Ma az élettapasztalat címszót vesszük át, mert levélírónk összegyűjtötte az ő már evált, még nem elhasznált és reciklált lekoptatós dumáit. Annyira jók ezek, de komolyan. Örömteli péntek, mert rengeteg muníció gyűlik össze a hétvégére.

Szavazzatok a Goldenblog Mainstream kategóriájában ránk, természetesen egyessel! Verespálné nagyon szomorú lesz, ha nem nyerünk, remélem, tudjátok, és érzitek a tétet.



Az én legjobb szakítós és lekoptatós dumáim:

1. Két egymástól nagyon távoli városban laktunk. Több okból is arra jutottam, hogy nem fog működni. Az utolsó randi óta napok teltek el úgy,hogy nem beszéltünk. Abban bíztam, közös megyegyezésre jutottunk. És egyszer csak jön egy telefon...
- Helló! Hogy vagy?Mi újság?
Én össze-vissza makogok a zavarodottságtól. Mire a fiú:
- Mikor jössz hozzám legközelebb?
Én meg hirtelen csak ennyit bírtam kibökni:
- Ööö...Én, azt hiszem, a közeljövőben nem megyek Balatonfüredre...
Értette.Nem is kérdezett semmit.

2. Pár hónapja próbálkoztunk egy fiúval,de bennem nem ébredtek mélyebb érzelmek,s kezdtem másfelé nézelődni.Gondoltam,öntsünk tiszta vizet a pohárba!
- Figyelj,nem kéne ezt tovább csinálnunk,mert én nem érzek elég vonzalmat ahhoz,hogy ez működjön. Valószínűleg megcsalnálak...
- Nem baj.
- Tessék?!De én nem akarlak megalázni...
- Azt, hagy döntsem már én el,hogy nekem mi a megalázó és mi nem!
- Jó, én viszont nem szeretnék együtt lenni egy olyan fiúval,aki még azt is elnézi,hogy a barátnője megcsalja!

3. "Szeretnék egy kicsit nélküled lenni...vagy sokat."

4. "Szerintem, nem kellene többet találkoznunk. De azt gondolom, hogy ha ennek van értelme,akkor majd biztos összefutunk valahol,és újra meg lehet próbálni."

Bónusz: péntek esti buli a leányokkal. (Ennél őszintébb talán sosem voltam.) Némi felvezető után egy nagyon részeg fiú:
- Megadod a számod?
- Nem.
- És ha én megadom az enyémet...
- Ne add meg!
- Miért?
- Mert úgysem hívlak fel!

Búcsúszex egyik esetben sem volt. :)