Mondta, és a fal felé fordult. És én csak ültem az ágyban egészen hajnalig. Azon tűnődtem, hol rontottam el.
"Nem akarok gyereket, téged akarlak!" - mondta, és a fal felé fordult. És én csak ültem az ágyban egészen hajnalig. Azon tűnődtem, hol rontottam el. Ott, hogy mire felkelt, mindig készen várta a reggeli. És este a vacsora. És a tiszta lakás. És a vasalt ruha. És hogy amit kiejtett a száján, megkapta. Kérnie sem kellett. Soha. Semmit. Egyszer sem kérdezte meg, segíthet-e. Nem érdekelte, hogy oldom meg napi nyolc óra munka mellett, hogy az ő kis élete zökkenőmentes legyen. És játszhasson a gépén. És meghívhassa a haverjait vacsorára. És az ő dolga csak a sör kínálgatása egész este. Talán itt rontottam el. Reggel megkérdeztem, miért nem akar gyereket. A válasz egybecsengett a felsoroltakkal: "Jó így ketten, ne rontsuk el. Sokkal kevesebb figyelem jutna egymásra. Nem vagyok önző, de még nem akarom. Lehet, hogy nem is fogom..." Két évig voltunk együtt. Amikor kiszálltam a kapcsolatból 31 voltam. Rájöttem, hogy családot akarok, ő pedig csak az időmet húzza: "Majd egyszer.". Vagy nem. Szerettem, és én magam is meglepődtem, mennyire megváltoztak az érzelmeim az után a beszélgetés után. Nem láttam közös jövőt. És nem azért, mert éppen akkor nem akart gyereket, hanem azért, mert talán később sem. Ha ilyen alapvető kérdésben nem egyezünk, minek együtt maradni?
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Muha 2011.07.05. 08:44:32
Nutshell 2011.07.05. 08:45:23
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.07.05. 08:55:49
kungfupanda 2011.07.05. 08:55:50
Hurri Kán 2011.07.05. 08:58:31
mütyür 2011.07.05. 08:59:32
ha vmi nem tetszik, ki lehet nyitni a szádat! nem nyafizni, hogy rabszolgának érzed magad! hülye.
Easyke (törölt) 2011.07.05. 08:59:58
Hurri Kán 2011.07.05. 09:02:37
Ez érthető.... A férfiak ugyanis időnként erős késztetést éreznek, hogy visszatérjenek az anyaméhbe... Hetente átlagosan háromszor :D
ged 2011.07.05. 09:03:00
Azt viszont nem tudom megérteni, hogy a nők miért csinálnak magukból cselédet. A posztoló még szerencsés a két évvel, a legtöbb nő ezt a maszlagot beveszi 8-10 évig is.
Hurri Kán 2011.07.05. 09:04:18
' reggelt :)
ged 2011.07.05. 09:05:33
Muha 2011.07.05. 09:06:26
pause 2011.07.05. 09:07:58
Hurri Kán 2011.07.05. 09:09:44
A Te korodban már lehet ritkábban :D
Muha 2011.07.05. 09:12:30
Easyke (törölt) 2011.07.05. 09:12:32
Muha 2011.07.05. 09:13:21
Hurri Kán 2011.07.05. 09:13:34
:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:15:52
mütyür 2011.07.05. 09:16:09
mütyür 2011.07.05. 09:18:36
BARI 2011.07.05. 09:19:27
Easyke (törölt) 2011.07.05. 09:21:31
Hurri Kán 2011.07.05. 09:21:44
Nem... akkor önkéntelen rabszolga... :D
@BARI:
Kék az ég, stb... :D
BARI 2011.07.05. 09:24:11
Nyeglehó 2011.07.05. 09:24:57
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:25:58
Hurri Kán 2011.07.05. 09:28:28
De :D
@hasznavehetetlen régensherceg:
...nem sárga... :D :D :D
Borcsika 2011.07.05. 09:29:04
Örülj neki, hogy így alakult.
mütyür 2011.07.05. 09:29:05
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:30:50
mütyür 2011.07.05. 09:31:53
bájgúnár 2011.07.05. 09:31:56
BARI 2011.07.05. 09:35:07
Varga Viktor - Lehet zöld az ég... OFFICIAL MUSIC VIDEO
:DD
Hurri Kán 2011.07.05. 09:35:14
Pedig de :D
@Easyke: @mütyür alias Dark Duchess:
Egyebekben lehet mindig a másikra mutogatni, csak minek... HA a posztoló pedig képtelen megmondani, hogy mi zavarja (zavarta) a kapcsolatban, akkor vagy írassa be a párját egy gondolatolvasó tanfolyamra, vagy mondja el, mi a baja. Aztán kiderül, hogy melyik a hatékonyabb :D
mütyür 2011.07.05. 09:38:20
sztem alap, hogy főleg már 30 körül már az elején letisztázzuk a dolgokat. ilyen korban már igazán illene tudni, mit akarunk és azt elmondani a másiknak. nem buta játszmákat játszani: "én mindent megteszek érte, ez a szemét meg még gyereket sem akar"...pf.
PPK™ 2011.07.05. 09:38:35
:)
Nutshell 2011.07.05. 09:38:56
@mütyür alias Dark Duchess: Na igen, tuti. Egy csomóan így csinálják.
BARI 2011.07.05. 09:42:19
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:44:08
- Diszkréten.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:45:30
Muha 2011.07.05. 09:45:53
:DDDDD
mütyür 2011.07.05. 09:48:08
index EU közvetítés.. Orvi hogy kapja a sallereket :D
ON
Kytia 2011.07.05. 09:48:34
De minek nyalják ki a nők a férfiak seggét??? Amikor ezzel nem is kerülnek közelebb hozzá...
Mert oké, ha mondjuk segítek neki berendezni az új lakását, vagy bármi, akkor lehet mondani, hogy ketten, közösen, együtt, stb csináltunk valamit és az vicces volt, meg emlékezetes. De egy vadidegennek, aki véletlenül az én lakásomban sörözik egy rakás másik vadidegennel minek vasaljam a ruháit??
Olyan szörnyen nem értem.:)
Hurri Kán 2011.07.05. 09:49:33
NA most ha két évig nyálazol valakit, akkor annyira azér nem lehet idegen... Bocs...
mütyür 2011.07.05. 09:50:31
2011.07.05. 09:50:40
mütyür 2011.07.05. 09:54:06
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 09:54:53
Muha 2011.07.05. 09:55:01
BARI 2011.07.05. 09:56:04
Rebelde 2011.07.05. 09:56:22
tisztelet a kivételnek van aki tanul ebből és nem hajlandó elszegődni házicselédnek, illetve férfi létére sem életképtelen ha nincs nő a láthatáron vagy egyszerűen segít a házimunkában és nem hőzöng, hogy én keresem pénzt te meg mosogassá' értem?!
most lehet itt megbeszélni dolgokat az elején, hogy te takarítasz én meg mosogatok, de ha valakinek ez nem egyértelmű az egyszerű kis elméjében úgy magától, akkor azzal sok mindent nem lehet kezdeni
ráadásul kedves mama megtudja, hogy fiacskája aki addig csak átlépte a szennyest most bőszen takarít, akkor jön az oltás, de hát édes fijam ez a nő dolga?!annak idején én szó nélkül csináltam, na persze...
a poszt csak nagy magyar átlag
más kérdés, hogy aki egy gazszálat nem tesz keresztbe otthon, szülne annak az ördög öreganyja
na szóval nem egyszerű:)
mütyür 2011.07.05. 09:58:19
mindketten mást gondoltak a kapcsolatról, sosem beszélték meg, majd amikor a pasi azt mondja, még nem tudom, akarok-e gyereket, a csaj lelécelt. így helyes, itt csak a csaj a szánalmas, aki teljesen felháborodott, hogy hogyhogy nem csinálják fel, amikor ő olyan ügyesen megcsinált mindent.
Rebelde 2011.07.05. 09:58:41
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 10:00:14
VR6 2011.07.05. 10:00:40
mütyür 2011.07.05. 10:03:35
Madpapa 2011.07.05. 10:03:51
A fáma nem szólt a korábbi kapcsolataidról, de gyaníthatóan hasonló volt a szitu ...
Sieg 2011.07.05. 10:06:30
Hogy házicselédkedtél neki, annak ehhez semmi köze sincs és csak a leírtak alapján nem lehet ezért a férfit hibáztatni, mint ahogy itt sokan csípőből megteszik. Gyanítom, nem kényszerített.
A dolog másik olvasata (ha már bele akarunk látni dolgokat) az, hogy számodra a kapcsolat nem sokat jelentett, csak tenyészbikának akartad megfogni a szerencsétlent. :P
2011.07.05. 10:07:37
Buci-Bigyo (törölt) 2011.07.05. 10:11:25
atila68 (törölt) 2011.07.05. 10:11:59
A második után is.
A harmadik után is.
A negyedik után is.
A vasalásnál kezdtem gyanút fogni.
Drága hölgyeim.
Elszingliztek harminc éves kortokig aztán megsértődtök, hogy ez a folyamat a férfiaknál olyan negvvenöt éves korig tart.
HAHA!
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.05. 10:12:40
Madpapa 2011.07.05. 10:13:25
michaela77 2011.07.05. 10:14:08
Először is, ha az ember nem szívesen szolgálja ki őket, nem kell rászoktatni, nem kell megtenni.
Másodszor szerintem a nőkben genetikailag benne van a gondoskodás, ergo nem megerőltető dolog nekik. Legalábbis én úgy vagyok vele, hogy nekem nagyon jólesik, ha örömet okozok, ha gondoskodom a másikról, és egyáltalán nem érzem fáradtságnak vagy tehernek. De éppen ezért figyelnem kell arra, hogy ne essek túlzásokba, mert nem az anyja akarok lenni a férfinak, hanem a társa.
Meg kell találni az egyensúlyt.
De nem megtalálni, kiszolgálni, és utólag rinyálni, az számomra nagyon unszimpatikus.
Amúgy meg a srác megmondta, hogy inkább nem akar gyereket, te leléptél és keresel mást, akkor mi itt a probléma? Máskor ne adj bele olyat egy kapcsolatba, amiért viszonzást vársz, akkor nem eshetsz olyan nagyot.
Mikor tanulják már meg az emberek, hogy a másikat önmagáért szeretjük ha szeretjük, nem azért, hogy mit kapunk majd cserébe a befektetett energiánkért, időnkért, gondoskodásunkért, stb... Ez nem üzlet.
bájgúnár 2011.07.05. 10:14:24
Viszont mindkettőt vonzóvá kell tenni egymás számára.Csak akkor mükszik a dolog ha mindkét fél őszinte hajlandósága megvan ezirányban.Szerintem.De énmég az anti világ felfogását hordozom magamban.A nőtöl elvárom hogy nőként viselkedjen a férfitól hogy férfiként.
Buci-Bigyo (törölt) 2011.07.05. 10:16:07
mütyür 2011.07.05. 10:16:24
na miért, mi a dolga amúgy egy 30 éves férfinak szted? mesélj már!
mindenki úgy éli az életét, ahogy akarja, és ha ez a partner igényeinek nem felel meg, akkor lehet távozni. nem magukban hisztizni (ebben a történetben egyedül a nő hisztizik), hogy "jajjj velem, hogy kicsesztek". továbbra is álságosnak tartom, hogy a nő maradt volna a rabszolga-szerepben, ha a pasi igent mond a gyerekre.
bájgúnár 2011.07.05. 10:17:10
viszont hogy ez mikor következzék !
2011.07.05. 10:21:01
KovA 2011.07.05. 10:21:49
Jó ha minden lányka olvas ilyeneket hátha időben rájön, hogy kelepcébe került a pasijával.
Ismerek ilyen helyzetet nem egyet.
Ha valahol elrontottad akkor
1.) ott, hogy nem nevelted kezdettől fogva arra, hogy veled együtt jár a családka
2.) túl sok idődet pazaroltad arra hogy ez kiderüljön.
Ha lehet receptet adni pasi idomításra:
1.) Az a pasi aki 25 éves kor alatt kb 1. afölött fél éven belül nem tudja megmondani mi a (számodra elfogatható) szándéka veled - kuka - de legalábbis bumeráng próbára bocsájtandó.
(= dobd el - ha nem jön vissza örülj neki, ha visszajön akkor megéri megnézni van-e értékelhető javulás)
2.) Lehetőleg kezdetektől fogva "naiv" természetességgel festegesd ki neki közös jövőtöket - abbban legyen szó gyerekekről családkáról - így tudod legfinomabban tudatni vele - illetve hozzászoktatni szövetségbeli szerepéhez - ha ez nem történik meg időben - később már nehezebb lesz.
3.) A pasi nem nő. Nem érez nőként és nem gondolkodik nőként félreérte(lmeze)d azért esztusait, ha magadból kiindulva értelmezed.
A pasi csak abban hasonlatos rád, hogy ugyanúgy magából kiindulva félreért(elmez) a saját (pasi)természete (öncélú kiélése) szerint.
Számára a gyerek - míg nincs - afféle úr(nő)i hóbort.
Mig egy nő számára a gyermek már akkor is (meg) van formálódva) amikor még nincs - génjeibe oltott küldetés.
A pasik parttalan szexuális vonzalmát (azért) a nők természetes küldetése tereli-tartja mederbe(n).
4.) Ne lakasd jól egy pasi( vágyai)t míg (elég biztos nem lehetsz benne, hogy) magad jól nem laksz - különben nagy eséllyel hagy (el)éhezni.
5.) A pasinak akit szeretnél (magadnak) muszáj magas mércét állítanod - és szurkolhatsz - segíthetsz neki, hogy vegye az akadályt.
Ha megküzd érted hogy megkapjon jobb eséllyel küzdhetsz érte, hogy megtartsd.
A hiány megélése is a megismerés része - azt ismered aminek a hiányát is ismered.
Vidd próbákba is a szövetség(jelölt)et - hogy a szövetség megismerje magát mielőtt szövetségbe forr.
6.) Amit egy pasi ki nem mondd - az (számodra addig) nincs (ne álmodd bele, magadat csalod meg.
7.) :-) Stb...
michaela77 2011.07.05. 10:24:17
mütyür 2011.07.05. 10:24:42
ati2 2011.07.05. 10:25:05
Bármennyire furán hangzik, neked kellett volna kérned a segítséget. Legközelebb egy "Szeretném, ha megtennéd ezt, vagy azt" típusú mondattal közöld a kérésedet.
2. Túl sokat tettél érte, húzd meg a határaidat legközelebb!
3. "Talán itt rontottam el."
Kezd kialakulni nálad az önismeret, jó irányba haladsz :)
Pitekusz 2011.07.05. 10:25:52
Először is: semmi köze annak a két dolognak egymáshoz, hogy kiszolgálod a pasit, illetve hogy gyereket akarsz tőle. Az egyik nem következhet a másikból!!!
Ha ez megvan, akkor elemezhetjük ezeket külön-külön.
Kiszolgáltad a pasit, még kérnie sem kellett? Hát itt szúrtad el. Igenis kérjen Tőled dolgokat, ne tedd meg automatikusan, vagy kérj Te is segítséget, vagy úgy egyáltalán meg kell beszélni mindent, hogy hogy legyen. Ha ez így mégis jó volt Neked, az már a Te dolgod, Te hagytad. Lehet, hogy ez így volt jó Neked, mint ahogy michaela77-nek is, amit nem baj, de ha ez így volt Neked jó, akkor ezért "ellenszolgáltatást" ne várj.
Persze ha a pasi soha semmit nem "adott" semmilyen formában, akkor már itt meg lehet kérdőjelezni, hogy Neked mi jó ebben a kapcsolatban.
A gyerekkérdés csak ez után jön. Joga van egy pasinak erre nemet mondani, amire jogod van Neked búcsút mondani. Ennyi. Ha fontos Neked a kapcsolat, akkor ezt a kérdést hamar tisztázod, hogy ne legyen "Ennyi", ha már nagyon beleélted magad a kapcsolatba.
Ha rám hallgattok, és ez nem csak a posztolónak szól, nem csak a gyerekkérdést kell tisztázni (legyen/ne legyen/hány legyen), hanem az életet a gyerek után is, mert bizony ott sok minden meg fog változni. Amit addig hasonlóképpen láttatok a kedves párotokkal, onnantól hirtelen kiderülhet, hogy minden másképp van, és akkor megint csak "Ennyi". Én így jártam, ezért mondom...
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 10:26:20
KovA 2011.07.05. 10:26:50
Rebelde 2011.07.05. 10:29:48
"Aki nem akar gyereket, annál tényleg mentális, önértékelési probléma van."
azért ilyet nem mondanék, egyrészt ez nem igaz, másrészt feltételezi, hogy aki meg akar gyereket általában, az teljesen normális, ha ez így lenne, nem a kályhába dobná be anyu az újszülöttjét, aki egyébként a férjétől volt terhes és volt 3 gyereke már, meg nem vérnék halálra a szerencsétleneket:S
ez szélsőséges példa, de a gyerekvállalás ne elemi ösztön legyen a mai világban hanem felelősségteljes döntés
mütyür 2011.07.05. 10:30:36
a pasinak meg hóbort? ha oltári nagy baromságokat akarsz írni, akkor lécci azt is, hogy a pasinak meg kell terjesztenie az alfahím-magjait és fenntartsa a vérvonalat.
Hurri Kán 2011.07.05. 10:30:42
:H :Ü :L :Y :E :DDD
Nem ma fogok senkinek gyereket csinálni...
Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2011.07.05. 10:32:14
Kytia 2011.07.05. 10:32:56
@mütyür alias Dark Duchess: Jaja, én is erre tippeltem.
thor80 · http://www.index.hu 2011.07.05. 10:32:59
michaela77 2011.07.05. 10:34:21
Az alapeset viszont az, hogy szeretek valakit, önmagáért, a viselkedéséért, a gesztusaiért, a humoráért, a személyiségéért, és amiért ennyire szeretem, olyan dolgokat teszek meg érte, amik nekem jólesnek. De csakis ilyet, kihagyom a kombinálást, hogy ha most ezt teszem akkor majd ő biztos ezt és ezt fogja tenni. Ha adok, szívből adok, nem várok viszonzást. Ha egyáltalán felmerül, hogy én nem kapok annyit, amennyit adok, akkor ott nincs rendben a kapcsolat és lépni kell, ennyi.
Hurri Kán 2011.07.05. 10:35:19
Akkor viszont az már nem elsődlegesen az ő hibája...
Végül is megértelek, én is 77 magyar népmesén meg Frakkon szocializálódtam, de így 23 évesen már illene egy kicsit haladni a korral :D
Pitekusz 2011.07.05. 10:36:19
@mütyür alias Dark Duchess: igen, ez kicsit kíméletlen, meg kicsit általánosító, de megfogta a lényeget, jobb ez, mintha a nők rózsaszín felhőcskékben lebegnének, aztán 3 kilométert zuhannának, hmm?
2011.07.05. 10:36:54
Pitekusz 2011.07.05. 10:40:15
Annyira szimpatikus és reális a hozzáállásod, hogy példaként állítanálak a nők elé, és megkérném a kezed, ha nem lenne már barátnőm :)))
mütyür 2011.07.05. 10:41:26
Bellagio 2011.07.05. 10:41:27
Olyan nincs, hogy egy no nem kombinal :)
Ott is, ahol kurvara nem kene :)
Hurri Kán 2011.07.05. 10:41:31
Én tegnap bedobtam a jószágnak az etetőbe egy parókát...
Mondtam nekik, nincs többé korpa, csak gyönyörű haj :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 10:41:44
Bandibacsi34 2011.07.05. 10:43:40
michaela77 2011.07.05. 10:44:22
El is mondom miért nem: engem is úgy vállaltak a szüleim, hogy nem sok pénzük volt. Folyton kölcsönkértek, nem voltak meg a legjobb cuccaink, sőt, turkálós cuccaink voltak, de igazad van, a szeretet a lényeg. Voltak viszont nagyszüleim, akiknek volt egy házuk, falun laktak, gazdálkodtak, befogadtak minket, így volt hol lakni, volt mit enni a kertből.
Akkoriban ha egy munkahelyről elmentél gyesre, utána visszamehettél. Manapság szerinted ez így van?
Jelenleg én is albérletben lakom, szüleim is albérletben laknak. Ők alig tudják fizetni, én tudom, de ki tudja meddig? A munkahely manapság bármikor megszűnhet. Itt Pesten nem nagyon tudok a franciaerkélyemen krumplit meg hagymát termeszteni, hogy legalább valami kaja jusson akkor is, ha nincs pénz.
Szóval szerintem nem arról van szó, hogy nem tudnám megadni a gyerekemnek a legmenőbb cuccokat, hanem attól tartanék mi van, ha a legalapvetőbbeket sem tudnám neki megadni, pl. hol legyen hol laknunk.
És ez tényleg csak az anyagi része, a többi a társadalmi, értékrendi problémák, azért az utóbbi pár tíz évben nagyon megváltozott a világ, lássuk be...
mütyür 2011.07.05. 10:45:12
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 10:45:47
BARI 2011.07.05. 10:47:06
Delerium feat. Matthew Sweet Daylight (Video Daylight Impressions)
BARI 2011.07.05. 10:47:50
Hurri Kán 2011.07.05. 10:48:45
Á, kevés lennék én már ide... Hajlott nekem a korom már, a tarkómig ér a homlokom :D
michaela77 2011.07.05. 10:49:57
De az igaz, hogy könnyebb úgy az élet, ha az ember csak önmagáért szereti a másikat és nem próbál hülye határokat felállítani, hogy márpedig ha a másik szeret akkor ezt vagy azt csinálja. Velem is előfordul még mindig, hogy elvárásaim vannak. De amint észreveszem őket, átgondolom és törlöm:)) Amióta így élek, sokkal többet örömem van a párkapcsolatban. Ha elfogadod és szereted a másikat, nem érzi magát állandó megfelelési és kényszerhelyzetben, sokkal többet ad magától is, mint azt valaha el tudnád képzelni:)
De hogy kicsit kiábrándítsalak: a házasságban abszolút nem hiszek:)
Pitekusz 2011.07.05. 10:51:13
@KovA: a nőknek küldetése a gyerekszülés?? wtf??
a pasinak meg hóbort? ha oltári nagy baromságokat akarsz írni, akkor lécci azt is, hogy a pasinak meg kell terjesztenie az alfahím-magjait és fenntartsa a vérvonalat.
Kicsit sarkítottad a dolgokat. Igaz, KovA is, de szerintem inkább ez, mint a "rózsaszín felhőcskék" :) Persze az a legjobb, ha mindenki megbeszél mindent, és nem magának találja ki, hogy a másik szerinte mit akar.
A posztoló és sok nő (illetve férfi is!) ott követi el a hibát, hogy saját fejével gondolkodik a másik helyében, és ez nagy hiba. KovA szerintem ezt akarta helyretenni talán kissé fejbekólintós stílusban, de alapvetően igaza van.
No, de nem akarok fogadatlan prókátor lenni, hagyom, hogy ő is reagáljon, ha akar :)
mütyür 2011.07.05. 10:52:26
de ha a szaporodás az embernél kizárólag ösztön-dolog, akkor minek azzal törődni, ki mit gondol és érez?
michaela77 2011.07.05. 10:53:33
De pl. én ilyeneket szoktam átgondolni: ok, agyalhatok rajta, hogy megcsal-e. Mit érek el vele? Rossz lesz a hangulatom, rossz lesz az ő hangulata is, ha számon kérem akkor pláne, vitatkozunk majd, elrontjuk az egymással töltött időt, amit jól is tölthetnénk. És mi változik? Az agyalásaimtól aztán végképp semmi. Inkább bízom benne, szeretem, és ha viszont szeret tök jó, ha mégis megcsal, akkor legalább volt pár szép hetem/hónapom vele, amit nem tettem tönkre féltékenykedéssel.
De sok mindenben lehet ilyen gondolatsort végigfuttatni. Aztán ha az ember sokszor lefuttatja magában, talán véget tud vetni a hülye agyalásnak:) Bár nehezen:)
Bellagio 2011.07.05. 10:58:18
"Bár nehezen:)" - ez a lenyeg. Attol meg, hogy valahol tudod, hogy nem kene, megteszed. A ferfi felelossege pedig ott van, hogy ezt eszre kell vennie es jol kell kezelnie. De ehhez is kall mar jo sok tapasztalat es erettseg.
En peldaul mar reg nem idegesitem fel magam ha a parom kombinal, hanem csak inkabb megmosolygom magamban es megtsezek mindent, hogy eloszlassam az aggalyait. Neha jo sok turelem kell hozza :)
Pitekusz 2011.07.05. 10:59:08
Na jó, akkor hagyjuk a piedesztált, meg a házasságot, jöjjön a szex! :D:D:D:D (Ezt nem hagyhattam ki :)
KovA 2011.07.05. 10:59:14
Nemcsak a szülés, hanem a gyerek (teccik vagy nem teccik így van). És igen - a pasikban van olyan, hogy minél többet és többfelé - ha csak rajtuk múlna :-) - de kiválasztódnak aztán ilyen olyan szűrőkön...
Az ösztönök képesek olyan célszerű kompromisszumokat kötni tudattalanul - amit te, megalkuvásmentes szerelemnek élsz meg :-)
Viszont a társadalmi viszonyok - értékrendtorzulások - liberális agymosás olyan helyzetet teremtett amiben a női ösztönök kiélése kárt vall - és azzal együtt viszont az a kultúra is meggyengül fogyatkozás (koreloszlás torzulás miatti) demográfiai gazdasági összeomlás szélén tántorog. Más kultúrák épp fordítva: túlszaporodás okozta nyomor okán népirtásszerű háborús válságokba.
Kiegyenlíteni nem lehet a kettő közt - nagyobb a túltermelés mint a hiány- ha kiegyenlít - a túltermelők javára egyenlít ki míg ő maga elfogyatkozik és kisöpretik az Életnek Könyvéből.
Kiegyenlíteni azért csak érték-rendcsinálással lehet - minkét kultúrának helyére kell tenni saját (m)értékrendjét.
Az igazság ugyanis nem liberális természetű.
Szabadon dönthetsz - de a következmény nem lesz tekintettel se vágyaidra se önzéseidre se "emberi méltóságodra".
Az igazságo(ka)t nem mi csinálhatjuk (ezt ki kell verni a fejünkből) csak megismerhetjük - de csak azt engedi magához közel, aki annak megfelelően közelít hozzá, a gőg(ös)t megcsúfolja az idő.
nemkellex 2011.07.05. 11:01:54
A posztoló hülye. Párkapcsolatban, és egyéb kapcsolatban sem szabad ilyen szinten alárendelni magunkat a másiknak. 8 óra munka mellett az vezessen egyedül háztartást, aki egyedül él. Egyébként közös gond. Ha nincs tiszta gatyája, majd rájön, hogy mosni kell, nem?
Pitekusz 2011.07.05. 11:04:32
Szerintem azt kár tagadni, hogy a nők többségében benne van ösztönszerűen a gyerek utáni vágy zsigeri szinten (na most lehet, hogy jó nagy baromságot írtam, de értitek :), míg a férfiakban ez inkább tudatos, illetve valahogy kialakul, ha már ott van a gyerek (jó esetben).
Az érzelem még ettől fontos, mert azért a nő is (megint csak jó esetben) lehet annyira észnél, illetve "szívénél", hogy nem mindegy, melyik férfitől is szeretné azt a gyereket....
michaela77 2011.07.05. 11:04:46
@Bellagio: legutóbbi példa: megbeszéljük, hogy szerdán jön hozzám. Ennyi. Én 9-re készen vagyok, mert nem tudom mikor jön. Hívogatni meg ellenőrizgetni nem akarom. Háromkor már tök ideges vagyok, hogy miért nem jön. Kiszámolom, hogy ha ekkor és ekkor elindult volna, mikorra ért volna ide, és biztosan nem is szeret, mert nem indult el időben. Ideges leszek, hisztis leszek. Levezetésképpen elkezdek kicsit tornázni.
Lenyugszom, végiggondolom: nem beszéltünk meg időpontot. Nem kellett volna egész nap rá várnom, elmehettem volna otthonról, majd szól, hogy már ott van. Nemsokára jön és tök jó lesz vele. Így mire odaér, lenyugszom:) Na de ha háromkor jött volna.... Hisztisen talál:D Sajnos nőből vagyok:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:05:26
mütyür 2011.07.05. 11:05:54
szted van egy univerzális értékrend, és igazodjon mindenki, különben vmilyen úton-módon pórul jár?
nemkellex 2011.07.05. 11:06:20
Ha három után jön, engem akkor is hisztisen talál! :D Legalább egy körülbelüli időpontot mondjon, ha jön, ez a minimum. Vagy mondja el, hogy napközben pontosít, mert most még nem tudja. Ez a "nem beszélünk" kaszt.
nemkellex 2011.07.05. 11:07:29
Most meghatódtam! ;) Vajon az jobb, ha bőgök? :D
Bellagio 2011.07.05. 11:08:52
Ebben az esetben talan segitett volna egy sms:
"Kincsem, tudod mar hanykor talalkozunk? Nem akarom, hogy ram kelljen varnod, ha ideersz."
Hmmm? :)
Muha 2011.07.05. 11:08:55
Nutshell 2011.07.05. 11:09:02
Pitekusz 2011.07.05. 11:11:00
Továbbra is tök jók a történeteid, ezeket is ajánlanám a nőknek olvasgatásra Csernus mellé. (amit pl. most írtál Bellagio-nak). Na jó, leállok :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:11:22
michaela77 2011.07.05. 11:11:59
Azt sem várom, hogy előző nap tudja mikor lesz kedve vagy ideje jönni, és mivel nem beszéltünk meg konkrétat, nem kell pontosítania sem. Jön és majd itt lesz. És itt jön a következő rész:
@Bellagio: igen, normális felnőttként felhívhattam volna, hogy tudja-e már mikor ér ide, mert elmennék itthonról. Ennyi. De a nőknek könnyebb először felkapni a vizet:)) Persze amikor lenyugodtam én is felhívtam és kész:)
michaela77 2011.07.05. 11:13:58
mütyür 2011.07.05. 11:14:09
nemkellex 2011.07.05. 11:16:30
Áááááá!!!! Ott a pont!!! :P
@Nutshell:
Hja! Már készítem a transzparenseket a (gép előtt) ülősztrájkhoz! ;)
@michaela77:
Ez a tipikus liberális hozzáállás: nem tartozik elszámolással. Nem az elszámolásról van szó, hanem egymás idejének a tiszteletben tartásáról. Egyébként meg: marhára nem működik ez a szemlélet, ahogy látom, hisz érzelmi hullámvasúton süvítesz a nagy nemelszámoltaoménőt miatt egész nap...
Bellagio 2011.07.05. 11:17:37
Az en kapcsolatomban valahogy ez tok jol mukodik, en megerzem ezeket es akkor hivom. Eddig legalabbis mukodik :)
matyesz007 2011.07.05. 11:18:20
Hurri Kán 2011.07.05. 11:18:37
Mikor a lány gatyát mos, akkor bizony nem álmos :D
Én magamnak vasalom a ingeimet... Akkor én nem vagyok férfi? :D
Rebelde 2011.07.05. 11:19:23
ne haragudj, de nem hiszem el, hogy nincsenek elvárásaid
azt, hogy boldogabb a párkapcsolatod mióta szerinted nincsenek elvárások az így simán jelentheti azt is, hogy bármit megtehet veled a másik, mert neked aztán mindenhogy jó...hát nem tudom
KovA 2011.07.05. 11:20:31
Azért nem ennyire egyszerű - egy ember sokmindent testesít meg.
Azonkívül ott vannak a körülményei: jéghegyek és zátonyok amit jól-rosszul kerülget a sötétben - csak a csillagát ne veszítse szem elől.
Az a mércéje - jó csillagot választott-e - és képes-e követni amennyire az adott körülmények közt elvárható.
michaela77 2011.07.05. 11:20:54
Az érzelmi hullámvasútról szintén ezt gondolom: ritkán van ám ilyen érzelmi hullámvasút, de ha van is, az az ő problémája? Ha van valami, ami nekem esetleg nem tetszik benne, az az ő baja? Nem. Az egyedül csak az én gondom, és dönthetek úgy, hogy nekem ez nem jó, és hagyjuk az egészet a fenébe, vagy dönthetek úgy, hogy nekem ez belefér, elfogadom.
A legnagyobb áttörés akkor történt a gondolkodásomban, amikor végre nem megérteni akartam mindent, hanem egyszerűen csak elfogadni. Azóta sokkal boldogabban élek, akár hiszed akár nem:)
nemkellex 2011.07.05. 11:21:00
Nem érdekli. Hisztire immunis. Ha nekem bajom van, az hiszti. Ha bőgök, hiszti. Te... ez működik: bőgést imitálok, a közelembe nem jön! :D
@matyesz007:
Köszönjük, megvilágosodtunk! Hol a Nagyúr, Hercegem? Megint tanulok!!!
Pitekusz 2011.07.05. 11:21:33
Bravó! Hosszú és Boldog Életet kívánok Nektek!
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:25:29
michaela77 2011.07.05. 11:26:47
Valami olyasmi a lényeg, hogy amikor kigondoltam, hogy ha szeret akkor most ezt fogja csinálni, aztán nem azt csinálta, akkor csalódott voltam. Amikor elengedtem a hülye elképzeléseimet arról, hogy minek hogy kell működnie, mert a giziéknél is így működik meg az anyukámék is így csinálták, szóval amikor nem vártam el semmit csak megnéztem mi történik, akkor valahogy tök jó lett minden.
Akkor rájöttem, hogy amit magától ad, az ugyanolyan jó, sőt, sokkal jobb, mint amiket én elvártam. Főleg mert nem kényszerből teszi, hanem szívből. És olyan kedvességei, figyelmességei vannak, amikre én nem is gondoltam volna soha. És ha folytatom az elvárásos, hisztis magatartásomat, valószínűleg ezt soha nem tapasztalom meg.
Amúgy meg igaz, bármit tehet, mert ahogy nemkellexnek is írtam, ami nem tetszik, az az én bajom, nekem kell döntenem a kapcsolat további sorsáról. És nem azzal, hogy én majd most jól megváltoztatom, mert igenis minden nap hívjon fel háromszor. Amit adok, azért adom, mert jólesik, nem azért mert elvárok bármit is. Így igen, bármit megtehet, de csak olyat tesz, amivel nem bánt meg, mivel elfogadom őt és ezért szeret.
Valami ilyesmiben hiszek én, de nem tudom sikerül-e pontosan leírnom, átadnom.
Pitekusz 2011.07.05. 11:27:24
Dökvín 2011.07.05. 11:28:16
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:29:30
www.youtube.com/watch?v=Ioly7ZvRyoc&feature=channel_video_title
ABBA cover :D
Dökvín 2011.07.05. 11:29:39
mütyür 2011.07.05. 11:29:46
mütyür 2011.07.05. 11:30:23
nemkellex 2011.07.05. 11:30:49
Ha van valami, ami nekem esetleg nem tetszik benne, az az ő baja? Nem. Az egyedül csak az én gondom, és dönthetek úgy, hogy nekem ez nem jó, és hagyjuk az egészet a fenébe, vagy dönthetek úgy, hogy nekem ez belefér, elfogadom.
Ez nem párkapcsolat. Sehol a kompromisszum. Ha valami vele kapcsolatos, és mégis egyedül a te bajod, azt azt jelenti, nem bízol benne. Mert talán ha nem magadban rendeznéd le a dolgot, hanem megbeszélnétek, akadna megoldás. De nem, te vagy lenyeled a békát, vagy lelépsz. Érett gondolkodás.
@hasznavehetetlen régensherceg:
:) Öröm-bódottá! :D
Muha 2011.07.05. 11:31:01
Dökvín 2011.07.05. 11:31:40
Hurri Kán 2011.07.05. 11:32:32
Hmm...előtte és utána igen... ez megnyugtat :D
BARI 2011.07.05. 11:32:52
Meg ne próbáljatok visszatartani, mert nem fog menni! :DD
michaela77 2011.07.05. 11:33:38
De visszatérve a példára, miért vártam? Mert hülye vagyok. Elmehettem volna otthonról és maximum vár rám egy kicsit. Ő sem gondolja úgy, hogy rendelkezne az időmmel, hiszen ha nem lettem volna otthon amikor jön, türelmesen vár. Ez az egész helyzet szerintem csak az én nagyon utált női agyalásomból eredt, azért írtam le. De ez legyen a legnagyobb problémám egész életemben:)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:35:30
Hurri Kán 2011.07.05. 11:35:31
Mivel nekem is szabad akaratom van, megtiltom, hogy megtiltsd, hogy megtiltsam, hogy elmész ganyézni! :D
Ja, ha mész, szekrényt vigyél :D
nemkellex 2011.07.05. 11:36:00
Ők is szakítottak! :D
KovA 2011.07.05. 11:36:02
Rebelde 2011.07.05. 11:36:42
ha belegondolsz, az is egy elvárás, hogy a másik csak olyat tesz, amivel nem bánt téged, ezek nem csak úgy vannak, szerintem
egyáltalán az is egy elvárás eredménye, hogy a neked legmegfelelőbb emberrel találkozol egy idő után, mert a csalódások közelebb viszik az embert a jó emberhez:) remélem nem volt zavaros:)
ha minden mindegy, akkor az az is lesz
BARI 2011.07.05. 11:37:43
@gyvy: nem kell szekrény, van ott dögivel.sőt a hüttő is üres, szóval lesz hová tenni a szart.vagy max a szőnyeg alá söpröm, ha szűkölködöm majd helyben. :DD
Dökvín 2011.07.05. 11:38:42
michaela77 2011.07.05. 11:39:28
Nem arról beszélek, hogy ha ő egyik filmet akarja nézni én meg a másikat, akkor nem kötünk kompromisszumokat, vagy a mindennapi dolgokat nem beszéljük meg.
De ha szerinte a névnapja nem fontos dolog és nem akarja ünnepelni, nem kezdem el győzködni, hogy de, igenis fontos. Vagy ha ő pár nap magányra vágyik, tiszteletben tartom és nem győzködöm róla, hogy egy jó párkapcsolatban ilyen nincs (főleg mert nem gondolom így).
Én az elfogadásban hiszek, az elfogadás pedig olyan dolgokban fontos, ahol egyébként sincs létjogosultsága a kompromisszumoknak, mert az egyén tulajdonságait, személyiségét érintik.
Kompromisszumot abban kötünk, hogy az ágyban ki melyik oldalon aludjon:)
Attól tartok nem tudom jól megfogalmazni, hogy én hogyan gondolom ezt az egészet...
KovA 2011.07.05. 11:41:03
A lényeg univerzális. A sarkcsillag is mindenkinek ugyanaz - függetlenül attól ki mit vél annak.
Egyesek a saját villanykörtéjüket :-)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:41:27
A <-->B <--> B <--> B <--> A
? :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:42:06
Dökvín 2011.07.05. 11:42:12
Nutshell 2011.07.05. 11:43:22
Dökvín 2011.07.05. 11:44:14
nemkellex 2011.07.05. 11:44:35
Egyet kell értenem. azzal nem változtatom meg a páromat, hogy felhívom megbeszélni a találkát.
@michaela77:
Értem én, csak szerintem nem a legjobb módon teszed ezt. Ahogy fent írtam: azzal senkit nem változtatsz meg, ha beszélgettek. Azzal persze már igen, ha nem akarja megünnepelni a névnapját, te meg meglepetés bulit szervezel. Ja, nem, azzal se. Rossz példa. No mindegy, szerintem nagyjából értjük egymást.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 11:44:43
Hurri Kán 2011.07.05. 11:45:02
A legvégén meg berakod a szőnyeget is a hüttőbe ha vékképp nem férsz el :DDD
@hasznavehetetlen régensherceg:
Nem ma fogok M--/S =%... :D
michaela77 2011.07.05. 11:45:44
Alapvető elvárások persze mindenkiben vannak. Pl. ne pisiljen a küszöbömre és köszönjön illedelmesen az anyukámnak:) De ezek nem olyan, személyiségbe vágó kérdések, amikre a másik ne figyelne oda magától is:)
@kiscickány: szerintem vékony a határvonal a megbeszélés és az elszámoltatás között. És igen, szerintem nem kell mindent megbeszélni, túlbeszélni.
Ő megérkezett volna, megcsörget hogy merre járok, tudok-e hazamenni, aztán türelmesen ül a kocsiban és zenét hallgat, amíg hazaérek. Neked mulyaság, nekünk nem beszabályozottság.
michaela77 2011.07.05. 11:48:50
Amúgy már ritkán fortyogok és nekem is sokkal jobb így. Éljen a változás:D
nemkellex 2011.07.05. 11:48:58
Látom, fáradt vagy, Hercegem! Megviselt az éjszaka? Te is kergettél valakit a söntés körül fénykarddal, mint a Nagyúr? :D
@Nutshell:
Huh, jó, hogy mondod, ezt is ráírom a transzparenseimre!!! ;)
Dökvín 2011.07.05. 11:49:26
Hurri Kán 2011.07.05. 11:50:29
És éjjel mi történjék? :D
nemkellex 2011.07.05. 11:51:10
Most akkor ezt is felírjam? :D Éljen a változás! Több időt a szakítósra! Fizuemelést! És mindenki hagyjon békén délelőttönként, délután meg főleg! :D
michaela77 2011.07.05. 11:51:49
mufflinca 2011.07.05. 11:51:53
- A gyerek után álltalában válás, majd minden esetben gyerektartás és aluljáró sors következik. Persze ez női szempontból egy kiváló dolog. Szingli leszek egy rakás pénzzel... Nem véletlenül divat mostanában.
- Gyereket vállalni, amikor a munka és megélhetés bizonytalan?
- Életet adni, amikor a nyomor fenyeget?
Gyereket vállalni önzőség! Önzőség akarni a gyereket, önzetlenség lenne viszont egy boldog életet adni. Nem tudom utóbbi valóban fennt állt-e? Ha ezért dobja a pasit, akkor a kívánt gyermek után simán megtette volna! Ezen kellene eltöprengeni a posztolónak!
Hurri Kán 2011.07.05. 11:52:27
Nem ma fog érdekelni :D
michaela77 2011.07.05. 11:52:35
michaela77 2011.07.05. 11:53:18
Muha 2011.07.05. 11:53:41
:D
BARI 2011.07.05. 11:53:48
Hurri Kán 2011.07.05. 11:54:35
Szerezzek neked remek gyerekeket? De lesem szemed, szerkesztek, rengeteget :D
@BARI:
Előbb-utóbb márpedig föl köll szednyi mer akkó máshol lépsz belé asztán megen se vége se hossza a ganyézásnak mer lehet előről kezdeni :D
Dökvín 2011.07.05. 11:54:49
Kedvencem pl, mikor 2 mulya ül otthon a szobájában, és azon agyal, mikor hívja föl a másik. Hívja föl maga, ha akarja, azt kész! Felesleges mindent túlideologizálni, egy kapcsolat legyen természetes és őszinte az egészséges fokig.
Akkor lenne értelme az elméletednek, ha aszerint is éreznél: nem hívod fel, mert nem érdekel, mikor jön. De hát érdekel, sőt, majd szétvet az ideg, akkor meg?
Muha 2011.07.05. 11:56:05
Dökvín 2011.07.05. 11:56:23
dr. gernika 2011.07.05. 11:57:20
Csak azt nem értem, hogy ha nem esik nehezedre, hogy mindent a segge alá raksz, miért hánytorgatod fel később (ha neki nem is, de nekünk igen)? Ha nehezedre esett, miért nem kommunikáltad?
Hurri Kán 2011.07.05. 11:57:20
nemkellex 2011.07.05. 11:58:17
Maradjunk a liberalizmusnál: mindenkivel az, amit szeretne! ;)
@michaela77:
Felírtam! ;)
@Muha:
Aha, már egy ideje nézem a Muhanyilat, hogy olyan sperma-szerű... most jöttem rá, miért! :D
BARI 2011.07.05. 11:58:22
Muha 2011.07.05. 11:58:42
mütyür 2011.07.05. 11:58:48
michaela77 2011.07.05. 11:59:18
Amúgy meg mindketten olyan emberek vagyunk, hogy nem tudunk időpontot egyeztetni. Nem tudja holnap mihez lesz kedve, én sem tudom, teljesen megértem ezt. Aznap lehet esetleg egyeztetni, ezt elmulasztottam. És lereagáltam teljesen tipikus női módon.
Ettől a példától eltekintve nálunk ritkán van ilyen agyalás, teljesen természetesen és őszintén mennek a dolgok, gördülékenyen, tiszteletben tartva, nem korlátozva, az együtt töltött idő pedig a legjobb, ami csak lehet.
Muha 2011.07.05. 11:59:34
Dökvín 2011.07.05. 11:59:56
1. egy nő nem a reménybeli gyerektartás miatt vállal gyereket (pláne, hogy abból max. egy heti bevásárlásra futja oszt jónapot)
2. nagy tutiban lesz a csaj valóban, nyakán 1-2 kölökkel, melóval, számlákkal, házimunkával, igazi szingliélete lesz, alig tud majd válogatni a jelentkező csodakanok közül, lol.
Ezeket ugye magad sem hitted, mikor leírtad? :)
BARI 2011.07.05. 12:01:10
Hurri Kán 2011.07.05. 12:01:59
Én nem tudom,ma mit szeretnék... határozatlanevagyok? :D
@BARI:
Ennél jobban? :D :D :D
@Muha:
BINGÓ! :DDD
michaela77 2011.07.05. 12:02:41
Muha 2011.07.05. 12:03:01
Hurri Kán 2011.07.05. 12:03:20
Nehogy valaki visszadobálja :D
Hurri Kán 2011.07.05. 12:03:58
Kár tagadni... úgyse menne :D
hany eves a kapitany 2011.07.05. 12:04:22
BARI 2011.07.05. 12:04:35
BARI 2011.07.05. 12:05:32
Eurythmics Sweet Dreams
nemkellex 2011.07.05. 12:05:39
Várj, gondolkodom! :D :D :D
@gyvy:
Nemtom, kérdezd Muhát!! ;)
Peetee 2011.07.05. 12:09:10
Hurri Kán 2011.07.05. 12:09:42
A nőket meg kéccer :DDD
michaela77 2011.07.05. 12:10:12
Annyiban igazad van, hogy szerintem a nők általában túlagyalnak és túlhisztiznek mindent, én pedig fiatal korom óta szeretnék kikerülni ebből a körből, főleg az önismeretem fejlesztésével és a tényleges vágyaim megismerésével.
De köszönöm a véleményed. Pár év múlva visszanézek és megmondom igazad volt-e:)
Hurri Kán 2011.07.05. 12:10:25
Hiába... ő meg nem válaszol :D
hany eves a kapitany 2011.07.05. 12:10:47
Muha 2011.07.05. 12:11:36
de.acidcow.com/pics/20110705/acid_picdump_44.jpg
BARI 2011.07.05. 12:12:14
hany eves a kapitany 2011.07.05. 12:12:30
Muha 2011.07.05. 12:13:32
de.acidcow.com/pics/20110705/acid_picdump_63.jpg
michaela77 2011.07.05. 12:15:03
Hurri Kán 2011.07.05. 12:16:35
Émmeg a bokájukat :DDD
@Muha:
Nehéz sorsa lehet... nem fussa egy tisztességes gátyóra neki :D
BARI 2011.07.05. 12:17:43
www.youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA
hany eves a kapitany 2011.07.05. 12:17:49
BARI 2011.07.05. 12:19:19
mütyür 2011.07.05. 12:22:15
michaela77 2011.07.05. 12:22:23
Azonban ami csak a hisztis természetemből adódott és átgondolva nem is volt probléma, csak pitiség, azokat igyekeztem levetkőzni.
Nagyon remélem, hogy így vagyok önmagam:)
BARI 2011.07.05. 12:26:52
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:30:30
ja, hosszú volt az éjszaka :))
dr. gernika 2011.07.05. 12:32:38
hany eves a kapitany 2011.07.05. 12:32:45
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:32:50
Rebelde 2011.07.05. 12:33:52
túl sok energiát fektetsz abba, hogy cukimukinak mutasd magad, azt mondom, már az elején le kell vágni egy kiadós hisztit mindkét fél részéről és adott esetben vagy menekülni vagy tovább dorombolni, nem kell a színház:)
Hurri Kán 2011.07.05. 12:34:05
Hámer nehogymár elszalaggyon... Akkor aztán hogyan fogdosod? :DDD
@hasznavehetetlen régensherceg:
Kit kergettél a kivont fényes kardoddal? :DDD
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:34:10
michaela77 2011.07.05. 12:35:14
mütyür 2011.07.05. 12:36:01
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:38:00
mütyür 2011.07.05. 12:39:33
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:41:14
mütyür 2011.07.05. 12:43:18
dr. gernika 2011.07.05. 12:43:49
Arról a korosztályról meg pláne nem veszek példát, amelyik szocpol ésatöbbi miatt vállalt be jóformán pályakezdőként 2-3 gyereket, aztán meg jól szétmentek, mire felépült a ház. Már anyám sem így csinálta (mutogattak is rá ujjal gyerekkoromban), én sem érzem, hogy így kéne. Inkább később, de nem minden áron.
Sőt, továbbmegyek: van olyan nő, aki inkább egyáltalán ne szüljön.
Pitekusz 2011.07.05. 12:45:19
Szerintem rossz hozzáállás a "mindenáron gyereket akarok". A gyerekhez két embernek kell, ezt mindenkinek meg kell értenie. A "társadalomnak" is, aki szerinted a nőket nyomasztja.
mütyür 2011.07.05. 12:45:41
@gernika: pl én :))
Hurri Kán 2011.07.05. 12:45:44
Bestohlozva? :DDD
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 12:48:09
Hú, pont ilyen csajt keresek.
Felhívom, hogy a héten valamelyik nap majd megyek, de legalábbis az évben egy szép napon, aztán csak vár, és mikor ott vagyok, örül.
Aztán megdugom, 2 óra múlva meg már ott sem vagyok.
Ennél még a kutyával is több gond van (dugás után igényel egy kis simogatást...).
Szólj, ha szabad leszel.
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 12:49:21
@gyvy: csakúgy. :D
Dökvín 2011.07.05. 12:49:41
zoii 2011.07.05. 12:49:42
michaela77 2011.07.05. 12:50:55
mütyür 2011.07.05. 12:51:24
KovA 2011.07.05. 12:51:31
VI. Béla 2011.07.05. 12:54:45
"És nem azért, mert éppen akkor nem akart gyereket, hanem azért, mert talán később sem. Ha ilyen alapvető kérdésben nem egyezünk, minek együtt maradni?"
Két év kellett hozzá, hogy erre rájöjj? Előtte nem kérdezted?
mütyür 2011.07.05. 12:55:01
mütyür 2011.07.05. 12:56:18
Apafarkas 2011.07.05. 12:56:37
- Tisztelik
- Nem basztatják, játszmáznak vele és kényszerítik
- Rendszeresen dugnak. :-)
Hurri Kán 2011.07.05. 12:58:11
"- Rendszeresen dugnak. :-) "
Asse hátrány, ha olyankor ott vagy... :D
KovA 2011.07.05. 12:58:20
mütyür 2011.07.05. 13:00:15
jabba74 2011.07.05. 13:00:45
Nutshell 2011.07.05. 13:01:05
- kaja
- szex
Beláthatod, hogy ez túlzó és teljesíthetelten :)
KovA 2011.07.05. 13:01:44
A basztatás, játszázás és kényszerítés mind azé' van, hogy az incifinci zseböleb fiúkákból, kik sunyin a lábodszárát hágják meg hogy kedvüket töltsék valahogy apafarkast neveljenek akit tisztelni lehet és akivel önáltatásmentensen öröm a dugás...
2011.07.05. 13:02:00
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 13:04:01
KovA 2011.07.05. 13:04:10
Dökvín 2011.07.05. 13:04:37
michaela77 2011.07.05. 13:05:13
mütyür 2011.07.05. 13:05:57
Hurri Kán 2011.07.05. 13:06:23
A pálinkáról se ne feledkezzünk meg :D
michaela77 2011.07.05. 13:07:48
2011.07.05. 13:08:23
Nutshell 2011.07.05. 13:08:52
Hurri Kán 2011.07.05. 13:09:48
Mivel a pálinka gyümölcsből van, ergo étel, ha kicsit más formában is, így máris megoldódott a probléma :DDD
mufflinca 2011.07.05. 13:11:10
Amúgy a gyermekes anyukák sem találnának nehezen párt, inkább az a baj, hogy nem is akarnak. Szintén rossz tapasztalataim vannak. Mert ők mégegyszer ugyan nem fognak senkire főzni, nagyon jó nekik egyedül és csak addig kell nekik pasi, amíg éjszaka van, reggel meg menjen amerre lát, csak láb alatt van. Mi, férfiak sem vagyunk angyalok, de a nők formálnak minket olyanná amilyenekké válunk! Igenis van hűségünk, lelkünk és adni akarásunk, de kigyomlálják a rideg csalódások! Kéz csókom mindenkinek, aki nem olyan :)!
michaela77 2011.07.05. 13:11:32
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:13:01
Nem kell, de hát utána még meg kell inni 3 sört, meg megnézni a meccset, az azért időbe telik.
michaela77 2011.07.05. 13:13:57
jabba74 2011.07.05. 13:14:29
Ha még csak készülgetsz és nincs olyan partnered, akivel érdemes belevágni, akkor hagyd a egészet és vegyél kutyát...
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:15:37
Legalább 3 kell, a felsorolt 2-n kívül még az alvást sem hagynám ki.
A fontossági sorrend rendszeresen változik, legalábbis a szex után, mert az egyértelműen stabil első hely. :-)
BARI 2011.07.05. 13:16:43
KovA 2011.07.05. 13:17:06
Nutshell 2011.07.05. 13:17:13
Dökvín 2011.07.05. 13:18:13
Hurri Kán 2011.07.05. 13:19:03
Mán aszittem megpederted a bajszod is és rég utton vagy :DDD
KovA 2011.07.05. 13:19:22
Amelyik rendszar erre lehetőséget (nem esélyt! , lehetőséget) nem ad, az bukott rendszer bukott kultúra bukott sorsközösség. Ott ideje van egy forradalomnak.
mütyür 2011.07.05. 13:19:26
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:20:14
Kell a fenének, elég a sör meg a csipsz.
És ki mondta, hogy te is nézed a meccset? Hát mosogatni ki fog, he?
Nutshell 2011.07.05. 13:21:28
@Budapesti Szexipari Vállalat: De az alvás közös érdek, az nem plussz szolgáltatás a nőktől :)
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:21:38
Gondolom, te is osztod az Akela együttes nézetét, miszerint éjszaka sokkal messzebbre ellátni, mint nappal, mert nappal a legtávolabbi, amit látsz, az a Nap, alig 150 millió kilométerre, de éjszaka látod a csillagokat, amelyek - legalábbis egy részük - ennek több milliárdszorosára vannak. :-)
BARI 2011.07.05. 13:22:57
michaela77 2011.07.05. 13:23:07
Hurri Kán 2011.07.05. 13:23:11
Azt a megfigyelést tettem, hogy jellemzően kevésbé hülyülök meg a pálinka hiányától, mint ugyanannyi idő alatt a nők a szex hiányától :DDD
Szóval lehet választani :DDD
Hurri Kán 2011.07.05. 13:25:40
Há mé nem alkalmazol szarpöszkölő segédszemélyzetet? :DDD
mütyür 2011.07.05. 13:25:52
Hurri Kán 2011.07.05. 13:28:30
BARI 2011.07.05. 13:28:36
www.youtube.com/watch?v=1XVteRgZFkQ&feature=feedrec_grec_index
Moloko - Forever More
michaela77 2011.07.05. 13:34:26
mütyür 2011.07.05. 13:39:16
KovA 2011.07.05. 13:42:24
Ha együtt fejlődéssel -ahogy mondod - elérhető a cél - jó.
De ha felnőttkori infantilizmus - gyermeki önzés a diagnózis - akkor sok más esélyed nem marad.
Az együtt fejlődés ideje gyermekvállalás tekintetében 30 fölött igencsak hamar lejár...
Nem mindegy, hogy valaki 2. vagy 8. végére tanul meg olvasni. Mert közben az olvasás hiánya miatt sokmindenről lemarad végleg.
Ugyanígy pasit érlelni is csak akkor érdemes, ha hajlandó rá.
Ezt mondani egy 31 éves nőnek "Jó így ketten, ne rontsuk el. Sokkal kevesebb figyelem jutna egymásra. Nem vagyok önző, de még nem akarom. Lehet, hogy nem is fogom..." - abszolút ok a pasit kukára vetni.
Az életidő "fogyócikk" - gazdálkodni kell vele.
Önzés mások idejét múlatni potyára - mert kellemes.
A fiúk nem tudják - de a lányok se - hogy a pusztán csak "úgy" (szerelemben-szexel) együtt töltött idő a szövetség és a természetes küldetés betöltésének kimondatlan ígérete. Benne van kimndatlanul minden csókban és ölelésben.
Ezért aztán nagy csalódások és pofáraesések.
Az emelő hosszabb karjánál - mióta olcsó a hús - a fiúk vannak.
Nutshell 2011.07.05. 13:42:32
michaela77 2011.07.05. 13:42:35
BARI 2011.07.05. 13:42:45
:D
Hurri Kán 2011.07.05. 13:43:45
Állj... nyálcsere az már megcsalás lehet :DDD
@Nutshell:
Nem, ez a realitás :DDD
Egyebekben meg valamit valamiért :P
KovA 2011.07.05. 13:45:05
mütyür 2011.07.05. 13:45:18
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:46:02
Á, igazán nem kérnék olyat, hogy a dugásért cserébe még mosogatógépet is vegyél.
Megcsinálom neked csak az élvezetért. :-)
Majdnem minden hónapban.
Hurri Kán 2011.07.05. 13:46:27
Ki? :P
michaela77 2011.07.05. 13:47:14
mütyür 2011.07.05. 13:47:38
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
ez biztos vmi égi sarkcsillagjel :))
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 13:48:01
Ez is egy elképzelés, de van olyan, hogy nem szeretjük ugyan, de a szex mindkét félnek jó.
Legalábbis ideális esetben. :-)
Hurri Kán 2011.07.05. 13:49:19
Főleg ha kihagynak belőle :DDD
Bár vért adni nem szeretek :DDD
KovA 2011.07.05. 13:49:42
mütyür 2011.07.05. 13:49:46
fumerin 2011.07.05. 13:50:22
Amúgy a történet totál átlagos.
KovA 2011.07.05. 13:50:26
Egy más átlagnak jobban örülnék.
mütyür 2011.07.05. 13:50:57
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 13:53:19
Nutshell 2011.07.05. 13:53:52
@gyvy: Ennyit az önzetlenségről... :)
@fumerin: Hamár a poszt nem az, legalább a kommentek legyen azok, nemde? :D
Hurri Kán 2011.07.05. 13:55:55
Hát kérem... az, hogy megvonják tőlem a pálinkát, legyen...
De hogy olyankor is szexelni kelljen, amikor nincs kedvem, az mindennek a netovábbja :D
fumerin 2011.07.05. 13:57:04
@Nutshell: Igen, de már annyira röhögök, hogy ez a gondolataim rovására megy:D
fumerin 2011.07.05. 13:58:58
Nutshell 2011.07.05. 13:59:35
@gyvy: Ezt eddig még csak nőktől hallottam :D
@fumerin: Azajóóóó :D
Hurri Kán 2011.07.05. 14:00:46
No látod... ez is azt mutatja, hogy még nem volt iszákos, feslett erkölcsű barátnőm :D
Madpapa 2011.07.05. 14:01:38
BARI 2011.07.05. 14:03:41
@Nutshell: nem tudhatom, hogy az milyen.sosem próbáltam. :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.05. 14:03:41
Szexre kényszerítenek téged is? :) Mikor csak beszélgetnél az érzéseidről? :D
Nutshell 2011.07.05. 14:03:52
Najóó, neeem :D
@gyvy: Mindig is mondtam, hogy nem tudsz élni... :D
KovA 2011.07.05. 14:03:53
és arra gondoltam - ez a dolog nyitja: ünnepet kell csinálmi belőle oszt mindjárt jobban megy...
így pl mosogatásünnepet, mosásünnepet és hasonlókat...
aztán aztis elgondoltam - így van ez . az embernek a legegyszerűbb dolog is nehezére esik ha híjával van az indítéknak - ám a legnehezebb dolgokat is örömmel és könnyen teszi, ha szeretet/szerelem az indítéka...
Ezért lehetett hogy a topikindító lányka örömmel betöltötte és vállalta a nehezebb szerepet a szövetségben míg beleámodhatta küldetését... ám mindez hirtelen elnehezült mikor rájött: nem fog működni.
Szerette a pasikáját - azért esett könnyen a nehéz is -azért szolgálta ki örömmel - az apafarkast látta benne - míg önmagában a családi fészek őrzőjét ...
Ez volt természetes úgy lászott minden a helyén van - aztán a hidegzuhany - lehetett ennyire félreismerni ? Az együtt töltött időt másképp értelmezni ? Hogy lehetett egymást ennyire félreélteni...
Az együtt töltött időből - hirtelen együtt múlatott idő lett... örömből keserűség...
Hurri Kán 2011.07.05. 14:06:08
Pedig hasznos... ismétlés a tudás anyja :DDD
@Nard:
Hát ez az.. különösen pl. ebéd után, legszebb szieszta-időben, hajnalban, illetve Forma-1 előtt...
@Nutshell:
Ezt majd mások eldöntik :DDD
fumerin 2011.07.05. 14:06:11
Nutshell 2011.07.05. 14:06:33
Nutshell 2011.07.05. 14:07:15
@fumerin: Én sem. Ha újrakezdhetném, megint nőnek szeretnék születni, az tuti :)
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:07:17
Hát igen, az ember mindent megtesz, hogy bevágódjon egy ilyen csajnál. :-)
Nutshell 2011.07.05. 14:09:39
Hurri Kán 2011.07.05. 14:10:30
És mit kéne tennem, hogy jó irányba haladjak? :D
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:10:52
Tudom. :-)
michaela77 2011.07.05. 14:12:07
2011.07.05. 14:14:09
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 14:14:39
KovA 2011.07.05. 14:15:07
Aki csak magát szereti és a társa eszköz hozzá annak esik nehezére egyet akarni - az veszi ennyire könnyedén "lehet nem is fogom akarni"...
kutya vacsorája 2011.07.05. 14:15:14
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:17:17
Őszinte vagyok, mint egy esperes.
Az ilyen meg természetesen jó értelemben. Mint ilyen remek. Csak rövidítve.
michaela77 2011.07.05. 14:17:49
2011.07.05. 14:18:44
2011.07.05. 14:20:47
michaela77 2011.07.05. 14:22:07
Én is szoktam rövidíteni a te állatot úgy, hogy te:) Csak a kisebb energiabefektetés miatt:)
@HUN_Sector: na ebben végre teljesen egyetértünk.
KovA 2011.07.05. 14:25:35
A dolog valódi természete ez: a nyugdijjárulék a belédfektetés megtérítése, a befektetés pedig a jövő generáció minőségi felnevelése.
Az ember és életösztöne komolyabb biztosíték mint holmi tőzsdejegy - ahol elég élet van - ott van biztosíték nyugdíjra is - ha nyomor idején túl kevésre is - de ahol nincs elég élet - ott a befektetéseknek sincs se termelés se keresletfedezete.
BARI 2011.07.05. 14:26:42
@Nutshell: pontosan D
KovA 2011.07.05. 14:27:23
michaela77 2011.07.05. 14:27:38
@HUN_Sector: addigra már csak ennyi örömöd lesz, hogy feljössz ide és nyújtogatod a nyelved, hogy bebe, te már 113 vagy, én meg még csak 105:)
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:29:00
De gondolom, te is csakis jó értelemben. :-)
KovA 2011.07.05. 14:29:53
Hát csak ott, hogy az ember lánya magából kiindulva híjával volt az egészséges gyanakvásnak...
BARI 2011.07.05. 14:31:17
www.youtube.com/watch?v=Ah5L1RfyPz4&feature=aso
KovA 2011.07.05. 14:32:28
michaela77 2011.07.05. 14:32:30
BARI 2011.07.05. 14:35:26
gyertek elsőzni!
2011.07.05. 14:38:11
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 14:41:06
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:41:40
Ha a szex segítene túltenni magad a bántódáson, valamelyik hónapban épp ráérek.
Szóval kezdj el készülni, megyek. :-)
Hurri Kán 2011.07.05. 14:41:50
Mivel megebédeSztem, sül a KV és most kijegyensújoszott vagyok, így a válaszom NEM :DDD
Nutshell 2011.07.05. 14:42:29
@hasznavehetetlen régensherceg: ? :)
@gyvy: Első lépés: egy feslett erkölcsű nő beszerzése :)
michaela77 2011.07.05. 14:45:47
@Budapesti Szexipari Vállalat: mondtam már, hogy a szex fujj, elfáradsz, leizzadsz, francnak kell. Amúgy is, ha lenne két szabad órám, inkább megnéznék egy jó filmet:)
Hurri Kán 2011.07.05. 14:47:38
Hol lelek ilyet? Tudnál benne segíteni? Én eddig csak felolvasó-esteken meg víziorgona-hangversenyen voltam nőji hölgyek társaságában :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 14:47:38
BARI 2011.07.05. 14:50:26
@gyvy: nem-e?aszt csinálok, amit akarok! :D
www.youtube.com/watch?v=qUH-xk2MxAE&feature=youtu.be
Cascada - Because The Night
2011.07.05. 14:51:11
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:51:13
Igazából engem nem zavar, ha közben filmet nézel. :-)
Majd jelzem valahogy, amikor végeztem. :-)
dr. gernika 2011.07.05. 14:52:24
michaela77 2011.07.05. 14:52:44
fumerin 2011.07.05. 14:53:45
BARI 2011.07.05. 14:54:03
Szabadna megjegyeznem az alábbiakat : Az én világomon mindenki póniló! És nem esznek semmi mást, csak szivárványt meg lepkekakit! :D
www.youtube.com/watch?v=SuuEFlBWZfs
Nutshell 2011.07.05. 14:54:26
@BARI: Ó, denemszeretem az infósokat, hogy tiltják a videómegosztókat. Pedig most elkezdtem ezt énekelni, és a kolléganőm picit ideges lett. Ha lenne alatta zene, akkor legalább valamennyire elnyomná a hangom... :)
@gyvy:
Hurri Kán 2011.07.05. 14:54:45
Émmijattam...
Feltéve hogy hagysz közbe aludni nyugodtan, és nem iszod el a pálinkámat :PPP
michaela77 2011.07.05. 14:55:36
BARI 2011.07.05. 14:57:46
Hurri Kán 2011.07.05. 14:57:58
Nem ma fogok a szavadba vágni :D
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 14:58:56
Á, nem kell mondani, tudom én magamtól is, hogy mekkora, te csak nézd nyugodtan a filmet, mint ha ott se lennék. :-)
BARI 2011.07.05. 15:00:02
tőlem alhacc, pálinkát meg nem szeretem még mossem! :D
@Nutshell: nyugi, nálunk eleve nincs net bent, vagyis van, csak le vagyunk tiltva a picsába :D
michaela77 2011.07.05. 15:00:14
michaela77 2011.07.05. 15:01:12
Van valakinek szociális gondja, esetleg valami nagy kérdése az életről?
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 15:01:38
@Nutshell: :* :)
Nutshell 2011.07.05. 15:01:41
:D
@BARI: Letiltva a net? Az Internet? Letiltva?? Hát mik ezek, állatok?? :DDD
Hurri Kán 2011.07.05. 15:02:25
Ezér most soron kívül kiutálok neked egy jóponTYot :DDD
Be kéne hozni a tűzhelyet a szobába, ma a 2. kávéfőző tömítését égettem el :D
fumerin 2011.07.05. 15:03:31
(fogazás) :D
2011.07.05. 15:04:41
Hurri Kán 2011.07.05. 15:05:10
Hát most elkeserítettél... :D
michaela77 2011.07.05. 15:06:02
Kérem a következőt.
BARI 2011.07.05. 15:07:55
@gyvy: pontyot ne, utálom a halat :D
Hurri Kán 2011.07.05. 15:09:04
Akkor ne csókolózz vele :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 15:10:12
Nutshell 2011.07.05. 15:10:18
@hasznavehetetlen régensherceg: Akkor ezt túltárgyaltuk :)
@gyvy: Addig is be kell érned velünk :D
@BARI: Ejnyebenye. Vagy hogy a fenébe kell ezt írni :D
Nutshell 2011.07.05. 15:11:50
fumerin 2011.07.05. 15:11:55
@Nutshell: :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 15:12:23
Hurri Kán 2011.07.05. 15:12:56
Ó, ez édes teher nekem :D
2011.07.05. 15:14:27
BARI 2011.07.05. 15:15:40
michaela77 2011.07.05. 15:15:42
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 15:17:43
BARI 2011.07.05. 15:18:19
Nutshell 2011.07.05. 15:18:22
@BARI: És még mindig ott dolgozol? Nem rúgtak ki? :)
2011.07.05. 15:18:28
hááááát 2011.07.05. 15:18:53
Most 33 éves és egy KFC-ben manager.Csak annyit mondtam neki: Szerintem a gyerek nagyobb karrier mint ez. :)
michaela77 2011.07.05. 15:19:54
KelekótyaP 2011.07.05. 15:21:27
Lelkibeteg mindenről lekésett nők betegsége.
Micsoda gusztustalan önzés
Hurri Kán 2011.07.05. 15:22:29
A jóindulatommal természetesen nem lehet a végtelenségig visszaélni :D
Nutshell 2011.07.05. 15:28:11
@BARI: Túl sokat tudsz... :) Én is ezért barátkozom még a barátnőmmel. Túl sokat tud :D
@gyvy: Hogyamiddel? :D
Hurri Kán 2011.07.05. 15:29:46
Majd mingyár megmondom, hogyamimmel!!! :DDD
BARI 2011.07.05. 15:31:08
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 15:31:22
XCat 2011.07.05. 15:32:17
Egy gyerekkel rengeteg baj van, és egy közepes vagyonba kerül. Ez kevés hapsinak hiányzik. És igazuk van.
Különben te vagy a nő, ne mondd nekem, hogy nem tudod magad felcsináltatni ha ennyire kell z a poronty. Mondjuk ha apuka tárcája is kell mellé, úgy már nehezebb.
Lacusru 2011.07.05. 15:35:43
Ha jól értem szakítottatok.
Szívesen megismerkednék Veled :-) mellettem még dolgoznod sem kellene, elég ha rend van a lakásban és néha főzöl valami finomat... (egyébként hetente 4-5x étteremben vacsizunk) és szeretettel vársz haza, miközben nevelgeted a 2-3-4 közös gyermekünket!
Ha érdekel az ajánlat, válaszolj először itt... aztán folyt. köv.
Nutshell 2011.07.05. 15:36:33
@hasznavehetetlen régensherceg: Ahogyan írsz, már default beállítás, hogy át kell állnia az ember szemének, hogy értelmezni tudjon téged :)
@gyvy: Na, na, gyerünk, halljuk :D
XCat 2011.07.05. 15:38:24
XCat 2011.07.05. 15:41:43
BARI 2011.07.05. 15:42:43
Hurri Kán 2011.07.05. 15:43:21
Birka türelmemmel...
Hatalmas szívemmel...
Galamb lelkemmel...
No de jöttök ti még az én uccámba... :DDD
XCat 2011.07.05. 15:45:50
Nutshell 2011.07.05. 15:56:26
@gyvy: Miér? Borér? :D
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.07.05. 15:56:44
Öccámilliárd netto kell a gyerekhez havonta. Mindenki tudja.
Hurri Kán 2011.07.05. 15:58:53
Majd a kellő pillanatba megmondom... No de akkor lesz majd fogak csikorgatása :D
BARI 2011.07.05. 16:00:24
KovA 2011.07.05. 16:02:29
Csak a kelekótyáknak nem elegendő négy évszak valakit megismerni. Mit gondolsz mennyi idő van ilyesmire ? Amennyi csak a hozzátok hasonlóknak teccik ?
zonban az élet nem ennyire liberális - egy nőnek van 20 éves korától kb max. 12 éve, hogy megtalálja élete párját - és abba bele kell férni néhány pofáraesésnek is. Darabonként ha 1 év keresés + év megismerés +1 év elgyászolás - az négy komoly dobás 34 éves koráig.
Mert bizony 35 éves koráig jó tervezni a gyermekeit megszülni, hogy ereje és ideje is legyen felnevelni.
Más dolog, ha nem úgy jön össze - de eleve úgy tervezni, hogy majd 35 után még szülöget. Tartalékforgatókönyv.
És te se virsli-pótkerékkel autózol ha nem muszáj ugye ?
No-hát.
A magatok fajta a lelkibeteg, ha nem lelki-fogyatékos haver !
Jó hogy siet az aki lemarad az ilyenek miatt mint ti...
az az önző aki nem úgy közelít nőhöz, hogy szándéka vele szövetséget vállalni, hanem férfiúi szükségét üríteni szánja - s, ha nagyobb (sőt fő)szerepet szánnak neki bepisil és megfut, majd önzésről papol meghogy a baba divatos kiegészítő. Mert így elég jó önmagának, ha megmagyarázza.
Mire vagy jó te 0 ? Hm ?
XCat 2011.07.05. 16:10:12
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:11:11
Na jó, úgy úgy tenni, mint ha ott se lenék, amikor nem vagyok ott, az könnyű.
Próbáld meg úgy, hogy ott vagyok, és épp szex zajlik a hátad mögött. :-)
KovA 2011.07.05. 16:13:13
Egy nő önértékeléséhez több kellhet jólétnél és kényelemnél ez egyéniség kérdése is.
Sok sikert !
michaela77 2011.07.05. 16:13:26
michaela77 2011.07.05. 16:14:22
XCat 2011.07.05. 16:18:42
Konklúzió: örüljetek, hogy meg vagytok tűrve.
XCat 2011.07.05. 16:19:40
XCat 2011.07.05. 16:20:45
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:22:33
Dugunk ma?
Szerintem ez az élet egyik legnagyobb kérdése.
KovA 2011.07.05. 16:25:05
A "hasznosgeci" meg nem lesz sem társ sem szövetséges. A "hülyegeci"-ket kellene szeretni tanítani, hogy megokosuljanak.
Ha a pasikhoz meg így viszonyulsz - mindez rád is rád fér.
Lehet a macskákkal könnyebb :-)
michaela77 2011.07.05. 16:26:40
KovA 2011.07.05. 16:29:16
Ugyancsak megkarmolhatott téged valami kandúr :-)
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:32:17
De hát te vagy a partnerem, nem erről beszélünk már reggel óta?
michaela77 2011.07.05. 16:32:46
De kívánok nagyon kellemes és élvezetes estét neked, gondolok majd rád a filmem közben:) te:)
XCat 2011.07.05. 16:34:04
Társakkal és szövetségesekkel nem dugok. De egy pasi egyébként sem képes hosszabb távú szövetségre, túl erős bennük a versengési ösztön. A többségetek olyan hibbant kis hormongombóc. (bővebben lásd a fasz feláll, ész megáll népi bölcsességet.)
Nutshell 2011.07.05. 16:34:08
KovA 2011.07.05. 16:35:37
Hurri Kán 2011.07.05. 16:36:40
Csak szeretné... :DDD
XCat 2011.07.05. 16:38:01
KovA 2011.07.05. 16:38:11
Téged csakugyan nagyon összekarmolhattak, de még azt a poént is kinézem belőled, hogy pasi vagy :-)
XCat 2011.07.05. 16:39:32
Publius Decius Mus 2011.07.05. 16:47:22
Nutshell 2011.07.05. 16:50:19
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 16:56:58
Igazából arra gondoltam, hogy már délután.
És ha jobban megnézed, téged soroltalak a kutya elé.
Hát azé figyejjünk mán odafele, hé!
BARI 2011.07.05. 17:00:41
na, kulcs megvan, góóóó :
www.youtube.com/watch?v=fD9cb2klOP8
Laidback - Beautiful Day (Banzai Republic Vs Trentemoller Mix)
dr. gernika 2011.07.05. 17:19:16
@mütyür alias Dark Duchess: Röhöghetek? :D
@kiscickány: :D
@jabba74: Van partnerem, de még nagyon sok minden nem áll együtt a gyerekvállaláshoz, és vagy emiatt, vagy amúgy sem, de nem érzem a biológiai késztetést sem. Azért minimum vágynom kéne rá, nem? És lélekben pont arra szeretnék kicsit felkészülni, hogy onnantól már bármire számítani kell. :D
dr. gernika 2011.07.05. 17:20:46
Hurri Kán 2011.07.05. 17:22:23
Majd fogsz :D
michaela77 2011.07.05. 17:33:49
@gernika: igen, ez nem rossz ötlet. Ha legközelebb ilyen lesz, ezt fogom kérni:) Milyen jó, ha felnőttekkel beszélget az ember:)
dr. gernika 2011.07.05. 17:38:34
Kytia 2011.07.05. 18:02:05
1.) Kiszolgálta végig, mint valami éttermi személyzet a fizetős vendéget.
2.) Közben a két év alatt nem esett szó közöttük alapvető dolgokról, mint pl. a jövőre vonatkozó tervek. (Akkor mi a francot csináltak két évig, nézték a tévét??)
3.) Amint kiderült, hogy gyerektéma jegelve, nagy "szerelem" el is múlik.
Ő is csak a céljaihoz akart megfelelő alanyt, nem érdekelte a pasi igazán.
XCat 2011.07.05. 18:23:29
KelekótyaP 2011.07.05. 18:38:47
mert persze ez a két lehetőség van a hozzád hasonlónak. 4 évszak alatt valakit annyira megismerni, hogy gyereket vállalj vele. Ez micsoda éretlenség. Ilyeneknek szégyen hogy lehet gyereke. Nekünk van 2. Megismertem párom és másfél év után költöztünk össze, 3 után eljegyeztük egymást . első gyerek meg házasság 5 után volt. Ha valakinek az áldozat, hogy otthon nő létére kitakarít és főz, és úgy érzi emiatt már a másiknak kötelessége őt elvenni és minimum gyereket összehozni neki az egy aberált, a társadalmi elvárások alatt eltorzult beteg ember. Nem szabadna, hogy gyereket szüljön. Aki erőlteti a másik érzelmeit és folyton bizonyítást vár tőle és elvárja, hogy a másik mindig azt akarja a kapcsolatban amit ő éppen akar (és ezt ilyen főzök m osok dolgokkal megvenni gondolja) azok az emberek (nők és férfiak egyaránt) bár nagyon szeretnének normális családot de ők alkalmatlanok erre. Sok amerikai filmet néznek amiben 90 perc alatt van 4 szakítás 2 vicces összejövés, egy csodaromantikus lánykérés és egy méregdrága mégis családias esküvő. Ezek a filmek torzítják el az ilyen nők agyát.
KelekótyaP 2011.07.05. 18:42:00
milyewn szar alak képes erre?
XCat 2011.07.05. 18:46:31
Mondja ezt valaki, aki egy hülye primitív hím önkéntes cselédje. Na és ebben a ti csodálatos, minden kétely felett álló, kiegyensúlyozott és polgári értékrendű kapcsolatban, amiben csücsülve piedesztálról osztod az észt... szal mikor szoptad le először a zuradat? :)
KelekótyaP 2011.07.05. 18:47:28
XCat 2011.07.05. 18:51:41
KelekótyaP 2011.07.05. 18:52:20
KelekótyaP 2011.07.05. 18:54:48
XCat 2011.07.05. 18:56:23
fumerin 2011.07.05. 18:58:27
XCat 2011.07.05. 19:00:27
BARI 2011.07.05. 19:02:31
www.youtube.com/watch?v=nBNi5diEip8&NR=1
XCat 2011.07.05. 19:06:46
BARI 2011.07.05. 19:22:38
www.youtube.com/watch?v=pdpbKHNMNw8&feature=share
BARI 2011.07.05. 19:40:30
@BARI: azért kellenének bizonyos koordináták mégis...na, ...;( =)
KelekótyaP 2011.07.05. 19:48:56
Amúgy meg elmond mindent, hogy egyedül puffogsz a világra, pedig "mindent jobban tudsz és nemesebb ember vagy" mint mások.
Looser.
KelekótyaP 2011.07.05. 19:52:44
Olcsó vagy.
XCat 2011.07.05. 19:52:45
KelekótyaP 2011.07.05. 19:56:20
egyedül vagy otthon és utálod a férfiakat
Nagy győzelem. Megsavanyodott, elvirágzott középkorú nő, aki valszínű munkahelyen kompenzál. Ha peches, akkor még ott sem. Hímeknek hívja a férfiakat, prekoncepciósan utálja őket és csodálkozik hogy szarnak sem kell.
Igazad van. Te győztél:Ö)
szerencsétlen
Hurri Kán 2011.07.05. 19:59:49
XCat 2011.07.05. 20:00:26
Nutshell 2011.07.05. 20:05:54
Hurri Kán 2011.07.05. 20:06:47
Megfogadtam, hogy ma már nem adok több tanácsot ingyér, de Veled kivételt teszek...
Panírozz kevesebb cukkinit :D
Hurri Kán 2011.07.05. 20:09:25
:XDDDD
fumerin 2011.07.05. 20:10:59
Az ilyen mosogató-főző fasz, nekem a szememben csak egy cseléd!
És nem kell leszbikusozni azért, mert Te egy pöcs vagy!
Viszonnnlátásra, kicsi papucs!
fumerin 2011.07.05. 20:15:48
Egy rusnya állat leheccc, tele frusztrációval és várod a hencit! De a henci baszik az ilyen picsákra, mert a sört jobban szereti!
Szerintem iszapbirkóval nyírjátok ki egymást@KelekótyaP: -val!
Az erősebbet én ölöm meg:D
XCat 2011.07.05. 20:17:08
XCat 2011.07.05. 20:18:32
XCat 2011.07.05. 20:19:54
fumerin 2011.07.05. 20:20:29
Védtelek, mert nő vagyok, de rohatttt magas a lovad! És utálom a magas lovakat, mert a magyaroknak nem voltak magas lovaik:D
Amúgy bocs, de igasssságos akartam lenni!
És az igassság odaát van:P
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:21:28
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:22:33
Hurri Kán 2011.07.05. 20:23:01
NEm kérem... az igasság odabenn van :D
XCat 2011.07.05. 20:23:19
Hurri Kán 2011.07.05. 20:24:11
Húzd ki magad, legalább emiatt van rá okod...
fumerin 2011.07.05. 20:24:59
Sajjjnálom, de nálad sokkal értelmesebb és szebb nő vagyok!
Ha nem hiszed, kérdezd meg az összes kezelőorvosom és gyógyszerészem(férfiakat) ;)
fumerin 2011.07.05. 20:26:33
Egy két számjegyű IQ-val élő férfi és egy beképzelt picsa között nem tudom a libikókát tartani:D
XCat 2011.07.05. 20:27:10
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:27:10
Hurri Kán 2011.07.05. 20:27:38
Mert aznap korán beléptél :D
Hurri Kán 2011.07.05. 20:28:11
:DDD
Urál :D Mint nekem? MindenkUrál?:DDD
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:28:43
fumerin 2011.07.05. 20:28:56
Mutass Te képet, hogy kollektíve röhögjünk rajtad!
fumerin 2011.07.05. 20:30:03
Bár mindegyik bőven 100 felett van:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:30:05
Nutshell 2011.07.05. 20:30:15
Egész ehető lett. Mondhatni finom :)
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:31:20
XCat 2011.07.05. 20:31:55
Hurri Kán 2011.07.05. 20:32:37
:DDDD
@CatMother:
Jól titkolod...
fumerin 2011.07.05. 20:33:51
Én nem ismerkedem Veled, hanem kóstolgatlak:D
Ki itt az ostoba kettőnk közül?
XCat 2011.07.05. 20:33:53
fumerin 2011.07.05. 20:34:27
fumerin 2011.07.05. 20:35:23
Kibaszottul nem érdekel, hogy kiértékel vagy kiröhög Téged:D
:P
XCat 2011.07.05. 20:37:07
fumerin 2011.07.05. 20:38:13
BARI 2011.07.05. 20:40:19
XCat 2011.07.05. 20:42:18
BARI 2011.07.05. 20:42:44
Hurri Kán 2011.07.05. 20:44:10
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 20:44:29
BARI 2011.07.05. 20:44:44
BARI 2011.07.05. 20:45:25
fumerin 2011.07.05. 20:45:32
Mennnyé mááá a pitsába és ne zaklass, gyíííík!
XCat 2011.07.05. 20:49:20
Hurri Kán 2011.07.05. 20:52:11
Engem nem levenni nehéz... hanem reggel rárakni :DDD
Nicole drága 2011.07.05. 20:53:17
A bébi még sokkal feljebb visz. Én értem a posztolót. Igen.
BARI 2011.07.05. 20:54:47
@gyvy: magamat is félreolvasom...leverni... :D
XCat 2011.07.05. 20:56:15
Már hogyne lenne az?
Hurri Kán 2011.07.05. 20:56:48
Ez már a vég kezdete :D Vagy a kezdet vége?
Nem ma fogom eldönteni...
BARI 2011.07.05. 20:57:23
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.05. 20:57:50
Nem baj, holnap újra megpróbálom. Leszel? :-)P
fumerin 2011.07.05. 20:59:48
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 21:00:45
Nicole drága 2011.07.05. 21:01:08
fumerin 2011.07.05. 21:01:11
Hurri Kán 2011.07.05. 21:01:58
Megadnád a dílered elérhetőségét? :D
Hurri Kán 2011.07.05. 21:03:07
Nem ma fogom bevallani, hogy saját kútfőből nem boldogulok... Az a tetű német mindent eltüntet előlem :D
Nicole drága 2011.07.05. 21:04:08
Nutshell 2011.07.05. 21:05:06
fumerin 2011.07.05. 21:05:39
Hurri Kán 2011.07.05. 21:06:15
A falamon lógó dísztányérok állásából matekoztam ki.
@Nutshell:
Nem tudom, kitől loptam :D
fumerin 2011.07.05. 21:09:01
Nicole drága 2011.07.05. 21:09:07
fumerin 2011.07.05. 21:09:55
fumerin 2011.07.05. 21:11:48
Közösssség ez itten. Elég válogatott csapat. Tele deviáns emberekkel.
Akarod Te essszt úgy igazán?
Akkor tarts ki!
Mi itt leszünk mindéég, minden körülmények között:D
Nutshell 2011.07.05. 21:12:53
@fumerin: Érzem ;)
michaela77 2011.07.05. 21:15:19
Hurri Kán 2011.07.05. 21:15:38
Mondott ilyet bárki?
Elég, ha én nem értem, hogy miről beszélek :D
Nem ma fogok utoljára fröccsöt inni :D
Nutshell 2011.07.05. 21:16:09
Hurri Kán 2011.07.05. 21:19:25
Te csak a magad nevében beszélj... Akik jobban ismernek, tudják, hogy tényleg pszichopata vagyok...
Nicole drága 2011.07.05. 21:20:32
fumerin 2011.07.05. 21:23:00
Én nem eszem forrón asszt a kását!
D
Hidegen senem szeretem:D
Dönts belátásod szerint ;)
Nicole drága 2011.07.05. 21:23:44
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 21:24:34
Nicole drága 2011.07.05. 21:25:39
Hurri Kán 2011.07.05. 21:26:03
Próbálni kell, nem elhinni :)
@hasznavehetetlen régensherceg:
Szerintem nem ma fogd utoljára mondani... :D
fumerin 2011.07.05. 21:27:50
Nutshell 2011.07.05. 21:28:27
Nicole drága 2011.07.05. 21:28:33
Nicole drága 2011.07.05. 21:30:20
XCat 2011.07.05. 21:30:38
Hurri Kán 2011.07.05. 21:31:12
Na ugye... Akkor meg tessék nem megsértődni. :)
Láss is, ne csak nézz :)
fumerin 2011.07.05. 21:32:19
Ostoba, elhízott, narancsos pitsa!
Mennyé az undorító faszid mellé hekkelni!
@Nicole drága: Én szejjjíííí, de nem vagyok emós kötsög:D
Nutshell 2011.07.05. 21:32:26
Hurri Kán 2011.07.05. 21:34:43
Így van... Szodoma és Gonorrhea...
Nicole drága 2011.07.05. 21:35:06
fumerin 2011.07.05. 21:35:35
Ezééé fűzhetünk együtt cipőfűzőt? :D
Nicole drága 2011.07.05. 21:37:47
Hurri Kán 2011.07.05. 21:38:04
Háááát... ööö... nem is tudom... *elpirul*
fumerin 2011.07.05. 21:41:46
Orcád emeld fel, és nézz a szemembe, látni vélheted az igaz érzéseket.
Ha mégsenem sikerül megfejteni a szögét a szemem állásának, akkor vagy Te iszol még egyet, vagy én:D :D :D
XCat 2011.07.05. 21:43:00
@fumerin: kuss. :)
Hurri Kán 2011.07.05. 21:44:03
Mind a ketten? Ez most váratlanul ért...
fumerin 2011.07.05. 21:44:20
Vezényelj az unott faszidnak, de ne nekem!
Takarodj, nyisssssd ki szád, és szopjjjj!
Házicseléd, ha meg nem, akkor meg egy baszatlan pitsa vagy! :P
Nutshell 2011.07.05. 21:45:58
Nicole drága 2011.07.05. 21:46:14
fumerin 2011.07.05. 21:46:25
Nutshell 2011.07.05. 21:46:44
fumerin 2011.07.05. 21:48:51
Bár nem tooom, hogy józan hülyének jobb-éé lenni, mint részegnek:S
XCat 2011.07.05. 21:49:35
@Nicole drága: Lelked rajta. Talán kár érted, nekem pár évre most megint elég.
fumerin 2011.07.05. 21:50:03
Van még lejjebb is, de ahhoz tényleg innom kéne.
Most szerény vagyok és kedves :D
Nicole drága 2011.07.05. 21:50:09
Nutshell 2011.07.05. 21:50:18
Nutshell 2011.07.05. 21:50:59
Hurri Kán 2011.07.05. 21:52:26
Izé... eszembe jutott egy vers Neked...
Jókai Móric és Grósz Bella nászéje
Az éjfél nesztelen,
A Bella meztelen
a helyzet fesztelen.
De mindez hasztalan
a Móric fasztalan,
a Bella basztalan.
Nicole drága 2011.07.05. 21:53:51
Nutshell 2011.07.05. 21:53:58
Hurri Kán 2011.07.05. 21:58:50
Figyelj.
dokken-breakin the chains(2)
www.youtube.com/watch?v=Vgby7U_FVks
Hurri Kán 2011.07.05. 21:59:34
Köszönjük, igyexünk :D
Hurri Kán 2011.07.05. 22:00:12
Hádde méééér???
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:01:34
BARI 2011.07.05. 22:03:20
Hurri Kán 2011.07.05. 22:04:11
Mircirötty :D
fumerin 2011.07.05. 22:05:39
Edrik 2011.07.05. 22:06:57
www.laederach.ch/en/produkte/sortiment/frischschokolade.php
BARI 2011.07.05. 22:09:01
@Edrik: bármi jöhet...picit sokkot kapott a szívem egy pillanatra...
Hurri Kán 2011.07.05. 22:12:22
Nem tudom.. a sarokba találtam :DDD
BARI 2011.07.05. 22:13:31
Hurri Kán 2011.07.05. 22:14:34
Szagoltass vele kányakörmöt, majd abbahaggya :D
BARI 2011.07.05. 22:15:33
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:15:46
Hurri Kán 2011.07.05. 22:16:45
Hogy kell boszipókoskonni? :D
@hasznavehetetlen régensherceg:
Haluzol... iszol te rendesen? :D
BARI 2011.07.05. 22:17:54
www.youtube.com/watch?v=u_2i7ziBcZ4
moby - god moving over the face of the waters
gúd 2.
www.youtube.com/watch?v=EnTcRsM4XbA
Unkle - In a state
2 in 1. verigúd!ezt tuti nekem hozták össze! :)))
www.youtube.com/watch?v=msTmW43Hwtw
UNKLE ft Moby - In A State / Isten Moving Over The Face Of The Waters
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:20:08
BARI 2011.07.05. 22:20:50
Hurri Kán 2011.07.05. 22:22:25
Kevesebb spurit kéne a táphoz keverni :D
BARI 2011.07.05. 22:23:48
Edrik 2011.07.05. 22:24:21
BARI 2011.07.05. 22:26:35
Hurri Kán 2011.07.05. 22:27:54
Lazacot köll neki adni, abba nincs :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:28:42
Hurri Kán 2011.07.05. 22:31:10
Futva mész reggel dolgozni :D
Hinnye, micsoda rúgása van ennek a bornak :D
BARI 2011.07.05. 22:31:12
@hasznavehetetlen régensherceg: állat vagy, tuttam! :D
Hurri Kán 2011.07.05. 22:31:49
Lazac az jó... de ha nem, hát nem :D
:FRECCS
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:35:27
Hurri Kán 2011.07.05. 22:36:20
fumerin 2011.07.05. 22:37:30
Hurri Kán 2011.07.05. 22:39:50
most igen? reggeli? beérsz?
:D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:40:27
@BARI: sokan vagyunk, de nem kevesen állatok :D
Hurri Kán 2011.07.05. 22:41:27
Kikéremmagamnak, Matyi és a Hegedűst hallhatok :D
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.07.05. 22:44:50
Hurri Kán 2011.07.05. 22:47:52
meg ezerbocsátok :D
Muha 2011.07.05. 22:51:59
Van még valami?
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.05. 22:52:22
érdeklődnék, hogy sikerült-e végre normális heterot nevelned egy lakatlan szigeten egy homo-ból.
Gondolom, véget ért a projekt, mesélj, légyszi' a fényes sikerről :)
Hurri Kán 2011.07.05. 22:53:58
Erről mi is lemaradtunk :D
Hurri Kán 2011.07.05. 22:55:24
Husit hoztá?
Mer akkó panérozunk :D
Muha 2011.07.05. 22:57:05
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.05. 22:58:29
mer' te ÚJ vagy, émmeg rohatt lusta vagyok mosmá mesélni
nyoh, értve?! :)
BARI 2011.07.05. 22:59:01
Hurri Kán 2011.07.05. 22:59:15
Vegetáriálsz?
@Zsit (nyau és rémizé):
Valami rémLIK :DDD
Edrik 2011.07.05. 23:00:37
Hurri Kán 2011.07.05. 23:00:46
Annyi aszpirin a egész Kinojinban sincsen :D
Edrik 2011.07.05. 23:01:30
Muha 2011.07.05. 23:02:47
sose.
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.07.05. 23:03:10
lol
na, jóéjt, Népz!
Hurri Kán 2011.07.05. 23:05:56
Szintén :)
BARI 2011.07.05. 23:09:22
@gyvy: olyat még sosem ettem
tuti klimax
Hurri Kán 2011.07.05. 23:11:21
No de mind a hét fejedben? :D
Hurri Kán 2011.07.05. 23:16:35
Hádde nem fijatal még az idő ahhoz? :D
Mer nekem is fog holnap hasgatni a fejem, de az tudom mitől lesz :D NEM klimax :D
BARI 2011.07.05. 23:16:37
dögöjjek meg, klimax ez, egyből a közepén...
BARI 2011.07.05. 23:19:27
'álmokat
Nutshell 2011.07.05. 23:23:40
www.youtube.com/watch?v=b7GhrUaNDAI
Milow - You and Me (In My Pocket)
BARI 2011.07.05. 23:25:05
Milow - You Don't Know
Nutshell 2011.07.05. 23:28:11
Norah Jones - Chasing Pirates
BARI 2011.07.05. 23:28:50
www.youtube.com/watch?v=5DUCKGyojpE
Trentemoller - Miss You
Nutshell 2011.07.05. 23:30:37
Hurri Kán 2011.07.05. 23:30:59
Jó reggelt :D
Muha 2011.07.05. 23:32:15
:D
Hurri Kán 2011.07.05. 23:36:17
MelLIK az? :D
Muha 2011.07.05. 23:39:20
szabad érted szabad!!! :D
limitless-t vásároltam meg.
Azt nézem most.
BARI 2011.07.05. 23:39:58
nem bírok bejönni a gangról...lehet kint alszom :))
Hurri Kán 2011.07.05. 23:40:41
Képet, ne litániját :D
BARI 2011.07.05. 23:41:57
BARI 2011.07.05. 23:44:16
Hurri Kán 2011.07.05. 23:44:50
Tekerni köll, vagy kontrázni? :D
Muha 2011.07.05. 23:45:18
kispionkodom hogy kell, aztán baszhatjátok.
elszállok. :D
oan okos leszek magammal vitázok majd.
:D
BARI 2011.07.05. 23:50:26
Hurri Kán 2011.07.05. 23:51:04
Ez eddig is így volt... :D
Muha 2011.07.05. 23:51:29
Muha 2011.07.05. 23:54:43
Indexesek. Dolgozzatok a pénzetekért, vagy megveszem az egész indexet és kirúgok mindenkit a faszba má.
BARI 2011.07.05. 23:58:27
'nyugodalmas álmokat =)
Hurri Kán 2011.07.05. 23:59:15
Bassz oda :D
Muha 2011.07.06. 00:05:16
meg úgyis csak szájalok.
de azért egy dolgot tényleg szeretnék megérteni.
valami működik.
akkor azt minek kell piszterkálni?
Joe69 2011.07.06. 00:13:56
KovA 2011.07.06. 09:32:44
Az, hogy neked 5 év alatt állt össze a család egy dolog, ilyen is van nem egy. Volt időtök rá illetve úgy fejlődött a kapcsolatotok, hogy folyamatosan megalapozott volt a bizalom a szándékok és lehetőségek tekintetében.
De alighanem az asszonykádnak is lett volna kivetnivalója, ha 31 éves korában nyitsz azzal hogy neked 5 év kell hogy megismerd és eldöntsd addig gyerek nyista úgy-e ?
Majd 36 éves korában mondasz esetleg egy igent oszt 37 éves korára megszülheti az elsőt (ha összejön) - 40 éves korába meg egy másodikat...
Na ez marhaság.
Egyébként érettség kérdése is - ki milyen gyorsan képes megismerni valakit, hogy bízhasson benne.
Akinek 30 évesen 5 év kell az korához képest le van maradva.
Neked pedig a nézeteid és az értékrended van e tekintetben lemaradva, de szerencsédre úgy alakultak a dolgaitok, hogy nem volt ennél többre szükséged.
Sokan vannak így - de ha próbára kerül a sor ilyen mérték szerint ahogy te fikáztad ezt a lánykát idézlek "Persze a baba sem lesz semmi más az ilyeneknél, mint egy divatos kiegészítő.
Lelkibeteg mindenről lekésett nők betegsége.
Micsoda gusztustalan önzés"
nem lehet ítélni.
Örülj neki, hogy nem kellett ilyen próbát kiállnod, hogy családkád lehessen - a problémához való infantilis hozzáállásod ellenére összejött - mert nem volt ilyen problémád. Meglehet ha lett volna képes lettél volna továbbfejlődni. Így viszont a magad egyszerű példájából indulsz ki - a te utad másnak nem út - aszerint egy 30 éves nő eláshatja magát, mert nehogy már 2 év ismeretség után 33 éves korára gyermeket akarjon - adjon még 5 évet pasikának bizonytalankodni hogy "felelősen" dönthessen.
Ennak alapján bizony a lánykáknak okuk van még jobban kapkodni - 5 éveket adni a pofáraeséseket is belekalkulálva nem sokszor lehet !
No és még valami - tudod a szeretet tulajdonsága a beleérző képesség - akit szeretek lelkem ("testének") érzékeny része - a gondja az én gondom is, fájdalma az én fájdalmam is, öröme az én örömöm és reménye az én reményem.
Az is, hogy már 31 éves és (természetes alapértelmezés szerint) ideje van számára a családkaalapításnak... és aszerint gondolkozom közös dolgainkról.
Az önzés éppen az, ha nem - mert az a mérce, hogy "jó így nekem".
És még egy ráadásnak: ahhoz hogy valakit (meg)szeressek nem kell 5 év attól fogva, hogy összejövök vele.
Mert épp a szeretet az indítéka annak hogy összejövök vele - vagyis attól fogva érvényes amit az imént mondtam.
KovA 2011.07.06. 09:47:54
És kevés olyan ember van akinek nincs szakítás utánja.
(Alighanem neked is.)
És hogy mennyire "közvetlenül" utána az nem derül ki, de nekem (közvetve) úgy tűnik már nem annyira közvetlenül (legalább fél, de lehet hogy 1 éve).
KovA 2011.07.06. 09:56:34
1.) ha elődeid így gondolkodtak volna - aligha lenne itt bármelyikünk is.
2.) ha mégis annyira nyügös a nyomor - ott az öngyi :-) de legalább az esélyt meg a szabad döntést megadták neked
3.) Hja és élni mindig is kockázatos - kockázatot pedig vállalni kell - vállaláshoz bátorság kell - ergo az élet a bátraké. (Leszámítva azokat akik élni is de meghalni is gyávák - azoknak kín - a szenvedély a bátraknak erőforrás - a gyáváknak pedig fájdalomcsillapító morfium).
KovA 2011.07.06. 10:08:05
Egy nőben nem feltétlenül és állandóan tudatosul természetének akarata - ám hamar felébred, ha van megfelelő jelölt - annyira, hogy maga is meglepődik.
Az sem ritka, hogy egész addig úgy tudja, hogy nem akarja - míg meg nem fogan... sok kavarodás van ebből. Többnyire az ember is sokkal inkább működik mint irányít - ám hiúságának nehéz ezt megemészteni.
Joe69 2011.07.06. 14:50:48
Értékelem kommented líraiságát:)))
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.06. 16:42:27
Hát nem tűnsz boldog párkapcsolatban élőnek.
Nekem meg nincs kutyám. :-)
michaela77 2011.07.06. 16:46:57
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.06. 17:04:04
Kivéve engem.
XCat 2011.07.06. 23:07:02
@KovA: Ezt nem értem, fogalmazd át, és küldd el privátban.. ennyi most megint elég volt nekem pár évre a lelki torzak és sérültek kompániájából. :)
KovA 2011.07.07. 09:53:58
:-) Nem baj.
Erre volt válasz:
"Hanem egy ismeretlen, közvetlenül szakítás után lévő, sohasem látott vadidegentől.... aha. :)"
Müszélia 2011.07.07. 20:00:06
A Tyne folyó déli partja 2011.07.09. 23:11:54
a másikra: a hülyegeci se feltétlenül lesz társ, szövetséges, előfordulhat, hogy nagyobb gyereke a nőnek az igazinál...
A Tyne folyó déli partja 2011.07.09. 23:14:43
A Tyne folyó déli partja 2011.07.09. 23:18:42
KovA 2011.07.14. 14:16:37
Azt hiszem elég nő akar anyává lenni ahhoz, hogy megalapozott ezt feltételezni, hacsak nem közli, hogy ő a kivétel.
KovA 2011.07.14. 14:18:43
Az beteges dolog - pótszernek is.
KovA 2011.07.14. 14:22:07
De olyan naiv se legyen, hogy hülyeséget tervez és úgy rendezi be az életét és úgy gazdálkodik az idejével, hogy majd ő 42 évesen szül.
Persze - mondják - jobb későn mint soha, de legjobb nem későn.
atila68 (törölt) 2012.07.07. 09:10:11
KovA 2012.07.09. 10:09:08