"minden félrecsúszott nyakkendőmben és elvétett szavamban és minden eltévesztett köszönésben és minden összetépett levelemben és egész elhibázott életemben élsz és uralkodol örökkön"

A kép innen

Kedves blog!

 

Szeretném elmesélni a történetemet és tanácsot kérni a kommentelőktől hogy mit tegyek. Kb. 4 éve ismerkedtem meg Annával a neten (chat). Nem tartom magam átlagos srácnak ( átlag alatti család, jövedelem, egzisztencia, facebook ismerős stb..) Míg Anna a tipikus fősulis csajszi több száz ismerős mindig mosolyog, mindenkivel szót ért stb..Az elején csak dumálgattunk semmi különöset nem éreztem iránta egy volt a sok csaj közül akivel msn vagy emaileztem. Aztán találkoztunk,(az első levélváltástól számítva 4 hónap). seccperc alatt beléestem, de olyan szinten hogy még ma is emlékszek minden vele eltöltött kellemes percre. Minél többször találkoztunk annál jobban világos volt számomra, hogy ez a lány bizony kell nekem. Valószínű ekkor elkövettem azt a hibát, hogy az addig semleges (taszító nem sok érdeklődést mutató) , fiúból átmentem körbeugrálós pincsikutyává. Szóval az elején a pink felhő alatt tökéletesen megvoltunk. Minél jobban megismertem annál szimpatikusabb volt, mint gondoltam már nem csak úgy néztem rá mint egy patronra hanem mint a nőre akivel le akarom élni életem. Elég sok közös témánk volt, érdeklődési körünk is hasonló volt én 22 éves ő 19 éves volt. Nekem ő volt az első komoly kapcsolatom. Telt múlt az idő egyre több közös programot átélve, jött a tél a szülinapok, karácsonyozás szülök bemutatása. Életem legszebb időszaka volt mikor bemutatott a szüleinek. Végre megértettem miért is vagyunk társas lények. Karácsony után összeköltöztünk albérletbe pesten. ÉN már dolgozok úgy, hogy én fizettem a lakbérletet, rezsit. Nem érzem, hogy anyagilag kihasznált, mert pl. mikor moziba mentünk a saját részét ő állta az ösztöndíjából (nem engedte, hogy én fizessem). Az első 2 és fél év tökéletes volt utána, jöttek az apró problémák pl. tesóban miért olyan gyümilét veszel, miért nézed a mögöttünk lévő szőke csajt, miért nincs minden héten felmosva stb. Én saját magamat egy rendszerető embernek tartom és még mosogatni is szeretek, de amit Anna művelt az kiverte nálam is a biztit, egyik ilyen alkalommal hazamentem otthagytam őt az albérletbe egyedül hazaértem kb. 6 órára este 8 kor megállt előttünk 1 taxi és ő volt ott h béküljünk ki stb. stb. Ki is békültünk. De ezután se változott semmit elég sokszor voltak kirohanásai. Mivel reggel és este találkoztunk és együtt aludtunk, nem tudtam rájönni, mi lehet a baj ezért érdeklődni, kezdtem, hogy mit csinál napközbe, míg én dolgozok. Semmi különöst msn-ezik a haverjaival facebookozik tanulgat, bnőivel lóg stb. hmm. Azt azért hozzátenném haverok alatt exbarátait érti meg azokat a fiukat akikkel flörtölget msn.enen.. bnők is inkább a ribanc vonalról valók mint az elte btk-ról. Mivel nem otthon lakott hanem velem nem volt ott a faterja aki rövid pórázon tartotta és elhessegette az msn lovagokat. Elkövettem azt a hibát hogy nem mondtam neki hogy vagy engem választ vagy az exbarátokat. Utólag nem tudom miért nem tettem ezt meg de nagy hiba volt. Ahogy telt az idő úgy egyre több dologba kötött bele. Miért mosogatsz hisz csak 10 koszos tányér van miért nem vársz míg lesz 20, miért fürdesz este 6kor miért nem voltál a tescoba ha voltam akkor miért csak ennyi kaját hoztál.. stb. stb. a Sex is egyre gyengébb lett mint amikor a filmekben mondják a házasságot. Az elején szinte minden nap reggel este volt egy kis hancúr az utolsó hónapba mikor együtt voltunk kb 1x ha volt.. Néha beleolvastam a telefonjába, és igencsak meglepődtem a sexuális tartalmu sms.eken amit nem is csak az exbarátai de számomra ismeretlen jóskák és pisták küldték neki. Kérdőre vontam és megnyugtatott hogy ő komolyan gondolja a kapcsolatunkat nem érdeklik, mit irogatnak a fiuk ( az hogy egy fiuvel msn ezik és webcamoznak és a fiu szóba hozza a melleit az tök normális szerinte hogyha ezek után a mellei a téma nem pedig más) nekik ÉN vagyok a no.1. Ekkor, amikor kimondta, hogy én vaok a no.1. már tudtam sejtettem hogy gáz lesz.

 

Annak ellenére, hogy míg jártunk is fiúzott nekem akkor is ő kell/ kellene. sajna már kb. fél éve szakítottunk én kiköltöztem londonba de még ma is mindennap rá gondolok és ha kapcsolatba lépne velem újrakezdeném vele HA meg igéri hogy nem kavar többet a fiukkal. De sajna nem fog felhívni mert tuti büszke magára hogy fiatal és sok fiú akarja őt de én életem végéig vele lettem volna míg ezek a party arcok úgyis csak dugni akarnak vele….

 

Szóval dióhéjban. Öszejöttem egy netes csajjal az elején csodálatos volt később mikor összeköltöztünk, rájöttem, hogy nem én vagyok az egyetlen fiú az életében. Ez nekem nem tetszet, és hangot adtam neki. Gondolom neki is ki kellett találnia valamit, hogy belém kössön ezért kitalálta, hogy nem vagyok elég házias, mosogatni se tudok stb (lehet megunt engem a 2.5 év alatt igaz a himaláját nem másztuk meg de elég sok programot szerveztünk). A kapcsolat végén ott tartottunk, hogy én utáltam ,őt mert flörtölget, ő utált engem mert nem vagyok elég házias. Próbáltam nyitni felé, hogy ugyan már ezek után én vezetem az egész háztartást, főzők mosok rá de, nem hatotta meg…. Miután szakítottunk 2x fel is hívtam hogy mizu de hamar lekoptatott biztos, már megvan a  következő hapsija. Mit tegyek ha vissza akarom őt kapni? Ő volt az első lány aki mellett józanul felébredtem akinek virágot vettem akinek ágyba reggelit készítettem stb…akivel le akartam élni az életemet.

 

Lányok miért nem díjazzátok ha egy fiú hűséges családcentrikus és akár 24 évesen azon filozik hogy veled akarja leélni az életét?Mert te ezt nem akarod? Akkor miért nem mondjátok a kapcsolat elején, hogy én csak dugni akarok 1-2x veled semmi több? Jah mert akkor ribancnak vagytok titulálva? Szerintem nem, csak élvezitek az életet:) Mi ez az állandó önbizalomhiány nálatok, hogy ha ma nem néz rám 20 pasi h ejj de megdugnálak akkor 2 hétig csokit esztek?

Nagyon hiányzik, bár fél éve szakítottunk még most is minden percben rá gondolok, és ha felhívna, hogy tényleg nem fog más fiukkal flörtölni akkor újra kezdeném vele. Mert nekem ő az egyetlen! Csak én nem vagyok az neki……..

Hol ismerkedjen az ember ha a net kilőve, tömegközlekedés kilőve, buli kilőve mert mindenki csontrészeg????????

Viktor voltam jöhet a vascsőőőőőőő

Jah és lehet vitatkozni velem majd regisztrálok a blogra! Vagy ha vmi nem tiszta