A cannes-i és párizsi napokat lassan törlöm ki az emlékezetemből, mint kósza csipát. Budapest más, mert a jelszó is közelebb áll a sporthoz: vagy szálljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek keményen. A Tour De France országából mi sem mondhatunk mást.

Sziasztok,

a tortenet nagyon regen kezdodott de meg most is tart.... talan arrol szolhat, hogy hogyan mentsuk meg magunkat....
kicsit kilogok a sorbol mert a tortenet semmikeppen sem klasszikus szakitos story es a korom is az itteni atlag felett van - 34 leszek hamarosan ha megerem......

de talan lesznek erdeklodok, akik vegigolvassak meg akkor is ha tul hosszu lesz majd....... :)
fuggony:

tortenik: 6 evvel ezelott
szinhely: munkahely - letszamhoz kepest jelentos szazalekban fiatalok, holgyek nagyreszben
szereplok: Zsofi - nagyon aranyos kedves, de hallgatag (ez kesobb nagyon fontos lesz) a korahoz kepest tapasztaltalatlan es naiv (akkor 28 eves)....
Georgina - erzelemgazdag, rendkivul erzekeny talan eppen ezert nem kelloen hatarozott (akkor szinten 28)
a bolygo hollandi (kesobbiekben bh) - EN azaz a szemet ferfi... (van benne igazsag is nem csak onironia)

Prologus es minden mas helyett a tortenet roviden :)

10 ev nagyon kemeny es megviselo melo utan leleptem Bp-rol egyik pillanatrol a masikra, uj teljesen mas jellegu munkat talaltam es nagyon komolyan elgondolkodtam azon, hogy talan itt az ideje annak, hogy a holgyeknel ne csak a szexaulis teljesitmenyt vegyem alapul hanem, egyeb opcioikat is megtekintsem. Azaz elhataroztam, hogy az eddig udvarlas-seta-osszebujas-kovetkezo seta-kovetkezo vacsi-SZEX csomag helyett bevezetem a nyitott-beszelgetos-onmagatol tortenos uj tarifacsomagot. Azaz megvaltozattam azt a korabbi dontesemet, hogy semmikent sem megyek bele allando partnerkapcsolatba. Ez termeszetesen nem jelenti azt, hogy kerdoivvel jartam csajozni, de mondjuk tenylegesen nyitottam ebbe az iranyba.

Az uj meloban szinte egy felev utan talakoztam Zsofival ereztem is, hogy O egy lehetseges alanya lehet a tortenetemnek, de meg nem szilardult meg bennem a dontes, valamint volt meg egy futo kalandom is. Igy aztan a nagyon kedves udvarlason kivul nem tortent semmi. Az uj videki melo kifutott - tudtam elore, hogy csak egy ev - kereses indul. Uj melo van - szinten nem Bp. - kb 1,5 - 2 honappal a kezdes elott kiderul, hogy Zsofi is akkor es ott kezd. HURRRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkalmi leepitese indul, Zsofival randik indulnak.... minden klappolni latszik.... Probaltam nagyon vigyazzni Ra.... Hosszu csokokon es setakon kivul semmi ne tortent mindaddig amig meg nem teremtett(em)uk a kozos elet alapveto lehetosegeit.
Hat mi ne mondjak csodalatos volt.... NAGYON.... gondoltam en elarvult hulye gyerek megfogtam az isten labat....
Egy bibi volt, Zsofi nem volt egy beszelgetos alkat.... en viszont nagyon lelkizos tudtam lenni... ebbol voltak az elso konfliktusok.. amelyek altalaban Zsofi hazakoltozesevel vegzodtek.... amelyekbol 3-4 nap mulva visszakoltozes lesz.... (asszem ebben szerepe van az O tapasztalatlansagnak is....)

Hat ha mar uj melohely es uj varos, nezzunk korul....

Korulneztem es lam ott ul a szemben levo asztalnal Georgina... Nagyon kedves es csinos lany, rendkivul erzelemgazdag es nagyon lelkizos-beszelgetos... Gyorsan kiderul, a problemaink hasonloak.... roviden soha annyit nem ultem ejszaka az erkelyen mint Vele es soha senkivel nem beszelgettem annyiszor reggelig....
Balhe kitor szerelmi haromszog felall..... rettenetes idoszak...
Georgina kilep a tortenetbol - ferjhez megy, nagy nehezen 11 honapig birja..
6 eve zsofival nem tudtuk sem elengedni, sem veglegesen megtartani egymast....
Allando huzakodas es szenvedes utan, most kiborult a bili Nalam.... nem tudok kilepni Zsofi korebol, de most benne sem maradhatok.... A tortenetnek kozel sincs vege, a bolygo_hollandi orokke keringhet a vilag tengerein....

Holgyeim: ne sz@rakodjanak, meg ha fajdalmas akkor se - azaz vagy szalljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek kemenyen

Tanulsag van fefiak szamara is: a hosszas bolyongas utan mar ha akarsz sem tudsz egy helyben maradni talan

PS: ha van erdeklodo folyt kov. - rendkivul sok erdekes dolog tortent hat ev alatt.... :D

PS2: mindenkitol elnezest elore is az ekezetek miatt.... qrva megszokas.... :)