Walt Disney meséit az élet írja, no meg Kovi.

Sziasztok!

Mostanság egyre gyakrabban olvaslak benneteket. Komolyan nagyon jók ezek az írások. S ezek hatására, úgy elgondolkodtam az eddigi "hosszabb" - rövidebb kapcsolataimon. Mondjuk mivel 16 vagyok (l), nem nagyon vagyok híve a hosszú párkapcsolatoknak, azaz eddig nem voltam. :)

Ez is csak picivel több, mint egy hónapos volt. Abból meg közel három hetet nem voltam itthon. De kezdem az elején. Négy hónapos (leghoszabb) kapcsolaton voltam túl, mondhatnám szabadultam belőle. Éljen a singly élet, bulizás ezerrel, haverok, pia, buli, még egy kis buli, s talán volt buli is! Egy kocsmázás után megismrekedünk pár arccal (én és a barátnőm) s két pasival elmegyünk egy parkba, kiszellőztetni a fejünket. Nekem nagyon bejött az egyik, s majdnem rámásztam, bizonyos alkohol - mennyiség hatására persze. Aztán ő a barátnőmmel jött össze. Ott volt akkor éjjel még két tag. Egyikkel kezdünk dumálni, semmi komoly, de nagyon jól nézett ki. Másnap yahoo-n bejelölt az a parkos pasi. Elszálltam, úgy örültem, hogy milyen jól néz ki, s milyen menő, s meg akar ismerni. Húú. Első randi lefújva, nekem nem jó, második randi majdnem lefújva, nekem nem jó, aztán lett belőle egy 30 perces beszélgetés, egyeztetve az esti találkozást. Eljön az este. Minden megy a maga módján, egyszer csak kéz a vállon és így tovább. Édes négyes egy barban, mivel ott volt a barátnőm az új pasijával, aki nekem tetszett előző este. Kocsival hazavitt, s ott még beszélgetés, ez az. Első csók. Nem is olyan jó. Aztán mégis. Aztán kocsiülések hátra. Nem volt semmi, persze. Tudta, hogy három nap múlva elutazom. Két nap eltelt. Telefon. Nem találkozunk mielőtt elutazom? De. Na akkor éjjel esett le nekem az egész. Megint kocsi, ülések hátra. Komoly célzások. Mi mást akarna? Csak meghzni.. De nem jött össze. Megkérdezte akarom-e folytatni a kapcsolatot, mondom nem tudom, te? , igen. Jó. akkor legyen ez. Elhúzok. Ki tudja mi lesz. Legalább lesz itthon valaki aki vár. Még ki sem mentem az országból, telefonok, smsek. Úgy hiányzom, ne menjek. Na ekkor teljesen bedőltem neki. Annyira jó dumája volt, hogy egyből belezúgtam. ( A buszon összenyaltam egy taggal, egymás mellett aludtunk, ennyi. Utána még két este voltam vele.) Minden ok. Napi 2 sms. Egyszer egy régebbi barátnőm írja "Nem akarom, hogy csalódj. Velem is megtörtént már. De tudnod kell E. megcsalt" Telefon ki a kézből. Kiakadás. Hiszti. Tusolás. Hideg víz. Aztán elő egy borotvát. Akkor csináltam ilyent életemben először . Én csak " testi fájdalmat akartam, hogy ne érezzem, mi lelkemben végbement. ".. Irja az smseket. Nincs válasz. Felhív. Beszélünk. De semmi rólunk. Amikor hazamentem találkozni akart, mondom jó. Nem mond semmit. Én mesélek. "Király volt stb." Egyszer megkérdem: s akkor mi volt K-val (aki mellesleg a falu második legnagyobb ribanca, vele csalt meg) . "Ja, semmi. Ő mászott rám, én nem akartam, ne haragudj." Mondom én is voltam egy taggal. "S ki az? Hogy néz ki? Mi volt? Mit csináltatok?" Kicsit ekkor kiakadtam. Megint kérdezte: - Akarod folytatni, én igen. - Nem tudom. - Többet nem csaljuk meg egymást. Hittem neki. Hát jó. Még két hét eltelik. Teljesen jó minden. Elvoltunk. Egyszer megkérdezte. - Szűz vagy? - Igen . Ekkor arra gondoltam " Jó. Tudom mire megy ki a játék." Akkor döntöttem el, hogy 1 hét s kirugom, csak azért akartam várni, mert volt egy nagyon jónak ígérgező bál náluk, amire persze meghívott. Úgy volt, hogy hazahoz, de akkor nem tud inni (hú, mekkora kihagyás) 5 telefon, le van rendezve, közel hozzájuk egy rokonnál alszom, oda a haverja visz el, ő meg tud inni. Ez így jó is volt, csütörtökön teljes lázzal vásárlás, mert szombaton bál. Tesóm pénteken bevágja, hogy ő látta E-t a városban K-val. De nem volt semmi, csak sétáltak s még voltak ott 6-an. Én "Nem. Nem csalt meg. Nem képes rá. Én ismerem őt. Miért tette volna?" Elő a borotva. Másodszor. Este sms tőlem. Nem kellenne beszéljünk? Hív. Remegett a hangom is az idegességtől, amíg azt nem mondta, "gondolom tudod mi történt" addig elhittem, hogy ez nem lehet. Aztán talákozás. Beszállok a kocsijába. Smse jött. Visszahívja. "Mindjárt megyek" Én "Csaknem a ribancod?" De igen. Próbáltam méltósággal viselni, de remegett az egész testem. Pétek este vége. "Tudom, hogy balfasz vagyok, egy ócska köcsög." Az. Úgy szálltam ki a kocsiból "Akkor jó qwázást!" s hatalmas kacagás.

(Később kiderült, hogy meghuzta K-t, akkor a bálon, s haza is vitte kocsival és nem piált..)

Hát ez ennyi volt. Magamra haragszom a legjobban, mert ismét hittem egy tagnak. Mert azt hittem nem csak a szex a lényeg. Mert azt hittem, hogy ismerek valakit. Mert hittem, hogy lehet második esély.

E-vel nem beszélünk. Köszönünk az utcán, ha találkozunk. K-nak nem köszönök.

Most van barátom. Jól megvagyunk. Szeret. Szeretem. És megbízom benne, mindennél jobban. És remélem ő is bennem :)