Sokáig nem tudtam túltenni magam rajta. Sokszor amikor vele álmodtam, arra ébredtem, hogy a kezéért nyúlok. Ijesztő volt.
Hogy kell egy ilyet elkezdeni? Elmesélek egy sztorit, legyen mit olvasnotok. Én akkor 18 voltam, a lány, Zsófi, 17. Szokásos sztori, egy házibuliban megismerkedtünk, kis huza-vona után összejöttünk. Nagyon jól megértettük egymást, rengeteg időt töltöttünk együtt, sosem veszekedtünk. Első szerelem volt mindkettőnknek, talán ezért is kötődtünk nagyon egymáshoz. Aztán Zsófi egyetemre ment, sajnos elég messzire, így elég ritkán járt haza. Néhányszor én is meglátogattam, de nagyon hiányzott. Főleg, hogy korábban minden szabadidőnket együtt töltöttük. Sokat mesélt a bulikról, fiú barátairól, elég féltékeny lettem, főleg egy srácra, akinek a nevét a legtöbbször hallottam. Ezidőben már az együttlétek sem voltak olyanok mint régen, nem jártunk el bulizni, csak ültünk otthon és együtt unatkoztunk. Egyszer aztán Zsófi hazajött, este találkoztunk, kicsit unatkoztunk, majd lefeküdtünk aludni. Reggel szakított velem. Lehet hogy vak vagyok, de ezt nem láttam előre. Majdnem megőrültem, szenvedtem, nem értettem, hol rontottam el. Bő három évet töltöttünk együtt. Néhány hét után összejött egy fiúval. Persze azzal, akire féltékeny voltam. Otthon szenvedésből önpusztításra váltottam, sok évnyi kihagyás után ismét zülleni jártam. Persze Zsófival nem tudtam egy légtérben tartózkodni, nagy ívben kerültem. Sokáig nem tudtam túltenni magam rajta. Sokszor amikor vele álmodtam, arra ébredtem, hogy a kezéért nyúlok. Ijesztő volt. Jó két év után jöttem össze egy másik lánnyal, Évivel, de még korai volt. Aranyos lány volt, de nem tudtam beleszeretni. Már alig gondoltam Zsófira, de ha megláttam valahol, ökölbe szorult a gyomrom. Önpusztításból önépítésre váltottam, újra sportolni kezdtem, jó munkám lett, vettem egy menő kocsit, összebarátkoztam magammal. Évivel már egy éve együtt voltunk, nem volt rossz, de végig hiányérzetem volt mellette. Szemét voltam, de nem hazudtam neki, tudta, hogy nem vagyok belé szerelmes. Egyszer aztán összefutottam Zsófival, és valahogy szóba elegyedtünk. Elég sokat beszélgettünk, kettőnkről is persze. Kiderült, hogy a lovagja elég csúnyán elbánt vele, és azt is elmondta, hogy nem csalt meg, utánunk alakult ki a dolog a másikkal. (Vagy így volt, vagy nem, a lényegen nem változtat.) Ez a beszélgetés annyira felbolygatta bennem a dolgokat, hogy másnap szakítottam Évivel. Néhány hét múlva egy buliban találkoztam ismét Zsófival. Részegek voltunk, mire észbe kaptam már ölelt, csókolt, szerelmes szavakkal bombázott. Szakadtak a sebek, azt sem tudtam, hol vagyok. Aztán néhány találka után jött a felismerés. Ez a Zsófi már nem az, akibe beleszerettem. Minden, ami miatt szerettem, ami miatt különbnek láttam másnál, amibe még évekkel a szakításunk után is kapaszkodtam, kiveszni látszott belőle. Mindketten megváltoztunk, és már nem illettünk össze. Megbeszéltük, hogy hülyeség volt az egész, részegek voltunk, legyünk jóban. Ez kellett hozzá, hogy túl tudjam tenni magam rajta. Azóta nem zavar, ha belép a törzshelyemre, néha beszélünk is. Már nem keresem a kezét a takaró alatt.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dr. gernika 2011.08.01. 08:12:52
Asztakurva. :DDD
Mozilla alól rohad az egész blog.hu, nem lehet belépni, kénytelen voltam előkotorni az Explorert!
goumideaumineaux 2011.08.01. 08:20:56
goumideaumineaux 2011.08.01. 08:21:25
dr. gernika 2011.08.01. 08:21:30
Egyébként a felsőoktatás által halálra ítélt középsulis szerelm sablon sztorinak is mondható, elsős koromban felvilágosított a másodikos barátom, hogy ezek 80%-a tönkre megy már az első évben. Van még egy másik felállás, mikor az ifjú értelmiségi megtartja az otthonit hétvégére és családnak, valamint beújít egy hétközbenit a suliban. Itt ez teszi fel a vonatra, otthon az várja az állomáson. Örülj, hogy nem így jártál.
Muha 2011.08.01. 08:21:41
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 08:24:38
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 08:35:19
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 08:42:41
dr. gernika 2011.08.01. 08:51:54
Fő hogy legyenek céljaink ugye. :)
bájgúnár 2011.08.01. 09:04:38
Flagiore 2011.08.01. 09:08:52
Elnézve minden...harminc alatt az ember oly bohó...utána meg jó lenne eldönteni, mit is akar.
Tomi1973Wien 2011.08.01. 09:09:03
kielveztem a megyeszekhely elonyeit a sok foiskolaval...
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:12:18
De nem szimpatikus a sztori iroja. Nem hiszem, hogy fair a masikkal szemben, ha valaki a regi utan acsingozik. Meg ha a masik bele is megy. A 'nagy fajdalmunk' kozepette illik gondolni a masera is. Ettol lesz valaki igazan erzekeny.
Nutshell 2011.08.01. 09:12:38
@hasznavehetetlen régensherceg: igazi építő jellegű kapcsolat :)
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:14:58
Flagiore 2011.08.01. 09:15:54
De ilyenek ezek, basszus! Átveri őket az egyik, jön egy normális, annak kakilnak a fejére, aztán visszatáncolnak a régihez, az meg már szar. Közben a normális is ugrott.
mütyür 2011.08.01. 09:17:25
Leone_510 2011.08.01. 09:20:34
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:20:50
Nutshell 2011.08.01. 09:22:30
Flagiore 2011.08.01. 09:23:48
mütyür 2011.08.01. 09:24:40
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:27:37
@Flagiore: Igen, en mindig nagyon bolcseket mondok. :))
robian 2011.08.01. 09:28:34
Flagiore 2011.08.01. 09:30:33
@mütyür alias Dark Duchess: sajna tudom, hogy de, vannak nők is ilyenek...hát igen, mindig erre lyukadunk ki. A hülyeség és a szemétkedés nem nemfüggő, hanem uniszex.
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:32:09
robian 2011.08.01. 09:34:32
Nutshell 2011.08.01. 09:35:15
@robian: Ajha, nem semmi megoldás. Ez tuti nem jutott volna eszembe :)
robian 2011.08.01. 09:37:36
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:38:05
@Nutshell: Tudom. :))) Ha meg ki is sminkellek hozza, biztos lehetsz, hogy csodalni fognak :DD
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 09:38:13
AndOr01 2011.08.01. 09:39:24
Ez nagyon király mondatrész volt! A többi se rossz, de ez a kifejezés olyan jó, hogy mostantól én mondtam! ;)
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:39:49
Me.Lena 2011.08.01. 09:39:53
Később meg, amikor gyorsabban döntöttem és felvállaltam, hiába tudtam, hogy nem jó nekem az a kapcsolat, csak maradt bennem egy érzelmi kötés. Szerencsére többszöri újra-találkozással később a fentiekhez hasonlóan fel lehetett oldani. De amíg ez nem történt meg, én is sokat gondoltam az illetőre, és hiába vágytam rá, nem voltam alkalmas másik kapcsolatra.
Valahogy olyan, mintha az elengedéshez, a "meggyászoláshoz" adott idő lenne szükséges, és majdhogynem mindegy, hogy ezt még a kapcsolatban, vagy azon kívül töltöd el, ezt az időt mindenképpen rá kell szánni (?). Viszont sokkal jobb a kapcsolatom azzal az exszel, akivel a második forgatókönyv szerint váltunk el :)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.08.01. 09:40:58
robian 2011.08.01. 09:42:31
@hasznavehetetlen régensherceg: az videón nem adja úgy ki...
Flagiore 2011.08.01. 09:43:33
www.youtube.com/watch?v=QVRSxn71Res
michaela77 2011.08.01. 09:44:07
Ha együtt vagy valakivel, és ő nagyon szeret, de nem lesz szerelmes beléd, akkor az
1. probléma-e, vagy a mély szeretet többet ér a lángoló-gyorsan múló szerelemnél?
2. ha úgy érzed kell a szerelem is, meddig érdemes várni, hogy életed értelme esetleg beléd szeret vagy sem? A szerelem nem csak a kapcsolat elején jöhet, van akinél hosszabb idő szükséges a kialakulásához. Fellángolhat bármikor, vagy van olyan intervallum, ami után már felesleges várni?
Mi a véleményetek erről?
Nutshell 2011.08.01. 09:44:14
@Frigyesur: Júúj, az nagyon csajos lenne :) Uborkapalokás is lesz? :)
@Kool Kitty Kat: :))))
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 09:44:49
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 09:45:36
Hát ez aztán jó kis önépítés volt. Nagyjából egy oldalbahugyozott homokvárhoz tudnám hasonlítani.
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.01. 09:47:19
De csak a kezét!
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.08.01. 09:47:19
10 pont!
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 09:47:59
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.01. 09:48:18
robian 2011.08.01. 09:50:37
Hurri Kán 2011.08.01. 09:51:16
Amúgy minek keresni a másik kezét a takaró alatt? Kezem nekem is van :D
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:52:15
@Nard: :DDDD
robian 2011.08.01. 09:53:01
hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2011.08.01. 09:53:08
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 09:53:52
@Nutshell: Tolem pakolhatunk uborkakat. A hutoben van par csipos csemegeuborka :)))
Hurri Kán 2011.08.01. 09:55:10
Vannak nehezen kezelhető testrészek... :DDD
kiraaaaa 2011.08.01. 09:56:54
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 09:57:40
Azt amputációnak híjják. :)
robian 2011.08.01. 09:58:09
Muha 2011.08.01. 09:59:18
1. probléma
2. nem érdemes várni.
Nutshell 2011.08.01. 09:59:18
@Frigyesur: :)
Apropó, nem érzed úgy, hogy még lógsz enkem pár beígért fotóval? :)
michaela77 2011.08.01. 10:00:39
Flagiore 2011.08.01. 10:00:55
A fiúk részéről én sohasem értettem azt a hezitálást, hogy: "Első látásra belédzúgtam, de még nem vagyok beléd szerelmes." Bameg. Szivass még légyszives!
Hurri Kán 2011.08.01. 10:01:55
Felesleges várni...
michaela77 2011.08.01. 10:03:17
@gyvy: de kell rá várni? Muszáj a szerelem?
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 10:04:25
Hurri Kán 2011.08.01. 10:05:20
Állítólag jó ha van, de nem mindenkinek létkérdés...
Persze ha az elején nem jön, nincs meg a lángolás, akkor mi lesz később?
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 10:06:58
1. Nincs rangsor a ketto kozott, ugyanis teljesen mas fogalom. A szerelem eseten partnered van, a mely szeretet eseten meg egy jo baratod. Mert ha nem szerelemmel indul, akkor ezt jelenti.
2. Semeddig. Csak amig megismered.
michaela77 2011.08.01. 10:09:24
Muha 2011.08.01. 10:09:58
szeretet a rugója
ami csak azt ketyegi
hogy muha a sört szereti
Muha 2011.08.01. 10:10:30
Bármelyikből adok szívesen. :D
michaela77 2011.08.01. 10:11:24
Flagiore 2011.08.01. 10:11:52
1) van, akinek tűz nélkül nem és nem megy!
2) van, akinek tűz nélkül is megy, mert lusta;
3) van, akinek tűz nélkül is megy, ha van elég pénze a kedves pártnernek. (Nem viccelek!!!)
Egy idő után A TŰZ után már úgyis csak a szeretet marad, szóval idővel lehet tűz nélkül is.
Sajna aki kezdetben beéri a "nemtűz"-el, később eltűz, mert tüzet fog...nemtudom, ez így mennyire világos...
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 10:12:22
Hát ha ennyire futotta az önépítésből, el nem tudom képzelni, hogy milyen lehettél előtte. Bár igen, de azokat orsóférgeknek hívják.
@michaela77:
Gusztus dolga. A másodikhoz annyit, hogy várni lehet rá, csak nem érdemes. Elvesztegetsz egy csomó időt, amíg vársz olyasmire, ami talán soha nem következik be. Olyan mintha Frici addig nem fertőtlenítene kezet amíg rá nem zuhan egy óriáslasagne.
Hurri Kán 2011.08.01. 10:12:31
Szerintem ilyen nincs... HA addig nem érezted, utána ugyan mitől???
Hurri Kán 2011.08.01. 10:13:28
Ez egy tízpontos hasonlat :DDD
Muha 2011.08.01. 10:15:27
muhának ijen cukorkája van. :D
kepfeltoltes.hu/110728/f_nyk_p_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
michaela77 2011.08.01. 10:15:35
@Nard: köszi a szemléltetést:)
Asszem akkor nemsokára szakítós posztot írok:D
michaela77 2011.08.01. 10:16:18
Flagiore 2011.08.01. 10:16:21
Minden előfordulhat, de egy bizonyos kor után már nem szarakodsz ilyenekkel, akkor beleteszed magad a helyzetbe, nem hezitálsz, nem lelkizel feleslegesen.
1) ha nem vagy "szerelmes", nem indulsz be a palira, ne járjál a sráccal;
2) akkor kell megbecsülni valakit, amikor OTT VAN veled, mert később már NEM LESZ OTT.
Muha 2011.08.01. 10:18:17
michaela77 2011.08.01. 10:25:35
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 10:26:09
Inkább bassz ide egy menő kávét. :)
robian 2011.08.01. 10:29:55
amúgy ez a kilencvenes években történt, akkor megengedhető volt még az orsóféreg állapot is.
Muha 2011.08.01. 10:30:25
Fröcskölök kettőt, aztán jövök veled és elszívunk hozzá egy szigarettát is.
Nu? Jó lesz? :D
@michaela77: Veszek. Kettőt. Egyformát. :D
Hurri Kán 2011.08.01. 10:31:21
Miért, neked egy se kell? :D
kertesz 2011.08.01. 10:39:30
Pont hasonló módon lettem szerelmes, hagyott ott a lány, álltam össze egy másikkal, hogy az első füttyentésére visszatérjek az elsőhöz, átverve a másodikat, hogy kb. 2 hét után rájöjjek, az első már nem ugyanaz a személyiség, akibe belezúgtam.
És persze visszakönyörögtem magam a másodikhoz, de már összetörtem benne valamit, néhány évvel később játszmázások és brutális szakítások után végleg szétmentünk.
Majd kb. 15 évvel később (a második) egy csendes baráti beszélgetés során elmondta, hogy a lelépésem-visszatérésem óta nem bízik a férfiakban. Hittem neki, válás, további látványos szakítások, megcsalások voltak már mögötte.
Igen szarul éreztem magam, úgy éreztem a bocsánatkéréssel semmit nem oldottam meg. Egyszerűen már késő, ilyenkor a gesztus semmit sem ér.
Na, erre varrjatok gombot.
Hurri Kán 2011.08.01. 10:40:51
Ezt elbaxtad, ennyi...
tizenketto 2011.08.01. 10:43:10
"önépítésre váltottam, újra sportolni kezdtem, jó munkám lett, vettem egy menő kocsit, összebarátkoztam magammal"
Régi nagy szerelmet csak így lehet visszaszerezni, ez az egyetlen út. És általában mire visszajön, addigra túl is növi az ember, ahogy itt is történt. Valszeg most kategóriákkal jobb csajokkal járkálhat a poszter, mint amilyen az exe volt.
Remélem azért télleg ilyen stabil a poszter ahogy írja, és nem fog visszaesni.
michaela77 2011.08.01. 10:45:06
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 10:50:48
@Nard: Fuha. elkepzeltem, ahogy lasagne potyogna az egbol. Ezentul ho=lasagne, eso=gumicukor, jegeso=krumplispogacsa. Waaaaa!!!!
gfjfhj467676768 2011.08.01. 10:51:02
gfjfhj467676768 2011.08.01. 10:52:27
Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2011.08.01. 10:57:29
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 10:57:35
gfjfhj467676768 2011.08.01. 10:58:44
Hurri Kán 2011.08.01. 11:00:05
Ezt én sem tudom... Sürgősen utánanézek egy növényhatározóban :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:01:56
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:04:24
Hurri Kán 2011.08.01. 11:04:32
Muha 2011.08.01. 11:06:18
@michaela77: megveszem a notre dámát. és építtetek vele szembe egy tök ugyanolyat. De lehet, hogy költségkímélésiből csak egy tükröt rakok oda. :D
dr. gernika 2011.08.01. 11:06:50
michaela77 2011.08.01. 11:07:07
A véleményeket pedig sosem alkalmazom egy az egyben magamra, hiszen két ugyanolyan kapcsolat nincs az egész világon. Én más keretek között vagyok boldog, mint általában az emberek. A vélemények csak gondolatokat ébresztenek bennem, néha pont ellentéteseket, mint a vélemény:)
robian 2011.08.01. 11:07:12
Hurri Kán 2011.08.01. 11:07:20
Nem a KV-ra gondoltam, ne értetlenkeggyé máá... ejjjnye... :D
KovA 2011.08.01. 11:09:11
A körümények - életmód jelentős változása együtt szokott járni az ember változásával...
A közös nyelv a közös élmény-nyelv - ő ott egy másik világban élt amit nem tudott megosztani veled.
A mondatokank szavaknak a megélés ad tartalmat és attól kezdve, hogy elsodort egymástól benneteket a sors - elsodródtatok egymástól megéléseitekben is.
És ebben a korban az ember sokat változik is.
Ami maradt - az egyuttlétetek végső elvonatkoztatása - az érzelmek emléke.
Ezért jöttetek újra össze - de ahhoz hogy egymásra találjatok több és más is kellett volna.
Így mindkettőtöknek - csalódással a zsebében könnyebb lesz kiábrándulni - és a hajdani szerelem emlékét vitrinbe zárva megőrizni.
Muha 2011.08.01. 11:09:42
én is boldogságban akarok élni egy olyan nővel, aki mosogat és hoz reggel KVt.
:D
robian 2011.08.01. 11:11:34
michaela77 2011.08.01. 11:11:47
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:12:15
Az a nagy büdös igazság, hogy ha minden vágyunk kielégülne és nem volna semmi amit el kell érnünk azt nehezen viselnénk el. Ha 30 évig lobogna a szerelem lángja azonos hőfokon mint 18 évesen azt nem bírnánk elviselni. Nem hiszem, hogy nem adtad alább ennyi idősen :DDD
Abban igazad van, hogy van egy késztetés ennek az érzésnek a kergetésére amennyiben nem vagy lelkileg megnyomorodva :D
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:13:45
KV-ra csak reggel van igény? :)
Muha 2011.08.01. 11:14:58
@michaela77: lesz egész édességes stand, gumicukival, kürtös kaláccsal, mindennel. :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:15:20
@robian: Gondolom a pénztárcáját is el tudtátok volna venni annyira befolyásolható állapotba került. Miattad ment oda mert te hívtad. Bántott? Kikötözött és egy műfasszal megdugta a szűz, szőrös segged?
michaela77 2011.08.01. 11:15:55
Muha 2011.08.01. 11:16:04
nap közben megcsinálom én ha úgy van, és általában úgy van, de nincs annál jobb mint KVra ébredni meg jóreggelt puszira. :D
dr. gernika 2011.08.01. 11:16:36
Muha 2011.08.01. 11:16:46
Ha egy üzlet egyszer beindul......
:D
Hurri Kán 2011.08.01. 11:18:40
Toronyórára... hogy szokásos szerénységeddel és nagylelkűségeddel lemondol róla, és mindkettőt elajándékozod :D
dr. gernika 2011.08.01. 11:19:22
michaela77 2011.08.01. 11:21:21
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:21:42
Ki beszélt arról, hogy mindig, minden vágyunknak teljesülnie kell? És hogy a teljesülésért nem kell esetleg dolgozni egy kicsit?
A tűz, a lángolás elmúlik egy idő után, de eleve úgy belemenni egy kapcsolatba, hogy 1 alkotó elem hiányzik, ami természetéből adódóan az idővel kialakulni nem is fog, butaság, mert azon a téren mindig meg lesz az űr. És ha űr van, akkor mindig van rá esély, hogy jön egy olyan helyzet, ahol a betöltésére esély van, és akkor borul a racionálisan kialakított kis élet. Ebben a témában már volt itt több eszmecsere is, úgy kb 1 hónapja.
Hurri Kán 2011.08.01. 11:23:02
Így folytatod, mehetsz kukoricán térdepelni :D
@Dr. Jula Watson:
Ebben a témában már sok eszmecsere volt itt :)
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:23:38
Muha 2011.08.01. 11:25:00
A tükör nagyszerű találmány, de kétélű fegyver.
Most pl lebuktatott, hogy segget nézek.
:D
michaela77 2011.08.01. 11:25:49
Az ilyen általában úgy gondolja, hogy ha meg is érinti a szerelem szele, az egy könnyen múló dolog, így nem adná fel érte a biztos, mély érzelmeken alapuló kapcsolatát. Aztán néha hiába gondolja el ilyen jól, mégis szerelmes lesz és borít... Semmire nincs garancia...
De aki nagyon szerelmes típus, az gyakran magába a szerelembe szerelmes, így kevésbé lehet biztonságos a vele való kapcsolat, mint egy nem szerelmen alapuló, hiszen a szerelem múltával majd újabb lángoló szerelmet keres.
Hurri Kán 2011.08.01. 11:26:08
Nyugtass meg, h nem a sajátodat :D
Muha 2011.08.01. 11:26:27
muha kapni szeret, de azt nagyon. :D
michaela77 2011.08.01. 11:26:50
@Dr. Jula Watson: na igen, de az kevés szerencsésnek adatik meg:)
Hurri Kán 2011.08.01. 11:27:57
Pontosan ismernem kéne az előzményeket is, hogy ki tudjam alakítani az álláspontomat ;)
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:28:19
Kapcsolatokat felbontatni, megzavarni a lehető legegyszerűbb, barátnők is szorgosan szokták ezt gyakorolni.
michaela77 2011.08.01. 11:29:47
Muha 2011.08.01. 11:30:48
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:31:24
Mindig szerelmes emberben nem bíznék valóban, viszont úgy gondolom, ha már eleve úgy megy bele valaki egy kapcsolatba, hogy inkább ő, mint más, mert ez biztonságos/kényelmes/elérhető, számomra szintén nem jó kombináció, mert akkor az illető nem konkrétan azzal az emberrel gondolja leélni az életét, nem őt akarja, mindestül, hanem elemezve a helyzetet úgy találta ő a lehető legjobb választás. És mint ilyen, egyrészt ugye nekem nem elég, másrészt bármikor jöhet jobb.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:31:27
@Dr. Jula Watson: Nem alapelem.
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:32:39
@michaela77: Hát, csak jól kell választani, és nem olyanra fecsérelni az energiát és időt, ahol nincs viszonzás.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:33:34
michaela77 2011.08.01. 11:33:49
Én úgy látom szinte egyedül vagyok már azzal a filozófiával, hogy akivel megismerkedem, azzal nem azért kezdek kapcsolatba, hogy próbáljuk ki ezt is, aztán majd úgyis elmúlik, hanem mert mindig azt remélem, hogy ő lesz az utolsó.
tizenketto 2011.08.01. 11:34:42
Nem túl sokáig. A szerelmet bizonyos dolgok a másikban kiváltják belőled, a viselkedése, a kinézete, bármi. A mikrokörnyezetedben találkozol mondjuk 100-200, mondjuk max. 1000 emberrel, ebből az ezerből máris találtál olyat, aki ezt kihozta belőled. A bolygón jópár milliárd ember él, szóval szinte biztos, hogy a közeledben van egy másik, akiben ugyanezek a számodra fontos összetevők megvannak, amik szerelmet váltanak ki belőled.
"Fellángolhat bármikor, vagy van olyan intervallum, ami után már felesleges várni?"
Ha együtt éltek és pár hónap alatt nem jön, akkor szerintem már soha nem fog. Pár hónap együttélés alatt van idő megismerni a másik külső-belső jellemvonásait, amik ha beindítják akkor be fog indulni, ha nem akkor nem.
Persze egy hosszú kapcsolat alatt a belső és a külső is változhat, a felek előnyére és hátrányára, szóval semmire nincs garancia, bár az első időben kialakult benyomást elég nehéz megváltoztatni.
Hurri Kán 2011.08.01. 11:35:08
Na jó, így nem tudok segíteni :DDD
@Muha:
Megnyugodtam :D Legalább ropi vót? :)
michaela77 2011.08.01. 11:35:58
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:37:23
Muha 2011.08.01. 11:38:26
@gyvy: persze. azért vizsgáltam meg. :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:38:28
michaela77 2011.08.01. 11:39:43
kertesz 2011.08.01. 11:39:49
Rendszertani elemzésekbe ne menjünk most bele, ilyen felületes ismeretség alapján. :)
Hurri Kán 2011.08.01. 11:39:59
Rendben.... :D
@gfjfhj467676768:
De van... Attól, mert te valamire képtelen vagy, attól az még létezhet/ más képes lehet rá.
dr. gernika 2011.08.01. 11:41:55
És egy jól működő kapcsolatba nem olyan könnyű bekavarni szerintem, mert ott az embernek nincs szabad vegyértéke.
@michaela77: Megnyugodtam. :) Volt itt olyan kommentelő igaz, akit egy időben priviben arról győzködtem, mennyire megérett már a kapcsolatuk a szakításra - azóta összeházasodtak. Szóval kicsit óvatosabban nyilvánítok véleményt azóta.
Joe69 2011.08.01. 11:45:20
De ez a szép az egészben, hogy akkor még komolyan vettem..
michaela77 2011.08.01. 11:45:26
Nem tudom emlékszel-e, én a főzéssel kapcsolatban is írtam, hogy ha új kaját készítek, felhívom anyukámat, megkérdezem ő hogy csinálná, aztán én mégsem úgy, hanem ahogy én elképzelem:) Általában mindennel így vagyok:)
Az ilyen blogok és kommentek arra viszont nagyon jók, hogy több nézőpontot is mutassanak, vagy esetleg egy asszociáció útján elgondolkodtassanak. De akinek ismeretlenek véleménye megváltoztatja a saját gondolkodását és értékrendjét, annak már régen rossz.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:45:51
michaela77 2011.08.01. 11:47:37
index.hu/tech/2011/08/01/akinek_van_esze_nem_hasznal_internet_explorert/
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:47:56
@gyvy: Mutass ilyet és elmondom hogyan lehet megszüntetni a feltételek megszegésével. Oké? ;)
2011.08.01. 11:48:01
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:49:02
dr. gernika 2011.08.01. 11:49:29
@gfjfhj467676768: Ó ezek pitiánerségek, előző komolykapcsinak pölö sokkal erősebb volt a borostája és csúnyábbakat hisztizett, ha le kellett szedni. :) SW-t sem utálom, csak nem szeretem.
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:50:03
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:50:06
egyhazafi 2011.08.01. 11:50:49
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:52:34
@Dr. Jula Watson: Az irányított vágy nem a vágy hiánya.
Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.01. 11:53:10
Hurri Kán 2011.08.01. 11:53:18
Milyet?
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:53:35
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:53:41
@michaela77: Szerintem van ilyen. És pont ezért baj olyanba belemenni, hogy próbáljuk meg, hátha lesz belőle valami. Mert abból nem igazán lesz.
Az érzelmek nem kapcsolhatóak, de nem egyik pilanatról a másikra szeretsz bele valakibe, hanem ez szépen fejlődik. És ha ez nem fejlődik kölcsönösen, akkor ott kell abbahagyni.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:54:44
"De van... Attól, mert te valamire képtelen vagy, attól az még létezhet/ más képes lehet rá."
Mutass feltétel nélküli szeretetet.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:55:56
Hurri Kán 2011.08.01. 11:56:39
Az van, nem igazán érdekel ez a sok hablaty, amit írsz.
michaela77 2011.08.01. 11:57:21
@Dr. Jula Watson: igaz. De a fejlődés üteme eltérő lehet. Vajon miben kell mérni és mikor kell abbahagyni?:) Nehéz dolgok ezek:)
Hurri Kán 2011.08.01. 11:57:46
Valaki dobjon meg ebéddel :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 11:58:19
Akkor ne írjál retek.
p.a.r.t.i.z.a.n 2011.08.01. 11:59:36
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 11:59:53
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:00:37
dr. gernika 2011.08.01. 12:00:50
tizenketto 2011.08.01. 12:02:07
A tapasztalat, önmagad és mások ismerete segít abban, hogy gyorsan meglásd működni fog-e a dolog hosszútávon. Ahogy az ember érettebb lesz, a szerelembe esésben is egyre nagyobb szerepet játszik a másik fél érettsége, felnőttsége, és ugyanezen tulajdonság szerencsére elég sokat segít abban is, hogy hosszú távon együtt élj valakivel.
Sajnos nagyon sokan nem jutnak tovább pár kapcsolatnál, így nem is igazán tudják mi az ami jó nekik, mi a különbség egy érett partner és egy éretlen között, mert egyszerűen nem élték még át. Nagy a csöcs, jó a segg, oszt' azt hiszik ettől boldogok, közben meg szenvednek egymás mellett.
Hurri Kán 2011.08.01. 12:02:28
Mossál fogat, aztán gyere vissza. Az se baj, ha nem.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:03:27
@gernika: :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:04:17
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:04:23
@michaela77: Számomra ha már az elején nem működik, nem egyforma akkor ott. Mert ez azt is jelenti, a vérmérsékletünk sem egyezik, ami ugye sok-sok konfliktus forrása lehet. Ha már alaposabban benne van az ember, akkor már az ember saját érzésén és emberismeretén múlik, hogy menni kell, vagy maradni.
michaela77 2011.08.01. 12:05:25
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:07:05
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:07:40
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:07:48
Nem (csak) a külcsíntől lesz a vágy.
Hurri Kán 2011.08.01. 12:08:34
Sas nem kapkod legyek után...
michaela77 2011.08.01. 12:09:00
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:10:34
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:11:42
Fetrengj a virágágyásban és szedegess szotyiköpedéket veréb :D
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:13:10
tizenketto 2011.08.01. 12:14:16
Hát ja, mert nagyon kevés az érett ember. Olyanból meg még kevesebb van, aki érett, lelkileg kiegyensúlyozott, és egyedül van, igazából nincs sok esély hogy ilyennel találkozol.
Frissen elvált, plasztikázott 40-es, aki minden huszas srácba "szerelmes" lesz, mert tapasztalatlan, olyan bezzeg van. Szakítás miatti lelki betegek, érzelmileg instabilak, olyanok vannak dögivel. Csúnyácskák, akik mindig náluk egy szinttel jobbat akarnak megkapni és ezért lemennek kutyába, olyanok is vannak.
Vadászgatni, időt eltölteni lehet velük, de normálisat találni rettentő nehéz.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:16:23
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:17:14
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:17:51
@gfjfhj467676768: Egy átvllanó gondolat még nem vágy. Ahhoz azért ennél sokkal több kell. És egy kiegyensúlyozott jól működő kapcsolatban, ahol nincs hiányérzet semmilyen téren, a felcsillanó szemnél több nem alakul ki. Mert, mint ahogy gernika is mondta, az ember minden vegyértéke le van kötve.
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:19:40
Muha 2011.08.01. 12:19:48
ha a sör megbántja muhát, muha másnap akkor is szereti a sört. :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:20:12
Nevezzük át azt amit érzünk, így már nem is azonos önmagával :D
Nem kívánod meg csak egy picit. A végén meg a faszát is csak egy picit rakja be, csak a hegyét, csak félig és hopsz meg is csaltad a párod :D
Niobe 2011.08.01. 12:20:20
Egyébként nekem is volt, akit csak évek múltán feledtem, újbóli kapcsolatfelvétel után, még anno a bohó ifjú éveimben. De nem őt kerestem a kettő között, legalább. Mindenki egyedi, és még változik is. Kétszer ugyanabba a folyóba úgysem lehet lépni... egy felmelegített kapcsolat is jócskán másabb, mint elsőre. Nem feltétlenül rosszabb, sőt. Jó volt ezt is megélni... tanulni belőle, és továbblépni :)
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:21:06
hany eves a kapitany 2011.08.01. 12:22:43
Ismerek egy embert, aki annyira vonz már nyolc éve, mint senki más. Nem folyamatosan lángolok érte, hanem újra és újra. Szünetekkel. Azt hiszem, hogy egész más lehet egy ilyen emberrel leélni egy életet, mint egy olyannal, akivel kapcsolatban ez az érzés sokkal kevésbé intenzív, vagy akár meg sincs.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:24:30
földiekkel játszó 2011.08.01. 12:25:05
Szóval igen, kegyetlen, de sajnos törvényszerű hozzáállás.
KovA 2011.08.01. 12:28:55
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:30:56
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:31:22
Muha 2011.08.01. 12:31:58
KovA 2011.08.01. 12:32:14
Vagy csak úgy véletlenül van ?
Avagy ?
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:33:33
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:34:06
hany eves a kapitany 2011.08.01. 12:36:46
És nem baj, ha az intenzitás nem állandó, mert azt tényleg nem lehetne elviselni.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:36:47
@KovA: A fogamzásgátlásra képtelen állatokat, állati szinten élő embereket is kellett ami összehozza pár évre gyereket nevelni. Ezért élvezet a szex is, különben basznánk rá :D . Az ember képes a családot is tervezni, gyermekvállalással együtt.
michaela77 2011.08.01. 12:36:58
Csak hangosan gondolkodom.
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:36:59
Hurri Kán 2011.08.01. 12:38:46
De, jár miért ne járna? Más kérdés, h a másik fél ezt mennyire tolerálja...
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:38:55
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:40:08
@michaela77: Mindenkinek jár. Csak a magunkhoz megfelelőt kell választani. Egy hevesebb ember sosem fog jól kijönni a mérsékelttel.
Caddy 2011.08.01. 12:40:17
:D:D:D
michaela77 2011.08.01. 12:42:33
@gyvy: na igen. De éppen ezért szerintem sosem tudhatjuk, mit érez a másik. Lehet, hogy többet, mint amit mutat, lehet, hogy kevesebbet. Talán ezért érdemesebb a saját érzéseinkre hagyatkozni és addig csinálni, amíg nekünk több örömünk van benne, mint bánatunk.
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:43:23
Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.01. 12:43:48
Nincs univerzális séma, amit rá lehet húzni egy életre. Ha elért dolgokat, amik neki fontosak voltak , akkor igen, mondhatjuk , hogy jó élete volt. Ha nem, akkor nem. Ha valaki leszarja a kitüntetést, meg a gyereket, meg hogy párkapcsolatban él-e, attól még lehetett, egy -számára- jó élete.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:44:10
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 12:44:44
Caddy 2011.08.01. 12:45:15
A jó kocsit nem tudom miért kellett megemlíteni, de nyilván Atya ezt már kielemezte. :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:45:31
Hurri Kán 2011.08.01. 12:46:13
Kb. igen... szerintem valamilyen módon mindenki kimutatja, h mit érez, és hogy, kérdés, a másiknak ez elég e, és érti-érzi -e...
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:46:26
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:46:33
KovA 2011.08.01. 12:47:17
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:48:19
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 12:49:47
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:50:29
@gfjfhj467676768: Most kivételesen nem trolkodok. Ha öntudatlan, akkor ugye valamit azért teszek, vagy nem teszek, mert az érzéseim ezt diktálják. És akkor megint ugyanott vagyunk: az érzések a meghatározóak, és nem a tudatos döntés. :)
Caddy 2011.08.01. 12:51:59
De fiatalembert sem értem, mire fel volt ez olyan nagy szerelem, ha ő is így jellemzi, hogy unatkoztunk.
Kicsi pici mini vagyok én ezekhez a nagy gondolatokhoz. :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:53:07
(Megjegyzem velem soha nem szoktál szóba állni. Csak hogy tudd és ne érezd utólag megerőszakolva magad :D)
hany eves a kapitany 2011.08.01. 12:55:21
Valószínűleg igazad van. Lehet, hogy vannak a szerelmes típusok és vannak, akiknek ez valóban nem fontos. Franc tudja. Azért remélem, hogy sokszor összekeverjük a dolgokat és azt hisszük, hogy ha a vágyat már pár hónapja érezzük valaki iránt, az már szerelem. Érettebb fejjel már meg lehet ezt a kettőt különböztetni szerintem. Szerelmet azért csak nagyon kevés ember iránt érzünk, az kevésbé megingatható a vágynál.
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 12:55:59
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:56:26
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:57:08
egyhazafi 2011.08.01. 12:57:37
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:57:39
Hurri Kán 2011.08.01. 12:58:16
Egy erős vágy nagyon sok mindent felül tud írni... kinél rövidebb, kinél hosszabb ideig...
KovA 2011.08.01. 12:59:09
A természet/teremtő szivatása, hogy jól szórakozzon a bolondokon ?
Avagy ?
gfjfhj467676768 2011.08.01. 12:59:24
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 12:59:30
gfjfhj467676768 2011.08.01. 13:01:05
Hurri Kán 2011.08.01. 13:02:53
Hát ideje lenne felnőni... fejben is ;-)
gfjfhj467676768 2011.08.01. 13:03:10
KovA 2011.08.01. 13:03:23
fumerin 2011.08.01. 13:07:14
KovA 2011.08.01. 13:09:48
Hm... ezt nem egészen értem...
De ha meggondolom - miért lenne morbid ?
A dolgok vannak. Csak úgy. Morbid vagy egyéb voltuk csak a te viszonlatodban értelmezhető.
Az viszont mindegy - nem te raksz petéket rothadó dögökbe - s annak aki teszi teljesen más a viszonyulása hozzá - onnan nézve lehet te vagy morbid, mert ő csak használja a dögöt míg te élőből csinálsz dögöt hogy jóllakj vele. Ja, hogy te bontott csirkének nevezed - attól még dög - lényegileg. Hogy minek nevezed ez is viszonyulás kérdése.
Vagyis, ha ez hasonlat akart lenni - akkor ez a te viszonyulásod a szerelemhez.
Csak azt nem értem miért lett a szerelem (számodra olyan mint egy ) dög ?
Frigyesur (törölt) 2011.08.01. 13:10:33
KovA 2011.08.01. 13:13:04
Merthogy - ha jól értettelek a szex elég vón ' ....
gfjfhj467676768 2011.08.01. 13:13:17
"És azt tanultad, hogy a szerelem felesleges hülyeség ?
A természet/teremtő szivatása, hogy jól szórakozzon a bolondokon ?
Avagy ?"
Rossz a kérdésed és rosszul érted a választ is.
gfjfhj467676768 2011.08.01. 13:14:38
@KovA: Nem értesz jól. A közös utódgondozás növeli a túlélés esélyeit. A baszás magában nem.
Caddy 2011.08.01. 13:15:34
@gyvy: xxxx, te csak ne szóljál be! :D:D:D
@KovA: :D:D:D
Hurri Kán 2011.08.01. 13:17:26
:P :P :P
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 13:25:50
Semmit.
Akkor csináljuk együtt!
:D
Hurri Kán 2011.08.01. 13:27:33
És mikor végeztek? :D
gfjfhj467676768 2011.08.01. 13:28:47
KovA 2011.08.01. 13:30:27
Avagy úgy értetted, hogy a szerelem az ami (a te szavaiddal) "fogamzásgátlásra képtelen állatokat, állati szinten élő embereket" összehozni jó "pár évre gyereket nevelni"?
Jó-jó - lehet így látni a dolgot - csak kár...
Dr. Jula Watson 2011.08.01. 13:31:21
KovA 2011.08.01. 13:44:02
Mit csináltok - semmit - és mikó lesz kész ?
Hurri Kán 2011.08.01. 13:45:51
Az jó.. no de ha annyira jó, nem lehet megunni :)
@KovA:
És nem lehetne mindezt hatékonyabban? :D
X-fire 2011.08.01. 14:27:33
Hurri Kán 2011.08.01. 17:51:35
RomaStreet - Piros Ferrari
www.youtube.com/watch?v=ttVia4l7Lq4
Muha 2011.08.01. 17:56:19
kepfeltoltes.hu/110801/kezdodik_www.kepfeltoltes.hu_.png
Muha 2011.08.01. 18:34:02
Még még még még még,
ennyi nem elég. :D
LyukasBogrács 2011.08.01. 18:54:15
BARI 2011.08.01. 21:06:14
Paul Van Dyk Vs Delerium Silent Angel
Hurri Kán 2011.08.01. 21:26:58
Van még, no para :D
Hurri Kán 2011.08.01. 22:07:08
www.youtube.com/watch?v=Z-GRlWPWRfE&ob=av2n
Hurri Kán 2011.08.01. 22:30:35
www.youtube.com/watch?v=PPUsQDm-HQY
Hurri Kán 2011.08.01. 22:40:21
www.youtube.com/watch?v=slldMEPvUqA
Hurri Kán 2011.08.01. 22:53:56
kepfeltoltes.hu/110801/s_r..._www.kepfeltoltes.hu_.png
deb. · http://www.deborah.blog.hu/ 2011.08.01. 23:30:29
Muha 2011.08.02. 05:37:35
egyébként hovatovább netovább, jóreggelt kívánok.
Decsibácsi 2011.08.04. 18:08:20
A sztori 100%ban igaz, nem látom értelmét ide hazugságokat írni.
Azért írtam meg, mert úgy gondoltam, érdekelhet másokat is, hogy nem mindig az idő, vagy egy másik kapcsolat, hanem talán ugyan azzal az ember gyógyítja meg a sebet, aki okozta.
A jó melót, kocsit csak azért írtam, mert ezek a dolgok sokat változtattak a közérzetemen, önértékelésemen, sikerült kicsit egyenesbe állnom.
Lehet, hogy tök általános ez így, velem szerencsére csak ez az egy történt meg, gondoltam megosztom.
Köszi az értelmes hozzászólásokat, csodálom, hogy meglepően kevesen trollkodtak.
Deto 2011.08.06. 12:47:20