Én hiszek a holtomiglan, holtodiglan tündérmesében, úgyhogy legjobban mindig a tönkrement házasságok szomorítanak el. A válás egyáltalán szakításnak számít még?
Én 17 voltam, Szilvi 16, egy közös ismerősünk hozott össze egy egészen szimpla bulin, mivel ő akkor odavolt értem (nagyképűen hangzik, igen) de nem mert kezdeni, én meg nem tudtam kiről van szó, és ha tudom se biztos hogy mertem volna kezdeni akkoriban J Visszagondolva elég romantikus lehetett: szünetekben kerestük egymást (folyosón smárolásért kaptam nyíltszíni osztályfőnöki megrovást, kemény idők voltak), száz kilóméteres távolság ellenére a hétvégeket igyekeztünk közösen eltölteni. Akkor úgy tünt, olyan emblematikus figurái voltunk a középiskolának, annyira mintaszerűen ment minden, hogy többnyire el sem akarják hinni hogy mostanra vége lett.
Ami számomra különös volt: a családja. A nevelőapja nem volt egészen normális, Szilvi nem is tekintette soha családtagnak (valahogy mindig az apa nélük, csonka családban felnövő lányok találtak meg…), és hát a bátyjai is egészen zűrösek voltak. Nem ment könnyen az ágyban sem vele: nem elég hogy kezdő voltam (most az röhögjön, akinek elsőre úgy ment mint századjára J ) de ő korábban elég rendhagyó módon, kellemetlen emlékkel társítva veszítette el azt a bizonyost és nagyon sok türelemmel és szeretettel lehetett csak kellemessé tenni számára a dolgot…
Én elkerültem Budapestre egyetemre, neki még hátra volt az érettségi, és hát ment a szokásos szöveg: „biztosan találsz majd valakit, valaki majd rád pályázik, eszedbe se fogok jutni” stb. De valahogy nem volt kedvem ilyesmihez. Tudtam hogy szüksége van rám és úgy gondoltam, ha már ilyen ajándékot kaptam az élettől, akkor nem illik eljátszani az esélyt. Jó érzés tudni, hogy valakinek fontos vagy, valaki vár rád, és kizárólag csak rád. Lehet ezt önzésnek nevezni, birtoklási vágynak, kispolgári ódivatú és avittas berögzült csökevénynek, de akkor is jó volt. Ma már lehet másképp csinálnám, de utólag okosnak lenni könnyű.
Negyedévben összeköltöztünk Pesten, alig vártuk és örültünk a garzonnak mintha fél Portugália a miénk lett volna. Persze nem ment könnyen, valahogy meglepődött, hogy együtt lakva valakivel mennyire más oldalát ismeri meg – jelen esetben az enyémet. Kisebb zűrökkel átvészeltük, szépen haladt az „együtt élünk” projekt: Szilvi dolgozott, én egyetemre jártam és mellette dolgoztam. Hirtelen ötlettől vezérelve egyik este feldobtam, mi lenne ha eljegyeznénk egymást. Másnap gyűrűvásárlás, hangulatos éttermi vacsora, mint a filmekben. Az egyetem után visszaköltöztünk a szülőkhöz közel Szombathelyre, ahol újabb közös albérlet, újabb munkahelyek vártak. Szinte természetesen jött, hogy összeházasodunk (lánykérés, második éttermi vacsora, stb.) mígnem kb. félidőben bedobta: ő nem is akarja ezt az egészet, és hagyjuk a francba. Érveltem, bizonygattam mennyire akarom és mennyire hányozna – utólag talán még giccsesen is hatna, ha visszanézném J
Veszély elhárítva, pár nap alatt átrágta magában és rájött hogy ő is ezt akarja – legalábbis akkor úgy tűnt, utolsó érvként pedig elhangzott, hogy „végülis el lehet válni, nem kötelező együtt élni, ha nem megy…”
Az esküvő meseszép volt: síró nagymamáktól a negyedik ugyanolyan étkészletig minden megvolt ami kötelező, plusz adott a következő 1-1,5 évre egy löketet a kapcsolatnak is. Ezután kezdődtek az igazi gondok: egyre megbízhatatlanabb lett, ha beszéltünk valamiről, sokszor az ellenkezőjét csinálta és elkezdte szórni a pénzt, pedig nem voltunk gazdagok, időközben lakást vetünk kezdő fizetésekre terhelt kölcsönből. Igazából sosem veszekedtünk, valahogy nem volt képes kimondani, ami bántotta, vagy amit szeretett volna. Nem csoda, a családjában erre nemigen volt alkalma. Csak valahogy lehetett érezni, hogy valami baja van, bár sose jött elő konkrétan semmivel. Ma se tudom min kaptunk össze, végül egyik este bedobta, hogy váljunk el, én pedig - sértett büszkeségből - nem akartam tovább folytatni.
Viszonylag hamar lement a válás, nem volt nagy felhajtás, meg tudtunk egyezni, de valahogy végig az az érzésem, akár telefonban, akár személyesen beszéltünk, hogy megbánta. A bírósági tárgyalás után alig egy hónapot kellett várnom, amikor valami mondvacsinált ürüggyel feljött, majd pár mondat után egyszerűen visszasírta magát. Nem adom utólag a macsót, nekem is hiányzott. Ha valaki ennyi éven keresztül a mindennapjaink részévé válik, attól elég nehéz függetlenedni. Újabb egy évet éltünk együtt, amit nem bánok, mert rengeteg jó volt benne, csak egy év múlva ugyanott folytatta, ahol a válás idején. Hazudozás, beteges költekezés stb. Végleg különköltöztünk, azóta mindenki él, ahogy neki tetszik.
Én például újra keresem az igazit J Ha minden igaz, akkor neki már van is valakije. Sok sikert.
Tanulságul csak egy közhelyre futja: bizalom, megértés, megbeszélni tudás, őszinteség nélkül nehéz bármilyen kapcsolatot hosszú távon működtetni. Valamint ne szégyeljünk tanulni. Különösen magunktól ne.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Abdab 2008.01.30. 07:26:07
És sajnálom, hogy így alakult.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.01.30. 07:26:47
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.01.30. 07:33:25
dev/null 2008.01.30. 07:50:36
Viszont tetszett a történet!
genghis 2008.01.30. 07:57:25
Joreggelt es kezicsokolom amugy!:)
belaba 2008.01.30. 07:59:45
Fel a fejjel!
mxplanet 2008.01.30. 08:04:38
mxplanet 2008.01.30. 08:05:47
Juzo 2008.01.30. 08:09:08
Hát akinek századjára is úgy megy mint elsőre, az inkább sírjon:D:D:D
Juzo 2008.01.30. 08:13:53
mxplanet 2008.01.30. 08:17:35
Peppone Botazzi 2008.01.30. 08:22:10
Na így nősüljön meg az ember...
nyunyuli 2008.01.30. 08:27:10
Peppone Botazzi 2008.01.30. 08:31:43
Peppone Botazzi 2008.01.30. 08:34:30
e-Szterke 2008.01.30. 08:37:08
...ilyen őszinte bejegyzéssel kezdeni a napot....
Kitartást és minden jót kívánok
2008.01.30. 08:37:52
Nem teljesen világos, hogy ez most kitől hangzott el.
Végülis: ha minden kötél szakad, akár főbe is lőhetem magam...
De ha valaki így áll hozzá: az miért házasodik meg? És a másik miért veszi el?
Újra átvettem legalább ezt a leckét is...
Reméljük a T. Levélírónak (élesben) már nem kell újra átvennie! :)
A tanulsággal mélységesen egyetértek.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.01.30. 08:44:01
Szerintem ez itt a kulcsmondat. Hogyha valamelyik fél képtelen arra, hogy őszintén beszéljen a problémáiról, akkor halálra van ítélve az egész. Mindazonáltal a srác kezdeményezhette volna jobban a problémák megbeszélését, pláne hogyha ennyire komolyak voltak a szándékai.
VicGilson:
Nagyon egyetértek, ez esetben mi a tyúknak egyáltalán házasodni? Az én fogalmaim szerint az ember olyanhoz megy feleségül, akivel akár egy egész életet is képes lenne leélni -- legalábbis így áll hozzá a dologhoz.
nyunyuli 2008.01.30. 08:46:02
én is megkaptam a mai napra az útravalómat, jól lecsesztek:(
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 08:50:21
Szép történet volt. Nem tudom, hogy csak azért tetszett-e ennyire, mert közben Yonderboi-t hallgatok, de nagyon normális volt a levél írója. Kiegyensúlyozottságot sugall, pedig nem lehet(ett) könnyű.
Minden jót kívánok neked!
2008.01.30. 08:51:02
Éljen a nagy, közös egyetértés! :)
(egyébként valóban úgy látom, ahogyan Te - anélkül, hogy ítélkezni akarnék a Szerző felett; mindenki elköveti a saját hibáit: én is elkövettem anno - még ha nem is ilyesmit :)
Nyunyuli
Mi az, hogy 'senkinek'? :)
Ki cseszett le, és miért? Valami pasit orrontok a dologban... ;)
aranyhaj.blogspot.com 2008.01.30. 08:51:11
Szaffy: az együttélés, a folytonos közelség sokat kiöl a varázsból... jobb, ha az ember hagy némi személyes teret a kapcsolatban.
Pláne olyan fiatalon, mint a levél írója és a barátnője...
aranyhaj.blogspot.com
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 08:51:52
nekem jó a reggelem! Igaz, hogy egész éjjel alvás nélkül dolgoztam, de kész vagyok és ez most nagyon feldobott. :) Amúgy köszi, megkaptam a mailt.
kerikak 2008.01.30. 08:53:11
amúgy jó reggelt :-)
Prien 2008.01.30. 08:53:33
Egyébként nem egyértelműen rossz dolog egy szakítás.
Ha már valami nem működik, vagy nem ugyanolyam mindkétfélnek, hát sokszor nincs más megoldás.
Persze lehet dolgozni is egy kapcsolatért. Sőt kell is, ha megéri.
Értékelni kell az együtt eltöltött kellemes időt és ha már nem megy, akkor el kell engedni (vagy küldeni) a másikat.
Nem szabad "robotpilótán" élni, főleg egy kapcsolatban nem. Amennyire lehet el kell kerülni a rutinokat, megszokásokat főleg egymás kényeztetésével kapcsolatban.
Ha lenne egy ollan blog, hogy útálom a jelenlegi párom, mégis vele vagyok, szerintem ott rosszabb sztorikat olvashatnánk.
béci 2008.01.30. 08:53:48
Két hónapja tudjuk, hogy baj van, de nem beszéltük meg.
Egyszer, ha túl leszek rajta, megírom a sztorit, mert nem lehet elégszer figyelmeztetni az embereket: nagyon jól gondolják meg, kivel, mit akarnak kezdeni az életben.
kerikak 2008.01.30. 08:54:24
téged tényleg nagyon könnyű megtalálni, megállapítottam hogy a köztünk lévő legrövidebb út igen-igen rövid :-))))
mxplanet 2008.01.30. 08:54:29
nyunyuli 2008.01.30. 08:56:01
szóval
a főnököm volt:((
sajnos jogosan kaptam
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 08:56:28
nem lehet kellemes...
2 hónap óta vannak bajok és máris váltok?
A válás miatt el is durvult a kapcsolat, vagy normális keretek között sikerült maradni?
keddves 2008.01.30. 08:56:45
MNK.
Mi az a J?
nyunyuli 2008.01.30. 08:58:05
tomnemtom 2008.01.30. 08:58:27
valamint J
:D
Kispatak 2008.01.30. 08:59:33
Én vagyok a szerző, és nem tudom ki az a Veres Pálné... De nem is érdekes.
J = :) (szmájli) csak a wörd megtréfálta a html-t?
Csak annyit fűznék hozzá, sok részlet kimaradt. Tulajdonképp együtt nőttünk fel, és különböző irányba változtunk.
kerikak 2008.01.30. 08:59:40
Prien, gondolod hogy lennének olyanok akik ezt felvállalják? én úgy látom az emberek ha nem is boldogok egy párkapcsolatban igyekznek kifelé pont az ellenkezőjét mutatni
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 08:59:46
Azt tudom hogy könnyű megtalálni (2 klikk még mindig) ;) Lassan ez lesz a mottóm is... de mit jelent azt, hogy "a köztünk lévő legrövidebb út igen-igen rövid" ?
mxplanet
Röjksopp?... Jó ízlésre vall! :)
Prien 2008.01.30. 09:00:53
Ezen a blog-on, nem nagyon fogsz olyat olvasni, hogy boldogan éltek amíg meg nem haltak :)
Ezért nem írhatom le én sem az én sztorimat :)
kerikak 2008.01.30. 09:01:05
hamarosan megismered verespalnét, küldi majd neked a jelentkezőket, csak győzd a vakrandikat :-)))
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:01:56
nyunyuli 2008.01.30. 09:02:19
nem nagyon fogsz olyat olvasni, hogy boldogan éltek amíg meg nem haltak :)
nyilván azért nem, mert már nincs is ilyan
kerikak 2008.01.30. 09:02:31
úgy értem a wiwen, a nagy online hálóban, az egyik főnökömnek pont az a neve mint neked, gondolom családtag :-))
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:02:46
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:04:04
nehogy lelombozódj... ezen a blogon nem fogsz sok happy end-el találkozni. :)
Kispatak,
Nekem még nem volt ilyen hosszú kapcsolatom, de tényleg nagyon sokat számít, akár már 1 év után is hogy ki milyen irányban fejlődik (változik). Amúgy ha valakivel együtt vagy, akkor valamilyen szinten együtt változtok, de ez a hatás max. "korrigál" kicsit... de én úgy tapasztaltam, hogy miután egy pár szétmegy, sokkal radikálisabb ütemben kezdenek el változni (ellenkező irányba).
minizsiri 2008.01.30. 09:04:13
Butaságnak hangzik,de akárhova nézek mostanában szinte csak azok a kapcsolatok látszanak tartosnak korulottem ami mindenkinek a sokadik, ami egy pár csalodás után jon, mert akkor már tudod értekelni a másikat, nem csak a hibáit látod, nem szaladsz bele a "valyon milyen lenne mással?" gondolatmenetbe.. egyszeruen ugy már tényleg oszintén meg birsz békélni a másikkal...
Tisztelet a kivétlenek!
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:06:06
neee!... csak nem? :)
Ööö... izébizé... a keresztneve is ugyanaz? :) És olyan 40-45 körüli? Mert ha pont úgy hívják mint engem, akkor nem családtag, de ismerem...
béci 2008.01.30. 09:06:12
Még nincs döntés, várom, hogy ő mondja ki, mert nem teszem meg neki azt a szívességet.
Egyébként meg a kapcsolat fokozatosan megy át közönybe. A feleségem részéről.
Emberek! Beszélni, beszélni, beszélni kell, erőltetni kell, hogy az a seb minél előbb kifakadjon, mert ha a gennyes rész bennmarad, csak fertőz alattomosan.
Már persze, ha tudatosul bennünk, mert az egy dolog, hogy az ember érzi valahol, a szíve mélyén, hogy gáz van, de ennek el kell jutnia az agyba is!
De nagyon sok okosságot tudok már mondani ilyenkor, csak miért nem két hónappal korábban kaptam észbe? Költői kérdés...
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:06:25
tényleg te vagy a szerző? Épp tegnap beszélgettünk iyesmiről a barátnőmmel. Arra jutottunk, hogy meg kellene tiltani a kamasz szerelmek házasságba torkollását. 15 és 22 között az ember többször is gyökeresen megváltozik... Egyébként meg jelölj vissza:-)
potyesz 2008.01.30. 09:06:39
jo tortenet volt, szepen megirva.
Meg az a "szerencse", hogy gyerek nem volt...
nyunyuli 2008.01.30. 09:07:00
ettől nem tudok már lelombozódni, majdenem naponta végighallgatok ilyeneket.
Nagy meglepetés már nem érhet
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:09:07
valószínűleg nem 1-2 hónap, hanem a rendszer nem volt jó. Nagyon sokan válnak mostanában, 30-35-40-esek, ahol a nő akar lépni, mert úgy érzi, a családban-miatt elveszett az élete és nem találja magát. Ez nem biztos, hogy szavakban megfogalmazható, ha benne vagytok... sajnos
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:10:10
genghis 2008.01.30. 09:10:39
Gondolom munka helyett itt fuggoskodsz, az a baj.:)
Bond
"2 hónap óta vannak bajok és máris váltok?"
Sztem igy esszeru. Mi a tiz ev alatt(en es az exem) szted hanyszor beszeltuk at, vitattuk meg es probaltuk ujra? Ami nem megy azt nem szabad eroltetni. Lelki traumat, fajdalmat es nem keves idot takarit meg az ember fia/lanya ha felre teszi a kenyelmi szempontokat, a kornyezeti igenyeket, a felelmeit, a ketsegbeeseset es mer lepni.
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:10:40
még 2 ilyen negatív komment és küldök valakit a "cégtől" hogy halgattasson el ;)))
Én még próbálok megmaradni abban a candidi optimizmusomban...
Terveüdekszi 2008.01.30. 09:11:10
Ne értse félre senki, nem a probléma, hanem a megfogalmazás végett. A szerzőt egyébként sajnálom. Én is úgy érzem hogy ki kellett volna "verni" a csajból a problémáit. Bár gyanítom olyasmi lehetett, hogy zavarja az együttélés, mert ő még élni szeretett volna. :-/
Kispatak 2008.01.30. 09:11:37
Egyébként a családban többeknek bejött ez a kamasszerelmes-házasságos dolog, igaz, 10 évvel korábban :)
mxplanet 2008.01.30. 09:11:55
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:12:57
ez szerintem árnyaltabb ennél. Nagyon fiatalon jöttek össze, és nem egy irányba haladtak. Úgy tűnik, a fiú sokkal képzettebb, már önmagában probléma, ha nem azonos a műveltségi-képzettségi színvonal...
Prien 2008.01.30. 09:13:27
A net nyújtotta névtelenség segítségével sok embernél győz a közlési kényszer (kibeszélni magából).
kerikak 2008.01.30. 09:14:00
igen a vezetéknév és a keresztnév is ugyanaz:-)) meg is lepődtem rendesen :-) azt hittem a papád vagy nagybácsi :-)
nagyon kicsi a világ! de ez neked csak jó, könnyebb megmentened :-)))
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:14:03
nem is annyira kényelem, gyávaság okán keveseltem a 2 hónapot, hanem azért, mert ennyi idő alatt hogyan lehet megbizonyosodni hogy nem működik, próbálkozni, vagy még 1 esélyt adni a dolognak? Persze ha valaki egyik reggel úgy kell fel, hogy biztosabb a válásban, mint Newton a gravitációban, akkor irigylésre méltó. Én akármilyen biztos is lennék, tuti kételyek gyötörnének...
Elveszett Angyal 2008.01.30. 09:14:06
csekkold újra a wiwet, de ha nem jelölsz vissza, megint visszavonom:-)
Tényleg mennem kell, délután leszek csak...
addigra több lexikonnyi kommentet kell pótolnom majd...(sóhaj)
nyunyuli 2008.01.30. 09:15:24
én abszolút nem vagyok negatív, csak realista, ahogy a kis történetek is mutatják, jogosan.
Optimistán nézek ettől függetlenül előre, és bízom abban, hogy én nem fogok így járni:))
és nem fogjátok az én történetemet itt olvasni:)
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:15:30
nem küldöd el az adatlapod? ha már te láttál... :)
És... és... izééé... jajj, nem tudok titkosan fogalmazni ilyen korán reggel :) Nah, inkább írok egy privátot, nehogy lebuktassalak a főnököddel (meg magammal) együtt :D
Kispatak 2008.01.30. 09:15:58
bigyo83 2008.01.30. 09:15:58
Ezek olyan szomorú dolgok.
1, Nem mondjuk ki, mint szeretnénk.
2, Olyat szeretnénk, ami nem elérhető (több ruha, több ékszer stb)
3, Olyat szeretnénk, ami elérhető (boldogság) csak az meg nem a fentiekből fakad.
kerikak 2008.01.30. 09:15:59
én borzasztó kíváncsi lennék egy ilyen posztra, de komolyan :-)) szerintem mások is
Valentin napon mondd el az ötletet a szerkesztőknek :-)
porthosz 2008.01.30. 09:16:39
Olyan ez mint a gatyába szarás. Attól hogy beszélünk róla még a tényállás nem változik.
Béci: hidd el nekem a beszélgetés nem változtat semmit. Ha akar változtatni akkor elmondja neked mi a baj, ahogy a mondás is tartja mindenre van idő (ha akarom ,ha nem akkor ráfogom valami másra hogy miért nincs).
Ha viszont kiszeretett belőled, másik pasiba szerelmes stb stb beszélhetsz róla amennyit akarsz max később felfogad pszichologusnak
Arakain 2008.01.30. 09:17:22
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:18:22
nem úúúgy... :D
nyunyuli,
na látod ebben én is biztos vagyok! Már csak annál fogva is, hogy nem írom meg... :)
Kalapból nyúl 2008.01.30. 09:18:59
Úgy tűnik, a lány nem járt se egyetemre, se főiskolára. Ez sosem okozott problémát?
genghis 2008.01.30. 09:19:23
"Még nincs döntés, várom, hogy ő mondja ki, mert nem teszem meg neki azt a szívességet.
Egyébként meg a kapcsolat fokozatosan megy át közönybe. A feleségem részéről.
Emberek! Beszélni, beszélni, beszélni kell, erőltetni kell, hogy az a seb minél előbb kifakadjon, mert ha a gennyes rész bennmarad, csak fertőz alattomosan."
Ejj, ne mondj ellent magadnak! Azt varod hogy o mondja ki mint vmi durcas kisgyerek, kozben meg azt tanacsolod hogy beszelni-beszelni?
Legy felnott ferfi, mond ki te, ne futamodj tovabb, ne rombold tovabb a sajat eleted. Hidd el kesobb (megha megoly hulyen hangzik is) buszke leszel es(jo ertelemben) onelegult hogy mertel lepni!
Sok sikert, batorsagot az onamitas-onkinzas feladasahoz!
Elveszett Angyal!
"Arra jutottunk, hogy meg kellene tiltani a kamasz szerelmek házasságba torkollását."
Tokeletesen egyet ertek. Akar f@szkorbaccsal is buntetnem, vagy akarmi. Bar minden hulye a sajat hibajabol tanul csak( en is).:D
kerikak 2008.01.30. 09:20:33
bocs nem akartam titokzatos lenni, távol áll tőlem, csak azt hittem emlékszel még a "legrövidebb utas" beszélgetésünkre :-) de biztos tele a fejed vizsgákkal :-))
persze megy a link, a fair play szabályai szerint :-)) lesz egy ötszázadik az ügyeletes szívtiprónak :-))
béci 2008.01.30. 09:22:58
Amúgy meg ugyanezt érzem én is, meg sokan, akikkel beszéltem, hogy meg lehetne próbálni még egy esélyt adni a dolgoknak.
Egy különbség van köztünk és a párom között, amit nem biztos, hogy át lehet hidalni: én még szeretem őt, a feleségem meg bizonytalan.
Egy dolgom van: megnehezíteni a döntését. Mert sajna úgy érzem, hogy magváltoztatni nem tudom.
Mondom, egyszer megírom a történetet, csak le kell ülepednie bennem, meg kell emésztenem a dolgot.
kerikak 2008.01.30. 09:24:11
egyetértek, házasság előtt mindenkinek előírnám a tapasztalatszerzést
Prien 2008.01.30. 09:26:06
Fájdalamas, de természetes dolog a szakítás.
nyunyuli:
"nyilván azért nem, mert már nincs is ilyan"
Van ilyen és a szükebb környezetemben tudok pár ilyenről.
És magam is ide sorolom.
Mert bár volt egy 14 éves kapcsolatom, aminek azért lett vége mert beleszerettem másba (akivel most is éldegéleg, immáron 2 éve), nem bánom egyetlen percét sem az együtt töltött 15 évnek. Jó volt, szép volt, amíg tartott.
Rossz volt a szakítás, neki biztosan mégrosszabb.
De sajnos a szakítás ugyanúgy az élet része, mint az hogy beleszeretsz valakibe.
Szerintem egy jó kapcsolathoz az őszinteség mellett nagyon fontos az önbizalom és (bocs, nem tudom jobban megfogalmazni) a "látás" képessége. Az hogy észrevedd a szpéet, jót a társadban a saját életedben és értékeld is azt! Ne mindig csak jobbra várj, a rosszat lásd. Várj, hogy majd egyszer minden nagyon jó lesz.
Uff
borzlány 2008.01.30. 09:27:38
Tényleg jól meg van fogalmazva ez a szomorú történet :(
Azért kíváncsi vagyok a lány szemszögére is, vajon miért alakult így?
Mindenesetre gyerekszerelemhez hozzámenni tilos, a nagymamák is mindig ezt mondják, és milyen igazuk van...! Én is milyen jól tettem, hogy nem mentem hozzá az enyémhez, pedig akartam, meg is kért - 21 évesen már elvált nő lehettem volna :D
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:28:48
sajnálom... :| ahogy apám mondaná igen "stílusosan": sz@r van a palacsintában.
Mindenesetre sok-sok lelkierőt kívánok, mert az kelleni fog.
kerikak,
jah... tényleg tele az agyam, de most már nem a vizsgákkal hanem takonnyal (bocsánat a vizuális típusúaktól). De így már vágom az összefüggést! ;)
bigyo83 2008.01.30. 09:28:57
Prien 2008.01.30. 09:29:55
nyunyuli 2008.01.30. 09:30:55
na látom, van itt tapasztalat bőven.
én nem tudok ilyennel szolgálni, soha nem éltem együtt senkivel, és nem is voltam házas.
Viszont azt gondolom, nem vagyok lekésve semmiről, gyűjtöm a tapasztalatokat, hallgatom az okosságokat
Terveüdekszi 2008.01.30. 09:31:42
bigyo83 2008.01.30. 09:31:59
Bond, JamesBond · http://twitter.com/fisssi 2008.01.30. 09:34:22
sajnos mennem kell... :| pedig még biztos sok érdekes dolog jön fel ezzel a poszttal kapcsolatban.
Sziasztok!
borzlány 2008.01.30. 09:35:14
okosságra bőven szükség van, aki nem olyan hülye mint én (csak a saját hibámból bírok tanulni), az tanulhat máséból mert megtakaríthat magának soksok szívfájdalmat.
amúgy meg a legnagyobb okosság, ami telik tőlem: fölösleges túl sokat válogatni, gyakorlatilag minden férfi egyforma. viccen kívül. mind megnézi a jó csajokat, mind utál mosogatni és mind gyerek marad lélekben, örökre. evvan.
Prien 2008.01.30. 09:39:42
Ollyan szörnyűek ezek a dolgok amiket felsorolát?
Utálom mosogatni, de megtaszem a kedvesemért. Megnézem a jó csajokat, de diszkréten. És haát gyerek maradtam 30 fölött is.
:))
nemfogfajni 2008.01.30. 09:42:43
borzlány 2008.01.30. 09:44:22
De Te is bizonyítod, hogy így van :))
borzlány 2008.01.30. 09:45:32
Prien 2008.01.30. 09:46:32
még rám is :)
kerikak 2008.01.30. 09:48:09
kadaj01 2008.01.30. 09:48:13
kiasszony 2008.01.30. 09:49:37
Véleményem szerint úgy nem lehet összeházasodni, hogy "ha nem működik, majd elválunk". MInden bizonnyal Édesanyám a hibás, aki úgy nevelt engem, hogy ha egyszer férjhez megyek, akkor ne legyen opció a válás (bocs, Anyu:))
Tehát, amíg lehet bulizzon az ember,hogy ne akkor kapjon észhez, ha már férje/felesége van, hogy talán másképp kellett volna.
Gondolom én, így működik ez,de nem voltam még házas...
genghis 2008.01.30. 09:51:47
Te nagyon ertesz a ferfi lelekhez!
Mondjuk mosogatni szeretek + porszivozni is, de cserebe nagyon gyerekes lelkuletu vagyok.:)
Amugy a nokre is lehet igy altalanositani.
Mindgy gyujti a cipoket es a taskakat, imad kolteni, rabszolgasagnak tartja az otthoni pepecset, es mindig elegedetlen azzal amit a pasi eppen csinal.:)
Kispatak 2008.01.30. 09:52:09
bigyo83 2008.01.30. 09:52:43
borivoje · http://egyebek.freeblog.hu 2008.01.30. 09:53:52
TerepszinűKatica 2008.01.30. 09:54:52
A levélíróhoz annyi kérdésem lenne azért, hogy ha ennyire tisztán látta, hogy a lány nem beszélte ki a gondjait, miért nem tett fel erre irányuló célzott kérdéseket? Az egy dolog, hogy az egyik fél magában őrlődik és nem beszél róla, de ha a másik (aki látja, hogy ez a helyzet) nem segít neki, akkor végülis ő sem teszi meg a szükséges lépéseket.
Mondjuk lehet, hogy csak azért mondom ezt, mert én alapvetően nem vagyok egy konfliktus kerülő alkat. Én rettentően utálnám, ha érezném, hogy gáz van, és nem bírnám ki, hogy valahogy ki ne ugrasszam a nyulat a bokorból.
Kispatak 2008.01.30. 09:57:55
laló 2008.01.30. 09:58:05
jó reggelt
mayap 2008.01.30. 10:00:12
Olyan ez mint a gatyába szarás. Attól hogy beszélünk róla még a tényállás nem változik."
Nem értek egyet. Igenis beszélni kell róla, mert az az elképzelés, hogy 'a másiknak tudnia kellene, hogy mi bajom van' egyszerűen nem működik. Sehol, semmilyen körülmények között, így párkapcsolatban sem. Nem azt mondom, hogy folyamatosan lelkizni kellene, de ha valami baj van, ki kell mondani, akár többször is, hogy a másik PONTOSAN megértse, mi is a baj. Csak ezután lehet megoldást keresni, változtatni.
borzlány 2008.01.30. 10:01:55
egyébként tényleg az "el is lehet válni" a lehető legbaljósabb kezdet. bakker, azért teszünk esküt, hogy betartsuk, nem?
Gondolom, levélíró próbálkozott megbeszélni a dolgokat, de hát mindenhez két ember kell, ha a nej ebben nem partner, akkor ha belefeszül a férfi, se lesz jó vége a dolognak.
Lui_78 2008.01.30. 10:07:00
:)
béci 2008.01.30. 10:09:06
Kettőn áll a vásár. Ha az egyik fél (jellemzően a nő - bocsánat, nem csak saját tapasztalat) nem partner, akkor semmi esélye a kapcsolatnak.
genghis 2008.01.30. 10:09:18
Bar bebuktam volna. Ezek az altalanos tapasztalataim, nem keves van.:D
Persz kivetel mindig van, csak azokat nem nekem rendeli a sors.:)
kerikak 2008.01.30. 10:14:23
jó reggelt napfény :-)
gengish, tényleg gyújtöm a táskákat, utálok főzni és takarítani is (azért megcsinálom, nincs pénz bejárónőre sajnos) azért még szóba állsz velem? :-)))
borzlány 2008.01.30. 10:15:03
a nőkkel általában az a baj, hogy nem tudják, mit akarnak. csak érzik, de megfogalmazni sokszor maguknak se tudják. ez alól én se vagyok kivétel, sajnos :S ha bajunk van magunkkal, a párunkkal, a kapcsolatunkkal, az életünkkel, nagyon sok időbe telik általában, amíg pontosan meg tudjuk fogalmazni. a férfiak meg nem értenek az "azt hiszem, valami nem oké, de nem is tudom mi" kommunikációból. :(
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.01.30. 10:17:32
mi történt eddig? jól látom, épp arról folyik a diskurzus, hogy ketten kellenek egy kapcsolat működőképességéhez? :D
Lui_78 2008.01.30. 10:17:32
borzlány 2008.01.30. 10:18:10
csak azt utálom, amikor a párom az órák alatt összehozott 2-3 fogásos ebédet fél perc alatt a szájába tömi, aztán már pattan fel is az asztaltól, mert nem bír megülni egy helyben. na, ettől elmegy az étvágyam, és hiába fogadom meg, hogy még egyszer nem főzök egy ilyen hálátlan közönségnek :))) disznók elé a gyöngyöt, hogyisne :)
béci 2008.01.30. 10:18:20
Mintha őt hallanám, de szóról szóra.
Nem tudom, de szerintem van valahol egy tanfolyam, ahol ezeket a mondatokat tanítják! :)
miraclehappen 2008.01.30. 10:18:28
Vincent71 2008.01.30. 10:18:49
Épp mostani példám, egy közeli rokonom, aki már évek óta csak őrlődik. A szitu: 17 évesen hozzáment az első pasashoz (na persze úgy érezte szereti) akitől hiphopp gyerek is lett. Minden szuper volt, végül is jól elvoltak (és ha mindketten benne voltak akkor a gyereknevelés és gyereknekörülés egy jó darabig -uszkve 10 évig- elhomályosított mindent), élvezték a "felnőttlétet".
Aztán most (illetve egy-két éve) közeli rokonom 36 évesen itt áll egy 18-19 éves nagy fiúval, meg az első férfival az életében. Ráadásul jól is néz ki, mindig is csinos nő volt.
És úgy érzi, ennyi volt az élete??
A dologban kibújtak a problémák, rájött, hogy amit a férje iránt érzett az maximum az első pár évben volt szerelem...
A legrosszabb pedig, hogy a férje egy halál rendes pasi, aki mindent megtett a családjáért, akit tulajdonképpen szeret is, de nem ÚGY, hanem csak olyan kényelmes módon. És szenved ennek tudatában.
Felteszi élete nagy kérdését 36-37 évesen:
Most már hátralevő éveimet így élem le (mondom "ereje" és nőiessége" "teljében van), vagy legyek MNK, és robbantsam a családot?
Szóval a lényeg, ahogy nekem fogalmazott, annyira szeretne még szerelmes lenni...
Na ez is egy példája a fiatal marhaságoknak. Náluk is kiderült volna 23-25 évesen ha nem lett volna gyerek/lagzi, hogy bármilyen jó is a pasi, tulképp nem szerette...
gargoyle 2008.01.30. 10:19:15
orszon 2008.01.30. 10:19:40
Hopi Bond 2008.01.30. 10:20:27
Az ilyen nőknek az IT-s az ideális pasi, mert lépten-nyomon ilyen ügyfelekkel találkozik, akiknek fogalmuk sincs mit akarnak. :D
laló 2008.01.30. 10:22:34
látom lassan együtt a csapat, Szaffy????
kerikak 2008.01.30. 10:23:39
hm, rontsd el "véletlenül" egyszer kétszer hátha aztán jobban értékeli
de a fiúk biztos adnak majd jobb tanácsot is ehhez :-))
komolyan ezt a főzés dolgot már annyiszor próbáltam, de nem okoz örömet, nem tehetek róla :-(
borzlány 2008.01.30. 10:24:52
A szerelem egyébként szerintem minden esetben elmúlik pár év után, jó esetben marad helyette a szeretet, a tisztelet, a ragaszkodás meg a szex. Rossz esetben marad a megszokás, az unalom, a másravágyom. :(
béci: esküszöm, hogy nem én vagyok a nejed, sőt tanfolyamra se jártam :)))
kerikak 2008.01.30. 10:25:32
úgy látom nagy a vétkem, mert gengish nem áll szóba velem :-((
Fitz 2008.01.30. 10:26:16
4/5
laló 2008.01.30. 10:26:31
Gengish tessék szóbaállni, különben nem áll modellt neked kerikak
laló 2008.01.30. 10:27:18
4/5?!
borzlány 2008.01.30. 10:27:19
Panzer 2008.01.30. 10:28:31
Udv,
Panzer
kerikak 2008.01.30. 10:29:05
már nem is teszem :-) viszont mosogatni szeretek :-) kár hogy nem vagy fiú :-( milyen jól meglennénk
Hopi Bond 2008.01.30. 10:30:19
Szívesen csinálok neked mosatlant. :D
Vincent71 2008.01.30. 10:31:06
Na igen, de ez (talán) "rendben" is van 50-60 évesen, amikor már nem számít annyira a "szerelem", hanem a szeretet.
De ennyi idősen? Ma még ez fiatalnak számít, főleg említett nőrokonom esetében, aki simán elmehetne 30 évesenek is.
Szóval, nem tudom milyen tanácsot adjak, illetve tudom, nem nagyon adhatok...
Egyébként a férj is - nyilván nem hülye, hisz értelmes, jófej, én is nagyon bírom - érzi hogy valami nem 100-as, most éppen azzal győzködi esetünk főhősnőjét, hogy nincs késő még egy gyerevállaláshoz... Bízik benne, az megint felhozná a "régi szép időket".
Most erre mit mondjon szegény?
Szóval rossz nézni.
Panzer 2008.01.30. 10:33:18
"Az ilyen nőknek az IT-s az ideális pasi, mert lépten-nyomon ilyen ügyfelekkel találkozik, akiknek fogalmuk sincs mit akarnak. :D"
Telitalalat! :-) :D
laló 2008.01.30. 10:33:40
Hopi Bond 2008.01.30. 10:34:56
Ez téged meglep? :D Aki tud, az tud. :D
gargoyle 2008.01.30. 10:35:10
mondjuk ez tipikus csapdahelyzet, mert tokeletesen megertem ha hianyerzete van az eleteben viszont mukodo dolgot szetszedni csak azert hatha lesz jobb.. akkor mar inkabb keressen masik liant (:
232323 2008.01.30. 10:36:58
kerikak 2008.01.30. 10:37:51
nyunyuli 2008.01.30. 10:38:36
Nőből lennék vagy mi
1. szeretek mosogatni
2. szeretem a rendet, ezáltal takarítok is eleget
3. cipőmániás vagyok
4. szeretek költeni, de a sajátomat
micsoda egy pokoli nő vagyok:)
232323 2008.01.30. 10:39:16
borzlány 2008.01.30. 10:39:28
Hogy mit lehet ilyenkor tenni, én se tudom :(
Hopi, hát ja. Egyébként én komolyan gondolom, hogy a nők túlnyomó többsége ilyen. Amit érzünk, nehéz úgy megfogalmazni, hogy bele lehessen passzírozni egy átlagos racionális férfiagyba :)
Vincent71 2008.01.30. 10:39:57
Persze, halkan én is azt sugalltam neki, hogy épp a gyerek aki "már annyira nem számít", megértené.
Csak hát a pasi... Tényleg jófej, család-barátok imádják, és ő is ahogy borzlány fogalmazott "tiszteli, és szereti szeretettel".
De ugye a hiányérzet, és az a dolog, ami kimondva rettenetesen hangzik: "én már soha nem lehetek szerelmes?"
Najó, erről ennyit ez a poszt nem az én témámról szól, nem offolok.
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.01.30. 10:40:27
én szívesen főzök, ha te mosogatsz :D
mayap 2008.01.30. 10:40:53
genghis 2008.01.30. 10:41:38
Kezicsokolom /me-nek, elek a gyanuperrel hogy Mezone all a nevvaltoztatas mogott.:
Kerikak!
Mar szoba is vagyok allva tetotol talpig! Mint mondottam(irtam) volt csak csupa szenvedelyes taska/cipo gyujtovel hozott eddig ossze a sors, tehat az ilyet en mar nem erzem problemanak, inkabb termeszetesnek.:)
borzlány 2008.01.30. 10:42:38
főzést szeretem, takarítást szeretem (azonnali és látható sikerélmény), mosás elmegy, mosogatás a halálom, ezért lesz az új lakásban mosogatógép :D
Fitz 2008.01.30. 10:43:23
szia Fitz,
4/5?! "
Négyötödnél jobbat nem adok a történet miatt.
mind1ki 2008.01.30. 10:44:39
a nőrokonod se keveset élt le a férjével, ha jól olvastam a kommentedet.
10-20 év alatt az a lobogó szerelem elcsitul, ha tetszik ha nem.
A gondot az ő esetükben is abban látom, hogy túl fiatalon kötötték össze az életüket.
Az ismerőseim körében egyetlen házaspárt ismerek akik a korai házasságkötésük ellenére együtt vannak, de sajnos nem ideális a kapcsolatuk.
kerikak 2008.01.30. 10:45:11
inkább takarítok minthogy kupi legyen körülöttem mert azt én is nagyon utálom
BOCSÁNAT posztírótól, jó a téma és az írás is, nem akartam elvinni az irányt ilyen hétköznapi dolgok felé..
smoker, oksa, de egészséges kaják legyenek ám :-)))
mind1ki 2008.01.30. 10:45:50
Vincent71 2008.01.30. 10:46:24
Na, hát pont ezt illusztráltam. Ezért kéne betiltani a házzasságokat 21 év és minimum 2-3 megelőző kapcsolat (tapasztalatszerzés ugye) alatt...
232323 2008.01.30. 10:46:26
A mosást meg csak ha fegyverrel kényszerítenének engedném át másnak. Szabályosan rosszul voltam, mikor még anyámmal éltem és láttam hogy hiába magyarázom neki, ő százmillió fokon mossa a ruhákat mindenféle occsó-szar mosószerrel. Arról, hogy nyáron képes a tűző napra teregetni és a vasalásról ne is beszéljünk...
borzlány 2008.01.30. 10:46:43
amikor a páromnak rosszabb napja van, jön azzal, hogy én házimunkázzak, ő meg gipszkartonozik meg vizet-villanyt szerel. na ja. csak épp mosni-főzni minden nap kell, gipszkartonozni meg egy évben egyszer max... :S
laló 2008.01.30. 10:46:50
értettem!
Gengish,
ez nem is volt kérdés ;-)
gondoltam ma egy merészet, s nevet változtattam
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.01.30. 10:47:33
jó koleszterinlight pacalpörkölt? :D
Lui_78 2008.01.30. 10:48:19
kerikak 2008.01.30. 10:48:33
/me, apropó, hogy sikerült a vacsi? volt gyertyafény, vörösbor meg minden? :-)))
nyanyanya 2008.01.30. 10:49:34
mind1ki 2008.01.30. 10:49:52
Sajnos még akkor sem lenne garantált, hogy a házasságok tökéletesre sikerednének, de talán tapasztaltabb fejjel könnyebben át tudnának hidalni pár nehézséget.
mayap 2008.01.30. 10:51:04
Megragadtad a lényeget :) Nyílván én is mosok, főzök, takarítok, a probléma tényleg akkor van, mikor a párom csak fekszik a tévé előtt, és a kisujját se mozdítaná meg. Ilyenkor mindig azzal jön, de a múltkor is segítettem a konyhában! (Kijött velem beszélgetni, amíg kavargattam az ételt :P)
Persze ettől még szeretem őt, de néha úgy a fejéhez vágnám a mosogató szivacsot!
Hogy a posztra is reagáljak: sajnálom az illetőt, de egyáltalán nem lep meg, hogy így alakult... várható volt.
Vincent71 2008.01.30. 10:52:30
Aztán az a két "lüke" 17-18 éves honnan a rákból tudná, mi is az, hisz beleugrottak az első annak "érzett" dologba...
Példámban is épp ez a lényeg, a lány a >18 év után már abban sem biztos, hogy szerelmes volt, de abban igen, ha így marad sosem lesz már az életében az... Pedig még csak 37 éves.
Könnyebb lenne a helyzete egy szemétláda disznó férfival, de hát neki nem olyen jutott :).
Szóval az élet túl rövid ahhoz, hogy hibás kapcsolatokkal töltsük, és túl hosszú is egyben ahhoz, hogy hibás kapcsolatokkal, nem megfontolt dolgokkal töltsük el... :)
genghis 2008.01.30. 10:53:21
Hat a voros paroka azert munkakori kotelesseg lesz, de csak amig "eligazgatlak", hisz tudod.:)
/me
Na mesejjel, mi all a nagy valtozasok hattereben? Vmifele megoldast hozott a vacsi? Kis terminatorok fognak potyogni az egbol?:)
mayap 2008.01.30. 10:53:40
Ilyet is ritkán hall az ember :D LOL
nyanyanya 2008.01.30. 10:55:08
laló 2008.01.30. 10:55:16
nem értek 1et. Van a barátikörömben olyan pár, akik alig voltak 20 évesek amikor házasságot kötöttek, de ennek több, mint 10éve, s nagyon is boldog házasságban élnek, vannak már gyerekek is. Szóval ez nem korfüggő, hanem hozzáállás kérdése,
csak az a legnagyobb baj, hogy az emberek többségéből már hiányzik becsület, a hűség, a kitartás, a másik iránti TISZTELET
hova lesz ez a világ, ha önmagunk felé sem tartjuk meg igéreteink, miszerint:
"Jóban, rosszban, betegségben, egészségben..."
Panzer 2008.01.30. 10:55:41
"micsoda egy pokoli nő vagyok:)"
Hat tenyleg. :-)
Vincent71 2008.01.30. 10:56:04
Valóban LOL így kimondva :))))
De jelen esetemben pont ez a lényeg :))
mind1ki 2008.01.30. 10:56:49
Így van.....jól beszélsz barátom.:)
nyanyanya 2008.01.30. 10:56:51
genghis 2008.01.30. 10:57:18
borzlány 2008.01.30. 10:57:40
mondom én, hogy minden pasi egyforma :)))
Vincent, ott a pont, 17 évesen azt se tudjuk, mifene a szerelem. most 26-nál sejtem, de asszem, még 10 év múlva is fogok tanulni a témából :)
laló 2008.01.30. 10:57:47
nem, nincsen oka a változásnak, egyszerűen ma ilyen kedvem van :-)
A tegnapi vacsi csak a szükségleteink kielégitését szolgálta - azaz vágyott az én drágám, egy hatalmas vacsorára. Beszélgetés volt a vacsora alatt, de csak semmitmondó dolgokról :-)
-gyerkőc kérdés még marad...
nyanyanya 2008.01.30. 10:58:38
genghis 2008.01.30. 11:00:34
sajnalatos...
nyanyanya
De legalabb majdnem hiheto volt?:D
gastro, missing in action 2008.01.30. 11:01:19
Tényleg szépen megirt történet, ilyesmim van nekem is , amit készülök megírni, csak nem ilyen lanyhán lett vége, egy trópusi utazáson...és félek nem tudnék ilyen szépen fogalmazni, de asszem lassan mégis nekiülök, hagy dorongoljatok le a stilusért:-)
Lui_78 2008.01.30. 11:01:23
:)
mayap 2008.01.30. 11:01:39
Panzer 2008.01.30. 11:01:58
1. Ize... akkor ez mi volt?
nyunyuli 2008.01.30. 10:38:36
na ehhez már én is hozzászólók
Nőből lennék vagy mi
1. szeretek mosogatni
2. szeretem a rendet, ezáltal takarítok is eleget
3. cipőmániás vagyok
4. szeretek költeni, de a sajátomat
micsoda egy pokoli nő vagyok:)
Es most eleg hulyen pislogok kifele a buksi fejembol...
2. Kerdes: vajon mennyire jo otlet sok szerencset kivanni neki a randijahoz egy szakitosblogon? :-)
nyanyanya 2008.01.30. 11:02:02
Lui ma meg nem:D
nyanyanya 2008.01.30. 11:03:13
Hehe, hat este kiderul:DD
laló 2008.01.30. 11:03:27
egy kis izelítőt kaphatnánk belőle???
Gengish,
ez van
Vincent71 2008.01.30. 11:03:34
Nem baj, én sem értek egyet. :)
"Jóban, rosszban, betegségben, egészségben..."
Ebből hiányzik a szerelemben. Házasságot jó esetben nem azért kötünk, mert tisztelünk valakit.
És a példámban is pont a "tisztelet" miatt szenved az illető. Amiatt nem lép tovább.
Ez így jó szerinted?
Vagy mondanád te egy 36-37 éves nőnek, vagy akár pasinak hasonló szituban:
- nyugi isten teremtménye, te már biza soha nem lehetsz szerelmes, soha nem élheted át egy megismerkedés, randevú, lobogó szerelem érzését!
De örülj a tiszteletnek, békés nyugis szeretetnek még legalább 35 évig...
brrrrr..
genghis 2008.01.30. 11:04:29
Ilyen trukkoket minden szemetlada pasi tud.
En pl szoktam mosogatni, takaritani, sot egyszer egy alig 3 honapos gyonyoruseges kis westie kolyokkel vartam haza a paromat. Igaz az nem sajat gyartmany volt, de azert orult neki a kedves.:)
Panzer 2008.01.30. 11:05:09
Na, akkor kez-es labtorest neki! (Vagy a masik felnek, ha megsem jonne ossze. :-) )
nyunyuli 2008.01.30. 11:05:15
és ma nincs randim:(
nyanya
csak próbáltam érzékeltetni, hogy nem minden cipőimádó, költekező nő egy teve, aki utál takarítani stb.
sok szerencsét elfogadom, hátha egyszer télleg szerencsém lesz:)
mayap 2008.01.30. 11:07:58
Hehe :) Lehet, hogy igazad van, de valahogy csak kell gyűjtögetni a jó pontokat :)
Panzer 2008.01.30. 11:08:01
Na, azota maradok a viragnal, ha mindenaron meglepetesszeruen akarok kedves lenni.
Panzer 2008.01.30. 11:09:47
hm. Bocs. :-( Tenyleg.
Viszont azt honnan veszed, hogy a teve utal takaritani? :-)
borzlány 2008.01.30. 11:10:10
nekem sose sütöttek sütit még, nem is szeretnek igazán :'(
nyanyanya 2008.01.30. 11:10:14
Gyere holnap megyek soppingolni vigasztalasul, ha mar egy evet elbasztam az egyetemen...:D
mayap 2008.01.30. 11:10:24
Mentségemre szóljon, azóta nem történt hasonló eset :P
Panzer 2008.01.30. 11:10:31
nyunyuli 2008.01.30. 11:11:05
az én kis szótáramban a teve=igénytelen
laló 2008.01.30. 11:11:27
nem nem mondanám, de ha mindenki igy áll hozzá, akkor ne is csodálkozzunk azon, hogy milyen nagy a válások száma kicsiny hazánkban és a nagy világban is!
Egyébiránt, házasságot valóban nem tiszteletből kötünk, de ha nincsen tisztelet, ergo nem tisztelem a másikat, akkor mondhatni semmibe veszem, s bármikor rákacsintok az első szembejövő pasira/nőcire. Ahhoz, hogy ez ne történjen meg, kell a becsület is, hogy mindenki tükörbe tudjon nézni :-)
A szerelem pedig mulandó, kevélység arra alapozni egy egész életet, hogymajd egész életedben szerelmes leszel a másikba, mert bizonyítottan nem így van.
Én például rajongok a férjemért, felnézek rá, s nem csak azért mert 198cm magas, hanem mert nagyszerű és remek ember, olyan akit csak TISZTELNI, BECSÜLNI lehet!
nyanyanya 2008.01.30. 11:11:45
Panzer 2008.01.30. 11:12:48
Dehogynem. Igenytelen allat.
:-)
nyanyanya 2008.01.30. 11:12:58
nyanyanya 2008.01.30. 11:14:13
gastro, missing in action 2008.01.30. 11:14:42
lehet ismerős a sztori?!
7 év után (ami igazából netto 5év volt:-) egy kiderült megcsalás (ő volt a hunyó), ami egy kéthetes trópusi nyaralás ELSŐ napján derült ki... szerinted milyen lehetett a folytatás?!:-)
kerikak 2008.01.30. 11:14:59
pacal nem megy a rozskenyérhez, más ajánlat? :-)))
/me, nem baj majd legközelebb! :-) beszélhetünk privátban? nem akarom itt kitálalni a magánéletem
Lui, ma még nem, de azért mert nem mondjuk minden nap örülünk a felőled érkező napsugaraknak :-)) ah :-)
laló 2008.01.30. 11:16:58
lehet szentimentális vagyok, no meg nem kissé naiv, de én nem forgolódom pasik után :-)
kövezzetek meg, de nekem a férjem az etalon, ő az a férfi, aki tetőtől talpig férfi, kevesen lennének jobbak nála ( Szaffy és aki látta tud is erről nyilatkozni, mert én elfogultnak tűnhetek :-) )
Panzer 2008.01.30. 11:17:10
Egeszen alapveto biologiai funkcio ugyanis... ergo epp az lenne a baj, ha futolag, osztonosen nem neznem meg.
...az mas kerdes, hogy ezt nem teszem feltunoen, ha a parom is ott van, nem nezem meg ketszer-haromszor, stb.
De ezt sem azert, mert nem erdekelne, hanem mert a paromat nem akarom megbantani.
borzlány 2008.01.30. 11:17:49
nyanyanya 2008.01.30. 11:19:16
nyunyuli 2008.01.30. 11:19:29
igaz, amit írsz. Férfiak vizuális típusúak, ami nekik tetszik, bizony megnézik.
A ritka kivétel az, aki olyankor a szemén kívül az agyát is használja, hogy esetleg a kigúvadó szemeivel a kedvesét ne bántsa meg.
Én nem hibáztatom őket ezért, ffigenetika
Panzer 2008.01.30. 11:19:52
Otlicsnij sztart... :-(
Majd ha ugy erzed, tenyleg megirhatnad.
Taz member of JFK Board™ · http://chillin.blog.hu/ 2008.01.30. 11:20:01
akkor legyen mondjuk sajátrecept páccal készített csirke párolt zöldség ágyon? :D
laló 2008.01.30. 11:21:00
uh és megint uhhhh
ez kemény! eltudom képzelni milyen lehetett!!!
sajnálom :-(
Kerikak,
beszélhetünk, de nem nagyon müxik a freemailem, küldök egy másik elérhetőséget priviben!
borzlány 2008.01.30. 11:21:05
Én megnézegetek pasikat-nőket is, na nem mert biszex vagyok, csak kíváncsi :) mert jólesik látni egy szép arcot, vagy egy jó ruhát, egy szimpatikus mosolyt, stb.
laló 2008.01.30. 11:22:49
nem vágyom, mert mindenem megvan, mindent megkapok amit csak elvárok??
nem vagyunk egyformák!
én még mindig ugyanúgy érzek a férjem iránt, mint amikor évekkel ezelőtt legelöször megláttam :-)
Vincent71 2008.01.30. 11:23:21
De könyörgöm, egy 20 év alatti honnan tudná, mi az a tisztelet egy életen át, mi az a hűség egy ÉLETEN ÁT, meg mi az a szerelem...
És pontosan ezért végződik válással oly sok házasság.
"""Jó esetben""", durván kiderülnek a hiányosságok és akkor azért válnak el, esélyt adva egy talán boldogabb, szerelmmel, szeretettel telibb életnek.
Rossz esetben pedig a "tisztelet-hűség-jóban-rosszban-blabla" szemforgató hamis fogadalmak miatt elnyomorognak egymás mellett, megfosztva magukat egy igazi szerelem, igazi érzések lehetőségétől, mondjuk majdnem 40 évre...vigasztalódva, hogy dehát tiszteljük egymást.
És minden romantikus filmen egy százas papírzsepicsomagot elgyűrögetve, ránéznek a "tisztelt" párjukra, hogy: hááát... végül is jó nekem...
Egyszer élünk, vazz...
nyunyuli 2008.01.30. 11:25:30
Ez olyan Csernusosan hangzott:))
mind1ki 2008.01.30. 11:25:35
én is megnézem a lányokat, sokszor a férjem szokott rám szólni, hogy nem inkább a pasikat kellene-e megnéznem:)
De pontosan ezért szokott megakadni a szemem egy-egy nőn/férfin.
gastro, missing in action 2008.01.30. 11:27:12
a mostani szerelmem (remélem a későbbi feleségem:), azt mondta, hogy szeretne miattam megtanulni főzni, ettől úgy meghatódtam, hogy nekiálltam késziteni neki egy szakácskönyvet, fotókkal gazdagon illusztrálva, mindent munkafolyamatot részletesen elmagyarázva....:-)
kerikak 2008.01.30. 11:27:25
nyamnyam, az nagyon jól hangzik, húú de éhes lettem :-) kis bort tegyünk mellé, jó? :-)
/me, oksa várom, köszi :-)
most viszont kicsit el, muszáj dolgozni is..
Hopi Bond 2008.01.30. 11:28:42
genghis 2008.01.30. 11:28:58
"beszélhetünk privátban? nem akarom itt kitálalni a magánéletem"
Ugyan mar, batran! majd nem olvassuk el. Kisdobos becsszo!:)
/me
"kövezzetek meg, de nekem a férjem az etalon, ő az a férfi, aki tetőtől talpig férfi, kevesen lennének jobbak nála ( Szaffy és aki látta tud is erről nyilatkozni, mert én elfogultnak tűnhetek :-) ) "
Ez a tularado lelkesedes nekem gyanus. De nem magadat gyozkodod, ugyi?
A legkevesbe sem tudnek ennyire racsodalkozni senkire, meg magamra sem. Tul cinikus vagyok hozza. Elnezest.:)
Panzer
"Nem tudom... ez most lehet, hogy formabonto lesz, de szerintem ha valaki (parkapcsolattol fuggetlenul) nem nez meg maganak egy jo not/pasit (nemnek es iranyultsagnak megfelelo alahuzando), az egyszeruen termeszetellenes."
Igy van. Persz ha a dragasaggal mozgok akkor sehogysem(meg visszafogottan sem!), de amugy termeszetesen megmustralom a szebbik nemet es szinten termeszetellenesnek/defektesnek tartom ha valaki nem igy tesz.
Ez is nyilvan az en hibam, de mint mondtam a nok tehetnek rolla, jomagam is a feny gyermeke voltam valaha.:)
Panzer 2008.01.30. 11:29:27
Ne vedd magadra, kerlek - nem tamadasnak szantam. :-( Bocs, ha felreertheto volt. (Visszaolvasva egyebkent tenyleg az volt.)
gastro, missing in action 2008.01.30. 11:29:31
Panzer 2008.01.30. 11:30:28
Kispatak 2008.01.30. 11:30:51
dex.ion 2008.01.30. 11:30:54
Én hiszek a holtomiglan, holtodiglan tündérmesében"
jajj ne csináld má
laló 2008.01.30. 11:32:15
még mindig azt mondom, nem korfüggő,
ezt hozod otthonról Te, Ő, Én és Mi is.
Vagy meg van benned vagy nem!
Sejtem, hogy te arra akarsz célozni, hogy még abban a korban nem tudják eldönteni mi a jó nekik, de akkor marha nagy reformokra lenne szükség... hisz 14évesen már arról is kell döntened, hogy hova mész továbbtanulni - mi lesz belőled
borzlány 2008.01.30. 11:33:15
mind1ki 2008.01.30. 11:33:34
Minden tiszteletem!Én a férjemtől tanultam meg főzni,tudom milyen áldás ha a férfi tud és szeret is főzni. Ezzel a szakácskönyv dologgal lenyűgöztél.:)Sok sikert a mostani kapcsolatodhoz.
A régiről meg várom a sztorit.:)
nyanyanya 2008.01.30. 11:34:02
Hopi Bond 2008.01.30. 11:35:19
Nem látunk, de olvasni tudunk, ha erre gondolsz. :D
Panzer 2008.01.30. 11:36:05
nem, meg nem latunk, csak a betuidet - de kivancsiak vagyunk! :-)
nyanyanya 2008.01.30. 11:36:27
Akkor nem megyek netet csiholni:D
Vincent71 2008.01.30. 11:36:52
Miért azt mondja mindenki, hogy másnak milyen rossz lehet egy kapcsolatban?
Én nem ezt mondom, csak azt, hogy házasságot soha nem szabad 21 év alatt kötni, valamint jópár jól-rosszul megélt kapcsolat adta tapasztalat nélkül.
Mert akkor az a két verzió lesz, amit feljebb írtam.
Csakis akkor működhet a házasság, szerelem, majd "tisztelet-hűség-becsület-blabla", ha mindkét fél megélt jót rosszat, van mihez hasonlítania, van mihez képest megbecsülnie az aktuális házasságát/kapcsolatát.
És akkor jöhet a tisztelet és sírig tartó szeretet. Hisz tudom, mi mennyit ér.
És nincs hiányérzet.
Mert a hiányérzet (még a kimondatlan, tudatalatti is) nagy gonosz ám.
Még egy jól működő kapcsolatban/házasságban is felmerülhet. Kis ördög mindig ott van: "vajon mással is ilyen? Vajon mással jobb/rosszabb? Vajon mással MÁS?"
És aki hűséget-tisztelete fogadott
Vincent71 2008.01.30. 11:37:32
laló 2008.01.30. 11:37:58
akkor legyek természetellenes és mindenképpen kivétel :-)
de nincs rá ingerenciám hogy máson legeltessem a szemem, amikor nekem otthon sokkal jobb van ;-)
Gengish,
eltekintve attól az apró problémától, hogy én szeretnék már gyereket, a férjem még nem, tényleg minden tökéletes.
Rémísztő de ezt tényleg nem csak így gondolom.
Verespálné én is hiszem :-)
Vincent71 2008.01.30. 11:38:03
És aki hűséget-tiszteletet fogadott 20év alatt sohasem tudja meg.
na.
dex.ion 2008.01.30. 11:41:16
Panzer,
akkor legyek természetellenes és mindenképpen kivétel :-)
de nincs rá ingerenciám hogy máson legeltessem a szemem, amikor nekem otthon sokkal jobb van ;-)"
hallotál-e már a mexokásról meg az újdonság varázsáról?
laló 2008.01.30. 11:41:18
Kispatak
igen ez a szerelem kb.
genghis 2008.01.30. 11:41:42
Ugy legyen! Sajna en mar csak naivitasnak tartom az ilyen gondolatokat, de ez csak a sajat besavanyodottsagomnak/rossz tapasztalataimnak tudhato be. Meghogy mindig igazam van.:)
Vincent71
Tiszteletet nem lehet am fogadni. Azt csak kierdemelni lehet, senkinek nem jar alanyi jogon. Viszont elvesziteni qrva konnyu.
gargoyle 2008.01.30. 11:42:01
(:
nyunyuli 2008.01.30. 11:42:38
sztem érezni, éreztetni, tenni, nem kimondani kell.
ez az én verzióm
Hopi Bond 2008.01.30. 11:43:34
Ezzel nem értek egyet. Nem szabad korlátozni az egyén jogát a házasság kérdésében. Te pedig nem lehetsz felelős mások elrontott életéért. Ha valaki úgy érzi, hogy neki feltétlen össze kell kötnie az életét 18 évesen mással - az esetleges szülői és baráti intelmek ellenére is - akkor tegye. A dönteni tudás a felnőtté válás egyik legfontosabb eleme. És tudomásul kell venni, hogy dönteni nem könnyű néha és nem is mindig a helyes döntést hozod meg. Ez van, ezt hívják életnek.
nyanyanya 2008.01.30. 11:44:46
Na milyen volt a hepaj tegnap?:D
Rebelde 2008.01.30. 11:45:07
Tényleg nem biztos, de néma gyereknek... és a beszélgetés által a felek mentik meg a kapcsolatot, ha akarják és persze mindketten akarják.
SOk a válás persze, hihetetlen ahogy egyással kommunikálnak egy kapcsolatban az emberek. Ahogy én láttam annak idején a szüleimet, már gyerekként is melengette a kis szívemet:), hogy milyen szeretettel beszélgettek egymással vagy éppen megérintették egymást,mert sajna láttam pl osztálytársamnál vagy a szomszédban csúnya cirkuszokat. Fontos mit lát otthon az ember, ezt említette a posztíró is.
laló 2008.01.30. 11:45:50
persze hogy hallottam róla, a megszokás az unalmas kispolgárok betegsége, az újdonság varázsa pedig nem mindig szükséges :-)
Szerintem bizton állíthatom, hogy még sosem unatkoztunk egymás mellett a férjemmel, ha másra vágyunk, akkor azt lekommunikáljuk egymással, s teljesítjük a kívánságokat is.
Természetesen nekem is volt már olyan kapcsolatom életem során, amikor másra, többre vágytam volna, de a vallom, hogy a
vágy valaminek a hiányából fakad, ha beteljesül, meg is szünteti magát....
leegyszerűsítve:
akinek meg van mindene az nem vágyik semmire ;-)
laló 2008.01.30. 11:48:26
a savanyságot hagyd meg a citromnak
mi lesz velünk emberekkel ha már az álmainkban sem hiszünk....
genghis 2008.01.30. 11:48:46
A valtozatossag az elet soja(show-ja?).:)
"akinek meg van mindene az nem vágyik semmire ;-)"
Huh, az roppant boldogtalan ember lehet.
laló 2008.01.30. 11:49:57
pedig nem
mostmárcsakazértis(!) elhozom a férjem holnap, hogy lássátok, van ez másképp is
borzlány 2008.01.30. 11:50:45
hát...
a boldogság az elérhető célokért folytatott küzdelem. akinek mindene megvan, miért küzdene? mitől lenne boldog?
én megőrülnék, ha nem vágyhatnék semmire.
genghis 2008.01.30. 11:51:34
Eeeeen? Pesszimaci?
Neeeem, abszolut nem igaz ram. Cinikus. Ketkedo. Kivancsi. Remenykedo.
De mindig jobb felni mint megijedni.;)
Egy kedvencem:
"a ferfi sziv kerge kokemeny" Nem art eszben tartani. A pasiknak sem!
Vincent71 2008.01.30. 11:51:46
Vincent a szüleid elváltak? vagy úgy éltek le 40-50 évet egymás mellett, hogy rossz volt nekik?
Igen, rossz volt nekik. Illetve nem úgy rossz, hogy verés-megcsalás-akármi. De lélektelen, unalmas, kicsit veszekedős, szerelem nélküli boldogtalan volt. De "tisztelet-hűség" jelszóval továbbra is együtt nyomorgós, bár mondom konkrétan kifelé rossznak nem mondható...
És bármerre nézek, a korosztályom (30+) szüleiből 10 -ből 9 pár hasonlóan élt, páran rosszabbul is. (megcsalós-alkoholistás-stb.)
hopika
Nem is komolyan gondoltam a "tiltást", hisz nem lehet ilyet, nem is vagyok híve semmilyen szabályozásnak.
Hanem jobban kéne hogy ez benne legyen a - mégolysszerelmesnekishittkisagyakban20évalatt- fiatalokban, és a fiatalok barátaiban és főleg családtagjaiban.
laló 2008.01.30. 11:52:57
akkor hova tovább?
akkor boldogtalan vagy?!
nem hinném, kívánom teljes szívemből mindenkinek, hogy legyen legalább annyira boldog, mint amennyire mi vagyunk azok, és hogy legalább egyszer érezhesse azt, hogy mindene megvan s már nem vágyik többre ;-)
na ennyi voltam, mennem kell előállítani.
további szép napot!
béci 2008.01.30. 11:53:35
"Még nincs döntés, várom, hogy ő mondja ki, mert nem teszem meg neki azt a szívességet.
Egyébként meg a kapcsolat fokozatosan megy át közönybe. A feleségem részéről.
Emberek! Beszélni, beszélni, beszélni kell, erőltetni kell, hogy az a seb minél előbb kifakadjon, mert ha a gennyes rész bennmarad, csak fertőz alattomosan."
Ejj, ne mondj ellent magadnak! Azt varod hogy o mondja ki mint vmi durcas kisgyerek, kozben meg azt tanacsolod hogy beszelni-beszelni?
Legy felnott ferfi, mond ki te, ne futamodj tovabb, ne rombold tovabb a sajat eleted. Hidd el kesobb (megha megoly hulyen hangzik is) buszke leszel es(jo ertelemben) onelegult hogy mertel lepni!
Sok sikert, batorsagot az onamitas-onkinzas feladasahoz!
gengish!
bocs, de csak most, hogy egy picit visszaolvastam, találtam meg ezt a hozzászólásodat.
Szóval. Értem, sőt köszönöm a tanácsodat. Ha valaki megkérdezné tőlem, lehet, hogy én is ezt mondanám neki.
De. Még mindig annyi szerelmet érzek iránta, hogy nagyon nehéz.
Még egy pár napot azért adni akarok magunknak, addig is marcangolom magam, aztán véget vetek mindennek.
A folyamatos beszélést pedig azoknak ajánlom természetesen, akiknek még megoldhatóak a problémáik, azért, hogy ők ne jussanak el idáig. A mi esetünkben ez két-három hónappal korábban lett volna időszerű, nem most.
genghis 2008.01.30. 11:56:15
jajj, micsoda porgos parbeszedeket folytatunk.
Szal elhozod es mi? Hozzatok koltozhetek egy-ket evre hogy a kapcsolatod minden pillanat lassam? A rosszat is?
Amikor mi elvaltunk az exemmel tiz ev utan mindenhonnan csak az allak koppanasat hallottam, mi voltunk a minta par. Mindenhonnan azt hallottam hogy:
-Dehat en aszittem ti orokkon orokke...Ez olyan termeszetesnek tunt!
Kivulrol a legroszabb kapcsolatot is lehet ragyogonak lattatni. Az a lenyeg hogy Te annak erezd, nekem meg nem kell-es ne is tudsz-bizonyitani semmit.:)
dex.ion 2008.01.30. 11:56:28
egyetértek
Hopi Bond 2008.01.30. 11:58:26
A kívánalmad, hogy még jobban benne legyen a fejekben, nem fog teljesülni még jó ideig. Egyszerűen ilyenek az emberek. Mindig is voltak akik felelőtlenül hoztak fontos döntéseket és mindig is lesznek ilyenek. Az én környezetemben például nincs ilyen. Nem is ismerek olyan embert a családi körben aki elvált volna. Se a nagyszüleim, se a szüleim, se a szüleim testvérei, se az unokatestvéreim.
dex.ion 2008.01.30. 11:58:34
dex.ion
persze hogy hallottam róla, a megszokás az unalmas kispolgárok betegsége, az újdonság varázsa pedig nem mindig szükséges :-)"
ezt megköszönöm pármillió ember nevében:)
"leegyszerűsítve:
akinek meg van mindene az nem vágyik semmire ;-)"
kurvára irígyellek...
dex.ion 2008.01.30. 12:00:19
te csak rám vágysz, borz, senki másra
borzlány 2008.01.30. 12:00:54
nagyon szeretem a párom, majd hat éve vagyunk együtt, szeretnék mindig vele maradni. de a kapcsolatunkat is van hova fejleszteni, annak ellenére, hogy elégedett vagyok a dolgokkal.
a boldogság azon érzése, hogy "megvan minden, ami kell" számomra ritka madár, és nem tart sokáig. pár napsugaras pillanat, aztán jön az az érzés megint, hogy mit kéne még csinálni, és megint belevetem magam a "fejlesztésekbe". én ettől vagyok boldog.
nem tudom, mennyire érthető...
genghis 2008.01.30. 12:00:58
" Ha valaki megkérdezné tőlem, lehet, hogy én is ezt mondanám neki."
Viszont en ugy mondom/tanacsolom, hogy mar megtettem.:) Bar nehany napon nem mullik semmi, csak ne huzd honapokig-evekig!
Drukkolok neked!:)
borzlány 2008.01.30. 12:02:13
tőled még nem láttam wiwes adatlapot :P
Hopi Bond 2008.01.30. 12:02:32
Nálam is van így, hogy na most kész a rendszer, most jó, most szép, majd egy tétova pillanat után tovaszáll és azt nézem, hogy mivé lehet még továbbfejleszteni. :D
Vincent71 2008.01.30. 12:03:16
Szerintem az már mindennek a vége. Egy kiüresedő házasságot/kapcsolatot maximum csak azért lehet "megbeszélni", hogy tudjuk, itt a vége. A kiüresedésen/elmúltszerelmen nincs mit megbeszélni. Megbeszéljük, hogy akkor mostantól újra szerelem/romantika? ehh...
A beszélésnek ettől föggetlenül van értelme. De csak akkor amikor még az elején vagyunk, amikor még van szerelem. Nem szabad abba a hibába esni, hogy "hát imádom, szeretem", ezért szemet hunyok a nekem nem annyira tetsző dolgokon.
Mert amíg van szerelem, ha "megbeszélünk", van még miért változtatnia a feleknek. Hisz "szeretik/imádják" egymást, megteszik.
De ha más késő, és halványul a dolog, a megbeszélés csak előhozza a véget...
laló 2008.01.30. 12:03:22
Gengish,
ha meggyőzöd a férjem, tölem jöhetsz, hely van, na meg reggelente katonás ébresztő :-))))))
tényleg mennem kell
genghis 2008.01.30. 12:03:51
Nah errol van szo!:)
dex.ion 2008.01.30. 12:04:31
nem baj.
így látatlanban is rám vágysz.
ezt naponta 10szer mond el.
borzlány 2008.01.30. 12:04:32
dex.ion 2008.01.30. 12:05:38
nagyon sok emberrel lépek kapcsolatba, de nagyon kevésre tudom azt mondani, h _ismerem_ , legyen mondjuk 200 ilyen. egyikük sem mondta soha, h így lenne vele.
borzlány 2008.01.30. 12:06:01
Hopi Bond 2008.01.30. 12:06:07
Ne sérts meg borzlány. :D Mert ha kikéred magadnak, akkor engem sértesz meg. :D
genghis 2008.01.30. 12:08:00
:D
A katonas ebresztovel nincs sok bajom, de nehezen alszok a nom nelkul, rosszul erzem magam a gepem es a kutyam nelkul, tul nyugodt lenne az eletem a neveltlanyom nelkul.
Meg nem vagyok meggyozodve a luxuserzetrol a fegyverszekrenyetekben. Szal maradok otthon egyelore asszem, koszi a lehetoseget.:)
dex.ion 2008.01.30. 12:09:57
vágyódj...a vágyhoz nem kell kép, csak fantázia
fantáziálj...
borzlány 2008.01.30. 12:12:04
dexion, értettem. vágyódik, vágyódik... ma már csak nyolcszor kell elmondanom
Hopi Bond 2008.01.30. 12:13:55
Ismerem én ám ezt! Mented a menthetőt. :D
Hopi Bond 2008.01.30. 12:13:55
Ismerem én ám ezt! Mented a menthetőt. :D
borzlány 2008.01.30. 12:16:00
Panzer 2008.01.30. 12:16:18
Ha valamivel bajom van, meg szoktam mondani. Mindig. Udvariasan, de hatarozottan, es tenyleg mindig. Ha ezt a masik is megteszi, az mar jo kezdet.
Es az eddigi kapcsolataimmal - ebben legalabbis - tobbnyire szerencsem volt, mert ok is ilyenek voltak.
Meg is kertem az illetot meg valamikor az elejen, hogy ha nem tetszik neki valami, akkor mondja meg, toljon le nyugodtan - siman lehet, hogy valamit azert szurok el, mert eszre sem veszem, hogy az ugy nem jo. Idonkent antiszoc vagyok kisse, na.
Akkor szolni kell, nem puffogni csendben, es akkor legkozelebb maskepp lesz. Mukodott is a dolog - kicsit mint a klasszikus ferfikialtvany szovege szerint: "Holgyeim, mi egyszeruek vagyunk. Ha valami bajuk van, mondjak meg. A finom utalasok nem mukodnek." :-)
Es tenyleg.
(Szvsz. )
nyunyuli 2008.01.30. 12:18:11
kűűűűgggggy csak adatlapot:)
Vincent71 2008.01.30. 12:20:03
Így van! Az ember, főleg ha férfiból van, gyakran nem veszi észre magát. Szólni kell. Ha szerelem van, megoldható, a férfi sem hülye, változtat. Talán a nők is :))
De tényleg, a finom utalásoktól megyek én is a falnak... :)
nyanyanya 2008.01.30. 12:20:12
dex.ion 2008.01.30. 12:27:23
"Holgyeim, mi egyszeruek vagyunk. Ha valami bajuk van, mondjak meg. A finom utalasok nem mukodnek." :-)"
bizony.
erről bővebben itt:
www.dexion.atw.hu/noi_szavak.pps
dex.ion 2008.01.30. 12:28:02
nincs adatlap.
fantázia, hölgyeim, meg vágyódás:)
ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2008.01.30. 12:28:26
Egyébként ez volt már?
noe.barelli.free.fr/recrut2.jpg
béci 2008.01.30. 12:31:12
1. Akármikor, akárkinek valamilyen problémája van, azonnal, haladéktalanul megmondja a másiknak, nem fojtja el magában, mert annak nem lesz jó vége.
Nem is lett.
Lehet, hogy azt is bele kellett volna venni, hogy nem utalásokkal, meg hasonlókkal tegyük ezt, hanem érthetően, egyenesen, szemtől-szemben.
Én egyébként így is értettem, csak ezek szerint a feleségem nem. Pedig az előző kapcsolata, ami nagyon hosszú ideig tartott, többek között e miatt ment félre. Ezért hittem benne, hogy tanul abból, az akkor elkövetett hibákból, de tévedtem.
Én is leírom, mert egyetértek a fentebbi kollegákkal:
Nők!
Mondjátok meg, nekünk férfiaknak, hogy ez fekete, de én azt szeretném, hogy fehér legyen.
Hopi Bond 2008.01.30. 12:40:46
Semmit nem jelent, ha ilyen dolgokat belefoglalsz egy megállapodásnak tűnő valamibe. Ha eddig sem volt ilyen ember valaki, akkor ezután sem lesz. De azért egy kis halovány esély van rá, hogy megváltozik. Meg mindenkiben benne van az, hogy ha szeret valakit, akkor igyekszik nem megbántani, ezért néha inkább lenyeli a békát, ami ugye felgyűlik az idők folyamán és ha sok lesz már a béka, akkor kipukkan mind a sok benti kuruttyolástól. :)
Rebelde 2008.01.30. 12:44:30
A kommentek kapcsolódnak az eredeti témához,de a kommentek száma tényleg visszaveti a GDPt:)
Hopi Bond 2008.01.30. 12:48:24
nyanyanya 2008.01.30. 12:50:28
Kampec 2008.01.30. 12:51:46
borzlány 2008.01.30. 12:52:29
Aztán felfedeztem, hogy eltűnt az archive folderem.
Megyek, iszom egy pohárka lúgot.
Rebelde 2008.01.30. 12:53:08
nyanyanya 2008.01.30. 12:53:11
dex.ion 2008.01.30. 12:54:44
www.dexion.atw.hu/noi_szavak.pps
nyanyanya 2008.01.30. 12:57:31
dex.ion 2008.01.30. 12:58:28
nézd meg mégeccer:D
Panzer 2008.01.30. 13:00:02
Kampec 2008.01.30. 13:00:26
Na meg egy kocka..:D
az :)
Panzer 2008.01.30. 13:00:41
nyanyanya 2008.01.30. 13:01:42
Rebelde 2008.01.30. 13:01:42
dex.ion 2008.01.30. 13:02:39
hogy merészelted letölteni???
ki engedte meg??
na jó, köszi:*)
dex.ion 2008.01.30. 13:03:09
simán:)
dex.ion 2008.01.30. 13:03:43
de hát ezek női szavak
Kampec 2008.01.30. 13:03:58
nyanyanya 2008.01.30. 13:04:12
dex.ion 2008.01.30. 13:06:01
van az a felhúzott szemöldökű, üveges tekintetű smiley msn-en. ehhez képzelj még hozzá dobolást az ujjakkal az asztalon, te statisztikagyilkos!
hát nem érted, mennyire kell az a rohadt pénz a kattintások után?:))
Kampec 2008.01.30. 13:07:17
Rebelde 2008.01.30. 13:07:40
nyanyanya 2008.01.30. 13:09:03
dex.ion 2008.01.30. 13:11:11
kattints, lator!:)
dex.ion 2008.01.30. 13:11:46
férfi ilyet nem mond
nem mind férfi, aki állva hugyozik
dex.ion 2008.01.30. 13:12:21
oké, jó szórakozást, szia:)
nyunyuli 2008.01.30. 13:13:36
valami jó kis fotó csak van rólad valahol
az meg emailen átjön:)
Kampec 2008.01.30. 13:15:25
dex, ezen a gépen nincs semmilyen powerpoint vagy hasonlo sajna, bár ha csak letölteni kell azt megtehetem.
borzlány 2008.01.30. 13:26:24
Pölö "mindjárt"=csak még előtte befejezem a körömvágást, megnézek egy filmet, elindítok 10 letöltést, vakarózok öt percet, és gondolkozok, hogy mit is akartam csinálni?
Egyébként ott van, bár tagadnám azt az implikációt, miszerint a férfiakat mindenért meg akarjuk büntetni - nem mindenki domina!
Panzer 2008.01.30. 13:29:48
Rebelde 2008.01.30. 13:29:58
Kell a pénz az egyházad számára?:)
Hopi Bond 2008.01.30. 13:33:26
A "mindjárt" egészen pontosan azt jelenti, hogy semmi kedvem ehhez a hülyeséghez és úgy tűnik nem szállsz le rólam míg meg nem csinálom, de én egy kicsit még elhúzom. :)
borzlány 2008.01.30. 13:35:28
Rebelde 2008.01.30. 13:36:52
Ilyen és ehhez hasonló kijeletéseket szerintem a nők nagy rész kapott, mindekinek a fantáziájára bízom, hogy milyen szituban:)
Hopi Bond 2008.01.30. 13:44:00
Nem akadnék ki, mert sehol nincs rögzítve, hogy a házimunka a nők dolga. :)
De igazad van, a szemét tényleg nem képes még magátol lesétálni a kukába. :)
Panzer 2008.01.30. 13:47:01
Jo esetben... :-)
borzlány 2008.01.30. 13:51:49
Hopi Bond 2008.01.30. 13:54:09
lehet, hogy csak kísérletező kedvű a párod. :) Hidd el, ha feltalálja az önmagát lesétáltató szemetet, akkor igaz hős lesz a férfiak közt. :)
borzlány 2008.01.30. 13:57:13
Hopi Bond 2008.01.30. 14:00:00
nyanyanya 2008.01.30. 14:03:04
borzlány 2008.01.30. 14:04:45
Hopi Bond 2008.01.30. 14:11:35
borzlány 2008.01.30. 14:19:51
Remélem, nem olvassa a blogot :D
Elveszett Angyal 2008.01.30. 14:38:25
Képzeljétek Szakíts Ha Bírsz személyesen az iwiwen van:-)
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11910011
tessék bejelölni mindekinek, aki szereti:-)
zumm 2008.01.30. 14:39:57
"eltekintve attól az apró problémától, hogy én szeretnék már gyereket, a férjem még nem, tényleg minden tökéletes."
én nem vagyok a kommentelő-szakítósbulis krém tagja, de mintha pár napja még el akartad volna hagyni, mert nem akar gyereket, hanem csak a hülye puskáival jár hülye kiállításokra...
a "nem vágyom semmire, mert mindenem megvan" és a "szeretnék gyereket, de a párom nem" között azért nagy a különbség. ráadásul ha jól emlékszem, itt mindenki támogatott, hogy akkor szakíts (ha bírsz), most meg mindenki hogy irigyeli a "tökéletes" kapcsolatodat.
Elveszett Angyal 2008.01.30. 14:45:29
nem is, án azt mondtam, próbálja megoldani... da ha szakít, megyek vele bulizni:-)
nyanyanya 2008.01.30. 14:53:28
Kispatak 2008.01.30. 15:05:08
Ezt kérném törölni...
köszönöm
dex.ion 2008.01.30. 15:25:11
nem, jó nincs:)
dex.ion 2008.01.30. 15:25:59
kell hát:)
gastro, missing in action 2008.01.30. 16:37:48
jók a vicces képek..hehe
Kieran Hayes 2008.01.30. 18:23:33
Kiválóan megírt, tanúlságos történet. Olyan 70%-ban emlékeztet az én történetemre...
ariza 2008.01.30. 19:22:39
Szervusztok...
Képzeljétek Szakíts Ha Bírsz személyesen az iwiwen van:-)
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11910011
tessék bejelölni mindekinek, aki szereti:-)
akkor most melyik az igazi??
Kispatak 2008.01.30. 20:06:42
Tulajdonképpen rengeteg mellékvágyánya van, amit nem lehet megírni, mert abból 300 odlalas regény lenne :)
De nem is fér bele egy ember életének harmada egy gépelt oldalba.