Ő nekem tartogatta magát és soha senkivel nem volt még” (33 évesen!)

Üdv! Életem egyetlen sms szakítását írom meg nektek. 2007 során találkoztam vele. Nagyon ápolt, igényes, kellemes, bár mesterkélt modorú hölgy volt, egy évvel idősebb nálam, de (és ez fontos) azt hittem, kb nyolc-tízzel fiatalabb. Igen, annyira jól nézett ki. Nagyon kellemes, bár rövid beszélgetést követően kapcsolatban maradtunk. Még a nyáron szakítottunk akkori barátnőmmel, amit nem dolgoztam fel egykönnyen, ősz közepén már nyitott voltam találkozóra, de még bennem élt az előző. Nehezen felejtek. Ekkor futottunk újra össze, a részletek nem fontosak, egyre többet beszéltünk és találkoztunk, meglátogattam őt a városban, ahol lakott, ő is eljött hozzám. Hercegnő volt jó és rossz értelemben egyaránt, de nagyon figyelt rám és jól esett a törődés, úgy is kezeltem, mint egy érdemes ifjú hölgyet. Egyetemre járt, alkalmilag dolgozott mellette, szüleivel lakott, ténylegesen 22-25 évesnek gondoltam, egy kicsit éretlennek azon belül is, inkább egy 17-19 éves stílusát hozta, rendkívüli kifinomultsággal. Azon a randinkon, amikor egy napot együtt töltöttünk a városban, sok új benyomást szereztem. Először is kiderült, a Hercegnő 33 éves. A kor ideális (én 32 voltam), de ennek a fényében megmagyarázhatatlanul éretlennek tűnt. Másodjára, az első „csók” egy félős szájrapuszi volt, amit tíz perc fogmosás előzött meg a mozi és kukorica után (nem vagyok ápolatlan, de ilyen kényszeres tisztaságmániával eddig nem találkoztam). Harmadszor, nagy tervekről beszélt, amelyek engem is érintettek (én is szeretek családról, leendő gyerekekről beszélni, de az elején nem állítom középpontba a partneremet és nem hozzá kötöm). Voltak még apróságok, amelyek zavartak, de nem tudtam megmagyarázni, mi és miért, összességében egy csodálatos lánnyal töltöttem egy szép napot, csak az Erőben éreztem a zavart és nem tudtam hova tenni. Találkoztunk még egyszer-kétszer, de egyre erősödtek a rossz érzések bennem. A fizikai távolságtartása és a lelki ragaszkodása megmagyarázhatatlan kettősség volt. Eljött az idő, amikor ismét elutaztam volna hozzá. Nagyon nem volt kedvem magához az utazáshoz, a kamu ürügy nem az én stílusom, ezért választottam egy közbülsőnek tűnő (rosszul ítéltem meg) megoldást: a találkozót sms-ben lemondtam, időt kérve, miután még mindig az előző kapcsolat élt bennem, és ez igaz is maradt még hónapokon át. Személyesen lett volna tisztességes elmondani, de képtelen lettem volna nekiindulni akkor és ott. És itt jön a „poén”, amelyért a posztot megírtam. A válasz sms-ét szívem szerint szóról szóra leírnám, de sajnos az a készülék már nincs meg. Hosszú volt. Amit fel tudok belőle idézni: „Húzzak vissza a szutyok kurvámhoz aki kihasznál” „Ő lehetett volna a fény az életemben, mert ő maga a tökéletesség és a tisztaság” „Ő nekem tartogatta magát és soha senkivel nem volt még” (33 évesen!) Itt került minden a helyére. Elmondtam neki, hogy nem tisztaságot keresek, hanem egy jólesően mocskos gondolkodású nőt, akivel a testiség éppolyan fontos, mint a jó beszélgetések és az élményben gazdag programok. Hiába a remek külső, a műveltség, megértettem, miért hozta egy tinilány lelki színvonalát. Hercegnős gyermeki álmokat élt, amelyek 15 évvel túlélték a felnőttség elérését és bennem a fehér lovagot vélte felfedezni (bár lovam nincs, csak kardom). Buborékvilágot teremtett maga köré, amelyben csak azt hallotta meg, amit akart, csupa szépet és jót, a kritikákat vagy gonosz és igaztalan bántásnak érezte, vagy egyszerűen nem vette észre. Képzeletbeli barátokat teremtett magának (valós személyeket gondolt annak) és egy-egy pozitív iwiwes képaláírás (deszépvagy stb.) már lelkes rajongást és öribariságot eredményezett. Rajongói klubot indított saját magának, amelyre többször is megpróbált meghívni, a blogját, a borzalmas verseit folyamatosan reklámozta, grandiózus honlapot tervezett magának (szerencsére sosem készült el). „Szakításunk” után három héttel (ez nem sokkal karácsony előtt volt) bejelentette, hogy megismerkedett valakivel, eljegyezték és nyáron esküvő. Gratuláltam neki és onnantól kezdve sokszor rákérdeztem a képzeletbeli vőlegényére, de egy idő után kerülte a témát. :) Most már megbékélt, néha beszélgetünk, de nem változott. Ha jól tudom, most (37 éves lesz) lett egy barátja, akivel valódi kapcsolata van. Kívánom neki a legjobbakat. Tanulság: a plátói kapcsolatok egészségesek gyermekkorban (mondjuk kb. 17-20 éves kor előtt) és irodalmi művekben, de az életet inkább élem, mint álmodozok róla. Nos ennyi. Tudom modoros vagyok, de sebaj. Lehet a posztolót. :) Mao