Tapasztalatom szerint csak a savanyú jóskák nem értik a viccet msn-en, skype-on, g-talkon, szóval még szerencse, hogy ez időben kiderült.

A kép innen

sziasztok!

Egy hosszú kapcsolat után elkezdtem interneten társkereső programokat nyűni. Ott találtam Rá. Msneztünk, nagy összhang volt már az első beszélgetés alkalmával. Janurában találkoztunk is, beszélgettünk jól éreztük magunkat, a végén csak két puszival köszöntünk el. Mivel megkezdődött a vizsgaidőszak beli hajtás nem volt időnk találkozni, mert ő vidékre járt fősulira és ritkán volt pesten. Néha kicsit összezördültünk msnen bizonyos dolgokon. Tudjátok msnen nem lehet ironizálni és néhány vicc sem úgy csattan el ahogy kellene.
Ezután egyik pillanatról a másikra srác benyögte a következőket:

fiú:    lehet ,h most egy kicsit fasznak fogok tunni
fiú    de szeretnem ha tobbet nem beszelnenk
lány:    miért?
fiú:    mar par napja gondolkozom ezen
sztem egyre kevesebb ertelme van
mint ha
lány:    akkor inkább végig se mondd
fiű:    egyre inkabb idegenednenk
lány:    örültem
lány:    szia
fiú:    szia

azóta nem beszéltünk, nem is akarok.
szerintem, nem csak a lányoknak vannak szar dumái:D
és ha egy fiú úgy kezd egy mondatot, hogy gondolkodtam...