volt rossz, sose dobták ki"
Az egészet kezeljük, ne a részleteket.
A morális képet én nem csak a neten tartom elképesztőnek.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:26:30
nekem tökéletesen nincs kapcsolatom,annyira jól csinálom.:-D
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:27:15
Brixtonban láttam ilyen éttermet.
Mondjuk ablaka nem volt; nem merték megmutatni, mi van bent.
Lehet, hogy egymást ették? :)
(ilyen gondolatkörben a svédasztal is egész más értelmet nyer :))
tuli _ 2009.11.18. 11:27:22
volt olyan is, aki elmondta, hogy csalt, de legalább nem mondogatta meggyőződéssel, hogy az neki jár, mert ugye egyszer élünk.
@Drága IV gernika:
a hivatalosak _mindig_ követnek el hibákat a kapcsolatok során. a szeretők azok, akik tudják a tökéletes képet mutatni, ugyanis ideig-óráig jóhogy működnek a találkozós ünnepnapok büdös zokni nélkül.
csak aztán a szerető vérszemet kap, hogy neki ennyi már nem elég. akkor jön az életébe a gubanc, és az önsajnálat, és a meg nem értés, hogy miért nem kell ő többre.
Stupidella 2009.11.18. 11:27:31
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 11:27:31
Sok a képmutató, persze. De nem csak azok léteznek.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 11:28:27
Szerintem a morálról, pont ne te kezdj el prédikálni :D
Bud és Kelly Cica 2009.11.18. 11:29:40
ettem már etióp étteremben, mondjuk nem Mo-on, és nem volt vele egyébként semmi baj, nagyon finom volt az étel.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:30:02
Ne bosszut alljon a megcsalasert, hanem hagyja el azt a szemet alakot. Nem egyszerubb, tisztabb, gyorsabb igy tenni?
Szeretot egy esetben mentek fel, ha nem tudott rola, hogy az. De oket nem is tartom szeretonek...
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:30:25
vagy azt aki bement..:D azt úgy hívják,hogy eritreaiasztal,csak nem róla esznek, hanem belőled.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 11:31:27
nem kételkedem benne,de azért viccesen hangzik.:-)
Elveszett Angyal 2009.11.18. 11:31:32
akaratos dac gizi itt rinyál, mert amikor a Romanat olvasta, abban a szőke herceg a szerelmet választotta...
itt a nemzedék, amelyik a barzil szappanoperákon szocializálódott. csak biztos azt a részt nem nézték, mikor szőke herceg mindíg a feleséget választja (gyerek, vagyon, rang, bla bla miatt, vagy csak mert kötődik hozzá)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:31:40
Csak ők többnek képzelik magukat.
Mi több, az egyetlen igazság az övék.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:31:47
Elveszett Angyal 2009.11.18. 11:32:48
valaki akkor nagyon nem volt kíváncsi a másikra
Snowmass 2009.11.18. 11:33:00
Snowmass 2009.11.18. 11:33:56
SzenKata 2009.11.18. 11:33:59
de tényleg. jó volt.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:34:28
alib 2009.11.18. 11:34:42
dr. gernika 2009.11.18. 11:35:21
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:38:16
Caddy 2009.11.18. 11:38:33
Egyébként meg gyorsan tegyél rám szűrőt szerintem. :)
@Klájd: ha neked így tökéletes. :)
@tuli_: lehet igazad van, csak én már nem tudom a saját árnyékomat átugrani, az lehet a baj. :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:40:31
Az én mondanómban azon volt a hangsúly, hogy a tökéletesség kisebbségben van, és ez így van jól, főleg, ha ő ezzel felsőbbrendűnek gondolja magát. Ez volt a reakció.
Vagy az idézettnek írjad ezt a képmutatásról, vagy az én véleményemet kommentáld. Vagy ne idézz, pláne ne így, kiragadva.
Tényleg nem értjük egymást?
Mert akkor úgy érzem, nem akarjuk, és hagyhatjuk is.
Respect.
Caddy 2009.11.18. 11:42:23
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:45:53
Nem hinnem, hogy barki tokeletesnek gondolja magat tenylegesen. Viszont ruhellem azt az amoralis, masokat kepmutatonak nyilvanito hozzaallast, hogy ha valaki akarcsak egy minimalis erkolcsi tartast kepvisel, az csak hazudhat. Mert lassuk be, ha sarkitva is, te is erre probalsz utalni.
Aki melyen van, masokat is probal lerantana a szintjere, hogy ne erezze magat annyira hitvanynak es egyedul. Itt mar nem celoztam senkire szemely szerint, altalanos megjegyzes volt.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 11:45:53
Majd te megmondod mit tegyek, ja :D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 11:47:42
dr. gernika 2009.11.18. 11:50:03
Mégis, mekkora igazságot mondtál, és mennyire helyén van most.
alumi 2009.11.18. 11:56:06
Rebelde 2009.11.18. 11:59:08
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 11:59:19
"hogy ha valaki akarcsak egy minimalis erkolcsi tartast kepvisel, az csak hazudhat. Mert lassuk be, ha sarkitva is, te is erre probalsz utalni."
Hát ez nagy tévedés, kicsi lány. De legalábbis ez a sarkítás. :)
Mindenkiben megvan az a minimális erkölcsi tartás. _mindenkiben_.
Itt olyan különbségekről megy a vita, amit nem lehet, nem tud értelmezni senki a saját erkölcsi rendszerén kívül.
Illetve ha nagyon akar, akkor fog különbséget tenni..no, ebből meg könnyen lesz képmutatás. Bár lehet, hogy ez a szó valami nagyon negatív emléket hordoz neked, és nem ugyanúgy használjuk.
Egyébként meg nagyon kedvenc mondás itt, hogy "mindenki hazudik" :)
Én úgy mondanám: mindenkinek megvan a maga igazsága. Semmivel sem szarabb, mint a másé. Csak azt sem szabad gondolni, hogy jobb lenne annál.
A fekete bárány 2009.11.18. 11:59:46
Az én érzésem: mintha én lennék a posztoló ellenfele!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:00:31
Annyira nem szörnyű a helyzet azé'. Családapák fasztarisznyáinak lenni meg önkéntes dolog :)
Rebelde 2009.11.18. 12:00:50
jaj már, más problámáját ne vedd magadra, ha hiszel abban, hogy találsz magadhoz való pasit, akkor találsz is és kész:)
Caddy 2009.11.18. 12:04:19
@Frigyesur: nem fogom itt. Te most véletlenül belekeveredtél és én elnézést is kérek érte.
@Drága IV gernika: körlevelekben mocskolódni, jajj de szép dolog az! :D:D:D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:05:01
alumi 2009.11.18. 12:05:04
@Rebelde: megpróbálom hinni, csak egyre nehezebb.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:06:45
Mert te ilyet soha nem tettél! :D :D :D
vivax 2009.11.18. 12:08:04
Na megyek, mert fellépésem van.
Snowmass 2009.11.18. 12:08:04
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 12:10:12
LyukasBogrács 2009.11.18. 12:10:50
Tipikus gusztustalan, masok ajtajat ket labbal berugo, eletet feje tetejere allito, mindent felforgato, es megis meltatlankodo no.
Caddy 2009.11.18. 12:10:56
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 12:11:35
Ha rossz kedved van, lepd meg magad egy ajándékkal.
Ez a süti tegnap lett volna aktuális.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:12:16
Nekem is van kedvenc mondasom "Est solarus oth mithas." (Becsuletem az eletem.)
Nem hiszek abban, hogy minden ralativ. Illetve meg ha hiszunk is benne, lehet ertekelni a dolgokat. Terhes not felholtra verni pl sztem senki ertekrendjebe nem fer bele. Akinek igen, annak sztem nincs vagy rosszabb az igazsaga.
Ez felelosseg kerdes. Merunk-e magunkert, a tetteinkert, a szavainkert felelosseget vallalni. Ha merunk, akkor merunk allitani is dolgokat. En merek. Merem allitani, hogy vannak helyes es helytelen dolgok, amik nem nezopont kerdesei. Persze vizsgalhatunk mindent darabjaira szetszedve, kicsavarva a mondanivalot etc, de ez mar csak a reszletekben elveszes, ami zavarja az ember tisztanlatasat.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:12:51
Héhé! Nem csak a nő tehet erről, hanem a pasi is aki belement! Az is ugyanolyan szar alak, mint a szerető, aki tud arról hogy a pasi nős, ennek ellenére kavar vele.
dr. gernika 2009.11.18. 12:13:09
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:13:45
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:14:19
Ehhe Sturm Brightblade is hogy járt! :) Látom a Dragonlance is közös kedvencünk :) (És igen, Sturm mellett még Raistlin volt a kedvencem) :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 12:14:20
Tudjátok, megsajnáltam a posztírót. Ha már belement, muszáj küzdenie, nincs más választása.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 12:20:28
uhhh (törölt) 2009.11.18. 12:21:33
miért, most nem jó a méret?:-D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:21:51
Nagyon tetszettek Dragonlance kronikak :)) Hiaba, nagy elmek, ha talalkoznak. (Ezt Rebi nem ertheti. ;))) Azt meg rogton gondoltam, hogy neked negativ hos volt a kedvenced. :DD
LyukasBogrács 2009.11.18. 12:23:12
De itt nem volt szo arrol, hogy a pasi nos. Vagy igen?
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 12:24:53
tuli _ 2009.11.18. 12:26:18
mit vétettél, mert ugye tudjuk, hogy akit csalnak, az maga a gonosz, seprűvel rendelkező boszorkány, mert különben természetesen nem csalnák meg.
egyesek szerint ez csak így lehet.
@Frigyesur: frici, most nem vitatkozom veled, mert igazad van.
mentségeket lehet találni, kifogásokat is, de a helyes utat szükséges látni.
ha hibázunk is, legalább legyünk képesek azt bevallani, ha valami hiba volt.
(természetesen neked nem kell, mert nem hibázol:)
@prim reborn-habkő rulz: csak nem ez az opció.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 12:26:21
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:29:16
De igen.
@Frigyesur:
Nem volt negatív Raistlin. Egyáltalán. A másik meg, szintén nagy kedvencem, Lord Soth és Fizban :)
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 12:32:02
@Drága IV gernika: haaat:D azert mi szeretnenk az egyedi kommentjeidet olvasni! meg gyotrodnenk attol vajon mi az eredetit vagy a masolatot kaptuk meg! ^.^
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:34:30
Mondjuk ezzel is az a baj, mint a Dunevel. A sokadik folytatast ha mar jol tudom nem Frank Herbert irta, mar nem ugyanaz a sztori, hangulat. Itt is a vege fele mar a sokadik bor lehuzasanak tunt. De nagyon emlekszem, hogy amikor otthon voltam betegen, a batyam adta oket, hogy ne unatkozzak, es alig birtam letenni. :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 12:36:11
"Minimalis erkolcsi erzekkel el lehet donteni egy tettrol, hogy jo vagy rossz."
Minimális színérzékkel meg el lehet dönteni egy színről, hogy kék, vagy piros, persze. :)
Elfogadom, ha nem szeretsz árnyalatokban gondolkodni.
Én szeretek, igénylem, mert úgy látom, hogy ezzel tudok pontosabb képet kapni magamról és a világról.
A terhes anyás példád extrém..és úgy gondolod, hogy végletes?
Tényleg másik világban élsz...
Emeljük egy kicsit följebb ezt a problémát, hogy nem legyen belőle skolasztika.
Vannak ezek az erkölcsi kérdések.
Szerinted mindet be lehet sorolni, hogy jó vagy rossz valami?
Ennyi lenne a távolság a máglyahalál és a szentté avatás között?
(jézus, pedig nem is vagyok vallásos :)
Én egy szélesebb skálával dolgozom, ezen próbálom elhelyezni a tetteket, az embereket, több-kevesebb sikerrel.
Ha tévedek is, az akkor sem "kerül annyiba", mint ha csak ebből a kettőből választhatok.
Személy szerint nagyon nagy haladásnak tartanám, ha az emberek java képes lenne legalább egy öt "helyiértékes" skálát magabiztosan kezelni.
A 10-es az már álom :) Annál mondjuk ritkán van szükség részletesebbre.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:36:39
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 12:38:05
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:38:43
De akkoris képes volt szeretni,cinikus volt persze. A gyerekkorát is olvastad? :) Fekete köpenye nem tudod miért lett? :)
Igen, voltak olyan részek amik gázosak voltak, pont mint a Duneben. (ott pl Feyd Rautha Harkonnen és Rabban volt a kedvencem)
De az őszi alkony, a téli éj és a tavaszi hajnal kötetek voltak a legjobbak. De ajánlom neked még a Fekete Rózsa Lovagját. Imádnád :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:39:05
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:42:43
Egy csipetnyi bunkósággal! :)
dr. gernika 2009.11.18. 12:44:01
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:45:43
Nana miert is lett volna a Duneben egy pozitiv hos a kedvenced. :DD Ott a Dune istencsaszaraig birtam.
Amugy sztem nem tudott szeretni. Caramont is teljesen eluldozte, Crysaniat is csak kihasznalta. Nem mondom, hogy ugy volt gonosz, mint Kitiara, de nem veletlen, hogy a voros kopenybol fekete lett, es nem feher...
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 12:46:24
csak mert ma szerda van en meg kotozkodos alak vagyok ^.^ ott hagyod azt az embert es nem segitesz neki, mert o nem volt veled tisztesseges? csak kerdezem, ne ess a torkomnak, jo?:)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:48:16
lottyettluvnya 2009.11.18. 12:48:47
Ismerünk olyan eseteket is, számosat, amikor a házasság vagy a kapcsolat már a formalitásnak csak bizonyos fokán létezik, aztán gyerek vagy emlékek vagy akármi miatt mégis rendbe jön. Ott közben vajon szerető az a szerető?
A fekete bárány 2009.11.18. 12:49:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:50:05
Nos nem akarok spoilerezni a fekete köpennyel, de nem saját döntés volt :) Majd megtudod miért. Caramont soha nem tudta elüldözni :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:51:46
Nem azt mondtam, hogy az baj,én is hasonlóképp szoktam eljárni. Tudod, bunkó ellen mit sem ér az elme éles pengéje! :)
A fekete bárány 2009.11.18. 12:51:59
Caddy 2009.11.18. 12:53:28
FlybyWire 2009.11.18. 12:55:51
Asszem én is az lettem, vagy mi, már csak ezért se.
Snowmass 2009.11.18. 12:56:01
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:56:02
Nekem a vegletekig arnyalas idegesito, szuksegtelen, zavaro, kotekedo etc. Azt mondom "Esik az eso." Erre vm onjelolt filozofus megjegyzi, hogy nem is, mert csak az adott szelessegi fok, adott hosszusagi kor teruleten esik, es kulonben is az nem eso, hanem csapadek. Kb ezzel ekvivalens az az erveles, amirol te beszelsz szamomra.
Pont azt mondom, hogy el lehet donteni, hogy valami milyen szinu, nem kell vilagoskeket mondani es tudni hogy kevered ki az adott szint. Eleg a kek. Es nem azert, mert nem tudok kulonbseget tenni a pavakek, kiralykek, sotetkek, egszinkek, buzaviragkek kozott (na jo, lehet, hogy tenyleg nem, de ez most nem tartozik ide :))).
Erkolcsileg meg lehet tudni, hogy jo vagy rossz. Filozofusok filozofalhatnak, en utalom, ha a nyilvanvalot tultargyaljuk.
A peldammal meg nem tudom mi bajod volt. Probaltam egyertelmu helyzetet emliteni. Nyilvan aki bele akar kotni, bele tud.
Szoval tolem lehet engem primitiv embernek tartani, akinek goze sincs az arnyalatokrol, max. meglep, hogy mi jon le rolam masoknak.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:56:41
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 12:57:20
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 12:59:06
Én bizony otthagynám a rákba. Sőt nem is segítek olyannak aki nem tisztességes, ugyanis a tisztességtelen emberek, épp ezt használják ki,élnek ezzel vissza, ha valaki mindezek ellenére segít nekik. Mert ugye, semmilyen retorzióra nem számíthat, ergo nincs vesztenivalója sem (legalábbis neki nem képvisel az értéket ami elveszít ilyenkor)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 12:59:37
S0und 2009.11.18. 12:59:40
unalmas és frusztráló olvasmány.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 13:00:28
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 13:01:50
Azert lett feketekopenyes, mert a Proba kialasa soran gyenge volt, es "eladta" magat Fistandilusnak, nem?
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 13:02:43
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:03:58
Stupidella 2009.11.18. 13:06:52
Kytia 2009.11.18. 13:08:09
Egyébként meg mindenki csinálja úgy, ahogy akarja.
pinduri777 2009.11.18. 13:08:23
rohadt kurva vagy!
tuli _ 2009.11.18. 13:08:30
@Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.*: a tisztesség nem abban áll, hogy aki ellenünk vétett, annak segítsük. abban igen, hogy ne ártsunk, mert azzal magunknak ártunk.
de ez nem róla szól. ő viselje a tette következményét. akár azzal, hogy az ember megszakítja vele a kapcsolatot. pátyolgassa más.
@A fekete bárány: ez így van. nehéz széllel szemben.
sajnálom:(
de ha téged választott, lehet még mit tenni.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:09:20
Igen, az történt. De a végső poént nem lövöm le :)
Snowmass 2009.11.18. 13:09:41
Lakatosné Kati 2009.11.18. 13:12:54
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 13:14:06
@Kedves Nard: Az nem is Raist volt, hanem Caramon? :D
FlybyWire 2009.11.18. 13:14:37
Amúgy nem ilyen egyszerű. Sőt, baromi bonyolult.... hmmm....
A fekete bárány 2009.11.18. 13:14:46
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 13:18:53
alumi 2009.11.18. 13:19:17
@tuli_: ...
@Drága IV gernika: köci!:)
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: nos fedezékből lődözni a legkönnyebb. bezzeg ha visszacsalja őket az asszony. akkor megy a nagy picsogás.
Stupidella 2009.11.18. 13:20:59
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:21:12
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:22:39
Szerintem 8932 :)
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:24:18
tuli _ 2009.11.18. 13:24:26
használnak, és ráadásul nem jóra.
nincs kettős mérce. te neki nem tartozol semmivel.
kivéve, ha szembenéz a cselekedetével, és teljes megbánást tanúsít. nem csak szóban.
na, akkor kaphat esélyt. egyet. de nagy valószínűséggel azzal is vissza fog élni, és akkor ő már nem az én dolgom.
@A fekete bárány: nagy csalódás volt.
szerinted kényelemből maradt melletted?
vagy komolyan tenni akar értetek. ezt nem árt tudni.
@Frigyesur: nyilván éretlen vagyok még a dolgok teljes szélességű átlátásához, de azért igyekszem:)
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:24:52
tuli _ 2009.11.18. 13:30:44
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:31:54
Nem nem :) Van benne egy csavar :) De tényleg annyira jó, hogy nem akarom lelőni :)
@Dr. Jula Watson:
Baleset és "emberi" hibák között van különbség, nem is kicsi. Balesetnél persze hogy kimentem (ha tudom) a vétkes felet is, különben hogy vesz részt a kártalanítási perben? :)
FlybyWire 2009.11.18. 13:32:00
gamespeopleplay 2009.11.18. 13:32:37
Azt gondolsz, amit láttatnak veled, lehet, hogy kicsit tovább kellett volna nézned!
Kérdés: hány olyan szituációt tudsz felsorolni, amit megéltél a "hazug kedveseddel", amit mondjuk egy házasságban is megélnek az emberek? Ha 5 felett, akkor téged választ, ha 3 és 5 között, még összejöttök, ha 3 alatt, akkor csak Te voltál az izgalom, a másik a hozzátartozó!
Biztos hogy az általad "ellenfélnek" nevezett személy tényleg az? Nem inkább csak a másik fél? Lehet, ha egyszer megbeszéltétek volna a dolgokat, nyugodtabban zárjátok le így, vagy úgy.
De végül én örülök, hogy így történt!
dr. gernika 2009.11.18. 13:34:05
AndOr01 2009.11.18. 13:34:28
"Szemét!" :)
... és mindezt tudtuk volna... :)
Snowmass 2009.11.18. 13:34:41
Snowmass 2009.11.18. 13:35:24
dr. gernika 2009.11.18. 13:37:14
"@Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.*: a tisztesség nem abban áll, hogy aki ellenünk vétett, annak segítsük. abban igen, hogy ne ártsunk, mert azzal magunknak ártunk.
de ez nem róla szól. ő viselje a tette következményét. akár azzal, hogy az ember megszakítja vele a kapcsolatot. pátyolgassa más."
Ühümmm.
Hányszor kell még ma mondanom, hogy "egyre jár"? :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:37:50
Egyszerűbb ha ignorálod az ilyeneket, egyszer elküldöd a faszba, és többet rá se nézel :)
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:39:42
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:40:24
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 13:41:49
ezt most szepen moralizaltam, es tisztaban vagyok h ez a szemleletmod nem megelheto a mai vilagban, talan sosem volt az. de szamomra nem sok kulonbseg van tettben azok kozott akik semmivel sem torodve elnek maguk szerint, es azok kozott akik kettevalasztjak az embereket jokra es nekik artokra...mert mind a ketto gondolatmenet szamomra ego indittatasu, ahogy nekik megfelelo...
tuli _ 2009.11.18. 13:41:55
ráadásul szerintem pont a pátyolgatással ártunk.
mert akkor azt hiszi, hogy ő bármit bárkivel szemben megengedhet, neki minden jár.
tehát rossz utat mutatunk neki.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:44:41
Igen.
@tuli_:
Pátyolgassa az akinek két anyja van. Az efféle szubhumán kreatúra a lábam előtt dögölhet meg, max átlépem. :)
dr. gernika 2009.11.18. 13:46:28
Most mennem kell, páblog.
Kham 2009.11.18. 13:48:36
uhhh (törölt) 2009.11.18. 13:49:51
hmmmmén is ilyen jövővel számolok jelenleg.Viszont a művagina nekem nem jön be...mit csináljak?
Kurvázzak?
Kham 2009.11.18. 13:50:42
Caddy 2009.11.18. 13:51:29
Csmh 2009.11.18. 13:51:53
tuli _ 2009.11.18. 13:51:58
@tuli_:
ezért nem gondolom, hogy igazatok van.
a tartsd oda a másik orcádat is, az nálam nem működik. ugyanis bőven elég valakitől egy kurva nagy pofon, nem vagyok hülye, hogy odatartsam az arcom a másikért.
@Drága IV gernika: szia
alumi 2009.11.18. 13:52:35
EgaMagE73 2009.11.18. 13:53:47
A post nem jó. A lány fiatal, és azt hiszi, fel van ő neki nőve a kis feje, de pedig nem.
Érdekes világnézeti vita alakult ki, amihez nem szeretnék szólni, mert Codein/KOK a barátom (bár néha erről neki más a véleménye :DDD )
Csodás Caddy és Drága vassal és macskával operáló SzuperVörös ;) : Ismerjük egymást, és most azt mondom, hogy ez bizony a Teréz anyu hozzáállás (és semmiképp nem szánalmas). Tisztelni a másikat utána, azt lehet, letagadni baromság, túlélni kötelező, de még utána is segíteni őt ?…Persze nem mintha én nem csinálnám mással, máshol :D
Kedves Nard-nak igaza van, le kell választani azokat, akik a válladról akarnak állandóan elstartolni, mert TE mindig ott vagy, közben meg veled nem foglalkozik senki, vagy (az energiák elve alapján) másnál, mástól fogod magad feltölteni. Azt meg ne várd meg, hogy majd Ő elenged téged :). Teréz Anyuk ébresztő :D
Viszont bármikor felvállalom a múltam és a kis "Teréz Apu" hozzáállásom, ha úgy érzem, hogy ott abban a helyzetben ez fontos nekem, vagy az esemény miatt.
Azért megalázni saját magunkat (pl.: Persze átvertél, de gyere csak még segítek kicsit, mert amúgy nagyon rendes nő/pasi vagy, és neked most rossz, de nekem is, az meg nem számít…) nem érdemes, a másikat megalázni meg nettó gonoszság, az meg mindennél rosszabb.
Ha 23 évesen azt feltételezzük, hogy sose többet olyan nagy szerelem nem jöhet, mint ez, akkor saját magunkat írjuk le. Ha még ugyanazt a szerelmet keresném, mint amit 20 évesen éltem meg, akkor egy nagy barom lennék, és az után következő 15 évet meg jól kidobom a fenébe, mert nem tetszik??? Tehát nem tanultam semmit, nem ért semmit az amit csináltam, és ezt én állítom saját magamról??? Megalol.
Na már megint egy csilliárd karakter… :D
M.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 13:54:03
3x-en túl..:-)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:54:06
Én odatartom az arcához a bal lábamat jó erősen, hogy kiköpje a fogait :)
Csmh 2009.11.18. 13:54:34
Tudod, ha egy párkapcsolatban megvan az atűz, amiben annak lennie kell, nincs harmadik. Nem lehet. Ha nincs meg, annak már úgyis mindegy.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 13:56:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:57:08
TBal most elkezdene neked papolni a nyitott kapcsolat szépségeiről, amit ő sosem élt át, és nem is fog, mivel nemigen van olyan hülye nő amelyik belemenne ilyesmibe! :)
gamespeopleplay 2009.11.18. 13:58:26
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 13:59:04
gamespeopleplay 2009.11.18. 13:59:57
alumi 2009.11.18. 14:00:33
EgaMagE73 2009.11.18. 14:02:22
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:02:48
Mivel dolgozom, nem nagyon van időm leírni a véleményem.
Plusz szinte évről-évre változik a véleményem,Sőt akár naponta is.Van,hogy teljesen segítőkész vagyok idegenekkel is, de van,hogy akkora köcsög vagyok..
Az biztos,hogy minél idősebb vagyok, annál inkább zordabb leszek ilyen szempontból.
6 éve még az önkéntességen is gondolkodtam.
A saját bajai az embert önzőbbé teszik.Ha viszont kilépek néha a saját gondjaim árnyékából,és valami "jó" csinálok,akkor az nagyon jó érzés tud lenni.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 14:03:31
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:03:55
tudsz valami/valaki jót?:-D
alumi 2009.11.18. 14:04:34
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:04:48
soha nem mondom azt,hogy soha..:-)
blackbarika 2009.11.18. 14:09:40
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 14:11:53
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:12:37
nem tagadom,néztem már ki netről csajt ebből a célból.
Aztán mindig közbejött egy "nemfizetős".Mondjuk én egész sok időt kibírok szex nélkül pasi létemre.Akár fél órát is.:D
Nemrég leteszteltem magam,mondjuk félig kényszerből.
alumi 2009.11.18. 14:15:38
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2009.11.18. 14:16:15
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 14:17:49
Így értem, ha a 10-es skála számodra már filozófus kategória :)
(az esőt azért nem venném fel a komplex problémák közé, de a példáid segítenek megérteni :)
A nagy jóság meg ugye valahol ezek között van úgyis. Mindenki máshogy keresi az értelmet, a nyugalmat, a jót. Igazság nincsen. :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 14:19:42
Sokat gondolkozom azon, hogy egy képletesen értendő jól irányzott pofon igaziból nem segítség-e. Hm.
Borsószem 2009.11.18. 14:21:52
Borsószem 2009.11.18. 14:22:36
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 14:24:59
Kis csavar: regen sok filozofiai muvet olvastam. Akkor es ott helyenvalo. Itt es az eletben sokan viszont azt hiszik nekik is olyan mely es magvas gondolataik vannak, mint Schopenhauernek vagy Rousseaunak. Pedig csak csurik-csavarjak a nyilvanvalot. ;)
Esot csak peldanak szantam, ne kossunk mar bele! :) Sztem erthetobb az ervelesem igy.
Igazsag csak egy van, annak interpretalasa viszont rengeteg. ;)
tuli _ 2009.11.18. 14:26:15
ha valaki mindenáron bele akar fojtani a folyóba, közben én menekülök, ahogy bírok, már sikerül is megszabadulnom tőle, mikor hátranézek, azt látom, hogy fuldoklik. az a teendőm, hogy visszaforduljak érte?
abban a pillanatban biztosan az életembe kerül, mert új erőre kap, és tudom, hogy a célja az, hogy belefojtson.
alapból természetesen segítek a fuldoklón. ebben az esetben nem tehetem. mert az életembe kerül. sarkítva a dolgot.
Borsószem 2009.11.18. 14:26:44
Klasszikus szeretős történet. De persze annak, aki benne van, mindig különleges és egyedi az eset.
Na, én pl. így elviekben erre is azt mondanám, hogy soha. Soha nem lennék szerető. Nem bírná az egóm. Meg a pasi se. :)
alumi 2009.11.18. 14:27:02
A lényeg, hogy az ilyen rinyáló szeretőpicsáknak csak azt tudom kívánni, hogy egyszer jól szedje el tőlük is valami bombázó (Vagy ne! Egy náluk sokkal szarabb nő. Az cikibb!) a pasijukat, hogy átérezhessék, milyen utolsó nyomorult érzés is tud lenni, amikor szerelmes üzeneteket talál a mobiljában, vagy amikor mindenki róluk susmusol a társaságban.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 14:27:04
@Drága IV gernika: Mondjuk azt mar megfigyeltem, hogy ha nem is ertunk egyet Narddal, sosem magyarazza felre a mondanivalom, hanem megerti, csak nem ert egyet. Erdekes. :)
Barry Kent 2009.11.18. 14:27:36
Remek sztori.
Posztírónak csak annyit, hogy ne aggódjon, nincs ellenfele. Annyira hülye, hogy ilyen a megyében nincs.
Amúgy meg sajnálom, megérdemelte volna "élete szerelmét".
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 14:28:47
tuli _ 2009.11.18. 14:29:42
Borsószem 2009.11.18. 14:30:18
Nahát, milyen komolytalan vagyok ma! Elnézést, hogy belepofáztam.
És pörgök is, ahogy látom. :)
R. (nő) 2009.11.18. 14:30:52
azt hiszem, én is szerettem valahogy így, valami ilyesmi pasit. nekünk gyerekeink születtek.
menekülj, édesem, amíg megteheted. most szar, de az el fog múlni.
tuli _ 2009.11.18. 14:32:29
@prim reborn-habkő rulz: nem vagyok büszke rá, de én is ilyeneket szoktam kívánni. hogy tudja meg, mit érezhet a másik.
(ma nagyon gonosz énem jött elő, úgy látszik)
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:34:35
alumi 2009.11.18. 14:34:36
Borsószem 2009.11.18. 14:36:44
Egyszer azt álmodtam, hogy megöltem vkit. Borzasztó, leírhatatlan érzés volt. Nem szeretném igazából átélni.
Art Mooney 2009.11.18. 14:36:52
azért az nem derült ki, h a férfinak volt-e gyereke, és a beküldő mit is várt volna el tőle. persze ettől még a sztori klasszikus: a férfi, akinek családja van, jellemzően NEM adja fel ezt egy másik nő kedvéért, akármilyen jó is vele.
(nem lehetne ezt kötelezően előadandóvá tenni úgy a középiskola közepe táján, osztályfőnöki órán?)
Barry Kent 2009.11.18. 14:37:14
Az ötlet nem rossz, bár én inkább azt kívánnám, hogy sose legyen ennél nagyobb szerelme :)
Borsószem 2009.11.18. 14:37:35
EgaMagE73 2009.11.18. 14:37:40
A trükk ott van, hogy nem jó a célszemély. Biztos van egy csomó olyan ember, aki TUTTTI FIX, hogy 1000000 jobban megérdemli a szívből jövő segítségedet (tehát Téged), mint az, aki kihasznál...És ezzel nem vagy bunkó, meg gonosz, meg akármi csokker állat, csak ember vagy. És nem attól leszel jó ember, hogy mindenkinek segítesz. Nem kell megmenteni mindenkit, és nem is lehet és nem is szabad. Ha lemondanak rólad, akkor Te miért nem hagyod abba?
Na viszont most itt az ideje, hogy én kérjek elnézést, mert ez már személyeskedés :D Bocsi ;)
Szóval a barátaid ugyanúgy szeretni fognak. És igen néha azzal segítünk valakin, hogy egy iszonyatosat rúgunk bele, vagy egy hatalmas nagy pofon. Lehet, hogy véget vet a dolognak, de őt meg helyrerakod, és talán elindul egy olyan úton, ami neki lesz jobb. Ha nem szeretsz verekedni (azt gondolom, hogy nem ;))) ) akkor lehet ezt szóban is, ha meg nem ért belőle, akkor meg majd megtanítja más, vagy soha, vagy későn, de ez nem a mi felelősségünk. Az őszinteség az igen, a korrektség, nem sunnyogni ezek ok.
Barry Kent 2009.11.18. 14:38:36
Ugyan minek? Látod, 32 évesen se képes felfogni, mit vársz egy kamasztól?
Barry Kent 2009.11.18. 14:40:26
"Úgy néztünk egymásra, hogy kibogozhatatlanná vált a tekintetünk."
Csúnyán kancsal lehetett mindkettő.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 14:42:49
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:42:56
hehe,jogos.érdeked módon mégsem megy a munka rovására.:-))
Borsószem 2009.11.18. 14:43:03
Amúgy mindennek a lényegét tök könnyű látni, míg nem ülsz nyakig benne.
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:43:38
:D :D
Borsószem 2009.11.18. 14:43:46
Csmh 2009.11.18. 14:44:04
EgaMagE73 2009.11.18. 14:44:31
de most el gályázni a rumért.
Borsószem 2009.11.18. 14:45:17
tuli _ 2009.11.18. 14:45:17
ez egyébként már ösztön, és nem döntés kérdése azt hiszm.
@EgaMagE73: ígyígy.
alumi 2009.11.18. 14:45:34
Csmh 2009.11.18. 14:46:26
(nem lehetne ezt kötelezően előadandóvá tenni úgy a középiskola közepe táján, osztályfőnöki órán?)"
Nem. Azt kellene megtanítani, hogy aki szereti a párját, az ne k*rjon félre, aki meg nem, az igenis váljon el, ha már nem jó, vagy jön a szerelem.
Borsószem 2009.11.18. 14:47:08
uhhh (törölt) 2009.11.18. 14:49:04
ha valahol hibázok, akkor az inkább itt legyen,de megpróbálok odafigyelni tantónéni!:-))
Veér Farkas 2009.11.18. 14:49:20
Röviden ennyi.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 14:50:52
@prim reborn-habkő rulz: erre az esély a kívánságaimtól eltekintve sem csekély. A posztpasi feleségének viszont kívánom, hogy találjon magának egy olyan pasast, aki fényéveket ver egy körön a csalóra.:-)
tuli _ 2009.11.18. 14:52:50
@Borsószem: akkor téged még nem lógattak le a tizedik emeletről:)
ja, és ha tudod, hogy belehalsz, ő meg továbbra is gyilkolász, akkor is?
a nem szaftos kérdésed meg nem érdekel :DD (nem utolsósorban, mert úgysem tudnék segíteni, gondolom:))
Borsószem 2009.11.18. 14:57:31
Csak szaftos kérdésekben vagy szakértő? :)
@Klájd: Tudod, imádom, ha így neveznek! Harrrr! :D
Túllőttem magam koffeinnel és teatinnal...
Barry Kent 2009.11.18. 14:59:08
sőt, változzon tüncivé a nászéjszakán :D
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 15:00:27
Ne értzs félre, nem magával a cselekedettel van bajom, mert minden ember önző szerintem. Hanem, hogy oly határozottak az állítások, aztán kiderül, mégsem a szerint történik a cselekedet.
alumi 2009.11.18. 15:03:40
nem ismerek olyat, akit ne csapott volna meg a kísértés szele, lettlégyen az bármilyen odaadó, normális és családcentrikus.
az már más kérdés, hogy megtette-e, megcsalta-e a feleségét, egyszeri alkalom volt-e, vagy rendszeres, egy, vagy több szeretője van/volt, stb.
és amíg vannak nők, akiket meg lehet etetni a "téged szeretlek, a feleségem egy banya, el fogok válni" szöveggel, addig mindig lesz csalárd férj, megcsalt feleség és poszt a szakítóson.:)
alumi 2009.11.18. 15:04:36
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:07:02
uhhh (törölt) 2009.11.18. 15:10:32
aranylövés?
Barry Kent 2009.11.18. 15:12:00
Hehe :)
De óvatosan kell szórni az efféle átkokat: amilyen mázlista vagyok még én vezetem oltár elé.
gamespeopleplay 2009.11.18. 15:12:06
miért nem lép? elég nyilvánvaló, hogy ez nem megoldás! ezért a korábbi vélemény...
Dilmah 2009.11.18. 15:14:39
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:15:11
Borsószem 2009.11.18. 15:15:49
Úgy látom, befulladt az on.
Az volna a kérdéseeeeem, hogy van-e köztetek olyan, akinél otthon nincs gáz, és mással fűt? Mivel? (Pálinkás belső fűtés most nem jó. :D)
gamespeopleplay 2009.11.18. 15:17:46
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:19:45
elengedjük lóbertet!
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:20:28
nincs?
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:21:00
(és mesteri, ha valaki nem kotyogott bele:) )
Barry Kent 2009.11.18. 15:25:58
számszon a szadiszta szatír?
Borsószem 2009.11.18. 15:26:10
uhhh (törölt) 2009.11.18. 15:26:39
Blájen?
uhhh (törölt) 2009.11.18. 15:27:14
táv?
Borsószem 2009.11.18. 15:28:09
Barry Kent 2009.11.18. 15:28:19
üsd meg százados, de nagyon dulván :D
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 15:28:41
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:29:41
Igazság Atyja 2009.11.18. 15:31:46
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:34:30
tuli _ 2009.11.18. 15:36:27
akkor mondhatom azt is, hogy valóban önzésből nem teszem meg azt, hogy segítek annak, aki nekem ártott.
itt a mozgatórugókon vitatkozhatunk, hogy miért van, de alapból a helyes magatartás a lényeg. most kérdezheted, hogy mi dönti el, hogy mi a helyes.
ebben a fajta vitában én nem vagyok otthon, ez a frici, és a te asztalod, amikor nagyon elméleti síkon megy valami.
őszintén szólva ebben nem vagyok túl jó, mert egyszerű vagyok, mint a faék.
konkrét dolgokra kérdezett rá ruby, és konkrét választ kapott.
nem érzem ellentmondásosnak a véleményeimet, bár ki lehet forgatni, mert mindent ki lehet.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:38:05
az én vagyok:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 15:38:40
Friendship bar! :)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:41:49
Café de Vriendship
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 15:42:28
Épp azért reagáltam csak a konkrét pédádra, hogy a beszélgetés ne elvi síkon mozogjon. De ha ez kiforgatás, ám legyen. Ez ellen tenni nem sokat tudok és nem is akarok.
Most, hogy így mondod, a két téma tényleg nagyon is fedi egymást. Mármint a multkori és ez.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 15:43:13
Mindegy végülis :) A lényeget érted! :)
Igazság Atyja 2009.11.18. 15:43:49
ROL 2009.11.18. 15:44:41
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:45:26
tuli _ 2009.11.18. 15:45:36
értem én, hogy az összefüggésekre akartál rámutatni.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 15:46:55
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:47:17
alumi 2009.11.18. 15:48:26
ahhoz kétség sem fér, ki szív ebben a szituban a legnagyobbat.
és ezért undorító ez úgy, ahogy van, mert pont azok szopják be, akik nem tehetnek semmiről.
@Barry Kent: vagy visszaszáll Rád és méteres szőke hajad lesz, buzi vastag szemöldökkel.
tuli _ 2009.11.18. 15:48:50
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:49:56
az a bajotok hogy túl okosak vagytok!
nézzetek meg engem.
milyen kevéssel is mennyi mindent megértek:D:D
ROL 2009.11.18. 15:50:41
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:51:46
valaki még akkor se:D:D
természetesen én mélyen elítélem a testi érintkezés minden formáját.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 15:52:16
tuli _ 2009.11.18. 15:53:04
le a kalappal:))
(az a kevés is néha sok neked:))
Barry Kent 2009.11.18. 15:53:19
És az egyik már csak otthagyja a nejét miatta.
@prim reborn-habkő rulz:
Jájj, ezt most elképzeltem :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 15:54:09
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 15:55:34
@Kedves Nard: Ehehehehe ;))) Melegek körében is biztos népszerű lenne a cicafiú. :)) Nekem is bejön, pedig elég marcona típus vagyok. :D
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:56:34
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 15:56:43
uhhh (törölt) 2009.11.18. 15:57:07
na az szopás.az egyik barátomnál tavaly ugyanúgy a hidegben zárták el a gázt.
Villany,olajradiátor?
Máshoz költözés?
ROL 2009.11.18. 15:57:33
uhhh (törölt) 2009.11.18. 15:57:44
fortisszima fingusz:-)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 15:57:55
az okosakra nem:D
ROL 2009.11.18. 15:58:50
alumi 2009.11.18. 15:59:18
szőke haj, sötét göndör mellszőr? na?:)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:00:25
még a végén kiderül hogy mekkora (itt mindenki képzeljen hozzá egy kis hatásszünetet) lepedőakrobata vagyok...
és akkor elszabadul a pokol:D
a múltkor is mi történt:S:S
tuli _ 2009.11.18. 16:00:38
@Barry Kent: nagy duma volt :)))
@Frigyesur: de már megjavították, és azóta működnek:))
na, indulok haza
sziasztok
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:01:05
Barry Kent 2009.11.18. 16:03:08
jaja, eltaláltad.
Persze, aztán úgy néznék ki mint David Lee Roth :))
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 16:04:04
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:04:56
maga csak legyen hűséges, az a biztos;)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 16:05:42
Milyen diplomatikus lerandázás volt ez! :) Szép :P
ROL 2009.11.18. 16:06:13
Barry Kent 2009.11.18. 16:07:17
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:08:15
@ROL: aki nem szereti az is legyen hűséges:p
vagy legyen facér:)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:08:48
Barry Kent 2009.11.18. 16:10:07
Dobjátok a padlóla!
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 16:10:44
@Kedves Nard: Ugyeee?! ;( Tudtam én, hogy csak a pénzemet akarja. :(
uhhh (törölt) 2009.11.18. 16:11:40
Mától hívjatok Lorettának.:D
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:15:37
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:16:13
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 16:18:34
sportgeza.hu/sport/2009/11/18/darth_vader_volt_a_verseny_legnagyobb_sztarja/
:)
ROL 2009.11.18. 16:18:58
uhhh (törölt) 2009.11.18. 16:20:19
hehehee:-))
Judea Népe Front,Judeai Nép Front.
az a jelenet, amikor a piac téren van egy csomó szónok és a sátán előtt ugyanannyi,sőt asszem nagyobb a hallgatóság mint Jézus előtt.:D :D
Barry Kent 2009.11.18. 16:25:44
"és akkor a barát elveszíti majd a barátja kalapácsát...és a fiatal nem fogja tudni hogy hol vannak... már azok a dolgok amiket apáik birtokoltak mert apáik csak előző este rakták oda este 8 körül"
:DD
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:25:58
nem vagytok méltók a tanításomra;)
öreg mesterem is azt tanácsolná, hogy hagyjalak titeket...
csak szegény leesett egy lépcsőn:D
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:27:08
sztem ugyanúgy vonatkozik minden tejtermék készítőre is:D
uhhh (törölt) 2009.11.18. 16:27:58
:D :D
Csak a szex meg a szipu!
Ezt sűrűn emlegetjük bulizás közben!
:D
Kedvet kaptam hozzá,meg is nézem otthon!
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 16:28:17
megyek kövezni:D
cs
Barry Kent 2009.11.18. 16:30:20
na te se vagy piskóta ormányos, honnan jöttetek ki ormányságból?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 16:30:59
Nők nem kövezhetnek! :)
(eladó kövek nálam) :)
ROL 2009.11.18. 16:31:25
De most menem kell jo beszelgetst
!
uhhh (törölt) 2009.11.18. 16:32:09
még így is szénné röhögöm magam..:D :D
zseniálisak.
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 16:38:18
uhhh (törölt) 2009.11.18. 16:54:08
index.hu/tudomany/2009/11/18/veletlenul_talaltak_fel_a_noi_viagrat/
alumi 2009.11.18. 16:54:50
dr. gernika 2009.11.18. 17:07:03
@hasznavehetetlen régensherceg: Baromi jól nézne ki, ha nem napkeltével szemben csinálták volna a felvételt. :D
@Kedves Nard: - Ki dobta meg kővel, mielőtt engedélyt adtam volna??
- Az a nő! Az a nő!
- !
- ... az a FÉRFI! Az a FÉRFI!!
2009.11.18. 17:08:13
Nevek, helyszínek, történetek nélkül, csupaszon: érzelmekkel.
Egy ismerősömnek van egy ilyen tézise, hogy csak abból a házasságból nem léptek még félre, amit 80 után kötöttek, szóval nyugodtan élje ki magát mindenki.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 17:25:25
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 17:28:32
Snowmass 2009.11.18. 17:31:46
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 17:35:13
Snowmass 2009.11.18. 17:44:03
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 17:50:07
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 17:56:00
Snowmass 2009.11.18. 17:59:50
Snowmass 2009.11.18. 18:01:12
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 18:04:59
Snowmass 2009.11.18. 18:10:23
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 18:14:58
2009.11.18. 18:18:22
Hát ennyi röviden. Egyébként szép estét, ki hogy van?:)
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 18:22:21
2009.11.18. 18:29:42
flymazs (törölt) 2009.11.18. 18:29:53
Snowmass 2009.11.18. 18:32:54
2009.11.18. 18:33:03
Engem egyébként arra tanítottak, hogy hinni a templomban kell...:)
2009.11.18. 18:34:10
alumi 2009.11.18. 18:34:38
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 18:38:49
A sci-fi olcsóbb volt. Meg szebb is a borítója :)
Persze, hogy mindig mindenki ugyanazokat mondja.
Évszázadok óta. Te is, én is.
Na de egy kortárssal már csak jobb ezeket megtárgyalni, mint egy könyvvel :)
tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 18:38:57
mindenkinek szépséget, jóságot
Snowmass 2009.11.18. 18:40:11
2009.11.18. 18:44:55
flymazs (törölt) 2009.11.18. 18:46:43
2009.11.18. 18:49:18
flymazs (törölt) 2009.11.18. 19:01:07
2009.11.18. 19:04:53
Megyek haza...:)
flymazs (törölt) 2009.11.18. 19:09:48
dr. gernika 2009.11.18. 19:59:42
@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Van, jobb híján hűségnek hívom. :D Ez az a szitu, mikor valakit sosem kísértenek meg. Vagy mert olyan szinten beszűkült világban él a párjával (egyre nehezebb kivitelezni), vagy olyan ronda/fura/elviselhetetlen/mittudomén, hogy másnak tényleg nem kéne egy kósza numerára sem, a párján kívül (aki valamilyen indokból vele van).
Sose tudni, hogy az illető mit lépett volna kísértési helyzetben. Ezért szánom azokat a féltékenyeket, akik legszívesebben bezárnák a szobájukba a párjukat. Ők tudni sem akarják, mi történne ilyenkor, de feltételezik a legrosszabbat.
2009.11.18. 20:09:42
2009.11.18. 20:24:52
1. nincs tartásod, mert olyan pasira akaszkodtál, aki foglalt, akinek nem vagy fontos, aki csak kihasznál. és ezt belül tudtad is az elejétől, szal hazudtál magadnak is. Tehát teljes személyiséggel hazudsz. most is azt hazudod magadnak h te voltál a jó és ő a rossz. Meg hogy te tisztán szerettél (francokat).
2. Manipulátor vagy, nyilván próbáltad csávót zsarolni azzal, hogy te vagy a nagyője, aki igazán szereti, és megpróbáltad elszakítani a hivatalos párjától.
3. Szégyellheted magad, hogy egy ilyen huje pasi miatt depressziózol, és pacsálod az idődet.
4. Nem voltál elég erős kilépni a rosszból és nem hittél magadban annyira, hogy egyedül legyél egy kicsit, amíg nem jön egy rendes pasi, aki tetszik.
Ez nem igazi szerelem, inkább kölcsönös önzés. És megérdemeltétek egymást, hasonlóak vagytok.
Nem fröcsögni akartam, csak kívülről ez egész másnak látszik, mint ahogyan te ezt mondogatod magadnak. Az viszont joo, hogy ezért a csávóért nem kár. És lehet h ő menthetetlen, de te lehet h nem. Csak kezdj neki ellapátolni ezt a sok hazugságot. Sok sikert:))
dr. gernika 2009.11.18. 20:26:36
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 20:30:41
Egy (hajólvettemki nemisakármilyen) diplomával rendelkező nő, aki képes volt ma olyan lózungokat leírni, amiket én csak szélsőséges faszokat parodizáló blogokban merek elsütni pusztán kiröhögési célzattal.
Nem hiszek a szememnek.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 20:32:41
Szükségből kovácsol erényt? :)
2009.11.18. 20:37:38
@Drága IV gernika: na de jó neked végre!:))) Valaki megboszorkánykodhatta!:D:D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 20:38:11
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 20:43:32
Én ismerek egy jó boszorkányt :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 20:43:46
a pasi 42 éves
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 20:44:43
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 20:45:23
*vicceltem*
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 20:47:11
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 20:49:42
Szerintem most mellélőttél durván...
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 20:51:28
dr. gernika 2009.11.18. 20:52:33
@Letícia: BiSztos. :D Kis öröm a sok ürömben. :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 20:56:22
2009.11.18. 20:58:01
@Frigyesur: fú, Frici Úr föl ne idegesítsd magad, árt a termetes nagyságodnak!:) Hívd ki a hóra és keverj le neki egy sallert, elszáll mint a szél, sőt ahogy meglát, menekül!:D kis mitugrász, szóra se érdemes!:D
@Drága IV gernika: Jó, csak meg ne idd...iii...öö...az ürmöt!:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 21:00:09
Hehe :) Vajh ki lehet az? :) Amúgy leszámítva pár hülyeséget, egész pompás napom volt ma! :)
dr. gernika 2009.11.18. 21:00:11
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 21:04:14
Szorakozni jarok (jarnek) ide, csak mostansag mar elfelejtettem, hogy miert is nem lehet. :S
Na mindegy, igazad van, tenyleg utni kenne, aztan sanyi :D
2009.11.18. 21:04:54
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 21:04:58
csak... mindegy.
|>( )<|
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:09:57
2009.11.18. 21:11:57
@Drága IV gernika: egs! Jó, üssed a betűket!:)
@Frigyesur: Fricikém van egy mondás, mostanában gyakran emlegetem: soha nem a körülmények szabják meg a kedvemet, hanem a kedvem a körülményeket. Szóval, soksoksok sanyi, és vidámulj te is!
Egyébként én is szórakozni járok ide, meg azért, hátha kihív valaki egy szkanderre, és Nardon jól kigyakorlod magad, porrá alázod tesi fölényeddel és aztán a sanyi meg fut a zanyjába vissza, ha eztet möglássa!:) Szóval
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 21:13:03
Ne adj Fricinek ötleteket, a végén még eltiporja törékeny virágszál testemet! :(
~*~ prince regent george II. ~*~ 2009.11.18. 21:13:10
- halál a hülye hercegre!
- szavamra egyre jobb ez az előadás!
- felség, ez most nem színjáték! Az a bomba valódi!
/* vigyázat! nem szöveghű idézet */
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:14:50
2009.11.18. 21:14:50
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 21:16:35
"Tegye le a bombát és jöjjön ki" :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:17:39
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 21:20:30
Hát persze. Én csak beleböfögök. Remélem ezzel jobb lett az önértékelésed.
Nem kell gondolkodni, elég csak cimkézni. Ő rosszat mond rólam, ergo hülye, ergo nem kell vele foglalkoznom.
Nézd, én csak arra mondtam ezt, amit ma olvastam tőled.
Észrevettem, h sokszor volt, h nagyon egyetértettem vele, és sokszor nagyon nem.
És ma rájöttem miért:
mert te tényleg ultraortodox módon fekete-fehérben látod a világot!
És ami ledöbbentett, h még büszke is vagy rá.
Tessék, ezeken akadtam ki:
"En szeretem leegyszerusiteni a dolgokat, mert... tokmindegy"
Mert nehéz gondolkodni?
"Minimalis erkolcsi erzekkel el lehet donteni egy tettrol, hogy jo vagy rossz."
"Merem allitani, hogy vannak helyes es helytelen dolgok, amik nem nezopont kerdesei."
"Szoval tolem lehet engem primitiv embernek tartani, akinek goze sincs az arnyalatokrol, max. meglep, hogy mi jon le rolam masoknak."
De ideírom a leggyönyörűbb, paródiákban idézhető (sőt majdhogynem onnan vett) mondatodat:
"Persze vizsgalhatunk mindent darabjaira szetszedve, kicsavarva a mondanivalot etc, de ez mar csak a reszletekben elveszes, ami zavarja az ember tisztanlatasat."
Értitek.
_A_részletek_zavarják_az_ember_tisztánlátá_át_.
Aha.
Aha.
Aha.
A féreértések elkerülése végett nem azt mondom, h te primitív lennél, de azt igen, h ezek a mondatok primitívek. Az utolsó pedig konkrétan megdöbbentő komoly környezetben.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 21:25:32
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 21:26:22
Najó, annyiban elismerem, h az télleg indoklás nélküli böfögésnek tűnt, csak épp elszólítottak.
A vicc, h az értékrendeddel majdnem teljesen egyetértek, de a fenti mondatok kiverték a biztit. Még akkor is, ha bevallottan empátianélküli ironlady vagy. :P
(És igen, én is ugyanazokon a scifi és fantasy izéken is szocializálódtam (részemről Aragorn :) ), de az általuk sugallt feketefehér világképen illik túljutni egy értelmes embbörnek azért.)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 21:27:25
Elárulod hogy ez mi a rákért fáj neked? :)
Amúgy Fricivel értek egyet.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 21:27:53
A székely embert megkérdik:
-Hogy van Kend?
-Jól.
-Bővebben?
-Nem jól.
És ez csak úgy eszembe jutott.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:32:35
2009.11.18. 21:32:39
Azon meg végképp röhögök, hogy ezek után leírod, hogy az értékrendetek azonos. Mivel? Hogy neked is van egy meg neki is?:D
@Kedves Nard: jaj-juj! Bocsi, mindig elfelejtem, hogy anorexiás vagy, annyira lefogytál. Hálni jár beléd a lélek...Sorry, sorry!:)
2009.11.18. 21:33:30
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 21:33:34
hazafelé gondolkodtam még ezen, és talán egy olyan teniszmeccsnek mondanám ezt a fekete-fehér gondolkodást, amikor szervánál csak két lehetőséged van: ászt ütsz, vagy a hálóba.
Ha jól csinálod, nyersz.
Egy kuuurva unalmas meccsen!
Először a nézők mennek haza. Aztán az ellenfél. Aztán megunod te is.
Úgy gondolom, ez a "megmondom, hogy jó vagy rossz" csak nagyon speciális esetekben működhet: amikor tisztán egyedül dönthetsz, és csakis magadról.
Más esetekben közösségi játszma.
Hadd szerváljon a másik is :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 21:36:17
igen, az egy csomagolt cuki. :)
ezt tudok, meg cicát meg a nevemet. :D
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 21:36:33
2009.11.18. 21:37:07
Én például utálom a szürkéket. Vagy van véleményem, vagy nincsen. Ennyi.
Na megyek takarítovatty és pucovatty, majd még leszek.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 21:40:48
nyuszi
/)/)
(._.)
(")("))*
dr. gernika 2009.11.18. 21:41:04
@Letícia: Júj, volt egy expasim, aki utált konkrét véleményt mondani bármiről, és bevallottan azért, mert akkor az alapján ugye meg lehet ítélni, és akkor ezáltal gyengül. Valami önjelölt filozófus kocka volt, soha nem látott versek garmadával, én meg fiatal és bohó, hónapokig tartott rájönni hogy egy nagy színes lufi az egész...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:41:52
@Dr. Jula Watson: izére gondolsz? krokodildundira? :D
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 21:42:55
Hát ez hálóba ment, Leti.
De tuti szállóige lesz :)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 21:43:34
Mittomén. A kérdésed amúgy nem rossz. Már hogy engem miért basznak fel a szélsőséges, empátia nélküli emberek.
Igaziból a fentebbi "összefoglaló idézetek", amik "fájnak", mentálisan.
@Letícia:
Ööö... a példát nem teljesen értem, hogy jön ide. Senki sem mondta, h egy ilyet kedvelni vagy piedesztálra emelni kéne. Vagy igen?
De azért ugyi eldönthetem én, h kihez hasonlítom az értékrendem?
Én arra gondoltam, h a zember igyekezzen tisztességesen viselkedni stb-stb, ami egyezik, remélem elhiszed.
A fekete-fehér látásmód valóban különbözik.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 21:44:02
(\(\
(._.)
*((")(")
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 21:47:07
"gyengének lenni az igazi erősség"
(igen, reggel volt a rádióban :)
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 21:47:25
dr. gernika 2009.11.18. 21:50:47
Az idézetet nem hallottam reggel, a szövegkörnyezetet sem ismerem. De el tudok képzelni olyan szitut, amiben igaz.
2009.11.18. 21:53:43
@piréz vitéz / இதொ-kutató: azt írtad, hogy az zavar Friciben, hogy a primitív mondata az, hogy részletek zavarják a tisztánlátásban. Nos erre írtam, hogy a szadista a lényeg, és annak tisztánlátásában zavarhatja, ha a pasi helyes, okos és művelt. Szóval attól még szadista, sőt igazán az, a többi részlet nem számít.
Persze, hogy jogod eldönteni,hogy milyen értékrenddel azonosulsz, de épp azzal, akit "primitivezel", akkor ez kicsit vicces. Mondom, én, aki fekete-fehér!:)
@codeine / King of Kebab: mert? Mi baj van vele?? Én pl. nem szeretek gyenge lenni, semmiben, amit vállalok. Mondjuk én azt vallom, okosnak kell lenni, nem erősnek!:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 21:54:22
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 21:56:01
@hasznavehetetlen régensherceg: igen, pislogni is nagyon tudok.
<{^.^}>
<{^x^}>
<{O.O}>
<{Ő.Ő}>
<{O.o}>
<{o.o}>
<{O_o}>
<{X.x}>
van még. szeretem a cicákat.
Stupidella 2009.11.18. 21:56:37
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.18. 21:57:22
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:00:07
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 22:02:22
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:02:42
Kurvara nem ertem az ilyen embereket.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:03:52
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 22:04:49
@Dr. Jula Watson: nincs kifogás! megoldottam magam :D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:05:03
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:06:30
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:08:09
"Én például utálom a szürkéket. Vagy van véleményem, vagy nincsen. Ennyi."
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 22:08:20
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 22:10:15
2009.11.18. 22:11:54
@Frigyesur: Fricc, a népszerűség átka, hogy vannak irigyeid!:) Ki lehet ez a piréz vitéz?? Piréz nincs is!:D De egy miccsapkás Fricc!! Na az már valami,sőt, az az igazi!:D:D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 22:12:38
Nyomjad le az öklöd a torkán, és meg van oldva! :) Frigyes-style :D
Én is értem Letit amúgy.
@codeine / King of Kebab:
Bisztos valami ótvar poppermüllercoelhopéter idézet, elég nyálas fos,hogy az legyen :D
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 22:12:46
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 22:13:01
Már miért lenne kötözködés?
Mert az értékkészleteden nem értelmezhető..?
Nem _kell_ "érdekesnek" lenned.
Lovagoljál szavakon. Csináld, amit utálsz.
Inkább nem példálózok. Azzal sem értjük egymást. Hagyjuk másra. :)
2009.11.18. 22:15:11
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:17:18
@Frigyesur:
De már kommunikáltunk.
Persze akkor sem csókoltál hanyatt, az igaz. :)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:17:50
Rendben, teljesen igazad van. (És köszi.)
De nem tudom, tudok-e még újat mondani az elhangzottakhoz képest.
Szóval, vegyük a poszt esetét, ez úgyis elég konkrét, és ezen bukott ki Friciúr is.
Tehát, amiket leírt, h hogyan tisztességes viselkedni (nem kikezdeni foglalttal, nem lenni sosem szeretőnek, stb-stb.), én is egyetértek.
Ez valóban követendő, így viselkedjünk, stb.
Ettől függetlenül mégis van értelme a "minden eset más" szólamnak, akármennyire is nem tetszik.
Nem győzöm elégszer hangsúlyozni, h adott poszt (szereplő stb.) megítélésében akár egyezhetünk is, de azt a sablont ráhúzni minden egyes "szeretős-foglalttal-kikezdős" esetre hülyeség.
Igen, valszeg vannak gyengébb akaratú emberek. Akik pl. nem tudják megmondani a párjuknak, h már "nem akarják".
Vagy már rég megvan bennük az érzés, de elnyomják magukban pl. mindenféle társadalmi elvárás miatt.
Vagy mittomén vazzeg, megveri a férje, ha elhagyja.
Vagy eleve rossz kapcsolatba ment bele.
Vagy bármi.
És ezek nem felmentések akarnak lenni, csak... megítélést módosító tények. Tudod, mint az emberölésnél is, nagyon rossz, elítélendő dolog, de sokféleképpen megtörténhet, ami miatt nem húzható rá egy darab büntetési tétel.
Mindezektől függetlenül tudom, h a "kifogáskeresés", mint jelenség nem jó. Nem szimpi. Nem pozitív. És te/ti most ezt a részét látjátok bele.
(Jót röhögtem a filo-pasis példádon, és értem is, miért lehet belőle elég.)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:20:07
Tokre nem ertesz, ez a masodik kerdesedbol latszik. Komolyan azt hiszed, hogy ha valamivel nem ertek egyet, az en ertekrendem szerint helytelen, akkor mar nem tudom ertelmezni, latni az okait, racionalitasat etc?! :S Komolyan azt hiszed, ha valamire azt mondom, hogy kocsogseg, meg nem latom miert kocsog a masik. Jajkomolyan. :S
nem szavakon loaglas olt, hanem leirtad miert tartod unalmasnak a vilagkepem. Ez finoman szolva is szemelyeskedes volt, amire legoszintebb valasz, hogy nem erdekel.
Nos, eddig sem en szolongattalak, ugyhogy ne nekem mond.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:22:51
@Letícia: Aaa, dolgom van, de innen tenyleg menni kenne. Vagy eddigi allaspontommal ellentetben szurni. Sajnos a szelektiv olvasasomat zavarja, ha meglatom a nevem. :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 22:23:49
Már értem a magyarok ellenszenvét a pirézek irányába! Fárasztó ez a duma amit nyomsz. :S
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 22:26:54
Ácsi! Kiragadtál egy mondatot Caddy-től, ezzel kezdődött.
Rád is szólt.
Ha akarod, visszakeresed (úgysem fogod).
Körbeértünk?
2009.11.18. 22:27:02
Na de nálam bezárt a bazár, mert a macsekot - aki előző életében halászmacska volt az hétszentség, vagy mosómedve - már másodszor szedem ki a felmosóvízből, és most akkor felmosok és a vizet végre kiöntöm...:)
Hajrá annak, aki győzni fog!:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 22:29:10
Az volt a mondanivalójának lényege. Egy rohadt tőmondat.
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:29:19
Kérlekszépen, ez nincs így.
Mást is fikáztam ma, szal ne legyél ennyire egoista. :P
Én egyáltalán nem úgy láttam, h "rajtam kivul mindenki ertette mire irtad".
Te több, mint határozottan fogalmazol, keményvonalas véleménnyel megáldva. Kérlek fogadd el fikázás és személyeskedő megjegyzések nélkül, h az ilyenbe "bele lehet kötni" (idézőjelben!).
@Stupidella:
Igen tudom.
Én sem azért írtam, h Fricit bármiről is meggyőzzem.
Ő úgy érzi, az értékrendjét "támadtam", azért fikáz.
Azért írtam, mert pár mondata kiakasztott, és... semmi és. Csak ezért.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:29:34
2009.11.18. 22:30:45
Na szép álmokat!:)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:33:04
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 22:34:19
Az Úr válasza Szent Pál kérelmére, hogy szüntesse meg fájdalmait:
„Elég neked az én kegyelmem, mert az erő a gyöngeségben lesz teljessé"
Hát hogy vallásos vezetőé a mondás..na de ennyire? :)
2009.11.18. 22:36:39
Na pápuszi!:)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:36:48
Namost az a durva, h Codeine (sorry!) csűrés-csavarását már én sem értem.
De ezt nem azért mondom, h esetleg kevésbé utálj. :P
@Kedves Nard:
Nekem mondod?
Tudod mennyit kellett gépelni, meg koelhó-idézeteket keresni?
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 22:37:20
Hát, remélem nem hiszed, hogy most hanyattvágom magam, mert egy szekta ezt mondja :) Alapvetően fogalomzavar van benne. Attól hogy keresztények mondják (már csak emiatt is faszság a szememben), még nem lesz igaz, vagy jó :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 22:37:20
dr. gernika 2009.11.18. 22:37:34
Most a lényeg hogy nagyon rossz volt a felütés ma este, én is becövekelnék és csakazért is vitatkoznék, ha engem találtál volna így meg.
Több komoly gondolatot már ne várjatok tőlem. Már a komoly-t is j-vel akartam írni elsőre. :D
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 22:37:56
Neked joccakat! :)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 22:38:18
Úgy értelmezed, ahogy akarod, ám ha ez vitát generál, az nem kötözködés, hanem..eltérő értelmezések szemléje. Oks?
mütyür 2009.11.18. 22:40:45
asszem jelnek veszem, hogy csak sokadjára jutott eszembe a jelszavam.
picit azért sajnálom, hogy egyre kevésbé van kedvem ide feljárni.
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 22:41:53
Én sem szeretem az egyházat, úgy ánblokk.
A vallás más. Az válthat ki érdeklődést.
II. János Pál jó fej volt.
Pl. Ő kezett tudott fogni Fidellel, én meg már nemigen :)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:42:32
Egen ez igaz... a kezdésért bocs.
@Letícia:
Ja ez győzelemre megy? Affenébe.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 22:46:12
dr. gernika 2009.11.18. 22:46:43
mütyür 2009.11.18. 22:55:51
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 22:56:16
Én szívesen kezet fognék Fidellel. Csípem a fickót. Oldschool diktátor.
A vallás a gyengéknek való :D Ezért favorizálják a gyengeséget. Aki erős, annak nincs rá szüksége.
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 22:56:58
Tudom, tudom. Még vhol meg is értem.
Persze most én lettem a pszichopata, mer vkinek be mertem szólni. :)
Amiért ilyen cúnyák voltatok, ezért ma barátkozni fogok Kinggel.
(Még van egy órája, h kihasználja az alkalmat.)
mütyür 2009.11.18. 22:58:53
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 23:00:25
Szerintem Fidel is a gyengeségre (és a félelmekre) épít.
Nem nagyon tudnék olyan vezetőt mondani, aki nem ezt teszi. Aki mégis..azok általában meg is halnak hamar.
Deee...ami fontosabb:
egyetlen óra, és megszűnik a Sláger Ráádióó!! :))
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:02:15
Nem szűnik meg. Csak nem országos adó lesz.
mütyür 2009.11.18. 23:03:01
Mr. Homn 2009.11.18. 23:03:45
hol vannak azok a régi SzerelemSzerdák...
Mr. Homn 2009.11.18. 23:04:34
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:04:41
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 23:05:30
Hm? Hát ha így...az baj. :)
mütyür 2009.11.18. 23:05:39
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:05:57
Szerintem tök jó nap volt a mai, legalábbis számomra jó volt :)
mütyür 2009.11.18. 23:07:21
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 23:07:42
Már hogy barkácsolják? illegále? :)
Különben nem értem, hogy miért nem mennek az "eldobott" rádiók a netre, fő profilban.
Munkahelyi szórakozás a rádiózás, ott meg van net.
Az autósoknak meg mindegy, ők úgyis szopnak már eleget.
Mr. Homn 2009.11.18. 23:08:30
Stupidella 2009.11.18. 23:09:07
Mr. Homn 2009.11.18. 23:10:46
@codeine / King of Kebab: megvették/összebútoroztak a roxy-val. az ő cuccaikon fogják nyomni az adást.
netes rádión nincs hirdető, és akkor nincs nagy zsé.
mütyür 2009.11.18. 23:11:12
és tényleg nem tudom, minek őket siratni, vegyenek helyi rádiókat, és menjenek körzetenként más frekvenciával. ahogy sok más rádióadó is teszi (pl. mr2, ami ezerszer színvonalasabb, mint a többi szar műröhögős, pénzelnyelős ***)
jelzem, saját vélemény, nehogy most engem küldjetek pokolra.
mütyür 2009.11.18. 23:12:05
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:12:17
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:12:52
Ja, már ahol engedik a streameket :D Én spec tiltom.
mütyür 2009.11.18. 23:13:09
Mr. Homn 2009.11.18. 23:13:35
a slágerért tényleg nem kár. az a baj hogy ugyanolyan szar jön a helyére.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:13:53
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:14:43
mütyür 2009.11.18. 23:15:47
ilyenkor eszembe jut, hogy valójában a kommunikáció maga az ördög műve. csak félreértésre, sértődésre, haragvásra ad okot. a másiknak lehetetlen elmagyarázni, mit miért hogyan értett az ember.
Stupidella 2009.11.18. 23:15:50
@mütyür [kesztyűlakó]: osztom a véleményed.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:16:59
Na tessek, beszoltam mindenkinek, bar kozel sem voltam annyira paraszt, mint az lehetseges. Uff.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:17:38
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.18. 23:17:50
Akkor mobilnet, netbook. Szevasz.
Áramot sem adsz majd nekik? :)
mütyür 2009.11.18. 23:18:01
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:18:19
Ezt kérte a vezetőség, én csak végrehajtom a kérést. Mi is nagyon aranyosak vagyunk amúgy. :D
Mr. Homn 2009.11.18. 23:18:21
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.18. 23:18:46
dr. gernika 2009.11.18. 23:19:00
Na próbáljuk meg
@piréz vitéz / இதொ-kutató: Nem, csak Fricivel nem szabad összeveszni, mert a félelmetes izomerejével elsodor mindenkit, aki beszól neki. Látod, még Nard is retteg tőle. :D
@codeine / King of Kebab: "Deee...ami fontosabb:
egyetlen óra, és megszűnik a Sláger Ráádióó!! :))"
Kabbe minnyá meg is szűrlek
@Mr. Homn: JEeeeee! :)))
mütyür 2009.11.18. 23:19:20
Mr. Homn 2009.11.18. 23:19:43
*jelentkezik
én kimaradtam az osztásból!!!
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:19:56
@mütyür [kesztyűlakó]: Te meg ki vagy? Ismerlek? Erdekel mit gondolsz? Nem. Akkor koszonjuk az ertekes eszrevetelt. Es nem, nem HP, csak kezdem kurvara unni nehany ember faszsagait.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:23:12
@Mr. Homn: Ehehe, rad max. annyi jutna, hogy mondjam vagy mutassam? ;)
mütyür 2009.11.18. 23:23:18
arra akartam rávilágítani, hogy most mindenre dühből reagálsz, és esetleg át kellene gondolnod a kommenteidet.
de ha nem hát nem, szarom le.
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:24:56
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:26:14
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:12:17
Jula, ez nekem szolt? Igen-nem eleg.
Nem kell ravilagitanod semmire, minimal szinten sem ismersz ahhoz, hogy ilyet tehess.
Stupidella 2009.11.18. 23:26:18
Teljesen felesleges dolognak tartom, hogy olyannal vitatkozzak, akivel nem érdemes, meg úgy egyáltalán, utálok vitatkozni. Ha valaki másképp gondolkozik, mint én, engem nem zavar, ha közel áll hozzám, elfogadom, hogy másképp látja, ha távol áll tőlem, akkor meg leszarom.
(Az eszmecsere érdekel, de azt csak olyannal lehet, aki el/befogadóképes, de legalábbis széles látókörű)
Nyugi, nem sérültem be attól, hogy beszóltál. ;)
Amúgy Neked nem unalmas álló napon keresztül oda-vissza magyarázgatni, hogy ki mit mondott és miért mondta és hogy értette? :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:28:15
Nincs szeles latokorom?! Muhahaha.
Stupidella 2009.11.18. 23:28:56
dr. gernika 2009.11.18. 23:28:59
Mivan csajok, mindenki menstruál ma?
mütyür 2009.11.18. 23:29:10
én azért szerettem ide járni, mert ahány kommentelő, annyi vélemény, mégis vidáman/békésen mindent meg tudtunk tárgyalni. nem arról szólt, hogy épp ki a tök támadott kit.
Caddy 2009.11.18. 23:30:01
Stupidella 2009.11.18. 23:30:04
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:30:13
Stupidella 2009.11.18. 23:30:37
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 23:30:49
Mert eddig érdekelt?
Megtisztelsz.
Csak óvatosan merem kérdezni:
Volt már olyan veled itt a blogon, h bárkitől elnézést kértél volna vagy mondjuk olyan, h változott a véleményed vmiben egy hosszas vita után?
(Nem magam miatt kérdem!)
Mert az "olvasmányaim" szerint a veled való viták vmiért (majdnem) mindig hasonlóan végződtek.
A lehető legjobb indulattal kérdem/mondom ezt, tényleg nem személyeskedő-csesztetésből.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:31:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:33:22
Én nem kötöttem beléd! :) Tudod hogy mennyire rettegek szörnyű bosszúdtól! :) Amúgy meg teljesen megértelek, én is pont így viselkedem ilyen szituban mint te.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:35:20
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:36:20
Mr. Homn 2009.11.18. 23:38:42
és most én jövök.
pasi létedre ma nagyon picsásra vetted a figurát. most vagy az van hogy elloptad Frigyesur nickjét - ő azért másképp szokta lekezelni ezeket a dolgokat - vagy épp most ment tropára a halálcsillag, ami érthető hogy megvisel. igyál pár kupa seritalt, mindenkinek jobb lesz.
asszem elkezdek keresni egy másik blogot ahol elüthetem szabad perceimet.
tudom, nektek nem veszteség, de nekem az.
mütyür 2009.11.18. 23:38:51
@Frigyesur: sosem kommenteltünk eddig egymásnak (kivéve, amikor, és le is basztalak, illetve férfi/női alteregódat)
1. nem értem, hogy ha vki nem úgy gondolkodik, mint te, miért van lebaszva.
2. ha nem hozzád szólnak, miért veszed személyeskedésnek, és szólsz be.
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:39:06
Ehh, faszkivan, annyi hulyeseget osszehordatatok ma. Bar vegul is bokkent is felfoghatnam, hogy hordaban tamadnak. :D
mütyür 2009.11.18. 23:40:23
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:41:18
Stupidella 2009.11.18. 23:42:51
- Figyelem! Az M7-esen autózók figyelmét szeretnénk felhívni, hogy legyenek óvatosak, mert egy őrült a forgalommal szemben autózik Budapest felé.
Kovács épp az autópályán hallgatja a felhívást, majd felcsattan:
- Egy? Mind!!!
:)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:43:05
Én különösen rohadtul Kedves vagyok! :D
dr. gernika 2009.11.18. 23:43:07
O, Shakespeare's Sister - Hello megy a Slágeren, imádom. :)))
www.youtube.com/watch?v=tJcqDdjl5MM
mütyür 2009.11.18. 23:44:41
(mea culpa, beleszóltam egy mással folytatott beszélgetésedbe, kérlek, ne vedd beszólásnak:S)
Stupidella 2009.11.18. 23:45:06
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:47:01
Pfff...Épp ezt írtam gernikának! :D
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:48:05
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:48:57
Frigyesur (törölt) 2009.11.18. 23:50:14
Stupidella 2009.11.18. 23:50:27
@Dr. Jula Watson: ;)
Stupidella 2009.11.18. 23:51:55
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:54:42
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:56:08
mielött valaki az elgépelésre ugrana :)
Stupidella 2009.11.18. 23:57:10
dr. gernika 2009.11.18. 23:57:17
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.18. 23:57:36
Figyu, én beszóltam neked, de csak a legelsőben, utána asszem nem. Nem gondoltam (=hülye voltam), h ennyire ki fogsz rajta akadni, bizonyára jobb lett volna, ha azt elhagyom.
De hát én is hibázhatok, na!
Azt mondjuk nem értem: te tényleg csak olyanokkal szeretsz kommunikálni, akikkel egyezik a véleményed vagy netán az értékrended? Áh mindegy, úgysem hiszem. :P
A net az már csak ilyen amúgy, ezt meg kell szoknod, és kész. Könnyebb beszólni, félreérteni és ítélkezni is - te is szoktad ezeket alkalmazni.
Nekem az a meglátásom, h nagyon nem bírod az olyan kritikákat, amik a véleményeddel ütköznek. Ezekre aztán jól ráfogod, h "zavaró részletek", meghogy "kifogások", és summázod őket egy-egy Nard-féle álbölcsességbe. Ez egyébként egy ogrénak kimondottan jól áll (én is bírom tőle! vmilyen határig...), de egy Sötét Nagyúrtól vhogy.... csalódást keltő, na.
((Egyébként azt viszont teljesen megértem, h miért akadtál ki a többiek célozgatásaira, szerintem igazad van - amellett, h nekem meg jólestek, h nem csak én vagyok a "hülye" -, de nem tudok rá mit mondani, hogy azokat a viharbárányfelhőket is te vetetted régebben, h kellően képzavaros legyek.))
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:57:38
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:57:49
:* :* :*
Stupidella 2009.11.18. 23:57:53
Mr. Homn 2009.11.18. 23:58:46
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.18. 23:58:55
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 23:58:58
Sérti a fülemet ez a hitetlen beszéd!
*fojtogat*
mütyür 2009.11.18. 23:59:13
Pendulum- Propane Nightmares (Live @ Brixton Academy)
www.youtube.com/watch?v=C5wlU7RQHAU
Dr. Jula Watson 2009.11.18. 23:59:34
Stupidella 2009.11.18. 23:59:34
mütyür 2009.11.19. 00:00:30
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:00:57
Ja és mindettől függetlenül amikor "fehéreket" mondasz majd, attól még szeretni foglak, amikor meg "feketéket", akkor meg nem. :)
Frigyesur (törölt) 2009.11.19. 00:02:18
@piréz vitéz / இதொ-kutató: Komolyan nem az az ember vagy, akinek erdekelne a velemenye a mai utan, vagy akinek felelni akarnek a felveteseire.
mütyür 2009.11.19. 00:02:45
Frigyesur (törölt) 2009.11.19. 00:03:44
dr. gernika 2009.11.19. 00:04:28
@Stupidella: JAJAH, persze. :) Eddig kádban ültél? :D
www.youtube.com/watch?v=4iSwzHjpOzI
Elemózsia 2009.11.19. 00:05:25
Vége a szülcsinapcsinak, legalábis a 2. szülinapi vacsinak a héten :-)
Gondolom, a posztról már nem beszél senki. :-)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:05:45
Hgraem grehjz jedi hgrooaahh!!
(= Rám nem hatnak ezek a jedáj trükkök, fiam!)
codeine / B is for Battle (törölt) 2009.11.19. 00:08:15
Hogy jön ide ez? :)
www.youtube.com/watch?v=pk8A1Yl4UU0
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:08:40
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 00:08:50
Küldök akkor egy hercegnőt hogy fojtson meg lánccal! :D
Stupidella 2009.11.19. 00:09:37
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:12:51
Egészségedre! És boldog szülinapot! :)
Elemózsia 2009.11.19. 00:12:58
tavaly télen.
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:13:18
Értem. És mi lesz, ha véletlenül találkozunk vhol? Lehánysz? :)
Ha annyira nem érdekel az egész, akkor miért folytatod a többiekkel való "kurvára unlak" típusú kommunikációt? Ilyenkor tényleg inkább aludni kell, mi meg hadd beszéljünk ki téged a hátad mögött. :)
dr. gernika 2009.11.19. 00:14:11
Höhő! Nard bölcs, okos, megminden. Nem jóságos, az igaz (csak velem), de hát milyen legyen ey diktátor? :D
Elemózsia 2009.11.19. 00:15:04
Barátnőmtől kaptam egy olyan szakácskönyvet, melynek az a címe, hogy
Kóstold meg, és vegyél el! :-DDD
Na jó, meg egy üveg béliz
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:15:58
Hahahaaa, csak hogy a sötét oldalnak nincsenek hercegnői, bibiiiii!
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:17:32
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 00:17:45
De vannak :) Mara Jade pl! :D
@Drága IV gernika:
Naná! :)
dr. gernika 2009.11.19. 00:22:21
@piréz vitéz / இதொ-kutató: Hagyjad már. :) IRL valszeg átnézne rajtad, ahogy Nard is szokta. :)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.19. 00:24:37
csak hogy fejlődjek.
kösz
Elemózsia 2009.11.19. 00:25:40
De hát én hüly vagyok.
Bele-beleolvastam, vicces volt. :-)
Persze társaságban már ilyesmit olvasni. :-DDD
Elemózsia 2009.11.19. 00:28:13
mütyür 2009.11.19. 00:28:23
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:29:52
Nem is írtam, h ne lenne az, de azért ha nem haragszol, én mindig osztom kettővel, amit mond. :P
@Kedves Nard:
Hm, ravasz... Nade ő is jeditrükkös, bisztos nem koszolná be a kezét ilyen ókori holmikkal, mint lánc, arról nem is szólva, h a szájszagomtól rögtön elájulna.
Elemózsia 2009.11.19. 00:30:12
mütyür 2009.11.19. 00:30:31
sziasztok, jóéjt:)
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:31:07
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:32:01
béliz egyszer majdnem megromlott ihhon. Minden este kénytelen voltam egy pohárkával elfogyasztani, hogy már mégse dobjam ki :DD
Elemózsia 2009.11.19. 00:33:12
én kinyitottam!
Sőt!
Bele is olvastam!
Pénteken, ha megyek, és úgy gondolod, leviszem, csak hogy okulhass. :-)))
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:33:14
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:33:45
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.19. 00:33:58
Elemózsia 2009.11.19. 00:34:39
Kénytelen voltál?
De sajnállak! :-D
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:35:03
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:35:42
dr. gernika 2009.11.19. 00:37:00
Megyek alunni, már zsibbad az ujjam gépelés közben.
Jóccakát
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:37:04
Elemózsia 2009.11.19. 00:37:22
Te semmit nem nyitsz ki?
Na jó, az ajtót gondolom, igen, de lehet hogy azt sem? :-D
Egyébként van benne egy-két figyelemreméltó, amit már meg is ígértem az ajándékozó párnak.
(aztán felmarkolom a kikészített mozijegyet, és már ott sem vagyok)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:38:46
Szürkemarhatartás, szürkeállományfitogtatás, szürkeeminenciáskodás... most ilyenek jutnak eszembe.
(Szerintem rossz a kérdésfeltevés.)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.19. 00:40:17
csak még 1:
piréz vitéz / இதொ-kutató 2009.11.18. 21:26:22
csoki ne beszélj spanyolul mert nem tudsz...
nem csak fekete és fehér van.
van szürke (semleges)
ilyen úgy lesz valaki, hogy egyszer geci egyszer meg jó.
jobb mint aki mindig geci, de nem sokkal.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.19. 00:41:21
:D
Elemózsia 2009.11.19. 00:42:13
Feláldozom magam továbbá:
-fincsi borok
-fincsi pálinkák
-unicum
-jagermeister
-becherovka
-egyéb fincsi likőrök
-felsorolásból kimaradt többi alkoholtartalmú ital
elpusztításában.
Jeligém:
Az én agysejtjeimnek már úgyis mindegy.
(Hű, milyen jó kis reklámszöveget írtam ide hirtelen! Meg vagyok elégedve magammal)
Elemózsia 2009.11.19. 00:43:29
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:43:55
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:45:15
De most már tényleg Jóccak _mindenkinek_! Hogy legyen mibe belekötni.
Dr. Jula Watson 2009.11.19. 00:46:18
Jóéjt!
dr. gernika 2009.11.19. 00:46:26
Elemózsia 2009.11.19. 00:46:58
Jaj de jó!
Vigyázz, szavadon foglak! :-D
úgyis szülinapom van ehehe
dr. gernika 2009.11.19. 00:48:32
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2009.11.19. 00:50:44
1. olvastam
2. ehhez szóltam hozzá: "(És igen, én is ugyanazokon a scifi és fantasy izéken is szocializálódtam (részemről Aragorn :) ), de az általuk sugallt feketefehér világképen illik túljutni egy értelmes embbörnek azért.)" nem a vitához.
3.: Kool Kitty Kat 2009.11.19. 00:41:21
Elemózsia 2009.11.19. 00:51:05
Mózsi segít, ahol/ahogy/ tud.
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 00:57:18
Pedig én szívesen fejlesztettelek vóna, csak ez így túl általánosh.
Amit írsz, aszerint mindenki szürke. De amúgy helyzetekről volt szó, nem puszta tettekről, pláne nem személyekről.
Ja mégvmi: a szürkülést sem úgy értettem, h behozunk még egy színt, hanem úgy, h van annak egy rakat árnyalata, de ettől még persze meg tudjuk különböztetni őket, tehát van sötétszürke is, de az nem egyenlő a feketével.
Már ha ezzel segítettem vmit.
(Mérnököknek: bináris helyett fuzzy logika. :) )
(Ammeg nem spanyolul volt, hanem irokézül. Vagy németül, mindig keverem.)
@Elemózsia:
Oké, nyertél. :))
(Persze ilyen fokú alkoholizmussal nem volt nehéz dolgod!)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 01:02:09
Neem, az ítéleteit! Márhogy kivel mit csinálna, meg az effélék. Különben is jó vagyok, csak kettővel osztom, nem tízzel.
(Dugó: keresztbe próbáld!)
Elemózsia 2009.11.19. 01:06:00
Mindig mindenki azt hiszi, hogy én csak iszom-iszom...
Meglepően csekély az alkoholizmusom foka
(de ezt úgysem fogod elhinni)
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 01:16:38
Ahhaa.
Naszóval az van, h az emlegetett művekben ugye vannak a jók meg a gonoszok, frankón elkülönítve. (Oké, némelyikkel előfordul vmiféle "fejlődés", de alapvetően megvannak az oldalak.)
Namost az Nagybetűs Életben én nagyon nem támogatom az emberek efféle síkon való megítélését. Márhogy vannak az erkölcsös emberek és vannak az erkölcstelenek, és eszerint skatulyázzuk őket.
És ezt még azzal együtt is vallom, h "jómagam" az erkölcsösek közé sorolom magam (és mások is), ezért is fájó, h a véleményemet ezután semmibe fogja venni a Hatóság. :)
@Elemózsia:
Háde te soroltál fel egy rakat piát (én pl. csak a felét szeretem)!
Én csak bedőltem a reklámszövegednek, te szürkeállománypusztító. Már ez is baj?
Elemózsia 2009.11.19. 01:18:31
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 01:27:34
Úgy érted, a többit mégis felszívod?? Nemá!
A pálinka (nemkommersz) és a borok (rozéfröccs!) nekem is jöhetnek, a sört csak sörös társaságban (najó, a búza bármikor). Pezsgőt csak szilveszterkor vagy csajjal. :)
Likőr is jöhet, de viszki és a gyógyszerízű folyolmányok csak végső elkeseredésben.
(Btw reméljük Gerni végül nem a porcelánbuszon kötött ki, illetve nem egy dildóval próbálkozott betömni az üvegét.)
Elemózsia 2009.11.19. 01:40:35
Na, ha én lennék az a csaj, tiéd lenne az egész üveg pezsgő. :-)
Látod, milyen jószívű vagyok!
Azok nem gyógyszerízűek, csak gyógynövényesek.
Boróka sem jó?
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 01:56:16
Hát ha nem gond, hogy a viszkitől hányok... :)
Gyógy-gyógy, nem mindegy? Jóhogy nem csukamájolajjal akarsz koccintani!
A boróka meg olyan gyantalötty, nem?
Najó, gin az jöhet (tonikkal, modorosan járkálva a tömegben), esetleg tequila, de az is csak a citromos-nyalogatós körítés miatt, hm?
Elemózsia 2009.11.19. 01:59:08
Modorosan járkálva a tömegben?
ÁÁÁ, inkább körbeállva a konyhapultot!
Csukamájolaj nem, áztatott gyógyfű igen!
a viszkit meg majdcsak megissza valaki más.
Elemózsia 2009.11.19. 02:08:39
pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2009.11.19. 02:14:25
Te most szopogatod a béliszedet?
Ha tudtam volna, h ma berúgva kommentelünk, én is előveszek időben egy páleszt...
(Sajna az én konyhapultom nem alkalmas a körbeállásra.)
Mondjuk egyéb tekila-rituáljellegű italféleség is jöhet, mi van még ilyen? Lángolós-kockacukros abszintozás?
2009.11.19. 06:01:50
Úgy látszik tegnap, nem csak a melóhelyemen volt front...ej, ej.
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 06:43:22
Szia Leti! :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:11:25
nem tudom, hogy a csapat idiótáknak miért pont a mi lépcsőházunkban kell mindig tanyázni és ott kifejteni a teológiai faszságaikat. hajnali 3ig azt hallgattam, hogy egy idegesítő hülye gyerek szerint minden csak szemfényvesztés.
Muha 2009.11.19. 08:14:53
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.19. 08:18:10
@a mesemondó: sajna én sem :/
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 08:25:53
Ha elég részeg vagyok, én is képes vagyok teológiáról vitázni, és persze elmondani, hogy hülyeség. :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:27:49
ennél már csak a részegekre bukok ki jobban.
el kéne járnom softozni.
Muha 2009.11.19. 08:28:33
Ma kényeztesd a tested, amivel csak tudod.
hohohóóóóó, remekk :]
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:29:54
Caddy 2009.11.19. 08:31:56
Ma belekezdhetsz régóta dédelgetett álmod megvalósításába.
:D:D:D Tulajdonképpen már el is kezdtem.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.19. 08:32:28
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 08:33:39
"Légy résen, egy titkos ellenség figyeli minden mozdulatodat!"
Zsír. Remélem akkoris figyel ha épp slozira megyek! :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:35:32
www.youtube.com/watch?v=Ah7CV1e1oj4
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:38:25
Gyere Fát Dönteni.
akusztikusba is király.
www.youtube.com/watch?v=W6LZoKdtzXk
Muha 2009.11.19. 08:41:36
Ez a szerelem.... :)
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 08:44:53
Én általában alszom a buszon, mp3-at hallgatok, nem figyelek senkire :) Főleg azért teszem ezt, hogy ne tudjanak helyért kuncsorogni a banyatankos nyuggerek. :)
Bisztos komoj kapcsi lehet! :) Lehet megírja majd postnak is! :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.19. 08:45:53
@a mesemondó: hol döntünk fát? :)
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:48:13
/Óriás kurva jó./
Muha 2009.11.19. 08:48:22
Mint a szél, naná. :]
@Kedves Nard: :]
rémTündér /aprócska kismacska./ 2009.11.19. 08:57:02
legédesebb kapcsolatok, nem mérgezi meg a szexualitás, a testi vágyak kibontakozása, boldogok, ha egymás mellett ülhetnek. :}
Falkavezér · http://bator.blog.hu 2009.11.19. 15:48:00
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.11.19. 17:56:18
De történtek dolgok. Úgy történtek dolgok, ahogy dolgok csak történni képesek. Velünk. Ahogy csak velünk képesek történni dolgok. Miatta. Úgy történtek dolgok miatta, ahogy miatta dolgok csak történni képesek. Mármint velünk. Velünk történtek úgy dolgok, miatta, ahogy dolgok csak történni képesek miatta velünk.
Nem voltunk már fiatalok. Úgy nem voltunk fiatalok, ahogy csak emberek tudnak nem fiatalok lenni.
Mindig. Jó fejek voltunk. Együtt. Mindig jó volt együtt. Jó fejnek lenni együtt. Volt mindig jó. Annyira jó fejek voltunk együtt, amennyire emberek együtt csak jó fejek lehetnek.
Kivéve őt.
Annyira kivéve őt, amennyire őt csak ki lehet venni. Kivehetetlen. Kiheverhetetlen. Annyira kivehe-kiveher-... Mindegy.
Nem volt gerince. Beáldozta a gerincét. Értem, a szerelemért, a kapcsolatért. A manipulációért. Gerincmanipulációért. Egy kiropraktor elbújhatott volna mellette. Egy kiropraktor annyira elbújhatott volna mellette, amennyire egy kiropraktor csak elbújhat amellett, aki annyira felveszi vele a versenyt gerincmanipulációban, amennyire az ember egy kiropraktorral csak felveheti a versenyt gerincmanipulációban.
Boldogok voltunk, éltünk, szerettünk, szenvedtünk, sírtunk. Mindig. Jó volt. Nem volt rossz soha. Egyszer sem. Mindig jó volt. Nem rossz. Az nem volt tudniillik. Csak jó. Mindig. Rossz soha.
(Persze ehhez gerinctelenül hazudnia kellett, mert az marhára ment ám a szemétládájának.)
Tehát összefoglalva: jó mindig, rossz soha.
Jó mindig, rossz soha. Jó mindig, rossz soha.
De hajh! Elárult. Feláldozott. Belém rúgott. Meggyötört. Feldarabolt. Kivéreztetett.
Bevégeztetett.
Egy nap gerinc nélkül jött haza. Embertelenül elbánt velem. Annyira embertelenül bánt el velem, amennyire embertelenül ember emberrel elbánhat csak.
Agyonvert a gerincével.
Illetve a hiányával.
Azóta halott vagyok.
Ez szakasztott így esett meg. Lehet verni a nyáladat, hogy hú meg ejnye. De aha az ne legyen.
Mr. Homn 2009.11.19. 18:03:28
dr. gernika 2009.11.19. 18:25:10
Illetve a hiányával."
:DDD Nem vagy ép. :))
pingwin · http://pingwin.blog.hu 2009.11.24. 11:26:47
csaladbarat 2010.01.14. 21:34:42
Biztosan nagyon FÁJ és szenvedsz még mindig egyedül 32 évesen, azért írtad le ezeket a sorokat így...ennyire büszkén. Azért mered leírni, hogy te gátlastalanul tönkretettél volna egy egész családot a saját boldogságodért. Egy szerinted boldogtalan családot...de vajon mindig boldogtalanok voltak? Nem csak épp egy lehanyatló hullámvölgyük volt, amelyiket Te megpróbáltál még boldogtalanabbá tenni?
Azt is írtad, hogy Ő mostmár le kell élje az életét boldogtalanul...És az nem lehet, hogy mérlegelt? Hogy latba vetette mindazt amit elveszíthetett volna egy szakítással??? A múltját, az emlékeit, a családját - csakis érted? És a jövöjét egy szerető családban. Igen, csakis az lehet, szerető család, ha mint írtad az ëllenfeled tudott Rólad és mégis harcolt érte, értük, a családjukért...Egy olyan szeretet ami nem másfél év alatt alakul ki, mint a Ti hormonális fellángolásotok, lehet,hogy talán szerelmetek, hanem egy évek alatt kialakuló mély és biztos szeretet. És az nyert... az ellenfeled, ellenfeleid nyertek!
És az akinek Te azt mondtad, hogy szégyelje magát - büszke lehet magára. Mert merte vállalni, hogy inkább rendbeteszi a háza tájékát ahelyett, hogy a manapság annyira egyszerű és divatos megoldást, a szakítást válassza.
Te pedig fel kellene fogd, hogy nem lehet senki felhőtlenül boldog, ha közben mások életét tönkreteszi. Nem csak TE vagy, mások is vannak!!!! És ők is lehetnek jók, őket is lehet szeretni.