sziasztok!
az előbb láttam, hogy az olvasók hiányolják azokat a történeteket, ahol a fiú viselkedett hülyén, a lány pedig szakított. hát itt van egy.
pár évvel ezelőtt megismerkedtem egy sráccal egy házibulin. egy barátomnál zajlott az esemény, a srác pedig - legyen mondjuk laci - a házigazda ismerősének kísérője volt. kettesben nem beszélgettünk, de szimpatikusnak találtam: mosolygós volt és érdeklődő. hát ezek után vagy fél évig nem találkoztunk.
egyszer aztán megint összefutottunk, de teljesen véletlenül, egy koncerten, a pultnál. mindketten erősen gondolkoztunk, hogy honnan ismerős a másik, aztán csak összeraktuk a képet. végül aztán mindketten visszamentünk a saját társaságunkhoz, csak búcsúzóul - gondolom nem véletlenül - arc helyett a számra kaptam puszit. laci ugyan tetszett, de ezt nem akartam, úgyhogy kicsit odébb léptem, szerencsére egyből értette, hogy abban a percben nem akartam én ennyit se, nemhogy ennél többet.
három nap múlva sikerült kinyomoznia a számomat (közös ismerősökkel nem nehéz), randit kért, találkoztunk. odafele azért agyaltam ám buzgón, hogy jó ötlet-e ez, mert azért szeretem jobban megismerni a férfiakat, mielőtt kettesben találkoznánk, esetleg szájvégre kapnak, de laci annyira spontán egyéniségnek tűnt, hogy megnyugtattam magam: nem hülye vagy rámenős ő, hanem egyszerűen ilyen - laza, pörgős, vidám, merész. (háppersze.)
szóval találkoztunk, kellemeset beszélgettünk többször is, és szépen lassan össze is jöttünk. ekkor kezdte elengedni magát: egy hónappal az összejövésünk után már nem érdekelte, mi van velem, nem tudtam vele beszélgetni, mert ÁLLANDÓAN saját magáról beszélt. ha találkoztunk és feszült voltam, ezt szóvá tette, de az oka nem érdekelte. egyáltalán nem figyelt rám, ha szóltam hozzá, látszott rajta, hogy a gondolatai teljesen máshol járnak. jeleztem neki, hogy ez így nem ok, hiszen én is meghallgatom őt, és ha segíteni nem is tudok egy-egy problémájában, legalább kicsit könnyítek a lelkén. belátta, hogy igazam van, majd nem változott semmi. csak laci volt a téma.
egy ideig, gondoltam, várok, és adok neki időt arra, hogy megszokja a helyzetet (előttem vagy két évig nem volt barátnője), de csak nem sikerült neki. viszont egyre furcsábban viselkedett, amit kénytelen voltam annak betudni, hogy mivel együtt voltunk már egy ideje, egyre felszabadultabb. gyaníthatóan a tipikus férfibetegség, a bélműködés kérdéseinek kényszeres megvitatása lett úrrá rajta, mert naponta többször is felmerült a téma, hogy merre, hogyan és milyet sz*rt. elhihetitek, nem volt túl felemelő. mivel a figyelmetlensége sem változott, egyik nap házon belül találkoztunk, és megkértem, üljünk le most beszélgetni. ketten 'körbeültük' az asztalt és megmondtam neki, hogy bár még mindig kedvelem, már nem szeretném folytatni a kapcsolatunkat. megkérdezte, hogy miért, úgyhogy őszintén, de nem durván elmondtam neki az egészet. közölte, hogy szüksége van rám, megnyugtattam, hogy nem is, viszont én komolyan nem akarom folytatni ezt így, aztán hazamentem.
ezután pár napig nem beszéltünk, majd állandóan hívogatni kezdett. naponta legalább húszszor keresett, hogy 'hallja a hangom' (ekkor is csak beszélt, beszélt hozzám folyamatosan, úgyhogy nem tudom, hol hallhatta a hangomat), eleinte mindig beszéltünk is, aztán már nem bírtam a folyamatos zaklatást, és csak néhány naponta vettem fel a telefont. december elején aztán beszéltünk, és megkért, hogy 23-án fussunk össze, mert szeretne velem beszélni még karácsony előtt, és meg is ajándékozna. gondolkodtam, mit is adhatnék neki, végül egy kicsi, polcra való tükröt vettem, hogy ne csak hallja, hanem állandóan láthassa is magát. (egyébként tényleg helyes kis cucc volt, jól passzolt a lakásába.)
23-án aztán találkoztunk abban a kávézóban, ahol először randiztunk (ő akarta így). ott aztán ajándékozás címén elővett egy nejlonszatyrot, amiben néhány, akkor még nála levő könyvem volt. megköszöntem, hogy visszahozta, mire laci közölte, hogy ennél több ajándékot nem érdemlek meg (!) és ő most szakít velem (!!!), mert milyen türelmetlen és rossz ember vagyok én. na itt álltam fel, az asztalra tettem az ajándékát, és egy kínosan hosszú röhögőgörcs közepette kivonultam a helyről. szerencsére azóta sem láttam, ennek vagy három éve; remélem, a guta azért nem ütötte meg.
két szakítás - dupla élvezet.
Nagyon nehéz elítélnem Lacit, mivel druszám. Viszont tegnap szerepeltünk a Fókuszban, amit djZone feltett a youtube-ra. Mindenki szerencséjére csak a ránk vonatkozó részt, mert Gianni és Horváth Évi nem sok érdekeset mondtak. A két megkérdezett szakértőből pedig sikerült hülyét csinálni, amikor a mondandójuk utáni átkötő szöveget így kezdte a riporter: "És most hallgassunk meg két embert, akik szakítottak már." Haha. (Teljes adás itt>>)
A bejegyzés trackback címe:
https://szakitshabirsz.blog.hu/api/trackback/id/tr31328899
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Foldlako 2008.02.07. 11:44:33
"ez meg sem fordult a fejemben, csak töröltem:) igaz sok idő után "
azért az unokáknak jó lesz mutogatni :P
már, ha lesznek, egyelőre nem úgy néz ki...
azért az unokáknak jó lesz mutogatni :P
már, ha lesznek, egyelőre nem úgy néz ki...
gargoyle 2008.02.07. 11:48:14
torolni nem torlok semmit elvbol
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva.
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva.
nemtudom 2008.02.07. 11:52:19
látjátok kicsikéim, ez a ribi törte össze a szívem 50 éve:)
kerikak 2008.02.07. 11:54:15
gargoyle,
"asszem most felreertettel valamit. es en komolyan gondolom hogy olyat keressen akit nem bant meg"
ha már közöd van valamilyen szinten bárkihez is és kiderül hogy tényleg csak vigasztalásra használtad (még ha szólsz előre is) elég kevés az esélye hogy az illető ne bántódjon meg, szerintem :-)
de ezt ti fiúk biztos máskép gondoljátok, nálatok simán belefér egy kósza numera vigasztalás címszó alatt (is) :-)))
"asszem most felreertettel valamit. es en komolyan gondolom hogy olyat keressen akit nem bant meg"
ha már közöd van valamilyen szinten bárkihez is és kiderül hogy tényleg csak vigasztalásra használtad (még ha szólsz előre is) elég kevés az esélye hogy az illető ne bántódjon meg, szerintem :-)
de ezt ti fiúk biztos máskép gondoljátok, nálatok simán belefér egy kósza numera vigasztalás címszó alatt (is) :-)))
Rebelde 2008.02.07. 11:55:09
szia gargoyle
Hogy megtaláljuk a másikat, kell egy adott élethelyezet pillanat, hangulat, lehet, hogy naponta elmennek egymás mellett az utcán, de egyszer csak katt...ezt magyarázni nem lehet,nem is érdemes, lehet, hogy egy picit nyitottabb az ember, vagy süt a nap, vagy tök mindegy:))
Hogy megtaláljuk a másikat, kell egy adott élethelyezet pillanat, hangulat, lehet, hogy naponta elmennek egymás mellett az utcán, de egyszer csak katt...ezt magyarázni nem lehet,nem is érdemes, lehet, hogy egy picit nyitottabb az ember, vagy süt a nap, vagy tök mindegy:))
Foldlako 2008.02.07. 11:55:59
gargoyle
"torolni nem torlok semmit elvbol
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva"
Nem is csak ezért. Ami - jelen esetben közös fotó - azokon/azokban van gyakorlatilag a saját énem évekkel, évtizedekkel ezelőtti nyoma. Most ezt nyilván nem azért írom, mert ennyire egoista lennék, hanem, mert nem tagadhatom meg önmagam, ill. az akkori páromat. Nem tehetem meg, h csak bedobom az emlékezetlyukba és átírom a múltat...
"torolni nem torlok semmit elvbol
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva"
Nem is csak ezért. Ami - jelen esetben közös fotó - azokon/azokban van gyakorlatilag a saját énem évekkel, évtizedekkel ezelőtti nyoma. Most ezt nyilván nem azért írom, mert ennyire egoista lennék, hanem, mert nem tagadhatom meg önmagam, ill. az akkori páromat. Nem tehetem meg, h csak bedobom az emlékezetlyukba és átírom a múltat...
Lui_78 2008.02.07. 11:56:50
Hozzon nekem valaki fagyit:)
Foldlako 2008.02.07. 11:57:25
nekem is :)
genghis 2008.02.07. 12:04:29
Nekem egy nagy vanilia shake-et, mar hetek ota konyorgok erte!
Amugy en miko elkoltoztem otthonrol(exemtol) egy arva kepet nem hoztam magammal-nem is ertem a fenykep manisasokat(vagy ez is noi dolog?)- az exemre nem voltam kivancsi, magamra soha nem is voltam.:) Unokaknak majd mutogassa o a kepeket, vegul is nalla maradt a kozos gyerek.:D
Amugy en miko elkoltoztem otthonrol(exemtol) egy arva kepet nem hoztam magammal-nem is ertem a fenykep manisasokat(vagy ez is noi dolog?)- az exemre nem voltam kivancsi, magamra soha nem is voltam.:) Unokaknak majd mutogassa o a kepeket, vegul is nalla maradt a kozos gyerek.:D
kerikak 2008.02.07. 12:08:00
gengish,
nem női dolog, nekem a fiók legalján vannak a képek és kb sosem veszem elő, bár kidobni nincs szívem, mégis csak az életem része
nem női dolog, nekem a fiók legalján vannak a képek és kb sosem veszem elő, bár kidobni nincs szívem, mégis csak az életem része
gargoyle 2008.02.07. 12:11:24
foldlako: abszolut egyetertek. nem nagyon tudom elkepzelni hogy valakit/sok evet vele kitorlok az eletembol barmi is tortent. ez mindig is furcsa technika volt szamomra (:
rebelde: azert ahhoz hogy eszrevedd a kattanast nem art ha nem zarkozol el elole (: akad jopar ismerosom aki evek ota leginkabb otthon ul es sir hogy nincs parja, majd amikor valaki megiscsak bekopogtat illedelmesen egy rozsacsokorral, az elso szo elott elzavarja a verbe. aztan leul tovabb sirni hogy neki sosem lesz senkije...
kerikak: ooo tovabbi felreerteseket velek felfedezni. megyek atfestem azt a hozzaszolast hibajavitoval. egyaltalan nem gondolom ugy hogy helyes ha elmegyek "megvigasztalni" magamat aztan a masik majd rajon. ha belevagok valamibe akkor teljes erovel teszem, aztan hogy mi alakul ki ugyis kiderul. igy tisztesseges. nem baj ha nem NAGY szerelem lesz, csak mondjuk jatszopajtassag de ezt kozosen alakitjatok, nem pedig te/en manipulalom a masikat.
no remelem tisztaztam a becsuletem kicsit .)
rebelde: azert ahhoz hogy eszrevedd a kattanast nem art ha nem zarkozol el elole (: akad jopar ismerosom aki evek ota leginkabb otthon ul es sir hogy nincs parja, majd amikor valaki megiscsak bekopogtat illedelmesen egy rozsacsokorral, az elso szo elott elzavarja a verbe. aztan leul tovabb sirni hogy neki sosem lesz senkije...
kerikak: ooo tovabbi felreerteseket velek felfedezni. megyek atfestem azt a hozzaszolast hibajavitoval. egyaltalan nem gondolom ugy hogy helyes ha elmegyek "megvigasztalni" magamat aztan a masik majd rajon. ha belevagok valamibe akkor teljes erovel teszem, aztan hogy mi alakul ki ugyis kiderul. igy tisztesseges. nem baj ha nem NAGY szerelem lesz, csak mondjuk jatszopajtassag de ezt kozosen alakitjatok, nem pedig te/en manipulalom a masikat.
no remelem tisztaztam a becsuletem kicsit .)
gargoyle 2008.02.07. 12:14:43
kerikak: majd az arany alkony idosotthonban tartunk delutani bulikat. mindenki korbeadja a fenykepeket, szomoru torteneteket mesel es hatterben szol a fenyeslehel. mi leszunk az apolok kedvencei (:
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.07. 12:18:17
hello mindenki
am bekk:D
am bekk:D
alumi 2008.02.07. 12:18:56
Asszem anno volt már ilyen post, csak ott a pasi ábrándult ki a csajból, mert az közölte a haverjai előtt, hogy megy sz@.ni. Emlékszik erre valaki? :)
Egyébként is azt mondják, hogy egy kapcsolat akkor kezd komolyodni, illetve akkor kezdi igazán jól érezni benne magát a pali, ha először ereszt el pár galambot a csaj jelenlétében. Fene tudja..én egyik kapcsolatomnál sem tudtam értékelni vhogy ezt a stációt, amikor télleg elérkezett ez az idő :s
Az anyagcsere pedig valóban a pasik egyik kedvenc témája a foci, a kaja,a kocsi, meg a dugás után ...ez van.
Egyébként is azt mondják, hogy egy kapcsolat akkor kezd komolyodni, illetve akkor kezdi igazán jól érezni benne magát a pali, ha először ereszt el pár galambot a csaj jelenlétében. Fene tudja..én egyik kapcsolatomnál sem tudtam értékelni vhogy ezt a stációt, amikor télleg elérkezett ez az idő :s
Az anyagcsere pedig valóban a pasik egyik kedvenc témája a foci, a kaja,a kocsi, meg a dugás után ...ez van.
nemtudom 2008.02.07. 12:19:55
"akad jopar ismerosom aki evek ota leginkabb otthon ul es sir hogy nincs parja, majd amikor valaki megiscsak bekopogtat illedelmesen egy rozsacsokorral, az elso szo elott elzavarja a verbe. aztan leul tovabb sirni hogy neki sosem lesz senkij"
lehet, hogy valamelyiknél én is voltam?
lehet, hogy valamelyiknél én is voltam?
Fitz 2008.02.07. 12:21:44
"Az anyagcsere pedig valóban a pasik egyik kedvenc témája a foci, a kaja,a kocsi, meg a dugás után ...ez van."
kocsi, csajok, a többi nem.
kocsi, csajok, a többi nem.
kerikak 2008.02.07. 12:22:09
gargoyle, oksa akkor csak félreértettelek, de picit talán te is engem, nekem ezzel nincs semmi bajom, ha valaki akarja csinálja, csak ne engem találjon meg :-))
tartok tőle ha már most nem érdekelnek a képek akkor az arany alkonyban sem fog :-)) (meg remélem nem ott kötök majd ki, Balaton melletti kis házikóban szeretném tölteni öreg napjaimat ha lehet :-))
tartok tőle ha már most nem érdekelnek a képek akkor az arany alkonyban sem fog :-)) (meg remélem nem ott kötök majd ki, Balaton melletti kis házikóban szeretném tölteni öreg napjaimat ha lehet :-))
Fitz 2008.02.07. 12:23:46
"lehet, hogy valamelyiknél én is voltam?"
Ilyet én is láttam nem rég.
Ezek úgy néznek ki, hogy "jajj, nincs senkim!", de a valóság az, hogy kvanagy elvárásokkal indul neki mindenkinek és valahogy senki sem felel meg neki. Túl fiatal, túl öreg, nem néz ki jól, gyerekes, túl komoly, túl magas, túl alacsony, műveletlen, sznob, minenkiben van hiba, csak ő tökéletes, hát miért is nem kell senkinek?
Ilyet én is láttam nem rég.
Ezek úgy néznek ki, hogy "jajj, nincs senkim!", de a valóság az, hogy kvanagy elvárásokkal indul neki mindenkinek és valahogy senki sem felel meg neki. Túl fiatal, túl öreg, nem néz ki jól, gyerekes, túl komoly, túl magas, túl alacsony, műveletlen, sznob, minenkiben van hiba, csak ő tökéletes, hát miért is nem kell senkinek?
gargoyle 2008.02.07. 12:24:07
hat ha arra kerul a sor en elleszek. devaj oregur a toloszekben aki emelgeti a noverkek szoknyajat :D
Fitz 2008.02.07. 12:24:39
"Balaton melletti kis házikóban szeretném tölteni öreg napjaimat ha lehet :-))"
Erre eddig nem is gondoltam, de jó ötlet!
Erre eddig nem is gondoltam, de jó ötlet!
gargoyle 2008.02.07. 12:26:02
fitz: sokszor meg csak ezt sem erzem. egyszeruen felre vannak szocializalva, az lett belejuk nevelve hogy ulsz es a szadba repul a sultgalamb mellett a nagy szerelem is. 100%, ergo felesleges barmit tenni erte. amikor mondom hogy emberek koze kene jarni meg ismerkedeni meg randizgatni ugy neznek ram mintha komoly mentalis bajom lenne. emberek koze jarni minek, ismerkedni maceras mert sok a hulye, jaj randizni sok eve nem volt az marhasag is...
na ilyenkor adom fel a vilag es az emberek megmentesere iranyulo terveimet :D
na ilyenkor adom fel a vilag es az emberek megmentesere iranyulo terveimet :D
Elveszett Angyal 2008.02.07. 12:27:14
gargyole,
de laglább voltak terveid, hogy megmentsd a világot:-)
de laglább voltak terveid, hogy megmentsd a világot:-)
Rebelde 2008.02.07. 12:27:35
Gargoyle
én pl nem panaszkodtam, hogyha egyedül voltam és ez sűrűn előfordult, mondjuk nem is tettem sokat azért, hogy ne így legyen:))talán mert nem vagyok kapcsolatfüggő,
mostanában változott a helyzet, hogy nyitottabb lettem...
én pl nem panaszkodtam, hogyha egyedül voltam és ez sűrűn előfordult, mondjuk nem is tettem sokat azért, hogy ne így legyen:))talán mert nem vagyok kapcsolatfüggő,
mostanában változott a helyzet, hogy nyitottabb lettem...
kerikak 2008.02.07. 12:30:54
Fitz, akkor majd együtt sétálgatunk a tagore sétányon, nézzük a vitorlásokat, etetjük a hattyúkat meg ilyesmi :-))
Foldlako 2008.02.07. 12:33:20
de előtte még éljünk egy picit.
meg olvassunk új postot :)
meg olvassunk új postot :)
alumi 2008.02.07. 12:34:04
gargoyle 2008.02.07. 12:26:02
És mi van akkor, ha eljársz, de mindig bevonzod a hülyéket? :)
És mi van akkor, ha eljársz, de mindig bevonzod a hülyéket? :)
jadviga79 2008.02.07. 12:36:22
Sziasztok,
Tenyleg tenni kene valamit, na ki jon ma vagy holnap bulizni, tancolni? :))
Tenyleg tenni kene valamit, na ki jon ma vagy holnap bulizni, tancolni? :))
jadviga79 2008.02.07. 12:39:41
primula,
hat igen eloforul olyan is. :) vicces szituk tudnak kialakulni, inkabb nevetni kell mint komolyan venni.
hat igen eloforul olyan is. :) vicces szituk tudnak kialakulni, inkabb nevetni kell mint komolyan venni.
gargoyle 2008.02.07. 12:46:34
primula: az emberek 80%a hulye. az egyedulallok egy resze azert egyedulallo mert keptelen kapcsolatot teremteni hulyesegbol kifolyolag. ergo az egyedulallo, ismerkedesre alkalmas emberek nagy resze (minden mastol, kortol, nemtol, helytol fuggetlenul) hulye. de ilyen 90%ban. de ez ugy sem szamit, hiszen szerelmes 100000 emberbol 1be leszel, szoval az sokkal szukebb szuro :D az meg normalis allapotok eseten olyan mindegy hogy azert nem jon be a ficko/no mert idiota, vagy szimpatikus szimpatikus de azert annyira nem.. sot az elso esetben legalabb hamar egyertelmuve valik a dolog, masodiknal meg csapdaba eshetsz ha nem figyelsz.
jadviga: en ma pilatesre megyek egy meggondolatlan fogadasbol kifolyolag, aztan elvben ismerosokkel talalkozom (nem sokkal es nem fociklubb :) es elmegyunk valahova. ha tajekoztatjuk egymast ki merre lesz estefele nagyobb az esely hogy osszefutunk :D foleg igy ismeretlenul :D
holnapi napom elvben foglalt este teljesen, legalabbis kb 9-10tol 100%
jadviga: en ma pilatesre megyek egy meggondolatlan fogadasbol kifolyolag, aztan elvben ismerosokkel talalkozom (nem sokkal es nem fociklubb :) es elmegyunk valahova. ha tajekoztatjuk egymast ki merre lesz estefele nagyobb az esely hogy osszefutunk :D foleg igy ismeretlenul :D
holnapi napom elvben foglalt este teljesen, legalabbis kb 9-10tol 100%
Dekatlon 2008.02.07. 12:51:29
Én szeretem a hülyéket. Csak legyenek érdekesen hülyék. ;)
gargoyle 2008.02.07. 12:52:27
kerikak: de :o nagyon gay lesz, de azt allitottak nem tudom vegigcsinalni. hat majd meglatjuk. viszont ha sikerul van uj squashpartner :D
Rebelde 2008.02.07. 12:59:10
Női aerobikra bejött két pasi mondván, hogy biztos csak bohóckodunk, az óra felénél bevallásuk szerint majdnem feladták, de a férfiúi büszkeségük miatt nem tették:))a fenék/comb gyakorlatoknál kicsit viccesek voltak:)))
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.07. 13:00:26
kerike
az a baj, hogy en vizualis tipus vagyok:D
az a baj, hogy en vizualis tipus vagyok:D
bagolybagoly 2008.02.07. 13:11:41
Tuti, hogy ez a Laci csávó egyke volt. Anyuci csak úgy csünghetett a szavain, ha épp aktuális bélműködését ecsetelte. Gondolom, ez okból is értelmezhetetlen volt számára, hogy valaki nem akar vele lenni. Őt hallgatni.
Klassz lenne, ha írna ide. Bizonyára a lövöldözős srác sztorijára hajazna kicsit a műalkotása.
Én megnéztem a teljes műsort. Az a post-it dolog tetszett. Bár nem értem, miért kimondottan nőknek találták ki. A pasik is tudnak írni, nem csak olvasni.
Klassz lenne, ha írna ide. Bizonyára a lövöldözős srác sztorijára hajazna kicsit a műalkotása.
Én megnéztem a teljes műsort. Az a post-it dolog tetszett. Bár nem értem, miért kimondottan nőknek találták ki. A pasik is tudnak írni, nem csak olvasni.
forallmankind 2008.02.07. 13:39:10
Kösz kösz!
egyre erősebb bennem az elhatározás, hogy ezen a valentin napi hacacárén tiszteletemet kellene tennem! ez hogy megy? mindenki bemondja a nick nevét? móka kacagás?
új embereket megismerni yo! :-)
egyre erősebb bennem az elhatározás, hogy ezen a valentin napi hacacárén tiszteletemet kellene tennem! ez hogy megy? mindenki bemondja a nick nevét? móka kacagás?
új embereket megismerni yo! :-)
Jayville · http://jayville.blog.hu/ 2008.02.07. 13:41:16
Mekkora beteg emberek vannak ehh.
Én wc papírba csomagoltam volna azt a tükröt...
Én wc papírba csomagoltam volna azt a tükröt...
Krisz78 2008.02.07. 14:08:09
Eh, de szar napom van (bár már tegnap este elkezdődött:-(
Miért általánosítotok?:-(
Nemtudom 09:54
"b) verzió: mert a nők nem élik meg olyan intezíven a szakítást érzelmileg."
Már aki. Megengeded, hogy én kivétel legyek? Bizonyára egyedüliként a Földön.
"c) egy nő megzuhanva és slamposan is könnyebben szed magának búfelejtő partnert, mint egy pasi."
Nem biztos. Hiába vagyok én csinos, de ha a gödör fenekén vagyok érzelmileg, akkor hiába a smink, a frizura, a csini ruha, a tükörből akkor is egy visszataszító, mogorva, életunt banya néz vissza.
"mert nekunk ferfiaknak arcunkra, meg egyeb helyekre van irva a banatunk."
Miért a nőknek nem?:-O
Még folytatom:-)
Miért általánosítotok?:-(
Nemtudom 09:54
"b) verzió: mert a nők nem élik meg olyan intezíven a szakítást érzelmileg."
Már aki. Megengeded, hogy én kivétel legyek? Bizonyára egyedüliként a Földön.
"c) egy nő megzuhanva és slamposan is könnyebben szed magának búfelejtő partnert, mint egy pasi."
Nem biztos. Hiába vagyok én csinos, de ha a gödör fenekén vagyok érzelmileg, akkor hiába a smink, a frizura, a csini ruha, a tükörből akkor is egy visszataszító, mogorva, életunt banya néz vissza.
"mert nekunk ferfiaknak arcunkra, meg egyeb helyekre van irva a banatunk."
Miért a nőknek nem?:-O
Még folytatom:-)
nickM 2008.02.07. 14:19:35
primula
Pedig valahol az is része a kapcsolatosdinak.:) (Legalábbis az összeköltözés után akkor is az lesz, ha előtte csak a "pedigrés" része volt látható a másiknak.)
Ugyanakkor, ha valakinek a bélműködése a fő témája... de én sem értem, miért hallgatta a lány egyáltalán? Ilyenkor szépen rá kell szólni, aztán ha nem érti, akkor hagyni a fenébe. Nem úgy tűnt a történetből, hogy dúlt volna a szerelem, akkor meg?
A könnyed/kellemes időtöltés pedig alkalmat ad a másik megismerésére, akár megszeretésére, stb. (Rögtönzött kutatásaim szerint nem egy házaspár vagy tartósan együttélő kezde így egy nagy csalódás után. Érdekes módon ők azok, akik még ma is együtt vannak. :) ) Ugyanakkor gargoylenak igaza van, ilyenkor halmozottan oda kell figyelni a másikra és sose szabad azt mondani, hogy szereted, hacsak nem úgy áll a helyzet.
(pfujj, közhelyes ma is:( )
Pedig valahol az is része a kapcsolatosdinak.:) (Legalábbis az összeköltözés után akkor is az lesz, ha előtte csak a "pedigrés" része volt látható a másiknak.)
Ugyanakkor, ha valakinek a bélműködése a fő témája... de én sem értem, miért hallgatta a lány egyáltalán? Ilyenkor szépen rá kell szólni, aztán ha nem érti, akkor hagyni a fenébe. Nem úgy tűnt a történetből, hogy dúlt volna a szerelem, akkor meg?
A könnyed/kellemes időtöltés pedig alkalmat ad a másik megismerésére, akár megszeretésére, stb. (Rögtönzött kutatásaim szerint nem egy házaspár vagy tartósan együttélő kezde így egy nagy csalódás után. Érdekes módon ők azok, akik még ma is együtt vannak. :) ) Ugyanakkor gargoylenak igaza van, ilyenkor halmozottan oda kell figyelni a másikra és sose szabad azt mondani, hogy szereted, hacsak nem úgy áll a helyzet.
(pfujj, közhelyes ma is:( )
Bagradjan 2008.02.07. 14:22:01
"tudod hogy vege. tudod hogy nem lehet visszacsinalni. akkor minek nezegeted azokat a kepeket amik csak allandoan visszavisznek oda? ha kibicsaklik a bokad akkor gyogyulas helyett gondolom azt is csavargatod? :o
nem vagyok a dramai mindentkitorlunk gesztusok hive, de kell ido amig tavolsagot tudsz tartani a kozos kepektol, targyaktol stb. foleg ha meg ki se keveredtel lelkileg. addig rakd be dobozban a padlasra/szekrenybe, nem lesz bajuk."
Nos, Gargoyle elég jól leírta a módszert. Szerintem még az is kívánatos, hogy ki is merd hajítani a kukába a cuccot. Hiszen minek kell őrizgetni azt, ami fáj? Később csak azért nem fog fájni, mert már nem érdekel az egész, inkább nem is akarsz róla tudni, semmint a fotókat nézegetni. Szóval szerintem bátran tedd bele a közös emlékeket a kukába.
(Nem muszáj, de szerintem ez a lehető legjobb megoldás.)
Üdv,
Bagradjan
nem vagyok a dramai mindentkitorlunk gesztusok hive, de kell ido amig tavolsagot tudsz tartani a kozos kepektol, targyaktol stb. foleg ha meg ki se keveredtel lelkileg. addig rakd be dobozban a padlasra/szekrenybe, nem lesz bajuk."
Nos, Gargoyle elég jól leírta a módszert. Szerintem még az is kívánatos, hogy ki is merd hajítani a kukába a cuccot. Hiszen minek kell őrizgetni azt, ami fáj? Később csak azért nem fog fájni, mert már nem érdekel az egész, inkább nem is akarsz róla tudni, semmint a fotókat nézegetni. Szóval szerintem bátran tedd bele a közös emlékeket a kukába.
(Nem muszáj, de szerintem ez a lehető legjobb megoldás.)
Üdv,
Bagradjan
nagyee 2008.02.07. 14:26:17
"persze djzone feltett youtube-ra" de azt nem irtad oda vl h kinek a videojábol is ... :( h kapok igy meghivást a febr 14-ei szakitosestére :)
Bagradjan 2008.02.07. 14:26:53
"gargoyle
"torolni nem torlok semmit elvbol
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva"
Nem is csak ezért. Ami - jelen esetben közös fotó - azokon/azokban van gyakorlatilag a saját énem évekkel, évtizedekkel ezelőtti nyoma. Most ezt nyilván nem azért írom, mert ennyire egoista lennék, hanem, mert nem tagadhatom meg önmagam, ill. az akkori páromat. Nem tehetem meg, h csak bedobom az emlékezetlyukba és átírom a múltat... "
Szerintem senkinek sem a része a fotóalbum. Van az ember, és vannak a fotók. Az ember úgysem tudja visszacsinálni, jobban mondva meg nem történtté tenni a múltat, de a fotókon őrizgetni egy letűnt kapcsolatot, szerintem fölösleges.
Téged talán nem zavar, de jön majd az Igazi (nevezzük így), és esetleg őt zavarja, hogy te még mindig őrizgeted az előző párod képeit. Szerintem ezért nem baj, ha kidobod szőröstül-bőröstül.
"torolni nem torlok semmit elvbol
mi lesz ha 5 ev mulva meg mar maskepp gondolom? nem zavar az senkit se a sotetben elzarva"
Nem is csak ezért. Ami - jelen esetben közös fotó - azokon/azokban van gyakorlatilag a saját énem évekkel, évtizedekkel ezelőtti nyoma. Most ezt nyilván nem azért írom, mert ennyire egoista lennék, hanem, mert nem tagadhatom meg önmagam, ill. az akkori páromat. Nem tehetem meg, h csak bedobom az emlékezetlyukba és átírom a múltat... "
Szerintem senkinek sem a része a fotóalbum. Van az ember, és vannak a fotók. Az ember úgysem tudja visszacsinálni, jobban mondva meg nem történtté tenni a múltat, de a fotókon őrizgetni egy letűnt kapcsolatot, szerintem fölösleges.
Téged talán nem zavar, de jön majd az Igazi (nevezzük így), és esetleg őt zavarja, hogy te még mindig őrizgeted az előző párod képeit. Szerintem ezért nem baj, ha kidobod szőröstül-bőröstül.
Bagradjan 2008.02.07. 14:30:49
Egyébként szerintem meg is lehet tagadni a múltat. Nem letagadni, hanem megtagadni. Nem azt mondani, hogy az meg sem történt (ez volna a letagadás), hanem azt, hogy "kár, hogy megtörtént". Ezt nevezem a múlt megtagadásának.
Persze olyan is van, hogy azt mondom, "nem kár, hogy megtörtént." Ekkor azért dobok ki régi emlékeket, mert a páromnak értelemszerűen nem esik jól, ha olyan fotóalbumok is vannak a polcon, ahol még egy másik embernek örülök szemlátomást igen nagyon. Ha van, akit ez nem zavar, hát ne zavarja, és akkor ne dobja ki a régi emlékeket.
Persze olyan is van, hogy azt mondom, "nem kár, hogy megtörtént." Ekkor azért dobok ki régi emlékeket, mert a páromnak értelemszerűen nem esik jól, ha olyan fotóalbumok is vannak a polcon, ahol még egy másik embernek örülök szemlátomást igen nagyon. Ha van, akit ez nem zavar, hát ne zavarja, és akkor ne dobja ki a régi emlékeket.
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.02.07. 14:31:12
/X\(oo)/X\
Dekatlon 2008.02.07. 14:33:27
Nem nagyon hiszek a szakítás utáni búfelejtő kapcsolatokban. Persze csodák lehetnek :)
Szóval egészen más embert keresek szénné flusztráltan, mint önbizalmam tetején, és másoknak is jövök be.
Kicsit a kakifüggű hím védelmébe:
Az egoizmus szörnyű teher, főleg egykék, súlyosabb esetben csak anyuka által felnevelt egyke fiúk szenvednek ettől. Van némi személyes érintetségem, én is egyke vagyok :) Hát mit modjak, mókás folyamat volt a párkapcsolatba szocializálódás. Kezdve azzal, hogy a hűtő egy darab túró rudijának csak a fele az enyém :)
Szóval egészen más embert keresek szénné flusztráltan, mint önbizalmam tetején, és másoknak is jövök be.
Kicsit a kakifüggű hím védelmébe:
Az egoizmus szörnyű teher, főleg egykék, súlyosabb esetben csak anyuka által felnevelt egyke fiúk szenvednek ettől. Van némi személyes érintetségem, én is egyke vagyok :) Hát mit modjak, mókás folyamat volt a párkapcsolatba szocializálódás. Kezdve azzal, hogy a hűtő egy darab túró rudijának csak a fele az enyém :)
gargoyle 2008.02.07. 14:38:01
rebelde, kerikak, szaffy: na akkor most ki az eloiteletek rabja? a no nem vicces ferfias sport kozben de en ki vagyok rohogve ha beteszem a labam a szentelybe? :P (:
bagradjan: ha valaki elvarja hogy teljes fegyverzetben pattanjak elo a foisten fejebol akkor amikor megismertem es ne legyen multam, az rogton erosen akadalyozza a komoly kapcsolatot szerintem. azert mar nem 13 evesek vagyunk, fel lehet ezt dolgozni erzelmileg hogy uristen a paromnak volt mar kapcsolata az eleteben nem en vagyok az elsoegyetlen.
bagradjan: ha valaki elvarja hogy teljes fegyverzetben pattanjak elo a foisten fejebol akkor amikor megismertem es ne legyen multam, az rogton erosen akadalyozza a komoly kapcsolatot szerintem. azert mar nem 13 evesek vagyunk, fel lehet ezt dolgozni erzelmileg hogy uristen a paromnak volt mar kapcsolata az eleteben nem en vagyok az elsoegyetlen.
genghis 2008.02.07. 14:41:30
Gargoyle, te szuletett Fallosz Athene vagy! :D
Bocs de olyan jo szoviccnek tunt.
Bocs de olyan jo szoviccnek tunt.
gargoyle 2008.02.07. 14:44:35
sokszor akad ami adott pillanatban jo otletnek tunik aztan kesobb megse. no ez is olyan volt .)
Krisz78 2008.02.07. 14:45:25
Eh, túl húsbavágó nekem ez a téma, elkezdtem írni egy kisregényt, de inkább mégse ...
Az, hogy valaki (mindegy hogy nő vagy férfi) egy szakítás után mennyivel áll készen egy új kapcsolatra nagyon sok mindentől függ.
Ha a kapcsolat olyan jellegű volt, hogy hosszú távon már be volt célozva az oltár, akkor utána baromi nehéz talpraállni, nekem legalábbis életem egyik legnehezebb szakasza volt:-(
Szaffy 10:28 – minden szavaddal egyetértek!
De most nincs időm végigolvasni az összes kommentet (talán jobb is).
És most megyek mítingelni.
Az, hogy valaki (mindegy hogy nő vagy férfi) egy szakítás után mennyivel áll készen egy új kapcsolatra nagyon sok mindentől függ.
Ha a kapcsolat olyan jellegű volt, hogy hosszú távon már be volt célozva az oltár, akkor utána baromi nehéz talpraállni, nekem legalábbis életem egyik legnehezebb szakasza volt:-(
Szaffy 10:28 – minden szavaddal egyetértek!
De most nincs időm végigolvasni az összes kommentet (talán jobb is).
És most megyek mítingelni.
Krisz78 2008.02.07. 14:48:04
Vuff, vidám szmájli nélküli kommentet küldtem - hínnye de nem jó napom van :-O
Kérek egy virtuális fenékberúgást:-)
Megyek iszok egy tejeskávét, hátha feldob:-)
Kérek egy virtuális fenékberúgást:-)
Megyek iszok egy tejeskávét, hátha feldob:-)
szépmező 2008.02.07. 14:52:27
Rebelde buli inkább holnap, mit szólsz?
Bagradjan 2008.02.07. 14:55:07
"ha valaki elvarja hogy teljes fegyverzetben pattanjak elo a foisten fejebol akkor amikor megismertem es ne legyen multam, az rogton erosen akadalyozza a komoly kapcsolatot szerintem. azert mar nem 13 evesek vagyunk, fel lehet ezt dolgozni erzelmileg hogy uristen a paromnak volt mar kapcsolata az eleteben nem en vagyok az elsoegyetlen."
Igazad van, nem is azt várom el, hogy egy -- pl. -- 28 éves nőnek én legyek az első barátja, hanem azt, hogy ha azt gondolja, hogy én vagyok az, akit egészen eddig keresett (és végre rátalált), akkor a korábbi palik fotóit minek is őrizgetné? Nézegetni akarja? Ha nem, akkor miért félne kidobni? Ezek apróságok, de jól esnek. Én legalábbis így jártam el, amikor megismertem azt, akivel vagyok. Szépen átfésültem a kecót, összeszedtem a fellelhető összes emléket, fotót, miegymást, aztán levittem a kukába. Úgy tudom, jólesett neki ez a művelet. Azt is tudom, hogy fordítva nekem is jólesett. Teljes indukcióval bebizonyítom, hogy mindenkinek jólesik... :))
Igazad van, nem is azt várom el, hogy egy -- pl. -- 28 éves nőnek én legyek az első barátja, hanem azt, hogy ha azt gondolja, hogy én vagyok az, akit egészen eddig keresett (és végre rátalált), akkor a korábbi palik fotóit minek is őrizgetné? Nézegetni akarja? Ha nem, akkor miért félne kidobni? Ezek apróságok, de jól esnek. Én legalábbis így jártam el, amikor megismertem azt, akivel vagyok. Szépen átfésültem a kecót, összeszedtem a fellelhető összes emléket, fotót, miegymást, aztán levittem a kukába. Úgy tudom, jólesett neki ez a művelet. Azt is tudom, hogy fordítva nekem is jólesett. Teljes indukcióval bebizonyítom, hogy mindenkinek jólesik... :))
Rebelde 2008.02.07. 14:55:59
szépmező
Tőlem?:))
Gargoyle nem vagy kinevetve, csak picit mosolygok:)megnézném, hogy egy átlagnál magasabb pasi hajlong, terpeszt, feszít, homorít vagy domborít?:)
Tőlem?:))
Gargoyle nem vagy kinevetve, csak picit mosolygok:)megnézném, hogy egy átlagnál magasabb pasi hajlong, terpeszt, feszít, homorít vagy domborít?:)
szépmező 2008.02.07. 14:58:44
Bagradjan, nem tudom miért kell kidobni feltétlenül.
Én csak a dobozok mélyére pakolás híve vagyok. Túl nosztalgikus?
Na persze van olyan, amitől szabadulni akar az ember, az világos, hogy heraus.
Én csak a dobozok mélyére pakolás híve vagyok. Túl nosztalgikus?
Na persze van olyan, amitől szabadulni akar az ember, az világos, hogy heraus.
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.07. 15:03:34
bagradjan
na valakivel szep volt a kapcsoltad, ne adj isten normalisan valtatok el, akkor annak a kepet miert kellene a kukaba dobni? az exek a multunk reszei, ha valakit szeretsz az mindig a szivedbe marad. en biztos nem szivesen dobnam ki a volt parom kepet. mert fontos volt. azt nem mondom, hogy ha jon egy uj kapcsolat, akkor nem fogom elrakni valahova, de ez meg mar a minimum tisztelet a masikkal szemben...
na valakivel szep volt a kapcsoltad, ne adj isten normalisan valtatok el, akkor annak a kepet miert kellene a kukaba dobni? az exek a multunk reszei, ha valakit szeretsz az mindig a szivedbe marad. en biztos nem szivesen dobnam ki a volt parom kepet. mert fontos volt. azt nem mondom, hogy ha jon egy uj kapcsolat, akkor nem fogom elrakni valahova, de ez meg mar a minimum tisztelet a masikkal szemben...
Dekatlon 2008.02.07. 15:03:34
Bagradjan: én ne várom el hogy kidobálja az emlékeit, elég ha nem előttem nézegeti ábrándos szemekkel.
Azért az kiborít.
De szerintem ez az állandó tisztalap/kidobálás dolog oda vezet, hogy egy csomó szép emléktől (gyakorlatiasak kedvéért: tapasztalattól) szabadítod meg magad, lényegében feleslegesen.
Azért az kiborít.
De szerintem ez az állandó tisztalap/kidobálás dolog oda vezet, hogy egy csomó szép emléktől (gyakorlatiasak kedvéért: tapasztalattól) szabadítod meg magad, lényegében feleslegesen.
szépmező 2008.02.07. 15:03:41
Rebi írtam neked emailt
Bagradjan 2008.02.07. 15:03:50
Szépmező,
nincsenek univerzális receptjeim, én arról tudok beszámolni, hogy nekem mi a módszerem. Ha a pároddal -- tök őszintén, önmagatokat nem becsapva -- titeket nem zavar, hogy a másiknak van egy csomó fotója a korábbi személyekről, akkor ne dobjátok ki. Én magam úgy éreztem, hogy nekem jobban esne, ha ilyen nem volna, ergó kidobtam a korábbi lányoktól rám maradt fotókat, emlékeket.
nincsenek univerzális receptjeim, én arról tudok beszámolni, hogy nekem mi a módszerem. Ha a pároddal -- tök őszintén, önmagatokat nem becsapva -- titeket nem zavar, hogy a másiknak van egy csomó fotója a korábbi személyekről, akkor ne dobjátok ki. Én magam úgy éreztem, hogy nekem jobban esne, ha ilyen nem volna, ergó kidobtam a korábbi lányoktól rám maradt fotókat, emlékeket.
szépmező 2008.02.07. 15:04:15
Közben két új poszt is felkerült én átnyergelek oda.
Bagradjan 2008.02.07. 15:07:21
Szaffy,
a szívedből úgysem tudod kidobni, egyetértek. Egy életre hordozod a nyomait a kapcsolataidnak -- belül, magadban.
De kívül miért kell, ha közben már régen nem vele vagy, hanem egy másik emberrel, akivel szeretitek egymást, és elvileg, reményeitek szerint véget nem érő módon?
a szívedből úgysem tudod kidobni, egyetértek. Egy életre hordozod a nyomait a kapcsolataidnak -- belül, magadban.
De kívül miért kell, ha közben már régen nem vele vagy, hanem egy másik emberrel, akivel szeretitek egymást, és elvileg, reményeitek szerint véget nem érő módon?
sys 2008.02.07. 15:15:29
Bagradjan 2008.02.07. 15:07:21
"a szívedből úgysem tudod kidobni, egyetértek. Egy életre hordozod a nyomait a kapcsolataidnak -- belül, magadban.
De kívül miért kell, ha közben már régen nem vele vagy, hanem egy másik emberrel,"
ha az előző kapcsolatodat magadban tényleg lezártad, akkor a kedvesednek nincs oka a fényképek miatt aggódni. ha meg nem, akkor hiába dobod ki a képeket.
"szeretitek egymást, és elvileg, reményeitek szerint véget nem érő módon?"
most őszintén, ebben még hisz valaki? hogy mondjuk 30, de akár 40 évesen is beleszeretsz valakibe és még 40 évig ugyanúgy, csak őt fogod szeretni?
"a szívedből úgysem tudod kidobni, egyetértek. Egy életre hordozod a nyomait a kapcsolataidnak -- belül, magadban.
De kívül miért kell, ha közben már régen nem vele vagy, hanem egy másik emberrel,"
ha az előző kapcsolatodat magadban tényleg lezártad, akkor a kedvesednek nincs oka a fényképek miatt aggódni. ha meg nem, akkor hiába dobod ki a képeket.
"szeretitek egymást, és elvileg, reményeitek szerint véget nem érő módon?"
most őszintén, ebben még hisz valaki? hogy mondjuk 30, de akár 40 évesen is beleszeretsz valakibe és még 40 évig ugyanúgy, csak őt fogod szeretni?
Bagradjan 2008.02.07. 15:22:06
Sys, én hiszek.
Nem abban hiszek, hogy nem lesz mélypont és nem lesz válság (tehát amikor komolyan rezeg a léc), de abban igen, hogy van életre szóló hűség, kitartás a másik mellett, föltétlen bizalom -- úgy, hogy nem rabláncnak éled meg a helyzetet. Ezekről nem tudok tapasztalatból beszélni, de e nélkül a hit nélkül meg szerintem elég kevés értelme volna a kapcsolatoknak, de elismerem, ez értékválasztás kérdése, és mint ilyen, nem különösebben vitatéma.
Még valami. Nem ugyanúgy fogod szeretni 30 év múlva, van ennek egy dinamikája, persze. De ha képes voltál szeretni 10 évig, akkor utána is képes leszel, még ha egy-egy ponton nehéznek is tűnik. (Ezt is csak hallomásból tudom, de elhiszem.)
Nem abban hiszek, hogy nem lesz mélypont és nem lesz válság (tehát amikor komolyan rezeg a léc), de abban igen, hogy van életre szóló hűség, kitartás a másik mellett, föltétlen bizalom -- úgy, hogy nem rabláncnak éled meg a helyzetet. Ezekről nem tudok tapasztalatból beszélni, de e nélkül a hit nélkül meg szerintem elég kevés értelme volna a kapcsolatoknak, de elismerem, ez értékválasztás kérdése, és mint ilyen, nem különösebben vitatéma.
Még valami. Nem ugyanúgy fogod szeretni 30 év múlva, van ennek egy dinamikája, persze. De ha képes voltál szeretni 10 évig, akkor utána is képes leszel, még ha egy-egy ponton nehéznek is tűnik. (Ezt is csak hallomásból tudom, de elhiszem.)
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.07. 15:23:34
bagradjan
en sem arrol beszelek, hogyha belepsz a lakasba egy egesz falas poszter legyen az exrol...de en is inkabb a dobozolassal ertek egyet. mert azert jo neha elovenni maganyos orakon a fenykepeket es visszaemlekezni a szep dolgokra...
en sem arrol beszelek, hogyha belepsz a lakasba egy egesz falas poszter legyen az exrol...de en is inkabb a dobozolassal ertek egyet. mert azert jo neha elovenni maganyos orakon a fenykepeket es visszaemlekezni a szep dolgokra...
Bagradjan 2008.02.07. 15:24:42
Ja, még valami (aztán el kell mennem).
Sys!
Ha az előző kapcsolatot tényleg lezártad, akkor miért akarod az emlékeket őrizgetni? Tán nosztalgiázni szeretnél néhanapján? Leporolni őket, és elmerengeni, hogy azok voltak a szép idők? Ez hogyan esne a társadnak? Ha pedig többet nem akarsz ezeken elábrándozni, akkor szerintem nincs is szükség rájuk.
De ne érts félre, nem kell kidobni, ha titeket nem zavarnak az ilyesfajta dolgok.
Sys!
Ha az előző kapcsolatot tényleg lezártad, akkor miért akarod az emlékeket őrizgetni? Tán nosztalgiázni szeretnél néhanapján? Leporolni őket, és elmerengeni, hogy azok voltak a szép idők? Ez hogyan esne a társadnak? Ha pedig többet nem akarsz ezeken elábrándozni, akkor szerintem nincs is szükség rájuk.
De ne érts félre, nem kell kidobni, ha titeket nem zavarnak az ilyesfajta dolgok.
sys 2008.02.07. 15:27:48
Bagradjan 2008.02.07. 15:22:06
én meg agnosztikus vagyok a kérdésben. lehet, hogy van ilyen, én még nem láttam ilyet, és ha van is, nem biztos, hogy velem meg fog történni.
meg azt se árt észben tartani, hogy ez a holtomiglan-holtodiglan dolog abból az időből származik, amikor kb. 35 év volt a várható élettartam...
viszont, és ez fontos, sztem egyáltalán nem tragédia úgy belemenni egy kapcsolatba, hogy benned van a lehetőség, hogy nem örökké fog tartani. 10 év is lehet komoly és jó kapcsolat.
én meg agnosztikus vagyok a kérdésben. lehet, hogy van ilyen, én még nem láttam ilyet, és ha van is, nem biztos, hogy velem meg fog történni.
meg azt se árt észben tartani, hogy ez a holtomiglan-holtodiglan dolog abból az időből származik, amikor kb. 35 év volt a várható élettartam...
viszont, és ez fontos, sztem egyáltalán nem tragédia úgy belemenni egy kapcsolatba, hogy benned van a lehetőség, hogy nem örökké fog tartani. 10 év is lehet komoly és jó kapcsolat.
Bagradjan 2008.02.07. 15:28:10
Szaffy, asszem megvan, hogy hol ástad el a kutyát.
Ha nem hiszel abban, hogy az, akivel vagy, az lesz a párod a következő bő 50 évben is, akkor tényleg nehéz lehet kidobni az ex-emlékeket.
Ha nem hiszel abban, hogy az, akivel vagy, az lesz a párod a következő bő 50 évben is, akkor tényleg nehéz lehet kidobni az ex-emlékeket.
Bagradjan 2008.02.07. 15:29:29
Sys,
azért volt 35, mert a megszületettek fele meghalt egy-két éves korában.
Ez a körülmény csúnyán lehúzta akkoriban a várható átlagos élettartamot.
azért volt 35, mert a megszületettek fele meghalt egy-két éves korában.
Ez a körülmény csúnyán lehúzta akkoriban a várható átlagos élettartamot.
sys 2008.02.07. 15:31:21
Bagradjan 2008.02.07. 15:24:42
mert attól, hogy lezártad, még lehetnek szép emlékeid. ez (is) formált téged olyanná, amilyen most vagy. ja, és megint csak gargoyle-lal értek egyet: ha tényleg képtelen vagy megbirkózni a gondolattal, hogy nem te vagy a kedvesed életében az első..... háááát, sztem az tinédzserkor fölött gáz.
mert attól, hogy lezártad, még lehetnek szép emlékeid. ez (is) formált téged olyanná, amilyen most vagy. ja, és megint csak gargoyle-lal értek egyet: ha tényleg képtelen vagy megbirkózni a gondolattal, hogy nem te vagy a kedvesed életében az első..... háááát, sztem az tinédzserkor fölött gáz.
Bagradjan 2008.02.07. 15:32:20
Sys,
embere válogatja. Nekem nem esne jól, ha kijelentené a párom, hogy szerinte alighanem elég lesz ebből 10 év is, aztán meglátjuk.
Amiről írtam korábban is, most gyorsan megismétlem. Számomra fontos, hogy a legfontosabb szereplő az életemben stabilan ugyanaz a nő legyen.
embere válogatja. Nekem nem esne jól, ha kijelentené a párom, hogy szerinte alighanem elég lesz ebből 10 év is, aztán meglátjuk.
Amiről írtam korábban is, most gyorsan megismétlem. Számomra fontos, hogy a legfontosabb szereplő az életemben stabilan ugyanaz a nő legyen.
Panzer 2008.02.07. 15:32:45
Bagradjan, jo a nicked!
Orom latni, hogy a klasszikusok meg nem merultek teljesen feledesbe... :-)
Orom latni, hogy a klasszikusok meg nem merultek teljesen feledesbe... :-)
Bagradjan 2008.02.07. 15:35:43
"mert attól, hogy lezártad, még lehetnek szép emlékeid. ez (is) formált téged olyanná, amilyen most vagy. ja, és megint csak gargoyle-lal értek egyet: ha tényleg képtelen vagy megbirkózni a gondolattal, hogy nem te vagy a kedvesed életében az első..... háááát, sztem az tinédzserkor fölött gáz. "
Sys, hát persze, hogy formált. De nem kell, hogy tovább formáljon, teszem azt a fotókon keresztül.
Szerintem épp azt írtam -- olvasd csak el -- hogy nem várom el (sőt), hogy egy huszonnyolc vagy harmincéves nőnek én legyek az első barátja. Az volna a gáz. Én azt várom el (de ezen lehet finomítani: nekem az esik jól), hogy a múltbeli emlékeit nem őrizgeti, mert azokra már semmi szükség nincs. No, léptem, esetleg estefelé még visszanézek, sziasztok.
Sys, hát persze, hogy formált. De nem kell, hogy tovább formáljon, teszem azt a fotókon keresztül.
Szerintem épp azt írtam -- olvasd csak el -- hogy nem várom el (sőt), hogy egy huszonnyolc vagy harmincéves nőnek én legyek az első barátja. Az volna a gáz. Én azt várom el (de ezen lehet finomítani: nekem az esik jól), hogy a múltbeli emlékeit nem őrizgeti, mert azokra már semmi szükség nincs. No, léptem, esetleg estefelé még visszanézek, sziasztok.
sys 2008.02.07. 15:36:37
Bagradjan 2008.02.07. 15:29:29
hát nemcsak azért. pl. a középkorban hányan érték meg a 70 évet? plusz ugye akkoriban a házasságnak kevés köze volt a szerelemhez.
hát nemcsak azért. pl. a középkorban hányan érték meg a 70 évet? plusz ugye akkoriban a házasságnak kevés köze volt a szerelemhez.
Bagradjan 2008.02.07. 15:36:40
Szerbusz Panzer, kösz a bókot :) tavaly olvastam, és igen, jó volt.
gargoyle 2008.02.07. 16:32:00
nem is azert nem valtak el mert fiatalon meghaltak, hanem foleg azert mert a. nem volt erre lehetoseg b. ha megis megprobaltak volna es nem kovezi oket halalra a falu akkor siiman ehenhalnak, de a no legalabbis tuti.
szoval igy konnyu eldonteni hogy akarok-e elvalni .)
azt mondani hogy holtomiglanholtodiglan pont olyan szelsoseg mint hogy en max 2 evet akarok utana mindenkepp veszkijarat. addig tart majd a kapcsolat amig szeretjuk egymast. ha 1 het 1 het ha 98 ev akkor annyi. most orasmester vagyok vagy szereto ember? :o (:
szoval igy konnyu eldonteni hogy akarok-e elvalni .)
azt mondani hogy holtomiglanholtodiglan pont olyan szelsoseg mint hogy en max 2 evet akarok utana mindenkepp veszkijarat. addig tart majd a kapcsolat amig szeretjuk egymast. ha 1 het 1 het ha 98 ev akkor annyi. most orasmester vagyok vagy szereto ember? :o (:
jadviga79 2008.02.07. 18:05:07
gargoyle, Rebelde
Elnezest, delben, mikor itt jartam, a technika megadta magat, igy nem tudtam valaszolni.
A barataim kidoltek a sorbol a heten, igy lemondtak a partyt.
Rebelde, ha josz, mehetunk bulizni, kesobb csatlakozhatunk gargoylehoz, ha mar ilyen kedvesen invitalt. :)
Ha nem, akkor most majd a Valentinon talalkozunk.
Elnezest, delben, mikor itt jartam, a technika megadta magat, igy nem tudtam valaszolni.
A barataim kidoltek a sorbol a heten, igy lemondtak a partyt.
Rebelde, ha josz, mehetunk bulizni, kesobb csatlakozhatunk gargoylehoz, ha mar ilyen kedvesen invitalt. :)
Ha nem, akkor most majd a Valentinon talalkozunk.
Bagradjan 2008.02.07. 18:13:49
Gargoyle,
igazad van abban, hogy azért is volt kevesebb a válás, mert sem lehetőség nem volt rá, sem a falu közössége nem nagyon tolerálta volna.
De azt nem hiszem, hogy ez a teljes igazság. Bár a fővárosban élek, és vidéki városban nőttem fel, bizonyos nosztalgiával gondolok a falura (ahol a nagyszüleim élnek, éltek). Bár nyilván megvan a hátránya a kis közösségnek (pl. esetleg ok nélkül vesz a szájára a falu), ugyanakkor emberléptékű a közösség: értem ezalatt azt, hogy sokkal kevesebb (volt régen) a potyautas, mivel nem tudsz "bliccelni", mert túlságosan átlátható az életed.
Ezt látom a cégeknél is, azaz, hogy egy nagy cégen belül (pl. egy nagy bankban, sőt, még inkább az állami szerveknél) el lehet lébecolni, de egy kis cégnél (pl. 20 alkalmazott) rögtön kiderül, ha én nem dolgozom, mert a többiek terhei pillanatok alatt érezhetően megnőnek.
Oda akarok kilyukadni, hogy egy kisebb közösségben könnyebben marad az ember normális, mert van annak egy jó értelemben vett megtartó ereje is. Ilyennek gondolom a régi falut, noha elismerem, hogy volt annak hátránya is.
igazad van abban, hogy azért is volt kevesebb a válás, mert sem lehetőség nem volt rá, sem a falu közössége nem nagyon tolerálta volna.
De azt nem hiszem, hogy ez a teljes igazság. Bár a fővárosban élek, és vidéki városban nőttem fel, bizonyos nosztalgiával gondolok a falura (ahol a nagyszüleim élnek, éltek). Bár nyilván megvan a hátránya a kis közösségnek (pl. esetleg ok nélkül vesz a szájára a falu), ugyanakkor emberléptékű a közösség: értem ezalatt azt, hogy sokkal kevesebb (volt régen) a potyautas, mivel nem tudsz "bliccelni", mert túlságosan átlátható az életed.
Ezt látom a cégeknél is, azaz, hogy egy nagy cégen belül (pl. egy nagy bankban, sőt, még inkább az állami szerveknél) el lehet lébecolni, de egy kis cégnél (pl. 20 alkalmazott) rögtön kiderül, ha én nem dolgozom, mert a többiek terhei pillanatok alatt érezhetően megnőnek.
Oda akarok kilyukadni, hogy egy kisebb közösségben könnyebben marad az ember normális, mert van annak egy jó értelemben vett megtartó ereje is. Ilyennek gondolom a régi falut, noha elismerem, hogy volt annak hátránya is.
Bagradjan 2008.02.07. 18:19:48
Tehát, régebben talán (szerintem) azért is volt kevesebb válás, mert az emberekben még megvolt az a tudás, hogy az élet célja nem az, hogy "kényelmes" legyen az élet, hanem hogy boldog, és a kettő messze nem ugyanaz: ha leküzdesz egy nehézséget, az nem kényelmes, de utána boldogít a tudat, hogy sikerült.
Hiszek abban, amit írtam korábban is, hogy ha könnyedén (tehát különösebben kemény küzdelem nélkül) tudok szeretni valakit 10-15 évig, akkor az azt jelenti, hogy annál hosszabb ideig is tudom, csak esetleg közben néha nehéz. Erről közvetlen tapasztalatom nincs, de látok (jól ismerek) egy-egy jó példát, ami miatt van hitem ezekben a dolgokban.
Hiszek abban, amit írtam korábban is, hogy ha könnyedén (tehát különösebben kemény küzdelem nélkül) tudok szeretni valakit 10-15 évig, akkor az azt jelenti, hogy annál hosszabb ideig is tudom, csak esetleg közben néha nehéz. Erről közvetlen tapasztalatom nincs, de látok (jól ismerek) egy-egy jó példát, ami miatt van hitem ezekben a dolgokban.
gargoyle 2008.02.07. 18:19:49
en meg ugy velem hogy az ember normalissaga onmaga miatt kell megmaradjon/fejlodjon. ha mar masok kenyszeritenek (legyen az a kozosseg, a pap vagy a rendorseg) akkor reg rossz.
amugy a parkapcsolattal kapcsolatban nem latom az osszefuggest. nem arrol beszelunk hogy a szexualis bunozes mennyire trendi dolog, hanem arrol hogy ha mar nem szeretek valakit akkor nem elek vele meg 20-30-40 evet, hanem mindkettonknek megadom az eselyt a valodi boldogsagra. ez nemhogy nem bunos dolog de kimondottan erkolcsosebbnek tartom mint szemforgatva otthon uvolteni egymassal mashol meg osszebujni mer lat a gyerek. persze ha valaki szivbol szereti a masikat 80 evig, az tok jo es egyaltalan semmi de semmi nincs amit mondhatnek ellene sot, irigylem a szerencsejet. de ez a lottonegyes kategoria.
jadviga: en valszinu kb fel10tol parazs leszek ma (: asszem ott torkos csutortok sincs
amugy a parkapcsolattal kapcsolatban nem latom az osszefuggest. nem arrol beszelunk hogy a szexualis bunozes mennyire trendi dolog, hanem arrol hogy ha mar nem szeretek valakit akkor nem elek vele meg 20-30-40 evet, hanem mindkettonknek megadom az eselyt a valodi boldogsagra. ez nemhogy nem bunos dolog de kimondottan erkolcsosebbnek tartom mint szemforgatva otthon uvolteni egymassal mashol meg osszebujni mer lat a gyerek. persze ha valaki szivbol szereti a masikat 80 evig, az tok jo es egyaltalan semmi de semmi nincs amit mondhatnek ellene sot, irigylem a szerencsejet. de ez a lottonegyes kategoria.
jadviga: en valszinu kb fel10tol parazs leszek ma (: asszem ott torkos csutortok sincs
jadviga79 2008.02.07. 18:41:18
gargoyle,
Ezek szerint ma folytatodik a hagyomanyos szakitos osszejovetel a parazsban? Vagy ez valami kulon akcio?
Ezek szerint ma folytatodik a hagyomanyos szakitos osszejovetel a parazsban? Vagy ez valami kulon akcio?
gargoyle 2008.02.07. 18:45:57
jadviga: ez teljesen fuggetlen akcio, ket kedves ismerosommel talalkozom ott (akik egyutt vannak mar csak ezert sem illenek a blog temajaba) de eleg nyitottak, vidamak es kedvesek hogy nyugodtan mondjam ismeretlenul is hogy gyere/gyertek es tavol alljon tolem hogy barkit megakadalyozzak abban ha kedve van velem/velunk talalkozni :D
szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.02.07. 18:54:45
zone:
mi a helyzet az influenzaddal?
mi a helyzet az influenzaddal?
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.02.07. 19:06:21
Nem annak hívnám :)
De határozottan egyben vagyok :)
De határozottan egyben vagyok :)
jadviga79 2008.02.07. 19:17:52
gargoyle,
hat mostanra nagyon ugy alakult a helyzet, hogy betegseg miatt mindenki kidolt, szoval...
harman egy ellen? :) hat nem tudom, ez igy elsore nekem meresz...de koszonom :) Es a Bond koktelt azert remelem hamarosan megisszuk :)
hat mostanra nagyon ugy alakult a helyzet, hogy betegseg miatt mindenki kidolt, szoval...
harman egy ellen? :) hat nem tudom, ez igy elsore nekem meresz...de koszonom :) Es a Bond koktelt azert remelem hamarosan megisszuk :)
gargoyle 2008.02.07. 21:17:23
(: semmi gond megertem bar kockazat nelkul nincs nyereseg :D kozben ugy alakult hogy masik ket ismeros jon el, nem az eredetileg tervezettek, diabot szerintem esetleg ismered mar, jol ellennetek ellenem 3an asszem (:
pilatest tuleltem bar rajtam kivul 1 pasi volt csak es az is erosen alternativ nemi iranyultsagu. viszont annyira idegesit hogy nem tudom rendesen megcsinalni a gyakorlatokat, hogy lehet hogy odaszokok (:
pilatest tuleltem bar rajtam kivul 1 pasi volt csak es az is erosen alternativ nemi iranyultsagu. viszont annyira idegesit hogy nem tudom rendesen megcsinalni a gyakorlatokat, hogy lehet hogy odaszokok (:
Bagradjan 2008.02.07. 22:34:25
"en meg ugy velem hogy az ember normalissaga onmaga miatt kell megmaradjon/fejlodjon. ha mar masok kenyszeritenek (legyen az a kozosseg, a pap vagy a rendorseg) akkor reg rossz."
Gargoyle, én azt gondolom, hogy végső soron valóban önmaga miatt érdemes az embernek jónak (normálisnak) lennie. Minden rossz (erkölcsi fogalomhasználatban: bűnös) döntés magában hordja aztán következményeit is. Az ember magának is árt a rosszaságával. Tehát egyetértünk ennyiben.
Viszont nyilván te is elismered, hogy vannak szabályok. Tök mindegy, milyen szabályok, kresz vagy etikai-erkölcsi, de szabály. Ennek csak és kizárólag azért van értelme, mert közösségben élünk. Ha csak te volnál, le lehetne szarni, hogy mit csinálsz, senkit nem érdekelne ugyebár, tehát senkit nem is zavarna. De mivel van rajtad kívül még néhány ember, ezért alakultak ki és kellenek a szabályok. Tehát végső soron a közösség miatt is érdemes jónak lenned, nemcsak magad miatt.
"amugy a parkapcsolattal kapcsolatban nem latom az osszefuggest. nem arrol beszelunk hogy a szexualis bunozes mennyire trendi dolog, hanem arrol hogy ha mar nem szeretek valakit akkor nem elek vele meg 20-30-40 evet, hanem mindkettonknek megadom az eselyt a valodi boldogsagra. ez nemhogy nem bunos dolog de kimondottan erkolcsosebbnek tartom mint szemforgatva otthon uvolteni egymassal mashol meg osszebujni mer lat a gyerek. persze ha valaki szivbol szereti a masikat 80 evig, az tok jo es egyaltalan semmi de semmi nincs amit mondhatnek ellene sot, irigylem a szerencsejet. de ez a lottonegyes kategoria."
Mi a valódi boldogság, Gargoyle? A szavaidból az tűnik ki, hogy szerinted a puszta jószerencsén múlik, hogy le lehet-e élni egy életet boldog házasságban (a liberálisok kedvéért: kapcsolatban). Ugyanakkor olyasmit is kiolvasok a szavaidból (gondolom, kézzel-lábbal fogsz tiltakozni), hogy a valódi boldogságot mégiscsak az életreszóló és jó kapcsolatban látod (hiszen erre akarod megadni az esélyt mindkettőtöknek akkor, ha már véletlen nem szereted azt, akivel vagy).
Szerintem nem a jószerencsén múlik a boldogság, bár alighanem azon is (pl. ha holnap megüt a guta, akkor nem volt mázlim, és oda a boldog élet). Amin múlik, az szerintem a következő két dolog: egyrészt a jó döntésen (azaz, hogy kivel választjuk egymást), másrészt azon, hogy dolgozunk-e a kapcsolaton. Szerintem pont arról van szó, hogy nem magától lesz jó egy kapcsolat, nem úgy vannak egymásnak teremtve a felek, hogy beleülnek a tutiba (mert pl. korábban már megtanulták, hogy hogy kell ezt csinálni), hanem attól hogy együtt dolgoznak rajta. (Mitől volna munka nélkül eredmény? Esetleg a lottóötös ilyen, de nem egy párkapcsolat.)
Nem akarom rákényszeríteni senkire a véleményemet, mielőtt valaki ezzel vádolna, egyszerűen -- ahogy Gargoyle írta pár napja -- a józan paraszti észt igyekszem használni.
Üdv,
Bagradjan
Gargoyle, én azt gondolom, hogy végső soron valóban önmaga miatt érdemes az embernek jónak (normálisnak) lennie. Minden rossz (erkölcsi fogalomhasználatban: bűnös) döntés magában hordja aztán következményeit is. Az ember magának is árt a rosszaságával. Tehát egyetértünk ennyiben.
Viszont nyilván te is elismered, hogy vannak szabályok. Tök mindegy, milyen szabályok, kresz vagy etikai-erkölcsi, de szabály. Ennek csak és kizárólag azért van értelme, mert közösségben élünk. Ha csak te volnál, le lehetne szarni, hogy mit csinálsz, senkit nem érdekelne ugyebár, tehát senkit nem is zavarna. De mivel van rajtad kívül még néhány ember, ezért alakultak ki és kellenek a szabályok. Tehát végső soron a közösség miatt is érdemes jónak lenned, nemcsak magad miatt.
"amugy a parkapcsolattal kapcsolatban nem latom az osszefuggest. nem arrol beszelunk hogy a szexualis bunozes mennyire trendi dolog, hanem arrol hogy ha mar nem szeretek valakit akkor nem elek vele meg 20-30-40 evet, hanem mindkettonknek megadom az eselyt a valodi boldogsagra. ez nemhogy nem bunos dolog de kimondottan erkolcsosebbnek tartom mint szemforgatva otthon uvolteni egymassal mashol meg osszebujni mer lat a gyerek. persze ha valaki szivbol szereti a masikat 80 evig, az tok jo es egyaltalan semmi de semmi nincs amit mondhatnek ellene sot, irigylem a szerencsejet. de ez a lottonegyes kategoria."
Mi a valódi boldogság, Gargoyle? A szavaidból az tűnik ki, hogy szerinted a puszta jószerencsén múlik, hogy le lehet-e élni egy életet boldog házasságban (a liberálisok kedvéért: kapcsolatban). Ugyanakkor olyasmit is kiolvasok a szavaidból (gondolom, kézzel-lábbal fogsz tiltakozni), hogy a valódi boldogságot mégiscsak az életreszóló és jó kapcsolatban látod (hiszen erre akarod megadni az esélyt mindkettőtöknek akkor, ha már véletlen nem szereted azt, akivel vagy).
Szerintem nem a jószerencsén múlik a boldogság, bár alighanem azon is (pl. ha holnap megüt a guta, akkor nem volt mázlim, és oda a boldog élet). Amin múlik, az szerintem a következő két dolog: egyrészt a jó döntésen (azaz, hogy kivel választjuk egymást), másrészt azon, hogy dolgozunk-e a kapcsolaton. Szerintem pont arról van szó, hogy nem magától lesz jó egy kapcsolat, nem úgy vannak egymásnak teremtve a felek, hogy beleülnek a tutiba (mert pl. korábban már megtanulták, hogy hogy kell ezt csinálni), hanem attól hogy együtt dolgoznak rajta. (Mitől volna munka nélkül eredmény? Esetleg a lottóötös ilyen, de nem egy párkapcsolat.)
Nem akarom rákényszeríteni senkire a véleményemet, mielőtt valaki ezzel vádolna, egyszerűen -- ahogy Gargoyle írta pár napja -- a józan paraszti észt igyekszem használni.
Üdv,
Bagradjan
gargoyle 2008.02.08. 00:32:19
egyetlen dolgot javitanek. ha az eletemet tobb ember mellett sikerul leelnem de boldog vagyok mellettuk az ido nagyobb reszeben az szerintem pont olyan jo, mintha egyvalaki lenne a parom (: az meg tenyleg szerencse dolga is hogy ez hogy alakul, ket ember kapcsolataban soksok dolog van ami rajtuk mulik (es igenis en ugy gondolom mindenhez munka kell, 10 deka parizerhez is, akkor egy jo kapcsolathoz nagyon sok munka szukseges :) de meg tobb ami senkin sem, illetve nem befolyasolhato.
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.02.08. 00:56:34
" közölte, hogy ennél több ajándékot nem érdemlek meg (!) és ő most szakít velem (!!!), mert milyen türelmetlen és rossz ember vagyok én. "
Ja igen. :) A tipikus - Nem te dobtál én dobtalak téged! - figura. :)
Ja igen. :) A tipikus - Nem te dobtál én dobtalak téged! - figura. :)
nemtudom 2008.02.08. 07:21:19
Krisz78 2008.02.07. 14:08:09
ne haragudj az általánosításért, kérlek. nem élek vele általában, s ha igen inkább akkor is csak a nyelvi egyszerűsége miatt. tény, hogy van olyan nő, aki képes egy friss szakítás után kiakadva megdugatni magát az első valamirevaló pasival (és valljuk be, a világ tele van olyan valamirevaló pasikkal, akik per pillanat a nők jelentős százalékát megizélnék, és esetleg még kényelmes is nekik, hogy egy búvaltömött, csalódott lány nem fog a nyakukon maradni). volt ilyen, láttam ilyet. de tény, hogy van olyan is, aki ezt nem tenné. de megtehetné:) mármegint nem tudom, hogy mit akartam. hiába, reggel van még.
ne haragudj az általánosításért, kérlek. nem élek vele általában, s ha igen inkább akkor is csak a nyelvi egyszerűsége miatt. tény, hogy van olyan nő, aki képes egy friss szakítás után kiakadva megdugatni magát az első valamirevaló pasival (és valljuk be, a világ tele van olyan valamirevaló pasikkal, akik per pillanat a nők jelentős százalékát megizélnék, és esetleg még kényelmes is nekik, hogy egy búvaltömött, csalódott lány nem fog a nyakukon maradni). volt ilyen, láttam ilyet. de tény, hogy van olyan is, aki ezt nem tenné. de megtehetné:) mármegint nem tudom, hogy mit akartam. hiába, reggel van még.
jadviga79 2008.02.08. 09:04:37
gargoyle,
A pilatest akartam is kerdezni, hogy milyen volt. Meg en sem vettem reszt ilyenen, de valahogy sejtettem, hogy a nok aranya nagyobb lehet ott. :)
"semmi gond megertem bar kockazat nelkul nincs nyereseg"
Nem szeretnek semmit sem elkapkodni... :))
Az utolso kommentedet mar csak keson olvastam. Ha ilyen volt a felallas, mar banom, hogy nem mentem, na majd legkozelebb...:)
Esetleg egy het mulva probalkozhatunk ujra... :)))
A pilatest akartam is kerdezni, hogy milyen volt. Meg en sem vettem reszt ilyenen, de valahogy sejtettem, hogy a nok aranya nagyobb lehet ott. :)
"semmi gond megertem bar kockazat nelkul nincs nyereseg"
Nem szeretnek semmit sem elkapkodni... :))
Az utolso kommentedet mar csak keson olvastam. Ha ilyen volt a felallas, mar banom, hogy nem mentem, na majd legkozelebb...:)
Esetleg egy het mulva probalkozhatunk ujra... :)))
jadviga79 2008.02.08. 10:16:58
Rebelde,
Ugy latszik, hogy van neki, mert a szamitogepig sem jutott el ma. :P
Ugy latszik, hogy van neki, mert a szamitogepig sem jutott el ma. :P
gargoyle 2008.02.08. 11:50:47
bocs idonkent melozni is kell azert nem csak kommentelni :D
izomlazam nincs de ez nem a pilates hibaja, egyszeruen azok a gyakorlatok olyan foku testtudatossagot kovetelnek ami nincs meg bennem es emiatt a kifejtendo izommunka kb 10edet produkalom. azt meg azert birom siman liheges nelkul is :o de ez nem jo persze (:
amugy nem volt borzalmas, komolyan gondolkodom hogy ha nincs squash eppen valamiert akkor eljarok, egyedul az a riaszto hogy folyamatosan tanulni kell a gyakorlatokat szoval ha kihagyok 2-3 alkalmat legkozelebb butan fogok nezni megint. de mar van jeloltem kulonorakra (:
izomlazam nincs de ez nem a pilates hibaja, egyszeruen azok a gyakorlatok olyan foku testtudatossagot kovetelnek ami nincs meg bennem es emiatt a kifejtendo izommunka kb 10edet produkalom. azt meg azert birom siman liheges nelkul is :o de ez nem jo persze (:
amugy nem volt borzalmas, komolyan gondolkodom hogy ha nincs squash eppen valamiert akkor eljarok, egyedul az a riaszto hogy folyamatosan tanulni kell a gyakorlatokat szoval ha kihagyok 2-3 alkalmat legkozelebb butan fogok nezni megint. de mar van jeloltem kulonorakra (:
Krisz78 2008.02.08. 16:25:59
Nemtudom, gyönyörű szép anyanyelvünkön nagyon könnyű úgy fogalmazni, hogy még véletlenül se tűnjön általánosításnak a dolog:-)
Vannak olyan emberek, akik könnyebben talpraállnak szakítás után, vannak, akik nehezebben, és nyilván a kapcsolat minőségétől és hosszától is függ, hogy milyen gyors a regenerálódás:-)
Amúgy nem reagáltam volna, csak tegnap xar napom volt:-)
Vannak olyan emberek, akik könnyebben talpraállnak szakítás után, vannak, akik nehezebben, és nyilván a kapcsolat minőségétől és hosszától is függ, hogy milyen gyors a regenerálódás:-)
Amúgy nem reagáltam volna, csak tegnap xar napom volt:-)
gargoyle 2008.02.08. 16:48:33
de a smileykbol itelve azert alakul a mai (:
Az utolsó 100 komment: